Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Sad. Ridder Dion loopt in kromzwaard Eva Jinek

Dappere dierenstrijder Graus als schaap naar slachtbank in migratiediscussie

Genante toestanden gisteravond bij de NPO RTL4. Unilever Industries had Dion "114 -red een dier" uitgenodigd om te komen praten over de RTL-scoop van de Beter Leven varkensslachterij die het niet zo nauw nam met dat beter leven. Waarvoor hulde & kamervragen olé. Dappere Dion helemaal uit Limboland met de taxi naar RTL in de Randstad om zijn verhaal te doen over De Aangifte tegen die dierenbeulen... gaan die akelige Instagram-dames opeens (nu ja opeens) over heel iets anders beginnen. Over dat RANZIGE HOOFDREDACTIONEEL van De Telegraaf, waar de evidente omvolking van Dit Land is Ons Land wordt goedgeluld. Bah. Driewerf Bah. Zelfs Holleeder had meer manieren.

Reaguursels

Inloggen

Ik vind het best meevallen. Het meest genante is dat Eva Jinek voor de zoveelste keer bewijst dat ze niet in de verste verte objectief is.

His Lordship | 04-02-20 | 18:22

Ik vind Eva Jinek sowieso steeds ongeloofwaardiger. Ze spéélt alle emoties, voor zover ze al emoties toont/heeft, want meestal speelt ze alleen de koele, zakelijke, overal bovenstaande, onaangedane, kijk mij eens quasi neutraal zijn, talkshowhost. Graus kon er op wachten dat hij weer publiekelijk de mantel uitgeveegd zou worden met al die deugende gasten aan tafel. Ik vond dat hij goed stand hield. Hij zei herhaaldelijk dat we het straks niet meer kunnen betalen als we iedereen maar binnenhalen. Dat lijkt me toch een aannemelijk argument. Niemand echter die daar op inging natuurlijk. Wat zal Eva trots zijn op zichzelf. Elke avond hetzelfde trucje: doen alsof je deugt, alle andersdenkenden de mond snoeren dan wel publiekelijk door het slijk halen en daardoor sinds kort met een nog grotere zak met geld naar huis. Je kan het slechter treffen in je leven.

Geenstijlicoon | 04-02-20 | 16:43

Bah, die (s)linkse Jinek ook telkens weer. Op naar de nul zetels, ehh kijkers!
PS Geert heeft gewoon weer (grotendeels) gelijk! Was het maar alvast 2021:P

CS6X | 04-02-20 | 16:38

Dit krijg je als je 1 grote leider hebt met alleen maar ja-knikkers om zich heen. Als je zo je partij inricht moet je die stoelverwarmers geen publieke optredens laten doen, dan loop je het risico dat ze inhoudelijke vragen krijgen die ze niet kunnen beantwoorden omdat 1) de plannen alleen in het hoofd van Wilders zitten en zij inhoudelijk dus niks weten en 2) omdat ze dan niet alleen ja kunnen zeggen en zelf moeten gaan nadenken en dat kunnen ze niet.

Capt. Iglo | 04-02-20 | 15:35 | 2

Kijk eens bij de PvdD of GL. Zie of hoor je daar ooit een kamerlid in een talkshow een plan van de partijleider op tafel gooien? Of is er eentje die Jetten voorbij durft te lopen?

Trumme | 04-02-20 | 16:44

Ik durf het wel te stellen: als je Nederland aan de vrouwen overlaat zal het kalifaat hier dertig jaar eerder een feit zijn.

Willibald von Klúúúk | 04-02-20 | 15:13

Tjeempje zeg! Wat maken jullie je toch weer druk lieve kijkbuiskindertjes. Relax! Nix mis mee met Eva. Nix mis mee met de Mol. Nix mis met onze varkens troetelaar. Nix mis met de Telegraaf. Gewoon laten leven en beetje blij zijn allemaal. Beloven jullie dat nu eens! Ik blijf t tóch zeggen hoor!

Tjeempje | 04-02-20 | 14:56

Vanwege al die stifstof zooi is het toch al een schande dat er wekelijk 700 mensen worden gemiporteerd? Dat kan ons landschap helemaal niet aan!! etc.

24^7 | 04-02-20 | 14:34

Ook erg: Nederlandse universiteiten zijn bezorgd dat Iran de ontwerpen van genderneutrale WC's wil stelen.

Man-Van-De-Rekening | 04-02-20 | 14:27
-weggejorist-
lekker vingeren11 | 04-02-20 | 14:22

zijn politieke voorkeur druipt er vanaf zoals we iedere keer kunnen zien al hij in een praatprogramma mag aanschuiven bij de linkse NPO. Dat is jammer. Een politiek verslaggever verdient achting als hij in staat is onpartijdig commentaar te geven. Vullings mist die kwaliteit en declasseert hiermee zichzelf Zo was te zien op de andere zender in het Op1 programma waar het uiteraard vol gas ging tegen Baudet.

varkenshouder | 04-02-20 | 13:55

Medelijden met dat kind van Witzenhauzen. Die heeft bij "De film van Ome Willem" toch wel heel andere associaties dan de rest van Nederland.

Graaisnaaiert | 04-02-20 | 13:26 | 1

* proest *
hij is best leuk

Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 14:00

Die griet die iets doet met koken ofzo zal ongetwijfeld enorm deugen. Haar moeder verdient goed aan die boekjes over Willem, en daar zal die kookmiep ook prima van profiteren.

Sprinkhaan | 04-02-20 | 12:55 | 2

Ach zijn allemaal vieze ratten. Decennia lang op de centen van ome Willem leven en die zal ook wel de nodige clientèle doorgeschoven hebben naar moeder Astrid. Huichelaars zijn het.

varkenskebab | 04-02-20 | 14:22

@varkenskebab | 04-02-20 | 14:22: moeder Astrid was met zus Sonja nog aangeklaagd voor witwassen en belastingontduiking. Daar nog iets over gehoord?

Trumme | 04-02-20 | 16:46

Als wild zwijn kan ik bijzonder ontstemd raken en verdrietig worden van het dierenleed dat in de slachtindustrie aan onschuldige en niet weerbare dieren wordt aangedaan. Van een neef die in de jaren 80 kortstondig in die industrie werkzaam was hoorde ik toen al verhalen over varkens die vetgemest hun pootjes braken bij het verlaten van de veewagen en daarbij zonder enig mededogen geslagen en geschopt werden door medewerkers van het slachtbedrijf om de van pijn gillende dieren naar hun onvermijdelijke lot achter de poort te jagen. Blijkbaar kunnen mensen na 40 jaar dit werk nog steeds doen door de dieren als voorwerpen, als levenloze dingen te behandelen. Daarbij kan ik kotsen van een talkshowdame die zo'n belangrijke discussie die gevoerd moet worden in het belang van dierenwelzijn kaapt om op een ander politiek getint punt te willen scoren. Zum kotzen !

suscrofa | 04-02-20 | 12:44

Het is absurd dat übertokkie Witzenhauzen hier de ethicus gaat uithangen. Jarenlang heeft haar familie de sfeer in Amsterdam vergalt met schietpartijen, mishandelingen, afpersingen etc. En nu gaat zij anderen de maat nemen. Zij hadden haar en de hele familie op een eiland moeten dumpen.

arlen | 04-02-20 | 12:26 | 7

Maar vrouwen mepper Graus daar heb je dan weer geen problemen mee

Capt. Iglo | 04-02-20 | 15:39

Achterlijke weekdieren meppen zoals jij ook niet.

GraafKaasschaaf | 04-02-20 | 18:49
▼ 4 antwoorden verborgen

Er staat niet in die internationale verdragen dat je asielzoekers Nederlander moet maken of ze niet mag terug sturen als het land weer gedeeltelijk veilig is.
Daar is al een remigratieplan.

Jinek was weer de bitch zoals we haar kennen, het ging niet om het antwoord maar het moment van onderuithalen. Gelukkig gaat er geen belastinggeld meer naar deze tante.

sprietatoom | 04-02-20 | 12:05 | 2

Daar lijkt dit remigratieplan niet over te gaan.

Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 12:09

Daar gebruik je kinderen voor. Les 1 die elke asielzoeker meekrijgt, Maak kinderen. Les 2: Heb je ze al? Haal ze hierheen. Les 3: Je kan hen overal voor inzetten. Klimaat, woning, schulden, noem maar op.

arlen | 04-02-20 | 12:38

Wat hebben deze jonge vrouwen toch tegenwoordig.Die enorme haat die ze uitstralen naar alles en iedereen die een gevaar zijn voor hun sprookjesachtige samenleving.

linus | 04-02-20 | 11:57 | 2

Allemaal als prinsesjes opgevoed thuis.

van Oeffelen | 04-02-20 | 12:04

@van Oeffelen | 04-02-20 | 12:04: dát. En het houdt niet op, niet vanzelf.

Teeweetwee | 04-02-20 | 12:52

En beste Eva, daarom komt Geert dus niet langs.

der Schmutz | 04-02-20 | 11:55 | 7

@sprietatoom | 04-02-20 | 12:17:
Hij zat wel bij het overleg en weet er dus alles van maar wilde niet voor zijn beurt spreken, zoveel werd helder. De Grote Leider zou dat niet leuk hebben gevonden.

Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 12:40

@Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 12:08: Het probleem is dat Eefje Jinek het er sowieso niet mee eens is wat een pvv er zegt. Dion geeft aan voor de eigen mensen te willen zorgen! En ja, daar horen alle Nederlanders bij. Maar niet de hordes die nog gaan komen. Wat is daar mis mee?

NorthStar | 04-02-20 | 16:55
▼ 4 antwoorden verborgen

Als er geen geld meer is,dan laat je het begrotingstekort gewoon oplopen.
De pensioen potten dekken de lading.

wiers | 04-02-20 | 11:47

Zou mevrouw Miljuschka ook zo belerend tegen haar ome Willem Holleeder zijn?

doskabouter | 04-02-20 | 11:40 | 7

@Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 12:43: Alle andere middenpartijen hebben sowieso geen oplossing. De euro is het grootste probleem voor migratie. Je kan geen gemeenschappelijke munt hebben met binnengrenzen en geen vrij verkeer van personen. Behalve interne migratie van arm naar rijk, is iedereen autonoom op migratiegebied qua paspoorten. Dus als iedereen vrij EU-paspoorten mag uitdelen, dan ga je met je strenge immigratieregels. Ophef is er alleen als rijke 'criminelen' hem krijgen. Een verkrachter die anders het land uit moet, krijgt een lagere straf. Geen ophef in de EU.

arlen | 04-02-20 | 12:57

@Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 12:43: Het is leuk dat het zo en dan wordt gesignaleerd door links, maar hun zijn niet degene die willen doorpakken om er voortvarend mee aan de slag te gaan. Zoals Baudet al zei: Ons absorptievermogen is zo goed als bereikt. Ik denk dat het goedvolk het wel prima vindt. Allemaal gratis stemvee en de duurbetaalde farizeeërs op tv lachen zich te barsten in hun villawijken en op hun brede afgeschermde gazons. Deugen is een verdienmodel die zijn weerga niet kent en pak daarin de hele klimaatagenda ook nog mee en je pakt dubbele winst. Links lullen en rechts vullen. Om kort te gaan. Links mag zo nu en dan wat signaleren om relevant te willen blijven en om de gehypnotiseerde kijker zand in de ogen te strooien, maar ze gaan helemaal niks doen. Ze kunnen ook niks doen, want ze zitten klem in de wurggreep van Brussel en ze vinden het nog lekker ook. Ze lijden massaal aan het deugfetisj en dat het land daarmee naar de ratsmodee gaat zal ze aan hun gemanicuurde anus oxideren.

Nehemia | 04-02-20 | 13:21

@Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 12:43: En wat is haar oplossing ? Trouwens nergens wil Geert Wilders alle buitenlanders eruit gooien,op de criminele na misschien, maar stoppen met het binnen harken van kansloze immigranten.

drolloman | 04-02-20 | 14:36
▼ 4 antwoorden verborgen

Heerlijk, die deugmensen. Inderdaad geen idee dat de ruimte opraakt (de woningen zijn al bijna op) en het geld ook. Gewoon alles binnenhalen, het zijn immers mensen. Zien we daarna wel verder!

Goldfinger | 04-02-20 | 11:40 | 3

Niemand wordt hier "binnengehaald".

Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 12:44

Nee, BL. Dat gebeurt via NGO's wrl degelijk.

GraafKaasschaaf | 04-02-20 | 18:45

De Gutmensch - in binnen- en buitenland - wil maar niet begrijpen dat de als populistisch bestempelde partijen niet groeien dankzij slimme marketing, oneliners en media-exposure - bovenstaand filmpje toont immers dat ze die kans niet of nauwelijks krijgen - maar door, eenvoudigweg, de empirische waarneming van de man en vrouw in de straat.

kapoerewiet | 04-02-20 | 11:09

Verzoening door het kruis , heeft een flinke om , een last ?

telefoontje | 04-02-20 | 11:08

Ik snap hem. Als er blaadjes op de rails liggen rijden de treinen niet naar het oosten of zoiets.

knutsel_ | 04-02-20 | 11:05 | 1

De treinen zijn tegenwoordig praktisch hetzelfde: je moet staan en er zijn geen sanitaire voorzieningen.

arlen | 04-02-20 | 13:20

Zum kotzen.
Wat een slechte talkshow precentatrice is ze ook.
Heb de uitzending niet gezien maar als je het al geeneens bij het onderwerp kan houden ,dat zegt wat.
Maar goed, Illegale riff knuffelbeertjes staan nou eenmaal hoger in de rangorde dan de slachtvarkens voor de mevrouw in haar linkse Lamborgini.

Datgingniegoed | 04-02-20 | 10:58 | 3

"Heb de uitzending niet gezien"
En toch een oordeel.
Knap!

Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 12:01

@61 | 04-02-20 | 12:18:
Jij trekt de IQ-curve dan weer terug naar onder gelukkig..

Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 12:25

Jammer van de show, maar ik zou die Miljuschka Witzenhausen toch een partijtje hard in d'r reet geven, daar lusten de honden geen brood van.

very-ferry | 04-02-20 | 10:46 | 2

Het zou juist een goede show opleveren, denk ik. Volgende keer in het publiek gaan zitten en je kans nemen. Kom op, niet zo laf.

kapoerewiet | 04-02-20 | 10:58

@very-ferry | 04-02-20 | 10:46 Dank, toch weer gelachen vanochtend!

Goldfinger | 04-02-20 | 11:36

Waarom wordt Holleeder er nu bij gehaald? Omdat hij de oom is van Milushka?

lulleficatie | 04-02-20 | 10:45

Ach ja, Miljoesjka. Weer een self-loathing jew. Snapt niet dat zij wat betreft de meeste Moslims als eerste aan de beurt is als halve Jodin (en Eva zelf als 2e als vrouw zijnde), WANT Palestina.

Daar gaat haar ome Willem echt niets aan veranderen.

Vlucht naar Israël nu het nog kan meid.

Realism Is All | 04-02-20 | 10:44 | 2

Ze is niet Joods, want haar moeder is niet Joods.

Kuifje-naar-Brussel | 04-02-20 | 11:09

Het is wel een jood, ze komt uit Amsterdam.

Balabanov | 04-02-20 | 11:55

Die Graus is de reden dat ik niet op de PVV stem, wat een sukkel.

Viper52 | 04-02-20 | 10:41 | 4

In één zinnetje zeggen waarom evenredige vertegenwoordiging van partijen in een parlement een uitermate slecht idee is.
Want elke partij heeft minstens één (maar vaak veel meer) sukkels. Met dat argument zou je dus op geen enkele kandidaat op een kieslijst kunnen stemmen. Er staat altijd wel een sukkel bij die met jouw stem óók in het parlement komt.

Stormageddon | 04-02-20 | 11:54

Poppetjes zijn van secundair belang. Het programma moet leidend zijn.

Nehemia | 04-02-20 | 12:24
▼ 1 antwoord verborgen

Ik zou niet willen hebben dat als ik uitgenodigd werd om over de bijbel te praten dat ze dan over exorcisme beginnen.

Alt | 04-02-20 | 10:40 | 2

Dat zal wel niet. Ze zullen over pedofilie in de katholieke kerk beginnen, of je nou katholiek bent of niet.

kapoerewiet | 04-02-20 | 10:59

Ze sneed Exodus aan

hotbrasil | 04-02-20 | 12:03

Tsja, een praatprogramma en dan Dion Graus die als enige de indruk wekt ze nog een beetje op een rijtje te hebben? Hij zegt niet veel meer dan dat er een maximum zit op de draagkracht van onze samenleving. Dat het uitzonderen van niet-westerse (lees uiteraard islamitische) allochtonen verwerpelijk is (ben ik het ook nog eens met de vvdbode) is vers twee. Maar pak hem daar dan op en ga niet als een stel halfzachte bakvisjes elke gelukszoeker doodknuffelen. Een situatie waar ik zeker in het geval van Eva Jinek overigens een allesbehalve onaangenaam gevoel bij krijg.

Speaking of witch: lieve Eva, waar blijven jouw bikinipics? Zeker wij mannen op leeftijd kunnen vrouwen met wat meer vlees op den botten prima waarderen!

Hetkanverkeren | 04-02-20 | 10:39 | 3

Hij doet een - zonder dat hij het zelf doorheeft - behoorlijk ranzige uitspraak: "Wij komen gewoon op voor onze eigen mensen" in het kader van Geerts plan tot "remigratie van niet-westerse allochtonen", omdat nu heel helder is dat Dion Nederlanders met een niet-westerse achtergrond niet beschouwt als "onze eigen mensen".

Daarmee is het gezegd: Dion (en Geert) zien Nederlanders, voor de wet gelijk maar slechts anders qua voorouders opgedeeld in twee groepen: Zij die erbij horen en zijn die beter kunnen "re-migreren".

Ik zeg zet de treinen maar weer klaar. Waar moeten ze deze keer naartoe?

Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 12:07

Dat remigratieplan van de PVV is toch al lang bekend?
- vrijwillige remigratie stimuleren door remigratiepremie, indien het een levenslange uitkering scheelt. Is gewoon een goedkopere deal ten bate van verzorgingsstaat.
- onvrijwillige remigratie bij 3x een strafbaar feit of bij 1x terrorisme of bij indiensttreding vijandige krijgsmacht zoals IS. (door van een dubbelpaspoortige het NL-paspoort in te trekken.)

Dat plan is al 10 jaar oud. Prima plan, maar politici willen niet.

tipo | 04-02-20 | 10:35 | 5
-weggejorist-
SpicyMchaggis | 04-02-20 | 12:05

Ah dus even helder: re-migratie als straf voor iemand met een niet-westerse voorouder. Dat is meteen rechtsongelijkheid en krijg je dit ingevoerd (wat een wijziging in de Grondwet artikel 1 vereist) dan is de vervolgvraag: Wie is dan niet-westers allochtoon?

Is dat :
1. Iemand met 2 ouders uit een niet-westers land?
2. iemand met 1 ouder uit een niet-westers land?
3. iemand met 1 opa of oma uit een niet-westers land?
4. iemand met een neef-of nicht?
5. Wat is een niet-westers land? Taiwan? Of Nigeria?

Over die niet westerse landen kan ik wel raden langs welke lijn dat gaat: Arme sloebers en moslims. De rest is "westers" Wedden?

Kortom, de totale willekeur, rechtsongelijkheid en onrecht ligt meteen al op de loer bij dit soort totaal onwerkelijke voorstellen. Eerst moet je ons land omtoveren tot een fascistische heilstaat, dan kan je pas overgaan tot deze plannen.

Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 12:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Vroeger werd je als blaadje kaalgeschoren en op een kar door de stad gereden. Wat jij in bed wilt hou je maar lekker voor je, tuinvrouw.

BrokenTipi | 04-02-20 | 10:32

"Beste Jinek, ik wil best een open en eerlijk gesprek voeren over het idee van remigratie, gebaseerd op feiten. Maar ik weiger hier te zitten als lijdend voorwerp voor mensen die met belerend toontje willen laten zien hoe moreel verheven ze wel niet zijn."

bleached | 04-02-20 | 10:32

Dion moet zich niet zo opwinden aan tafel tegenover die mooie dames. Gewoon rustig je punt maken en je verhaal doen, en niet half hijgend en over je eigen woorden struikelend mislukken in je argument. Die gevoelskreten rustig laten passeren en met een paar woorden zorgen dat duidelijk wordt dat die ongeoorloofd zijn. Hij laat zich veel teveel intimideren en schiet terug in zijn roepende pvv modus.

Schwanzeleber | 04-02-20 | 10:25

Deze Boelsjit horen wij al 50 jaar! Wie gaat er tegenwoordig nog in een praatsjow zitten! Zóóóóoóóóóó moeoeoeoeoe.... Kaggelen per dag verder achteruit!

BinAardig | 04-02-20 | 10:19

Wat een gebazel. Dion gebruikt een rij worden waarvan hij de betekenis niet weet maar die leuk en verantwoord klinken.

MaarFeitelijk | 04-02-20 | 10:13 | 4

Ik wil ook dat ze een rij worden, kunnen ze achter elkaar terug naar het land van herkomst marcheren.

knutsel_ | 04-02-20 | 10:34
▼ 1 antwoord verborgen

Ik denk niet dat zij de mol is. En dat hoofdredactioneel is echt veel te ingewikkeld voor de gemiddelde Telegraaflezer.

beldewouten | 04-02-20 | 10:13 | 2

Dom gelul , die laatste opmerking

Zwizalletju | 04-02-20 | 10:27

Huh? Ik snap je nie?

Nuchternederland | 04-02-20 | 10:54

Blaadjes die helemaal uit het midden en noorden van Afrika hier naar toe waaien. En ze waaien nooit de andere kant op. Gerrit Hiemstra kan dat wel verklaren denk ik.

drs. P | 04-02-20 | 10:11

Ik geloof niet dat Duitsland of Belgié het kunnen waarderen als we blaadjes over de grens gaan lopen gooien. Marokkanen daarentegen, kunnen gewoon terug naar Marokko.

knutsel_ | 04-02-20 | 10:08

Wel sneu hoor!
Dat Dion iets werd gevraagd over een belangrijk initiatief van zijn eigen partij. Logisch dat hij daar niet op kon antwoorden, want we weten allemaal dat Geert alles zelf bedenkt en bepaalt, toch?

Dion zit daar alleen maar voor de varkentjes. Hij heeft geen idee van de onnavolgbare en geniale plannen van zijn Leider. Logisch ook, want iemand die de partij helemaal zelf runt en die als een vader zijn kudde leidt, die hoeft geen zeggenschap af te leggen aan eenvoiudig voetvolk, zoals Dion. Arme kerel, wat zat hij daar te schutteren. Ik had met hem te doen.

Wel jammer dat Geert zelf nooit naar het hol van de leeuw durft te komen. De goedgebekte Leider had zo (varkens-)gehakt kunnen maken van zo'n Jinekje. Iets meer vertrouwen uitstralen zou hem sieren. In zijn eigen partij kan hij het ook, hij is eraan toe denk ik om een paar eerste stapjes te zetten in die grote buitenwereld.

Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 10:04 | 5

@Blonde Nel | 04-02-20 | 10:18:
Stiekem wel. Ik adoreer Leiders die in staat zijn om zelf, zonder inspraak of zeggenschap van inferieure partijleden te koers uit te zetten, de zeilen aan te spannen en in de vaart der volkeren op te stomen. Of was dat nou die andere kapitein van de Renaissancevloot. Ach, van twee zijn het een.

Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 10:33

@Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 10:33: Goed dat je eindelijk kleur bekent. Kun je vanaf nu ophouden met je oneindig inhoudsloos gebazel over bruinhemden, extreem rechts, Baudet, etc etc........

Blonde Nel | 04-02-20 | 10:37

@Blonde Nel | 04-02-20 | 10:37:
Ik heb het nooit over bruinhemden gehad! Grappig dat je er zelf mee komt. Nee tegenwoordig komt het in een net pak.

Beste_Landgenoten | 04-02-20 | 11:20
▼ 2 antwoorden verborgen

Npo of RTL... het is één pot deugend nat. Ik snap niet dat PVV en FVD daar gaan zitten. Puur masochisme. Maar ja, er zijn mensen die dat lekker vinden.

jan-lul-de-behanger | 04-02-20 | 10:02

In dit soort discussies uitsluitend gortdroge feiten presenteren; daar kunnen de Jineks et al. slecht tegen.

tectonicos | 04-02-20 | 10:01

Toevallig na het afsluiten van Netflix nog even gezapt ivm Corona.
Zie ik precies Jinek met stemverheffing uitvallen tegen Graus.
Wat een haat sprak daar uit, van een presentatrice! Niet van gasten die tegengestelde meningen hebben, maar van de gastvrouw nota bene!
Jinek, kijk zelf eens terug met een open blik, en kijk eens of je je echt opgesteld hebt zoals je van een gastvrouw/host/presentatrice mag verwachten, of dat je je boekje ver te buiten bent gegaan door je politieke voorkeur.

Nuchternederland | 04-02-20 | 09:56 | 2

Ze is fan van Hillary. Dat zegt toch wel genoeg?

BrokenTipi | 04-02-20 | 10:26

Gewoon Sonja Barend in een nieuw jasje. Allemaal zure kw-en.

harry19612 | 04-02-20 | 11:41

Maar blaadjes zijn toch goed voor egeltjes? Blaadjes zijn goed voor een bos. Blaadjes zijn goed voor mensen in de bushbush om die tent in hun broek te verdoezelen. Blaadjes zijn leuk voor in de Albert heijn om je nutteloze tijd aan te besteden. Wat een k*t metafoor joh. Blaadjes.

Vluchtelingen met blaadjes vergelijken. Waarom vergelijken we ze niet met cactussen? Die steken namelijk. Of met processierupsen, of met sprinkhanen.

Al zouden Ethiopiërs wel weer met blaadjes vergeleken kunnen worden. Shit. Lastig dit.

OuweOuweLekkerMauwe | 04-02-20 | 09:54

Marokkanen kost de NL gemeenschap bottem line vele miljarden en is inmiddels berucht voor de negatieve bijdrage aan de samenleving.
Het is volstrekt legitiem om daarop beleid te formuleren.

Het uitwijzen van bv. criminele families is in Zwitserland de remedie gebleken om deze groep wel in te passen in de samenleving.

Zwitserland Is een land van referenda en het werkt.

Bolhoed | 04-02-20 | 09:53

Wonderlijk dat 40-45 er niet bij gesleept wordt. De NL tv zit ten slotte nergens mee, als het maar deugt.

De luis | 04-02-20 | 09:50

waarom negeren we niet gewoon alle talkshowtafels scheelt een hoop ergens. of krijgen we dan GS niet gevuld met topics?

Petroselinum crispum | 04-02-20 | 09:48 | 2

Asl er in 1940 tv had bestaan, waren ze meteen na 2 dagen overgestapt op de Duitse taal.

joppo0 | 04-02-20 | 10:11

Ik heb nog nooit een talkshow gezien.

Elessir | 04-02-20 | 11:47

Zou hij ook €400,- uitbetaald hebben gekregen?

Paaldanseres | 04-02-20 | 09:44

Weet je wie ook een mens was?

djs | 04-02-20 | 09:44 | 4

R. Jetten?

JvanDeventer | 04-02-20 | 09:59

Was? Oh, hij is dus al dood...

Pleegzuster B | 04-02-20 | 10:06

Harry?

Betterworld | 04-02-20 | 10:23
▼ 1 antwoord verborgen

Ik begreep dat op Op1 die Sylvana Simons haar Tweede Kamer campagne mocht aftrappen. Dus het kan nog erger!

Moonwarrior | 04-02-20 | 09:44

Domme meisjes die willen deugen, bah!

Ko Ranzig | 04-02-20 | 09:37

Jammer dat hij niet geleerd heeft om een vraag met een wedervraag te beantwoorden.
Vraag: Ja maar, het zijn mensen.
Wedervraag: Inderdaad, maar hoe wilt u dit gaan bekostigen ?

loser | 04-02-20 | 09:36 | 2

Of: Vindt u dan daadwerkelijk iedereen die in NL wil wonen toegelaten mag worden, zonder enig onderscheid?

TheBigKirth | 04-02-20 | 09:40

@TheBigKirth | 04-02-20 | 09:40: leuk die wedervragen hoor, maar die kans krijg je al niet. Er wordt gewoon doorheen geschreeuwd, inclusief ‘gastvrouw’. Wat een schaamteloze tv is dit zeg, het blijft verbazen

Danold_Trump | 04-02-20 | 10:29

Wat een viswijven reactie van Jinek.

jaap932057795966 | 04-02-20 | 09:36 | 3

Je bedoelt kritisch? Eng woord, hè?

Erikjan79 | 04-02-20 | 09:40

@Erikjan79 | 04-02-20 | 09:40: "Kritisch" door het veilige, over de gehele linie in media en politiek geaccepteerde geluid te papegaaien?

kapoerewiet | 04-02-20 | 11:04

Ik snap niet dat Dion niet gewoon de opmerking maakt jij bent een lekker wijf dat altijd in de keuken bezig iedereen moet doen waar het goed in is. Wij zijn goed met cijfers en analyses daaruit blijkt dat vanuit het hart handelen funest is voor deze samenleving zoals jij en ik die kennen. Een hele berg blaadjes is dan geen berg blaadjes maar een composthoop en dat wil niemand, denk met verstand niet met je bn-er hart.

Lekker nie opgerot | 04-02-20 | 09:35 | 3

Persoonlijk zou ik zeggen: "Schoenmakker, blijft bij je lees. Zeg Miljouska, wat ga jij vanavond voor heerlijk eten klaar maken ? Daar ben jij een expert in."

loser | 04-02-20 | 09:38

Dat was nu precies het opzetje. Keurig en beschaafd beantwoord door de heer Graus. Nodig hun voorlichter of Wilders zelf uit als je daarop antwoorden wil hebben, dat is standaard bij elke partij. En begrijp werkelijk de verbazing niet dat een Wilders daar niet komt. Het is volkomen zinloos, tenzij het een 1 op 1 gesprek is. Tevens wekt een mevr Jinek de indruk dat politici daar moeten komen, en dat is onjuist. Men moet niks tenzij er zieltjes te winnen vallen.

Shortganger | 04-02-20 | 09:43

Van de afdeling GS VETERS STRIKKEN ALS EEN KAMPIOEN, kan ik u er van overtuigen dat dat Jinek programma zo fake is als Jake Stelter op CNN . Op 37 seconden zakt Eva met der ellebogen bijna door het bord kartonnen `studio' tafeltje heen. Dat iemand hier een kromzwaard heeft gezien is de boel misleiden.

rmstock | 04-02-20 | 09:33

Remigratie kan ook vrijwillig met een zak geld. In de jaren 1950 zijn een heleboel Nederlanders geëmigreerd omdat Nederland te vol raakte.
Aan de tafel bij Jinek en in het hoofdredactioneel van de telegraaf proberen ze er een jaren 30 smaak aan te geven.

Duifmans | 04-02-20 | 09:32 | 1

Daarom ook de vraag aan Dion, toch? Leg het uit. Maar dat wilde die niet, dus nu blijft het gissen. Simpel hè?

Erikjan79 | 04-02-20 | 09:38

‘Nichtje van’ heeft zo te zien niet de intelligentie van haar moeder geërfd.

HD50 | 04-02-20 | 09:31

Waar is nu de sluwheid van partijen als PVV en FvD? Je weet dat je dit kan verwachten in een links bolwerk. Waarom niet stug roepen dat je niet voor dat onderwerp bent gekomen als immigratie, maar duidelijk uitgenodigd bent voor het dierenwelzijn! Kom op jongens, wordt zelf ook wat wijzer.

Zeiss | 04-02-20 | 09:31 | 3

Dus als Rutte bij Pauw zit en wordt gevraagd naar de foutjes van Dijkhof, dan moet ie zeggen dat ie daar niet voor kwam? En jij had dat dan ook geaccepteerd?

Erikjan79 | 04-02-20 | 09:37

@Erikjan79 | 04-02-20 | 09:37: Ligt eraan waarvoor Rutte werd uitgenodigd. Als Rutte werd uitgenodigd om uit te leggen waarom toch niemand die 1000 euro krijgt, maar er worden vragen over een totaal iets anders gevraagd kun je 2 dingen doen. 1. Of je hebt een goed verhaal dat staat als een huis. 2. Je geeft aan dat je daar niet voor kwam en dat jouw afdeling niet is. Wat Graus doet is halfbakken. Kijk, je verliest er gewoon stemmen mee. Mensen vinden dit toch wat twijfelend overkomen van Graus. Gaan de twijfelaars zelf straks wéér VVD stemmen, dat moet je niet willen toch.

Zeiss | 04-02-20 | 09:41

Ai, nog stijve kuitspieren van het sprintje dat ik gisteravond onverwacht moest trekken om in de tuin te kotsen. Zag zojuist dat de kraaien het restant Wuhan-maaltijd hebben opgeruimd.

Pleegzuster B | 04-02-20 | 09:29

Heeft zo'n Jinek al kinnerzjes?

Vraag wat zij ervan zal vinden wanneer één van haar kinderen elke dag weer een zwerver meeneemt, dan een kamer eist in huize Jinek en mama de rekeningen moet betalen. En zich een beetje aanpassen aan de zwerfcultuur.

Polarisator | 04-02-20 | 09:27 | 1

Het probleem in een notedop.

JvanDeventer | 04-02-20 | 10:01

Ook bij een tweede keer kijken hield ik het niet tot het einde vol. Alleen dat belerende, kinderen-voor-kinderen-stemmetje al. Worden ze daar soms op geselecteerd of getraind?

MickeyGouda | 04-02-20 | 09:23 | 8

@Zeiss | 04-02-20 | 09:32: Okay. Hoeveel wil jij er toelaten? Ik bied nog steeds 1 per week.

Polarisator | 04-02-20 | 09:37

@DrumPiet | 04-02-20 | 09:26:

Dat was hieronder precies mijn punt. Bij dit soort programma's lijdt de inhoud onder de vorm. Je ziet het al aan de opstelling, je hoort het aan de toon: hier is geen kans op een open en eerlijk gesprek. Voor mij zit het in ieder geval al snel aan de pijngrens. En ja, ondanks dat ik het niet helemaal heb uitgekeken geef ik er een oordeel over. Waarom? Omdat ik regelmatig mensen spreek die hun mening baseren op dit soort shows. Wellicht ten overvloede: op de mening van een omhooggevallen soapie dus. Dat lijkt me pas echt iets om over te struikelen.

MickeyGouda | 04-02-20 | 09:37

@Polarisator | 04-02-20 | 09:37: Pollie, ik ben zéér voor het Australische model. Opvangen in eigen regio en eerst aanvraag doen waar je naartoe wilt. Wij bepalen dan of je mag komen. En net als in Australië zijn de toelatingseisen streng. Eigen geld? Opleiding? Welk werk ga je doen in Nederland?

Zeiss | 04-02-20 | 09:45
▼ 5 antwoorden verborgen

Miljuschka heeft haar ultieme deugmoment gehad, en heeft zichzelf kunnen laten zien als een "goed mens". Wat is dat toch met die BN-ers, waarom willen zij zo graag deugen voor het oog van de camera ? Wat is dat toch voor een infantiel toneelstukje ? Noem mij één BN-er die ooit een vluchteling in huis heeft genomen... In Engeland zeggen ze "talk is cheap". Oftewel, het is makkelijk praten. Het is zooo makkelijk om te pretenderen dat je moreel aan de goede kant staat. Heeft nou NIEMAND in de gaten wat een hypocriete vertoning dit is ? Wat een gehuichel, echt om niet goed van te worden.

Motleycrew | 04-02-20 | 09:23 | 1

Annabel Nanninga heeft volgens mij een vluchteling in huis gehad.

desmodus | 04-02-20 | 09:28

M. Witzenhousen: (kleuterjuftoontje) "Nee maar kijk he, het zijn mensen, geen blaadjes (?!) die je over de grens kunt gooien."
.
Wijffie Witzenhousen bij deze met gemak de Godwin vd Week behaald, nu al.
En blaadjes over " de grens gooien"?
Lijkt me hooguit van toepassing op de tuingrens met je tot gekkens toe SJW'ende buren.
Buren als wijfje Witzenhousen.

chicago river | 04-02-20 | 09:21

Als die mevrouw Milieuska (wie?) dan toch in metaforen spreekt, pak het op.
Ik ben netjes opgevoed en gooi geen blaadjes over de schutting, mevrouw. En die blaadjes van de buurman, die hij rijkelijk in mijn tuin trachtte dumpen, die verzamel ik en gaan op de brandstapel. Wat u met uw metafoor voorstelt, is dat we die mensen dus maar binnenlaten en op de brandstapel gooien.
Domme mevrouw, u kunt zich beter met het schrijven van kookboekjes bezighouden dan proberen wereldpolitiek te bedrijven.

EEnzame SchizofrEEN | 04-02-20 | 09:21 | 1

2 zielen, 1 gedachte.
Je staat niet alleen, beste SchizofrEEN.

chicago river | 04-02-20 | 09:37

je begint toch te twijfelen aan het vrouwenkiesrecht..

klimaatsloper | 04-02-20 | 09:19 | 6

@VW, alles ist vorbei | 04-02-20 | 09:53: nee. Ik bedoel dat slimme mensen de koers moeten bepalen. Dat is beter voor iedereens ‘zakken’.

OuweOuweLekkerMauwe | 04-02-20 | 09:57

@OuweOuweLekkerMauwe | 04-02-20 | 09:57:
30% van de huidige bevolking is zogenaamd “hoger opgeleid”, onder het cohort 25-50 is dat bijna 50%. Daarbij zitten dus ook gigantisch veel idioten met sociologie, of rechten, of pretstudies als vrijetijdskunde, internationale organisaties, vrouwenstudies en daat soort flauwekul, die allemaal GroenLinks, D66 stemmen en die allemaal windmolentjes in zee, weilanden afdekken met zonnepanelen en bomen kappen voor de biomassa een goed idee vinden en de ken dat CO2 giftig is. Daar gaat je argument.

Tel daarbij op dat de arbeidersklasse ook belasting betaalt (die brengen zelfs het leeuwendeel op) en vaak een veel beter politiek instinct heeft als het gaat om de praktische inrichting van sociale voorzieningen, zorg, onderwijs én beter snappen dat een nationale identiteit een voorwaarde is voor het in stand houden van die openbare voorzieningen. Ook al kunnen ze dat wellicht niet zo makkelijk onder woorden brengen. Het is niet zo toevallig dat juist dat soort mensen voor Brexit hebben gestemd (en tégen globalistische sociologen, vrijetijdskundigen, juristen van Labour onder Corbyn) in de VS voor Trump (en tegen de globalistische stedelijke elite van de Dems onder Hillary).

Dus: careful what you wish for. Meritocratie betekent niet per definitie dat je de merites en een juist politiek instinct aan de opleiding kunt aflezen. Je hebt als samenleving veel meer aan een goede metselaar met alleen vmbo dat een trutje met een Bachelor in genderstudies die maatschappijkritiese columns schrijft in een gesubsidieerd blaadje met een oplage van 1000 en 100 unieke bezoekers per maand online en daarmee toch jaarlijks 10 mille meer verdient dan de metselaar.

Wat jij bepleit is een technocratie van “experts” die het allemaal denken beter te weten, in elk geval beter dan het klootjesvolk waar je per definitie niet naar zou moeten luisteren. Je hoeft maar naar de EU en VN te kijken, waar die technocratie al is geïnstitutionaliseerd om te snappen dat dat dus zeker weten niet werkt.

Stormageddon | 04-02-20 | 11:48
▼ 3 antwoorden verborgen

Ach ja, nu gaat het nog over wat je 'mag' zeggen, of wat je 'mag' vinden. Nu kun je nog zeggen 'we kunnen die mensen niet deporteren', nu is er nog steeds de luxe dat Nederland denkt dat er echt keuzes zijn.

Die zijn er niet.

Zolang er géén enkele manier is om immigratie uit niet westerse landen te beperken of tegen te houden, zal er op vrij korte termijn een enorm probleem ontstaan wat niet meer te bagatelliseren is. Waar geen mens, al bedoeld die het nog zo goed, meer omheen kan. En dan? Dan valt er niet meer te praten over wat 'mag' of wat 'kan' of wat politiek correct is. Dat probleem komt als een sneltrein eraan, en iedereen die er wat aan zou kúnnen doen gaat met zn rug ernaartoe staan en doet net of er niets aan de hand is. Net zolang tot de trein er is en dan? Dan word het lelijk. Jammer dat mensen die verantwoordelijkheid hebben zich hiervan distantiëren en liever de brenger van het slechte nieuws karaktervermoorden dan iets ondernemen.

Macroglossum | 04-02-20 | 09:19 | 5

@kapoerewiet | 04-02-20 | 09:27: Had er gisteren een op mijn camera staan die in het donker mijn voorgevel en deur stond te bespieden. Was duidelijk aan het verkennen. Politieagent was bij bekijken van beelden van mening dat deze waarschijnlijk verward was en/of huisnummer zocht. Ja , tuurlijk, met voorzichtig op tuinbalk staan en heel langzaam een voet op grind zetten om daarna via poort te vertrekken.

MoonBeebe | 04-02-20 | 10:15

@kapoerewiet | 04-02-20 | 09:27: Had er gisteren een op mijn camera staan die in het donker mijn voorgevel en deur stond te bespieden. Was duidelijk aan het verkennen. Politieagent was bij bekijken van beelden van mening dat deze waarschijnlijk verward was en/of huisnummer zocht. Ja , tuurlijk, met voorzichtig op tuinbalk staan en heel langzaam een voet op grind zetten om daarna via poort te vertrekken.

MoonBeebe | 04-02-20 | 10:15

@MoonBeebe | 04-02-20 | 10:15: Ah joh dat is net als die grap van die vier Marokkanen in de tram die twee vrouwen lastig vielen. Het bleken conducteurs in burger te zijn. Als jet wíl geloven dan kan het.

Macroglossum | 04-02-20 | 10:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Hij kon, mocht niet eens wat zeggen want de hyenas vielen hem van alle kanten aan. Eva is het niet waard om te kijken, weg ermee.

gato | 04-02-20 | 09:18

Sneu. Wil de afgevaardigde van de Partij van de Dieren sentimenteel komen doen over dieren, zitten de scherprechters van de media klaar om hem te fileren met migrantenleed. Omdat hij formeel van de PVV is, die normaal zo verstandig is niet aan te treden voor het linksVolktribunaal.

Jan Passant mk2 | 04-02-20 | 09:17

Jinek leunt nog even op haar 10 jaar oude gefotoshopte zelfbeeld. In werkelijkheid vind ik het een armoedige milf met dito haar. Ik kijk er niet naar, slecht voor mijn gezondheid.

doskabouter | 04-02-20 | 09:17

PVV?FVD allemaal één pot nat. Jammer dat er geen alternatieven zijn. Enige oplossing nooit meer stemmen en voortaan je bek houden. Of emigreren of een partij oprichten. Of bij de NPO gaan werken .

Petroselinum crispum | 04-02-20 | 09:15 | 1

Of stoppen met ademen.

OuweOuweLekkerMauwe | 04-02-20 | 09:47

Wat een wijze analyse van deze experts op het gebied van migratie zum kotsen die wijven blabla enz

oldskoolhollander | 04-02-20 | 09:15

Ik heb de Telegraaf een paar dagen terug van laptop en telefoon gegooid, niet om deze reden maar dit is wel de bevestiging. Kapot moeten ze.

Normpje | 04-02-20 | 09:14 | 3

Wel jammer dat er veel links naar die krant zijn hier bij GS.

loser | 04-02-20 | 09:26

Ik lees al jaren de dode bomen uitvoering van de Telegraaf maar elk kwartaal denk ik, ik stop met deze sluipend dom-links wordende krant.

TriestGeval | 04-02-20 | 12:20

Nee, blijf de blaadjes over de Nederlanders heen pleuren en laat ze voor betalen ook nog, want zij zijn minderwaardige (witte) mensen in het verziekte linkse denkwijze.

unshift | 04-02-20 | 09:14

Een remigratieplan voor kansloze asielzoekers daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar een remigratieplan voor Nederlanders met een niet westerse achtergrond is onrealistisch onwenselijk en leidt tot onverkwikkelijke zaken. Terecht dat de Telegraaf hier afstand van neemt

lingo star | 04-02-20 | 09:13 | 3

@lingo star
Eens! Wat een ondoordacht plan.

Amsterdamsko | 04-02-20 | 09:14

Dat remigratiebeleid bestaat al. Dat is er gewoon. Uiteraard wel op vrijwillige basis en het is de vraag of de PVV dat ook bedoelt.
Maar als niet westerse migrant kun je wanneer je voldoet aan bepaalde voorwaarden, met een zak geld remigreren. Niks nieuws onder de zon.
Geldt ook voor boeren ikv emigratie.

Gazelle | 04-02-20 | 09:51

Het Mediahuis schrijft dat redactioneel artikel en masseert zodoende de Telegraaf in de richting van de afgrond. Waar blijft een verstandig-rechtse Metro look-a-like?

TriestGeval | 04-02-20 | 12:25

Och, ik heb er alle vertrouwen in dat de Duitsers weer met een oplossing komen voor de Nederlandse problemen. De kastanien uit ons feuer halen.

Polarisator | 04-02-20 | 09:11 | 2

Zij schaffen das!

Wel slim; zelf een probleem creëren en dan ook zelf met de ‘oplossing’ komen. Zijn ze goed in die Duitsers.

OuweOuweLekkerMauwe | 04-02-20 | 09:48

Zelfs de katten van Geert werden door haar gedemoniseerd. Met instemming van de Televaag.

Kamervraag | 04-02-20 | 09:10 | 1

Arme pluisje en snoetje

lingo star | 04-02-20 | 09:15

Dappere Dion !

Schepvogel | 04-02-20 | 09:10

Blaadjes over de grens gooien? Dat werkt sowieso niet. Die bruine herfstblaadjes waaien bij mij altijd weer terug als ik ze van mijn perceel heb geveegd. Ik ben te lui om ze op te rapen en in de kliko te flikkeren. Ik veeg nooit meer. Het heeft geen zin.

Leptob | 04-02-20 | 09:09 | 1

Gewoon op een hoop vegen en laten wegrotten.

Jos Tiebent | 04-02-20 | 09:23

Ik had als ik Dion was gewon spontaan begonnen over de omstandigheden in Ysselstein. Als Jinek dan natuurlijk daarop bleef aansturen had ik haar beticht van racisme om vervolgens weer verder te gaan over Ysselstein. Zei kan wel het programma maken maar Dion had het kunnen verzieken voor haar en haar hele redactie.

Lekker nie opgerot | 04-02-20 | 09:08 | 1

Ik had de term 'bladblazer' laten vallen.

Jos Tiebent | 04-02-20 | 09:22

BNer gelul nog steeds niet uitgezet

klimaatsloper | 04-02-20 | 09:08

Misschien had Graus eerst in de leer gemoeten bij Jan Roos. Die had dit al een x meegemaakt en wist dus wat er zou gaan komen.

Nex(i)t

Taxi!! | 04-02-20 | 09:07

Kijk sowieso nooit naar 'talkshows'. En die Jinek is een akelige doos, Graus een vervelende domoor, dus waarom zou een mens in Godsnaam één seconde tijd aan dat hele zootje besteden?

KeesBruin | 04-02-20 | 09:05 | 1

Precies. De NPO is als het ministerie voor Ontwikkelingssamenwerking.

Het helpt veel Nederlandse meisjes, homo's en idealisten aan een bezigheid. En het meeste geld blijft in Nederland. Dus broekzak vestzak.

Polarisator | 04-02-20 | 09:15

Ondertussen gaat morgen het politieke proces tegen Wilders verder. RTL komt met nieuwe onthullingen, er zijn 475 documenten opgedoken. En andermaal duikt bewijsvoering op voor bemoeienis vanuit het ministerie met het strafproces tegen de PVV-leider.

MaatJan | 04-02-20 | 09:04

daarom komt Wilders niet in zulke programma's. Dat hij Graus in dit mes laat lopen.... of hij dacht die red zich wel, of hij wil van hem af.

Jammer dat Wilders de marketing van Trump mist. Als je dan die superbowl advertenties ziet, Damn wat een gelikte reclames. Nee dan komt wilders met een slechte halve animatie film over de islamisering in elkaar gezet door een 15 jarige op z'n zolder kamer.

ikworstelengadouchen | 04-02-20 | 09:04 | 4

@DrumPiet | 04-02-20 | 09:06: ging om z'n filmpjes niet z'n tweets. die filmpjes heeft u nog niet gezien wellicht.

ikworstelengadouchen | 04-02-20 | 09:18

Of misschien dacht bij dat ze het over dit onderwerp voor het eerst eens zouden zijn?

ze nodigen daar toch ook niet iemand van de PvdD uit op dit onderwerp om die vervolgens keihard aan te vallen over dat gedoe met die voorzitter ofzo?

naraga | 04-02-20 | 13:15
▼ 1 antwoord verborgen

Idd, het zijn geen blaadjes die je zo ver de grens kunt gooien, die waaien ook altijd weer terug.....

Er is inderdaad een veel structurele oplossing nodig. Fijn dat dat gutmensch het ook heeft begrepen.

Next(i)t

Taxi!! | 04-02-20 | 09:02

Nederland heeft toch een remigratiebeleid?

Gazelle | 04-02-20 | 09:01

We hebben het maar slecht. Dat de staatsomroep voor het overgrote deel in linkse handen is is al treurig genoeg, maar dat RTL ook aan die onzin meedoet is akelig.
Aan de andere kant blijft het natuurlijk een babbelprogramma en het valt niet te ontkennen dat hier gebabbeld wordt.
Wat in Nederland ontbreekt is een serieus conservatief nieuwskanaal.

JvanDeventer | 04-02-20 | 09:01 | 4

Over een aantal jaren bestaan zowel de NPO als RTL/SBS niet meer. Ik kijk er eigenlijk nooit meer naar, heb nu 2 streamingdiensten (Netflix en Disney+) en kan kijken wat ik wil en wanneer ik wil. Ik heb me in mijn jeugd vaak genoeg geergerd aan de bagger op TV van dat zogenaamde omroepbestel en heb nu eindelijk de TV zoals het hoort te zijn.

kunstliefhebber | 04-02-20 | 09:14

Worden er in het conservatieve nieuwskanaal geen vragen gesteld? Of gaan die alleen maar over katten?

Erikjan79 | 04-02-20 | 09:19

@Erikjan79 | 04-02-20 | 09:19:
Er is een verschil tussen het (vaak achter de schermen) uitzoeken van de feiten en het voor de camera stellen van vragen (of erger nog, als vraag vermomde beschuldigingen) waarop het antwoord bij voorbaat al bekend is.
Het trieste is dat die babbelaars zichzelf zo serieus nemen.
Over katten kun je trouwens veel leuke dingen vertellen, maar liever niet in een nieuwsprogramma. Wel in een babbelprogramma, uiteraard.

JvanDeventer | 04-02-20 | 09:53
▼ 1 antwoord verborgen

Iemand moet die Dion eens mediatraining geven. Hij komt zeer gestrest over. Hij moet rustig leren praten en standaard antwoorden voorbereiden op te verwachten vragen. Niet "ik ga alleen maar over Dieren en economische zaken!", maar gewoon rustig zoiets als " ik weet wat er in het nog te presenteren plan staat, daarover komt later duidelijkheid"

Middensteun | 04-02-20 | 09:01 | 1

Hij is gewoon niet geschikt als politicus.

Kuifje-naar-Brussel | 04-02-20 | 09:16

Q; Het zijn mensen, het zijn geen blaadjes die je over de grens kunt gooien.

Ze wapperen anders wel zo naar binnen en dan mogen wij ervoor zorgen, d.m.v. een steeds hogere belastingdruk en werken tot je 80ste! Hoe vervelend/naar/afschuwelijk ook wij kunnen niet de ellende van hele wereld dragen!

Claudia M. | 04-02-20 | 09:01

Heb bewust niet gekeken omdat ik wist dat de eerlijke c.q. naïeve Graus afgeslacht zou gaan worden. Arme man werd jaren geleden al op L1 door de Joodse voorman Benoit Wesly openlijk recht in z'n gezicht voor nazi uitgemaakt. Graus sputterde op zijn correcte manier nog wat tegen maar ik had die vent acuut over de tafel getrokken. Kwam daarna landelijk in de media. Not.

MaatJan | 04-02-20 | 09:01 | 1

Dion had daar niet heen moeten gaan. Het siert de man enorm dat hij het toch geprobeerd heeft. Hij is gewoon veel te eerlijk voor dat rattennest. Tegen de vuiligheid aan die tafel is hij niet opgewassen, de enige die dat wel is, is Geert maar ja, die gaat niet over dierenwelzijn. Er bestaat altijd de mogelijkheid dat een paar kijkers nu toch wakker zijn geworden en dan heeft het toch nog nut gehad.

Lupuslupus | 04-02-20 | 09:23

Zat daar iemand van de Telegraaf of van de Volkskrant?

Miezerig | 04-02-20 | 09:01

Beste ********,
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw opzegging.
Wij vinden het jammer dat u besloten heeft uw abonnement te beëindigen.
Graag proberen wij dan ook in de komende 2 weken nog telefonisch contact met u op te nemen.
Kunnen wij u niet bereiken dan zal uw abonnement na afloop van uw huidige abonnementsperiode worden stop gezet.
De onderstaande gegevens zijn door u ingevuld ter opzegging:
Reden opzegging: Ik ben het niet eens met de redactionele koers
Toevoeging opzegging: twitter.com/geertwilderspvv/status/12... Is voor mij al genoeg reden te stoppen met de linkse inbreng vanuit belgie.
Heeft u vragen of kloppen uw gegevens niet? Neemt u dan alstublieft contact op met onze abonneeservice via 088 – 824 824 2.
Tijdens kantooruren is assistentie van een medewerker mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Abonneeservice

DanBilzerian | 04-02-20 | 09:00 | 2

Daar zou ik echt pissig om worden. Stopgezet is één woord!!!

John McClane | 04-02-20 | 09:03

De laatste PVV-er die iets las. Ze zullen je missen.

Erikjan79 | 04-02-20 | 09:27

Daar lijkt toch niemand naar. Geen fan van Dion maar Wilders heeft mijn stem.

R. Skickr | 04-02-20 | 09:00

Zó kennen wij onze Telegraaf weer: als partijkrant van de VVD.

bisbisbis | 04-02-20 | 08:58

Misschien weet die arme clown Grauss niet eens wat "remigratie" betekent.
Tijd voor de grote roerganger Greet om eens publiekelijk uit de doeken te doen wat hij er nu precies mee bedoelt.

DrumPiet | 04-02-20 | 08:58 | 2

* Graus, excuus.

DrumPiet | 04-02-20 | 09:01

De meeste lichtgetintiërs vinden Lichtgetintië veel leuker dan NL. Remigratie is dus en win-win.

Mahatma | 04-02-20 | 23:28

Het niveau van de gemiddelde nederlandse politicus samengevat in één persoon: Dion Graus. Maar dan nog lager. Wat een treurig en triest figuur.

Betterworld | 04-02-20 | 08:58

Nu heb ik wel het idee dat Dion, niet gehinderd word door overmatige intelligentie.. maar dit kan je zien aankomen, ook Geert is een keer te grazen genomen door de linkse media en sindsdien is hij nooit meer bij Vara programma's terug gezien.

Karel Kruizenruiker | 04-02-20 | 08:58

Betekent dat remigratieplan dat die mensen weer teruggaan naar het land van herkomst en weer helemaal omgeven zijn door hun eigen cultuur? Jeetje, wat erg!

VP732 | 04-02-20 | 08:57

Allemaal gelul op pootjes, want we hebben al een remigratiebeleid. Oprotpremies en hulp om zich in het eigen land te vestigen en zo. Dat had het antwoord van Graus moeten zijn. We doen het al, we gaan het nog wat meer doen.

Muxje | 04-02-20 | 08:56 | 1

*Het kan al, gelet op het zeer kleine aantal voorbeelden, we gaan het nog wat meer doen.

VP732 | 04-02-20 | 08:59

Kijk gelukkig al jaren geen tv meer. Opvallend is hoe die tweet is geschreven en hoe de foto van Greet op de achtergrond is genomen. Stemmingmakerij?

alusion | 04-02-20 | 08:56

Ik vraag me af wie er slechter van af komt.

mr_awesome | 04-02-20 | 08:56

Het is toch 144, niet 114?

Zupschufter | 04-02-20 | 08:55

Men weet wanneer men aan zo'n tafel aanschuift dat je risico loopt in de val gelokt te worden. Die opzet gebruikt de NPO ook bij Pauw. Je moet dat soort praatshows mijden als de pest.

Broadsquire | 04-02-20 | 08:55 | 1

Een val? Door te vragen naar een plan van de politiek partij die ze aankondigen op twitter?

Erikjan79 | 04-02-20 | 08:56

Sinds vrouwen kiesrecht kregen en zich genesteld hebben in bepaalde posities is dit probleem ontstaan. Vrouwen zijn in de basis zorgzaam en vinden vervelende situaties snel zielig. In Oost Europese landen waar het feminisme nog niet heeft toegeslagen en waarin de mannen een prominente rol hebben in de polletiek, wordt er wat harder opgetreden richting asiel en welvaartszoekers. Dan heb je hier ook nog praatprogramma’s waarin de vrouw haar mening ventileert terwijl ze op dat moment hormonaal op haar piekdagen zit. Ontneem vrouwen kiesrecht, dan kompt alles weer goed.

Hoolicool75 | 04-02-20 | 08:54 | 2

Goed punt

lingo star | 04-02-20 | 09:17

1830 belde, hij wilde zijn ideeën terug.

GekkeLorrie | 04-02-20 | 09:22

Een grens heeft twee zijden dus op de een of andere manier is iemand over de grens gegooid. De vraag is dus welke kant de juiste is.

devil13 | 04-02-20 | 08:54

Moralistisch en simplistisch gezever vanuit een ivoren toren. Wilders is misschien een hork, maar met 'het zijn mensen' dooddoeners bereiken we nooit een oplossing voor een van de grootste problemen van onze tijd. Ze praat werkelijk alsof ze een kleuter voor zich heeft zitten.

coitus reservatus | 04-02-20 | 08:54 | 1

bnrtjes hebben zelf niet door hoe tenenkrommend hun gezever klinkt in de context van de complexiteit van problemen waar andere mensen dagelijks hun hoofd over breken. ugh..

klimaatsloper | 04-02-20 | 09:13

Is de Telegraaf nu ook al van de Persgroep?

Dubbelepunthoofd | 04-02-20 | 08:54

Bij Jinek worden D66'ers als deskundigen uitgenodigd en rechtse partijen worden altijd door een linkse tafel afgeslacht. Als rechtse partij moet je gewoon niet bij Jinek gaan zitten, Graus had beter moeten weten want het opzetje is altijd hetzelfde. De volgende dag lachen de linkse mensen maar, denk toch dat de kijkers het wel zien.

i-Wonder | 04-02-20 | 08:53 | 6

@miss error | 04-02-20 | 09:12:
Wilders tweet een plan. Talkshow host vraagt naar plan (vragen stellen zal wel links zijn). Gast komt met lulverhaal dat hij niet wil antwoorden. Henk Ingrid boos dat vraag wordt gesteld (hoe durven ze iets te vragen). PVV-ers zijn mooie mensen...

Erikjan79 | 04-02-20 | 09:17

@Erikjan79 | 04-02-20 | 09:17: Als jij uitgenodigd wordt om over een onderwerp te komen spreken, het onderwerp wordt plotseling gewijzigd, en een ander in jouw bedrijf weet alles over dit onderwerp, jij niet. Laat jij je dan verleiden hier toch over te gaan spreken, of bedank je voor de eer en vraag je of ze volgende keer voor dit onderwerp je collega uitnodigen?

Zupschufter | 04-02-20 | 12:20
▼ 3 antwoorden verborgen

Misschien begrijp ik het niet maar hij zegt toch niet iets heel raars??????

Bello de Hond | 04-02-20 | 08:51 | 2

Hij zegt niets.

Erikjan79 | 04-02-20 | 08:53

Van een politicus mag je verwachten dat die de standpunten van zijn partij kan verdedigen. Ook als het niet voorgekauwd is dat dat ter sprake kan komen. Kan of wil Dion Graus dat niet, dan moet hij gaan nadenken of de dingen die Wilders roept wel overeenkomen met waar hij voor staat.

Doldwaas | 04-02-20 | 08:50 | 4

Nee, in andere partijen wordt nooit naar de portefeuillehouder verwezen. Kom op zeg.

bleached | 04-02-20 | 08:54

Dion is by far de domste politicus in de Kamer. Zelfs die debielen van Denk of godbetert Sylvana hebben nog meer verstand in het pit dan Dion.
Kereltje zette in Heerlen ook altijd de boel op stelten om niks. Het is een lastige dwingeland met een enorme honger naar aandacht maar zonder enig besef of gevoel voor realiteit. Mepte z'n wijf ook de deur uit - had ze misschien ook wel verdiend - en dat soort volk wil je echt niet in je partij. Ik snap werkelijk niet waarom Wilders deze fucknut er nog steeds bij heeft zitten. Er zijn heldere lichten vertrokken bij die partij maar dit botte mes blijft in de la...

Busverhuur | 04-02-20 | 09:07

@Busverhuur | 04-02-20 | 09:07: Ach, en ondertussen klagen dat de kamer geen afspiegeling van de maatschappij is - ik kan dit wel waarderen.

bleached | 04-02-20 | 10:14
▼ 1 antwoord verborgen

1 slimme vogel en verder alleen naar de leider gapende bewonderaars er om heen. Voor een dictator een goed recept, voor een politieke partij minder geschikt.

Schadenfreude | 04-02-20 | 08:50 | 1

U doelt toch niet op de PVV toch? Dan bent u diverse topmensen vergeten (Bosma, Agema, Beertema, Madlener, De Graaf).

VP732 | 04-02-20 | 09:04

Als man moet je daar überhaupt niet willen zitten bij die verbitterde feministe met haar veel te negatief geladen tafelgasten.

ZwengelMeister | 04-02-20 | 08:49

Kunnen we talkshows niet gewoon massaal boycotten? De jongens en meisjes die aan al die tafels tegen betaling hun woordje mogen doen hebben immers financieel belang bij een deugimago. Dat imago wordt bevestigd op het moment dat een gesprekspartner negatief wordt belicht. Per definitie kan er dus nooit sprake zijn van een zuivere discussie.

MickeyGouda | 04-02-20 | 08:48 | 7

@Zupschufter Het zijn geen debatten, zie het het als een voetbal wedstrijd waarbij ze met 6 man tegen 1 persoon spelen en het publiek slikt het als zoete koek. Uiteindelijk denkt de kijker "de meerderheid aan tafel denkt zo dus het zal vast de waarheid zijn."

Brabeaulander | 04-02-20 | 09:09

@DrumPiet | 04-02-20 | 09:11:

Nee, we gaan net zo lang door totdat we gemeenschappelijke grond vinden, Die moet er zijn, toch? ;-)

MickeyGouda | 04-02-20 | 09:18
▼ 4 antwoorden verborgen

Probleem met die praatprogramma’s is dat ze gasten uitnodigen die denken dat de wereld stopt bij het eindpunt van de 020 metro van 42 kilometer waarvan ze alleen de 2 km vanaf het centrum hebben gebruikt.En de taxi naar Schiphol natuurlijk.

van stampij | 04-02-20 | 08:47 | 1

Hij is mooi alhoewel ik uw alliteratie niet helemaal begrijp.

Piet Karbiet | 04-02-20 | 10:17

Graus moet je niet in het openbaar laten optreden, is nu toch wel duidelijk.

Een stuk onpasselijker word ik van dat vrouwtje, met haar pathetische "hEt ZiJn WeL MENSEN".
Alsof dat een argument is.
Dan mag je nooit meer wat voor beleid ook voeren dat voor welke groep ook nadelig is.
Want het zijn wel MENSEN >:'(

obi1 | 04-02-20 | 08:47 | 2

"Geen mens is illegaal!" is ook zo'n dooddoener. We hebben wetgeving waarin is vastgelegd wanneer iemand illegaal in ons land verblijft. Welk gedeelte snap je daar niet aan?
Zucht. Zijn meestal mutsen met heel veel tierlantijntjes en laagjeskleding en een kop als een achterwaarts door de heg getrokken papegaai.

Busverhuur | 04-02-20 | 09:05

@Busverhuur | 04-02-20 | 09:05: inderdaad, geen mens is illegaal, iedereen heeft een land van herkomst, waar hij geboren en getogen is en dat hij mag opbouwen. Anders moeten we paspoorten en visa maar afschaffen, toch?

kapoerewiet | 04-02-20 | 09:21

Mijn vegetarische buurvrouw nodigde mij uit voor een BBQ maar toen ik daar aankwam was er helemaal geen BBQ. Ik kreeg wel een preek hoe slecht het is om vlees te eten. Je had het kunnen weten Dion.

Brabeaulander | 04-02-20 | 08:46 | 1

En jij had beter moeten weten met zo'n buurvrouw.

loser | 04-02-20 | 09:34

Niet eens in staat om het voorgenomen beleid van zijn partij te duiden. Wat een nitwit.
Ben ook wel benieuwd waar Pritt het vandaan haalt dat "de evidente omvolking van Dit Land is Ons Land wordt goedgeluld" in het Telegraafartikel.
Heel hoog PVV gehalte dit, van alles roepen, maar niets duiden of weerleggen.

DrumPiet | 04-02-20 | 08:45 | 2

Kijk. Nu mag u eindelijk iemand met recht dom noemen.

Langshetrandje | 04-02-20 | 08:57

In de 2e kamer-commissie bleek het ook al zo'n licht.

MaarFeitelijk | 04-02-20 | 09:46

We hadden toch niet echt iets anders verwacht toch?

Crossing_The_Rubicon | 04-02-20 | 08:45

Komen ze überhaupt wel eens in een achterstandswijk?

Peter_la_Selie | 04-02-20 | 08:45

Dit zijn mensen. Dit zijn mensen. Geen blaadjes. Dit zijn mensen.

RickTheDick | 04-02-20 | 08:45 | 1

Dat wordt te gauw vergeten, dat klopt.

Kuifje-naar-Brussel | 04-02-20 | 11:14

Hele item niet gezien, maar in de clip in de tweet houd Dion zich prima staande, wat mij betreft.

bleached | 04-02-20 | 08:44 | 1

Ik snap ook de ophef niet. “Ja maar daar hebben we het niet over, dit zijn Nederlanders.” Groot gedeelte van de overlastgevers waren 15 jaar geleden nog geen Nederlanders, Jinek. Toen probeerden sommige partijen en opiniemakers ook deze discussie te voeren. Dat ging toen ook niet, door deugers zoals jij. En over 15 jaar valt er zelfs geen discussie meer te voeren. En je weet het, valse heks.

kapoerewiet | 04-02-20 | 08:57

Die haat in die ogen....

David000000007 | 04-02-20 | 08:44 | 2

Dion had moeten zeggen: "wat is jouw oplossing Eva?"

funkyd | 04-02-20 | 12:44
-weggejorist-
Geenstijlicoon | 04-02-20 | 17:13

Pure wanhoop. Alles voor de kijkcijfers.

BRR76 | 04-02-20 | 08:44

Hoho, niet zo generaliseren he. Maar 90% van de Marokkanen geeft de rest een slechte naam.

RickRD | 04-02-20 | 08:44

Jinek, Jinek....
Daar heb ik hier wel eens meer over gelezen geloof ik.

J-van-de-Bontekoe | 04-02-20 | 08:43 | 1

De naam Jinek komt je vaag bekend voor. Houden zo, hulde.

Van Duyvenbode | 04-02-20 | 09:32

Gelukkig hebben de dames wel een pasklare oplossing voor het probleem. Overigens heeft ze in principe gelijk. Het zijn geen blaadjes die je over de grens kunt gooien. We hebben onze grenzen opgegeven ten faveure van de megalomane eikels in Brussel, of zijn ze inmiddels weer CO2 neutraal naar Straatsburg afgereist?

BBRDWR | 04-02-20 | 08:40 | 1

Eigen blaadjes eerst.

Graaisnaaiert | 04-02-20 | 13:20

Wat doen Syrische blaadjes in Nederland als ze al de grens in Griekenland zijn gepasseerd?

Kaas de Vies | 04-02-20 | 08:40 | 1

Ze waaien gewoon met alle winden mee.

RickRD | 04-02-20 | 08:44

Hij had kunnen zeggen dat blaadjes behalve voor de NS voor geen problemen zorgen.

ploppy | 04-02-20 | 08:38

Dat is het lot van pvv'ers en fvd'ers als ze bij talkshows langskomen, er staat altijd een valstrik klaar.

GroetenVanUrk | 04-02-20 | 08:38 | 4

Of je geeft gewoon antwoord op en vraag? Misschien is dat moeilijk voor je te begrijpen?

Erikjan79 | 04-02-20 | 08:48

@Erikjan79 | 04-02-20 | 08:48: Hij gaf toch antwoord...... die kan je niet bevallen..... maar hij gaat over zijn eigen antwoord.

Fatwabuster | 04-02-20 | 09:02

Valstrik? Dat hun ware ik bloot gelegd wordt?

MaarFeitelijk | 04-02-20 | 09:42
▼ 1 antwoord verborgen

En dan nog verbaasd zijn dat Wilders nooit komt.

Shortganger | 04-02-20 | 08:38 | 2

Ja, stel je voor dat je uitspraken moet uitleggen en daadwerkelijk met een plan komen als je claimt er één te hebben. Schandelijk!

Erikjan79 | 04-02-20 | 08:49

@Erikjan79 | 04-02-20 | 08:49: En je dan door een acteur, een moddervette tv kok met daddy-issues, en nog wat volstrekt onbekend spul je uit laten maken voor weet ik veel wat? Voor geen goud.

Shortganger | 04-02-20 | 09:34

Dat was misschien niet zo netjes van Eva Jinek, maar ze heeft wel keihard gedeugd.

Osdorpertje | 04-02-20 | 08:38 | 2

Ik had mijn leesbril even niet op, en toen las ik heel even 'keihard geneuqt'.......

nope | 04-02-20 | 08:47

De taxi van Dion zal meer gekost hebben dan het Euro 400 vergoedinkje van Laura (van boosheisa van gisteren). Declareert Dion dan Den Haag-Amsterdam of Maastricht-Amsterdam? Hij woont in Maastricht voor de 2e kamer vergoeding maar blijkt feitelijk in Den Haag te verblijven.

MaarFeitelijk | 04-02-20 | 09:44

Volgens mij mag ik blij zijn dat ik geen televisie meer kijk.

Gaat deze ellende ook weer aan me voorbij.

Wat opvalt is dat de adverteerders deze rabiaat linkse onzin tolereren blijkbaar...

De Droit | 04-02-20 | 08:37

Zo draaien ze nu eenmaal.
Daarom zit Wilders er nooit.

ditotje | 04-02-20 | 08:37 | 6

Hoezo, waarom zouden ze meedraaien? De beveiliging is bang voor zijn welzijn. Wilders is bang voor een uitglijder.

MaarFeitelijk | 04-02-20 | 09:41
▼ 3 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken