Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Surprise! Info over KOZP-tuig per ongeluk gelekt

Hittegolf, dus ff de boel verkoelen met wat ZwartePietenNieuws

Uit 'gevoelige stukken' die vorige maand per ongeluk zijn vrijgegeven (lol) en die we in ons schoentje vonden, blijkt dat Officier van Justitie Pieter van Rest aanwezig was bij de besprekingen van de driehoek over de Sinterklaasintocht. Die Van Rest (Gristengekkie, gelooft in wonderen) is vermoedelijk degene die opdracht heeft gegeven de (voorgenomen) langzaamaanactie van de Blokkeerfriezen te verbieden. Achteraf noemde hij de blokkade een "ernstig misdrijf" en zei: "Het is voor ons juridisch niet van belang of deze 'blokkade' als een ludiek protest is begonnen of niet. Ons gaat het erom of de veiligheid wel of niet in het geding was." 

Waarom de langzaamaanactie verbieden, maar een bus vol tuig wel tussen de kinderen laten marcheren? Want wat er op Dokkum af reed, was alles behalve fris volk. Leest u mee:

Als beleidsofficier van het OM in de driehoek, wist Van Rest ook van de "Mars der Beschaving" die KOZP & Co wilden lopen door Dokkum. 150 demonstranten mochten, onder politiebegeleiding, een deel van de route van de Sint lopen voordat de Sint aankwam. Eén van de gespreksverslagen van de driehoek is nog steeds geheim, en bij de Blokkeerfriezen bestaat het vermoeden dat uit dat stuk blijkt dat de politie haar zorgen heeft uitgesproken over de veiligheid rond die Mars. Want de tocht voerde langs wachtende ouders met kinderen, zie kaartje hieronder, en vormde daarmee in theorie ook een veiligheidsrisico in Dokkum, waar bepaald geen warm onthaal te verwachten viel voor de KOZP-drammers. Onder de verwachte deelnemers aan de anti-Zwarte Piet-demo zat bovendien bekend tuig van De Grauwe Eeuw.
(Topic gaat verder na de afbeelding & lees verder)

Zwart route Sint, rode route KOZP

Zwart route Sint, rode route KOZP

Grauwe Eeuw-gekken zouden in KOZP-bus meereizen
Wat wél blijkt uit de besprekingen van de veiligheidsdriehoek, in documenten die dus niet vrijgegeven hadden mogen worden, is dat de driehoek op de hoogte was van het feit dat vier agressieve sujetten van de Grauwe Eeuw (die lui die oproepen tot het vermoorden van Sinterklaas) tussen de actievoerders & randstadjournalisten in de bussen zouden zitten - waaronder de gestoorde geweldsoproeper Michael van Zeijl. Zij werden derhalve de dag voor de intocht preventief opgepakt. Drie anderen kregen ook een rood vlaggetje bij de naam. Toch zagen burgemeester Waanders en beleidsofficier Van Rest kennelijk geen veiligheidsrisico in de KOZP-demo, alleen in de voorgenomen tegendemo (waar de toen nog volkomen onbekende Jenny Douwes op Facebook toe opgeroepen had). Die werd wél verboden, maar omdat de KOZP'ers vrij doorgang kregen, weten we hoe dat uiteindelijk afliep. 

Ze wisten dat er tuig aan kwam

Ter vergelijk, de Blokkeerfriezen waren NIET bekend van bedreigingen of mogelijke strafbare feiten

De Blokkeerfriezen bereiden momenteel hun hoger beroep voor, mede op basis van de per ongeluk aan hen gelekte informatie (of zouden ze een stille bondgenoot in de gemeentelijke wandelgangen van Dongeradeel hebben?).

Nog twee significante dingetjes over die Mars der Beschaving
Ten eerste: het overleg van de veiligheidsdriehoek over de geplande KOZP-parade langs wachtende kindertjes was kennelijk alleen voor de vorm, aangezien de groep voor het officiële overleg al te horen kreeg dat het veiligheidsoverleg slechts een formaliteit was: de afspraken & voorwaarden waren van tevoren al afgestemd, ze moesten alleen nog even een officieel gemeentestempeltje krijgen. Dit briefje (opklik) van de gemeente aan KOZP riekt naar bedorven pepernoten, Friese vrienden:

HEEL APART DIT.

Ten tweede en tot slot: uit de documenten van de driehoek blijkt dat alle bewoners van de Hogepol, in centrum Dokkum (maps), door de politie "tegen het licht zijn gehouden" omdat er een demonstratievak van de KOZP-opruiers onder hun raam werd ingericht. Een soort preventief fouilleren van mensen in wier woning net is ingebroken, zeg maar. En Pieter van Rest zag dus dat het goed was. Pepernootje, rechtsstaat?

(Hele driehoekdocument in drie delen EEN en TWEE en DRIE)

Wat Wierd een jaar geleden al zei:

Social

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
Compos mentis | 28-08-19 | 12:34
-weggejorist-
MAD1950 | 28-08-19 | 12:26

De volgende demo,tijdens de Sinterklaas intocht van kozp maar onthalen met pek en veren.

Rest In Privacy | 28-08-19 | 09:31 | 1

Met een brandend kruis en een zweep.

Heiner | 28-08-19 | 10:24

Inderdaad. Pinkstergemeente-mensen zijn christengekkies. Wel hele lieve, maar vooral ook hele naïeve.

Een hoofdmotto voor de pinkstergemeenten is lief zijn voor iedereen, vredestichtertje spelen, wat je hebt met anderen delen en voor de zwakkeren opkomen: het barmhartige Samaritaan syndroom, noem ik dat maar.

Dit klinkt heel nobel. Toch zijn helaas ook dit soort mensen verblind.

Velen ervan hebben geen notie van de christenfobie en christenvervolging en christengenocide die de wereld teistert. Momenteel de grootste mensenrechtenkwestie die de wereld kent. Heeft vele miljoenen levens geëist. Maar de mensen van de pinkstergemeenten zouden het nog niet eens herkennen als het zich recht voor onze neus af zou spelen.

Hetzelfde geld voor christenfobie in eigen land: de aanval op het s8ntfeest, openbare scholen die feestdagen niet meer vieren zgn. omdat ze 'openbaar' zijn, het verbod bij veel bedrijven tot het dragen van religieuze symbolen (bijv Connexion, of de supermarktkassa) dat dan ineens niet geld voor een moslima, kerkvernielingen die juridisch afgedaan worden en bestraft voor vernieling zonder de strafverzwarende grond van racisme of discriminatie o.b.v. religie, hetzelfde geld voor mensen die van beroving of geweld slachtoffer zijn geworden vanwege hun religie of (blanke) huidskleur, enz enz.

Het idee dat je het kwade met liefde overwint is schattig, maar als je als christelijke pinkstergemeente OvJ de christenfobie (of anti-semitische, dat kan ook www.ad.nl/amsterdam/advocaat-bejaard-... ) factor niet meeweegt in de eis (of oordeel voor als het een rechter is) dan krijg je een rechtspraak die vergelijkbaar met de police uitzendingen van Opsporing Verzocht of het nepnieuws van de NOS.

Zulk een uitleg van de christelijke leer brengt niemand op het goede pad en creëert uiteindelijk enkel een nog grotere groep slachtoffers. Dat is een probleem in de rechtspraak.

gaffelbaard | 28-08-19 | 09:31 | 4

Goed stuk over die wegduikende christengekkies van pinkstergemeenten. Ze gaan ook niet in op christenvervolgingen wereldwijd, ze doen het zwijgen erover toe. Zal u ook opgevallen zijn.

Jan, Leiden | 28-08-19 | 10:58

Dat komt ook omdat de milieu maffia langzamerhand de kansels in de kerken verovert heeft.....

Tuinhekje | 28-08-19 | 13:47
▼ 1 antwoord verborgen

Ik neem aan dat die bewoners nu gratis een VOG krijgen? Het werk is al gedaan.

Hadena | 28-08-19 | 09:20

Waanders is door 't partijkartel en vriendjes politiek in franeker / waadhoeke geplant. Onvoorstelbaar hoe zo'n procedure dan gaat, dat zij echt de beste uit de sollicitanten was is intriest... (was natuurlijk niet zo). Opmerkelijk en gelukkig waren in Franeker vorig jaar (nog) wel zwarte pieten. Maar maak je heen illusies, ook de roetveeg Piet is al gesignaleerd

Luke0wner | 28-08-19 | 08:51

Meneer van Rest zou toch wel weten wie ook aan burgerlijk ongehoorzaam deed... .

redanx | 28-08-19 | 08:38

Blokkeerde de politie zelf destijds niet een maand later ook de snelweg?

peterdh | 28-08-19 | 08:08 | 1

Nee, nee, als je hééél langzaam rijdt, dan blokkeer je niet, want je beweegt. Klein juridisch trucje.....

me163komet | 28-08-19 | 09:01

Knock, knock... Goedemorgen mevrouw Waanders, we komen even uw DNA afnemen. Daarna zal de officier van justitie de aanklacht tegen u voorlezen: plichtsverzuim, machtsmisbruik, ambtelijke corruptie, opruiing, opzettelijke verstoring van de openbare orde, aanzetten tot haat, onderhandelen met criminele organisaties, meineed en het verspreiden van smaad en laster. Verzachtende omstandigheden zijn volgens het Pieter Baan Centrum dat u lijdt aan totale incompetentie gecombineerd met linkse waandenkbeelden. Een vaker voorkomende afwijking bij burgemeesters in dit land. Om die reden zult u waarschijnlijk op veel begrip en clementie kunnen rekenen bij de D’66 rechters van dienst.

Mark zit te Dutten | 28-08-19 | 08:02

Mooi, nu weten we dat dit land inderdaad op cruciale momenten verraden wordt, ene bepalende OM-knakker die gelooft dat Jezus over water loopt....
In hoeveel andere zaken hebben dergelijke OM-dombo's vervolging/sturing kunnen geven in dit verkwanselde land, sinds de absolute scam in de Deventer-moordzaak weten veel mensen het zeker; veel rotter kan een land niet geleid worden.

grindbak | 28-08-19 | 08:01 | 2

In de voormalige DDR deden ze dit ook. En nu wordt er nog een bezoekje gebracht bij "vreemd gedrag" op een website van een ginger uit Canada. Wat zou de volgende stap zijn?

Tuinhekje | 28-08-19 | 13:49

Ik móét bij die man langs. Hij is beterder dan het UWV. Bij beiden kan ik opeens weer kilometers lopen. Dat is alle artsen nog niet gelukt. Er is hoop!!

Sandronique | 28-08-19 | 14:04

Kapot wobben die linkse bende. Maar serieus, het wordt toch steeds gekker?

funkyd | 28-08-19 | 07:19 | 3

Huh... Alle BEWONERS van de Hogepol zijn door de politie door het licht gehouden...?!

Zeg me dat het niet zo is.
Dit is niet te geloven
Wat een waanzin.
Het ongegrond spioneren van onschuldige bewoners riekt naar DDR-Stasi-praktijken.
Onder leiding van die opruiende burgemeester Waanders die de intocht van de goedheiligman, een eeuwenoude christelijke traditie, willens en wetens wenste te verstoren door bij herhaling extremisten uit te nodigen om alsjeblieft te komen op die hoogtijdag tijdens dat kinderfestijn, is in strijd met onze democratische rechtsstaat.

Nam die PvdA'er daarom als burgemeester snel het rit?

Hopelijk wordt die burgemeester alsnog aangeklaagd vanwege privacyschending van onschuldige burgers van de Hogepol alsook willens en wetens tegen het advies van de driehoek in, ontwrichting van de samenleving voor ogen hebbend op 18 oktober 2017 tijdens de intocht van de bisschop en zijn helpers.

Vanaf het jaar 1427 werd in de Sint Nicolaaskerk in Utrecht al de schoen gezet.
Handen af van Sinterklaas en Zwarte Piet !

drs.Nee | 28-08-19 | 07:34

@drs.Nee | 28-08-19 | 07:34: zeer zorgelijk inderdaad. Hier lijken een hoop rechtsbeginselen met voeten getreden te worden. Als bewoner zou ik dit tot de bodem laten uitzoeken.

LibertyCity | 28-08-19 | 07:52

@drs.Nee | 28-08-19 | 07:34:
Citaat:"Het ongegrond spioneren van onschuldige bewoners riekt naar DDR-Stasi-praktijken."
Klopt helemaal, wij leven natuurlijk wel in NeDDRland!

Dutch_Viscount | 28-08-19 | 10:51

Een punt wat nog steeds onderbelicht blijft is de rol van die rechterhand van Jeffrey Airfryer en zijn 'journalist' Kevin Robertson. Er is direct op Facebook een fake profiel aangemaakt van ene Dirk de Vries. Die heeft lopen opjutten tot tegenprotest en de langzaamaanactie. Dat blijkt Airfryer zelf of die Robertson te zijn geweest. Dus KOZP heeft zelf (media aandacht) moedwillig meegewerkt aan organiseren van de langzaamaanactie. Hoe vuil kun je het hebben.

ik.zou.haar.doen | 28-08-19 | 05:11

Ik neem aan dat het OM nu onderzoek instelt naar Marga Waanders en anderen die zich potentieel schuldig hebben gemaakt aan corruptie en wanbeleid. Of snap ik het niet zo goed?

Short | 28-08-19 | 04:23

En nu heel snel de blokkerfriezen ontslaan van 'rechts'vervolging, vrijspraak voor onze Friese helden!

Montesquieue | 28-08-19 | 01:33

Voordat een burgemeester gaat jij-en en jou-en met activisten moet het vooraf toch wel heel gezellig geweest zijn op het stadhuis te Dokkum.

namensmijnhond | 28-08-19 | 01:09 | 1

Ik denk dat die burgemeester tijdens overleg met die door gesnoven Airflyer en co in Amsterdam daar een snuifje zoals daar in Amsterdam gebruikelijk is, genomen heeft

Jan70 | 28-08-19 | 09:25

Bijzonder.

Iedereen wist dus van het hoge 'pegida gaat voor moskee varkensvlees bbq'en'-gehalte, en dan worden OMWONENDEN gescreend?!
Godsjezusmina, wat slecht.

Zegt wel veel over die burgemeester (en evt. hulpjes); moedwillig dit risico nemen met de openbare orde.
En in het verlengde daarvan over die zogenaamde rechtszaak.

Wordt hier wel een beetje cynisch van, blijkbaar is de waarheid ondergeschikt aan veel dingen (hier politieke aspiraties/sjw'erigheid?).

Als ik mn hoedje op had zou ik zeggen "door welke hoge baas is dit besloten".

Kleine_Deugniet | 27-08-19 | 23:59 | 2

En lekker dat de privacy zo hoog in het vaandel staat, wordt je door/voor zo'n stel AFA-achtige mafklappers (zelf ongetwijfeld hoop bekend bij politie/aivd) door de politie doorgelicht.
Lekker AVG dit dus.

Kleine_Deugniet | 28-08-19 | 00:06

@Kleine_Deugniet | 28-08-19 | 00:06: dat ze dit voor het koningshuis doen, dat vind ik nog net kunnen. Of iemand weren bij bijv. een Wilders die ergens een rally wil houden, dat zo'n iemand een bedreiging op Twitter ofzo heeft gemaakt..
Daar kun je nog over discussieren, dit is echter de omgekeerde wereld. Een stel idioten oproepen/verwelkomen, en dan eventuele tegenstanders gaat tegenhouden (bij/van hun eigen huis?).

Alsof je bij zo'n Pegida demonstratie bepaalde moslims gaat weren uit de buurt/moskee..

Kleine_Deugniet | 28-08-19 | 00:40

Een vieze stinkende bende is het en om zichzelf in te dekken worden de blokkeerfriezen zwaar genaait. Corruptie noemen we dat en het gaat door tot in de top van het OM.

drs. P | 27-08-19 | 23:57 | 1

De top had geen tijd die lagen met elkaar op het bureau of in een hotel te n``ken

Jan70 | 28-08-19 | 09:28

Bij de intocht van Sinte Piter in Grouw was dat toch beter opgelost door KOZP hun democratisch recht uit laten oefenen op een weitje in de buurt. Mooi drama verder. Wat ik verder apart vind: als die Friese ouders zo bezorgd waren over de veiligheid met KOZP in de buurt, dan waren ze toch beter thuisgebleven ipv een snelweg bezetten? Ik zie dit meer als een machtsstrijd tussen wereldbeelden van bevolkingsgroepen.

Diotima | 27-08-19 | 23:53 | 1

Dus de meerderheid moet dan wijken voor een heel kleine minderheid

Jan70 | 28-08-19 | 09:30

Hoe dom moet je wel niet zijn om te geloven in een figuur en situatie als een Jezus die over water loopt. En dat soort halve gare malloten zit dus wel bij het OM zoals deze Van Rest. Dwaas.

Zwizalletju | 27-08-19 | 23:13

Vertrouw nooit een man met een paarse bril.

Kwijldraad | 27-08-19 | 23:03 | 1

.... paarse bril afzetten doet, en gouden bril opzetten.

watmagjenogwel | 28-08-19 | 06:29

Meer van dit soort lekken. De idiotie van onze bestuurlijke elite moet tot in detail bekend worden.

Rest In Privacy | 27-08-19 | 22:45

Een van de problemen is volgens mij dat we in Nederland geen gekozen burgermeester hebben. Dan zou in een plaats als Dokkum nooit iemand op zo'n post terecht zijn gekomen waarvan je je kunt afvragen of die wel echt de wensen en belangen van de bevolking vertegenwoordigd.

Dr. Vigilante | 27-08-19 | 22:31 | 12

@Pierre Tombal | 28-08-19 | 07:48: Die gekozen burgemeester was ook een ideetje om de eigen jeugd de wind uit de zeilen te nemen. De Jonge Democraten zagen het afschaffen van die referendumwet helemaal niet zitten, Zeker niet toen D,66 halfgod Ollongren een referendum over afschaffing blokkeerde. Zo'n gekozen burgemeester is heel mooi, zolang het de burgemeester is, die jij hebt gekozen. Maar het is moeilijk. Of zo'n Halsema nou een gekozen burgemeester is of niet, het zal aan haar opvattingen en haar "beleid" niets veranderen. het blijft knudde en eenmaal gekozen, zit je er wel een tijdje aan vast. In België kent men ook de gekozen burgemeester en sommigen doen dat heel goed, maar er zijn er ook die er een bende van maken.

Heiner | 28-08-19 | 10:51

@Jan70 | 28-08-19 | 09:33: Ze leggen eigenlijk helemaal niemand, maar bij mensen als Aboutaleb, Marcouche en ook een Arib is nog wat anders aan de hand. Dat komt door de manier waarop er gekozen wordt. Turken en Marokkanen zijn toch geneigd om op "ons soort mensen" te stemmen. "Oh hij is een Marokkaan, dus komt ie automatisch voor mijn specifieke belangen op" "Oh, hij is een Turk, daar kan ik als Turk wel zaken mee doen en mee leven" Clientelisme is in die landen gewoon een bestanddeel van de politiek. Je zegt dat je iedereen 1000 euro geeft en ze stemmen op je (of was dat een NLer?) Dat deeltje clientelisme is bij drie bovengenoemde Marokkanen niet aan de orde, voor zover ik weet. Dan is het nog zo dat kritiek op de eigen groep uit den boze is. Een Marokkaan bekritiseert een andere Marokkaan niet en al helemaal niet in het openbaar. Turken idem dito. Men vindt het normaal dat autochtonen dat doen bij Wilders of Baudet, maar zelf, uitgesloten. Men is nog te belazerd om het eigen criminele vullis te bekritiseren. Wanneer gingen Marokkanen de straat op? Toen er een hoofd van een crimineel ("het was zo'n goeie jongen..." voor een shishabar (broeinesten van lichtgetinte criminaliteit) lag. De politie moest meer doen, want "onze kinderen worden vermoord". Dat het kwesties waren tussen Marokkanen onderling en dat er nog nooit een Marokkaan zijn mond open heeft gedaan als "niet- Marokkanen" het slachtoffer waren van crimineel Mocrovullis, lieten ze wijselijk achterwege. Hoe je het ook wendt of keert, van dooie Mocro criminelen heb je geen last meer. Ze kunnen niemand meer bedreigen en ze kosten de gemeenschap ook geen inspanningen en geld meer. De grote steden, Amsterdam en Rotterdam voorop waren gebaat bij een burgemeester die "Opgeruimd staat netjes" zou zeggen als er weer een paar criminelen dood zijn, maar dan krijgt ie wel alle allochtonenknuffelaars over zich heen en de gemeenschappen waar het vuil uit voortkomt en die ook jaren van het vuil hebben geprofiteeert. Mooie tasjes, mooie kettingen, mooie schoentjes uitdelen, te grote auto's dan ben je een goede Marokkaanse jongen, ook al zit het bloed tot aan je zwartbehaarde oksels aan toe.

Heiner | 28-08-19 | 11:10

@Heiner | 28-08-19 | 11:10: Ik heb twee items door elkaar gehusseld, nl over die burgemeester en die mocro maffia, maar mijn punt is wel duidelijk.

Heiner | 28-08-19 | 11:13
▼ 9 antwoorden verborgen

Dat het OM nog tijd had voor deze zaak twee top officieren lagen met elkaar te vozen en de rest zat bij het minder, minder proces.

Jan70 | 27-08-19 | 22:25

Je nodigt een setje bekende opruiers uit om voor de stoet uit te lopen. Wat was precies het plan als deze op de route tussen de kinderen in gaan zitten en de doorgang versperren? Met de ME ertussenuit knuppelen?!? Hier zette de driehoek willens en wetens in op een enorm probleem of veldslag of verramponeerde optocht. De openbare orde was in ieder geval geen doelstelling.

Feynman | 27-08-19 | 22:09

Blijkbaar is een stel opruiers voor de deur reden om burgers te controleren. Alsof ze daar bewust zijn gaan wonen om rottigheid uit te halen jegens demonstranten. Dus burgemeester nodigt ongewenste sujetten uit en als gewone burger ben je dan plots vogelvrij? Wat als er wel iets gevonden zou (zoals wat?) zijn dan werd je preventief opgepakt? Dit riekt gewoon naar machtsmisbruik.

roevka | 27-08-19 | 21:36 | 6

@Advizeur.
je woon in Nederland, dus is het ook JOUW Koningspaar.

Fozzie-bear | 28-08-19 | 07:10

Dat is dan toch geheel op fe aivd zijn kosten. Minstens 4 sterren en een stijlvol voertuig.

Lt-Kol Kilgore | 28-08-19 | 07:53

@Fozzie-bear | 28-08-19 | 07:10: ik heb zelfs een bedrijf in Nederland en betaal mee aan alle beveiligingskosten van de Duits Argentijnse familie. Maar ze zijn never nooit nie mijn koningspaar. Ik ben voor artikel 1 van de grondwet. Je kunt geen koning worden in een democratie door uit één bepaalde vagina te kruipen, punt.

ADVIZEUR | 28-08-19 | 19:24
▼ 3 antwoorden verborgen

Het is al lang overduidelijk dat die hele zogenaamde "veiligheidsdriehoek" met de burgemeester voorop verschrikkelijk heeft gefaald. Door middel van een compleet lachwekkend fake proces heeft men getracht dit geblunder zo veel mogelijk uit beeld te houden en daarvoor is men zelfs bereid mensen een strafblad aan te smeren. Gaat lekker met de rechtstaat.

Ruikbaard | 27-08-19 | 21:36

Een Mars der beschaving is richting Binnenhof om ons te ontdoen van het tuig wat ons al decennia in hun greep heeft.

Ray69 | 27-08-19 | 21:34
-weggejorist-
silletje | 27-08-19 | 21:31

Een burgermeester van het moreel labiele slag christenen van het Dries van Agt type, zeg maar.

dihydrogenmonoxide | 27-08-19 | 21:24 | 1

Zij is trouwens van de PVDA

Jan70 | 28-08-19 | 09:35

Ik ga dit zo even doorlezen. Nu even starhopperstream kijken. Maar voorop kan ik al zeggen: Chapeau Geenstijl. Dit is nu waarom ik graag bij jullie terugkom. Keer op keer. Dit soort zaken lees je in geen krant. Hoor je op geen zender.
Dank vooraf.

DeJemelscheet | 27-08-19 | 21:21

Waarom denken die zwartjes dat ze Rosa Parks, Martin Luther King, of Mandela moeten spelen? Dat zijn ze niet en dat worden ze ook niet.

Heiner | 27-08-19 | 21:21

Dit is toch ook die burgervrouw die graag migranten in Dokkum e.o. wil plaatsen ''vanuit Christelijke medemenselijkheid'' en zelf elders woont?. Vraag ik mij uperhaupt af of er >50% Christen zijn in die Moordstad.

TijgerMuis | 27-08-19 | 21:15 | 1

Ik denk niet dat die burgemeester spreekt namens christenen in Dokkum en omstreken. Ik durf vrij zeker te stellen dat de smoesjes erg hilarisch zullen zijn als het voorstel komt dat dan iedere christen in Dokkum en omstreken een kamer in huis beschikbaar stelt voor een zogenaamde vluchteling.

Ruikbaard | 27-08-19 | 21:39

Er zijn blokkades en blokkades en als alle blokkades konden rekenen op dezelfde behandeling, zou de oproer al minder zijn.
Maar we zien hoe linkse blokkades kunnen rekenen op sympathie van het gerechtshof, waar deze zeer onschuldige blokkade tot in de laatste letter vervolgd wordt. Dat zet terecht kwaad bloed.
De jure, de facto! Bezint o rechters!

Rest In Privacy | 27-08-19 | 21:10 | 3

Voorbeeld:
Ik was in Amsterdam. Op de Piet Heinkade stond een groep jeugdige klimaat-alarmisten de weg te versperren. Niemand kon meer verder. De file groeide tot enorme proporties met al die ronkende motoren.
Er stond een motor-agent bij. Maar die trad niet op.
Het jonge volk mocht de weg blokkeren en het officiële gezag deed niks. Noch werd er later vervolgd. Ik stond in die file en heb een jaar van mijn leven moeten inleveren wegens enorme woede.

Rest In Privacy | 27-08-19 | 21:27

@arie-hoax | 27-08-19 | 21:27:
Dan roep je nog door het raampje dat die demon=streerders ook op de stoep zouden kunnen staan. Maar nee, je bent mister nobody.

Rest In Privacy | 27-08-19 | 21:43

Die Waanders heeft wat op d'r geweten... en nadat ze er in Dongeradeel (Dokkum) een ongelooflijke puinhoop van had gebakken en het hele gemeentelijk apparaat liep te dansen in de gangen omdat ze wég was..... werd ze doodleuk burgemeester van de naburige gemeente.
-
Ongelooflijk, dat zo'n pertinente faalhaas (PvdA, uiteraard) ooit nog een baan kan krijgen in het bestuursapparaat.

bisbisbis | 27-08-19 | 21:04 | 2

Buma burgemeester van Leeuwarden...

Kim-Jung-Un | 27-08-19 | 21:43

Tuig, allemaal!

Rest In Privacy | 27-08-19 | 21:03 | 1

En KOZP ook.

TheseDays00 | 27-08-19 | 21:10

Burgermeester Waanders is rap weggepromoveerd, geen onderzoek naar haar rol in deze.
Intriest dat de blokkeerfriezen aan de schandpaal worden genageld nu achteraf gezien uiteindelijk met medeweten van....

Ruchhouwer | 27-08-19 | 20:59 | 1

En dan probeer ik me altijd weer een voorstelling te geven aan die ambtenaren die dat dan weer beslissen.
Die zitten in den Haag? Of is het het provinciale "bestuur"?

watmagjenogwel | 28-08-19 | 06:21

Sinterklaas heeft als witte man de agency niet om in een vervuilende stoomboot aan te komen.

Rest In Privacy | 27-08-19 | 20:52 | 1

Uw tegel is onbegrijpelijk voor me. Wat heeft Sinterklaas niet, een agentschap? Ooit gehad dan?

Rhenium | 28-08-19 | 02:39

.. het laatste dat ik verwachtte is dat het OM en de burgemeester samenwerkten met deze door de overheid gesteunde tegenstanders van de Nederlandse samenleving. De opmars tegen onze beschaving, zeg maar.
*kuch*

Jan Passant mk2 | 27-08-19 | 20:52 | 1

Deug 66 ers en PvdAllochtonen figuren die driehoek. Logisch toch dat die met het zwarte tuigh en hun helper whiteys samenspannen tegen de NL cultuur.

HaatbaardKnipper | 27-08-19 | 21:08

"De mars van de beroepsnegerts."

Heiner | 27-08-19 | 20:51

Ik blijf het bijzonder schandelijk vinden dat die burgemeester de belangen van een kloterig groepje randstedelijke debielen beter behartigt dan van haar eigen Dokkumer gemeentebewoners. Weg met Waanders!

Hadena | 27-08-19 | 20:49 | 4

ze is al weg. Naar Franeker.

KeesZet | 27-08-19 | 21:18
▼ 1 antwoord verborgen

Zo'n idioot die in sprookjes geloofd mag mensen straffen. Ongelooflijk. Ik vraag me al jaren af waarom het OM zovaak van die ongelooflijk idiote beslissingen neemt. Dit verklaart een overgroot deel.

JohnBoyKiller | 27-08-19 | 20:48 | 1

*gelooft

JohnBoyKiller | 27-08-19 | 20:49

Ik heb dit intocht feestje afgelopen jaar meegemaakt in warzone Zaandijk / Zaanse Schans. Vroeger had je voldoende aan een kilometer rood/wit afzettape en 2 veldwachters om een oogje in het zeil te houden. Tegenwoordig een paar peletons ME, politie te paard, het hele dorp afgezet met Merkel lego. Tel daarbij op dat er veel toeristen langs ( een deel van) de route naar de Zaanse Schans lopen, dan mag je het nog een godswonder noemen dat alles goed verlopen is.

Brulboei_61SB | 27-08-19 | 20:48 | 5

@Heiner | 27-08-19 | 20:57: En dat terwijl juist bij deze demo de veiligheid in het geding is vanwege kinderen en eerdere bedreigingen van dat tuig.

5611 | 27-08-19 | 22:22

@Pierre Tombal | 27-08-19 | 22:21: Het heeft er in zoverre mee te maken dat men aan de ene kant die grondwet gebruikt om iemands rechten te waarborgen, terwijl men aan de andere kant gewoon zegt. Kan niet, geen capaciteit. Toen KOZP op herhaling ging naar Dokkum was capaciteit geen issue, Er waren honderden agenten uit het hele land vrijgemaakt, want er mochten geen gewelddadigheden plaatsvinden. Vergelijk dat nou eens met de demo's van Pegida. Vindt men veiligheid ook heel belangrijk, maar men laat het iedere keer escaleren, ook al valt het relatief gezien nog mee. Er zijn nog geen zwaargewonden en doden gevallen.

Heiner | 27-08-19 | 23:41

@Heiner | 27-08-19 | 23:41: Dat heeft nog steeds niks met de Grondwet te maken. Dat er agenten uit het hele land worden verzameld om clubjes als KOZP te kunnen laten demonstreren en vervolgens demonstraties van Pegida iedere keer opnieuw moeten worden afgebroken wegens te weinig mankracht bij het plaatselijke corps geeft uitsluitend de politieke intenties weer van de plaatselijke hoogdraver.

Pierre Tombal | 28-08-19 | 07:28
▼ 2 antwoorden verborgen

Goeie genade, een OvJ die dit in zijn koppie heeft: "Maar God is een bóvennatuurlijke God. Jezus liep over het water, Lazarus en het dochtertje van Jaïrus stonden op uit de dood. Wij begrijpen dat niet, maar toch is het gebeurd. De Bijbel zegt over het ontstaan van de wereld dat Hij sprak en dat het er wás. Dan geloof ik dat. Met heel mijn hart en ziel. Ook vandaag nog doet God wonderen. Blinden gaan zien, kreupelen gaan lopen, een gezwel verdwijnt. Echt."
Hoe echt dan, van Rest?
Kom eens met duidelijk aanwijsbare dingen die door absoluut niet duidelijk aanwijsbare redenen zijn gebeurd.
Dan haal je het nieuws, is den kogel voorgoed door de kerk, en hebben we het er nog heel lang over bij de koffie automaat.

NiCeY | 27-08-19 | 20:41 | 2

Het gezwel is in ieder geval niet verdwenen.

Rest In Privacy | 27-08-19 | 21:04

De God van van Rest is vergeten enkele gezwellen weg te nemen.... KOZP en het OM....

D.Ormin | 27-08-19 | 21:22

"... uit de documenten van de driehoek blijkt dat alle bewoners van de Hogepol, in centrum Dokkum (maps), door de politie "tegen het licht zijn gehouden"..."

Tot in hoeverre mag dit? Je doet een validatie van bewoners die wonen op dat adres. Hoeveel bewoners hebben ze tegen het licht gehouden? Is dit een gangbare procedure bij bijvoorbeeld andere demonstraties? Ik vin dhet heel raar. Het lijkt mij privace schending. Over profileren gesproken op basis van straat/postcode/route gesproken.

Atlantis-95 | 27-08-19 | 20:40

Waarom zouden er bij het OM "beleidsofficieren" moeten bestaan? Laat de OvJ's gewoon boeven laten veroordelen.

Guido | 27-08-19 | 20:39

Dit wordt weer een tegel waar je struikelt over de "weggejorist" en "weggejorist en opgerot"s.... LOL

me163komet | 27-08-19 | 20:38

“Ons gaat het erom of de veiligheid wel of niet in het geding was."

En wat met de veiligheid van kleine kinderen die - onschuldig al ze zijn - een leuk feest willen hebben?

Die KOZPers schijten op die kinderen. Niets inclusiefs.

Rico Tampeloerus | 27-08-19 | 20:36

Zoek er niet te veel achter; de gemeente wilde graag deugen door KOZP een plaats te geven. Een tegendemonstratie werd ze gewoon te veel.

Analia von Solmsch | 27-08-19 | 20:28 | 6

@me163komet | 27-08-19 | 20:50:
Ja, en seksist als ik ben had ik het over regenboogPietjes. Dat hadden natuurlijk regenboogMietjes moeten zijn, m/v/overig. 100% inclusief en niemand blij, toch?

Graaisnaaiert | 27-08-19 | 21:38

@me163komet | 27-08-19 | 20:50: Ja want dat paard kan ook niet meer vanwege dierenterroristen en die stoomboot vanwege klimaathysterici. Wat een fout feest is dit toch, echt niet meer van deze tijd. Gelukkig worden KOZP, de dierenterroristen klimaathysterici al dan niet heimelijk gesteund door onze geweldige overheid.

5611 | 27-08-19 | 22:25
▼ 3 antwoorden verborgen

"... uit de documenten van de driehoek blijkt dat alle bewoners van de Hogepol, in centrum Dokkum (maps), door de politie "tegen het licht zijn gehouden"..."

Hier wordt dus even een flagrante schending van privacy gegevens uit de school geklapt. Compleet onschuldige mensen die nog geen enkel relevant feit hebben kunnen plegen worden doorgelicht. Dat is echt een gotspe.

Het is bovendien nogal zinloos. Dat iemand nog nooit gepakt is, of nog nooit uit zijn stekker is gegaan, geeft nogal weinig voorspellende waarde voor het scenario dat er een paar uur vreemden uit Amsterdam onder zijn raam gaan schreeuwen dat die racist is. Dan kan het best zijn dat die nuchtere Fries even ingrijpt.

Niet alleen wordt bewust naar een treinramp toegewerkt, er wordt ook nog zinloos bureauwerk aan toegevoegd. Dit is meerlaagse incompetentie.

Feynman | 27-08-19 | 20:19 | 4

En, stel... stel nou eens dat men er achter gekomen was dat er op de Hogepool in één huis een zootje skinheads wonen die wat " tikken uitdelen" niet schuwen, wat had men dan willen doen? De plaats van de demonstratie verplaatsen?, de Hogepool volplempen met een overmaat aan ME?, of de betreffende bewoners een dag van te voren in preventieve hechtenis nemen?

me163komet | 27-08-19 | 20:57
▼ 1 antwoord verborgen

Het OM houd dus willens en wetens informatie achter om zo een gerechterlijk proces de verkeerde kant op te sturen.

2voor12 | 27-08-19 | 20:19 | 3

Ja, duh, uiteraard. Als jij als advocaat weet dat je client schuldig is hang je dat ook niet aan de grote klok bij het OM, anders win je de zaak niet. Zo zal het OM ook alles doen om informatie die tot vrijspraak van een verdachte kan leiden achter te houden.
Ze zitten er om te winnen, niet om voor recht of rechtvaardigheid te zorgen.

me163komet | 27-08-19 | 20:26

Overigens, heb niet de illusie dat met deze nieuwe info - of zelfs als er info komt bovendrijven dat de overheid heeft getracht het opzettelijk op een treffen aan te sturen- de uitspraak in hoger beroep zal veranderen; de volgende sinterklaas komt er al weer aan, en iedere vorm van "blank" verzet moet in de kiem gesmoord worden. De gewenste uitspraak van het hoger beroep in dit politiek gemotiveerde proces is de rechter al lang en breed dwingend ingefluisterd.

me163komet | 27-08-19 | 20:35

Sterker nog, ik las dat de burgermeester van Dokkum heeft tot driemaal toe met Dhr Konstant Kusters van de NVU contact heeft opgenomen met de vraag of zij ook wilden komen demonstreren. De NVU, door schade en schande wijs geworden liet zich echter niet framen om uit de tent gelokt te worden door het tuig van kozp en de blauwe geeuw, om daarna de zwarte piet toegespeeld te krijgen.

me163komet | 27-08-19 | 20:18

Ik heb eerder dit jaar gehoord dat E. van Muiswinkel de nieuwe Sinterklaas wordt en nu wordt AFA en Grauwe Eeuw verweten dat ze van plan zijn Sinterklaas te bedreigen? Subsidieren die hap!

skoftig | 27-08-19 | 20:18

Een ding is duidelijk. De burgemeester heeft de belangen van de kinderen in haar eigen stad niet vertegenwoordigd. Samenspannen met het tuig van KOZP en zelfs proberen de NVU erbij te betrekken om een kinderfeest te verzieken en wanneer het plannetje mislukt het OM voor je karretje spannen omdat je niet tegen je verlies kan. Veel dieper kun je niet zinken in mijn beleving. Het is een wonder dat dit mens niet met pek en veren de stad uit is gejaagd!

Kukooo1 | 27-08-19 | 20:18 | 1

Als het zo is, als u vertelt, blijkt meteen dat deze burgemeester rare opvattingen heeft over haar core business, nl orde, veiligheid en handhaving. Je haalt het probleem de stad in, terwijl je bijna zeker weet dat het in de stad onbeheersbaar wordt. Dat zij die demo van KOZP niet verbood, kan je haar niet kwalijk nemen, maar als er dit soort gekonkel achter zat, geeft ze wel aan dat ze niet deugt. Als de vlam in de pan was geslagen, had zij nooit op tijd versterking gehad. Al was het maar vanwege de ligging van het stadje. Als het zo gegaan is, is het verwijtbaar gedrag en niet zo'n beetje ook.

Heiner | 28-08-19 | 01:37
-weggejorist-
Jan-Joris-Jaap-Joop | 27-08-19 | 20:14

Maar wat was de opzet in oorsprong eigenlijk? Dat het allemaal geregiseerd uit de klouwen ging lopen zodat er het jaar daarop een totaalverbot uitgevaardigd kon worden? Tja, de blokkeerfriezen toch. Gooien weer roet in het eten.

Mark van Leeuwen | 27-08-19 | 20:12 | 1

Framen. Dat als eerste. Hopen dat die NVU-stakkers verbaal helemaal los gingen op KOZP om zo tot een multicultureel Sinterklaasfeestje te komen, vermoed ik. En mensen die dan nog tegensputteren hebben dan helemaal geen zaak meer van NVU, Wilders en racisme. Er wordt van bovenaf gewoon een heel smerig spelletje gespeeld om, ja, om wat eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat ze van heel Europa uiteindelijk een gelijke, gelijkgeschakelde grijze consumentenmassa willen maken die 70 jaar lang voor de hypotheek krom ligt en dan meteen dood neervalt op het moemnt dat ze geld gaan kosten. Toch?

Graaisnaaiert | 27-08-19 | 20:42

Hoezo zetten ze erbij dat een acteur Sinterklaas zou spelen? Durft de Sint zelf niet of zijn ze in het fabeltje getrapt dat de Goedheiligman niet bestaat??

Fiets | 27-08-19 | 20:06 | 4

@ Zuurtjeregen 20.12
probeer het eens op grindr. Succes

me163komet | 27-08-19 | 21:01
▼ 1 antwoord verborgen

Mijn God,wat een onkunde.
Juridische ondersteuning,mag je toch wat van verwachten dacht ik.
Helaas weer zo’n dollefie zallefie van de goedgelovigen op de EO landdag.

De Profundus | 27-08-19 | 20:06

Kinder surprise! Die waren altijd wel leuk, met die gele dopjes erin. En daar zat dan een speeltje in. Die je niet in elkaar wist te zetten zonder hulp van je vader. En dan had je ineens een goedkoep speeltje om mee te rotzooien. Mooie tijden.

threeheadedmonkey | 27-08-19 | 20:06 | 1

Een kinderhand is idd gauw gevuld

Mark van Leeuwen | 27-08-19 | 21:04

Haha de Hogepol. Daar wonen echt alleen maar witte dure mensen. Daar kan je als aso echt geen woning kopen hoor. En wat een kutroute was dat trouwens. Zo'n bolwerk is echt heel smal en is vragen om ongelukken. Natuurlijk is er een lek op het gemeentehuis. Alleen de burgemeester was vreemd aan het doen. De rest van die mensen daar komt uit Dokkum en omgeving. Die staan daar helemaal niet achter. Geloof ik geen reet van.

Omebert | 27-08-19 | 20:05 | 2

U heeft gelijk, woon zelf onder de rook van Dokkum en hier in de buurt was er niemand, ik herhaal NIEMAND, die ook maar enigszins begrip kon opbrengen voor de zgn. protestactie van KOZP. Men was dan ook erg blij dat deze niksnutten bij Joure gestopt werden. En misschien maar beter ook, ze waren in Dokkum zelf vast niet zo mild tegengehouden als op de A7.

Binkoo | 27-08-19 | 21:37

@Binkoo | 27-08-19 | 21:37: IK ken het stadje niet, maar één ding is zeker, als het toch tot een clash komt, is het beter dat dat ergens op een weiland gebeurt dan in een stad waar je vast loopt. Tot nog toe zijn al dit soort conflicten uitgelopen om schade voor de omwonenden en letsel, hoewel niet al te erg. Jerry Afriyie is al eens bij de rechter langs geweest vanwege geweldpleging en de problemen tussen Pegida en haar tegenstanders laten ook wel een bepaald patroon zien. Dat moet je als burgemeester en vooral ook als burger niet in je stad willen. Dus doe je er alles aan om én de grondwet te respecteren en gewelddadige confrontaties te voorkomen.

Heiner | 28-08-19 | 01:43

Blijft toch maf, dat dit soort info altijd te laat naar buitenkomt. Misschien hadden die helden blokkeerfriezen er nog wat aan gehad, voor ze voor het vuur werden gegooid!

Generaalspruit | 27-08-19 | 20:04

Toch hadden we bijna september gehaald zonder ZP, en aan wie ligt het weer? GS.

skoftig | 27-08-19 | 20:04 | 1

lol

Goofje | 27-08-19 | 20:13

DNA enzo.
En uitzetten.
En illegaal.
En kraken....

Is dit nog nieuws? | 27-08-19 | 20:01

Verschrikkelijk belangrijk allemaal. Maar even terug naar de essentie.
Zijn er al pepernoten en speculaasbrokken?
Nog belangrijker: mogen we er al schande van spreken?
Te vroeg in de winkel? Zwarte Pieten wel of niet op de verpakking?
Bij voorbaat: Het is een grof schandaal !!! Wanneer reageert de minister President?

zuurtjeregen | 27-08-19 | 20:01 | 1

Die is bezig de onderste pepernoot boven de te halen denk ik

Mark van Leeuwen | 27-08-19 | 21:06

Pytsje de Graaf en Tsjipkje Hijlkema.
Dokter: gefeliciteerd meneer met uw kind ,weet U al een naam
Vader: nee, maar ik ram wel even met mijn lul op een toetsenbord.

skoftig | 27-08-19 | 19:59 | 6

Geniaal dit.

Graaisnaaiert | 27-08-19 | 20:48

Liever 10 Tsjipkes dan 1 mohammed!

Binkoo | 27-08-19 | 21:25

Hulde!

keestelpro | 28-08-19 | 09:09
▼ 3 antwoorden verborgen

Vrijspraak en herstelbetalingen aan de dappere Blokkeerfriezen, in een rechtsstaat is een andere uitkomst ondertussen ondenkbaar.

smdyasc | 27-08-19 | 19:59 | 2

ehm.... ken je het OM nog niet...

Enrique C | 27-08-19 | 22:18

In een rechtsstaat wel. Maar in Nederland...

MAD1950 | 28-08-19 | 01:06

Het allerergste van deze hele 'onthulling' vind ik toch dat in de stukken ronduit wordt verteld dat Sinterklaas een acteur is. Enig idee wat dat doet met de gelovige kinderen die met rode oortjes deze berichten zitten te lezen?

piloot47 | 27-08-19 | 19:58 | 5

In Sinterklaas gelovige kinderen lezen zulke berichten niet hoor.

Goofje | 27-08-19 | 20:10

Doet me denken aan Prem die in het begin van deze hele discussie live op TV om zeven uur schreeuwde dat Sinterklaas niet bestaat. Dat is misschien nog wel het ergste van deze demonstranten dat ze de hele magie van dit mooie kinderfeest verzieken.

keestelpro | 28-08-19 | 09:02
▼ 2 antwoorden verborgen

Tja, het OM, rotter en corrupter kun je ze niet krijgen.

Gandalph | 27-08-19 | 19:58

@Jan, Leiden | 27-08-19 | 20:00: In tegenstelling tot Otten kan Hiddema nog wel wat stemmen verzamelen als hij als 'groep Hiddema' verder gaat.

piloot47 | 27-08-19 | 20:08

Hiddema was natuurlijk alweer een hele poos niet in het nieuws geweest. Dus die dacht laat ik ook weer eens iets zeggen.... Echt hoor, ik dacht echt dat die man verstandiger was. Hij kan op zijn vingers natellen dat hier weer een rel van komt.

Goofje | 27-08-19 | 20:16

@Goofje | 27-08-19 | 20:16:
Denk dat oom Theo het gedonder ondertussen wel behoorlijk zat aan het worden is. Die heeft bij de vloot aangemonsterd om het kartel te bestrijden, niet om continue brandjes te blussen.

Graaisnaaiert | 27-08-19 | 20:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Het belang dat die lui zijn tegengehouden voor ieders veiligheid op die bewuste dag door de blokkeerfriezen wordt steeds zwaarwegender. Beschamend ook om te lezen wat er allemaal bekend was en hoe bijna dit kinderfeest op de route voorafgaand aan de intocht was verpest. Dat dan een burgemeester veelvuldig contact heeft met zo'n groep en wat de driehoek aan risico wilde gedogen brengt je het schaamrood op de kaken. Wat. Een. Land.

Jan, Leiden | 27-08-19 | 19:55 | 3

En die burgemeester zat ook nog 's bij de top 50 'beste bestuurders van Nederland'. Tsja, schooljuf, raadslid, wethouder én PvdA, dan kom je er wel.

Vesta | 27-08-19 | 20:24

Als je een sinterklaasoptocht wil verstoren moet je natuurlijk zowiezo voor eeuwig opgeborgen worden.Dat was toen het normale verstand nog intact was en niet aangetast door één of ander deugvirus waar blijkbaar nog geen vaccinatie tegen schijnt te bestaan.

van stampij | 27-08-19 | 19:54

Blokkeerfriezen: hou vol.

paridae | 27-08-19 | 19:53 | 1

Als er gedokt moet worden om het hoger beroep te ondersteunen, even laten weten. Eindelijk een goed doel waar ik graag voor geef.

5611 | 27-08-19 | 22:32

Bijna november, jippie...

Rest In Privacy | 27-08-19 | 19:53 | 4

@Graaisnaaiert | 27-08-19 | 19:59:
Pff nog echt geen zin in. En ik weet niet of ik dit jaar nog überhaupt zin krijg in het Sinterklaas"feest".

Rest In Privacy | 27-08-19 | 21:02

@Patje2011 | 27-08-19 | 21:02:
Ik pas ook. Neem wel wat chocoladepietjes mee voor de familie aan de andere kant van de wereld en dat is het dan wel.

Graaisnaaiert | 27-08-19 | 21:28

@Graaisnaaiert | 27-08-19 | 21:28:
Geen marsepein, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten?
Speculaas, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten?
Suikergoed, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten?
Taai-taai-taai-taai-taai-taai, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernooooten?

Enrique C | 27-08-19 | 22:15
▼ 1 antwoord verborgen

oh Joris, wat vreselijk. Ik had 2 woorden in hoofdletters geschreven om mijn ongenoegen kracht bij te zetten.

God Zelf | 27-08-19 | 19:52 | 1

Op GS is Joris God!

Rest In Privacy | 27-08-19 | 20:06
-weggejorist-
Ofzo2 | 27-08-19 | 19:51 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Voor een beetje duiding ben je afhankelijk van lekken en dit soort foutjes. Tot zover de WOB.

Deksmaat | 27-08-19 | 19:50

Ik ken die gewoonte niet maar op het eerste gezicht heb ik iets van, sja. Moet je de context voor kennen ( net zoals bij ZP trouwens, iets wat dat mormel van een Sunny Bergman in die docu wel heel erg achterwege liet toen ze een ZP in Engeland in een park liet rondlopen en reacties peilde ).

Graaisnaaiert | 27-08-19 | 19:58

<Quote>Ook vandaag nog doet God wonderen. Blinden gaan zien, kreupelen gaan lopen, een gezwel verdwijnt. Echt. </Q>

Dat is wel waar we op hopen, dat het gezwel verdwijnt. Geloven doe ik het nog niet.

Overnijd | 27-08-19 | 19:47 | 1

Maar waarom er nooit een been terug aan groeit dat weet hij dan weer niet. En blinden die kunnen zien? Maar nooit een die geen ogen heeft. iemand die dit werkelijk gelooft moet je een schoffel in zijn handen geven en Gods akkers schoon laten houden en verder moet hij overal ver vandaan blijven.

miko | 27-08-19 | 19:53
-weggejorist-
God Zelf | 27-08-19 | 19:45

Deze zaak stinkt, net als de vorige, en die van daarvoor enz. enz.

Baron Clappique | 27-08-19 | 19:44

‘Autoriteiten’ dienen sowieso altijd gewantrouwd te worden.

Sinaslolly | 27-08-19 | 19:44

Wie neemt Wierd Duk nog serieus? In ieder geval de intelligentie niet.

Red shirt | 27-08-19 | 19:43 | 11

Je probeert hier lekker bijdehand te doen maar je tweede zin spoort alvast niet. Moet ik deze losse flodder serieus nemen?

5611 | 27-08-19 | 22:36

Wie neemt Red shirt nog serieus? In ieder geval de reaguurders niet.

MAD1950 | 28-08-19 | 01:12
▼ 8 antwoorden verborgen

Veel rotter dan het Om kun je een organisatie niet krijgen.

De luis | 27-08-19 | 19:42

De mars der beschaving draaide voor de driehoek uit op een grauwe dag.

komtdatschot | 27-08-19 | 19:42

Waar woont dit sujet en waarom kraken we zijn woning niet?

Kaas de Vies | 27-08-19 | 19:38 | 3

Kraken mag niet. Tenminste, u niet want u ziet te bleek.

Nivelleermarionet | 27-08-19 | 19:46

Het houdt maar niet op.

Ruimedenker | 27-08-19 | 19:37 | 1

Niet vanzelf...

r frier tuck | 27-08-19 | 19:41

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl