Video. New Yorks voormalig hoofd medisch onderzoek: "Jeffrey Epstein is vermoord"
Kijk, eindelijk iemand van statuur die precies zegt wat we willen horen.
Patholoog Michael Baden, volgens ons de beste arts die Amerika ooit voortgebracht heeft en betrokken was bij de autopsie op Kennedy, Luther King en de OJ Simpson-rechtszaak, heeft besloten de waarheid te spreken in een exclusief interview met de enige nieuwszender waar dit nog kan. "On day 1, there were findings that were unusual for suicidal hanging, and more consistent with ligature homicidal strangulation. (...) I think that the evidence points toward homicide rather than suicide. Because there are three fractures in the hyoid bone and thyroid cartilage that are very unusual for suicide, and more indicative of homicidal strangulation." Nou, zie daar, de waarheid. En dan nu: memes.
Nou, vooruit, de classic
Reaguursels
InloggenHè, morgen een vrij dag. Kan uitslapen, dus kan nu eens even wat van mij afschrijven. Vrijdag weer aan de bak, weer hard schuften tegen hongerloon.
l1.nl/img-cache/old-assets/67cd37a440.... Evocatus
Deze dokter is 85 jaar oud. Ze konden niemand anders vinden.
En toevallig ook nog de dokter die de zaak Kennedy behandelde.
Hij heeft ervaring in het "afwerken" van gevoelig liggende dossiers.
Epstein zorgde voor jonge meisjes voor rijken en machtige mannen.
Zijn panden waren voorzien van hoogwaardige opname apparatuur.
Waarom? Om deze mannen, wanneer nodig, af te kunnen persen.
Voor wie? Een buitenlandse geheime dienst.
En die hebben hem uit de gevangenis gehaald.
Je moet natuurlijk zelf ook voldoende opnames hebben. Daar maak je kopieen van, en die doe je in verschillende enveloppen, bij diverse notarissen, met de opdracht "als ik dood ben, geef de envelop aan ___"
Je dood kan je er niet mee voorkomen, maar je weet wel dat de pleuris gaat uitbreken als er ooit iets met je gebeurd.
Gek genoeg vroeg ik me gisteravond af hoe het eindelijk na al de stilte zit met die zaak, en na wat google (reken maar dat je selectie al is voorgekookt) kwam ik enkel wat halfbakken voortgang tegen waar geen enkele politicus of hoog-profiel-persoon aangekaart werd anders dan de twee onder onderzoek lopende medeverdachten.
Gelijk de Joe-Biden corruptiezaak is de putdeksel potdicht, want #TeamClinton zit er vuistdiep in.
Welke "Joe Biden corruptiezaak"?
Je bedoelt die waarbij Trump illegaal probeerde Zelenski onder druk te zetten?
Dat kan inderdaad nog groot worden.
@Beste_Landgenoten | 31-10-19 | 00:33:
Nee,waaruit blijkt dat de bidens corrupt zijn.
dit wordt een Henry Keizertje ,,, even oplossen , niks aan de hand ,,
@Beste_Landgenoten | 31-10-19 | 00:33: Die ja, die zoveelste natte scheet van de de Democraten.
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20973326
25% van gehangenen heeft gebroken tongbeen of "hyoid bone"
Zo zie je maar.
Het is een allang gedebunked roddel, waarbij inderdaad deze breuk speciaal meer lijkt voor te komen bij verwurging dan ophanging maar dan weer bij ouderen (zoals Erpstein dus) toch ook weer frequent voorkomt bij verhanging.
Goed dat de reaguurdertjes geen rechter zijn geworden. Zijn niet bekend met bewijslast en omkering daarvan, ook niet bekend met "beyond a reasonable doubt" en of bewezen feiten.
Er zijn altijd "toevalligheden" bij de complotgelovertjes. En onbeantwoorde vragen. Maar onbeantwoord is niet hetzelfde als "moord is bewezen" en toevallig is soms echt toevallig.
De man Epstein had heel veel om zelfmoord voor te plegen. Zijn leven was voorbij. Van gevierd man tot gehoond zedendelinquent. Hij zou nooit meer vrijkomen. Hij zou altijd met zijn rug nar de muur de zeep moeten oprapen. De beste optie was zelfmoord en waarom ook niet. Alles zou alleen maar slechter worden. En hij wist het, dat na al die jaren van oplichterij dit zijn onvermijdelijke einde zou zijn.
Dat Clinton mogelijk belang zou hebben - hoewel weer 1 van die absurde roddels zonder enige grond - bij een zwijgende Epstein is nog geen bewijs van moord. Zels niet bij een paar uit-staande camera's. Maar voor de reaguurdertjes is 1 + 1 altijd 2.
Gelukkig hebben we verstandige D66-rechters.
Heb je alle berichtgeving wel gelezen of zit je nog in je eigen aanname en denk-bubbel ?
"Dit was een uitzending in de zendtijd voor politieke partijen".
@ja,diedus! | 30-10-19 | 23:17:
Ja zeker. Ook over 9/11 en zelfs dat was geen complot. Nou ja, wel van die Soedische jongens dan.
"Het is geen toeval, het is de voorzienigheid."
Bij dit soort berichten vraag ik me soms echt af of je niet gewoon een degelijke rechts door zee reaguurder ben die z'n best doet om een Jooper te simuleren.
@Abject | 31-10-19 | 00:31:
Dat zou je wel mooi vinden denk ik.
Maar nee, ik ben echt blij met D66-rechters, als ik de reacties hieronder zo lees. Lieten we het aan de reaguurders over dan werd gewerkt met de verdrinkstoel: Blijft het wijf drijven dan is ze een heks en moet ze dood, zinkt ze dan was het toch geen heks maar jammer dan.
Hij was al veroordeeld en had "gezeten" voor een zedendelict.
Hij verkeerde in kringen die precies wisten wat hij deed en met wie.
Hij en de kringen waarin hij verkeerde hebben geen geweten.
Beste Beste_Landgenoten,
Hoe komt het toch dat u denkt dat uw bewijsvoering sterker wordt door uw medereaguurders te kleineren met "reaguurdertjes" c.q "complotgelovers" Of is dat, in mijn ogen, een enigszins ziekelijke neiging om te zieken, te provoceren of te zuigen?
Hoe zit dat? Evocatus
Beste Beste_Landgenoten,
"De beste optie was zelfmoord en waarom ook niet."
Respect! U behoort tot die kundige groep van lange-afstand-psychiaters die zonder meer op basis van krantenberichten 's mensen zieletoestand kunnen duiden?
Goh, knap hoor. Evocatus
Wat een enorme onzin komt er toch uit bij u, u vergeet dat hij ervoor nog is aangevallen in zijn cel. En Clinton is zo schuldig als maar kan, met nog een zooi hooggeplaatste vieze mannetjes. Russia. Gate, Biden met zijn achterlijke zoon, Epstein, er gaan echt wel koppen rollen bij de democraten.
@Beste_Landgenoten | 30-10-19 | 23:29:
Gelukkig dat die paspoorten ongeschonden naar beneden kwamen dwarrelen ;)
Camera’s uit, beveiligers 2 stuks ingeslapen, kamergenoot verplaatst, zelfmoord cel uit, knoopbare dekens erin. Geniaal dit.
De Epsteintjes zijn anders berucht om hun zelfmoorden.
Zal wel vermoord zijn door een lage suikerspiegel.
Pfff. Lame.
Die dr zegt helemaal niet dat Epstein vermoord is. Hij zegt dat hij denkt dat het bewijs daar meer naar wijst omdat er ongewone breuken zijn voor een zelfmoord. De dr sluit zelfmoord dus nog steeds niet uit. Maar ja, nuances klinken niet zo lekker als "Epstein is vermoord" in de titel zetten.
Klopt het is geen bewijs. Maar hij spreekt wel degelijk een vermoeden uit. Hij zal niet achterlijk zijn en weten wat hij zegt en hoe hij dat zegt. Maar het is inderdaad niet meer dan (geïnformeerde) speculatie en uiteindelijk weinig betekenisvol.
@Mazzelstof | 30-10-19 | 21:23:
En wat dan nog?
Er is geen spoor van bewijs, alleen roddel.
@Beste_Landgenoten | 30-10-19 | 23:06: Beetje kort door de bocht. Zonder bewijs kan iets nog heel verdacht zijn en/of volkomen ongeloofwaardig. Ik zeg niet dat dit hier het geval is.
Zolang iedereen denkt dat Epstein is vermoord, realiseert niemand dat hij nog leeft.
Met zoveel geld moet je toch inderdaad kunnen regelen dat je ongezien wegkomt met een nieuwe identiteit en de hele rambam, zou je zeggen...
En dat is ook waar. Hij zal wel lachend een potje tafelvoetbal spelen met Elvis en lekker apekooien met die lui van vlucht 77 die ook nog leven.
@Mazzelstof | 30-10-19 | 21:26: whaha lekker apekooien!
Hah, die suicide watch blijft de leukste.
Deze miste ik nog, (je moet wel de film gezien hebben)
steemitimages.com/0x0/https://cdn.ste...
.
Enne, de kans dat hij het echt zelf gedaan heeft is miniem.
Dat weet *iedereen*, vanaf dag 1.
Net zoals iedereen weet dat de maan van groene kaas is gemaakt.
Als ik miljardair was zou ik ook meisjes van 17 vragen mij te masseren.
Want meisjes van 18 is zo saai!
Dat is natuurlijk wel precies DE reden dat pedofilie veel vaker voorkomt bij "machtige mensen".
Deze mensen willen vaak meer en meer, dat is de drang waardoor ze "succesvol" geworden zijn. Maar op ten duur heb je alles al gehad en gedaan. Op ten duur is het inderdaad niet meer spannend om 10 hoeren in te huren en een gigantische cokefueled orgie te hebben.
Wat is wel spannend? Verboden dingen, en er dan ook nog mee weg kunnen komen ook is natuurlijk nog een extra bijzonder machtig gevoel.
@NederlandsFornuis | 30-10-19 | 20:22:
Het begint met een meisje van 17 en het eindigt met kinderen offeren aan Moloch.
@NederlandsFornuis | 30-10-19 | 20:22: op den duur 'vriend', voor de rest prima tekst.....
@LiniaalRectaal | 30-10-19 | 20:26: Precies.
Ach, er zijn vele wegen naar Rome, en Jeffrey is er toch gekomen.......
Hij is vermoord door de entourage van Trump, want hij wist te veel van Donalds smerige zaakjes in de Oekraïne, Rusland en Saoedi Arabië. Maar langzaam sluit het net zich.
Ok, dat heeft Donald je verteld?
Maar Bill Clinton is toch veel vaker met de privéjet van deze pedo meegevlogen?
@duh! | 30-10-19 | 18:36: Reageer toch niet op dat kuifje. Het is een verschrikkelijke intrigant. Laat 'm terug gaan naar Afrika. Komt ie beter tot z' n recht.
Vervelende kleuter.
@Gulliver | 30-10-19 | 18:49: Is het niet heel koud op de camping?
Zeldzaam dom
Blijven dromen, Kuif.
Paddenstoelen, gok ik..
@Kuifje-in-de-EU | 30-10-19 | 18:19
Mathijs van Nieuwkerk is tussen het zakkenvullen door even op Geenstijl aan het kijken? Onder het genot van azijnzuur en ghb?
Je zit perfect in je rol Kuif! Kudo's!
@DebraCadabra | 30-10-19 | 21:50: Ik ben natuurlijk niet van de straat.
@aamert | 30-10-19 | 18:38:
Beste aamert,
Waarom? Laat dhr. Kuif gewoon zijn gang gaan. Niks mis mee, vrijheid blijheid. Ben u het niet met hem eens droog hem dan schriftelijk af. Lekker debat.
Interressant als hier iets Joopiaans gedebiteerd wordt. Houdt de sjeu erin.
Toch? Evocatus
@Evocatus | 31-10-19 | 01:47: mensen die afsluiten met hun naam zijn raar.
Maar wat is er nou eigenlijk echt gebeurd...behalve een paar mokkeltjes in de leeftijds klasse 14-18 jaar die waarschijnlijk niet genoeg geld kregen van ome Jeff. 14 jaar dan heb je genoeg realiteits besef dat als ome Jeff je vraagt om een massage dat je weet dat je niet op bezoek naar ome Jeff gaat om poffertjes te bakken samen.
Laten we niet vergeten dat e.e.a. in de jaren 70-80 legaal was he.
misschien droegen ze ook te korte jurkjes, en misschien keken ze hoerig. Maar aan de andere kant misschien ben jij wel gewoon een sick fuck die hier 14 jarige de schuld geeft van een monster.
Ome Jeff ronselde jonge meiden, via tante Ghislaine Maxwell onder het mom van redelijk tot iets beter betaald werk, en duwde die dan langzaam maar zeker de prostitutie in. Deze meiden kwamen niet van rijke families en meenden, in het begin, kansen te krijgen. Een opleiding voor het geven massages (erkende opleiding) was voor veel van deze meisjes een kans op een beroepsopleiding. Zodra ze erin geluisd waren, werd ze duidelijk gemaakt, wat er zou kunnen gebeuren als ze gingen praten. Niet alleen met hen, maar ook met familie. De mannen waar Ome Jeff deze meiden voor ronselde, waaronder Bill Clinton, hadden macht en middelen. Ze zijn misbruikt en verkracht, door mannen die meer dan oud genoeg waren om hun vader of grootvader te zijn. Het feit dat deze mannen dat zelf geheim wens(t)en te houden, geeft aan hoe onschuldig het allemaal was. Ze zijn simpelweg verhoerd.
Ome Jeff had in al zijn panden hoogwaardige opnameapparatuur, tot en met het toilet. Waarom? Om zijn belangrijke gasten te kunnen chanteren. Voor wie. Ome Jeff werkte voor een geheime dienst (niet CIA) en zijn operatie noemen we the honey trap. Tante Ghislaine loopt nog steeds vrij rond; ze ronselde de meiden en vloog ze naar bestemming.
Ome Jeff, deze business en zijn hele handel en wandel zijn stinkende etterende beerputten, die nodig geleegd en gezuiverd moeten worden. De politiek en media zwijgen want ze zitten er tot over hun oren in.
Wie vindt dat het meevalt, kan de eigen 14 tot 17 jarige dochter, nicht, buurmeisje, stagiaire op de markt brengen voor mannen als een Bill Clinton of Prins Andrew of Dershowitz (advocaat van ome Jeff).
@Arachne | 31-10-19 | 01:01:
Beste Arachne,
Inderdaad aan deze onmens is helemaal niets verloren. In principe goed dat hij van de aardbodem weggevaagd is al dan niet door eigen hand dan wel met hulp van een andere keelknijpert.
Wel had ik liever een proces gezien, waarin de smeerkanissen met overdonderende macht en geld voor het voetlicht gebracht zouden worden, m.n. zo'n schoft als Clinton.
Dat is betreurenswaardig. Evocatus
Zelfs GS zit in het kamp van de democraten.
Waarom niet die foto's van Bill?
Twee mannen van het Youtube kanaal wearechange zijn op het eiland geweest en hebben een video gemaakt. Locals zagen blijkbaar veelvuldig meiden van 12/13 aangeleverd worden. Ik kan helaas geen link posten hier.
Clinton MO: computer verwijderd voor de FBI raid begon op het eiland. youtu.be/GBn1DGBfpnU 6:15~
Alleen was er eigenlijk niks te zien behalve dat Epstein een wansmaak had
Dus iemand was bang dat zijn kop mee zou rollen. Aannemelijk. Als ik Eppstein was geweest had ik zelflobotomie gesuggereerd.
Ik ben bezig met bedenken waarom ik dit allemaal zou willen/moeten weten. Het belang is mij niet duidelijk. Succes ermee.
Toch best sneu dan. Het belang is al aangetoond door de moord op Epstein. Het was zo belangrijk te doen om clinton en co veilig te houden. U merkt het nog wel in de toekomst hoe het u beïnvloedt.
Deze zelfophanging is net zo verdacht als zelfmoord via een schot in het achterhoofd of twee schoten in de borst.
Hee, Hillary, toevallig dat jouw naam mij tebinnen schiet. Was jouw ega Bill niet een paar maal in Epstein’s vliegtuig gespot?
Toeval natuurlijk, begrijp ik ook.
Omdat pedofielen geen plek hebben in welke samenleving dan ook. Punt.
@Alco-de-Holist | 30-10-19 | 17:31:
We hebben genoeg dirt in ons eigen land. Derdewereldland Amerika kan me echt geen reedt schelen.
@Alco-de-Holist | 30-10-19 | 17:31: Tja Bill heeft net verklaard " I do not have a sexual relationship with this man". Dus Hllary komt er met een schoon vestje weer uit. ( He hilly, daar zitten een paar bloedspetters op het vestje, had je een bloedneus?).
@GraafKaasschaaf | 30-10-19 | 17:42:
Mee eens maar waarom nou zoveel aandacht voor deze specifiek? Geen idee.
@Superior Bastard | 30-10-19 | 17:47:
Eens! Geen idee waarom alles uit Amerika ons moet interesseren.
Ik vraag me nog steeds af wat nou die ïnsurance file" was op Anthony Wiener's laptop...
Frazzledrip?
Het ging om een video van clinton die de haren van een meisje af trok door een boor aan te zetten met haar daaromheen gewikkeld. Maar succes met het vinden van die video. Ze zeggen wel dat altijd op het internet voor eeuwig is. Niet als je 40000 emails wist. Niet als je alles wist. Niet als je collusie hebt met alle bedrijven die die data beheren. Zo moeilijk is het allemaal niet. Follow the money (kuch clinton foundation).
@Michiel85 | 30-10-19 | 17:26: Alles op het internet voor eeuwig is*. Lock her up!
Prince Andrew zit er natuurlijk vuistdiep in maar heel UK is te druk met Brexit. Man, man, man.
Andrew is toch een heaumeaux?
Een viezerik, die Andrew
Zou een slimme kerel als Epstein er niet voor gezorgd hebben dat, mocht hij een onnatuurlijke dood sterven, alle smerigheid over zijn zgn. vrienden naar buiten zou komen? Gek dat dat nog niet is gebeurd.
Het schijnt dat zijn advocaat, die al deze smerigheid in zijn kluis bewaarde, is omgekocht om al dat vuilnis te vernietigen.
@MoeHammetmayo | 30-10-19 | 16:45: money or the bullet. Wat zou u doen? Deze beerput gaat alleen open als het collectief dat eist.
Hij is verzelfmoord
Who cares? Het was een smeerpijp, dat is ook wel duidelijk.
jij vind het niet jammer dat hij iedereen, over wie hij wel eens dirt zou kunnen hebben, er niet bij gelapt wordt?
@ikworstelengadouchen | 30-10-19 | 16:25: zoals Killary en prince Andrew
Bij Suïcide moet ik altijd aan Alan Vega denken met z'n echoënde kreetjes (bijvoorbeeld Rocket USA).
Beetje als in de laatste momenten van Epstein misschien?
Alan Vega.
Die LP ligt hier ook nog ergens tussen de stapel muzikaal sentiment.
Tijd om de stoffer tevoorschijn te halen!
Die Mitch Henriquez had ook deze botjes gebroken. Volgens OM in eerste aanleg was het overlijden toch echt te verklaren door een excited delirium. Ook bij het hof is er niemand veroordeeld voor moord, doodslag of zware mishandeling met de dood tot gevolg. Alleen het lichtere vergrijp mishandeling tot de dood tot gevolg werd door het hof bewezen geacht. Ook in Nederland kan de overheid je doodmaken en ermee wegkomen. De betrokken agent loopt weer vrolijk door Den Haag met een vuurwapen aan zijn koppel.
Terecht.
@Vula | 30-10-19 | 16:02 En wat leert dat u? Juist, niet agressief worden richting de politie.
Tja daar moet ik altijd aan Fortuyn denken, traantje wegpinkt. Hij heeft ook zelfmoord gepleegd door zich voor het vuurwapen van volky te gooien. Daarom kreeg volky ook zo een lage straf.
Terecht dat de agent weer dienst doet, die deed gewoon zijn plicht om een achterlijke idioot die stond te schreeuwen dat hij een wapen had aan te houden
Aluhoedgekkie… Nou ik reken mezelf daar niet toe maar op een gegeven moment denk je toch... Ik heb toch geen stront in mijn ogen. Gisteren ook zo,n tekenend verhaal van Bosma, Bepaalde mensen worden door de boven ons gestelden op het schild gehesen. Voor de mensen die denken dat het allemaal wel meevalt zou ik zeggen blijf lekker VVD stemmen.
ik ben er al volgens de standaard maatstaven, ik zit alleen nog te wachten op t moment dat Team Trump de val laat dichtklappen.
En Abul-Hassan al-Muhajir en Hitler dan ? Daar begin ik nu ook een beetje aan te twijfelen.
Tja ze hebben het wel altijd over de joden maar ome aboe was ook geen lievertje hoor.
In ander Eppo-nieuws: We Are Change gaan eens op het eiland kijken:
www.zerohedge.com/political/watch-gue...
De bevindingen van deze arts zijn geen bewijs dat hij vermoord is.
Maar zijn wel een bewijs dat de conclusie van zelfmoord te voorbarig was.
"We weten het niet zeker" had ook een conclusie kunnen zijn. Maar dat was niet de uitkomst.
en dat WAS dus eerst de conclusie van de autopsie, toen die arts van de video toe had gekeken. Later is de conclusie officieel gewijzigd van "We weten het niet zeker" naar zelfmoord. Maar waarom? Een uitleg werd niet gegeven, daar vraagt die broer dus nog steeds om.
De schoonzoon van Hillary heeft na een jaar eindelijk weer een baan. Hij heeft dat jaar wel een kind gemaakt bij zijn vrouw.
Je weet nooit zeker of hij het was haar vader kennende.
je bedoelt Chelsea die gelijk vanuit school een baan kreeg van 300k per jaar bij MSNBC?
Ik ben al weer helemaal vergeten wie deze man is en hoe, wat, waarom, wanneer, waar en wat weet ik veel. Zal wel een symptoom zijn van de alleen in nederland aanwezige, zeer zwaar besmettelijke stikstof-, CO2-, pfas-, pfoa- en lachgasziekte in mijn hersens. Ik leg nog maar eens een lijntje bier om ook dat te vergeten.
Weet je nog wie Jolante is?
Tja ik heb het ook, wat doe ik hier, wie ben ik, waarom heb ik zo een rare hoge stem, waarom heb ik een paarse Lebtob in mijn handen?
Hij zal nu wel 'gesuicide' worden met 2 kogels in zijn achterhoofd
Gelukkig zijn er leestekens gebruikt in de titel, dat maakt wel een verschil.
Fortuyn, Haider, Van Traa, Epstein.
Geen van allen een complot. Ze zaten toch geen politici in de weg tenslotte...
Van Traa had een Citroen BX.
Als je daar een ongeluk mee krijgt dan ben je gewoon dood.
nee t is allemaal toeval enzo... maar de waarheid komt er aan als een boomerang.....
Vergeet Duitenberg niet.
Bill vloog er naar toe en hing sindsdien aan de muur in een jurk van Hillary! Donald stond er een keertje naast. Da's niet erg. Maar prins Andrew vloog er naar toe en stond met z'n arm om zo'n lijffie. Die heeft wat uit te leggen.
Heeft Erik Mouthaan al een link gelegd met Trump?
Ongetwijfeld engnek dat Erik is
Het was toch een vriendje van Trump , zelfde hobby?
Het is bekend dat mannen met veel macht vaak perverse extreme viespeuken zijn die denken dat ze alles kunnen maken.
Ik merk het ook aan mezelf....
Details Harry, zo kunnen we er niets mee ;)
@Berbaar | 30-10-19 | 15:40:
hahaha
Als je het soort macht hebt dat met deze "geneugten" des levens te maken hebben, hang je hier niet rond. (dan wordt er hier volop over je geschreven en zal dat aan je reet roesten.)
@Lt-Kol Kilgore | 30-10-19 | 16:09:
Daar zit wat in.
Hillary did it. Lock her up. Lock her up. Lock her up.
hadden ze Gitmo niet pas verbouwd?
@ikworstelengadouchen | 30-10-19 | 15:47: Ja een vrouwenvleugel bijgeplaatst.
@Lt-Kol Kilgore | 30-10-19 | 16:09: zou wel eens druk kunnen worden daar komende paar jaar.
Hee! Nog iemand die binnenkort onder een vrachtwagen zal eindigen...
langzaam maar zeker gaan de meesten nu eens wakker worden. Maar Epstein hebben ze niet meer nodig voor de bewijsvoering, ze zullen vast een groot deel al rond hebben. wie zet hem anders in een gevangenis weg waar hij gezelfmoord zou kunnen worden?
Nee Binnekort zal de bal wel gaan rollen met de Declass, alleen wordt dat natuurlijk zo gunstig mogelijk getimed.
Epstein had beter moeten opletten tijdens het spelen van Pac-man. Die rode spookjes moet je te allen tijde zien te vermijden.
Hoera, een extra ronde aluhoedgekkies. Altijd lachen. Thanks GS.
Je doet je naam eer aan....
Om in dit geval te constateren dat het stinkt, hoef je niet perse een aluhoedgekkie te zijn lijkt mij.
lachen man als straks de alluhoedjes jou uitlachen omdat ze gelijk hadden. dan lach ik hard mee.
Camera die niet werkte, waar zijn de beelden van de overige camera's? Hij stond al onder zelfmoord toezicht. Celgenoot die opeens verplaatst werd. Bewakers die lagen te slapen. De informatie die hij over anderen had. En nu deze autopsie resultaten maken het zeer onwaarschijnlijk dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Tuurlijk de kans is er, maar kijk naar bovenstaande optelsom en dan is het totaal niet geloofwaardig dat deze man zelfmoord heeft gepleegd.
@usb stok | 30-10-19 | 15:52:
Ik meen me te herinneren dat zijn advocaat hem van de suïcide watch af had gekregen? Best lawyer ever had die man, mocht niet baten helaas.
@usb stok | 30-10-19 | 15:52: zelfmoord toezicht was opgeheven vlak daarvoor,.
@ikworstelengadouchen | 30-10-19 | 15:48:
Achteraan sluiten bij de 911 JFK en maanlanding hoaxers. Dat rijtje wordt al aardig lang inmiddels
@RandyBiel | 30-10-19 | 16:18:
Er kan er maar eentje kritiek leveren in het hof van de koning.
@RandyBiel | 30-10-19 | 16:18: nope maandlanding is real, en ik geloof niet in een platte aarde, en chemtrails zijn ook bullshit. maar Q is real.
Micha Kat gaat op alle fronten gelijk krijgen... het is een groot pedozooitje er gaat nog veel meer boven water komen! Ze hebben geen rekening gehouden met het internet cq. de informatie oorlog... ze gaan down!
Michael Baden, een man die ook een inkomen nodig heeft en snel een boek zal uitgeven. Volkomen betrouwbaar.
Een pedofiel die wordt vermoord. Who cares? Hoop alleen dat het niet al te snel ging.
Niemand cares om de pedofiel zelf. Wel om de gigantische doofpot die er achter zit.
Gedood door de CIA. Teveel hing ervan af. Maar was niet zo dat er geen touw meer aan vast te knopen was. Zand erover.
Onzin. In de VS wordt dit soort klussen niet gedaan door de CIA maar door B613.
Dat zou een schandaal zijn.
@Cuban8 | 30-10-19 | 15:28:
de huidige opvolger van indertijd B2 (Boef2)?
Was te verwachten dat hij een handje werd geholpen omdat het risico bestond dat hij tijdens het proces iets te veel namen zou gaan noemen.
De zwaarst bewaakte gevangenis is de us, twee bewakers 'in charge' tegelijkertijd in slaap, de camera in zijn cel buiten werking en de camera die voor de deur van de cel hing, eveneens buiten werking. Dit gevoegd bij de verklaring van deze ervaren en bekende medicus... Hoe 'circumstantial' wil je het hebben?
Ik hoor de beste man vooral zeggen dat de aangetroffen verwondingen unusual waren mbt suïcide maar niet impossible.
Dus zonder ondersteunend bewijs zal het gewoon suïcide blijven.
Inderdaad, maar je twijfelt toch ook ? Ooit komen zijn smeuiige videootjes wel boven. Hij of de zijnen kunnen die goed verstopt hebben maar de tijd komt nog dat we prince andrew met zijn broek op zijn schoenen een minderjarige zien doen.
@Lt-Kol Kilgore | 30-10-19 | 16:14:
Ik heb gelukkig betere dingen om me druk over te maken dan een wel/niet zelfmoord van een pervert in Yankiestan.
@Berbaar | 30-10-19 | 16:30:
Jij hebt helemaal niks te doen, behalve je druk te maken over wat anderen hier zeggen.
Epstein is nie deud, die zit in de illuminati lounge te pokeren met JFK
Eerder met Michael Jackson. Die daar overigens vaak optreedt samen met Elvis.
Geen verrassing voor mij, die in de weg lopen, of te veel weten, worden geruimd.
Powerr, power!
@Shareholder II | 30-10-19 | 15:25:
Doet me denken aan de scene uit Game of Thrones; wanneer 'Littlefinger' denkt dat hij macht heeft over Cersei Lannister omdat hij kennis heeft van haar duistere zaakjes.
Wordt hem met het zwaard op de keel toch even duidelijk gemaakt dat degene die het bevel voert over de soldaat net even wat meer te zeggen heeft.
@TeeJee: Ik bedoelde een lokalere lord..
Een blik op het pedo eiland: www.youtube.com/watch?v=VmgSM7lWRts
Die gast was, buiten dat ie pedo was, in ieder geval een hele vreemde, zo veel is wel duidelijk als je dat ziet, alleen die satanische beeldjes al ...
Ziet er meer uit als een blik op de zelfpijpers die dat eiland bezoeken.
@McMarx | 30-10-19 | 15:52: Er wordt inderdaad niets onthuld, er is alleen het "spannende avontuur" dat het die gasten gelukt is op dat eiland te komen. Verder nergens goed voor.
wel toevallig he.... waarom wist ik die shit al toen hij nog leefde...... Q told me.
De machthebbers op dat niveau houden ervan om hun macht te behouden. Wat is een betere manier om je macht te behouden dan mensen die door jou chantabel zijn om je heen te verzamelen. Bewijs van vreemdgaan, pedofilie, verborgen homosexualiteit is een eenvoudige manier omensen te controleren. Die Eipstein is niets anders dan een uitwas van de machtscultuur die teveel machtige mensen ten val konden brengen. Ik groet u en grab them by the pussy!
Correctie: ... machtscultuur. Hij moest zijn mond houden -die omdat hij teveel...
Was het ook geen goeie kennis van Trump ?
Even. Toen keerde Trump hem de rug toe. Prins Andrew daarentegen...
nope. Trump heeft m iig van Mar a Lago gegooid en als engiste getuigd tegenover een aanklager over epstein.
Nee. Zelfs geen zakenrelatie
Wel met Clinton.
Clinton is iets van 20 keer met de lolita express gevlogen
te goor voor Trump, (dat wil ongetwijfeld wel wat zeggen. ) Billy the kid Clinton, was er dan weer niet vies van.
Wist ik allang! Allemaal nèt ff te toevallig. Hoef je echt geen kernfysica voor gestudeerd te hebben.
Jij wist het niet, jij dacht het. En deze man weet het. Wel een belangrijk verschil.
@John McClane | 30-10-19 | 15:10: klopt ik dacht het.
Zucht.
Omdat hij zegt dat de kans groter is dat dit hoort bij moord is dat nog verre van een bewijs. Als de kans dat het morgen regent groter is dan dat het morgen droog is, bewijst dat niet dat het morgen droog is.
Zelfs niet als Pelleboer himself dat had gezegd.
Plaat voor je harses weer in de aanbieding?
nee maar er zijn wel meer "toevalligheden" zoals kapotte bewaking camera's en niet normale security guards.....
@Bac | 30-10-19 | 15:09: Hij heeft gewoon gelijk. De patholoog in kwestie zegt dat het voor hem meer wijst in de richting van moord, dan van zelfmoord. Als dat voor u als 'bewijs' klinkt, zegt dat alles over uw juridische bagage, en weinig over deze zaak of over 'beste landgenoten'.
Iemand: De lucht is blauw.
Beste_Landgenoten: Inderdaad, de lucht is blauw
Trump/Wilders/Geenstijl: De lucht is blauw
Beste_Landgenoten: Zie je wel, de lucht is oranje.
Daar kan je geld mee verdienen. Harder dan titanium..
Klopt B_L de man zegt slechts dat de verwondingen unusual zijn mbt suïcide en niet impossible dus verandert het helegaar niks.
@Dr_Prepper | 30-10-19 | 15:13: Ik heb het niet over het bewijs voor moord eerder het gebrek aan bewijs voor zelfmoord en de omstandigheden die nogal overduidelijk moord aannemelijk maken, de moordenaar zal vrijuit gaan.
Wel mooi consistent dat de usual suspects weer op de gebruikelijke manier er tegenin gaan. You go girls!
@Nuchternederland | 30-10-19 | 15:47: Los van de medische aanwijzingen die twijfel doen ontstaan over zelfmoord: twee bewakers waren in slaap gevallen en de videocamera's "deden het niet". Verdacht. Filmrolletje van Sebrenica-gevoel.
Jij zou Lucia de B. vrijlaten!
tja die is gewoon door killary en consorten gearkancide
Precies wat mijn rommelende onderbuik dacht. Als Eppie ging praten waren veel notabele pedos inclusief Bill C zwaar de sjaak
Begint met een C en eindigt op inton.
Wie is "Cinton"?
@Dr_Prepper | 30-10-19 | 15:13: zwartzondersuiker had heel netjes de L van Lul weggelaten.
@kapoerewiet | 30-10-19 | 18:01: HIj had net zo goed de N van Neuken kunnen weglaten.
Kennelijk hebben de Clintons meer macht dan wij denken.
Tja. Als je 'dirt' hebt op de Clintons, dan ga je vanzelf een keer voor de bijl.
maar die gaan straks zelf voor de bijl hoor...
Maar was het Hillary?
Yup. Xenia Onatopp style.
@RickyLaRue | 30-10-19 | 15:30:
Xena the warrior princess bovenop cowgirl style, zo wil ik ook wel dood gaan.
Iedereen en zijn onderbuik zag dit al van mijlen ver aankomen.
En de moordenaar gaat nooit vervolgd worden omdat hij toch al 125 jaar vast moet zitten en/of niet verlinkt wordt ivm de code die er heerst.
Die wordt zelf omgelegd als hij niet uitkijkt.
@1977 | 30-10-19 | 15:14:
Nee man. Het is een statussymbool als je een pedo omlegt in de bajes en TBS wereld.
Denk je dat Michael Panhuis het tot het eind van zijn straf gaat redden zonder op zijn minst de tyfus te zijn ingetrapt?
@overVecht | 30-10-19 | 15:15: die gaat stelselmatig helemaal de tering gebeukt worden. Maar na één keer zal hij wel in een speciale afgezonderde vleugel worden gehuisvest...
@pibasso | 30-10-19 | 15:19:
Helaas wel ja. Moeten ze helemaal niet doen. Hij verdient geen enkele privilege.
@overVecht | 30-10-19 | 15:21:
Privileges nee, wel gewoon het recht om veilig zijn straf uit te kunnen zitten.
Zo werken die dingen als het goed is in een rechtsstaat, hoe zeer ik ook begrip heb voor de gevoelens mbt dit monster.
@Berbaar | 30-10-19 | 15:29:
Ja. Het recht om zijn straf uit te zitten prima. Maar evenals anderen gewoon zonder afzondering of iets dergelijks. Je wilt niet weten wat de kosten daarvan zijn én hoe dat beoordeelt wordt. Volkert, Mohammed en Michael... ik zie geen enkele reden waarom zij ‘bevoorrecht’ zijn met een uitzonderingspositie. In alle gevallen... als je een laffe daad begaat had je van tevoren maar moeten bedenken dat je tijdens het uitzitten van je straf wat andere laffe personen kan treffen en dat meer moet incalculeren met het zorgen van je eigen veiligheid.
@overVecht | 30-10-19 | 15:37:
Dat van die kosten neem ik direct aan daar heeft U vast meer verstand van dan ik.
Mijn opstelling is principieel, in een functionerende rechtsstaat dienen alle gevangenen veilig hun straf uit te kunnen zitten ongeacht hun misdrijf.
Geloof me ik zal geen traan laten om Panhuis, Volkert of ander tuigh maar het principe acht ik belangrijker dan het individuele geval.
REAGEER OOK