Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

AUDIO. Snitch Bas van Hout met de dood bedreigd

NAW + Foto van misdaadjournalist AIVD-informant nog steeds op internet

Social

Samenvatting van een dolkomische penose-soap. De Volkskrant had dit weekend een enorm verhaal van acht pagina's (!) over 'misdaadjournalist' Bas van Hout die snitch van de AIVD was, en 800.000 euro van de overheid schadevergoeding had gekregen omdat-ie z'n werk bij de televisie niet meer kon doen omdat-iemand had gelekt dat Van Hout een snitch was. Bart Mos van de Telegraaf debunkte die ellenlange Volkskrant-scoop met 3 telefoontjes & 1 tweet, want Van Hout komt met een documentaire, en iedereen was graties reclame voor Van Hout aan het maken. Zo ook Jeroen Pauw op de NPO, waar 'spionist' (spion/journalist - red.) Van Hout verdrietig vertelde dat Steve Brown z'n huis op internet had gezet, zodat iedereen nu weet dat het huis van Van Hout op internet staat. Marianne Z. het gangsterliefje van BNR, vindt er ook wat van. Zware Jongens, gefeliciteerd!

1

2

3

Reaguursels

Inloggen

Mooi setje VU meters. Zo zie je ze haast niet meer.

Fi-Bu-Bla | 11-06-19 | 18:05

ook daarom heb ik zo'n bloedhekel aan al die zgn misdaadbestrijders.... op die paar goeie van sbs 6 na dan...( betrapt, gestalkt ).... zijn ze allemaal hetzelfde.. eerst hun klauwen in het vuur steken en dan auwie zeggen omdat het zeer doet....

Y&T | 11-06-19 | 16:57

It's a mindgame for your muscles and it's going virtual.

Shareholder II | 11-06-19 | 14:54

Heb het even nagetekend want het roept bij mij teveel vraagtekens op. Een 2 euromunt weegt 8,5 gram. 400k Euromunten wegen samen dus 3400 kilo. Dat krijgen ze op de prijswinnende boot van de gayparade nog niet naar binnen gewerkt. Ergo, Steve kletst uit zijn nek. 800k kan niet in een 'fokking homoreet.' Steve is onbetrouwbaar in zijn informatieverstrekking.

Willem_Oltmans | 11-06-19 | 14:51 | 1

Nagerekend

Willem_Oltmans | 11-06-19 | 14:52

Wat Marianne Zwagerman zegt. Lekker ding trouwens.

drs. P | 11-06-19 | 14:51

En maar vingertje wijzen naar Erdogan en Poetin. Meer dan 100 ‘hoernalisten’ die de democratie moesten dienen.
Zouden Peter R en vd Heuvel daar ook bij zitten?

Trumme | 11-06-19 | 14:47 | 1

Spijker op z'n kop.

PopeyeKamper | 11-06-19 | 15:28

Heel vervelend voor hem, maar dat is gewoon de les die je kunt trekken uit iedereen die hem voor is gegaan. Inlichtingendiensten gebruiken je en vinden het daarna alleen maar prettig als je dood gaat zodat je geen getuige meer bent van hun misstanden.

Blasfemie | 11-06-19 | 14:32 | 1

Een Duitse rechter zei ooit; Wir lieben den verat nicht die veräter.

Trumme | 11-06-19 | 14:48

Volgens mij hebben reaguurders het stuk niet gelezen en misschien @pritt ook niet. v Hout heeft misschien een paar keer een liquidatie voorkomen en geen enkele misdadiger verraden. De Mos heeft helemaal niets doorgeprikt en is compleet ongeloofwaardig. En verder: sinds wanneer neemt men het hier op voor de misdaad? Er zijn nu eenmaal informanten nodig om misdadigers te pakken. Eigenlijk zouden misdaadjournalisten verplicht moeten worden om behulpzaam te zijn. Dat kan niet.

Graaiende Teddybeer | 11-06-19 | 14:13 | 4

Das toch knap hij zei dus ; nn gaat die vermoorden en vervolgens stopte de voorbereiding? Lachwekkend.

Trumme | 11-06-19 | 14:50

ik houd niet zo van misdadigers... maar nog minder houd ik niet zo van gasten die de boel verklikken... DAT is pas laag!!

Y&T | 11-06-19 | 16:59
▼ 1 antwoord verborgen

Snitch is gevaarlijk beroep. Snatch is goeie film. Dag Bas.

Shareholder II | 11-06-19 | 14:13

Het begon pas echt te wrikken na het boekje 'Steven Brown, beroep: Supercrimineel' - Auteur Bas van Hout. Goed verhaal btw oa. over hoe Brown met gemeentesubsidie jeugdhonken annex coffeeshops opende. www.bol.com/nl/p/steve-brown-beroep-s...

HdJ | 11-06-19 | 13:41

tsja, risico van t vak

mundusvultdecipi | 11-06-19 | 13:34

Een hoernalist die loopjongen van de AIVD is. Niet echt handig van die Bas. Bas van Hout schaadt onafhankelijkheid journalistiek.

RickRD | 11-06-19 | 13:22

Niet zo’n handige carrière set van Bas.
Geen mens die hem meer vertrouwelijke informatie gaat geven.
Verder zijn de vocubalaire vermogens ban de heer Brown beeldend

Jacktheflipper | 11-06-19 | 13:12 | 1

Dhr. Brown lijkt mij een gewaardeerd crimineel. Die Bas ken ik niet zo goed, maar slim lijkt hij me niet. Dat zag de AIVD blijkbaar ook.

Shareholder II | 11-06-19 | 14:21

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Bas van Hout nogal aan het fabuleren is geslagen voor het mooie verhaal.

batvoca2 | 11-06-19 | 13:01

Steve Brown noemt Bas van Hout al decennia de Bas de bruine rat. Maar zelf er iets aan doen doet hij niet. Hier samen Klepper en Mieremet. www.youtube.com/watch?v=Dnpu9DSpo7U
En bruine rat Bas luistert mee, toen al. Conclusie, hoe gestoord Brown ook is, van Hout is inderdaad een echte rat.

der Schmutz | 11-06-19 | 12:50 | 1

Van jongsaf aan.

Pelforth | 11-06-19 | 13:19

Mooi toch ? Laat ze elkaar maar afmaken en wellicht komt Peter R. ook nog in het snotje.
Deze figuur is alle schaamte voorbij. Steve Brown was in de 90'er een beruchte misdadiger.
Nu is hij hoogleraar misdaadjournalistiek en jurist. Geen fan van de familie Moskovitsch zo te lezen en te horen op zijn website.Ik ook niet overigens.

Eendragtmaaktmagt | 11-06-19 | 12:13

@litebyte | 11-06-19 | 12:26: FvD heeft als hoofdsponsor Uber? Ja heel leuk, een criminele fantast met een podium, want dan ben ik de geheime Deep State-president van het Koninkrijk der Nederlanden nou goed haha!

onesizefitsall | 11-06-19 | 13:17

Van dik Hout.....

Giotto | 11-06-19 | 12:01

Lol werk niet met NL overheid want ze naaien je links en rechts je bent een stuk stront. Werk wel met Amerikaanse overheid die weten hoe ze hun mensen moeten beschermen....

ZwarteRiek | 11-06-19 | 11:47 | 1

Amerikaanse? De VS overheid... waar NL zich vaak naar binnen likt, als een soort vazalstaatje

litebyte | 11-06-19 | 12:14

Lol werk niet met NL overheid want ze naaien je links en rechts je bent een stuk stront. Werk wel met Amerikaanse overheid die weten hoe ze hun mensen moeten beschermen....

