Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Januari 2020. PVV trapt TK2021 af met spotje

Nu jullie weer, Thierry, Hugo & Dilan!

Greet denkt ook. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met canvassen voor de komende Tweede Kamer-verkiezingen, die pas over een maandje of 13 plaatshebben. (Wie denkt dit kabinet valt nog wel denk nog een keer. Die continu geschokte meesmuilende misdadigers houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd - hoeveel zwartgelakte documenten en corrupte geheime neuqsex topambtenaren er nog ontmaskerd worden.) Thematiek van PVV-spotje is bekend. Het zijn de moeslims, en dat zijn er ook wel veel inderdaad. Moet trouwens van de Raad van State, de ware schaduwmacht van Nederland. Zin in de spotjes van FvD, VVD en CDA nu, want iedereen en zijn moeder is radicaalrechts aan het inhalen op het immigratievraagstuk. Timeline TK2021 na de break! Wees erbij, met uw eigen partij!

Reaguursels

Inloggen

Hoop blabla maar als in 2021 PVV of FVD niet gaan leiden, dan is het gewoon over en uit met Nederland en als je dat nu nog niet ziet, dan ben jij er mede verantwoordelijk voor.

TonyMontana010 | 30-01-20 | 06:13

Ok. Grenzen dicht. Krachtig statement. Maar hoe denk je dat vorm te geven? Kom es met concrete plannen! Rutte vindt visie iets voor bij de opticien maar Geert heeft meer aan een blindengeleidehond...

ECLP | 29-01-20 | 22:58 | 3

Denk daar nou eens zelf over na. Dat is toch niet zo moeilijk hoor. Gewoon geen paspoorten meer uitdelen, strenge toegangs en herenigingseien stellen en toegang sociale voorzieningen ontzeggen. Klein beetje denkwerk en uitwerking maar met zo'n 3 mnd ligt dr dan wel een plan.

Flow82 | 30-01-20 | 00:45

Dat zou niet meer uit kunnen, er zit teveel geld en buiten dat deals waar we niet zonder kunnen. Zelfs al zouden we het willen gaat ons dat niet lukken al je het leger er bij in. Bezuinigingen en regels en betalen enzovoorts, we zijn helaas te laat met de juiste veranderingen door te voeren.

Xaffier | 30-01-20 | 00:49

@Xaffier | 30-01-20 | 00:49:
Hoe gaan de Britten dat dan doen, denk je?? Misschien precies zoals Flow82 omschrijft misschien.

Guy Fawkes | 30-01-20 | 08:35

Het blijft lastig zwemmen met je handen op je rug gebonden, Pim is er helaas door verdronken. Wanneer keert het tij?

H.Teeuwen | 29-01-20 | 22:25

Prima filmpje van Geert. Geen gedraal. Maar gewoon een waarheid als een koe.

Reaganmania | 29-01-20 | 22:08

Gemiste kans weer dit... Je maakt in feite heel nieuw rechts verdacht door ons telkens de islamofobe of monomaan islam-geobsedeerde hoek in te duwen. En dat wordt dan weer gretig (pun intended) aangegrepen om Geert z'n fanclub buiten elke coalitie te houden. En maakt dan de facto ook een coalitie van FvD met PVV onmogelijk omdat geen enkele andere partij wil aanhaken in de ganzenpas-polonaise.

Overigens zijn Islamitische architectuur en andere kunstuitingen, behalve misschien de mozaïeken wegens het niet mogen afbeelden van levende wezens, gejat van de Orthodox-Christelijke Byzantijnen\Oost-Romeinen en van de Zoroastrische Perzen, dus geheel wezensvreemd is het nu ook weer niet. Zelfs het geloof zelf is in feite gejat van de Joden en in mindere mate de Christenen. Maar dan met een evangelisch-agressief sausje, waar Joden de kosjere keuken fijn binnenshuis houden.

En de regimes die destijds de Moslims tegenhielden waren aanzienlijk meer wezensgelijk aan wat radicale Moslims nu zijn: autocratisch, totale beheersing van de Kerk over het menselijk leven, dan dat het ging om verlichte vorsten en democratieën die even de barbaren buiten de deur gingen houden. Hun probleem met de Moslims was niet dat ze barbaars, wreed en totalitair religieus waren, maar de verkeerde variant aanhingen.

Het blijft jammer, net als Thierry die zich om de zoveel tijd vergaloppeerd met uitspraken die helemaal niet in het FvD-programma staan, of pogingen om extra "stoer", conservatief of "van de harde aanpak" over te komen. Je maakt het cordon sanitaire alleen maar sterker en reikt de andere "kartel"partijen zelf de munitie aan om je van links (en rechts) af te schieten.

En je wint er weinig mee, maar verliest een hoop. De mensen die een bloedhekel hebben aan Islam, of zoals het ik met grote zorg aanschouwen, stemmen ook wel op je als je gewoon pleit voor dichte(re) grenzen, zonder dwang stimuleren van emigratie van sociaal-economisch minder succesvollen, onaangepasten en mensen die Nederland gewoon niks vinden. Heel toevallig zitten daar ook de meeste Islamistische probleemgevallen. Die kun je dus buitenhouden, of met enige financiële prikkel laten vertrekken, zonder het woord Islam ook maar te noemen. Dat is geen liegen of misleiden, je staat nog steeds voor een oplossing, je erkent nog steeds het probleem als men het je direct vraagt, maar gooit niet je eigen glazen in door mensen onbewust flashbacks te geven naar de Kristallnacht.

De EU-haters en gewone sceptici stemmen ook wel op je als je gewoon voor Nexit bent, de mogelijkheid van een Nexit-referendum of een Nexit onder voorwaarde dat de EU niet bereid is tot hervorming en stappen terug. Daar hoef je geen quasi-dreigende filmpjes met Islamgelal op de achtergrond voor te maken. Het aantal stemmen dat je verliest aan mensen die worden afgeschrikt door dit soort filmpjes en boude "minder, minder" uitspraken, die eigenlijk ook best minder EU willen, minder (problematische) immigratie, minder micromanagement en uitzuigend klimaat- en milieugedram, ligt naar mijn inschatting een stuk hoger dan de winst aan het behoud van je huidige achterban.

Wol | 29-01-20 | 21:27 | 1

Helemaal mee eens. Het gebrek aan strategisch besef bij partijen als de PVV en (in iets mindere mate - en vooral bij Thierry zelf) FvD blijft me verbazen. Virtueel onmogelijk dat deze partijen op deze manier ooit aan de macht zullen komen, terwijl er volgens mij best een meerderheid is in NL voor strenger immigratiebeleid, minder Islam, minder draconisch klimaatbeleid (zelfs al kunnen we misschien tegelijk gewoon accepteren dat klimaatverandering wel degelijk een ding is) en minder EU (zelfs al is dat dan geen Nexit). Maar doordat "rechts" totaal niet tactisch is, stemmen mensen toch maar op de VVD of CDA en nemen ze meer immigratie, meer Islam en meer EU blijkbaar toch nog op de koop toe.
Je kunt inderdaad wel zeuren om het cordon sanitaire, maar bouw er dan niet zelf aan mee. Is er dan niemand bij de PVV of FvD die nadenkt over de vraag "hoe gaan wij de zwevende kiezer in het midden ervan overtuigen op ons te stemmen in plaats van op de VVD?" Dit zou toch dé centrale vraag van iedere enigszins rechtse partij moeten zijn.
Ik zou ook het liefst een stop op islam-immigratie in Nederland (en Europa) zien, maar zelfs dan voel ik me nog niet lekker bij een partij die zulke filmpjes meent te moeten maken.

snakedogman | 30-01-20 | 08:49

Mooi, had nog verder aangedikt kunnen worden. Probleem is dat immigratiedoofheid hier een rol speelt. Ze willen niet luisteren en zullen wel weer met allerlei verwijten komen over extreem rechts en dergelijke. En we zijn nog maar bij de probleemstelling en nog ver van de oplossing.

Tapioca pudding | 29-01-20 | 21:21

BIjna 400 duizend. Dat is meer dan de stad Utrecht.

Nehemia | 29-01-20 | 20:17

De invasie van het Christendom was wat eerder.

kloopindeslootjijook | 29-01-20 | 19:21 | 1

Goed zo. Geschiedenis is ook maar een mening.

Mazzelstof | 29-01-20 | 20:44

Alhoewel het filmpje wel een kern van waarheid heeft van de nu ingeslagen weg waardoor de Islam in de toekomst steeds meer een stempel drukt op onze maatschappij vind ik toch de riedel van die filmpjes wat sleets doen overkomen als een grijs gedraaide plaat. Het laat niet echt zien wat de weerslag is in de samenleving. Daardoor vrees ik ook dat kijkers toch gaan denken dat dit weer een gelijksoortig filmpje is als voorgaande jaren?

Misschien eens tijd voor nieuwe filmpjes met een land als Indonesië als voorbeeld waar andere geloven niet meer openbaar beleden mogen worden, samenwonen bij wet verboden is, LHBT+ feitelijk niet meer kan. Dan kun je tenminste een spiegel aan de mensen voorhouden wat de gevolgen zijn wanneer die immigratie doorgaat met enorme geboortegolf van andersdenkenden die een sharia in de wet verankerd willen zien. Dat begint klein, maar wordt steeds groter.

Hou mensen een spiegel voor dat een koninkrijk als Nederland kan vallen met een ayatollah als leider in de toekomst, met als voorbeeld Iran. Daar is in 2e helft vorige eeuw de sjah verdreven.

Wellicht spreekt mensen wanneer je dit visualiseert veel meer aan dan iets wat we vaker hebben gezien wat meer als een bewering wordt opgevat, maar niet als reëel gevaar.

Jan, Leiden | 29-01-20 | 19:18 | 1

Kijk eens aan.... een zeer nuttige tegel

INH.30CL | 30-01-20 | 00:19

Van wie was dat jengelmuzakje nou? Jammer dat de commentaren op Jijbuis zijn uitgeschakeld, maar gelukkig hebben we ze hier wel.

