Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Voorpagina. New York Post over Trump

Duidelijk

Alstublieft Volkskrant, NRC, Nieuwsuur, NOS Journaal, KRONCRV, De Correspondent, Vrij Nederland, De Groene, Spraakmakers, De NieuwsBV, Nieuws en Co, Bureau Buitenland, Met Het Oog op Morgen, BNR, Omroep Lansingerland en overige nieuwsorganisaties met een "directeur journalistiek". Zo breng je het nieuws van de dag. Niet zeau.

"directeur journalistiek" hahaha

Reaguursels

Inloggen

Uiteindelijk gaat het om puur kinderachtig gedrag van mensen die afgunst hoog in het vaandel hebben. Deze figuren, politici, hebben te vaak en vrijwel altijd eigenbelang als ultiem streven. De EU doet hier in niets onder. Die kleuterschool wordt ook geleid door een idioot. Alleen die komt wat minder vaak aan bod bij Jinek en zo. Den Haag is helaas niet anders
Stelletje dreinende kleuters die geen benul meer hebben van dienstbaar zijn. Vrolijk drammen ze door op eigen gelijk totaal niet meer gehinderd door een vaak schokkend gebrek aan kennis.

hoocheecoochee | 20-04-19 | 07:07

Oranje man heeft schone handen. Dem h0ax destroyed zelfs. Niet impeached. Zelfs met twitter en de grote rode knop geen vergissingen. Wie had dat gedacht zeg. Huil me nog een zure sloot anders.

Aap Noot Miesje | 20-04-19 | 02:06

De New York times en New York Post hebben dezelfde “journalistieke” waarde, alleen is de één gericht op linkse wensen en de ander op rechtse. Irritant gezeur van deugmensen over de nieuwswaarde van alles wat niet stompzinnig links is is misselijkmakend.

Jago666 | 20-04-19 | 01:56
-weggejorist en opgerot-
Lagging | 20-04-19 | 01:03

Het eeuwige meten met twee maten... Ben dan niet per se fan van Trump, ik zou politiek wel op hem gestemd hebben als ik Amerikaan was en slechts de keus had tussen hem of Clinton. Simpelweg omdat hij (marginaal) net iets meer het programma nastreeft waar ik voor ben: minder (federale) overheid en minder buitenlandse interventie en oorlogen.

Toen Bill Clinton meineed pleegde over zijn seksuele escapades moesten we dat ook met de mantel der liefde bedekken van policor NL en VS. En ik vond het (in mijn jeugd en nu nog steeds) verder ook prima. Liegen over een puur private kwestie is niet een zuivere reden voor impeachment. Maar "gesprekken" hebben met een buitenlandse overheid ook niet. Er is geen verkiezingsfraude gepleegd, laat staan met medeweten van één van de kandidaten of op groot genoege schaal om werkelijk verschil te maken. Er zijn zat lobby's met een veel grotere (negatieve) invloed in DC, van Israël tot Saoedi-Arabië.

En obstructie van het rechtsproces? Toen de alom bewierookte Franklin Delano Rooseveld er niet in leek te slagen om zijn ongekende mega-interventie in de economie en het leven van Amerikanen genaam de New Deal in te voeren, omdat de kans zeer reëel was dat het Hooggerechtshof (volkomen terecht) een dikke streep zou halen door zo'n gigantische Federale machtsgreep op basis van de Grondwet, besloot meneer om te dreigen met het zogenaamde "Court Packing Plan". Hij zou, weliswaar (grond)wettelijk maar uiteraard volkomen tegen de geest van de Grondwet en de scheiding der machten in, via een meerderheid in de Senaat het Hooggerechtshof gewoon eventjes aanvullen met het aantal nieuwe rechters dat nodig zou zijn om zijn plannen erdoor te rammen.

Helaas hadden de Founding Fathers er niet aan gedacht dat ze wellicht een maximum aantal leden voor het Hof moesten instellen, of een verbod dat een zittend president of meerderheid hun aantal zomaar kon vergroten... Dus de New Deal (naar sommige maatstaven vooral een enorme belastinggeldverspilling en zeker een opmaat naar Big Government) kwam er alsnog. Tot vreugde en roem van vele (linkse) geschiedsschrijvers en politieke medestanders.

Als daartentegen de rechtse regering in Polen alle oudere rechters wil wegsturen via een pensioenleeftijd, om het systeem te zuiveren van eerdere politieke aanstellingen en hun eigen invloed te vergroten, is "de rechtsstaat in het geding". Of is ineens een gesprek met een Rus, door de president (in spé) van een land dat zo'n beetje "zeg het met bommen" heeft uitgevonden als vorm van ongevraagde buitenlandse inmenging, een kwestie van belemmering van de rechtsgang of grond voor impeachment. Tja... Hypocrisy, thy name is politics.

Wol | 19-04-19 | 20:32 | 5

@Fchecker | 19-04-19 | 22:58:
Zeker. Ik heb ook mijn twijfels over die Poolse poging om de rechtspraak te beïnvloeden.

Wol | 19-04-19 | 23:18

Pfff... wat een tirade zeg. Iets te veel wartaal om nog serieus op in te gaan.

Michael03 | 20-04-19 | 13:37

@Michael03 | 20-04-19 | 13:37:
Sterk argument weer... Als je het niet kunt winnen op feiten of logica, dan maar gaan klagen over de vorm of op de man spelen en heel hard hopen dat anderen erin trappen.

Wol | 20-04-19 | 16:22
▼ 2 antwoorden verborgen

Niemand die de subtiele redacted streepjes achter Trump is opgevallen? Zo clean is die cover dus niet ;).

Justhenk | 19-04-19 | 19:29

De Feiten uit het rapport:

Overarching Factual Issues

Although this report does not contain a traditional prosecution decision or declination decision, the evidence supports several general conclusions relevant to analysis of the facts concerning the President's course of conduct.

1. Three features of this case render it atypical compared to the heartland obstruction -of- justice prosecutions brought by the Department of Justice.
First, the conduct involved actions by the President. Some of the conduct did not implicate the President's constitutional authority and raises garden-variety obstruction-of-justice issues. Other events we investigated , however, drew upon the President's Article II authority, which raised constitutional issues that we address in Volume II, Section III.B, infra. A factual analysis of that conduct would have to take into account both that the President's acts were facially lawful and that his position as head of the Executive Branch provides him with unique and powerful means of influencing official proceedings , subordinate officers, and potential witnes

Second, many obstruction cases involve the attempted or actual cover-up of an underlying crime. Personal criminal conduct can furnish strong evidence that the individual had an improper obstructive purpose, see, e.g., United States v. Willoughby, 860 F.2d 15, 24 (2d Cir. 1988), or that he contemplated an effect on an official proceeding , see, e.g., United States v. Binday, 804 F.3d 558, 591 (2d Cir . 2015). But proof of such a crime is not an element of an obstruction offense. See United States v. Greer, 872 F.3d 790, 798 (6th Cir . 2017) (stating , in applying the obstruction sentencing guideline, that "obstruction of a criminal investigation is punishable even if the prosecution is ultimately unsuccessful or even if the investigation ultimately reveals no underlying crime"). Obstruction of justice can be motivated by a desire to protect non-criminal personal interests, to protect against investigations where underlying criminal liability falls into a gray area , or to avoid personal embarrassment. The injury to the integrity of the justice system is the same regardless of whether a person committed an underlying wrong.
In this investigation, the evidence does not establish that the President was involved in an underlying crime related to Russian election interference. But the evidence does point to a range of other possible personal motives animating the President's conduct. These include concerns that continued investigation would call into question the legitimacy of his election and potential uncertainty about whether certain events-such as advance notice of WikiLeaks 's release of hacked information or the June 9, 2016 meeting between senior campaign officials and Russians- could be seen as criminal activity by the President, his campaign, or his family.
Third , many of the President's acts directed at witnesses, including discouragement of cooperation with the government and suggestions of possible future pardons , occurred in public view. While it may be more difficult to establish that public-facing acts were motivated by a corrupt intent, the President's power to influence actions , persons, and events is enhanced by his unique ability to attract attention through use of mass communications . And no principle of law excludes public acts from the scope of obstruction statutes. If the likely effect of the acts is to intimidate witnesses or alter their testimony , the justice system's integrity is equally threatened.

Conclusion
The President ' s efforts to influence the investigation were mostly unsuccessful, but that is largely because the persons who surrounded the President declined to carry out orders or accede to his requests. Corney did not end the investigation of Flynn, which ultimately resulted in Flynn's prosecution and conviction for lying to the FBI. McGahn did not tell the Acting Attorney General that the Special Counsel must be removed , but was instead prepared to resign over the President's order. Lewandowski and Dearborn did not deliver the President ' s message to Sessions that he should confine the Russia investigation to future election meddling only. And McGahn refused to recede from his recollections about events surrounding the President's direction to have the Special Counsel removed, despite the President's multiple demands that he do so. Consistent with that pattern, the evidence we obtained would not support potential obstruction charges against the President's aides and associates beyond those already filed.

Because we determined not to make a traditional prosecutorial judgment , we did not draw ultimate conclusions about the President's conduct. The evidence we obtained about the President's actions and intent presents difficult issues that would need to be resolved if we were making a traditional prosecutorial judgment. At the same time, if we had confidence after a thorough investigation of the facts that the President clearly did not commit obstruction of justice, we would so state. Based on the facts and the applicable legal standards, we are unable to reach that judgment.

Accordingly, while this report does not conclude that the President committed a crime, it also does not exonerate him

Fchecker | 19-04-19 | 19:22 | 1

test

Rest In Privacy | 19-04-19 | 20:20

Held!

TonyMontana010 | 19-04-19 | 19:08

Trump mijn held!

RedwhiteNick | 19-04-19 | 18:25 | 3

Held der sukkels

fastpulseboy | 19-04-19 | 18:37

Van af dag een míjn held

automaat | 19-04-19 | 18:38

Heel duidelijk.

Ook de "ja maar" typjes.

Geïndoctrineerd zijn door Staatspropaganda blijkt weer eens een grenzeloos gebrek.

Rest In Privacy | 19-04-19 | 17:57

Nu de New York Times nog, en de Washington Post, CNN, MSNBC en al die andere politiek correcte MSM?
Oh, ja, en Ivo Niehe weet wie Nancy Pelosi is, en zijn vriendjes niet! ROFLOL !

Bolder | 19-04-19 | 17:35

Geenstijl dit artkel is te belachelijk. Lees de epische twitter feed van seth abramson en verrijk uzelf.

Blotus | 19-04-19 | 17:22 | 1

Een soort van Jole van Amerika.

Over belachelijk gesproken.

Rest In Privacy | 19-04-19 | 17:58

Van harte gefeliciteerd hr. Trump, laat al die z.g. democraten maar lekker naar hun ouwe moer lopen. Mijn god, al die losers van journalisten, al die zichzelf noemende Amerika 'kenners', het zou hen ze sieren als ze publiekelijk hun excuses zouden aanbieden aan de President zelf, zijn partij en het Amerikaanse volk. Maar ook aan het Nederlandse volk, er is er niet één, uitgezonderd GS die een eigen mening heeft/had, allemaal elkaar napapagaaien. Minachting voel ik voor ze, vertrouwen zal ik ze nooit meer, dat verachtelijke linkse gespuis.

Boy Cot | 19-04-19 | 16:57 | 2

Gewoon verhuizen naar Moskou. Daar voel je je vast veel beter

* Il Principe * | 19-04-19 | 22:55

Democraten links? Sinds wanneer?

Michael03 | 20-04-19 | 13:40

Trump hoort minimaal voor 2 Nobelprijzen genomineerd te staan en te krijgen .
Economie en voor de Vrede.
Wat een Topper.

liegende lippen | 19-04-19 | 16:55 | 1

u doet uw nickje eer aan

Overnijd | 19-04-19 | 19:12

Ik lees lekker The NewYork Post en de Volkskrant laat ik over aan die sufk*tten!

Ikbeneenzelfbouwer | 19-04-19 | 15:30

Maar waarom Trump naar aanleiding van het onderzoek van Mueller 'I'm fucked!' riep. Snap ik dan ook weer niet.

Willibald von Klúúúk | 19-04-19 | 15:12 | 3

het ligt iets genuanceerder maar dat interesseert de msm niet.. die laten mensen liever geloven wat jij ook denkt: The report said Sessions personally informed Trump that the special counsel had been created and that he would be recusing himself from the investigation because of his involvement in the 2016 campaign, causing Trump to become irate.
"Sessions stepped out of the Oval Office to take a call from Rosenstein, who told him about the Special Counsel appointment, and Sessions then returned to inform the President of the news," the report said. "According to notes written by Hunt, when Sessions told the President that a Special Counsel had been appointed, the President slumped back in his chair and said, 'Oh my God. This is terrible. This is the end of my Presidency. I'm fucked.'"
The report said Trump "became angry and lambasted the Attorney General for his decision to recuse from the investigation, stating, 'How could you let this happen, Jeff?'"
"The President said the position of Attorney General was his most important appointment and that Sessions had 'let him down,' contrasting him to Eric Holder and Robert Kennedy," the report added. "Sessions recalled that the President said to him, 'you were supposed to protect me,' or words to that effect."

The passage describing the moment Trump learned of the special counsel's appointment and Sessions' recusal also indicated Trump believed the investigation would significantly harm his presidency.

"Everyone tells me if you get one of these independent counsels it ruins your presidency," Trump said, according to the report. "It takes years and years and I won't be able to do anything. This is the worst thing that ever happened to me."

Ik hoop dat je het nu snapt.

BudWijzer | 19-04-19 | 17:20

Omdat hij wist dat ze deze onzin waarschijnlijk over zijn gehele ambtsperiode zouden gaan rekken.

hellothere | 19-04-19 | 18:31

@ButtWijzer | 19-04-19 | 17:20: Het heeft niets met snappen te maken maar alles met onvolledig geïnformeerd zijn, Zo blijkt.

Willibald von Klúúúk | 20-04-19 | 14:50

Arme democraten. Dit was toch bij gebrek aan goede ideeen en een degelijke presidentskandidaat hun troef. De collusion. Ze zullen nu toch echt met een goed verhaal moeten komen en een goede kandidaat, anders krijgt Trumpestein ook nog zijn tweede termijn.

Europees_Aanbesteed | 19-04-19 | 14:58 | 3

Zie het zo gebeuren dat ze die kneiterleipe 'AOC' op een podium plaatsen en haar een poging laten wagen.

TeeJee | 19-04-19 | 15:31

@TeeJee | 19-04-19 | 15:31:
Kan nog niet, ze is te jong om zich kandidaat te stele in 2020. Maar zou me niet verbazen als ze het in 2024 wel gaan proberen. De linkse media gaat een zware dinner krijgen om al die onzin die dat mokkel uitkraamt recht te breien.

Sir Hackalot | 19-04-19 | 17:09

@TeeJee | 19-04-19 | 15:31: dat gaat ze dus echt niet helpen. En god verhoede.. zij is een Groenlinkser on steriods.

Europees_Aanbesteed | 19-04-19 | 17:33

Trump! I love him. Geweldige kerel. Hij zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Heerlijk. Fuck the democrats.

Palms | 19-04-19 | 14:29 | 7

@KielzogGrrrr | 19-04-19 | 15:26: wel een beetje eenzijdig om zo te zeuren, hij heeft wel de belasting verlaagd de "crumbs" van pelossi is ieder jaar 1000-2000 dollar in de zak van de amerikanen die niet in van die liberal hellholes wonen met hoge staatbelastingen. die muur wordt gebouwd met defensiefondsen nu, omdat de DemocRats niet willen dat hun nieuwe stemvee wordt geweerd. Voor de Jobs vecht hij vaak, en hard terwijl iemand als AOC haar eigen district uit een deal met Amazon naait! en hij zou een conservatief benoemen in het Supreme Court, Check. en die man, Kavenaught, is onterecht beschuldigd door die Ratten van de Ezelpartij. en wacht maar tot hij Amy Barret Cohen benoemd ipv RBG.... liberal heads explode. oh en de economie loopt goed, minste werkloosheid voor veel bevolkingsgroepen etc... en Hillary gaat de bak nog wel in, maar dat is een gevecht van de lange adem....

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 16:14
▼ 4 antwoorden verborgen

Dit wist iedereen met een beetje verstand al lang. En het fraaie is ook dat steeds meer mensen inzien dat je geen enkele media bron meer voor waarheid kan aannemen en zelf op zoek gaan. De spin die CNN en MSNBC aan het verhaal geven is hilarisch. Kijk naar de (volledige) persbijeenkomst van Barr www.youtube.com/watch?v=FfDPw9Cqm5Y (let ook op Rosenstein als je op zaken vooruit wil lopen) over het document en vergelijk dit even met hoe de MSM dit interpreteert. Heb potdomme het document ook doorgenomen www.justice.gov/storage/report.pdf , je moet wel met een hele gekleurde bril gaan kijken wil je op basis daarvan beweren dat Trump echt verkeerde dingen heeft gedaan. Tenzij het praten met Russen strafbaar wordt gemaakt (let op de democraten gaat hiertoe aanzetten). Hij wilde liever niet onderzocht worden voor iets wat hij niet gedaan heeft …. goh.
Feit is: Ze hebben heeeeeeeeeeeeel erg hun best gedaan om een misdaad te vinden en die hebben ze niet gevonden. Nu is Trump aan zet.

Rest In Privacy | 19-04-19 | 14:18 | 3

Ik geloof er geen barst van dat je het hebt gelezen. Fake News

Fchecker | 19-04-19 | 15:11

@Fchecker | 19-04-19 | 15:11:
ik geloof er ook geen barst van dat jij snapt wat je aan het lezen bent. Fakechecker.

TeeJee | 19-04-19 | 15:28

@TeeJee | 19-04-19 | 15:28: jij kent me helemaal niet dus wat weet jij nou over mijn begripsvermogen? Niets.

Fchecker | 19-04-19 | 17:31

Op een vrijdag middag roept Trump White House Counsel McGahn in de oval office en geeft hem orders om Jeff Sessions te informeren dat Special Counsil Robert Muller III moet worden ontslagen. McGahn weigert en voorkomt daarmee een Saturdaynight Massacre , en daarmee red hij z'n baas. McGahn loopt intussen nog steeds in goede gezondheid rond in D.C. , want Trump heeft hem niet met een Bajonett neergestoken. Andere types uit het verleden, Stalin, Mussolini etc. hadden heel wat anders gedaan. Echter de Democraten beschuldigen nu Trump tot op de dag van vandaag van obstruction of justice.

rmstock | 19-04-19 | 14:03 | 1

Niet alleen de Democraten, ook de FBI. Over het belemmeren van de rechtsgang is het laatste woord nog niet gezegd.

SjonnieC | 19-04-19 | 14:14

En hier nog een kers op de taart : www.youtube.com/watch?time_continue=1... Gewone zwarte vrouw over " white privelege " . Kun je aan iedere SJW laten zien . Gaan ze niet leuk vinden, ze vertelt echt heel goed hoe het zit.

Kim-Jung-Un | 19-04-19 | 14:01

www.geenstijl.nl/5147266/voorpagina-n... Naar mijn weten mag je als buitenlander nog steeds niks voor 100% bezitten , zit de chinese overheid achter ALLE chinese bedrijven, dus protectionisme is gewoon NODIG ! Jij hebt je naam echt gestolen ! Je lijkt wel chinese namaak .

Kim-Jung-Un | 19-04-19 | 19:54
▼ 10 antwoorden verborgen

Ze gaan gewoon door hoor.
-We demand the full disclosure of the whole UNREDACTED Mueller report.
And we will put every letter of it under the microscope. We will indite Mueller before a senate hearing, we will demand the dismissal of AG Barr, we will focus on his tax returns and the investigation of building fraud and corruption,
We will dig up all the dirt. And we WILL impeach 45!
This is not the end. This is just the beginning.
Our fight for decency, morality, justice and the future of our planet is going on.
Until 45 is arrested and removed from the White House before the eyes of the whole world in handcuffs. Until 45 will be convicted, and until 45 will be hung like any nazi should be hung. Until the GOP will be exposed as a criminal sydicate and persecuted in this manner. Until the forces of evil will be exterminated. And until the forces of good, the forces of humanity, progress and empathy will finally prevail and our nation will be cleansed from this fascist reactionairy nightmare. This is not the end. This is just the beginning.
The fight goes on!-

Ab Sconditus | 19-04-19 | 13:29 | 3

Onvoorstelbaar dat zooitje bejaarden in de VS politiek, knettergek stelletje.

Uw Verzekeringsadvis | 19-04-19 | 13:41

@Uw Verzekeringsadvis | 19-04-19 | 13:41: Dit begint angstig veel te lijken op de politieke halsafsnijders-retoriek die voorafging aan de Amerikaanse burgeroorlog van 1861-1865. Sommige linksen schijnen het land inderdaad nog liever in een nieuwe burgeroorlog te willen storten dan dat Trump president blijft, of dat hij herkozen zal worden.

Ab Sconditus | 19-04-19 | 13:48

Lastig die mensen die niet tegen hun verlies kunnen.

Nieuwepieper | 19-04-19 | 20:47

Ik ben geen Trump basher, maar de manier waarop Trumps entourage NET NIET met de Russen heeft samengespannen is niet zo fraai. Of een onderzoek gerechtvaardigd was, hangt niet af van de uiteindelijke bevindingen, maar van de oorspronkelijke verdenkingen. Gezien de gedragingen heeft men die ernstige verdenkingen wel over zichzelf afgeroepen.

SjonnieC | 19-04-19 | 13:28 | 9

@SjonnieC | 19-04-19 | 15:34:
En bijvoorbeeld de Saudi's hebben Hillary Clinton, die powerfeministe die vliegtuigladingen Jihadi dollartjes aannam, geholpen. Buitenlandse hulp is dus niet strafbaar, collusion wel.

Festen | 19-04-19 | 15:57

@Festen | 19-04-19 | 15:57: Dat Hillary een betere president was geweest, waag ik te betwijfelen. Dat zij minder vuile handen zou hebben evenzo.

SjonnieC | 19-04-19 | 16:14
▼ 6 antwoorden verborgen

Tja, het rapport schetst een volkomen disfunctioneel white house waar de baas alom afwezig is een het personeel danst op de tafels. Tel uit je winst.

Fchecker | 19-04-19 | 13:27 | 2

Ik denk zelfs dat ze in Irak en Syrie wel blij zijn met dit disfunctionele Witte Huis, zeker als ze het vergelijken met het Witte Huis ervoor

omanders | 19-04-19 | 13:56

Is wel fijn voor Putin, Xi Jinping en nog wat van die dictators die het ook niet hebben op vrije pers.

Michael03 | 20-04-19 | 13:54

Die zieke rothond loopt nog wel op een andere manier tegen de lamp. Overigens is de Metro nog een kwaliteitskrant vergeleken bij de NYP.

KielzogGrrrr | 19-04-19 | 13:17 | 8

@KielzogGrrrr | 19-04-19 | 14:38:
Met iemand die zo uit zijn nek kletst als u, geloof ik ook in een ondergang van historische proporties.

Roadblock | 19-04-19 | 15:54

Het begrip 'kwaliteitskrant' zegt ook weinig meer. Bij de massale aanrandingen in Keulen zwegen alle 'kwaliteits'-MSM, terwijl een tabloid als Express het nieuws wél als eerste publiceerde. Voor echt nieuws moet je tegenwoordig ook tabloids lezen.

Festen | 19-04-19 | 16:12
▼ 5 antwoorden verborgen

Mooi stukje van Tim Pool (waarmee ik mooi ook eens buiten Mn bubbel kom) youtu.be/1bEH0c0t-pw

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 12:54 | 3

Ik vind die Tim Pool een aanwinst voor het journalistenkorps. Kan niet genoeg aandacht krijgen wat mij betreft. Levende bewijs dat links ook eerlijk kan journalistieken, als ze maar willen.

treintrien | 19-04-19 | 13:33

@treintrien | 19-04-19 | 13:33: inderdaad, en ik volg hem om ook eens buiten mijn rechtse bubbel te komen. Ik vind hem aardig objectief, en ook al zal ik het politiek niet met hem eens zijn, het is fijn om eens argumenten te horen ipv radeloos geschreeuw.

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 13:59

Heel juist Geen Stijl, top gepubliceerd !!
Wat hebben we ons laten besodemieteren door al die linkse betweters.

Sneu en raak, vind ik het voor die afgeserveerde journalisten en talkshow van babbelkous en nooit eens neutrale Jinek met haar linkse vrienden: Groenhuysen, Twannetje Huys, die bij de NPO urenlang zendtijd kregen om over Trump te zeuren en hem beschuldigen over die zgn/. Russische connectie.
Fout zaten ze.
Groenhuysen, Huys en Jinek zijn journalistieke leugenaars , foute voorlichters die ongestraft blijkbaar hun foute boodschappen aan ons kunnen afgeven.

outdoor | 19-04-19 | 12:43

De democraten staan ongetwijfeld op de stand 'self-destruct'. Niets meer aan doen. Zie: de pvda.

Pierre Lebon | 19-04-19 | 12:42 | 1

Inderdaad, ik vraag mij regelmatig af of zij en de media het schrijven aan de wand niet zien:
Mene tekel ufarsin: Gewogen en te licht bevonden.
Kan 1 op 1 gekopieerd worden naar onze media.

Roadblock | 19-04-19 | 16:06

Het is hilarisch om te zien hoe de dems nu opeens vallen ober het feit dat de Republikeinen het steeds hebben over ‘no collisions’

Met als argument ‘als men dat steeds moet benoemen, dan zal het wel een leugen zijn’

Nadat ze zelf bijna drie jaar lang de media, de politiek en de burgers de burgers gek maakte met ‘Russian collusion’

De geloofwaardigheid van de dems zijn totaal weg.

Ik geloof nog steeds in mijn theorie, dat het de dems waren die trump probeerden te framen inde hoop de verkiezingen winnen..

Dat mislukte en men heeft geprobeerd deze leugen vol te hoiden tot 2020..

Het heeft hun de kop gekost..

killRoy1982 | 19-04-19 | 12:36

Dit land is stuk en de journalistiek is deaud... het is wachten tot de economische bodem er onderuit valt en de corruptie in 1x totaal transparant wordt.

Ton8695 | 19-04-19 | 12:35

Als er niets meer te melden is over Trump of Putin schakelt men over op klimaathysterie of Wilders en Baudet bashen.
Men graaft zeer ijverig door aan het eigen journalistieke graf.

Eppo | 19-04-19 | 12:19 | 2

Was het maar een graf, dit lijkt eerder op een gebed zonder end. Het nieuws is enkel nog maar stelselmatig alles dat niet uit linkse koker komt aan het afkraken en de linkse meute huilt met de wolven mee.

EEnzame SchizofrEEN | 19-04-19 | 12:30

Zolang de staat zulke media blijft funden houdt het nooit op.

vlotterik | 19-04-19 | 13:56

Trump is geen "gewone" conservatief als Reagan. Hij zaagt stelselmatig aan de Trias politica, het fundament onder democratie en rechtsstaat. Minister van Justitie Barr is nog maar 2 maanden geleden door Trump benoemd. De man manifesteert zich als hoofd pr Witte Huis.

beniknouzoslim | 19-04-19 | 12:19 | 9

@H. Caulfield | 19-04-19 | 13:22:
Ach ja, de realiteit is moeilijk voor simpele anti-schreeuwertjes.
Reaguurder beniknouzoslim is dus niet zo slim :)

TeeJee | 19-04-19 | 13:57

Ja, hij had iemand moeten benoemen die faliekant tegen hem was, zoals de democraten altijd doen.

Roadblock | 19-04-19 | 16:02

Trias politica is een te moeilijk woord voor deze site. Bovendien, gezien de regelmatige kritiek van Wilders, Baudet en types als Eerdmans is het geloof ik de bedoeling dat politici voor rechter gaan spelen en dat er eens een stevige Leider komt die Orde op zaken gaat stellen. Een soort Putin of Xi Jinping die tenmiste STAAN voor onze Christelijke (en sinds kort ook) Joodse tradities

Michael03 | 20-04-19 | 14:04
▼ 6 antwoorden verborgen

Trump, waarschijnlijk de meest cleane Amerikaanse President ooit!

Janneus | 19-04-19 | 12:17

Ik hoop wel dat de Amerikanen nu een bekende stereotypering gaan waarmaken. Sue them for everything they are worth! Mediabedrijven, redacteuren, opiniemakers, journalisten en jazeker ook politici. The lot of them.
.
Deze kongsi heeft namelijk onnoemelijk schade toegebracht aan het vertrouwen in media, autoriteiten en politiek alsmede willens en wetens een wig gedreven in Westerse samenleving door het doelbewust pogen een verkiezingsuitslagen te ondergraven. Naast laster en smaad zaken hoop ik dat ook haatzaaien en ophitsen overwogen worden.
Dit wangedrag vergt een prijs.

Parel van het Zuiden | 19-04-19 | 12:17 | 1

Waarom?

Als ze slim zijn gebruikende de media tegen zichzelf als campagne tegen de democraten..

De media en de democraten hebben het er zelf naar gemaakt..

killRoy1982 | 19-04-19 | 12:38

Niet te vergeten Eva Engnek!

apfelstrudel | 19-04-19 | 12:11

Trump is gewoon de allerbeste President van de USA aller tijden.
Zijn beeltenis zal op Mounth Rushmore gebeiteld worden voor Eeuwig.
Gelukkig mogen Wij nog 5 jaar van zijn Presidentschap genieten..
Wat een Topper !

liegende lippen | 19-04-19 | 12:08 | 3

Second that

Solar666 | 19-04-19 | 12:11

Promises Made, Promises kept! van mijn part krijgt ie z'n eigen berg naast Mount Rushmore!

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 12:56

Mee eens!

Palms | 19-04-19 | 14:17

Wat is er nu mis aan samenwerking met Rusland? Zouden ze hier eens wat meer moeten doen. Met onze toekomstige aardgasleveranciers zouden de diplomatieke banden juist verstevigd dienen te worden. Zoals laatst, toen die spionnen gewoon terug naar huis mochten. En Trump weer wat steviger in het zadel nu als ik het goed begrijp. Prima voor Amerika toch.

SlimmeBelg | 19-04-19 | 12:01 | 8

@Kim-Jung-Un | 19-04-19 | 13:59:
Ah, u heeft ook door dat er in deze rubriek plotseling een groep onbekende reaguurders uit het niets opspringen alsof het de paddentrek is.

Roadblock | 19-04-19 | 15:56

www.geenstijl.nl/5147266/voorpagina-n...
Die republikeinen zouden eigenlijk opgesloten moeten worden in een kamp of zo.
Gelukkig strijden de democraten met open visier en zijn wars van laster en modder gooien.
He, waar gaat deze topic ook al weer over ?
Weet u het nog beniknoumoslim?

Roadblock | 19-04-19 | 15:59
▼ 5 antwoorden verborgen

Al iets bekend over het geboorte bewijs van barry soetoro aka barack hussein obama?

komtdatschot | 19-04-19 | 11:55 | 1

Nee natuurlijk niet, in die islamitische landen raken ze wel vaker paperassen kwijt.

Solar666 | 19-04-19 | 12:13

En ik maar denken dat de zure regen er niet meer was.

Dutch_Holland | 19-04-19 | 11:48 | 1

Hoe kan het anders dat de NL-se media zo zuur is?

Dutch_Holland | 19-04-19 | 12:24

Twee jaar lang hebben de Democraten en hun vriendjes in de media tegen de mensen gelogen.

Ze hebben de "Collusion" hoax gepromoot en de mensen wijsgemaakt dat Trump met de Russen zou hebben samengewerkt tijdens de verkiezingen.

En nu zitten ze in de rats. Ze kunnen zich geen houding geven en verliezen nog meer geloofwaardigheid.

Tucker: Two years of Russia hysteria is over
www.youtube.com/watch?v=IJEw0b9lCmY

Kaskensj | 19-04-19 | 11:46 | 1

En nu Killary onderzoeken!

MoltisantiBeer | 19-04-19 | 11:59

Ik ben meer geïnteresseerd naar de handel en wandel van Hillary Clinton gedurende haar ambtsperiode. Ook de Clinton Foundations zou eens aan een grondig onderzoek moeten worden onderworpen.

Boy Cot | 19-04-19 | 11:42 | 3

heb geduld, dat gaat allemaal nog komen in de volgende delen van deze "film"

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 11:54

Als er bij Hillary Clinton echt wat aan de hand was, dan was Trump dat toch al lang aan het doen?
Hij heeft overal toegang tot, net zoals zijn volgelingen. Als ze in de afgelopen twee jaar iets gezien hadden dat ze tegen de Clintons konden gebruiken, dan was dat al lang naar buiten gekomen.

RogerWilco | 19-04-19 | 12:55

@RogerWilco | 19-04-19 | 12:55: zo makkelijk gaat dat allemaal niet. als je weet hoe diep de deepsate ( waar de Clintons oa bij behoren) zit. ze hebben 2 jaar nodig gehad om de corrupte deepstate lui uit de top van diverse ministeries te verwijderen. daarnaast: hoe denk je dat het gaat zodra HRC en Bill van bed worden gelicht door een SWAT-team? de hel breekt uit.... massale protesten en rellen etc. nee dit moest langzaam gebracht worden. Want ze weten ook al lang van de FISA misbruiken om dus de trumpcampagne te bespioneren en dat gaat pas net beginnen! als er voor 2020 geen bijzondere dingen gebeuren, dan eet ik m'n alluhoedje op.

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 13:04

This is the beginning of the end.
His presidency is crippled.
The bomshell.
This is the tipping punt.
He will not serve out his term.
The walls are closing in.
He is under water.
www.youtube.com/watch?v=qjUvfZj-Fm0

Roadblock | 19-04-19 | 11:42

Waar jullie je allemaal druk over maken op deze prachtige dag.

Muuke | 19-04-19 | 11:36 | 1

Ga je topless zonnen vandaag?

HoerieHarry | 19-04-19 | 11:37

Ook hier op GS waren een aantal mensen er heilig van overtuigd dat dit rapport de Grote Boze Witte Man Trump wel even op zijn plek zou zetten.
Wat wapperden zij met hun vingertje, elke keer dat er een Trump artikeltje geplaatst werd, en wat waren de mensen die het niet met hun eens waren toch fout!

Nu blijkt dat de onderzoekers niks hebben kunnen vinden waarvoor ze Trump aan kunnen klagen of afzetten; en hebben de vingerwapperaars er iets van geleerd? Nee hoor, gewoon op dezelfde manier door gaan, wapperen en deugen.
Hebben de Democraten in de VS er dan iets van geleerd? Nee hoor, dezelfde retoriek, door op dezelfde weg.

Nou, dan nog maar eens 4 jaar heh? Kijken of het deugvolk dan eens door krijgt waarom dit toch heeft kunnen gebeuren. De kans op dergelijke zelfreflectie acht ik echter klein.

TeeJee | 19-04-19 | 11:30 | 5

Trump is helemaal niet vrijgepleit. Er lopen talloze spin-off onderzoeken. William Barr is 2 maanden door Trump benoemd. De man handelt als hoofd pr Witte Huis in plaats van als onafhankelijk Minister van Justitie.

beniknouzoslim | 19-04-19 | 12:22

@beniknouzoslim | 19-04-19 | 12:22:
Je doet exact wat ik heb beschreven in mijn tegel. Vooral zo doorgaan, je bewerkstelligt precies datgene wat je niet wil.

TeeJee | 19-04-19 | 12:33

Hear hear.

Palms | 19-04-19 | 14:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat zou Ollogren en Sylvana hier nu van vinden ?

Baron de laclou | 19-04-19 | 11:29 | 1

Sylly zal vast wel mede slachtoffer zijn van Trump of iets anders, net hoe haar bril staat. Olly wil minder inspraak, minder info en dus minder kranten.. want dat is beter voor de democratie.
Zojuist vernomen dat Syl niet blij is met het mooie weer want, nou ja, wanneer is ze nou wel blij.

donkieshot | 19-04-19 | 13:49

hehe die laatste !

Baron de laclou | 19-04-19 | 11:31

New York Post is van Newscorp die weer van fam. Murdoch is, die ook Fox heeft opgericht. Niet zo raar dat zij dit schrijven. En om dat onderzoek nou een Dem Hoax te noemen is natuurlijk bullshit, alsof ze het allemaal hebben verzonnen.. Die entourage van Trump was wel degelijk met erg veel Natasja's en Pjotrs aan het dineren. Je kan niet zeggen dat het allemaal volledig onverdacht is. Is Trump een marionet van Vladje; dat is nu wel duidelijk van niet maar dat zijn medewerkers aan het kutten waren met die Russen is gewoon een feit.

kokkie klaphaak | 19-04-19 | 11:28 | 7

Foxnews is geen nieuwszender maar een propagandazender van de Republikeinen. Foxnews is onvergelijkbaar met de links georiënteerde NPO.

beniknouzoslim | 19-04-19 | 12:24

@beniknouzoslim | 19-04-19 | 12:24: gelukkig zijn MSNBC en CNN niet bevooroordeeld he! oh wacht dat is de NPO (maar dan erger) van de USA!

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 12:43

Het is inderdaad verbazend (of juist niet) dat iedereen hier de Geenstijl-overlords nawouweld omdat ze de voorpagina van de newyork post als headline gebruiken..... Ik vind het vooral grappig dat Trump 3 jaar heeft geroepen dat Mueller onbetrouwbaar is, maar dat Trump nu wel zijn onschuld baseert op het rapport van diezelfde man.

Het Koude Gooi | 19-04-19 | 13:01
▼ 4 antwoorden verborgen

Great ! fuck de democraten met hun Hillary gekonkel en het niet tegen hun verlies kunnen.

Baron de laclou | 19-04-19 | 11:26

Verder heeft Trump wel hoeren in Moskou lopen onderzeiken. Tenminste, dat was 2 jaar geleden op het Jeugdjournaal.

Mammeloe | 19-04-19 | 11:23 | 4

Ach, rond de 70 krijgen sommigen last van urineverlies hoorde ik.

HoerieHarry | 19-04-19 | 11:31

Ja en nog steeds geen rectificatie in de MSM, het is schandalig dat ze dit soort rommel de ether in slingeren zonder verantwoordelijkheid te nemen

tjongerschans | 19-04-19 | 11:42

Precies, 'verantwoordelijkheid' kennen de MSM-journalisten niet. Staat redelijk op het einde van het alfabet. Dan zijn ze naar huis. @tjongerschans | 19-04-19 | 11:42:

bolletje kaas. | 19-04-19 | 12:05
▼ 1 antwoord verborgen

Vandaag in "NRC checkt": Rafael van der Vaart liep vaak de meeste kilometers van het team.
Lekker belangrijk.
Ze kunnen beter hun eigen artikelen checken.

buicksquad | 19-04-19 | 11:23

Dit is de zoveelste nagel aan de doodskist van MSM in de VS. Je kon de paniek zien op CNN toen de 1e conclusies van het Mueller rapport uitkwamen. Kanniewaarzijn en "jamaar toch hè". En als de libtard Dems (op deze manier en tegen de feiten in) blijven doorzagen en graven naar bewijzen (die er kennelijk overtuigend en onweerlegbaar gewoonweg niet zijn) om de eigen aannames te kunnen onderbouwen, dan worden de kansen voor een 2e termijn van de huidige POTUS nòg groter. En dat terwijl het hele circus nog moet gaan beginnen.

Grijskijkert | 19-04-19 | 11:22

Kan iemand uitleggen waarom het slecht zou zijn als het campagneteam zich verdiept in aangereikte informatie? Alleen omdat het Russisch is, is het fout. Alsof er in de VS geen mensen rondlopen die de grootste leugens vertellen vanuit hun religieuze overtuiging.

Het Westen voert oorlogen om democratie te verspreiden, maar zou zelf niet bestand zijn tegen wat dirt vanuit Rusland over de democraten? Kennelijk voelt men een enorme noodzaak de informatiestroom richting de kiezer minutieus te censureren en manipuleren. Denkt daar in deze discussie niet eens kritisch over na.

Het "goede" verhaal moet naar de kiezer zodat deze het "goede" hokje aankruist.

Feynman | 19-04-19 | 11:22 | 1

Goed punt. Ook de NL overheid wil ons doen geloven dat alles wat Russisch (en nu ook Chinees) is bij voorbaat fout is. Die boomerang zal vanzelf wel retour komen.

Sprinkhaan | 19-04-19 | 11:28

Ik ben ooit van Geenstijl gaan houden omdat ze roerden waar het stinkt en graag de waarheid vertelden. Die tijd is helaas allang voorbij.

Cheeky Bastard | 19-04-19 | 11:21 | 7

@Roadblock | 19-04-19 | 11:48: Jij quote toch ook de media? Je eigen waarheid is inderdaad gemakkelijk te vinden tegenwoordig.

Cheeky Bastard | 19-04-19 | 11:52

@Cheeky Bastard | 19-04-19 | 11:52: De MSM en de Democraten lopen al jaren te hakken op Trump. Als er al iets van een vleug van een begin van een actie van Trump in de "verkeerde " richting had gewezen, was dat allang naar buiten gekomen. Dat Is Er Niet. Hou eens een keer op. Jullie lijken kinderen die niet tegen hun verlies kunnen.

zwartzondersuiker | 19-04-19 | 12:05

@Cheeky Bastard | 19-04-19 | 11:52:
Integendeel. Jouw waarheid wordt steeds moeilijker te vinden.

Lohengrin | 19-04-19 | 13:25
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik koop de Volkskrant alleen voor de vliegvakantie-advertenties en de kruiswoordpuzzel. En 's-avonds hup, onderin de kattenbak.

Koonkluk Huis | 19-04-19 | 11:21 | 2

Dure kattenbakvulling.

upbeat | 19-04-19 | 11:24

@upbeat | 19-04-19 | 11:24: Je wilt toch het beste voor die beesten. Als die van mij één week hebben gescheten op een Frankfurter Algemeine, claimen ze meteen de tuin en dus buren.

H. Caulfield | 19-04-19 | 13:00

Sinds wanneer is de mening van een columnist (Michael Goodwin) die de voorpagina van NYP bereikt ineens een feitelijke constatering? Heerlijk hoe de fakenews aluhoedjes trump fanboys hier (Waarom hebben we die eigenlijk in NL) een plaatje van een voorpagina plotseling als de ultieme bevestiging van hun gelijk zien, maar als een krant van de vijand het doet het bestempelen als fake news.

Quantum Suicide | 19-04-19 | 11:20 | 5

Er staat een feitelijk constatering: no crimes committed. Oftewel jou comment bestempelen wij officieel als Fake News

Sprinkhaan | 19-04-19 | 11:25

Quantum Suicide ---> je bent heerlijk naief.
Je kunt ook stellen, feitelijk stellen, dat de dems inmiddels al jaren op zoek zijn naar een smoking gun maar deze niet hebben gevonden. Deze partij zit er nu zo diep in dat ze nooit meer kunnen toegeven dat er niets is.
Dat trump een hork van een vent is, alla.. Dat de entourage van Obama/Clinton/Bush ook contacten met den Ruskies hadden hoor je er niet veel bij.
Alle nieuws is gekleurd, linksaf of rechtsaf heeft iedereen belangen, alles kan verdacht gemaakt worden.

donkieshot | 19-04-19 | 12:05

Dronken gelul van een linkse wensdenker die zijn socialistische heilstaat af ziet breken. Gebruikte tactiek: gekleurd spiegelen, ridiculiseren, linkse praktijken omdraaien. Gelukkig is het geen vraagwaterval zoals sommigen hier houden om aan te slaan om dat ene antwoord waar ze naar op zoek zijn. Kan dat weer ingezet worden als mank spervuur om het linkse eigen gelijk te krijgen. Ook al verzint men er van alles bij of gewoon doodzwijgen. Fake huil tegeltje dus wat QS hier neerzet. Daar gaat je utopie knul, uithuilen op de schouder van Rösenmuller en je krijgt een koekje van Mao en een Samsam om in de bus terug te lezen.

Acar_ketimun | 19-04-19 | 12:14
▼ 2 antwoorden verborgen

Misschien kan Mouthaan dat verhaal nog eens vertellen van die democratische President die met een sigaar in de poes van zijn secretaresse zat te frummelen.

drs. P | 19-04-19 | 11:18 | 4

Haha nee, geef deze eikel nou geen podium.

BozePaarseMan | 19-04-19 | 11:21

Touche!

Mammeloe | 19-04-19 | 11:22

Of die andere democratische schuinsmarcheerder die het met Marilyn Monroe deed... of the greatest of them all, FDR, met zijn affaires. Goed voorbeeld doet volgen bij de Democrats.

Enrique C | 19-04-19 | 11:30
▼ 1 antwoord verborgen

Nul komma nul juridische gronden gevonden door die Mueller. Enige wat rest is geroeptoeter en framing. De argumenten zijn al jaren verdampt op de linker flank.

Sprinkhaan | 19-04-19 | 11:18 | 3

Zou ik ook zeggen als ik die vooringenomen Trump-waas nooit eens voor mijn voor feiten wegduikende kop wegtrok

Prinsemarij | 19-04-19 | 11:24

Vanmorgen mijzelf blauw zitten ergeren aan die mutsen van WNL.
Gasten: HCSS Han ten Broeke(VVD), die uit de kamer zonder enige vragen in een Defensie/TNO instituut zit, (Wat draaideurcorruptie?) en wel heel vaak te zien is op WNL
En Esther de Lange(CDA) EU parlementarier, die haar gezicht moet laten zien voor de europese verkiezingen, en mij nog steeds een antwoord schuldig is op een vraag van 1 jaar geleden.
De dames wilden weten van het orakel ten Broeke of Trump nu van de haak was.
Ze waren duidelijk teleurgesteld door het antwoord, dat (ook de Nederlandse) de media het twee jaar bij het verkeerde eind hadden, en nederig excuus zouden horen te maken.
Ze voelden zich niet zelf aangesproken.
Gelukkig zei Han ten Broeke iets over framing en Trump.
Gretig vroegen ze of het huis van afgevaardigden de zaak nu zou laten rusten, en waren zichtbaar opgelucht, toen Han zei, dat er waarschijnlijk opnieuw allerlei onderzoeken door de democraten zouden worden aangespannen.

Roadblock | 19-04-19 | 11:18 | 1

Dat je überhaupt naar dat wanstaltige programma kijkt met een divers *kuch* pallet aan presentatoren. Maar dat zal wel positieve discriminatie heten.

Sprinkhaan | 19-04-19 | 11:20

Ze geloven het niet, en het maakt niet uit hoeveel bewijs er is, ze blijven er aan twijfelen en over doorzeuren.

Een beetje zoals Trump over de geboorteakte van Obama.

Maar dan anders.

Rammstein | 19-04-19 | 11:18

Benieuwd hoe The New York Post het Nederlandse nieuws duidt.
Verder wel leuk dat Pritt voor de VK wil bepalen wat voor en op wat voor manier zij nieuws brengen. Zou leuk zijn als de VK morgen opende met een beschouwing over het aantal lekkere wijven in de vrijmibo.

Superior Bastard | 19-04-19 | 11:18

Gelukkig volgt nu de declass van de Fisa docs, Huber onderzoek, Withaker onderzoek, Obama Hillary en de rest moeten vrezen want verraders krijgen nog steeds de doodstraf in de VS

ardeverb | 19-04-19 | 11:17 | 1

WWG1WGA! Pain is comming!

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 11:59

De New York Post is een tabloid, vergelijkbaar met de Sun. Niet heel serieus te nemen, dus.

WahedPissebed | 19-04-19 | 11:17 | 1

Serieuzer dan de fake news media die 2 jaar lang een leugen hebben proberen te pushen.

Rest In Privacy | 19-04-19 | 11:25

Daarbij is die Mueller ook nog een laffe hond door te stellen, jahhhh ik kon niets vinden maar ik wil geen oordeel vellen, dat is aan de minister om te besluiten te vervolgen of niet. Als in: de verantwoording afschuiven. Als ie wat kloten had gehad had ie gewoon gezegd: "ik heb gevonden, en zet daarom ook niet aan tot vervolging".

peterdh | 19-04-19 | 11:15 | 1

Die Mueller is dermate vooringenomen en politiek gekleurd, dat die keutel hem zijn hele leven nog dwars zal blijven zitten.

Sprinkhaan | 19-04-19 | 11:22

Trump hoort in hetzelfde rijtje thuis als Stalin, Mao, Pol Pot, Idi Amin en Andries Knevel.

Zo, gratis stukje duiding.

Ichneumonidae | 19-04-19 | 11:15 | 1

Precies. Mannen met daadkracht. Je kan het niet met ze eens zijn maar ik ken weinig andere mannen die een obesitasepidemie zo krachtig konden bedwingen.

omanders | 19-04-19 | 14:20

1st and 10. 40 yard line. Eerste horde is genomen, blijf het nieuws daar volgen mensen! big things are going to happen!

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 11:14

Als er niets vernietigends in het rapport staat kun je natuurlijk altijd doen alsof, er zijn altijd mensen die er intrappen.

priks | 19-04-19 | 11:12

Da's lachen gieren brullen om zoveel domheid.

copywriter | 19-04-19 | 11:17

Hoop Trump fan boys hier.... waarom eigenlijk?

Risingson | 19-04-19 | 11:11 | 8

Ben geen Trump fanboy, maar ook geen Hillary lover. Ik vond Hillary tijdens de verkiezingen een graadje erger dan Trump en oorlogszuchtiger.
Waar ik me wel mateloos aan heb geergerd is de constante stroom van negatieve artikelen over Trump in de Nederlandse media.
Nu al ruim twee jaar lang. En niets over de inhoud of over beleid maar alles over wat hij wel eens gezegd zou hebben of zijn tweets.
Het sloeg en slaat helemaal nergens op.
Als je het met iemand niet eens bent dan heb je het over zijn beleid en wat de consequenties daar van zijn.
Daar baseer je de oppositie op.
Helaas zie je dat niet meer bij zogenaamd links of progressief Nederland.
Het enige waar ze constant in verzanden is een scheldpartij of verdachtmakingen. Alles gericht op het persoonlijke.
Kijk maar hoe ze nu weer Baudet aanvallen of altijd met Wilders hebben gedaan. De honden lusten er geen brood van.
Kortom, ik heb niets met Trump maar wat ik nu al veertig jaar krijg voorgeschoteld van zogenaamd links en progressief Nederland is zo corrupt en misselijk makend dat zo een beetje iedere verandering een vooruitgang is.

Zapata10 | 19-04-19 | 11:27

Ik heb de verkiezing van Trump gevierd met een fles champagne, en de volgende dag zitten gieren om die zure smoelen van die nieuwslezers, en het gedraai van de media om maar niet toe te geven dat ze FOUT zaten (he Brabbelbeer!).
Er zijn lieden die na twee jaar nog steeds niet kunnen verkroppen, dat hij gewonnen heeft, en NOG STEEDS president is, ondanks alle media aanvallen.
Ik voorspel dat hij ook weer herkozen wordt. Kan ik weer een fles voor opzij zetten, want de laatste ging op bij de afgelopen verkiezingsuitslagen :)
Oh, wat zei je eigenlijk Risingson?

Roadblock | 19-04-19 | 11:34
▼ 5 antwoorden verborgen

Misschien kunnen de nieuwslezers bij de NPO nog wat oefenen op het maskeren van meewarige blikken, cynisch gefrons en rare stembuigingen als ze dit nieuws brengen? Lieve help, je kunt de obsessieve, redeloze Trump-haat er haast met plakken afsnijden.

Schulzie | 19-04-19 | 11:11 | 3

Jaloezie, eindelijk iemand, wat je ook van hem vindt, die de verkiezingsbeloftes tracht na te komen.

Muuke | 19-04-19 | 11:27

@Muuke | 19-04-19 | 11:27:
Ja en dat moeten wij niet willen met zijn allen, want dan valt Rutte zo negatief op. (Proest)

Roadblock | 19-04-19 | 11:35

Dat heeft er bij mij een jaar of twintig geleden voor gezorgd dat ik geen NPO meer kijk. Die non verbale communicatie. Zorgelijk kijken, afkeurende blikken, maar ook knippen in beelden of bewust weglaten van achtergrond informatie.
De verandering van houding als er een pro EU of kartel item komt. Ben wel klaar met die rommel. Karskens heeft helemaal gelijk.

Zapata10 | 19-04-19 | 11:42

Trump gaf maarmaals een bevel om Muller te ontslaan. Dat zou obstruction zijn. Maar zijn ondergeschikte Mcgahn negeerde dat directe bevel van zijn president. Trump wordt dus gered door de insubordinantie van zijn eigen mensen.

BBC News - Mueller report: Why wasn't there obstruction of justice?
www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-47...

Melchett | 19-04-19 | 11:09 | 1

staat dat er in dan? en daarnaast is volgens mij de enigste die die Counsel op kan heven of Rod Rosenstein of de minister van justitie...

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 11:15

We zien nu duidelijk dat de media in NL alleen maar leugens verspreid.

MooseNL | 19-04-19 | 11:09

Ach ,het is ook de enige krant die milieu bewust per luchtfiets bezorgt wordt.

Datgingniegoed | 19-04-19 | 11:05

USA USA.

cat22 | 19-04-19 | 11:01 | 1

USA USA USA

Baron de laclou | 19-04-19 | 11:28

Rapport is vernietigend voor Dirty Donald hoor. Eerst zelf lezen voordat je spin copy paste.

charlieroot | 19-04-19 | 11:00 | 15

@ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 12:07:

Fijn dat je meteen iemand typeert als opportunist wanneer je het niet met hem eens bent. Zegt geen donder over mij maar alles over jou.

charlieroot | 19-04-19 | 23:10

@peterdh | 19-04-19 | 11:09:

Je vergelijking gaat niet op natuurlijk. Je bekritiseerd het onderzoek om de bevindingen. Dat is scorebordjournalistiek. Wanneer je vrouw vemist wordt en jij je huis met bleek gaat boenen, haar spaarcenten overboekt naar jouw rekening, haar kledingstukken verbrand en de buurman intimideerd dan is het geheel terecht dat de politie grondig onderzoek doet. Dat dan blijkt dat er geen moord is gepleegd maakt dat niet anders.

charlieroot | 19-04-19 | 23:14

@charlieroot | 19-04-19 | 23:14:
Naja ten eerste als je het over vreemde vergelijkingen hebt, zou ik zelf eens een andere zoeken want dit is wel heel ver gezocht.

- Het onderzoek is gestart vanwege vermeende beïnvloeding van de verkiezingen en samenzwering met de Russen.
- Daarvan bleek niets waar.
- In de tussentijd is er door de media keer op keer op keer op keer op keer hoog van de toren geblazen dat trump schuldig is en ze betichtte hem van de meest rare dingen.
- Daar bleek dus niets van waar.
- Dus in de tijd dat je full time onderzocht wordt door een special counsel en de media er bovenop springen als dolle aasgieren, probeer je er alles binnen de wet aan te doen om de impact zo min mogelijk te laten zijn. Want:
- Nogmaals de veronderstelde misdrijven, beïnvloeding van de verkiezingen en samenzwering met de Russen zijn *niet waar* , dat wist je zelf donders goed.
- Nu er dus niets van de onderzochte mogelijke misdrijven waar blijkt de zijn, weten de dolle aasgieren nog steeds niet van ophouden en gaan ze het hebben over het feit dat je niet stilzat tijdens de rituele-scalpeer-sessie van de media en consorten.
- Waarbij dus ook nog eens een keertje niets illegaals is gebeurd.
- Dus; en de onderzochte feiten zijn niet waar, en er is geen sprake van obstruction of justice.

En dan als klap op de vuurpijl, zegt degene die al die zaken moest onderzoeken: "Ik verbind er geen conclusie aan" , dat moet de politiek doen. Ja amehoela. De enige reden waarom ie dat doet, is dat als hij er een conclusie aan zou verbinden, de enige juiste conclusie had geweest; Er is geen sprake van collusion, er is geen sprake van beinvloeding van de verkiezingen , er is geen sprake van geen enkele van de andere 9 (negen!) mogelijke zaken. Ik heb niets gevonden. En ok al zat de President niet stil tijdens onze scalp-sessie, is ook *daar* niets strafbaars gebeurd.

Maar nee, dat zegt ie niet. Lekker in het midden laten in de hoop dat er nog een politicus op los gaat.

peterdh | 19-04-19 | 23:56
▼ 12 antwoorden verborgen

Hallo RTL, Pauw, Jinek, M. Hallo radio1. Wat is jullie volgende demonisering. Iets van populisme, fascisme, racisme ? Want het gepeupel dient wel naar de stasie te luisteren. Je weet wel. Die gasten die het prachtig vinden dat het referendum in een record-tempo is afgeschaft (zoals in de DDR) en de democratie uitsluitend bestemd is voor de elite (omdat het klootjesvolk het toch nog snapt).

Kamervraag | 19-04-19 | 11:00 | 1

De komende 4 weken zijn alle pijlen weer op Thierry gericht, en alle bekende quotes van de bekende correcte media, BNers en politici komen weer langs: fascist, extreem-rechts, vrouwonvriendelijk, klimaatontkenner, populist, etc.

SugarCandyMountain | 19-04-19 | 11:11

Ik kan me er ook vreselijk aan ergeren dat elk NPO programma het over Michelle Obama heeft die voor veel geld de Ziggodome bezoekt.
Om het uiteraard over feminisme, zwart zijn etc. te hebben.
Die Melania daar moeten we wat meer aandacht aan besteden.
Die lekkere Sloveense milf...

HoerieHarry | 19-04-19 | 10:59 | 2

die Sloveense Milf houd zich meer bezig met echte problemen zoals kinderen die gepest worden, zodat ze straks geen doorgedraaide gek worden. daarnaast heeft Melania meer klasse in haar kleine teen dan die First Ladyboy.

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 11:12

Er is nu crisis overleg bij de Volkskrant NRC en NPO.
agendapunt 1: hoe kunnen we dit nieuws verdraaien.

Jacktheflipper | 19-04-19 | 10:57 | 2

Nee joh. Zitten vast in eigen gelijk.

Kaas de Vies | 19-04-19 | 10:58

Ze ontkennen het gewoon en zeggen dat er voldoende redenen zijn voor impeacement. ik kan niet wachten op de scherpe analyse van Twan, Pauw, Jinek en hopenlijk ook Peter Rrrrr.

Blonde Nel | 19-04-19 | 11:00

Jarenlang geschreeuwd over het gevaar van 'Fake News'.
Jarenlang werd het dagelijks georeerd en gebrand op je netvlies. "Trump is een illegitieme president, De russen zitten erachter!"

De staatsomroep heeft dit klakkeloos gekopieerd. Iedereen ter wereld heeft nu het idee dat de president van Amerika illegitiem is.

Nu blijkt dus dat ze zelf jarenlang Fake News hebben verspreid.
Vertellen ze aan hun luisteraars?: "We hebben nepniews verspreid, En dat was een vreselijk iets van ons. We willen ons excuus aanbieden en we gaan bij onszelf goed ten rade waarom dit heeft kunnen gebeuren zodat dit nooit meer gebeurd.
Het verspreiden van nepnieuws is immers een vreselijk iets zoals wij vaak zelf hebben verteld. En wij zouden totaal geen geloofwaardigheid meer hebben als we onze EIGEN principes niet naleven, Zeker op de kosten van uw belastinggeld"

Niks van dat!... Gewoon doodzwijgen. Oogkleppen op en vingers weer in de oren, Lalalala nooit gebeurt., Orange man bad.

*Honk honk*

KutFilosoof | 19-04-19 | 10:57 | 1

wordt nog leuker zometeen als 1 van hun talkingheads John Brennan de bak in vliegt.

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 11:13

Misschien wordt het tijd dat de Democraten zich druk gaan maken wie Trump gaat uitdagen in 2020..... de smeercampagne is mislukt en begint een beetje sneu te worden......

Fatwabuster | 19-04-19 | 10:57 | 1

Bij gebrek aan een betere kanidaat moeten ze wel de pijlen op Trump richten.
Erg verontrustend dat zo’n groot land als de USA niet met betere mensen kan komen.

Jacktheflipper | 19-04-19 | 11:02

Iets verderop pagina 290 van dat rapport staat: "Everyone tells me if you get one of these independent counsels it ruins your presidency." Dat wisten ze bij de Volkskrant ook heus wel.

Verder zegt het genoeg dat ze na zo'n 2 jaar onderzoek (à raison de 35 miljoen dollar) niets hebben kunnen vinden om Trump op te pakken.

Gobbledygook | 19-04-19 | 10:55 | 2

NOS vermelde letterlijk dat Trump volgens Mueller zou hebben gezegd dat het onderzoek het einde van zijn presidentschap zou zijn. Dus zonder de 'everone tells me'. Mueller heeft Trump niet ondervraagd. Ze hebben elkaar waarschijnlijk nog nooit gesproken, dus Mueller heeft het niet uit eerste hand gehoord. Een subtiele vorm van framen, want als Trump zegt dat het het einde zou zijn van zijn termijn als president, dan zal hij wel wat gedaan hebben.

StiekemeBunzing | 19-04-19 | 11:03

@StiekemeBunzing | 19-04-19 | 11:03: Hij doelde niet op het einde van zijn mandaat. Hij bedoelde een blok aan zijn been die zijn doelmatigheid beperkte.

H. Caulfield | 19-04-19 | 12:52

Zou Trump wel zo onschuldig zijn zoals hij zelf zegt? Hoeveel mensen zijn tijdens het onderzoek niet vervangen? Blijft twijfelachtig. Wat staat er in de weggelakte passages? Maar ook hier geldt de regel dat je onschuldig bent totdat het tegendeel is bewezen. De president kan dus zijn grote ego weer laten gelden.

Mannes | 19-04-19 | 10:55 | 6

jazeker

Blonde Nel | 19-04-19 | 11:02

Wat mij nou bij al die antiTrump boys opvalt, is dat ze nooit eens hun ongelijk kunnen toegeven.
Is dat iets typisch links?

Roadblock | 19-04-19 | 11:52

die weggelakte passages? dan had je naar Barr moeten luisteren gisteren, dat zijn bronnen, Onderzoeksmethodes en andere dingen waarvan je niet graag hebt dat mensen die onderzocht gaan worden weten hoe dat gaat. daarnaast Trump heeft juist niks laten weglakken wat hij wel kon laten doen!

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 12:32
▼ 3 antwoorden verborgen

De aanname dat Trump onder één hoedje met de Russen heeft gespeeld, is gepresenteerd als feit. Tegenstanders van Trump baseren het complete verhaal op het zogenaamde 'Steele dossier', dat volledig uit de duim is gezogen. De hele fundering is dus gebaseerd op drijfzand. Ook Nederlandse media liepen er massaal achteraan, ook nadat Barr in de samenvatting al had gezegd dat er niets te halen viel.

Iedereen die denkt dat Trump toch wel zou hangen door dit onderzoek, kijkt niet naar feiten, maar laat zich volledig leiden door het principe dat de wens de vader van de gedachte is. Trump's tegenstanders hebben een illusie achtervolgd en dit gaat ze parten spelen bij de volgende verkiezingen. Het geeft Trump nl. een stok om ze mee te slaan, plus de democraten hadden beter hun energie kunnen steken in hun eigen kandidaten.

StiekemeBunzing | 19-04-19 | 10:54

Knap van Trump. Zijn voormalige advocaat legt het goed uit. Je moet er respect voor hebben. Hij is niet heel erg slim maar dit kan hij goed. Maar dat doet hij al zijn hele leven.

Andrew Deen | 19-04-19 | 10:53 | 2

Jij bent natuurlijk veeeel slimmer....

Lood om oud ijzer | 19-04-19 | 10:58

je bedoelt die Cohen die de bak in gaat?

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 12:32

de krant brengt leugens in het land

Rest In Privacy | 19-04-19 | 10:52

Kaaaaaaaaaarriiiiiiiiiiiiiiiin Ollengron !!!!!!!!!

Mammeloe | 19-04-19 | 10:52 | 1

Jij moet wel bloedgeil zijn om zo naar haar te verlangen

Blonde Nel | 19-04-19 | 11:04

€3,10
Voor 1 krant! Dafuq!

Is dit nog nieuws? | 19-04-19 | 10:50 | 2

Maar dan heb je ook niets

Jacktheflipper | 19-04-19 | 10:54

Even de tegenstelling: Dick Schoof wordt hier afgemaakt omdat hij een paar regeltjes in een rapport aangepast wilde zien (|maar niet kreeg) om de toonzetting te veranderen.

Trump krijgt echter onvoorwaardelijke steun, terwijl hij echt op alle manieren heeft geprobeerd dit onderzoek te frustreren, wat (ook) niet lukte omdat medewerkers daar niet aan mee wilden doen.

Even dat contrast.

Beste_Landgenoten | 19-04-19 | 10:49 | 7

Trump gaat herkozen worden. Begin alvast maar te jenken, deugneus.

HaatbaardKnipper | 19-04-19 | 10:58

Zure druiven in het kwadraat. Huilie huilie.

TeeJee | 19-04-19 | 11:23
▼ 4 antwoorden verborgen

Ja, totale lulkoek van de Democraten, en waardeloos van de NOS dat ze dit brengen alsof het enig gewicht zou hebben.

Lagonda | 19-04-19 | 10:52

'Dit is het einde van mijn presidentschap'. Redelijke analyse van Trump op dat moment; zelfs als je niet schuldig ben kunnen de insinuaties aan je blijven plakken wat hem invloed en uiteindelijk de herverkiezing zou kosten.

Maar de Amerikaanse media en Democraten gooiden zich met zoveel furie op deze beschuldigingen dat het een alles of niet strijd werd. En nu heeft Trump gewonnen, hebben de media en Democraten helemaal niets meer, hun reputatie naar de haaien, en is de herverkiezing van Trump bijna verzekerd.

quantumcollider | 19-04-19 | 10:48 | 6

@Beste_Landgenoten | 19-04-19 | 10:51: obahama is ook geen echte amerikaan... dat zogenaamde geboorte certificaat is nep en degene die het heeft opgesteld is als enige overleden tijdens een vliegtuig crash

Captain_Dipshit | 19-04-19 | 10:58

@Beste_Landgenoten | 19-04-19 | 10:51: vreemd dat docenten en mede jaargenoten Obama niet herkenden van Harvard.. dat dat geboorte certificaat zolang heeft geduurd. ik heb een theorie maar die is te alluhoedje voor u.

ikworstelengadouchen | 19-04-19 | 12:47
▼ 3 antwoorden verborgen

Beetje de fox news aanpak he, 1 headline pakken en dat als waarheid beschouwen, was het maar zo simpel.

menage | 19-04-19 | 10:48

Jullie vergeten het laagste van het laagste: Mouthaan van RTL

bart de Vlaming | 19-04-19 | 10:48 | 3

Die is linkser dan links en nog steeds in love met Hillary.

Pislinq | 19-04-19 | 10:59

@Pislinq | 19-04-19 | 10:59: en zijn gezicht staat scheef. Geen aangenaam gezicht, met alle respect natuurlijk.

Vlerk | 19-04-19 | 11:01

CNN zijn de grootste sore losers.

azijnseikerT | 19-04-19 | 10:47

De volkskrant kan nu eenmaal niet direct hun fascistische nepnieuwstrekje laten varen
als hun grootste nieuwsvijand, in deze zaak, wat schonere handen blijkt te hebben.
Anders zouden er in dat vod alleen nog maar reclames voor milieu vervuilende vliegvakantie instaan en louter links georiënteerd meningen van oninteressante columnisten.

Halul gebakken | 19-04-19 | 10:46

Trump moet en zal , koste wat het kost, linksom of rechtsom, maar vooral linksom, kapot gemaakt worden en belachelijk gemaakt worden.
Te zielig en onprofessioneel voor woorden...
Kleuters...

laurentius | 19-04-19 | 10:44

Juridisch is - voorlopig - Trump niet aangeklaagd, hoewel op vele manieren door hem is gepoogd het onderzoek te frustreren, door mensen te ontslaan, druk uit te oefenen op onderzoekers dan wel functionarissen of via de media als Twitter kritiek te leveren. Dat het niet lukte is in veel gevallen te danken geweest aan de weigering van naaste medewerkers. Daar heeft hij dan mazzel mee, achteraf. Dat staat allemaal keurig in het Mueller rapport.

Feit is dat een deel daarvan daadwerkelijk strafbare feiten zijn, ware het niet dat een zittende president daarvoor niet vervolgd kan worden, tenzij het voldoende is voor een afzetting. Dat laatste is echter eerder een politiek dan strafrechtelijk vraagstuk en niet haalbaar, noch wenselijk.

Dat triomfalisme over Trumps "overwinning" is dus ook niet zo heel erg op zijn plaats. Feit is dat Trump een flinke zet in de rug kreeg van de door Rusland gehackte, via Assange gelekte, emails van de democrats, vlak voor de verkiezingen, nog geen dag nadat Trump op TV de Russen verzocht om emails te leveren over Hillary. Nee, dat was geen collusion op zich, want er lag geen officieel verzoek natuurlijk via diplomatieke of andere lijjnen, maar hoe duidelijk wil je het hebben? Het gebeurde "out in the open" zelfs.

Afgezien daarvan is de vraag is natuurlijk ook, waarom Trump zoveel moeite deed om dit onderzoek te frustreren, als hij toch geen collusion had gepleegd? Hij had dan toch beter kunnen zeggen, onderzoek maar wat je wil, ik ben toch niet schuldig. Die houding had hem veel beter gepast en meer krediet opgeleverd. Maar nu wekt hij toch behoorlijk de indruk dat er wel wat te verbergen viel, nietwaar..

En sinds wanneer is teh New York Post een krant met een heilige status?

Beste_Landgenoten | 19-04-19 | 10:43 | 12

Goed geschreven, maar feitelijk niet geheel juist. Er zijn GEEN strafbare feiten vastgesteld en Mueller heeft nadrukkelijk (zie ok Bill Barr's persconferentie van gisteren) bevestigd dat het niet aanklagen van Trump, niet gebaseerd is op de "onschendbaarheidsregel" (no indictment of sitting Presidents), maar op het feit dat er geen juridische basis is voor een aanklacht. Er is GEEN basis voor impeachment vanuit het Mueller rapport.
De New York Post heeft geen "heilige status", maar is wel een van de weinige kranten die laten zien hoe je de conclusies van het rapport kunt laten zien. Mueller had er belang bij door middel van ambiguiteit (zgn new obstruction of justice theory) de discussie over Trump's handel en wandel voort te laten slepen (alles om Obamagate uit de wind te houden). En de Nederlandse pers vliegt er ook al te graag in.
De MSM heeft zich twee jaar laten misleiden, uit luiheid, of is er zelfs willens en wetens in meegegaan, terwijl het tegendeel allang bekend was via publicaties van bekende auteurs in de US (zie bijv Spygate van Dan Bongino). Negeren is dan de bekende strategie. Veel US en Europese pers schreven hier dus jarenlang "eloquent nonsense" over.

Non_Smoking_Gun | 19-04-19 | 11:17
▼ 9 antwoorden verborgen

“Als je me zes regels geeft die geschreven zijn door de meest eerlijke van alle mensen, zal ik in deze regels iets vinden waardoor hij hangt”, aldus Kardinaal de Richelieu. Er moet echt wel iets te vinden zijn over Trump.

El Rico Grande | 19-04-19 | 10:43 | 1

De rechtstaat vraagt wie de crimineel is achter de misdaad, niet andersom. Echter, bij Trump mag je dus zeggen: ik heb de misdadiger al, nu alleen blijven zoeken naar de misdaad?

Non_Smoking_Gun | 19-04-19 | 11:23

Onzin duurt nu al drie jaar ! Het woord onzin ook te vervangen door het woord clickbait voor de views ! Ps Geen woord bij Pauw hierover ssssssstt hou je adem in en stik niet

vicecity1 | 19-04-19 | 10:43

de tegenstanders kunnen hun verlies niet aan en zagen maar door en door totdat ze op een futiliteit stuiten en dat dan enorm enorm opblazen om te zeggen, we zeiden het toch.

Walgelijke lui die politici en vooral politici die niet tegen hun verlies kunnen.

Fedde71 | 19-04-19 | 10:42

Stukje in de Volkskrant rechtsonder ook. Ja, we willen wel foto's over de Holocaust laten zien maar het moet natuurlijk niet te gruwelijk zijn. Dus, treinreisje Auschwitz is prima maar eenmaal binnen, nou nee, doe maar niet. Mensen zouden eens de indruk kunnen krijgen dat het daar geen pretpark was. Man man man...
En inderdaad, krijg een beetje een deja-vu hier. Trump is in de VS vrijgepleit, maar hier pruttelt de goegemeente nog wat na. Ditto voor die aanval in Irak waarvan uiteindelijk de VS toegaf dat Saddam geen wmd - meer - had, maar wij gingen rustig nog even door de aanval te rechtvaardigen ( MinDef Henk Kamp: nou ja, Saddam is natuurlijk een heel slecht mens en het is goed dat hij weg is ). Ik zie een patroon...

Graaisnaaiert | 19-04-19 | 10:42

We zijn nu voorbij halfweg Trump-1 en nog steeds hebben de Democraten geen eigen verhaal wat zo goed is dat de tegenstander er geeneens toe doet. Het is zoals in NL, een volledige obsessie met de leider van de tegenpartij.

skoftig | 19-04-19 | 10:42 | 1

De gevestigde orde is totaal in paniek. De afstand met de kiezer is zo groot dat men dit helemaal niet aan heeft zien komen.

Kukooo1 | 19-04-19 | 10:58

Orange man is bad... begrijp dat nou eens...

CNN is nu echt helemaal van het padje af.. en de democraten zijn bang dat nu naar buiten komt dat hun neger prins op illegale wijze de republikeinen heeft lopen bespioneren en dat killary tot op het bot corrupt is.. 2020 gaat een eitje worden voor Orange man

Captain_Dipshit | 19-04-19 | 10:40 | 1

'neger prins' = 'negerprins'

HogeNood | 19-04-19 | 11:23

Die New York Post verkoopt Trump nu wel als een soort schoonmaakmiddel.
"Got Russians? Get Trump Clean!"

Burt Cokain | 19-04-19 | 10:40

Dat heet toch cognitieve resonantie of zoiets?

hotnot | 19-04-19 | 10:40 | 1

Haha! Cognitieve dissonantie - maar ik sluit resonantie met zo'n bord voor hun kop niet geheel uit.

Non_Smoking_Gun | 19-04-19 | 15:28

€ 3,10 tegenover $1.50. De linkse stierenstront wordt duur betaald.

Fijnstoffer | 19-04-19 | 10:39 | 1

Ik eet nog liever stierenstront dan dat ik lid word van de Zoutzuurbode.

Marcello Christiani | 19-04-19 | 10:52

Ze zijn er ook allemaal heel erg laat bij. Robert Jensen bracht dit nieuws al een aantal weken/maanden geleden.

EUrofoob | 19-04-19 | 10:39

Voor wie denkt dat Trump 'clean' is na dat rapport doorgekeken te hebben heb ik nog een huis aan zee in de aanbieding. In Emmen.

Gerard | 19-04-19 | 10:39 | 3

Context is lastig.

WammesWonder | 19-04-19 | 10:41

Alleen als het een penthouse is. Bij voorkeur van een vies oud mannetje.

Frau Merkel | 19-04-19 | 10:43

@Frau Merkel | 19-04-19 | 10:43: Pechtold?

Mr_Pikibelly | 19-04-19 | 11:03

En met dit rapport ligt de mogelijkheid van een herverkiezing van Trump (als hij nog een termijn wil) open.
De Democratische Partij is een verzameling extremisten geworden, daar zie ik niet heel snel een eenheid komen die het goed gaat doen. Het zou anders kunnen worden als Wassila Hachchi Ilhan Omar gaat steunen.

El Rico Grande | 19-04-19 | 10:39 | 1

*proest*

Graaisnaaiert | 19-04-19 | 10:47

En die presentator van DWDD met dat dode haar riep om de haverklap:"Het net rond Trump is zich aan het sluiten.!!!
Wat zijn die linkse hijgerige hyena's bij de NPO toch laag.
Ik moet toegeven dat ik Trump ook niet zo'n geweldige vent vond maar hoe meer die vieze media heb bashen hoe meer ik sympathie voor de man krijg.

Pranfeuri | 19-04-19 | 10:38 | 1

Dat dus. En dat zien wie hier ook met FvD. Ik denk dat iedere FvD stemmer, straks in mei weer op FvD zal stemmen, + een nieuwe groep die het bashen zo onderhand ook helemaal zat is. Met zulke vijanden op links heb je geen vrienden meer nodig.

Kukooo1 | 19-04-19 | 10:54

@ Pieter Derks: Je ziet er in pak uit als een consultant die zich ergens binnen lult.

Burt Cokain | 19-04-19 | 10:37

En voor het gemak vergeten de Trump lovers hier maar even hoe hard de oranje baviaan om onderzoeken riep toen het nog niet zo zeker was dat ie gewonnen had.

LesPaul | 19-04-19 | 10:37 | 3

Maakt niet uit, hij is groter dan Jezus Christus en Adolf Hitler samen, ik hou van Trump. Het is dat ik geen bejaarden pijp, maar anders.

skoftig | 19-04-19 | 10:39

Leuk whataboutism. Zo noemen jullie dat toch?

WammesWonder | 19-04-19 | 10:40

Zuur hé dat na al die jaren massale onderzoeken er nul,niets verkeerds aan rump blijft kleven.
Maar blijf vooral doorgaan met zoeken, het maakt Trump alleen maar sterker.

2voor12 | 19-04-19 | 10:46

Ik geloof d'r geen ene zak van.
In het rapport wordt volop verwezen naar 'tactical witnesses' en 'relativity appeals', hetgeen suggereert dat er selectie plaats heeft gevonden van een getuigen, getuigenverklaringen en dat er nogal bagatelliserend wordt omgegaan met stellingen en onderzoeksvragen.

Wat mij betreft is er nog voldoende ruimte voor kritische journalistieke interventie.

Boris Poepnagel | 19-04-19 | 10:36 | 3

Er is altijd een selectie van getuigen.

El Rico Grande | 19-04-19 | 10:40

@El Rico Grande | 19-04-19 | 10:40:
Ja, maar uit het woordje 'tactical' (veelvuldig gebezigd) maak ik op dat er gericht wordt geselecteerd.

Boris Poepnagel | 19-04-19 | 10:42

@Boris Poepnagel | 19-04-19 | 10:42:
Selectie op onafhankelijkheid is prima. Zogenaamde getuigen met een eigen politieke agenda moet je terzijde schuiven. En dat is inderdaad tactisch en zegt niets over een bias.

2voor12 | 19-04-19 | 10:44

Wie zit er achter al die demonstraties die nu al 2 jaar duren?

spamzuiger | 19-04-19 | 10:36

Tja. Gisteren bij het staatsjournaal hadden ze het ook weer over het Mueller-rapport. Er staat ook NIET in dat de president NIET iets strafbaars heeft gedaan, was een beetje de strekking van het verhaal. [zucht...]

VanBukkem | 19-04-19 | 10:36 | 3

De NOS: Trump wilde invloed op Rusland-onderzoek, hoe deed hij dat?
Dus dat hij dat deed staat kennelijk vast?

spamzuiger | 19-04-19 | 10:38

Ach ja, als je zelf crimineel bent zul je er vanuit gaan de alle andere mensen dat ook zijn. Zoals de waard is..

WammesWonder | 19-04-19 | 10:38

En staat er in dat rapport dat ik iets strafbaar gedaan heb?

LuNaTeeQ | 19-04-19 | 10:43

Feiten liegen niet. Daarom moet de leugenpers het met gevoelens doen.

Guido | 19-04-19 | 10:36

€3,10!!??

Rallywally | 19-04-19 | 10:36 | 1

Aflaten zijn altijd al aan de prijs geweest, kattenbakvulling wordt ook steeds duurder en als je wc papier echt op is speelt geld geen rol.

Frau Merkel | 19-04-19 | 10:45

MSM... gaap.

Thoth | 19-04-19 | 10:36

Het begint absurd te worden. Nieuwsuur gisteravond weer doorzeuren.

drs. P | 19-04-19 | 10:35 | 1

Ze reageren daar zwaar teleurgesteld, Tweebeeke kon zich bijna niet in de hand houden!

lanexx | 19-04-19 | 11:39

Ook op Radio 1 net weer "Ja maar dit, ja maar dat. Er zal toch iets zijn.".
Toegeven dat ze er totaal naast zaten met hun hijgerig gedrag doen ze niet in de linkse media.

2voor12 | 19-04-19 | 10:34 | 1

Mooi he. Keer op keer op keer geven ze zichzelf een brevet van onvermogen, intolerantie en haat met dat doordrammen van ze. Snap niet dat er mensen zijn die ze nog serieus nemen. Echt, wij hebben geen msm-journalistiek in dit land, wij hebben opiniemakers. Dat soort figuren dus wat wat we in ons onwelgevallige landen "systeempropaganda" noemen, een soort van apparatchiks dus.

Graaisnaaiert | 19-04-19 | 10:46

De demokraten kunnen nog steeds niet accepteren, dat zij de 2016 verkiezingen hebben verloren. En hun afkeer heeft een hele lange baard!

mazel_tov | 19-04-19 | 10:34 | 2

Weet je wat? We plakken er nog 4 jaar aan vast.... kan Ivana nog een beetje rijpen die vervolgens de toko over neemt. Fasten your seatbelts links volk.... het wordt een lange rit.

Pedronegro | 19-04-19 | 10:45

Ach in Nederland vinden velen het ook moeilijk te verkroppen dat de Regentenpartij steevast een comfortabele meerderheid haalt.

JTKDM | 19-04-19 | 10:48

De democraten zullen het niet opgeven. Corrupte Hillary is geen probleem want van het eigen kamp maar er moet toch iets te vinden zijn over bad Orange man. En anders gaan ze huilen.
De huidige samenleving in een notendop

WatZalIkErvanZeggen | 19-04-19 | 10:34

Wat ernstiger is, is dat er in bepaalde kringen blijkbaar getwijfeld wordt over rokjesdag?!

Timide_Aso | 19-04-19 | 10:33 | 6
▼ 3 antwoorden verborgen

Dat kan niet, want nos.nl zei gisteren dat Trump in de problemen zat.

skoftig | 19-04-19 | 10:33 | 1

NOS is net als Rutte. Het tegenovergestelde is waar.

Frau Merkel | 19-04-19 | 10:45

En vooral de Mouthaan

M3nn0123 | 19-04-19 | 10:33

Ze blijven gewoon doorgaan met zeuren. Dit rapport verandert er niks aan.

Montu | 19-04-19 | 10:32 | 3

Ze beginnen zelf dit soort fake news en hoaxes. Net als bij verkiezingen zijn het zure verliezers.

funkyd | 19-04-19 | 11:07

@funkyd | 19-04-19 | 11:07: jullie houden er van dat van bovenaf bepaald wordt wat je te zien krijgt? genoeg totalitaire landen waar je je gram kan halen.

Satria | 19-04-19 | 13:53

@Satria | 19-04-19 | 13:53: OMG de ironie in uw plempsel is tè groot om uit te leggen. Ga aub naar de kroeg en ga niet langs start.

HA, BIER!1! | 19-04-19 | 16:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken