Britse homo vraagt zich iets af over Pride Maand
"Could homophobia be on the rise?"
Douglas Murray, welbespraakte Britse homoseksueel en u alhier welbekend, heeft zijn bijdrage aan de Pride Month ingeleverd bij UnHerd, en we noemen het een wrange verademing. Wij, saaie heteroseksuele mannen die in het weekend op de camping of de motormaaier zitten, of het juiste koppelstukje voor de tuinslang zoeken bij de bouwmarkt, mogen het eigenlijk niet te berde brengen, maar die hele Pride Month begint de laatste jaren wel een tikkie naar opportunisme te rieken. "As Pride day has moved into Pride week and now Pride month there has (in the UK at least) emerged a sense of over-reach", merkt ook Murray op.
Er is geen groot merk meer te vinden dat niet een van hun producten in de regenboogkleuren hult. De inschrijving voor de botenparade zit tot 2030 vol, maar de spoeling van seksueel afwijkend georiënteerden (mogen we dat nog zo zeggen? Ja, want dat maken we zelf wel uit - red.) wordt ieder jaar dunner om ruimte te bieden aan partijen, verenigingen en multinationals die op de drijvende bandwagen springen. In Engeland is het niet anders. Ook in London is iedere metrolijn een rainbow road en is het broodje BLT nu een sandwich LGBT. En wie niet springt, is homofiel een zure hetero, want homorechten zijn niet vanzelf, noch vanzelfsprekend tot ons gekomen - en dat is ook zo. Maar ze vieren een overwinning die al behaald is en daar is geen enkele lef voor nodig.
Wat Douglas Murray óók opmerkt, is iets waar eigenlijk helemaal niemand vrijuit over kan spreken: ondanks alle homovriendelijke vooruitgang (en de soms opvallend onvriendelijke reflex van pro-gay progressives jegens mensen die niet luidkeels genoeg meegillen met het regenboogcarnaval), neemt homo-intolerantie toch toe in westerse samenlevingen. De reden - daar hoor je progressief links (en dus de media) niet over. Want de reden is islam.
"A poll carried out in the UK 10 years ago found that exactly 0% of British Muslims had ‘tolerance’ for homosexuality. [A] survey carried out three years ago for Channel 4 found that a majority of British Muslims wanted being gay to be made illegal in Britain now."
"Fully 52% of UK Muslims thought there should be a punishment for homosexuality. Compared with only 5% of the wider population. If one community is growing in size, and that community has 10 times the negative attitudes of the wider community, then it would ordinarily be thought inevitable that there will be some impact on the wider society’s attitudes towards the matter."
Maar ja, verzucht Murray bij deze feiten: "Over the years, I have always been struck by how unnecessarily hard and painful it has been to make this point."
Social
Social
Reaguursels
InloggenRoep al jaren dat de gay pride niets meer is dat hetero mensen die vooral zichzelf ‘inclusief’ vinden en dan nu een gehele maand hun debiele deug vlag kunnen wapperen..
Want ja, schijnbaar is homoseksualiteit nog steeds ‘een dingetje’ bij hen..
Vind ik als homo trouwens, en waarom ik ook als homo, door een aantal, vooral linkse hetero vlagwapperaars, als homofoob wordt gezien..
Jaja, je verzint het niet..
De linkse gedachte politie hoe ik homo moet denken..
Ja te zot gewoon. In plaats van, dat je gewoon nuchter ‘normaal’ wil doen (wat dat dan ook mag zijn), moet je van hen maar lekker ‘hysterisch’ doen...
Dus doe maar hysterisch, normaal is niet normaal genoeg meer.
Straight is the new gay
In Amsterdam mogen homo's één dag per jaar feest vieren en de overheid doet mee en staat te juichen. De rest van het jaar worden ze in elkaar geslagen, en de overheid kijkt de andere kant op.
OMG , rainbow road zit ook in Mario Kart , dus ook Nintendo doet mee met de to be gay is normal bullshit , zo jammer .
Partijen die zich progressief noemen zie ik niet zoals zodanig. Hallo GL! Gisteren heb ik daar nog een fijn gesprek over gehad met mijn schoonmoeder. De invloed van de kerk, in haar jeugd nog sterk voelbaar, kwam aan bod. We kwamen tot de conclusie hoe de progressieven die zich tegen dat juk verzetten en bij hebben gedragen aan de ontzuiling tegenwoordig de kerk (het zij dd islamitische) weer vol in het zadel helpen en daarmee de segregatie stimuleren. De links ‘progressieven’ bouwen een nieuwe verzuilde maatschappij.
De policor deugreflex die in die hoeken sterk aanwezig is schizofreen en hypocriet.
Ik heb wel eens een heaumeau in het echt gezien. Maar dat is toch al weer een tijdje geleden.
Het lijkt wel of 'homo-zijn' de partijen dwingt, 'moreel' te kiezen voor:
-'moet net als hetero verwelkomd en behandeld worden'; óf
-'moet worden veroordeeld en bestreden; want 'niet normaal'. Tja.
En ik nou maar denken, dat filosofisch allang is uitgemaakt, dat (biologische) feiten iets heel anders is dan (morele) beoordeling. (Ein virus kennt keine Moral)
Alsof er niet iets over homo's te zeggen valt zonder moreel oordeel; maar wel met een functioneel/effectief onderscheid. Zo moeilijk is het niet (als je maar niet vastzit op je zwart/wit-logica van alleen maar voorstanders of tegenstanders).
Functioneel is goed te zien wat effectief werkende biologie normaal vindt.
-Oren zijn om te horen (functioneel); en wie niet kan horen is doof;
-ogen zijn om te zien (functioneel); en wie niet kan zien is blind;
-spieren en zenuwen zijn om te bewegen (functioneel); en wie dat niet kan is verlamd.
Wie doof is; of blind is; of verlamd is, is niét een minder mens, maar wel (functioneel) gehandicapt; en gehandicapten zijn dus biologisch (functioneel) verhinderd/en niet in staat; te doen waar hun biologie 'normaal' op is ingericht.
Dus nu ook dezelfde analogie over 'homo-zijn';
-geslachtsorganen zijn er om je voort te planten; daarom is de hetero-combinatie functioneel effectief; en daarom is de homo-combinatie niet functioneel effectief.
Het zou dus geheel correct moeten zijn te constateren, dat homo's (en lesbiennes) gehandicapte mensen zijn; en dat hun biologie 'niet normaal' is.
Ik geef beide kampen met hun politiek gemaakte moraal ongelijk.
Moreel mag iedereen van alles beweren over wat hun morele norm en 'normaliteit' kiest; maar zodra mensen biologisch functionele feiten vermengen met hun politieke uitkomst; gaan ze filosofisch de mist in.
(homo-zijn en lesbisch-zijn is biologisch-functioneel niet-normaal; want 'geen goede combinatie van geslachtsorganen om effectief te zijn; en de onnatuurlijke kunstgrepen als ivf natuurlijk daargelaten)
Is dat nou zo moeilijk?
Niemand doet moeilijk over doven; blinden of verlamden; doe dan ook niet zo moeilijk over homo's/lesbiennes met hun handicap. Al deze mensen verdienen begrip en hulp; zonder te hoeven huichelen over wat biologisch 'normaal' is.
En zo is het. Mooi verwoord.
Arme ziel. U bent ook tegen sekszonder doel tot voortplanting.
leuk verhaal echter gaat het niet over de voortplanting van het individu maar over het overleven van de soort. En aangezien mensen van nature tussen de 8 en 14 kinderen per koppeltje krijgen is het niet erg als er een aantal tussen zitten die dat niet doen. Als er daardoor een grotere diversiteit is kan dat zelfs voordelig zijn.
De meeste mensen leven graag in een rustige omgeving met weinig verandering. Echter zijn er ook mensen nodig die over doe gevaarlijke berg heen stappen en zien dat aan de andere kant een betere plek is. Ook die diversiteit is belangrijk.
@Langshetrandje | 15-07-19 | 07:54:
Ik had het over de functionele effectiviteit van geslachtsorganen.
Zoals ook de functionele effectiviteit van eten en drinken is, dat je energie uit je vertering overhoudt; nodig voor groei en beweging en herstel.
En natuurlijk zal niemand ontkennen, dat eten lekker is, en drinken smakelijk is, en 'n prikkel voor 'meer'; maar dat heeft niets met de effectieve noodzaak te maken.
Zoöok met geslachtsorganen met voortplanting als primaire effectiviteit, maar dat de seks heerlijk is en een prikkel voor 'meer'.
Seks zonder doel tot voortplanting is dus prima voor een persoon zelf, geslachtsorganen als alleen maar 'seksspeeltjes' zien ontkent het primaire doel van geslachtsorganen, slechts normaal te zijn, als de combinaties ook functioneel zijn.
Anders ben je alleen maar 'n toy-boy of toy-girl.
Ach, homo's. Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Maar verwacht nou niet dat iedereen het accepteren gaat of het gewoon gaat vinden. Dat is het niet. Voor mij. Het is voor mij net zo abnormaal als radicale islam. Ik moet er niks van hebben. Maar ze doen maar, die homo's.
Precies ja, er is een verschil tussen tolerantie en alles en iedereen maar zo gay mogelijk.
Ach, grapo, inderdaad, die homo's plegen ook aanslagen, doen zwembaden sluiten, komen bijeen in hun haatpaleizen, hebben soms een betonschaar bij zich om hom... oh nee wacht...
Ik zit al een aantal jaar in zo-azie en wat ik zo grappig vind is dat ik bij heel veel gedragingen vd locals nog steeds denk; aah dat is net Nederland, maar dan 50 jaar terug (op een negatieve manier, want lijkt minder ontwikkeld). Het enige waar ze wel op voorlopen is de acceptatie van homos etc.
Wanneer je je vriendin hier op straat een kus zou geven word je raar aangekeken, maar de homo's hier,en dat zijn er ratief veel, kunnen er zo bijlopen als ze willen zonder enige bombarie. En zelfs hier zijn er genoeg moslims. Die hele homohaat lijkt toch uit een klein gebiedje op aarde te komen, dat zich helaas langzaam verspreid over Europa.
Daarom, veel plezier daar in Europa. Niet omdat ik homo ben, maar omdat er hier nog fatsoensnormen zijn.
Btw, ik ben geen 70 jarige hoerenloper, maar in tegenstelling tot veel van mijn leeftijdsgenoten durf ik nog wel eens een boek te lezen. Dat zijn mijn bronnen
@Forex | 15-07-19 | 01:11: Zou er een reden zijn om u van hoerenloperij te moeten verdenken?
@Forex | 15-07-19 | 01:11: u bent geen 70?
Als ik in Azië ben reageert ook niemand raar op mijn 25 jaar jongere vriendin. Is in NL wel anders.
@Misterspok | 15-07-19 | 08:02: bij mij ook, aangezien ik de 30 nog niet gepasseerd ben
@Forex | 15-07-19 | 10:28: haha, jij bent slecht!
Na Charlie Hebdo kwam er een grote, door islamitische instituties georganiseerde demonstratie in London. En waar stonden ze tegen de fulmineren? Tegen de vrijheid van meningsuiting. Was er nog 1 iemand met gezond verstand die van de islam homo acceptatie verwacht? Ik zou zeggen 'Get Real'. Wetten van het land van aankomst behoren voor iedereen te gelden, ook voor poco sociaal democraten, die voor elke islamiet een uitzondering weten te maken, voor elke islamiet die zichzelf de uitzondering op de 'moral highground' vindt. Pak die lui aan en hou op met de islam in het westen.
If not islam, it is haram.
.. sommige minderheden staan nu eenmaal hoger dan anderen in de slachtoffer-hiërarchie. Een strenge hiërarchie die de linkse Deugmenschen hanteren in hun identiteits-politiek die de bevolking indeelt/beoordeelt op huidskleur, voorkeur en afkomst.
Homo's zijn per definitie toppie, tenzij de moslims besluiten ze van het dak te gooien conform de instructies van hun Boze Profeet. De linkse Deugschepen varen af en aan met nieuwe islamitisch-verwarde mannen, duss - terug in je kast wanneer je zo nodig in een linkse stinkstad wil wonen.
Die kast gaat noodgedwongen nog eens heel groot worden. Best wrang dat 'ie dan is afgeladen met ex-PvdA stemmers die van grote betekenis waren voor homo acceptatie. Hoe deugen meer kapot maakt dan je lief is.
Nog een ideetje voor een "Pride". Rond 23:30 uur een Gay-autoparade toeterend langs de woning van Femke-de-Burgemeester laten trekken. Als de auto's op zijn, dezelfde weg terug, uiteraard toeterend. Een mooie inclusieve parade. Al toeterend laten merken dat je deugt. Als je claxon defect is mag je ook gewoon schreeuwen. Kan het ontroerender?
Inplaats van de botenparade een toeterparade door de multiculturele wijken van de stad,.. joepie!
@miko | 15-07-19 | 00:03: klinkt als cultural appropriation, beetje problematisch als je het mij vraagt.
Wel allemaal oude diesel Mercedessen dan heh ;)
Waarom neemt de op de islam gebaseerde en agressieve homofobie in Nederland ongebreideld toe ? Omdat grootsmoelen zoals onderstaand geen aangifte doen.
"De Marokkaanse jongens liepen op Gordon af, gaven hem een duw en maakten hem uit voor ‘vuile kankerhomo’. Ook dreigden ze de zanger ‘af te maken’. Het is de tweede keer in een half jaar tijd dat hij te maken krijgt met homogeweld. Bleef het de eerste keer nog bij een scheldpartij; nu moest Goor het ook lichamelijk ontgelden"
Hier moet ik het toch voor hem op nemen. Tot voor kort gaf de politie je hele doopceel weg en een bepaalde bevolkingsgroep heeft standaard gratis een advocaat die zich ook graag laat inzetten om je leven te bezuren. Ergo, tenzij de politie inmiddels ontwaakt is aan 2019 en ook voor hen privacy wetten gelden, zou ik me nog eens bedenken eer ik voor de 20 neefjes een festival zou organiseren.
En toch kan het wel in de moslimwereld:
"Sinds de democratische omwenteling van 2011 werden de mensenrechten in een reeks wetten verankerd. Naast een alom geprezen nieuwe grondwet is er bijvoorbeeld een wet die alle vormen van geweld (ook economisch) tegen vrouwen verbiedt. Een door president Beji Caïd Essebsi benoemde commissie heeft voorgesteld homoseksualiteit te legaliseren, de doodstraf af te schaffen en de ongelijkheid van man en vrouw in het erfrecht te beëindigen."
Het begin is er dus.
Waar?
Bron?
@Camo | 14-07-19 | 23:35: Tunesië
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
Klopt, er is een sexuele revolutie in de Islamitische wereld aan de gang. Homorechten, vrouwenrechten, je kan niet meer meedoen als je dat als land niet geregeld hebt.
Bij uitstek in Duitsland voert policor-verkramping bij homo-organisaties de boventoon.
Wellicht nog erger dan bij ons.
Dat was merkbaar tijdens de ColognePride voor LGBHTA->Z eerverleden weekend in Keulen. Er was een blokje ‘politiek’ ingeruimd en er waren 5 sta-tafels op het podium gezet. De inleider stak vurig en fanatiek van wal met zoveel als: ‘Wij zijn democratisch en veelkleurig en hebben daarom een uitgebreid kleurenpalet aan politieke partijen uitgenodigd. Maar hier is er geen plaats voor bruin-rechts (AfD)! Dus die zullen hier NoOiT aanschuiven!’ Dat ‘kleurrijke palet’ bestond uit CDU, FDP, SDP, Gruenen en Linken. Je verwacht het niet... En trouwens allemaal roomblank...
Discussiethema was dan ook hoe een dam op te werpen tegen ‘bruin-rechts’, want bedreiging (sic!) voor de LGBHTA->Z-gemeenschap.
Een verhaal vol zelf-projectie (‘Zij zijn anti-democratisch en populistisch’) en polarisatie.
Een regelrechte middenvinger naar die homo’s die zich wèl degelijk zorgen maken en ‘bruin’ stemmen. Dit gold ook voor een inmiddels overleden vriend, die godsdienstleraar in Essen was en haarscherp de gevaren van de immigratie en islam zag (en de discussie op zijn school niet uit de weg ging).
De meesten zijn ziende blind. Het naoorlogse trauma zit enorm diep.
Dan heb je alleen een seniele oude doos nodig om je land naar de hel te laten afglijden naar voorbeeld van Zweden en Frankrijk.
Nog even en dan valt het niet meer te ontkennen, kwestie van demografie.
Even de stand van zaken na 30 jaar massa-immigratie:
Leefbare landen waar werken loont en je geen last hebt van finnen. Bijna tot 0 gereduceerd.
Waarom vraag ik me elke dag af.
Polen
en het gaat van kwaad naar erger, London is geen Engeland meer.
Douglas is een groot man, die een groter podium zou moeten krijgen.
Als het er op aan komt deugt hij ook graag. Na de arrestatie van Tommy Robinson wist ie zijn rug wel te vinden voor het podium.
Ik heb niets tegen Islam, maar wel graag thuis achter de voordeur. Leer niet onze kinderen dat Islam OK is.
Wat een rare tegel. Islam is niet OK, maar je hebt er niets op tegen?
Maar James Bond wordt een zwarte vrouw dus dat zal alle problemen wel oplossen.
Tegen homo's heb ik niks. Maar ik voel wel afkeer tegen die vuile doekenzooi.
De term "seksueel afwijkend georiënteerden" begint zo langzamerhand normale hetero's aan te geven.
Er is een verschil tussen “norm” en “normaal”. De norm in deze maatschappij is hetero, waarbij ongeveer 5% van de bevolking homo is, dat is normaal, ook in de natuur.
Dus ik wil als homo graag normaal behandeld worden, ookal wijk ik van de norm af.
Wat jij er bij voelt is je eigen keuze, voel je vrij, bedreigend is het in ieder geval niet bedoeld.
@analiavonsolmsch: en de lgbtA-->Z... hoeveel procent is dat? Gewoon nieuwsgierig...
Iedereen heeft recht op zijn mening. Dus niet alleen die rechtse homo. Zo vond ik het wel een mooi beeld om zo'n regenboog-moslim te zien.
Je kan met zo'n outfit vast een flat af fladderen.
@knutsel: Probeer het gewoon zelf uit?
Nah.
@knutsel_ | 14-07-19 | 22:04:
Je kunt ze ook makkelijk vast pakken met zo een pak. Soort van zwart judopak, pleur je ze zo van het dak van een grachtenpandje
Ippon!
Kritiek op islam is ongewenst volgens het intersectioneel diversiteitsdenken dat een soort Disney Amsterdam propageert waarin trannies hand in hand lopen met salafisten de ideale regenboog
Goed topic!
Racist.
Vrouwenhaat-islam-homo Logisch toch? Doordat de islamdames moeilijk te benaderen zijn worden jongetjes van jongsafaan misbruikt door de mannen (niet zelden familie)
janellhihi.com/2017/05/22/the-danger-...
Zelfacceptatie is de weg voor elke homo: daar hebben hetero's niets mee van doen!!
Ooit was er een tijd dat homo's inderdaad meer risico liepen dan andere niet-moslims om het slachtoffer te worden van beige straathyena's, maar dat risico is tegenwoordig voor iedere kaas van elk geslacht, alle leeftijden en iedere geaardheid even groot. Dat moet de deugende mens toch goed doen: verbondenheid door gelijke kansen op slachtofferschap. Het kan ons allemaal overkomen, dat schept een band.
De Groene Amsterdammer had ook al een longread op dit onderwerp: www.groene.nl/artikel/het-blijft-angs...
Dat stuk rust alleen op drie aannames, dat er een gematigde moslim gemeenschap is, en dat die gematigde gemeenschap een bepalende meerderheid zou kunnen vormen en als laatste dat die gematigde gemeenschap een koers zou inzetten vergelijkbaar met de verlichting die ons bevrijdt heeft van het orthodoxe christendom.
Ik ben bang dat geen van die aannames houdbaar is, en het stuk daarmee de ontwikkeling onderschat.
Er zijn wel gematigde moslims, maar die houden zich afzijdig, want ze willen geen problemen.
Dat kun je waarnemen bij de scholen des te meer zij radicaliseren des te meer kinderen worden daar ingeschreven.
100 - 44 = 56. Ik kan niet zeggen dat dit me geruststelt qua gematigde meerderheid.
Het zijn de aannames van Koopmans die er veel onderzoek naar doet.
Als we het hebben over gematigd en radicaal in verschillende gemeenschappen dan moet je niet alleen kijken naar wat gematigden en radicalen in die gemeenschap zelf zeggen. Maar ook naar hoe zij op elkaar reageren.
Bijvoorbeeld.
Fortuyn, Wilders en Baudet worden vaak als "radicale democraten" gezien; precies zoals van Gogh en Hirsi Ali ooit "atheïstenfundamentalisten" werden genoemd. Toch riep geen één van deze "radicaalrechtse" mensen ooit op tot politiek, religieus, seksueel, raciaal of anderssoortig geweld. Ze hadden en hebben geen gewelddadige knokploegen zoals antifa en *denk*, en namen altijd uitdrukkelijk afstand van gewelddadige acties van anderen. Toch is er een hele grote groep Nederlanders die zich dagelijks hardop afzet tegen deze "radicale" islamcritici. Want geen enkele gematigde Nederlander wil "extreemrechts" genoemd worden voor iets (volgens links onzinnigs) als bescherming van homorechten.
Vergelijk dat nu met wat radicale moslims regelmatig roepen. Letterlijk aanzetten tot politiek, religieus, seksueel en raciaal geweld; letterlijk moorden op joodse baby's bejubelen; letterlijk slavernij en genocide prediken; letterlijk feestvieren om massamoorden tijdens aanslagen in New York, Parijs, etc.
En dan heb ik het niet alleen over anonieme moslimtokkies op twitter; ik heb het over geestelijken als el-Moumni en Fawaz; politici als Jahjah en Azarkan; websites als radioislam; noem maar op.
En hoe reageren gematigde moslims daar op?
Niet of nauwelijks.
Want als ze reageren hebben ze zo een fatwa aan de broek.
Toen Marcouch door imam Fawaz voor "ketter" werd uitgemaakt bedelden Marcouch en Aboutaleb bij die Fawaz of hij alsjeblieft zijn woorden wilde terugnemen. Zij weten dondersgoed dat die beschuldiging "ketter" een doodvonnis is, in de islam.
Niet alleen zijn de "extremen" bij democraten en islamisten onvergelijkbaar.
Vooral de reacties van de "gematigden" daarop zeggen meer dan alle artikelen, boeken en onderzoeken over de islam bij elkaar.
@Dandruff | 14-07-19 | 22:34: Hoe zei Sam Harris het ook alweer?
www.youtube.com/watch?v=yeM463Z-o_w
Lijkt me een hele rechtse meneer toe, bloksnor uit woII had het ook niet op homo's.
Zo werkt het bij de islam/moslims. De Westerse waarden/normen/democratie wordt gebruikt om de islam er door te drukken. Zodra de islam/moslims in de meerderheid zijn wordt alles wat Westers is verboden. Islam is levensgevaarlijk!
Kees vd Staay wordt afgebrand om een Nashville verklaring, christelijke scholen wordt LGBT lessen door de strot geperst maar de islamieten laat men met rust vanwege angst? Het gaat vanzelf uit de klauw lopen, de sharia is niet ver meer en blijkbaar voor velen verkieslijker na het terugdringen van de christelijke waarden en mores.
Ik word zo ontzettend moe van die niet aflatende homo-promotie. Alsof wij daar iets mee opschieten. Te weinig blanke kindertjes in verhouding tot de import-gelukzoekers en hun grote kinderschare (kinderbijslag afschaffen) zijn het gevolg. Alles draait om instant behoefte bevrediging.
En dan de Transgender gekte die al met kinderen van slechts 7 jaar begint... Het is vechten tegen de bierkaai,de "Umwertung aller Werten" is al ruim 60 jaar aan de gang. Staat gelijk aan die andere aandoening " klimaatdrammen" van de marxisten-leninisten van Groen Links en DDR'666. Ons land wordt geregeerd door flikkers en potten = FliPoFes... en gaat gegarandeerd naar de kloten. Wilders en Baudet zullen nooit een meerderheid kunnen vormen,hetzij er vindt een massaslachting plaats onder de NL bevolking zoals in Parijs. God verhoede dat zo iets vreselijks ooit gebeurt. Voor de rest: gaat u rustig slapen,het Vaderland is niet in gevaar !
Te weinig blanke kindertjes is vooral de schuld van de blanke hetero's. En dit land wordt ook net zo goed geregeerd door hetero's met kinderen, zoals Pechtold, Klaver, Dijkhoff en Buma.
Dat de linkse kerk totaal debiel is geworden qua homo-promotie ben ik met je eens, maar dat kun je die paar homo's niet verwijten. Juist homo's blijken de gevaren van de islam veel duidelijker door te hebben (zie oa Fortuyn).
Nee het zal een stuk beter gaan als we de blanke sabelwat vker door de rose schede halen zonder protectie. Voor meerdere eer van het volk en vaderland, fokken zul je. Beter zorg je er voor dat je kinderen alles door laten knippen. Laat de wereld maar voor de vruchtbare. Eens kijken hoe ze over drie generaties zich redden.
Kan het mij schelen dat mijn genen stoppen bij mijn kinderen. Mocht ik het overdoen waren ze niet geboren.
@miko | 14-07-19 | 21:50: Fijn voor je kinderen mochten ze dit lezen en weten wie er achter miko schuil gaat. 1/3 van het aantal inwoners in NL = buitenlander. Gezien de oorspronkelijke bevolking afneemt,is ons Avondland Nederland binnen 25-40 jaar niet meer van ons maar van de nieuwe meerderheid. Dat vind ik erg jammer. Wij worden indianen in eigen land precies zoals de Kalergi-plan aanhangers beogen.
@Eendragtmaaktmagt | 14-07-19 | 22:29:
Weten mijn kinderen.Ook thuis steek ik mijn mening niet onder stoelen of banken,minder nog zelfs. Heeft niets te maken met hun maar dat ik zware tijden voor ze voorzie. Overbevolking gaat het grootste probleem worden de volgende eeuw. Dus nog sneller als ze beslissen kleinkinderen te nemen. Verder is dat Kalergi plan de groots mogelijke onzin. Laat je eens goed nakijken. Alsof men de hele migratie opgezet heeft met betrekking op dit plan *naar voorhoofd wijst* En waarom zou ik me druk maken over wat de bevolkingssamenstelling is in 2050?? Ik ben er dan toch niet meer. En hoewel ik een schijthekel heb aan het multiculturele geneuzel zal multi etnisch me zwaar aan mijn reet roesten. Ik zie daar niet zo een probleem in.
Dat kleurtjes mixen doen we al eeuwen. Anders waren we allemaal gingers geweest en waren de mensen in Italië nog blondharige met blauwe ogen .
Mensen die zich overdreven fel verzetten zitten meestal in de ontkenningsfase. Deze schoolpleinprediker is dus waarschijnlijk homo.
Hij ziet er in ieder geval uit als een holmaat... eh... pardon holbewoner.
En Wim Venijn heeft veel gemeen met een dood konijn qua intelligentie.
Oh en qua nazi's en Hitler natuurlijk, want argumentum ad Hitlerum is altijd plus veel (volgens totaalidioten).
Neem nog maar een bakkie Wim. Goed sterk, zoals je gezwets.
Als deze man het houdt bij het geven van zijn mening, mag hij wat mij betreft gerust z'n gang gaan. Ik ben zelfs bereid om naar hem te luisteren, verder doe ik er helemaal niks mee en ik ga hem ook niet zeggen goed verhaal of zo.
Echter als hij verder gaat dan zijn mening, geweld, opdringen, intimidatie, vernedering dat heb ik een "minder, minder, minder" mening.
Het enige dat groter is dan het universum, is de cognitieve dissonantie van links.
Links zal altijd kiezen voor dat gene wat het vrije westen meeste zal schaden. In geval van homo's en moslims zal links het altijd opnemen voor de moslims omdat de islam een groter gevaar vormt voor het vrije westen, dan de homo's.
Best wel blij dat ik een zure, saaie en ongelovige heterofiel ben.
En deugen doe ik ook al niet. Heerlijk.
"En deugen doe ik ook al niet. Heerlijk." en daarmee deugt U juist wel, wat mij betreft. Dus doet U voor anderen wel deugen:)
@Oostenrijker | 14-07-19 | 21:29:
Denkt u dat Hollende_Kleurling Godt is?
@Peter_la_Selie | 14-07-19 | 21:33: HK is een DJ.
Wat ik dan wel weer sympathiek zou vinden is een door leernichten voortbewogen galei met op de kampanje een chirurg die de laatste hand aan een transgender legt.
Wij tolereren gay zijn en doe het achter da voordeur?
Nu even op jezelf toepassen en ook doen met je achterhaalde sprookjes en denkbeelden misschien?
Ik vraag me af hoe Amsterdam gaat handhaven wat betreft de niet-meer-dan-13 personen op een boot tijdens die homo-shows.
Misschien op elkaar, dan mogen er 26 op, kijken of er gaatje in deze wet te vinden is.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterha... betekent wakker worden in een door en door verrot land/Europa. Weg met de deugers die de bootjes kapen voor commercieel gewin en weg met de deugers die willens en wetens liegen en vingerwapperend islamofobie schreeuwen. En uiteraard, opzouten met die homofobe islam!
Door de hardcore deugders is "Pride" een feestje voor de White Privileged Gays. Dus ook niet goed.
Uiteraard is het een probleem bij de Islam gelovigen. Ze denken ook dat praktiseren moet worden gestraft.
Maar ook bij de autochtone bevolking hoor ik steeds meer geluiden in de groep van twintigjarigen: naar kampen sturen, opsluiten en harde doodswensen. Dat komt niet alleen door houden van een pride, dat komt vanuit hun instelling dat alles wat anders is geaard vies-bah is en wat hun betreft mag worden verbannen uit hun leefomgeving. Juist daarom is een week pride bedenkelijk wel nog van belang. Langer is ook onzinnig.
Verder zou de media er verstandig aan doen om ook eens wat meer de gewone boten te laten zien en niet de meest extreme in het nieuws. Leerboten en naakt zien we, maar er is veel meer dan dat
Kortom: zie intolerantie tegen andersgeaarden helaas overal toenemen. En dat is buitengewoon jammer. Zijn ook gewoon maar mensen.
Wat een gelul. Of u komt uit een vreemde hoek van onze samenleving of u lult uit uw nek. Ik weet niet waar u uw poll heeft gehouden, maar durf met enige zekerheid te stellen dat hij nergens op is gebaseerd. Geloof betekent oponthoud of achteruitgang. Dat is een feit. Dit proberen te verbloemen door te roepen dat dit een algemeen probleem betreft is ronduit schandalig.
@Kernkop68 | 14-07-19 | 21:41:
U trekt voor uzelf rare conclusies uit mijn reactie. Vraag me af uit welke hoek u zelf komt dat u iets framed van wat niet eens is geschreven?
Je moet met een lantaarntje zoeken naar een leerboot, en naaqt is VeRbOtEN sinds 1999 of zo.
99% van de boten zijn multinationals en politieke partijen.
Kom eens van je zolderkamer af!
@Analia von Solmsch | 14-07-19 | 23:40:
Inderdaad!
Zo ook prijkte op ColognePride Bayer met obligate slogan 'vrij om te zijn wie je bent'.
Als je stelling klopt dat steeds meer 20-jarigen anti-homo zijn, zal dat niet komen doordat alles wat anders goed is. Dat komt omdat de 20-jarigen van nu van alles door hun strot gedrukt krijgen en geen eigen mening mogen hebben. Ze mogen nergens tegen zijn; niet tegen lhgbt, niet tegen de klimaat-hysterie, niet tegen de Islam, etc. Ik weet niet wat u als adolescent deed. Ik was erg blij dat ik een eigen mening kon hebben en uiten en schopte erg graag tegen tere kruisjes, eh huisjes.
@Analia von Solmsch | 14-07-19 | 23:40:
Ja, maar dat is nu net mijn punt. Er zijn genoeg boten met gewone mensen, maar jarenlang vist NOS de 2 boten er uit met leer en bijna geen kleding eruit voor hun rapportage dat het heeft plaatsgevonden. Juist dat is niet goed.
Heb je het artikeltje zelf wel gelezen ééncelletje?
Promoten of zoals hier wel weer bewezen broodnodige inlichting?
Precies. Ik heb nooit problemen gehad met homo’s/lesbo’s. Toen ik jong was werd het over het algemeen als ‘apart’ beschouwd, in mijn latere jaren over normaliter geaccepteerd, maar ik heb het idee dat het wat doorslaat doordat het zo gepusht wordt. Het is een soort van geloof geworden. Problemen met weer een zak geld voor een gaybrapad? “Homofoob!”.
Laconiek over tientallen genders? “Fascist!”
Kritisch over een 4-jarige dragqueen? “Bekrompen!”
Maar goed, kritiek op bepaalde geloven..”Rascist!”.
Weerstand tegen bepaalde klimaatonderzoeken en -gekte. “Farizeeër!”
Al met al ben ik inmiddels als nuchtere Friese, hardwerkende hetero gedegradeerd tot alles wat lelijk is :/
Ja, want je kunt kinderen naar de gaykant duwen?
Nu ja, altijd beter de gay kant uit dan richting religie.
@miko Ghehe zolang als hij maar niet met een moslim thuiskomt.
@knutsel_ | 14-07-19 | 21:44:
Of een Hindu,zijn ook engnekken,of een Jood,of,.... eigenlijk moeten ze gewoon niet me een religieus vriendje of vriendinnetje aankomen. De sfeer bij het winterfeest diner bij mij thuis word al genoeg verpest door familie en politieke zaken. Kan geen religieus geneuzel meer bij, Nope!
Het is gewoon erg contraproductief om in een string op een bootje te gaan staan met een paar honderd man, te schuren tegen wat wettelijk (laat staan sociaal) is toegestaan/geaccepteerd qua naakt en dan te denken dat iedereen je beweging omarmt. Het verleggen van grenzen is wat problemen met zich meebrengt. Daar zijn de gaybrapaden (onwettelijk) en adoptie door homokoppels (gun een kind een vader én moeder) wel bewijs van.
Tís wat als je een debiel bent.
Ondertussen in 020,
De Amsterdamse dragqueen Jennifer Hopelezz is gistermiddag opnieuw geweigerd door een taxichauffeur. 'Terwijl ik iets meer dan een week geleden nog een intentieverklaring met taxibedrijven heb ondertekend om discriminatie tegen te gaan.'
www.at5.nl/artikelen/195480/opnieuw-w...
Pak dan gewoon de tram. Je gunt die taxi-criminelen toch niks.
@Montgomery Burns | 14-07-19 | 21:04: waarschijnlijk is een ritje in een tram te gevaarlijk voor een dq.
Tja, als ik dat zooitje ongeregeld zo zie staan en je komt als taxichauffeur aangereden zou ik misschien ook doorrijden. Dat heeft niks met homo of dq te doen maar je ziet er gevaarlijk/niet normaal uit en het ruikt naar problemen waar ik als chauffeur niet op zit te wachten. Hij heeft daarna vermoedelijk een oud moedertje haar koffer naar twee hoog gebracht, zou toch kunnen. ( altijd in het goede van mensen geloven doet).
Hopelezz ziet er uit als een psychiatrisch patiënt en dat clubje bij elkaar is bepaald geen charmant of aantrekkelijk gezelschap. Maar ook hier geldt: Iedereen moet en zal die nieuwe drag-trend van ongeschoren kerels met hun makeup en vrouwenkleding accepteren. Ik vind ze brakend afstotelijk. En seksistisch: Onderwijl vrouwen inmiddels gedwongen worden om al hun haar af te scheren, feesten mannen met haar waarvoor vrouwen worden uitgesloten. Cultuurlijk afstotelijk en aanstootgevend dus maar het deugkantoor heeft een convenantje met ze getekend en niemand durft te spreken.
Islamofobie wordt meer en meer een levensreddende survival skill in de westerse wereld, maar niet alleen voor homo's: een wrange vorm van emancipatie.
De ironie is, er zijn ontzettend veel Marokkaanse homo's, het zou mij niets verbazen als het percentage mannen wat man/man sexueel contact gehad heeft, onder de Marokkaanse jeugd <25 fors hoger ligt dan onder de autochtone jeugd <25.
Ook juist veel 'bottoms' (dus die willen genomen worden), het is dus niet van 'of ik nou een geit neuk, of een man..'.
Het is ook nogal eens een verdienmodel.
Maar dan doen de Marokkaanse mannen het dus met elkáár. En dan laten we de geiten nog buiten beschouwing.
@Papa Jones | 14-07-19 | 21:01:
Beveiliging op de kinderboerderij zal nog Big Business worden.
@JvanDeventer | 14-07-19 | 21:04:
Een lokgeit is misschien een leuk idee. Met een agent erin.
Zou dat ook niet iets te maken hebben met hoe jongens en meisjes met elkaar omgaan, eerwraak, dat soort dingen? Ik bedoel, als puber zelf op onderzoek gaan en proefondervindelijk bekijken welk meisje je echt leuk genoeg vindt om definitief "ja" tegen te zeggen is daar natuurlijk niet zo gebruikelijk als hier.
@Graaisnaaiert | 14-07-19 | 21:10:
Ja, maar ik mis nog de geit in deze uitleg
@Papa Jones | 14-07-19 | 21:15:
Die wacht gewoon op zijn/haar beurt.
In ieder geval waren er een kwart eeuw terug in Den Haag en aantal escortburo's die jonge mannen uit een bepaalde bevolkingsgroep aanboden.
Zelden in zo'n homosexueel land geweest als Marokko. Ik weet bijna zeker dat de meerderheid van de Marokkanen weleens een homoseksuele contacten heeft gehad voor kortere of langere tijd. Bepaald geen taboe zolang je het wel binnenskamers weet te houden. Daarom werken dingen als openlijke homoseksualiteit zoveel weerstand op, het is geheim genot.
Waar gaat dit over? Ik zoek nooit een koppelsukje voor de tuinslang.
Ik zit juist altijd te kutten. Waarom is niet gewoon alles dezelfde maat?
‘t Zijn allemaal metaforen voor heteroseks. Op de camping: met je vriendin een weekendje weg om te neuken; op de motormaaier: lekker thuis met je eigen vaste wijf; koppelstukje zoeken: naar de kroeg om te scoren of de hele dag swipen op Tinder voor een date.
Lijkt me toch volkomen helder.
Lol @ Storma!
Persoonlijk lijkt een koppelsukje me wel geyl.
Fijn, dat Gemenebest. Staat cultureel echt veel dichterbij de Britten dan Europa. Europeanen eruit, Pakistanen erin.
Dat gemenebest is ook niet meer wat het geweest is. Die sukkels aan de andere kant van het Kanaal hebben geen idee wat ze zich met die Brexit allemaal op de hals hebben gehaald maar vooral de kleinere bedrijven gaan het keihard voelen. Trump kleedt ze economisch uit ( great deals in ruil voor de NHS en als ze pech hebben nog meer van dat soort privatiseringen ) en concurreren met India, China, Rusland en Brazilie gaat ze ook niet lukken "want hogere lonen". Kleinere bedrijven hebben het al moeilijk of worden overgenomen en dat is nog maar het begin. Wacht maar af wat de Schotten gaan doen en hoe de Noordierse kwestie zich gaat ontwikkelen. Ze zijn zo ontzettend fucked daar, ik heb echt met ze te doen.
@Graaisnaaiert | 14-07-19 | 21:19: Ook helemaal geen scenario van de Britse regering wat te doen als het een No-Deal gaat worden.
@Graaisnaaiert | 14-07-19 | 21:19:
Islamisering heeft niks met de Brexit te maken. Helaas heeft die vorm van builenpest vrijwel alle Westerse landen geïnfecteerd, ook NL.
En economisch kan het VK het nooit slechter doen dan de transferunie EU met een "one coin fits none" en op inflatie gebaseerd ECB-beleid; en het fatale want ongecontroleerde "wir schaffen das", etc. Ook het feit dat oorlogshitsers als Verhoffstad, Timmerfrans en van Baalen in het bestuur getolereerd worden, nota bene onder de immer straalbezopen Juncker... Een dergelijk leiderschap is misschien wel bijna net zo schadelijk als het gevoerde beleid.
@Dandruff | 14-07-19 | 21:59: Het VK redt het nooit in z'n eentje. Er is nauwelijks over nagedacht wat een no-deal in de praktijk gaat betekenen. Gratuit gezwets, Dandruff.
‘Minder islam, meer orgasmes,’ stond vorige week op een van de borden van een kleine groep ex-moslim-lhbti’ers, die al voor derde keer op rij meedoet aan de Gay Pride in Londen. Deze groep werd al eerder beschuldigd van het verspreiden van moslimhaat, door leuzen als ‘Fuck islam’ te gebruiken.
www.parool.nl/columns-opinie/bestrijd...
Waarom zijn Islamieten eigenlijk zo bang voor homo? Per jaar gaan er wereldwijd veel, veel meer mensen dood door Islam dan door homo.
Als je hele koeltoer is gebaseerd op machismo en vrouwenhaat, dan is een man die 't liever met mannen doet natuurlijk heel erg bedreigend.
Omdat het iets is waar geweld niet tegen werkt. Nu weten ze niet meer hoe ze ermee om moeten gaan, of hoe ze het een plek moeten geven.
Elke kerk heeft een “gevaar” nodig om angst te creëren en daardoor meer macht te krijgen.
@Graai: omdat islaMIETJes heel erg bang worden voor homo door een groot tekort aan stageplaatsen, en doordat ze zo gediscrimineerd worden ze gedwongen hosmoos te treiteren en dood te slaan. Vraag maar aan iedere hypnotherapeut ingehuurd door de gemeente Amsterdam: de daders zijn de ergste slachtoffers. Extra knuffels dus!
Moslims zijn sexueel gefrustreerd omdat alles wat vrouwelijk is wordt onderdrukt. Die onbalans maakt ze ook zo agressief. Homofilie accentueert vrouwelijkheid en vormt zo een bedreiging.
Zijn boek ‘the strange death of Europe’ is ook een verademing om te lezen, en zorgwekkend.
Moslims en tolerantie moet ik nog meemaken. Alles volgens hun manier, anders rassiest. De overheid geeft toe. En Nederland is weer een stukje intoleranter geworden.
Zouden ze in Marokko óók homograppen hebben?
Homoseksualiteit bestaat niet in Marokko. Dat is iets voor gedegenereerde Westerse landen.
Vast zoiets: "ik heb niks tegen homo's, mijn kogels zijn op en mijn honkbalknuppel is gebroken"
@Patje2011 | 14-07-19 | 21:00:
Hahahaha
Ik ken geenéén lesbie-grap trouwens. Ook apart! Zijn ze zo bedreigend?
@Papa Jones | 14-07-19 | 21:05:
Waar worden ze in begraven??
Potgrond.
Moslims maken geen grappen.......
@Fatwabuster | 14-07-19 | 21:14: Ik ken er wel een paar.
@miko | 14-07-19 | 21:12:
Hij is leuk!
@miko | 14-07-19 | 21:12: Homo's gaan trouwens in de pootaarde, dat je 't maar even weet.
@Kuifje-in-de-EU | 14-07-19 | 20:56: klopt, als je geneukt wordt ben je homo, als je neukt ben je een man. Vraag maar aan een Turk. Allemaal neukers!
@Kees: en genderneutraal dan? Waar gaat dat in? Gewoon nieuwsgierig...
Maak er maar een jaar van gaypride. Of een eeuw. Valt het ook niet meer zo op.
Jaaa, whats new!! Dit is natuurlijk al jaren bekend. Moslims zijn geestelijk nog steeds zeer beperkt en hebben de flexibiliteit van een blok beton. Geen wonder dat al die moslim homo's niet uit de kast durven komen. Nog steeds het jaar 0 bij die gasten.
Moet ook altijd lachen om die Afrikaanse priesters die denken dat ze homo's kunnen genezen. Dus dat geeft alleen maar aan dat die mensen nog steeds ver achterlopen op de Westerse maatschappij. En zolang ze ook niet mentaal die achterstand kunnen inlopen, zullen ze ook nooit volwaardig lid worden van de maatschappij. Hoe hard ze ook 'Rassies' roepen. Die betere maatschappij, begint toch echt bij hun zelf.
Mijn haat jegens mensen die deelnemen aan een "Pride", aan regenboogsymbolisme doen of anderszins ostentatief lopen te deugen neemt wekelijks toe. Wat mij betreft moeten die allemaal stokslagen krijgen.
Met een houding tegenover de homo als medemens heeft dat niets te maken. Ze gaan hun gang maar. Leven en laten leven.
Je hebt het over leven en laten leven en een zin daarvoor heb je het nog over stokslagen uitdelen. Niet een heel consistente reactie.
@Kuifje-in-de-EU | 14-07-19 | 20:39:
Het laten leven wordt begrensd door het leven van andere mensen. Als je erin slaagt om in kleine kring heel erg te deugen hoeft dat niet bestraft te worden. Maar de medemens ongevraagd onder jouw deugdzaamheid bedelven zou strafbaar moeten zijn.
@JvanDeventer | 14-07-19 | 20:44: Wat een filosofisch gelul weer! Begrijp je ook nog zelf wat je zegt????
Ik vind het óók wel aanstootgevend hoor, al dat gedeug.
@Papa Jones | 14-07-19 | 20:53: Ik haal mijn schouders erover op. Het is maar een kleine groep en de argumenten overtuigen mij vaak niet.
@Kuifje-in-de-EU | 14-07-19 | 20:58:
Ja, dat klopt, een kleine groep. Je komt ze alleen online tegen. IRL heb ik er geen last van.
Misschien wat extreem, stokslagen, maar ik snap je punt.
Ik was vorige week per ongeluk op zaterdag in Londen, wat een kermis zeg. Mij maakt het niet uit of iemand hetero of homo is of allebei maar wat daar rondloopt is ronduit schunnig en carnavalesk. Heeft niks met acceptatie van hosmo te maken, het is gewoon een openbare afwerkplek geworden waar honderdduizenden gays even hun gang mogen gaan. Een vies schouwspel dat de goede zaak geen goed zal doen. Averechts effect dus.
In het prachtige Marokko staat een stevige gevangenisstraf op het verrichten van homoseksuele handelingen. Net als op overspel. Dus ja, is het dan gek dat veel import uit 00212 nogal sceptisch staat tegenover heren- en damesliefde?
In Iran hebben ze niet eens homo. Dixit Mahmoud Ahmadinejad. Zou Rob Jetten op missie geweest zijn? Zeg maar, de roze revolutie?
Hier is dat niet, dus alle hier geboren moslims hoeven niet sceptisch te zijn.
Ze groeien er mee op.
Maar het is duidelijk een islamprobleem. In de Joodse boeken wordt homosexualitiet ook niet echt gewaardeerd, de Joden echter, bedreigen homosexuelen niet en slaan ze niet met betonscharen in elkaar.
SGP-ers doen dat overigens ook niet.
Islamprobleem.
Behalve dat hun koning, de Aanvoerder der Gelovigen, nogal gecharmeerd is van de heren, schijnt. Zijn bloedmooie, lelieblanke, roodharige en toch Marokkaanse en Allah-zij-dank hoofddoekloze (ex-?)vrouw is ook al lang in geen velden of wegen te bekennen, behalve gespot met de kids.
@Wol | 14-07-19 | 20:56: Dat klopt, daar gaan veel geruchten over. Lala Selma is helemaal naar de achtergrond verdrongen, hoewel ze nu op een luxe cruiseschip door de Griekse wateren vaart.
@Graaisnaaiert | 14-07-19 | 20:43: in Tsjetsjenië hebben ze ook geen homo, maar gaan wel weer op homojacht.
Niet logisch, wel Tsjetsjenië.
Hosmo is in Marokko strafbaar maar het komt er net zoveel voor als in Nederland. Het probleem is juist dat het niet mag: uit de kast komen is impossible dus gedragen de heaumeaux zich extra macho om te compenseren wat ze denken te missen.
Dat uit zich in sissen naar vrouwen en spugen op straat, dragen van modekleding en handtasjes en dat als normaal beschouwen. Dat betekent dat in Nederland het gros van de marrekanen hosmo heeft, dat kan bijna niet anders. En eerlijk gezegd zou dat best eens kunnen kloppen, denk er maar eens over na.
REAGEER OOK