Dit is de allerslechtste Belgenmop ooit
Sjefke en Polleke kunnen met pensioen
Er gaan een paar IS-strijders met hun kinderen van België naar Syrië. Zegt de ene IS-strijder tegen de andere: 'Ik wil eigenlijk wel weer terug naar België.' Zegt die andere: 'Ja ik ook. Zullen we gaan?' Zegt die ene weer: 'Dat is best wel lastig, want we zitten gevangen.' Zegt die andere: 'Nou en. We gaan zelf onze handen niet uit de mouwen steken.' Zegt die ene: 'Wacht! Ik bel mijn advocaat.' Zegt de rechter: 'Hier, deze tien families krijgen allemaal 5.000 Belgische belasting euro's per dag.'
*Helemaal niemand: 'Hahahaha.'
Reaguursels
InloggenAls Belgische staat je eigen vijand (terreur) financieren en faciliteren......
Boontje komt om zijn loontje.
Ze kunnen in Belgie ook wat de Nederlandse regering ook kan, maar idem faliekant vertikken en dat is de totaalstupide wetten veranderen waardoor ze de facto zichzelf dwingen moslimterrorisme te financieren en te assisteren. De terreurpoet voor IS 2.0 moet eerst worden geparkeerd en in die tussentijd kan de wet worden aangepast en dat geld terug worden gehaald.
Dergelijke IS advocaten zouden ook kunnen worden vervolgd wegens het verlenen van assistentie aan internationale terreurnetwerken.
Hahaahahahahahaahhahahah........... Schaamteloos. Je leven vergooien en dan met zo'n houding je terugkeer afdwingen... Haal ze maar op. Met Air Maybe.
Awel?
Das tog denom gekeerde welt?
Te belachelijk voor woorden
Ik wil eigenlijk ook wel 50.000 Euro per dag.
Bekeren en afreizen dan maar!
Ik verdien net geen 5K per maand bruto. Deze kinderen krijgen dat netto per dag. (30x zoveel) Wat doe ik verkeerd ?
Je hebt kennelijk geen oorlogsmisdaden begaan in het buitenland, en je hebt ook nooit gedreigd dat hier te komen doen.
Dus, duh.
Dan vraag je er gewoon om in armoede te eindigen.
Netto/netto 60 keer zoveel zelfs.
Hier ook: Nul op de meter sociale nieuwbouw woningen.
Guess welke minderheid ongeveer 70% van deze woningen te 030 heeft toegewezen heeft gekregen.
www.youtube.com/watch?time_continue=2...
Fantastisch ook die enige comment onder dat filmpje, en de views, wauw!
@K. Letskoek | 27-01-20 | 22:00:
Dat comment raakt de kern ......... 70% naar een groep ... wat al eens erder misgegaan is .... verder kan je op FB Nederlanders zien vragen waneer die eoningen zijn aangeboden .......... Antwoord: Nooit ........... urgentie verklaringen als dank voor eerder elders slecht getoond gedrag.
En wat is het maximum van deze dwangsom 10 dagen van 5.000 per kind? Dan betaald België die 500.000 toch gewoon? En is dit dan jurisprudentie voor maximaal 10 uit België komende kinderen of van ouders uit België of zijn het er meer in aantal die kinderen?
Als dit doorgang vind, hoef je niet lang te wachten voor meer gegadigden.
Ach, ik lees net dat de nieuwe baas van IS, Abu Ibrahim al-Hashimi, heeft opgeroepen om aanvallen - terreuraanvallen, neem ik aan - tegen Israël te gaan ondernemen. En:
"De nieuwe leider roept ook op Joden aan te vallen"
Waar ze zich ook maar bevinden? (Dat is altijd zo'n stoplap bij die kutmoslims, dacht ik) Dus ook hier zijn ze straks vogelvrij, voor zover ze dat nog niet zijn)
Mooie timing ook, van deze Abu Ibrahim al-Hashimi, op de dag van de internationale herdenking van de Holocaust.
En advocaten in België en Nederland (André Seebregts) maar procederen om de staat te dwingen die IS ratten en hun kinderen 'op te halen'. En volstrekte idioten als Sjoerd Sjoerdsma, Edwin Bakker, Margrite Kalverboer, Sinan Can, Marion van Son, de NCTV, er maar voor pleiten om die ratten 'gecontroleerd' op te halen; dat zou 'veiliger' zijn. Ja dahag, wie gelooft die onzin eigenlijk?
Op dit soort gekkigheid kan je maar beter niet reageren. Je zou eens rassies kunnen worden genoemd.
Waar het heen moet met de wereld weet ik niet, maar het lijkt er op dat het westen heeft verloren, en niet zo'n beetje ook.
Waar gaat het heen? Dat vraag ik voor de kinderen van mijn broer en zus, voor de kinderen van mijn buren, voor de kinderen van Nederlandse afkomst. Waar gaat dat heen? Blij dat ik een CO2 vrij nageslacht heb.
Om het klimaat maakt men zich druk. Dat er voor de kinderen geen wereld over blijft, net als de club van Rome in de jaren 70 voorspelden dat er geen toekomst meer was.
Om dit soort tuig maakt men zich druk, maar niet het juiste druk lijkt mij.
Verloren zonder strijd dan toch, het westen gaat als een bange hond op zn rug liggen, en de andere kant opkijken, dan waait het allemaal wel weer over.
Geef een paar dagen x 50.000 euro uit aan huurmoordenaars om die IS-ers, hun ouders en hun advocaten op te ruimen. Dat lijkt me veel beter.
Een voorspelling: België en Frankrijk worden het Syrië en Irak van de jaren 20.
Nederland is dan het land wat IS-strijders opvangt wanneer op de vlucht of gewond. samen met natuurlijk Merkelland.
Ons kabinet blijft gewoon steun leveren aan de strijdgroepen aldaar in de vorm van voertuigen en Scandinavië wordt uiteindelijk de regio waar na het mislukken van ook dit Kalifaat de vluchtelingen worden opgevangen. Alle vluchtelingen met een geldig paspoort en een bewezen opleiding mogen natuurlijk in Nederland blijven en krijgen hier op voorhand een woning en een baan aangeboden.
En de inheemse originele bevolking? Daarvan verdwijnen de bovenste rijke lagen naar een ander land, de middenklasse wordt volledig uitgeperst en de onderlaag gaat als oefenmateriaal dienen. Uiteindelijk komen er reservaten waar hoge hekken ervoor zorgen dat zowel de ene groep er niet meer in kan, en de ander er niet uit.
@EEnzame SchizofrEEN | 27-01-20 | 17:38:
Ik vrees hetzelfde. West Europa wordt met dit beleid binnen 20 of 30 jaar een lappendeken van gaza-strookjes, met daartussen ommuurde stukjes beschaving. Hoewel moslims bijna niks willen of kunnen en dus geen landbouw, industrie of handel gaan opzetten zullen zij wel de stedelijke gebieden controleren, en flinke regio's daaromheen. Want jonge strijdbare en bewapende populatie; versus onze vergrijzende massa, die niks kan of durft want "de staat moet dit oplossen".
De enige troost is dat de gaza-strookjes elkaar al snel onderling zullen bestrijden, tijdens het verdedigen van de belangen van Turkije vs die van Marokko versus die van Iran versus die van Saoedi Arabië.
Jammer. Onze op vrede, vrijheid, wetenschap, debat, democratie en tolerantie gebaseerde beschaving was een leuk experiment. Maar de stalinisten wilden dat kapot maken, en dankzij 50 jaar NPO-indoctrinatie lijkt dat te lukken. Ik zie in 2021 nog geen kabinet Fvd - PVV die het roer om kan gooien.
Misschien als de stalinisten op tijd beseffen dat ze onder allah zelf ook opgehangen gaan worden dat het tij gekeerd kan worden.
En wanneer die kinderen straks 21 jaar zijn, hebben ze genoeg geld om een hele grote boem te kopen.
Terrorisme gesponsord door de staat België...
Wat gebeurt er als er een Limburger van Nederland naar België verhuist?
Dan stijgt het IQ in beide landen.
Wat gebeurt er als er een ISer van Syrië naar België (of Nederland) verhuist?
Dan gebeuren er aanslagen.
Dat weet jij weer goed waar je elke dag voor kan werken .
Rare jomgens die Belgen
Wie is er dik?
Allemaal lalala-geld. Dit n.a.v. de achternaam van die advocaat.
Geheel tegen alle vigerende gewoonten en gedragingen in, vindt ik dat de rechterlijke macht in de basis ondergeschikt aan de regering gemaakt moet worden. De trias heeft zijn langste tijd gehad. In de praktijk zal het meestal inhouden dat de staat zich dan nergens mee wil bemoeien maar in dit soort zaken moet staatsbelang zwaarder wegen dan alle jurisprudentie en huidige wetgeving.
'Onze cliënten zijn niet uit op geld.'
Dat geloof ik op zich wel. Ze zijn uit op de vernietiging van de Westerse beschaving en de onderwerping van de wereld aan islam. Dat alleen kan verklaren waarom ze met hun kinderen naar het beloofde kalifaat togen, dat precies deze ambities adverteerde, om daar oorlog te gaan voeren tegen alle ongelovigen. Voor sommigen ging dat op een gegeven moment allemaal zo voortvarend dat ze besloten zich voort te planten tussen de gespietste hoofden, de massagraven, de door de bezorgde moedertjes bont en blauw geslagen seksslavinnetjes, en op de grond uiteengespatte homo's. Dan is geld niet je hoogste prioriteit. De prachtige belofte van de massamoord op alle niet-moslims wel.
Bij deze wil ik alle reaguurders van Geen Stijl oproepen om de Vlaamse regering, politici, media en iedereen z’n moeder te bestoken met Belgenmoppen. Ik ben klaar met mijn vaderland. Kan iemand Duitsland bellen dat ze België weer in mogen nemen svp?
Als Duitsland aan de macht komt in de huidige vorm dan hoef je je nergens op te verheugen.
@VerganeGlorie | 27-01-20 | 16:38: Klopt, dan gaan weer alleen maar op achteruit
Vertikken om consulaire bijstand te leveren altijd sneu. Gek dat je niets over de vaders hoort, zonder hun toestemming krijg je een kind daar vaak het land niet uit.
Ik schaam mij diep. Ik ben Belg. Ik ga kijken of ik van mijn nationaliteit af kan komen en statenloos kan worden, of eventueel de Engelse of Hongaarse nationaliteit aan kan nemen. Ik hou ook erg veel van pizza dus misschien probeer ik wel de Italiaanse nationaliteit. Maar met deze onzin wil ik niet langer geassocieerd worden. Fuck it, van mijn part liever de Chinese nationaliteit zelfs.
In plaats van jezelf te schamen kun je beter de idioten die dat alles mogelijk maken verachten. Schamen mogen zij zich Bikske.
@CalamityJane | 27-01-20 | 16:35: En zo is het Bikske, wat Calamity zegt.
Als de regering slim is betalen ze die boete gewoon, en vervolgens die mensen kapot belasten zodat ze het dubbel terug krijgen. Het mes snijd aan twee klanten dan, een speciale heffing over het geld en klaar is zjefke
Laten we hopen dat de Belgen nu massaal Vlaamsbelang gaan stemmen. Dit is de enige manier om deze waanzin in de toekomst te stoppen. Doet men dit en blijft men op de gevestigde partijen stemmen dan is het kennelijk de wil v/h volk.
We hebben een probleem met islamieten, moslims maar het wordt niet benoemd en niet aangepakt daardoor is het feitelijk nu al niet meer op te lossen en zijn we gewoon de klos. Wen er dus maar aan en vergeet niet de kartelpartijen en vooral de linkse "usefull idiots" te bedanken voor deze ellende. Troost u met de gedachte dat ook de linkse kliek t.z.t. door de geïmporteerde moslims over de kling gejaagd zullen worden tenzij zij zich tot de islam zullen bekeren. De geschiedenis herhaalt zich omdat men de Europese geschiedenis niet kent. Uitzondering hierop zijn Polen, Hogarije en Oosterijk die weten het nog wel hoe het was onder islamitische overheersing.
VB? Sorry, maar die zijn erger dan ze zich voordoen. NVA is een stuk redelijker. En op immigratie rechtser dan de VVD bijvoorbeeld.
Om drastische veranderingen te krijgen zullen wij het volk toch eerst de linksstemmers moeten overtuigen om niet langer op linkse partijen te stemmen, en zolang we die niet aan de rechtse zijde krijgen blijft de afbraak van het westen gewoon doorgaan.
@von sokkenstopfen | 27-01-20 | 16:13:
Precies.
Vlaams Belang is nogal van de onfrisse types, dus om die nu te gaan ondersteunen...
@Kuifje-naar-Brussel | 27-01-20 | 16:29: Niet alles geloven wat de linksgekkies zeggen. Eerst Vlaams Belang 'zwart' maken eind jaren 90 en dan haalt NVa veel stemmen en zijn het meteen ook allemaal nazi's. Volgens de peilingen halen ze samen bijna de helft van de stemmen in Vlaanderen. Allemaal verkeerde mensen?
@kokenrel | 27-01-20 | 17:56:
Ja, bekrompen Vlamingen in hun dorpen. Je hoeft geen linksgekkie te zijn om te zien dat VB heeft banden heeft met 'onfrisse types': nazi-sympathisanten en alt right figuren bijvoorbeeld.
@Diotima | 27-01-20 | 18:03:
En links heeft weer banden met Stalin, Mao, Castro; terreurbewegingen als rara, raf, rode brigades, ira, eta, etc. Om over de typisch linkse vlaggen, posters, buttons en T-shirts van massamoordenaar Che Guevara nog maar te zwijgen.
Na de oorlog was het trouwens vooral links dat op jodenjacht ging; google maar eens op Japanse Rode Leger; Revolutionäre Zellen, carlos de Jakhals, pflp, etc.
Etiketjes strooien is vooral een linkse afleidingsmanoeuvre.
Definieer eerst maar eens "banden met"; gaat het dan om een oom van een buurman van een flyeraar, of echt over iemand in de top 10 van die partij?
Noem eerst maar eens een paar concrete namen.
En "racisme-onderzoeker" Jaap van Donselaar noemt iedereen die de sharia afwijst een "nazi-sympathisant", hanteer jij dezelfde definitie?
Of hanteer je de iets ruimere definitie van de Amerikaanse "democratische" partij, die ook zwarte vrouwen als Candice Owens en joden als Ben Shapiro als nazi-sympathisanten wegzet?
"Alt right" is ook al zo'n stempel, dat niks betekent want géén duidelijke definitie. In pakweg 99% van de linkse pamfletten worden tegenstanders van bijvoorbeeld verkrachting zowel "alt right", "extreem rechts", "rechts extreem", "radicaal rechts", "rechts radicaal", "rechts nationalistisch" en nog zo 20 termen genoemd.
Maar weet jij de verschillen tussen die termen?
Het is allemaal nietszeggende blabla.
Voor dat het een Noord-Afrikaanse enclave werd was België best leuk....
Europa is toch al met groene zelfmoord bezig, dus laat de Belgen maar wat geld geven aan terugkerende baarden, dan hebben die tenminste nog een kans.
Ze hebben wel heel veel haast om ons uit te roeien hè?
De autochtone burgers mogen betalen voor hun eigen ondergang. Welkom in 2020.
Gevalletje schaakmat.
Koerden laten de kinderen niet gaan zonder de ouders, wetgeving schiet tekort om de kinderen te beschermen tegen die ouders.
De vraag die overblijft: Waarom ging men niet in beroep tegen deze uitspraak?
Overigens zou je denken dat je de ouders TBS zou kunnen geven of uit de ouderlijke macht kunt zetten maar daar heb je diezelfde rechters weer voor nodig.
Nou weet ik dat er geklaagd wordt dat de levensomstandigheden in die kampen ver ondermaats zijn. Zou men hopen dat die kinderen snel omkomen misschien?
Zijn er al Chinezen gespot in Al Hol?
@Toos Bevergeil | 27-01-20 | 15:51: Hebben die te horen gekregen dat de gedroogde kloten kloten van moslims potentie verhogend werkt?
@brie-de-penis | 27-01-20 | 17:36: Als dat idee zich net zo snel verbreid als het corona-virus dan zijn we van een hoop problemen af.
Diep, dieptriest dit.
In diezelfde krant : www.demorgen.be/politiek/vlaams-belan...
"Vlaams Belang niet welkom op Holocaust-herdenking na druk van Brussels parlement"
Goh, wat wil je met al die oud-SS'ers in de gelederen? En makkelijk scoren weer van de PS. Ik las het artikel.
Wat Joego's er op af sturen is goedkoper...
De Belasting betalende Belgen gaan van af nu dus IS Sponseren.
Nu al de Beste Belgen Mop van 2020.
En van die €5000 per kind kopen ze dan raketten om weer aanvallen te doen.
En bij terugkeer in België de ouders direct uit de ouderlijke macht ontzetten voor het opzettelijk lichamelijk en psychisch in gevaar brengen van hun eigen kinderen. Eens kijken hoe snel ze dan terug willen. Hiddema,................ tip ze ff
Das een luxe sniper geweer of mitrailleur met munitie per dag voor IS paps.
Daarom benoemd Trump een conservatieve opperrechter bij het hooggerechtshof, wat een linkse kliek hier in Noord Europa.
Als Ruth Bader Ginsburg nu ook nog de houten pyjama aantrekt komen we ergens.
Heb mn dochter met haar drie kinders gelijk via Brussel naar Al Hol gestuurd.
Lenen wij Deug66 rechters uit aan Belgie ?
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet waar is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet waar is
vrij naar Frank Boeijen
Het is wel waar dat Frank je gaat beschuldigen van plagiaat.
Ik krijg nu pas achting voor de Nederlandse D'66-rechters.
Okay, boomer.
Tis Zenne ipv zunne
wablief.eu/index.php/woordenboek-vlaa...
Je moet niet alles geloven wat geschreven staat, zenne.
Een bron in de regering formuleert het dilemma als volgt. “Wat is moeilijker om uit te leggen aan de bevolking: dat de moeders meekomen of dat we tienduizenden euro's betalen aan de families van die moeders?”
En zo creëert de linksmens dus `brede maatschappelijke steun`
De linkschmensch zou zichzelf en ons een groot plezier doen als ze eens wat aan retroperspectief gingen doen. Het is cultureel masochisme wat ze bedrijven.
@Nehemia | 27-01-20 | 15:42: Ach, gewoon een pragmatisch bekijken. Het geld wordt geparkeerd en wordt uitsluitend aan de kinderen zelf uitgekeerd op het moment dat ze 21 jaar worden. Tegen die tijd heeft dat addergebroed zichzelf allang opgeblazen, dus per saldo kost het helemaal niks. Hoogstens een paar extra levens, maar zoals Mark Rutte ons al eens aan herinnerde zijn wij met meer dus ook dat maakt niet zo heel veel uit.
In dat artikel staat toch echt 50.000 per dag, geen 5.000. Dan is de mop ineens een stuk leuker.
O sorry, per kind 5.000. Geen geld dan eigenlijk.
Instinctief wordt een normaal denkend mens natuurlijk woedend van zo'n besluit/ bericht, maar eigenlijk is het een hele goede zaak. Er verandert namelijk helemaal niets tot we met zijn allen het absolute nulpunt hebben bereikt. De snelheid van deze reis wordt aanzienlijk bespoedigt door dit soort absolute waanzin....
Waar zijn verkiezingen nog voor nodig? De (ongekozen) rechtspraak en de ambtenarij zijn al volledig in handen van D'66, Groen Links en nog een paar fellow-travellers en islamapologeten. Nu ook in België
Zou me ook zorgen maken om het "personeel"in de 3 Belgische kerncentrales, bepaalde Belgen (waaronder die rechter) sporen niet helemaal
Als ze het nog 3 weken weten vol te houden hebben ze een ton bijgeschreven gekregen. Er zijn dagen dat ik minder verdien.
2 dagen maar hoor. Joris heeft de kop boven het artikel niet goed gelezen. Ze krijgen 50.000 per dag, geen 5.000.
@harrievanzanten | 27-01-20 | 14:31: 5.000 per kind per dag. Er zijn 10 kinderen derhalve 10x5.000 = 50.000. Even helemaal lezen
Ja, ik zag het te laat. Dat kwam natuurlijk doordat ik de grap snapte en door het lachen niet alles las. Mijn excuses.
@harrievanzanten | 27-01-20 | 15:01: eigenlijk kan je er alleen maar om lachen zo treurig is het.
Ik wil ook wel voor 5k per dag in een kamp in Syrië zitten.
Na een jaartje kom ik als miljonair wel op eigen kosten terug naar huis.
Met een corona-virus onder de leden.
Het zou eigenlijk bij wet verboden moeten worden dat een moslim andere moslims in de rechtszaal vertegenwoordigt. Daar is sprake van vooringenomenheid. De moslims proberen te stelen van de staat. En met dieven weet men in de sharia wel raad.
Advocaten zijn toch altijd vooringenomen met betrekking tot hun cliënt?
Slimme opmerking hoor.
@naraga | 27-01-20 | 14:15:
Andersom lijkt me inderdaad niet zo handig.
Niet als de dief van de ongelovige steelt. Dat is toegestaan van de sharia.
Ik heb het al zo vaak benoemd: Europese IS-strijders =
rubberentegeltjesterroristen
Krijgt nu iedere gedetineerde een bijdrage van €5000 per dag? Precedent enzo...
Zo, daar moet een rechter een maand voor werken.
@Uw Verzekeringsadvis | 27-01-20 | 14:09: Belgische rechters niet, die verdienen vaak bij.
Zo heeft ieder land de rechters die hij verdient. Hier lopen de moordenaars met een enkelbandje op straat.
Ja, nou ja, als ze 'm niet doorknippen dan.
Nee, met een schaar, zonder enkelbandje.
Islamisten willen niet in islamitisch staat wonen maar terug naar het Westen wat zij zo vreselijk haten. Lafbekken zijn het en een zeer kwalijke rol van de advocaten maar gezien hun islamitische naam is het niet verrassend. De islam maakt meer stuk dan islamitische staat
Sharia 4 Belgium!
Shame on you!
Dat is nog eens kinderbijslag
En ik maar denken dat we in Nederland knettergek zijn...
Gevalletje van dikastocratie.
Het is dus mogelijk met een beetje strakke planning jezelf gewoon rijk te wippen in zo'n kamp ?
Allicht kan het Belgisch OM de rechter vervolgen wegens het financieren van terreur?
Met zulke idiote berichten groeit het ongenoegen onder het reactionaire deel der bevolking.
De hoger opgeleiden snappen dat je kinderen niet als slachtoffer kunt laten leiden volgens grondrechten.
Zij komen echter ook niet met een betere oplossing als bijvoorbeeld <automatisch uit de ouderlijke macht> vallen bij terrorisme of afreizen naar een terroristisch of anderszins levensbedreigend gebied,
Het hele simpele feit is dat je kinderen heel makkelijk kunt laten lijden. Als je dat niet wil je moet je namelijk alle kinderen uit gebieden met hongersnood of andere ellende hierheen halen, dus half India, half Afrika, alle kinderen uit de Favela's, elk oorlogsgebied, etc etc.
Dat doen we ook niet. Dus waarom je dan deze kinderen, die nota bene gehersenspoeld zijn om ons te haten (itt de kinderen uit die andere gebieden) dan wél terug moet halen, is voor mij een volstrekt raadsel.
Oh, en kinderen laten leiden is ook geen goed, 1 Greta is meer dan voldoende.
@TheEgg | 27-01-20 | 14:27: iets met dubbel paspoort, ze hebben óók het Nederlandse. Ipc dat de Marokkaanse of Turkse overheid aangeklaagd wordt, maar die zullen wel snel de hoorn op de haak gooien
@boerk | 27-01-20 | 15:12: ipc->ipv
Haha. Kudt Belgen. Haal de kinderen op laat de moeders achter en zet ze uit de ouderlijke macht. Plaats de kinderen in een instelling. Betaal je geen terroristen én laat je die kudtwijven lekker de typhus krijgen.
Zo moeilijk is het niet. Maar ja, ambtenaren, die kunnen nu eenmaal niets.
"laat je die kudtwijven lekker de typhus krijgen."
Ja, en als Mootje en Aisha over een jaar of tien 15/16 zijn, en zich realiseren dat "wij" hun moeders niet samen met hen hebben teruggehaald, maar in Syrië lekker de tiefus hebben laten krijgen, hoe denk je dan dat Mootje en Aisha zullen reageren?
Dat ze ons 'lief' zullen vinden, of dat ze denken: die ongelovige varkens, honden, en apen, die verdienen het allemaal om hun strot afgesneden te krijgen, en ik ga daar vast een beginnetje mee maken.
Nee, al die ISers mogen er nooit meer in, en die kinderen zijn hun verantwoordelijkheid, niet die van mij, of van jou, of van 'ons'. Die kinderen horen hier net zo min als zijzelf. Opzouten al die godsdienstwaanzinnige haters.
@Dr_Johnson | 27-01-20 | 14:34: Precies dat. Opzouten, allemaal die tegen ons zijn. De goede mogen blijven, dat dan weer wel.
die Gozer van monthy Python is toch overleden, of is dit postuum werk?
Dit is toch simpel op te lossen, je hoeft alleen die lieve mensen van IS in te lichten dat deze 10 ongelovigen willen terugkeren naar hun duivels westerse beschaving... En om te zorgen dat de relatie tussen belgie en de Islam versterkt word kun je ook nog een beloning van 50.000 euro uit te rijken voor het oplossen van dit probleem
Sja. Heeft u een aanspreekpunt daar?
Betalen! Jullie motte geweaun betalen! Betalen!
1789 was een schitterend jaar. REVOLUTIE!
Ken je die mop van die populist die opstond en een grote meerderheid van de stemmen behaalde?
Op de clue van deze mop kijken we over 10 jaar lachend danwel huilend terug.
Uit de EU. Binnen 6 weken. En anders rutte aansprakelijk stellen voor wanbeleid voor 17 miljoen euro per dag. 1 euro per persoon per dag is een mooi en redelijk bedrag. Zodat we met z'n allen snel verlost zijn van dit kermisbeleid en stom geleuter.
Nou nou, deze beste mensen dit extraatje niet gunnen is wel erg racistisch hoor!
Ze haten ons tot in de haarvaten maar tegen zo'n scootmobiel van de GGZ zegt zo'n geval van obesitas in een jurk nooit nee.
Ik heb zo'n 10 minuten gezocht naar islamitische humor, maar ik kan het niet vinden.
iranpoliticsclub.net/cartoons/
Genieten dit.
Het meest verontrustend is dat het hier niet rechtszaken van benadeelde burgers tegen de overheid betreft. Het zijn een-tweetjes van extreem-linkse NGO's met de rechterlijke macht.
Activistische advocaten, gefinancierd door Soros-clubs, staan in de rij om de belangen van terroristen te behartigen. En met rechters die zich niet meer schamen om op de zetel van de politiek plaats te nemen, is altijd wel een dealtje te maken.
Het gevolg: bindende jurisprudentie over belangrijke zaken die zich aan alle democratische besluitvorming onttrekt. Regering en parlement staan voor een voldongen feit.
Het meest beruchte en verstrekkende voorbeeld: het klimaat-akkoord. Geen akkoord tussen parlement en burger, zoals in een volwassen democratie, maar een monster van Frankenstein, in elkaar geknutseld door groene warhoofden en de hen welgevallige rechterlijke macht. De gewone man, die binnenkort een steenrijke terroristenfamilie als buren krijgt en zich blauw betaalt aan klimaatwaanzin - die staat machteloos aan de zijlijn.
De rechters kunnen zich slechts uitspreken binnen de geldende rechtsregels en op zijn best nieuwe jurisprudentie maken. Dat kan echter alleen wanneer de politiek die ruimte en interpretatie toelaat. Laat dat in nederland en belgie nu net het geval te zijn...
Zeer zorgwekkend. Met het Urgenda-arrest pleegt de Hoge Raad feitelijk een coupe. Kleine clubs die wetgeving vormen buiten het parlement om.
Ach, Suske en Wiske zijn ook al aan het demonstreren tegen/voor het klimaat, las ik in de Telegraaf. Tis wat met die Belgische jeugd....
Koekwaus
Dure Koekwaus.
En als een van hun islamitische gezindte landgenoten een bom laat ontploffen op een vliegveld, houden ze de familie dan ook verantwoordelijk? Of staan die in dat geval los van hun verwarde familielid?
Persoonlijk heb ik hier wel een mening over, maar daar ben ik al eens voor weggejorist, dus die hou ik maar voor me.
Ik wil wel een hint geven: het begint met een 'd' en het eindigt op 'e hele familie terugsturen naar hun geliefde land van herkomst.'
@VanBukkem | 27-01-20 | 13:43:
De-escalatie. Denaturalisatie van uitreizigers en hun familie werkt wel deescalerend hier, dat klopt.
Het gesticht Belgie en La Hollanda, daar waar mental disoreder people sits in the goverment. BrIlant. Succes, i am out.
Welke Belg heeft de wet goedgekeurd waarin dit staat?
Is geen wet. Is een dwangsom die de rechter instelt bij het niet opvolgen van haar grondwettelijke plichten tegen Belgische kinderen in den vreemde.
Daarom zou de Belgische regering haast moeten maken met het intrekken van de nationaliteiten van de oorlogsmisdadigers en hun gezinnen.
Met elke dag gewoon betalen, zijn ze beter af.
Kinderen omzetten in een melkkoe, alleen een perverse rechter bedenkt zoiets vreemds.
Ik voorzie dat als de geldkraan dichtgedraaid wordt kleine Aisha na aankomst hier grote kans loopt om per ongeluk van de commode te stuiteren, eenmalig en vreemd genoeg net boven t trapgat.
Misdaad loont niet.
Ahum.
Vroegah gooide men dan een bom op dat kamp, zodat de figuren in kwestie er niet meer waren, en probleem opgelost.
Maar dat zal wel niet meer mogen tegenwoordig.
Nee, IS holwerken bombarderen is bloedje link voor de omgeving.
Voor je het weet raak je weer een bermbomfabriek.
@De verwarde man | 27-01-20 | 13:46: Ja wij komen ook nog aan de beurt mevrouw Zegveld is al bezig met de nabestaanden, echt waar.
Regressief links in Nederlands is niets vergeleken bij de politieke correctheid in België. Die vrouwen zijn willens en wetens afgereisd en nu is de staat verantwoordelijk om ze op te halen?
Inderdaad. De keuze om daarheen te gaan om onderdeel te worden van een islamitisch terreurleger wat dood en verderf zaait was een weloverwogen keus. Daarmee verspil je toch al je rechten als staatsburger inclusief het burgerschap? Dat betekent dat kinderen die daar zijn geboren niet de Belgische nationaliteit meer bezitten. Althans dat zou de logische insteek zijn, maar in deze wereld waar alles omgedraaid is gelden hele andere wetmatigheden die alle rationaliteit omver blazen. This is the land of confusion.
"Quarantined" = in "Quaran"taine gezet.
"Quaran" is een manier om een bepaalde groep mensen een eigen hokje te bieden, zodat ze zich kunnen afzonderen van de rest. Veel mensen in quarantaine hebben een ziekte of de eerste symptomen ervan.
Stuur die rechters er daarom ook maar heen. Ook zij lijken inmiddels een wat troebele blik te hebben.
Ik begrijp wel waarom het nieuwe fascisme op dit moment in doodsstrijd is gewikkeld met president Trump. Die gemene man waagt het om alle bestuurlijke onzin die ons hier dagelijks door de keel gedrukt wordt onzin te noemen.
Gewoon, in het openbaar en in Jip en Janneke taal - zodat iedereen weet wat hij bedoelt. Onze mouthanen worden er gek van woede van.
Over mouthanen gesproken: gaat u nog wel even spijbelen voor het klimaat?
Ze mogen mij ook wel niet-ophalen uit het buitenland, ik doe dat voor de helft (2500 per dag dus).
Ik kan me niet voorstellen dat de Belgen 't daar mee eens zijn.
Laat die rechter die poen zelf maar ophoesten. En plaats die kinderen ook maar bij hem/haar/xit in huis.
Een land dat zich een stuk of 56 ministers kan veroorloven, kan zich natuurlijk ook dit soort fratsen veroorloven.
"Onze cliënten zijn niet uit op geld.”
De rechtsstaat mensen, de rechtsstaat.... lastig.
Na al die lange tijd dat gezeik over die plofkoters kan het mij echt werkelijk nog steeds geen reet boeien. Er zijn in de wereld zo veel meer andere kinderen met honger en tyfus waaraan de ouders geen schuld kan worden ontleend (behalve dan in een kansloze situatie alsnog kinderen verwekken). Wat is het toch voor idioterie om constant die focus te leggen op juist deze figuren? Wat is de winst hier? Voor wie?
Dit is België, maar je kunt er natuurlijk gif op innemen dat de Nederlandse rechters dit besluit overnemen.
Misschien moeten we die zogenaamde rechtsstaat van ons maar eens een keer nader tegen het licht houden. Want ik krijg steeds meer het idee dat we hier in dit land geregeerd worden door (D'66) rechters ipv de regerering
Misschien moeten we eens een keer gaan nadenken over gekozen rechters, net als in de VS. Dan zijn we in ieder geval van dit gezeik af.
Als het aan die rechters ligt wordt dit land nog sneller ter gronde gericht dan onze regering voor mogelijk houdt.
"Uw rechtsstaat is de onze niet". Nee, wel als ze weer eens geld kunnen krijgen. Misschien wel om dubieuze vriendjes in Dubai te helpen onderduiken, om gevangenisbewaarders om te kopen, om foute schoolbesturen te steunen, en om België, en straks ook Nederland naar de vaantjes te helpen.
Precies Dit! Wel hun rechten kennen, maar niet hun plichten
Wat heeft DPG Media toch een kudtsites, kom hier niet voorbij de illegale (ja GS dat mag dus helegaar niet) cookiewall. Vast wel wanneer je Chrome gebruikt, maar ja zo weldenkend ben ik nog net om dat niet te doen.
Dus ook België is een dikastocratie geworden. Kom er maar in, Thierry..
Met veel Vlaamse en Waalse kartelpartijen.
Nou weten ze in België waarom ze belasting betalen.
Ik zou ze niet terug laten reizen vanwegen het ... jaja ... corona virus. Prachtige kapstok nie?
De Belgen hanteren toch dezelfde regel als Nederland ? Alleen de kinderen ophalen en niet de moeders ? Dat is tenminste de theoretische regel. Dan kunnen we er dus wel op rekenen dat een advocaat in Nederland dit ook gaat eisen voor al die IS-broedkippen met België als voorbeeld.
Kalverboer en Seebregts lopen zich al warm.
Die kan eisen wat ze willen,maar als syrië nee zegt is het altijd nog kidnapping,dan mag syrië bv hier ook mensen zonder toestemming ophalen.
Trouwens het steunen van vijandige strijders is ook een oorlogsdaad,zouden ze net zo meten als west Europa dan mogen ze ook ons bombarderen zonder enig terughoudenheid.
Dus als er een Rus omkomt door iemand die Nederland steunt,dan mogen ze Den-Haag carpet bombarderen,staan volledig in hun recht.
De Belgen gaan ze spekken, die moslims.
En die kinderen, die worden stuk voor stuk prooi voor hun eigen 'keurige', devote familie en aanhang.
Moslims spekken? Dat is haram.
@Kuifje-naar-Brussel | 27-01-20 | 13:28: ja, daarom!
Ik zou er een hashtag tegenaan gooien, dat helpt vast.
In een klein land met 6 geldverslindende regeringen een wegennet gelijk Burkina Faso kan dat allemaal .
Weet je, houd er maar gewoon mee op. Het is klaar.
Komt wel heel dicht bij zeau.
Met 5000 euro per dag kan je aardig in de high society van zo'n kamp verkeren. Bescherming kopen, eten kopen etc. Die komen voorlopig niet meer terug. En misschien dat die familie denk "laat ze nog maar even zitten daar"
Die D666 rechters zijn ook overal.
Denk niet dat de rechter daar in meegaat, maar je moet het risico niet nemen.
De Belgische regering zou haast moeten maken met het afpakken van de Belgische nationaliteit van de oorlogsmisdadigers in Al-Hol.
Deze "Belgen" hebben immers voor een vreemde en vijandige mogendheid gevochten.
Dan zijn we van het gezeur af.
Oeps, was niet slechts een bizarre eis.
Uitspraak licht er en de Belgische regering is niet in beroep gegaan.
Oei.
Weet je. Het is helaas zo dat het kalifaat nooit erkend is als vreemde mogendheid. Dus hebben ze alleen zich schuldig gemaakt aan misdaden. Dat is wel Kudt.
Wat geweldig om te zien dat het nog gekker kan dan in Nederland. Wat een goed nieuws!
-
Het precedent is geschapen. Er zullen nog meer van dit soort uitspraken volgen.
Kut voor die kinderen, die kunnen er weinig aan doen dat papa en mama terrorist zijn. Maar dit is een gevalletje dikke pech, zoek het maar lekker uit. Ouders zijn vrijwillig vertrokken om IS lid te worden, en dan kan je wegblijven ook. Eerst de westerlijke samenleving minachten, en dan als het niet goed uitpakt weer terugwillen? Tyf toch lekker op.
Hahahahaha
Je weet in ieder geval waar je geld aan besteed wordt...
Jaha mensen die rechbanken, de rechterlijke macht, een volstrekt ongrijpbare club mensen die niet gehouden zijn aan welke macht of wet dan ook, je mag er niet voor, of tegen stemmen, en ze bepalen inmiddels zo'n beetje alle belangrijke maatschappelijke gebeurtenissen op een totáál wereldvreemde manier waardoor er nul komma nul draagvlak is voor hun decreten. Toch verplicht de politiek dan zichzelf, en de inwoners van het land met hen, dociel te buigen voor deze witgebefte machthebbers.
What can possibly go wrong.
Kijk: dát is nog eens een krachtig signaal aan terroristen:
-
'jullie staan in je recht, jullie hebben gelijk., Allah staat aan jullie kant en de ongelovigen moeten aan jullie geld geven'
-
En zo staat het precies in de Quran.
-
En dit gaat straks ook in Nederland gebeuren.
Buqqen zullen wij. Allemaal. Buqqen voor Quran en Qurannosaurussen.
@Graaisnaaiert | 27-01-20 | 13:46: Ben je gek!
@Kuifje-naar-Brussel | 27-01-20 | 13:52:
Nee, maar il word er onderhand wel geq, nou ja, een beetje moedeloos van.
Misschien zullen sommige mensen in België dit als zeer fatsoenlijk beschouwen, zonder in te zien dat ze uiteindelijk het omgekeerde effect zullen bereiken. Het zal zeker invloed hebben op het toekomstige stemgedrag.
Als morgen iedereen in België rechts stemt, heb je niet overmorgen alle extremisten het land uit.
Je moet het die moslims toch nageven..... amper het IQ van een schaap, maar wel allemaal hoogleraar in Westerse rechtgeleerdheid. Wat weten die lui altijd de regeltjes naar hun hand te zetten.
De regeltjes lenen zich dan ook buitengewoon goed voor interpretatie door activistische rechters.
Nee die gelegenheid geven de linkse clubjes ze. VVD = ook links nu.
"50.000 euro. Zoveel moet België elke dag betalen aan de families van enkele Belgische IS-leden als het niets doet om hun kinderen uit de kampen in Syrië naar hier te laten komen."
Hahaha!!! De Belgen zijn gek geworden! Wanneer komt er nu eindelijk eens EU-brede consensus over de keiharde noodzaak al dat IS tuig buiten de deur te houden? Die lui zijn onze grootste vijanden, ze haten het westen en alles waar het westen voor staat. Eenmaal weer hier, zijn ze bovendien levensgevaarlijk: het zijn geradicaliseerde, fundamentalistische godsdienstwaanzinnigen, die vroeger of later aanslagen gaan beramen/plegen. Wellicht niet allemaal, maar er zitten er genoeg tussen die het wel gaan doen.
Nooit meer de EU binnenlaten. Ook hun kinderen niet. Dat zijn geen Belgische, Nederlandse, of anderszins Europese kinderen. Dat zijn kalifaatkinderen, volledig gehersenspoeld en ook, of in een later stadium, levensgevaarlijk.
Maak die hele Europese moslimgemeenschap nou eens ondubbelzinnig duidelijk, dat we niet maar alles van die lui pikken, en dat ze daarna gewoon weer welkom zijn voor gratis huisvesting, gratis voorzieningen, en gratis geld.
En wie zijn er ook alweer eindverantwoordelijk voor het aan de macht komen van die jihadistenknuffelende regering?
Juist. De extremisten hebben hun zin, en zullen met groot plezier gaan lappen. Volgende stap is waarschijnlijk het sturen van een gigantisch middelvinger naar de Yezidi's.
Met de inflatie valt dat bedrag over enige jaren enorm mee, zoiets verdamp dagelijks toch al in veelvoud, dus... Belgie moet gewoon in laten zien; hier betalen we GRAAG voor.
En de rechter, die zoekt het maar uit met zijn megalomane gelul.
verdampt*
Zou wel mooi zijn. Wij stoppen het voor u in een investeringsfonds... and... it's gone. Poef! Next!
50 duizend gedeeld door 10 is inderdaad 5 duizend.
Het is nog schrikkeljaar ook. Ze hebben echt geluk dat zo in zo'n kamp zitten EN soort van Belg zijn.
Fijn dat u het even heeft nagerekend voor ons simpele zielen. Dank!
Heb je goed nagerekend.
Goeie Belgenmop. Lijkt net als de werkelijkheid.
Oh wacht......
Stel dat er er in dat kamp een allesvernietigende uitbraak van welk virus dan ook plaats vindt. Dat zou echt vreselijk zijn voor de nabestaanden.
In België staat de als paleis ingerichte fuhrerbunker van de EU, dus daar wordt nog net dat tikje meer geDeugd dan hier.
Ook daar zetelt een linkse rechter, die het bestrijden van de westerse samenlevingen als gemeenschappelijk belang deelt met de kameraden van ISIS.
Is overigens zo afgesproken in internationaal bindende (geheime) vergaderingen. Wie dat ontkent doet dat door alu-hoedjes uit te delen.
Toch niet helemaal geheim, zo te lezen.
Jij weet meer. Vertel!
Wat heeft de EU hier mee te maken?
Mijn vader staat al een tijd op de wachtlijst voor een verpleeghuis(waar hij een flinke eigen bijdrage mag dokken), na een heel leven werken.
Die begrijpt dit soort maatregelen uiteraard volkomen.
Triest maar helaas werkelijkheid, sterkte met uw pa!
Er zijn 3 mogelijkheden. (1) Je doet of je het allemaal maar goed vind. (2) Je gaat je verzetten ,dan ga je het op alle fronten verliezen. (3) Of je gaat weg. Kiest U maar.
Vreemd,Belgen hebben er helemaal geen zeggenschap over,hier geld het internationaal recht of die van Syrië,maar nooit en te nimmer die van België.
De Belgische kiezers hebben (net als de Nederlandse) het welbewust vertikt om de wetgeving aan te passen.
@Reaguurdeskundige | 27-01-20 | 13:17:
U doelt op de afgevaardigden, neem ik aan? Sinds wanneer doet een regering wat een meerderheid van de bevolking wil als het tegenovergestelde in het regeerakkoord staat? Uitruilen, onderhandelingen, dat soort dingen. Pluche- en partijbelangen gaan boven het landsbelang, uweettog.
Belgie kan beter 50k per dag besteden aan de wegen.
De Belgen zijn dus nog meer het spoor bijster dan ons Hollanders.
Maak je geen illusies, dit soort zaken gaat hier ook gewoon gebeuren. En hoeveel Toyota's hebben de Belgen aan de internationale terreurbeweging geschonken? Meer dan de Nederlandse kiezers?
Ben blij dat ik niet in België woon.
Ja, lekker ver weg enzeau
Dat geldt denk ik ook voor de betrokken afreizers, na het horen van deze uitspraak.
Prima te doen. Wel hoge belastingen. Je vraagt je af waar dat geld blijft.
@Kuifje-naar-Brussel | 27-01-20 | 13:30: Blijkbaar in de zakken van IS-kids :')
Alsof Nederland beter is.
Zolang het mijn taxpoet niet is, fuck it.
Ook weer waar
totdat de familie al-Doorzon besluit in Nederland met hun aanwezigheid te verblijden
@Tobi | 27-01-20 | 13:14:
Of dat BB lekker met vrouw en kinderen door Antwerpen loopt en zo'n terugkeergebroed doet *boem*. Benieuwd of hij dan ook nog *fuck it* zegt ( als hij het uberhaupt nog kan navertellen ).
Tja, de kinderen mogen niet alleen weg van de Koerden, en België wil de moeders er niet bij hebben. De families vinden dat de moeders dan maar mee moeten komen. Prima... maar stellen die families zich dan ook garant voor alles wat die plofkippen hier gaan uitvreten?
Die moeders moeten worden opgesloten. Mijn voorstel is om de kinderen onder te brengen bij heaumeau stellen zolang de moeders vastzitten. Eens kijken wat de advocaten daar van vinden.
@Kukooo1 | 27-01-20 | 13:19:
Ha, dat vind ik eigenlijk een supergoed idee.
@Diotima | 27-01-20 | 13:47: Helemaal geen goed idee. Daar laten. Gewoon daar laten.
Kapitein Westerling stuurde dit soort figuren direct terug naar hun maker
maar ja, Westerling leeft niet meer en België is duidelijk geen Indië
Andere tijden. Andere moraal. Prefereer eigenlijk de koppen van Hydra af te hakken, zodra ze weer ergens de kop opsteken en als het even kan precisiebombardementen op trainingskampen van dat tuig, maar verder moeten we koste wat kost burgerslachtoffers vermijden, hoe moeilijk dat ook is en wat "zij" ons ook allemaal willen aandoen. Jezelf nooit verlagen tot het niveau van een fanaticus/beest, dat is m.i. het begin van het einde.
In het artikel staat 50.000 euro per dag
Gedeeld door 10 is inderdaad 5000
Ja, dat klopt.
Het is dan wel aan de rechters om deze beslissing te hebben genomen, maar het is aan de Belgische regering om wetgeving te maken die dit (niet langer meer) toestaat in toekomstige gevallen.
En het was al 9 jaar bekend dat deze kwestie zou gaan spelen, dus de kiezers hebben ruimschoots de tijd gehad om hun wensen kenbaar te maken. En dat hebben ze dan ook gedaan.
Dat was toch niet nodig, zeg?!
Vlaams Belang was inmiddels al de grootste.
Daar gaat de beschaving! Indien de overheid niet meer voor u zorgt...
Een van de moeders in Al-Hol bevestigt dat: “Elke dag vertraging is een achteruitgang voor het lichamelijke en mentale welzijn van het kind.
Wat een helder licht die moeder. Had ze dat niet eerder kunnen bedenken?
Is dit nu overigens een soort van dikastocratie?
Mooi dat ze dat erkend inderdaad. Wat zou ze een passende straf vinden voor zichzelf ivm het totaal falen als moeder?
@Kukooo1 | 27-01-20 | 13:16:
Een 2e kans, natuurlijk. Met zelfstandige woonruimte, complete inrichting en zieligheidsuitkeringen + heel veel begrip en begeleiding. En natuurlijk een potente Murat die er opnieuw 7 jihadistjes inpompt, uiteraard geheel op kosten van de Belgische belastingbetalert.
@Graaisnaaiert | 27-01-20 | 13:18: En die kosten zijn dan vast niet te verrekenen met dat bedrag van € 5000 p.d. want dat zou natuurlijk niet eerlijk zijn.
Die moeder aanklagen voor 5 ton overbodig CO2 uitstoot per jaar door zon kind te broeden. How dare she?
Als de overheid schijt heeft aan de uitspraken van de rechter ben je wel wat meer kwijt dan 5000 euro.
Toch wel een gekke uitspraak, zeker voor een land met een paar forse aanslagen, gepleegd en/of aangestuurd door Syrië gangers. Die aanslag op vliegveld Zaventem heeft het land zo'n 3 miljard euro gekost, onder andere door fors opgeschroefde veiligheidsmaatregelen en en gederfde inkomsten uit toerisme.
@Kuifje-naar-Brussel | 27-01-20 | 13:17:
Wie zei dat een land altijd met het verstand moet worden bestuurd?
@Graaisnaaiert | 27-01-20 | 13:21:
Kut, te snel gepost. Wilde nog zeggen dat er ook aanvullende belangen spelen die heel vaak prioriteit hebben. islam pamperen en faciliteren is er binnen de EU eentje van. Waarom? Geopolitiek, economisch + natuurlijk machtswellust. Het bekt beter om namens 600 mio EU-burgers te kwaken op congressen en meet-ups dan namens 500 mio. Willekeurig dat 50-100 mio burgers de anders 400-450 mio willen overheersen, of erger...
@Kuifje-naar-Brussel | 27-01-20 | 13:17: Dat moeten ze de wet aanpassen. Maar de rechtsstaat alleen omarmen als het je uitkomt werkt niet zo goed.
@beldewouten | 27-01-20 | 13:48: Dat klopt, maar de rechtstaat heeft wel onderhoud nodig. En liefst een beetje snel.
@Kuifje-naar-Brussel | 27-01-20 | 14:49:
Links van de VVD wil geen hond dat dus dat gaat niet gebeuren. Helaas. Islam muss sein Kuif, ook in de EU, ook in NL.
@Graaisnaaiert | 27-01-20 | 13:21: Zie NL bijvoorbeeld, inderdaad.
Ik ruik een manier van de Belgische staat om ze tegen alle weerzin van normale mensen in toch terug te halen en dat is dus omdat mensen maar aan een ding nog een grotere hekel hebben dan aan uitreizigers en dat is aan een overheid die belstinggeld over de balk gooit. Dus mark my words, die komen terug, met elke 25K op hun rekeningetje. Kunnen ze mooi wapens en munitie voor kopen, om de gewapende strijd in de EU vanaf hun 21e te bekostigen.
Verdomme.
Maar die betaling gaat nu al in. En die kinderen zijn echt niet binnen een paar dagen teruggehaald. De beste oplossing is dus ervoor zorgen dat die kinderen de 21 niet halen.
In België is hier veel discussie over. Vooral de Vlamingen zijn tegen, valt me op. Maar die stemmen dat ook beduidend rechtser dan de Walen, die nogal aan het overheidsinfuus hangen.
Gelukkig is het België, dus het is nog maar de vraag of het ook echt gaat gebeuren
Rechters blijken dus de ondergang van westerse beschavingen te bewerkstelligen.
Ander nieuws in Frankrijk: www.dailymail.co.uk/news/article-7933...
Carnaval des animaux much?
Het is altijd een klein groepje die het verpest voor de rest.
Zoals al vaak genoemd. Wanneer dit andersom plaats heeft gevonden is de wereld te klein. Uit alle hoeken en gaten kruipen dan de rassies schreeuwende menigtes om maar tot wraak op te roepen en “zie je wel” bewezen te achten.
Het nieuws van de afgelopen tijd even doornemend, zie je toch echt dat dit soort groeps molestaties veelal worden gepleegd door andere kleurtjes dan de boze witte man. De witte man is meestal het slachtoffer in deze. Maar ja, ik zal het wel niet goed zien of begrijpen.
Knap ook dat de Belgische regering niet eens in beroep is gegaan.
Zagen waarschijnlijk in dat dat kansloos was. Als het ze überhaupt iets interesseert.
Nu lachen we er om, straks is dit ook gewoon in Nederland realiteit. Ik zie de tweets van Trump alweer voorbij komen over dit onderwerp.
Oorlogsrecht toepassen.
Precies. Ik neem dat als die kinderen kapotgeschoten worden, dat geld weer terug vervalt aan België?
Sowieso wordt de hele wereld een klein beetje mooier en vrolijker als die IS kampen plat gegooid worden. Mensen die uit vrije wil een beetje kampbeultje gaan spelen, dan heb je gewoon het recht op leven verspeeld.
Las het In De Morgen. België is het spoor een tikkeltje bijster. Terwijl dat land toch een paar forse aanslagen te verteren heeft gehad.
Een tikkeltje? Dit is gewoon bizar ziekelijk deugen.
Klinkt een klein beetje raar Kuif, uit de mond van iemand die medeplichtig is aan exact dit soort beleid.
@Reaguurdeskundige | 27-01-20 | 13:33: Ik heb nooit gestemd in België.
REAGEER OOK