Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BEELD. Brandstichtend anti-5G-dwaallicht

Gezocht, een van de twaalf blanke mannen in NL met een Toyota Aygo

In twee weken tijd dertien veertien keer fik, want vannacht was het raak in Spijkenisse, in een zendmast of telefoonantenne. En niet alleen in 5G-antennes, maar in Brabant, de provincie van ED-columniste Daphne Broers, ook in een zendmast voor C2000-apparatuur van de hulpdiensten. Stel je toch eens voor dat je zoontje van de trap lazert, levensgevaarlijk gewond, je de ambulance belt en de boel niet werkt vanwege een brand in een C2000-mast, omdat een of andere psychiatrisch geval vanochtend met zijn verkeerde been uit de aluminiumfolie is gestapt. Die brand in de C2000-mast was natuurlijk per ongeluk, want de brandstichters zijn niet alleen aluhoedje-achterlijk, maar ook nog eens hartstikke dom. Kijk maar eens beelden terug van de verzameling superkneusjes op de Dam en je ziet dat het niveau niet bepaald tegen de plinten klotst.

Enfin, aangezien brandstichting in NL toch goed is voor een onverkwikkelijk foei-gesprek wil de politie graag achter de identiteit van deze staatsgevaarlijke idioten komen. Zoals deze slungelboy uit Groningen: bleekscheet, 1.90 meter, tussen de 25 en 30 jaar oud en hij rijdt in een Toyota Idioto met een kenteken eindigend op 49. Kent u deze nageboorte van de Tsjernobylramp? Bel dan de politie. Ondertussen nemen de geschrokken koekwausjes van 'Stop 5GNL' afstand van de terreur. Dat is ook mooi. Volksmenners die vanuit een 'stralingsvrij huis' er een sport van maken doorgedraaide complothalfjes op te hitsen met een extra shot paranoia, en als een paar volgelingen van je gevaarlijke sekte de lont in het kruitvat steken hard wegrennen. Het is gvd haast medeplichtigheid.

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
klimaat-chantage | 16-04-20 | 01:27
-weggejorist-
klimaat-chantage | 16-04-20 | 01:22

Binnen 4 dagen op opsporing verzocht met zelfs 2 feestdagen ertussen. Waarom kan dat nu ineens wel en duurt het normaal 6 maanden?.

TilburgDeGekste | 15-04-20 | 21:48 | 1

Goed punt

hustler01 | 16-04-20 | 08:00

Ik teken bij dezen bezwaar aan, de hele actie hangt nl. van knulligheid aan elkaar. Zelfs ‘links en animal-strorm’ heeft in het verleden beter georganiseerde acties gehad als het om brandstichting en false flag gaat. Alles wijst er op dat meneer zo snel mogelijk gepakt wil worden, het zou zelfs nep kunnen zijn, zo belabberd amateuristisch is dit. Ik ga niet in op details, anders help ik onbedoeld deze figuren weer ’n stap verder. Wel volledig eens met sommige reaguurders dat het oeverloos in de hens steken van burger-auto’s des nachts (avondklok?) kennelijk geen enkele prioriteit bij de diensten heeft, immers simpele kut-burgers. En het afrossen van opa’s en oma’s voor het vergaren van beginkapitaal voor drugs(transporten) is natuurlijk ook geen staatsondermijnend terrorisme, immers geen enkele samenhang, want ‘voltooit-leven’ doelgroep versus kansen-mensen. Dat het later miljarden kost om het tij te keren mag geen naam hebben.

Is trouwens gefilmd met ’n ‘wild-camera’, die moet je eerst uit de boom knallen voordat je met je bakkes er voor langs gaat rennen, dit heb ik van horen zeggen. Verder heb ik geen mening over 3,4 of 5G, iedereen wil toch ’n Tesla en een stalk App? Nou dan… tot slot: de titel raakt mij negatief, Mosterd.

Sw.Dwaallicht | 15-04-20 | 19:33

Hé, da's Tammo! Uut Pekel! Moi.

Cor Netto | 15-04-20 | 18:36

5g is net als Festival geluidssets. Iedereen kan er van genieten. Zet je de boxen te hard, dan kan je er gehoorschade van oplopen. Zet je iemand ervoor met maximaal geluid, dan is het een wapen, want iemand wordt dan doof. Dankzij de Energiehal heb ik Tinnitus, maar dat was het waard!

internetnaam | 15-04-20 | 17:36

Lekkere beelden. Als er dan toch camera's hangen bij die 5G masten waarom dan geen 4K camera's?

Halal gehaktbal | 15-04-20 | 16:54

Als er een ouder echtpaar thuis in elkaar gemept word duurt het gvd 6-9 maanden voordat de beelden op tv komt en zo'n klote mast de volgende dag al !!! WTF

prof Nice | 15-04-20 | 16:53 | 2

komen*

prof Nice | 15-04-20 | 16:54

Hier bemoeid de coördinator terreurbestrijding zich mee. Dat is van een andere orde. Eens kijken of er nu voor het eerst een arrestatie volgt.

Trumme | 15-04-20 | 18:00

Mocht de 49 kloppen dan zijn er maar 3 zwarte 3 deurs aygo's vanaf 2014 in NL die daar aan voldoen:
9XLS49
3XZS49
3KTH49

Grzl-II | 15-04-20 | 16:24 | 1

En Peugeot 106 en Citroën C1? Is het zeker een Aygo?

Magna_V65 | 15-04-20 | 17:46

Corona word verspreid Door windmolens uit China daar kan geen discussie over zijn

oldskoolhollander | 15-04-20 | 16:17

Afgezien dat ik geen heil in vernieling als protest zie.
Een "wij willen geen corona app, maar wel 5G" standpunt vind ik ronduit absurd.
Zonder 5G krijg je geen digitale gevangenis en andere digitale kwijl-items van corporates. En dat is niet per se negatief.

MistaRazista | 15-04-20 | 15:36

fuck 5g

JanAmsterdamEnzo | 15-04-20 | 15:17

Het is nog te vroeg voor de Ramadan, dus in die hoek moeten we het niet zoeken. Ik denk eerder in de hoek van de waterhoofden die bang zijn dat door 5G hun lichaamsvocht gaat koken.

Zuma | 15-04-20 | 14:23 | 2

Het is aangetoond dat je lichaamstemp. door 5G toeneemt.

Mo het varken | 15-04-20 | 18:34

@mo
Bron?

obimikkel | 15-04-20 | 18:49

.. maar waarom moet ik/wij/u het weer oplossen? Ik werk toch niet voor of bij de politie. Of mis ik nou iets? Onbezoldigd andermans werk doen, daar ben ik mee gestopt.

snars | 15-04-20 | 13:35

Foei. Het zou verboden moeten worden om brand te stichten in dit prachtige systeem dat de Chinese Communistische Partij ons zo belangeloos aanbiedt.
Bel de EU-politie.

Jan Passant mk2 | 15-04-20 | 13:22

Dat C2000 werkte toch al niet, daar verlies je dus niks an. Voor de rest is dit hele universum al een soort van microwave, krijg je geen crona krijg je wel kranker. Normaal aan je einde komen ga je nooit meer.

Tishetnetnie | 15-04-20 | 13:12

Dit krijg je als je de GGZ uitholt. Dit wordt niet minder, minder, minder.

Bab01 | 15-04-20 | 13:02

Als hij gevonden wordt, krijgt GS dan €7,50 ??
Zéér discutabel om deze mensenjacht te promoten.
En termen á la "nageboorte van Tsjernobyl" zijn te gek voor woorden.
In dezen betoont GS zich nóg vuiger dan de MSM.

RickVogelschrick | 15-04-20 | 13:00 | 4

Dit is gewoon een openbaar opsporing verzocht bericht van de politie.
Als het hier niet staat, staat het wel ergens anders.
Bovendien, moet hier snel een eind aan komen.
Uw tegel is discutabel.

Mr.Crowley | 15-04-20 | 14:03

Sorry hoor, ik reaguur eigenlijk nooit maar dit is zoo domcutabel dat het wel ff moet. Bij deze: " Foei".

OuweDouwe | 15-04-20 | 14:35

Zeer discutabel om iets mensenjacht te noemen en vunzig te noemen terwijl het hier gaat om voortvluchtige terroristen en Geenstijl niets anders doet dan het verzoek van de onderzoekers doorzet om contact op te nemen als je d3ze meneer kent waarvan t evident is dat hij minstens als getuige gehoord dient te worden.

Shoarmamasutra | 15-04-20 | 15:02
▼ 1 antwoord verborgen

Dader is een blanke man wordt er stellig gezegd.
Dat hij niet zwart is kun je nog wel zien.
Maar voor de rest blijft het gissen afgaande op bovenstaand fragment.

Kijkeensaan | 15-04-20 | 12:54 | 1

Tuurlijk is de dader een blanke autochtoon. Een zwarte man zou de zendmast stelen, een Arabier zou hem opblazen en een Aziaat zou hem te koop zetten op ebay. :)

Varende_Reaguurder | 15-04-20 | 14:13

Wat een rare mensen heb je toch.

kloopindeslootjijook | 15-04-20 | 12:41

Eindeloos het frame chemtrails herhalen maakt nog niet dat het waar is.
Maar zo werkt het blijkbaar in sommige mensenhoofden.
Onderbouwing is blijkbaar niet van belang.

kloopindeslootjijook | 15-04-20 | 12:44

Don quichot, gevaarlijke gek is het.

zoalsikhetzeg | 15-04-20 | 13:56

zijn stem lijkt op die van Martin Waardeberg.

DeviousDick³ | 15-04-20 | 15:59
▼ 1 antwoord verborgen

Het aantal coronabesmettingen neemt af, dus het helpt!!1!

Selassie | 15-04-20 | 12:33 | 1

Lol

Rallywally | 15-04-20 | 12:39

Normaal gesproken duurt het een jaar voordat de beelden worden vrijgegeven. Nu binnen een dag. Zal ongetwijfeld te maken hebben met de afkomst van de dader.

swapper | 15-04-20 | 12:31 | 1

en natuurlijk ook met het slachtoffer (Rallywally | 15-04-20 | 12:28)

swapper | 15-04-20 | 12:34

Is dit niet Don Quijote ?

LucaBrasi | 15-04-20 | 12:29 | 1

Die vocht ook tegen schapen (het zwakhoofdige volk).

SIogra | 15-04-20 | 12:50

Mag ik hier een andere invalshoek plempen inzake 5G haat?

Is er het een mogelijkheid dat er een bepaalde 'industrie' belang bij heeft dat er niet te veel 'monitoring' plaats kan vinden, 24/7?

Ergo; die snuffelpaal, die motten we niet.......

PerineumPiraat | 15-04-20 | 12:28

In Gelderland werden 2019 600! auto’s in brand gestoken. Allemaal auto’s van burgers. Nu gaan er een paar zendmastjes in de fik van grote roofbedrijven die totaal niet om onze gezondheid geven en het land is te klein. Er zijn maar een paar partijen die baat hebben bij 5G. (Politie) staat, telecombedrijven en het enge Tesla.

Rallywally | 15-04-20 | 12:28 | 1

Niemand had ooit baat bij de tv, mobiele telefoons, het internet. Zie ons nu eens!

Harris Pilton | 15-04-20 | 13:45

Lijkt mij toch niet zo moeilijk om met die gegevens even te informeren bij de RDW, Toyota van na 2014, blauw of zwart en eigenaar ongeveer tussen de 25 en 30.

Keyboardspeler | 15-04-20 | 12:20 | 1

Ze hebben het idee dat er meer mensen achter zitten. Als je hem direct pakt, dan is de rest gewaarschuwd. Beter eerst onrust stoken en iedereen zich kenbaar laten maken, zodat je iedereen in beeld krijgt.

arlen | 15-04-20 | 13:51

Gewoon je oude huistelefoon gebruiken. Die werkt altijd. Wat een gelul zeg, als er iets ernstigs is kan je niemand waarschuwen? Pff

AMX pri | 15-04-20 | 12:17 | 1

Ja precies ja. Bel je 112. En dan roept 112 via C2000 de politie op.. oh wacht. DAT WERKT DUS NIET MEER DAN HE.

harry21 | 15-04-20 | 12:28

"aangezien brandstichting in NL toch goed is voor een onverkwikkelijk foei-gesprek"
Het zal nu wel weer 'digi legt de grap uit' worden, maar ten overvloedde: Dit is dus niet zo. Ook niet een beetje. De rangorde van misdrijven die je duur komen te staan in Nederland is zo'n beetje: Terreur, Moord, Pedo, en dan Brandstichting. Daar gaat men lange tijd voor achter de deur. Vooral als het onduidelijk is of het terreur is of schrijnend gebrekkige ontwikkeling, dan levert dat zo hopserdeflops wellicht TBS op.

Digikluizenaar | 15-04-20 | 12:00 | 2

Dat geloof ik wel bij een woonhuis met gevaar voor mensen, maar een auto of een schuur in de fik steken? Levert dat een zware straf op?

appelboor | 15-04-20 | 12:23

@appelboor | 15-04-20 | 12:23: Als ze de dader krijgen is het sowieso voer voor de meervoudige kamer. Tja en dan wordt bekeken of zo iemand wat mankeert. Zo ja, dan kan het wel even duren.

Digikluizenaar | 15-04-20 | 12:48

Aluhoedje heb jij een alibi?

Pluisbaard | 15-04-20 | 11:59 | 1

Kom eens met wat origineels, dat aluhoedje weten we nu wel.

Rallywally | 15-04-20 | 12:31

Lijkt er op dat een hoop mensen boos zijn over het feit dat die zendmasten geplaatst worden zonder dat ze er iets over te zeggen hadden. Maar mensen vinden nieuwe dingen altijd eng. Als we de bevolking laten bepalen of nieuwe dingen wel of niet mogen gebeuren zouden we nog steeds aan het morren zijn over de stoomtrein of de radio.

DeLupLup | 15-04-20 | 11:59 | 3

Simpele zielen vinden nieuwe dingen vaak eng, laten complotdenkers dat nou vaak juist zijn.

Pluisbaard | 15-04-20 | 12:01

En wat hebben al die nieuwe dingen ons gebracht? Bochels, scheve nekken een verzwakte weerstand en allemaal hedonisten met 2500 selfies

Rallywally | 15-04-20 | 12:35

5G zijn tests meegedaan en de vogetljes vielen uit de Lucht. In Genève is een 5G zendmast geplaatst en de bewoners klagen massaal over 24 uur hoofdpijn. Het nieuwe is niet het probleem. Is 5G nodig? Is het voldoende getest? Het is getest op basis van oude parameters die niet voldoen. Wat zijn de lange termijn gevolgen? Waarom wilt men 5G zo graag? Dit zijn geen alu hoedjes vragen.

EmilioEsteves | 15-04-20 | 12:42

Het moet voor de pliesie redelijk eenvoudig zijn om een Aygo met een kenteken eindigend op 49 te vinden. Klein beetje recherche werk en kijken welke eigenaar er aan gekoppeld is, deze volgen in de socials en je hebt meteen een clubje potentiele daders. Danny Ghosen heeft al wat voorwerk gedaan en is in de facebookgroepen gedoken van deze wappies, waar duidelijk gesproken word over aanslagen op dit soort objecten.

Balletje Mayo | 15-04-20 | 11:54 | 5

@beldewouten | 15-04-20 | 11:56: waarschijnlijk, maar dat ze willen weten met wie hij dit afspreekt, lijkt me bijna een georganiseerde actie over het hele land.

Sessine | 15-04-20 | 12:32

@Sessine | 15-04-20 | 12:32:
Dit zijn meerdere personen geweest. Al die branden kunnen niet door een persoon gesticht zijn. Dit moet in een georganiseerd verband zijn gedaan. Misschien zelfs een professionele organisatie.

Mr.Crowley | 15-04-20 | 12:44
▼ 2 antwoorden verborgen

Het overgrote merendeel van de reacties is tegen de 'tendentieus ongefundeerd en nodeloos kwetsende' toon van GS, het lijkt me een primeur!

Zou dit het startschot voor de ommekeer zijn? Gaan we straks allemaal Q en Anon reaguurders zien? Dat we allemaal roepen, als er een gaat, gaan wij allen.

Het zijn mooie tijden.

001_Mills | 15-04-20 | 11:53

Toyota wordt in Turkije gebouwd dus door aankoop steunt de activist het Erdogan regime.

AntonJansen | 15-04-20 | 11:48

Die paar pixels....

Is dit nog nieuws? | 15-04-20 | 11:44

De initiatie van geweld is verkeerd tenzij het word gebruikt in zelfverdediging.
Maar ik vraag mij af wie hier nou geweld initieert. De overheid of deze man.

Niemand heeft ons iets gevraagd of wij overal met 5g bestraald willen worden.
Onze overheid die ons maar altijd al te graag wil vertellen over onze geweldig democratie is gewoon zonder iets te vragen begonnen met 5g masten neer te zetten. En u heeft het er maar mee te doen.

Als een groot gedeelte van je bevolking bang voor iets is, of twijfels over iets heeft. En het is niet echt van significant belang. Dan is het een initiatie van geweld om dat zonder wederhoor tegen de wil van het volk en gefinancierd door volk door te drukken.

Maar goed dit geld eigenlijk ook voor immigratie, sociale programma's en de NPO om maar een paar dingen te noemen. En dat slikken we ook allemaal als zoete koek.

Maar als ik dit allemaal bij elkaar optel... een jonge man die moet opgroeien in een land waar hij een minderheid word, geen huis meer kan kopen, geen pensioen meer heeft, continue als blanke onderdrukker word gezien, zich steeds meer vervreemd voelt in zijn eigen land, uit zijn mannelijke rol is gerukt als hoofd van een gezin.... dan denk ik toch echt dat deze man vele malen meer geweld word aangedaan door de overheid dan dat hij de overheid aandoet.

KutFilosoof | 15-04-20 | 11:43 | 10

En het is niet alleen 5G, maar ook 4G, 3G, het hoogspanningsnet, radar, vliegvelden, observatiecamera's, autowegen, vrouwenstemrecht, industriegebieden, automatisering en spoorlijnen die ons zonder iets te vragen door de strot zijn gedrukt en voor overlast zorgen.

Mijn bet-bet-bet-bet-overgrootvader zei al tegen zijn zoon "als wij onzen klompen niet in den weefgetouwen werpen en boomstammen leggen op den spooren van den stoomlokomotief, dan zal den duivel bezit van den schepping neemen".

Hij had overduidelijk gelijk.

Varende_Reaguurder | 15-04-20 | 12:16

5G is een ontwikkeling die ons door de strot geduwd wordt. Ik ben altijd wel luchtig geweest in nieuwe technologie, ik verdien er immers mijn brood mee. Maar dit 5G is zo allesomvattend en bepalend. Daar wordt veel te lichtzinnig mee omgesprongen. Vroeger was je ouderwets als je nieuwe techniek niet direct omarmde. Nu ben je een wappie en aluhoedje gek als je niet staat te juichen bij de uitrol van nieuwe technologie, waarvan nog lang niet duidelijk is wat de impact echt is op ons allemaal. Ik denk dat we wel voor interessantere uitdagingen staan in dit tijdvak dan lekker snel Internet.

Dubbel glas | 15-04-20 | 13:22

@Varende_Reaguurder | 15-04-20 | 12:16: Ach, zo lang als mensen steggelen over of 5G nu wel of niet schadelijk is en de enige kosten zijn dat er af en toe een mastje door een groen links terrorist (ja: TERRORIST) in de hens vliegt, dan is het plebs beziggehouden en kunnen de beslissingen die er wérkelijk toe doen lekker zonder veel aandacht getroffen worden. Geen aluhoedje, gewoon ouderwets opportunisme met een gezonde dosis "verdeel en heers".

Gladiator Fap | 15-04-20 | 14:16
▼ 7 antwoorden verborgen

Niet vergeten waarom 5g zo belangrijk is voor industrie en roverheid : "The internet of things ". Oftewel Wollogren's droom : alles en iedereen overal in de gaten gehouden . Wat iemand eet, wanneer ze poepen etc etc. Kan China straks een puntje aan zuigen met hun " face recognition " dingetjes . En dit kan mooi erdoor gedrukt worden omdat de Nederlanders een tandeloze bevolking zijn geworden . Blij met hun babypapje elke dag dat ze gevoed krijgen,

Kim-Jung-Un | 15-04-20 | 11:43 | 1

Ja want dat kunnen ze pas als 5g er is, natuurlijk.

DeLupLup | 15-04-20 | 11:51

Toyota Corona? Veel branden in Brabant, ik zie toch een link met Corona.....

lingo star | 15-04-20 | 11:41

Hoezo betreft het hier eigenlijk geen afpersingszaak? Zoveel van die masten, onmogelijk allemaal te bewaken.

Abject | 15-04-20 | 11:38

De reden van het misdrijf maakt het misdrijf niet goed. Verbazingwekkend hoe moraliteit vervaagt wanneer misdrijven mensen hun eigen ideeën ondersteunen. Hoe je ook denkt over 5G, wat we zien is een ernstig misdrijf.
Deze brandstichters mogen voor de hoogste categorie worden vervolgd. En daar staan flinke celstraffen op. Ik hoop dat de corona crisis de straffen nog extra verzwaart. Dit soort wappie hoort in een forensisch psychiatrische kliniek.
Debiele psychoten die teveel op internet zitten en de realiteit totaal zijn verloren en hun eigen psychose projecteren op de samenleving. Weg ermee.

Mensdier | 15-04-20 | 11:38

Als ik die foto's van die demo op de Dam nog eens terugzie, denk ik meteen aan een uitspraak van mijn held Larry David in een recente aflevering van Curb your Enthusiasm: 'They are in the ugly-section'.

Realism Is All | 15-04-20 | 11:35

Deze gast gaat over een aantal jaar, wanneer de medische en privacy clusterfuck van 5G zichtbaar wordt als een verzetsheld geeerd worden.

paulis | 15-04-20 | 11:32 | 2

Jij bent het!

Kuifje-naar-Brussel | 15-04-20 | 11:36

Geenstijl,
Wat mij betreft zijn jullie diep gezonken door, zonder enig bewijs, stop5Gnl met deze brandstichtingen te associëren. Ooit waren jullie kritisch en rebel; dit neigt echter naar riooljournalistiek. Bah!

DeVrijDenker | 15-04-20 | 11:29 | 12

@Mr.Crowley | 15-04-20 | 12:17: Nee u heeft gelijk. De insinuatie van Chris Klomp op twitter, gaat waarschijnlijk over de bekende kopstukken van militant verzet (Joke Kaviaar is dat nog een ding? Ik zal het Chris vragen) Je weet wel, mensen die uit de staatsruif vreten en zich desondanks toch nog misdragen uit zgn. idealen en principes. Beroepsquerulanten.

Digikluizenaar | 15-04-20 | 12:54

@Mr.Crowley twitter. com/chrisklomp/status/1250179394041192449

Digikluizenaar | 15-04-20 | 13:04

@Digikluizenaar | 15-04-20 | 12:54:
Tja, wat is het belang van het in brand steken van 5G masten?
Mogelijk, alleen al om de schuld op de anti 5G te schuiven.
Uiteraard wil ik de anti 5G beweging niet uitsluiten, maar het is te makkelijk om het uitsluitend bij anti 5 G te zoeken.

Mr.Crowley | 15-04-20 | 13:09
▼ 9 antwoorden verborgen

Overigens is nog niet gezegd dat dit een anti 5G dwaallicht is.
Iemand kan heel praktische problemen hebben met een snel meldsysteem.

Mr.Crowley | 15-04-20 | 11:28 | 2

Niet zo plausibel, vind ik.

Kuifje-naar-Brussel | 15-04-20 | 11:38

Toch vind ik het moeilijk om hier een negatieve mening over te geven. In principe zou vernieling nooit goed te keuren zijn. Maar dat we een nieuwe 5G technologie erdoor heen geduwd krijgen zonder dat er onafhankelijke onderzoeken naar het gevaar voor gezondheid gedaan zijn gaat mij ook te ver. En op een alles controlerend A.I. systeem zit ik ook niet op te wachten.

pivotal | 15-04-20 | 11:26 | 5

@pivotal | 15-04-20 | 11:42: 60Ghz ?? waar heb je dat gezien ? de enige hoge freq voor 5G is 26Ghz en daar kom je nog niet eens de straat mee uit, alle frequenties die 5G gaat gebruiken (veiling in 2023) zijn bestaande frequenties en zijn inderdaad dood getest.
Momenteel wordt er getest op verschillende locatie in NL en alleen de 700Mhz band, gezondheids onderzoek loopt nog en zal op zeker klaar zijn voor 2023 neem ik aan. dus wat is het probleem?

Eddy Spagetty | 15-04-20 | 11:49

@pivotal | 15-04-20 | 11:42: Juist er zijn genoeg rapporten die aantonen dat er wel degelijk schadelijke effecten zijn.

Dubbel glas | 15-04-20 | 11:50

@Eddy Spagetty | 15-04-20 | 11:49: Eindhoven
5612 AP
26 GHz
60 GHz
20/11/2019

pivotal | 15-04-20 | 11:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik zit ook niet op dat 5G te wachten, punt is dat er in toenemende mate voor mij wordt bepaald en ik er geen afstand van kan nemen (letterlijk). Het wordt me door de strot geduwd en daarmee worden we gedwongen blootgesteld aan straling waarvan nog helemaal niet zeker is wat het effect voor onze gezondheid is op termijn. En laten we elkaar nou niet voor de gek houden met je aluminium hoedjes gelul, we weten allemaal donders goed hoe de industrie kapitalen in politieke lobby's stopt. UMTS is destijds ook uitgerold, bleek ook schadelijk te zijn voor de volksgezondheid. Spijtig genoeg worden die details altijd achteraf pas bekend gemaakt en dan krijg je altijd weer het bekende mantra te horen 'wir haben es nicht gewusst'. Donder toch op met dat 5G geneuzel, er zijn belangrijkere zaken in het leven.

Dubbel glas | 15-04-20 | 11:21 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Niet dat ik het met deze lui eens ben maar als de klimaatbeweging mag beweren dat er een relatie is tussen luchtvervuiling en de verspreiding van covid-19, dan mogen deze lui ook dat verband leggen met 5G. Beide even prematuur en onbewezen.

Amsterdamsko | 15-04-20 | 11:15 | 3

5G is volgens mij al uitgebreid getest, over Corona bestaat nog wel wat onduidelijkheid.

Kuifje-naar-Brussel | 15-04-20 | 11:43

En de bioindustrie zou ook verantwoordelijk zijn voor deze uitbraak. Arme vleermuizen worden geofferd! Het is net als vroeger: Er gebeurt een natuurramp, de goden zullen wel boos zijn, we zoeken een zondebok, die offeren we, en we voeren een ondoorgrondelijk ritueel met handschoentjes en mondkapjes uit in de hoop dat de goden ons zullen sparen.

Digikluizenaar | 15-04-20 | 12:08

Het RIVM heeft onderzoek gedaan naar 5G m.b.t. de gezondheidseffecten. De zorgen in de samenleving zijn dus begrijpelijk.

scorpio777 | 15-04-20 | 11:14

Hoe is het mogelijk dat de wouten op basis van deze gegevens niet op zijn minst een shortlist van verdachten kunnen identificeren? Hoeveel eigenaren van een Toyoya Aygo van dat model en die kleur, met een kenteken eindigend op 49 kunnen er nou wonen in die omgeving? Want er zal heus niet iemand uit Zeeland het halve land doorkruist zijn om in Groningen een 5G-mast in de hens te steken. Dat is iemand die de omgeving kent en dus in de buurt woont. Die godverdomme jullie werk eens fatsoenlijk.

Korporaal Banaal | 15-04-20 | 11:08 | 5

@Amsterdamsko | 15-04-20 | 11:17:
Hahhaha, jullie denken dat de pliesie nog actief opspoort? Wakker worden mannen, da's een jaar of 20 geleden.
Nu is het nog wat boetes uitschrijven voor verlopen APK keuringen via geautomatiseerde processen van kentekens nalopen, en flitsboetes via camera's langs de weg.
De rest is beetje diversiteitsmantra's najagen en iftars organiseren. Ziedaar de hedendaagse Nederlandse politiemacht.
Voor minder dan een moord komen ze hun bureau niet uit.

Dick Luyenlomp | 15-04-20 | 11:25

En dan zouden ze ook nog kunnen kijken van welk van de eigenaren van zo'n Aygo de telefoon wel héél goed verbinding had met deze mast rond dat tijdstip. Maar dat zal wel niet zomaar mogen worden gedaan in verband met de "privacy van de verdachte"

Nlz_ | 15-04-20 | 11:28

Activistische hysterici (lees: Groen Links stemmende moordenaars) deinzen nergens voor terug. Eerst hun idealen, en ver daarachter al het andere pas. Of dat laatste soms zelfs niet eens.

Dus stukje rijden? Rot hen het.

Realism Is All | 15-04-20 | 11:33
▼ 2 antwoorden verborgen

"en als een paar volgelingen van je gevaarlijke sekte de lont in het kruitvat steken": dat is wat ik soms denk over GS: populisme op het randje: steun voor gekken als Trump, Farage, Wilders en Baudet, maar net terecht en goed: net wegstappend van de rand van gewelddadig optreden. En ja, de PvdA en D'66 en GL moeten bekritiseerd worden.

cugel | 15-04-20 | 11:07 | 5

Het ging fout toen u begon te denken. Dat moet u ook niet soms doen. Laat het anderen over is mijn tip.

Graaier | 15-04-20 | 11:14

Jij kijkt echt een beetje te veel naar Volkert van der Graaf-programma's, met je gevaarlijke opvattingen over Trump, Farage, Wilders en Baudet. Zou je niet eens met iemand gaan praten?

Reaguurdeskundige | 15-04-20 | 11:15

@Reaguurdeskundige | 15-04-20 | 11:15: &Graaier | 15-04-20 | 11:14
Deze opvattingen zijn hier niet echt populair, ik weet het, en ik heb vroeger wel eens met een deskundige gepraat, als dat een geruststelling is. En nee, ik kijk niet naar Volkert van der Graaf programma's.

cugel | 15-04-20 | 11:20
▼ 2 antwoorden verborgen

Een zeer makkelijk te bewaken terrein. Pakkans kennelijk nog steeds nul.
Politie/justitie presteert erg slecht, als het om criminelen aanpakken gaat.

Peter_K | 15-04-20 | 11:04

Tonny de Jong op stelten?

Wedergeboren | 15-04-20 | 11:04

Ik ga ervan uit dat Brabbelhaus doelt op de al draaiende netwerken in die masten als hij zegt dat hulpdiensten onbereikbaar zouden zijn. 5G zit nog in de embryonale fase.
Je moet er maar naar gissen.

SIogra | 15-04-20 | 11:04

Het is in elk geval geen marokkaan; Dat is ook wel weer eens verfrissend.

Chuck the plant | 15-04-20 | 10:59 | 1

Nou die koppen van demonstranten op de Dam zijn wel degelijk angstaanjagend. Gloeiende hell.

Pleegzuster B | 15-04-20 | 11:08

Even mijn 5g wifi opschroeven, misschien dat ik dan het kenteken kan lezen.

Achiel | 15-04-20 | 10:50

En na de daad in je tuin lekker over wifi (met repeater uiteraard anders geen berijk in tuin) whatsapp telefoneren met je samsung aan je oor. Wellicht dezelfde samsung die in zijn broekzak naast zijn ballen zat en de arme mast heeft aangestraald.
Oehoehoe, ik ben bang voor straaling dus ga ik lekker naar de zendmast om hem in de fik te steken. Kötknøs!

grapo | 15-04-20 | 10:49 | 2

Ei

grapo | 15-04-20 | 10:50

jaja zo zal het wel gegaan zijn.

Lt-Kol Kilgore | 15-04-20 | 11:10

Wat een schoften die 5G gekkies. Ze zijjn bezorgd om uw gezondheid en dat van uw kinderen. Zijn ze helemaal besodemieterd?

Nehemia | 15-04-20 | 10:46 | 15

@Nehemia | 15-04-20 | 12:09:
Dat is nou precies het punt bij complotdenkers: als er geen argumenten zijn, verzinnen ze die gewoon.

Spring Bruissteen | 15-04-20 | 12:18

@Spring Bruissteen | 15-04-20 | 12:18: We gaan er niet uitkomen kerel, maar hou vast aan je standaard pavlov reactie.

Nehemia | 15-04-20 | 12:23

@Nehemia | 15-04-20 | 11:35: Nee jij bent een Facebook quotende, hysterisch schuimbekkende volidioot waartegen heel hard en onvoorwaardelijk moet worden opgetreden. Met je verantwoordelijkheid. Sterilisatie is jouw verantwoordelijkheid naar eventueel ongelukkig nageslacht.

Overnijd | 15-04-20 | 18:25
▼ 12 antwoorden verborgen

Opiniestuk.

En welke dwaas wil er nog naar de WHO luisteren? Natuurlijk kan het zijn de de FCC de limieten zal bijstellen als het wetenschappelijk bewijs die richting opwijst maar de pretendieuze titel van dit stuk is weer een rondje overheidssubsidie waard. 5G heeft alle aandacht van het ICNIRP en Europe heeft andere limieten dan die door de FCC worden gehanteerd.

Solar666 | 15-04-20 | 10:53

Wanneer komt 6G eigenlijk...? Nu al zin in...!

Witte_Willem | 15-04-20 | 10:44

Geen idee waar de hele 5G koekwouserij vandaan komt maar deze mensen horen thuis in een isoleercel.

Solar666 | 15-04-20 | 10:43 | 1

5G is dodelijk wanneer je in brand staat hoor

Overnijd | 15-04-20 | 11:17

Fijn, steeds meer gekroonde reacties...

Bouwfraudeur | 15-04-20 | 10:43

Nou, er zijn vast wel mensen die de link tussen dit figuur en de auto kunnen leggen.
Sneue terrorist.

Papa Jones | 15-04-20 | 10:43

"Dat is ook mooi. Volksmenners die vanuit een 'stralingsvrij huis' er een sport van maken doorgedraaide complothalfjes op te hitsen met een extra shot paranoia"
Als je de boel nu echt op wilt hitsen, roep ga je een populair blog, dat betekend zijn om zijn kritische houding richting de overheid, de overheid oproepen om nu zo snel mogelijk 5G uit te rollen.

Dan hits je de boel p[as goed op Mosterd.

Oow wacht.

DerUnterMensch | 15-04-20 | 10:42 | 2

Euhm... volgens mij wil de overheid juist een rem op de 5G uitrol om meer fabrikanten de tijd te geven mee te doen aan de uitrol. De Chinezen wil men juist buiten de deur houden.

Solar666 | 15-04-20 | 10:44

Als ie nou echt slim was had ie eerst een Djellaba aangetrokken toen ie zn daad ging doen.

Knoopsgat | 15-04-20 | 10:42 | 1

Die gasten rijden niet in Toyota Aygo's

Lt-Kol Kilgore | 15-04-20 | 11:15

Ik snap het wel, als man in een toyota aygo heb je een enorm minderwaardigheidscomplex en al helemaal als je 1.90 bent.

Namrutac | 15-04-20 | 10:41

Bivakmuts/helm opzetten, ouwe kleren aandoen en daarna meteen wegflikkeren. kentekenplaat tijdelijk afplakken en het ook niet bij daglicht doen.

De handleiding is niet zo moeilijk.

Maar zelfs dat snapt deze Linkse (wedden...?) hysterische activist niet.

Realism Is All | 15-04-20 | 10:41

Beetje type Volkert van der Graaf. Zou me niet verbazen als hij ook Volkert heet.

Koonkluk Huis | 15-04-20 | 10:40

17 miljoen proefkonijnen. Geen goed en onafhankelijk onderzoek naar mogelijke schadelijke effecten.Straks om de 150 meter zo een knetterende zendmast in je buurt. De overheid houdt van ons. Wanneer is de (verplichte) app beschikbaar?

Nehemia | 15-04-20 | 10:38 | 7

@SIogra | 15-04-20 | 10:52: Exact, maar iedereen vindt het blijkbaar gescheten. Krijgen we klachten, dan krijgen we klachten

Nehemia | 15-04-20 | 10:56

@Nehemia | 15-04-20 | 10:56: Letterlijke tekst van iemand in dit topic: "Alle telefoons voldoen aan de norm die stelt dat je op 1 meter afstand moet meten. Je warmt je hersens een beetje op als je hem tegen je oor aan plakt. Of dat ongezond is, daar komen we over 30 jaren wel achter."
Geeft perfect de mindset hier weer.

SIogra | 15-04-20 | 11:26

@SIogra | 15-04-20 | 11:26: Ze zijn geconditioneerd om overal maar ja en amen op te zeggen. Een trieste constatering.

Nehemia | 15-04-20 | 11:33
▼ 4 antwoorden verborgen

Dit soort zendmasten die de dwazen nu aanvallen gaat de 700 mhz 5G uitzenden. Dat zijn frequenties die vroeger voor analoge tv werden gebruikt. Golflengte 42 cm.
De hoogste 5G van 26 gigahz is voor binnen kantoren met een klein bereik , golflengte 1 cm ook nog totaal onschadelijk.

De midden frequentie van 5G zit tussen de 2 gangbare WIFI frequenties

Als je wilt zien wat echte schadelijke straling met je lichaam doet moet je naar buiten gaan in de zon.

Zwizalletju | 15-04-20 | 10:36 | 4

Waar zijn dan opeens al die extra masten voor nodig?

Frau Merkel | 15-04-20 | 11:11

@Frau Merkel | 15-04-20 | 11:11: Voor de 'wifi' frequenties op straat nivo. Kleine masten , kort bereik. Golflengte 9 cm tussen die van de 2.4 G en 5G wifi ,

Zwizalletju | 15-04-20 | 11:14

@Frau Merkel | 15-04-20 | 11:11:
Innovaties. Lees je eens in zou ik zeggen.

RandyBiel | 15-04-20 | 11:16
▼ 1 antwoord verborgen

Nou weet en snap ik best dat iedereen met z'n tengels van andermans spullen moet afblijven. Maar een iets royaler hek, op een ruimere afstand van die mast is in mijn ogen toch wel iets logischer.

Leptob | 15-04-20 | 10:36 | 1

Ik denk niet dat ze dit fenomeen hebben zien aankomen.

sarcastro | 15-04-20 | 11:21

Niet alleen 5G-antennes? Doe je lekker mee aan de fake news-verspreiding, Mosterd? Er ZIJN nog geen 5G-antennes.

zuiderduin | 15-04-20 | 10:35 | 2

De veiling van de frequenties moet nog starten!

Marvin_NL | 15-04-20 | 10:47

Er bestaan geen gematigde zendmastpyromanen.

RickTheDick | 15-04-20 | 10:35

Mag het nu ineens wel, de afkomst vermelden, 'blanke'? Hypocrisie ten top, laat die jongen toch, hij was aan het oefenen voor Scheveningen, ze mogen niet meer op het strand fikken nu zijn ze op allerlei andere plekken aan het oefenen. Kom op zeg. Of zoals een Grieks wijsgeer zei: "Met een beetje tolerantie, is het altijd vakantie."

dathoujetoch | 15-04-20 | 10:34

Ik zie een parallel met de moord op Fortuyn: hitsen, hitsen en dan snel de handen wassen in onschuld. Zou oud als het nieuwe testament dus

Feitenpliesie | 15-04-20 | 10:34

Ben toch benieuwd hoe jullie (GS) het gaan spinnen als die honderden wetenschappers, die sterke vraagtekens bij de gezondheid zetten, gelijk blijken te hebben..

Stevo365 | 15-04-20 | 10:33 | 5

In dat geval moet je niet bij GS zijn maar bij de overheid die dit faciliteert.
We moeten er van uit gaan dat de overheid betrouwbaar is en gezond onderzoek naar de effecten van 5G gedaan heeft.
Overigens zouden de critici dan ook wat meer publiciteit aan hun argumenten moeten geven.
Ik begrijp wel degelijk het wantrouwen naar de overheid en de commerciële organisaties die deze projecten tot stand brengen.

Mr.Crowley | 15-04-20 | 10:42

Welke honderden 'wetenschappers'? Net als bij de klimaatdiscussie zijn er duizenden 'academici' die gewoon een boterham willen verdienen met dat wat al lang bekend is. Paniekzaaien is een uitstekend middel om een grote zak overheidssubsidie binnen te harken en mits goed afgestemd met politieke voorkeur van de heersende elite kunnen deze partijen elkaar vinden in de onderdrukking van de bevolking.

Wetenschap kan iedereen bedrijven daar heb je geen academici voor nodig die weigeren in de hand te bijten die hen voedt.

Solar666 | 15-04-20 | 10:48

Die honderden wetenschappers zul je waarschijnlijk vooral in sociale wetenschap, juridische wetenschap, filosofische wetenschap, geschiedeniswetenschap en artistieke wetenschappen aantreffen. Geen mensen met kennis van elektromagnetische zaken dus.

Reaguurdeskundige | 15-04-20 | 11:22
▼ 2 antwoorden verborgen

Met auto merk en kleur, en laatste stuk van kenteken komen ze er niet uit bij politie? Abbo bij RDW verlopen?

Blasfemie | 15-04-20 | 10:32

Slim van Rutte om z'n neef met een jerrycan op pad te sturen en zo binnen een week alle kritiek op 5G in de kiem te smoren.

Watching the Wheels | 15-04-20 | 10:29

Je vraagt je toch af waar telecombedrijven en mastexploitanten zulk godsberoerde beveiligingscamera's vandaan halen.

De luis | 15-04-20 | 10:28 | 2

Het is niet de bedoeling dat we echt zien wie het is.

Watching the Wheels | 15-04-20 | 10:29

Omdat ze nog geen 5G hebben om goed genoeg te streamen vanaf zoveel cameras tegelijk.

Geen01 | 15-04-20 | 10:35

Je moet wel extreem lui zijn om met je bedrijfsvoertuig tot praktisch op het plaats delict te rijden.

Guillermo | 15-04-20 | 10:28 | 1

Dat past bij het beeld van langharig werkschuw tuig, behalve dat hij als dekmantel eerst naar de tondeuse geweest is.

Reaguurdeskundige | 15-04-20 | 11:26

Er wordt gesproken over daders, wie zegt dat het niet gewoon 1 amateur is, die zo stom is zich te laten filmen. En in 1 nacht kun je van Groningen, naar Dronten, via Almere naar Brabant rijden en onderweg ettelijke masten in de fik steken. Hoe moeilijk is het trouwens alle Aygo rijders door te lichten via het systeem van de RDW en dat samen met de gegevens van de ettelijke traject controles te combineren. Moet niet heel erg moeilijk zijn lijkt me.

Dikke Worst | 15-04-20 | 10:26 | 2

Van Groningen naar Dronten naar Almere en Brabant. Met een Aygo?

Patatter | 15-04-20 | 10:27

@Patatter | 15-04-20 | 10:27: kan het nog goedkoper dan? Met de trein ben je langer onderweg en een godsvermogen kwijt.

Dikke Worst | 15-04-20 | 10:35

130 rijden verbieden, boeren verbieden ivm milieu. Toch fascinerend aan de ene kant alles doen voor een beter klimaat. Maar overal 5g torens neerzetten is dan weer geen probleem. Beetje hypocriet. Je zou bijna denken dat het helemaal niet om het klimaat gaat.

Tuforial | 15-04-20 | 10:23 | 1

Ja, want van 5G gaan de vogeltjes licht geven. Wisten jullie niet he?

42 | 15-04-20 | 10:27

Volkert is back...

alexbl | 15-04-20 | 10:23 | 2

Het is in ieder geval een nageboorte van de Tsjernobylramp, LOL.

sprietatoom | 15-04-20 | 10:32

Dacht ik ook. Kaalkoppie met petje in een sneue Toyota..

Schietmijmaarlek | 15-04-20 | 10:57

Dit is weer eens wat anders dan een plofkraak met een zwarte Audi.

laurentius | 15-04-20 | 10:23

Hang dan ook een fatsoenlijke camera op. Als je zelf dat kenteken al niet kan ontcijferen van een stilstaande auto met die beelden dan zijn ze ook compleet nutteloos ook.

omwenteling | 15-04-20 | 10:22 | 3

De camera is niet het probleem. De beelden moeten in lage resolutie omdat ze niet over 5G signaal verzonden worden.

Met 5G zouden de beelden haarscherp zijn natuurlijk.

Knufter | 15-04-20 | 10:25

Wazige cameras zijn goedkoper. En dan voldoe je aan de verzekeringseisen....

Patatter | 15-04-20 | 10:28

Vroeg ik mij ook al af. wat dacht je precies te zien op cameras als dit? Er was inderdaad iemand met een auto die de boel in brand zet. Je kunt vanwege de creatieve tekenaars van Toyota herkennen dat het een Aygo is. Maar verder. We zien dat het geen ontsnapt groepje gorilla's uit de apenheul is. En we weten dat hij wit is (benadrukken jongens! benadrukken!) en hij is ergens tussen de 1.85 en 200 cm. Daar houdt het op. Sukkels. Mte je 9 pixel beveiligingscameras.

BBRDWR | 15-04-20 | 10:33

Misschien heel raar, maar kan iemand mij uitleggen hoe een stalen mast in de fik vliegt wanneer je aan de grond een brandje maakt met een brandbaar goedje?

A-Safari | 15-04-20 | 10:21 | 5

@omwenteling | 15-04-20 | 10:23: Nee, vanzelfsprekend niet. Maar dat die kabels zo brandbaar blijken te zijn en zo'n enorme vuurbal veroorzaken vind ik knap spectaculair.

A-Safari | 15-04-20 | 10:55

Kortsluiting.

Schietmijmaarlek | 15-04-20 | 11:07

@A-Safari | 15-04-20 | 10:55: Er zal iets van een brandvertrager in zitten, maar bij voldoende hoge temperatuur smelt de ommanteling weg of is dermate beschadigd dat het vervangen moet worden. De kasten en elektronica vervangen is goedkoper dan de kabel.

Frau Merkel | 15-04-20 | 11:14
▼ 2 antwoorden verborgen

Deze zeikstraal houdt dudelijk niet van een "stralende" toekomst.

cat22 | 15-04-20 | 10:21 | 1

En nu zit ie zelfs in de ‘uitzending’.

BozePaarseMan | 15-04-20 | 10:24

Iemand van 1.90 in zo een kleine auto, heeft hij de stoelen eruit gehaald en zit hij vanaf de acterbank te sturen?

Apollo | 15-04-20 | 10:20 | 1

Dat past prima hoor. Heb zelf wel eens in de equivalent van Peugeot gereden, helemaal niet slecht en het lijkt al gauw alsof je keihard rijdt.

John McClane | 15-04-20 | 10:39

Mooi hoor , prachtig , nu kan het dus wel : via opsporing verzocht op korte termijn landelijk verspreiden . Met amper verholen vreugde : " het is een blanke man..." Zo'n aanslag, vertelt Brave Hendrik " kan mensenlevens in gevaar brengen" .. Nee .. nou snap ik het ..
Bij brute overvallen en verkrachtingen , komen ze een half jaar later aankakken.
Hoe zou dat toch kunnen ?

daytripper | 15-04-20 | 10:19 | 2

Geen idee, vertel..

BozePaarseMan | 15-04-20 | 10:20

Exact mijn idee.

leef!! | 15-04-20 | 10:53

In elke mobiel is de waarschuwing te vinden het apparaat een x aantal centimeters van je lijf verwijderd te houden.

Waarom dan?

Ben Adam | 15-04-20 | 10:18 | 3

Waar staat dat dan?

Zwizalletju | 15-04-20 | 10:19

Nee hoor. Alle telefoons voldoen aan de norm die stelt dat je op 1 meter afstand moet meten. Je warmt je hersens een beetje op als je hem tegen je oor aan plakt. Of dat ongezond is , daar komen we over 30 jaren wel achter. Ondertussen kun je nu gewoon een bluetooth headset gebruiken, die werken met zeer lage vermogens.

Patatter | 15-04-20 | 10:30

Dat is voor het geluid, zodat je geen gehoorbeschadiging krijgt, slimmerik

Landstorm | 15-04-20 | 11:41

Wat ik ze wel na moet geven, is dat het inderdaad vreemd is dat eeuwenlang vleermuizen eten in Zuid-China blijkbaar nooit een probleem is geweest, maar de laatste twee decennia dus wel.
Dat kan aan onze medische "detectie" capaciteit en kennis liggen die vooruit is gegaan (wat dus impliciet inhoudt dat het ontstaan van nieuwe virussen zoals de huidige corona variant een natuurlijk periodiek verschijnsel is).
Of dat er iets anders speelt, wat tot 20 jaar geleden nog niet het geval is.
Iets kan volgens de genormaliseerde waarden en standaarden officieel niet bewezen zijn, maar niet "bewezen" is per definitie niet hetzelfde als "niet bestaand".

druipsmurf | 15-04-20 | 10:17 | 3

Betekent nog niet dat je zendmasten in de fik moet steken.

BozePaarseMan | 15-04-20 | 10:19

20 jaar geleden kreeg opa longontsteking en ging dood. tegenwoordig weten we dat een bepaald virus, in dit geval Corona, longontsteking veroorzaakt en Opa net zo hard dood gaat.

bergsbeklimmer | 15-04-20 | 10:41

Op de masten moet een bordje komen natuurlijk;
'Deze mast bevat geen 5G roosters'.
Op mijn auto staat ook een bordje dat hij niet van de buurman is. ( is wethouder)

bolletje kaas. | 15-04-20 | 10:14

In deze neoliberale geglobaliseerde tijden is een keiharde survival of the fittest onstaan, waarin veel van de middenklasse het onderspit delft en verarmt. Een huis kopen in drukbevolkte gebieden? Vergeet het maar. En als het lukt, dan werk je alleen maar om je hypotheek af te betalen. Dat creëert frustratie, rancune en haat. Daar gaan we de gevolgen steeds meer van merken. En niet alleen maar in de vorm van eloquente rationele opiniestukken, maar ook in de vorm van irrationele blinde woede. Mensen die elke strohalm grijpen om geweld te kunnen plegen. Dat is onze toekomst als we op deze weg doorgaan.

Sitting_targets | 15-04-20 | 10:14 | 1

Na deze crisis, komen de huizen in de aanbieding van degene die de hypotheek niet meer kunnen betalen en het huis door de bank wordt verkocht.

Jan70 | 15-04-20 | 10:27

Is het een petje of een bos haar wat van achter opgeschoren is. Vragen vragen

BozePaarseMan | 15-04-20 | 10:13

Een Aygo/ kleur bekend/ -49- laatste cijfers / Veel gemakkelijker kan het niet zijn. Waarom moest dat in opsporing verzocht...

grindbak | 15-04-20 | 10:11 | 7

@grindbak | 15-04-20 | 10:22:

Maar je gelooft toch niet dat Corona met 5G te maken heeft ?

Weet wel dat WIV een pagina verwijderde omtrent de bevindingen van Amerikanen in 2018 dat het lab op veligheid en protocollen op virusgebied tekort schoot en dat ze onderzoek daar mede financierden.

sprietatoom | 15-04-20 | 10:30

Voor de diversiteit

Zalluf | 15-04-20 | 10:50

Afschrikbeleid.

zwenkwieltje | 15-04-20 | 10:51
▼ 4 antwoorden verborgen

Hee. Zo'n petje heb ik ook.

VanBukkem | 15-04-20 | 10:10

Misschien was het iemand die dacht dat als hij geen actie ondernam Aalders of Wiebes hem wel kwam uitleggen hoe goed get was voor Groningen.

Einde van de Domheid | 15-04-20 | 10:10

Wat is een 'blanke man'? Nog nooit van gehoord.
Ik las op het staatspropagandanieuws dat het om een witte man ging.

SIogra | 15-04-20 | 10:09 | 5

"Wit" is verzonnen door racisten die vonden dat je geen "blank" en "bruin" (of "getint") meer mocht zeggen maar wit en zwart. Dit om tegenstellingen te vergroten en haat aan te wakkeren. En het werkt!

Patatter | 15-04-20 | 10:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Theorie:
5G discussie de kop in drukken duur ze af te doen als een stelletje wappies en een paar antennes in de hens te laten vliegen.
Op deze manier druk je elke tegenstand de kop in.
Zou niet de eerste keer zijn dat men van deze taktiek gebruikt maak.

Kamikazepiloot | 15-04-20 | 10:08 | 8

Soms moet je wappies ook gewoon wappies laten zijn. Voor mensen die zeggen dat Elvis nog leeft ga je ook geen onderzoek doen of het echt zo is. 5G wappies interesseren zich willen en wetens niet in de techniek en doen boeroepen omdat ze te dom zijn of gewoon willen stoken.

derooie | 15-04-20 | 10:22

@Leduc | 15-04-20 | 10:15:
Het zijn wetenschappers, en er blijft natuurlijk altijd iets van twijfel. Ik voorspel dat het resultaat zal zijn dat er geen enkele aanleiding is om te vermoeden dat (maar dat wisten wel ingevoerde mensen al) maar dat men toch pleit voor enige voorzichtigheid omdat bij de metastudie tussen de 1000'en onderzoeken er een paar zijn gevonden waarvan de onderzoeksopzet weliswaar ondeugdelijk was, maar die toch een verband lijken uit te wijzen tussen aluminiumfolieverkoop en 5G.

De verwarde man | 15-04-20 | 10:33

Theorie:
Kamikazepiloot is het neefje van David Icke.

Spring Bruissteen | 15-04-20 | 10:39
▼ 5 antwoorden verborgen

Wat teleurstellend, had verwacht dat meneer dapper de mast inklom met de jerrycan bungelend aan zijn riem, op 20 meter hoogte de inhoud uitgiet op de antenne en gedeeltelijk op zichzelf, met een zippo de boel in de hens steekt en onderweg naar beneden nog een vlag met een logo in de mast steekt. Dit kastje is hoogstens voor de stroomvoorziening; kosten; 300 Euro en voorradig?

Sneerpoets | 15-04-20 | 10:08 | 2

Dan maakt hij tenminste wel een krachtig statement. Gemiste kans.

kunstliefhebber | 15-04-20 | 10:13

De brand van zo een kast kan vrij hevig zijn en temperaturen ontwikkelen die de integriteit van het staal/alluminum kunnen aantasten. Bovendien ga je er niet komen met 300 euro.

Lt-Kol Kilgore | 15-04-20 | 11:03

Stel je toch eens voor dat je door een overheid bestuurd wordt die jarenlang onder andere de zorg te grabbel heeft gegooid aan de zogenaamde markt. En dat er dan een pandemie uitbreekt en de in zijn aluminium tent slapende premier vervolgens geprezen wordt om zijn leiderschap.

DeEchteWaarheid | 15-04-20 | 10:08 | 2

Wat dan weer geen reet te maken heeft met 5G dat een marktontwikkeling is.

derooie | 15-04-20 | 10:23

wel met de knurftige "stel je eens voor" in het hoofdartikel.

DeEchteWaarheid | 15-04-20 | 19:20

Als je geloofd dat je een idealistisch en politiek correct doel nastreeft is alles geoorloofd binnen de extreem linkse en activistische kringen. Of het nu een kogel is, kots taarten, intimideren, bedreigen, vandalisme, geweld en flink de boel manipuleren en ophitsen op social media en dergelijke niks is te gek en het hypocriete is dat ze de methodes gebruiken die ze zelf zogenaamd willen bestrijden op de rechterflank. Wellicht is deze dader wel zo’n “idealist” maar het kan ook maar zijn dat hij of iemand in familie ziek is geworden van de straling of iets.

Hollandse_blauwe | 15-04-20 | 10:07 | 1

Ik denk niet dat dit specifiek links is, maar je kan natuurlijk altijd naar je doel toe redeneren hè?

Diotima | 15-04-20 | 10:19

Over die zgn. 'onschadelijkheid' van 5G is het laatste woord nog niet gezegd. 332 Wetenschappers en artsen roepen de EU op tot een moratorium op de uitrol van 5G. De 5G-oproep werd in 2017 voorbereid door wetenschappers en artsen die de EU dringend verzoeken de uitrol van 5G te stoppen vanwege ernstige potentiële gezondheidseffecten van deze nieuwe technologie. Het is bewezen dat RF-EMF schadelijk is voor mens en milieu.

www.5gappeal.eu/

Snoess | 15-04-20 | 10:04 | 10

@Zwizalletju | 15-04-20 | 10:35:
Klein detail: verbranden die je vooral door de infraroodstraling. UV-straling zorgt voor DNA-schade en dien ten gevolge een ontstekingsreactie (waar je huid ook warm en rood van wordt).

kapotte_stofzuiger | 15-04-20 | 10:39

@kapotte_stofzuiger | 15-04-20 | 10:39: Laagfrequentere straling kan ook schadelijk zijn, als de intensiteit maar hoog genoeg is. Als je in een laser van 1000W kijkt, die rood licht uitzend, gaan je ogen ook kapot.

Drefbon | 15-04-20 | 19:50
▼ 7 antwoorden verborgen

Kijk eens op de ledenlijst van Antifa, daar vind je dit soort wappies meestal wel.
Oh wacht, terreurorganisatie Antifa houdt geen ledenlijsten bij?
Probeer het dan eens bij de Groene Khmer. Je kunt er zeker van zijn dat ie daar lid van is.

Osdorpertje | 15-04-20 | 10:04 | 1

Waarschijnlijk student

Jan70 | 15-04-20 | 10:32

Met de kennis van nu is Rara een terreurgroep.

Einde van de Domheid | 15-04-20 | 10:02 | 1

Met de kennis van 2030 GroenLinks ook.

kapotte_stofzuiger | 15-04-20 | 10:27

Waarom blijft de media roepen dat het om een anti 5G gekkie gaat? Die masten doen helemaal niet aan 5G. Misschien haat ie 4G? Of heeft een schurft aan hoge stalen masten?

Ongelovige atheïst | 15-04-20 | 10:01 | 3

Omdat dit soort gekkies iedere mast voor een 5G mast aanzien.

Gulliver | 15-04-20 | 10:02

De media en o.a. CDA vinden censuur wel prima als het om de mening van personen bestempeld als "gekkie of complotdenker" gaat.
youtu.be/L47Vgo-V5hA

Reebensteeltje | 15-04-20 | 10:08

Ze worden 5g wappies genoemd omdat ze nu pas opvallen aangezien ze schijnbaar een andere tactiek hanteren waardoor ze de media bereiken. echter kunnen je over een lange periode al een redelijk aantal van mensen vinden die actievoeren tegen stralingen en frequenties.

keistad | 15-04-20 | 10:47

Wat volledig buiten beschouwing gelaten wordt, is de vraag of deze mensen niet daadwerkelijk fysiek last hebben van de straling. Aluhoedje my ass, het is duidelijk dat mensen en dieren klachten krijgen zoals bijvoorbeeld ernstige hoofdpijn, slapeloosheid, vermoeidheid, hogere hartslag etc.. Natuurlijk worden ze als gekkies versleten, maar daarmee wordt - zoals altijd - een kans op normale dialoog meteen de prullenbak in gemikt. Om een voorbeeld te geven: hoe hoger de SAR-waarde van een mobiele telefoon (Specific Absorption Rate), hoe meer je geadviseerd wordt door de fabrikant om je telefoon verder van je oor áf te houden. Dit wordt geadviseerd t.b.v. de gezondheid vd gebruiker. Waarom wordt dan deze hele 5G(-straling) discussie afgedaan als een fabel?

Jasperados | 15-04-20 | 10:01 | 8

Klopt. In elke mobiel is de waarschuwing te vinden. Moeilijk te vinden.
Maar goed, de toekomst is gedekt met evt claims ect...
Geadviseerd wordt de mobiel x aantal centimeters van je lijf verwijderd te houden.

Waarom dan??

Ben Adam | 15-04-20 | 10:15

Hoi Jasper, er is uitgebreid onderzoek gedaan naar de effecten van elektrische straling bij mensen en daaruit is gebleken dat de klachten voornamelijk psychisch van aard zijn. Zo zijn er in de VS uitgebreide onderzoeken geweest waarin mensen die beweerde last te hebben van straling verteld werd dat ze in een elektrisch geladen kamer moesten slapen. De meeste konden niet eens in slaap komen en vele proefpatienten moesten zelfs overgeven. Alleen de grap was dus dat de kamer helemaal niet elektrisch geladen was. Het zat dus allemaal tussen de oortjes. Diezelfde proef is ook andersom gedaan, dus mensen die beweerde last te hebben van straling zijn in electrisch geladen kamers gestopt en hen was verteld dat de kamer juist compleet stralingsvrij was. Niet alleen sliepen de proefpatienten heerlijk maar velen waren ervan overtuigd dat ze beter dan in hun eigen huis slapen waar wel elektrische apparatuur is.

De realiteit is dat de straling van een magentron, mobiele telefoon en zelfs een zendmast compleet verwaarloosbaar is. Straling van een nucleare ramp heeft wel effect, maar een niet vaak verteld feit is dat verreweg de meeste mensen die nabij Chernobyl of Fukushima woonden nooit ergens last van hebben gehad, ondanks dat de straling die zij ervaarden honderdduizenden keren hoger is dan een zendmast.

Waar wel mensen aan overlijden is storingen op het telefoonnetwerk die veroorzaakt worden door het vernietigen van zendmasten waardoor hulpdiensten onbereikbaar zijn.

Pornodoctor | 15-04-20 | 10:15

@Pornodoctor | 15-04-20 | 10:15: Dank voor de uitleg. Laat ik voorop stellen dat ik nimmer zal pleiten voor dit soort acties, die vind ik net zo kansloos als het in de fik steken van een huis omdat je de eigenaar niet zo aardig vindt. Punt wat ik probeer te maken is de informatieverstrekking vanuit de overheid wel vaker verwaarloosbaar is gebleken. Het systeem wordt er doorgedrukt, het plebs moet de bek houden en zo lang er dubieuze verhalen de rondte gaan, heb ik moeite met het vertrouwen hierin. (Drones, vermeende straling, gevaar voor privacy ivm overheidsorganen die er gebruik van gaan maken, etc. etc.).

Jasperados | 15-04-20 | 17:36
▼ 5 antwoorden verborgen

Anniko laat mijn zendmastje ook altijd feller branden.
De 112 Godwin is enigszins overdreven. De keren dat we bijvoorbeeld een stormpje hadden was 112 echt niet bereikbaar. Nog niet eens een shtf-situatie, slechts omgewaaide bomen. Bovendien heb je meestal contact met meerdere zendmasten, dus als er een wegvalt dan is er niets aan de hand.

Traag | 15-04-20 | 10:01

Duidelijk: De zoon van Volkert van der G. maar dan gefocust op een andere doelgroep. Hij heeft het petje van z'n vader op.

Ervaringsdeskundige | 15-04-20 | 10:00 | 1

Daar moest ik ook direct aan denken toen ik de video zag. Reed Volkert ook niet in een Toyota?

Gulliver | 15-04-20 | 10:04

Hij heeft gewoon wat last van Elektrostress
youtu.be/I1Ll0hA63p4
(Blijft briljant, bijna profetisch)

Timide_Aso | 15-04-20 | 09:59 | 2

Fraai nummer inderdaad.

soldier-of-fortuyn | 15-04-20 | 10:28

Grappig, had ooit wel eens wat van ze gehoord via de osdorp posse maar dit is leuk.

voldemort | 15-04-20 | 10:49

Een beetje CSI team heeft dat beeld, hoe slecht het ook van kwaliteit is, toch zo binnen 1-2-3 tellen haarscherp... oh is dat niet de werkelijkheid :/

oh no | 15-04-20 | 09:58

Vernielingen, geweld, brandstichting of teksten op een winkel kliederen,
steenvast blanke man/vrouw van extreme linke garnituur en zo vol van hun eigen gelijk
dat het op linkse sites of ranzige blogjes ergens in geuren&kleuren te lezen valt, een soort van curriculum vitae voor dat soort groepen.

TijdelijkOptimist | 15-04-20 | 09:57

Verschillende camerabeelden, maar geen enkele die een simpel kenteken kan registreren? Waar zijn die nummerplaten dan eigenlijk voor bedacht?

Nescio73 | 15-04-20 | 09:57 | 3

Voor het innnen van geld. Bij volledig automatische boetes werken camera's wel.

Mayka.Lovelace | 15-04-20 | 10:01

Voor Bromsnor die over straat loopt of fietst.
Er moet toch software zijn die uit meerdere korrelige frames een beter beeld weet te combineren zodat een nummer leesbaar gemaakt kan worden.

MaarFeitelijk | 15-04-20 | 10:02

Waar zijn camera's dan eigenlijk voor bedacht?

Einde van de Domheid | 15-04-20 | 10:03

5G is hartstikke veilig joh sukkel, dat is begin jaren negentig al onderzocht, doorlopen mensen.

andy vie | 15-04-20 | 09:56 | 5

@Jasperados | 15-04-20 | 10:02: Exact. Zelfs oermensen hadden al meer kennis hun wisten namelijk dat ze niet boven het kampvuur moesten hangen.

Het beste wat je kan doen is gewoon je verstand gebruiken.

Tuforial | 15-04-20 | 10:14
▼ 2 antwoorden verborgen

"Man" in Toyota Aygo.
Wij hebben 1 zo'n mast in de buurt en de verbinding is hier al dramatisch. Je moet er maar op uitlopen, dat je zo'n mafkees daar ziet kloten. Ik zou niet voor mezelf in staan.

Draak uit Brabant | 15-04-20 | 09:56

Hoeveel Aygo's rijden er in Nederland met '49' op het eind. Politievrienden, vraag even bij jullie afdeling RTIC. Opgelost en opgepakt vandaag nog!

Crossing_The_Rubicon | 15-04-20 | 09:56 | 3

Reken er maar op dat een aantal droeftoeters met zo'n autootje vandaag een bezoekje krijgen van de politie. De lijst met auto's is binnen een uur gemaakt bij de RDW en verstrekt aan de politie.

Graaier | 15-04-20 | 10:02

Binnen een uur, want er gaat iemand zitten turven?

DeEchteWaarheid | 15-04-20 | 10:14

een stuk of 3 volgens het RDW, vanaf 2014 waarvan er 1 denk ik een te oud model is:
9XLS49
3XZS49
3KTH49

Grzl-II | 15-04-20 | 16:23

De 5g-vrezers hebben nooit opgeroepen tot geweld. Het is gewoon als auto's in de fik steken. Het voordeel is dat de masten niet van burgers zijn maar het nadeel is dat duizenden op zo'n mast vertrouwen.
Typisch trump gedrag is overigens om personen die een keertje een vermeende scheve schaats reden te blijven lastig vallen met herhalingen van oude ergernissen. Denk maar aan bestuurders en journalisten van andere media.

MaarFeitelijk | 15-04-20 | 09:56 | 1

Goh, een 'Orange man bad'-NPC op GS.

Mayka.Lovelace | 15-04-20 | 09:59

Gewoon de hekken enz onder stroom zetten. Dan is bij de volgende poging het zoeken iets eenvoudiger (tip: het hoopje as naast de zendmast).

hangtiet met knoop | 15-04-20 | 09:55 | 2

Die dingen staan waar ook kinderen voorbij lopen. Naast sportveldjes etc.

voldemort | 15-04-20 | 10:41

Die is vast en zeker herkend. Anders klopt er iets niet.

van Oeffelen | 15-04-20 | 09:54
-weggejorist-
SterF... | 15-04-20 | 09:53
-weggejorist-
Snoess | 15-04-20 | 09:52 | 1

Waarom zou je trouwens stalen palen in brand steken... Dat wil toch helegaar niet.

BBRDWR | 15-04-20 | 09:52 | 3

de vloeistof is uitgegoten en zit ook onder het schakelhuisje.

MaarFeitelijk | 15-04-20 | 09:57

Dat vraag ik me ook al de hele tijd af.

knutsel_ | 15-04-20 | 09:58

Er schijnt ook genoeg kunststof en rubber in zo'n constructie te zitten.

sarcastro | 15-04-20 | 11:10

Als 5G zou werken had foto/video dan zodanig scherp geweest dat het sujet wel herkenbaar zou zijn?

Knoopsgat | 15-04-20 | 09:52 | 3

Dan zouden de 5G golfjes in zijn lege hersenpan heen en weer kaatsen tot zijn schedel verdampt en er een klein bolletje alufolie overblijft. Dus dan konden ze hem gewoon ophalen. In zo'n zwarte auto. Met van die vlaggetjes. Denkt hij dan he.

BBRDWR | 15-04-20 | 09:53

@Jos Tiebent | 15-04-20 | 10:11: Bedoel je soms de vrienden uit Ghana?

Keyboardspeler | 15-04-20 | 12:16

Half benzine , half diesel is betorrrr

12pints | 15-04-20 | 09:50

Ziet er niet best uit voor deze jongeman.

Prioriteitenlijstje van justitie:
1) Poging tot brandstichting bij een moskee
2) Brandstichting bij 5G torens
3) Vernielen van windmolens
4) Overig

C1O2 | 15-04-20 | 09:50 | 4

Politiek correct lijstje en de daders zijn vaak amateuristisch bezig. Politie en justitie keken elkaar en waren het snel eens dat ze hiermee makkelijk kunnen scoren bij MSM en politiek.

Graaier | 15-04-20 | 09:57

@graaier. nadat ze er de sticker terrorisme (!) op hebben geplakt. Weet u nog hoe lang het duurde voor Kotsman Tanis van de Utrechtse tram, zo genoemd mocht worden?

DeEchteWaarheid | 15-04-20 | 10:18
▼ 1 antwoord verborgen

Niet om het een of ander, maar er is nog niks bekend over lange termijn gevolgen van blootstelling aan 5G, simpelweg omdat de technologie nog niet zo lang bestaat.

Mayka.Lovelace | 15-04-20 | 09:50 | 4

Ah, dus over de lange termijn effecten van een kerncentrale in je achtertuin, moet er dus eerst voor langere termijn een kerncentrale in je achtertuin staan...

Enter Yeti | 15-04-20 | 10:10

Nee, dat was met 2G, 3G en 4G ook al zo, en iedereen leeft nog steeds. Dat heb je met alle nieuwe technologie, dat ze de effecten over 40 jaar niet 100% weten. Je kan er echter redelijkerwijs (99,99999999%) wel van uitgaan dat dergelijke straling niet schadelijk is, aangezien het lijkt op voorgaande iteraties (ongeacht alle onzinverhaaltjes over 60GHz!!!! frequenties), en het effect op menselijk weefsel van radiostraling uitgebreid wordt getest.

Als 5G bewijsbaar schadelijk was, was er allang een fysicus of medicus opgestaan die aan de bel had getrokken. Een paar gekken op het internet zijn nóóit een betrouwbare bron voor nieuwe wetenschappelijke kennis.

Overigens, er vliegen per seconde één biljard neutrinos door je lichaam, komen van de zon, maar daar hoor je de aluhoedjes nooit over. Want dan moeten ze zich verdiepen in echte wetenschap.

Festen | 15-04-20 | 10:12

@Enter Yeti | 15-04-20 | 10:10: Inderdaad

Madame Curie werd niet meteen ziek toen ze iets zag stralen. Maar uiteindelijk, na langere tijd ermee gespeeld te hebben, is die straling haar toch fataal geworden.

Mayka.Lovelace | 15-04-20 | 10:13
▼ 1 antwoord verborgen

Dat is Leendert Vriens van stopumts. Of een maatje van hem.

matatwork | 15-04-20 | 09:49

Even totaal o/t maar ik lees over twee vuurgevaarlijke moordenaars (de zogenaamde "flatspringers") die vorige week tot 20 jaar playstation spelen zijn veroordeeld. Ze zijn onvindbaar..... beiden zaten tot oktober vorig jaar 1,5 jaar in de cel maar mochten thuis hun veroordeling afwachten..... I rest my case.

de directeur | 15-04-20 | 09:49

Kijk hiervoor komt ik naar Geenstijl. Gisteren was echt een dieptepunt.
Anyway, gewoon van andermans spullen afblijven.

obzzcure | 15-04-20 | 09:49 | 1

Zeg dat eens tegen de overheid?

zwenkwieltje | 15-04-20 | 10:47

De kans dat deze mongool GroenLinks stemt lijkt me meer dan 50%. En hij is vegetarisch, dat is toch logisch...

eerstneukendanpraten | 15-04-20 | 09:47 | 5

Grappenmaker. Kijk voor de gein eens op de Facebook pagina van de groep 'VOLK WORDT WAKKER' 90% bestaat uit simpele zielen en huisvrouwen die, je raadt het nooit, oproepen om op PVV of FvD te stemmen.

Tom Aatje | 15-04-20 | 09:59

@Tom Aatje | 15-04-20 | 09:59: Als zelfs simpele zielen het doorhebben dat je beter niet op de VVD kan stemmen dan zegt het misschien wel iets over de VVD stemmers.

voldemort | 15-04-20 | 10:38

Geen mens is vegetarisch, wel eventueel vegetariër.

zwenkwieltje | 15-04-20 | 10:46
▼ 2 antwoorden verborgen

Gezien wat er al bekend is moet deze prutser toch al lang achter tralies zitten? Even een half uurtje door je big data graaien beste hermandad en dit is gepiept.

moudini | 15-04-20 | 09:46 | 1

Hij zal geen 3G telefoon bij zich gehad hebben gok ik.

quazi | 15-04-20 | 09:54

Zeker weten... dat is Joop uit Jetten.

Poesman | 15-04-20 | 09:45

Dit is natuurlijk ernst zonder meer maar dat is de verkrachting van een vrouw en brute woning inbraak waar de bewoners van thuis waren ook.
Alleen bij dat laatste zien we het pas 3 maanden of langer voorbijkomen.
Graag dus altijd direct een week later op de tv.

Miezerig | 15-04-20 | 09:45 | 1

Het kan dus kennelijk wel.

sarcastro | 15-04-20 | 11:07

Door zulke types gaan onze abonnementsprijzen omhoog. Dat 5G controversieel is kan zo zijn maar door hem kunnen mensen dus geen 112 meer bellen!

stipjes | 15-04-20 | 09:44 | 1

Als je een 5g abonnement hebt dan kan je toch ook gebruik maken van alle andere netwerken? Bereikbaar ben je toch nagenoeg altijd of niet?

Hollandse_blauwe | 15-04-20 | 09:58

Mijn telefoon kan toch geen 5G. Of word ik nu indirect weer gedwongen tot aanschaf van een nieuwe?

Leptob | 15-04-20 | 09:44 | 2

Rustig aan John R. (Philipskantoor gijzelaar) net als met breedbeeldtelevisie is 5G backward compatible.

JWZ_JMK | 15-04-20 | 09:53

verdachte lijkt niet lichtgetint..............!

grapjasz | 15-04-20 | 09:43 | 2

Uitzonderingen bevestigen de de regel.

De Profundus | 15-04-20 | 09:52

Lichtgetintiers zien het verschil niet tussen een zendmast en een hijskraan.

Jos Tiebent | 15-04-20 | 10:09

Misschien deze beelden even naast de ledenlijst van Ongehoord Nederland leggen?

Ardbeg | 15-04-20 | 09:43 | 1

Jij wilt een beeld met een naam vergelijken? " Hij lijkt wel op een Jan. Staat er ook een Jan op de lijst? Verduveld. Staat er op. Zelfs twee keer. Een Jan van Veen en een Jan de Boer. Nou, dit plaatje is toch typisch een Jan de Boer. Kan niet missen. Pak maar op."

azijnseikerT | 15-04-20 | 09:56

mijn moeder heeft ook een Aygo. nou komt het wel heel erg dichtbij

Captain_Dipshit | 15-04-20 | 09:42 | 1

Ik snap wat je bedoelt. Ik heb ook een moeder.

goedverstaander | 15-04-20 | 09:58

Oh deze is makkelijk te vinden. Alle kneusjes met een Toyota speelgoedauto even doorlichten.

Nederland80 | 15-04-20 | 09:42

Mooi zeg. Dank zij 5G eindelijk weer eens wat blanke mensen bij Ontsporing Verzocht.

De verwarde man | 15-04-20 | 09:42 | 2

Hij heeft wel een lichtgetint kapsel.

voldemort | 15-04-20 | 09:56

Een broertje van Volkert?

Eerlijk gezegd vind ik ook dat de technologische ontwikkelingen te ver hun doel voorbij zijn geschoten en inmiddels alleen maar afleiden van de realiteit. De medische sector daargelaten. Maar goed, ik heb zelf de fut niet meer om me er tegen te verzetten en hoop dat mijn kind voldoende tools heeft meegekregen om zich in alles staande te houden.

MickeyGouda | 15-04-20 | 09:42 | 2
-weggejorist-
een_mike | 15-04-20 | 09:49
-weggejorist-
MickeyGouda | 15-04-20 | 09:51

In ieder geval geen toetsenbordstrijder, maar een aluhoedje reaguurder die actie onderneemt

kapotte_stofzuiger | 15-04-20 | 09:42 | 1

Raak.

zwenkwieltje | 15-04-20 | 10:44

Het voordeel van 5G is dat je geen magnetron meer nodig hebt voor het opwarmen van je Unilever TV-maaltijd.

Glasgow Argus | 15-04-20 | 09:41 | 1

.. en je brein.

zwenkwieltje | 15-04-20 | 10:43

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken