Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Video. Burgemeester Chicago gaat los op collega die om hulp vraagt tegen bendeleden met AK47's

Wist u dat er in vorig jaar 89 agenten tijdens hun dienst gedood zijn tegenover 41 ongewapende arrestanten waarvan 20 blank en 10 zwart? Hebben we het later over.

Even voorstellen: burgemeester Lori Lightfoot (wiki). Het bovenstaande gesprek vond plaats op zondag 31 mei. Dat is dus tijdens Chicago's DODELIJKSTE WEEKEND IN 60 JAAR, waarin van vrijdagavond 29 mei tot zondagavond 31 mei 25 doden vielen, en nog eens 85 gewond raakte door gunfire. Hier had de politie niets mee te maken, dit waren burgers onderling en nagenoeg alle slachtoffers zijn Afro-Amerikaans, waaronder ook nog eens schrikbarend veel vrouwen.

Kortom, alderman (onderburgemeester) 15th Ward Raymond Lopez had nogal een punt toen hij tijdens een videoconferentie zei dat "we had our faith-based yesterday, to stand in the frontline between police and looters and rioters. And I'm simply not comfortable telling my churches, those people, to be the intermediary, in the middle of a riot. We need something better. (...) I've got gangbangers with AK47's walking around right now, just waiting to settle some scores."

Haar antwoord hierop is ten eerste "Thank you alderman, next question." En wanneer Lopez vervolgens een antwoord eist zegt ze: "Alderman, I think you're 100% full of shit, is what I think. If you think we're not ready and would let the neighbourhood go up, there's nothing intelligent that I can say to you." Nou, daar denken zo'n 25 Afro-Amerikaanse doden en 85 gewonden iets anders over. Hele audiofragment hier.

En belangwekkende noot: Lopez is geen cis-white NRA Republican hè. Het is een homoseksuele openlijk Mexicaanse Democraat.

Onderstaand nog even de voorzitter van de Minneapolis City Council Lisa Bender, chef "re-thinking public safety", nadat de raad veto-proof voor de algehele ontmanteling van de politie stemde. De politie kunnen bellen als er 's nachts ingebroken wordt is namelijk een vorm van white privilege , en dat moet we natuurlijk niet willen.

Dit zijn geen goede mensen jongens.

Social

Reaguursels

Inloggen

De Russen lachen zich rot en knijpen fijntjes in hun handen.

RechtseKnakker | 11-06-20 | 07:03

Dit begint toch wel op een staatsgreep te lijken , en zo zal Trump het ook benoemen. Hij moet de Martial Law wel in werking stellen.

Rest In Privacy | 10-06-20 | 20:07 | 1

Niet te snel. Anders is het ook weer niet goed (“voorbarig”)

Canis.bonus.es | 10-06-20 | 20:15

Definieve oplossing. Alle blanke agenten ontslag nemen. Lekker laten uitzoeken in die shitholes.

McCracken | 10-06-20 | 19:42
-weggejorist-
Rinet97 | 10-06-20 | 19:12

Gek hè, dat het daar zo een zooitje is?

inCol | 10-06-20 | 18:45 | 1

Terwijl het hier zo perfect pico bello in orde is :D:D:D:D
Je reageert als een typische 'ollander.

DearMud | 10-06-20 | 19:13

Het doet mij zo langzamerhand een beetje denken aan de Arabische lente, de grootste humanitaire ramp van de foreign policy van de Obama administratie
www.amnesty.org/en/latest/campaigns/2...

radiatorknopje | 10-06-20 | 18:02 | 1

Dit is een Marxistische Lente.

Sans Comique | 10-06-20 | 20:28

"alderman (onderburgemeester)"

Een alderman is een wethouder. Onderburgemeester is deputy mayor.
Een alderman kan wel ook onderburgemeester zijn, maar niet iedere alderman is onderburgemeester.

Tapu | 10-06-20 | 17:30 | 1

Oh, dus een beetje zoals pils en bier?

Timide_Aso | 10-06-20 | 18:54

Geen politie?! Dit lijkt me een heel mooi praktijk-onderzoek wat dit doet met een stad als Minneapolis. Laten we er alleen wel een hek omheen zetten, want anders heb je een situatie waarin invloeden van buitenaf dr uitkomst van dit onderzoek kunnen beïnvloeden.

KritischeKrikker | 10-06-20 | 17:04 | 1

De schutterij, terug van weggeweest!

Canis.bonus.es | 10-06-20 | 17:53

Burgeroorlog in the making ow wow dat zou lachen zijn, wacht ik pak alvast chips en cola

King Wasimoo | 10-06-20 | 17:00 | 3

Dat zou lachen zijn? Bent u wel goed bij uw hoofd?

DearMud | 10-06-20 | 19:14

Dergelijke trends hebben er een handje van over te waaien. In de jaren 60 grepen radicalen als Duyvendak hun kans om zich in kleine kring nog weliswaar de macht te grijpen, maar onze samenleving in nu veel meer gepolariseerd. Nu kunnen dergelijke sujetten wel meer schade berokkenen aan de samenleving en de democratie dan een aanslagje hier en daar.

Sans Comique | 10-06-20 | 20:32

@Sans Comique | 10-06-20 | 20:32: laat maar komen dan, het komt er toch wel, dan liever nu, hebben we dat ook weer gehad.

Gandalph | 10-06-20 | 21:44

worden straks taferelen als in zuid afrika

yesterdayandtoday | 10-06-20 | 16:07

And so it begins. antifa breeding ground Seattle is binnen de stad een autonome vrijstaat uitgeroepen. Gemeentebestuur is uit dit gebied met de staart tussen de benen vertrokken: twitter.com/PartyPrat/status/12702962...

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 15:52 | 2

Trump moet echt gaan aanpakken nu en vooral de financiers van antifa achter de tralies gooien. Soros voorop. Waar is de tijd gebleven dat de amerikanen je ophingen met je communistische hamer en sikkel vlag?

anti-fatwa | 10-06-20 | 19:48

De anonieme antifa kopstokken en engnek Soros inderdaad. Aanpakken die handel.

Rest In Privacy | 10-06-20 | 19:59

Opvallend: Chauvin en Floyd kenden elkaar wel degelijk uit de nachtclub. En hadden een paar aanvaringen.

Kuifje-naar-Brussel | 10-06-20 | 15:34 | 2

Het feit dat het slachtoffer een donkere huidskleur heeft en de dader een lichte huidskleur, past te mooi in hun verhaal en dus gaan ze ermee aan de haal.

Usumani | 10-06-20 | 18:27

Goh. Ben jij ook wakker? Dat is al een tijdje bekend heur. Vanaf dag 1 eigenlijk. Heeft ontkennen en wegkijken toevallig geen zin meer? Nou de rest van de wanstaltigheden nog. Vooral van je eigen communistische partijtje.

anti-fatwa | 10-06-20 | 19:42

Chicago Burgermeester is vast beste vrienden met Halsema. En serieus politie bellen voor een inbraak is white privilege ? Nou dan maar zware wapens inslaan.

The Russian | 10-06-20 | 15:15 | 2

Mag hier niet. Alleen de mocro maffia en ander MOEland tuig hebben hier AK-47s.

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 15:50

Bosnië, daar komen er ook wat vandaan...

Canis.bonus.es | 10-06-20 | 20:14

En dan woon je opeens in The Purge. Ik zou zeggen: overal camera's en overal uitzenden. Het is vast heel educatief.

ZegMaar | 10-06-20 | 15:10 | 1

70 auto’s bij Jeep dealer gejat tijdens plunderingen US. Das georganiseerde misdaad. Geen plunderen. Volgende stap volledige anarchie en gepurge, das wel duidelijk.

Canis.bonus.es | 10-06-20 | 20:13

Je vraagt je wel af hoeveel antifa-infiltranten in de Amerikaanse politiek en openbaar bestuur zitten.

Rest In Privacy | 10-06-20 | 14:56 | 2

(Bijna) alle democraten

UpdateAvailable | 10-06-20 | 15:19

@UpdateAvailable | 10-06-20 | 15:19:
Mwa. Pelosi cum suis lopen nu gewoon mee, omdat ze merken dat ze de verkiezing hard gaan verliezen en ze nog een jeugdbeweging hebben om zichzelf mee te identificeren (neo libs zijn 60+ doorgaans).

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 15:51

Lol die vrouw komt gewoon rechtstreeks uit een horrorfilm man, lijkt wel zo'n poppetje van Mars Attacks.

Schwanzeleber | 10-06-20 | 14:51

De mensen met geld (en dus zogenaamd “privilege”), maar ook netto belasting betalen aan de stad, weten genoeg. Zij gaan weg. Amerika is groot genoeg. Nebraska is ook mooi. South Dakota. Fuck, zelfs Oklahoma heeft vast leuke dorpjes. En Elon maakt snel internet via satellieten mogelijk, dus hé... wie heeft er nog een stad nodig? Zonder politie ter bescherming tegen misdaad?
Wie niet weg kan, wordt ofwel dader ofwel slachtoffer van misdadigers. Blijven er nog winkels over? Nee. Bevoorrading? Truckers (met de best georganiseerde vakbond) gaan de steden niet meer in. Zeker niet zonder militaire escorte. Dus nee. Geen bevoorrading, geen winkels. En een stadsbestuur zonder belastinginkomsten en zonder politie. Met daarbuiten een platteland waar elke bewoner en elke boer tot de tanden toe bewapend is en zichzelf wel beschermt. Maar hé. In elk geval is er dan geen racisme meer. Of zo.

Stormageddon | 10-06-20 | 14:39

Niet zo heel anders als Femke en de driehoek stel ik me zo voor, maar dan met AK47's .

KlauwnBassie | 10-06-20 | 14:34
-weggejorist-
QuelleFromage | 10-06-20 | 14:31 | 8
▼ 8 antwoorden verborgen

Tja, links en feiten, een bepaald ongemakkelijke combinatie

Feitenpliesie | 10-06-20 | 14:30

'Over Policing' feiten: Van het jaarlijkse budget van een grote Amerikaanse metropool als Los Angeles gaat 51% naar de politie. In het totaal gaat van de Amerikaanse stedelijke budgetten dit jaar $115 miljard naar de politie. Politie is aanwezig op middelbare scholen, op straat, kortom: overal waar shootouts dreigen. Steun voor de politie onder de blanke bevolking is van 72 naar 66% gezakt: >> Tweederde van blank Amerika is Law and Order rechts. Steun voor de politie onder de zwarte bevolking is van 47 naar 38% gezakt (bron: www.seznamzpravy.cz/clanek/komentar-v...)

Eeuwig..Op..Vakantie | 10-06-20 | 14:17

Ze zegt het zelf toch al.
“ there is nothing intelligent that i can say to you”
Nou duidelijk dan, er wordt een legitieme vrij simpele vraag gesteld en ze geeft zelf aan dat ze niet intelligent genoeg is om daar een antwoord op te geven.
Dan weet je voor de volgende keer op wie je moet stemmen.
Overigens blijkt uit peilingen dat 78% van de amerikanen waaronder 58% van zwarte amerikanen helemaal geen deplatforming van de politie wil. Dus dat er uberhaupt nog over gesproken wordt snap ik al niet.

Fele | 10-06-20 | 14:11 | 1

Er waren twee gekken in Nederland die over zwarte Piet begonnen. Niemand wilde dat maar iedereen had het er over..

Rotterdams Geschut | 10-06-20 | 15:28

Net efkes naar Hirschi Ali geluisterd, zouden er meer moeten doen #Topwijf!

naktrawee | 10-06-20 | 14:05

Tandenknars nieuws van CNN edition.cnn.com/2020/06/09/politics/t... "Despite navigating racial injustice, a crippled economy and flaring pandemic, signs of reelection are blossoming"

Eeuwig..Op..Vakantie | 10-06-20 | 14:04 | 1

Bizar ja, ook die hele term “trump country” en “trump army”. Waarom niet gewoon amerikanen die op trump stemmen.
En dan ook de Trump stemmers kwalijk nemen dat ze alleen maar beoorderlen naar zijn politieke daadkracht en niet naar de retoriek die hij gebruikt?
Dat lijkt me de omgekeerde wereld

Fele | 10-06-20 | 14:21

In Amerika is inmiddels duidelijk waar het om gaat, herstelbetalingen, de eis is 14 biljoen dollars voor 42 miljoen African Americans incluis een eenmalige uitkering van $350.000,- voor elke zwarte Amerikaan die een slachtoffer is van de slavernij.en natuurlijk een onbeperkte hoeveelheid white bitches.

Tasmaneiland | 10-06-20 | 14:01 | 1

Laat ze eerst de native americans maar eens compenseren, dit lijkt mij een veel belangrijkere stap. Tevens kunnen ze gebruik maken van de wijsheid van hun hoofdmannen om een betere koers voor America te bepalen. Soort van volkerenbond als adviesgroep oprichten.

Willen ze niet, de eisers willen alleen maar rellen en polariseren.

Sw.Dwaallicht | 10-06-20 | 14:21

Hmmmm. Er hangt iets in de lucht. En niet alleen in de VS. Ik geloof dat ik mijn ooit gestaakte speurtocht naar luchtbuksen met hoge mondingssnelheid maar weer eens ga oppakken.

Gen. Maximus | 10-06-20 | 13:51 | 3

Pssst... Kruisboogje kopen?

Canis.bonus.es | 10-06-20 | 15:08

Dus,

Als een blanke vrouw verkracht word, dan is dat een "privilege"?

BLM logica. :O

gaffelbaard | 10-06-20 | 13:40 | 2

Als de dader een BBC is zeker.

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 13:44

Genoeg filmpjes op het web te vinden waar dit witte privilege eens goed in beeld wordt gebracht.

Joostmochtnietsweten | 10-06-20 | 14:40

Zoals die presentatrice ook zeft: dat democratische gemeenteraadslid Bender geeft Trump de perfecte munitie in handen. Als Trump dit slim aanpakt is zijn herverkiezing zeker. En daar ben ik eigenlijk niet blij mee want ik vind Trump nog steeds een halvegare. Arm Amerika...

Barend Braakbal | 10-06-20 | 13:37 | 2

Twamp had al een arsenaal vol aan munitie toen duidelijk werd dat Sleepy Joe het zou worden. Alleen gooide de commie cough roet in het eten en kon hij niet meer naar zijn rallies, waar hij op zijn best is.

Maar ook zonder deze achterlijke uitspraken van bestuurders, had Twamp al meer dan genoeg. Hij wil namelijk de orde herstellen.. en buiten fanatieke Dems ,#nevertrumpers, deep state figuren en marxisten willen een hoop Amerikanen van alle geslachten en huidskleurtjes de orde hersteld zien. Alleen zullen een hoop Amerikanen nog even zwijgen, of zelfs mee zingen met BLM. Uit angst... die ze niet in het stemhokje hoeven hebben.

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 13:43

Vergeleken met? Jij spoort ook niet.

anti-fatwa | 10-06-20 | 19:51

Uiteindelijk zullen de burgers zichzelf moeten verdedigen, dit gaat een hoop 'collateral damage' opleveren, maar dat is dan maar zo. We moeten hier even doorheen om uiteindelijk die betere samenleving te krijgen met een betere overheid.

piet7003 | 10-06-20 | 13:34

Ja, die mevrouw Lori Lightfoot heeft het goed voor elkaar. Ze ligt nu in een wokkel om Wallmart ervan te weerhouden uit Chicago te vertrekken, net als andere grote winkelketens die totaal geplunderd zijn. Vrijwel alle apotheken zijn leeggeroofd en in de hens gestoken.

Op de site van de Daily Caller staat niet alleen de complete audio van mevrouw Lightfoots online meeting met haar in totaal 50 'aldermen', maar ook een stuk tekst met de 17 leukste stukjes uit deze vergadering.

Zie hier wat er van komt als de burgemeester van een grote stad in Amerika zwart is en democraat, evenals haar 50 deelraadsbestuurders.

Mevrouw Ligtfoot zei onlangs nog 'Fuck You'tegen Trump.

Nu nog de politie afschaffen en Chicago is weer terug naar de jaren '30. De verschillende maffia-clans zijn de baas in de stad en persen de ondernemers af.

Alleen zijn de nieuwe 'bazen' straks niet de maffia, maar verdchillende zwarte gangs. Ze lopen nu al openlijk met AK-47s rond. Op klaarlichte dag. Dat wordt straks hekemaal gezellig daar.

En wiens schuld is het allemaal? Natuurlijk. Die van President Trump, de man die meer zwarten aan werk en inkomen heeft geholpen sinds 1970.

Turbocharger | 10-06-20 | 13:33 | 3

Ferguson all over again. Overigens gaan dit soort winkelketens zeker virtue signalen. Zoals Starbucks in 2014. Zouden een zaakje openen in Ferguson voor de werkgelegenheid beloofde de CEO plechtig. En hebben ook een zaak geopend... maar aan de rand en niet in het afgefikte centrum. En de meeste werknemers komen uit een andere county.
Ondertussen kunnen arme zwarten niet meer winkelen in de buurt omdat alle winkels hun insurance money pakten en wegbleven.

Minneapolis en alle overige steden net zo. Al zal Wallmart nog omgekocht worden om in de grootste inner cities te blijven door de Dems. Maar mom & pop stores zul je er niet meer zien. En arme zwarten blijven niet alleen arm, ze mogen ver reizen voor hun dagelijkse boodschapjes.

Maar de zwarte gemeenschap blijft me teleurstellen en blijft steeds maar weer in het race baiting trappen. Ze leren niet van hun fouten. Of het boeit ze niet kan ook overigens.

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 13:39

@Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 13:39:

Eindel8jk iemand die zich niet door RTL, NOS en BNN/VARA laat informeren over wat er speelt in Amerika. Je leest ook Conservative Treehouse, Gateway Pundit etc zo te zien. Duimpje!

Turbocharger | 10-06-20 | 14:35

@Turbocharger | 10-06-20 | 14:35:
Lol nee was een positief bedoelde artikel in Vice of de Verge. Maar iemand linkte het wel op een stoute twatter feed, James Woods geloof ik. Met de mededeling dat Minneapolis verdacht veel lijkt op Ferguson - en dat de consequenties hetzelfde zullen zijn.

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 15:11

heyjackass.com/ is een van de meest interessante sites om te lezen hoe het in Chiraq (lokale nick van de foute buurten in Chicago) aan toe gaat. Ook zeer bevreemdend als je de aantallen bekijkt op een bevolking van 2,7 miljoen mensen.

Den_Helpdesk | 10-06-20 | 13:10 | 1

Zeker de "police involved shootings" zijn cynisch grappig, overigens.

Den_Helpdesk | 10-06-20 | 13:12

Wacht maar tot die ettelijke tienduizenden relmarokkanen en ettelijke tienduizenden aan gewelddadig antifatuig erachter komen dat er in Nederland niet genoeg politie is, er geen draaiboeken klaarliggen, en burgemeesters weigeren in te grijpen wanneer zij massaal aan het rellen, plunderen en brandstichten slaan.

Het racistische plundergedrag sluimert al een tijdje - zie Opsporing Verzocht - maar het wordt pas echt een teringzooi als dat tuig zich nog wat beter weet te organiseren. Dat is een kweste van tijd - desnoods met wat steun van buitenlandse mogendheden die er een belang bij hebben wanneer het lokale gezag wordt ondermijnd.

De rechtvaardiging voor de aanstaande aanslag op uw witte bezit, uw witte familieleden, uw witte lijf is al gegeven door de linkse deugmedia en door bestuurders en politici die de openlijke blankenhaat niet willen veroordelen. Ze zijn de katalysator bij uitstek voor de vernietiging van de Westerse beschaving.

Professor Superhirn | 10-06-20 | 13:09 | 5

Dat. En nadenken over hoe je je huis of straat verdedigt wanneer dat nodig mocht blijken te zijn.

Professor Superhirn | 10-06-20 | 13:26

60000 legale wapenbezitters in NL. Die tienduizenden gaan nog verrast worden denk ik.

The2Amendment | 10-06-20 | 13:45

Ah, maar goed dat de mariniers midden in het land blijven. Die gasten kunnen losgaan bij plunderingen.

Rest In Privacy | 10-06-20 | 13:54
▼ 2 antwoorden verborgen

Die Lopez antwoordt zoals ik ook zou antwoorden op Beetlejuice. "Well f*ck you then".

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 13:08

Is er echt een 'epidemie' van racistische schietpartijen door de politie? Verschillende onderzoeken zeggen nee.

Als we naar de gegevens kijken, is het antwoord misschien nee. Volgens een studie uit 2019, gepubliceerd in de Proceedings van de National Academy of Sciences, zullen blanke officieren niet vaker zwarte burgers neerschieten dan zwarte of Spaanse officieren. Volgens de studie is er "geen bewijs van anti-zwarte of anti-Spaanse ongelijkheden tussen schietpartijen, en blanke officieren zullen niet eerder minderheidsburgers neerschieten dan niet-blanke officieren. In plaats daarvan voorspelt racespecifieke misdaad sterk het burgerras. Dit suggereert dat het onwaarschijnlijk is dat een grotere diversiteit onder agenten op zichzelf de raciale ongelijkheid bij politieopnames zal verminderen.

Andere studies hebben vergelijkbare conclusies getrokken, waaronder een Harvard-studie die geen raciale vooringenomenheid bij de politie vond met dodelijk geweld, hoewel er enige ongelijkheid is als het gaat om fysiek geweld. Wat betreft dodelijk geweld bestaat er echter geen ongelijkheid.

"Een solide hoeveelheid bewijsmateriaal vindt geen structurele vooringenomenheid in het strafrechtsysteem met betrekking tot arrestaties, vervolging of veroordelingen", verklaarde Heather Mac Donald van het Manhatten Institute in de Wall Street Journal eerder deze week.

"Misdaad en verdacht gedrag, niet ras, bepalen de meeste politie-acties."

Swieberj | 10-06-20 | 13:07 | 4
-weggejorist-
Schwunxx | 10-06-20 | 13:36

@ass-moral | 10-06-20 | 13:30: Dat heeft wel een oorzaak,loopt u een dienst mee in zo’n door drugs en criminaliteit vergeven wijkje?

De Profundus | 10-06-20 | 14:06
▼ 1 antwoord verborgen

De roep om afschaffing van de politie komt hier ook want ‘wit privilege’. Als dat gebeurt nemen de finnen het meteen over wat vervolgens niet benoemd worden want racisme. En zo gaan we onherroepelijk naar de kloten.

BozePaarseMan | 10-06-20 | 13:07

Kijk naar de video onder de kop: "De hypocrisie van de Black Lives Matter beweging!"

De Afro-Amerikaan George Floyd wordt door de BlackLivesMatter beweging als held en martelaar gezien. In het eerste deel over de BLM beweging bespreken Avish en Shashi de feiten over deze zogenaamde 'held' van de BLM beweging. Was deze Floyd wel een persoon om te vereren?

Swieberj | 10-06-20 | 12:59 | 9

@Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 13:29: Geknield??? Zelfs politiechefs liggen op hun buik met hun handen op hun rug om hun 'repsect' te tonen aan BLM. En ze wassen zelfs de voeten van de aanstichters van de rellen. Knielen is 'disrepsect'.

Turbocharger | 10-06-20 | 13:38

@Turbocharger | 10-06-20 | 13:38:
Geloof mij nou maar dat een hoop Amerikanen ervan walgen. Ja zelfs moderate liberals in de suburbs. Alleen blijven ze zwijgen. Maar wat hun mening is hierover zal echt nog wel een keer blijken.

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 13:47
▼ 6 antwoorden verborgen

Bender. Met een beetje goede wil zou je dat kunnen vertalen met Bukker.

VanBukkem | 10-06-20 | 12:59

Punt 1: Zweden is zo stom geweest de meeste vluchtelingen van heel Europa op te nemen (waar ze nu bergen spijt van hebben)
Punt 2: De mensen in achterstandswijken (vluchtelingen getto's) zijn het meest gevoelig voor covid-19.
Punt 3: Zweden is het enige land ter wereld dat zei: "Fuck corona, wij doen niks".
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Beginnen jullie al een beetje in te zien hoe Zweden van z'n vluchtelingen probleem hoopt af te komen?

Godderwrake | 10-06-20 | 12:57 | 2

Scherp...!

Witte_Willem | 10-06-20 | 12:59

@Witte_Willem | 10-06-20 | 12:59:
Zweden had een heel links georienteerd dogma waarin alle vluchtelingen hulp-behoevend zijn en Zweden als enige land Merkels boodschap volledig omarmde, tot de eerste berichten over Hoogblonde Zweedse meisjes die in parken door ergens tussen de 7 en 13 "vluchtelingen" de bosjes werd ingetrokken waarna massale groepsverkrachtingen volgden die het Zeedse meisje als mentaal wrak achterlieten. Zelfs toen werd nog in Rechtzaken menig delinquent vrijgewaard van Rechtsvervolging "Omdat zij nu eenmaal uit een andere cultuur komen"! Ik heb nog net niet m'n laptop door de kamer geflikkerd, maar het scheelde weinig. Zelfs het bericht dat in Nederland de Belastingdienst misdadigers de kosten van hun wapens (pistolen en messen) af mochten trekken van hun Inkomsten "Want het viel onder Beroepskosten"!! had niet zo'n impact.(dit is nu gerepareerd geloof ik) We Berechten toch volgens Europees Recht ?
Dus dat Zweden nu wat anders probeert begrijp ik ook wel.

Godderwrake | 10-06-20 | 13:26

Goh... dus als je de verkiezingen verliest, als je je zin niet krijgt en het er op lijkt dat je weer gaat verliezen stuur je gewoon aan op een burgeroorlog.

Lekker bezig hoor.

DatInternetDingetje | 10-06-20 | 12:57 | 1

Wat niet zo handig is want kennelijk ben je in de minderheid. Maar een kat in het nauw....

R.F.Pickering | 10-06-20 | 13:06

Ik vond ze daar al behoorlijk knaitergek, maar nu is het hek helemáál van de Dam (!). Laat ze dan ook maar alle gevangenissen opengooien, de deuren van bankkluizen idem dito. Dan kan het linkse uitschot der mensheid lekker z'n / h'r gang gaan.

Graeme Reaper3779 | 10-06-20 | 12:57

Politie kunnen we makkelijk afschaffen, de private security van mijn gated community kan inbrekers ook prima oppakken toch?

Harry Turtle | 10-06-20 | 12:56 | 1

Klopt... Ik ga ook nooit naar de politie en regel het altijd zelf wel... Werkt prima...!

Witte_Willem | 10-06-20 | 13:00

Ja ja, dat wordt binnenkort smakelijk "kraai eten" op zijn Amerikaans gezegd,
voor de linksgekkies daar.
Ze zien niet in dat de politie broodnodig is voor het dagelijks bestrijden van beroepscriminelen, die toevallig voornamelijk gekleurd zijn. Jawel, feitelijk.
Zonder dat wordt het een chaos waarbij idd vooral' gekleurden' zullen worden beroofd, verkracht of omkomen.
.
Dus toch maar een plannetje bedenken waarbij de *huidige* popo eerlijker (minder crimineel) wordt. Want er is zeker wel een probleem daar.

hotmint | 10-06-20 | 12:53

Racisme!!! Een woord dat gebruikt wordt voor zoveel meer dan dat het eigenlijk is, iets wat niet bestaat. Er is namelijk maar een menselijk ras en daar is diversiteit in te vinden. Kleurtinten, formaat, leeftijd, geboortegrond en taal zijn enkele voorbeelden. Op basis daarvan wordt vaak gediscrimineerd. Als roomechte Nederlander ervaar ik wel vrij vaak discriminatie: in mijn geval heeft het met mijn leeftijd te maken. De maatschappij is zo ingericht dat alles mag/kan als je 20-30 bent en ben je boven de 40-50 dan ben je alweer oud. Daarboven ben je bejaard en afgeschreven. Degenen die aan het solliciteren zijn weten er alles van. Oplossing: omkeren en doorgaan daar waar het wel gewoon kan en genieten van het leven en je medemens. In andere landen is dat vaak weer anders. In Duitsland zie je bv. bij Miele, Siemens en AEG dat de gemm. werknemer die bij klanten thuis komen daar 50+ jaar is. De reden waarom is omdat Duitsers deze leeftijdgroep meer vertrouwen. Dat lukt in NL niet. Eens; DE heeft weer hele andere problemen.
Echter alle landen hebben een gezamelijk probleem: de mensen met de "fuck de overheid" mentaliteit. Niet willen werken, gratis geld en tegen alles en iedereen die het maar een beetje breder heeft dan zij is kut. Ik ken er genoeg; het zijn vaak lieve mensen en ruimdenkend; maar als je je handje ophoudt bij de overheid, je eten bij de voedselbank haalt en ondertussen een een handeltje hebt met zwart geld EN op de dam gaat staan .........

ruudvangeelen | 10-06-20 | 12:52 | 3

Het is een feit dat oudere werknemers de connectie met technologie verliezen, minder productief worden, relatief gesproken. Dus vooral doordat hun jongere collega's productiever zijn niet perse omdat de ouderen langzamer worden. Echter, je ziet dat jongeren met een laag salaris beginnen, dan sprongen voorwaarts maken en die stappen in relatieve zin steeds lager worden. Het zou goed zijn als de oudere werknemers op een gegeven moment weer omlaag zouden gaan. Dat maakt ze, in een nestor / senior rol zeer geschikt om jonge gasten het ambacht te leren en te coachen. Op die manier kun je nog weer verder vooruit. Ervaring moet je niet onderschatten, dat is hartstikke belangrijk. Maar je moet het ook niet overwaarderen en dat is de reden voor heel veel werkgevers nu om geen oudere werknemers aan te nemen. Gewoon te duur en een 30er is 1,5x productiever...

BBRDWR | 10-06-20 | 12:57

@BBRDWR | 10-06-20 | 12:57: Glad ijs vriend: "en een 30er is 1,5x productiever". Dat ze (te) duur zijn daar kan ik me wel in vinden, maar wel eens een 20 of 30'er meegemaakt op de werkvloer? Snel afgeleid, social media, geen verantwoordelijkheid enz. enz. enz.

ruudvangeelen | 10-06-20 | 13:06

@BBRDWR | 10-06-20 | 12:57:
Ik denk dat het anders is. Ook een deel van de jongeren is nergens in geïnteresseerd behalve hun loon/inkomen. Ja, ze komen eerder in aanraking met nieuwe technologie. Maar ook een aanzienlijk deel van de ouderen blijft bij met de laatste technologie. Ouderen zijn eerder een risico omdat ook niet werkgerelateerde zieken toch op het bordje komen van de werkgever. En deze kosten drukken door.

kortebroek | 10-06-20 | 13:13

Ik loop al dagen in een originele NYPD trui rond in de hoop dat zo'n BLM-mongool of Antifa me aanspreekt...

Dan kunnen we pas echt lachen...

Witte_Willem | 10-06-20 | 12:52 | 3

Zwartepietenuitdossing ?

Ikbenhet6 | 10-06-20 | 12:57

Dat doe ik pas in November en zoek ik Akwasi en Ronny Flex op. Zullen we eens zien wie wie op zijn bek trapt...!

Witte_Willem | 10-06-20 | 12:59

De Maya zaten er misschien 8 jaar naast, maar het voelt toch allemaal wel als het einde van de - geciviliseerde - wereld.

MickeyGouda | 10-06-20 | 12:51 | 2

De wereld was nooit beschaafd.

Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:53

@Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:53:
Noch geciviliseerd.

DrumPiet | 10-06-20 | 12:55

one double tap to the center mass a day keeps the looters away

HetOorAakel | 10-06-20 | 12:50

Trump wil een deel van z'n leger uit Duitsland halen.
Ik zou het maar snel doen want dat ga je in eigen land nog hard nodig hebben.

HoerieHarry | 10-06-20 | 12:50 | 1

Er is waarschijnlijk flink onderhandeld en gedreigd. Vooral NATO budget wat al jaren aangekaart wordt door USA zal aan de terugtrekking bijgedragen hebben.

Maar daarnaast heeft DE meer op met China dan met USA las ik. Dat is onderzocht. Tel daarbij op de leugens die de burgermeester van Berlijn de wereld in geslingerd heeft over wegkapen mondkapjes door USA etc. En een EU die zichzelf Jezus vindt maar eigenlijk Napoleoncomplex heeft.

Ik verwacht dat UK een grote USA uitvalsbasis krijgt. Dat gunnen de yanks hun motherland wel. In ruil voor NHS... oid.

sjef-van-iekel | 10-06-20 | 14:00

Deze burgemeester wordt trouwens om voor de hand liggende reden Beetlejuice genoemd.

JohnLocke | 10-06-20 | 12:49 | 2

Ik vind haar meer lijken op die junk uit the Wire; 'Bubbles'...!

Witte_Willem | 10-06-20 | 12:55

@Witte_Willem | 10-06-20 | 12:55:
Black Beetlejuice. Belediging voor acteur Michael Keaton deze vergelijking overigens. En Beetlejuice zelf nu ik erover nadenk. Kon om hem nog lachen...

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 13:02

Links moet chaos creëren om hun gewenste Marxistische revolutie te laten plaatsvinden als eerste stap naar hun droom van een totalitaire communistische utopie, en een politie macht staat in hun weg.

unshift | 10-06-20 | 12:49

Wat interesseert het mij nou wat de burgemeester van Chicago zegt en doet. Gaan we hier nu ook elke dag melden wat de burgemeester van Rio de Janeiro, Belgrado, Athene, Basel en Nunspeet zoal te berde heeft te brengen over dit onderwerp?

Prinsemarij | 10-06-20 | 12:48 | 4

Omdat onze zwarten alles 1 op 1 kopiëren vanuit oa Chicago en de witmang politici/bestuurders/MSM schaamteloos hierin meegaan.

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 12:51

Relevant omdat dezelfde BLM-waanzin heel hard naar Europa aan het overslaan is. De eerste beeldenstorm is al in gang.

Muxje | 10-06-20 | 12:51

Als diezelfde burgemeester een republikein geweest was, die geroepen had om het doelbewust discrimineren van zwarte mensen, homo's en vrouwen, zou het je ineens wél geinteresseerd hebben. Selectief shoppen dus.

Gladiator Fap | 10-06-20 | 13:09
▼ 1 antwoord verborgen

ja en voor de duidelijkheid die Gangbangers lopen met illegale wapens ( dus net als hier binnengesmokkeld uit andere landen). Mensen met een strafblad kunnen legaal geen wapen kopen in de USA.

BTW het is elke x gedoe in steden die al decenia "in handen zijn van" democratische bestuurders al dan niet van Afro-Amerikaanse burgemeesters. Zondag ( of donderdag) was er bij No-Agenda een mooie expert te horen die op C-span een interview gaf. De democratische Burgemeesters daar hebben vooral geod voor hun eigen kliek gezorgd, Zeker de Afro-Amerikaanse burgemeesters zoals dit pracht exemplaar. ze zorgen goed voro de kleine kring om hen heen maar hun "natuurlijke achterban" laat men verrekken. Die "brothers & Sisters of the hood" stemmen toch wel op ze...... hoogmoed komt voor de val.

ikworstelengadouchen | 10-06-20 | 12:48 | 2

Negers in gangbangs hebben best vaak grote wapens, vraag maar aan Piper Perri.

Miezerig | 10-06-20 | 13:00

Miezerig, ik moest lachen.

Holodomor | 10-06-20 | 19:35

Over de miljoenen midden en zuid Amerikanen die stelselmatig uitgebuit worden ook door Afro’s hoor je dan ook niets.

Trumme | 10-06-20 | 12:48

Verkiezingstheater. Amerika at its finest.

klimaatsloper | 10-06-20 | 12:47 | 2

Hun beteren sleuren de rest van de wereld mee. Lang leve globalisme, vergeet niet Rutte te stemmen belastingvee in 2021, voor meer meer meer globale waanzin.

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 12:48

@Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 12:48: Engiste bekende anti globalist aan de macht : Donald J Trump. En Mark maar lachen met WimLex toen Trump speechte over de kracht van de natiestaat...

ikworstelengadouchen | 10-06-20 | 12:50

Het enige voordeel in deze vreselijke ellende is dat Hillary Clinton niet meer als een duveltje uit een doos tevoorschijn zal komen om zich te kandideren. Voor deze situatie wil niemand verantwoording dragen want dit gaat niet over maar zal nog meer uit de hand lopen.

Incidentje-doorlopen | 10-06-20 | 12:46

Tja Lisa Bender, wat doe jij als er bij je wordt ingebroken en je niet meer het privilege hebt om de politie te bellen? De pizzakoerier bellen? Ik gun mensen over het algemeen de ellende van een inbraak of erger niet. Maar voor mensen als Lisa Bender is het wellicht de enige manier om te leren. Verschrikkelijk, de oneindige domheid van haar en de oneindige ellende die ze over anderen uitstort.

El Rico Grande | 10-06-20 | 12:46 | 1

Haha, U denkt serieus dat Dems politici en bestuurders ergens last van hebben? Wonen zelf in beveiligde compounds, en de rijkere leden (Pelosi, Biden, Bernie, Clinton etc.) leven in weelde met hun eigen leger die ze beveiligt.

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 12:49

En ondertussen sneeuwt Obama-gate lekker onder.

Piet Karbiet | 10-06-20 | 12:46 | 2

komt vanzelf wel weer boven, wel toevallig he, dat het elke x als er voor de Dems wat nadeligs is de pleuris uitbreekt.

ikworstelengadouchen | 10-06-20 | 12:51

Twamp is weer begonnen met campagne voeren. Dems kunnen dit niet eeuwig uit blijven stellen. En hopen op meer rellen zodat ze Sleepy Joe niet aan het volk tentoon hoeven stellen.

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 12:55

Waarom zijn we eigenlijk zo bezig met wat er in dat derde wereld land gebeurt

JanAmsterdamEnzo | 10-06-20 | 12:45 | 1

Omdat wat daar gebeurt als een octopus om zich heengrijpt. Kijk maar naar de 'demoNstraties'.

Lupuslupus | 10-06-20 | 12:53

Als Trump een beetje leep is werpt hij dit Biden constant voor de voeten. 'Ben jij ook van mening dat de politie afgeschaft moet worden?' Dan moet sleepy Joe kiezen tussen een relatief kleine maar luidruchtige groep radicalen en de grote groep gematigde democraten die dat absoluut ook niet zien zitten. Ik kan me ook niet voorstellen dat al die steenrijke linkse deugcelebrities met hun kapitale villa's het een prettig vooruitzicht vinden om zonder politie te zitten als de plunderaars in aantocht zijn.

Tashtego | 10-06-20 | 12:44 | 11

@JanAmsterdamEnzo | 10-06-20 | 12:53: als je minder extreem leest dan haal je er ook duidelijk uit dat ze voor verslaafden en psychische problemen medisch personeel willen laten komen en niet politie omdat politie in de US nu altijd escaleert en goed opgeleid medisch/psychisch personeel al dit soort zaken zonder escalatie veel beter kan oplossen.

ass-moral | 10-06-20 | 13:26

@2voor12 | 10-06-20 | 12:49: Ah ja, dat is natuurlijk ook zo. Gated communities enzo. Op die manier is het natuurlijk ook makkelijk om je schouders op te halen over dat hele 'defund the police' gedoe, als je er niet van afhankelijk bent.

Tashtego | 10-06-20 | 14:21
▼ 8 antwoorden verborgen

Ik had Amerika altijd tamelijk hoog zitten - zij het met wat kanttekeningen.
Maar ik denk dat ik mijn visie maar eens drastisch moet gaan bijstellen, nu ik al een tijdlang zie hoe zeer dit land in de greep is geraakt van idioten. Tot in de hoogste kringen.

Peter Emile | 10-06-20 | 12:43 | 5

Waren de Amerikanen bueh dat in de greep van leugenaars en idioten, dus hebben ze Trump tot president gekozen.

ikworstelengadouchen | 10-06-20 | 12:55

@Peter Emile | 10-06-20 | 13:43: ik ga liever in bad tegenwoordig, alle deugleugens afwassen.

ikworstelengadouchen | 10-06-20 | 19:55
▼ 2 antwoorden verborgen

komt door witte cis gender Europeanen Kolonialisme, je weet zelf toch.

Struikrover3 | 10-06-20 | 12:55

In London is burgermeester Sadiq Khan ook wakker geworden en geinspireerd door de beeldenstorm in Bristol heeft hij besloten dat alle standbeelden die niet meer van deze tijd zijn weg kunnen. Ben benieuwd hoe dit afloopt.

straatsurfer | 10-06-20 | 12:42 | 4

Ik wil er wel een paar hebben voor in de tuin.

HoerieHarry | 10-06-20 | 12:44

www.voanews.com/usa/nation-turmoil-ge...
The Commission for Diversity in the Public Realm will review statues, murals, street art, street names and other memorials and consider which legacies should be celebrated, the mayor's office said.

Niet alleen standbeelden...

Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:50

Haha Sadiq en ook z'n Amerikaanse vriendjes weten dat de koek wel eens snel op kan gaan zijn komende tijd.... Dit is 1 van de laatste grote stuiptrekkingen van de moreelverhevenen.....

ikworstelengadouchen | 10-06-20 | 12:56
▼ 1 antwoord verborgen

Ik heb medelijden met 90% van de bevolking in Minneapolis, zwart, wit, geel, groen, blauw, allemaal. Want zij zijn door het lot uitgekozen om het slachtoffer te worden van het ultieme radicaal linkse, fascistische en diep racistische experiment, dat door BLM, Antifa en andere racistische fascisten over ze uitgeroepen is, terwijl de burgemeester en de rest van de lokale politiek gebukt heeft onder de aanwending en dreiging van geweld. Het resultaat zal snel duidelijk worden. Let wel: élke dode, élke vernieling, élke gewonde, élke misdaad, élk voor het leven getekende slachtoffer, élke razzia, élke bedreiging en élke vorm van geweld die als gevolg van deze beslissing werkelijkheid wordt, gaat direkt en zonder mindering van verantwoordelijkheid op het konto van deze madam en concorten als organisatie en waarbij BLM, AFA en het linkse protesttuig als uitvoerende arm aangemerkt dienen te worden. Het is godsgeklaagd dat dit soort tuig beslist over het lot van anderen op basis van regenbogen- en éénhoornpolitiek. Ik hoop dat de verantwoordelijken minstens hetzelfde lot mogen ondergaan als de onschuldigen die ze hiermee op hun geweten hebben.

Gladiator Fap | 10-06-20 | 12:42 | 1

De hele gemeenteraad en alles erbij zijn democrats. Dus blijkbaar heeft de overgrote meerderheid daar op gestemd.
Dus laat de boel maar afbranden daar, de bevolking wil het zelf.

2voor12 | 10-06-20 | 12:45

Mexicanen en homo's zijn een minder belangrijke minderheid in de linkse ideologie en mogen dus geen kritiek hebben op zwarten.

Die Lopez zal wel snel zijn baantje kwijt zijn.

C1O2 | 10-06-20 | 12:42 | 1

Volgens Spartacus is de homo Lopez openlijk Mexicaan.

DrumPiet | 10-06-20 | 12:46

Is die sneeuwvlok trouwens een omgebouwde ofzo met d'r vierkante kop... Dat wijf heeft gvd een scherpere kaaklijn dan ik...

Witte_Willem | 10-06-20 | 12:41

Wij kunnen ook makkelijk zonder straatpolitie , die mogen toch niet optreden . Zo ondervangen we ook dat het racistisch politiegeweld in Nederland teruggaat van 0,00001 procent in politiegeweldszaken naar 0 procent .

Koning BongoBongo | 10-06-20 | 12:41

@Spartacus
Tags moet je effe veranderen naar Chicago.

Basil Fawlty | 10-06-20 | 12:41

Whites don't go out and kill black, blacks kill blacks.
Maar ja dan heet het dat ze verraders zijn (snitch) en dan is het goed.
En vergeet dan ook vooral niet dat veel arme zwarte en criminele zwarte door witte in een uitzichtloze sociale structuur zijn geplaatst.
Nee dat zijn hun woorden hoor.

Miezerig | 10-06-20 | 12:41 | 4

Roflol...

Witte_Willem | 10-06-20 | 12:57
▼ 1 antwoord verborgen

Ach, gelukkig zijn er meer dan genoeg wakkere inwoners die nu even naar de lokale wapenwinkel lopen met het motto "Als de politie het niet meer oplost doe ik het zelf wel". Degene die er voor kiezen om in een stad te wonen waar legaal wapenbezit onmogelijk is, zoals NY, moeten maar gewoon op de blaren zitten. Je krijgt waar je op gestemd hebt tenslotte.

The2Amendment | 10-06-20 | 12:40

De opperste waanzin is geoorloofd om Trump maar uit het WH te krijgen!! Het doel heiligt blijkbaar alle middelen. Straks ook in dit theater.

Rationa | 10-06-20 | 12:39 | 1

Wat zal gebeuren is dat Trump vaster in het zadel komt te zitten. Want de gewone hardwerkende amerikaan beziet dit ook met afgrijzen.

2voor12 | 10-06-20 | 12:42

Als dit zo doorgaat met al die BLM en Antifa gekkies, krijgen we heel binnenkort een herhaling van Tulsa 1921. Alleen dan is het niet alleen het ene ras tegen het andere.

Koekkeloere | 10-06-20 | 12:39

Feiten tellen niet maar het gevoel wel en daar wordt nu alles op gebaseerd. Ook in Nederland gaat het om het gevoel en dat is zeer schadelijk voor de samenleving. Handel op basis van feiten en cijfers. Benoem de zaken zoals ze zijn.

Eddy67 | 10-06-20 | 12:38

Begrijp nu dat Democraten nogal een dingetje maakte van die veronderstelde Russische inmenging. Zou ook op m'n strepen staan als je jezelf volkomen capabel acht tot destabilisatie s,lands instellingen/diensten.

william7055 | 10-06-20 | 12:36

Zwarten zijn lievvv...

Witte_Willem | 10-06-20 | 12:34

Ze hebben niet de behoefte om wat aan dat geweld te doen omdat ze bezig zijn met een marxistische revolutie; een burgeroorlog, waaruit ze willen dat een nieuwe maatschappij wordt opgetuigd waarin zij totale macht hebben en er voor tegenspraak en anders denkenden geen ruimte meer is.

Aan de andere kant van spectrum slapen ze echter nog en denken ze dat dit daadwerkelijk over rascisme o.i.d. gaat. Het gaat om macht.

Antiquerulant | 10-06-20 | 12:33 | 1

Kneel before the blm protestors...

Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:36

Gvd wat komt er toch een shit boven drijven , om in haar termen te spreken. En die shit is zij zelf en niet deze Lopez. Compleet van het padje af mede omdat ze niet genoeg tegengas krijgen vanuit eigen en Democratische kringen. Die zijn allemaal te schijterig om op de rem van deze waanzin te trappen.

Zwizalletju | 10-06-20 | 12:33

Als ze toegeeft, heeft Trump gelijk en dat kan natuurlijk helemaal niet.

me,myself and IK | 10-06-20 | 12:33

Ga er maar van uit dat zich straks het volgende voor gaat doen;
*Amerikaanse agenten worden bijzonder voorzichtig in optreden tegen minderheden, en blijven bij voorkeur weg uit dezelfde wijken .
*De -blanke- bevolking gaat zich bewapenen en richt milities op ( aangevuld door particulier personeel) om blanke wijken te beschermen, en er ontstaan meer en meer " gated communities", voornamelijk blank en/of aziatisch.
*De maatschappelijke splitsing in de Amerikaanse bevolking zal verder toenemen, en tot ongenoegen van vooral de tereurgroep antifa en blm neemt het aantal doden en gewonden door vuurwapengeweld onder de zwarte en latino bevolkingsgroep halsoverkop toe, terwijl de gated communities relatieve oasis van veiligheid zijn.
*Daarna volgt uit kringen van antia, blm en democraten de roep om prive wapenbezit en gated communities af te schaffen zodat er een " gelijk speelveld" - lees; een machteloze blanke bevolking ontstaat- die gedwongen wordt blootgesteld aan de toegenomen criminaliteit.
Met een beetje pech wordt de USA dan een soort Zuid Afrika 2.0.

me163komet | 10-06-20 | 12:33 | 7

@ witte willem, da' s niet zo moeilijk: je neemt in de wet op dat vuurwapens illegaal zijn en bij het aantreffen van een vuurwapen er een " mandatory centence " volgt. De verkoop van munitie wordt gestaakt.
Dat met die mandatory centence heeft men in Engeland voor pistolen/ revolvers, het maakt niet uit waar en onder welke omstandigheden ze worden gevonden, bij een 90 jarige die zijn dienstrevolver heeft bewaard of bij een drugsdealer die er zijn wijk mee schoonhoudt, vijf jaar is het minimum.

me163komet | 10-06-20 | 13:12

@me163komet | 10-06-20 | 13:12: Dan heb je niet veel idee van 2A amerika.... tegen die tijd is er al een burgeroorlog uitgebroken. Ze zijn steeds beter georganiseerd, er zijn al een aantal hele grote, vreedzame, rally's geweest oa in North Virginia....

ikworstelengadouchen | 10-06-20 | 13:30
▼ 4 antwoorden verborgen

In welk land heeft men het minste hekel aan de oorspronkelijke bevolking? Ik zit zelf aan Hongarije te denken, kwa emigratie.

skoftig | 10-06-20 | 12:33 | 3

Het hele voormalige Oostblok.

HoerieHarry | 10-06-20 | 12:35

Paraguay!

Cobarde | 10-06-20 | 12:36

Hongarije is toch heel fout omdat ze geen vluchtelingen op willen nemen? En een hek langs de grens....

Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:47

Met zulke mensen aan de macht kan je eigenlijk maar één ding zeggen. "Thank God for our Second Amendment"

heldheino | 10-06-20 | 12:32 | 3

Dank u. Plus veel.

The2Amendment | 10-06-20 | 12:35

Heel wat gun control liberals, vooral in de suburbs, zingen ineens andere toontjes bij het aanschouwen van deze rellen. En zijn met gezwinde spoed naar hun local gun store gerend. Nog geen 2 weken geleden kotsten ze op 'rednecks' die hun guns wilden houden, maar ze hebben zeg maar last gekregen van voortschrijdend inzicht.

Helaas kunnen wij de Amerikanen niet volgen en mogen alleen criminelen hier wapens.

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 12:53

@Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 12:53: idd. heeel veel nieuwe gunowners zijn er bij gekomen afgelopen maanden. Hier is de regering zo bang van de burgers dat je zelfs geen opgepompt luchtbuks meer mag hebben.

ikworstelengadouchen | 10-06-20 | 13:07

Vrij spel voor criminelen in Minneapolis, want aldus deze sneeuwvlok: geef mensen een huis en gezondheidszorg en je hebt geen politie meer nodig. Volslagen waanzin.

BRR76 | 10-06-20 | 12:32 | 1

Haha.. Inderdaad... Toch zeg ik dat ze moeten doorzetten... Dan kunnen we lachen en blijven er bovendien heel weinig sneeuwvlokjes over in die stad...

Kortom, een mooie casus...!

Witte_Willem | 10-06-20 | 12:38

Waarom horen we in de media nu niks over de slavernij in het Midden Oosten?

Dat ene voetbalstadion in Qatar bijvoorbeeld....

Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:30 | 1

Dat komt in conflict met lieden die een zeker geloof aamhangen die in rangorde op gelijke hoogte staan met negers. Helemaal bovenaan de laddee dus. De ongeschreven regel binnen de MSM en dan met name de NPO en de Volkskrant is dan dat je het tegenover elkaar wegstreept. Daarom wordt weggekeken. Dat vindt ik dus zo ontzettend stuitend aan bijvoorbeeld de Volskrant. Die delen al het nieuws op in kleur, geslacht, geaardheid etc. Vervolgens wordt nauwgezet alleen dat nieuws gebracht waar de blanke, hetero man het meest in een kwaad daglicht wordt gesteld. Al zouden ze in het midden-oosten de tweede wereldoorlog dunnetjes over doen dan is dat nog geen aanleiding om er over te berichten. Want hoe schuif je dat in de schoenen van de blanke, hetero man?

Bab01 | 10-06-20 | 12:56

Personal protection stores kunnen de verkoop van munitie niet bijbenen. Het is trouwens opmerkelijk dat er weinig gebruik van wordt gemaakt bij de Riots. Het is toch best bedreigend.

kees de short | 10-06-20 | 12:30

En wat vindt Akwawie ervan?

HoerieHarry | 10-06-20 | 12:30

Naast burgemeester Lori Lightfoot heeft zelfs Halsema menselijke trekjes.
Lightfoot is pure evil.

Jan Passant mk2 | 10-06-20 | 12:29

Lightfoot (Wit Voetje) is toch een Indiaanse naam?
De pow wows van vroeger waren een stuk vredespijplievender.

Mr_Natural | 10-06-20 | 12:28

En als je die burgemeester achteraf zou aanspreken op deze giga fout, dan krijg je natuurlijk termen als "how dare you" naar je hoofd. Dieptriest allemaal.

Lood om oud ijzer | 10-06-20 | 12:27 | 2

Nee hoor. Dan heeft ze daar geen actieve herinnering aan, of ze zegt ; Ja, met de kennis van nu...

The2Amendment | 10-06-20 | 12:37

Noem me dan maar racist maar ze zich onderling afknallen kan ik er geen traan om laten.

knutsel_ | 10-06-20 | 12:26 | 2

Dat idee heb ik ook, laat de politie die zwarte wijken maar links liggen en alleen die wijken beschermen die wel de politie willen behouden.

2voor12 | 10-06-20 | 12:40

@2voor12 | 10-06-20 | 12:40: Zal ook gebeuren. Zo zie je maar dat ghetto's uiteindelijk ook voordelen hebben .

Koning BongoBongo | 10-06-20 | 12:45

Nu al uren op Staatsradio 1 gedram over racisme en dat de blanke bevolking zich helemaal moeten aanpassen aan de import. Het gaat maar door.

2voor12 | 10-06-20 | 12:23 | 7

Inderdaad, dit was weer een absurde morgen op NPO 1, dag begint met provinciale buigpaal Jurgen v.d.Berg en daarna de deug KRO/NCRV, dommigheid/kontenkruiperij in ons land,
landverraders, niet meer en niet minder.

grindbak | 10-06-20 | 12:33

@2voor12 | 10-06-20 | 12:30: Daar hebben geprivilegieerde hoogopgeleide Volkskrant lezende blanken zoals Joris L. geen last van. Die praten populistisch links maar wonen zelf binnen de ring van de grote steden en doen er alles aan om hun kinderen op blanke scholen te houden/plaatsen. Zelf zoeken ze bewust de rijke, hoogopgeleide, blanke mensen enclaves op. Omdat zij in een bubbel leven en werkelijk niet in de provincies of buitenwijken komen nemen ze gemakshalve aan dat de banke man (het plebs) ook wel in die bubbel zal leven. Femke H. is daar ook een voorbeeld van. Je zelf verheffen boven het volk door mensen die daadwerkelijk deugen het leven zuur te maken.

Bab01 | 10-06-20 | 12:41

Hoog tijd voor een nieuws zender die niet uitsluitend linkse propaganda bedrijft.
Had mijn hoop op bnr gevestigd, maar dat is al bijna netzo.

bqbq | 10-06-20 | 14:24
▼ 4 antwoorden verborgen

Zoals Tucker nogwat in zijn video's zegt: op een gegeven moment is deze idiote fase voorbij. En dan gaan we terugkijken. Terugkijken wie wat heeft gedaan.
En dan zien we ook nu in Nederland dat bij afwezigheid van de staat, het tuig ruimte in kan nemen (met steun van foutlinks Nederland, dus MSM en Antifa) in de openbare ruimte waar het geen recht op heeft. Maar het wel neemt. Omdat er geen media of godbetere slapnek Rutte is die tegenwicht biedt.

appeltjesgroeneweide | 10-06-20 | 12:23 | 1

Wegkijken en nooit maar dan ook nooit eens optreden tegen misstanden van de bekende minderheden.

pejoar | 10-06-20 | 12:31

Grappig dat Europeanen de mond vol hebben over slavernij in de VS, iets wat trouwens ook nog geërfd is van toen Europeanen het voor het zeggen hadden aldaar. Maar toen slavernij in de VS al lang en breed was afgeschaft, toen kwam de Scrumble for Africa pas echt goed op. En wat de Belgen, Italianen en Duitsers (toch échte Europeanen nowadays) toen deden in Afrika, gewoon net iets meer dan 100 jaar geleden, daar valt de Amerikaanse slavernij totaal mee in het niet. Dan was de Django Unchained-slaveneigenaar een lieverdje. Ik dacht, ik voorspel alvast wat gaat komen de komende weken.

JohnLocke | 10-06-20 | 12:22 | 7

@Ivoren Toren | 10-06-20 | 12:35: Meer dan 10 miljoen doden hebben de Belgen op hun geweten daar. En dat in een paar decennia.

JohnLocke | 10-06-20 | 12:44

@JohnLocke | 10-06-20 | 12:44: Dat was onder het privé bezit van Leopold, niet onder de latere kolonie. En die 10 miljoen moet je met een korreltje zout nemen. Veel te hoog.

Zwizalletju | 10-06-20 | 12:51
▼ 4 antwoorden verborgen

Lori, binnenkort een vacature als burgemeester van Amsterdam, Welcome to Fantasy Island!

Markutte | 10-06-20 | 12:20

Iedereen is daar volstrekt gek geworden. What's going on, ey?

MikeLekkerBelangrijk | 10-06-20 | 12:18 | 2

Nou in Nederland zijn we op dit moment minstens zo gek geworden.

Bab01 | 10-06-20 | 12:28

5G??

Koning BongoBongo | 10-06-20 | 12:46

Amerika is gewoon behoorlijk fucked up soms ... de wil om te veranderen is klein.

klaaaaz | 10-06-20 | 12:17 | 2

Het is niet te veranderen.
Misschien alleen als je er een politiestaat van maakt.

HoerieHarry | 10-06-20 | 12:21

Ze zijn momenteel hele steden aan het platbranden in het kader van verandering, waar heb je het over?

sarcastro | 10-06-20 | 12:22

De steden waar zoveel geweld en armoede heerst, worden al decennia lang geregeerd door democraten. Er is in al die jaren nooit iets verbeterd, maar het is op 1 of andere manier altijd de schuld van de republikeinen...? Laat die steden maar branden, zij zoeken het maar lekker uit met hun safe spaces en trigger warnings

SicSeb | 10-06-20 | 12:17

http://verenoflood.nu/msm-leugens-uit-amerikaanse-echoput/

dik van alster2409 | 10-06-20 | 12:17 | 2

Dank u voor het linkje

SicSeb | 10-06-20 | 12:23

We're so glad to see so many of you lovely people here tonight, and we
Would especially like to welcome all the representatives of Illinois'
Law enforcement community that have chosen to join us here in the
Palace Hotel Ballroom at this time. We sincerely hope that you all enjoy

The show and please remember people, that no matter who you are, and
Whatever you do to live, thrive and survive, there are still some
Things that make us all the same:
You, me, him, them -- everybody, people, everybody!

Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:16 | 1

Ghe The Blues Brothers

drs. P | 10-06-20 | 13:39

Als dat domme mens dat ook iets op twitter roept over geen politie meer nou gewoon naar Zuid Afrika vertrekt dan heb je wat je wil. Een soort anarchie met het recht van de sterkste. Succes meid!

Dirk III | 10-06-20 | 12:16

Trump heeft geen enkele invloed op lokale, county of staatspolitie. Praktische alle ellende (zowel qua discriminatie, qua rellen, qua politie-geweld, qua zwart-op-zwart-moorden) speelt zich af op plekken waar linkse democraten het al vele decennia voor het zeggen hebben. Ik zou tegen de inwoners van Chiraq zeggen: stop met stemmen op democraten, kies Trump in november.

JohnLocke | 10-06-20 | 12:16 | 2

Chicken in the car and the car can't go.
That's how you spell Chi-ca-go.

amateurrr | 10-06-20 | 12:17

@amateurrr | 10-06-20 | 12:17:
A Knife and a Fork and a Bottle and a Cork... That's how you spell New York!

Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:26

En weer twee procentpunt erbij voor Trump.

De echte Stolwijker | 10-06-20 | 12:15

Toch leuk dat in Amerika nu de maoïstische Culturele Revolutie opnieuw gebeurd. Ik dacht dat die Chinezen zo fantastisch waren in copy-paste.

MrLahey | 10-06-20 | 12:15

Gewoon al die 'goed" mensen hun gang laten gaan, politie moet gewoon niet meer ingrijpen met niks, eens kijken hoelang het duurt voor dezelfde mensen beginnen te piepen dat het een wild west is geworden en er ingegrepen moet worden, vooral omdat ze er achter zijn gekomen dat ze gewoon de bitches van BLM zijn geworden.

Umberto die trotzoni | 10-06-20 | 12:15 | 4

@MrLahey | 10-06-20 | 12:15: Mooi laten gaan. Komen ze er vanzelf wel op terug, als het dan al niet te laat is.

Julius Pace Car | 10-06-20 | 12:30
▼ 1 antwoord verborgen

Jaren geleden werd er wel eens gekscherend geroepen 'Het gevaar komt van links'. Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat dat zo hard de waarheid zou worden. Ik heb te doen met de wel normale burger uit Amerika. En hoop oprecht dat er hier in Nederland niet nog meer gekkies opstaan en beweren dat het een goed iets is wat er nu in Murica gebeurt.

Kevf | 10-06-20 | 12:14

In Zuid-Afrika, de Olympus van de (socialistische) antiracismebeweging, gaat het ook al zo lekker met gewelddaden. Afgelopen maandag nog een bloedbad in een hostel.

Schulzie | 10-06-20 | 12:14

Weet je wat het probleem is? Voor deze discussie heb je intelligente mensen nodig. Helaas duikt iedereen met een mening hierover er bovenop en dan wordt het gewoon het recht van de sterkste en dus wie het meest intimideert en schreeuwt.
Deze discussie gaat niet met feiten en rede gewonnen worden.

Dirk III | 10-06-20 | 12:14 | 3

Sociale media maken de media sociaal.
Een talentloze halve zool maakt precies hetzelfde tegeltje als een intelligent mens.

Feiten zijn niet langer relevant. Het gaat om het gevoel.
Haat is een krachtig gevoel.

Beefbus | 10-06-20 | 12:20

@Beefbus | 10-06-20 | 12:20: angst ook.
5g, plee papier hamsteren,de Russen, corona, aliens, de toorn van God...

Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:24

@Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:24:
Angst is zelfdestructie, haat is bevrijdend, euforisch en veel gevaarlijker.

Beefbus | 10-06-20 | 12:42

Defund the police kan weleens een stemmentrekker worden voor de republikeinen. Ik hoop dan ook dan een aantal linkse steden per direct de politie van de straat halen.

Schepvogel | 10-06-20 | 12:14 | 1

Uiteraard een stemmentrekker. Maar wat nog een wezenlijker invloed gaat hebben: Defund The Police gaat de democraten opsplitsen in een socialistisch kamp en een sociaal-democratisch kamp. Mocht het socialistisch kamp (zeg AOC, Antifa, Sanders) deze cultuurstrijd winnen, dan stemmen in swing states erbij voor Trump, mocht het sociaal-democratisch kamp winnen (zeg de rest), dan komen de socialisten niet opdagen.

Boven alles is het maar de vraag of de socialisten in de VS willen dat Biden wint. De haat jegens Trump is een verbindende factor dat veel publiek trekt. Als Biden wint dan valt die weg, terwijl de socialisten nog niet diep genoeg in de democratische partij zitten om hun standpunten zo kracht bij te zetten.

JohnLocke | 10-06-20 | 12:26

Bijzonder die deugziekte. Het is zwaar besmettelijk voor mensen met een geestelijke aandoening.
Natuurlijk weet elke halve zool dat het gerommel in deze flipperkast grote onzin is. Maar ik denk toch ook dat zelfs de meest deugziekte idioot, zelfs de Halsema's, dolle Simonsjes of een zwakzinnige rapper of NPO'er, wel begrijpt dat het uiteindelijke effect van deze ellende enkel meer ellende oplevert.
Mag ik dat zeggen als pinda, neger, kaaskop, Mart?
Donder op met je gekniel. Donder op met je gejank. Flikker op met je slachtoffer gelul.

donkieshot | 10-06-20 | 12:14

Echte gerechtigheid is natuurlijk dat niemand het privilege heeft om politie bescherming te krijgen, in plaats van iedereen.

MrLahey | 10-06-20 | 12:13

Terug naar de middeleeuwen, alleen dan met AK 47's ipv kruisbogen en tanks ipv stormrammen. SJW'ers nemen de plek van de kerk in, aflaat kan je kopen door groen te zijn. Drugsdealers resideren in de moderne kastelen en bieden bescherming tegen vergoeding.

Krijg ineens zin om Medieval Total War te spelen.

Toetsenbordcomplex | 10-06-20 | 12:13 | 2

Het is beter om thuis te blijven. Of in straattaal.. het is beter om thuis te blijven, meneer. Of in het Duits.. Bleib zu Hause.

RickTheDick | 10-06-20 | 12:16

@RickTheDick | 10-06-20 | 12:16:
Blijf in je osso mattie!
Ge blijft in uw kot!

Voordeel is wel dat ik dan Medieval kan doen, dank voor tip, Dick!

Toetsenbordcomplex | 10-06-20 | 12:21

Grappig dat 165 na de Amerikaanse burgeroorlog de zuidelijke staten alsnog overwinnen, want die rednecks beleiden het 2nd amendment als een malle tegen die woke Noorderlingen.

Proditor | 10-06-20 | 12:12

de zwarte uitvoering van Femke Halsema. Verbijsterend dat je zo weg kan kijken.

yeps | 10-06-20 | 12:11

Wat is eigenlijk Afro-Amerikaans? (Afro-Americans)
Kan je dan ook European-American zeggen?

Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:11 | 2

Afro-Amerikaans is een racistische term die mensen met een kleurtje linkt aan Afrika. Sommigen vinden dat prettig omdat ze denken/hopen daar speciale privileges aan te ontlenen. Een groeiende groep wil daar echter niets mee te maken hebben en prefereert de term 'black American'.

Sowieso zijn een hoop ADOS Amerikanen niet zo blij dat ze op 1 hoop worden gegooid met gekleurde mensen die op vrijwillige basis naar Amerika zijn gekomen. (Nogal logisch, maar deugend wit gaat daar compleet aan voorbij.)

Wat European-American betreft, ja, die term word ook wel gebruikt. Al is het niet zo populair als simpelweg whites.

Carbonnetje | 10-06-20 | 12:21

Overigens zijn we hier wel gewend dat je de politie nauwelijks ziet.

Mr.Crowley | 10-06-20 | 12:10 | 2

Laat staan de donkere agenten.

Mr.Crowley | 10-06-20 | 12:14

Nou, weet niet waar ze opeens vandaan zijn gekomen, maar heb de afgelopen weken hier in de blanke tokkiewijk meer politie gezien dan in de afgelopen 25 jaar.

Schietmijmaarlek | 10-06-20 | 12:31

Wel mooi dat homo Lopez openlijk kan verklaren dat hij Mexicaan is

Gnub Gnubbels | 10-06-20 | 12:09 | 2

Is dat dan een democraat wiens halve kont openstaat?

vic_typh | 10-06-20 | 12:32

ha ha

Piet Karbiet | 10-06-20 | 12:36

Niet alleen in de VS is links helemaal de weg kwijt. In Nederland denkt links bijvoorbeeld:
- dat een sadistische verkrachter tot inkeer komt als je hem vrij laat rondbanjeren in de omgeving van Den Dolder;
- dat een homohatende, vrouwen onderdrukkende antisemiet vrouwen als gelijkwaardig gaat zien en lief gaat doen tegen homo's en joden als hij eenmaal in Nederland is;
- dat iedereen die boos wordt als die antisemiet met voorrang een huis krijgt een gore racist is.
Kortom, ook in Nederland zijn de linksen niet goed snik.

MAD1950 | 10-06-20 | 12:08 | 2

Ze zegt het gewoon he, we gaan zorgen dat het voor jou ook kut word in plaats van te zorgen dat het voor iedereen ok word. Want het kan dus wel, hier over het New Jersey voorbeeld:
edition.cnn.com/2020/06/09/us/disband...
Enorme reductie in geweld nadat de politie ontslagen is en allemaal verplicht opnieuw moesten solliciteren.

jip_86 | 10-06-20 | 12:17

@jip_86 | 10-06-20 | 12:17: Wat er nu geroepen wordt tijdens de rellen is afschaffen van politie. Dat is zeker niet gebeurd in New Jersey, er zijn er zelfs meer bijgekomen.
Dat waarschijnlijk in Nederland er ook veel efficiënter omgegaan kan worden met geld bij de politie denk ik wel. Maar afschaffen is echt het idee van getikte antifa larven.
finance.yahoo.com/news/camden-nj-wher...

crt | 10-06-20 | 20:28

Laat die linksche sukkels toch lekker de boel afbreken! Levert gave TV op!
*bier en chips halen is*

funkyd | 10-06-20 | 12:08 | 1

Inderdaad, kan niet wachten op de Purge beelden.

Waargaathetheen | 10-06-20 | 12:11

Het is inmiddels een cliché, maar daarom niet minder aan de orde: Amerika is hard op weg een totale idiocratie te worden. Veel landen in Europa ook, maar Amerika is toch wel een gidsland in deze.

Hommel | 10-06-20 | 12:07 | 5

@Kuifje-naar-Brussel | 10-06-20 | 12:16: Dus praat meneer het daarmee impliciet goed? Hulde. Held. Het is altijd zo geweest: antisemitisme, negerhaat, rassenrellen. Vooral niet veranderen!

dathoujetoch | 10-06-20 | 12:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Moehhaahahaa... je geeft iedereen een zorgverzekering, huis en baan en dan is de politie overbodig. Negers eerst natuurlijk want die zijn zielig of zo. Lijkt me een waterdicht plan.

_pacman_ | 10-06-20 | 12:07 | 1

Tja, ze zou hier in Nederland kunnen zien dat die veronderstelling niet klopt.

Hommel | 10-06-20 | 12:08

Al Bundy woonde toch in Chicago.

dik van alster2409 | 10-06-20 | 12:06 | 4

Ja, en de hoeveelheid narigheid en geweld daar was toen al een running gag, moet je nagaan hoe het er nu is.

sarcastro | 10-06-20 | 12:26

Al Bundy zou nu gecancelled worden. Te wit, te anti dik en anti vrouw. Als zelfs Little Britain niet meer kan dan kan Married echt niet meer.

Graaf_van_Hogendorp | 10-06-20 | 13:34
▼ 1 antwoord verborgen

Collectieve waanzin gaat nog eens heel groot worden. Mark my words!

Derkaderr | 10-06-20 | 12:06

Ze doen maar. Het interesseert mij geen ene moer. 's Lands wijs, 's lands eer.

Amsterdamsko | 10-06-20 | 12:06

In chaos zijn kinderen en vrouwen de klos. Heerlijk dit bord voor de kop. Trouwens, wat is de asielinstroom deze week? Wordt er weer gevaren?

arlen | 10-06-20 | 12:05 | 3

Volgens mij heeft dat nooit echt stil gelegen.....

nope | 10-06-20 | 12:12

Asielstroom is een tijdje ca. 100 per week geweest,
was vorige week ca. 200.

CLoVis | 10-06-20 | 12:13

Ja, dat wel natuurlijk. Vorige week nog 500 in een bootje op Malta.
De rellers moeten aangevuld worden, anders duurt het te lang via de kindertoeslag.

bqbq | 10-06-20 | 12:20

Zuid-Afrika. Zonder witte racistische mannen.
Quote:
"Zo zouden er op 1 juni 40 mensen vermoord zijn. „De volgende dag waren dat er 51 en op zondag 69”, aldus Cele, die eraan toevoegde dat de cijfers lager waren voordat het verbod op alcohol ingetrokken werd.
www.telegraaf.nl/nieuws/1079937153/bl...

Hoe vinden ze zelf dat het gaat daar?

Dirk III | 10-06-20 | 12:05 | 4

Naar het schijnt worden in de townships Zimbabwaanse immigranten helemaal de tyfus gediscrimineerd, maar dat staat uiteraard niet zo hoog op de prioriteitenlijst van de BLM Inquisitie.

Schulzie | 10-06-20 | 12:32

@Schulzie | 10-06-20 | 12:32: Ik ben een aantal jaren geleden in verschillende townships geweest in Kaapstad. Het verschil tussen de de zwarte en de kleurlingen townships is enorm. De kleurliingen hebben de zaakjes best goed op orde, in de zwarte township doen ze niet veel anders dan schapekoppen roosteren, illegaal stroom aftappen en bier drinken. Wat een troosteloze bende.

Kukooo1 | 10-06-20 | 14:15

@Kukooo1 | 10-06-20 | 14:15:
Zo geweldig is het nu ook weer geregeld in de coloured lokasies Muizenberg en Maneberg.

Ruud Hazes56616330 | 10-06-20 | 14:40
▼ 1 antwoord verborgen

Lijkt me geen prettige stad.
Maar ze hebben er wel House uitgevonden.
PS. En dan lopen wij te klagen over Nederland...

HoerieHarry | 10-06-20 | 12:05 | 6

Kraftwerk was eerder.

Piet Karbiet | 10-06-20 | 12:34

@Piet Karbiet | 10-06-20 | 12:34:
Dat is geen House.

HoerieHarry | 10-06-20 | 12:38
▼ 3 antwoorden verborgen

Dit is toch wat demense willen? Ik zeg: waarom niet? Laten we het hier ook maar proberen. bijvoorbeeld in amsterdam. Stoppen we met de 600 kansenparels. Laat ze lekker hun gang gaan. Dan staan we deugenderwijs aan de goede kant van de streep. Maar we spreken 1 ding vooraf af: als het een teringzooi wordt, hebben we het er nooit meer over. Nooit meer.

opblaasschaap | 10-06-20 | 12:03 | 2

Inderdaad, maar dan mogen 'we' nog een keer zeggen 'told you so'. Ik hoop trouwens dat ze in Minneapolis inderdaad de politie volledig gaan ontmantelen en daarvoor in de plaats telefoonnummers gaan verspreiden voor huiselijk geweld en psychische nood. Gaat een toppertje worden, een soort van Johannesburg aan de Mississippi.

FrankVeer | 10-06-20 | 12:13

Columbus is ook in een meer geflikkerd:

https://www.nbc12.com/2020/06/09/christopher-columbus-statue-torn-down-thrown-lake-by-protesters/?fbclid=IwAR0am4_g58XRNCMFM8tQbSae1piTI45e139ih2czYjQmivtG2todMop3NNI

Gulliver | 10-06-20 | 12:03 | 2

Ik had een heel betoog willen houden in deze reactie. Maar het enige waarmee ik op de proppen kan komen is: .... Wauw....

klamme.vla | 10-06-20 | 12:02

Won't you please come to Chicago
We can change the world
Rearrange the world
If you believe in justice
If you believe in freedom
Let a man live his own life
Rules and regulations
Who needs them
Open up the door

Het heeft een jaar of 50 geduurd.

Mr_Natural | 10-06-20 | 12:01

Het lijkt erop dat deze leftwing amerikanen nog nooit onder onder socialistisch bestuur hebben geleefd, anders zouden ze wel meer realiteitszin tentoonspreiden.

kees de short | 10-06-20 | 12:01 | 1

Ze zouden even een kijkje kunnen nemen bij hun buren Cuba en Venezuela. Een soort tijdmachine.

Piet Karbiet | 10-06-20 | 12:32

Schiet mij maar lek. Oh wacht...

Normpje | 10-06-20 | 12:01 | 1

U heeft geroepen?

Schietmijmaarlek | 10-06-20 | 12:10

Dat hele black lives matter gaat in de toekomst alleen maar voor meer polarisatie en verdeeldheid zorgen.
Averechts.

Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:01 | 2

Of gewoon gepland?

_washier | 10-06-20 | 12:27

Dat is het doel ook, de democraten hebben diepe banden met de KKK

Kamikazepiloot | 10-06-20 | 12:28

Het morele en psychische verval van woke Links in de VS,waarvan je overal overigens ook de sporen terugziet in het Westen, hier vooral bij D'66 en GL,maar ook bij een fellow traveller/lafaard Rutte. Voor wat betreft de organisatie van de onrust en rellen: follow the money. De Democratische Partij is voor mij onder Clinton maar vooral Obama veranderd in een gekkenhuis, waarin de patiënten de macht hebben gegrepen. Dat een dwaas als die burgemeester van Chicago op die plaats zit, maar ook de dweil de Blasio in New York en denk eens even terug aan die ICE verradende burgemeester van Oakland,die kuiperige de straten met leuzen vol kalkende griet in Washington, en die Jetten in Minneapolis: ze zitten er allemaal na verkiezingen. We mogen nooit de verantwoordelijkheid van welk kiezerskorps dan ook vergeten in het aandeel dat zij heeft in de neergang van steden,provincies en landen door onevenwichtige en kwestieuze keuzes. In Nederland (breder EU) kunnen we daar ook een boekdeel over open doen,ook nu.

hertogvanzottegem | 10-06-20 | 12:01 | 3
-weggejorist-
Kuifje-naar-Brussel | 10-06-20 | 12:02

@kees1386 | 10-06-20 | 12:08: jammer dat er niet gelet wordt op het mogelijke troll-gehalte van enkele reaguurders. Kan dit kabinet daarvoor geen app ontwikkelen (hahaha)?

dathoujetoch | 10-06-20 | 12:15

Gaat lekker daar. Wie is de grote baas in de VS? Oh, ene Donald? Maakt er een mooie puinhoop van.

Kuifje-naar-Brussel | 10-06-20 | 12:01 | 14

Lang leve de heilstaat Obamia, waar alles rottegeur en manenschijt was.

Nuchternederland | 10-06-20 | 12:40

@Nuchternederland | Obama, de president die tegelijkertijd in de meeste landen oorlog aan het voeren was.

Gaat het niet dan? | 10-06-20 | 12:42

@Gaat het niet dan? | 10-06-20 | 12:42: en de Nobelprijs voor de vrede kreeg....

W. Adama | 10-06-20 | 16:04
▼ 11 antwoorden verborgen

Klein beetje o/t maar vanmiddag om 17.00h een volgende demo, nu in de Bijlmer. Er wordt tijdens deze demo ook stilgestaan bij het herdenken van de afschaffing van de slavernij. In mijn vocabulaire betekent "afschaffen/afschaffing" dat iets - in dit geval al heul lang - niet meer bestaat. Herdenken staat ze vrij maar ik krijg zo langzamerhand het idee dat onze Keti Koti's terug verlangen naar de slavernij. Misschien missen ze wel het hebben van een baan?

de directeur | 10-06-20 | 11:59 | 7

@Piet Karbiet | 10-06-20 | 12:29: Nelson Mandela de terrorist....

Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:34

@Piet Karbiet | 10-06-20 | 12:29:
30 jaar positieve discriminatie bij de gemeente betekent dat al 30 jaar alleen maar allochtonen met alleen maar onvoldoendes op hun rapport worden aangenomen. Behalve de hogere management functies, daar zitten alleen maar blanke mannen die lid zijn van een politieke partij.

Osdorpertje | 10-06-20 | 12:46

@Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:34: Dat dus. We verwijderen straatnamen van onze helden uit de NL historie en vervangen ze voor namen en beelden (Chez) van buitenlandse terroristen. Bizar!

Kukooo1 | 10-06-20 | 14:00
▼ 4 antwoorden verborgen

Die Lisa Bender verdient niet beter dan dat ze een bezoekje krijgt van een groep zwarten die helemaal los gaan.

Schietmijmaarlek | 10-06-20 | 11:59

Ze geloofde echt wat ze zei, of andersom, dat weet ik niet.
Maar dit is dus, extreem gezegd, waar ze op uit zijn.

Mr.Crowley | 10-06-20 | 11:59 | 2

Het zal best zo zijn dat in de VS dat de politie wat adequater handelt wanneer de bellert een blanke is uit een welvarende mensen buurt.

MaarFeitelijk | 10-06-20 | 15:01

Het is gewoon wachten tot het gigantisch in de shit loopt.

Lt-Kol Kilgore | 10-06-20 | 11:58 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Lekker met 50 man buurt barbecue.
Noem het een demonstratie.

Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:02

Ik ga jou blocken...!!!

Ik kan die linkjes simpelweg niet aan... !!!

neonreclame | 10-06-20 | 12:18

Wat een sneue bedoeling daar in 020

SicSeb | 10-06-20 | 12:29

Michael Jackson= black or white = best slim gedaan van hem door te tranformeren.

overVecht | 10-06-20 | 11:56

Goh, boeiend. De burgemeester van een achterlijke stad in een achterlijk land die ruzie heeft met een collega.
Blij dat ik hier nu van op de hoogte ben.

DrumPiet | 10-06-20 | 11:55 | 7

@Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:14:
Meer dan dit in ieder geval.

DrumPiet | 10-06-20 | 12:34

@Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:42:
Top!

DrumPiet | 10-06-20 | 12:51
▼ 4 antwoorden verborgen

Iedereen schijt in zijn/haar/het broekje, namelijk één verkeerd woord kost je je baan, carrière en pensioen.

TheBigKirth | 10-06-20 | 11:54 | 2

Land of the free&brave?
No fucking way!!

TijdelijkOptimist | 10-06-20 | 12:14

Precies wat Peter Siebelt zegt in een recent interview met ON!
Hij is echt de specialist op het gebied van het wereldwijde spiderweb van radicaal links.
Elk interview met hem is gewoon een must see!
www.youtube.com/watch?time_continue=1...

Aristotalloss | 10-06-20 | 12:29

Deze usefull idiots heffen zichzelf zo hopelijk langzaam op.
Gated Communities gaan in Nederland ook nog eens heel groot worden.

kees1386 | 10-06-20 | 11:53

Heb gisteravond de gehele 1:18 uur zitten luisteren.

Geeft een ontluisterend kijkje in het brein van lefties.

Binnenkort in ons theater trouwens. Alles waait uiteindelijk over uit dat achterlijke land.

Parsons | 10-06-20 | 11:53 | 2

Als je bedenkt dat Nederland een van de rijkste landen met welvaart voorzieningen had kunnen worden, maar er nu al meer dan 50 jaar, miljarden na miljarden in #1 shitholes wordt gepompt of kansloze prestigieuze bouwprojecten die elke keer wel 5 x over de kop gaan, dat is linkse wensdenken van andermans geld en brengt de ellende van ongelijkheid, politieke armoede en massa immigratie naar vandaag de dag.

TijdelijkOptimist | 10-06-20 | 12:12

@TijdelijkOptimist | 10-06-20 | 12:12: De kleine rus typt ook wat in met wat flauwekul berichten. Nederland is in alle lijstjes top 5. De VS zie je nergens boven de 25.

MaarFeitelijk | 10-06-20 | 14:59

He-le-maal de weg kwijt die extreemlinkse democraten in Amerika. Als dat is waar men naartoe wil hier in Europa, dan hou ik mijn hart vast. Burgeroorlog in 3....2....1....

Vimpie11 | 10-06-20 | 11:53 | 1

Hier hebben we het nog erger in de toekomst.

Is dit nog nieuws? | 10-06-20 | 12:03

De steden met democrats in functies als burgemeester zijn vaak ook de slechtste steden om als Afro Amerikaan in op te groeien.

HeinzKetchup | 10-06-20 | 11:53 | 5

@TheEgg | 10-06-20 | 12:44:
Goede analyse!

Merk overigens op dat het dus helemaal niet in het belang van de Democraten is om deze mensen uit hun afhankelijkheid te halen middels opleiding en werk; in hun afhankelijkheid zullen ze altijd Democratisch stemmen, (voor zover ze dat doen)....

libertat | 10-06-20 | 14:57

Ach jee, de pres. Bonkers adepten zullen even wat flauwekul aan de man brengen.

MaarFeitelijk | 10-06-20 | 14:57

Denk ook eens terug over wat Trump destijds over het Democratisch geregeerde Baltimore zei, en hoe beledigt de DNC reageerde. Maar wat ooit een prachtstad was,is onder degenererend DNC bestuur tot een rattennest vervallen. Dat bleek dus de opmaat tot het naar buiten komen van het zooitje in andere DNC bestuurde steden...... De DNC zit overal op verzoek van de lokale Amerikaanse kiezer. Zo hebben de DNC en passant ook van Californië een stinkende vuilnisbelt gemaakt. Proleten als Schiff en Pelosi komen daar vandaan....

hertogvanzottegem | 10-06-20 | 15:09
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken