Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

D66-struisvogel Petra Stienen wrijft in shariavlek

Daar komen alleen maar kelderboxkindjes van

D66-senator onthield zich namens ALDE van stemming tegen de sharia en probeert zich daar nu uit te lullen met een leugen.

Naar aanleiding van het GS-topic & storm van kritiek op de foute stemkeuze van vdd66 heeft Petra Stienen een heuse persverklaring op de '66-site gekwakt. Met daarin een verherbevestiging van de leugen die ze ook al in haar stemonthoudingsverklaring gaf: "Het rapport impliceert onterecht dat er sharia-wetgeving op veel plekken in Europa wordt toegepast." Dat is dus, nogmaals voor de ALDErste bankjes, een glasharde LEUGEN. Ten eerste: er werd gestemd over de resolutie, niet over het rapport. Ten tweede: er is wetenschappelijk onderzoek, onder andere van Machteld Zee (die nota bene als linksig D66-meisje) naar Engeland (= Europa, ook na Brexit) ging en daar ontdekte & onderzocht dat er een heuse schaduwsharia onder de Engelse wets- en rechtspraak wordt gevoerd: "Ik ontdekte een compleet rechtssysteem - veel gesystematiseerder dan ik had verwacht - dat in strijd is met onze seculiere wetgeving."

Haar bevindingen (na te lezen in de stijlloze boekentip Heilige Identiteiten) worden zelfs door shariaraden niet weersproken. Maar namens VVD66 dus wel glashard ontkend door Stienen, een arabiste van het type dat in eigen land & bij eigen partij de fopfeministische strijd voert voor de laffe feminisering van de Hollandse man maar in het Arabische buitenland stiekem droomt over een ruige baard met een rechtlijnig karakter omdat de thuisdruif een paar keer te veel deemoedig heeft aangeboden dat hij 'de afwas wel zal doen hoor schat'. Zo'n Stienen vindt een beetje shariastrengheid van een nobele wilde eigenlijk wel lekker. Bovendien is het veel makkelijker om gratuit-links te deugen als je blijft ontkennen dat er een dieper onderliggend islamtisch shariaspook door Europa waart. Tfoe, Stienen.

DRAAD! Alles wat Vrij Linkse Marieke zegt

Social

Drog, draaien, dubieus, dolen, D66

Social

Lies, damn lies & sharia

Reaguursels

Inloggen

Verbaas me er meer over dat er nog steeds mensen zijn die denken dat d66 iets op heeft met seculariteit,

Phreack | 24-01-19 | 13:10
-weggejorist-
BettyEmmons | 24-01-19 | 11:50

Te laat!

Albanië is een (kandidaat) EU lidstaat.

Albanië is ook een lidstaat van de OIC (organisation of Islamic cooperation).

Albanië is ondertekenaar van de (op de Sha'ria gebaseerde) CDHRI (Cairo Declaration of human righs in islam), een mensenrechtenverdrag dat strijdig is met het EVRM (Europees verdrag voor de rechten van de mens).

Conclusie:
Albanië is een islamitisch land waar mensenrechten (CDHRI, van de OIC) zijn gebaseerd op en ondergeschikt zijn aan de Sha'ria.

Dus, hoezo? Geen Sha'ria in de EU?
Te laat! Het is er al.

gaffelbaard | 24-01-19 | 10:55

Men zei tegen Trump 'zo moeilijk is het toch niet om te zeggen dat nazi's slecht zijn?'. Nou dan zeg ik 'zo moeilijk is het toch niet om te zeggen dat sharia wetgeving slecht is?'

Kom kom, je wordt heus niet meteen Islamofoob door gewoon de problemen aan de kaak te stellen. Toen een handje vol extreem gereformeerden de Nashville verklaring ondertekende stonden jullie wel op de achterste benen en was het reden voor een debat, misschien had je je daar dan ook van moeten onthouden volgens deze denkwijze:

"Het verslag impliceert onterecht dat de Nashville verklaring op veel plekken in Nederland wordt toegepast."

Klaar, dan moet je ook je muil daarover houden... Ik ben zowel tegen Trump, als tegen de Nashville verklaring als tegen de Sharia wetgeving. Want ik sta daadwerkelijk voor een vrij democratisch land, waar D66 voor staat weet ik niet meer, behalve dat ze hypocriet als de pest zijn als ze de idealen waarvoor ze zeggen te staan niet durven te verdedigen tegen de oprukkende Islam.

Swami4 | 24-01-19 | 10:45

Na lezing van Stienen en de hartverwarmende democratische tegengeluiden heb ik nog steeds geloof in de 'common sense' vantvolk.
Kan die Stienen niet als in de USA aan de tand worden gevoeld door een senaatscommissie. Met als een van de leden een D'66 er die dan godverdomme eens voor democratie en vrouwenrechten opkomt.
Dit is de ondergang voor D'66, moet je maar evenredig kritisch zijn op alles wat de eigen uitgangspunten uitholt.
Wat een afgang en wat komt er nog veel aan.
Godverdomme.

Hensmunter69 | 24-01-19 | 10:43

De zogenaamde 'idealen' van D66 hebben voor álles betrekking op D66 zelf. Het pluche, de macht, de carrousel. Ik begrijp werkelijk van afstand niet meer dat er íemand op deze partij wil stemmen. Ze staan nergens voor, doen telkens niet wat ze beloven, maken de meest bizarre wendingen in standpunten en hebben blijk gegeven van een intense angst voor meer directe burgerinspraak. Je moet wel een ingekakte elitaire pijprokende conservatieve en nihilistische lúlhannes van ergens in de 70 zijn om nog op dit clubje übersufferds te stemmen. Schijnbaar bárst het dus van dat slag in Nederland en Europa. Een fijn vooruitzicht voor de toekomst.

Dutchbeaurouge | 24-01-19 | 08:53 | 1

@Dutchbeaurouge | 24-01-19 | 08:53 |
Weet u wat nog erger is? Dat ook een hoop hipsters, studenten en mid-twintigers met X66 weg lopen. Wat hebben die in hemelsnaam van de geschiedenis opgestoken??? Helemaal niets als je ze hoort orakelen. Inderdaad een fijn vooruitzicht voor de toekomst.

Sjefke7807 | 24-01-19 | 10:05

Als Israel veroordeelt moet worden doen D666 en VVD in de EU van harte mee. Dat heet dan opeens “staand beleid”. Hypocriet!

Bolder | 24-01-19 | 08:45

ga de winkel in halal teken staat op bijna alles ,waarom de rente nihil laag want rente mag niet van islam.

pedro300 | 24-01-19 | 07:55

Onze narcistische Petra is zelfbenoemd arabiste, want ze heeft in de zandbak gewoond. Nu centjes vanuit de zandbak in het geding zijn, distantieert mevrouw zich van zandbakreligie en - wetten. Dan ben je toch wel heel dom.

Ronnie uit Helmond | 24-01-19 | 07:10 | 1

Stienen, Kaag, Ollongren.
Dat D66 overlaadt het Nederlandse volk wel met ondemocratisch vrouwvolk.
Wat is dat voor een hypocriet partijtje?.
Komen met een 87 jarige voor het EP, die partij is niet meer serieus te nemen.
Neem dan een jonge viriele god als Berlusconi.
Forza D66, op naar de 5 zetels.

Pelforth | 24-01-19 | 11:53
-weggejorist-
pennestront | 23-01-19 | 22:32

Ga je schamen, ALDE.

ArieR68 | 23-01-19 | 22:30 | 1

Dag lieve vrouwen van de wereld. Hebben we jullie even mooi in de maling genomen? Julie hebben vast gedacht die mooie mensen van de ALDE gaan een mooie toespraak houden die ons steunt en daarna de motie ondersteunen.
Wat jullie nu vast weten is dat wij o.a. leden van de VVD en d66 in onze geledingen hebben. Feynman schreef al eens dat een mafialid meer integriteit kent.
Wij hebben jullie dus mooi bij je taas. Wat ons betreft alle vrouwen die steun nodig hebben ongezien hè ...

F. Jacobse | 23-01-19 | 23:57

Knap. Beginnen met een stelling te onderschrijven en die in de volgende zin volledig tegen te spreken en dan ook nog doen alsof dat op een logische manier in elkaars verlengde ligt. Daar moet je D66 voor zijn geloof ik.

Braboblanke | 23-01-19 | 21:47

Petra Stienen lijkt me een typetje dat bij sharia denkt aan leuke boerka verkleedpartijtjes en dominante billenkoek.

Wekkertje | 23-01-19 | 21:35 | 1

Inderdaad; Fifty Shades of Black = spannond.

Dandruff | 23-01-19 | 21:40

Sowieso raar dat er over zoiets gestemd moet worden.
Je stemt toch ook net over het weer vandaag?

En het is minstens zo raar dat er dus jaren aan een rapport van (ongetwijfeld goedbetaalde) "deskundigen" is gewerkt. Met als inhoud een vergelijking tussen 2 rechtssystemen;
- een dat pedofilie en eerwraak bejubelt, en een dat beiden verbiedt;
- een dat slachtoffers van verkrachting bestraft, en een dat daders bestraft;
- een dat mensen verdeelt in über en unter, en een dat iedereen gelijk stelt;
- een dat slavernij en genocide bejubelt, en een dat beiden verbiedt;
- een dat doodstraffen zet op afvalligheid, en een dat iedereen vrij laat;
- idem voor oa homofilie, ketterij, hekserij, overspel, logica, feitenkennis etc.

En zo zijn er nog zeker een miljoen verschillen tussen sharia en mensenrechten. Elke schoonmaker kan er wel een paar noemen. Maar de EU heeft daar dus een wetenschappelijk rapport voor nodig, waar vervolgens over gestemd wordt.
Nog bezopener dan Juncker.

Dandruff | 23-01-19 | 21:19

Ach ja, D66... Als ik me goed herinner gingen zeer recent de jongens en meisjes van D66, afdeling Helmond, dadels uitdelen in de moskee tijdens de ramadan. Als je aan ze vraagt wat ze tijdens Pasen uitdelen aan de katholieken in de kerk lachen ze je uit, en zeggen dat ze het verhaal van een vent die aan het kruis gespijkerd werd, vervolgens stierf, en na drie dagen weer opstond uit de doden natuurlijk volstrekte flauwekul is. Die autochtone gelovigen kunnen doodvallen met hun belachelijke sprookjesgeloof! Nee, dan de moslims, met hun grote verheven leider Kleine Meisjesneuker, die de woestijn in ging om gezellig te babbelen met z'n godje, en met van die leuke verhaaltjes terug kwam die hij door anderen in een boekje liet opschrijven. Dat is natuurlijk iets wat zeer diep gerespecteerd moet worden! Buk, buk, buk nog eens een keer, D66!!

Rhenium | 23-01-19 | 20:58 | 2

"die de woestijn in ging om gezellig te babbelen met z'n godje"
Ik noem het stapelgeloof. Als het Joodse oude testament er niet geweest was
was er geen koran geweest. Onsamenhangend on-origineel jatwerk.

Wekkertje | 23-01-19 | 21:40

De reactie die jij op die actie geeft is dus precies waarom het nodig is. Hoezo is het verboden om in gesprek te gaan? Ik ben agnostisch atheist en gun ieder zijn geloof of ongeloof. Dat je in de aanloop naar de verkiezingen zo veel mogelijk kiezers probeert te bereiken lijkt me volstrekt normaal voor een politieke partij. Als je merkt dat je een bepaalde groep op markten of tijdens flyeracties minder spreekt is het dus niet raar als je een keer zelf op ze afstapt. Tijdens het gesprek met zo'n moskeebestuur heb je het er dan bijvoorbeeld over wat zij doen om contact te maken met de buurt en wat zij doen om integratie van de groep te bevorderen. Je weet wel die dingen die worden weggezet als laf theedrinken, maar die broodnodig zijn om te voorkomen dat mensen in een parallele samenleving leven en alleen nog maar communiceren met de eigen groep.

MFvGeel | 24-01-19 | 11:43

@HaatbaardKnipper | 23-01-19 | 19:46,

Dat vonden we zelf destijds niet :p

rode peper | 23-01-19 | 20:50

Even of topic alhoewel.
Net nog Jensen met Peter R gezien over de politie die volgens de politie te weinig mogelijkheden heeft om echt aan te pakken waarna deze feiten niet de feiten zijn volgens Peter. Wat gek??
Boeiende uitzending trouwens....
Voor sommige gevallen is een iets strengere sharia wetgeving misschien niet zo gek...
Dus nog maar weer wat feiten voor Peter en alle ander islamprobleem, mocromaffia ontkenners :....
Grote problemen in aso azc met asielzoekers;
Medewerkers van de zogenoemde ’aso-azc’s’ maken dagelijks confrontaties en heftige situaties mee. Zij hebben alleen niet de middelen om goed in te grijpen en om hun werk veilig te kunnen doen. Dat blijkt uit een onderzoek dat de inspectie van het ministerie van Justitie en Veiligheid in opdracht van staatssecretaris Harbers (Justitie) heeft uitgevoerd.
---
Toch gek want volgens Peter mag alles in dit land om wat voor criminelen dan ook aan te pakken...... Maar ja, feiten volgens Peter R de Vries zijn andere feiten die hij alleen kent...

dijkbewaker | 23-01-19 | 20:37 | 1

dijkbewaker | 23-01-19 | 20:37,

Je zegt; "Voor sommige gevallen is een iets strengere sharia wetgeving misschien niet zo gek"...
Dat is helaas een veelvoorkomend misverstand. De sharia is gen rechtssysteem zoals wij dat kennen, waarin iedereen gelijk is. In de sharia zijn niet-moslims minderwaardig aan moslims, en mogen ongelovigen zelfs beroofd, verkracht, mishandeld of vermoord worden. Tenzij ze jizziya oftewel "beschermgeld" betalen; een principe dat later is overgenomen door de maffia.
Verder mag geen enkele vrouw, zelfs geen moslima, moslimmannen vertellen wat ze wel of niet moeten doen. In azc's kan de onrust dus alleen worden weg genomen door ze door moslimmannen te laten runnen. Bepaald geen goed begin van de integratie.

De islam erkent geen menselijke wetten. Pas als al onze wetten 100% islamitisch en onze regering en onze politiemacht 100% islamitisch zijn, is er een kans dat moslims elkaar met rust laten, en alleen nog niet-moslims gaan bestrijden. Ook dat is niet meer dan een kans overigens; in de islamitische wereld maken moslims elkaar nog steeds voortdurend af. Bijvoorbeeld omdat slachtoffers de verkeerde islamsekte aanhangen; de verkeerde huidskleur hebben; de verkeerde taal spreken; bij de verkeerde clan horen, etc. Of gewoon "zomaar"; omdat je jezelf als martelaar wil opblazen tussen andere moslims op een markt of station. Onder het motto "allah zal de goede moslims wel beschermen" vallen ook bloedbaden onder andere moslims te verdedigen.

Dandruff | 23-01-19 | 21:01

Boek van Machteld Zee is een aanrader om te lezen. Dan weet je ook: dat gij u bezint, vóórdat u aan aparte shariaraden begint ! (Zoals die in Engeland)

Jan, Leiden | 23-01-19 | 20:12 | 2

Ieder normaal denkend mens is sowieso tegen geformaliseerde shariarechtbanken. Daar hoef je geen boek voor te lezen. Maar voor linksdraaiende deugers zou het verplichte kost moeten zijn inderdaad.

BlowingBubbles | 23-01-19 | 20:41

BlowingBubbles | 23-01-19 | 20:41

Precies, maar onwaarschijnlijk dat die het gaan lezen. Jammer genoeg.

Jan, Leiden | 23-01-19 | 20:50

Het is gewoonweg walgelijk. Ergerlijk is dat kiezers lijken weg te lopen van de partij van Rob Jesse en dan bij nog gevaarlijker partijen als PvdA en vooral Groen links.

BlowingBubbles | 23-01-19 | 19:42

D66 is voornamelijk opportunisten die op een of andere manier van belastinggeld leven. Ambtenarij, onderwijs, rechterlijke macht, politiek, de goede doelen industrie, gelukzoekers opvang, gezondheidzorg, woningbouw.
En ze zijn aan de winnende hand. Minstens 60 procent van het inkomen gaat naar de staat.

oplichter | 23-01-19 | 19:23

Wat is het toch met al de quinten dat ze Nederland en het westen zo haten: Stienen, Jinek, Westelaken, Smeets (knettergekke advocaat die scheidsrechter doodschoppers verdedigde)

rode peper | 23-01-19 | 19:21 | 1

knorren zijn het.

HaatbaardKnipper | 23-01-19 | 19:46

Mevrouw Stienen was jaren geleden al een fan van de Moslim Broederschap in
Egypte, met name van dhr. Morsi. Daarom weet ik uit welke hoek de wind waait bij haar. ik heb de opkomst van deze broederschap aldaar persoonlijk meegemaakt en met lede ogen aangezien hoe deze zich door de jaren heen
daar heeft ontwikkeld. Mevrouw zat/zit gewoon in het verkeerde kamp.

kiekeboei | 23-01-19 | 19:00 | 2

En de EU maakte meteen € 5.000.000.000 over aan Morsi i.c. het Moslimbroederschap. EU commissie, graag rekening en verantwoording aan de burger van wat er met zijn belastinggeld is gebeurd?

JohnWalker | 23-01-19 | 19:09

5 miljard ??

incogniet | 23-01-19 | 20:30

Het patroon van feministes die compleet doordraaien naar vrouwenonderdrukkende religies is niet meer incidenteel, maar neemt systematische trekken aan. Boersma, Kaag, Stienen, en nog veel meer mutsen lijken de Nashville verklaring van de SGP te willen overtreffen in radicaliteit door te gaan sympathiseren, nee, zich met lijf en ziel uit te leveren aan de islam, een religie in welks dwaallicht zelfs de SGP verschijnt als een uitermate vrouwvriendelijke en homo-tolerante partij. Vanwaar deze hysterie om alle vrouwenrechten op te willen offeren in ruil voor een ruige penetratie met seks en nog meer woeste woestijnen vol met Ali Baba libido? Dit alles wijst op een interne breakdown van D66 programmatuur waardoor de wijzer van robotachtige redelijkheid gaat doorslaan naar hyperfrigide zelfdestructie. Zie hun gezichten, zie de psychotische vertrekking van de mond en de doffanatieke blik in de ogen: Bovine Spongiforme Encephalopathie.

Eeuwig..Op..Vakantie | 23-01-19 | 18:58 | 1

Er heerst ook collectieve gekte momenteel...

Veluwse-Eikel | 23-01-19 | 19:17

Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
Stienen vreet van de arabieren en als “deskundige” zal zij vaak arabische landen aandoen.
Bertus Hendriks is ook zo’n “deskundigheid”, op moslimgebied.
Er was maar één eerlijke arabist en dat was Hans Jansen. Gewoon eerlijk en realistisch.
Stiekem en Hendriks zijn hielenlikker eerste klas.

Ruimedenker | 23-01-19 | 18:58

Ik snap wel dat Pechtold op handen werd gedragen door deze vrouwen. Volgens de shariawetgeving mag je meerdere vrouwen hebben. Met goedkeuring van Pechtold verliet zijn ex d’66.
SGP is vrouw onvriendelijke partij maar dat weet je. D’66 blijkt nog veel erger te zijn dan de SGP.

franck7020 | 23-01-19 | 18:58

D66 en woord houden. Doe normaal.

De luis | 23-01-19 | 18:49

Dit soort atheïstische hippies denken dat de Islam een soort van Efteling attractie is... Op zich niet erg om dom te zijn, was het niet dat ze achter bestuurlijke knoppen zitten. Dit maakt ze dom en gevaarlijk...

Veluwse-Eikel | 23-01-19 | 18:33

Even voor wie het was vergeten: ongeveer 10 jaar geleden was Dram66 op sterven na dood. Nog 2 zetels in de peilingen. Er waren binnen D66 veeeeeel mensen die de partij

Mastermove van Dram66 was om zich als enige uitzondering uit te spreken TEGEN de veroordeling van Turkije ivm de moord op de Armeniërs, toe precies 100 jaar geleden.

Dat heeft hun gered. Er was nog geen Denk en met de steun van vele Turkse Nederlanders is Dram66 met een paar zetels terug gekeerd in de TK.

't Is maar dattu het weet. Dram66 bestaat nog dankzij de Turken.

Heppie-even-voor-mij | 23-01-19 | 18:27 | 2

Die de partij wilden opheffen

Heppie-even-voor-mij | 23-01-19 | 18:50

Klopt.
Sterker nog; een of ander Turks ministerie verzond zo'n 100.000 e-mails naar Turken en Turkse bedrijven in Nederlandmet een DDR'66 stemadvies. Vond iedereen prima.
En dat terwijl Wilders destijds werd aangevallen vanwege zijn joodse contacten in Israël en de VS. Maar dat is iets anders, natuurlijk. Want omgang met joden is volgens links véél erger dan aanbevolen worden door een buitenlandse dictator.

Dandruff | 23-01-19 | 20:38

Horen wij dit beschamende nieuws over deze huichelaarste van D66 ook :
bij de NOS, NPO, Nieuwsuur, Vara, Jinek, etc. etc.

Jongelui, willen jullie Nederland naar de knoppen helpen, stem dan D66 en Groen links.

outdoor | 23-01-19 | 18:26

@Alde@D66@Petra Stienen.
Petra Stienen in gesprek met een man:
Man zegt: Vrouwen hebben geen rechten en homo's moeten opgehangen worden.
Petra zegt: Jij bent compleet gestoord, je bent een populist!
Man zegt: Nee, ik ben een moslim en dat is mijn geloofsovertuiging.
Petra: Oh het spijt me. Ik verontschuldig me. Ik hoop niet dat je denkt dat ik een islamofoob ben.

JohnWalker | 23-01-19 | 18:23

Het is uit pure angst voor moslims dat D66 zich zo gedraagt. Ze willen dialoog behouden en ze vooral niet uitsluiten of tegenspreken. Ze hopen vriendjes te worden met de vijand, in de hoop geen oorlogsslachtoffer te worden. Het is natuurlijk dom en naïef om te denken dat er met overtuigde moslims een dialoog mogelijk is. Tuurlijk, ze doen alsof ze luisteren en ze kunnen van alles zeggen wat je graag wil horen, alleen hebben ze gewoon schijt aan alles wat niet moslim is en zelfs ook aan moslims die van een andere stroming zijn. Achterlijk volk daar bij D66. Met zulke idioten in onze regering hebben we de oorlog allang verloren. Het is begonnen in Amsterdam (samen met Groen Links uiteraard), en straks is heel Europa verloren door dit soort mensen, bah.

BluRay | 23-01-19 | 18:04 | 1

Moslims hebben geen respect voor afvalligen.

JohnWalker | 23-01-19 | 18:36

De vrijheid van godsdienst wordt mijn onvrijheid. Daesh66 hielp daaraan mee.

Zoltan | 23-01-19 | 17:57 | 1

Mooi gezegd. Met dezelfde energie waarmee in jaren 60 en 70 de links progressieve krachten NL bevrijdde van religie, verwelkomen ze nu een andere, zelfs nog verstikkendere (?) religie. Dat is wat ik niet begrijp, er is geen consistentie. Ja, het is natuurlijk omdat Islam vooral donkere aanhangers kent, dat begrijp ik ook wel. En begrijp wel dat je geen rationale maatstaven moet leggen naast linkse idealen (religie iemand?).
Idealen die onderhand behoorlijk regressief zijn.

feiten_en _cijfers | 23-01-19 | 18:06

Mooi voorbeeld van struisvogelpolitiek

The_Black_Knight | 23-01-19 | 17:55

Hoe D66 als liberaal progressieve partij tot zo'n standpunt kan komen en zichzelf daarna nog liberaal en progressief kan noemen is mij een raadsel. Ik hoop dat Jetten als openlijk homoseksueel een ander standpunt zal innemen ten opzichte van de sharia dan Stienen.

Gedeugbeleid | 23-01-19 | 17:47 | 1

D66 was en is vooral anti christelijk, net als de socialisten zien zij de islam daarin als bondgenoot.

Franker | 23-01-19 | 17:55

Wat ik altijd zo volmaakt onbegrijpelijk vind, is dat juist van die linksige wijven blijkbaar totaal niet begrijpen dat juist zij hun rechten gaan verliezen onder de sharia.
Stel, Europa wordt islamitisch, maar in een gematigde vorm: zoals Marokko, Tunesië, Egypte, Dubai. De spreekwoordelijke Henk (van Ingrid, weet u wel) heeft niets te vrezen. Voetbal en bier zijn gewoon beschikbaar. Hij mag met 4 vrouwen trouwen en als ze lastig zijn of niet goed hebben gekookt of schoongemaakt, dan verkoopt hij ze een flinke tik. Is hij één van zijn vrouwen zat, dan kun je zonder problemen scheiden en haar het huis uitzetten.
Ingrid daarentegen verliest alle rechten die hier en nu normaal zijn voor vrouwen. Links en een grote bek? De liefhebbende echtgenoot kastijdt het er wel uit!
Hoe kun je als vrouw dit gevaar niet zien?

staat het bier koud? | 23-01-19 | 17:33 | 7

"is dat juist van die linksige wijven blijkbaar totaal niet begrijpen dat juist zij hun rechten gaan verliezen"
Dat heet historisch besef. Weten hoe lang er gevochten is voor die rechten.
En dit is een heel breed probleem. Vooral bij dat clubje maar niet exclusief.
Het feit dat we na slechts een halve eeuw vrede nu alles in één pot flikkeren en maar hopen dat het goed komt zegt genoeg. Eeuwig 2e wereldoorlog docu's uitzenden maar het nieuwe fascisme niet herkennen. De nek staat zo naar rechts dat ze de klap van achteren nooit zien aankomen.

Wekkertje | 23-01-19 | 21:49

"... is dat voor de rechtschapen burger"
Dat is de gast die zich totaal onderwerpt. Denk nog een goed na over de term 'rechtschapen'. Ik vermoed dat u uit zwaar gristelijke kringen komt (no offense).,

Wekkertje | 23-01-19 | 21:52

Ja, dat klopt inderdaad! Scherp opgemerkt. Ik ben gereformeerd gedoopt en moest mee met mijn ouders naar de kerk en natuurlijk naar zondagsschool. Waar ik overigens geen hekel aan had en wat me in ieder geval bijbelkennis heeft opgeleverd.
Verder waren mijn ouders helemaal niet zo streng gelovig hoor en heb ik een prima jeugd gehad.
Mijn ouders stonden niet bepaald te juichen toen ze erachter kwamen dat ik een vriend had, maar hebben het wel vrijwel direct geaccepteerd. Ze waren voornamelijk bezorgd (dat mijn leven er niet makkelijker op zou worden).

staat het bier koud? | 24-01-19 | 06:52
▼ 4 antwoorden verborgen

De vrouwelijke Frenske is inmiddels ook boven water!

NACademicus | 23-01-19 | 17:31

We weten toch.. een stem op D66 is een stem voor meer islamisering.

BozePaarseMan | 23-01-19 | 17:23 | 4

En meer klimaat fundamentalisme!

Lychnari | 23-01-19 | 17:28

Er zijn maar 2 partijen die minder ISlam willen. FvD en de PVV. De bekende 120 van de 150 zetels. De rest is allang om en probeert uit alle macht om een voorkeursbehandeling te krijgen als het eenmaal zover is.

Graaisnaaiert | 23-01-19 | 17:33

D66 streeft de uitverkoop van Nederlandse waarden en tradities na en fungeert als implementatiepartner voor de elite. Eerste taak is het uitkleden van de middenklasse en het bewerkstelligen van een klimaat van angst.

Beefbus | 23-01-19 | 17:36
▼ 1 antwoord verborgen

Ik las net weer een stukje uit dat boek van Betsy Udink "Achter Mekka" en denk dat zij meer ervaring heeft gehad met de Arabische wereld als al die Arabistes bij elkaar. Geeft tenminste ook haar ongezouten mening over de enorme achterlijkheid die zij er aan trof.

Beefbus | 23-01-19 | 17:17 | 1

Bedankt voor de boektip.

Roadblock | 23-01-19 | 17:19

Even een update uit 020 de stad van de ongedocumenteerde voorheen illegalen welke dit jaar 11 miljoen taxpoet mogen verbranden wegens verblijf aldaar. Groen Linksch burgemeester Femke Halsema op vragen uit de gemeenteraad op de vondst molotowcocktails ADM terrein. Antwoord Femke Halsema dit waren gewoon drie flesjes met brandstof welke geleegd zijn door de politie, reactie gemeenteraadslid Nanninga U bent aan het downplayen mevrouw Halsema getergd! lol

william7055 | 23-01-19 | 17:10 | 2

Tja, gooi ze op een grasveldje van een moskee en het is terrorisme, drie jaar cel.

peterdh | 23-01-19 | 17:34

Gewoon drie flesjes met een lap om de hals, waarbij er bij tenminste tenminste één roze wolwasmiddel in de brandstof gestopt is. Als dit bij een inval in huize van Wagensveld zou worden aangetroffen, dan zou dat nog wekenlang deugende gespreksstof bij DWDD en Jinek opleveren.

bisbisbis | 23-01-19 | 19:10

Daesh666

Rest In Privacy | 23-01-19 | 17:12

Ik mag toch hopen dat de mensen hier , hier niet geschokt of verbaasd over zijn .
Als het nu nog niet bekend is wat voor een lafbekken er in de Nederlandse politiek om stapt dan bent U ziende blind n horende doof . En ook daarom PVV of desgewenst FvD punt

ghetto-is-back | 23-01-19 | 17:08

Dit mens is net zo achterlijk als palestijnenknuffelaarster Kaag. Rijp voor een inrichting. Met sharia regels.

HaatbaardKnipper | 23-01-19 | 17:06 | 5

Gelukkig geldt dat zeker niet voor alle BZ mensen. Er zijn ook veel mensen die géén Stockholmachtige problemen hebben overgehouden aan hun tijd in barre landen.

Rest In Privacy | 23-01-19 | 17:28

Vergeet Donner ( CDA ) niet, nu Minister van Staat. Deze vriend van het koningshuis heeft al verklaard dat hij het zich best kon voorstellen dat Shariah in Nederland kon worden ingevoerd als 2/3e het ermee eens was en dat 80% van de Shariahwetgeving nu ook al in onze grondwet staat. Die resterende 20%, waar het dus schuurt en die volledig in strijd is met artikel 1 van onze grondwet liet hij maar buiten beschouwing. Nogmaals, er ligt een agenda en die wordt tot op de letter uitgevoerd door de boven ons gestelden. Democratie wordt keihard aan alle kanten afgebroken en vervangen door een soort Autocratie waarin de traditionele heersende klasse aan alle touwtjes trekt ( doen ze nu ook al, maar er zit nu nog een vernislaagje 2e Kamer tussen ).

Graaisnaaiert | 23-01-19 | 17:31

@ Roadblock | 23-01-19 | 17:18
De UN krijgt veel poen van de Saudi's. Reguliere bijdragen van de leden is maar een paar miljoen en de Saudis storten biljoenen aan "hulp" en daar komen dit soort mokkels als vliegen op de str*nt op af.

Beefbus | 23-01-19 | 17:32
▼ 2 antwoorden verborgen

Overigens schiet de argumentatie tekort. Je kunt je gewoon uitspreken voor of tegen iets. Zo heb ik als post feminist een afkeer van verkrachting. Het openbaren van die afkeer impliceert niet dat verkrachting veelvuldig voorkomt, sterker nog, t een heeft geen iota met t ander te maken. Ik ben namelijk ook tegen verkrachting als het maar zelden voorkomt. Het is kortom volkomen flauwe kul

Magdatkandat | 23-01-19 | 17:03 | 1

"post feminist"
Zelfs zonder streepje ziet het er onheilspellend uit.

Rest In Privacy | 23-01-19 | 17:24

Sharia'66, Ans Hoersma is er niks bij.

JohnJames_001 | 23-01-19 | 17:02 | 2

Sharia'66.... das een goeie, laten we die groot gaan maken met #Sharia'66

Ton8695 | 23-01-19 | 17:06

Heel goed Sharia'66. Dat zal pijn gaan doen bij de komende verkiezingen.

Roadblock | 23-01-19 | 17:21

Leeft dat mens in dezelfde wereld als ik ?

Wijze uit het Oosten | 23-01-19 | 17:00 | 2

Nee.

Mr.Crowley | 23-01-19 | 17:08
-weggejorist-
peterdh | 23-01-19 | 17:40

Vandaag even jensen mailen zal erg leuk zijn als die bij jenzen op de bank gaat zitten

Haat-links | 23-01-19 | 16:59

Ach de 5 linkse partijen incl. D’66 gaan gezamenlijk voor het eerst op 1 boot met de gayparade. Dat is toch genoeg ‘statement’.

Trumme | 23-01-19 | 16:57

Een nieuw woord voor mensen als Petra Stienen: deugenaar (=deugmens + leugenaar). Wie weet haalt het de Dikke van Dale.

halbstark | 23-01-19 | 16:56

Bij de volgende TK verkiezingen doet mee: de Partij van Jihadistenvereersters.

Rest In Privacy | 23-01-19 | 16:55

Dat het groteske en arabeske gedrag alom de d66-achtigen verbaast, verbaast mij. Het ligt immers voor de hand dat Stienen's Arabische netwerk ineen zal schrompelen bij onwelgevallig stem- of ander gedrag. Het is gewoon iets vulgair-persoonlijks.

isitsoornot | 23-01-19 | 16:53

Lachu dit Petra Stienen hoogopgeleid maar zo dom als olie, zo ken ik de echte
D66 er weer, kijk je even mee Rob?

oakmont | 23-01-19 | 16:52 | 3

Ze is niet dom. Ze heeft een overtuiging.

Rest In Privacy | 23-01-19 | 17:14

Het valt me op dat hoe hoger de diploma's zijn, hoe dommer de mens die ze bezit. Kennis is blind zonder wijsheid. Wijsheid zonder kennis wil leren kijken.

Ton8695 | 23-01-19 | 17:17

Langshetrandje | 23-01-19 | 17:14

Eensch.. en dat is best eng.

Ton8695 | 23-01-19 | 17:18

Goed zo Petra! Laten we alles uit de kast halen om die Shariawetgeving een kans te geven in de EU. Tenslotte heeft die kijk op de samenleving al vele eeuwen succes in het op de juiste waarde inschatten van vrouwen en ter voorkoming dat vrouwen in hun pathologische hysterie en andersoortige malligheden een vinger in de pap krijgen.

Rest In Privacy | 23-01-19 | 16:52 | 1

Als de eerste homo van de flat wordt gegooid is het aan deze dame te danken.

Trumme | 23-01-19 | 16:55

D66 is in rap tempo aan het veranderen. Van een partij die stond voor 'het redelijke midden' (wat dat ook mag zijn, iedereen vindt zichzelf best redelijk) tot een verzameling gekkies. Het zijn allemaal types die mijlenver van de echte wereld af staan. Jetten die zich radicaal noemt en doet alsof het een Klaver is tot deze troela met vreselijk imitatie-Thatcher accent.

Zo moeilijk is het niet: de sharia is walgelijk en daar moet je nooit, maar dan ook nooit ook maar iets positiefs aan gaan zien. Zeggen dat sharia openstaat voor meerdere interpretaties en dat het dynamisch is, is gewoon niet waar. Wat Zee ook heel simpel laat zien in haar boek met voorbeelden uit de praktijk.

StiekemeBunzing | 23-01-19 | 16:50 | 3

Het CDA en vooral de CU zijn in deze exact hetzelfde aan het veranderen. Alles voor de vrijheid van godsdienst ongeacht de middeleeuwse toestanden in de grote steden met sharia rechtbanken.

Trumme | 23-01-19 | 16:54

Precies. En oh oh wat een ramp als de populisten het voor het zeggen krijgen! Terwijl dat de enige partijen zijn die voor normale mensen opkomen en niet voor luchtkastelen.

StiekemeBunzing | 23-01-19 | 17:10

Ik ben gestopt met rationale argumenten tegen sharia/islam. De tolerantie jegens sharia is puur omdat in de ogen bv deze mevrouw Stienen Islam vooral aanhangers met een kleurtje kent. En er tegen zijn dus racism is. Zo simple denkt links. Als Sharia eigendom van witte christenen uit Alabama was, was ze ttegen geweest.

Uit de oude doos, Pat kan hhet veel beter uitleggen.

www.youtube.com/watch?v=vz4PjxSmtoI

Nou ja, success dan maar. Ik geef het op. En ach, net als met feminisme, het bevrijdt de man :-)

feiten_en _cijfers | 23-01-19 | 17:11

Vreemde vogel die Shirin Musa. Is tegen de Sharia maar draagt een hoofddoek... iets dat onderdeel is van diezelfde Sharia.

koter | 23-01-19 | 16:49

En toch straks weer kiezen voor de leugenaars van vvd (altijd glashard liegen), door DDR66 (referendum ? welk referendum ?) en CDA (gisterenavond tegen Tjerrie: "u noemt mij Lief. Ik kan het bewijzen, u zei dat". Nee trut; dat was je vriendje Bak-ellende; die riep Lief. Vergeten zeker ?) Groenlinks (VMBO-er die niet kan tellen).
Hoe kan het zijn dat er op die gasten nog steeds gestemd wordt ? Door wie.?
Of moeten we echt met z'n allen naar de stemlokalen op het te checkken ?

Kamervraag | 23-01-19 | 16:48

Overigens blijf ik het een fascinerend psychologisch schouwspel vinden hoe die fopfeministen hier helemaal uit hun pan gaan als Hollandse mannen uit arren moede een Oost-Aziatische vrouw gaan zoeken (en vinden). Dan is het onderdrukking hier en seksisme daar, maar hoe ze er desondanks in slagen hun ogen (en mond!!) te sluiten als ze een moslimman tegenkomen met drie meter erachter een schuifelend, met boodschappentassen zeulend en/of kinderwagen duwend vrouwelijk wezen in een zwart kazuifelachtig gewaad, is mij een volstrekt raadsel.

Schulzie | 23-01-19 | 16:47

Laten we haar berechten volgens de Sharia!

Kaas de Vies | 23-01-19 | 16:46 | 3

In het meer!

Eierbal-is-fijn | 23-01-19 | 16:48

Laat me raden, je bent kaal en hebt tatoo's

Rest In Privacy | 23-01-19 | 18:15

Eierbal-is-fijn | 23-01-19 | 16:48 |
Hehehe, Vast haar stukje brood kwijt in de kaas.
In het meer met een steen om haar nek. Die Helvetiers toch.

Roadblock | 23-01-19 | 19:26

Kom er niet doorheen. Bij deze zin houdt het voor mij op. "Op haar 19de verliet Petra Stienen het „verstikkende” Limburg. In het Midden-Oosten leerde ze haar geboortestreek waarderen". Een vrouw weet pas wat ze mist, als het vrije land er niet meer is.

Datkanjenietmenen | 23-01-19 | 16:49

Datkanjenietmenen | 23-01-19 | 16:49
Niets zo luchtig als een zwarte Burka. Deze types, die overigens dus een grote club vormen, hebben nog geen psychiatrische duiding. Ik stel voor: neo-ka'abagestoorden

Rest In Privacy | 23-01-19 | 17:00

Again, het mens is a: niet goed snik, b: heeft een agenda of c: beiden. Hint: a en b zijn fout.

Graaisnaaiert | 23-01-19 | 16:47

En wie ontvangt de dwangsom?

Eierbal-is-fijn | 23-01-19 | 17:04

En wie ontvangt de dwangsom?
Eierbal-is-fijn | 23-01-19 | 17:04 |
Duh, Urgenda natuurlijk.
www.urgenda.nl/
De toko die ons in versnelt tempo 'Nederland 100% op duurzame energie' door onze strotten wil persen.

Roadblock | 23-01-19 | 17:25

In de volkomen krankzinnige clownshow die de Nederlandse overheid is. Vind ik dit erg leuk. De bizarre regels en wetten die bedacht worden om het klimaat te redden. Voor de boys boven mij. Behalve de onzin over de dwangsom, kan dit juist betekenen dat Nederland ook uit het klimaatakkoord kan gaan stappen.

azijnseikerT | 23-01-19 | 17:43
▼ 2 antwoorden verborgen

D66 (zo heten ze officieel) is ook wel de partij van de fucknuts. Decennia lang gehoopt op regeringsdeelname en nu nemen ze eraan deel, komt de ene clusterfuck op de andere.
Een ding kun je D66 niet verwijten: het hebben van een ruggengraat. Als ze al een structuur in hun rug hebben waardoor hun zenuwen lopen, dan is die van pudding gemaakt. Deze lui kúnnen gewoon geen land besturen, zijn ze te stom en te lafhartig voor. Ze vrezen iedereen en z'n moer, willen iedereen te vriend houden maar naaien ook iedereen erbij.

Bakkeleures | 23-01-19 | 16:38

De koran is helemaal niet multi-interpretabel. Dit heeft te maken met de chronologische wijze waarop de koran gelezen dient te worden. Wanneer oudere verzen in de koran niet overeenkomen met nieuwe verzen in de koran, dan telt het laatste vers. Naskh (نسخ). De sharia is niet multi-interpretabel. Helaas begint de koran enigszins vredig (Mohammed in Mekka), maar dat veranderd naarmate de koran verder wordt gelezen (Mohammed in Medina). Een moslim kan dan wel op iets "vredig" wijzen in de koran, maar verderop kan heel iets anders staan.

klowiepowie | 23-01-19 | 16:37 | 2

Is er ook een hoofdstuk 'Mohammed in Afrika'? Ik vraag het voor een vriend.

Eierbal-is-fijn | 23-01-19 | 16:52

Abrogatie heet dat met een mooi woord. De laatste Sura geldt.

Roadblock | 23-01-19 | 16:53

http://www.arabistjansen.nl/Arabist/scalpel2012.html Deze vrouw?

Stinkendzadel | 23-01-19 | 16:33 | 1

Mooi stukje, dit.

Graaisnaaiert | 23-01-19 | 16:43

even tussen ons, ik heb van een man met regenjas vernomen dat Petra en Frenske het "doen" samen.....

de directeur | 23-01-19 | 16:31 | 2

Frikandellenvreten?

Rest In Privacy | 23-01-19 | 16:33

Cupcakes bakken?

Eierbal-is-fijn | 23-01-19 | 17:11

Elke vrouw die mee heeft gedaan aan het gaapbuis-programma "Mooiste meisje van de klas", slaat op de mutsenmeter van de schaal af.

Taggart | 23-01-19 | 16:30

Met je bips omhoog voor de sharia is in de ogen van ALDE-partijen kennelijk bevorderlijk bij het bestrijden van de vergrijzing in de EU. Je moet de beoefenaars ergens mee lokken, toch? #stemzeweg

Schulzie | 23-01-19 | 16:28

Allemaal deugmutsjes die helemaal raar worden van bruine plassers.
En dat niet alleen,ook de ideologie die die bruine plassers aanhangen.
en allemaal lid (haha) van rare partijtjes zoals gl,d66,sp en nog wat.
Wordt tijd dat ze wakker worden geschud door realiteit.

pejoar | 23-01-19 | 16:27 | 1

U moet wennen aan deze realiteit. Ze zijn met meer.

Rest In Privacy | 23-01-19 | 17:16

Stienen; wederom een achtergrond die weinig tot de verbeelding overlaat; h.a.v.o. en v.w.o. (serieus? Met puntjes? Het is een letterwoord, mevrouw, dus die punten mag u weglaten, tenzij men in Limburg nog steeds elke letter afzonderlijk uitspreekt?), 6 jaar arabisch (ik vraag me af wat je bezielt, enfin) en een jaartje in London iets keks gevolgd.
Uiteraard na een aantal schimmige jaren ('91 tot '99) als secretaresse de politiek in gerold en enkel nog maar aan haar pluchemagneet gewerkt.
En die ziet geen probleem in een sharia. De domme gans.

EEnzame SchizofrEEN | 23-01-19 | 16:27 | 2

Als je 3x een midweekje in Tunesie aan het strand hebt gelegen voert de NOS je al als deskundoloog op. 2x als je een vrouw bent, want dat is zo lekker divers en als vrouwen zelf al zeggen dat Shariah en ISlam Hiephoi zijn, nou, dan moet het wel zo zijn.

Graaisnaaiert | 23-01-19 | 16:34

-laatste g, denk ik EEn.

Rest In Privacy | 23-01-19 | 16:35

Maar wat betekent die resolutie nu eigenlijk. Gaat er iets veranderen? welke kant op? Misschien zegt Eu wel laten we de declaratie van mensenrechten in de islam (Cairo) maar nemen ipv die van UN. denk dat er geen reet verandert en dat sharia gewoon gedoogd gaat worden want anders krijg je maar weer booslims.

Hadena | 23-01-19 | 16:26 | 2

Ach, die algemene mensenrechten slaan ook nergens op zoals ze worden gebruikt. Het is gewoon een groot cirkelmasturbatie fopinstrument. Westers romanticisme. Edele wilden. En niet begrijpen dat de hele wereld niet hier te redden valt.

Wat niet wil zeggen dat haar stemgedrag, en daar gaat het hier over, niet iets zegt. Ook gezien haar uitleg. Ongeacht de resolutie zegt dat wat over haar.

Ik vermoed dat jij ook gewoon stemt bij de verkiezingen. En mogelijk geloof je niet dat het iets uitmaakt. Het is een inzicht in wat er in je hoofd afspeelt.

En zij is er duidelijk of niet eerlijk over, of ...

minderweter | 23-01-19 | 16:32

@Hadena | 23-01-19 | 16:26 |
"Mensenrechten in de islam".

Een grotere contradictio in terminis kunt u bijna niet vinden. Want de mensenrechten in de islam zijn zo goed als niet-bestaand. Geldt ook voor vrouwenrechten, kinderrechten, dierenrechten etc.. De islam hoort hier gewoonweg n.i.e.t. thuis! Het staat voor alles dat wij hier al lang geleden ten grave droegen qua barbaarsheid, religieuze achterlijkheid en alles dat daar mee samenhangt. Hadden we de boel eindelijk een beetje op de rails qua die zaken, gaan ze hier en masse een ideologie binnen halen die alles nog eens dunnetjes wil overdoen.

Sjefke7807 | 23-01-19 | 16:35

Gokje.. Stienen heeft geen kinderen?

Mark_D_NL | 23-01-19 | 16:26 | 4

Dan is het verhaal nog achterlijker.

Mark_D_NL | 23-01-19 | 16:30

@EEnzame SchizofrEEN | 23-01-19 | 16:28 |
Haar dochter zal haar tot in de eeuwigheid vervloeken vanwege haar stompzinnige naïviteit. Want zij zal met de gevolgen van die naïviteit moeten leven. Niet mevrouw Stienen zelf.

Sjefke7807 | 23-01-19 | 16:40

Tja, drie mogelijkheden:
- partijbelang prevaleert, dus eigen inbreng is niet verstandig,
- ze heeft een eigen 'oplossing' in geval de sharia zou worden ingevoerd , ofwel ze kan vrijwel direct 'emigreren',
- ze spoort gewoon niet en ziet enkel alles door een roze bril.
Place your bets...

EEnzame SchizofrEEN | 23-01-19 | 16:44
▼ 1 antwoord verborgen

Zou Petra nou voor of tegen de sharia zijn? Dat is de vraag.

Mr.Crowley | 23-01-19 | 16:25

Ik zie wel wat in dat Vrijlinks. Benieuwd of ze t volhouden als eenmaal de treinen naar t oosten-shitstorm losbarst. Als je vriendjes je niet meer op hun dineetjes uitnodigen zeg maar. Omdat je fout bent

Magdatkandat | 23-01-19 | 16:24

Enne, Petra, even onder ons, wat vindt jij van de oplossing die de Shariah biedt voor jouw partijgenoten Boris Dittrich en Boris v/d Ham? Nou?

Graaisnaaiert | 23-01-19 | 16:23 | 2

Om over Orwellonkreng nog maar te zwijgen.

Graaisnaaiert | 23-01-19 | 16:24

Leren vliegen van 11 hoog.

Trumme | 23-01-19 | 17:00

Deze vrouw wil dus onderworpen worden. Als dat haar uitgangspunt is en die van D66. Gaan we nog wat meemaken. Wie geeft deze mensen eigenlijk hun podium?

azijnseikerT | 23-01-19 | 16:23 | 1

Goede vraag; ze is vanuit de achterkamers (ambassades, ministeries) rechtstreeks de eerste kamer in gerold. En daar gaat 'de burger' nu eenmaal niet (rechtstreeks) over.

EEnzame SchizofrEEN | 23-01-19 | 16:32

Ho ho maar ALDE stemde in meerderheid tegen hoor! Dat er dan nog laffe Nederlanders zijn die zich onthouden van stemmen, echt zum kotsen.

Indoneesje | 23-01-19 | 16:23

Tja, politici en liegen, what`s new.

Mr.Crowley | 23-01-19 | 16:23

Ach, iedereen die deskundologe Stienen de afgelopen jaren in Nieuwsuur en Buitenhof heeft gezien en gehoord weet toch allang dat deze mevrouw ISlam, de Moslimbroederschap en Shariah door een roze brilletje bekijkt en letterlijk oplepelt wat "haar Egyptische vrienden" die ze overigens al in geen tijden gezien had haar telefonisch vertelden. Het mens is een clown, een charlatan, een kompas dat steevast het zuiden aanwijst, maar daarom niet minder gevaarlijk voor de vrije westerse samenleving. Helaas zit X66 tegenwoordig vol met dat soort lieden-met-foute-agenda.

Graaisnaaiert | 23-01-19 | 16:21 | 4

Je bedoelt regime change. Gefinancierd en gefaciliteerd door haar Amerikaanse vriendjes vd democratische partij: Clinton en Obama.

azijnseikerT | 23-01-19 | 16:29

Je zou haast gaan denken dat ze in Damascus is benaderd door de mukhabarat van Syriëen voor hen werkt. Mooie positie om Syrië te vertegenwoordigen.

EEnzame SchizofrEEN | 23-01-19 | 16:39

@Graaisnaaiert
Zijstraat en ook een mooie. Maarten van Rossem (u weet wel, die morsige man met roos op zijn schouders) werd in 2008 tijdens de financiele crisis door de redactie van P&W of DWDD opgevoerd als "financieel Amerikaans deskundige". Muwahahahaha.

Basil Fawlty | 23-01-19 | 16:52
▼ 1 antwoord verborgen

Het feminisme werd pas een succes toen mannen zich er mee gingen bemoeien. Ook nu weer zullen mannen het feminisme moeten redden.

BrabantsVerzet | 23-01-19 | 16:18

Veel? Het is heel simpel: of het is structureel of niet. Verder centjes overmaken naar Shirin.

RotterdamCentrum | 23-01-19 | 16:15

Het Nederlands Dagblad schrijft: " Europese landen waar de sharia wordt toegepast (Griekenland) of gedoogd (Verenigd Koninkrijk) hebben tot medio 2020 om hier op te reageren."

cugel | 23-01-19 | 16:14

Als je intolerantie tolereert dan is dat het einde van de tolerantie.
Sommige mensen willen zo hard deugen dat ze geen kritiek durven leveren op mensen wier normen en waarden niet overeen komen met de onzen en voor wie eigenlijk geen plaats is in een beschaving.

Osdorpertje | 23-01-19 | 16:14

Liegen tegen de infidel om de koran / islam te beschermen is toegestaan van de godsdienst van het zwaard. Maar of een infidel mag liegen en wat de sharia daarvoor in petto heeft ?

Lt-Kol Kilgore | 23-01-19 | 16:14

Zoals 2voor12 om 16:07 uur vertelde:
DENK66

El Rico Grande | 23-01-19 | 16:13

Stienen's stemgedrag is een regelrechte klap in het gezicht van de autochtone Nederlandse bevolking en van alle vrouwen in het bijzonder, op (over?) de grens van volks- dan wel landverraad.

L.E. Raar | 23-01-19 | 16:13 | 4

In sommige gevallen worden ze ook dichtgenaaid trouwens.

Lt-Kol Kilgore | 23-01-19 | 16:19

Niet alleen autochtone vrouwen, ook - en vooral - allochtone vrouwen die zich proberen te ontworstelen aan dat afgrijselijke juk van ISlam en Shariah. Vrijheid van partnerkeuze, onderwijs, religie/ideologie, werk en persoonlijke ontplooiing, alleen zonder bewaker de stad in mogen, dat soort dingen. Het mens is wat wij hier noemen een Vollidiot.

Graaisnaaiert | 23-01-19 | 16:28

Graaisnaaiert: Alle vrouwen = inclusief allochtone vrouwen. Uit de aard der zaak.

L.E. Raar | 23-01-19 | 17:14
▼ 1 antwoord verborgen

Och en je bent D66 en vrouw en je maakt een domme opmerking, EN?

Slough | 23-01-19 | 16:12 | 1

Trouwens laat dat van die vrouw maar weg, dat was niet aardig van me.

Slough | 23-01-19 | 16:14

Stienen in een spagaat en daar kan ze niet zo heel goed mee om gaan........ waardeloos eng wijf en zogenaamd deskundige in de tijd van de zogenaamde 'Arabische Lente'...... ze was destijds niet van het tv scherm af te branden, tot dat de uitwerking van deze 'Lente' wel hele vervelende nasmaak kreeg...... weg euforie en Stienen vertrok richting Brussel.

Fatwabuster | 23-01-19 | 16:12 | 1

Indeed. Ze was dol op Morsi net zoals die andere doos die op de tafel danste. Zwaar labiele types die geen aandacht moeten krijgen.

Basil Fawlty | 23-01-19 | 16:36

Daar sta je dan. Arabiste. Bwuhaha.

oorwormpie | 23-01-19 | 16:11

Petra Stienen, is dat niet de geïnstitutionaliseerde, vergrijsde en uitgedroogde versie van Ans Boersma?

Schoorsteenveger | 23-01-19 | 16:10 | 1

En voeg er Sigrid Kaag ook maar bij

Slough | 23-01-19 | 16:17

@Marieke Hoogwout, dat woord is niet 'racisme', maar 'schijnheiligheid' of 'huichelarij'. Geen knip voor de neus waard zijn. Net zoals die zelfvoldane Jihaatsnol van een paar dagen geleden.

stampertje85 | 23-01-19 | 16:10

Zou ze grote roerganger Robot niet mogen? Die vliegt als het dus aan haar ligt nog eens een keer met z'n kop naar beneden van een flatgebouw.

aamert | 23-01-19 | 16:10 | 2

Dat lijkt zo. Dat wordt vliegles voor de grote roerganger van de partij.

Therapietje | 23-01-19 | 16:22

Ongelooflijk hè. De halve partij is homo/lesbisch en dan jezelf onthouden van stemmen. Ben benieuwd hoe dit door partijgenoten word geslikt.

Trumme | 23-01-19 | 17:05

Wat is eigenlijk de Sharia-straf voor liegen?

Nuchternederland | 23-01-19 | 16:09 | 2

Voor zover ik al heb kunnen zien, kan het gelijk gesteld worden aan ongeloof als de profeet in beeld is. En dat wordt eeuwig branden in de hel. Overigens kun je daar de profeet ontmoeten volgens Dante. Deze laatste kan het weten want die is er naar eigen zeggen geweest.

Lt-Kol Kilgore | 23-01-19 | 16:19

Tong uitsnijden? Tenzij taqqya, tegen ongelovigen dan weer bon ton

Zoontje Melkert | 23-01-19 | 17:23

Ik hoor vaak genoeg dat vrouwen de grootste vijanden van vrouwen zijn. Het wordt elke keer weer bevestigd.

forecastle | 23-01-19 | 16:07 | 2

Vrouwen zullen altijd proberen om de confrontatie te vermijden. Het is gewoon lafheid, ook wel "vrouwelijk" genoemd. Maar het is pure lafheid.

BrabantsVerzet | 23-01-19 | 16:20

Alles leidt tot een conclusie, vrouwen krijgen altijd ruzie.
Sporten ze samen, goede vriendinnen,
Schelden ze de eerste helft naar elkaar als wilde spinnen
Lieve dochters, leuke moeders, breng ze samen, het worden loeders
Je zult het niet ontkennen schat, vrouwen hebben altijd wat

El Rico Grande | 23-01-19 | 16:32

Petra Ans Rena Frederiek zijn allemaal van de pot gerukt als het om Islam gaat.

frisenfruitig | 23-01-19 | 16:07

DENK'66

2voor12 | 23-01-19 | 16:07 | 1

B.E.P.
Best enge partij

Rest In Privacy | 23-01-19 | 16:37

Maar juist onder de Sharia wetgeving mag liegen onder bepaalde voorwaarden. Dus dit meisje is wel consequent.

Nebuchednezzar | 23-01-19 | 16:06

Volgens D66 maar ook GroenLinks is de islam het beste dat de westerse wereld de laatste honderd jaar is overkomen!

eerstneukendanpraten | 23-01-19 | 16:06 | 1

en de klimaatfluctuatie, die is een goede tweede. Daar leven zowel D66 als GL van.

Nuchternederland | 23-01-19 | 16:11

Hier valt niet tegenop te spindocteren toch? Toch? Hup alle abri’s in Nederland verzamelen en in week van de verkiezingen even het stemgedrag van D66 en VVD met grote duidelijke posters tonen! Gratis bindende tip voor oppositie.

de Voorzittert | 23-01-19 | 16:05 | 1

Zo van "Stempt D66, stem vóór shariarechtbanken!" met ondertekst stemgedrag. En dat bovenop de D66 posters.

Winter_is_coming | 23-01-19 | 16:09

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl