Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

FOTO. Máxima met Hoofd Wilders Bedreigingen

Gezellig tripje Max!

sad

Zoals u weet heeft Onze Moedige Vorstin Máxima een geweldig belangrijke functie bij de VN, waardoor ze allerlei interessante mensen van over de hele wereld ontmoet. Zoals Shah Mahmood Qureshi, de minister van Buitenlandse Zaken van Pakistan. Dat is dezelfde Shah Mahmood Qureshi die vorig jaar zo blij was dat Geert Wilders zijn cartoonwedstrijd had afgelast vanwege bedreigingen. Bij de gratie van Allah de Almachtige zijn wij vooral blij dat we het tweetje nog hebben. Groetjes!

Tja

Social

Reaguursels

Inloggen

In de internationale politiek en bij internationale betrekkingen is het normaal om liev te doen en vriendjes te spelen met terreurstaten en leiders die niets anders zijn dan moorddadige woestijnbarbaren.
Die verraderlijke hypocrisie heeft een speciale naam: 'diplomatie'.

Peter Emile | 26-11-19 | 15:07

"Deny extremists on all sides" en dan te weten dat Pakistan toch wel de vrijheid van godsdienst propageert zolang het islam is.

Slough | 26-11-19 | 13:12

Ik ben geen onderdaan. Ongezien de tyfus voor dat koningshuis.

RickRD | 26-11-19 | 10:33 | 1

Met het vertrek van Wilhelmina en het kabinet in 1940 naar Engeland, was in feite de grondwet inclusief de monarche opgeheven.

boerzoektscheet | 26-11-19 | 11:39

Al moeten Nederland en alle Nederlanders kapot,
die Duitse familie is "van plan dit nog heel lang te doen".

Leve de Republiek.

Cool Pete | 26-11-19 | 10:22 | 1

Amen.

Maris v.d Hof5393 | 26-11-19 | 16:20
-weggejorist-
Kiklov | 26-11-19 | 10:22

Abdikeren.

hallevvezool | 26-11-19 | 09:22

Als je schoonmoeder haar paard vernoemt naar de moordenaar van een politicus die pleitte voor een republiek en in tijden van pensioen nog via haar Bilderberg trekpopje het referendum weet af te schaffen dan is dit soort globalistisch omvolkingslobbywerk van Maxima niet heel opmerkelijk.

HdJ | 26-11-19 | 08:03 | 3

Zo is het ! Klopt helemaal.

Cool Pete | 26-11-19 | 10:20

@Cool Pete | 26-11-19 | 10:20:
En op de achtergrond lacht George S*R*S, met z'n kapitaal en inmenging.

Cool Pete | 26-11-19 | 10:39

@Cool Pete | 26-11-19 | 10:39: Ik verdenk Soros ervan dat ie een spelletje speelt. Hij weet dat socialsime en communisme op den duur niet haalbaar is en blijkbaar heeft ie veel geld ingezet op de Euro de sluwe vos.

Slough | 26-11-19 | 13:14

Voor de oorlog kruipen Oranjes tegen de vijand aan, tijdens verblijven Ze in Londen, en er na schuiven Ze weer aan in Nederland.
Hou vrinden dicht, je vijanden nog dichter, en de poen nog dichterbij, ofwel "Je Maintaindrai".

De Briemusketier | 26-11-19 | 06:38 | 1

Goede morgen, en ... opgelucht na het stoom afblazen ;)?

Voight-Kampff | 26-11-19 | 08:06

Niet mijn koningshuis.
Wel mijn volksvertegenwoordiger.

Montesquieue | 26-11-19 | 06:26 | 1

Ik heb ergens hieronder mijn commentaar gegeven op reaguurder WOI. De kern van mijn betoog is met name gericht op 'volksvertegenwoordiger'. Gezien uw nick sluit dit aan.

En wat betreft uw inbreng doe ik hierbij de suggestie: in case of contradiction, check your premises.

Voight-Kampff | 26-11-19 | 08:05

Laten we weer gewoon 30 april koningsdag vieren, maar dan met een verzonnen held, net als Sinterklaas zeg maar. En schaf het koningshuis dan maar af, en geef ze nog een vage symbool functie of zo.

Tuinhekje | 26-11-19 | 01:27 | 3

Ja, bij Madame Tussaud bijvoorbeeld.

De Briemusketier | 26-11-19 | 06:54

Ik steun deze motie van de fractie Tuinhekje.

hallevvezool | 26-11-19 | 09:25

Sinterklaas, met Zwarte Piet.

Cool Pete | 26-11-19 | 10:25

Koningin van wie? Zij is geen Beatrix. Bij verre na niet. De Nederlander bestaat niet? Vraag mevrouw Argentinië waarom haar land de rekeningen niet meer kunnen ophoesten bij het IMF. Schuld voor de onderdanen. Niks Nederlands waardig.

Vageling | 26-11-19 | 01:25 | 3

Ja Beatrix, die als eerste naar een moskee snelde toen Van Gogh werd afgeslacht! Dat was echt “”onze”” koningin

DavidleeRoth | 26-11-19 | 04:19

"Zij is geen Beatrix" ... Lord have mercy.

Voight-Kampff | 26-11-19 | 08:09

Net als voor Marco - weekje schorsing voor deze argentijnse mevrouw.

Klapsigaar | 26-11-19 | 00:11 | 2

Ik ga een waxine lichtje branden voor beiden.

De Briemusketier | 26-11-19 | 07:29

@Briemusketier: hoeft niet, ze hebben u al opgemerkt bij de AIVD en uw data gelicht en er een psychologisch profiel aan gehange; anti-establishment met zo nu en dan gecontroleerde woedeaanvallen en belandt waarschijnlijk eerder in de kroeg dan bij de RAF of de Baghwan. Als het bij stoom afblazen blijft dan kunt u rustig aan de gang blijven en hoeven de ambtenaren aldaar u niet met een bezoekje te vereeren. Dus, de koffie hoeft (nog) niet gemalen te worden en de koekjes niet aangeschaft. Sterkte. En u kom ik wellicht ook tegen in de kroeg.

Voight-Kampff | 26-11-19 | 08:32

als we nou alsteblief.... maar 1 dingetje dit rampjaar kunnen oplossen ... zou dat het afschaffen van deze oranje waanzin zijn..............

grapjasz | 25-11-19 | 23:51

Verbannen naar de Efteling,daar horen de oranje sprookjes thuis.

Bataaf | 25-11-19 | 23:05 | 1

laat ze eens lekker daar rondhuppelen menneke

omeP | 26-11-19 | 09:43

Tja ik verwacht dat ze daar is om de boel te sussen. Vermoedelijk vraagt ze of het cartoon feest niet in Pakistan kan plaats vinden en Wilders opent het door een lintje door te snijden. Vraag me wel af waar ze haar oranje kopvod heeft gelaten?

jan huppeldepup | 25-11-19 | 22:38 | 2

daar loopt willy mee door de hoftuin te pronken...........................

grapjasz | 25-11-19 | 23:52

De typhus voor beide dan maar, zowel koningshuis als Pakistan/islam

Mallepietje1001 | 26-11-19 | 13:56
-weggejorist-
FrankOngerust | 25-11-19 | 22:08 | 2

Vroeger knipten deze lieden hoofdzakelijk lintjes en zwaaiden ze naar het gepeupel op 30 april. Tegenwoordig zie ik onze Koning en zijn junta wijf Steeds meer de VN agenda pushen. Leve de Republiek!

KARLSSON | 25-11-19 | 22:00 | 2

En d'r zwager krijgt samen met huisvrind Heineken vergunningen e.d. voor elkaar wat een ander van z'n leven niet lukt.

janleuk | 25-11-19 | 22:10

Nu zijn ze zelf verknipt.

Gele Beer | 26-11-19 | 02:14

Je verwacht het niet. Of eigenlijk gewoon wel.

Jan Passant mk2 | 25-11-19 | 21:57

Haar schoonvader Bernard was de Epstein van de vorige eeuw en zo corrupt als de pest. Waar een ieder acuut de lik in gaat daar kon hij vrolijk verder feesten. Wel als het slaafje van de CIA, dat dan weer wel. Mocht Maxima van Basten ontmoeten dan kan hij haar wellicht begroeten met z'n 'grappige' uitspraak.

janleuk | 25-11-19 | 21:42 | 4

@janleuk | 25-11-19 | 21:44:
zozo meneertje, waxinelichtjes in huis huh! Wat gingen wij daarmee doen!

Jan Passant mk2 | 25-11-19 | 21:58

@Jan Passant mk2 | 25-11-19 | 21:58: Ben de afgelopen jaren ondertussen 2 x met m'n schoonmoeder op Soestdijk geweest. Werd er bijna uitgeflikkerd omdat ik een grapje maakte over de hoeveelheid koters van Bernard. Ouwe meuk overigens dat Soestdijk. Op moment dat ze zelf het onderhoud moesten gaan betalen is er geen reet meer aan gedaan.

janleuk | 25-11-19 | 22:08

Haar schoonvader heet Claus, ook al zo'n vage figuur.

Maris v.d Hof5393 | 26-11-19 | 04:12
▼ 1 antwoord verborgen

Nederland zou al lang een republiek moeten zijn. De oranjes mogen vrijwillig kiezen. Vertrekken naar het buitenland of de franse oplossing voor koningen die niet willen horen.

The2Amendment | 25-11-19 | 21:14 | 1

De Oranjes hebben allang gekozen hoor. Ze mogen de titel en het geld houden van Brussel.

LiniaalRectaal | 25-11-19 | 21:18

Ze moet verder met haar missie om te bewijzen dat de echte Nederlander niet bestaat. We moeten kapot.

Eddy67 | 25-11-19 | 21:13

Dus keur je islamitische aanvallen op de vrijheid van meningsuiting goed... Aan de andere kant, het zijn tenslotte oerconservatieve moslims, daarvan verwacht je nu eenmaal minder.
Als vorstin moet je tenslotte het goede voorbeeld geven. Je laat je niet leiden door islamofobie en praat je met iedereen. Uiteindelijk is het doel om de financiele positie van Pakistaanse vrouwen te verbeteren, dus dat zit wel goed. Want je zit tenslotte aan tafel met Pakistaanse powerhouses....
Dat komt wel goed www.britishpakistanichristians.org/bl...

ratelaar | 25-11-19 | 21:06
-weggejorist-
isitsoornot | 25-11-19 | 21:02

Gatverdamme! Mijn respect voor het koningshuis daalt tot het vriespunt. En dat terwijl ik vroeger zo koningsgezind was.

Maria.1 | 25-11-19 | 20:59 | 2

Een oranje strik in je haar op koninginnedag?

isitsoornot | 25-11-19 | 21:07

Nou ben ik geen bijzonder fan van de huidige lichting kroontjes (de "echte") noch per se van de doorschemerende politieke voorkeur van de generatie ervoor (al had Bea zeker een koninklijke en professionele uitstraling), maar ben wel voor de monarchie. Met zeer beperkte macht wel te verstaan.

En van mijn part een verkiezing of een referendum bij een troonsbestijging ter democratische legitimatie. Bovendien kunnen de Oranje-Nassautjes door heel wat eigen vermogen heen branden voordat ze in aanmerking hoeven te komen voor de zeer genereuze bijzondere bijstand die ze nu krijgen van een bevolking die bijna zonder uitzondering minder vermogen en inkomen heeft dan zij.

Maar dit is een beetje spijkers op laag water zoeken. De VN bestaat grotendeels uit staten die ofwel een dictatuur of een gemankeerde democratie zijn. Dan kun je met niemand meer aan tafel gaan zitten of een gesprek voeren of de hand schudden. Soort van omgekeerde imam die uit principe geen vrouwen de hand wil geven, behalve dat je principes dan "deugen". Dan kun je elk buitenlands staatshoofd of diens ambassadeur wel gaan schofferen (wat je politiek ook niet in dank wordt afgenomen), of simpelweg het diplomatiek contact alleen nog via de ambassade laten verlopen.

Kun je doen, maar pak dan gelijk door: importheffingen op producten uit en heffingen op geld richting landen die de mensenrechten niet respecteren en geen functionerende democratie\meritocratie zijn, enzovoorts. Leden van de NAVO en haar bondgenoten (doei Turkije) die niet aan de voorwaarden voldoen eruit smijten.

In ieder geval meer dan wat gratuit prijsschieten of roze koekhappen naar de Oranjes die per slot van rekening hiermee ook in zekere zin tenminste wat nuttigs en passend werk voor hun centen doen: netwerken met criminelen van hoog niveau.

Wol | 25-11-19 | 20:57 | 7

@Wol | 25-11-19 | 21:55: Ah, je herkent dedain niet, dat is 't 'm. De allerarmsten die hun eten bijeen breiden, 'nare breiende volkswijven'. Je snapt ook niet waarom ze geen cake aten? Je tuimelt wel een end omlaag nu.

eastender | 26-11-19 | 01:40

Een gekozen koningshuis is ook nog iets om eens over na te denken; waarom zou je in onze tijd nog dynastiek leiderschap accepteren terwijl iedereen zowel gelijk als uniek is. Leiderschap moet je verdienen en is niet meer vanzelfsprekend aangeboren vanwege afstamming.
Als voorbeeld van hoe dat dan zou kunnen gaan, zomaar een quote uit "The thirteenth Tribe" van Arthur Koestler:
..."choking" the future King has been reported in existence apparently not so long ago among another people, the Kok-Turks. Zeki Validi quotes a French anthropologist, St Julien, writing in 1864:
When the new Chief has been elected, his officers and attendants ... make him mount his horse. They tighten a ribbon of silk round his neck, without quite strangling him; then they loosen the ribbon and ask him with great insistence: “For how many years canst thou be our Khan?” The king, in his troubled mind, being unable to name a figure, his subjects decide, on the strength of the words that have escaped him, whether his rule will be long or brief."

kindapaas | 26-11-19 | 06:56

U heeft ook last van de beperking om alleen in bestaande systemen te kunnen denken (initiële tegel en commentaren). Ik ben ontdaan. Zo goed als niemand is bij machte om een bestuursmodel op te zetten voor een natie. Men denkt dat dat iets anders is dan een bedrijf. Welnu, ik kan u uit de brand helpen. Iedere organisatie heeft een doel dat richting geeft. Ook een natie. Om deze reden verdient ook een natie een bestuursmodel.

Ten eerste verdient een democratie gewoon een gekozen staatshoofd. Punt uit. Daar komt nog bij dat als het staatshoofd niet wordt gekozen de uitvoerende macht volstroomt vanuit de wetgevende macht. Ja, de macht die eigenlijk volksvertegenwoordigers zijn en daaraan toegevoegd de taak van wetgeven hebben gekregen. Het is een godvergeten doodzonde dat volksvertegenwoordigers de mogelijkheid hebben om überhaupt ooit in de uitvoerende macht te kunnen treden. Deze no-go area dient u te begrijpen als kiezer.

Wat betreft uw argument van niet goed functionerende republieken. Dat is een algemene beschouwing zonder enige analyse. Er zijn meerdere factoren waarom een republiek niet functioneert. In de VS is dat o.a. door de exclusieve rol van het staatshoofd om ook de uitvoerende machten te leiden (ipv een prime minister te benoemen), de executive order en de intreding in de rechterlijke macht met benoemingen van rechters en justices bij de Supreme Court. Een simpele en voor de hand liggende analyse.

Uw argument dat de elite naar binnen schuift is in de VS te wijten aan externe financiering van partijen via sponsors. Zie Clinton Foundation en privé sponsoring van presidents kandidaten. Het is toch van de gekke dat men honderden miljoenen nodig heeft om gekozen te worden.

Wat betreft revoluties. U heeft ten dele gelijk. Ten eerste zijn revoluties om de goede reden ontstaan, echter waarbij niet is nagedacht over het vervolg. Voorbeeld Frankrijk. Een puinhoop was het gevolg. Of de georganiseerde krachten zijn er mee op de loop gegaan. Voorbeeld Egypte. Dan zijn er nog de coups die onder het mom van revolutie zijn ingezet en waarbij de vervangende macht al klaar stond. De VS zijn hiermee Leker bezig geweest.

Samenvattend een inhoudsloos en ongestructureerd betoog over een essentieel onderwerp mbt de organisatie van een samenleving. Ik maak me grote zorgen over het democratische niveau bij de kiezers. U bent zeker niet uit de poppenkast gevallen. Wanneer u zelfs niet in staat bent om indicatief te redeneren, en niet verder komt dan een deductieve aanpak die niet bij de realiteit uitkomt van de grondrechten van vrijheid en veiligheid, dan zijn we verloren.

In zijn algemeenheid. U kunt goed schrijven. Echter, u mist een leidend onderwerp (missie) om proactief iets te stellen. U mist de analytische denkkracht om een onderwerp bij een reactie te doorgronden. Verder dan wat algemeen gefilosofeer dat kant nog wal raakt komt u niet.

Ik besef dat mijn laatste alinea confronterend is gesteld. Het is niet mijn bedoeling om op de man te spelen. Ik waardeer uw inbreng en betrokkenheid zeer. Ben wel geschrokken van de kracht die de elite heeft uitgeoefend op de geesten door de eeuwen en jaren heen. Zelfs een intelligent en beschaafd persoon als u is niet in staat om achter de aangeboden façade te kijken.

Ik ga contact zoeken met ON en hen verzoeken tot een grootschalig programma met het thema; democratische vaardigheid.

Peace out.

Voight-Kampff | 26-11-19 | 07:09
▼ 4 antwoorden verborgen

Pakistan is een prima voorbeeld dat Allah, als ie zou bestaan, een enorme pesthekel heeft aan islamieten! Een mislukte staat vol primitieve apen die elkaar naar het leven staan en een totaal corrupte overheid die de bevolking laat creperen door hun wanbeleid.

kunstliefhebber | 25-11-19 | 20:50 | 2

Saruman had ook een hekel aan orks, maar je werkt met wat je hebt.

LiniaalRectaal | 25-11-19 | 20:59

Het is dat ik met mijn geld lekkerdere wijven kan krijgen maar anders zou ik haar doen

skoftig | 25-11-19 | 20:49

De VN is een verlengde van de Moslimbroederschap geworden. Opdoeken en afzinken. Het was ooit leuk bedoeld, maar maakt nu meer kapot dan je lief is.

Frau Merkel | 25-11-19 | 20:45

Tijd om afscheid te nemen.

Man-Van-De-Rekening | 25-11-19 | 20:40

In het UK hebben ze een prima uitdrukking om te omschrijven hoe ze over dit soort inwoners van Pakistan denken. In verband met joris kan ik dat hier niet posten.

The2Amendment | 25-11-19 | 20:35 | 1

Ach man, het is maar een joris, geen opgerot. Zal ik even een voorzet geven? Shitpakis.

LiniaalRectaal | 25-11-19 | 20:38

Als overtuigt moslim vind ik dat wij moslims helemaal geen bankrekening moeten hebben. Het haramme vrije westen wil zelfs dat onze financiele systemen worden aangesloten op die van hun zodat ze echt alles kunnen monitoren. Als mijn neef uit nederland dan 15k naar mij overmaakt weten de westerse veiligheidsdiensten mij te vinden en lig ik onder de loep. Ik wil als moslim ook graag mijn privacy. Dat willen wij als mosliims eigenlijk allemaal wel. Maar al die belangrijke westerlingen blijven maar steeds pogingen doen om hier invloed te krijgen. Wij vinden dat gewoon niet leuk. Maar dat wordt niet gerespecteerd. Als iemand van ons dan eens een punt probeerd te maken door (ik praat het niet goed) zichzelf op te blazen dan wordt dat onder het tapijt geveegd onder het motto dat ie psychische problemen. Laat ons met rust. Dan laten wij ook jullie met rust.

Leptob | 25-11-19 | 20:24 | 4

Amen

Ray69 | 25-11-19 | 20:52

Probeert. Niet probeerd. Het onderwijs in Pakistan is dus ook van een matig niveau zie ik.

The2Amendment | 25-11-19 | 21:12

iemand van ons dan eens een punt probeerd te maken door (ik praat het niet goed) zichzelf op te blazen dan wordt dat onder het tapijt geveegd onder het motto dat ie psychische problemen

Lol, een moslim met humeur, quelle miracle!

De Briemusketier | 26-11-19 | 06:44
▼ 1 antwoord verborgen

Het past goudgraafster Maxima wat terughoudender te zijn met haar gedeug daar bij die VN als dochter van een junta lid met bloed aan zijn handen.

HaatbaardKnipper | 25-11-19 | 20:19

De pakistaanse onderminister van landbouw had ze waarschijnlijk nog persoonlijk gekend....

Elder of Z. | 25-11-19 | 20:18

Even een Pochje doen......

Elder of Z. | 25-11-19 | 20:15

Lang geleden heb ik ooit op de afdeling Anthropogenetica gewerkt van de RUL. Ik raakte toen geïnteresseerd in het genetische onderzoek van de Romanovs die Russische tsarenfamilie die door de bolsjewieken zijn vermoord tijdens de oktoberrevolutie in 1918. Er loopt namelijk een link naar het Engelse koningshuis en het Nederlandse koningshuis. Dat de link met het Engelse koningshuis op waarheid berust en klopt blijkt uit DNA-onderzoek. Alleen nou komt het Juliana en Beatrix hebben nooit DNA af willen staan om te kijken of de link met de Romanovs wel klopt. Het mag duidelijk zijn dat er iets niet lijkt te kloppen en dat onze koninklijke familie dus helemaal geen bloedlijn hebben zoals de Engels koninklijke familie die wel heeft want bewezen via DNA-onderzoek! Hier: www.townandcountrymag.com/society/tra...
Dat onze koninklijke familie van zeer bedenkelijke afkomst is weet ik via mijn eigen familie. De overgrootvader en -moeder woonden op de koninklijke horsten in Wassenaar en waren onder andere beheerders van het jachtslot van Koning Willem III. Die man was een schuinmarcheerder van hier tot Tokio en ook zeer grofgebekt. Iedereen die dichtbij hem stond wist dat hij kinderen bij andere vrouwen had en zelfs meer kinderen dan uiteindelijk bekend is geworden. Behalve schuinmarcheren klopten er echter meer dingen niet in onze koninklijke familie want waarom wil(de) niemand van Juliana tot Beatrix en al haar broers en zussen en Prins Pils en zijn broers geen DNA afstaan om te kijken of de bloedlijn met de Romanovs wel klopt? Waarschijnlijk is die bloedlijn er dan ook helemaal niet want anders zouden ze hun DNA wel afstaan.

Roadsurfer | 25-11-19 | 20:15 | 11

Mijn opa en oma woonden naast het paleis. Hij kon ook heel wat vertellen . De familie is 1 grote bende .

monterra | 26-11-19 | 00:18

Willem III kon zijn kinderen niet erkennen maar hij negeerde ze niet. De kinderen kregen allemaal een vak geleerd en eens per jaar werden de kinderen getracteerd op een onvergetelijke dag. Overigens is de wet stilletjes aangepast, nakomelingen van Juliana komen in aanmerking voor de troonsopvolging, verder terug hoeft het niet meer te gaan. DNA van Willem III is bewaard gebleven en woont o.a. in hetzelfde huis als eastender.

eastender | 26-11-19 | 01:52
▼ 8 antwoorden verborgen

Zou ze daar ook roepen dat de Pakistaan niet bestaat?

Johan1235 | 25-11-19 | 20:14 | 2

Het probleem is juist dat De Pakistaan wel bestaat. Oftewel wat je krijgt als je Indiërs inteelt en voedt met religieus extremisme.

LiniaalRectaal | 25-11-19 | 20:26

Dat zegt ze in India !

Jimmy Mc Clure | 25-11-19 | 20:43

Wat je hier ook van vindt, het is altijd racistisch.

Mr_Natural | 25-11-19 | 20:01 | 5

Het is respectloos.

Mark_D_NL | 25-11-19 | 20:14

@Is dit nog nieuws? | 25-11-19 | 20:04:
Is een Argentijn blank of lichtgetint?

Mr_Natural | 25-11-19 | 20:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Tsja, en Nederlandje noemt men een democratie... LOL... Flikker die randdebiel Koning Willen Alesminder er eerst maar eens uit. Democratie en een koninkrijk.. ik lach mijn kloten in 4en.. haha, Een Koninkrijk is een democratie.. mijn kloten vallen in 100 stukken van het lachen.

Mark_D_NL | 25-11-19 | 20:00 | 1

Nederland is een feodaal (monarchie, successierechten, erfpacht, vermaaksbelasting) geregeerd land waarin het volk vermaakt wordt met de poppenkast genaamd de Tweede Kamer.

LiniaalRectaal | 25-11-19 | 20:23

Volgens mij suggereert hij toch echt iets anders, dat niet bedreigingen, maar diplomatie de cartoonwedstrijd hebben voorkomen,en wijst hij extremisme juist af. Overigens is het onbegrijpelijk dat de ministers dat bijbaantje bij de VN laten voortduren.

AlexanderVissers | 25-11-19 | 19:57

Waar is Willy?

Poesman | 25-11-19 | 19:57 | 5

Willy of Micro Willy?

Mr_Natural | 25-11-19 | 20:02

Kijken bij het homowerpen

Johan1235 | 25-11-19 | 20:06

Cognac-lam

Lorejas | 25-11-19 | 20:06
▼ 2 antwoorden verborgen

Week schorsen!

Frans Laarmans | 25-11-19 | 19:56 | 1

Foei gesprek!

Is dit nog nieuws? | 25-11-19 | 19:58

Het Koningshuis.... Kunnen we niet gewoon met elkaar afspreken dat het na Amalia stopt? Da's echt voor iedereen beter. Lekker zelf de broek ophouden met al die miljarden. Met andere koningshuizen af en toe een bakkie doen.. Niet te ingewikkeld allemaal...

Tom Hagen | 25-11-19 | 19:56 | 1

Na W.A. liever

Abu Bachouca | 25-11-19 | 20:12

Eerlijk gezegd ging ik er al altijd al van uit dat ons koningshuis, net zoals Shah Mahmood Qureshi, gewoon heel blij was dat die cartoonwedstrijd afgeblazen werd.

En dat 'er voor alle Nederlanders zijn', dat is gewoon marketing.
Je gelooft Proctor&Gamble toch ook niet als ze zeggen: "witter dan wit te wassen"? Of wederom een 'verbeterde' receptuur hebben?

michelpen | 25-11-19 | 19:51 | 5

@michelpen | 25-11-19 | 20:10:
Het zit diep in ons menselijk bestaan: Zwart is de nacht. De schaduw is donkerder dan het licht. De nacht heeft de zon niet en we verlangen weer naar de zon.
Dat is zo intens diep existentieel, dat honderden linkse tribunalen die diep menselijke associatie er NOOIT uit kunnen slaan.
Derhalve: accepteer eindelijk eens wat gegeven is. Vecht niet tegen uw reuzen die slechts ordinaire windmolens blijken te zijn.
Altijd weer handhaaft zich het gezonde verstand van de boer.
Want dat blijft steeds weer overeind als alle modes voorbij zijn gegaan.

arie-hoax | 25-11-19 | 20:17

Dat klopt. Dat geld voor veel Nederlanders. Ze lopen het liefst weg voor dit soort dingen en dan lopen ze het liefst ook nog weg voor het feit dat ze er voor weglopen.

Mazzelstof | 26-11-19 | 06:12
▼ 2 antwoorden verborgen

Ok, Paki

RickTheDick | 25-11-19 | 19:49 | 1

Is dat eigenlijk een officieel ras, Paki? Heeft de NL rechter al een uitspraak over gedaan?

The2Amendment | 25-11-19 | 20:36

Niemand neem het konings huis serieus dus nu ook niet. veel poppenkast voor een hoop centen

steefbeen | 25-11-19 | 19:43

Dus als een gelovige het via "diplomatieke weg" wil oplossen is het ook niet goed? En als ie extremisten de wind uit de zeilen wil halen door samen te werken fakkelen we hem af?

Het is ook nooit goed.

Ignatius J Reilly | 25-11-19 | 19:42 | 17
-weggejorist-
ger1306 | 25-11-19 | 20:55

@Ignatius J Reilly | 25-11-19 | 19:56: Iets wat NIET bestaat , kan je niet beledigen .

monterra | 26-11-19 | 00:21
▼ 14 antwoorden verborgen

Als Max dit werk in Marokko doet, heet het dan Mocrokrediet?

Ruimedenker | 25-11-19 | 19:40

Kan Maxima een beetje goed tekenen?

Is dit nog nieuws? | 25-11-19 | 19:40

Als het Nederland maar geld oplevert, dan vind ik het goed.

lingo star | 25-11-19 | 19:36

Volgens mij snapt Wilders niet dat hij niet tot De Nederlanders hoort. Hij deugt niet, aldus de correspedant en daarmee ook voor links elitair NL. Braken doe ik ervan.

Geconcentreerde_Anne | 25-11-19 | 19:35

Met iedereen willen praten is ook een teken van zwakte.

Daffyduckblowtook | 25-11-19 | 19:34 | 3

Niet in deze positie. Ik herinner mij de reacties n.a.v. de zich breed oriënterende Baudet. Maar goed, ik stop, want heb ergernis opgewekt kennelijk.

arie-hoax | 25-11-19 | 19:38

Willen praten met 7,7 Miljard mensen, noem dat maar zwakte.

Mr_Natural | 25-11-19 | 19:40

Praten vooruit, maar luisteren is geen goed idee

Canis.bonus.es | 25-11-19 | 19:52

Vrienden kun je kiezen. Soms kiezen mensen de verkeerde. Dat is ons koningshuis niet vreemd.

threeheadedmonkey | 25-11-19 | 19:33

Maxima is niet van of voor de Minima . Ook wel 'de onderbuikers' genaamd

Koning BongoBongo | 25-11-19 | 19:32

Het Koninklijk Huis zit sinds 1980 (kroning Beatrix) tot aan de nek in de aars van de linkse kerk.

Motleycrew | 25-11-19 | 19:28

Vind een fout persoon, en ons koninklijk huis kan nooit ver weg zijn.

VanBukkem | 25-11-19 | 19:27 | 1

Ik heb hem op een tegel in de gang.

Mazzelstof | 26-11-19 | 06:07

Ik moest gister naar Zeeland..
Is ook niet leuk hoor.

Turbulentie? | 25-11-19 | 19:24 | 3

Zo hebben we jou aanwezigheid ook ervaren.
Niet meer doen.

schoon-schip-maken | 25-11-19 | 19:29

Oud-Zeeland?

goedverstaander | 25-11-19 | 19:32

Ze heeft zelf geen microkrediet nodig.
Voor het ambassadeurschap bij de VN krijgt ze nog extra 50.000 euro van de Nederlandse regering.
Voor wat representatieve jurken en reizen in stijl?

Abu Bachouca | 25-11-19 | 19:24
-weggejorist-
sizannjizsdomljitsne | 25-11-19 | 19:22 | 1

Goed gevonden , maar tegelijkerijd een beetje ver gezocht. Er is op zo veel mensen waar zij mee in contact komt wel wat aan te merken. Ze heeft ongetwijfeld ook ooit de hand van Prins Charles geschud, de broer van . .

Zwizalletju | 25-11-19 | 19:21 | 4

@Therapietje | 25-11-19 | 19:26: Voor de goede orde: Pak(i)stan (Land van de Reinen) is het meest achterlijke / gevaarlijke Islamitische land dat op dit gestolde schilletje rond drijft. Máxima is in dienst van de VN en krijgt dus met elke boef die bij de VN is aangesloten te maken.

Zwizalletju | 25-11-19 | 19:38

@Zwizalletju | 25-11-19 | 19:38: Dat is niet Pakistan, alhoewel inderdaad een schijthol dat krakt van de moslimdebielen, maar dat is bij verre Saoedie-Arabie. Dat is het epicentrum van de moslimkanker dat de wereld teistert.

Mazzelstof | 26-11-19 | 06:06
▼ 1 antwoord verborgen

Zzei wasj uen beetjuh dômme!

benjeallanggek | 25-11-19 | 19:20

De VN is een neutrale organisatie, die ook met boeven praat. En ja, als je dus voor die organisatie “werkt” praat je weleens met boeven. Veel ophef over niks.

captainobvious | 25-11-19 | 19:19 | 3

"de vn is een neutrale organisatie" Hahaha. Laat me niet lachen.

Schuldenbrau | 25-11-19 | 19:31

Ze zijn ook heel neutraal als het aankomt op kritiek op landen die vrouwenrechten schenden. Het regent daarom ook resoluties tegen Saudi Ara... oh wacht, Israel.
Maar ook niks tegen Iran, Jemen en Pakistan. Die organisatie is mislukt.

Deflatiemonster | 25-11-19 | 20:02

De VN is een papieren tijger, maar ZEKER geen neutrale organisatie. Wel een tamelijk machteloze gelet op het feit dat vaak de Amerikanen alleen de kastanjes uit het vuur mogen halen. Het is niet zo verwonderlijk dat de US vraagtekens zet bij het nut, laat staan de slagkracht, van de VN.

Buto Terong | 25-11-19 | 20:34

Dat land is bevolkt door fundamentalistische idioten. Een bezoek van een oranje met een blauwhelm zal de rechten van vrouwen geen centimeter verbeteren. In rangorde blijven ze onder de geit.

BP Richfield | 25-11-19 | 19:19

Zo gek is dat toch niet dat ze bij de VN dit soort lieden ontmoet. Heel die organisatie is erdoor gekaapt.

harbi | 25-11-19 | 19:18 | 1

Zo is dat. De Westerse wereld staat erbij en kijkt er naar. Virulente jodenhaat stijgt op uit die burelen. En ze laten het allemaal gebeuren. Wie spreekt over 'neutrale organisatie' of 'ver gezocht' die moest eens een middagje in de wereld van de VN duiken met de Human Rights Committee, én een Human Rights Commission én een Human Rights Council en eens kijken wat ze er van bakken. Moraal is niet iets wat je alleen van het verguisde voetvolk in de betalende ledenlanden kunt vragen.

eastender | 25-11-19 | 19:33

Maxima is niet vies van shitholes.

Jimmy Mc Clure | 25-11-19 | 19:17 | 3

Nee heeft ze van haar vader.

kuus | 25-11-19 | 19:29

Nou de opa van haar echtgenoot was er ook niet vies van..

kapt.Jerkoff | 25-11-19 | 19:48

Ach, het morele kampas van ons Koningshuis hapert al een paar generaties. Deugacteren voor de buhne en verder overal schijt aan hebben, behalve aan de eigen portemonnee. Was vroeger een monarchist maar ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Zo verkeerd was onze Republiek eigenlijk niet destijds...

Graaisnaaiert | 25-11-19 | 19:16

Typisch, een cartoonwedstrijd gelijkstellen aan al het geweld wat uit zijn geloof voortkomt. Volgens mij moet onze koningin daar ver uit de buurt blijven.

BozePaarseMan | 25-11-19 | 19:16

Ik heb een micropenis.
Krijg ik nu een microkrediet?

HoerieHarry | 25-11-19 | 19:14 | 2

Wij kunnen u een 24-uurs nanokrediet bieden tegen 250% rente.

Mr_Natural | 25-11-19 | 19:21

Tja, je moet je af vragen wat ze daar doet, maar volgens mij gaat het verder dan een beetje interessant de Jet-set koningin uithangen. Het zou een schande voor Oranje zijn maar gelukkig stammen ze daar niet van af. Verbaas u niet maar verwonder u slechts.

rechtsdwalendeautist | 25-11-19 | 19:14

Oke, heel makkelijk, toon ons even een vrouw die hier bij gebaat is?
Nee niet maxima, profiteur der hersenlozen, iemand uit de doelgroep.

28 | 25-11-19 | 19:13

Neem aan dat Maxima dan tenminste nog een bevlogen pleidooi heeft gehouden voor het respecteren van mensenrechten door de schurkenstaat Pakistan en in de zwaarste bewoordingen de bedreigingen aan een alom geliefd en gewaardeerd Kamerlid en fractieleider van de tweede grootste politieke partij van Nederland heeft veroordeeld.

smdyasc | 25-11-19 | 19:12

Heb onlangs een boek gelezen over Prins Bernhard getiteld ,, niets was wat het leek,, geschreven door historicus Gerard Aalders.
Zou er over een aantal jaren ook een boek over Maxima uitkomen met een dergelijke titel?
Of luisterd net zoals bij voornoemde schrijver de BVD mee en wortdt ik morgen vroeg van mijn bed gelicht?

oakmont | 25-11-19 | 19:10 | 4

Er is al heel wat verbeterd: een taalcolporteur is tegenwoordig nog sneller weg dan een comment over, ... wat zal ik eens noemen.

28 | 25-11-19 | 19:15

Nee, Máxima zou nooit een boek kunnen schrijven waarmee ze meer zou kunnen verdienen dan wanneer ze geen boek zou schrijven.

Mr_Natural | 25-11-19 | 19:18
▼ 1 antwoord verborgen

Ik ben niet zo op de hoogte van die schatrijke uitkeringstrekkers, de Oranjes, maar die Maxima; Dat is toch dat Argentijnse mens uit een zéér bedenkelijke criminele familie die beweerde dat de Nederlander niet bestaat? Nou, die neem ik niet serieus.

Ceristimo | 25-11-19 | 19:10 | 3

Bestaat de Pakistaan wel? En moeten we daar blij om zijn?

MAD1950 | 25-11-19 | 19:44

@MAD1950 | 25-11-19 | 19:44: Vooral in het noorden van Pakistan zijn de meningen verdeeld over wie wel en niet een Pakistaan is. Zodra je google-maps de landsgrenzen weergeeft als een wirwar van stippellijntjes weet je waar je mee te maken hebt.

W_F | 25-11-19 | 19:52
-weggejorist-
arie-hoax | 25-11-19 | 19:09

Onderschrift foto: 'Max, they call me Mahmood for a good reason.'

Mr_Natural | 25-11-19 | 19:09

Islamiseer de wereld, begin bij het koningshuis.

Nelis SplitBloes | 25-11-19 | 19:08 | 1

Koningshuis van de wereld?

Is dit nog nieuws? | 25-11-19 | 19:49

Volgens Maxima is Wilders geen Nederlander.

Acidbrain | 25-11-19 | 19:08

Vanuit haar functie moet Máxima gewoon als VN gezant en dan even niet als echtgenote van haar werk kunnen doen. Dat ze daarbij een ontmoeting heeft met deze man die er toe doet om microkredieten voor vrouwen gedaan te krijgen is dan maar zo. Je kunt ook overal een drol willen neerleggen? Laat haar gewoon haar werk kunnen doen? Anders mag ze niks en een Claus deel 2 wacht niemand op?

Jan, Leiden | 25-11-19 | 19:08 | 8

Ik ben het met je eens, Jan. Je kunt wel overal een probleem van willen maken.

Dr_Johnson | 25-11-19 | 21:12

@Jan, Leiden | 25-11-19 | 19:30:
-
Helaas kost haar baantje bij de VN de Nederlandse belastingbetaler ruim anderhalve ton, qua harken...

bisbisbis | 25-11-19 | 21:22
-weggejorist-
Nelis SplitBloes | 25-11-19 | 22:13
▼ 5 antwoorden verborgen

Koningin van alle Nederlanders?
Minus een dan. Minus twee als ik de kat ook mee reken.

Osdorpertje | 25-11-19 | 19:07 | 1

Er zit 21% BTW op kattenvoer, dus die betaald ook gewoon mee aan de koningin van alle mensen en dieren. De Europese gedachte is overigens ver te zoeken, bijvoorbeeld de Duitse katten betalen slechts het lage BTW tarief.

W_F | 25-11-19 | 20:04

Nu the Grace of Allah almighty kan Rutte zich die 70 geraakte kruizenruikers niet herinneren.
Hallelujah!

schoon-schip-maken | 25-11-19 | 19:06

Wat als er geluisterd wordt naar SBCohen?
Dan hadden we dit nooit kunnen lezen.

Ruimedenker | 25-11-19 | 19:04

Tenminste geen hoofddoek zoals Kaag en Hennis. Max heeft nog wel microkrediet bij het volk.

de Voorzittert | 25-11-19 | 19:03 | 3

Zou wat wezen ook als een lekker wijf vrijwillig verstoppertje gaat spelen.

schoon-schip-maken | 25-11-19 | 19:07

@VP732 | 25-11-19 | 19:08: Ja, lachen. Om de handel zogezegd maar de concessie voor de haven ging vervolgens naar de Belgen die fier hun eigen ding bleven doen. Wegens joris laat ik de conclusie en het oordeel achterwege.

eastender | 25-11-19 | 19:20

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken