Corona doet niet aan moslims
Groepsimmuniteit in Afghanistan: Allah fixt het effe
Social
U wist het nog niet. Maar corona is niet alleen bedacht door Bill Gates, als militair biologisch wapen ontwikkeld in Chinese laboratoria, verzonnen door schrijver Dean Koontz, een uitwerpsel van Robert Jensen of een neveneffect van de uitrol van 5G-technologie. Corona raakt de moslims niet. Onkwetsbaar, ze zijn het. Het geloof in meneer Allah zorgt ervoor dat je immuniteit aan je baard hebt hangen. Dus je kunt met je makkers gewoon lekker gaan zitten hakbarren met een kopje thee, beetje fantaseren over dat geile lapje vlees rond de ogen van Fatima - wat een provocatieve slet is het toch met haar uitdagende nikab - en andersgelovigen alle pijn & ellende van de wereld toewensen. Allah zorgt er namelijk voor dat je helemaal geen corona krijgt! En ach, als je wél corona krijgt, dan heeft Allah dat óók zo gewild.
Reaguursels
InloggenEensch vooral bij elkaar blijven komen en in het land van herkomst blijven. Des te meer huizen zijn er straks daar voor de zielige dobber negers.
Ja maar Iran.. Dat zijn geen echte moslims lalala
In Afghanistan verspreidt het virus zich minder snel en er zijn veel minder doden. Dat land kent nauwelijks te dikke bejaarden. Dus Allah heeft een punt.
Veel hypocriete mannen dicht bij elkaar die doen alsof ze hetero zijn zorgt meteen voor groepsimmuniteit
En toch zelf een mondkapje dragen...
Tuut tuut tuut
Aantal pure corona doden: 54
Groetjes!
Geef ze eens ongelijk
Dus de zorgen dat corona Yemen zal treffen zijn ongegrond.
Toen corona opkwam in China stonden een aantal moslims te juichen. Dit was de straf voor de manier waarop de Oeigoeren behandeld werden.
Maar, "nadat het coronavirus ook de Arabische wereld bereikt had, volstond het niet langer om hierin een straf van Allah te zien en diende er naar andere verklaringen te worden gezocht. Islamitische clerici bleken bovendien vaak moeite te hebben met het feit dat het coronavirus iedereen bezig hield."
frieschdagblad.nl/2020/3/26/corona-ui...
"De Joden als bron van alle kwaad werd het nieuwe thema in het Midden-Oosten waar het altijd wemelt van de samenzweringstheorieën"
En bij voorkeur iemand waar ze naar kunnen wijzen. Israël, VS, 'het westen', 'de Joden', whatever als ze maar niet bij zichzelf uitkomen..
Zegt erg veel over het niveau bij die Moslims. Als het de Israeli's treft, gaan helemaal die voetjes van de vloer bij die totaalmalloten.
Als je met een vinger wijst wijzen er drie naar jezelf...
Interessant: Parool-punt-nl - Coronavirus was al maand in Frankrijk voordat eerste besmetting werd vastgesteld - Het corona-virus was al eerder in Frankrijk dan tot nu toe bekend. Op 27 december vorig jaar was een patiënt in een ziekenhuis positief. Dat is nu pas vastgesteld door een destijds afgenomen monster van de man te testen op het longvirus, melden Franse media.
De patiënt had longontsteking en werd de dag na Kerstmis opgenomen in een ziekenhuis in de regio Seine-Saint-Denis bij Parijs. Officieel werden in Frankrijk pas eind januari de eerste gevallen van coronabesmetting geregistreerd.
In totaal zijn van 24 patiënten met longontsteking de bewaarde monsters onderzocht op het nieuwe coronavirus. De monsters waren in december en januari afgenomen voor controle op andere coronavirussen en griep.
En?
Dat is ook wat ik hoor van mijn Chinese collega uit Wuhan. In december ging het daar al rond. Inmiddels raken mensen daar al voor de tweede en sommige voor de derde keer besmet, is wat hij hoort van vrienden en kennissen daar. Bij elke herbesmetting is de ziekte dan ernstiger, zeggen zij. China houdt dat verhaal onder de pet, beweert deze collega. Of dit allemaal klopt weet ik niet, maar als immuniteit niet ontstaat na de eerste keer is dat geen vrolijk vooruitzicht.
Senior Saudi medical sources tell Middle East Eye that 70 percent of the city's residents may have Covid-19.
Linkje: www.middleeasteye.net/news/coronaviru...
Kijken of dat dan groepsimmuniteit oplevert?
De Chinees met de reageerbuisjes moet nog langs in die landen.
Staan onderaan de lijst.
Heb geduld.
Tja, de moslimmannen zijn gewoon een Herrenvolk. De vrouwen doen er niet toe anders dan voortplantingslusten op bot te vieren. Dat virus is een lachertje cor de ware meester.
Aha, nu snap ik dit bericht ook beter:
www.bd.nl/brabant/niet-zomaar-bekeure...
Om de autochtone Nederlander niet te kwetsen, worden ook 4 en 5 mei er even bij gehaald.
En ik maar denken dat de maatregelen noodzakelijk waren om een nieuw en dodelijk virus de kop in te drukken, maar voor sommige bevolkingsgroepen hoeven die blijkbaar niet zo streng te zijn.
Moslims en niet-moslims... water en vuur. Maar we hebben een gezamenlijke vijand: En dat is NIET het covid-virus. Nee, dat zijn degenen die blaten en liegen dat vrijheid een 'groot goed' is. Nope.. vrijheid is een RECHT.
En op een dag nemen we die. Gewoon omdat het moet. Want 'het nieuwe normaal' moet dood.
4 en 5 mei,twee dagen.
Ramadan,30 dagen.
DiscriminatIe ten top door de bovenonsgestelden.
@Rech_Tvoorzenraap | 03-05-20 | 19:49: steun
Die Bill Gates wordt teveel 'eer' toebedeelt als zijnde uitvinder van covid. En dat alleen maar omdat hij duistere vaccinatieprogramma's in Afrika en India financiert en daaraan flink verdient? Hem niks kan schelen als duizenden kinderen verlamd raken?
Tuurlijk was de man goed als softwarebouwer en ICT-specialist. Ook een man die zijn vak verstaat en vooral ALLEEN daar moet blijven. Aangezien dat die menselijke robot geen greintje ethisch besef kent. Misschien niet zo schokkend, als zijnde een vriend Jeffrey Epstein en kind aan huis op de Epstein-eilanden. Onbegrijpelijk hoe lyrisch velen nog zijn over deze nerdy psychopaat die aan kinderen zit.
(Je moet hem eens horen praten: Met dat Benno L. -toontje... je weet genoeg)
Billy heeft een grote ondergrondse schuilkelder voor als het hem te heet onder de voeten wordt.
@LesGrossman | 03-05-20 | 19:20: Wat denk je van een paar eilanden? Want Epstein is nu een lijk.
Ja, een vaccinatie programma tegen polio, dat is wel erg duister, heel Afrika is straks autistisch, zelfs zonder 5G. Wappie
@Rech_Tvoorzenraap | 03-05-20 | 19:26: Heeft ie die opgekocht?
Ohh ja. Willem Poortjes betaalt vaccinatie in Afrika en is daarmee een duistere charlatan? Vreemd hoe men soms redeneert..
De moslimwereld is zo'n kut plek dat zelfs het corona virus er niet heen wil.....!
Yep!!
Inshallah
Tjsa, als je nooit hebt gespoord, kun je ook niet ontsporen.....
We geloven 100% in Allah, zegt hij met een mondkapje om...
Moest denk ik voor de camera
Dan blijkt maar weer, hunnie zijn 1 en steunen elkaar door dik en dun. Die domme niet moslims laten elkaar stikken en als je je mond open trekt sta je moederziel alleen.
Hierin hebben de moslims gewoon gelijk. Je hoeft er niet banger voor te zijn als voor een griepje. Alles mensen die zonder griepspuit ook aan de griep overlijden moeten nu oppassen.
"We 100% don't care" en toch maar een mondkapje op.
Mondkapjes die overigens nog steeds niet bij het Kruidvat/Etos/supermarkten te koop zijn in Nederland. Met dank aan de vooruitziende blik van het RIVM.
nee ,en iedereen aapt elkaar na wat betreft "mondkapjes"gatver kan t woord alleen al bijna niet meer horen .mondkapje dit mondkapje dat .man i.p.v lopen te bleren, schaf dat spul dan aan voor jezelf .i.p.v hulpeloos lopen te zeiken dat een ander het moet hebben in de winkel oja heb er nog stuk of 100 ,af en toe nodig voor werk .maar hey, ze zijn te koop hoor.
Is zo gek. Als iemand tegen mij zegt "alles is naar de wil van God" en ik geef ze een timmer op hun kanis, schreeuwen ze moord en brand. Terwijl ook dát naar de wil van God zou moeten zijn. Als ze dan zeggen dat naar de politie gaan en mij op laten pakken wegens mishandeling óók naar de wil van God is zeg ik altijd "Dat weet je helemaal niet. God's wegen zijn namelijk ondoorgrondelijk".
Doe niet zo simpel. Je weet de wil van God wel. Niet stelen, niet liegen, niet doden en alleen Hem aanbidden en geen beelden, stenen, etc.
Gek genoeg mogen Moslims dat wel. Althans, naar niet gelovigen toe. Zo is Allah de heerser van de wereld en de best deveiver. En is Satan volgens Lucas 4 heerser van de wereld en wordt hij vader van de leugen genoemd.
Maar goed, jij slaat er dan op los. Dat is geen naaste lief hebben zoals jezelf. En zo makkelijk is dat ook niet. Het is wel makkelijk om als een onnozele te denken dat je zonder verdieping iets wel snapt. Zeker wat dit onderwerp betreft.
Stel je God voor als iemand die de Sims speelt. Het meeste gebeurt door jou wil. Maar er gebeuren ook gewoon dingen. En je hebt te maken met persoonlijkheden met een eigen wil. En soms laat je ook gewoon dingen gebeuren.
@Tuinhekje | 03-05-20 | 18:13: jep. Je hebt immers een vrije wil, anders kon je geen waarheidsbevindingen uitspreken.
@BrokenTipi | 03-05-20 | 18:07: Allah is een verzinsel van een onbetrouwbare vent uit Mekka.
Daar zeg je zoiets . Stel je krijgt ruzie met een Mocro manneke en je tuigt 'm af ,terwijl je hysterisch roept Allah akbar Allah akbar..... is dat een ideetje ??
Ja moslims zijn niet zulke schijt in de broeken zoals de meeste reaguurders hier.
In groepsverband inderdaad niet.
Dom bedoel je? Dat moet haast wel, want theologisch gezien is Allah Satan.
De nihilistische doodscultus in een paar rake zinnen getypeerd.
Allah wil dat ze covid-19 krijgen. Als dat niet zo is geloof ik niet meer in allah.
Lekker
Volgen moslims het Zweedse model en is het weer niet goed.
Die rot God maakt alles kapot. Nou als het islamieten zijn mag hij van mij. En die zijn er zelf ook blij mee want dan krijgen ze hun 72 ? maagden des te gawer.
Is niet God maar allah,en zelf dat heeft een pesthekel aan ze.
Overal waar ze aan ze jurk hangen maakt hij ze het leven zuur.
Zelden zoeen apart figuur gezien.
Achterlijk volk. 90% analfabeet. Al het 'nieuws' dat ze binnenkrijgen komt van de imam. En die heeft nog niet eens het flauwste benul dat corona bestaat. Laat staan wat het is.
Dus die mensen leven vrij van angst gewoon hun leventje. Zouden we in Nederland ook moeten doen. Laat ze lekker. Hier loopt straks half Nederland bij de psychiater met PTS.
Doen ze nu al als de wifi het 5 minuten niet doet of als de vliegvakantie niet doorgaat.
Kijk samenscholing en (Religieuze) samenkomsten verbieden voorlopig is meer dan prima hoor. Maar waarom geen uitzondering maken voor samenkomsten in moskeeën? Waar zijn die politici die wel vinden dat pasen en kerst echt niet meer kunnen en beledigend zijn voor moslims? En die fan zijn van Iftars en willen dat het Suikerfeest een Nationale vrije dag wordt? En vrouwendiscriminatie verschrikkelijk vinden behalve als het moslims betreft. Waarom nu zich Niet hard te maken voor een uitzondering voor moslims En hun samenkomsten?
God is een chinees?
Uit Wuhan om precies te zijn.
@Gele Beer | 03-05-20 | 16:36: Hij is ook de baas over alle snackbars.
Das makkelijk, hebben we nog een reden om dat werkloze spul niet toe te laten.
Natuurlijk is het geen probleem in Afghanistan. Als je geen ziekenhuizen laat staan ic-capaciteit hebt dan maakt het niet uit of je allemaal tegelijk Corona hebt. Het aantal 60 Plussers is daar waarschijnlijk ook veel lager.
De levensverwachting van Afghanistan is de afgelopen 60 jaar toegenomen van 32 naar 64 jaar, nog steeds een vrij kleine risico groep dus. Wel of geen ziekenhuis maakt niet uit als de dorp-oudsten je in de woestijn droppen als ze vermoeden dat je iets besmettelijkst hebt.
Wat zijn ze toch simpel...
Laat die mensen toch doen als ze willen. Zij hebben maar 69 gevallen per miljoen, tegenover 2368 in Nederland. Waarom toch met dat typisch Nederlandse vingertje naar anderen wijzen? Kijk naar je eigen land.
En dan er ook rekening mee houdende dat ze daar echt heel rigoreus testen, praktisch iedereen is daar getest daarom zijn we ook zeker van die 69 gevallen. Maar inderdaad, niet bemoeien met andere landen. Gelukkig hebben we dan ook even een inport stop van vluchtelingen uit dat fijne land.
En vergeet ook niet fantastische geneeskunde in landen zoals Afghanistan, Irak , Pakistan etc . Vooral op het platteland daar kom je elke 2 km een prive kliniek tegen.
@despee | 03-05-20 | 17:13: Okee dan, doden: Afghanistan: 2 per miljoen, Nederland: 295 per miljoen. Maar daar gaat het nu niet over: Zolang ze jullie niet lastigvallen, oordeel er niet over en laat ze lekker zelf doen wat ze willen. Ruim eerst de rommel in Nederland op.
In Afghanistan heeft men zoals in de meeste landen die de religie van de vrede belijden heel eigen tradities om de bevolkingsaanwas in te perken. Oorlog en ziekelijke onderdrukking van vrouwen.
De Afghanen zijn geen oorlog begonnen, dat deden eerst eerst de Russen en toen de Amerikanen omdat Afghanistan vol met mineralen zit.
Afghanistan rijk aan mineralen
In Afghanistan zit voor bijna duizend miljard dollar aan mineralen onder de grond. Dat concluderen functionarissen en geologen van de Amerikaanse regering in een rapport, schrijft de New York Times.
Volgens een memo van het Pentagon heeft Afghanistan de mogelijkheid zich te ontwikkelen tot het Saudi-Arabië van lithium, de grondstof voor batterijen van onder meer mobieltjes en laptops. Ook zijn er grote hoeveelheden kobalt, ijzererts, koper en goud ontdekt. Volgens generaal David Petraeus is er spake van een "ontzagwekkende potentie".
nos.nl/artikel/164435-afghanistan-rij...
www.ninefornews.nl/biljoen-aan-zeldza...
@Animals | 03-05-20 | 18:53: op het moment dat je een site ,wat een soort spinoff van niburu is ,ben je gewoon af ... maar ok de nos staat erboven .. ik zie overeenkomsten
Ik vind het storend dat die moslims niet op kleur gesorteerd zijn.
Ja. Foto komt vermoeiend over zo. Verder wel veel mooie mensen hoor als je inzoomt. Vrij rein. Vrij fris. Vrij rein.
Het stoort mij ook. Ik ben kleurenblind dus zie hier een brei godsslaven in.
14000 zorgmedewerkers positief op Corona getest 9 ervan overleden... 6 daarvan hadden ook nog iets. Tot nu toe. +/- 600 daarvan zijn ook nog even opgenomen. Dus als die lui allemaal een beetje gezond zijn komt het nog wel goed ook..
Ik Afrika is het ook alleen een blanken ziekte. Als zwarte ondervoede moslim onder de 80 in Afrika zit je dus helemaal gebakken
Vreemd, in Engeland maken ze zich zorgen dat zoveel meer Afrikanen, negers ouderwets gezegd, en Aziaten, dus Indiërs en Pakistani, aan de ziekte sterven dan blanken. Is het niet meer een kwestie van dat ze in Afrika hun statistieken niet bijhouden?
@Synecdoche | 03-05-20 | 15:42: Heeft te maken met de vaccinatie. Ik blijf het zeggen. In Amerika en Engeland zijn het juist de arme bevolking die geen (BMR) vaccinatie heeft gehad, zeker als ze wat ouder zijn.
In Afrika waar iedereen relatief ook jong is heeft iedereen van het "Westen" een BMR vaccinatie gehad/gekregen. Iedereen in Nederland die jong is (vanaf 1987) heeft een BMR vaccinatie gehad en is daardoor ook gevrijwaard van Corona. Je ziet dat ook terug in de cijfers.
Kijkt/ googled u ook even naar het vliegdekschip Roosevelt waar iedereen gevaccineerd was?
@ja-ja-nee-nee | 03-05-20 | 15:48:
In Afrika veel meer vaccinaties.
Dat verklaart een hoop.
Veel autisme, daaro.
Ondertussen in Nederland,
Actuele cijfers COVID-19: 3 mei 2020,
Positief geteste personen 335
Ziekenhuisopnames 44
Overleden personen 69
www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actu...
Weer niets gewonnen.
@Gulliver | 03-05-20 | 15:34: weer een paar miljard lichter deze lock-down week.
Niet geteste personen: 17.285.659
@Trumme | 03-05-20 | 15:37:
Weer duizenden levens gered dankzij verstandig beleid.
Zal je zien dat op 5 mei de IC's leegstromen.
@Gulliver | 03-05-20 | 15:43: Daar is geen bewijs voor, tegen over gestelde wel, zie Zweden
@Mo het varken | 03-05-20 | 17:27:
Volgens mij gaat de grafiek van corona gevallen recht omhoog in Zweden
@Simon_GS | 03-05-20 | 16:54:
Dat ze de bevrijding gaan vieren?
Over Afghanistan gesproken, hoest met Mariko Peters? Ik heb even geen actieve herinnering meer van haar na de exposé dat ze belangen had verstrengeld met een minnaar in het Afghaanse.
Mevrouw speelde tot voorkort voor regiocoördinator vluchtelingen op Zijner Majesteits Ambassade te Addis, voor een alleszins aantrekkelijke ambtelijke directeursgage plus buitenlandtoeslag (Addis geldt als 'hardship post'). Let wel: het gaat hier om vluchtelingen bestemd voor Nederland, Voor haar luttele plm.130.00 Euro 's jaars heeft zij er toch geheel eigenhandig voor zorg gedragen dat grote delen van Tilburg bevolkt worden door qatkauwers en aanverwant Hoornvolk.
New Yorkse Joden ijn ook resistent... www.youtube.com/watch?v=4QJmExSMz28
Als je naar de grote verspreiders in Europa kijkt dan kunnen we het virus de katholiekengriep noemen.
@Gulliver | 03-05-20 | 15:28: De Russisch-Orthodoxen benne anders met een behoorlijk inhaalslag bezig, edition.cnn.com/2020/05/03/europe/rus...
Sheeple!
Gaypride Kabul 2020
Corona hebben we dus te danken aan Allah. Die ziet mensen blijkbaar graag doodgaan na lang lijden.
Oh maar dat denken ze in de biblebelt vaak ook nog en de antivax-zealoten niet te vergeten.
In de wurggreep van allah of die van Jaap en zijn menschen. Om het even. Het is allebei kut.
Inreisverbod voor Afghanen dus.
neeeee DAT kan echt niet hoor !
Begin maar met de Roemeense seizoenswerkers die massaal besmet blijken te zijn.
@EvertsNL | 03-05-20 | 15:04: Diskriminaasie!!!
Laat ze maar lekker bij elkaar gaan zitten. Misschien lost het probleem zich nu vanzelf op.
Zoals Brabant. Houzeee!
Alle religieuzen mogen wat mij betreft de corona krijgen.
Gulliver, warempel, ik ben het dit keer helemaal met je eens: ze doen maar, met hun geloof in sprookjes. De Darwin Award komt naar jullie toe deze zomer!
@ Gulliver. "Wees over niets bezorgd, maar vraag God wat u nodig hebt en dank hem in al uw gebeden." Lees de bijbel maar en u neemt uw reaguursel terug.
@Trasnochador | 03-05-20 | 15:35:
Ik veeg mijn reet af met die tegeltjeswijsheden uit die bijbel van je.
Hartelijk dank voor deze - ook aan mij persoonlijk gerichte - verwensing. Ik dacht dat de laatste jaren "anderen een ziekte toewensen" alleen uit bepaalde allochtone hoeken kwam maar gelukkig is deze opvatting toch wat meer gemeengoed geworden. Goed voor de integratie en toekomst van ons land om bepaalde dingen wat gezamenlijker te kunnen beleven en succes alvast met onze toekomstige dictatuur waar u zich vast wel thuis in zult voelen.
@ Gulliver. Dat is goed, ieder zijn keuze. Mijn excuses en een hele fijne zondag gewenst.
@matrixbluepill | 03-05-20 | 15:57: als je je in 2020 nog als vrij denkend mens jezelf gaat ophangen aan een woestijn geloof, in een overwegend atheïstisch land, ben je niet goed bij je hoofd en een belediging voor mensen die wèl hun leven kunnen lijden zonder die slaafse fantasie onzin die je is voorgekauwd. En dan met zoiets krankzinnigs afsluiten als gebrabbel over een dictatuur. Zo kennen we dat zielige clubje lemmingen weer. En natuurlijk wèér dat verheven religeuze toontje van ik ben beter dan jij want ik geloof tenminste wel in troep van 2000 jaar terug en daarom ben ik beter en jij snapt het allemaal niet. En dat is juist een van de redenen dat ik elk geloof uitkots. Jij bent geen haar beter, je geloof is een sprookje en je profeten zijn vals. En dan ben JIJ de verhevene?? Een schande en een gitzwarte pagina in de geschiedenis van de mens, dàt is religie. En zelfs dat is te veel eer voor die collectieve hersenspoeling. Ziekelijk, om dat nu nog denken te moeten verdedigen. En je het gebruikt om.te laten zien dat jij supertjegoed bent allemaal. Je bent niks, en je god is een nietzeggend omhulsel. Spielerij voor achterlijken die onderdrukking nodig hebben om hun leven vol te maken, en dan nog iets roepen over dictaturen. Je hebt wel lef.
@Acar. Niemand beweert hier dat hij of zij beter is dan u.
Laat ze lekker gaan! Niet mee bemoeien, ook niet als ze toch plots wél hulp nodig hebben.
Ze willen onze hulp helemaal niet, dus daar hoeven we het sowieso niet voor te doen. De enige reden dat we daar hulp bieden is onze eigen gemoedstoestand.
@GeenHeil | 03-05-20 | 14:58: vertel dat even tegen Erdogeit toen hij o.a. Afghanen de grens over keilde die gretig op zoek zijn naar de hun beloofde gratis Mercedessen. Dat willen ze dan weer wel, als ze het maar in het rijke Westen gratis kunnen krijgen. Dan zou ik ook geen hulp willen in mn shithole land, beter ga je naar de bron en roof je die compleet leeg.
Een zichzelf oplossend probleem, ik zie het bezwaar niet.
Raadsels:
Ik zie hier in de stad veel Marokkaanse koppels waarvan de vrouw een mondkapje draagt en de man niet; is dat een soort boerka vervanging?
En wat geheel anders: in de supermarkt moest een man met zo'n groenig mondkapje hartstochtelijk niezen; en toen... (u begrijpt het wel).
Hier ook zo een turkse buurvrouw. 1 voet buiten de deur en ze heeft een mondkapje op, binnen niet. Elke dag een groep mensen op visite en manlief en kinderen lopen zonder masker de hele dag overal en nergens. Zal vast helpen ja.
@Hangtietsmurfin | 03-05-20 | 14:51: ze doet het ook niet tegen Corona, maar schaamt zich buiten voor haar snor nu de barbier al maanden dicht is.....
@dekeerldatisdeboer | 03-05-20 | 15:01:
Beetje over het randje maar wel grappig.. :)
@Wasbakplasser | 03-05-20 | 15:12: dacht dat het wel zou kunnen, heb zelf ook een snor van 6 weken.
Ze zitten wel dicht op elkaar, maar buiten in de zon, dan raak je niet zo snel besmet. Wel binnen, bijvoorbeeld in de moskee, met of zonder Allah.
Als je de hele dag niks drinkt, blijven Covid virussen dan de hele dag in je bek broeien? En ben je dan een gevaar voor je directe omgeving? En wat voor invloed heeft niks eten/drinken op je immuunsysteem? En waarom hoor ik hier niks over van het RIVM? En waarom roept de ramadan zoveel vragen bij me op?
Als er geen ramadan zou zijn, zouden we de komende weken net zo opgehokt zijn als met Pasen?
Wanneer je de hele dag niet drinkt,help je je nieren omzeep,WN nog wat andere organen.
Uitstekende gratis zorgstelsels lossen dat wel op later,als je er last van krijgt.
Couldn't care less.
Ik ben toch ook zo benieuwd naar een differentiatie van coronapatiënten en vooral het gebruik van dure IC bedden door deze naar afkomst en religie.
Je kunt mij wegdragen als het arabirië pandemie vrij blijft, leg dat maar eens uit.
Heel simpel, weinig Chinezen en toeristen die maar Italië geweest zijn..?
Ik kan een paar redenen noemen: Minder bevolking per m2 dan hier. Minder feestgangers. Minder 'one night stands'. Minder een logistiek knooppunt. Meer UV.
Beetje minder hygiene doet het immuunsysteem wonderen. Bovendien sterven ze daar sowieso al bij bosjes, alleen heeft de dood een veel centralere plek in de samenleving. Daar leven ze cultureel nog 500 jaar terug, remember? Daar waar de westerse cultuur de dood angstvallig probeert uit de weg te gaan, wordt hij in die contreien zelfs verheerlijkt.
Geen carnaval en de beste god van allemaal...
@SIogra | 03-05-20 | 14:45: op papier ja. Ondertussen zuipen, neuken en feesten ze er op los in de woestijn. Wel achter gesloten deuren natuurlijk, een mens zijn in een religieuze dictatuur anno 2020 heeft daar wat meer haken en ogen, maar ze weten daar ook hun hoekjes te creëren. En vervolgens hele vrome en eervolle theatherstukjes opvoeren voor de buitenwereld. Allemaal poppekast.
"En ach, als je wél corona krijgt, dan heeft Allah dat óók zo gewild."
Mooie gedachte.
@OuweOuweLekkerMauwe | 03-05-20 | 14:35: En dan ook nog een boek waarin de hersenspinsels van één van de grootste misdadigers van zijn tijd staan opgetekend.
Er is een hele bak stoornissen gaande bij blanke vrouwen in islamgewaden. Het begint vaak bij een minderwaardigheidscomplex en eindigt in een blinde haat tegen alles wat westers en blank is. Ik moet zeggen dat het ook vaak niet de knapsten zijn die hun reputatie zo verminken.
lopen er hier genoeg voorbeelden rond ……..
"Dat komt doordat het slimme volk weigerde zich te bekeren”. Juist, inteelt! Feit.
Datzelfde geldt ook in Nederland ten tijde van de middeleeuwen. Het was hel en verdoemenis dankzij de kerk en landeigenaren.
@Atlantis-95 | 03-05-20 | 14:43: Precies. 500 honderd jaar geleden hebben onze voorouders de geloofsgekkies en de groepsdwang van zich afgeschud. Kosten een paar honderd duizend doden maar dan heb je ook wat.
Waarom willen ze eigenlijk leven..
Ze zijn overtuigd dat ze in de hemel komen met een zooi maagden.
Alleen moslima's.Wat denken die.Dat ze geile mannen krijgen? Echt niet, want dat is al een kenmerk van gefrustreerde moslims
Zelfmoord, de kortste weg naar de hemel, is binnen de anderewangreligie onzerzijds dan weer wel een doodzonde. Je komt er niet mee in de hemel. Één Heilige Maagd is blijkbaar meer dan genoeg Op zich een valide standpunt: www.youtube.com/watch?v=4jjzu1Z2RZc Wel zelf een sletje trouwens.
Je moet toch wat.
@Hetkanverkeren | 03-05-20 | 14:22:
Zelfmoord is ook onder de islam een zeer zware zonde. Maar een verzachtende omstandigheid is het meenemen van zoveel mogelijk ongelovige kufars. Dan krijg je bonuspunten die je kan inwisselen tegen 72 tenten.
@Nivelleermarionet | 03-05-20 | 14:29: Ik ga in het bovenstaande topic full tilt Flipper. Wish me luck, please.
@Hetkanverkeren | 03-05-20 | 14:22: Bij elke religie is zelfmoord een schande. Natúúrlijk, want dood breng je geen goederen in het kerkelijke laatje.
Ik zie het probleem niet laat ze maar lekker dicht bij elkaar zitten de tijd zal het leren.
Letterlijk mijn gedachten... Geen probleem... Geen enkel...
Mijn idee.
Prima toch. Scheelt ons een testlab. Resultaten zijn straks vast prima via een satteliet te volgen ofzo. Microfoontjes aan en kuchjes tellen.
Gezien de leeftijdsopbouw van Afghanistan zal corona bijna alleen de machthebbers treffen, maar die zullen wel weer mondkapjes op hebben.
Werkt zo'n baard niet als een mondkapje ?
Nee, maar is voor het virus als short-term mogelijk een mooie uitvalbasis.
Gemiddelde leeftijd is 44,6 jaar. Er zijn bijna geen mensen boven de 55.
Dat wil zeggen dat er bijna geen Afghanen dood gaan aan corona, omdat ze al dood zijn!
www.indexmundi.com/nl/afghanistan/lee...
Leeftijdsopbouw: 0-14 jaar: 41,03% (mannen 6.947.939/vrouwen 6.728.983)
15-24 jaar: 22,49% (mannen 3.816.369/vrouwen 3.678.657)
25-54 jaar: 30,01% (mannen 5.095.905/vrouwen 4.907.019)
55-64 jaar: 3,9% (mannen 640.813/vrouwen 660.121)
65 jaar and over: 2,57% (mannen 396.124/vrouwen 460.095) (2016 est.)
Dat geeft de indruk dat de populatie eerder versleten is. Daarmee zouden ze ook op jongere leeftijd op gelijk niveau van ons dorre hout zijn.
Weinig vergrijzing daar. Goedkope verzorgingsstaat.
Een half miljoen meer mannen dan vrouwen tot 54 jaar. Even aangenomen dat sommige mannen meerdere vrouwen bezitten, levert dat n ernstig tekort op. Die overtollige mannen moeten dus of elders hun heil zoeken of elkaar afmaken. Heej, we zijn iets op t spoor
Ja en ingeënt door westerse vaccinatie programma's tegen BMR.
Zoals u weet vanaf 1987 iedereen BMR prik. Daarom ook zo weinig jongeren die Corona hebben. zie link www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
Je redenatie is te kort door de bocht.
Het kan wel zo zijn dat het virus Westerse een grotere kans maakt bij 70-80 jaar en ouder. Dat wil niet zeggen of dat voor Afghanistan ook zo werkt. Omdat in Afghanistan de gemiddelde leeftijd lager is, kan het best zijn dat het virus daar een grote kans maakt bij 55 jaar en ouder (om maar iets te noemen).
@ja-ja-nee-nee | 03-05-20 | 14:32: Er zijn voorzichtige aanwijzingen, dat wil zeggen, er zou mogelijk een verband kunnen zijn. Ik denk niet dat het aangetoond gaat worden.
@Frau Merkel | 03-05-20 | 14:56: Is al aangetoond. Op het vliegdekschip "Roosevelt".
Ook het serum is nu aangetoond. zie link www.telegraaf.nl/nieuws/90650131/arts...
Als iemand door bloedplasma (serum) kan gered worden die een immuunziekte heeft, dan geldt dit zeker voor andere IC-patiënten die corona hebben!
@Frau Merkel | 03-05-20 | 14:03:
Een dergelijke bevolkingsopbouw heeft niet heel veel met de levensverwachting te maken en meer met een geboortecijfer van rond de 7.
Aan het eigenwijze van moslims kan je in bittere tijden altijd op rekenen. We hebben gezien wat het Corona deedt in iran. Ga zo door zou ik zeggen.
Een flink deel van de regeltjes in de bijbel zijn geschreven die iemand die het één en ander wist over de verspreiding van ziektes en voedselveiligheid. Omdat het schrijvers vak toen vooral een overschrijf vak was zal eend aal daarvan ook wel in de koran staan, maar als je alleen de bladzijden leest die je goed uitkomen dan mis je wel eens wat.
daar denken ze in Iran toch heel anders over
"Het wordt voor islamitische gelovigen vanwege corona een sobere ramadan dit jaar: geen moskeebezoek en geen familiebijeenkomsten na zonsondergang. Om dat een beetje te compenseren hebben de Turkse en Marokkaanse moskee in Bergen op Zoom iets bedacht: met toestemming van de gemeente roepen ze de vier vrijdagen van de ramadan rond 14 uur gezamenlijk op tot gebed".
www.bndestem.nl/bergen-op-zoom/het-wo...
Als er een RPG terug mag lijkt me dat helemaal geen verkeerd plan.
Geloof me, hier in de enclave loopt iedereen bij elkaar de deur plat hoor. Niks social distancing.
Dat is inmiddels overal gemeengoed. Geef ze een vinger en ze pakken beide handen. Steeds een stapje verder....
Zelfs een virus wil niets weten van Islam.
Het moet zijn meerdere erkennen in de Islam.
With a little help from my Friends... www.telegraaf.nl/nieuws/90650131/arts...
Prima dat ze dat daar doen. Scheelt weer talloze plegers van aanslagen op onschuldige burgers.
Maar wel de grenzen dicht dan voor dat afval.
Want daar zit het echte probleem.
Over een maand ofzo zitten ze met hun corona in het plaatselijk asielcentrum.
Bij mij in de buurt geloven ze iets minder in hun onkwetsbaarheid. Naast hoofd(haar) bedekking, ook nog mondkapjes.
Zij hebben helemaal geen IC plekken en afgesloten verzorghuizen. Dat inwonende ouders wat vlotter overlijden dan in het Westen is voor hun ook niets nieuws. Als het geen Corona is, dan zijn er nog wel 10 andere ziektes die in het Westen inmiddels uitgebannen zijn. Het prijskaartje voor een leven ligt dan een stuk lager en het belang van een goed draaiende economie is dan veel groter.
Zitten de vrouwen in de koffieshop of zijn ze aan het winkelen?
Waarschijnlijk thuis netjes aardappeltjes aan het schillen. De vrouwtjes hier staan allemaal bij de Dunkin Donuts in Batavia Stad.
Misschien komen ze er nog goed mee weg ook. Wat aan die hele Coronacrisis opvalt is dat het voornamelijk de noordelijke landen zijn die getroffen worden. In de landen waar het heet is gaat het nog niet zo hard met Corona.
Ik heb niet de illusie dat ze erop meten. Is voor hun ook volstrekt zinloos.
Iran, Turkije etc. Pers onvrijheid doet het zo lijken.
Welvaarts ziekte.
Die landen hebben vooral een veel jongere bevolking.
Niet overal is de persvrijheid zoals in Europa/Amerika. En voor Europa geldt (in ieder geval voor Nederland) dat de bevolkingsdichtheid nogal hoog is. Daar mogen ze wel eens rekening houden migratie en het bouwbesluit.
Dat wordt dan een wedstrijd tussen Allah en Darwin.
Ik vin het prima, er is toch overbevolking op aarde.
Darwin gaat dit winnen.
Allah heeft wel het thuisvoordeel, maar Darwin kan uit verrassend uit de hoek komen.
Inshallah hamdoelilah broeders en zusters! Laat ons de makirena dansen!
Takbir!
Graag de Nederlandse vertaling erbij. Want je bent hier wel in Nederland hè.
@Nivelleermarionet | 03-05-20 | 14:33:
Broedert, beter leert u de taal van de toekomst!
De stervensbereidheid van Afghanen is groot. Dat zal ook gelden voor de griepgolf die nu de wereld zo bezig houdt. Maar zelf acht ik het als ongelovige niet onwaarschijnlijk dat Allah de mens enige intelligentie heeft gegeven om niet altijd in het zwaard te lopen.
Ze hebben allemaal hun eigen picknickkleedje meegenomen.
Gezellig hoor.
Dat zijn vliegende tapijten.
@tata1981 | 03-05-20 | 13:35:
Sim sala bim.
@tata1981 | 03-05-20 | 13:35:
Dus eigenlijk staan ze nu gewoon in de file? of wachten ze voor toestemming voor take-off?
@Graaisnaaiert | 03-05-20 | 14:14: Straks stijgen ze op richting Europa.
@HoerieHarry | 03-05-20 | 13:36: Niet Sim Alla Bin?
Wat heeft Nederland daar veel goeds gedaan. Het was het allemaal waard.....
Nederlandse militairen bouwden daar nog schooltjes. Gelukkig werd het ongelovige karakter daarvan doorzien zodat de schooltjes afgebrand en de juf opgehangen kon worden.
Net op tijd, voordat kinderzieltjes beschadigd werden.
@Jan Passant mk2 | 03-05-20 | 13:37: haha! Mooie relativering.
We hebben er ook nog 500 politie agenten opgeleid à raison van 1.000.000 p.p. Ideetje van GL. We hadden ook hier agenten kunnen opleiden om het lichtgetinte tuig aan te pakken, maar daar was het blijkbaar harder nodig. Een aanzienlijk deel deserteerde en namen hun uitrusting en wapens mee. "Onze eer is trouw" is daar nog niet ingedaald. Zal wel met het geloof te maken hebben.
Mooi zo. Hopelijk heeft de wil van Allah een r0 van rond de 5.
*De Koran lezen gaat*
Ken je die nog niet binnenstebuiten, achterstevoren, op de kop, in spiegelbeeld?
Zweepslagen!
Heb ik ook gedaan. Wat een haatboek zeg. Korte samenvatting: christen is kut, ongelovige is kutter, jood is het kutst.
Hebben ze die niet als luisterboek? Ik verdwaal in al die soera's
De dwaling is deel van de bekering.
.. DENK dat ze wel gelijk hebben. Het Corona virus is inderdaad het handwerk van God.
Of in ieder geval EEN god / als religie opererende sekte. Eentje die geen goede bedoelingen heeft met de mensheid, waaraan in het geval van Allah ook gedacht mag worden.
Een welgemeend allaHakbar voor de gelovigen en een vrolijk houzee voor de kameraden.
Sta je dan mooi voor lul als Trump zijnde. De achterlijke gladiool denkt nog steeds dat het uit een lab in Wuhan komt. Zou nu toch wel beter moeten weten.
.. de gezworen kameraden zijn altijd zo verontwaardigd wanneer hun duistere geheimpjes uitlekken. Tis maar goed dat zij de media beheersen, zodat die dat de kop in kunnen drukken.
Hoofdtaak van de MSM.
Men kan ook moeilijk beweren dat corona uit Noord-Afrika komt. Dan hadden we geen lockdown gehad. Want dat straalt slecht af op die messentr.... eh .. bevolkingsgroep: iez diescriminazi
Als wij nu stoppen met bakken geld over de grenzen van islamitische landen te pleuren, is dat dan ook de wil van allah?
Mooi! Ik zeg doen!
OK, ze hebben geen corona maar wel islam. Dat is veel erger.
Hurler de piep
eerst maar is kijken wat daar tussen nu en 2 weken gebeurt. Mooie test.
Inderdaad, een mooi experiment om te zien of het virus inderdaad zo snel overdraagbaar is als word beweerd.
Nou minder mooi, want je weet waar het op uit draait, wij kunnen weer een hulppakket sturen van enkele miljarden.
De islam heeft altijd al een vooraanstaande rol in de wetenschap gespeeld. Allahu akbar!
Die test hebben we in Nederland ook allang gehad. Viel uiteindelijk allemaal best mee.
De Hadj begint 28 juli, waarna ze in gigantische aantallen allemaal op elkaar gedrukt rondjes gaan lopen om daarna weer wereldwijd uit te zwermen .
Als er dan nog geen vaccin is word dat de echte test van Allah's plannen !
Volgens mij heeft SA uit voorzorg die tent gesloten. Zo veel vertrouwen in Alla hebben ze nou ook weer niet.
"Insjallah", als God het wil.
Nee, dus níet als jíj het wil, maar als God het wil.
Dat afschuiven van verantwoordelijkheid, dat fatalisme, ("Het is Allah's wil") is de basis van de stilstand en achterlijkheid van de islamitische wereld.
Alles is altijd de schuld van een ander; en als het niet de schuld is van een ander, dan is het 'Allah's wil'. Dank zij deze comfortabele formule hoef je daardoor nooit meer na te denken over dingen als oorzaak en gevolg, en over verantwoordelijkheid nemen. Bijgevolg hoef je dus ook nooit meer inspanningen te verrichten om iets te doen aan oorzaken en gevolgen.
Schrijnend voorbeeld was dat door de media opgeklopte verhaal (want een lieve allochtoon) van die 16-jarige Sheraz die half dood door Allah met corona de IC van het Erasmus MC werd ingestuurd. Toen ie na een tijdje (ondanks Allah's kennelijke wil) geheel opgeknapt de pers te woord stond, orakelde hij dat ie "dank zij Allah" weer genezen was. Geen woord uiteraard over de artsen en de verpleegkundigen die twee weken voor zijn leven hadden gevochten en hem daardoor uit de klauwen van Allah hadden gered. Geen woord over de moderne geneeskunde in dit moderne land dankzij welke hij nog in leven was.
Geen wonder dat begrippen als 'verantwoordelijkheid' en 'verantwoording afleggen' in de islamitische wereld er nauwelijks toe doen. Voor zover überhaupt bekend.
Gewoon vijf keer per dag met je kont naar het westen op je knieën gaan liggen op een kleedje, in je hele leven één boek lezen en verder alles in de handen van Allah leggen.
Hoe zeer het dan in orde komt, kun je dagelijks zien als je kijkt naar de puinzooi, de armoe en de ellende in vrijwel alle islamitische landen.
Diva casting gaat nog eens heel groot worden. Elke pun intended: www.youtube.com/watch?v=EseMHr6VEM0 Zo'n gratenpakhuis en dan een geweldige strot. Schijn bedriegt. QED.
Hier stoorde ik me ook mateloos aan inderdaad. Maar bedenk je eens wat er was gebeurd als er enorme IC tekorten waren ontstaan zoals in Italie.... al die nieuwe Nederlanders die onder de jongeren veel hoger vertegenwoordigd zijn dan onder de ouderen, kregen dan dus, na lekker op normale voet te hebben doorgeleefd terwijl de oudjes voorzichtig waren, voorrang op de IC toc de overwegende autochtone ouderen die 40 jaar belasting hebben betaald om die hele import zwendel tientallen jaren te hebben kunnen financieren. Deze wereld is een hele donkere plaats als zelfs in landen als Nederland deze gigantische onrechtvaardigheid bestaat.
U is een wijs man, maar vlak ook de wonderbaarlijke hersenkronkels van Abu Hamid ibn Muhammad 'zegel der filosofen' al-Ghazālī niet uit. De beste man wist in zijn hoofdwerk - zeer juist genaamd 'de verwarring der filosofen' - te 'bewijzen' dat causaliteit niet bestaat, omdat dat in strijd is met de almacht van Allah. En als dat zo is, heeft nadenken geen zin. Sterker nog: nadenken is dan een (dood)zonde, want een ondermijning van Allah's almacht!
@KnappeMooiboy89 | 03-05-20 | 13:33: Nu je het zegt: ik denk dat ik de Katholieke Volksverlakkers Partij ga oprichten. Dit Landje kan wel wat tough love van de Heilige Moederkerk gebruiken,
Stop de verwijfdheid: www.youtube.com/watch?v=pAENwZY032Y Met excuses, maar het hele vrije wilsbeschikking vraagstuk komt nu wel heel dichtbij. Mea maxima culpa.
Jesus wept.
@HoogToontje | 03-05-20 | 13:46: Yep. Niks weten, maar gewoon een goed mens proberen te zijn. Dat is al gek genoeg blijkbaar. Trial and error. Better to err on the side of caution. Gelieve e.e.a. niet als een godsbewijs te interpreteren. Klaverjassen met Rene Descartes. Ik zou niet durven. Lower baby.
Eindelijk weer gezeik over moslims! Voelt als thuiskomen dit.
Ik was altijd thuis dus het voelt niet zo maar is realisme. Alleen even aandacht voor de reguliere bagger die de islam over de wereld verspreid.
En deze gasten gaan dit continent overnemen. Ach ja. Ik zie het als een vorm van evolutie. Wij zijn gewoon uitgespeeld.
Hebben ze wel genoeg wc-papier daar?
met rechts eet je (zonder bestek) en met links was je je holletje. (zonder washandje)
@horsteknots | 03-05-20 | 13:30:
Zonder water?
@Mr_Natural | 03-05-20 | 13:32: Kamelenplas.
Ze hebben daar hoofddoekjes.
Vroeger had je autoloze zondagen ... kunnen we niet eens wat moslimloze zondagen instellen voor het algemeen welbevinden?
Ik zou dat 'zon' in het woordje 'zondagen' gewoon weglaten...
Allah, God, Entiteit, mens wees goed voor een ander. No more no less. Het geloof is de vliegwiel van het kwaad.
Zeg je ook altijd "die meisje?"
@Slipsnifter | 03-05-20 | 13:19: Hahaha
Als je kinderen niets doen op school, en jij als ouders daar ook niets aan doet, dat zij dan uiteindelijk ram-kraker worden na eerst de hele beurt verloederd te hebben ....................................... dan komt dat omdat Allah dat zo gewild heeft.
Als ze naar de universiteit waren gedaan dan waren ze advocaat dan wel tandarts geworden, maar dat wilde Allah niet.
Dus het mag wel duidelijk zijn dat Allah heel veel niet wilt voor z'n aanhang.
De ouders van de moordenaar Khalid L. die Rene Steegmans doodschopte zeiden dat ook.
Allah wil ook al geen stageplaatsen voor ze regelen.
@2voor12 | 03-05-20 | 13:21:
Daarin zijn Allah en de stagebedrijven het beiden over eens.
@djs | 03-05-20 | 13:18:
Makkelijke manier voor een lui en achtelijk volk om nooit verantwoordelijkheid te hoeven dragen.
Waarom zouden ze advocaat of tandarts moeten worden? Het zijn toch allemaal geboren apothekers? Pillen draaien en poedertjes mengen, daar zijn ze erg goed in.
Darwin. Zie ze als lemmingen.
Deze Afghanen hebben natuurlijk helemaal gelijk. Of je gelooft in een almachtige God, de alfa en omega van het heelal, die al de haren op je hoofd heeft geteld, zoals onze lieve here Jezus zei, en dus: "weest dan niet bevreesd". Of je gelooft in wetenschap (mijn voorkeur), medici en de Verlichting.
Het Westen wordt geteisterd door dominees als Huub Oosterhuis, die eigenlijk niet in God gelooft en Jezus ziet als vroege hippie, en gelovigen die 100 liever hun leven in de handen van een medicus leggen, dan in de hand van hun almachtige God (en zelfs als ze dood gaan, gaan ze naar de hemel, dus ze lopen geen enkel risico).
Eigenlijk zouden we alle gelovigen in deze Corona-tijden net zo lang in hun kerk, moskee, synagoge, tempel, etc. moeten opsluiten, tot ze deemoedig naar buiten komen als ongelovige.
De oude, dikke en rokende moslims zijn net zo goed de sjaak. Maar het is ook wel een teken van dat westerse mensen veel zwakker zijn geworden dan andere delen van de wereld. Voor elk onbeduidend griepje kan je al antibiotica vragen. Dus ja, waar ben je dan nog resistent tegen.
Precies, dus sterven de westerse mensen ook veel eerder dan die op andere delen van de wereld en worden ze niet zo oud.... of wacht.... uhh
@Castor12 | 03-05-20 | 13:19: Dat komt omdat we ouderen met alle medische kennis en middelen langer in leven kunnen houden. Maar je ziet er komt een virusje en ze zijn weg.
Ik ben overtuigt dat de weerstand in dat soort landen hoger is gewoon omdat de zwakkeren daar sowieso al de pijp uit gaan. Vraag me ook af hoe het de snowflake afgaat, die niet meer buiten speelt en geen enkele weerstand heeft.
@marrretje | 03-05-20 | 13:47: Hier en daar hoor je ook berichten van besmettingen bij kinderen, zelfs mutaties las ik al.
Tegen antibiotica?
Al zou ik er in dit geval niet erg om rouwen, gaat niets gebeuren. In de open lucht, in de zon. Net als ´normale´ griep virusjes weinig kans op besmetting.
Kijk naar de Haagse markt, het Zuiderpark, Schilderswijk, daar zou niemand meer leven als dit het ultra besmettelijke vernietigende virus was geweest, waar media ons nou al wekenlang massahysterie en angst mee in zaait.
Ik zou je graag willen geloven ware het niet, dat ik het opvallend vind dat we weinig tot geen berichtgeving horen over aantallen -Nederlanders in combinatie met hun gedrag, het zich niet aan de 1,5 meter houden.
Onderstaand zijn toch al gauw 10 bedden bezet door 1 familie:
www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/art...
@marrretje | 03-05-20 | 13:54: "Maar de volgende dag werd ze opeens naar de intensive care gebracht. Huh? Gisteren liep ze zelf het ziekenhuis in, en nu kan ze niets meer zelf? Ik begreep het niet. Maar ze zou in goede handen zijn, verzekerden de artsen ons..."
www.google.com/amp/s/amp.usatoday.com...
Hospitals and doctors do get paid more for Medicare patients diagnosed with COVID-19 or if it's considered presumed they have COVID-19 absent a laboratory-confirmed test, and three times more if the patients are placed on a ventilator to cover the cost of care and loss of business resulting from a shift in focus to treat COVID-19 cases.
@marrretje | 03-05-20 | 13:54: Genetisch zijn ze dan helaas niet voorbereid. In dat soort gevallen helpt alleen bloedplasma van genezen patiënten. Zoals ze dat in o.a. België mogen toepassen van de overheid.
En er gaan er nog veel dood aan de volgende (tweede) pandepidemie want Bll Gates heeft dat voorspelt. En ja deze Bill moet wel paranormaal zijn want hij is geen viroloog of arts maar wel zakenman, en dus verkopen die inentingen geleverd door Bill. Oh ja Bill is ook grote sponsor van diverse media bedrijven, dus die zorgen wel voor angst onder de bevolking. Raar dat Mosterd wel de volledige naam van Robert J. mag noemen maar dat je als reaguurder wordt gesensureerd als je de naam volledig schrijft.
Dat de mensen van dit blog de naam van Wappie de Papzak mogen noemen, komt omdat het hún blog is. Dat ze zijn naam blokkeren in reacties komt denk ik omdat ze helemaal gestoord worden van de aanwezigheid van al die mongolen die achter hem aanrennen. Snap ik wel.
@beldewouten | 03-05-20 | 13:25: Begrijpelijk. Maar wel irritant als je een lange tegel typt waarin je terloops zijn naam noemt en die vervolgens verdwijnt. Een aankondiging was wel prettig geweest.
@beldewouten | 03-05-20 | 13:25: Kom met argumenten, maar die heeft u niet en daarom is schelden het enige wat u kunt
Zoals elke islamiet allah, mo, koran en de hakbar geloofd. En we halen er genoeg van binnen door de 'asielkwestie'. Angstaanjagend.
Laat dat tuig trouwens in het Midden-Oosten dan ook lekker al hun eigen shit oplossen met die kudt oorlogen van ze als hun denkbeeldige God het dan allemaal zo goed weet. Genoeg olietankers voor de kust om mee door te komen tot we volledig elektrisch kunnen rijden.
Denk je eens in hoeveel ellende het westen zich had kunnen besparen als ze dat vanaf het begin hadden gedaan; zich nergens mee bemoeien.
@jemagookniksmeer | 03-05-20 | 13:11: Olie
@Overnijd | 03-05-20 | 13:12:
Wat hij zegt. Snel maar allemaal alleen nog maar fietsen... Hebben we geen olie meer nodig.
Een muur. Dat is de oplossing.
Heerlijk zo een godsdienst. Precies voor dat achterlijke volk bestempt . Nu nog ff afwachten hoeveel van die achterlijke Gaan omvallen komende tijd.
Arme asielindustrie. Betogen ze net vurig dat we die moslimvluchtelingen en masse van Lesbos moeten halen, want Corona, blijken die vluchtelingen gewoon immuun te zijn.
Snapt iemand de tweede zin in dit lemma: nl.wikipedia.org/wiki/Ego_(begrip) Gewoon twee keer "men". Manmanman zeg dan gewoon niets.
Zoveel domheid, wat moet je d'r mee ( behalve daar laten )?
Hocus Pas zei het al: "Oer is Oer en Huig is Huig en dat gaat nooit tesamen".
Helaas hebben de boven ons gestelden weinig tot geen kennis van de wijsheden in de Bommelboekjes tot zich genomen.
Bovenbazen hebben zo hun eigen regels.
@Kapitein Sjaak Mus | 03-05-20 | 13:06:
Haha, helemaal waar.
Bommel lezers zijn bovenbazen
Verzin een list.