ZwarteRiek | 11-06-19 | 11:47

Zwagerman weer loeien van verontwaardiging natuurlijk. ‘MeEr dAN 100 jOuRnAliSteN!!!1!! HoE kUn Je nOu zO jE beRoePSeEr eN oNAfhAnKeLiJkhEiD tE GrAbBeL GoOieN!!!??!!’ Wat nou beroepseer voor 13 cent per woord? Wat nou onafhankelijkheid als je door Unicef wordt ingevlogen naar een Afrikaanse lodge waar de gebraden gemsenreet klaarstaat terwijl je het thuis met een half blikje Lupack moet doen? Wat nou onafhankelijkheid als je met BMW in Dubai het nieuwste model kan ‘previewen’ terwijl je thuis in een Polo uit 2001 rijdt? Schijt og guit. Een paar dappere strijders heb je, vrijgezellen die bij hun moeder wonen, of jongens (m/v) met een partner die tegelzetter is. Verder hoef je je weinig illusies te maken over beroepseer. Zwagerman weet ook wel beter.

Vod Kanockers | 11-06-19 | 11:33 | 2

Dat kan wel zo zijn, maar ze heeft dan nog wel gelijk.

Wiezewalakristalix | 11-06-19 | 12:04

Marianne Zwagerman heeft gewoon gelijk. Het is allemaal niet zo toevallig. En ik vind het nog een lekker ding ook.

drs. P | 11-06-19 | 14:50

Journalisten die voor de spionnen gaan werken?
Ik denk eerder dat het andersom is. Spionnen die zogenaamd journalist zijn.
Ja, ik heb de film "True lies" gezien.

watergeus | 11-06-19 | 11:26 | 1

Hij was accountant toch? Wel een topfilm, toen Arnie nog leuk was...

Cammy | 11-06-19 | 13:02

ACHTHONDERDDUIZEND!! nu het boek en tuurlijk de musical, maar dan van de egte soldaat van Oranje.
Wil de echte soldaat van Oranje opstaan een gastrol met Mabel van Oranje??? tsjakkaa

RenedieLange | 11-06-19 | 11:20 | 1

Wat denkt U dat de zusjes Holleeder gekregen en verdiend hebben?

Trumme | 11-06-19 | 14:44

Marianne... wat vind ik dat toch een vreselijk mens en die stem. Slaat constant over, die intonatie. Vreselijk. Heeft ze gelijk? Ik weet het niet, ik haal nooit het einde van der column.

dyslexieman | 11-06-19 | 11:11

"Zijn het je Ogen, is het je Lach...."

hetgingperongeluk | 11-06-19 | 11:05

Nu lopen janken, hij is toch afgekocht door de AIVD!!!!

Je weet als je een verklikker bent, dat je op de lijst kan komen staan dat je naar de eeuwige jachtvelden wordt gestuurd, dat heb je zelf op je afgeroepen.

Ik zelf zou me niet druk maken over die lui die je bedreigen, ik zou me druk maken over die lui die je juist niet hoort en op eens voor je staan en de trekker over halen!!! Blaffende honden bijten nou eenmaal niet.

Niet links | 11-06-19 | 11:04

Uit alles blijkt vooral hoe klein Nederland wel niet is. Niet alleen m.b.t. het onderwereldwereldje, maar vooral ook m.b.t.... ehm 'journalistiek.'

Iemand die zich letterlijk laat inlijven door de AIVD is natuurlijk geen journalist, dat is een informant.
Nu snap ik wel dat dit enigszins in het beeld past van Nederland - waar de massamedia door de politiek bepaald wordt en de politiek door iedereen en nog wat met werkelijke macht (BV Nederland.)

litebyte | 11-06-19 | 11:01 | 2

@litebyte, 100% mee eens maar er zijn meer kakkerlakken!!

RenedieLange | 11-06-19 | 11:11

Claimt die van Hout dat hij als journalist voor de AIVD werkte? Hij wist heel goed waar hij aan begon. Er zullen her en der nog wel meer snitches rondlopen in opdracht van de geheime diensten, en dat is maar goed ook.

Sprinkhaan | 11-06-19 | 11:14

Als je deze opname van Steve Brown beluisterd, en naast de heimelijk opgenomen gesprekken van Willem Holleeder zet, dan rijst de vraag:
het dreigen en schelden, wie van de twee heeft het de ander geleerd? Zelfde intonatie, woordkeuze, accent....

michelpen | 11-06-19 | 10:54 | 7

@hetgingperongeluk | 11-06-19 | 11:11:
Ja een burger uit de V.S. met Italiaanse roots en voor zover ik weet geen connectie met James.
Mogelijk wel met Charlie, daar is ie een liefhebber van.

Pelforth | 11-06-19 | 11:27
▼ 4 antwoorden verborgen

Die column van Marianne Zwagerman raakt kant nog wel. Wat heeft journalistieke bronbescherming met deze casus van een AIVD informant te maken? En dan de opmerking dat journalistieke bronbescherming tegenwoordig beter is geregeld. Heeft deze journaliste überhaupt wel eens de Sleepnetwet gelezen? Met de daarin zeer vergaande bevoegdheden van diezelfde AIVD? Terzijde: de Toezichtscommissie die die bevoegdheden moet monitoren, is al van meet af aan overbelast. Zo ken ik mijn politieke pappenheimers weer.

Wat een ontzettend onsamenhangend, en in feite dus misleidend, broddelwerkje van mevrouw Z. Of het opzet of onbenul is, kan ik niet beoordelen. Maar ik weet wel weer waarom ik BNR als nieuwsbron compleet negeer. Prutsers.

Hetkanverkeren | 11-06-19 | 10:53

Steve Brown, die niet echt overloopt van de intelligentie, heeft zich in het verleden zelf schuldig gemaakt aan snitchen.
Het verbaast me sowieso dat hij nog geen loodvergiftiging heeft opgelopen.

Ik roep maar wat | 11-06-19 | 10:50 | 6

@Pelforth | 11-06-19 | 12:27: dus daarom is hoogland van zijn sokken geschoten..... bron Ben ik en geen nrc. Nieuws is niet altijd echt betrouwbaar. Toch?!...

Moeimaker | 11-06-19 | 12:38

@Moeimaker | 11-06-19 | 12:38:
Vast staat, dat Brown is neergeschoten en zwaargewond is geraakt.
Hoogland is, dankzij verklaringen van Ondunk en Brown veroordeeld voor de moord op Hijzelendoorn. Ondunk is vermoedelijk vermoord door de groep van Jocic, omdat ie te inhalig was.
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
Hoogland is tijdens een proefverlof van zijn fiets geschoten.
Uit welke hoek het kwam?. Hoogland was al weer close met Mieremet.
Die kwam hem regelmatig bezoeken.
Die gevaarlijke meneer was daar niet blij mee.
Jocic is er van overtuigd dat Mieremet en Klepper zijn vriend Duha hadden geliquideerd.
Maar we kunnen het Bas vragen, die kwam bij allemaal over de vloer.

Pelforth | 11-06-19 | 13:41

Ik roep maar wat | 11-06-19 | 10:50 | Durf je deze beschuldiging ook met je eigen naam te ondertekenen ?

PopeyeKamper | 11-06-19 | 15:44
▼ 3 antwoorden verborgen

Spionist, prachtig woord!

RozemarijnLucassen | 11-06-19 | 10:49

Crime does not pay, it just smells funny.

cat22 | 11-06-19 | 10:49

Ja, met Brown moet je niet Fokke natuurlijk! Zeker nu een simpel dreigementje geen prioriteit meer heeft, tenzij er een dode valt natuurlijk, maar dan wordt gewoontegetrouw de verkeerde opgepakt en veroordeelt!

thepinkpainter | 11-06-19 | 10:49

S. Bruin is een notoire roeptoeteraar. Voor zo'n clown hoef je niet bang te zijn. Gewoon aanklagen en nog een schadevergoeding eisen.

Sprinkhaan | 11-06-19 | 10:48 | 1

En tegen kerstmis bij 3 vestigingen langsgaan, voor 3X kerstpaket, geweldig.

cat22 | 11-06-19 | 11:00

Oh ja, Steve Brown. Die kreeg in de jaren '80 gewoon miljoenen subsidie voor zijn ''jeugdhonken'' de Happy Family, voor ''zwerfjongeren'' die 's nacht op straat moesten slapen. Je kon daar de plakken hasj rond zien vliegen. Happy At Night. En geen ambtenaar had iets in de gaten:
www.nrc.nl/nieuws/1993/03/31/kroonget...

Mammeloe | 11-06-19 | 10:47 | 1

Inderdaad, de Amsterdamse ambtelijke onnozelheid ten top. Er is weinig veranderd sindsdien.

Goldfinger | 11-06-19 | 11:30

Snitches get stitches.

Urotsokudoji | 11-06-19 | 10:45

Mollen. Ja, ja, ja... En dan met je pan op TV zemelen over een kruimeldief van een Steve Brown. Die zelf het nodige weet van snitchen naar wat blijkt. Grappige mannetjes. Stelletje amateurs. Een documentaire over wat eigenlijk. Gaat hij Journo Bond spelen met een license to write? Gaat helemaal nergens over dit. Was wel leuk dat Pannekoek Rat de Vies er ook bijgehaald werd. Ja, die schop onder zijn hol was vermakelijk. Is trouwens ook een snitch. Ziedaar de link.

Vageling | 11-06-19 | 10:41

Steef Bruin die het over homoreten heeft, is dit niet gewoon een conversatie tussen Geer & Goor?

Kapitein Stijlvol | 11-06-19 | 10:40

800.000pleuries en dat betalen wij boehoe bedreigt met wat ik loop/fiets hiero elke dag door de Gaza what the fuck Geef Paul Herrie ook wat die werkte nog eens voor ons maar hij wist te veel gaat ie nu journalist worden? Paul ff een bakkie bij E... grts lange waahahaa

RenedieLange | 11-06-19 | 10:39 | 1

Nu wil ik ook voor de NPO werken.

Deflatiemonster | 11-06-19 | 10:53

Dit is een beetje een kip-ei probleem.

Bart van Hout kan prima voor de bus gegooid zijn door de AIVD, zijn anonimiteit als informant kwijtgeraakt en nu de vlucht naar voren maken met publicaties in kranten, televisieoptredens, boeken en documentaires.

Voor mij is onbegrijpelijk waarom de staat eerst acht ton betaald voor een privacyschending, om vervolgens het vonnis daarover deels geanonimiseerd te publiceren door de staat, op een website van de staat. Rechtspraak.nl publiceert niet alles, en dit lijkt me dan bij uitstek een stuk tekst die in het belang van de benadeelde partij even niet online komt. Ook in het belang dat de werkwijze en fouten van de AIVD niet online komen.

Bas van Hout kan ook prima na een carrière als misdaadjournalist gekozen hebben om in zijn nadagen zijn memoires multimediaal te publiceren en daarvoor een publiciteitsstunt te maken. Daarbij geholpen onbezonnen acties van AIVD en rechtsspraak.nl

Beide scenario`s zijn logisch, coherent en geloofwaardig. Ze sluiten elkaar niet uit.

Feynman | 11-06-19 | 10:39 | 1

Bas is heel geraffineerd.
Hij komt uit de school van Peter R de Vries.
Ook zo iemand, die fortuin heeft gemaakt met het tegen aan schurken van zware criminelen ( Bruinsma, van Hout en Holleeder ).
Op de Wallen was Bas al de een doorgeefluik.
Hij is altijd zichzelf gebleven.

Pelforth | 11-06-19 | 11:15

wauw. in zo'n korte tijd Peter Rrrr zijn aarsje ook nog even schoon likken. knap

EenFijnKonijn | 11-06-19 | 10:38

Bas 8oo.ooo, maar de stress vreet hem letterlijk op. En die ogen; pure angst.

Rallywally | 11-06-19 | 10:38 | 1

Angst valt wel mee.
Bas schuwde het geweld niet in zijn jonge jaren.
Iedereen die er toe deed is dood, zit vast, of zit zoals Mink Kok in het buitenland.

Pelforth | 11-06-19 | 11:18

Dit soort mallotigheid word van kleuters verwacht als het punt van zindelijkheid een punt van belang word. Volwassenen die dit doen zijn nooit zindelijk geworden. Staan letterlijk te pissen over iedereen heen en denken dat zij iets doen wat anderen niet kunnen.

biltong | 11-06-19 | 10:37

Bas van Hout valt hier toch behoorlijk door de mand, een journalist werkt niet samen met de politie of de AIVD. Hij is zijn geloofwaardigheid kwijt.

i-Wonder | 11-06-19 | 10:33 | 4

Brown beweert over Peter air de Vries dat hij een informant is. Iets waar ik niet van zou opkijken, denk alleen maar aan die zaak Demmink die Peterrrrr ‘uitgezocht’ heeft!

JI-HAAT | 11-06-19 | 10:56

Flauwekul, met de politie samenwerken doen alle misdaadverslaggevers (geven en nemen) en de AIVD ... daar kan ik mij in bepaalde gevallen ook wel iets bij voorstellen. Een journalist zit verlegen om een scoop, de AIVD om informatie.

Simon_GS | 11-06-19 | 13:46
▼ 1 antwoord verborgen

Nou, die mag dan wel ogen in z'n achterhoofd laten zetten, die Bas van Hout. Moet kunnen voor die acht ton...

Bucket of Shit and P | 11-06-19 | 10:32

Wel geestig dat Brown zegt tegen van Hout dat ie het in zijn gezicht moet komen zeggen terwijl hij zelf lafjes een adres en telefoonnummer online gooit... Als hij echt moord plannen zou hebben zou hij gewoon aanbellen en het doen, hij weet immers het adres.

Capt. Iglo | 11-06-19 | 10:30 | 1

Werkelijk? Nou zijn vrouw en kinderen wonen daar en ook in het milieu kent men normen. Maar ik denk dat Steve Brown dit meer als pesterijtje doet. Echter je weet niet wie er op aanslaat.

Simon_GS | 11-06-19 | 13:50

Paul Herrie. Is dat Paul de Leeuw?

Mammeloe | 11-06-19 | 10:30 | 1

Paul H de aivd informant by the way jaja lol

RenedieLange | 11-06-19 | 10:34

U verwijst naar een niet bestaande of verwijderde pagina ?

Wijze uit het Oosten | 11-06-19 | 10:39

@Wijze uit het Oosten | 11-06-19 | 10:39: Zet even een ) aan het einde van de link, en dan doet die het weer. Dit is een structureel probleem in de panelen.

Feynman | 11-06-19 | 10:52

Ze zijn allemaal bosbefok.

hotnot | 11-06-19 | 10:28 | 6

@Wijze uit het Oosten | 11-06-19 | 10:37:
Lijkt er op dat u een paar lesjes “zoeken op het internet” moet gaan volgen of u bent gewoon lui....

Muchnadt | 11-06-19 | 11:20

@keestelpro | 11-06-19 | 10:48: Nou nou die lijst eens doorgelezen.
Zaten nog wat woordjes bij die onbekend waren. Mooiste vind ik toch wel die voor toeristen uit Transvaal, een "vaalie". Een Transvaler op vakantie in de Kaap loopt op hiking shoes, met kniekousen, waar de kapenaars blootsvoets met slippers lopen.
Maar terug naar het topic: die Steve Brown en die van Houts zijn allebei een beetje de weg kwijt. Die wilde blik. Die koppen zijn niet reg.

hotnot | 11-06-19 | 12:16
▼ 3 antwoorden verborgen

Soms denk ik dat de AIVD mij afluistert omdat ik zo veel goede grappen maak.
Daarom snap ik het ook niet waarom die mensen in het zwarte busje voor mijn huis altijd zo chagrijnig kijken.

Kaas de Vies | 11-06-19 | 10:28 | 2

Misschien zijn het wel Russen en begrijpen ze je gewoon niet. Poetin is overal!

Vageling | 11-06-19 | 10:33

Gooi er eens een AIVD mop door Kaas.

Pelforth | 11-06-19 | 11:22

Steve Brown lijkt op Erik Engerd.

threeheadedmonkey | 11-06-19 | 10:23

'Trek je fokking kop er af' Blablablabla. Zou er niet wakker van liggen.

Jan Leul | 11-06-19 | 10:22 | 1

Idd, er zijn maar 5 monniken op de wereld die deze techniek nog beheersen.

Rallywally | 11-06-19 | 10:33

Nog geen reactie van de NVJ...?

F. von Zeikhoven | 11-06-19 | 10:21 | 1

Vanmorgen het baasje reeds NOP radio 1, zeer vriendelijk bij zoveel ongeloofwaardige journalistiek, de tak graaft definitief zijn eigen graf.

grindbak | 11-06-19 | 10:26

Die Marianne Zwagerman is de Patty Harpenau van de media.
Mediageil en allebei door de Telegraaf "iets" geworden.

Skunk57 | 11-06-19 | 10:21

Wat ik me dus afvraag is hoe iemand 8 ton aan geld in een homoreet kan stoppen.
Blijkbaar weet Steve het antwoord.

2voor12 | 11-06-19 | 10:19 | 6

1600 briefjes van € 500 is idd nog steeds een flinke pak papier, om anaal toegediend te krijgen.

Het leven is zwaar | 11-06-19 | 10:30

Zou misschien wel een leuk degenenreus spelidee zijn voor SBS. Vroeger had je altijd over de rooie, maar zoveel mogelijk geld in je homoreet stoppen in 3 minuten is ook wel een goede.

zeertegendradig | 11-06-19 | 10:57

@Het leven is zwaar | 11-06-19 | 10:30:

Ik denk rolletjes munten om er in te steken en briefjes van €500 om af te vegen.

Dutch_Holland | 11-06-19 | 11:09
▼ 3 antwoorden verborgen

Analoge vu-meters met spoeltjes enzo.
Gaaf man.

Nostalgie.

Het Licht | 11-06-19 | 10:19 | 3

Heerlijk,
Toen de soldeerbout nog rokend op mijn werkbank stond..

Wijze uit het Oosten | 11-06-19 | 10:35

@Wijze uit het Oosten | 11-06-19 | 10:35:
Toen men nog tin-damp snoof ipv coke ...

Het Licht | 11-06-19 | 10:48

Wedden dat de microfoon een afwaskwast was?

elfenstein | 11-06-19 | 11:02

Er zijn er veel kandidaten, b.v. het boekje van Bas Haan over de Deventer moordzaak ....
Overheidsopdrachten betalen het best.

grindbak | 11-06-19 | 10:18

Beetje naïef van Van Hout dat je geen reactie uit het criminele circuit verwacht. Zelfs zonder de gebrekkige geheimhouding van de voormalige BVD weten de zware jongens dat er gesnitched wordt en gaan ze vermoeden.

goedverstaander | 11-06-19 | 10:17

Ook weer een overheidsfaal wat richting Bas is opgelost met een zak geld. Stukje inkomstenderving en schadevergoeding. Over de hoeveelheid wenst Bas niets los te laten. Alweer een faal!

pibasso | 11-06-19 | 10:17

Zijn die laatste plaatjes nu van een leugendetector?

Chocopinda | 11-06-19 | 10:16 | 1

Dacht eerder aan een oude geigerteller.

Jimmy Mc Clure | 11-06-19 | 10:50

Hij zei ook dat Peter de Vries eigenlijk een maatje te groot was voor Brown. Maar ik heb de angst in de oogjes van Rrrrrr gezien. Met zijn strakke truitjes. Pff. En die Van Hout zelf is helemaal een kwezel.

Normpje | 11-06-19 | 10:16 | 3

Hahaha, moest ook gelijk aan die actie denken van Petrr. Alweer een generatie geleden volgens mij.

Super Vaagstra | 11-06-19 | 10:25

Zowel Peter R als Steve zijn niks waard.

Pelforth | 11-06-19 | 11:24

Heb je die Steve zien schoppen??? Dan weet je genoeg.

miko | 11-06-19 | 14:02

The hardest working man in show biz is alive so yo bust this
Don’t be mislead 'cause the newsman said
Steve Brown isn't dead.

Peter_la_Selie | 11-06-19 | 10:15

Werkte Steve Brown vroeger bij de scheldlijn? Ik zweer dat ik zijn stem herken daarvan. Hij is het nog niet verleerd! Dat Amsterdamse accent maakt het helemaal af.

keestelpro | 11-06-19 | 10:12 | 1

Nee dat is Willem uit de Jordaan vergiste me ook

RenedieLange | 11-06-19 | 11:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken