Ook meebeslissen over het profvoetbal? Stuur een mailtje naar dit supergeheime mailadres!

Heeft Telegraaf namelijk gelekt
Vandaag neemt de voetbalbond KNVB een besluit over de promotie- en degradatieregeling in het betaald voetbal, want wat betreft de verdeling van de Europese plekken gaan we gewoon af op de actuele ranglijst. Het. Is. CHAOS. We hebben gisteren al juridisch bindend advies gegeven, maar de KNVB is weer eens te laf om zelf knopen door te hakken. Omdat ADO Den Haag en RKC Waalwijk (met afgrijselijk voetbal al het hele seizoen goed voor veel huiselijk geweld, slechte seks en oogziektes) ook nog wat te drammen hebben, hun kansloze zeventiende en achttiende plekjes geven kennelijk recht op een grote mond, moeten de clubs zélf maar kiezen. Want de KNVB durft niet. Twee opties. 1. Geen degradatie, geen promotie. 2. Wel degradatie, wel promotie. Dat wordt natuurlijk 1, want ADO Den Haag mag op de feestjes komen, en Cambuur en De Graafschap zijn maar clubjes uit de provincie. Voor 16.30 uur moeten alle profclubs naar een supergeheim mailadres mailen om hun voorkeur door te geven. Maar dat mailadres... is gelekt door de slimmeriken van De Telegraaf. OPTIE 2, JOOST. OPTIE 2!
UPDATE: KNVB DOET HET FOUT. GEEN DEGRADATIE EN PROMOTIE.
LIVESTREAM
Nou. Dit. Weer.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
10.000 Algerijnen met fakkels, knalvuurwerk en laserpennen, KNVB & Dutch Fanatics doen NIKS
Eerlijk is eerlijk, prima sfeertje in dat 'vak' wel
LIVE - Ajax vs FC Groningen vs Harry Styles in de play-offs
Volendam laat je horen!
Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse
"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"