@Arnold Layne | 03-05-20 | 13:11:
Een heer gaat zijn eigen, stille weg...
Het staat allemaal in de Coraan.
++
Dat staat allemaal in de Koraaaan, van Fabeltjesland, van Fabeltjesland, van Faaa-bel-tjes-land.
Verstandig, mogen alle moslims dit voorbeeld volgen graag.
Goed interview met Jaap Goudsmit - viroloog en hoogleraar epidemiologie en infectiezieken aan de Harvard Public School of Health en wetenschappelijk directeur van het Human Vaccines Project.
Enige vragen + antwoorden uit het Interview: "U zit niet in het Outbreak Management Team dat de Nederlandse regering adviseert bij de bestrijding van epidemieën. Had u daar graag deel van willen uitmaken?
‘Nee, ik heb hier in Nederland geen lab meer, en als je als viroloog niet bent verbonden aan een laboratorium, kun je niet beoordelen wat nu de mogelijkheden zijn.’ Jaap van Dissel van het OMT is momenteel zo’n beetje de vicepremier van Nederland. ‘Je kunt je afvragen of hij die verantwoordelijkheid had moeten nemen, omdat hij weinig verdedigingslinie heeft. Zijn rol is ontzettend zwaar. Er zijn zo weinig gegevens.’ Was het verstandig van het kabinet het RIVM zo’n leidende rol te geven? De volksgezondheid is nu het vertrekpunt van alle beleid; maar slechts één aspect van de volksgezondheid, namelijk het stoppen van covid-19."
Is het niet jammer dat elk land de coronacrisis op ongeveer dezelfde manier te lijf gaat? Zo kom je er toch nooit achter wat nu echt werkt?
‘Als je allemaal hetzelfde deed en wíst wat je deed, zou dat prima zijn. Maar we kunnen helemaal niet alles weten. Wat betreft de epidemiologische curve – hoe neemt het aantal gevallen toe en af – is er geen vergelijkingsmateriaal. Het enige virus dat hier een beetje op lijkt, sars, is vanzelf uitgedoofd. Dus we weten niet of deze epidemie vanzelf vertrekt en nooit meer terugkomt, of wel terugkomt, of elk seizoen terugkomt: we hebben geen clou. Of we nou allemaal hetzelfde doen of niet hetzelfde doen, vind ik minder belangrijk dan de vraag of we wel het systeem gecreëerd hebben met zijn allen, wereldwijd maar ook per land, om de gegevens te verzamelen die we nodig hebben over hoe deze epidemie verloopt. De logische publieke gezondheidsmaatregel is het virus als het ware geen kans te geven om over te springen. Maar iedereen opsluiten heeft enorme eenzaamheidsgevolgen, dat lijkt me een nationale ramp.’
Hoe groot is de kans dat over een paar decennia op 2020 wordt teruggekeken als het jaar waarin de hele wereld in een buitenproportionele kramp schoot?
‘Dat kunnen we pas achteraf zeggen. In elk geval is het opvallend dat zowel regeringen als mensen wereldwijd hebben besloten om dit tot een crisis te maken die óók mensen die geen risico lopen op de infectie, dramatisch raakt. Vooralsnog moeten we wat er nu gebeurt bestuderen tot op het bot. Anders gaan we rare dingen doen. Niemand vraagt zich af wat de absolute extremen zijn van het nu in gang gezette beleid. In scenario’s, bedoel ik: kan er dan ooit nog gevoetbald worden? Zullen er nog concerten zijn, bestaat het theater straks nog? Ik denk dat je als overheid niet de anderhalvemetersamenleving als horizon had moeten nemen, maar de vraag: hoe komen we zo snel mogelijk weer bij normaal uit?’
En dan niet het nieuwe normaal, maar het normale normaal. ‘Ja. Ik hoef niet terug in de tijd, maar ik hoef ook niet naar een nieuw normaal dat in feite extreem abnormaal is.’
Nog een mooie: "Er is nog een thema, dat Marcel Levi vorige week zaterdag ook al noemde in zijn column in Het Parool: alles wat nu wordt gedaan is gebaseerd op modellen. En die hebben in de geschiedenis meer ONGELIJK dan gelijk gehad. Er is een relatief bescheiden hoeveelheid data van de werkelijkheid en er is een enorme invloed van theoretisch modelleerwerk, met heel veel AANNAMEN. Met die maatregelen hebben we het virus ontlopen. Maar dat is tijdelijk. Op 20 mei moeten er toch nieuwe stappen worden gezet.’
We schuiven met die anderhalvemetersamenleving alleen het probleem voor ons uit?
‘Ja. We moeten nu het jachtseizoen openen tegen het virus zélf. Waar zit het? Hoe verspreidt het zich? Bij wie? Niet de vraag stellen: wie krijgen het niet – namelijk kinderen – maar: wie krijgen het wél? Ik denk dat dat er meer zijn dan we denken, en als dat klopt betekent dat ook iets voor hoe we ermee moeten omgaan. Maar er wordt niet in scenario’s gedacht, ik zie ze althans niet. Ze zeggen alleen: we gaan dit en dat doen."
Het grote probleem is nu Corona, waarvan we te weinig weten blijkbaar. En inderdaad we moeten hard werken om naar het normaal uit te komen niet het nieuwe normaal. Maar wat nu wanneer we over pakweg 10 jaar met een nieuwe variant virus te maken krijgen? Leggen we dan weer alles plat? Kan dat dan nog wel? Veel vragen moeten nog worden beantwoord en daar heb je wel degelijk ook vrije journalistieke en wetenschappelijke toegang voor nodig via een WOB. En niet een slot daarop vanwege een noodwet.
@Roadsurfer | 03-05-20 | 12:58:
Die Levi is een absolute baas.
Nuchter en niet bang om z'n mening te geven.
Al is Corona nog zo snel, een fatwa achterhaald hem wel.
Als je dit straks nog een keer terug leest, wat vind je er dan eigenlijk zelf van?
Plus het bestaan van de rassenleer is hierbij bevestigd. U weet wel. Ook Marokkanen zijn een ras.
@Binnenbaan | 03-05-20 | 13:09: ik heb het terug gelezen. wat vind ik ervan: ik schets een theorie die net zo stevig gefundeerd is als de oerknaltheorie.
Nog niet zo lang geleden waren onze Gereformeerden er van overtuigd dat de Heere God alles bestierde. Leven en dood ligt in Zijne hand, dus waarom jezelf druk maken over een virusje hier of een bacterietje daar? Als het jouw tijd is, dan ga je. Of er dan voor jou een plaatsje in de hemel is, valt nog te bezien. Het kan kan vriezen, 't kan dooien. Fatalistisch tot op het bot. Waren we daar net zo'n beetje van af, halen we er hele hordes van binnen - maar dan toch ietsje anders. Zij kunnen de hemel verdienen door ongelovigen de hel op aarde te geven. Wellicht zit het calvinisme toch nog diep in onze ziel, want we laten het gewoon gebeuren. Het zal zo'n vaart niet lopen. Het moet zo zijn. Wen er maar aan. Toch?
Zijn we daarvan af?
ChristenUnie, SGP, CDA.....
@Is dit nog nieuws? | 03-05-20 | 13:47:
Precies ... het probleem is nog steeds het Christendom. De katholieken (carnaval) en de gereformeerden (bijbelbelt) laten zien dat de Gristenen naast het evangelie nog steeds de virusverspreiders zijn, en daarna tetteren dat het een straf van God is. Je kunt zeggen wat je wil van de moslims, maar de moslims hebben juist de immuniteit bevorderd. Moslims zitten in R'dam en Den Haag (relatief weinig Corona). Komt door "geen varkensvlees eten", maar ook social distancing door niet met iedereen handen te schudden (Rita Verdonk vs Immam), en ingebouwde mondkapjes in niqaab en burka.
Het zou toch wat zijn als al die haatbaarden door Corona zouden uitsterven en alleen de vrouwen dankzij de tenten die zij gedwongen worden te dragen, het overleven.
Ik denk dat de dames die achterlijke godsdienst vervolgens bij het grof vuil zetten.
Als ze gedekt worden krijgen ze het ook. Het virus verspreidt zich niet alleen via de luchtwegen.
@Guillermo | 03-05-20 | 12:56:
Kunnen ze dan zeggen dat ze haram zijn? Zo heet dat toch in die kringen?
Maar het zijn dan ook allemaal apothekers.
Ik zag een verhaal op de RTL nieuws website over Hassan die vader, moeder en oom had verloren aan C19. En ook nog zeven andere familieleden in het ziekenhuis. Wat is allah toch gemeen tegen die mensen.
'Allah, zijn naam is wollah, zijn daden benne groot, zijn daden benne groot, hij heeft overwonnen de corona dood'.
Haha gearresteerde IS-mufti is heel dik
www.geenstijl.nl/5151493/haha-gearres...
Zou hij al corona hebben?
bij t zien van deze foto staat t voor mij vast,, nooit meer kalkoen!
cold turkey afgekickt.
Is vanuit het oogpunt van volksgezondheid een "tijdelijk" inreisverbod voor moslims dan op zijn plaats?
Dat roepen wij al jaren.
Daar heb je wel een punt.
Nee, want "Twamp".
Enkele weken terug schreef Yesim Candan, een d'66-turkin, apentrots op haar ottomaanse afkomst, een stukje op RTL-nieuws waarin zij de autochtone Nederlander wegzette als een viespeuk. Volgens haar was dat debet aan de verspreiding van corona. Nee, dan de turken: "als je bij een turkse familie op bezoek gaat, krijg je standaard wat eau de cologne op je handen gesprenkeld om ze mee in te wrijven. Ik heb zelf ook altijd zo'n flesje thuis staan. Dankzij de hoge concentratie alcohol zijn je handen meteen ontsmet." Tot zover het turkse orakel. Naast de befaamde turkse hygiëne zal ze ook wel uitgaan van de wil van ene allah: slechts de ongelovigen en zondaars krijgen corona, de aan allah onderworpenen zijn daarvan gevrijwaard. Yesim Candan is een enge fatalist die het lot van de mensheid overlaat aan sprookjes. Het aantal besmettingen onder turken en moslims is op zijn minst gelijk aan het gemiddelde, waarschijnlijk veel hoger. De politie in Den Haag ontruimde een uitgaansgelegenheid waar een turkse bruiloft plaatsvond. 500 aanwezigen waatrvan een aantal met corona besmet. Het aantal besmettingen in kalkoenland is al ver over de 100k. Was de eau de cologne op? Is eau de cologne een leugen van de ongelovigen en hebben zij de moslims misleid? Ik hoop dat Yesim met haar volgens de normen van haar ideologie gewassen voetjes weer op de grond gaat staan als ze dit gelezen heeft, maar ze zal het wel ontkennen vanuit haar Turkse trots en de dwangmatige instelling om de beschaving van de autochtoon zwart te maken:
www.hln.be/in-de-buurt/genk/-meer-dan...
Dat artikels van 21 maart. Daarna niets meer van gehoord. So.
Wel eens met een groepje ouwe Turken in een lift gestaan ? Die kokhalzende geur blijft minuten lang aan je hangen. En daar bovenop ook nog zo'n goedkope eau de cologne wolk. Genoeg om een lift onder te kotsen volgens mij...
Wat doet een turkse hier? Assimileren of ophoepelen. Als je in Europa wilt wonen dan kun je de zandbakgewoontes in de zandbak laten.
Zo'n iemand is dan ook alleen welkom bij D66. Een club zonder moraal.
@Guillermo | 03-05-20 | 12:53: o 21 maart. Nee mooi dan is het opgelost.
Ik had uw plempsels net gemist vandaar dat ik de mijne hier niet onder heb geplempt. Toch nog als een mooie aanvulling.
Ik zag een verhaal op de RTL nieuws website over Hassan die vader, moeder en oom had verloren aan C19. En ook nog zeven andere familieleden in het ziekenhuis. Wat is allah toch gemeen tegen die mensen.
Het probleem van geloven is, dat wanneer mensen met een andere mening komen, je nog veel harder gaat geloven in je eigen gelijk.
Een discussie tussen mensen die verschillende dingen geloven is volslagen zinloos.
Dit gaat ook op voor jezelf. Het is daarom niet handig om dingen te geloven.
Zag een groep van dat tuig ook al in Irak vrolijk een Iftar houden uit protest tegen de maatregelen. Idiote varkens.
Ik zie toch helemaal aan het begin van de video iemand met een sproeier met RoundUp bezig ....
lol
Ik zie toch meer oplossing dan uitdaging, daar.
Ook interessant hoe die mijnheer in het filmpje zijn mondkapje op heeft.
Het mag dan een mondkapje heten, maar je neus moet zeker óók bedekt worden.
Baas in eigen land... willen wij ook graag.
't Is hier al bijna net zo democratisch als daar.
Zou zoiets zijn als de Maja's die niet in de mazelen en pokken geloofden. En we weten hoe dat afliep. Ik zie hier wel iets Darwinistisch zelfreinigend in.
Confusius say: Corona verspreid zich slecht in de klimatologische omstandigheden aldaar. Allah, zijn naam is groot, heeft het inderdaad geregeld.
Dat " mag ik dan bij jou " begint wel heel rare vormen aan te nemen .
Dat is het lijflied van het virus.
@piloot47 | 03-05-20 | 12:45:
Vluchten kan niet meer, 'k zou niet weten hoe
Vluchten kan niet meer, 'k zou niet weten waar naar toe
Hoe ver moet je gaan
In zaken of werk, of in discipline
In Yin of in Yang of in heroine
In status en auto en geldverdienen
Hoever moet je gaan
Vluchten kan niet meer
Maar wel een mondkapje op die lafbek.
Waarmee niets ten kwade van een Grote Boodschap. Als die lukt, kan de rest van de dag niet meer stuk.
En als ze straks toch bij bosjes omvallen, de 26153ste heilige oorlog verklaren !!
Bij bosjes omvallen is lastig in Afghanistan.
Kale boel, daar.
Allah regelt Corona, Allah regelt mondkappies, Allas mooi
Ik durf te wedden dat ze daar ook geen recessie hebben, zie je wel dat het kan.
Hassan begrijpt er niets van..
www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/art...
De klap voor hem ongetwijfeld zo groot, en dan moet de man met de hamer nog langskomen ...
Allereerst is dit gewoon een menselijke tragedie voor Hassan, je ouders en een oom en dat in een korte tijd. Dat hakt er echt wel in. Tegelijk mis ik in zijn verhaal de waarschuwing van massaal bijeenkomen, een duidelijk direct geluid aan mensen: doe dit gewoon niet. Naar Mekka afreizen en daarna je huiskamer volhalen met familie. Dat was in dit geval goed geweest voor andere families om ze voor dit leed te behoeden. En dan niet zeuren: Allah beschikt, want u heeft toch zelf hersens van een of andere God gekregen?
Triest verhaal. Sommige mensen willen het niet snappen..
Treurig verhaal, je zal het maar meemaken.
Vervelend is dat er binnen die kring ook niemand is geweest die zijn vinger had opgestoken en gezegd; ehm, jongens, misschien is feesten met de familie nu niet echt meteen een goed idee. Snap dat je uit financieel oogpunt zo'n reisje naar Mekka niet laat lopen maar toch. Waarom komt onze boodschap van "nu maar even niet" niet bij hun aan.
Enfin, ook vanuit hier, Hassan, sterkte.
Hup corona, je kan het!
Fiksen betekent 'klaarspelen, regelen'.
fiksen
fiks, fikst
fikste, fiksten
gefikst, gefikste
Fixen betekent 'drugs inspuiten'.
fixen
fix, fixt
fixte, fixten
gefixt
Fokschapen op het kofschip?
Matchfixing betekent ‘lucifers inspuiten’.
En wat is dan ficken?
@Varende_Reaguurder | 03-05-20 | 12:38: Noiken op z'n Duits...
@Roadsurfer | 03-05-20 | 12:40: Hoe moet dat?
*Kuch*
Het Westen: "Oh nee! Doe het land op slot! Hamster toiletpapier! Geef alle mondmaskers aan China en vergeet de verpleeghuizen! Geef iedereen die buiten komt 400 euro boete! Vernietig de economie! Spam het internet met filmpjes van dansende artsen en verplegers! Geef je buren aan wanneer iemand op bezoek komt! Steek die 5G mast in de fik! WEES BANG! Installeer de app! Implanteer de chip! Injecteer het vaccin!"
De islamitische wereld: "Oh kijk, een pandemie. Naja, dood gaan we allemaal een keer en de doden zijn voornamelijk ouderen en zieken. Allah zal ze tot zich nemen. Maar life must go on."
Wie is hier nou gek?
Allebei.
Als onze voorouders net zulke bange poeperts waren als wij nu dan was het met die VOC nooit wat geworden. "Oei, is dat niet heel erg gevaarlijk, met zo'n houten scheepje de zee op gaan?" "Straks krijg je nog scheurbuik."
Helemaal
Mee eens.... bangmakerij hier en het werkt ook nog!
We worden door de varende reaguurder met de neus op de feiten gedrukt.
En weet je wat,je hebt nog gelijk ook.
Zelfde gevoel. Ik heb de Islam altijd een toonbeeld van totale Middeleeuwse krankzinningheid gevonden, maar die moslims lijken sinds de coronauitbraak opeens een baken van rationaliteit.
Vraag me niet hoe; maar hou het maar op verdwaald. Ik was gistermiddag in winkelcentrum Cityplaza in Nieuwegein. Het was daar ZO ontzettend druk, alsof het een normale zaterdag was. De rij bij de Mediamarkt, evenals binnen was goed geregeld, dat dan weer wel, maar eenmaal buiten: het was onmogelijk om daar 1,5 afstand te houden. En als je dan kijkt welk volk. Obesitas tokkies, pushende babyboomers en zelfs een gezin met een meervoudig gehandicapte zoon (of dochter, dan kon ik niet goed zien). Dus wat is dit, waarom is er geen handhaving? Wat doe je daar als je dubbel en dwars een risico patient bent? Waarom werd de boel niet afgesloten of iig. gedoseerd?
.
Vragen vragen vragen .....
Nederland en handhaven? Niet zo raar doen hè.
Ik heb zelf een meervoudig gehandicapte dochter. Een beetje vervelende tekst "en zelfs een ........". Wat doen die meer fout dan die andere mensen ? Het hebben van een meervoudig gehandicapt kind ? Daar maak ik dan ook excuses voor ;-).
Je hebt natuurlijk wel gelijk wat betreft het maar weer los gaan met z'n allen. Kunnen we echt niet nog een paar weekjes wachten ?
Dan ben je het dus eens met de keuze om al die noodverordeningen vast te leggen in een wet. Zodat de politie voortaan altijd een boete kan geven voor het niet houden van 1,5 meter. Oh en zodat ze bij je thuis kunnen komen en eventueel de gevaarlijke mensen weghalen en ergens anders isoleren.
Stop niet met leven. En laat anderen ook gewoon doorleven. We zijn sociale wezens. Zo lastig is het niet te snappen dat het niet normaal is om afstand te moeten houden volgens wat iemand anders bepaalt.
@Peerke Poep | 03-05-20 | 12:37: Goed, hier is de deal: we wachten allemaal nog een paar weekjes en jij hangt niet meteen een uitleg aan een zin waarvan je vrijwel zeker van kunt zijn dat het niet op jouw persoonlijke situatie slaat. Identiteitspolitiek is wel het laatste dat we nu kunnen gebruiken, als we dit werkelijk "samen" willen doorstaan. No offense,
,De overheid wilt graag zo wat meer kunnen betuttelen. Zonder goede reden kunnen ze dit echter niet, dus wachten ze even een paar weken af tot de tweede golf.
Wat mis ik mijn City Plaza, 35 jaar er gewoond en nu tien jaar Spanje. Krijg heimwee.
@Gladiator Fap | 03-05-20 | 12:42: Natuurlijk bedoel je niet mijn persoonlijke situatie. Nee, nog erger: je bedoelt alle meervoudig gehandicapten ? En hier ook: No Offense
@Peerke Poep | 03-05-20 | 12:37: Excuus. Ik bedoelde de ouders; wat halen zij in hun hoofd.
Handhaven? , doen we niet meer in Nederland. Alleen nog maar boetes schrijven om nog meer eeuwige bijstandstrekkers uit Afrika te halen.
Maar toch loop jij daar ook rond ruud. Wat zegt dat over jou dan. Met je mond vol over obesitas tokkies etc. Man, je bent geen haar beter. Of slechter...
Dus dankzij de moslims is het percentage massa-immuniteit hoger dan het zonder moslims zou zijn geweest. Er is wel een verklaring voor. Afzien van varkensvlees leidt tot meer reistentie tegen virussen in het algemeen. En dat is dus een halal levenswijze. Verder: Niqaab en Burka heeft al een ingebouwd mondkapje. De islam-kledinglijn heeft dus al een soort social-distancing in zich.
En verder is het binnen de islam gebruikelijk om geen hand te geven aan mensen buiten je directe sociale omgeving. Zoals die immam tegenover Rita Verdonk. Allemaal maatregelen binnen de islam die er op gericht zijn virussen buiten de deur te houden. Daar hebben we nu profijt van, van het feit dat een grote groep zich al decennia lang aan de richtlijnen hield. Je kunt de donkere plekken op Corona kaart verklaren met 2 woorden. carnaval en Bijbel belt. Katholiek en protestand dus. En moslims zijn vooral in Den Haag en Rotterdam. Daar zijn de Corona-doden per 100.000 juist aan de lage kant. Dankzij de moslims...
Ja het zijn ook zulke onwijze geweldenaars die islamieten ,eingelijk geef je ze nog te weinig eer...
@bowlfabriek | 03-05-20 | 12:42: Nou ja, ik beschrijf gewoon de objectieve nuchtere feiten. Wat klopt er dan niet?
Geweldig! U bent vast cabaretier? Waar haalt u die bewering over varkensvlees vandaan? Islam als gezonde godsdienst... laten ze eerst die neef-nichthuwelijken maar afschaffen.
@Dr. Worstenbroodje | 03-05-20 | 13:34: Ga maar niet aan stamboomonderzoek doen. Je zult versteld staan van de neef/nichthuwelijken
@Dr. Worstenbroodje | 03-05-20 | 13:34:
www.zorgvisie.nl/een-voedingsadvies-v...
Nu noem je neef-nicht-huwelijken al typisch islamitisch. Da's ook wel typisch Nederlands. In het katholieke Volendam heb je overvloed aan terugkerende achternamen. En een stamboom maken in Urk is ook een kwestie van copy-pasten met je dorpsgenoten.
Maar goed: Zijn er al moskees waar diensten zijn gegeven sinds het Corona-begin? En hoe zit dat nu tijdens Ramadan? Zijn er reaguurders die dit controleren bij de plaatselijke moskee? Er worden wél gereformeerde diensten gehouden (tot 30 personen, dus dan mag het offiiceel). Maar we zien de donkere vlekken in de bijbelbelt op de Coronakaart. En het Coronavirus houdt zich niet aan de coulance en richtlijnen van Rutte. Nogmaals: Ik kijk gewoon naar de feiten, Ik ben geen moslim en ook geen moslim-fan. Maar bij GS is gewoon sprake van een anti-moslim-hetze die vergelijkbaar is met ... Nou ja laat maar... Sjaloom!
Afzien van varkenvlees is middeleeuwse teringzooi die nog leuk was toen die woestijnapen nog het vuur moesten uitvinden en als wilde beesten rauwe shit vraten. Het zou onrein zijn, je werd er ziek van... nu is het 2020, zijn hygiene standaarden verbeterd alsook kooktechnieken, maar die achterlijk gitzwarte maansekte blijf graag leven debiele shit van 1500 jaar terug. Dat je nog met religieuze verklaringen probeert te komen door iets te roepen over biblebelt en carnaval en voor het gemak vergeet dat het meerdendeel in dit land atheïstisch is, is best zwak. Denken in achterhaalde structuren en achterlijke islam cultuur op een podium proberen te zetten... heb je er eigen belang in of wat? Het is 2020, je woont in een athestisch land welke Verlichting heeft doorgemaakt. Wat de fuck snap je daar niet aan? Waarom ben je dat aan het buigen naar je eigen realiteit? En de hetze waarvan jij doet dat dat zomaar uit de lucht is komen vallen want we zijn allemaal racistische teringlijers zeker. Ga toch weg man. En neem die religies lekker mee. Hetze.... hahahahahaha. De nieuwe joden heur. Nee maar echt.
Nou, ga er maar van uit dat ook daar straks een bak met geld naar toe gaat, want zielig...
Dat gaat lukken met Corona. Ultrajonge bevolking. De economie daarentegen.... De bevolkingsgroei is structureel groter dan de groei van de economie dus per saldo fokken ze zichzelf arm. Als dieren.
Die apothekers staan dadelijk aan de grens.
Een ding weet je zeker met al die Heerenliefde: mijn tijd zal het wel duren www.youtube.com/watch?v=9XJhTeVU6Qo Welkom, welkom. Met sardonisch genoegen. Niet te verwarren met hedonistisch genoegen. Dat is meer Grieks.
Iran is dus die verkeerde islam.
Ik moest weer even aan die minister van informatie denken, die van Irak destijds.
Mohammed Saïd al-Sahaf.
“Niks aan de hand hier hoor, we hebben de vijand bijna verslagen”.
Haha
Zoiets als het RIVM, "U hoeft zich geen zorgen te maken over C19"
Kan me noch herinneren dat ik alleen al voor hem de nieuwsbulletins van CNN? ging volgen.De beste standup-comedian evr.En het leukste was dat hij zelf z'n verhalen nog leek te geloven..
"Iran is dus die verkeerde islam." Voor de gemiddelde Sunni is dit echt geen nieuws.
@Binnenbaan | 03-05-20 | 12:59:
Dat is dus wat ik zeg.
Voor een Sunni telt Iran niet mee.
Veel slachtoffers, maar dat maakt niet uit, want verkeerde islam.
En dat staat de woordvoerder te vertellen met een mondkapje op. Moslims en gekker dan knettergek.... OMG
Hier kunnen we al geen goed beeld krijgen van het aantal besmettingen en overlijdens aan Corona. Het 'voordeel' is dat de registratie in dat soort landen helemaal krakkemikkig is. Ergo we zullen nooit weten hoeveel mensen er besmet raken en sterven aan corona in bijvoorbeeld Afghanistan. En zij kunnen vervolgens weer roepen: zie je wel. Allah beschermde ons.
Nee, de registratie in NL is geweldig. We houden niet eens het aantal genezen patienten bij. Te veel werk voor het RIVM. Pfffffft.
@Piet Karbiet | 03-05-20 | 12:51: tja. De IC aantallen dalen nu elke dag. Het rivm kan niet zeggen of de mensen overleden zijn, danwel naar de gewone afdeling of naar huis zijn gegaan. Hoeveel mensen overlijden eigenlijk op de IC ? Het is ook te moeilijk om alle thuishulpen en zorginstellingen van voldoende bescherming te voorzien. Die mensen mogen verrekken... Fijn land he hufters Pinokkio en de jonge....
Zie ik nou in het topic gewoon de naam van Robert Jetten tt=s staan?
Mag het weer?
Nee, natuurlijk mag dat niet. Er zijn grenzen.
Allemaal wetenschappelijk onderbouwd..
Denk trouwens niet dat ze in Kabul veel moeite doen om dikke Afghanen 4 weken lang te gaan draaien op een IC bed.
Eens kijken hoeveel geld, mondkapjes en nog meer beschermende middelen Nederland uit de hoed tovert, als daar de corona pleuris uitbreekt.
Ik denk dat dan alles onbeperkt leverbaar is.
We laten hier nu al tijdenlang onze bejaarden doodgaan wegens onvoldoende zorg omdat al het geld naar dat soort shithole landen gaat.
De Nederlandse overheid doet met alle liefde weer een ruime storting van geld.
Hebben we hier kennelijk zat van en we hebben dit zelf niet nodig.
Wat ik me nou afvraag,
Wanneer er een moslim corona patient in het ziekhuis ligt, afgezonderd.
Krijgen we dan ook rellen van de familie die niet op bezoek mag? Daar horen we niets over nml.
Oh, vast
ohjemig, ik heb dat wel eens gemaakt. Familielid in het ziekenhuis, netjes met 2p op bezoek, prima. In de kamer tegenover ons een moslima. Even snel tellen; meer dan 20 mensen op bezoek in die kamer. Dat kan toch niet? Waarom is dat? Waarom?????
Van Corona kun je nog genezen.
Als het je lukt van islam te genezen, kun je dat met de dood bekopen.
Knijtertjelijp die gasten.
Het lijkt wel een winkelstraat in Tilburg.
Nou, niet zo druk...
Ben ik het toch een keer met gelovigen eens!
Dat Allah dat virus gecreëerd heeft? Lol
Geen risico's voor deze moslims. Dankzij de westerse vaccinatieprogramma's allemaal ingeent voor BMR en/of TBC. Aangezien ze jong zijn (veel kinderen) allemaal BMR en aangezien in deze landen vaak TBC ingeent op uw kosten voor TBC.
En laten deze vaccinaties nou juist bescherming bieden!
Zie hiervoor ook het vliegdekschip "Roosevelt" van de VS.
Onze overheid doet het volgende:
1 Kliklijnen
2 Geen testen
3 geen Mondkapjes
4 IC personeel en moedwillig de verpleeghuizen uitmoorden
5 Noodverordeningen maken zodat ze kunnen invallen en boetes uitdelen
6 De horeca en iedereen in de schulden en/of isolement zetten, enz
Maar daadkrachtig optreden en vaccineren nu bewezen is dat dit helpt, ho maar.
@ja-ja-nee-nee | 03-05-20 | 12:31:
Jij moet toch wel erg dom of kortzichtig zijn, dat je dit hier neer kunt plempen.
@Animals | 03-05-20 | 12:37: Vind Je?
Misschien ben ik wel slimmer!
Is het dan niet waar wat hier staat? Het antwoord is ja.
@ja-ja-nee-nee | 03-05-20 | 12:40:
Tsja, iedereen heeft zijn eigen waarheid zullen we dan maar zeggen.
@Animals | 03-05-20 | 12:37: lekker kortzichtig aan mijn eigen rechten denken ;)
En we klappen en bidden voor allah die de ic’s gaat regelen en aan hun bed staat ( wat u betaald dan,allah heeft geen geld)
Juist, wel onder het mom religie risico’s nemen maar als het mis gaat IC bedden innemen. Klopt toch niet helemaal.
@BozePaarseMan | 03-05-20 | 12:23: Geldt voor meerdere religies overigens.
Ic's in Afghanistan?
Als ze in de strijd gewond raken hakken er een been af, vuile lap eromheen en vechten verder. Ze drinken zo weinig dat ze amper bloeden.
Covid19 is niets meer dan een ongemak voor de Afghanen.
@Animals | 03-05-20 | 12:27:
Je wordt daar wel eerder getroffen door een bom op de markt dan door Corona waarschijnlijk. Kan me voorstellen dat ze dan Corona, onterecht overigens, niet zo serieus nemen.
@Jan, Leiden | 03-05-20 | 12:44:
En wat denk van de hi-tech bommen die ze van supermachten in hun nek krijgen want die zijn allemaal uit op de mineralen die daar in de grond zitten. En dat allemaal voor onze mobile telefoontjes en zo.
Als je op de wereldkaart kijkt waar het aantal coronagevallen wordt vermeld zie je de grootste concentratie idd vooral bij de haramme westerse landen. En Iran, maar die zijn van de verkeerde soort islam.
Ook die aantallen moeten we met een korrel zout (of zand) nemen.
Het overgrote deel van deze landen is arm, en kan hierdoor geen mensen testen en als een gevolg hiervan bv. geen cijfers produceren ..
@Nederlandop1 | 03-05-20 | 12:29: en zitten niet in de corona doelgroep.
Hoeveel mensen wonen daar van 70+?
Met obesitas? En andere ziekten?
Die zijn simpelweg allemaal al gestorven.
Corona treft vooral de 1e wereld.
@Is dit nog nieuws? | 03-05-20 | 13:43: De leeftijd van de helft van de Nederlanders die op een intensive care afdeling terecht zijn gekomen, ligt de 50.
Ze kunnen wat mij betreft nooit dicht genoeg op elkaar zitten.
Es kijken of ze daar ook op IC bedden gaan sturen.
Wat emmertjes en schepjes sturen iedereen blij daar.
Corona doet ook niet aan reaguurders. Best wel geweldig /hilarisch dat er daarmee een overeenkomst is tussen reaguurders en moslims, wie had dat ooit gedacht. Stop de lockdown is het devies alhier, dus wat is het probleem dat men daar in de zandbak reeds mee is begonnen? Dat u hier straks weer in de kroeg hutje mutje zit en zij daar vanuit hun geloof? Het is in beide gevallen oliedom.
Zoals altijd in evolutie zullen de sterkste genen overleven.
Ja want reaguurders kunnen natuurlijk alleen in aan/uit denken. Daar zit niets tussenin.
Want we geloven dat Joris het virus heeft gecreëerd?
Wie zitten er hutje mutje in de kroeg? Studenten. En hoeveel studenten zijn er inmiddels opgenomen op de IC? Inderrdaad: 0. Ik zeg: Gooi die kroegen maar open want die studenten kunnen het prima hebben. En des te eerder we die groepsimmuniteit bereiken. Wel even een tijdje niet bij opa en oma op bezoek gaan. Maar goed, dat deden die studenten sowieso al niet.
Van oliedom wordt je steenrijk, heb ik me laten vertellen.
@VanBukkem | 03-05-20 | 12:27: waar kan ik de data vinden waarin de maatschappelijke achtergrond van een COVID-19 patiënt staat vermeld?
Er liggen op dit moment ruim 200 jonge mensen (15-25 jaar) met COVID-19 in de ziekenhuizen, maar of dat wel of geen studenten zijn zie ik nergens terug.
@mensdier
Allemaal jongeren met ernstig onderliggend lijden.
@VanBukkem | 03-05-20 | 12:53: aldus, het RijksInstituut VolksManagement. Prima, ieder zijn demagogie in dit land.
Ah, bekende riedeltje, Corona treft goede moslims niet. Nou, gelukkig zijn ze dan nog buiten, maar we gaan het zien. Hoeft er maar 1 het wel te hebben en ze gaan daar wat meemaken. Gelukkig hebben hun geloofsgenoten in Nederland meer gezond verstand.
Eh .. Ook in Nederland, opvallend veel Verrijkiërs die geen of niet voldoende afstand houden
@Nederlandop1 | 03-05-20 | 12:30:
Weet ik niet, maar zie hier in Leiden ook de mensen met migratieachtergrond vooral veel binnenblijven en als ze buiten lopen keurig afstand houden. Ze nemen het hier best wel serieus.
In RTL nieuws stond een artikel van ene Hassan uit Marokko die in 1 week zijn ouders en oom had verloren aan corona. Die ouders waren naar Mekka gegaan. Tussenstop in de corona hoofdstad Istanbul.... . Daar tiert het dus ook welig. Al hoor je daar natuurlijk niks van bij de NPO.... Turkije is binnen een half jaar failliet als de Duitse en Nederlandse tokkies niet meer naar dat corona land op vakantie gaan....
@Jan, Leiden | 03-05-20 | 12:41: Goed om te lezen.
Begeef u (Zodra het kan, of mogelijk is) naar het midden des lands, om een andere houding te ervaren.
En als ze toch besmet worden en dood gaan komt het door Israel.
En ook dat heeft Allah dan zo gewild.
En steek je boos een Amerikaanse vlag in brand en gooit je slipper er naar toe!
En mocht Israël een goed werkend vaccin uitvinden staan ze als eerste in de rij om de medicatie op te halen.
@komtdatschot | 03-05-20 | 12:17: Dan staan ze als eerste achteraan in de rij.
À propos Israël: www.nytimes.com/2020/05/01/world/midd....
En dan onder het kopje 'Money talks, bullshit walks': "Some factories have also quietly filled orders from their Israeli partners with designs that are politically risky in Gaza — to say the least. Some feature Israeli flags, the logo of a popular Israeli soccer team or “Made in Israel” labels.
Several tailors interviewed said they had no compunctions making masks to protect people in Israel, which has fought three bloody wars with militant groups in Gaza over the past 12 years, as well as several smaller battles."
Ze slaan elkaar daar al eeuwenlang de hersens in om van alles en nog wat. Papaverteelt, religie, stammenstrijd, geiten. Alles om maar te wapen mogen gaan. Een geweer is een fallus, die moet je laten zien. Religie idem, dat moet je laten zien. Al eeuwenlang....
Een mensenleven is daar gewoon minder waard. Dus laat ze. Ies koeltoer.
Ze zijn het, kort gezegd, gewend om dood te gaan dus het is ook wat minder erg.
@Knufter | 03-05-20 | 12:15:
Ah. Vandaar dat hele horden mohammedanen bij een bloedneus naar de Eerste Hulp rennen.
Klopt. Welke investeringen worden daar nou gedaan in een mensenleven? Iedereen is heel makkelijk te vervangen. Gewoon even met Fatima nog wat erbij fokken.
@Ernst Oosters8389 | 03-05-20 | 12:21: Onderdeel van het parasiteren op de Westerse samenleving. Hoe meer kosten ze veroorzaken, hoe groter de schade aan de vijand. Ons dus.
Verder onderzoek is niet meer nodig, Trump had ongelijk, Allah heeft het virus gecreëerd. Hebben we dat tenminste opgelost.
En mochten ze heel heel heel toevallig wel het corona krijgen,dan uitzieken in een of andere haathut,of anders thuis.
www.hln.be/in-de-buurt/genk/-meer-dan...
“Meer dan de helft van coronapatiënten in Ziekenhuis Oost-Limburg in Genk is van Turkse origine”
Veelal oud-mijnwerkers. Dat zou ook wel eens een hint kunnen zijn.
Daar gaan je longen aardig van naar de klote.
Toevallig Met een lichte vorm van obesitas ?
Haha, ik moet denken aan dat filmpje, pas toen Erdo opdracht gaf kwamen de Turken in beweging, en meteen daarna roepen dat wij onverstandig zijn.
Ben ook heel benieuwd naar dat soort in Nederland, maar zal wel weer racisme zijn.
@marrretje | 03-05-20 | 12:21:
gooit cijfers omhoog
Hoe zou dat in Nederland zijn?
@storm op komst | 03-05-20 | 12:29:
Precies zo. Ik heb het vermoeden al langer, maar ja, je wilt niet voor racist uitgemaakt worden dus ik hield me maar stil. Maar ieder jaar een maand ramadannen is gewoon funest voor de gezondheid. Is algemeen bekend. Hoef je geen arts voor te zijn om dat te begrijpen.
@VanBukkem | 03-05-20 | 12:33: Wat een slap gelul.
@VanBukkem | 03-05-20 | 12:33: Migrantengemeenschappen zijn de belangrijkste vector in de exploderende epidemie in Singapore:
www.scmp.com/news/world/united-states...
"Singapore cases cross 17,000
Singapore
confirmed 932 new coronavirus cases on Friday, its health ministry said, taking the city state’s total cases to 17,101.
The vast majority of the new infections are work permit holders residing in foreign worker dormitories. Five cases are Singaporeans and permanent residents."
@Krultang | 03-05-20 | 12:19: En vaker in het koffiehuis triktrakken dan thuis zijn.
Maar wel een mondkapje op
Ik droom er wel eens van, een drone-bommetje op de steen van Mekka.
Een paar kiloton is genoeg
En dan?
Zo Allah het wil. ""Dor hout""
Hun vertrouwen in hun god zal alleen maar versterkt worden.
Het virus is immers uitgestorven na een week of 6 a 7.
Kijk zij zijn al gek gemaakt door hun leiders, dus dit kan er ook nog wel bij.
Wij zijn hard op weg...
De toekomst van de utopie. centre-religion-law.org/nl/actueel/76...
Even geduld nog. Over twee weken laat Allah wel merken wat hij wilde met zijn onderdanen.
Nee, want dan heeft Israël schuld. En in elk geval niet hun eigen god.
Vergeet niet dat veel moslimlanden zich nog in de middeleeuwen bevinden. En dat zijn de meer ontwikkelde moslimlanden. De rest is nog minder ontwikkeld.
En wat wisten wij nou in de middeleeuwen over virussen en bacteriën?
Ze weten niet wat een virus is en ze begrijpen het niet. En wat je niet begrijpt kan jou niks aandoen.
Plus dat in die landen het heel normaal is om door slechte hygiëne ziek te worden en dood te gaan. Dat is dan een straf van God, of iemand heeft een vloek over je uitgesproken.
Anyway, we zien het wel aan het einde van de vastenmaand Ramadan.
Overvolle ziekenhuizen zullen ze daar wel niet krijgen want dat kunnen de zieken niet betalen. Die gaan wel naar de moskee om te bidden voor genezing.
Probleem is dat de alhier geïmporteerde moslims nog steeds dezelfde mentaliteit vertonen en wij dan de ziekenhuis kosten mogen ophoesten.
In Elseviers Weekblad van deze week citeert hun correspondente in Pakistan (dat opmerkelijk weinig gevallen van Covid-19 zegt te hebben) een Pakistaan die vermoedt dat ze daar veel meer weerstand hebben omdat ze van jongs af aan in smerige omstandigheden geleefd hebben, zeker in de dorpen. Daar word je sterk van. En als je toch dood gaat, insh'allah. Is een standpunt.
@Synecdoche | 03-05-20 | 12:18: klopt wel dat ze meer weerstand hebben
@Therrie | 03-05-20 | 13:03: nee.
Daarom komen die asielzoekers uit Pakistan hier meteen in de zorg. Hepatitis, tuberculose enzovoort. Verrotte tanden...
@Franker | 03-05-20 | 12:14: ".. ophoesten". Ik moest lachen
Wat grappig, dit is zo’n beetje wat Marianne Zwagerman wil in Nederland, toch?
Ja, dit is precies wat ze bedoelde, met 'geitjes op de boerderij'.
Tijdens de jihad wordt je niet oud genoeg om aan corona te overlijden. Deze heren stappen liever zelf uit, onder de belofte van 72 maagden.
Misverstand hoor. Het 1 Maagd van 72.....
Goed opletten RIVM, een mooie proeftuin!
Orthodoxe Joden in Israel zijn dat. En daar kan je het meten want Israel is een beschaafd land.
Ze zeggen dat het coronavirus op de longen slaat, maar volgens mij nestelt het zich ook vooral tussen de oren.
Wij zouden hier toch ook liever vandaag dan morgen massaal op terrasjes zitten?
De PVV-ers onder ons wel ja.
Spreek voor jezelf?
Vind het anders best frisjes buiten.
Je zal daar een koranpannenkoek gaan zien op de kaart zoals je hier duidelijk de bijbelgordel kan zien.
Waar moet die Koran-pannenkoek dan komen? In Nederland?
Meneer? Allah is toch een vrouw?
Ze zijn toch buiten? Volgens Maurice de Hond is de besmettingskans in dat geval vrijwel nihil las ik ergens. Dus dan kan dit geen kwaad, toch?
Leeft Maurice de Hond eigenlijk nog?
@Vuurwezel | 03-05-20 | 12:07: zeker. Zijn filmpjes bevatten belangrijke statistische informatie. Waar het RIVM uiteraard niks mee doet
Achterlijke sekte
En moge Allah de corona-besmetting gierend doen rondgaan!
InshAllah!
Kijk aan, wat drie decennia Russen en Yanks niet klaar krijgen kan nu ineens door een simpel griep virusje in een paar weken opgelost worden met een beetje geluk.
Denkt u dat daar veel mensen zijn in de leeftijdscategorie van corona slachtoffers? Met obesitas? En onderliggend lijden?
Moslims hebben tenminste een hoger doel om toch bijeen te komen. Hier is het hogere doel om een kast van de Ikea in huis te hebben.
Liever een Billy dan de Sharia.
U verwart domheid met hoger..
Naja 50 procent van de bevolking loopt daar verplicht rond met een mondkapje. Dus da's ook een dingetje waarvan we in Nederland achter lopen op die verder middeleeuwse landen.
Super. Ik ben een groot voorstander van het doorgaan van de hadj, suikerfeest, begrafenissen van imams etcetc. Kom allen, feest en herdenk en vooral knuffel elkaar veelvuldig.
Niet handig als ze dat hier doen. Tenzij je hoge hekken om gebieden als de schilderswijk gaat zetten.
@Vuurwezel | 03-05-20 | 12:06: Komt goed. Ze komen er alleen uit om een blank omaatje te beroven of een geldautomaat op te blazen.
Nee, want het slaat over op anderen en bovendien worden alle kosten gesocialiseerd. Een dagje IC plm 2500 Euro.
Ik denk dat de gevolgen van en het aantal doden door de coronapandemie in dat soort landen hartstikke mee gaat vallen. Net zoals in India en Afrika. Volgens mij is dat hele Covid19 vooral een welvaartsziekte.
Afrika is binnenkort aan de beurt.
Iran en Turkije zijn wel flink geraakt.
idd - zwakke mensen hebben ze daar niet. Die zijn allang aan iets anders gestorven. Oud wordt je er ook niet en dik? Laat me niet lachen :D
Je kan zo als "viroloog" bij de NPO gaan lullen. Krijg je nog geld voor ook.
Nogmaals: Als je de mazelen, bof, cholera, chronische ondervoeding, knokkelkoorts en de vliegende teringtyfus overleefd hebt dan laat je je ook niet kisten door zo'n uit de hand gelopen griepvirus.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-05-20 | 12:03:
Iran is inderdaad wel een beetje een uitzonderlijk geval. Heb ik geen verklaring voor.
Ja? Wordt er getest? Zijn daar in ziekenhuizen tests dat je dood ging aan corona? Of wordt je in het dorp gewoon begraven terwijl er verder geen arts of dokter aan te pas is gekomen omdat het dichtstbijzijnde ziekenhuis (die plaggen hut met wat medicijnmannen en kruidenwizzards 50 kilometer lopen verderop is. En verder, 50 procent van de bevolking loopt al verplicht met een mondkapje anderhalve meter achter hun man.
@Vuurwezel | 03-05-20 | 12:05:
Nee hoor. Bij de NPO komen alleen paniekzaaiers aan het woord. U moet wel bang blijven.
@VanBukkem | 03-05-20 | 12:07: Veel Chinese sjiieten die op bedevaart gaan in Iran. En dat ging nog vrij lang door. Iran sloot die bedevaartsoorden ook niet, terwijl Saoedi-Arabië Mekka en Medina al vrij snel op slot gooide.
@peterdh | 03-05-20 | 12:07:
Dat dus, er wordt, net als hier trouwens, gewoon niet getest.
@VanBukkem | 03-05-20 | 12:07:
Iran is veel verder vergrijsd dan de rest van het Midden Oosten en aangezien aan corona alleen hoogbejaarden met comorbiditeit dood gaan ligt de sterfte daar iets hoger dan in de rest van het Midden Oosten.
Boeiend, zolang ze het maar niet hier doen.
Onder welke steen ligt u?
@Is dit nog nieuws? | 03-05-20 | 13:38:
Je kan niet eens pokeren zonder betrapt te worden.
Laat het ze hier ook maar doen. Fijn allemaal in de moskeet, brullende imam ervoor die beweert dat er niks aan de hand is. Maar dan wel lekker in eigen wijk blijven.
Vraagje: Hoeveel doodskistvluchten naar islamistan per dag passen er in de geluidsenvellop van Schiphol?
Darwin"kuch"
Ze kunnen van mij ongezien de %&#@&%# krijgen, middeleeuwse achterlijken van de achterlijkste achterlijkheid. Ze waren niets, kunnen niets, willen niets en ze zullen ook nooit iets worden. Dat willen ze zelf.
Kunnen niets ? Ho ho ! Onthoofden en opblazen zijn ze best goed in.
Leven in een vochtige grot is sowieso ongezond. Dat hoestje kan daar ook van komen
Was Plato moslim?
@OuweOuweLekkerMauwe | 03-05-20 | 12:04: Plato had wel nieuwe schoenen. Met van die grote zolen
@OuweOuweLekkerMauwe | 03-05-20 | 12:04:
U bent in de war, dat was Diogenes.
Gezien volle parken en steden beschouwen velen het hier ook als ongevaarlijk.
Ik beschouw het inderdaad als relatief ongevaarlijk. De mortaliteit van het coronavirus ligt weliswaar iets hoger dan bij de normale seizoensgriep, edoch het ligt in dezelfde orde van grootte. De Spaanse griep en ebola, ja, dat is andere koek.
Alleen gehersenspoelde lockdownies zijn doodsbang voor dit virus. Normale mensen gaan gewoon door met hun leven...
Het schijnt dat Allah een vrouw is.
Met een lul van 1 meter 80?
Een lesbienne gezien de 72 maagden.
Ze heet eigenlijk Claudia.
@Vuurwezel | 03-05-20 | 12:02: nee Allah is een lul van 1 meter 80. Zou best een vrouw kunnen zijn.
@ploppy | 03-05-20 | 12:08:
het nieuwe godwin. top
@The2Amendment | 03-05-20 | 12:04:
Die maagden kunnen ook mannelijke neusapen zijn.
Ik zie het probleem niet.
Inderdaad.
Het is toch immers maar een griepje..
Zolang ze in hun zandbak blijven zie ik het probleem ook niet zo. Religekkies will religekkie.
Het kijken naar een poeperd doet wonderen.
Dag ervoor allemaal Chili con Carne voeren?
Ik vraag me ook altijd af hoe de moezelmannen dat uitleggen als ze tijdens de Hadj in Mekka elkaar om de zoveel tijd in paniek doodtrappelen (laatste keer in 2015: 2236 doden). Dat heeft hun god dan ook zo gewild?
Natuurlijk. Het is zelfs eervol om daar dood te gaan. Ze gaan rechtstreeks door naar de 72 druiven.
Ik prijs de dag dat die zwarte steen volledig tot pulver wordt gebombardeerd, net zoals ze -de moslims- met heel veel culturele schatten hebben gedaan de afgelopen paar jaar. Islam = evil.
Dat is net zoiets als in de biblebelt vragen wat men ervan vindt als een kindje de mazelen krijgt omdat 'ie geen BMR inenting heeft gekregen omdat dat niet mag van god. "Is de wil van god."
Sterker nog, het sterkt die achterlijken alleen nog meer in hun geloof dus bij elke shit-explosie wordt de band met onzelieveheer steeds sterker.
@Graeme Reaper3779 | 03-05-20 | 12:08:
Dat wil IS
Want je mag alleen allah aanbidden.
En niet een steen.
Zolang ze het denkende deel van de wereld (wij) maar niet besmetten en zolang ze maar niet hierheen komen om een beroep te doen op onze ziekenzorg, zal het mij haram worst wezen wat die gekken in hun gestoorde gebieden doen.
Runderworst.
"zolang ze maar niet hierheen komen"
Helaas, hierheen komen - met honderdduizenden per jaar (voor West-Europa), en duizenden per jaar (voor Nederland) - doen ze nu juist al decennia en stoppen zal dat niet. Niet vanzelf, althans.
Er waren eens tijden dat het Westen vrijer was dan het Midden -Oosten. Onder het socialistisch filosofische denkmoraal heersen onze leiders met het oog op "Wat het beste is voor het volk" over ons.
En zijn de socialisten ergens nog aan de macht geweest de laatste 30 jaar?
@MaarFeitelijk | 03-05-20 | 12:17: Zuid-Europa, NPO?
@MaarFeitelijk | 03-05-20 | 12:17: EU
Verhuis dan
Het lijkt dat de vijfde colonne er plotseling een onverwachte vijand bij heeft gekregen. Als het virus goed om zich heen slaat kan daar geen kindjesmaken tegenop.
Was en is in Iran bitter weinig van te merken.
Want iemand die zelf niet over blijft zou dat willen? U zit zoiets uit uw duim te zuigen daar in st Troll-petersburg?
@goedverstaander | 03-05-20 | 12:00:
Maar in Iran zitten natuurlijk geen echte moslims, aldus de meerderheid van moslims.
Mijn zegen hebben ze, hoe meer hoe beter.
Alleen wel even een inreisverbod de komende 10 jaar voor Afghanis en omliggende volkeren.
Zoveel achterlijkheid, het lijkt wel een partijcongres van de vvd.
LOL
De laatste keer dat jij daar bij was, hebben ze je op het toilet opgesloten. Niet meer doen Rick, blijf alsjeblieft thuis.
Met als voorzitter Kuifje.
En dan met een mondkap voor je moslimbek.
Als je zo)n tent draagt hoef je geen mondkapje meer.
Toch ook wel moslimlanden die erg bang zijn voor Corona. Zoals Saoedi-Arabië, de Emiraten en Marokko.
Bij vlagverbrandingen zou je moeten infiltreren met een plantenspuitje met benzine om zo de jurken in de vlammen te betrekken. Zulke bijeenkomsten zouden ideaal zijn om te infiltreren en met een plantenspuitje en wat verzameld hoestwater met covid-19 erin daar de bevolkingsgroei wat aan te pakken.
@MaarFeitelijk | 03-05-20 | 12:20: zegt de domme man die in het dichtsbevolkte land ter wereld woont.
@Guillermo | 03-05-20 | 12:50:
Afghanistan heeft een geboortecijfer van rond de 7 en kunnen hun bevolkingsgroei totaal niet aan. On geboortecijfer gaat richting de 1,4 en onze bevolkingsgroei wordt al jarenlang veroorzaakt door massaimmigratie uit onder andere Afghanistan..
Corona bevat alcohol.
En dat mogen ze niet....
Klaar, volgende topic.
Corona is wel een heel erg gay drankje dus daar doen die niet aan want gay én alcohol is uber haram.
REAGEER OOK