IndoFortuyn | 29-01-20 | 19:02

Feit: overal waar de levensstandaard hoger is, verschijnen ze. Of met wapengeweld, of met binnendruppelen maar het desolate niveau van hun woongebieden verlaten ze met graagte, om die elders weer te laten ontstaan.....

Elder of Z. | 29-01-20 | 18:44 | 2

ze "vluchten" de halve wereld over, terwijl hun buren islamitische landen zijn?
en hier willen ze gelijk moskeeën, islamitische scholen en onze cultuur vernietigen, een groot man zei het al: opvangen in hun regio

Theo-Pim-Riv | 29-01-20 | 18:55

Dank je. Ik zeg inderdaad al 30 jaren dat we ze in de regio moeten helpen. Ginds 40 miljoen mensen helpen in plaats van hier een paar honderdduizend.

Rest In Privacy | 29-01-20 | 20:55

Raak filmpje. Minder minder minder invasieve exoten. Zoals de Chinese duizendknoop, Coronavleermuizen en nog wat andere onfrisse zaken die niet genoemd mogen worden.

Nivelleermarionet | 29-01-20 | 18:34 | 1

Ook die Islamfunk onder het filmpje geeft er wel een catchy sfeertje aan.

Nehemia | 29-01-20 | 20:20

Om de PVV te bestrijden heeft men de islam geïmporteerd.....

Elder of Z. | 29-01-20 | 18:34 | 2

Nee het FvD opgericht.

Theo-Pim-Riv | 29-01-20 | 18:55

De vlag is in het Engels de pannenkoeken.. ik mag hopen dat als ze Nederlandse waarden bedoelen we dan ook Nederlands blijven spreken..

Piet-weet-het-niet | 29-01-20 | 18:17

Maar zou je dan ook niet de bezetting door Spanje, de oorlog met Frankrijk en Engeland mee moeten nemen? En meer recent de grote instroom van Duitsers begin vorige eeuw.
En wat was daarvoor de oplossing? de EU. Dus als we alle islamitische landen lid van de EU maken is het gevaar afgewend.

Rest In Privacy | 29-01-20 | 18:09

Ikke nie begrijp, jij gefe geld, ikke begrijp!

joepiedepeopie | 29-01-20 | 17:56

Helemaal on topic: www.reuters.com/article/us-europe-mig... Gisteren schietpartij op Hongaars-Servische grens, toen 60 migranten en masse probeerden om Hongarije illegaal binnen te dringen.

Eeuwig..Op..Vakantie | 29-01-20 | 17:36 | 4

@Beste_Landgenoten | 29-01-20 | 18:43: Kwam CBS in de zomer van 2017 niet naar buiten met de mededeling dat 60 procent van de bijstandsuitkeringen naar mensen met een niet westerse achtergrond ging? Dat cijfer zal enkel hoger gaan worden is de algemene verwachting.

Nehemia | 29-01-20 | 20:26

In Kroatie was het ook feest, daar heeft de ustaha politie dobbernegers teruggebeukt naar Bosnie

vranac | 29-01-20 | 21:27
▼ 1 antwoord verborgen

Wel ff delen met velen,dit filmpje.
5000 vieuws is te weinig.
Zo gaan we het nooit stoppen.

De Profundus | 29-01-20 | 17:19

De PVV en dit soort over the top stupide spotjes kunnen echt alleen maar een door de EU en AIVD gespinde hoax zijn om zoveel mogelijk anti-rechts en anti-anti-EU sentiment te kweken om zo onder zo min mogelijk weerstand de EU-superstaat te voltooien. Als een anti-charismatisch figuur als Greet Wilders en het simpele Henk-en-Ingrid-plebs tegen de EU zijn, dan is de fatsoenlijke weldenkende rechtschapen deugburger natuurlijk voor de EU. Well played EU.

Naarwijdachten | 29-01-20 | 16:56 | 8

even meer nadenken en dan iets samenhangends - u weet wel oorzaak en gevolg - te berde brengen. Misschien wordt het dan leesbaar.

hertogvanzottegem | 29-01-20 | 18:42

@De Profundus | 29-01-20 | 17:21: idd een huurmoordenaar en wie hadden het meeste last van rip Pim ?

Theo-Pim-Riv | 29-01-20 | 19:00

Je zou het bijna denken, Idd altijd van matige kwaliteit en creativiteit die filmpjes en een achterhoedegevecht bovendien. Er gaat niemand (ok, bijna niemand) anders stemmen volgend jaar en wanneer wel, staan de gekozenen in no time buitenspel.

2tribes | 29-01-20 | 19:42
▼ 5 antwoorden verborgen

Ik vond Berta Helene Amalie Riefenstahl toch een stuk talentvoller qua propaganda.

Ik kan dit broddelwerkje natuurlijk wel stukje bij beetje ontleden maar dat lijkt me vrij zinloos hier.

Andrew Deen | 29-01-20 | 16:44 | 8

Mark en Alexander zijn al broddelend weer een stuk talentvoller dan Lenie.

hertogvanzottegem | 29-01-20 | 18:45

Welke slag gaat niet om macht???

Dr. Pown3rt | 29-01-20 | 19:35

@Andrew Deen | 29-01-20 | 18:01: Oude kerken in Andalusie hebben allemaal een metalen balk over de ingang. Weet je waar dat voor is? Om te voorkomen dat een moor te paard die kerk kon binnenrijden. Dus nee, helaas, zo'n ontzettende gouden eeuw was het daar niet voor andersdenkenden.
De wandaden van de inquisitie waren ook grotendeels geinspireerd door wat ze al gewend waren onder het bewind van de moren.
De slag bij Wenen ging om religie, het eigene beschermen tegen de gevaarlijke ander. Zoek gerust eens op wat voor wandaden het Ottomaanse rijk zich aan begaf, daar wilde de Polen ook niets mee te maken hebben.
En dan vergeet de PVV nog de slag bij Lepanto...

Opslag Medium | 29-01-20 | 22:10
▼ 5 antwoorden verborgen

Weinig op de inhoud van dit PVV filmpje aan te merken. Zelf ben ik geloof ik niet zo'n totale tegenstander van de EU - ik meen dat we dat verband juist hard nodig hebben om de tsunami's migranten, waarvan dus heel veel moslims, tegen te houden - maar voor de rest klopt het wel: de islam hoort in West-Europa niet thuis, brengt alleen maar ellende, en we zouden moeten streven naar minder moslims, niet nog meer.

Verder, ik dacht dat Mark Rutte zelf al de aftrap tot de verkiezingsretoriek gegeven had met zijn uitspraak dat het de komende jaren hoofdzakelijk over die migratie zal gaan, of zoiets. Nou, dan is dit wat hij kan verwachten.

Ik merk de laatste jaren ook bij veel van mijn wat linksere vrienden en kennissen een soort omslagje, althans het valt mij op dat ze allemaal zeggen: "Voor échte vluchtelingen moet Nederland altijd plaats blijven bieden". Maar vraag je dan hoeveel dat er volgens hen ongeveer zijn, dan gaan ze eromheen draaien, en als ik zeg dat ca 98% economische gelukszoeker is, omdat het nergens voor nodig is helemaal naar Nederland te vluchten, dan krijg ik al snel te horen: Haha, ja, maar jij bent nou eenmaal een rechtse houwdegen. Zo simpel is het allemaal niet, hoor.

Maar zo simpel is het toch overduidelijk wel?

Dr_Johnson | 29-01-20 | 16:43 | 11

@Andrew Deen | 29-01-20 | 18:06: De Turken bouwden niet het recht op hun familie hier naar toe te halen. Ze zouden na afloop van hun contracten terug naar huis gaan. En ze haalden wel degelijk neven en vrouwen hier naartoe.

En de werkgevers boden inderdaad een zeer laag salaris voor zeer smerig en zwaar werk. De werkgevers profiteerden in hoge mate van de gastarbeiders, die wel voor het lage salaris wilden werken. De gastarbeiders werden gehuisvest (kost en inwoning), kregen ziekenfonds, vakantiegeld en werden 1 in de zoveel weken naar een bepaalde buurt in een stad vervoert, ter leniging van bepaalde instincten/driften.
Nadat de gastarbeiders geen gast meer waren werden zo volledig gelijk gesteld aan de Nederlanders qua rechten.

Toen het werk zogenaamd op was/te duur werd, werd het geëxporteerd naar China. Die Chinezen werken wel voor een minimum salaris en vinden het helemaal niet erg om uitgebuit te worden. Zowel door hun eigen overheid als door bv Apple.

De lichting die in de jaren 60 de arbeidsmarkt opkwam, had een vakopleiding gevolgd. Deze kregen banen met hele goede salarissen.
De arbeiders, die vies en vuil en zwaar werk moesten doen en mede de opleidingen financierden, meenden dat zij ook recht hadden op een deel van de koek.

Arachne | 29-01-20 | 21:33

@Dr_Johnson | 29-01-20 | 21:26:
Al naar gelang het hem goed uitkomt, wisselt vd Horst even makkelijk van praktijk naar theorie, als andersom.

Dus bij asiel-aanvragen gaat hij voor de formeel-theoretische benadering, en laat hij de praktijk bewust buiten beschouwing.
Als het hem uitkomt, zou hij bij wijze van spreken nog durven beweren dat er in NL geen moorden plaatsvinden, want die zijn immers verboden!
Of in zijn geval, islamitisch onderwijs is geen probleem, WANT daar hebben we immers regels/de onderwijsinspectie voor.
Vd Horst's bewijsvoeringen zijn zo glad als palingen in een emmer snot. Of in zijn geval, als slangen in een pot snot

michelpen | 29-01-20 | 22:02

"Zelf ben ik geloof ik niet zo'n totale tegenstander van de EU - ik meen dat we dat verband juist hard nodig hebben om de tsunami's migranten, waarvan dus heel veel moslims, tegen te houden."

Want dat gaat nu zo lekker door de EU? Dit kan alleen maar als je gelooft dat het mogelijk is om EU-wijd een politieke meerderheid te krijgen voor een immigratiestop en de-islamisering. Vrij onwaarschijnlijk toch? Hebben niet net vrijwel alle EU landen het Marrakesh-pact getekend? De EU is zo ongeveer het grootste obstakel als je minder immigratie en minder islam wilt.

snakedogman | 30-01-20 | 08:55
▼ 8 antwoorden verborgen

Er is maar één oplossing: een land beginnen voor echte Nederlanders.
Wat zal het gezellig worden: weer uit elke brievenbus een touwtje, en als je er aan trekt zit er een duizend gulden aan.
Op straat draaiorgels, klompendansen en overal mensen die jouw taal spreken, letterlijk en figuurlijk.
Je kan alles gewoon zeggen: want Nederlandse humor en nuchterheid.
Belastingen kunnen direct drastisch omlaag, want alles is al af. Huizen zijn strontgoedkoop, nog sterker: je mag op je eigen stukje land desnoods in een schuurtje wonen als je dat wilt, want het is jouw land.
Ambtenaren zijn er alleen maar om noodzakelijk nuttig werk te doen, zoals onderhoud aan de wegen etc.

King of the Oneliner | 29-01-20 | 16:31 | 2

Klinkt als ons dorp... Je bent welkom, alleen staan hier niet veel huizen te koop.

small_town_dude | 29-01-20 | 16:36

Ter informatie: De Franse schrijver Renaud Camus (de uitvinder van de term remplacement oftewel "omvolking") is veroordeeld voor haatzaaien omdat hij de massa-immigratie tijdens een speech een "invasie" noemde. Volgens de Franse rechter viel dat onder ophitsen. Camus moet nu 3600 Euro doneren aan "anti-racisme" organisaties en krijgt 2 maanden voorwaardelijke gevangenisstraf.
Kortom, kijk uit wat voor termen je gebruikt. "Invasie" is dus een juridisch risicovolle term. Ik ben geen jurist, maar zeggen dat massa-immigratie uit de derde wereld een slechte deal is voor de inheemse bevolking van Europa lijkt me juridisch veiliger dan praten over "invasies".
www.youtube.com/watch?v=YuR2VlUWoPQ

petersteenkamp | 29-01-20 | 16:30 | 1

Het Vrije woord is alleen Vrij, wanneer het door de islam goedgekeurd is, lam.

Theo-Pim-Riv | 29-01-20 | 16:32

Ik wil wel op Geert stemmen, maar dan moet er nou es een keer ook wat gebeuren. Niet dat stemmen en dan vier jaar niks en dan weer stemmen en dan weer vier jaar niks en dan weer stemmen en dan . . . Nou is 't klaar, neem een diepe hap adem en noem de dag van de Nexit net als Boris.

DitjaarkrijgikAOW | 29-01-20 | 16:26 | 7

@Reaguurdeskundige | 29-01-20 | 16:42: Brussel gaat alles aan alle kanten dichttimmeren en landen opzadelen met immense (klimaat) schulden dat uit de EU stappen hetzelfde wordt als Hotel California. Onmogelijk. De Britten hebben nog op tijd gehandeld, maar voor ons is het te laat, tenzij er een massale volksopstand komt model 1789.

Nehemia | 29-01-20 | 20:29

Met de handen op de rug gebonden is het lastig zwemmen...

H.Teeuwen | 29-01-20 | 22:21
▼ 4 antwoorden verborgen

He, dat muziekje is best mooi. Hebben we dan toch nog iets gevonden wat in de categorie 'verrijking' zou kunnen vallen? Verder is die islamisering zoals uitgebeeld gewoon de waarheid en moet er een einde aan komen.

zwarte_weduwe | 29-01-20 | 16:20

Die Geert, nooit in het noorden geweest. In ieder geval niet in Leeuwarden, wel in Leeuwerden. Maar ik vergeef het hem. Ik kom er ook niet. Of is dit een plaatje uit een tijd dat Nederland nog mooi was? Toen heette Leeuwarden inderdaad Leeuwerden.

Johnnie Hansome | 29-01-20 | 16:20 | 1

Het gaat niet om de verpakking, het bericht is duidelijk, jammer genoeg.

Theo-Pim-Riv | 29-01-20 | 16:33

In het eindshot is wel mooi te zien dat HOLLAND nu ook al delen van Noord-Brabant, Gelderland en Drenthe beheerst.
De boodschap is dus: Nederland weer voor de Hollanders.

small_town_dude | 29-01-20 | 16:14

de slamische invasie is volledig ontworpen en gefaciliteerd door de twee eerdere invasies van het geloof in de enige echte god.

van de woestenij waar mensenoffers in het vuur worden gedonderd.

Greet de kortzichtige ziet niet de prijs van de bril op zijn neus.
Nep.

hallevvezool | 29-01-20 | 16:10 | 2

De interpunctie ontbreekt enigszins.

Theo-Pim-Riv | 29-01-20 | 16:16

Bij de islam denk je gelijk aan de Twin Towers, mensen die tegen hun zin onthoofd worden door lieden die iets over een hakkenbar roepen met een zwarte theedoek over hun hoofd en dan iemand die op zijn knieën zit de kop afsnijden. Ook denk ik bij de islam aan moslimterroristen, die aanslagen plegen op moeders en kinderen die op bruggen lopen, 's-ochtends in de metro onderweg naar school en dan opgeblazen worden, zodat er zelfs bij de dodenwake geen open kist kan zijn, daar er weinig te herkennen is. Zal ik verder gaan met aanslagen op een soort van franse Donald Duck? Nee ik kan niet meer verder want door die moslimterroristen denk ik niet meer echt Nederlands.
Ik vertrouw mezelf niet meer, maar gelukkig ben ik al jaren getrouwd met een vrouw Joris gelijk, die me dan weer rustig krijgt.
Schrikken dat filmpje van Geert Wilders, waarom, nou omdat Geert Wilders de waarheid verkondigd en geen Pinokkio van de vvd is.

Theo-Pim-Riv | 29-01-20 | 16:24

Ik vind het een geslaagd filmpje met leuk Allah koortje. Er zullen genoeg correcte mensen zijn die zich eraan doodergeren wat dat betreft prima filmpje

Rest In Privacy | 29-01-20 | 16:10 | 1

lekker achtergrond muziekje.

Schepvogel | 29-01-20 | 16:08

lekker achtergrond muziekje.

Schepvogel | 29-01-20 | 16:07

De Slag op het Merelveld werd verloren maar nog jaarlijks groots gevierd.

Piet Karbiet | 29-01-20 | 16:07

Weg met die salafisten. Bij Toutatis!

Madame Poitiers | 29-01-20 | 16:03

Geert is (ironisch, met een Hongaarse vrouw) vergeten waarom we nog steeds elke dag om 12 uur 's middags de klokken luiden.
Nandorfehérvar, 1456. (Belgrado. Janos Hunyadi, de hamer der turken). Het was misschien maar een adempauze, maar dat van die klok luiden is toch memorabel.
en.wikipedia.org/wiki/Siege_of_Belgra...)

CynicalBastard | 29-01-20 | 15:57 | 1

Nha, Hier geen klok om 12 uur hoor.

Datgingniegoed | 29-01-20 | 16:17

Toch wel weer grappig als je de plempsels leest waarbij rete veel commentaar over de uitvoering wordt gegeven maar vrij weinig over de daadwerkelijke inhoud van het filmpje.
Tja, de resolutie van het filmpje - de grijs gedraaide plaat - gescheeuw van de zij
Iijn ect. ect.
En toch krijgt die schreeuwlelijk keer op keer gelijk en ook een 480p filmpje brengt de boodschap over.
Zijn communicatieve vaardigheden mogen voor sommige mensen dan te wensen overlaten maar inhoudelijk zegt hij wat heel veel mensen denken.
Ik luister 100x liever naar Geert dan menig een in die TK die met mooie woordjes leugens verkopen.

Datgingniegoed | 29-01-20 | 15:51 | 8

@small_town_dude | 29-01-20 | 16:18: Hij heeft geluisterd naar de late excuses van Rutte over het weg kijken van het gevaar.
Wie hier de domste is, met alle respect, bent u zelf.

MoonBeebe | 29-01-20 | 17:13

@small_town_dude | 29-01-20 | 16:18: Hij heeft geluisterd naar de late excuses van Rutte over het weg kijken van het gevaar.
Wie hier de domste is, met alle respect, bent u zelf.

MoonBeebe | 29-01-20 | 17:13

Er zijn ook mensen die graag zouden zien dat er ook iets wordt gedaan aan de problemen. Dat betekent dat partijen die deze problemen willen aanpakken ook daadwerkelijk aan de macht moeten komen. Met de strategie van Wilders is dat zo goed als uitgesloten en dan maakt het geen zak meer uit hoeveel gelijk hij misschien wel niet heeft. Uiteindelijk is het énige dat telt het aantal zeteltjes dat je wint bij de volgende verkiezingen én de mogelijk coalities waar jouw partij bij zou kunnen aansluiten na die verkiezingen. Op beide fronten faalt Wilders gewoon. FvD doet het beter en weet daadwerkelijk kiezers van de VVD af te snoepen, maar beperkt zichzelf ook door te veel on-tactische uitspraken van de uil van Minerva.
Dat FvD en PVV de VVD benaderen in de peilingen heeft verder volgens mij meer te maken met het totale falen van de VVD op vrijwel alle punten, van economie tot veiligheid, dan met de tactiek van PVV en FvD

snakedogman | 30-01-20 | 09:04
▼ 5 antwoorden verborgen

Alsof Ivo Opstelten en zijn gedoogpartners hoogstpersoonlijk de tekst hebben ingezongen.

SIogra | 29-01-20 | 15:51

Ik blijf er bij. Het zijn niet DE moslims die voor problemen zorgen. Ik kan daar prima mee leven zolang zij hun godsdienst achter de deur belijden en zich aan de wetten van dit land houden. Het is de overheid en de knettergekke gutmensch die in een ieder ander een racist, islamofoob en fascist ziet. Zij zijn het die knippen en buigen en de wetten uitrekken voor de islamist die een gevaar is voor de democratie en de moslim die daar graag deel wil uit maken van deze samenleving. Zij zijn het probleem die de radicale islamist faciliteren en het ten gronde brengen van onze cultuur en samenleving. Maar blijf vooral op het partijkartel stemmen. Dan hou je wat te kankeren op de moslim. ik ben als FVD'er bezig met dit probleem aan te kaarten bij de partij. Het zou mooi zijn als moslims ook lid van de partij zouden willen worden.

forecastle | 29-01-20 | 15:50 | 8

U heeft hier best een groot stuk gelijk. De overheid is vanaf het begin de grote promoter van juist de religieuze moslims geweest. Wie werd er als spreekbuis geaccepteerd om voor gastarbeiders te spreken? De Imam, de moskee... Waardoor de seculiere krachten binnen de gastarbeiders in de jaren steeds meer gemarginaliseerd zijn. En nog steeds word het moslim zijn altijd op 1 gezet als het over Allochtonen gaat. Spreek ze aan op hun Turks of Marokkaans zijn, wees expliciet seculier en stop het overleg met religieuze leiders. Bestrijd de Islam als religie in het straatbeeld, maar steek seculiere Marokkanen en Turken de helpende hand toe.

Dr_Prepper | 29-01-20 | 16:56

@usb stok | 29-01-20 | 16:27:
Dat is niet helemaal waar, er zijn er zat die dat willen ook ook al jaren gewoon doen. Het is gewoon de sociale druk van de meer traditionele (radicale zo je wilt) moslims die voor verdeeldheid en vervreemding onder hen zorgt. Daarbij zijn sommige moslimgroepen vrij dominant en deze groepen worden door de NL overheid subliem in de kaart gespeeld,

2tribes | 29-01-20 | 20:10

"Het zijn niet DE moslims die voor problemen zorgen. Ik kan daar prima mee leven zolang zij hun godsdienst achter de deur belijden en zich aan de wetten van dit land houden."

Het is alleen inherent aan de Islam dat die niet gebeurt en nooit zal gebeuren. Het is per definitie een agressieve, expansieve, intolerante godsdienst en aanverwante cultuur, die ook nog een voorschrijft dat invoering van de shariah het streven moet zijn van iedere moslim in welk land dan ook.

Het is een beetje als zeggen "ik kan prima leven met Nazi's zolang ze de Joden maar met rust laten en hun ideeën over een totalitaire staat achter de voordeur beleiden". Je weet vantevoren dat dat niet gaat gebeuren.

snakedogman | 30-01-20 | 09:09
▼ 5 antwoorden verborgen

Ik zie diverse mensen roepen dat de PVV geen oplossingen heeft/biedt en zo. En ook dat PVV stemmers dom zijn.

Maar hoe dom ben je als je op internet zit (want je zit ook op GS) en het je niet lukt om op de site van de PVV te gaan, of een lokale afdeling, en dan gewoon daar rondkijkt.

Dat de oplossingen die aangedragen worden niet de oplossingen zijn die jij wilt zien is wat anders.

Maar wil je een beter investeringsklimaat? Dan schrap je overheidsregels.
Wil je meer veiligheid: meer politie.
Wil je de invloed van ongekozen rechters beperken : minimum straffen in de wet zetten

Moonwarrior | 29-01-20 | 15:46 | 2

Wilders staat nu al een tijd voor de rechter wegens "haatzaaien" (minder, minder, minder). Moet daar ook een minimumstraf voor komen?

petersteenkamp | 29-01-20 | 16:11

@petersteenkamp | 29-01-20 | 16:11: dan waren er ook 2 PvdAers voor veroordeelt. Haatzaaien is zo een vage term en kan te pas on onpas gebruikt worden en aangezien dat ze Wilders er mee pakken en PvdAers niet moeten we eerst het rechtssysteem zo maken dat willekeur niet meer mogelijk is.

Moonwarrior | 29-01-20 | 16:40

In vroegere tijden was de vijand diegene die gebied wilde veroveren. Nu anno 2020, is the battle compleet anders. Waar zit de vijand.Overal en dat is het verschil. Met dank aan hen die dit mogelijk hebben gemaakt. Zij die de westerse beschaving haten weten zich juist gesterkt door diezelfde mensen die zij verachten. Hoe vreemd kan het lopen. Wie had dit ooit gedacht. Een beschaving die zichzelf opheft en vernietigt. Een hele knappe prestatie. Bravo.

De Evangelist | 29-01-20 | 15:42 | 4

Is wel zo, Veel ogenschijnlijk 'goed geïntegreerde' gekleurde dan wel islamitische Nederlanders hebben een hekel aan alles wat echt Nederlands is en wantrouwen de Nederlander tot op het bot - elke afwijzing/tegenslag en elk puntje van kritiek wordt uitgelegd als institutioneel racisme. Ik vind het echt ontluisterend om dagelijks te moeten horen wat voor een diep racistisch volk we eigenlijk zijn. Het enige dat goed is aan dit land, zijn alle voorzieningen. Met de oorspronkelijke bewoners zelf hebben de meesten helemaal niets op.

2tribes | 29-01-20 | 20:18

@2tribes | 29-01-20 | 20:18: die zijn een noodzakelijk kwaad, een randvoorwaarde om van al die voorzieningen gebruik te kunnen maken. Iets als: mooi land Frankrijk, alleen jammer dat er Fransen wonen.

2tribes | 29-01-20 | 20:20

@2tribes | 29-01-20 | 20:18: Waarom zouden deze immigranten de Nederlander vertrouwen? Vertrouwt u iedereen zo maar zonder meer?
Immigranten komen hier niet om Nederlander te worden. Ze komen hier omdat hier iets te halen valt, al dan niet tijdelijk, en dat zijn de voorzieningen. Ze hebben geen afkeer of hekel aan hun eigen cultuur.

Er is en wordt nog steeds gewerkt met het idee van civic nationalism.
U immigreert naar een land, verwerpt wat u tot dan toe geloofde/leefde/deed en neemt de gewoonte en gebruiken en denkwijze van dat land in zijn geheel over, want u bent in dat land en dat geldt als superieur. U kunt een aantal dingen behouden; zaken die geen gevaar of conflicten opleveren zoals voedsel. Dit is het principe van de immigratie in de VS. Dit werkte zolang men Europeanen binnenkreeg, want gelijke afkomst. Dit ondanks verschillende talen, RK/protestant. Zodra je verschillende continenten en rassen (ja) en culturen binnenkrijgt, is civic nationalism een recept voor balkanisering.

Je kunt gaan voor assimilatie. Israël heeft dat gedaan: 1 taal, 1 ideologie (zionisme), 1 manier, 1 mentaliteit. Vandaar ook de voor iedereen verplichte legerdienst. Alle neuzen dezelfde kant op. Ook daar mocht men het voedsel en kunstuitingen houden, maar meer niet.

Arachne | 29-01-20 | 21:14
▼ 1 antwoord verborgen

Zag gisteren bij 1vandaag een “zorgen” lijstje volgens een peiling onder de kiezers:
1. Zorg
2. Klimaat
3. Onderwijs
4. Immigratie
Snapt dan niemand dat 1 t/m 3 zwaar onder druk staat door nummer 4 ??

Kwelbeller | 29-01-20 | 15:39 | 8

De oplossing is meer Durex.

Rest In Privacy | 29-01-20 | 15:57

Tuurlijk snappen de meesten dat wel, maar als je het niet benoemt bestaat het ook niet en hoef je het niet te adresseren.

2tribes | 29-01-20 | 20:21
▼ 5 antwoorden verborgen

VVD is de grootste omdat ze links beleid uitvoeren (dus linkse stemmers trekken) en rechts lullen. Dus iedere rechtse angsthaas die niet wil nadenken kan bij de VVD terecht. Verder nog vragen? Nee? Aan het werk dan maar weer.

funkyd | 29-01-20 | 15:38 | 3

Als de linkse stemmers dan bij vvd gaan en de rechtse bij cda/FvD, pvv, dan kan er wel een keer een rechtse agenda uitgevoerd worden.

LuNaTeeQ | 29-01-20 | 15:51

@LuNaTeeQ | 29-01-20 | 15:51: waarom zouden rechtse mensen op de CDA stemmen? Dat is een VVD-light en nog linkers.

Moonwarrior | 29-01-20 | 16:41

@Moonwarrior | 29-01-20 | 16:41: CDA is al decennialang een farizeeërpartij met hun lachwekkende rentmeesterschap, hoewel de CU op dat vlak snel dichterbij komt. Qua 'religieuze' partijen is de SGP nog het meest bij zichzelf gebleven.

Nehemia | 29-01-20 | 20:32

Zo moeilijk is het niet toch? Illegalen uitzetten. Weg probleem. Zou een hele verademing zijn.

Denkhetnjet | 29-01-20 | 15:37

Onbegrijpelijk dat hier diverse malen gesuggereerd wordt dat de PVV geen oplossingen aandraagt; Ik denk wel degelijk dat het sluiten van de grenzen en een Nexit prima oplossingen zijn om van de islamitische invasie af te komen. Welke oplossingen vind ik bij andere partijen dan precies? En de VVD komt nooit verder dan verkiezingsbeloftes.

HeleKluif | 29-01-20 | 15:12 | 25

@Reaguurdeskundige | 29-01-20 | 16:47:
Er zijn vele landen waar ook moslims wonen, zelfs samen met andere geloven, waar het geen teringbende is. Althans, geen grotere teringbende dan in vergelijkbare landen qua BNP zonder moslims. Maar dat vergt een wat opener blik dan de jouwe, vanonder je oogkleppen.

Beste_Landgenoten | 29-01-20 | 18:47

@Beste_Landgenoten | 29-01-20 | 15:52: Ik heb je het antwoord gegeven. Check de link en sla het rapport van Koopmans er op na. Wat heeft het voor nut op je te reageren als je mijn antwoorden niet leest. Leer eens te kijken naar de feiten en kom niet met op emotie gebaseerde antwoorden zonder onderbouwing. Daar bewijs je niemand een dienst mee.

Peter-Rissing | 29-01-20 | 20:43

@Beste_Landgenoten | 29-01-20 | 15:23: Er is een land dat alles behalve punt 4 doet en het heeft, naar eigen zeggen, een bloeiende economie.
Velen vinden het een lichtend baken.

Arachne | 29-01-20 | 21:00
▼ 22 antwoorden verborgen

Ik hoop dat Nederland ooit weer Nederland wordt en stem PVV

Eddy67 | 29-01-20 | 15:10 | 1

1945 gemist?

Dubbelepunthoofd | 29-01-20 | 16:02

goh, na de geschiedenislesjes van het FVD gooit de PVV het ook maar over die boeg?

Satria | 29-01-20 | 15:04 | 1

Je kan ze niet verwijten dat ze origineel zijn.

Rest In Privacy | 29-01-20 | 16:23

Wanneer kunnen we weer kiezen voor de samenstelling van de Raad van State, de huidige bevallen niet zo, teveel D66.

sprietatoom | 29-01-20 | 15:03

Een geschiedenislesje en een retorische vraag gaan écht geen nieuwe stemmen trekken, Geert!

bisbisbis | 29-01-20 | 15:03 | 3

Ik vind het allemaal wat soft. Ik mis de NSFW factor, en dat terwijl die islam daar nou juist zo in uitblinkt. Sorry Geert, maak een re-edit, dit kan veel beter. En doe zoals hieronder al werd genoemd de output ff minimaal in 1080p. Ja ik weet, we halen de middeleeuwen binnen, maar daarom hoeft de kwaliteit nu nog niet naar beneden.

Botte Hork | 29-01-20 | 14:59 | 1

Het moet ook op Youtube blijven staan natuurlijk, die linkse doetjes daar verwijderen zo veel mogelijk dus je moet ze geen reden geven dat direct te doen.

Moonwarrior | 29-01-20 | 15:27

Het filmpje staat bomvol kei-harde feiten. Maar helaas. De meeste Nederlanders zullen niet aangesproken worden (of wakker liggen) van dit PVV filmpje. Ondanks dat immigratie en invloed van de Islam enkele van de grootste problemen van dit land zijn (zo niet dé grootste)!

Maar ja, de politieke propaganda en MSM berichtgeving over klimaat, milieu, zielige vluchtelingen, zielige Oeigoeren (WTF?!), foute boeren etc. etc. zijn veel prominenter.

Om af en toe gek van te worden.

Nibdib Niddib | 29-01-20 | 14:57 | 3

En er staat niks in hoe ze dat willen doen.

HoerieHarry | 29-01-20 | 14:59

Tja, zulke spookverhaaltjes over natuur zijn toch makkelijker te verkopen dan de ongemakkelijke waarheid. Bovendien zou het zo kunnen zijn dat veel mensen een beetje immigratie-moe zijn: iedereen weet dat het verkeerde kant op gaat maar zolang de overheid meespeelt met Brusselse kliek en niks doet, leren we vanzelf de problemen te accepteren. We worden in slaap gesust. Precies waar in het boek Eurabië al voor werd gewaarschuwd...

DatZeiJeMoederOok | 29-01-20 | 15:50

De Oeigoeren zou je ook als voorbeeld kunnen nemen om de islamitische invasie te stoppen, de dwang naar onafhankelijkheid, of op zijn minst een autonome islamitische regio is heel groot bij deze groep, en China wil geen grondgebied verliezen. Een goede oplossing voor deze drang naar onafhankelijkheid voor beide partijen is er helaas niet, China probeert het met heropvoedingskampen, wat niet echt een goede oplossing is, maar niets doen is nog erger, dan krijg je vroeg of laat een bloederige burgeroorlog. In Myanmar is het eigenlijk hetzelfde verhaal met de rohingya bevolking.

Peter1985 | 29-01-20 | 16:05

Nu is mij de ene semiet net zo lief als de andere, vermits ze hun culturele bagage maar in hun thuisland laten www.youtube.com/watch?v=98yXqWlzyY8 Want belastingontwijkers als Starbucks en zo. Ongetwijfeld ben ik hopeloos naïef, maar tussen de verbannen Tony Montana's en de talloze goed geïntegreerde medelanders die wel weten hoe je een mooie sandwich maakt, zit de Zuid-As. Niet te verwarren met de voormalige Bijlmer, waar ze tegenwoordig compleet Rwanda Stylie met machetes rondlopen.

Kortheidshalve: wat de aspergesteker niet kent, dat vreet hij niet. Vroeger aan de Maas: www.youtube.com/watch?v=0--OTlj3aMY Hoofdstad aan het EI.

Rest In Privacy | 29-01-20 | 14:56

Komende tijd rechts lullen en daarna weer lekker de groenste en deugendste uithangen voor 4 jaar. Lekker de burger op het hoofd schijten en achter je hand lachen met OSM op borrels.

Kladderadatsch | 29-01-20 | 14:56

Spijker op zijn bakkes. Goed filmpje. Maar let op. De VVD komt nog. Ik denk dat we allemaal 1000 euro krijgen, geen euro meer naar Brussel of wie dan ook buiten Nederland, we krijgen allemaal een gratis electrische wagen (koop die auto gewoon!). Dus ik wacht nog even af. Misschien geloof ik Rutte nu wel....

Zeiss | 29-01-20 | 14:54

Volgens Anne Dijk “heeft de islam als rijke traditie Nederland wat te bieden”
Anne Dijk pleit voor het samen zoeken naar nieuwe waarden.
www.nieuwwij.nl/interview/als-rijke-t...
Straks dragen we allemaal een hoofddoek, leuk toch?

RickRD | 29-01-20 | 14:52 | 1

Een hoofddoek is al algemeen geaccepteerd. Als die openlijke propaganda voor het kwaadaardige geloof al zo ingeburgerd is, zijn lijfstraffen en andere sharia-regels de volgende stap. En mijn gut feeling is dat die stap niet eens zo ver is :(

DatZeiJeMoederOok | 29-01-20 | 15:52

Zolang het OM dommere filmpjes maakt blijf ik FvD/PVV stemmen.

Piet Karbiet | 29-01-20 | 14:52

Waar ik voor zou zijn: belastingen drastisch verlagen, alleen nog rechtstreeks rijksbelastingen voor de kerntaken van de overheid (veiligheid, justitie, leger, dijken) en elke minister, van welke partij dan ook, moet zijn plannen maar crowdfunden. Vrijwillige belastingen. Wordt het doelbedrag niet gehaald: jammer, geld wordt teruggestort, plannetje gaat niet door. Minister treedt af en gaat maar iets anders doen.
Dat is pas democratie. Put your money where your mouth is. PYMWYMI. Of: Collectieve Cofinanciering Crowdfund Partij. CCCP.

Stormageddon | 29-01-20 | 14:52 | 3

Stormageddon for president!

Gewone_mevrouw | 29-01-20 | 17:36

Mooi ontwerp!

2tribes | 29-01-20 | 20:39

Ik meen dat het FvD in hun programma heeft staan dat de loonbelasting pas geheven mag worden vanaf € 30.000,00 (kan hoger zijn). Baudet stelde dat belastingen nooit afgeschaft worden, dus moet de drempel verhogen.

ALS je de belastingen wilt beperken tot de kerntaken, zeg je tegen mensen dat zij zelf verantwoordelijkheid moeten nemen. De staat preekt als meer dan 40 jaar dat mensen dat niet kunnen en dat dus de staat dat moet doen. En dat leidt tot meer bemoeizucht, regels en hogere lasten (in welke vorm dan ook).

Arachne | 29-01-20 | 20:55

Voor het maar blijven benoemen van de olifant in de kamer, verdient Wilders kudos.

Wat je terugziet in het creative artwork design van de PVV, is dat de middelen daar beperkt zijn.

Geen enorme ruif om uit te vreten.

VVD, altijd gelikte video's.
FvD, veel in het land met congresjes maar dat is jammer genoeg niet voor Geert weg gelegd.

Veel geld van Geert gaat verloren aan beveiliging, als ik het me goed herinner.

Of je nou voor- of tegenstander van hem bent, hij zou je kudos moeten krijgen voor de wijze waarop Wilders verplicht moet leven.

NumbNuts | 29-01-20 | 14:51 | 1

Ja, toegegeven, de Pinnacle Studio kunsten van greet zijn er sinds "Fitna - the Movie" flink op vooruit gegaan.

WatMoetJeNu | 29-01-20 | 14:58

Dit is nou exact waarom ik de totaalschurft heb aan de PVV en PVV-stemmers.

Beste_Landgenoten | 29-01-20 | 14:51 | 14

@TeeJee | 29-01-20 | 16:23:
Dit land zou zoveel beter af zijn als alle PVV-ers zouden verkassen naar een ander land. Scheelt een hoop ruimte, maar vooral een heleboel ellendige types.

Beste_Landgenoten | 29-01-20 | 16:32

@Beste_Landgenoten | 29-01-20 | 16:32:
Zoals ik al zei; je bent een hypocriet.
Het grappige is dat je het zelf niet eens door hebt, met je tegeltjes vol afkeer en haat. Je bent echt niet beter dan de gemiddelde PVV'r, BL. De ironie druipt er van af.

Rest In Privacy | 29-01-20 | 16:35

@TeeJee | 29-01-20 | 16:35:
Ik doe me ook niet beter voor, ik ben hetzelfde als een PVV-er, maar toevallig heb ik de schurft aan PVV-ers en PVV-ers aan moslims. Als ik ze mocht ruilen dan zelfs 2 op 1. Inclusief een paar schattige jihadistenkleuters.

Beste_Landgenoten | 29-01-20 | 18:40
▼ 11 antwoorden verborgen

Ik blijf toch echt stug Hans Janmaat stemmen! Hup hup!

Lorejas | 29-01-20 | 14:51 | 3

Arme goede zak was het, gingen ze ook nog eens naar de bloemist voor een mooi bloemenboeket voor op de TV, ben blij dat die Janmaat-haters allemaal ontmaskerd zijn over de jaren, zijn vrouw verloor een been bij de zoveelste RARA-aanslag, besef dat enkele RaRa-klootzakken NOG STEEDS in rijksbetrekking zijn met 3x modaal.Nederland SCHAAM U.

grindbak | 29-01-20 | 14:59

@HoerieHarry | 29-01-20 | 15:03: Ik schat U in als een intelligente pooier op afstand, sterke Poolse meisjes faciliteren en iedere maand 5800 euri afhandelen.Mocht U een goedwillende Jehova zijn, dan mijn excuus.

grindbak | 29-01-20 | 15:22

Geweldige promotie

Mich2007 | 29-01-20 | 14:50

Alleen dat kut "muziek" al, creëert een onoverkomelijke weerstand op.

vluchtelingallergie | 29-01-20 | 14:49 | 2

Die muziek wekt weerstand op.

deNettobetaler | 29-01-20 | 14:51

De PVV is pro Joods en anti Islam en daar gaat het mis.
Vrijwel alle conflicten wereldwijd zijn ontstaan door religie.
Trek je handen af van alle religies denk ik dan.

HoerieHarry | 29-01-20 | 14:48 | 9

@DatZeiJeMoederOok | 29-01-20 | 15:57: Dat is niet zo. !slam verschilt niet fundamenteel van die andere twee. Er zijn boeken die minder gegevens prijsgeven dan de ruimschoots bekende koran en gerelateerde geschriften.

Die drie wijken wel fundamenteel af van alle andere religies die niet de wereldheerschappij nastreven.

Links activisme gebruikt !slam geïnspireerden als het domme gereedschap dat het bewezen is te zijn. (d00d aan allen die het belachelijk maken etc.)

hallevvezool | 29-01-20 | 16:40

@HoerieHarry | 29-01-20 | 15:05: Zoals je wilt. De oorlog in Oost-Oekraïne, de protesten in Venezuela en Hong Kong, de Koreaanse DMZ, de PKK, Catalonië, de conflicten in de Zuid-Chinese zee, moet ik nog even door gaan?

His Lordship | 29-01-20 | 20:18

@WatMoetJeNu | 29-01-20 | 15:07: Ik denk dat er veel oorlogen zijn geweest uit winstbejag, honger naar (meer) macht, gebiedsuitbreiding en een zogenaamd gekwetst ego. Daar werd door heersende EN de priesterklasse een heilige lading aan gegeven en het volk ging als lam ter slachting. Dat zelfde volk betaalde de belasting om de oorlog te financieren, terwijl de winsten naar andere klassen vloeiden.

Feitjes: Joe Biden (VP onder Obama) hield zich bezig met de wederopbouw van Irak. De constructiefirma van zijn broer kreeg een lucratief contract (toen 1,5 miljard) voor het bouwen van huizen in Irak.

Churchill schreef (1946/1947) dat het feit dat Hitler de banken buiten spel had gezet, DE reden voor de oorlog was.

Arachne | 29-01-20 | 20:51
▼ 6 antwoorden verborgen

Feitelijk correct. Maar PVV:

480p? Echt? Ik heb normaal gesproken een hekel aan "Het is DITJAAR, dus..." redeneringen, maar ik maak even een uitzondering:

Het is 2020, en 480? Kijk, 8k hoeft het niet te zijn, en zelfs bij geen 4k wil ik nog een oogje dichtknijpen, maar 1440p, of desnoods 1080p is toch ECHT wel het minimum tegenwoordig.

Balsaq | 29-01-20 | 14:48 | 6

@Nibdib Niddib | 29-01-20 | 14:52:
Het draagt wel bij aan een professionele uitstraling, iets voor de zwevende kiezer.

NumbNuts | 29-01-20 | 14:57

480P is gewoon vet cool retro!

Moonwarrior | 29-01-20 | 15:31
▼ 3 antwoorden verborgen

De vrijheid van godsdienst is, vermoed ik, bedacht door westerse figuren die alleen ervaring hadden met de verschillende varianten van het christendom.
Door de islam dezelfde status als het christendom te geven zijn er enorme obstakels ontstaan om de baardmannen effectief aan te pakken.
Wilders wil de islam dan ook niet als godsdienst behandelen maar als politieke ideologie en daarin heeft hij eigenlijk wel een punt. De islam is niet "zomaar een godsdienst". Ze zijn gewelddadig, achtergebleven en heerszuchtig en ze zijn een opvallende uitzondering in het lijstje van alle godsdiensten ter wereld.
Overal waar de islam verschijnt verdwijnt de vrede en wordt het openbare leven chaotisch. Uiteindelijk verdwijnen alle andersdenkenden en daarna beginnen ze elkaar onderling uit te moorden.

JvanDeventer | 29-01-20 | 14:48 | 2

Ik lees in je tegel dat ik nog hoop mag hebben dat ze zichzelf uiteindelijk ook uit gaan roeien. Fijn. Jammer van ons, dat wel.

Veepert | 29-01-20 | 14:55

Hear hear! Spijker, kop, slaan...niks meer aan doen

DatZeiJeMoederOok | 29-01-20 | 15:58

Ik blijf me verbazen over de comments bij PVV items. Kritiekloosheid viert hoogtij, nuance is zoek, en het percentage discipelen, voorzien van oogkleppen, is hoog.

propper1000 | 29-01-20 | 14:48 | 2

Draai ik je tegel om. Je plempt nu precies je eigen spiegel pik!

Lorejas | 29-01-20 | 14:49

Wat dacht je die luizen in de regering, dat zijn de discipelen voorzien van oogkleppen.

kapt.Jerkoff | 29-01-20 | 14:57

Vóór 10 mei 1940 geloofde de meerderheid er óók niet in, maar nu is het een kwestie van doorrekenen.....

Elder of Z. | 29-01-20 | 14:47

Veel te veel partijen in dit verkwanselde land, regeren kan alleen met 10.000 compromissen en met dombo's als D666, GruwelijkLinks en de laatste CDA-pastoor redden we het niet tegen de 450 mosc-kazernes(reeds.....) op wat ooit Nederlandse bodem was. Geert en Thierry menen het goed maar het moet een tandje harder.

grindbak | 29-01-20 | 14:44

Godver, hadden we in 732 al multicultureel kunnen zijn.

RickTheDick | 29-01-20 | 14:42 | 1

Maar we maken nu een goede inhaalslag, Rick.

Rest In Privacy | 29-01-20 | 16:25

Ik wil best op een PVV-achtige partij stemmen, maar dit soort spotjes werken voor mij averechts...

Rhenium | 29-01-20 | 14:40 | 5

Moslimlover dus

Lorejas | 29-01-20 | 14:44

@Nibdib Niddib | 29-01-20 | 14:53:
Zeker, zeker.
Als ik echter zo naar de partij congressen kijk, denk ik dat ik meer plezier kan hebben met de D66 meisjes.

Rest In Privacy | 29-01-20 | 15:02
▼ 2 antwoorden verborgen

Pvv , dit en dat en bah, en nee en onderbuik, en tokkies en nog eens bah .. etc....

Maar ondertussen hebben ze ieder uur van de dag gelijk, al jarenlang!

Bekijk het partijprogramma eens gewoon van die PVV. lees die eens! ipv. meebleren met de "ze zijn alleen maar anti-islam" meute. Dat zijn ze niet alleen.
En dan nog?.. iedereen zou dat toch gewoon moeten zijn, ieder gezond verstand is toch tegen islam? Als je sec naar die islam kijkt met hun dood en verderf, zeker de laatste jaren in onze EU, kom op hey.

Anti islam zijn is dus erg menselijk wat mij betreft.
Je moet een doodssekte niet gedogen, noch binnenhalen en noch beschermen en boven onze wetten plaatsen uit angst van al het geweld dat die sekte predikt.

Herr Oberst | 29-01-20 | 14:40 | 4

Het partij/verkiezingsprogramma van de PVV was bij de vorige verkiezingen wel het meest leesbaar van alle artij programma's. Het was ook (met stip) het kortste verkiezingsprogramma.

WatMoetJeNu | 29-01-20 | 15:03

U hebt zoooo gelijk. Een doodscultus moet je te allen tijde buiten de deur houden.

Graeme Reaper3779 | 29-01-20 | 16:25
▼ 1 antwoord verborgen

Rente is verboden binnen de islam dus dat heeft de ECB al keurig geregeld.

Piet Karbiet | 29-01-20 | 14:39 | 3

ah, dat is een stukje islamisering dat ik niet eens zag. Overigens zie ik de islam niet eens als onze grootste bedreiging. Wel als een grove knuppel in de handen van het klimaat-geboefte dat onze samenleving wil omvormen naar hun eigen visie.

Jan Passant mk2 | 29-01-20 | 14:41

Klopt daar dacht ik een tijdje geleden ook al aan. Zou het?

A.I. van Dee | 29-01-20 | 15:35

Ga een dagje rood staan bij je bank en kijk dan eens of de rente is verboden...

Iknowall | 29-01-20 | 17:00

Sja, wanneer je een kikker bent dan voel je de warmte niet toenemen in je veilige pannetje. Wat kan je daar gebeuren, behalve dan de klimaatramp waarmee je kikkeroren dagelijks aan het gloeien gebracht worden. Dankzij de onvermoeibare inzet van de klimaat-politiek en hun handlangers van de media.

Vandaag even "foei" roepen tegen Geert en morgen weer spijbelen voor het klimaat?
Houzee, mijn EU-kameraden.

Jan Passant mk2 | 29-01-20 | 14:38

CompromisPartij.

Beginselen Partijprogram:

1 immigrant per jaar binnen laten
1 euro per jaar voor Onderwijs
1 euro per jaar voor Zorg
1 euro per jaar voor Veilgiheid
10 euro per jaar voor Infrastructuur
100 euro per jaar voor de Marine
1 euro per jaar voor onvoorzien

*bereid tot compromis

Polarisator | 29-01-20 | 14:38 | 2

En hoe dacht u het begrotingstekort van 115 euro te gaan dichten? Nog meer geld lenen??

Reaguurdeskundige | 29-01-20 | 14:43

Als stemmen enig verschil zou maken, zouden ze het ons niet laten doen.

postmodernismisdead | 29-01-20 | 14:37 | 1

Daarom wordt FVD als gevaarlijke partij gezien.
Herstel van democratische waarden heeft men liever niet bij de EUlitaire regentenpartijen.

De verwarde man | 29-01-20 | 14:47

Leve de vrijheid, leve de mensheid, maar het zijn er veel te veel en velen denken niet aan wat vrijheid betekent.
Maar tijd voor een beetje humor met de Saracenen wanneer het verleden het heden ontmoet. Deze grapjes konden toen nog, of het nu nog kan? Laten we het hopen.
www.youtube.com/watch?v=Mk4GJaE13gw

ecologiste | 29-01-20 | 14:35 | 1

Mobiel werkt dit niet, in de app

Braco.me | 29-01-20 | 14:40

Hilarisch ook hoe op 1.28 met een soort verborgen camera hoofddoeken gefilmd proberen te worden.
Cameraman scheet zeker 20 kleuren stront op dat moment ofzo?

RandyBiel | 29-01-20 | 14:32 | 4

Kom je met een professionele camera op straat, wordt die gestolen. Dus dan maar met een verborgen camera.

loser | 29-01-20 | 15:01

Ga zelf maar in kanaleneland rondlopen met een niet verborgen camera. Nooit blik op de weg bijv. gekeken? De meeste van die "jongeren" wil niet vastgelegd worden op de camera. Denk is na randdebiel.

A.I. van Dee | 29-01-20 | 15:32

@A.I. van Dee | 29-01-20 | 15:32:
Alsof er nooit een hoofddoek op tv geweest te zien is.
PVV verzamelt blijkbaar echt de meest simpele zieltjes.

RandyBiel | 29-01-20 | 16:01
▼ 1 antwoord verborgen

Problemen aankaarten zonder met oplossingen te komen kan iedereen.

HoerieHarry | 29-01-20 | 14:30 | 9

Maar men negeert die oplossingen.

loser | 29-01-20 | 15:02
▼ 6 antwoorden verborgen

Muziekje klinkt best lekker.

halfvolle glas | 29-01-20 | 14:30 | 2

Makkelijke meezinger voor carnaval.

kapoerewiet | 29-01-20 | 14:36

Vraagje: Hebben de Friezen heel Leeuwarden naar de kust verplaatst, of is dat een plannetje van Greet?

Stormageddon | 29-01-20 | 14:30 | 1

nee, een eerste draai richting geloof in een stijgende zeewaterspiegel

hxl | 29-01-20 | 14:33

Feiten, de waardheid heeft een schel geluid.

oakmont | 29-01-20 | 14:28

En volgens EenVandaag is het migratie vraagstuk helemaal niet een top prioriteit van de Nederlander!!!!
Stemmen geronseld vanuit de eigen NPO vijver?

lanexx | 29-01-20 | 14:28

Doet me een beetje denken aan een propagandavideo voor ISIS of zo. Zet er Arabische tekst achter en je kunt er zo iets anders van maken. Slechte video, simplistische boodschap. Dan maar FvD

deministerpresident | 29-01-20 | 14:27

Vast wel een goebbelsdoelt filmpje maar ze hadden beter Leni Riefenstahl als producente kunnen nemen.

Poontang | 29-01-20 | 14:26

Wanneer stopt men in de politiek eens met het blindstaren op die utopische luchtkastelen van bijvoorbeeld een moslimvrij Nederland?

Rest In Privacy | 29-01-20 | 14:26 | 5

Utopische luchtkastelen: de EU kan het klimaat redden; de EU zorgt voor vrede en welvaart en zo kan ik nog een paar luchtkastelen uit de kast halen.

loser | 29-01-20 | 15:03

@61 | 29-01-20 | 14:35: Voor die mensen voelt het als een reële dystopie. Ik heb er niet zo'n last van.

Rest In Privacy | 29-01-20 | 15:35

@61 | 29-01-20 | 14:35:
Tsja ik blijf het fascinerend en extreem vermakelijk ook wel vinden hoe drommen volwassenen 'in awe' letterlijk achter zo'n kind aanhobbelen.

2tribes | 29-01-20 | 21:05
▼ 2 antwoorden verborgen

Alle loonslaven moeten gewoon VVD stemmen. Voor het geval ze nog een keer rijk worden. Ondertussen het pedaal niet te hard intrappen hè, anders kun je dat rijk worden wel vergeten!

VerenigingVanDieven | 29-01-20 | 14:24 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

De VVD komt na 78 jaar tot de ontdekking dat er een Holocaust heeft bestaan. Heeft nog noot van Poitiers gehoord want verwart dit met de transgender Jeanne d'Arc, nog nooit van het beleg van Wenen en het verraad van Hongarije gehoord want verwart dit met Serajevo en -godwin= Moscow. Ooit was de SGP het geweten van Nederland, nu is dat de PVV en FvD. Onthoud dit straks in het stemhokje.

Rest In Privacy | 29-01-20 | 14:24

We moeten dus weer terug naar de middeleeuwen. Pleur gewoon al het tuig eruit die niet mee willen doen. hebben allemaal dubbele paspoorten en willen die landen niet meewerken, economisch lam leggen.

Rest In Privacy | 29-01-20 | 14:24

PVV, de zoveelste 'het is allemaal de schuld van' partij. Heb je geen reet aan.

RandyBiel | 29-01-20 | 14:24 | 3

Nee tuurlijk joh, het is allemaal onze eigen schuld.

VerenigingVanDieven | 29-01-20 | 14:25

Doet elke parij toch: het is de schuld van ........

loser | 29-01-20 | 15:04

Amateuristisch. Kom eens met gedegen werk en oplossingen. Dit zet geen zoden aan de dijk.

aartvantiemenvanjand | 29-01-20 | 14:22 | 2

Hoezo. Immigratie stoppen en dan huizen en geld genoeg. Meer dan genoeg. Op dit moment draait men in de tweede kamer om de hete brij heen. Renteaftrek, goedkope huizen bouwen etc. Onzin. Immigratie stoppen.

Mart6037 | 29-01-20 | 14:25

@Mart6037 | 29-01-20 | 14:25: En wat er al aan religieus gehandicapte opvreters is wil ik ook wel heel graag weg hebben.

Graeme Reaper3779 | 29-01-20 | 16:29

Oh stemmen.. .
Gedesillusioneerd verder gaat met schouders ophalen.

Is dit nog nieuws? | 29-01-20 | 14:21

Klopt. De Barbarijse zeerovers haalden hun blanke slavinnen tot in IJsland op.

Piet Karbiet | 29-01-20 | 14:51

Over die slag bij Poitiers zijn veel verhalen. Het jaar 733 wordt ook genoemd. Er zijn historici die de slag bij Toulouse in 721 doorslaggevender vonden. Het islamitische leger verslagen en dat was al verzwakt door opstandige Bergers. Die vonden dat zij werden gediscrimineerd door de Arabieren. Goh.

Piet Karbiet | 29-01-20 | 14:19 | 1

Ik lul deels uit mijn nek. De slag bij Toulouse werd verloren. Ik bedoelde dat volgens historische bronnen de slag bij Poitiers dichter bij de stad Tours was.

Piet Karbiet | 29-01-20 | 14:49

Die huisstijl van de PVV vind ik niks, maar het klopt wel.

WahedPissebed | 29-01-20 | 14:18

Die
Doen
Niks

JanAmsterdamEnzo | 29-01-20 | 14:18 | 1

Wie niet? Moslims?

Meneert | 29-01-20 | 14:24

Silly Syl doet ook weer mee aan de landelijke verkiezingen, NIDA ook overigens.
Dat worden weer een paar 'chips&cola' zetels extra, Die NPO kunnen we opdoeken, genoeg amusement op politiek24 voor iedereen!

Abject | 29-01-20 | 14:18

Hahaha. Voer voor kleuters.
Als PVV stemmer zie je hier meteen hoe Geert tegen je aankijkt.
LOL!

DrumPiet | 29-01-20 | 14:18 | 10

Naieve mensen moet je benaderen als kleuters.

Rest In Privacy | 29-01-20 | 15:40
▼ 7 antwoorden verborgen

Ik ben lid van FvD, maar ik ga denk ik toch maar weer eens PVV stemmen.

JackStick | 29-01-20 | 14:17 | 5

@HeleKluif | 29-01-20 | 14:23:
Heeft hij die ooit gehad dan? Staat bij het minste geringste met de mond vol tanden. Ik blijf bij Greet!

anti-fatwa | 29-01-20 | 14:43

@JackStick | 29-01-20 | 14:43: Hier het zelfde, had bijna m'n lidmaatschap op gezegd nadat ik dat had gelezen, heel vreemd om als politieke partij zo'n pauper pooierbak van zeer discutable kwaliteit aan te schaffen, slaat echt helemaal nergens op.

zwellevertje | 29-01-20 | 14:55

@zwellevertje | 29-01-20 | 14:55: Nou ja, ik blijf wel gewoon lid, maar dit soort fratsen sieren hem bepaald niet. Geert krijgt deze keer mijn stem, Thierry kan hem de volgende keer weer verdienen.

JackStick | 29-01-20 | 15:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Goed spotje, is geen woord Arabisch bij.

HeleKluif | 29-01-20 | 14:17

Ja, dus? Wat zijn nou de PVV-oplossingen voor het door hen gesignaleerde probleem?

Amsterdamsko | 29-01-20 | 14:16 | 18

@Kuifje 14.25
De islam is geen religie, het is een ideologie die onze Westerse samenleving wil vernietigen en hier een islamitische wil introduceren. Parallel samenleven is absoluut uitgesloten, laat staan integreren.
Hou dus eens op met wegkijken.

Alco-de-Holist | 29-01-20 | 15:02

@Alco-de-Holist | 29-01-20 | 15:02: Kijk voor de aardigheid alleen maar even naar Indonesië. Binnen een jaar of 40 zo goed als helemaal geïslamiseerd. Dat is ons voorland.

Graeme Reaper3779 | 29-01-20 | 16:45

@Kuifje-naar-Brussel | 29-01-20 | 14:25:
Die religie is inherent aan uitwassen, dat is het probleem. Sterker nog, het wordt aangemoedigd en versterkt zich naarmate er meer moslims/arabieren naar de EU komen. De donkere middeleeuwen Kuif, dat is ons voorland hier als we niet heel rap gaan inzetten op beperking van Islam en remigratie van migranten. Geen enkele invasie van islam in de geschiedenis is vredig gegaan, waar islam en niet islam in een land samenleven slaan ze elkaar vroeg of laat de hersens in, gewoon niet doen. Een samenleving is geen sociaal experiment, we hebben geen reservesamenleving als dit mislukt, dan zitten we eraan vast. En ook de liberale, westerse en verlichte/tolerante moslims zullenhun deel thuis krijgen van de fanatiekere exemplaren, dat zijn namelijk afvalligen en u weet wat daarmee moet gebeuren. oftewel, Islam terug naar maximaal 1% van de EU-bevolking ( en dat is al veel ). Willen ze meer? Prima, maar dan ook meer Christenen naar Islamlanden en daar ook in de politiek, burgemeesterspostjes, vrijheid van godsdienst, stchten van kerken, subsidie hier en uitkering daar, noem maar op. Zo niet, stoppen met bouwen van mosketen, sluiten van salafistische mosketen, afschaffen van Islamitisch onderwijs etc. etc. Quid pro quo dus, als zij ons daar als 2erangsburgers behandelen kunnen wij dat hier ook. We zijn verdomme toch gekke henkie niet?

Graaisnaaiert | 30-01-20 | 01:06
▼ 15 antwoorden verborgen

Heerlijk brokje geschiedenis, en vrijwel geheel uit het Nederlandse onderwijs verbannen, want stel voor dat onze toekomstige overlords gepikeerd raken van de verliezen van hun voorouders. Dat moeten we niet willen.

Abject | 29-01-20 | 14:16 | 2

True. Wij leerden dat het West-Romeinse Rijk viel in 1453. Het viel gewoon. Bam. Geen woord over verkrachtende en plunderende Ottomanen. Of het woord islam.

Piet Karbiet | 29-01-20 | 14:33

@Piet Karbiet | 29-01-20 | 14:33: het Oost-Romeinse Rijk (Constantinopel) viel in 1453.

WalterSobchack | 29-01-20 | 15:01

Goed filmpje. Mooi gemaakt. Ik dacht dat Geert het over heel andere zaken ging hebben.

hotnot | 29-01-20 | 14:14

Ah, opgenomen in Rotterdam. Ik herkend de moskee direct.

RickRD | 29-01-20 | 14:13 | 5

@Watching the Wheels | 29-01-20 | 14:16: dubbel t bedoeld u? RoTTerdam?

halfvolle glas | 29-01-20 | 14:35

@halfvolle glas | 29-01-20 | 14:35:

Of was het nou Rotherham?

SDI | 29-01-20 | 15:16

Ik herkende ook de Hoefkade in voormalig Den Haag...

Roldrop070 | 29-01-20 | 19:09
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat een knullig werkje. Vooral die kaart met het vlaggetje....

Olijke Guit | 29-01-20 | 14:12 | 1

Ik vind het best een goed filmpje. Netjes met bronvermeldingen. Daar kan fvd nog wat van leren.

Middensteun | 29-01-20 | 14:48

De VVD gaat weer veel beloven dat is i.i.g. zeker. Of zoals Frans Timmermans van PvdA die zomaar ineens 1000 miljard uitgeeft aan milieu onzin en hier geen woord over rept voor de Europese verkiezingen.

Dutch_Holland | 29-01-20 | 14:12

Lekker muziekje wel.

threeheadedmonkey | 29-01-20 | 14:11 | 1

Ik heb een klein dansje gemaakt.

HoerieHarry | 29-01-20 | 14:28

Zowel Gadaffi als ook Erdogan hebben het al verteld, dat de islam geen terroristen nodig heeft, geen menselijke bommen, en dat via de baarmoeder Europa binnen enkele tientallen jaren islamitisch zal zijn.

Wladimir 1928 | 29-01-20 | 14:11 | 6

Zie Indonesië.

Graeme Reaper3779 | 29-01-20 | 16:46
▼ 3 antwoorden verborgen

De CompromisPartij. Ik sluit met iedereen een compromis.

Polarisator | 29-01-20 | 14:11

Heel bijzonder spotje. Ik heb het even bekeken door een islamitische moslimbril, en dan ziet het filmpje eruit alsof ik tot de winnaars behoor.

Leptob | 29-01-20 | 14:10 | 1

Inderdaad, de moslims behoren ook tot de overwinnaars, zolang meer dan de helft van de bevolking geïndoctrineerd blijft door de media.

Wladimir 1928 | 29-01-20 | 14:16

Ik zou wel in de tweede kamer willen.
Maar dan alleen voor het geld en de snelle internet verbinding.

Het 'volk' kan mijn kloten kussen.

Polarisator | 29-01-20 | 14:10 | 2

U voldoet aan de kwalificaties. Gefeliciteerd! De VVD neemt binnenkort contact met u op.

threeheadedmonkey | 29-01-20 | 14:18

@threeheadedmonkey | 29-01-20 | 14:18:

Dit soort 'toppers' worden door het (échte) grote geld binnen d666gl weggekaapt. Bij de vvd wordt van je verlangd, dat je minstens doet alsof je voor de burger werkt, waar bij d666gl labbekakkerigheid, autochtone Nederlanders discrimineren (en jonge vrouwen / stagiaires intinimderen) dubbel en dwars beloond wordt.

Guy Fawkes | 29-01-20 | 14:50

Behalve de laatste minuut, kan je het spotje ook zien als promotiefilmpje voor de islamistische staat. Mooie verovering uitgevoerd op de EU.

Wim Venijn | 29-01-20 | 14:10

Als Adolf YouTube zou hebben gehad zou ie het niet beter hebben gedaan haha wat een achterlijke shit zeg

Bohse Koempelz | 29-01-20 | 14:09 | 5

@halfvolle glas | 29-01-20 | 14:36: Ik spreek prima Duits! Ik wijs ze altijd geduldig de weg hiero. Ook in DE gewerkt.

ikbenerweer! | 29-01-20 | 14:42
▼ 2 antwoorden verborgen

Heeft Rutte al zijn excuses gemaakt?

Fatwabuster | 29-01-20 | 14:09

Kan zo op NPO.Voor het achtuurjournaal.

van stampij | 29-01-20 | 14:09

De marketing strategie van de PVV doet me altijd een beetje denken aan Janmaat z'n zendtijd voor politieke partijen, een keukentafel, rood persje er op, vaasje blommen en dan maar het verkondigen van de broodnodige polletieke boodschap.
Zo jammer dit, je zou toch verwachten dat ze na al die jaren onderhand wel in staat zouden moeten zijn om hun verhaal op een wat meer gelikte manier te brengen, zo wordt het natuurlijk nooit wat.

zwellevertje | 29-01-20 | 14:09 | 10

@WalterSobchack | 29-01-20 | This is not 'Nam, this is bowling. There are rules

Kladderadatsch | 29-01-20 | 15:31

@Kladderadatsch | 29-01-20 | 15:31: Dat klopt helemaal. Helaas zijn de Nederlandse politieke rules sinds +/- 1850 nauwelijks gewijzigd. Nog steeds geen referendum, geen gekozen burgemeester, niks nada. Ik zou NL niet graag met Nam vergelijken (i.t.t. wat mijn naam doet vermoeden), eerder met een bananenrepubliek.

WalterSobchack | 29-01-20 | 15:54
▼ 7 antwoorden verborgen

Leuk een spotje! Maar wat zijn de daadwerkelijke oplossingen? En dan heb ik het niet over vertragingstactieken.....

DeutschlandUberAlles | 29-01-20 | 14:09

Bye Bye Shalom Salam Hollandia, Het Volk heeft gekozen!

BinAardig | 29-01-20 | 14:07

De groene GS spot staat al gericht op de moskee.

Hemmenaar7 | 29-01-20 | 14:07

Ik zie de treinen al weer naar het oosten rijden ... Oh nee, dat was de VVD

ikbenerweer! | 29-01-20 | 14:06

spon on/off?

Hemmenaar7 | 29-01-20 | 14:01 | 4

@Hemmenaar7 | 29-01-20 | 14:22: wat in ieder geval niet helpt is obsessief reageren. Kuifje reaguurt zich een ongeluk, maar die komt er ook niet vanaf.

Maytheforcebewithyou | 29-01-20 | 15:29
▼ 1 antwoord verborgen

Ik weet wel wat ik stem!

pibasso | 29-01-20 | 14:01 | 2

Ik weet wat ik NIET stem. Nooit meer trouwens...

paost712 | 29-01-20 | 14:06

@paost712 | 29-01-20 | 14:06:
Wat als ie nou nog een keer 1000 euro beloofd, geen cent naar de grieken en handen af van de HRA...?
Intrekken klimaathysterische rotmaatregelen gaat ie toch niet doen.
Blijft nee.

De verwarde man | 29-01-20 | 14:11

Nou, wat een kleuterspotje. Wie kan daar nou enthousiast over zijn....

Rest In Privacy | 29-01-20 | 14:00 | 29

@Zupschufter | 29-01-20 | 18:26: Nee joh, heel veel. Kijk eens hoeveel Chinezen en Indiërs de laatste jaren naar Nederland zijn gekomen. Daar zitten weinig moslims tussen. Maar ze tellen wel als Niet-Westers allochtoon.

Rest In Privacy | 29-01-20 | 20:16

@Kuifje-naar-Brussel | 29-01-20 | 14:23: Zeer weinig. Zij willen hun gemeenschappen behouden. Al ze al lokaal moeten vluchten, keren zo zodra het enigzins kan weer terug. En beginnen met de wederopbouw.

Arachne | 29-01-20 | 20:30

Ruim 6 miljoen islamieten erbij in de EU sinds 2010. Ik vind dat alarmerend, Kuif, aangezien dat grotendeels geen islamieten zijn die onze trias politica respecteren, die opgevoed zijn met democratie naar westers model en die hier zijn gekomen om positief aan het westen bij te dragen.
Nee, ik vind dat er veel teveel en het ergste is, ze jongen ook nog eens als gekken en dat zijn geen kinderen die verwestersen...

Graaisnaaiert | 30-01-20 | 00:56
▼ 26 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl