NIDA: "Hagenees wordt Hagenoot"
2 april. Moslims in je bil.
En daar is het volgende dat KApOdT moet met dank aan de omvolking, de massa-immigratie en de ongebreidelde influx der inboreale ondankbaren. De woorden Hagenees en Hagenaar (uitleg) moeten head first van een flat worden gegooid, en vervangen door HAGENOOT. We hebben de datum dubbel gecheckt bij OmroepWest, maar er staat 2 APRIL, dus is het waar en geen grap. 'Het woord is gebaseerd op het feit dat iedereen stadsgenoot is van elkaar', zegt Nida-fractievertegenwoordiger Cemil Yilmaz. Snappu 'm? Stadgenoot -----> Hagenoot. Het staat allemaal beschreven in de Hagenota, een soort van klimaatakkoord om de inwoners van Den Hagistan beter te laten samenleven. Moet je vooral De Hagenees zijn Hagenees zijn ontnemen, dat bevordert de integratie enorm. Hagenees Henk Bres (Twitter) heeft het bericht nog niet gelezen, dus zometeen straks in uw timeline: Zallik jÁh is een hétah voah je trétah gevuh zodat juh tanduh peletons gewés, je reet uit komme marshere?
Andere punten die NIDA wil:
-Extra toezicht en aandacht voor radicalisering, extremisme, rechtspopulisme en rechtsextremisme;
-Extra toezicht in Duindorp en extra aandacht voor de veiligheid van Hagenoten die er wonen en waarvan de wortels buiten Den Haag liggen;
-Als de gemeente discrimineert, dan moeten er excuses en compensatie volgen voor het slachtoffer. Ook wordt de schuldige ambtenaar ontslagen;
-Gemeente moet woon-, horeca-, sport-, stage-, werk- en/of onderwijsdiscriminatie bestrijden door maatregelen te nemen zoals het inzetten van naming and shaming' en de uitsluiting van overheidsopdrachten;
-Ondersteuning van meertalige opvoeding en onderwijs. Dat is een meerwaarde voor de stad vindt Nida;
-Een vastgestelde hoeveelheid medewerkers (quota) met verschillende culturele achtergronden bij (semi)publieke organisaties;
-Alleen nog roetveegpieten tijdens de Sinterklaasoptocht;
-Gratis parkeren met bijvoorbeeld het Offerfeest, Joods nieuwjaar of Holi;
-Een zusterstadverband aangaan met steden die het nodig hebben, te beginnen met de steden Ramallah en (Oost-)Jeruzalem, hoofdstad van Palestina.
Update: Nu met reactie Henk Bres
Social
Reaguursels
InloggenVijfentwintig jaar geleden heb ik de bui al zien hangen en iedereen maar roepen dat het niet zo'n vaart zou lopen! Klerezooi!
Hageaapnootmies.
Dat vind ik dan toch wel weer een mooi tijdsdocumentje, de reactie van meneer Bres. Geeft aan dat de verhoudingen definitief zijn verschoven. De Hagenees als minderheid in eigen stad.
Een lid van Nida is dus N,idioot ?
Laat ze zich eerst maar eens gaan gedragen als een Hagenaar. Dat is in dertig jaar nog steeds niet gelukt.
Jezus wat een tering grafkop heb die Bres toch. God sodeju wat een ellende.
'heb'? Leer eens schrijven joh!
Zaterdag is mijn vriendin jarig, we hebben voor de zondag een buffet besteld bij de Chinoot.
Je zal maar uit Mali komen.... *proest*
Ik lees in de aanbevelingen:
gemeenten moeten woon-, horeca-, sport-, stage- en onderwijswerkzaamheden uitsluitend laten verrichten door bedrijven en personen met een etnische achtergrond.
Op zich is dit geen slecht idee.
Zeker! Het wordt ook steeds beter naarmate de islam verder ons land verovert omdat het uiteindelijk over ons, autochtone Nederlanders gaat, zodat dit bij ons zelf terecht gaat komen. Of bedoelde u dat niet?
@Bakschuif | 03-04-19 | 00:29:
Lijkt mij 'sienies' bedoeld. Iedereen heeft een etnische achtergrond.
Sorry hoor maar sinds wanneer is Bres de maat der dingen, de morele toetsteen onzer beschaving en slijpsteen voor ons intellect? In zo’n wereld wil ik niet leven.
Mag het een kanarie in de mijn zijn dan? Voor uw m.i. wat voorbarige conclusie kunt u zich desgewenst melden bij lanceerbuis 37 met bestemming outer space, maar dat is dan nadrukkelijk uw keuze.
En wie zich niet bekeert tot Hagenoot wordt net als de Hugenoten paar eeuwen geleden vermoord.
Bartolomeüsnacht nieuwe stijl
dacht dat De Haag van die sterke grote stoere tattoe jongens hadden die de confrontatie met scheids en grens niet schuwen, andere voetballers dan hun cluppie tot de meest vreselijke ziekten verwensen en met de pliesies vechten.. kunnen die niet een keer optreden? nee ? want nuchter dus laf!!
Wat was je punt precies ? Nuchtere mensen zijn laf ? " tattoe" jongens moeten optreden tegen wat exact ? Andere voetballers dan hun cluppie zijn hagenoten of dan weer niet ? Schuimbekken als Guy maar nog minder touw aan vast te knopen. Toch knap.
Volgens mij kun jij beter niet denken!
Henk Bres is toch die veroordeelde crimineel die voor de lol homo’s in elkaar sloeg? Tegenwoordig vooral bekend als fanatiek retweeter van de meest uiteenlopende hoaxes over voornamelijk asielzoekers. Laten we dat soort gekkies aub niet serieus gaan nemen, laat staan een podium bieden hiero.
Bent u de reserve-Joris van dienst?
Nee, we moeten jou serieus nemen! Eikel!
kom d'r maar in Joris...
Krijg nou tiete.... staat al anderhalf uur; ben toch voor veel minder gejorist. Ga kijken wat Harry Jekkers nog meer voor moois heeft gezongen...
@Bakschuif | 03-04-19 | 00:12:
-
Want Den Haag is door de jaren zo veranderd, voor mij toch veel te vlug. ..
@ bisbisbis | 03-04-19 | 01:06 u weet wat ik bedoel... schept een band
Voor moslims is iedere vorm van dominante nationale of regionale binding/saamhorigheid met afwijkende ideeën een gevaar voor de politieke islamitische overtuigingen. Het spelletje dat sinds hun komst gespeeld wordt. Wat doe je er tegen? Wij zijn hen niet komen opzoeken. Hen verwijzen of terugsturen naar een islamitisch land kan niet omdat links aan de macht is.
Het enige wat Halsema kon doen was haar kinderen van zo'n school halen. Wanneer je eigen kinderen al moeten vluchten in eigen land. Dan halen we de strontvliegen onder de vluchtelingen binnen. Misschien had ze er ook wel spijt van. Het westers schuldgevoel. Verder Hiddema's betoog.
Alleen al om Nida te pesten zou Den Haag een stedenband moeten aangaan met Tel Aviv en Jeruzalem, twee geweldige Israëlische steden!
Wat een dombo's, ga naar school. Er ís helemaal geen (Oost-)Jeruzalem, hoofdstad van Palestina. Alleen maar een Jeruzalem, hoofdstad van Israël.
Geweldige kerel met een eerlijke en ongezoute mening, daar hebben we er meer van nodig
Sarcasme!! Ja...!!!
Toch?
Precies!
Goed plan.
Als zij zich hieraan houden dienen zij zichzelf te ontslaan volgens regel 3. Erg veel discriminatie: mensen met authentieke Haagse wortels worden achtergesteld.
En je hebt dus Hagenezen, Hagenaren en de allochtone Hagenaren noemen we hagenoten.
Zojuist teruggekeerd van mijn Duit in 't Zakkie van den Adel....
Dus weet ik niet of deze heer, tijdens de afgelopen 283 gebeurtenissen binnen GS, aan het woord is gewezen gezijn. Maar toch, wellicht ten overvloede, de enige echte intellectuele Hagenees: Harry::
www.youtube.com/watch?v=VnwlbuQy-JY&a...
Jekags!
@Welles! Nietes! | 02-04-19 | 19:59: Maak daar maar Jekkâhs van.
Dat lijkt me een goed plan, dan weten we meteen welke bewoners van Den Haag we gevoeglijk kunnen negeren.
Hagenoot, is dat niet hagenees voor 'Hoge nood'?
Mafkikkers
Pleurisvolk. En ik ben niet eens hagenees.
Wat mij dan opvalt is dat ze Rechtspopulisme en Rechtsextremisme willen aanpakken maar Linksextremisme en Linkspopulisme moet ongemoeid gelaten worden ofzo?
Ik ben en blef hagenees, weah soon leip die onse buhlastihng poehn vehkloot meht dieh stommuh wetsvoahstelluh. Wie worgt er nah gedisdrimineahd?
Plat Haagse tekst is pas plat Haagse tekst indien gemaakt met Harrypad.exe. Dit klinkt en leest fonetisch iig niet helemaal.
rustahhhg.. of zoiets
@Grijskijkert | 02-04-19 | 18:57: laatste regeltjes van de stift, ook daar begrijp ik niets van
@Y&T | 02-04-19 | 22:48:
Rustâg!
Over een paar jaar is Nida de grootste in Den Hagistan. Steeds meer en meer hagenezen verhuizen naar de omliggende gemeentes omdat ze de islamisering van hun stad spuug en spuug zat zijn.
Ammenooitnie! Ik ben Extreem Hagenees.
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenees en ik zou meteen gaan huilen als ik er geen een zou zijn.
Yilmaz, is dat geen goedkope knoflook saus? En voor het overige, val kapod met je kopvod. Dat rijmt.
Yilmaz is ook die schutter van het Koetsiertje in Delft!
Witten zijn slecht en de islam moet domineren volgens NIDA. Verder nog iets?
Er is een theorie die zegt: als 10% van de inwoners moslim is, domineert de islam het publieke debat. We zijn daar bijna...
Den Haag zit al over de 50% heen.
….kankâh zaui!....
Tjonge jonge heel wat eisen... en wat gaan hun hiervoor doen......
Haat teksten uit de koran verwijderen.. tegenover joden, homo's en niet gelovigen ?
Verplichten ze iedere moslim om Nederlands te kennen ?
Gaan ze hallal slachten afschaffen...
Ze gaan hier helemaal niks voor doen. Nee, ze zijn veel slimmer. Ze stellen een bizar wensenlijstje op en omdat wij het zielig vinden dat ze er niks van krijgen doen we water bij de wijn en honoreren we slechts een of twee items.
Zo krijgen ze, heel langzaam maar zeker, telkens weer een beetje hun zin. Totdat we het door krijgen en dan is het te laat.
@Alco-de-Holist | 02-04-19 | 18:18:
Een stapje achteruit en 2 vooruit. Dat is hun truuk.
Toch wel weer opvallend dat de Palestijnse kwestie erbij gehaald moet worden. Uiteraard de racismekaart wordt getrokken (lees: Blank---->niet blank). Geselecteerd moet worden op kleur ipv kwaliteit. Dus op naar de bodem met Nida! PS, straks wordt liefdadigheidsinstellingen zoals Hamas, IS en Al-Qaida financieel ondersteund, voor al hun liefdadigheid
Tsja Henk.. gisteren eens voor het eerst sinds tijden een bezoek aan Den Haag gebracht. Wat ik zie zijn hele groeperingen Moslims, de blanke is met een speld in de hooiberg te zoeken. Ga eens een poging doen bij de Media markt op de computer afdeling in Den Haag... loeiharde muziek, ik dacht dat ik op het Kwakoe festival was beland. Na 3/4 uur wachten nog niet het gewilde artikel.. de desbetreffende rode hemden die er in de rondte liepen hoorde ik iets over ''sneeuwvlokjes'' zeggen. We zijn met lege handen huiswaarts gekeerd, helaas lukt het dus niet als ''sneeuwvlokje'' om iets te kopen. Wen er maar aan Den Haag is vergeven.
myrna1965 | 02-04-19 | 18:02 "met een speld in de hooiberg te zoeken. "
Ja, dat is nog veel moeilijker.
Vanwege wat lichamelijke slijtageverschijnselen na een groots & meeslepend leven (kuch), moet ik recentelijk noodgedwongen met zekere regelmaat voor onderzoekjes & prikjes in een ziekenhuis zijn in een stadsdeel van 020, waar ik nooit kom, nooit wilde komen, gelukkig ook nooit hoefde te komen en waar ik nog niet dood gevonden wil worden: de Bezette Westelijke Amsteloever, meer specifiek in stadsdeel De Baarsjes.
Het went niet.
Het zal nooit wennen.
Overal waar je kijkt: hoofddoeken, soepjurken, niqaabs, chadors, hijabs en hoe die verschrikkelijke verstopdoeken ook mogen heten.
In het ziekenhuis: achter elke balie een hoofddoek.
Orthopedie: hoofddoek.
Bloed prikken: hoofddoek.
Ziekenhuis-apotheek: hoofddoek.
Neurologie: hoofddoek.
Oncologie: hoofddoek.
Urologie: hoofddoek.
Cardiologie: hoofddoek.
Verkooppunt medische benodigdheden: hoofddoek.
Anestesiologie: hoofddoek.
Oogheelkunde: hoofddoek.
Koffiedame: hoofddoek.
Schoonmaaksters: hoofddoeken.
Enzovoort
Enzovoort
Enzodoek.
Maar niet alleen in het ziekenhuis. In de hele wijk, waar je ook fietst of loopt, kom je steeds een ding, een entiteit tegen, onvermijdelijk: islam.
Want zo werkt het, die islamitische vlaggenparade: je ziet niet een vrouw, een persoon, nee, je ziet "islam".
En je ziet het niet alleen, het wordt op indringende en hoogst ergerlijke wijze in je smoel gewreven. Dag in, dag uit. Jaar in, jaar uit.
Totdat je, murw gemept door al dat muffe, naargeestige verstop-textiel, niet meer beter weet en dit moreel verrotte verschijnsel, dat niet meer van deze tijd en al helemaal niet van dit land is, als "gewoon" gaat beschouwen.
Teveel mensen zijn al in die fase beland.
@Peter Emile | 02-04-19 | 18:43:
Maar dat mag je eigenlijk niet vinden, daarom woekert het als onkruid.
@Peter Emile | 02-04-19 | 18:43: Niet alleen in 020, ook in 070-, 015 elk ziekenhuis is vergeven van dat met uw woorden verrotte verschijnsel. 4-5 personen omringen de patient, luidruchtig. En als ik er iets van zeg (heel zachtjes) zie je al die verschrikte reacties van uiteraard dat pc-publiek. Dat kan je toch niet zeggen? Dit land is helemaal verziekt!
@meerkat | 02-04-19 | 19:16: Nog even een nabericht: Twee gehoofddoekte dames van ca 17 jaar op de afdeling Cardiologie zaten te wachten op een familielid. Zaten samen hardop de koran door te nemen, over wat allah werkelijk bedoelde. Nederlanders kijken elkaar besmuikt aan en niemand die hen erop aanspreekt. Ik ben ze kotsbeu!
@meerkat | 02-04-19 | 19:24:
Dat laatste is nog een understatement! Ooit komt er een dag dat de wal het schip keert, geloof me!
NIDA? Is dat de islamitische Pegida?
Gelukkig hebben die moslims nog niets gevonden van Rotjeknor...
U bent de vlaggenwapperaars vergeten?
De Hagenaar van ‘t zand.
De Hagenees van ‘t veen.
De Hagenooit van elders.
Verder ongezien de chaulera voor die NidaGètenuikâhs
Hoe kan Palestina een hoofdstad hebben als ze niet eens een staat zijn.
En hoe moet een Mokumer dan worden genoemd?
Een Mo-cummer?
Hagenoot.....
Ik verwacht niet dat de term ingang zal vinden hier. Zoals al door andere reageerders uitgelegd: we hebben hier Hagenaars (die op het zand wonen), en Hagenezen (die op het veen wonen).
Ik ben een gelukkige kloot die in het Statenkwartier woont (ook wel "Statuskwartier" genoemd, maar alleen door mensen die niet in onze wijk wonen, en het is natuurlijk de kift), maar ik voel me vaak tegelijk Hagenaar en Hagenees.
Het voorstel voor Hagenoot komt van een obscuur, islamitisch partijtje. Misschien moeten ze die term maar invoeren voor hun achterban, grofweg de populatie van de Schilderswijk, de Transvaal, en Spoorwijk. De échte Hagenaars/Hagenezen kunnen prima uit de voeten met die twee termen.
En zo is het. Hagenaars en Hagenezen hebben decennia / eeuwen tot ieders tevredenheid een LAT relatie. Niks aan veranderen. Desalniettemin Dr , wonen en geboren zijn is niet hetzelfde. Weetjezelluf.
- Gratis parkeren [ ... ]
VOOR! Elke uitbreiding van gratis parkeren is goed.
Ben Haagse en net terug uit de bieb met het nieuw boek de Bourgondiërs.. Aartsvaders van de lage landen van Bart van Loo.
Eens lezen hoe we met dit soort het beste kunnen omgaan.
Ach. Lazemaarlulluh. Gewoon niet aan meedoen. Hagenoot? Flikker op. Negeren die hap. Als NIDA spreekt, is er slechts sprake van verplaatsing van lucht. Niets meer, niets minder.
Negeren en gewoon bij het oude houden. Hagenees dus. Dat ellendige gezeik altijd.
Haaglim, dat is misschien een optie??
Kan je ze net zo goed pauper noemen.
D'r zit geen woord Chinees bij de reactie van Henk
De naam Yilmaz doet me altijd denken aan die gast die in 't Koetsiertje in Delft 6 borealen doodschoot, waaronder een jong meiske.
Duidelijk verhaal met een duidelijke richting. Dat dan weer wel. Ik wil toch nog even opmerken dat school al meertalig is. Engels bijvoorbeeld. En verder zou ik mijn wensenpakket qua scholing ook wel eens kwijt willen eigenlijk
Wijzigingen in taal van bovenaf oplegegn in de hoop en verwachting dat het volk dan anders gaat denken. Ik heb daar eens een boek over gelezen...
"... Als de gemeente discrimineert, dan moeten er excuses en compensatie volgen voor het slachtoffer. Ook wordt de schuldige ambtenaar ontslagen;.."
Dat doet de gemeente toch aan de lopende band? Nederlanders worden inmiddels ernstig gediscrimineerd, dus dat wordt nog een ware leegloop aan ambtenaren....
En Urk wordt Urkije?
bij ons (r'dam ) gaat het kudt maar bij jullie gaat het kudtter.
newray | 02-04-19 | 16:57 | Of bij ons in Rotterdam gaat het
rottergenoten heten, nee dan kies ik toch voor jouw kut.
Take care..
@PopeyeKamper | 02-04-19 | 17:14: Haha.. Best een leuke: "Rotgenoten'
Die houden we er in.
@druipsmurf | 02-04-19 | 17:41: Oprotgenoten misschien?
Ramallah kan wel een stedenband aangaan met Mekka of Jeddah, als ze zo om een stedenband verlegen zitten. En Oost-Jeruzaiem met West-Jeruzalem. Lekker makkelijk.
Hazelnoot, ook een goede term qua kleur.
Wat ik er voor zou geven om één dag, echt maar één dag verschoond te blijven van het onhebbelijke Herrenras gedrag van alles dat hier uit het M.O. is komen binnen waaien, al dan niet legaal. Ze wisten niet hoe snel ze hun eigen onleefbare, intolerante en met religieuze achterlijkheid behepte pe0pgaten van landen moesten ontvluchten. Om dan vervolgens òns land zo snel als mogelijk te willen veranderen in dezelfde stoffige puinhoop als die ze daar achter gelaten hebben. De logica hiervan ontgaat mij in het geheel. Kleine hint aan de 'heren' van NIDA: Indien u het hier allemaal zo ruk vindt, waarom vervoegt u zich dan niet bij het eerste de beste vliegtuig op Schiphol dat u naar een islamitisch Hellegat van keuze brengt? Kunnen de natives hier ook weer gewoon door met hun leven.
""(...) NIDA: Indien u het hier allemaal zo ruk vindt, waarom vervoegt u zich dan niet bij het eerste de beste vliegtuig op Schiphol dat u naar een islamitisch Hellegat van keuze brengt? "
@Sjefke7807
Wie weet doen ze dat (hopelijk) zodra ze hun uitkeringen zouden mogen meenemen. Misschien een ideetje voor als Premier Baudet een kabinet heeft om ze met een (voor die landen) riante uitkering terug te sturen. Dat is voor ons altijd beter dan dat we hier ons land steeds meer kwijt raken aan de islam.
Maar wacht,..... oh nee wie weet komen ze dan misschien gewoon weer terug met een (ander?) vals paspoort voor een tweede (of derde, vierde,.. enz) uitkering?
Besef het maar: Nederland is verloren; en sommige delen van onze grote steden zijn inderdaad al (zoals u het noemt) veranderd in islamitische hellegaten.
dat had al eerder gekund,als die natives eens méér hun hersens gebruiken in de stemhokjes en geen kabinetten Rötte II, III en Balkenende I-XII hadden ingedeugd... Om over Jorritsma/Ali B. Paars maar te zwijgen.
Heb zelf niet zoveel tijd om te reaguren deze week, maar ik kan me zonder meer blind aansluiten bij de tegels van @Sjefke.
Fantastisch verwoord weer.
De punten die Nida noemt zijn eenzijdig en ee zitten aardig wat 'sar'zinnetjes in.
Het onslaan van mensen, veranderen van Hagenees zonder goeie uitleg, Palestina, hou toch op.
We hebben grotere problemen, benoem die eerst. (En hou oorzaak en gevolg hierbij even goed in het gelid).
@letopuwzaak | 02-04-19 | 18:32:
Sorry, kreeg 3 keer een error melding.. ligt aan mijn telefoon.
Ik kan me nog herinneren dat er helemaal geen Marokkanen en Turken in Nederland waren, de grenzen gewoon dicht waren en de regering zich gewoon druk maakte om de eigen bevolking zoals het hoort! Heb ook dagelijks heimwee naar die tijd! En word met de dag bozer!
Hoofdstad van Palestina?
Dan wordt je toch lekker Amsterdamerees of zoiets.
Zo pogen sommige mensen Urkers te omschrijven als Urkenaren, of Urkse. Word ik ook altijd kotsmisselijk van.
Ben ik als Rotterdammert dan ook een Rotte noot dan?
Nee maar als Amsterdammer ben je een Amterdammalloot
Nee je laat je gewoon voor rotte vis uitschelden, niks aan de hand.
Stoepenschijter ben je toch?
- "Ondersteuning van meertalige opvoeding en onderwijs. Dat is een meerwaarde voor de stad vindt Nida";
Ja. Natuurlijk.
Bedoeld wordt uiteraard meertalige opvoeding op zijn islamitisch in het Turks of Arabisch, en onderwijs op zijn islamitisch in het Turks of Arabisch.
Leer mij de dubbele agenda´s, de schone schijn en de gespleten tongen (in het Turks, Arabisch én in gebrekkig Nederlands) van moslims kennen.
En verder:
- "Extra toezicht en aandacht voor radicalisering, extremisme, rechtspopulisme en rechtsextremisme";
Met radicalisering wordt uiteraard bedoeld het tijdens verkiezingen stemmen op Wilders of Baudet;
Met rechtsextremisme wordt uiteraard bedoeld het tijdens verkiezingen stemmen op Wilders of Baudet;
Met rechtspopulisme wordt uiteraard bedoeld het tijdens verkiezingen stemmen op Wilders of Baudet. En niet bijvoorbeeld het leugenachtige, populistische gebral van één van de idolen van Nida, Erdogan, over dat Nederlanders fascisten, moordenaars en kannibalen zijn.
- "Als de gemeente discrimineert, dan moeten er excuses en compensatie volgen voor het slachtoffer. Ook wordt de schuldige ambtenaar ontslagen";
Maar als de aanhangers van Nida zich schuldig maken aan discriminatie, bijvoorbeeld van homo´s en/of vrouwen, is dat "cultuur". Waarvoor respect dient te worden betuigd.
Overigens kan van ontslag van een moslim, ambtenaar of niet, wegens discriminatie van homo´s en/of vrouwen, geen sprake zijn, want dat is discriminatie.
- "Gratis parkeren met bijvoorbeeld het Offerfeest, Joods nieuwjaar of Holi";
Gratis parkeren met joods nieuwjaar? Dit is een even overbodige als hypocriete maatregel, aangezien de meeste joden ´m vanuit Den Haag - en eigenlijk uit heel West-Europa - naar Israël zijn gesmeerd vanwege de openlijke haat, de bedreigingen en mishandelingen door moslims.
- "Een zusterstadverband aangaan met steden die het nodig hebben, te beginnen met de steden Ramallah en (Oost-)Jeruzalem, hoofdstad van Palestina";
"Steden die het nodig hebben"?
Wat die steden nodig hebben, is degelijk en betrouwbaar bestuur in plaats van terroristische organisaties en islamitische maffia-clans. Een degelijk bestuur dat de miljarden die jaarlijks als aflaat door westerse landen en linkse organisaties naar de "Palestijnen" vloeien, besteedt aan opbouw in plaats van aan wapens.
En Jeruzalem de hoofdstad van Palestina?
Dream on, baby, dream on. Een staat die nooit heeft bestaan kan ook nooit een hoofdstad claimen. Afgezien daarvan, is Jeruzalem met een Israëlisch bestuur honderd keer beter af dan met een Arabisch.
Hoe opvallend is het bovendien, dat er hier wordt gesproken van "extremisme en RECHTSextremisme". Over "moslim-extremisme", dat wereldwijd een van de grootste bedreigingen vormt, zul je ze in dit koekoeksnest nooit horen.
Dat die lui van Nida niet over hun nek gaan van hun eigen hypocrisie, is mij een raadsel; de bek vol hebben van discriminatie, terwijl de islam discriminatie - meestal gepaard aan intimidatie, onderdrukking, geweld en bedreiging - tot zijn core-business heeft gemaakt. Wereldwijd.
Ik word letterlijk onpasselijk van misselijke clubjes als Nida en Denk.
Met dank aan de PvdA.
""Ik word letterlijk onpasselijk van misselijke clubjes als Nida en Denk.""
@ Peter Emile
Ik ook! En tevens misselijk van hun linkse overheids trawanten en de "Brave" psychopaten die alles gezapig voor "waar" aannemen.
@Mahatma | 02-04-19 | 16:35: Is NIDA van de pvda?
Waarom pleiten ze niet voor onderwijs in het Hindoe?
@Peter Emile | 02-04-19 | 16:31 |
Wederom een tegel die; Pats. Boem. Ráák! is. Het is allemaal zó doorzichtig, zo vulgair en de hele Linkse Goegemeente rolt kirrend van blijdschap over de grond, zwelgend in hun morele eigenpijperij. En u bent niet de enige die hier fysiek onpasselijk van wordt.
*Zak met "plusjes" open trekt en in het rond strooien doet*
Over hun nek gaan? Die lui worden aan alle kanten gefaciliteerd, aanslagen, mishandelingen, berovingen, nergens lees je dat een bepaalde groep hiervoor verantwoordelijk is ( iedereen vult dit zelf in). En inderdaad wereldwijd, met de olie, heeft de westerse wereld hun eigen ondergang in gang gezet.
Ze zijn ons, blanken, gewoon aan het uitdagen. Wordt tijd dat we dat soort de oorlog verklaren i.p.v. ze als strontkevers in de reet te kruipen en een z.g. gesprek aan te gaan op grond van 'gelijkwaardigheid' die ze toch steeds weer beschamen.
@meerkat | 02-04-19 | 18:45: En zie, ik had moslims/islam eerst geschreven, ik pas het aan dus zover is het gekomen, zelfcensuur.
@meerkat | 02-04-19 | 18:52: Ook zoiets. Het heet in goed Nederlands mohammedanen/mohammedanisme, maar iedereen gebruikt van die arabische leenwoorden tegenwoordig. Moet je nog steeds bij nadenken ook nog: islamieten? moslimisme? gewoon kutwoorden met een zuur links smaakje.
Henkieeeee! Ouwe knakker.... Goed gezegt man! 👏
En Nederlander zeker Medelander. Koekoek!!!
Misschien kan na Geert's machteloosheid nu eindelijk Thierry hier iets tegen gaan doen?
youtu.be/JkIbChoqnvU?t=98
Het is toch ‘s Gravenhage?
Dat is voor de *andere* kant van Hagistan.... Daar wonen niet zoveel buitenlanders maar elitevolluk....
@Thijsz | 02-04-19 | 16:25:
Het "elitevolluk" woont daar voornamelijk "op Wassenaer"
Dat is dan weer geen Den Haag /hagistan/'s-Gravenhage...
@Thijsz | 02-04-19 | 16:25:
Sinds de 17e eeuw is 's Gravenhage de oorspronkelijke naam van Den Haag! Hier een stukje geschiedenis! Weer wat geleerd!
nl.wikipedia.org/wiki/Den_Haag#Geschi...
maar de werkelijk fout van de integratie niet vermelden, het zich niet willen aanpassen van de nieuwe buitenlandse bewoners. Ben het 200% eens met Henk.
Zucht.. was er nou maar een seniele, hoogbejaarde man die bij 1 of andere openingsceremonie ff een statement kan maken tegen het fascistische karakter van Nida.
In hun lijstje mis ik:
- Onderzoeken waarom vooral lichtgetinte mensen overlast veroorzaken.
- Falende ouders van overlastjeugd helpen in de opvoeding van hun kinderen.
- omdat het allemaal inteelt is
-omdat het allemaal inteelt is
LOL @ gratis parkeren met joods nieuwjaar. Joden mogen die dag niet autorijden en gaan, als ze zich aan de joodse regels houden, lopend naar de synagoge.
En dan te bedenken dat NIDA bestaat uit rasechte Hamas symphatisanten. Ouaali kun je rustig een antisemiet noemen.
Hoofdstad van Palestina? Kijk dat is de mohammedaanse aap uit de mouw. Uiteindelijk allemaal Pali-lovers en Jodenhaters en Hamasknuffelaars. Pleur op.
nee hoor, nida is voor gratis parkeren bij joods nieuwjaar
?
Amsterdammer wordt Amsterdimma.
Meer steden?
Amsterdimmer, want het licht gaat uit.
Amsterdhimmie
Assen wordt Assenbijjan
Zo. En nu een hageneut.
Ja, gratis parkeren met joods nieuwjaar. Handig ook voor al die joodse Hagenezen: tijdens joods nieuwjaar geldt -oa- een autorijverbod voor de feestvierders.....
"Brabantnoot/noten" bekt gelukkig niet zo lekker ...
Wat een text. Bestuursporno of zo?
Kolonista Egoista bloot.
Niets over het klimaat. Tering-egoïst is weer alleen met zijn sekte bezig.
Met andere woorden, het nida wil niets met intergratie, gelijke rechten voor man en vrouw, homo acceptatie en respect voor andere culturen te maken hebben. Als Nederland zo kleute is, waarom zijn jullie dan hier? hey nida .. I.
integreren gaat het hem nooit worden: ze moeten namelijk leven volgens:
“Wie een volk imiteert behoort tot hen.” (Aboe Daawoed en Ahmad)”
'NIDA' wordt: 'NODA"
nog beter: NADA
Off topic: Tommy Robinson nu ook van YouTube afgeknalt. Facebook (1 miljoen volgers) had dit reeds gedaan.
Weg.Met.Ons. Manneman...
Hij mailde dat ie op Insta actief is. Ben benieuwd...
Mooi, wanneer is de rechtszaak voor die tokkie zodat hij maar weer snel achter de tralies mag?
Zucki is net bezig met een rondje sorry, sorry lopen.
@Berbaar | 02-04-19 | 16:04: Wat verwacht u eigenlijk? U komt toch wel eens verder dan de bloemenbuurt in Hagistan. Heeft u dit er allemaal voor over Berbaar? Dat wat u doet?
@Berbaar | 02-04-19 | 16:04: Eeeeeeey Tommy Robinson ☆ Tom Tom Tom Tommy Robinson.
Of een stedenband met Tel Aviv. in 1918 gesticht door Russische landverhuizers. Een hele diverse, tolerante en inclusieve stad vol migranten en gaybars. Daar staat NIDA toch pal voor? Toch? Nie dân?!
Erratum: In 1887, of 1908. Afijn, toen er nog geen Palestijn rondliep.
@Mammeloe | 02-04-19 | 15:59:
-
Eeehhh... die liepen er toen juist wél rond - alleen zou het nog een jaartje of vijftig duren voordat ze zichzelf zo gingen noemen...
@bisbisbis | 02-04-19 | 16:05 |
Uhm, nee:
- www.mythsandfacts.org/article_view.asp...
@Sjefke7807 | 02-04-19 | 16:13:
Dank @ Sjefke! Nog een aanvulling: veel 'Palestijnen' zijn eigenlijk nazaten van gastarbeiders uit o.a. Yemen, die aan het begin van de twintigste eeuw afkwamen op de welvaart. Welvaart gebracht door de hardwerkende joodse immigranten die de dorre zandwoestijn ontgonnen en ontwikkelden. ( Familie Tamimi, die van Ahed, is zo'n groep familieleden die een Yemenitische gastarbeider als voorvader hebben)
Er word nergens uitgelegd wat er dan mis is met Hagenees of Hagenaar, het moet Hagenoot worden maar Hagenezenaar mocht ook .
Dit is toch gewoon treiteren ?
Sinterklaas moet kapot maar wel gratis parkeren tijdens ramadan .
En Den Haag lijkt hiermee een van de weinige grote steden in Turkije waar de AK partij van Erdogan wel zijn absolute meerderheid heeft weten te behouden...
Ik heb het net even de link gelezen en gegoogled hiernaar. Het is een soort omgekeerd integreren. Waar het voor de achterban vrijblijvens is al 45 jaar, hebben ze voor de natives "goeie" ideeën.
@sjef-van-iekel | 02-04-19 | 15:53 |
En als dit zo doorgaat zullen we eindigen als de voorouders van mijn oom Wendell (volbloed Oglala Lakota indiaan). Die zit op een achteraf reservaat in bittere armoe weg te kwijnen met de nazaten van een eens mooi en trots volk. En zeg niet dat dit hier ook niet kan gebeuren. U hoeft maar naar de samenstelling van de Sharia Driehoek te kijken om te weten dat er voor ons natives straks geen plaats meer zal zijn in eigen(!) land wanneer lieden als NIDA het hier echt voor het zeggen zouden krijgen. En de demografische tijdbom werkt níet in ons voordeel kan ik u zeggen.
@Sjefke7807 | 02-04-19 | 16:17: De cirkel rond Sjefke. De blankmens die de indianen gekortwiekt hebben zijn nu zelf aan de beurt. Zag foto´s van wat u zei over de Oglala Lakota indiaan. Niet te verteren.
@CalamityJane | 02-04-19 | 16:54: Neem mij niet kwalijk, koekje van eigen deeg? Wat is dit? Zijn wij( deze generatie) hier ook al verantwoordelijk voor? Vreselijk wat er gebeurd is, een genocide werd gepleegd op de Indianen. Mijnheer Sjefke 7807 waarschuwt ons, wij zijn de natives van ons Nederland.
@meerkat | 02-04-19 | 18:08: Nee natuurlijk niet meerkat. Ik praat over blanken en niet over generaties. Waarom er vanuit gaan dat ik het zo bedoel? Zie het breder!!! U zegt zelf toch ook dat we de natives zijn. Trouwens meerkat, deze generatie laat het wel gebeuren. Lezen! meerkat!
@CalamityJane | 02-04-19 | 18:51: Ja, de generatie die wij gebaard en opgevoed hebben, zucht.
Hagenoot op zijn kokosnoot
Van wikipedia over het Duitse woord genoot (genosse)
Politische Bedeutung in der NSDAP
Die NSDAP wandelte das Wort zu „Parteigenosse“ (abgekürzt „Pg.“) und „Volksgenosse“ ab.
de.wikipedia.org/wiki/Genosse
Voor de zoveelste keer bewezen: Moslims zijn Nazi's
'Anti-boreale Wunderkinder' dus eigenlijk
Dus hier komen die linkschdeugers van klaar!
Bizar dat zoveel Nederlanders dit prachtig vinden, waarom verhuizen ze dan niet naar dat soort landen? Kom op deugers oprottuh!
Of zouden veel Autochtonen geen clue hebben van wat onze booslimvrienden willen?!
Dan zijn ze ook schuldig, zeker als ze kinderen hebben of een kinderwens.
""Dus hier komen die linkschdeugers van klaar!""
@ muissolini
Kijk hier naar de zelfpijperij (wanking) van Braaf-links
www.youtube.com/watch?v=bRUjGrCMMac#a...
gewoon bij Scheveningen de grens overzetten dat Nida!
"Als de gemeente discrimineert, dan moeten er excuses en compensatie volgen voor het slachtoffer. Ook wordt de schuldige ambtenaar ontslagen;"
Maar wie zou er moeten bepalen of er gediscrimineerd is? Wat zou de procedure zijn? Zonder een goede procedure zou zoiets makkelijk ingezet kunnen worden als verdienmodel, of als dreigmiddel ("zorg dat X gebeurt, anders zeg ik dat ik ben gediscrimineerd en dan verlies je je baan"). Lijkt me dus geen goed plan.
Tsja, de islam is dan ook echt verbindend. Alleen met soortgenoten en niet met hagenoten vrees ik. Arm Den Haag en arme Hagenezen
Er zijn teveel ambtenaren en bestuurders.
.. naarmate de multiKul aanhoudt zullen de eisen die de nieuwe moffen stellen toenemen. Intussen loopt de Zee-Horloge 3 uit Amsterdam weer binnen vanuit Marra-kech met een nieuwe lading islamitisch verwarde mannen.
Terwijl de Verenigde Nazi's staan te lachen met hun kameraden van de EU.
Hagenees = Zoeternees
lach erom, maar bedenk ook dat in Rotterdam PvdA en Groenlinks dolgraag met Nida over een coalitie wilden praten.
echt ziekelijk
NSB'ers dwepen altijd met buitenlandse overheersing die een nieuw soort Nederland komen veroorzaken.
Dat kan je de (inter)Nationaal Socialistische Beweging wel toevertrouwen.
Met dank aan de VVD, die haar verantwoordelijk weer eens nam, gebeurde dat dus niet.
@Berbaar | 02-04-19 | 15:46: vvd heeft meer geaccepteerd dan je lief is.
Kut idee doen we dus ook niks mee.
Of een stedenband met het Turks Nicosia op het illegaal bezette deel van Cyprus. Volgens het rapport ‘Destruction of Cultural Property in the Northern Part of Cyprus and Violations of International Law’ van de USA zijn meer dan 500 orthodoxe kerken, kloosters en kapellen tussen 1974 en 2009 geplunderd, vernietigd of afgebroken. Meer dan 15.000 fresco’s en schilderijen zijn verdwenen. Gaaf!
Als moslims dat doen dan mag het.
@telelezer | 02-04-19 | 15:38: Ja, of een complot van de Mossad.
@Mammeloe | 02-04-19 | 15:37 |
Stuit de ténenkrommende hypocrisie u ook zo tegen de borst? We hebben het dus niet over iets uit een ver stoffig verleden, maar over iets zo recentelijk als 2009. Of over de afgrijselijke vernietiging van oudheidkundige steden als Palmyra etc. door IS, het opblazen van de twee oudste Boeddhabeelden door de Taliban in Bamyan Afghanistan(!). Hoort u nu ook het oorverdovend lawaai van verontwaardiging dat de Goegemeente over ons uitstort?
Nog steeds ben ik woedend hierover, niets helemaal niets hoor je of lees je hierover, maar oh.. oh als er een speklapje naar een moskee wordt gegooid? Ga je zomaar een paar maanden de cel in.
Misschien goed idee om een lieve sultan aan te stellen in Den Haag, net zoals in Brunei. Daar gaat de islamisering zonder problemen.
Hagenooit!
P.S.
Oost-Jeruzalem is niet/nooit de hoofdstad van Palestina. Het hoort bij Jeruzalem en is als zodanig onderdeel van de hoofdstad van Israel,
De 'Hugenoten' waren Calvinistische protestanten in Frankrijk. Daar lijkt de naam dus te veel te veel op. Daarbij waren zij tevens het slachtoffer van de massaslachting tijdens de beruchte Bartholomeusnacht, dus de term krijgt hierdoor een negatieve connotatie, en laat dat nou precies hetgeen zijn waarom de term 'allochtoon' destijds niet meer door de beugel kon, en vervangen is door 'mensen met een migratieachtergrond', dat vond DENK, maar ook NIDA. Zwarte piet zou ook een negatieve connotatie hebben, en moest daarom veranderd worden naar roetveegpieten. De term 'Hagenoot' heeft dezelfde negatieve connotatie, terwijl 'Hagenees' daarentegen geen enkele negatieve connotatie heeft, dus hoeft, niet met mijn logica maar met de logica van DENK en NIDA zelf, om die reden dus ook niet veranderd te worden.
Moslims willen het dus het gaat gegarandeerd (door links) gebeuren
Hagenees is voor vele landgenoten en benaming wat verwijst naar ADO/ FC en heeft dus ook een negatieve lading. komt bij, een hagenaar komt van het zand, de Hagenees van het klei.
@dorstig! | 02-04-19 | 15:44: 'Moslim' en 'Islam' hebben ook een negatieve connotatie, helemaal door het slijk gehaald door ISIS. Afschaffen die termen dan maar?
@dorstig! | 02-04-19 | 15:44:
degene die van het zand komen zijn schollekoppen.
@ariedeknaller | 02-04-19 | 15:52:
Schollekoppen zijn Scheveningers en er is hier veel meer op het zand dan Scheveningen.
@Berbaar | 02-04-19 | 16:01:
-
Statenkwartier, de Vogelwijk, benoordenhout, Willemspark, Zeeheldenbuurt(gedeeltelijk) Archipelbuurt, Belgisch Park, van Stolkpark, Duttendel, Oostduinen, Kijkduin, Bomenbuurt, Bloemenbuurt, Heemsterbuurt.
-
Voorsteden van Scheveningen.
@bisbisbis | 02-04-19 | 16:17: U kent de betere buurten zo te lezen.
"terwijl 'Hagenees' daarentegen geen enkele negatieve connotatie heeft". Nou ja, je moet het niet mooier voorstellen dan dat het is.
Les 1 hardop lezuh! en verdomd dat helpt, krijg je trouwens wel pijn in je strot van.
Op Hagenoot rijmt Argipel poot (een juweeltje uit een van de eerste van de reeks = een ander woord voor korfballer(Archipel)).
Overigens is het zich per definitie afzetten / wegzetten en ten koste van opereren, gezien de voorstellen, tegen de oorspronkelijke bevolking (indigenous people sjw lingo) geen verkapt racisme van Nida? Kunnen we ook een racies roepen, zo dat lucht op.
nida de mafklappâh van De Haag, wie neimp die serieus.......
Die mafkees wil naming and shaming, zullen we dat ook met alle misdrijven eens gaan doen, eens kijken wat daar uitkomt.
NIDA: Niet In Dit Avondland.
Ik zeg: Weg! Weg! Weg!
Gratis parkeren? Ik ben om!
alleen voor moslims tijdens de ramadan
@telelezer | 02-04-19 | 15:41: dat is racisme.
nida is ook knettergek jah
As un lèpegt van "bùitûh de staspogte" komp... Is ut sowieso un bùitelandâh
Dan stel ik voor om NIDA voortaan Idioot te noemen.
Of bezetters. Infiltranten. Kwartiermakers.
Henk Bres, ongelooflijk dat die tokkie nog steeds een podium krijgt.
Verder best goede standpunten van Nida, behalve de roetveegpieten en de zustersteden, kun je het als democraat onmogelijk mee oneens zijn.
Jij mag de schoenveters van Henk nog niet eens strikken domme zuipschuit.
Hee Bastard, 1 april is al voorbij, hoor.
Ben je het ook een met de "compensatie" die ze van de gemeente eisen als ze weer eens vinden dat ze gediscrimineerd worden?
Ben je het ook eens met het subsidieren van hun eigen taal in het onderwijs in arabisch en turks, enz, en zo integratie tegengaan?
Ben je het ook eens met het instellen van een burgerwacht in het Scheveningse Duindorp om moslims die zich "gediscrimineerd" voelen te "beschermen" ?
En ga zo maar door.
@Gulliver | 02-04-19 | 15:35:
Ik vermoed dat Henk bij voorkeur op instappers of sloffen loopt.
Met witte sokken.
@telelezer | 02-04-19 | 15:37:
Dat lees jij erin. Ik zie meertalig, roots buiten Den Haag, joods nieuwjaar, geen discriminatie.
Dat bewijst eens temeer dat Nida wel degelijk belangrijke domocratische punten scoort.
*democratisch.
Yep er zitten een paar prima punten tussen SB.
Verder is het een verwaarloosbaar clubje dat NIDA en ik ben en blijf Hagenaar.
@Superior Bastard | 02-04-19 | 15:42:
LOL, een paar mooie praatjes voor de buehne.
Dream on.
@telelezer | 02-04-19 | 15:37: Bastard heeft standaard de witte vlag aan de gevel hangen.
@Superior Bastard | 02-04-19 | 15:39: Witte sokken, zwart karakter, wat je maar liever hebt. De witte vlag Piet, de witte vlag.
@Superior Bastard | 02-04-19 | 15:39: Ach zolang het geen Birkenstock sandalen zijn, brrr.
@Superior Bastard | 02-04-19 | 15:42: Islamocratisch. Da´s wat anders.
Maak er gewoon Hagestani van dat klinkt passender.
Wat ene Knoflook Yildriz van een partij met de naam 'Nida' wil.... Is dat eigenlijk relevant?
alles wat moslims willen gebeurt in Nederland dankzij de meerderheid van linkse landverraders trawanten
Geen Hagenees maar Hagenoot? Wordt het dan ook i.p.v. Amsterdammer: Amsterdam-malloot?
Nou begrijp je misschien ook waarom Femke/GL die letters wil snel terug wil
'I Amsterdam' er hoeven nog maar 2 kleine letters bijgemaakt te worden en de nieuwe naam van onze hoofdstad is daar 'InshAllah'
Den Haag is een dorp, geen stad.
die mooje stat agter die duinnieh
En een inwoner uit Hazel heet nu geen Hazelaar meer maar een Hazelnoot.
en het eindstation van de Nida trein eindigt bij de moskee waar de shariawetgeving wordt ingevoerd, in het kalifaat homo's van gebouwen worden geflikkerd, religieuze vrijwilligerspolitie komt en misschien enige positieve het aanrecht weer het enige genderrecht wordt van de gesluierde vrouw
1 April is toch al voorbij?
En de volgende stap. Hageniet?
Hagenaar --> Hagenees --> Hagenoot --> Hageniet --> Islamiet
Kwestie van tijd...
Door dit soort logica en hersenconsumptie staan ze in het MO nog steeds tegen de wind in te pissen en kamelen te neuken. Wordt nooit wat met die klanten. Hup NIDA zet hem op, volgende plan graag. Kan niet wachten.
Islamiet, Aap, Mouw....
Ik snap 't wel hoor, het omvormen gaat beetje bij beetje en stapje voor stapje.
Het liefst zouden ze in één keer dat alle hagenezen in het vervolg islamieten genoemd worden.
Andere punten die NIDA wil:
-Extra toezicht en aandacht voor radicalisering, extremisme, rechtspopulisme en rechtsextremisme;
Dus ook radicale islam bannen want daarin ben je alleen gelijk als je islamitische man bent, vrouwen, homo's en andersdenkenden doen niet mee.
-Extra toezicht in Duindorp en extra aandacht voor de veiligheid van Hagenoten die er wonen en waarvan de wortels buiten Den Haag liggen;
Misschien zijn die personen wel de oorzaak van de onveiligheid?
-Als de gemeente discrimineert, dan moeten er excuses en compensatie volgen voor het slachtoffer. Ook wordt de schuldige ambtenaar ontslagen;
Gaat de Islam dit dan ook doen. Iedere keer als er geen gelijkheid is tussen man en vrouw, hetero en homo, islamiet of andersdenkende?
-Gemeente moet woon-, horeca-, sport-, stage-, werk- en/of onderwijsdiscriminatie bestrijden door maatregelen te nemen zoals het inzetten van naming and shaming' en de uitsluiting van overheidsopdrachten;
Worden dan Marokkanen voortaan ook weer gewoon in de media bij naam genoemd in plaats van dat er lichtgetint of noord-afrikaans staat. Naming and shaming en uitsluiting van subsidies en uitkeringen!
-Ondersteuning van meertalige opvoeding en onderwijs. Dat is een meerwaarde voor de stad vindt Nida;
Men spreekt in Nederland Nederlands, de enige andere talen die verder gegeven worden zitten al lang in het (gekozen) vakkenpakket op school. Wil je meer leren dan doe je dat lekker in je vrije tijd.
-Een vastgestelde hoeveelheid medewerkers (quota) met verschillende culturele achtergronden bij (semi)publieke organisaties;
Waarom niet gewoon de beste persoon die geschikt is voor de functie. Moeten bedrijven genoegennemen met klaplopers of omdat die nou eenmaal ook aan het werk moeten terwijl de juiste persoon thuis zit? Als Nederlander ga ik ook niet solliciteren in een salsabar als dansleraar.
-Alleen nog roetveegpieten tijdens de Sinterklaasoptocht;
Pleurt op! imgflip.com/i/e75jd
-Gratis parkeren met bijvoorbeeld het Offerfeest, Joods nieuwjaar of Holi;
Bij de Efteling is het ook geen Gratis parkeren. Daar geloven ze ook in Sprookjes en kun je ook netjes een dagkaart kopen.
-Een zusterstadverband aangaan met steden die het nodig hebben, te beginnen met de steden Ramallah en (Oost-)Jeruzalem, hoofdstad van Palestina.
ROFLOL....
U heeft het prima verwoordt en uw dorst aardig gelest.
Die idioten zetten gewoon hoog in met veel van dit soort belachelijk plannen, dan weten ze zeker dat ze er echt wel een paar daarvan doorheen gedouwd gaan krijgen.
Want we zijn in Holland Gekkenhuis, meesters van het polderen. Elke psychopaat doet mee en krijgt een stem en een stukje van de taart, hoe krankzinnig zijn plan en hij/zelf ook is.
en haloef moet halal worden
Zo moe van die gekken.
Hagenoot is prima hoor. Op voorwaarde dat we wethouders en politici dan vortaan Vagenees genoemd worden.
Dit vraagt om een hagediss.
Wat een land, wat een land. Kan allemaal hier. Moet je daar eens proberen dit soort flauwe kul. Maar daar zijn ze nog te druk elkaar kapot te gooien met keien op een marktplein. Scheelt misschien.
Dat krijgen we hier ook nog wel. De voruitgang.....
"Moet je daar eens proberen dit soort flauwe kul."
Vanilla | 02-04-19 | 15:22
Daar? Waar? Ramallah? De Ramallahahahahoten tegen de Ramalloten?
Wacht maar af. Binnenkort bij u op de stoep. Met dank aan Nidaioten.
En Utrechters mag je gewoon Utrechtenaren noemen want ze zijn echte cave hunters.
En ik moet vaker F5-en, zo te zien.
Amsterdammer verandert binnenkort in Moslim.
* honkbalknuppel pakt en auto starten doet.
#niemandkompaanmijnstad
"(Oost)Jeruzalem, hoofdstad van Palestina"
Hilarisch!
Omdat Den Haag nooit stadsrechten heeft gekregen en dus feitelijk een dorp is, heeft Nida gedacht om - indachtig het woord Hagenoot (niet te verwarren met Hugenoot) - Den Haag om te dopen in Nootdorp.
1806, Lodewijk Napoleon en 1810 Napoleon Bonaparte: eretitel 'stad'. Jammer genoeg was het verschijnsel stadsrechten een paar jaar daarvoor (1798) afgeschaft door de Bataafse Republiek. Best wel sneu.
Al die punten van NIDA gaan om het voortrekken van minderheden, en het daadwerkelijk discrimineren van autochtonen.
Het is duidelijk; ze willen een voorkeursbehandeling voor hun eigen kleurtje/geloof. De kwaadaardigheid komt vanzelf boven drijven.
Goh. Hoe onverwacht.
"Jeruzalem, de hoofdstad van Palestina"
Fout, dat is de hoofdstad van Israël. Wil iemand dat even aan NIDA doorgeven?
Doe ik al wekelijks. Ik vraag ook altijd om een pic van een Palestijnse ruine, opgraving, urn of kasteel aldaar. Nooit antwoord.
Henk Bres, de sprekende onderbuik van Den Haag.
Allochtoon wordt allochnoot.
Turk wordt binnenkort Augurk.
@Mark_D_NL | 02-04-19 | 15:23:
Hoezo de Zwitsal, heb ik iets gemist?
Allochnoot ik lach mij deaud.
Is dit een soort Hagepreek?
En verder pre-emptive strikes op Transvaal en de Schilderswijk.
Utrechtenaar wordt tunnelgenoot.
Utrechtenaren waren altijd al van de tunnels. Net als hagenaren, trouwens.
hofstijl.nl/2010/12/06/de-hagenaar-en-...
@Glasgow Argus | 02-04-19 | 15:15:
Oh zo op die manier. *Grinnik*
We hadden hier ooit zelfs een Tunnel "Uit en in" ;)
hetutrechtsarchief.nl/beeldmateriaal/...
Bouw de vuurstapel maar vast op voor dit jaar
Eeuwig zonde dat die Bres nooit in de gemeenteraad is gekomen, ik had gekeken. Ja toch niet dan?
LOL Henk zie ik wel eens zijn stoepje aanvegen aan de Loosduinsekade.
Keurig hoor en dat is wel zo'n beetje zijn niveau ook.
@Berbaar | 02-04-19 | 15:16:
Welk deel van de Loosduinsekade? Is belangrijk voor het plaatsen van dit gedrocht..
@Berbaar | 02-04-19 | 15:16:
Wat een dedain weer, zo word je nooit hagenoot.
@Pelforth | 02-04-19 | 15:21:
Berbaar woont op het zand. Tussen de Haegenaers. Ik schat zo in: Vogelwijk.
@piloot47 | 02-04-19 | 15:20:
Niet ver van de Kamperfoeliestraat (kan zelfs dus Oude Haagweg wezen).
Vogelwijk maar dat weet iedereen.
Bij deze draag ik de parvenu Berbaar voor als Hagenoot van het jaar.
@Berbaar | 02-04-19 | 15:39: Zozo, een Vogelwijker die "wezen" gebruikt in plaats van "zijn"?
@Berbaar | 02-04-19 | 15:39: Duindorp, is 300 meter verder de Nieboerweg af. Schaam je maar niet hoor, kan je gewoon zeggen
@Berbaar | 02-04-19 | 15:16: Ja, hou jij het maar bij je straatje.
HA HA HAHahahahahahaaaa. Hahaha hahahaaa.
Groetjes uit Den Haag.
Net als de Hugenoten, strenggelovige import.
Anders dan de Hugenoten van grote culturele distantie.
De Hugenoten vluchtten juist voor onverdraagzame moordlustige strenggelovigen.
Ha, ja daar stam ik van af, nakomelingen van Benistant. Net als Baudet ben ik eigenlijk import.
Tijdgenoten vonden de Hugenoten maar zo-zo, temeer omdat de Hugenoten voordelen kregen van de overheid. Velen waren best radicaal in hun opvattingen, of leerden geen Nederlands. Uiteindelijk zijn ze wel goed geassimileerd. Interessante geschiedenis in ieder geval, en ze hebben veel betekent voor Noord-Europa.
@Mammeloe | 02-04-19 | 15:28: Dubbel paspoort?
Reactie van Henk is niet mis: twitter.com/startvandenacht/status/11... zit geen woord Turks tussen.
Henk heeft zeker gelijk maar ik wil hem aanraden wat rustiger aan te doen en een beetje om zijn 'hagt' te denken. Take it easy Henkie. Een Hagenees wordt nooit een Hagenooitnie.
Top Hagenees,en dat blijft tie.
Het blijft toch ongemakkelijk, dit soort figuren die het over discriminatie hebben, terwijl ze zelf een geloof aanhangen die een rechtsorde voorschrijft die zo discriminerend is, dat de Apartheids wetten daarbij vergeleken als gematigd betiteld zou worden... Hoe fijn ook, dat we deze discussie nu in het Nederlands en in Nederland mogen voeren.
Hear, hear!
Kan niet vaak genoeg genoemd worden, deze vileine dubbele moraal.
Temeer daar de boven ons gestelden er vooralsnog immuun voor zijn.
Mijn ongemak grenst aan pure zolderkamerwoede.
Allemaal de schuld van de blanke Hagenaar....
Waarom niet jihadist,ben je met alles klaar en je wilt niet anders meer.
Maar even serieus héh.... ga eens met zo'n eisen/wensen lijstje in Turkije of Marokko lopen wapperen.....
Ik eis dat inwoners van Turkije die ooit in NL zijn geweest vanaf nu Turkenezen worden genoemd. En mutate mutante inwoners van Marokko: Mokronezen.
@SoepKip | 02-04-19 | 15:08 |
Of gelijk welk ander islamitisch land. Ik denk dat je al héél blij mag zijn als je het er levend afbrengt.
Hagenees, Hagenaar of Hagenoot debiel zijn ze allemaal daar toch? En die lui van het NIDA zijn als aambeien afgetopt met tarrels.
Chinees, Congolees, etc, kan dan ook niet.
Dat wordt dan chinoot, congonoot etc.
"vindt de partij ook dat het woord integratie niet meer gebruikt zou moeten worden. Dit woord gaat niet uit van gelijkwaardigheid van alle Haagse burgers en impliceert dat alleen de nieuwe Hagenoten zich moeten aanpassen, vindt de partij.
'Wij zeggen: heel Den Haag zal moeten participeren,' staat in de nota. 'Met zijn allen maken wij deze prachtige stad en wij vormen met zijn allen het Haagse DNA. Daarom hebben wij het niet meer over integratie maar over participatie.'"
Die wie niet meewerkt zal "parasist" genoemd worden?
Integratie staat voor gelijke normen en waarde, gelijke rechten, en gelijke PLICHTEN.
De rechten lust ze wel, de rest niet zo.
Vroeger moest je strafregels schrijven als je ondeugend was.
Ik mag niet trollen. Ik mag niet trollen. Ik mag niet trollen. Ik mag niet trollen. enzovoort.
Alleen vrees ik dat die idioten het gewoon menen.
Mooi om te zien dat die lieden in hun beleid altijd -op papier- ook de Joodse mensen benoemen, terwijl iedereen weet dat hun achterban heel hard bezig is de laatste van hen uit Nederland te verjagen.
Stedenbanden, dat is toch voor snoepreisjes voor bestuurders? Dan Kun je beter proberen een stedenband met Honolulu aan te gaan.
Gheghe U snapt het ;)
Eerst de hand in eigen boezem steken.
De islam is als een extremistisch sekte aan te duiden.
Nu de juiste rechter nog op zijn plek.
Bewijsstuk? De koran.
Verder geen woord over extreem links in de eisen hierboven.
Nepnieuws dus.
Moet altijd een beetje grinniken als zo n type begint over onze stad/ons land etc.
Ik moet altijd een beetje huilen vanbinnen als ik zie wat zo'n partij als nida allemaal uitkotst. Hoe hebben we het zover laten komen?
@peterdh | 02-04-19 | 15:23: Als je ze een vinger geeft,dan laten ze voor het domme gastvrije klootjesvolk niets,maar dan ook absoluut niets over
Trek alvast maar een oranje overall aan.
Niks, nida, noppes!
nida esta Nada.
Nida wil ook aparte ingangen voor mannen en vrouwen, behalve in het ADO-stadion. Daar mogen helemaal geen vrouwen meer komen.
Het zit je nogal hoog, wat een ressentiment. Ooit verkracht in het Haagse bos of zo ?
@Moresnetunited | 02-04-19 | 19:48: M'n best voorgedaan, maar valt niet mee hoor.
Ik ben en blijf Hagenaar, verschil moet er wezen.
Ja, zo kom je inderdaad wel over, een typische hagenaar.
@Glasgow Argus | 02-04-19 | 15:05:
Klopt, dat ben ik ook.
Wel dol op echte Hagenezen maar ik zal nooit één van hen worden.
Zo werken die dingetjes in ons mooie stadje achter de duinen.
Hagenaarling
Precies, met hagenezen willen we niks van doen hebben zeg ik als oud Wassenaarder.
@Berbaar | 02-04-19 | 15:12: dorp tussen het veen en de zee, zal je bedoelen. Nooit een stadsrechtsoorkonde ontvangen en altijd dorps gebleven.
Nee, dan Voorburg. Dat is pas een stad.
Berbaar met burgemeester Deetman van Den Haag:
goo.gl/images/aB1y8t
Houd deze gedachte even vast voor verdere onderwerpen hier op GS. Vooral dat "verschil moet er zijn".
@Gulliver | 02-04-19 | 15:32:
Dat ziet er meer uit als Hogenoot.
@Glasgow Argus | 02-04-19 | 15:31:
Wij behoeven geen oorkondes, stadsrechten of de titel hoofdstad.
We rule this country en dat is genoeg ;)
@Uw Verzekeringsadvis | 02-04-19 | 15:30:
Welnee, het zijn doorgaans leuke, echte mensen.
Ik drink wel eens een bakkie koffie in een Haags koffiehuis. Mooie verhalen, heerlijk accent maar een Hagenees kan je alleen maar zijn vanaf geboorte.
Ik kan er heel goed mee leven en U vast ook ;)
@Berbaar | 02-04-19 | 15:50: praat voor jezelf, you rule nothing at all.
Echte Hagenaren zeggen volgens mij ' verschil moet er zijn' , Hagenezen ,daarentegen, zeggen 'wezen' .
Een Berberhagenaar?
@Berbaar | 02-04-19 | 15:55: Tuurlijk, maar gelukkig kunnen ze niet naast me wonen.
Berbaar | 02-04-19 | 15:04 Pas je stemgedrag dan aan.
@H. Caulfield | 02-04-19 | 15:28: Heeft Berbaar een nieuwe nickname?
Kap nâh!
Ze doen maar die Ollanders
Waren het maar "Ollanders". En u?
U bent Mestreechtenees, of Mestreechtenoot of in die contreien?
Wat een plannen. Ik ga ervan sissen.
Ligt het aan mij of zijn alleen Linksche mensen en moslims tegen "extreem" rechts? Begint een Geuzen naam te worden.
Waarom niet gewoon haagbroeder? Jeweettog!
Hahaha
Haagkameraad.
En Haagzuster uiteraard.
Haagmakker, Haagmaat, Haagmasser.
Haganoot, dan weet je ook waar de "opleiding" is genoten.
@Glasgow Argus | 02-04-19 | 15:10:
Haagvriend, als in: 'dit is niet jouw stad, vriend'.
@piloot47 | 02-04-19 | 15:15: stad? Moehaha.
keestelpro | 02-04-19 | 15:03 Geef ze een haagbeuk.
REAGEER OOK