Intern rapport D66: 'Te belerend, te woke, te weinig politiek profiel, te veel integriteitskwesties in eigen gelederen en te weinig invulling van de slogan van Sigrid Kaag'
Nou
D66 heeft maar weer eens een dodelijk rapportje over zichzelf:
Te belerend (klopt, klopt en nog eens klopt)
Te woke (klopt, klopt en nog eens klopt)
Te weinig politiek profiel (klopt, klopt en nog eens klopt)
Te veel integriteitskwesties in eigen gelederen (klopt, klopt, klopt en nog eens klopt)
Te weinig invulling van de slogan van Sigrid Kaag (klopt, klopt en nog eens klopt)
Nou moe wie had dat nou allemaal verwacht he! En nu maar hopen dat ook dit (prima) rapportje niet alsnog in de doofpot wordt gedrimmeld...
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Krijg nou wat. NPO wil graag UW MENING
En die kunnen ze krijgen!
Keir Starmer voert per 2027 socialemediaverbod in voor kinderen onder de 16, Rob Jetten wil zoiets ook maar doet vooralsnog niets
Gefeliciteerd, nog minder productief dan - of all people - Keir Starmer
Niemand mag Sjoerd Sjoerdsma
Wie had dat gedacht? (iedereen)
FEEST. D66 én Geert Wilders vieren 100 dagen Jetten I
Je moet alleen wel zelf de slingers ophangen
Rob Jetten GEPRIKT tijdens het zwemmen
Premier naar ziekenhuis vanwege allergische reactie
FOTOQUIZ in het StamCafé - Wat gebeurt hier?
Hallo, u spreekt met Rob
