Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BREEK. Vader van Debbie stapt over naar PVV, VVD loopt leeg, volk is het zat

Er is niets krachtiger dan een idee waarvan de tijd is gekomen.

Mensen hebben geen ideeën, ideeën hebben mensen. En dat idee is Nederland. Onder leiding van enigmatische zwaargewichten als Jan Dijkgraaf, Henk Bres en Ebru Umar nadert onder verbroederend gezang daar dan toch het einde van het globalisme. #StemZeWeg is dan ook niet louter een hashtag. Het is een beweging, een gevoel, een manier van leven met maar één enkel doel voor ogen: ze weg stemmen. En denk maar niet dat het tot Debbie beperkt blijft. Na 40 jaar VVD loopt haar vader nu ook over, want hij is "ze ook zat". We zouden het niet mooier kunnen verwoorden. C'est ça.

Reaguursels

Inloggen

Gilets Jaunes, maar dan anders. Nu:

www burgercomitenl.nll

Rest In Privacy | 15-01-19 | 13:20
-weggejorist-
Rachel_Stewart | 15-01-19 | 10:43

En als ons leven ten einde is, hoef je nergens meer zat van te zijn Gewoon even geduld hebben.

Jan Onbewoond | 15-01-19 | 10:06

Voor perfectionisten is ons korte leven nooit goed.

Jan Onbewoond | 15-01-19 | 10:04

Ex- Burgemeester van Gouda VVD (Schoenmaker) gaat nu bij het COA aan de slag als bestuursvoorzitter .
Nog meer Murkenmeuk voor dit Land binnen halen ,de kolerezooi in Gouda heeft die achter gelaten voor een ander .
Typisch VVD eigen .
Niks oplossen maar huizenhoog opstapelen voor een ander en wegkijken ,ontkennen ,

liegende lippen | 15-01-19 | 09:52

Ha, zelfs m'n diehard VVD baas is VVD zat.
Maar weet nu niet meer waar die op moet stemmen.
(AKA: Te schijterig om toe te geven dat PVV en FvD eigenlijk wel enorm goede punten hebben, maar toch die smaak in de mond leveren vanwege het demoniseren door onze MSM)

LangeTijdGeleden | 15-01-19 | 09:22 | 1

Je baas gaat gewoon weer vvd stemmen. Nadenken is een keuze.

Analia von Solmsch | 15-01-19 | 09:24
-weggejorist-
Laura_Micklem | 15-01-19 | 08:55 | 1

PVV en FvD worden hier via het cordon sanitaire buitengesloten... zowel landelijk, bij de provincie als in de gemeente.

Extreem links--> GroenLinks en D66 (Jesse Klaver en Rob Jetten) die de absurde Klimaateisen van Parijs willen invoeren... met daarnaast een oneindige stroom migranten uit Afrika en moslimlanden die hier huisvesting met een uitkering behoeven--> zij komen wel aan de macht in Nederland.
Het zal niet anders kunnen dan via gele hesjes zoals in Frankrijk.

sociaal_econoom | 15-01-19 | 04:47 | 2

In Rotterdam stelt het helaas (n0g) niet veel voor. Hopelijk gaat dat snel veranderen.

TonyMontana010 | 15-01-19 | 06:47

Mag ik wel constateren dat PVV met Grauss een soort partij voor de dieren is en op de sociale standpunten een soort PvdA is? Dus hemeneksnieuws

prutsclown | 15-01-19 | 08:52

Walgelijk smakend = Heel erg lekker !

Doe mij maar twee ! | 15-01-19 | 02:03

Je zou toch denken o.a. ook n.a.v. de klimaatdiscussie dat er in de peiling door de Hond op zondag wel wat verschoven zou zijn. Meer nee, raar genoeg niks!!

namensmijnhond | 15-01-19 | 01:24 | 5

Mogelijk dat het gros van de landgenoten die hele klimaatwaanzin zo langzaam aan uit diarreren maarinmiddels ook net zo weinig ( of minder zelfs) vertrouwen overhebben in de Hond zijn excelletjes. en powerpointjes.

loze stijl | 15-01-19 | 17:13

'de peiling door de hond'? Die peilingen van Maurice de Hond zijn gewoon doorgestoken kaart! Of dacht u dat dat allemaal echt was?

BaldEagle | 15-01-19 | 19:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Pvv en Fvd worden straks weer buiten gesloten door een coalitie van VVD met de rest helaas.
Of Pvv of Fvd moet de grootste worden.Anders veranderd er niks.
En natuurlijk tekent Rutte het klimaatakkoord na de verkiezingen.
Die leugenaar heeft zich nog nergens aangehouden.
Allemaal verkiezingspraat.

Lilia2 | 15-01-19 | 00:46 | 3

Zelfs dan niet. In Rotterdam werd Leefbaar de grootste vorig jaar. Ze werden buiten gesloten door de rest en geweerd uit het college. En zelfs als PVV en FvD samen 76 of meer zetels krijgen dan gaan de ambtenarij en de rechtbanken al hun beleid frusteren (zoals gebeurde met Trump).

Mijn GS nick magnie | 15-01-19 | 03:27

PVV en FvD komen via cordon sanitaire hier niet aan de macht.

sociaal_econoom | 15-01-19 | 04:40

Het is natuurlijk wel zo dat er een meerderheid nodig blijft. Behaal je die zonder pvv en fvd dan doe je gewoon recht aan de democratie. Het probleem ligt bij de kiezers die op die andere partijen stemmen. Of onwetend of met volke overtuiging. Ik ken er genoeg in beide groepen. In een democratie als de onze krijgt het volk wat ze verdient...

volksvaderland | 15-01-19 | 17:38

Ik ben ze ook zat, ga op FvD stemmen en mijn kinderen (behalve eentje) ook, alleen het puntje van FvD om uit de Europese Unie te stappen bevalt me niet, maar zal wel niet zo'n vaart lopen. Ik zou niet weten hoe het anders moest VVD wiebelpartij die mijn vertrouwen niet meer heeft.

BoerinFrance | 15-01-19 | 00:25 | 1

Ik ben er zelfs lid van geworden en dat puntje bevalt mij juist prima. Nexit graag, subite!

Kinkfactor | 15-01-19 | 02:08

Ach ach VVD. Nu Dijkstal, eh sorry Rutte aan het roer zit is de VVD weer een slappe linkse hap die alleen maar water bij de wijn doet en telkens het poldermodel omarmt. K.. VVD sta toch eens voor wat je zelf wilt, bah! Ik stem er nooit meer op. De kleuters Jes & Jet bepalen wat er gebeurd, helaas.

Rdock | 15-01-19 | 00:12 | 6

Alleen tijdens de verkiezingen merk je dat de VVD een rechtse partij is.
Stoere praat over anti Klimaatafspraken van Parijs en stoppen met het binnenhalen van migranten uit Afrika en moslimlanden die wij hier een woning plus een uitkering moeten geven.

Zodra Rutte of Dijkhoff de regering rond heeft... dan zijn ze net zo links als D66 en GroenLinks.

sociaal_econoom | 15-01-19 | 06:57

nou ik ben bang dat de rechtsen de wereld na 1975 naar de bliksem hebben geholpen, links kon helemaal niks .in EU en VS is de werknemer slecht betaald geworden. en al lijkt het goed via rechts en de belasting wordt het weer ingepikt. huursubsidie is bijv gewoon een betaling aan de belegger,maak huur onbetaalbaar en buitensporig ,moet of wil de regering graag betalen.gewoon een kwestie van lobby en vriendjes.want met de dividend tax dachten ze ook het kan nu wel open en bloot.Gratis geld aan de rijken

pedro300 | 15-01-19 | 09:56

@sociaal_econoom:
Kom je uit bij de vergeetachtigheid van het volk dat die praatjes alsmaar pikt en ze zelden er op afrekent. Het feit dat er in de periode voorafgaand aan verkiezingen nog zoveel electorale verschuiving mogelijk is elke keer, geeft aan dat veel mensen gevoelig zijn voor praatjes.

volksvaderland | 15-01-19 | 17:44
▼ 3 antwoorden verborgen

Zo, ik zag wat licht paniekerige reaguursels staan al scrollende door dit toppikkie.

Haha, mooi man. #NuketheVVD

Kop Kaaz | 14-01-19 | 23:58

Gericht ongenoegen op basis van een lijstje met feiten; dat kan GeenPeil organiseren om de VVD, D66, CDA, CU en hun helpers te decimeren. Geen politieke voorkeur, maar dat wat regeert totaal affakkelen op hun eigen daden. Een soort analoog GeenStijl, op ieder dorpsplein, vlak voor de verkiezingen.
Het zou zo mooi zijn..

Zoltan | 14-01-19 | 23:12

Dat 50 plus is een partij waar je stemmen weg moet kunnen halen. Thierry, Geert, richt je pijlen ook eens op deze vergeten stemmers.

MickDjekker | 14-01-19 | 23:12 | 1

Hoezo 'vergeten stemmers'? Lieden van 50+ kunnen zelf toch ook nadenken?

BaldEagle | 15-01-19 | 18:54

Hoop is mooi, maar toch zijn de meeste mensen schapen en stemmen gewoon weer op dezelfde partij met misschien net een ander logootje. VVD, PvdA, PvdD, D666, SP, CDA, Groenlinks, CU, SGP. Allemaal 1 pot nat. PVV schreeuwt maar wat en FvD kun je afvragen hoeveel die gaan uithalen.

HipsterBrood | 14-01-19 | 23:10

Dit bericht is voor de Twitteraar met de naam Braamstruik (pro PVV). Er is een trolaccount aangemaakt met als naam Braamstruik, EU vlaggetje en dan een kikker (anti PVV).

Ik heb zelf geen twitter dus rapporteer even die neppe account met dat EU vlaggetje.

Badr Haary | 14-01-19 | 22:44

Onder leiding van Jan Dijkgraaf? Dan verhuis ik gauw naar Vlaanderen.
Queen Ebru daarentegen, daar wil ik wel de ridder voor spelen.

Draak uit Brabant | 14-01-19 | 22:38

De VVD heeft onder Rutte zijn liberale principes verkwanseld. Een leider die zich laat voorstaan op het feit dat ie geen visie heeft, wordt vanzelfsprekend ingepakt om voor de agenda van een ander te lopen. VVD-apologeten roepen dat dit onvermijdelijke compromissen zijn die nou eenmaal horen bij onze meerpartijendemocratie. Maar da´s natuurlijk maar een halve waarheid. In de afgelopen jaren is het niet gelukt om een enigszins rechts-liberale signatuur achter te laten op voor de VVD belangrijke dossiers: zo wordt de overheid almaar groter, is de belastingdruk op recordhoogte, exploderen de sociale voorzieningen en het toeslagencircus, hebben we ongebreidelde immigratie en islamisering, en binnenkort hieraan toe te voegen een maatschappij-ontwrichtende klimaatakkoord. De dossiers waar de VVD wel haar stempel heeft gedrukt zijn desastreus uitgepakt (zorg en decentralisatie naar lokale overheden). Stem een volgende keer gewoon op op GL, PvdA, of mijn part de SP. Dan krijgt u hetzelfde.

Joris Beltsin | 14-01-19 | 22:36

Dertien reacties tot nu van de trol van GS brabbelaar. Niet een op onderbouwd inhoud enkel beetje corrigeren en afzeiken.
Anderen verwijten dat ze tokkies zijn en zo.
De trol wel een echt leven opgebouwd, in zijn dorpje achter de duinen

F. Jacobse | 14-01-19 | 22:34 | 1

Ik heb ze niet gelezen, maar bedankt voor de waarschuwing.

NeedIsaymore? | 14-01-19 | 22:41

Probleem is dat PVV en FvD onvoldoende capabele bestuurders in hun gelederen hebben.

Mayan | 14-01-19 | 20:26 | reageer | favorietblock
Gelukkig hebben VVD, PvdA, CDA, D66, GL en CU die wel.... LOL!

Wel een aantal gelukszoekers.
Mayan | 14-01-19 | 20:26 | reageer | favorietblock
Valt in het niet met het aantal gelukzoekers die jouw geliefde kartel wekelijks importeert uit de Levant en de Hoorn van Afrika...

Graaf_van_Hogendorp | 14-01-19 | 22:24

Da's allemaal leuk en aardig, maar bij de stemwijzer komt bij mij telkens weer de VVD er uit rollen. De stemwijzer houdt wijselijk geen rekening met negatieve sentimenten rondom regeringspartijen.

Papa Jones | 14-01-19 | 22:19 | 10

Als men toch niet doet wat in het verkiezingsprogramma staat, of erger nog, doet wat niet in het verkiezingsprogramma staat, dan is stemmen zinloos geworden. Vroeger waren er nog gevolgen voor niet integer zijn. Tegenwoordig is het de norm.

LiniaalRectaal | 14-01-19 | 22:46

Wilders gaat alleen maar geld verjubelen om zijn onrendabele achterban te plezieren. Dus vroeger met pensioen, meer geld naar de zorg, uitkeringen omhoog et cetera. Economisch is de PVV heel links.

Rest In Privacy | 15-01-19 | 09:31

@kuifje-in-Nederland: hou eens op met dat PVV-bashen zeg! Dat liedje kennen we nou wel van je! Wordt vervelend!

BaldEagle | 15-01-19 | 18:56
▼ 7 antwoorden verborgen

Bij dhr. Bron is wel duidelijk geworden wie voor het Christelijk-humanistisch Europa vecht. Dat is alleen de PVV. De rest, ook de FvD, faciliteert de islam.
Zoek bij ejbron maar op duidelijk.
Er is maar 1 betrouwbare, betrokken partij:de PVV.
De rest liegt,, denkt er beter van te worden of heeft geen ruggengraat en ronduit bang.

watergeus | 14-01-19 | 22:02

De verwachting dat Nederland financieel zorgt voor haar oudjes is al lang weg. Dit jaar ook, ze gaven ze een paar tientjes extra zodat ze daarna in een hogere schaal terechtkwamen en er ipv 35 erop vooruit, 146 er op achteruit gingen. Wat daarmee gewonnen wordt gaat per direct naar de kanslozen van deze natie, de 'vluchtelingen'. Huis, inboedel en nog meer dat ze niet hoeven te betalen, plus uitkering waar ze riant van kunnen leven. Als het echte vluchtelingen zijn, so be it... Zijn echter grotendeels engbekken uit landen waar geen oorlog is of waar de oorlog inmiddels beeindigd is.
Mark Rutte komt inmiddels aan het einde van zijn regeerperiode omdat hij de Nederlanders keer op keer verneukt. Die 1000 geloofde ik al niet maar wat hij verder laat zien is meer dan triest. Zit al met 1 bil op het pluche van Europa.
Onlangs deed hij even stoer over de ransbakken van de jaarwisseling. MAN, LAAT MET NIET LACHEN! Je hebt ze allemaal hier binnen laten komen, alle ambu, politie en brandweer aanvallers. En nu wil je matten?? Verkiezingen zeker binnenkort? Je gaat keihard op je glimmende smoel, Mark, geloof mij maar.

Ada | 14-01-19 | 21:56 | 1

Mijnheer Rutte wil graag 'op zijn platte bek' gaan zodat hij naar Brussel kan.

ballenkraker | 14-01-19 | 22:04
-weggejorist-
eikenloof | 14-01-19 | 21:54

De traditionele partijen, zoals de VVD, worden niet weggestemd. De media zorgen daar wel voor. De VVD zal door de media geportretteerd worden als de rechtse partij met ballen. Mijnheer Rutte zegt dat hij de relschoppers van oud-en-nieuw in elkaar wil slaan. Dit is klare taal, taal die iedereen begrijpt. Iedereen wil die relschoppers die de hulpdiensten belagen 'een lesje leren'.

Verder doet mijnheer Klaver mee aan talkshows, en zullen veel vrouwen op deze sexy jonge vader stemmen. Hooguit dat D66 wat stemmen inlevert door Robo-cop Jetten. Aan de andere kant wordt D66 door de media ook weer gemaakt door het Nasville verhaal waarmee we een stok hebben om die vreselijke christen-honden (mag ik opmerken dat ik zelf ook christen probeer te zijn?) in de hoek te slaan. Dit terwijl de islam er nog veel orthodoxere standpunten over homosexualiteit op nahoudt. Partij Denk houdt zich koest over dit onderwerp.

Nee, de politieke correctheid is doorgeslagen in Nederland. Het gaat echt de verkeerde kant op. Het proces tegen Geert Wilders gaat gewoon door. En mijn dochter en zoon groeien op in een Nederland waar Kerst een winterfeest is geworden. Iedere keer denk ik met verkiezingen dat de mensen wakker worden en dat er afgerekend gaat worden met de zittende elite die de burgemeesters mag leveren. Iedere keer word ik teleurgesteld. Het is net als met de winters in de laatste vier tot vijf jaar. Iedere keer hoop ik december dat er sneeuw en ijs komt om te schaatsen, en iedere keer hebben we alleen maar een natte, grauwe deken over het land.

Toch blijf ik volharden en blijf ik PVV stemmen. De islamisering en de EU zijn mijns inziens de meest acute uitdagingen waar Nederland mee moet worstelen. Alleen komen we waarschijnlijk niet boven (luctor et non emergo).

ballenkraker | 14-01-19 | 21:39 | 7

Hear hear!

Zqwiqly | 14-01-19 | 22:07

Vrouwen stemmen op de sexy vader Jesse Klaver.
En het is nog waar ook. Wat houden dr vrouwen er toch een dubbele moraal op na.

MickDjekker | 14-01-19 | 22:52

Ik heb een neef die het niet eens opgevallen is dat kerst soms winterfeest genoemd wordt, en pasen "lentefeest". Toen ik het hem zei haalde hij zijn schouders op. Het boeit hem, en (heel) veel mensen, gewoon totaal niet.

Jahowiseffe | 14-01-19 | 23:44
▼ 4 antwoorden verborgen

Naïeve Klavermeisjes zijn de bucklerdrinkers van 2019, zeg ik zomaar

Verderkijkert | 14-01-19 | 21:35 | 1

Ja heel vroeger hadden we heel kort buckler tegenwoordig breezer. Bijna hetzelfde maar dan anders.

tweetybird | 14-01-19 | 21:58

Zijn er echt mensen die het woord "wijffie" gebruiken?

fredflange | 14-01-19 | 21:35 | 4

Ik zeg dat regelmatig tegen mijn dochter, niks negatiefs aan.

Swedishchef | 14-01-19 | 21:41

Mijn bitches pikken het ook.

skoftig | 14-01-19 | 21:46

In utreg en omstreken is het een koosnaam.
Net als Liefie.

Ruimedenker | 14-01-19 | 22:12
▼ 1 antwoord verborgen

Zou graag PVV stemmen, maar de VVD helpt mij om minder bedeelden (die ook nog eens VVD stemmen!) geld uit hun zak te kloppen wat vervolgens bij mij terecht komt, dus voor mij wordt het Rutte. Al liegt ie nog een keer dat we 1000 Euro krijgen. Een individueel politicus is voor mij totaal onbelangrijk.

skoftig | 14-01-19 | 21:33 | 3

Ik denk dat je de gemiddelde VVDer prima heb neergezet zo.
Want zo wrang is het helaas.

Ray69 | 14-01-19 | 21:37

Minder bedeelden betalen in ons land netto gezien helemaal geen belasting. Dus hoe kun je die geld uit de zakken kloppen?

Rest In Privacy | 15-01-19 | 09:33

@kuifje-in-de-eu: hoe noem je de gemeentelijke belastingen dan? Die worden door 'minder bedeelden' ook gewoon betaald hoor! Misschien eens wat minder neerbuigend doen ten opzichte van mensen die minder te besteden hebben dan jij?

BaldEagle | 15-01-19 | 19:01

Dus omdat die ouwe bok het niet eens is met de VVD stemt ie voortaan op een VVD-spruit. Dat zal ze leren daar in Den Haag! Die gast heeft notabene met al zijn VVD-stemmerij ervoor gezorgd dat dit land zo verneukt is. Dus qua "het zat zijn" is hij wel de laatste die mag klagen.

vrijstijler | 14-01-19 | 21:33

Pim , wat wordt je gemist

ewout56593235 | 14-01-19 | 21:24 | 2

"Het volk is het zat! "

bocikam | 14-01-19 | 21:54

C’est ca!

MoltisantiBeer | 14-01-19 | 22:06

woensdag
20 maart
Provinciale Statenverkiezingen 2019.
Europese Parlementsverkiezingen 2019. .
donderdag
23 mei
[x] PVV

liegende lippen | 14-01-19 | 21:23 | 1

Of fvd, ik vind Geert een dappere man maar ik kan hem niet vergeven dat mede dankzij hem we 2 jaren langer moeten werken....

IkwilJinekwel | 14-01-19 | 21:59

Hopelijk komt er ooit nog eens een tribunaal om al die gnuifelende zogenaamde telefoonkijkende politici te straffen voor wat ze Nederland en haar echte inwoners heeft aangedaan....

TonyMontana010 | 14-01-19 | 21:19 | 4

Ooit komt er een volkstribunaal.
Als we echt met de rug tegen de muur dreigen te komen staan.
Het is onvermijdelijk. Dit zijn logische gevolg stappen.
Helaas zullen het alleen hun poppen zijn.

Ray69 | 14-01-19 | 21:41

@Ray69 | 14-01-19 | 21:41
Tuurlijk knul, slaap zacht lol

Berbaar | 14-01-19 | 22:13

Daar droom ik ook van! Zal de details maar niet vermelden!

BaldEagle | 15-01-19 | 19:18
▼ 1 antwoord verborgen

Hoe krijgen we de vleugel van Baudet het torentje in straks? Dat is de enige vraag die telt.

Repetitive Beats | 14-01-19 | 21:16 | 5

Dat dak eraf en vleugel er in is stukken minder schadelijk als dat bijbeltje van kees er in.Na dat bijbeltje komen er ook nog wat rare door hem ondertekende papieren mee.Doe maar niet.

tweetybird | 14-01-19 | 21:29

Baudet hoeft geen torentje. Gewoon een praktisch kantoor volstaat voor de MP van een zakenkabinet.

Sidney_May | 14-01-19 | 22:09

Van Urk: nog niet zo'n gek idee na dat manifest. Is tenminste een partij die een streep in het zand durft te trekken,en terecht.

Eendragtmaaktmagt | 15-01-19 | 07:06
▼ 2 antwoorden verborgen

Nou, dan kom ik ook maar uit de kast (hoewel ik het een tijdje geleden hier ook al eens heb geschreven).

Yours truly overweegt na, niet 40 jaar VVD stemmen, maar na 45 jaar VVD stemmen, de volgende keer - zou dus as maart zijn - op de PVV te stemmen. Ik zeg "overweegt", want als ik het inderdaad doe, zal het niet van harte zijn, en voelen als een nederlaag. Ik heb me over het algemeen bij de VVD thuis gevoeld, hoewel ik nooit lid ben geworden, en ik niet zo'n karikaturale bierdrinkende dixieland VVDer ben, zoals zeg maar Frits Huffnagel (hoewel ik wel van een lekker biertje hou, en weer niet van dixieland, wel moderne jazz).

Ik heb in het verleden ooit overwogen om de VVD de rug toe te keren; dat was ten tijde van die parlementaire enquête, waar Gijs van Aardenne niet goed vanaf kwam, en dat werd enquête-lid Theo Joekes toen kwalijk genomen, terwijl die man gewoon uiterst integer zijn werk deed. De VVD zette hem bij de volgende TK verkiezingen op een onverkiesbare plaats. Dankzij voorkeursstemmen, ook dus die van mij, kwam Joekes toch in de Tweede Kamer. Misschien had ik toen af moeten haken, maar wat dan? D66? Had gekund, maar daar zou ik 20 jaar geleden waarschijnlijk ook al weer weggegaan zijn. Dus ik ben trouw VVD stemmer gebleven.

Daar krijg ik het de laatste tijd steeds moeilijker mee. Die volkomen fail mbt Howick en Lili, misschien zelfs de ondertekening van dat migratiepact van Marrakech, had ik ze kunnen vergeven. Maar waar ik het hieronder in dat item over IS terugkeerdertje Melis over heb, nl het falen van de regering - en dus ook de VVD - om ons te vrijwaren van die gevaarlijke aliens die hier totaal niet horen, dat zou bij mij wel eens de doorslag kunnen geven.

Nogmaals , ik ben er nog niet uit, en misschien beslis ik echt pas in het stemhokje (heb ik nog nooit eerder gedaan), maar wat het ook wordt, VVD of PVV, ik zal met ontzettend lange tanden het vakje rood kleuren.

Dr_Johnson | 14-01-19 | 21:16 | 11

PPV = PVV

Rene046 | 14-01-19 | 21:52

Ja dacht al . Voor ppv moet je dokken. Pay per view . Op de pvv mag je gratis stemmen.

tweetybird | 14-01-19 | 22:01

De keuze is aan jou. Volg je hart en verstand.

Badr Haary | 14-01-19 | 22:47
▼ 8 antwoorden verborgen

Wat een lutser! Vorige verkiezingen vroeg ik me af wie in hemelsnaam nog op zo’n leugenaar kon stemmen; e Viola : langdradige drol van een vent. Cordon sanitair hoort rond je Audi.

rattenvanger XL | 14-01-19 | 21:14 | 4

Oh @botbot, hoe kon je nou zo stom zijn!?!?

bocikam | 14-01-19 | 21:20

Ik ook.

Rest In Privacy | 14-01-19 | 21:21

kuifje-in-de-eu | 14-01-19 | 21:21
Heeft u veel last van cognitieve dissonantie?

Joris Beltsin | 14-01-19 | 21:25
▼ 1 antwoord verborgen

Dit is toch om te huilen. Dankzij die slome gewoontedieren zitten we met partijen die continue beloftes ongestraft aan de laars lappen.

Deflatiemonster | 14-01-19 | 21:09

Leuke tweet maar gezien de laatste peiling van De Hond zet het nog geen zoden aan de dijk. De VVD die via Dijkhufter keihard staat te liegen tekent straks bij de klimaatovereenkomst bij het kruisje en het VVD gepeupel vindt het dan wel weer best. Helaas, maar effect heeft het nog niet.

Jan, Leiden | 14-01-19 | 20:58 | 2

Staan ze op winst dan ofzo ?

Zwizalletju | 14-01-19 | 21:05

Zwizalletju | 14-01-19 | 21:05 |

Nee, maar Dijkhof slaat stoere taal aan, dan komen ze weer braaf terug meestal wanneer ze echt in het stemhokje staan.

Jan, Leiden | 14-01-19 | 21:28

Één zwaluw maakt nog geen zomer. Één overgelopen VVD-er maakt nog geen Hollandse lente.

SamV | 14-01-19 | 20:56

Veel geld gaat naar de zorg, omdat Nederlanders geen tijd hebben voor hun ouders, maar wel verwachten dat de overheid zich om hen bekommert. Zie Hugo Borst.

Rest In Privacy | 14-01-19 | 21:15

kuifje-in-de-eu | 14-01-19 | 21:15
Zorg. En vergeet niet de ambtenarenapparaat (grootste ooit), sociale voorzieningen (hoogste niveau ooit), gemeentefonds (bijstand, idem), klimaat, milieu en subsidies. Er gaat wel een stuk minder naar infrastructuur en waterstaat. Defensie is een sluitpostje geworden.

Joris Beltsin | 14-01-19 | 21:30

Het meeste geld gaat naar uw 'vluchtelingen'. Dat is de reden waarom uw bejaarden verpauperen.

SlimmeBelg | 15-01-19 | 05:41
▼ 1 antwoord verborgen

Goede vriend van mij. 73 jaar! Heel zijn leven fanatiek VVDer. Heeft daar nu een punt achter gezet. Stemt FvD! (Verstand komt dus echt met de jaren)

Billy24 | 14-01-19 | 20:45 | 7

Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald zullen we maar zeggen dan hè Kuif, met je weliswaar inventieve framing.

LiniaalRectaal | 14-01-19 | 21:32

@ kuifje-in-de-eu
De VVD is de nieuwe NSB, dus je houdt de familietraditie hoog.

D.A.A.R. | 14-01-19 | 21:47

tja de meeste ouderen blijven ook bij dezelfde bank, of verzekering, of tv leverancier, totdat iemand ze wakker maakt, dat ze genaaid worden..

Rene046 | 14-01-19 | 21:55
▼ 4 antwoorden verborgen

Ben 66 en heb een goed geheugen.
Geert Wilders is vroeger van de VVD geweest (tot september 2004)--> het zou slim zijn als hij nu weer teruggaat naar de VVD.
De huidige kiezers van de PVV moeten dan op de VVD stemmen... laat de kassa maar rinkelen.
Twee vliegen in een klap, zodra Rutte naar Brussel gaat wordt Wilders de premier van Nederland.

sociaal_econoom | 14-01-19 | 20:45 | 2

En Rita Verdonk dan?
En Hirschi Ali ?
Hoe ouder hoe gekker hè! Ouwe Econoom.

Ruimedenker | 14-01-19 | 20:57

De VVD is besmet door Rutte. VVD-ers die massaal overstappen naar de PVV is daarom beter.

D.A.A.R. | 14-01-19 | 21:51

te weinig.... te laat....

coolgen | 14-01-19 | 20:45

Tegen de tijd dat de meerderheid van de Nederlanders een verstandige keuze zullen maken, zullen de Nederlanders een minderheid in dit land vormen en valt er niets meer te kiezen. De VVD gaat voorlopig gewoon weer winnen.

EUrofoob | 14-01-19 | 20:44

Fvd-PVV 1 komt er aan, mensen.

Pislinq | 14-01-19 | 20:39 | 4

Was het maar zo’n feest. Premier wie?
Baudet is nog veel te licht en Geert heeft geen beste naam in het buitenland, daar hebben zijn tegenstanders al voor gezorgd.

Ruimedenker | 14-01-19 | 20:43

Je hebt het er maar weer druk mee, Kuif!

echt_links | 14-01-19 | 20:44

" en Geert heeft geen beste naam in het buitenland"
Die heert Orban ook niet, toch doet-ie het.

Bijtendehond | 14-01-19 | 21:56
▼ 1 antwoord verborgen

Sorry, maar iemand uit de Vooroorlogse Generatie (geboren tussen 1910-1930) is plichtsgetrouw en honkvast in de verzuiling. 'De zogenaamde 'Stille Generatie' (1930-1940) is zeer gezagstrouw en voor altijd loyaal aan de partij waar ze zich ooit mee geïdentificeerd hebben. En ook de Protestgeneratie (1940-1955) wil zijn baantje, inkomen en aanzien behouden en verandert dus never nooit niet van partijkeuze. Het is een wij (63 jaar en ouder en 28% van de bevolking die bovendien de hoogste posities bezitten) tegen zij (jonger dan 63 jaar, 72% van de bevolking en zich niet willen voegen naar ons gezag). Gajes.

mozaard | 14-01-19 | 20:37 | 2

Ben ik jonger dan ik dacht!

Guiseppe | 14-01-19 | 20:40

Je hebt in ieder geval "gajes" goed gespeld.
(Slow clap)
Iets te veel generalisaties en aannames, maar het klopt wel enigszins dat ouderen vastroesten aan bepaalde partijen. De Partij van de Aartsfossielen bijvoorbeeld.

Gajus | 14-01-19 | 20:50

Snap niet zo dat niet iedereen ze zat is, waarom zou je nog op vvd stemmen het is nog vluchtiger als ad66., ze zijn een belastingvoordeel. Stem op pvvfvd of zonodig sp als dat je ding is

Bokito ergo sum | 14-01-19 | 20:36

Dijkhoff loopt nu 'stoere' praatjes op te hangen, want die ziet wel aankomen dat ze een afstraffing krijgen. Maar als de burger gestemd heeft, gaat de VVD verder met het slopen van Nederland. En worden de burgers weer gefopt. Let maar op.

Gemeen Mosje | 14-01-19 | 20:32 | 7

Gajus, ga jij nou maar gewoon op Mussert stemmen.

Rest In Privacy | 14-01-19 | 21:23

@ Zwitzalletje. Ja, vandaar dat hij nu met die praatjes komt om de mensen zand in de ogen te strooien. Maar na het stemmen, gaat de VVD weer vriendjes worden met D666 en de CU. Dan komen ze met : "Ja maar soms moet je compromissen sluiten en daarom is besloten dat we het klimaatakkoord toch helemaal gaan uitvoeren....

Gemeen Mosje | 14-01-19 | 21:33

Het echte probleem is dat veel mensen gemiddeld niet veel slimmer zijn als de doorsnee baviaan... Deze mensen zijn de achillespees voor echte verandering...

Nemo_Tenetur | 14-01-19 | 22:19
▼ 4 antwoorden verborgen

Woord van het jaar 2019: "Emocratie"

Re:Kniftig | 14-01-19 | 20:29 | 2

Ah of “ecocratie”...

Canis.bonus.es | 14-01-19 | 20:36

Die laatste bestaat niet, wel ecodictatuur.

LiniaalRectaal | 14-01-19 | 20:39

AMEN !

Roger Gene II | 14-01-19 | 20:29

Ja maar Dijkhoff is jong en sjarmant en zegt allemaal stoere dingen dus die is anders en beterder dan Rutte, en de rest zijn faxisten egt waar hep allemaal op DWDD gestaan.

Harry Turtle | 14-01-19 | 20:27 | 3

Dijkhoff = Prins Carnaval.

HaatbaardKnipper | 14-01-19 | 20:41

Dijkhoff is type autoverkoper. Wel eentje die bij een dealer werkt maar je ondertussen als de amicale grapjas je allerlei extra's in je mik douwt. Om je na de aankoop bij bezoek aan de werkplaats je met z'n zure kop straal voorbij loopt.

AntonJensen | 14-01-19 | 20:53

@AntonJensen: LOL!

BaldEagle | 15-01-19 | 19:03

Helaas is 'het volk' zo kort van geheugen dat het zich keer op leer laat naaien.

Wekkertje | 14-01-19 | 20:26 | 1

Gelukkig maken de PVV en FvD zich daar niet schuldig aan ze hebben totaal geen inbreng in de politiek.

botbot | 14-01-19 | 20:45

Probleem is dat PVV en FvD onvoldoende capabele bestuurders in hun gelederen hebben. Wel een aantal gelukszoekers. Ik voorzie LPF-toestanden met onkundige aandachtshoeren die ook hun 10 seconds of fame willen.......

Mayan | 14-01-19 | 20:26 | 9

kuifje-in-de-eu | 14-01-19 | 20:44
Was een fotoshop. De originele foto, dus zonder snor, is genomen bij de kapper and guess, zo knipt een kapper.
Op de achtergrond is eea overigens duidelijk te zien.

toetssteen | 14-01-19 | 21:00

Definieer: bestuurders. Bedoel je de leden van het enge baantjescarouselkliekje of bedoel je mensen die echt iets kunnen op hun vakgebied? Zou een ex-brigadegeneraal (hoofd van een mannetje of 2000-3000) minder goede resultaten boeken dan een omhoogevallen beroepbestuur"bestuurder" als die Jokersmoel van een Ank Bijleveld of de ex-schoevers cursiste Jeanine Hennis-Plasschaert?

Norman N. Warden | 14-01-19 | 21:04

@Mayan | 14-01-19 | 20:26 | te simpel je onderschat Baudet in hoge mate en wat hij de afgelopen 2 jaar heeft neergezet

Zwizalletju | 14-01-19 | 21:12
▼ 6 antwoorden verborgen

Het is heel simpel: wanneer de oliebollenpartij het in het oliedomme hoofd haalt om met deze GL klimaquatsch mee te gaan, dan is het einde oefening voor dit klojo kluppie. Zie ook treurige lot van PvdA, na verraden vd achterban.

Niet alleen mensen met een kleine beurs, maar ook de beter gesitueerden hebben absoluut geen zin om voor meer dan een ton hun jaren-30 stulpje te verbouwen.

Meegaan met klimaquatsch = zelfmoord oliebollenpartij. C'est ca!

echt_links | 14-01-19 | 20:24 | 2

Klopt .

Koning BongoBongo | 14-01-19 | 20:26

Zou ik dan weer wel doen, maar om hele rechtse redenen.

Datkanjenietmenen | 14-01-19 | 20:27

Eerste 20.000 euro belastingvrij. FvD dus.

Datkanjenietmenen | 14-01-19 | 20:24

Ik hoop dat Baudet en Hiddema weer ouderwets een nette rechtse partij worden.
PVV is eigenlijk een anti-islam SP.
Dat anti-islam kan ik mij prima in vinden, verder zal Geert een beetje moeten opschuiven naar rechts, dan maakt hij nog meer kans.
Verder bewonder ik Wilders als mens en zijn moed.
Maar ik vind m te linksig.
Baudet is een broekenpoeper, met wie ik politiek gezien meer op één lijn lig.
Hiddema vind ik een absolute topper, alleen gaat hij niet heel lang meer mee in de politiek. Voor de lange termijn is Theo geen optie.
Moeilijk, moeilijk.

Ruimedenker | 14-01-19 | 20:18 | 6

Eens met alle drie.
Anti islam is prio.
SGP is ok maar net niet.... toch té religieus en blijft te klein.
Baudet moet nog 5 jaar rijpen om MP te worden.
Ben nog nooit zo zweverig geweest.

Ruimedenker | 14-01-19 | 20:48

Snap jou volkomen.
Het is kiezen tussen diverse gebroken vaasjes. Geeneen is gaaf.

Gajus | 14-01-19 | 20:52

Geert heeft helemaal gelijk met zijn Islam standpunt. Hij moet alleen eens beseffen dat er ook andere belangrijke onderwerpen zijn. En de SP proberen links in te halen op sociaal-economisch vlak is ook niet gewenst.

bocikam | 14-01-19 | 21:32
▼ 3 antwoorden verborgen
-weggejorist en opgerot-
Marokisaan | 14-01-19 | 20:17 | 2

Ik stem op de Tegenpartij.

Rest In Privacy | 14-01-19 | 20:17 | 5

Op GS stemmen..... I wish...

Koning BongoBongo | 14-01-19 | 20:27

Als je het dan opschrijft dan ook goed. Het dient te zijn "Ik stemp".

F. Jacobse | 14-01-19 | 20:34

Geen gezeik, iedereen rijk!

Diepstrotje | 14-01-19 | 21:38
▼ 2 antwoorden verborgen

PVV = controlled opposition

JI-HAAT | 14-01-19 | 20:16 | 1

Je zou het haast denken. FvD bewijst in elk geval dat er geen enkele reden is om je achterban geen lidmaatschap te gunnen.

JTKDM | 14-01-19 | 20:28

matige foto

newray | 14-01-19 | 20:16 | 2

Ja een lul met daarop de kop van Rutte ware treffender geweest.

HaatbaardKnipper | 14-01-19 | 20:27

Huh dacht dat Rutte de lul was en de afgekloven oliebol de eikel.Die grote oliebol daaronder zijn zak. Klopt het plaatje toch helemaal.Een eikel van een lul

tweetybird | 14-01-19 | 20:54

Het zou niet verkeerd zijn als Mark Rutte vóór 20 maart naar Brussel verhuist?
Bijvoorbeeld op 1 maart... hierdoor kan de VVD nog wat klimmen.

Ze moeten niet de fout maken Klaas Dijkhoff premier te maken... een groot deel van Nederland mag hem niet.
Een onbekend persoon is beter - het mag ook een vrouw zijn.
Noems een iemand....!

sociaal_econoom | 14-01-19 | 20:16 | 5

Mijn vrouw .

Koning BongoBongo | 14-01-19 | 20:28

Dat wordt K. Ollongren wanneer Rutte afdruipt. Huuuuuuuuuuuuuuu

HaatbaardKnipper | 14-01-19 | 20:28

Pauline Krikke - dat kan, ze is al een stuk beter als Mark Rutte.

Hier roept iemand... Anne Mulders - sorry, zij is geen vrouw maar een man.
Zit even te kijken naar foto's van VVD Kamerleden... mijn oog valt op HELMA Lodders - ze is van 1968 en geboren in Klundert.
Ze is een gewoon Brabants meiske zonder toeters en bellen.

sociaal_econoom | 14-01-19 | 20:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik vraag me dan af: hoe kun je veertig jaar op dezelfde partij stemmen, je denkt toch zelf na?

Analia von Solmsch | 14-01-19 | 20:16 | 2

Geen moreel kompas hebben, dat is het probleem

Botte Hork | 14-01-19 | 20:18

Welnee, vroeger ging dat zo.
Ouders ondernemer/ eigen zaak VVD en troskompas.
Ouders in het onderwijs of arbeider PVDA en VARAlid
Gelovig? CDA en Mikrogids
Radicaal links/ communistCPN PSP PPR, het huidige GroenLinks.
Zoiets. Je bent ook niet het ene jaar voor Ajax en het andere jaar voor ADO of FC Utrecht.

Ruimedenker | 14-01-19 | 20:54

Hou toch op!
Iedereen en zijn moeder zal braaf de NPO volgen en op VVD en of GL stemmen, dat zijn tenminste partijen die mensen in elkaar slaan en van planten houden.

nonloso | 14-01-19 | 20:15 | 1

Moet er een plant in dat vaasje dan? Normale mensen zetten daar bloemen in.

Bijtendehond | 14-01-19 | 21:52

Is dat de moeder van Barbie?

Rest In Privacy | 14-01-19 | 20:13 | 2

Zag net dat haar haar geen rose is. Is gephotoshopt door haarzelf. Ze is blond.

tweetybird | 14-01-19 | 20:17

Lekker inhoudelijk weer, vanuit je rukbunker. Lekker makkelijk.
Kansloze.

Gajus | 14-01-19 | 20:38

Een Nel Veerkamp in de dop die Debbie... Hoeft van mij ook niet naar Dallas.

kat-de-kat | 14-01-19 | 20:11

Net ingeschakeld NPO Staatsjournaal Ein val gelijk in prijzen, nota bene MP May heeft Rutte als geen ander begrepen met z,n democratie is als een vaasje. Wat zien MP May doen haar laatste Brexit toespraak deze is vanuit een porceleinfabriek! Echt mooi! lol

william7055 | 14-01-19 | 20:10 | 1

Erg moeilijk dit. Ik snap er geen jota van.

Pislinq | 14-01-19 | 20:45

Hoop echt dat iedereen het licht gezien heeft. Stem Pvv of Fvd als je een toekomst in dit land wilt

Nouwske | 14-01-19 | 20:10 | 1

Doe maar Baudet, Geert is een SP'er. Net zoals Mark een GL'er is.

Pislinq | 14-01-19 | 20:46

Wat me de laatste tijd opvalt is dat als er iemand in een gezelschap zegt dat ie overweegt om op fvd of pvv te stemmen niet meer meteen weggehoond wordt maar dat er meer een inhoudelijke discussie ontstaat. Het geeft hoop.

pa_niek | 14-01-19 | 20:09 | 7

Ik hoon mensen weg als ze voor D66 of VVD zijn.

Gajus | 14-01-19 | 20:38

D66- en GL-stemmers zijn echt super eng. Ga ze uit de weg.

Pislinq | 14-01-19 | 20:47

Wilders heeft geen probleem met Surinamers en andersom ook niet. Etniciteit is ook helemaal niet het issue. Cultuur wel.

Sidney_May | 14-01-19 | 21:35
▼ 4 antwoorden verborgen

Debbie en haar pa doen alleen wel de aanname dat het stemproces eerlijk verloopt in Nederland.
---> De verkiezingen in NL kennen geen notarieel toezicht.
De gemiddelde loterij op een buurtbraderie wel, tsjah.....

MaxiCosi24 | 14-01-19 | 20:08 | 10

@JTKDM + MaxiCosi24
En wat nou als de fraude een niveau hogerop plaatsvindt? In het gemeentehuis waar de verschillende kieslokalen samengevoegd worden zeg maar?

LiniaalRectaal | 14-01-19 | 20:31

@Lineaalrectaal. Waterdicht zal niet bestaan, maar ik vind het wel raar dat een of andere domme loterij en de gemiddelde veiling wél notarieel toezicht kennen en verkiezingen niet.

MaxiCosi24 | 14-01-19 | 20:37

Heb wel toen gehoord van iets van weggegooide dozen met stemmen. Fraude zal altijd wel mogelijk zijn. Denk niet dat er een waterdicht systeem is.

tweetybird | 14-01-19 | 20:58
▼ 7 antwoorden verborgen

Ieder z'n meug. Ik heb liever een partij die constructief meedenkt in plaats van keihard vanaf de zijlijn ongericht in het rond schreeuwt en daarom genegeerd wordt door iedereen die wel zaken wil doen.

koeberg | 14-01-19 | 20:08 | 7

@Koning BongoBongo, Analia von Solmsch
Tja, weet ik nog niet. Maar met wegstrepen kom ik een heel eind.
Ik stem uit principe niet op een religieuze partij (ChristenUnie, CDA, SGP, DENK), heb niks met puur protestpartijen (PVV, SP, 50+), stem sociaal-economisch niet links, dus blijven alleen VVD, FvD en D66 over (en VNL, maar die hebben het niet gered laatste 2e-kamer). D66 valt af want sociaal-cultureel veel te links.

koeberg | 14-01-19 | 20:43

Uhhh dacht toch dat die vvd een bepaalde partij uitsloot.En ze niet uitnodigde om mee te denken. O effe vergeten koeberg. Natuurlijk het opstelten dementie syndroom.

tweetybird | 14-01-19 | 21:00

@tweetybird Niet vergeten, het is precies wat ik zei. De PVV wordt uitgesloten door elke weldenkende partij.

koeberg | 14-01-19 | 21:47
▼ 4 antwoorden verborgen

Als het 20 maart regent stemt er niemand PVV.
(Bedankt voor het fixen van de server error 500)

Guusje Nadorst | 14-01-19 | 20:07 | 5

Niet iedereen gaat PVV stemmen bij mooi weer natuurlijk maar als het regent blijven Henk en Debbie liever thuis.

Guusje Nadorst | 14-01-19 | 20:18

Oplossings gericht. Koop of neem een paraplu.

tweetybird | 14-01-19 | 20:19

Henk en Ingrid.

HaatbaardKnipper | 14-01-19 | 20:43
▼ 2 antwoorden verborgen

Heb in der loop der jaren Glimmerveen, Janmaat, Fortuyn en Wilders gestemd en niet omdat ik koters had maar door simpel oud-Hollands boerenverstand. C'est Ca !!!!

AntonJensen | 14-01-19 | 20:05 | 8

Mooi rijtje.

Superior Bastard | 14-01-19 | 20:21
-weggejorist-
Gajus | 14-01-19 | 20:36

Lol. Je dacht dat de tijd wel rijp was om vol trots te zeggen dat je Hitler-aanbidders wel zag zitten?

Ggroengras | 14-01-19 | 21:25
▼ 5 antwoorden verborgen

#stemzeweg die verrotte lui met die leugenachtige vent van dat 'vaasje'.

Fijnstoffer | 14-01-19 | 20:04 | 1

Droom maar, iedereen stemt straks weer links.

Pislinq | 14-01-19 | 20:50

Welnee. Er verandert niks. PVV en FvD komen nooit in de regering. We moeten niet denken dat de GeenStijlers heel NL vertegenwoordigen.

Jahowiseffe | 14-01-19 | 20:04 | 11

@Kopieerapparaat
Anybody's guess. Ook op z'n twitter is relatief weinig recent gepost.

LiniaalRectaal | 14-01-19 | 20:37

DKS heeft een ban.

Pislinq | 14-01-19 | 20:51
-weggejorist-
Sidney_May | 14-01-19 | 21:45
▼ 8 antwoorden verborgen

PVV: iedereen arm, want gratis geld en grenzen dicht. Even vergeten dat Nederland een exportland is.

Rest In Privacy | 14-01-19 | 20:04 | 12

kuifje-in-de-eu | 14-01-19 | 20:04
Minder dan 30% van het BBP is voor de export hier. Dus dat redden we wel met wat deugdelijke afspraken.

Kopieerapparaat | 14-01-19 | 20:39

Kuifje doet weer een socialistiese trolpoging.

Pislinq | 14-01-19 | 20:52

Zou er wat voor over hebben de kliek in Brussel de hak te zetten die ze verdienen.

Rest In Privacy | 14-01-19 | 20:52
▼ 9 antwoorden verborgen

Komende week toch maar eens aan mijn ouders vragen wat ze deze reis gaan stemmen. Als ze pvv of fvd roepen laat ik me onterven.

Rest In Privacy | 14-01-19 | 20:04 | 9

Als jouw ouders wat anders stemmen valt er niets meer te erven. Anders dan een matig functionerende warmtepomp en een elektrische auto.

HaatbaardKnipper | 14-01-19 | 20:39

@gajus @ILF2 @haatbaardknipper Mijn cognitieve vaardigheden heb ik, wellicht in tegenstelling tot u, niet van twee vreemden. De kans dat ze in de gebakken lucht van de fvd en pvv tuinen is precies 0. Ze gaan meestal voor de minst schadelijke in het aanbod. Dat wisselt overigens van verkiezing tot verkiezing. Mijn vermoeden is het cda, maar dat hoor ik dus later deze week wel.

Rest In Privacy | 14-01-19 | 20:56

Ik ga hem niet eens corrigeren

Sidney_May | 14-01-19 | 21:48
▼ 6 antwoorden verborgen

Het is dit, of anders iedereen een hek met bewakers voor z'n kleine huisje.

Notenkraker | 14-01-19 | 20:04

ode aan den touchscreen... Parkinson zet helaas vroeg in bij mij; niet te missen, die abusievelijk misplaatste reaguurdersknop.
enfin, ik staak mijn relaas reeds. De VVD wordt al lange tijd gevormd door opportunistische egostrelend aangeklede boefjes.
Vroeger schaamteloos rood; nu HR Manager (ref. MinPres) graaiend tot het onderste uit kan en sloot.

Verwerpelijk_sujet | 14-01-19 | 20:03

Maakt allemaal geen reet uit. D66 is ook gedecimeerd. Maar het kartel zal gewoon blijven regeren.

squadra | 14-01-19 | 20:03

Dat Barbie-mokkel is van dezelfde kwaliteit als die servert van GS die een half uur stil heeft gelegen.

skoftig | 14-01-19 | 20:03 | 1

Twitter timeline van Debbie gelezen? In 10 berichten zitten meer sgrijfauten dan een jaar Groep 3 van het basisonderwijs..... man man man

Fatwabuster | 14-01-19 | 20:06

Er zijn wel héél veel vader-van-Debbie's nodig om de klus te klaren, vrees ik.

Schoorsteenveger | 14-01-19 | 20:02

Als het erop aan komt, stemt volledig Vinex territorium weer VVD. Voor de veiligheid.

Heel Holland bakt er niets van.

Overnijd | 14-01-19 | 20:02 | 2

Hier een Vinex FVD-er. En daar zijn er volgens mij heel veel van.

BlowingBubbles | 14-01-19 | 20:04

Klopt, in Vinexië stemt men veilig en gaat voor vvd. Men stemt overigens niet voor veiligheid, dat dan weer niet.

Analia von Solmsch | 14-01-19 | 20:22

Debbie ziet er ook echt uit als zo'n typische PVV-tokkie.

FlitsPool | 14-01-19 | 20:01 | 6

Wat de URL zegt

Rest In Privacy | 14-01-19 | 20:08

Het woord tokkies is voor links wat het woord deugers voor rechts is ik stel voor beide termen af te schaffen

Rest In Privacy | 14-01-19 | 20:23

'Een typische PVV-tokkie'? Hoe ziet die eruit dan? Ik voel me namelijk niet aangesproken!

BaldEagle | 15-01-19 | 19:14
▼ 3 antwoorden verborgen

Jaja. Hele leven VVD gestemd, ikke ikke ikke, en dan zijn ze met pensioen, en dan vinden ze ineens dat het anders moet. Dan mag het ineens allemaal wel wat socialer. Meer solidariteit met de ouderen enzo.
Eigenlijk is die pa van Debbie 'altijd VVD gestemd' gewoon een eikel.

VanBukkem | 14-01-19 | 20:01 | 3

Wijsheid komt nu eenmaal met de jaren. Bij sommigen wat meer jaren dan de ander, maar toch.

BlowingBubbles | 14-01-19 | 20:05

Ja en soms komen de jaren alleen.

IkwilJinekwel | 14-01-19 | 20:08

Waarschijnlijk staat die pa van Debbie stijf van de Alzheimer en moet die rosse paradijsvogel pa souffleren wat hij moet stemmen. Wat een treurnis toch weer.

Pedronegro | 14-01-19 | 20:44

Ik ben op zoek naar een partij die modaal verdienende mensen uitknijpt en al het geld aan mij geeft. Tot nu toe was dat de VVD. Kan iemand me vertellen of er nu een betere keuze is?

skoftig | 14-01-19 | 20:00 | 2

Wat zegt je onderbuik ?

Koning BongoBongo | 14-01-19 | 20:03

D66 is dan een goede keus. In ruil moet je wel ergens een fopbaan gaan vervullen.

Bon-sens | 14-01-19 | 20:04

Tegen de propagandacampagne van onze NPO en MSM, die vanaf twee weken voor de verkiezingen vol gaat draaien, zijn onze plichtsgetrouwe kiezers tot nu toe nog nooit opgewassen geweest.

Moriarty | 14-01-19 | 20:00

Dit Rutte bashen is net zo treurig als het Trump bashen.

bassiebilly | 14-01-19 | 20:00 | 6

Trump bashen is achterbaks, Rutte bashen terecht.

073Cab | 14-01-19 | 20:06

Ach het is wel grappig bassiebilly.
Toont een beetje de onmacht, frustratie en gebrek aan creativiteit aan.
Lagaan!

Berbaar | 14-01-19 | 20:08

@bassiebilly
Jou gun ik nog 6 jaar Trump en een faillissement. Niet vanwege je aandelen overigens. *kuch* penny stocks *kuch*

LiniaalRectaal | 14-01-19 | 20:12
▼ 3 antwoorden verborgen

VVD wordt helaas wel weer de grootste. De 'verdeel en heers' strategie van Rutje werkt uitstekend. Kijk alleen maar eens naar de FvD en de PVV, Beiden kunnen niets. Heel misschien komt er een uitslag die het onmogelijk maakt om ze beiden te negeren, dat is wat mij betreft de enige hoop.

Rest In Privacy | 14-01-19 | 19:59 | 4

"Beiden kunnen niets"
Zo zo, de wijsheid in pacht hoor.
Als je ook maar íets meer wist over het FvD dan wat de NPO je voorschotelt zou je dit niet schrijven.

Gajus | 14-01-19 | 20:28

@Koeberg, dus jij gelooft al die klimaatonzin en dat wij als mens dan wel Nederland daar iets aan gaan veranderen en dat de rest van de wereld dan wel volgt om zo doende een graadje of anderhalf opwarming te voorkomen?
Als je alleen de NPO en andere msm volgt snap ik je neerslachtige conclusie..

Als je gaat graven kom je meer tegen, zo als die 97% van de wetenschappers die het eens zouden zijn over onbetwistbare informatie en juistheid van het IPCC rapport.

www.theguardian.com/environment/blog/...

nofrakkingconsensus.com/2018/10/08/ip...

Haram_Kafir_4ever | 14-01-19 | 21:41

koeberg
Doe verstandig, doe recht aan jezelf en gooi de tv het raam uit.
Laat je intuitie spreken, denk zelf en ga op onderzoek uit. Volg Haram´s raad hierboven!

Rest In Privacy | 14-01-19 | 23:01
▼ 1 antwoord verborgen

Kretologie van een rechts extreme gast nooit geen VVD geweest GAB ai staat duidelijk als rechts extreem bekend !!

komop | 14-01-19 | 19:58 | 3

Weet niet of het extreem rechts is. Maar heb inderdaad wel om eerlijk te zijn mijn twijfels over pappies VVD.

tweetybird | 14-01-19 | 20:02

Nooit geen? Dat zegt ze toch.

Maris v.d Hof5393 | 14-01-19 | 20:10

Gab ai extreem rechts?

Zal wel, ben toch al een blanke cis-gender hetro man, dus automatisch racistisch. Kan dat extreem rechts er ook nog bij.
Noem me ook meteen maar een Nationalist, een Nationalistisch Socialist mag ook, Nederland eerst en zo...
Eerst eigen huis op orde hebben, dan pas kan je gasten ontvangen.

(Ik trek de grens bij fascisme, moet dus ook niks hebben van anti-globalistische-AFA-fascisten)

Haram_Kafir_4ever | 14-01-19 | 21:19

idem ici. In de hoogtijdagen van meneer Den Uyl werd mijn dierbare vader - getooid in kostuum en stropdas - uitgemaakt voor 'vieze vuile VVD'er'. In een toen nog bescheiden kleurrijke omgeving die werd gedomineerd door 'spijkerpakken met haar tot op de derriere' (quote: vadertjetijd)

Verwerpelijk_sujet | 14-01-19 | 19:58 | 1

Je vadurj droeg geen kostuum maar een pak. Verder is het heel veilig de afbraak partij vvd te stemmen als je zwemt in de poen. Dan kom je niet in aanraking met de consequenties.

Analia von Solmsch | 14-01-19 | 20:27

Even iets anders. Niets over de totale onbenul Jasser Klaver bij Weet ik Veel?

burgertime | 14-01-19 | 19:57 | 1

Don’t make stupid people famous.
Geen reclame maken voor de restanten GroenLinks aub.

Analia von Solmsch | 14-01-19 | 20:30

Raar, vrouw met dwaas roze haar. Maar toch kennelijk intelligenter dan het merendeel van het electoraat.

ZoekEenVrijeNick | 14-01-19 | 19:57 | 3

Zou onderbuikgevoel dan toch de beste keuze zijn ?

Koning BongoBongo | 14-01-19 | 20:00

Dat betwijfel ik.

bassiebilly | 14-01-19 | 20:00

@bassiebilly daar ook enige onderbouwing bij, behalve het dwaze roze haar? Just curious.

peterdh | 14-01-19 | 20:03

De revolutie is nabij. Over een paar jaar Baudet 1 ad infinitum. De Tweede Kamer wordt een badhuis. Tijdens het vragenuurtje wordt de voertaal Latijn en de dresscode een badlaken. Ave!

Rest In Privacy | 14-01-19 | 19:57 | 3

Naar Oud-Romeins gebruik wordt Thierry vergiftigd.

Rest In Privacy | 14-01-19 | 20:07

Nee dat is beneden zijn waardigheid. Ik verwacht meer stijl, drama, messen, verraad. Baudet die verschrikt omkijkt naar Henk Otten en zijn legendarische laatste woorden spreekt: Et tu, Oliebol?

Rest In Privacy | 14-01-19 | 20:15

Hollende_Kleurling
Vale. (=Latijn)

toetssteen | 14-01-19 | 20:48

Tot nu toe noot VVD gestemd maar dit trekt mij wel over de streep.

skoftig | 14-01-19 | 19:57 | 1

Als je geld als water hebt..... gewoon doen !

Koning BongoBongo | 14-01-19 | 19:58

Heel langzaam begint Nederland wakker te worden.
Lang leve Debbie,in een veilig van Islam ontdaan Nederland.

De Profundus | 14-01-19 | 19:56 | 2

Dit lijkt me een goed begin.

Maris v.d Hof5393 | 14-01-19 | 20:12

laat het daarmee stoppen en de rust beginnen ;)

lovekila | 14-01-19 | 20:26

Met alle respect...... een twitterscheet van ene Debby met godbeterhet roze haar, daar een topic van maken?

@Spartacus...... jij kan veel beter!

Fatwabuster | 14-01-19 | 19:56 | 5

En dan is zondag Pritt weer verbaasd dat in de peilingen niks is veranderd. De Twitter-bubble is totaal irrelevant als thermometer in de aars van Nederland.

Festen | 14-01-19 | 20:01

@Fatwa
Vandaag lijkt het wel zo'n beetje zijn niveau.
Man wat een armoede.

Berbaar | 14-01-19 | 20:06

De zinvolle bijdragen van barbaar (ik schrijf het niet eens meer met een hoofdletter) maken de dag van de reaguurder dan weer ruimschoots goed *kuch*
*teiltje zoekt*

Bijtendehond | 14-01-19 | 21:41
▼ 2 antwoorden verborgen

Laat het volk het nu ook eens laten zien in maart. Dat de kiezer voor 1 keer door het vuile VVD verkiezingsgeklets heen prikt, maar ik vrees het ergste.

Kopieerapparaat | 14-01-19 | 19:54

Willen we meer of minder oliebollen? Dan gaan we dat regelen.

priks | 14-01-19 | 19:52

Alsof we straks met premier Buma, Klaver of Asscher ook maar íets opschieten. Andere premier, dezelfde woedende plempsels. Het is een gebed zonder end.

de Voorzittert | 14-01-19 | 19:50

Debbie, je hebt een verstandige Pa.

smdyasc | 14-01-19 | 19:50 | 1

Nu wel!

Maris v.d Hof5393 | 14-01-19 | 20:13

Stem ze weg. Prima plan. Het is niet alsof er met de verkiezingen gefraudeerd wordt, of dat de 2e partij wordt uitgesloten, of dat het coalitie-akkoord nergens in de verkiezingsprogramma's stond.

LiniaalRectaal | 14-01-19 | 19:50

Ik ben benieuwd of in maart de VVD inderdaad de rekening gaat krijgen voor het huidige beleid..

Wijze uit het Oosten | 14-01-19 | 19:50

Tokkie alert.

Superior Bastard | 14-01-19 | 19:49 | 2

Dat hoef je er niet bij te zetten, dat weet iedereen al van jou. Zelfkennis +1.

LiniaalRectaal | 14-01-19 | 19:52

Staat je buurman voor de deur ?

Wijze uit het Oosten | 14-01-19 | 19:58

40 jaar met een betonnen muur voor je ogen gelopen,
die moet zo'n misvormde bakkes hebben
dat maakt stemmen op de PVV in geen 100 jaar meer goed.

Halul gebakken | 14-01-19 | 19:49

ik ga op zeker voor de Hiddemeister

pajans | 14-01-19 | 19:48 | 4

@pajans
lol de domheid!

Berbaar | 14-01-19 | 20:04

Want ?

Koning BongoBongo | 14-01-19 | 20:12

I stand corrected pajans, de lijstduwer.
Mea culpa.

Berbaar | 14-01-19 | 20:19
▼ 1 antwoord verborgen

Terecht dat zijn stem niet meer naar de VVD gaat, maar waarom de keuze voor PVV? Stem dan gewoon niet ofzo ...

Melk met klonten | 14-01-19 | 19:48 | 14

Rotschilds zijn gewoon joden.
Om dat woord te vermijden gebruik je zionisten.
Je hebt nog geen enkel voorbeeld gegeven van een zionistische bank, die de wereld naar dekloten heeft geholpen.
Ik ben er wel uit. Je bent gewoon een jodenhater, en nog eens een laffe ook.
Kom er dan gewoon voor uit en lul er niet omheen.
Het oude liedje: illuminatie, Rotschilds, etc etc het joodse complot. Man man, net zo gefrustreerd als Adolf.

Ruimedenker | 15-01-19 | 07:14

Ruimedenker:
Wat een hutspâ... Adolf er bij halen....., Daar win je argumenten mee...

Voor iemand die claimt een ruime denker te zijn ben je erg beperkt in je visie en overtuigd van je eigen foute gelijk...
Je weet niet eens het verschil tussen (anti-)Zionisme en (anti-)Semitisme...

Haram_Kafir_4ever | 15-01-19 | 10:45

De plaat blijft hangen.
Wéér over een Nick beginnen, zelf totaal niks in te brengen.
Even terug naar het begin.
Je kunt niet op Wilders stemmen, want pro Israël. Je hebt er geen probleem mee jezelf Nationaal socialist te noemen.
Via Wilders ga je compleet los op de joden en banken en complotten.
Iets wat loopt als een eend, zit als een eend en kwaakt als eend, kun je gerust een eend noemen.
Je bent gewoon een neo nazi.

Ruimedenker | 15-01-19 | 12:40
▼ 11 antwoorden verborgen

Debbie is de Jenny Douwes van 2019. Wat ik je brom.

Ggroengras | 14-01-19 | 19:47

De pa van Debbie gaat nooit naar de Jumbo. Want vroeger was helemaal geen Jumbo.

Stormageddon | 14-01-19 | 19:20 | 1

Wat loop je nou te zeuren? Je lijkt je moeder wel ;-)

Bijtendehond | 14-01-19 | 21:38

Vader Berbaar: Net mijn zoon gesproken (18+) Altijd #VVD gestemd. Ik zeg zoon na alles wat je heb gezien wat ga je doen? Wanneer neem je afscheid van dat weerzin- en braakwekkende harteloze schoftentuig ?

De Briemusketier | 14-01-19 | 19:19 | 3

Antwoord Berbaar;
Zodra jij me weer meer zakgeld geeft als de VVD nu doet voor al het trollen.

Haram_Kafir_4ever | 14-01-19 | 20:57

@Haram_Kafir_4ever | 14-01-19 | 20:57
"meer zakgeld geeft als" zucht
de domheid.........

Berbaar | 14-01-19 | 21:03

Ik zat al op je reactie te wachten, voor mijn reactie op deze moet je even helemaal naar beneden scrollen naar je eerste comment op dit stukje...

Je trapt er met open ogen in, de domheid :-0

Haram_Kafir_4ever | 14-01-19 | 22:11

Mooi carnavalspak. Waar is dat te koop?

Julianalaan | 14-01-19 | 19:16

Gelukkig over naar de PVV. Logisch, Geert was de VVD ook zat. Vlees noch vis. Weg met die witte wijn zuipende parelkettings.

Normpje | 14-01-19 | 19:15

Hier nog één.
Waarschijnlijk FvD.
Waarom Baudet? Ik,ben het met Wilders eens wat betreft de islam en ontwikkelingshulp e.d. Voor de rest vind ik Wilders net een socialist.
Maar ik zweef en dat is goed. VVD wordt het niet meer.
Tenzij Dijkhof het klimaatakkoord en Marrakech van tafel veegt. Wellicht wil ik het nog eens overwegen.
80% kans FvD
60% kans PVV
25% kans VVD
De rest is sowieso niet relevant.

Ruimedenker | 14-01-19 | 19:13 | 6

In dit voorbeeld hoef je niet op 100 uit te komen.
Het is een kans berekening in mijn hoofd.
En anders is het” bij wijze van spreken”.
Hé, en wie maakt er nooit een foute keuze? Kom op ff schijnheiligers ;-(

Ruimedenker | 14-01-19 | 20:10

"Tenzij Dijkhof het klimaatakkoord en Marrakech van tafel veegt. Wellicht wil ik het nog eens overwegen."

Dat zal de VVD vast ook gaan roepen vlak voor de veriezingen en dan na de verkiezingen er toch mee doorgaan.
Hoe vaak bent u in verkiezingstijd al voorgelogen door de VVD.

Voor u komt met "Dat was Rutte, niet Dijkhof", het is een pot nat, Rutte zegt ook alleen maar wat er in de partijtop is afgesproken, list en bedrog, verdeel en heers...

(Als u voor 80% zeker op FvD gaat stemmen, is er nog maar 20% kans dat u op een andere partij gaat stemmen, tenzij u een van de weinige bent die 1, 65 stemmen mag uitbrengen.)

Haram_Kafir_4ever | 14-01-19 | 20:42

"Tenzij Dijkhof het klimaatakkoord en Marrakech van tafel veegt. Wellicht wil ik het nog eens overwegen" Dat gaat hij waarschijnlijk wel roepen, maar jij weet net zo goed als ik wat daar terecht van gaat komen: helemaal niks. Dus schrijf die VVD gewoon af jonguh.

Bijtendehond | 14-01-19 | 21:36
▼ 3 antwoorden verborgen

Geert had het altijd over Henk en Ingrid maar dat zag hij verkeerd. Het moest zijn Henk en Debbie. En de kids. Binnenkort een feuilleton op de NPO. Henk, Debbie & de kids.

TheOneWhoKnocks | 14-01-19 | 19:11

Rutte: Slechte oliebol, grote koekenbakker, en vette pech.

marcoplarco | 14-01-19 | 19:11

Oh ik stap over qua fiscaliteit.
Guersney naar de Bahamas.

Zo hebben we allemaal iets.

Kaas de Vies | 14-01-19 | 19:09

Benieuwd of dit een gevalletje wordt "als een schaap over de dam is..."

Geil Kippetje | 14-01-19 | 19:09 | 1

Dat Debbie een schaap is, was al snel duidelijk.

Rest In Privacy | 14-01-19 | 20:09

Debbie GAB.ai @Debklep1978
Ik weet genoeg lol

Berbaar | 14-01-19 | 19:09 | 8

oh nonloso... het mag iig geen argument zijn dat je invult, dan ben je nl een tokkie zoals je hierboven ziet.

lovekila | 14-01-19 | 20:24

Altijd ̶l̶e̶u̶k̶ zielig die Berbaar, beetje ongefundeerd rare dingen insinueren en als je er dan op aangesproken wordt gaan lopen miepen over een taalfoutje en proberen de ander belachelijk te maken...

Zullen we gewoon met z'n allen afspreken deze VVD-trol te negeren?
Daar kunnen brugklasmeisjes als Berbaar namelijk erg slecht tegen...

Haram_Kafir_4ever | 14-01-19 | 20:52

@Haram_Kafir_4ever: ik ben voor!

BaldEagle | 15-01-19 | 19:10
▼ 5 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl