Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Signalement doorrijder Breda eindelijk bekend: een petje met een stoppelbaard

Tevens een Afkomstiër uit den vreemde

Anderhalve week terug werd een 79-jarige vrouw uit Breda aangereden en daarna nog eens óverreden door wat op de beelden lijkt op een dronken en/of apestonede chauffeur in een klein zwart autootje, die er prompt vandoor ging na zijn moordaanslag. Via een getuige is er nu eindelijk een signalement: Politie zoekt 'jongeman met petje en stoppelbaard'. Vanwege afspraken tussen de Nationale Politie en Opsporing Verzocht om sappige zoektochten te bewaren om de kijkbuis te spekken (afspraken waarvan NP en NPO het bestaan altijd zullen ontkennen), heeft het even mogen duren eer ze bekend mochten worden: op Omroep Brabant lezen we dat de getuige zich al binnen drie dagen heeft gemeld. dus we zijn weer eens erg benieuwd naar het alibi van Politie & AVROTROS om het signalement zo lang achter te houden. De dader is "vrijwel zeker een jongeman van Marokkaanse afkomst", zo heeft de getuige verklaard. "Dat weet hij zo zeker omdat hij zelf ook van Arabische afkomst is", zegt de pliesie tegen Omroep Brabant. Hij weet het vooral omdat hij zelf ook stopte bij het ongeluk, kort sprak met de dader, en vervolgens zelf óók doorreed zonder de vrouw te helpen. Compositietekening van de Stoppelbaard-Signalementiër zometeen in Het Ramadan Journaal.

DIT IS HEM

Social

Reaguursels

Inloggen

De schijt-aan-Hollander mentaliteit wordt weer eens botgevierd in het verkeer door wederom een Marokkaan. Het zal eens niet zo zijn.

van der g | 08-05-19 | 12:03

Het lijkt wel expres. Zo ruim de bocht nemen is niet normaal. Als ie gepakt wordt, krijgt ie waarschijnlijk toch een fopstrafje.

bqbq | 08-05-19 | 11:32 | 3

Lijkt mij meer op ''appen in auto'' en plotseling op de rem want vrouw niet gezien.
Dus had hij de vrouw moeten helpen maar dat deed hij niet. En dat verbaast mij ook niet gezien het daderprofiel.

van der g | 08-05-19 | 12:06

@van der g | 08-05-19 | 12:06:
Eerder lurken aan een ballon met lachgas... Duidelijk te zien is hoe hij gas bijgeeft, en dat toont opzet aan. Iemand die bij zijn verstand is remt, daar had hij alle tijd voor.

brekebeen | 08-05-19 | 14:16

Het zou zo maar eens kunnen gebeuren dat dit geval voor de verandering tegen de maximale straf aanloopt, dat hij zich niet gemeld heeft is daarbij ernstig strafverzwarend. Ik gok 15 jaar Cel...

brekebeen | 08-05-19 | 14:18

Dat is natuurlijk Hassan en hij had zijn jas an.

Zatkniss | 08-05-19 | 10:46

Agent kijkt na signalement vervolgens in boeven database om te zien of er iemand matched met "Marokkaan met stoppelbaard".

"Kut!"

Whmm | 08-05-19 | 09:04 | 3

Ja, en als ie zich geschoren heeft, voldoet ie niet meer aan het signalement. Dus kan ie niet meer worden gevonden. Want ja, zo'n stoppelbaard is natuurlijk veel belangrijker dan de kleur van zijn kop of de manier waarop hij praatte.

Heiner | 08-05-19 | 10:07

@Heiner | 08-05-19 | 10:07: Waarschijnlijker dat hij zijn baard laat staan. Want de proleet had er ook een.

bqbq | 08-05-19 | 12:42

@bqbq | 08-05-19 | 12:42: Voordat je eens een baard hebt, die ook echt baard mag heten, ben je wel een tijdje bezig. Ongetwijfeld zal zijn familie er wel voor zorgen dat ie zich aangeeft of geven ze hem zelf aan, zoals je van rechtschapen mensen mag verwachten.

Heiner | 08-05-19 | 14:49

Ik zie de bestuurder op haar inrijden, stoppen en over haar heen rijden, dit is poging tot moord. Moord op een machteloze bejaarde. Afschuwelijk.

Montesquieue | 08-05-19 | 07:59 | 2

De Autochtone bejaarde is toch vogelvrij.
Maar nogmaals, het overgrote deel van de Autochtonen vindt het best, see no evil, hear no evil.

Muissolini | 08-05-19 | 10:51

Poging tot doodslag, hoogstens. Voor moord moet hij voordat hij in de auto stapte al het plan hebben gehad om specifiek die dame op die tijd dood te rijden, en dat lijkt me erg stug.

brekebeen | 08-05-19 | 13:55

Gisteren profielen gehoord in een opsporingsprogramma van TV West. Vrijwel meeste delicten "lichtgetint" en allemaal overvallen, dan wel insluiping, op "witte" totaal weeerloze oudjes.... Wordt vast weer tijd om thee te gaan drinken in een moskee ergens? Stem ze ook weg bij Europese verkiezingen. En echt: elke stem is van belang.

Jan, Leiden | 08-05-19 | 07:52 | 2

nee joh, we moeten de moskeeen extra gaan beveiligen.. dit gaat een keer exploderen dat de oudjes van de autochtone oorspronkelijke bevolking massaal overgeleverd zijn door Overheid, Justitie aan de kansenparels in deze samenleving.. Overheid omdat oudjes tot hun dood zelfstandig dienen te blijven wonen en Justitie omdat de pakkans nihil is net als de straffen als ze wel opgepakt worden..

fikkieblijf! | 08-05-19 | 08:22

Wat te doen? Ik was vanmiddag ook betrokken bij een zeer licht verkeersongeval (niets aan de hand) met een taxi waarin een Arabische chauffeur. Direct hoog spel met gelijk 3 Arabieren om me heen. Veel lawaai maken en keihard terugschreeuwen helpt, het blijft een volk van lafaards. Wat me wel zorgen baart is dat ze over Nederland spreken als HUN land. Dat krijgen ze waarschijnlijk te horen in de moskee. We zitten met een demografische ramp met moslims die ons verachten, doodeng als je er over nadenkt. Ik zie een uiteindelijk een burgeroorlog uitbreken in West Europa.

von Trier | 08-05-19 | 18:58

Goed autorijden valt natuurlijk niet mee als je het hebt geleerd in de woestijn achterstevoren op een ezel .

Minus Richels | 08-05-19 | 07:25 | 1

en als je met je phone bezig bent om wat zaken te regelen...is een kapotte koplamp alleen maar vervelend in je mobiele kantoor..doorrijden en de boel fiksen en doorrrrrrrrrrrr.. iemand zal toch echt wel die lamp herkennen en/of hebben gefikst..

fikkieblijf! | 08-05-19 | 08:23

Ik dacht dat Tofik Dibi een witte auto had.

obominotie | 08-05-19 | 03:23 | 1

Een wit busje met matrassen achter in.

Bezorgde vader | 08-05-19 | 05:35

Hij gaat tergend langzaam over die vrouw heen. Zou hij zijn banden hebben willen sparen? En wie is die getuige eigenlijk, is dat niet gewoon de dader? Vragen, vragen.

Daisy Cutter | 08-05-19 | 01:02 | 1

inderdaad , getuige zou maar zo de dader kunnen zijn , signalement niet te vertrouwen in dat geval ....

Hurdy Gurdy Man | 08-05-19 | 08:12

Hij lijkt veel op die bekende voetballer... ben even zijn naam kwijt.
Jullie weten wel wie ik bedoel.

sociaal_econoom | 08-05-19 | 00:32 | 3

Nee. Zeg het eens.

Willem_Oltmans | 08-05-19 | 01:51

Boskamp

Blote Bertus 2000 | 08-05-19 | 07:30

Brad Pitt?

Ruimedenker | 08-05-19 | 07:36

Deze rijdende 'cultuurverrijker' past qua uiterlijk in dertien in een dozijn buitenlands tuig. Armoedig en kansloos. Succes met zoeken naar die naald in een hooiberg.

HaatbaardKnipper | 08-05-19 | 00:18

Tja, daarom gaat het ook bij dat soort daders nooit wat worden. In hun opvoeding ontbreken gewoon de standaard zaken als fatsoen, eerlijkheid, empathie, plichtsbesef, rechtvaardigheid en nog vele andere normen en waarden die Nederlandse kinderen van huis uit meekrijgen. Zij plaatsen zich altijd in een slachtoffer rol en schuiven daarmee alle schuld af op een ander. Ik moet de eerste Naffer nog tegenkomen waarvan ik kan zeggen 'dat is een echte kerel'

LimbabweWillem | 08-05-19 | 00:14 | 1

Is wel zo.

DebraCadabra | 08-05-19 | 00:26

Nou pak ze allemaal maar op hoor. Feckin leipe hyena’s zijn allemaal even lelijk. Edoch kom ik wel eens goeie Marokkanen tegen. Beetje jammer dat ze de zandnazigod aanbidden en hun IQ van 75 “ the bomb” vinden

rattenvanger XL | 07-05-19 | 23:59 | 2

Natuurlijk. Het feit dat je Marokkaan bent betekent niet dat je een eikel hoeft te zijn, je bent tenslotte verantwoordelijk voor je eigen daden, niet voor je afkomst. Het schijnt wel te helpen, dat valt dan wel weer op. Moeilijk, moeilijk.

DebraCadabra | 08-05-19 | 00:28

tis jammer dat die grote groep het zo verpest voor die enkeling

indernaad_datisjuist | 08-05-19 | 09:20

Dames en heren, dit is gewoon de zoveelste islam-geïnspireerde terroristische jihad aanval van een moslim op een kafir. De zoveelste. Hoeveel moeten er nog volgen voordat ook bij de rest van Nederland duidelijk is dat we onderdeel van een vuile oorlog zijn? En we hoognodig moeten beginnen met ons actief te verdedigen tegen dit minderwaardige pus?

marcoplarco | 07-05-19 | 22:43 | 1

Het wordt wel steeds duidelijker, ook voor de rest van Neder;land. Het probleem is dat de rest van Nederland zich nog door een overheid lat koeioneren. We hebben een overheid die we niet willen. Of FvD er echt verandering in gaat brengen? Ik heb mijn twijfels.

ugur | 08-05-19 | 08:31

Oei oei, dat ziet er niet best uit voor de *****kaanse gemeenschap.
Worden de moskeeën al extra beveiligd?

Ruimedenker | 07-05-19 | 22:34 | 1

Wat een raar ras is het toch.

ja,diedus! | 07-05-19 | 23:07

Het zijn allemaal vieze laffe honden en totaal respectloos en altijd ontkennen zum kotzen welke partij pakt dit nu eens echt aan ?

Calihero | 07-05-19 | 22:23 | 1

Partij? Als je wilt dat er iets gebeurt zul je toch echt zelf in actie moeten komen.

Agent 421 | 08-05-19 | 13:03
-weggejorist-
de directeur | 07-05-19 | 22:11 | 2

Het schijnt dat onze politie de komende tijd doorlopend aanwezig is bij iftars, dus ze zullen hem wel snel in de kraag vatten.

Nuuk | 07-05-19 | 22:10

Het is om moedeloos van te worden. Nu ja, de 23ste maar FVD stemmen weer. In de hoop dat het aantal stemmen op die partij die van de PS verkiezingen ruim overstijgt.

BlowingBubbles | 07-05-19 | 22:09

Hoe door en door verrot moet je zijn, hoe gevoelloos en kil en koud en laf en laag om een mens ( een mens ) te laten creperen die je zelf zojuist omver hebt gereden.
Zijn het de diegenen ?

laurentius | 07-05-19 | 22:08 | 1

tegenwoordig is het mechanisme in Europa.. als overduidelijk sprake is van een dader die niet in de samenleving past omdat die zich niet wens te houden aan simpele gedragsregels...het slachtoffer 'op de verkeerde plaats op het verkeerde moment' cases closed.
Die dader komt nooit meer tevoorschijn, donkere auto, petje, lichtgetint..jong, de auto is inmiddels gerepareerd door een ander bro die geen vragen stelt en niet gaan aangeven, petje gaat af, er is inmiddels een baard
zoek habibi zoek..

fikkieblijf! | 08-05-19 | 06:54

Van die compositietekening word je anders ook niet veel wijzer.

komtdatschot | 07-05-19 | 22:07 | 1

Wel als je de persoon toevallig tegenkomt, de feitelijke gelaatskenmerken zijn tamelijk nauwkeurig, heel kenmerkend is bijvoorbeeld de asymmetrie, die bij ieder mens verschilt. Verder de stand van de ogen, vorm van de mond, proporties, verhoudingen, petje af voor de tekenaar, echt een vakman.

brekebeen | 08-05-19 | 14:01

Nou kan ik mij vergissen, maar is doorrijden en geen hulp verlenen niet ook een misdrijf?
Oh, ja, dat is waar, hij had alleen de rollator zien liggen.
En onze politie is "dolblij' dat hij zich NA DRIE DAGEN kwam melden.

Roadblock | 07-05-19 | 22:05

Hee! Dat is Mo!

Dat verwacht je toch niet?

Statler en Waldorf | 07-05-19 | 22:02

wat als een oude Marokkaans vrouw zo wordt aangereden. wat dan?

Rest In Privacy | 07-05-19 | 21:56 | 6
-weggejorist-
Padjepejer | 07-05-19 | 22:24

die zitten binnen, nooit achter een rollator en nemen ook geen bus/openbaar vervoer en zijn bovendien herkenbaar aan een hoofddoek.. Vandaar dat dader wist.. het is een ongelovige vrouw..gassen maar..

fikkieblijf! | 08-05-19 | 06:57
▼ 3 antwoorden verborgen

Al die moeite voor 40 uur dienstverlening.

wapster | 07-05-19 | 21:54 | 1

40? lijkt me nog wat veel....

Wienerschnitzel mit | 08-05-19 | 01:45

Dit is gewoon een volbloed Nederlander met de uiterlijke kenmerken van een Marokkaan, waardoor nu ineens alle Marokkanen met een petje en stoppels verdacht zijn. #hetazaleensnieteenmocrowezen

De waard zijn gast | 07-05-19 | 21:53

Minder Marokkanen!

Montesquieue | 07-05-19 | 21:50

310.000 Marokkanen wonen er in Nederland. 17.316.000 inwoners telt Nederland. Minder dan 2% van alle inwoners is Marokkaan. Waarom hoor ik de aankondiging op de radio dat het signalement van de dader wordt vrijgegeven door de politie en ik direct denk... zal toch niet weer een Marokkaan zijn. En ja hoor... weer iemand uit de 2% groep. Ik ben niet goed in kans berekenen, maar weet wel dat toeval inmiddels al jaren uitgesloten is. Ingebroken op de school van mijn zoon, dader gepakt.. raad eens. Man doodgereden door bestuurder die in een drukke winkelstraat bijna 100 km/u reed waar 50 km/u is toegestaan... raad eens. Coke bende in de buurt opgepakt... raad eens. De lijst is nog veel en veel langer en dat is alleen maar mijn ervaring. Racist? Nee, realist.

salsaparilla | 07-05-19 | 21:43 | 7

Het zal toch niet ...............
https://www.haarlemsdagblad.nl/cnt/dmf20190507_44255576/drietal-opgepakt-op-straat-door-arrestatieteam-in-schalkwijk-in-haarlem

Jan Leul | 07-05-19 | 22:06

@Jan Leul | 07-05-19 | 22:06: Wedje leggen? Oh nee, heeft geen zin want we winnen allebij.

marcoplarco | 07-05-19 | 22:46

80% van de populatie in jeugdgevangenissen is marrrokaan.

Joostmochtnietsweten | 08-05-19 | 06:47
▼ 4 antwoorden verborgen

Er lijkt een correlatie te bestaan tussen hufterig rijden en het dragen van een petje. Hoe dat precies zit weet ik niet.

matatwork | 07-05-19 | 21:42 | 2

+Volkswagen Golf, vaak zwarte kleur

hotbrasil | 07-05-19 | 23:36

Ik heb ook vaak een petje op alleen voorheen imago en omdat het leuk staat. ik ben nog geen "Petje Pitamientje". Of U duwt mij niet in het hokje van pettenschreeuwers,Marokkanen,overvallers,of ander tuig.Ik bepaal zelf of ik dat leuk vind.

Jan Onbewoond | 08-05-19 | 05:29

Doe´s lief! Of wacht...

#Pim #profeet #aanrijding #vogelvrij #nietgenoegmoskeeen #taakstraf #magikdanbijjou #WELKOM

K. Westergaard | 07-05-19 | 21:35

De inteelt druipt van die tronie af.

Ferdo76 | 07-05-19 | 21:32

De man schaamde zich enorm over de situatie.......... wedden dat dit de woorden zijn van de advocaat die met de lafaard mee naar het buro ging ? Marokkanen en schaamte ??

Koning BongoBongo | 07-05-19 | 21:28

Dader veroordelen voor poging tot doodslag en getuigen tot medeplichtigheid.
Men houdt een arabisch praatje terwijl er iemand ligt te creperen op straat en nu blijkt dat de getuige in ieder geval nog angst heeft voor de Nederlandse rechtstaat. Beiden hebben echter aangetoond volledig schijt te hebben aan het leven van het slachtoffer. Achteraf melden en als zogenaamde held in de media komen telt simpelweg niet, want media. Domme smoesjes over suikerspiegels, leeftijd, geen stage etc mogen nu ook wel een keer passé zijn. Achterlijke figuren, beiden. Helemaal zat van dit soort klootzakken. Dit.is.Nederland.

Toos Doos | 07-05-19 | 21:21 | 4

Misschien is de getuige wel de dader, zou een slim dwaalspoor zijn om een gemiddeld marrokaantje te laten optekenen.

Joostmochtnietsweten | 08-05-19 | 06:49

@Joostmochtnietsweten | 08-05-19 | 06:49: Zou zo maar kunnen. Ik heb op het filmpje weinig mensen kunnen ontdekken die zo dichtbij de plaats delict waren dat ze een zo gedetailleerde beschrijving kunnen geven van de dader. Nu ik er over nadenk: ben er vrijwel zeker van dat de zogenaamde getuige eigenlijk de dader is.
Ga zelf maar eens in het donker lopend over het voetpad proberen een goed zicht te krijgen op het gelaat van een langsrijdende automobilist. Gaat niet lukken. Dit is fake

Eagle0511 | 08-05-19 | 07:39

@Eagle0511 | 08-05-19 | 07:39:
Lees even de door de getuige vertelde toedracht, volgens eigen zeggen bestuurde hij de licht gekleurde auto, waar de doodrijder een tijdje stopte, en hebben ze even staan praten, door de geopende portierraampjes.

brekebeen | 08-05-19 | 14:24
▼ 1 antwoord verborgen

Ok, ik heb Oma uitgerust met een raketwerper en spidersense. Instructies waren niet eens nodig, ze eet ook alleen maar de rode pillen tegenwoordig.

Aap Noot Miesje | 07-05-19 | 21:21

Mocht de dader gepakt en veroordeeld worden, dan kan Breda weer genieten van een keurig geschoffeld perkje.

BrutusBosch | 07-05-19 | 21:15

Leuk leerzaam progamma dat Opsporing Verzocht. Je maakt nog eens kennis met andere culturen en wat zo hun gewoontes zijn.

brutus68 | 07-05-19 | 21:08 | 2

Zekers, toch wel fijn om wat meer te weten te komen over de achtergrond van degene die ons straks gaat neersteken.

Padjepejer | 07-05-19 | 21:11

En dan te bedenken dat opsporingsverzocht al actief poogt het beeld in de minder eenzijdig te laten zijn door bewust ook daders van autochtone komaf in beeld te brengen. We krijgen dus al minder te zien dan het in werkelijkheid is.

Joostmochtnietsweten | 08-05-19 | 06:51

Dus als ik het goed begrijp, mag iemand van Arabische afkomst WEL zeggen dat de dader mogelijk een Marokkaan is, maar als Witte Boze Man mag je hooguit zeggen dat de dader "mogelijk licht getint" is, want anders ben je een rasiest, en diskriemienier je. OK, nu is het me duidelijk

RightOfMind | 07-05-19 | 21:07 | 3

Juist daarom werd de afkomst van de getuige vermeld......

Koning BongoBongo | 07-05-19 | 21:12

@Koning BongoBongo | 07-05-19 | 21:12: wat weer een vorm van institutioneel racisme in de media is.

Binnenbaan | 07-05-19 | 21:48

Ja, dat gevoel krijg je wel zo.

negorij | 07-05-19 | 21:52

En bedankt weer... namens bijna alle stemgerechtigden van Nederland, de afgelopen 55 jaar.

4thoseabout2rockwe.. | 07-05-19 | 21:05

He dat is nieuw, we krijgen tegenwoordig ook het signalement van de getuige te horen.
Waarom is dat, wat draagt dat bij aan de opsporing van de dader?
-
Wat een schoft trouwens, ongelooflijk.

bananabanana | 07-05-19 | 21:04 | 2

Omdat een Marokkaan veel beter kan staven dat de ander ook een Marokkaan is .

Koning BongoBongo | 07-05-19 | 21:13

Dat is omdat ze dan wel durven te melden dat het om een Marokkaanse dader gaat, want 'ze' zeggen het zelf. Wij, blanke mensen mogen dat nooit zeggen want dan bevestigen we het stereotype van de Marokkaanse crimineel.

negorij | 07-05-19 | 21:55

Rooie rakkers zullen uitgebreid gaan bespreken dat het geen Marokkaan is en het oude vrouwtje betichten van racisme.

BozePaarseMan | 07-05-19 | 21:04

Wat is opsporing verzocht toch een ontzettend racistisch programma, tot nu toe komen er alleen maar mensen voorbij met een niet nader te noemen kleur huidtint.

Brabeaulander | 07-05-19 | 21:03 | 4

Ja, dat vind ik nou ook. Mensen met een kleurtje worden heel negatief neergezet in dit programma.

We zijn toch allemaal gelijk..?

Er moet maar eens onderzoek gedaan worden naar Opsporing Verzocht, het zou zomaar kunnen dat ze geheel door de PVV worden gefinancierd.

Padjepejer | 07-05-19 | 21:13

Wel nee joh, is juist een ontzettend divers programma. En je weet, diversiteit is onze kracht.

Bob1985 | 07-05-19 | 21:47

@Bob1985 | 07-05-19 | 21:47:

Precies, meer diversiteit..!

Was dat niet een codewoord voor blanke genocide..? Oh wacht, als je dat bedenkt ben je een vieze, vuile racist. Weg met ons!

Padjepejer | 07-05-19 | 21:58
▼ 1 antwoord verborgen

Betreft het een blanke dat weten ze niet hoe vaak ze het moeten herhalen daarbij niet meldend dat het meestal een Igor of Olav (met een V) uit het Oostblok betreft.

De meeste signalementen bevatten minimaal 'licht getint'. Donker getint is min of meer weggevaagd uit de verdachtenbank.

Soort van zendtijd voor politieke partij dat opsporing verzocht. Geen diversiteit op de TV? Alleen als opsporing verzocht een zomerstop heeft ja..

theJ71 | 07-05-19 | 21:01

De vermelding dat de getuige zelf van Arabische komaf is laat zien hoezeer de media en politie er alles aan wil doen de boel in Nederland te sussen.
Ze hebben het tot taak.

letopuwzaak | 07-05-19 | 20:58 | 13

@DankeSchon | 07-05-19 | 22:03: Ik denk dat we beide heren kunnen duiden als zijnde zware criminelen . Waarom begin jij in 's hemelsnaam over cultuur als een omstandigheid die wel eens mee zou kunnen spelen ? Doe je dat ook als het jouw moeder zou zijn geweest? Van waar die drang bij mensen in dit land om onderzoek te doen bij daders of er geen verzachtende omstandigheden zijn ? Die twee zijn moordenaars in spe en hebben overal schijt aan. Ook aan jouw kinderen of ouders . Waarom zijn die 2 % Marokkanen die we in Nederland hebben oververtegenwoordigd in de criminaliteit . Kijkt je ooit naar Opsporing Verzocht en valt je daar niets op ? Als je het probleem niet benoemd kun je er ook nooit iets aan doen .

Koning BongoBongo | 08-05-19 | 10:02

Too little too late !

Koning BongoBongo | 08-05-19 | 10:03
▼ 10 antwoorden verborgen

Zelfs de aardigen onder hen zijn dat alleen maar zo lang ze geld kunnen vangen van je / iemand.
Heb er een paar honderd als huurders gehad een aantal jaren. Hoe meer je voor ze doet, hoe meer ze gaan eisen en je bedonderen.
Arabieren leven van hosselen, handelen, niet van werken !
De Spanjaarden hebben er 800 jaar over gedaan om ze weer er uit te knikkeren.
Hoop dat het hier wat sneller gaat.
Maar ja, met die naievelingen (trematoets kapot) die het hier voor het zeggen hebben vrees ik het ergste....

A333aan | 07-05-19 | 20:57

Ik denk dat het een Portugees is deze keer.

Balletje Mayo | 07-05-19 | 20:57 | 2

Met een Marokkaanse vader en moeder ?

theJ71 | 07-05-19 | 21:02

Een zwarte polo heeft vaak een bestuurder met hetzelfde signalement. Dat icm met het doorrijden gaf mij al een donkerbruin idee dat het een medelander was.

BozePaarseMan | 07-05-19 | 20:55

Misschien is het wel een Italiaan ofzo?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 07-05-19 | 20:55 | 3

of een Fin ?

Koning BongoBongo | 07-05-19 | 20:57

nee niet blond genoeg

Jan-Joris-Jaap-Joop | 07-05-19 | 20:58

Die spreken geen Arabisch dialect. Dat is alleen voor ingewijden.

DankeSchon | 07-05-19 | 21:01
-weggejorist-
Jan Leul | 07-05-19 | 20:54

getuige sprak met verdachte en reed zelf ook door. wtf?

horsteknots | 07-05-19 | 20:54 | 1

dat is kenmerkend voor een drugsdeal meestal.

theJ71 | 07-05-19 | 21:03

Geen normen en waarden geleerd van papa en mama, in combinatie met een laag IQ en geen geweten.
Succes verzekerd.

HoerieHarry | 07-05-19 | 20:53 | 6

@Peter_K | 07-05-19 | 21:19: Papa en mama hebben zo mogelijk een nog lager IQ en ook geen geweten. De woorden die u noemt zoals "normen", en "waarden" zijn woorden, begrippen, die deze ouders niet eens kunnen spellen, laat staan begrijpen. Typisch nietszeggende woorden verzonnen door een politicus, een christen, dat dan weer wel.

thephysicist | 07-05-19 | 21:30

In Holland wel...

Koning BongoBongo | 07-05-19 | 21:43
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Repetitive Beats | 07-05-19 | 20:52

Als Brabants oud vrouwtje zijn je opties dezer dagen beperkt: je wordt of in elkaar gemept of ze rijden je overhoop. Ik voel een primordiaal boreale woede in mij opkomen.

MickeyGouda | 07-05-19 | 20:51 | 2

Op die karretjes kun je best wat afweergeschut monteren. Robocop had een pistool in zijn heup, ik noem maar wat.

Aap Noot Miesje | 07-05-19 | 21:26

@Aap Noot Miesje | 07-05-19 | 21:26:

Ik zie het al helemaal voor me! :-) Dit mag wat mij betreft een standaard optie worden bij heupoperaties.

MickeyGouda | 07-05-19 | 21:37

Jullie dachten dat we Opsporing Verzocht wel konden stilleggen tijden de ramadan. Nee genoeg zaken op voorraad om deze maand door te komen.

Repetitive Beats | 07-05-19 | 20:51 | 2

De ramadanmaand is wereldwijd veel gewelddadiger dan de rest van het jaar. Opsporing Verzocht draait waarschijnlijk overuren.

Braboblanke | 07-05-19 | 21:09

@Braboblanke | 07-05-19 | 21:09:
Yep, en dan te bedenken dat de vastenmaand vooral bedoeld is ter bevordering van spiritualiteit en bezinning. Proest.
Maar serieus: door die achterlijke schaamte cultuur waarin ze elkaar gevangen zetten, neemt de agressie tijdens ramadan onder 'jongeren' alleen maar toe. Verplicht hongeren overdag, weinig slapen 's nachts - wie zou er niet chagrijnig van worden.

2tribes | 07-05-19 | 22:05

Stilhouden,heel sluw van de bovenonsgestelden.
De Europese verkiezingen staan voor de deur.
23 Mei,let maar op,heel veel burgers in Europa zijn het zat.

De Profundus | 07-05-19 | 20:50 | 1

Yessss 23 mei stemmen op PVV of FvD. Vertel het ook tegen kennissen en vrienden! Veel NL'ers zijn niet goed op de hoogte van deze verkiezingen.

Badr Haary | 07-05-19 | 20:53

Ik durf niks meer te zeggen........ maar mijn laatste reactie op deze site, zou ik nu zo weer willen plaatsen! Maar dan is het zo weer weggejorist.........

Bembem | 07-05-19 | 20:49 | 1
-weggejorist-
Superkwatta | 07-05-19 | 20:55

Gelukkig is dit slechts een incident en heeft het overgrote deel van de migranten veel respect voor de Nederlanders en hun normen en waarden.

*kookt over*

Nu maar aan het bier, honk honk.

Padjepejer | 07-05-19 | 20:49 | 1

Lage bloedsuikerspiegel moet het wel zijn. Kan geen alcohol zijn want drinken mag niet van Allah toch? Toch??

Badr Haary | 07-05-19 | 20:52

Het valt nu steeds moeilijker te ontkennen dat we een Marokkanen probleem hebben he. Ze domineren vrijwel alle zaken tegenwoordig. Ze hebben gelukkig niet het IQ mee want anders zaten ze ook bij het bankenwezen en de politiek ons op te lichten.

Badr Haary | 07-05-19 | 20:49 | 1

Ze zijn slim genoeg om, mede geholpen door ons diversiteitsstreven, toch in flink wat organisaties te infiltreren en foute dealtjes op te zetten.

2tribes | 07-05-19 | 22:11
-weggejorist en opgerot-
Schutzhund2000 | 07-05-19 | 20:48 | 3
-weggejorist-
Superkwatta | 07-05-19 | 20:48 | 3

Je kan zeggen wat je wil, maar respect voor de getuige is hier wel op zijn plaats. Binnen die cultuur elkaar verraden is not done en vergt moed. Ik begrijp daarom best dat hij daar even over heeft moeten nadenken. Er zijn er tenslotte genoeg die dit niet hadden gedaan.

DankeSchon | 07-05-19 | 20:46 | 14

@Koning BongoBongo | 07-05-19 | 21:01:

Dat zou ook best zijn motivatie kunnen zijn. Maar wees blij dat hij zich hoe dan ook heeft gemeld en de dader nu opgespoord kan worden. Anders had de politie weinig tot niks.

DankeSchon | 07-05-19 | 21:07

@Koning BongoBongo | 07-05-19 | 21:01: Dat zal het zijn! Klinkt zeer aannemelijk. In dat geval vervalt reactie 20.56.

CalamityJane | 07-05-19 | 21:10

Respect voor de getuige? Die schoft is mede schuldig, hij had die oude dame ook zien liggen en had direct 112 moeten bellen.
Maar nee,dat stuk vulles is ook gewoon door gereden.

roodborstje1 | 08-05-19 | 12:29
▼ 11 antwoorden verborgen

Inteelt doet blijkbaar gekke dingen met je.

Mahatma | 07-05-19 | 20:45 | 2

Insane in the membrane....

Koning BongoBongo | 07-05-19 | 20:50
-weggejorist-
Superkwatta | 07-05-19 | 20:51

Wie heb je aangereden? Nederlandse vrouw met rollator maar zonder hoofddoekje? Ow gelukkig ik schrok al.

Paspoorten innemen, uitkeringen en toeslagen stopzetten. Land uit flikkeren.
#Pim #minderwaardigmens #Wilderswhatelse

K. Westergaard | 07-05-19 | 20:42

Ik neem aan dat die getuige dezelfde straf krijgt als de man die die arme vrouw aan en overreed. Wat is het toch een respectloos klootjesvolk......

Koning BongoBongo | 07-05-19 | 20:41 | 7

@Koning BongoBongo | 07-05-19 | 21:03:

Heb je zelf eigenlijk weleens een slachtoffer van dichtbij meegemaakt? Of eerste hulp verleend? En dan eens op de reacties en handelingen van omstanders gelet? In panieksituaties kunnen mensen totaal verkeerde dingen doen.

DankeSchon | 07-05-19 | 21:09

@DankeSchon | 07-05-19 | 21:09: Ik heb inderdaad van dichtbij de aanrijding van een oudere man meegemaakt en heb binnen 5 seconden een assessment gemaakt op grond van hetgene ik gezien heb en 112 gebeld . En ik was bovendien niet alleen ; meerdere personen zijn bij de man die op de rijweg lag blijven staan om hem te kalmeren en toe te spreken . En dat zie jij ook gebeuren als jij op de grond ligt ergens in een Marokkaanse buurt ? Kijk jij eigenlijk ooit naar Opsporing Verzocht en vraag je je wel eens af waarom er zoveel Marokkanen betrokken zijn bij misdaden of wil je gewoon niet zien dat er bij die lui een steekje los zit en dat steekje heet cultuur .

Koning BongoBongo | 07-05-19 | 21:21

@Koning BongoBongo | 07-05-19 | 21:21:

Slechts 1 voorval? Dan heb je gewoonweg niet genoeg gezien en begrijp ik jouw reactie.

Daarnaast haal je nu een aantal dingen door elkaar. De getuige is weliswaar een Marokkaan, maar valt m.i. niet onder misdadiger. De dader daarentegen is eveneens Marokkaan, maar valt wel onder misdadiger.

DankeSchon | 07-05-19 | 21:53
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Padjepejer | 07-05-19 | 20:38

Nogmaals, je ziet deze auto de bejaarde dame schepppen. Daarna zie je de auto VOLLEDIG tot stilstand komen. Dan zie je de auto DRIE seconde stilstaan. De bejaarde dame ligt dan nog VOOR de auto, met alleen letsel door de aanrijding.

Daarna geeft deze kansenparel gas. Je ziet het rechtervoorwiel omhoogkomen. Dit is het moment dat de bejaarde dame haar bekken breekt. De dame wordt weloverwogen OVERreden, omdat de dader niet de moeite neemt achteruit, of eromheen te rijden.

Dit is bewust. Dit is opzet. Dit is een poging tot moord.

Feynman | 07-05-19 | 20:38 | 6

Lage bloedsuiker+ramadan. Ik gok op vrijspraak of een taakstraf.

DMaN | 07-05-19 | 21:06

Afschuwelijk.

letopuwzaak | 07-05-19 | 21:54

Echt, het zal je moeder of oma zijn... k weet niet wat ik de dader zou toewensen!

2tribes | 07-05-19 | 22:22
▼ 3 antwoorden verborgen

De mensen, in eerste instantie, wel om hulp vragen maar cruciale informatie achterhouden. Hieruit blijkt maar eens te meer dat opsporing een lage prioriteit geniet. Ik wil mijn geld terug.

padbuffel | 07-05-19 | 20:37


De getuige kwam vlak na de aanrijding aan op de plek van het ongeluk. Op bewakingsbeelden is te zien dat hij even stopt naast de auto van de dader, de twee hebben even contact. De belangrijke getuige meldde zich afgelopen woensdag bij de politie, drie dagen na het ongeluk. "We zijn ontzettend blij dat hij ondanks alle twijfels die hij had, zich gemeld heeft bij ons",
De man schaamde zich enorm over de situatie.
Volgens de man is de dader vrijwel zeker een jongeman van Marokkaanse afkomst. "Dat weet hij zo zeker omdat hij zelf ook van Arabische afkomst is", laat politiewoordvoerder Willem van Hooijdonk weten. De twee mannen spraken Arabisch met elkaar, in het Darija. Dat is een Arabisch dialect.

Nou, die getuige is zijn leven ook niet zeker lijkt me...

Is dit nog nieuws? | 07-05-19 | 20:37 | 1

Het blijft gevaarlijk als getuige..

letopuwzaak | 07-05-19 | 22:02
-weggejorist-
HoogToontje | 07-05-19 | 20:37

Vorige week in opsporing inderdaad dat de ander doorreed, was al duidelijk dat het beiden Marokkanen zouden zijn na de korte stop , alleen dat volk is zo lafhartig om de ander ten alle tijde in te dekken ongeacht wat hij ook gedaan heeft.

sprietatoom | 07-05-19 | 20:36 | 1

Mooi toch die saamhorigheid, kom daar maar eens om bij Nederlanders. Sarcasm off.

2tribes | 07-05-19 | 22:26

Nou die had ik even niet zien aankomen. Ik vind het heel netjes dat de jongeman in kwestie die kech heeft laten liggen, het zou niet meer dan redelijk zijn geweest als hij er nog even twee keer extra overheen zou zijn gereden omdat ze het gore lef had voor zijn auto te gaan lopen.

Jan Slot | 07-05-19 | 20:33

Arie Boomstra, dus.

RickTheDick | 07-05-19 | 20:33

Ze bevestigen wederom de vooroordelen.

Brabeaulander | 07-05-19 | 20:32

Het smoesje ligt voor de hand: Ik had suiker tekort!
Of het alternatief: in mijn cultuur is het normaal om 79-jarige een paar keer te overrijden!

ZwarteDag | 07-05-19 | 20:32

Al zijn leugens nog zo snel, Mo achterhaald ze wel.

padbuffel | 07-05-19 | 20:32 | 1

Mo zit weer veilig bij familie in Casablanka!

funkyd | 07-05-19 | 21:18

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken