Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Extreem gewelddadige Marokkaanse pooier kan Nederland niet worden uitgewipt

Marokkaans vliegtuig, afgekort ook wel 'mocrotuig'

Telebelg-verhaal van 18-11-2018 is precies hetzelfde als Telebelg-verhaal van 16-12-2017, dus dan moet het wel heel ernstig zijn.

We tikken mee. Ene Abdelilah el Y. wordt door Nederland beloond voor het feit dat hij niet in de cokehandel zit. Dat hij een gewelddadige vrouwenbeul is, is een vervelend bijverschijnsel. Abdelilah is namelijk de hoofdrolspeler in een prostitutiezaak waarin hij een vrouw, met de schuilnaam Yolanda, gruwelijk uitbuitte. Yolanda stond tien jaar lang veertien uur per dag gedwongen achter het raam, werd verkracht, geslagen, bedreigd, er werden sigaretten uitgedrukt op haar huid en uiteindelijk werd ze ook nog eens zwanger. Toen kwam de berberaap uit de mouw, kreeg Abdelilah zes jaar cel en Yolanda een miljoen euro schadevergoeding. Tevens werd Abdelilah ongewenst vreemdeling verklaard en dat wil zeggen dat hij moet ophoeren uit Nederland. HET LUKT DE OVERHEID ECHTER NIET OM HEM UIT TE ZETTEN EN DUS HEBBEN ZE HEM MAAR VRIJGELATEN UIT DE UITZETDETENTIE. Hee kijk nou een extreem gewelddadige vrouwenhater die het land uit moet! Hmmm Marokko hoeft die lul ook niet en zelf vindt hij de Hollandse hagelslag te lekker, dus wat doen we ermee? Ja laten we hem gewoon vrij laten goed plan! En nu moet Yolanda zwaar beveiligd worden omdat complete totaalweggooier Abdelilah zijn dochter wil zien. Enfin, alles was al bekend door dat Telebelg-stuk van december 2017, vervolgens moest Appie toch weer de bak in en nu gooien de Mediahuis-laven precies hetzelfde verhaal gewoon OPNIEUW. Zodat alle politici opnieuw boos en verontwaardigd kunnen doen, zodat Geert door zijn Twitter-megafoon kan tetteren, zodat er opnieuw Kamervragen gesteld kunnen worden en zodat er opnieuw niks gaat veranderen want vvd. Willen jullie eigenlijk meer of minder extreem gewelddadige Marokkaanse pooiers?

Social

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
Ghard Leers | 16-11-18 | 13:39

Zo hebben we dus nog een grens die vaak vergeten word bij dit soort zaken, zo´n 12 mijl uit en je hoeft niemand te vragen of ie hem terugwil...

evilbird | 16-11-18 | 10:22

Het enige wat kan Helpen: Migratie stop voor Turken en Marrokanen. Alleen hoogopgeleide (onderwijs genoten op een niet moslim-gerichte onderwijsinstelling) onderdanen uit deze landen toelaten. Die migratie stop is KEI en KEIHARD nodig.

De krijgsraad | 15-11-18 | 23:31

Pogend niet de in onderbuikt reacite te schieten door dit weerzinwekkende verhaal:
Hiervoor is een vrij simpele wetswijziging nodig.
Weet waarop u stemt de volgende keer....

hotmint | 15-11-18 | 21:07

Ik mis nu wel iemand als Job Cohen hoor. Die zou tenminste thee gaan drinken met die lieverd en dan zou alles zo opgelost zijn. Helaas!

DankeSchon | 15-11-18 | 20:43

Schandalig. Maar verbazen doet het me niet.

Montesquieue | 15-11-18 | 18:55

Het verbaast me niet. Wilde moslimfanatici uit de hele wereld krijgen hier een uitkering en paspoort en een echte vluchteling als Asia Bibi durven ze niet toe te laten.

#Wilderswhatelse?

K. Westergaard | 15-11-18 | 18:39 | 1

eeehhh Thierry ?

Kim-Jung-Un | 15-11-18 | 21:25

Met iemand seks hebben of laten hebben tegen iemands wil in, is en blijft nog steeds verkrachting. In dit geval zou ik zeggen (en dit denk ik ook vaak in andere gevallen): Oog om oog, tand om tand. Er zijn vast wel ergens "heaumeausuele" in dit land te vinden zijn, die wel van een seksueelgetint rollenspelletje houden en deze "Abdelilah el Y." een keertje goed en ook vooral hard, anaal willen ontmaagden en hem willen gebruiken als seksslaaf.. Blijft wel het probleem wat je verder met hem moet. (Zoutzuur is een oplossing) Trek deze kerel financieel leeg door de verdienste die hij heeft gemaakt met deze praktijken, te laten terugvloeien naar de gedupeerden...... of is dit te makkelijk?

Kostradamus | 15-11-18 | 18:37 | 1

Die heameausuele die jij zou willen zitten hopelijk in de TBS longstay. Lijkt me geen gezond verlangen, mensen tegen hun wil hard anaal gebruiken.

Shoarmamasutra | 15-11-18 | 21:49

Ik zou hem 239 uur taakstraf geven. Het vergrijp is vast minder dan het aanzetten tot haat van Jennie Douwes. Maar dan moet het wel in zijn drukke agenda passen natuurlijk. Hij is tenslotte pooier, een belangrijke werkgever dus. Als het niet past in je werkschema, hoeft het niet hoor jongen.
Vr gr de Nederlandse Rechtsstaat

Johnnie Hansome | 15-11-18 | 17:59
-weggejorist-
Mathijs2017 | 15-11-18 | 17:19
-weggejorist-
stroeivoei | 15-11-18 | 16:46
-weggejorist-
zik | 15-11-18 | 16:34 | 1

heel triest dat ze de bevolking van Nederland op deze manier het bloed onder de nagels vandaan blijven halen. Alles wat Nederland is wordt weggevaagd en de rest kan doen en laten wat ze willen. Enige vraag is wie houd Nederland op de been . 2 over 12 .

foxhunter | 15-11-18 | 16:30 | 1

Zie boven uw comment

Waarom worden NL-ers zo getergd?
Het leven van een vrouw verwoest.. maar 'we' kunnen er niets aan doen..

Vrijgelaten
En mijn dochters dan?

Een vader die zijn 14-jarige tiener dochter beschermd voor een (TBS veroordeelde) stalker door hem een paar meppen te verkopen met een sneeuwschep krijgt 4.5 jaar celstraf!
www.trouw.nl/home/-wraakvader-4-5-jaa...

Een stel mocro's die twee homoseksuelen met een betonschaar aftuigen onder het roepen "kanker homo, vuile flikkers' krijgen een taakstraf van gemiddeld 80 uur...
www.ad.nl/binnenland/taakstraffen-voo...

.. Maar de Nederlander moet tolerant blijven...

Joost2B | 15-11-18 | 16:50

Gewoon ff afdroppen op het strand van marokko met n chopper?

TilburgDeGekste | 15-11-18 | 16:18 | 1

mogen ze zelf stelen.. scheelt ook nog eens vieze handen

theJ71 | 15-11-18 | 16:51

Maakt niet uit. Zal wel binnenkort bij Pauw en die lulhannus van DWDD zitten, was allemaal niet zo bedoeld en de media schetsen een verkeerd beeld.

Zolang je niet verkondigt dat Zwarte Piet moet blijven is er niets aan de hand. Dus gewoon doorlopen mensen...

Tiktak Theo | 15-11-18 | 14:56 | 2

Nederlands paspoort innemen en op het vliegtuig naar marakech.
geen huilie huilie meer, maaropzouten met deze eikel

hendrikuss | 15-11-18 | 15:12

Juist. En dan heeft men ook nog een spannend boek voor/over hem geschreven.
De honingpot.

MistaRazista | 15-11-18 | 15:49

Niet zo somberen. Ideaal rolmodel voor de marokkaanse jeugd.
Opleuken deze hap.
Geef hem nog een carrière als rapper, een vloesvlog, een make-over bij de vleesarchitect en een rol als born again moslim.
Links gaat dan verder met applaus klappen op de klompjes.
Verdienmodel en Marokko jaloers.
Een jaar of twee verder en Marokko neemt hem graag terug.

MistaRazista | 15-11-18 | 14:48

Hoezo kan dat niet? Dat lijkt me de cruciale vraag die niet beantwoord wordt. De man is toch Marokkaans staatsburger? Dan kan hij toch gewoon op een vlucht naar Marrakech of Casablanca worden gezet en klaar? Wat kan er niet? Gewoon op het vliegtuig zetten en we nemen hem niet meer terug, want ongewenst vreemdeling?
Wat is het probleem? Als ze hem in Marokko ook niet willen hebben, dan is dat vooral hun probleem. Dan moeten ze maar zorgen dat Marokkanen die in het buitenland wonen en/of geboren worden hun staatsburgerschap van Marokko verliezen. Maar goed, dat is ook niet ons probleem. Gewoon in het vliegtuig en als hij Marokko niet in komt: jammer, niet ons probleem, we nemen hem niet terug.
Hoe ingewikkeld kan het zijn?

Stormageddon | 15-11-18 | 14:44

Ik kreeg onlangs een bekeuring van 420 euro opdat ik met mijn scooter gas en daardoor herrie maakte.... gangstaaaah!

TonyMontana010 | 15-11-18 | 14:38

Kan niet worden uitgezet?? Mag ik de zogenoemde 'discretionaire bevoegdheid' even in herinnering brengen waarmee onlangs nog tegen een uitspraak in kindjes niet hoefden worden uitgezet?? Nou??!

Claude_Vieaul | 15-11-18 | 14:09

En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat onze Mark dit soort zaken gaat aanvoeren om het tekenen van het pact van Marrakech er door heen te drukken.

Bena | 15-11-18 | 14:08

Niet meewerken? Dan heb ik een oplossing. Een marinefregat, een roeiboot, een kompas en twee literflessen Spa blauw. Vlak buiten de territoriale wateren van Marokko overboord zetten.

Bigi Bana Boy | 15-11-18 | 14:02

In 2014 zei Ascher dat het onverstandig zou zijn om het verdrag betreffende uitkeringen te stoppen.Er moest een dialoog komen vonden beide landen
Toen wilde de VVD wel dat het zou stoppen.
Nu 4 jaar later,na de dialoog is er niks verbetert.Wij zijn de betalende partij en Marokko doet geen fuck alleen geld binnen halen.
Het pussy beleid van Rutte in optima forma.

pejoar | 15-11-18 | 14:00

Maakt toch niks meer uit. De VVD gaat het verraad van Marrakesh tekenen en dan komen ze allemaal!
Dat krijg je met een premier die verstandelijk beperkt is. Tuurlijk dat soort mensen moeten ook een baan. Maar om zo iemand nou premier te maken...

oplichter | 15-11-18 | 13:19

Als die slavernijmuseum er ooit komt, verwacht ik wel een hele vleugel gewijdt aan deze vorm van moderne slavernij.

quantumcollider | 15-11-18 | 13:14

België is wèl succesvol in het uitzetten van criminele vreemdelingen. Waarom kan het daar wel? Vragen, vragen..

xavier | 15-11-18 | 13:00 | 1

Wij hebben een uitleveringsverdrag. Belkacem bvb, die zit met een serieus ei in de jellaba, Van zodra hij volledig ontbelgd is, en zijn straf eropzit, krijgt hij een enkeltje naar de heimat. Waar hij nog moet zitten voor wat drug gerelateerde zaken. Aangezien hij een fundi is, gaan ze hem daar bijzonder warm verwelkomen.

Lt-Kol Kilgore | 15-11-18 | 13:28

Holy shit wat een zielig kortzichtig stuk van di 'misdaadjournalist' Hendrik dinges.

Ohja | 15-11-18 | 12:55 | 1

die

Ohja | 15-11-18 | 12:55

Zou NL niet gewoon eens alle 2de paspoortrn kunne omzetten in Visums voor onbepaalde tijd.
En bindien nodig, het Visum beëindiging. Lijkt me veel eenvoudiger dan dit gezeik.

boerk | 15-11-18 | 12:52 | 1

Schrijf eens normaal & zoek 'onbepaalde tijd' even op....

Joost2B | 15-11-18 | 16:16

Gewoon NL paspoort afnemen, niets overleggen met Marokko. Gewoon illegaal verklaren en elke dag oppaken en nachtje brommen zolang hij hier rondloopt.

boerk | 15-11-18 | 12:49 | 2

@boerk, echt niet!! Evenzoveel brandende peuken, stokslagen en andere denkbare martel praktijken toepassen op deze berber rat. Met dank aan ons aller Mark en consorten die het mogelijk maken dat dit soort rif gebergte idioten vrij en frank in ons NL mogen rondwaren.

jale | 15-11-18 | 13:33

er zitten ook Nederlanders in een Marokkaanse cel, dus gewoon ruilen lijkt me wel een idee. Één vrouwenhandelaar tegen twee hashhandelaars of zoiets?

small_town_dude | 15-11-18 | 14:06

Dat hele 'Wilders in de kaart spelen' doen ze toch echt zelf...

zwarte_weduwe | 15-11-18 | 12:32

Hebben SS, Majority perspective, KOZP, Nzume, Tan, Weiland, DENK en de andere leden van club haatsmurf er al iets van gezegd????
Want die zijn toch zo fel tegen slavernij ?????

Oh .. wacht ...

Dader is licht-getint ... volgens club haatsmurf zijn alleen blanke NLers slavenhandelaren ...

gaffelbaard | 15-11-18 | 12:32
-weggejorist-
Pierre Lebon | 15-11-18 | 12:24 | 2

Kan niet worden uitgezet? De overheid wil hem gewoon niet uitzetten want het kan met gemak. De wil ontbreekt.

Mad Jack the Pirate | 15-11-18 | 12:24 | 1

Dat lijkt me ook, NL paspoort afnemen en over de grens gooien, bij terugkeer 5 jaar detineren!

VRAAGTEKENTJE123 | 15-11-18 | 14:39

Een Mickey-Mouse land als marokko kan je met een paar simpele, effectieve kunstgrepen naar je hand zetten als je bereid bent om afstand te nemen van je 'braafste jongetje uit de klas' attitude. Marokko is immers zelf ook één grote corrupte bende. "Pretty much a none-country" zou Farrage zeggen....

Pierre Lebon | 15-11-18 | 12:19

En dit zijn dan de Ubermenschen die in Allah geloven en het voorbeeld van Mohammed volgen. Ik denk dat die hoer haar plek niet kent.. Duh...

Tupsah | 15-11-18 | 12:10

Overigens zal Abdelilah el Y. hier wel een bankrekening hebben (gehad). Banken kopiëren en noteren bij het openen van een rekening het paspoort. De paspoortgegevens moeten dus wel door de overheid op te vragen zijn.

Angelica | 15-11-18 | 12:01

Maar dan is natuurlijk de hamvraag van vandaag: wat vind Berbaar er van?

Behangdelul | 15-11-18 | 11:54 | 1

Die vindt het waarschijnlijk balen dat zn hoer er niet meer is waar hij met korting gebruik van kan maken omdat Abdelilah een van zn maatjes is

Stripe Square | 15-11-18 | 14:51
-weggejorist-
VetVarken | 15-11-18 | 11:50

Hoe kunnen politici nog zo verontwaardigd doen? Als zij de wetten niet kunnen maken of aanpassen wie dan?

lowieke170047835616 | 15-11-18 | 11:48

Kan wel worden uitgezet. Kernwoorden: swat team, goed vervoersmiddel, boot, internationale wateren.

timmey | 15-11-18 | 11:48

Is het een idee misschien wellicht om de praktijk van het "vogelvrij" verklaren weer eens van stal te halen? Ah, u vindt dat onmenselijk. Maar we hebben het hier niet over een mens.

Sans Comique | 15-11-18 | 11:43 | 1

Al dwangarbeidend aan een ketting (wegenbouw), zelf teruglopen (zie karavaan in Zuid-Amerika) volstaat. Levert nog geld op ook.

HogeNood | 15-11-18 | 12:50

Er zijn volgens mij twee goede mogelijkheden zonder medewerking van Marokko:
1. De Australische methode bij asielzoekers. Vaar naar de kust van het thuisland, nog in internationale wateren. Zet ze op een bootje en laat ze zelf naar huis varen. De rubberboot mogen ze houden.
2. De Israëlische methode met asielzoekers. Betaal een Afrikaans sub-Sahara land voor de ontvangst en opvang. Laat hem daarna zelf maar besluiten of hij wel of niet terug loopt naar Marokko.

Wladimir 1928 | 15-11-18 | 11:43

Als meneer Abdelilah el Y. geen enkel paspoort heeft, hoe is hij dan in godsnaam Nederland binnen gekomen?

Angelica | 15-11-18 | 11:40 | 1

Ach, maakt het uit, dan? Er komen al ca 4 decennia duizenden klaplopers per jaar zonder papieren hier binnen wandelen, waarvan meer dan de helft meteen, en van de rest het overgrote deel na ca 5 procedures uiteindelijk ook, mag blijven.

Daarom denkt de halve wereld ook dat ze gewoon recht hebben om zich hier te vestigen en vanaf dag 1 door de verzorgingsstaat verzorgd te worden. En ik kan ze niet eens ongelijk geven in die gedachte, want de praktijk bevestigt dat het zo is.

Dr_Johnson | 15-11-18 | 12:15

1) Pooier weer oppakken en permanent in vreemdelingenbewaring houden.
2) Relaties met Marokko bevriezen, betalingsverkeer stilleggen, geen rechtstreekse vluchten meer toestaan, geen enkele vorm meer van financiële hulp geven, lopende projecten stilleggen en zo zijn er nog wel wat zaken te bedenken.
3) Albert Heijn en de overige retailers stoppen met import groente en fruit uit Marokko (ook egypte en senegal overigens), is minder lekker en bezopen dat ik bv sperziebonen / snijbonen uit Nederland, die verreweg het beste zijn, mondjesmaat kan krijgen. We verbouwen die zut echt nog welmaar hier in de winkel kan je ze niet scoren.
4) Druk vanuit EU, u werkt niet mee? Stoppen we alle handel, geen veerboten meer, geen enkele financiële transactie meer toestaan, geen enkele vorm meer van financiële hulp etc.
5) Aboe Druiplap uit Rotterdam en Arib die beide de Marokkaanse koning hebben geadviseerd sturen met een duidelijke boodschap, als je je bagger (onderdanen) niet terugneemt dan stopt het hier en nu, ze zijn zeer serieus.
Wedden dat je het voorelkaar krijgt, en om de urgentie aan de andere kant te laten voelen, alle maatregelen ook daadwerkelijk invoeren totdat er een resultaat ligt waarmee je uit de voeten kan, simpel en maar op een manier uit te leggen. Illegaal, crimineel etc aanmelden bij ambassade, binnen een dag papieren en dag 2 terugvliegen, klaar.

bwanabanjo | 15-11-18 | 11:40 | 4

bwanabanjo | 15-11-18 | 11:40

Ik ben helemaal vóór.

Dr_Johnson | 15-11-18 | 12:10

Nou nog een politieke meerderheid hier voor vinden en een minister van Justitie met ballen, en een Ministerpresident met een ruggegra... Laat maar.
Weg met dit Kabinet!!

Roadblock | 15-11-18 | 12:16

Perfecte voorstellen! Inderdaad het enige wat je hier voor nodig hebt zijn leiders met gezond verstand & ballen. Dus helaas.......... helaas.

24ALFA | 15-11-18 | 13:59
▼ 1 antwoord verborgen

Hebben we niet ergens op de wereld nog een klein stukje Nederlands grondgebied over, waar hitte, vocht, bloedzuigers, parasieten, schorpioenen, stekende strontvliegen en meer van deze schepsel rondkrioelen, waar we een heropvoedingskamp voor dergelijke personen kunnen neerzetten?

Alco-de-Holist | 15-11-18 | 11:39 | 2

Maastricht?

Behangdelul | 15-11-18 | 11:55

Flakee?

miff | 15-11-18 | 12:32

dit land, jou land, heeft een stelletje regenten dat niet verantwoordelijk is voor ergens een krabbel onder zetten en wel heel veul burgers heeft ( vandaar dat er nog meer bijkunnen) die ze nog steeds vol kunnen gooien met tax betalingen, heffingen, BTW, opslag etc etc etc en laten ophoesten van veel geld om daardoor achter over te kunnen blijven leunen en zich te verschuilen achter 'verdragen'..
vandaar nieuwe verdragen altijd ondertekend worden want dat is het beste bed dat je voor jezelf, als regent kunt spreiden.. onverantwoordelijk ja.. maar he, het ergste dat ooit misschien kan gebeuren is dat een andere regent zijn biezen kan pakken en in een wachtgeldbed kan uitrusten.. of kan zeggen... ja maar verdragen!!

fikkieblijf! | 15-11-18 | 11:38

Het meest dubieuze verdrag dat dit land ooit heeft gesloten is met Marokko.
Een walgelijke ,corrupte dictatuur.
We laten ons zelfs onder druk zetten terwijl we gewoon alle verdragen met dat land in de prullenbak kunnen gooien.
Er is maar 1 belanghebbende en dat is niet dit land.
Waarom geen ballen tonen en de zaak stoppen.Juridisch hebben we alle recht omdat 1 partij liegt en bedriegt.

pejoar | 15-11-18 | 11:30

Hebben we niet ergens een oud boorplatform in het Nederlandse deel van de Noordzee ?

Snertjong | 15-11-18 | 11:30 | 1

Ja of een oude kolonie waar we ze heen kunnen pleuren?

sarcastro | 15-11-18 | 12:28

Je kunt er gif op innemen, op een bepaald moment ontstaat er een DDL, Dutch Defend Leaque, op eenzelfde gewelddadige basis als ANTIFA......

Mazoeza | 15-11-18 | 11:25 | 1

Klopt .
Take care.

PopeyeKamper | 15-11-18 | 14:29

Marokkanen die in het buitenland wonen kunnen hun Marokkaanse paspoort niet inleveren ook al zouden ze dat willen, ze moéten Marokkaans staatsburger blijven. Maar als wij dan zo'n Noord-Afrikaanse parel in de kroon willen teruggeven (bedankt, jullie hebben hem al zolang moeten missen, komt 'ie dan hè) willen ze hem ineens niet, rara hoe kan dat??

Zenzeo | 15-11-18 | 11:23 | 1

omdat dit land, jou land, een stelletje regenten tegenwoordig heeft dat niet verantwoordelijk is voor ergens een krabbel onder zetten en heel veul burgers heeft ( vandaar dat er nog meer bijkunnen) die ze nog steeds vol kunnen gooien met tax betalingen, heffingen, BTW, opslag etc etc etc en laten ophoesten van veel geld om daardoor achter over te kunnen blijven leunen en zich te verschuilen achter 'verdragen'..
vandaar nieuwe verdragen altijd ondertekend worden want dat is het beste bed dat je voor jezelf, als regent kunt spreiden.. onverantwoordelijk ja.. maar he, het ergste dat ooit misschien kan gebeuren is dat een andere regent zijn biezen kan pakken en in een wachtgeldbed kan uitrusten..

fikkieblijf! | 15-11-18 | 11:36

De overheid moet hem gewoon laten verdwijnen.

TeddyWankSpider | 15-11-18 | 11:23 | 1

De overheid moet verdwijnen. Daar zou Nederland een stuk van opknappen.

beau van rtl | 15-11-18 | 11:27
-weggejorist-
Elessir | 15-11-18 | 11:23 | 2

Minder, minder, minder! Weer een goede reden om dat niet-juridisch- flutverdragje te teken in Marakesch.
Laat er maar inschrijven dat landen hun kut- onderdanen terug nemen als ze ongewenst zijn verklaard. Clean up your (own) room! En zoniet dan zetten we nergens een kranbel onder en stoppen we de financiële steunprogramma’s.

ratelaar | 15-11-18 | 11:19
-weggejorist-
Albert K. | 15-11-18 | 11:13

Mits je uitgaat van eerlijke verkiezingen/tellingen natuurlijk...
vic_typh | 15-11-18 | 10:05

Dat dus en voorts ,het monopolie op geweld ligt bij de overheid en bij de gestaag groeiende groep ,,finnen,, die ons leven enorm verrijken met hun zandbakreligie!!

maasdonk | 15-11-18 | 11:12 | 1

Vergeet ook afa en aanverwante extremistische groepen niet die opgenomen lijken in t geweldsmonopolie.

vic_typh | 15-11-18 | 11:53

Maar je mag dus niet vragen of we er minder willen...

Goldfinger | 15-11-18 | 11:10

Elke dag als je denkt dat het niet nog erger en walgelijker kan, dan wordt je verstand weer getard. Wat zullen de heren en dames politici weer 'geschokt' zijn door deze 'misstand'....

LeBoulanger | 15-11-18 | 11:09

Maar als je anti-Piet relschoppers tegenhoudt, kan er wel in no time een megaproces gehouden worden. De vergelijking gaat niet helemaal op, maar zegt wel iets, over wanneer de overheid wel of niet daadkracht wil tonen.

Gewinflipt | 15-11-18 | 11:05

De PvdA heeft illegaliteit niet-strafbaar gemaakt, dus daar kun je hem ook niet meer voor in de bak gooien, als uitzetten niet lukt.

Gewinflipt | 15-11-18 | 11:03 | 2

Zie hier wat voor walgelijke partij de PvdA eigenlijk altijd geweest is. Slecht voor de samenleving en haar inwoners.

LeBoulanger | 15-11-18 | 11:11

Inderdaad, deze afschuwelijke wantoestanden hebben we te danken aan politici die zich tegen de strafbaarstelling van illegaliteit hebben gekeerd, waarvan akte.

Bena | 15-11-18 | 11:29

Jolanda mag bij mij.
* Sleurt 2e bed naar reeds afgestofte achterkamer.

Ce ca! | 15-11-18 | 11:01

Doet me een beetje denken aan de affaire Saban B. Dat speelde inmiddels alweer een jaar of 8 geleden. Saban B. was ook een extreem gewelddadige pooier die zijn "merchandise" met de honkbalknuppel placht te disciplineren.

Tijdens een verlof wist Saban B. te ontkomen naar Turkije, zijn eigen land, zeg maar. Iedereen hevig verontwaardigd, terwijl ik in zo'n geval denk: opgeruimd staat netjes. Wij zijn van zo'n lowlife af, hij kost ons geen geld aan kost en inwoning in de gevangenis meer, later geen uitkering als hij weer losgelaten wordt in de samenleving, en zijn slachtoffers hoeven nooit bang te zijn om hem op straat tegen te komen. En in eigen land dealen ze maar met die ratten zoals het daar gebruikelijk is met ratten te dealen. Kortom, een complete win-win situatie.

Deze naffer lowlife had natuurlijk ook nooit vrijgelaten moeten worden. Hij had voor onbepaalde tijd vastgezet moeten worden, net zo lang tot Marokko hem weer terugneemt. En af en toe even een verlofje gunnen, in de hoop dat hij uit zichzelf oplazert naar Marokko.

En dat shithole country Marokko moet nou echt eens de financiële duimschroeven omgedaan krijgen, want niet alleen deze lowlife nemen ze niet terug, maar ook al die kansloze zg asielzoekers, die weten dat ze kansloos zijn, en zich dus crimineel gaan gedragen. Het kan niet zo zijn dat Marokko zijn menselijke afval maar ongestraft hier in West Europa blijft dumpen. Op allerlei mogelijke manieren zijn ze voor geld afhankelijk van Europa, met name de transfers die de Marokkaanse diaspora overmaakt naar familie in dat land, maar ook voor de export van landbouwproducten, etc. Dat moet je allemaal blokkeren net zolang tot ze toegeven en de verantwoordelijkheid voor hun eigen criminelen erkennen en ze dus terugnemen.

Dr_Johnson | 15-11-18 | 11:00 | 2

Helemaal mee eens. Marokko doet wel vaker moeilijk over het terugnemen van crimigranten. Simpele oplossing: geen visums meer uitgeven totdat er een verdrag ligt waarin beterschap beloofd wordt. Of mag dat weer niet van Brussel?

Muxje | 15-11-18 | 11:07

Muxje | 15-11-18 | 11:07
Geen visums meer uitgeven????
In de rest van de wereld doen ze nog aan visums. Wij krijgen hier dagelijks tientallen mensen zonder visum binnen die vervolgens gewoon mogen blijven. Je kunt hier 16 jaar zonder visum rondlopen, mensen terroriseren, huizen vernielen en als beloning krijg je alsnog een verblijfsvergunning. Dit probleem los je niet administratief op.

Sans Comique | 15-11-18 | 11:39

Kan dit stuk stront niet even door de AIVD geliquideerd worden als zijnde een bedreiging voor de gehele Nederlandse samenleving? Of worden Spong en zijn kornuiten dan chagreinig?
Of
laten we de rollen even omdraaien: Marokko je neemt die vent terug, of we zetten de totale kinderbijslag & overige uitkeringen in zijn geheel stop! Kijken hoe snel hij dan in Marokko zit. Maar wat ze in Marokko wel doen, namelijk chanteren, daar zijn wij dan weer te keurig voor. Ik word er kotsmisselijk van!

Jahowiseffe | 15-11-18 | 11:00 | 1

De enige manier om Marokko te bewegen is het via beschermheer Frankrijk te spelen en in mindere mate Spanje. Ik kan je nu al garanderen dat beide hun schouders zullen ophalen.

Cobarde | 15-11-18 | 11:29

Er is geen overheid naast EU.
EU weet beter.
Alle lof en glorie voor EU.

"thus history is continuously rewritten"

hallevvezool | 15-11-18 | 11:00

daarom riep hij ook steeds: salaam alaiCum.

Theo-Pim-Riv | 15-11-18 | 10:58 | 1

En zij riep salaam I like cum.

JackStick | 15-11-18 | 11:05

Merkwaardig stil aan de overkant bij het inclusieve feministische deugfront?

Bolder | 15-11-18 | 10:55

Wilt u meer of minder verdragen van Marakech?

Eppo | 15-11-18 | 10:55

DENK uiteraard vóór net als de hele SP kamerfractie. De rest unaniem tegen. Toen ben ik als betalend lid maar overgestapt naar FvD (ook als betalend lid).
Van ontlinksen naar verrechtsen ging bij mij heel snel, de zucht en de scheet achterlatend bij SP.....
Kan die pooier geen matennaaier worden bij DENK?

34 775 XVII
Vaststelling van de begrotingsstaat van Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking (XVII) voor het jaar 2018
Nr. 45
MOTIE VAN DE LEDEN KUZU EN AZARKAN
De Kamer,

gehoord de beraadslaging,

constaterende dat er in de Marokkaanse Rif behoefte is aan de ontwikkeling van basisvoorzieningen zoals scholen, ziekenhuizen en wegen;

verzoekt de regering om, een substantiële hoeveelheid financiële middelen vrij te maken om bij te dragen aan de ontwikkeling van basisvoorzieningen in de Marokkaanse Rif,

en gaat over tot de orde van de dag.

Kuzu

Azarkan

truvanu | 15-11-18 | 10:54

Serieus. Bega je een zwaar misdrijf. (drugsdealen, overvallen, verkrachting, doodslag, mishandeling, etc etc etc) en je hebt een dubbel paspoort dan oprotten.
Je krijgt je celstraf en als dat gedaan is kan je oprotten. Je gaat helemaal niks meer bijdragen aan de Nederlandse maatschapij.
Waarom kan dit wel voor veroordeelde terroristen, maar niet voor Criminelen?

fifi23 | 15-11-18 | 10:54

Is er al racisme geroepen? Zo niet, bij deze.

Tronald_dump | 15-11-18 | 10:50 | 2

*dezen

Runderknak | 15-11-18 | 11:00

Weer wat geleerd. Dank, bij dezen.

Tronald_dump | 15-11-18 | 11:01

Als dat niet kan, die malloot uitzetten, zijn er toch nog wel andere mogelijkheden om die kloot iets bij te brengen, lijkt mij niet zo moeilijk hoor.

AMX pri | 15-11-18 | 10:47 | 1

10 +
Take care.

PopeyeKamper | 15-11-18 | 14:36

Het hoofd van de rechtspraak in Nederland wist gisteren bij Nieuwsuur doodleuk te vertellen dat 70% van de mensen die in Nederland wonen (dus niet Nederlanders!) vertrouwen heeft in de rechtspraak. Wie die 70% zijn weet ik niet, in ieder geval niet de mensen om mij heen.
En je zou ook kunnen zeggen dat 30% totaal geen vertrouwen heeft in de rechtspraak (toevallig wél mensen om heen), en dat is toch een derde (1/3) van de Nederlandse bevolking.
Wees er maar trots op!!!

pollie4 | 15-11-18 | 10:46 | 1

Damage control.... door continu te propaganderen dat de huidige rechtsstaat zo'n succes is hoopt men nog te redden wat er te redden valt.

LeBoulanger | 15-11-18 | 11:30

Conclusie: stop elke vorm van hulp aan marokko, bevries alle betalingen/overboekingen, schop hun ambassadeur de zee in en verbreek alle diplomatieke banden. Vooropgezet natuurlijk: indien ze niet meewerken !

Mazoeza | 15-11-18 | 10:45

Advocaten zijn echt niet verplicht een zaak op zich te nemen, dus kijk eens naar de immorele zak die dit stuk woestijnstront "bijstaat"......

Verder lijkt mij dat wanneer dit soort uitheemsen zo'n prominente plek eisen, levenslange dwangarbeid meer dan een optie zou moeten zijn....

Mazoeza | 15-11-18 | 10:43

En Mohamed wil natuurlijk, via zijn dochter, een Nederlands paspoort hebben, zodat we hem nooit meer van zijn lang zal hij leven meer naar Marokko kunnen uitzetten.

pollie4 | 15-11-18 | 10:39

40 uur taakstraf

Theo-Pim-Riv | 15-11-18 | 10:41

en 100 stokslagen voor die kech van hem.

Glasgow Argus | 15-11-18 | 10:45

.. uitzetten is een groot probleem, want poepgatlanden als marokko en turkije willen uiteraard geen criminelen. Zeker niet exemplaren als in bovengenoemd artikel.
Wat poepgatlanden als marokko en turkije WEL willen is hun criminelen exporteren en in genoemde poepgatlanden terug doen investeren met gestolen geld/uitkeringen. Dat is goed voor hun economie.

Marokko krijgt vast wel grote Nederlandse bedragen uit een of ander links potje "ontwikkelingssamenwerking" of iets anders met een Deugende naam. Kort daar eens op. Of zet dat stop.

Jan Passant mk2 | 15-11-18 | 10:31 | 1

En dan krijgen ze ook onze garnalen nog te pellen en om in te spugen.

Theo-Pim-Riv | 15-11-18 | 10:38

Niet zeuren. Zware criminelen en zedendelinquenten tussen spelende kinderen laten rondlopen is een oerhollandse traditie

Luna71 | 15-11-18 | 10:31

Nu de Marokkaanse Overheid niet meewerkt, worden de uitkeringen door Nederland gekort of stopgezet. Toch?

Mahatma | 15-11-18 | 10:28

Tja puur praktisch gezien is dit ook niet te regelen als hij zijn straf heeft uitgezeten. Immers vlieg je 'm wel terug naar Marokko, dan kan hij op het vliegveld een ticket naar een ander Europees land kopen en vervolgens met de auto of trein op zijn gemak terug reizen naar NL. Daar zal dit stuk uitschot altijd wel onderdak vinden bij zijn net zo criminele familie. Dus per saldo schieten we er op deze manier niets mee op...

kunnenzedanniks | 15-11-18 | 10:27 | 3

Nee hoor, want dan werkt Marokko niet meer mee (?????).

pollie4 | 15-11-18 | 10:41

Geen visum, strafblad en gesignaleerd. Kans niet zo groot dus...

ZwarteDag | 15-11-18 | 10:42

@kunnenzedanniks
"Per definitie schieten" zou dat een oplossing zijn?

F. Jacobse | 15-11-18 | 10:49

Is het een idee om elk jaar een week over te gaan op Militair Bestuur en dan gedurende die week Grote Schoonmaak te houden ?
Dus één week per jaar voor de normale Nederlander en de rest van het jaar voor de grijpgrage wegkijkers van de bananemonarchie zeg maar ?

De Briemusketier | 15-11-18 | 10:24 | 3

Das goed idee. Hoe noem je zoiets ook al weer?

Poppo van Ulvinga | 15-11-18 | 10:44

Purge!

Ce ca! | 15-11-18 | 10:47

1 week is te weinig. Maak er maar 1 jaar van.

Lupuslupus | 15-11-18 | 11:41

Volgens mij gaan er regelmatig defensie vliegtuigen naar Mali, die niemand controleert. En Mali grenst aan Marroko, probleem opgelost. Ware het niet dat er geen WIL is bij de ruggegraatloze overheid, behalve als het nukubu’s betreft want die zijn ongevaarlijk en kun je als overheid straffeloos terroriseren...

ZwarteDag | 15-11-18 | 10:24 | 3

Niet echt klimaatneutraal, dat vliegen. De grensovergang bij Scheveningen is veel dichterbij.

GOEM | 15-11-18 | 10:31

@goem: ssst, de vijand luistert mee! ;-D

ZwarteDag | 15-11-18 | 10:40

"Maar El Y. werkt niet vrijwillig mee en Marokko verstrekt geen papieren, waarschijnlijk omdat hij geen paspoort heeft."

Aha! Zo zit de aap in de mouw. Nou lekker dan.

De Koreaanse Slet | 15-11-18 | 10:15 | 2

Marokkanen blijven altijd onderdaan van Marokko.
Gewoon zijn Nederlandse paspoort afnemen (als hij er al 1 heeft) en uitzetten.

Ce ca! | 15-11-18 | 10:49

Niet meewerken = vast blijven zitten. Zo zou het moeten werken.

Muxje | 15-11-18 | 11:10

hahaha verdrag van Marrakesh hoeft Nederland niet te ondertekenen want het wordt allang toegepast. Koning Mohamed lacht zich rot , een hele diaspora in Nederland wat zorgt voor een eurostroom naar zijn land en criminelen weigert hij gewoon , bijstand- en aow uitkeringen niet want dat wordt geinvesteerd in de economie waaronder vastgoed daar

HetOorAakel | 15-11-18 | 10:08

Onze streepjes-nederlandse gewelddadige pooier heeft waarschijnlijk een lang verleden met de mensen van het openbaar ministerie en de politie-inlichtingendienst.

Vanuit dat verleden draagt hij te veel kennis van mensen en methodieken van ons onvolprezen justitie-apparaat. Kennis die betrokkenen tenminste een gevoel van schaamte zou kunnen opleveren. Zeker van hen die van de persuasie zijn dat ze het Eindhovense Anne Frankpark frequenteerden.

De situatie is vergelijkbaar als wanneer ik naar de tandarts ga. In de stoel gezeten grijp ik hem altijd bij zijn ballen en zeg hem "we gaan mekaar toch geen pijn doen, He?".

Glasgow Argus | 15-11-18 | 10:04

Dit is gewoon flauwekul en alweer het bewijs dat we geregeerd worden door totaal onbenul dat graag met een idee van macht onder de arm met de neus omhoog loopt maar dat echte macht niet wil aankijken laat staan uitoefenen.

Zolang je Marokkanen laat zien dat intimidatie helpt zullen ze blijven intimideren. En daarom hebben we tientallen gemeenten waar de overheid niks doet en durft en die lui overal ongewenst en lastig zijn.

eastender | 15-11-18 | 10:04

Zet hem op een vliegtuig en zoek een vleigveldje ergens in de woestijn. Gooi hem er uit. Met een enorme trap onder zijn ongewassen reet. Terug aan boord mag hij niet, want hij heeft geen ticket. En dan wegwezen. Klaar. Zelfs al huur je er speciaal een vliegtuig voor, dan is dat nog goedkoper dan dat je hem hier laat rondlopen.

paartjehop | 15-11-18 | 10:02 | 3

paartjehop. Dat is nu eens een goede oplossing. Als jij dat nu eens even gaat regelen zal Nederland je dankbaar zijn. Als ik jou was zou ik een en ander op papier zetten en naar de koning sturen. Die zal het dan wel even voor je regelen.

beau van rtl | 15-11-18 | 10:10

Vast wel een piloot met ervaring te vinden in Nederland, die ze zonder parachute dropt.

Theo-Pim-Riv | 15-11-18 | 10:40

Moet je aan paartjehop vragen . Die kan het wel regelen.

beau van rtl | 15-11-18 | 10:53

Optiefen!

apek00l | 15-11-18 | 10:01

Het OM moet wellicht een filmpje maken om dit uit te leggen.

Mammeloe | 15-11-18 | 10:01

Maar ook bij de volgende verkiezingen zal er weer massaal gestemd worden op de partijen die dit systeem in stand houden.
Uiteindelijk willen de Nederlanders dit.

spanarchist | 15-11-18 | 09:57 | 4

Mits je uitgaat van eerlijke verkiezingen/tellingen natuurlijk...

vic_typh | 15-11-18 | 10:05

@Knufter | 15-11-18 | 10:00
Het andere is dat NL-ers het begrip eendracht hebben uitbesteed aan de overheid en verwachten dat die voor hen in de bres springt bij elke vorm van overlast. Terwijl nu duidelijk is geworden dat de overheid vele vormen van overlast juist mogelijk maakt en aanjaagt.

Daarom zou het verstandig zijn om de eendracht weer aan te wakkeren. Kom voor elkaar op, wordt lid van een buurtwacht en bescherm jezelf en buurtgenoten. Grijp de controle over je buurt weer terug.

Beefbus | 15-11-18 | 10:14

@ Beefbus
Goed idee, al zou dit wat centraler georganiseerd mogen worden, i.p.v. hier en daar kleine groepjes achter de schermen waarbij we van elkaar niet eens weten dat we bestaan. Alleen dan heeft het kans op succes, en kan zo'n burgerinitiatief groeien, denkt u niet?

JackStick | 15-11-18 | 10:56
▼ 1 antwoord verborgen

Waar een wil is, is een weg...
... maar de wil is weg.

jemagookniksmeer | 15-11-18 | 09:57
-weggejorist-
lowieke170047835616 | 15-11-18 | 09:56

Wat een kansparel! Meer meer meer!

Blanke_Vlaai | 15-11-18 | 09:55 | 1

Pooiers, plofkrakers, moordenaars, drugshandelaren, fraudeurs, straatrovers wat een verrijking allemaal en dat in een gaaf land.

Pelforth | 15-11-18 | 10:28

Tja, dit is allemaal veel te ingewikkeld voor de nederlandse rechters. Wat kun je ook van ze verwachten na een fopstudie. Daarom proberen ze zich vooral druk bezig te houden met onbenullige eenvoudige zaken, zoals: b.v. blokkeerfriezen.... nouja, vul zelf maar verder in.

watazooi | 15-11-18 | 09:55 | 1

Heeft niks met rechters te maken. Heeft met grote stok te maken. Marokko heeft grotere stok dan Nederland.

Nederland moet gewoon stoppen met alle kinderbijslag en aow en hoe heet dat allemaal naar Marokko, zeg maar gewoon dat de computer even stuk is, totdat ze de boodschap doorkrijgen dat dit soort tuig gewoon terug moet.

Alternatief is heerschap gewoon op het vliegveld in marokko droppen en rechtsomkeert maken. Kan ons het schelen dat hij daar niet door de douane mag.

Laat gvd nou eens gewoon een keer iets escaleren, nederland. Wie altijd de-escaleert geeft toe. Het is niet anders dan aan een dramkind gewoon soms even netjes een grens duidelijk maken.

Knufter | 15-11-18 | 09:59

Geweldig land dit.. en binnekort dat Marrakesh verdrag erbij zodat al die loosers uit die apenlanden deze kant op vliegen, in AZC's worden gehuisvest tot de rechte en IND besluit dat ze weg moeten en ze niet gaan en ondertussen een schadevergoeding krijgen want dat is het recht van eenieder die hier van harte welkom is want..
en verders kost deze ongedocumenteerde ongewenste vreemdeling ons land niet al een paar miljoen aan onderhoud en huisvesting, rechtsprocedures en bijstand van een fijne advocaat maar tevens mag de burgerbevolking van dit land het miljoen aan schadevergoeding aan zijn slachtoffer op hoesten die nu op kosten van de belastingbetaler zware beveiliging geniet omdat deze gevaarlijke idioot los mag gaan op nieuw wild....

gaaf gaaf land!

fikkieblijf! | 15-11-18 | 09:53 | 1

Yolanda heeft niet een vader en opa die misschien... enfin mag dat niet hardop zeggen maar wel denken toch!!

fikkieblijf! | 15-11-18 | 09:54

Hee mensen. Ff met z'n allen.... ff voorover bukken.... ontspannen en diep zuchten.... Komt ie dan..... Rutte ramt m diep in onze reet.

Poppo van Ulvinga | 15-11-18 | 09:49 | 1

Dat doet de man al 10 jaar lang, zonder glijcreme.

Pelforth | 15-11-18 | 09:52

Dat mooie VN pact gaat zeker ook het verplicht terugnemen van onderdanen niet afdwingen, dus meer van dit uitschot en geen mogelijkheid om er af te komen.

allesofniks | 15-11-18 | 09:48 | 2

Dat pact levert meer Maghrebijnse bloedbikkers op.

Pelforth | 15-11-18 | 09:52

dat pact gaat deze overheid die deze gewelddadige idiooten huisvest en pampert nu al niet lukken, laat staan na een krabbel, ze terug naar apenland te sturen..

fikkieblijf! | 15-11-18 | 09:56

Moet toch niet zo moeilijk zijn voor ons creatieve OM om zo'n crimineel te framen en hem vervolgens voor 40 jaar achter de tralies te smijten?

Dutchbeaurouge | 15-11-18 | 09:48 | 2

Mossad vragen om een panklare oplossing

gringo-brd | 15-11-18 | 09:55

jawel, hij is ongewenst en ongedocumenteert dus kan geen berechting plaatsvinden..

fikkieblijf! | 15-11-18 | 09:56

Waarom is het eigenlijk niet mogelijk om boeven onder narcose uit te zetten?
Dat ze is de cel zitten, een beetje licht in hun hoofd worden en plotseling wakker worden terwijl ze vastgebonden zijn aan een brancard in de aankomst hal van hun eigen land.
En als hun eigen land willens en wetens niet mee werkt gewoon bewusteloos achterlaten, tegen de tijd dat ie wakker wordt is het vliegtuig allang weer vertrokken.
En in principe kan Marokko geen “nee” zeggen want wij sturen miljoenen aan uitkeringen naar Marokko die wij stop zouden kunnen zetten.

Osdorpertje | 15-11-18 | 09:47 | 5

Of gewoon terug in een body bag. Stuk goedkoper.

beau van rtl | 15-11-18 | 09:51

@Tapu, @allesofniets
Onze regering heeft inderdaad de ballen niet om voor zichzelf op te komen.

Osdorpertje | 15-11-18 | 10:05
▼ 2 antwoorden verborgen

In de Verenigde Arabise Emiraten gaat het erg simpel, een misdaad gepleegd uitzitten, en uitzetten, werk het land waarheen de crimineel word uitgezet niet mee. dan worden alle betalingen en vluchten van en naar het land stopgezet, met als resultaat in 24 uur is deze man/vrouw op plaats van bestemming. Maar daar heb je als land wel ballen voor nodig natuurlijk.

Seawolf | 15-11-18 | 09:46 | 4

Alle vluchten stilgezet? Ik geloof er geen fuck van. Dat zou de staatsluchtvaartbedrijven Emirates en Etihad miljoenen schade opleveren. Heb je een link die deze claim bevestigd?

Tapu | 15-11-18 | 09:52

ach, zolang het niet uit de portomonee van de minsters hoeft te worden betaald allemaal is de oplossing meer geld van de burger voor dit soort ongein afdwingen de meest makkelijke oplossing als je geen lef hebt..

fikkieblijf! | 15-11-18 | 09:58

Geloof dat het een idee was van het CDA om de Nederlandse leeuw op de vlag te ondoen van zijn ballen en erectie, zoals je op oude kaarten en vlaggen zag, dit in het kader van te tere zieltjes. Dit geeft precies de slagvaardigheid van de Nederlandse politici weer om dit soort beslissingen te nemen.

Halul gebakken | 15-11-18 | 09:58
▼ 1 antwoord verborgen

Afgelopen augustus had België al de 1000ste Marokkaanse crimineel uitgezet. Theo Francken tekent zeer voortvarend allerlei overeenkomsten met Mahreb-landen zoals Marokko, Tunesië en Mauritania. Hij is nu nog bezig met Algerije.
Zijn tekenhobby is via twitter te volgen.

Kunnen we hier zijn potlood niet lenen?

Poesmobiel | 15-11-18 | 09:44 | 6

paartjehop | 15-11-18 | 09:54
Ja, die kritiek op hem ken ik ook. Maar ondertussen weet hij wél raad met criminelen en haatimams. Nederland niet of nauwelijks.

Poesmobiel | 15-11-18 | 10:00

Als ze er in België wel raad mee weten, waarom zetten we de man in kwestie dan niet uit naar België? Kleine vergoeding voor bewezen diensten, en allemaal blij.

marcoplarco | 15-11-18 | 10:31

marcoplarco | 15-11-18 | 10:31
Ja, natuurlijk: shuttle service! Vanuit een aantal landen naar België. Heb jij vanmiddag iets te doen?

Poesmobiel | 15-11-18 | 11:01
▼ 3 antwoorden verborgen

Alles wordt vergiftigd door Islam. Laat je kat nooit de koran lezen!

i.imgsafe.org/cd9232c0b5.jpeg

Zwezerik | 15-11-18 | 09:43 | 2

Er zijn al genoeg kutkatten.

Pelforth | 15-11-18 | 09:54

Krijgen ze rabiës van.

Poppo van Ulvinga | 15-11-18 | 10:28

Mooi he zo'n constitutionele monarchie met een parlementair stelsel. Dan kan er eigenlijk niets meer fout gaan en is alles goed geregeld.
Nederland verloedert met de dag en het zal onze monarch aan haar reedt roesten wat er met Nederland gebeurt.
Ik lees net dat de dekkingsgraad van het ABP met 3,8 % is verlaagd, maar dat we ons geen zorgen hoeven te maken. De pensioenen zullen het zelfde blijven en met een beetje mazzel zullen ze de komende jaren niet verlaagd worden. Dat ze verkapt wel omlaag gaan omdat alles duurder wordt, daar hebben we het niet over.
Als je ziet dat de schoften en de grootsmoelen het in Nederland voor het zeggen hebben en dat de ouderenen inmiddels ook de 40 plussers het gelag moeten betalen, zou ik me als overheid de ogen uit de kop schamen voor al het liegen en bedriegen.
Tot en met de hoogste rechters in Nederland is de gehele overheid zo door en door verrot en er is niemand die er iets aan kan doen.
De grote baas laat het allemaal gebeuren en als de stront eenmaal goed de ventilator raakt, vertrekt ze met de hele familje en kijkt niet eens meer om naar de puinhoop die ze achter laat.
Zorg goed voor jezelf en laat de rest de tyfus krijgen is mijn devies.

beau van rtl | 15-11-18 | 09:43 | 4

De ouderen hebben het gelag veroorzaakt en geld van hun achterkleinkinderen geleend voor hun leuke welvaartstaatsleventje. Kom nu niet zeuren dat het geld op is, generatie X en de millenials hebben ook niks over, laat staan dat ze zich een huis kunnen veroorloven.
Die laatste zin is precies wat er mis is met uw boomer mentaliteit. Na mijn de zondvloed, uw kinderen zullen u vast bedanken.

KlauwnBassie | 15-11-18 | 10:01

Feiten paartjehop, alleen maar feiten. Heeft niets met schelden te maken. Je hebt wel gelijk als je zegt dat de koning er niets mee te maken heeft. Dat is waar, klopt helemaal. Maar als jij denkt dat de echte baas gezellig op dinsdagmiddag met de prinsesjes op drakenstein beeldjes zit te kleien ben je toch wel erg naief. Vermoedelijk ben je voorzitter van een Oranjevereniging in een of ander boerendorp dus ik begrijp je reactie wel, maar je zit er helemaal naast beste jongen.

beau van rtl | 15-11-18 | 10:02

Klauwnbassie. Blij dat jij er nog vertrouwen in hebt. Zet em op man.

beau van rtl | 15-11-18 | 10:05
▼ 1 antwoord verborgen

Zo moeilijk lijkt mij eea toch niet. E.e.a. kan prima toegevoegd worden aan het lijstje mocro-maffia-oorlog slachtoffers. Heeft onze AIVD geen license to ... ?

Rebellis | 15-11-18 | 09:42 | 2

Voor wie denk je dat de AIVD werkt en door wie ze betaald worden.

beau van rtl | 15-11-18 | 09:47

@beau van rtl | 15-11-18 | 09:47

Ja, na klik "reaguur" dacht ik ook ... zinloos met het type leiders dat wij hebben.

Rebellis | 15-11-18 | 10:04

Voor = van

Muskatnuss!!! | 15-11-18 | 09:39

Tja wat moet je hier nu weer over zeggen.
Het blijkt maar weer dat de veiligheid van onze dochters van ondergeschikt belang is.

Ray69 | 15-11-18 | 09:38

Als een Marokkaan een Nederlands paspoort heeft, dan wordt die Marokkaan bij de NOS en de Telegraaf een Nederlander genoemd.... Vaak lees je dan 'Nederlander opgepakt' of 'Nederlandse man gearresteerd in Spanje' of zoiets... Dat vind ik altijd misleidend en een schoffering voor de échte Nederlander.

Muskatnuss!!! | 15-11-18 | 09:38 | 2

Het zijn ook van 'jongeren' van 27 of 29.

Mammeloe | 15-11-18 | 09:43

Behalve als zo iemand iets goeds doet.
Marokkaan red drenkeling!

MarcS | 15-11-18 | 12:13

Yolanda kan met haar miljoen beter zelf naar een ander land verhuizen en veilig zijn. Weg van die vrouwenbeul en beter nog weg van dit laffe land.

devil13 | 15-11-18 | 09:37 | 5

Dus de dader mag blijven en het slachtoffer moet maar oprotten?

FasiscovanJole | 15-11-18 | 09:43

Met veel geluk heeft ze nog 480.000 euro over. Benieuwd waar die 520.000 euro is gebleven?

Nivelleermarionet | 15-11-18 | 09:52

waarom, hier heeft ze bescherming elders in de wereld niet... bovendien komt die man haar wel achterna.. waar ze ook heen vertrekt.

fikkieblijf! | 15-11-18 | 10:02
▼ 2 antwoorden verborgen

braafzijn loont niet. gewoon de [email protected] spelen werkt wel. kom je overal mee weg. De roverheid doet het, dit lid van de geitenknuffelbridage doet het. Maar Jan of kees die perongeluk 2 km te hard rijden worden weer hard genomen.

welkom in de enige bananenrepubliek waar geen bananen kunnen groeien!

Henk P | 15-11-18 | 09:37 | 1

Je begint het wel te denken.

lacucaracha | 15-11-18 | 09:43

Onder het Verdrag van Marrakech mag hij straks gewoon weer ons land binnen wandelen met recht op een huis, geld en kech. De pers moet positief over hem schrijven en als het eventueel mis gaat is het altijd uw schuld. Gaaf.

Mammeloe | 15-11-18 | 09:36

Deurtje open, uitschot erdoor, deurtje dicht.
Moeilijk concept.

einStina | 15-11-18 | 09:36 | 2

Geniaal! Zo’n simpele en effectieve oplossing. Kon Justitie dat zelf maar verzinnen. Maar daar zijn ze te dom, te laf en te lui voor.

Nivelleermarionet | 15-11-18 | 09:41

Dom laf en lui. Exact dat. *cynismegraad tandje hoger draait*

einStina | 15-11-18 | 10:23

Als je dit vergelijkt met de blokkeerfriezen. Dit land is ziek, doodziek. Al een donorcodicil ingevuld voor dit land?

Mart6037 | 15-11-18 | 09:35 | 1

Heeft geen zin meer. Dit land is FUBAR.

Bijtendehond | 15-11-18 | 10:36

Ik schrijf het wel vaker. Zo moeilijk is het niet. Heus. Als we maar willen. Marokko wil hem niet. Wij ook niet. Moeilijk kunnen we het hem wel maken. We zetten hem op het vliegtuig naar Marokko. Zij vliegen hem terug en wij vliegen hem weer terug. En zo gaat dat door. Hij zal alleen nog de binnenkant van vliegtuigen en vliegvelden zien. Net zo lang totdat hij en Marokko het opgeven. En dat moeten we met alle lui doen waarvan de moederlanden zeggen dat ze mensen niet terugnemen. Dat, en natuurlijk alle hulp en financiële hulp stop zetten.

Mokum Kosher | 15-11-18 | 09:35 | 2

gewoon die binnenkomende vlucht weigeren, dan zal dat vliegtuig vanzelf ergens anders landen

Rest In Privacy | 15-11-18 | 09:41

gaaf plan.. lijkt mij een mooie docu waard! Als voorbeeld voor eenieder die hier niet weg wil maar ongewenst is..

fikkieblijf! | 15-11-18 | 10:03

diepe zucht.

Willy Keutel | 15-11-18 | 09:35 | 1

Een hele diepe. Ik krijg er zo'n frons-rimpel van.

schijtzat | 15-11-18 | 09:37

Je vraagt je af of de staat niet via de rechter gedwongen kan worden deze mensen gewoon in hechtenis te houden en uit te zetten. Dat zou de belangrijkste invulling van een/het verdrag zijn dat we met Marokko moeten hebben. Neem je mensen maar terug, anders stoppen we uitkeringen en financiering.
We worden continu in de maling genomen.
Op eigen initiatief weggaan doen ze over het algemeen niet. Daarmee komen ze gegarandeerd in de schemerzone terecht, tussen misdaad en zogenaamde hulpverleners. Uiteindelijk de maatschappij heel veel geld kostend.
Laat Nederland nou gewoon is consequent zijn, zijn ballen laten zien zoals dat zo mooi heet. De Trumpiaanse route nemen. Maar dat is nooit te verwachten onder hegemonie van de EU en met nationale representanten zoals D66 'hoofddoek' Sigrid Kaag en VVD-'baantjesjager' Rutte.

Not_again | 15-11-18 | 09:33

Dat akkoord van Marrakech is bij gebrek aan uitleveringsverdragen dus helemaal op drijfzand gebaseerd en zal de problemen alleen maar verergeren. Tip in dit soort gevallen trouwens: gewoon "lekken" dat meneer een separatist is. Moet je kijken hoe snel ze daar in actie komen: www.bndestem.nl/roosendaal/nederland-...

Hetkanverkeren | 15-11-18 | 09:30 | 2

en Rutte (hij rotte op) blijft ons wijsmaken dat het niet anders kan dan dat wij tekenen. Gevaar voor ons land die vent.

langzullenweleven | 15-11-18 | 09:33

Hij is lid van Polisario bedoel je? Of anders van Al Queda?

The2Amendment | 15-11-18 | 09:34

Kan niet? Als je hier in NL 1 euro te weinig belasting betaald kan justitie je ineens wel tot in de diepste krochten van de hel achtervolgen!

Nederland is ziek.

Solar666 | 15-11-18 | 09:30 | 1

Ja, ons land is stervende.

langzullenweleven | 15-11-18 | 09:34

Iemand 10 jaar lang laten verkrachten en uitbuiten, een fopstraf geven en weer de straat op sturen.
Ik begrijp waarom er mensen zijn die de familie met een sneeuwschep beschermen.
De straf die je dan krijgt is bijna gelijk aan 10 jaar iemand dagelijks 14 uur laten verkrachten. Sommige rechters zijn niet goed snik.

El Rico Grande | 15-11-18 | 09:29

Ongewenste vreemdelingen moeten we indefinitief vastzetten tot de thuislanden samenwerken of een ander land zo achterlijk genoeg is om asiel te verlenen. En anders sterft hij maar in het gevang.

Tijd om creatief te worden.

Trekbeest | 15-11-18 | 09:29

Naar dat miljoen kunnen we ook fluiten.

arlen | 15-11-18 | 09:29 | 1

Staat op dezelfde rol als de 1000 Euro van Rutte.

jemagookniksmeer | 15-11-18 | 09:45

in de grondwet moet zsm dat je maar 1 nationaliteit kunt hebben. En dus ook maar 1 paspoort. Je kiest voor NL of je doet dat niet, al dan niet gedwongen door je "thuisland". Ga je daar maar klagen dat je geen NL paspoort krijgt

zeiksmurf | 15-11-18 | 09:28 | 1

Hear hear!

IAKSAKKAK | 15-11-18 | 09:34

Is die knakker van misdaadjournalist.nl wel goed bij zijn hoofd?

Superior Bastard | 15-11-18 | 09:28

Weer een interessant Thema voor de npo , verheug me nu al op alle neutrale berichtgeving en advocaten die aanschuiven om deze arme arme man te beschermen

Verweg | 15-11-18 | 09:27

Dankzij de EU en dat wereldvreemde europese hof voor de rechten van de mens, is onze overheid op het gebied van vreemdelingenrecht volledig de regie kwijt.

Bena | 15-11-18 | 09:26

En uiteraard krijgt mijnheer een bijstandsuitkering want iedereen heeft recht op een bestaansminimum.

darius | 15-11-18 | 09:25 | 1

Sorry dat ik het zeg, maar dit beest zou überhaupt niet eens recht mogen hebben op een bestaan.

Binkoo | 15-11-18 | 09:54

I love diversity

Marcel7690 | 15-11-18 | 09:25

Iemand TIEN jaar lang mishandelen, verkrachten en wat nog meer, en dan met hotelstrafje van net de helft daarvan wegkomen zeg ook veel over het failliet van justitie hier.

Chuck the plant | 15-11-18 | 09:25 | 1

niet van justitie, maar van de wetgevende macht. Het Haagse pluche, zeg maar

zeiksmurf | 15-11-18 | 09:30

Yolanda moet het al die jaren met zulke werkdagen erg druk hebben gehad. Wel jammer dat haar Klanten hier de dans ontspringen. Zouden zij niet hebben kunnen bevroeden dat het niet goed met haar ging? De oplossing bedenken voor Alibaba en zijn 40 struikrovers lijkt mij geen creatieve uitdaging.... Zouden de klanten van Yolanda een kortingspas hebben ofzo?

hetgingperongeluk | 15-11-18 | 09:24

Minder minder minder. Ik ben zo verontwaardigd dat ik de gemeentelijke verdelgingsdienst heb gebeld, maar die verwijzen me terug naar Justitie. Luie raamambtenaren.

Nivelleermarionet | 15-11-18 | 09:22

Nederlands paspoort afpakken, deporteren naar die spaanse enclave, dwars door de poort Marokkije in trappen en succes wensen

Rest In Privacy | 15-11-18 | 09:22 | 3

En volgende week is ie weer terug!

Petrus Poortwachter | 15-11-18 | 09:24

Daarom hebben we ook betere poortwachters nodig!

Rest In Privacy | 15-11-18 | 09:25

Chris1 | 15-11-18 | 09:25
Daar ligt het niet aan. Als de grenzen dicht gaan ben ik bereid om, in mijn vrije tijd, mijn steentje bij te dragen.

Petrus Poortwachter | 15-11-18 | 09:28

Maar als de vader van Yolanda ten einde raad zou besluiten zelf maatregelen te nemen zou hij door justitie wel keihard aangepakt worden.

spanarchist | 15-11-18 | 09:22 | 2

De eerste spelregel voor de vigilante luidt: "zorg dat u niet gepakt wordt".

Handel dus nooit uit emotie maar wacht uw tijdstip geduldig af.

Solar666 | 15-11-18 | 09:33

Solar666 | 15-11-18
Inderdaad.
En zo bijster snugger is ons opsporingsapparaat niet dus dikke kans dat u ermee wegkomt bij een goede voorbereiding.

jemagookniksmeer | 15-11-18 | 09:46

Minister Kaag moet gewoon een door haar gefinancierde raket van Hamas vragen en dan binden wij die gozer daar op. Hoppa. Dattie misschien in Tunesie landt of op Mallorca nemen we wel op de koop toe.

Mammeloe | 15-11-18 | 09:20

Alles kan in Nederland, dit hoort nu eenmaal bij de multiculturele samenleving.
Dit is wat de stemmer wil, zolang niet iedereen op Wilders of Terry stemt

pibasso | 15-11-18 | 09:20 | 2

hoe vreselijk ik het ook vind, je begint steeds meer gelijk te krijgen

langzullenweleven | 15-11-18 | 09:35

Zo is het. We hadden meer dan genoeg aan de Nederlandse criminelen. Die zogenaamde multiculturele 'samenleving' is geen samenleving maar een splijtzwam op allerlei gebied.

Lupuslupus | 15-11-18 | 10:23

Misschien een doorbraaksessie organiseren onder het genot van een kopje muntthee. Of een niet bindend verdrag opstellen. Want we moeten ons wel realiseren dat we de Marokkaanse overheid hard nodig hebben om … . Ja, waarom eigenlijk?

SamV | 15-11-18 | 09:20 | 1

Om de vergrijzing tegen te gaan.

spanarchist | 15-11-18 | 09:22

Ik blijf het toch zeggen: Sluit een deal met Poetin om, tegen vergoeding, wat plaatsen te reserveren in een gevangenis in Siberië. Daar hoef je er maar één daadwerkelijk naar toe te sturen en de rest vertrekt uit eigen beweging naar huis. Kost niks.

Petrus Poortwachter | 15-11-18 | 09:20

Uiteraard zijn er prima oplossingen te bedenken voor dit probleem. Snel, goedkoop en definitief. Maar de joris van dienst zal het waarschijnlijk niet goed vinden dat ik die hier opschrijf.

The2Amendment | 15-11-18 | 09:18

De geschokte gezichten worden weer opgezet, er wordt weer verontwaardiging geacteerd, en alles blijft zoals het was. Precies wat je kunt verwachten van carrièrepolitici.

Chuck the plant | 15-11-18 | 09:18

Misschien kan iemand Dexter tippen?

spanarchist | 15-11-18 | 09:16 | 1

haha, denk ik ook vaak bij dit soort berichten. Misschien een Dexter in de familie van "Yolanda"?

pibasso | 15-11-18 | 09:22
-weggejorist-
viezekaas | 15-11-18 | 09:15

Is een oproep tot minder extreem gewelddadige Marokkaanse pooiers niet strafbaar?
Hoop dat dat uitgezocht wordt, die Wilders denkt tenslotte dat hij zich alles kan permitteren.

spanarchist | 15-11-18 | 09:14

Het is zo simpel. Pak die gast op, zet hem op het vliegtuig, piloot neemt contact op met Luchthaven in marokko met de mededeling dat er een agressief persoon aan boord is. Iedereen van boord, plaatselijke politie komt dat uitschot ophalen. Je draait het vliegtuig om en stijgt weer op richting NL. Wat ze met dat stuk vreten doen mogen ze zelf weten.

Geertje W | 15-11-18 | 09:14 | 1

Beter zetten we hem hier 20 jaar vast. Uitzetten heeft geen zin. De eerste de beste vlucht naar Spanje is zo geboekt. Als je hem hebt, laat je hem gecontroleerd oud worden.

Dirk III | 15-11-18 | 09:17

Is er een foto van hem, heb een flauw vermoeden dat ik die gast ken en dat hij hier vaak te gast is geweest, valt allemaal bij elkaar

Bokito ergo sum | 15-11-18 | 09:13

Hij mag in mijn stint zitten, dan rijd ik wel even bij Station West in Oss het spoor over.

Patje2011 | 15-11-18 | 09:13 | 2

Ik begrijp je reactie maar vind het een zeer onkiese reactie.

langzullenweleven | 15-11-18 | 09:36

Mijn excuses! Ik ben vaak lomp.

Patje2011 | 15-11-18 | 09:44

Nederlanders hebben niets meer te zeggen in eigen land. En we pikken het. Einde verhaal.

Zwezerik | 15-11-18 | 09:13

Maar, hij kan toch gewoon verdwijnen!? Bedoel, Khashoggi gaan ze ook nooit meer vinden...... Toch!?

PijlVader | 15-11-18 | 09:13 | 1

Tuurlijk. Binnenkort meer in het nieuws dat er weer een is opgepakt zonder vast adres en/of verblijf.

Mr_Pikibelly | 15-11-18 | 09:16

Universele mensenrechten begint nadelig uit te pakken voor mensen die deze cultuur zich eigen gemaakt hebben.

Zoltan | 15-11-18 | 09:12 | 1

Voor iemand zoals in het artikel zouden de universele mensenrechten niet moeten gelden. Die rechten heeft hij verspeeld.

Lupuslupus | 15-11-18 | 09:22

Waar een wil is, is een weg. Kennelijk wegen de rechten van dit stuk stront zwaarder dan zijn slachtoffers.

lacucaracha | 15-11-18 | 09:12

Trap hem boven Marokko gewoon uit het vliegtuig.

Red Pill | 15-11-18 | 09:12

Tja en dan gaat Rutte in december een nieuw dood papier in Marrakesh...... ondertekenen waardoor ook de "normale" mocro-profiteurs nooit meer terug kunnen/hoeven/willen,
het mocro-zwijn waar het hier over gaat laten ze alvast lopen, wat een Kafka-land.

hagelkruis | 15-11-18 | 09:12

Er gaat voor miljoenen aan uitkeringen per jaar naar Marokko. Criminele onderdanen terugnemen of anders draaien we de geldkraan dicht. Hoe moeilijk is het?

gestampte pot | 15-11-18 | 09:11 | 1

Zeker, maar het is ook niet zo dat Marokko stil zou liggen als die 9 miljoen niet zou aankomen. Is een bedrag dat op landenniveau minder dan peanuts voorstelt.

koter | 15-11-18 | 12:02

En dan te bedenken dat Marokko dat pakt van Marakesh gaat ondertekenen, uitvoering ervan nul, Nederland uitvoering honderd. Wie wordt hier gepiepeld?

M.egafoon | 15-11-18 | 09:11

Wat een kwaadaardig verhaal van die Hendrik Jan Korterink zeg. Hij wil even een punt maken. Wat een lutser.

azijnseikerT | 15-11-18 | 09:10

Geef em dan gewoon een spuitje. Mist niemand iets aan.

bleached | 15-11-18 | 09:09

Ik blijf mij verbazen hoe Nederland zich continu laat ringeloren door een land wat leeft van Europese subsidies en uitkeringen export. Niet terugnemen van criminele onderdanen, niet meewerken aan strafrechterlijk onderzoek tegen onderdanen, eisen dat hier geboren Marokkanen namen krijgen die in Marroko toegelaten zijn, niet meewerken bij opspeuren uitkeringsfraude, enzovoorts.
Zo snel mogelijk afschaffen van dubbele nationaliteit en geen uitkeringen voor mensen zonder Nederlandse nationaliteit, zal je zien hoe snel ze meewerken.

Franker | 15-11-18 | 09:08 | 3

Inderdaad. Geef die lui gewoon eens een keer ordinair nul op het rekest. Marokko is niet ‘zielig’. Waren vroeger zelf de grootste piraten en slavendrijvers van de Middellandse Zee.

Toninhocerezo | 15-11-18 | 09:09

Dubbele Nationaliteit heeft zo zijn voordelen . dat je de Nederlandse kan ontnemen en ze ongewenst persoon verklaren , wieberen met die Murkenmeuk.

liegende lippen | 15-11-18 | 09:18

Zo snel mogelijk afschaffen van dubbele nationaliteit en geen uitkeringen voor mensen zonder Nederlandse nationaliteit, zal je zien hoe snel ze meewerken.

Franker | 15-11-18 | 09:08 | reageer

Als dit soort gasten alleen de NL nationaliteit hebben weet je zeker dat je ze nooit meer kan uitzetten. Met de dubbele nationaliteit houd je altijd een stok achter de deur. Daarom ben ik juist groot voorstander van meervoudige nationaliteiten.

koter | 15-11-18 | 12:05

De Nederlandse politiek is haar ruggengraat al heel lang kwijt.
Natuurlijk zou je manieren kunnen bedenken waarop je Marokko kon dwingen zo'n man terug te nemen. Of waarop je die kerel langer vast zou kunnen zetten, of hem in elk geval het leven dermate zuur zou kunnen maken dat hij misschien zélf zijn biezen zou pakken.

Dit is weer zo'n moment dat ik me volledig kapotschaam voor Nederland.

Lewis | 15-11-18 | 09:07 | 1

We moeten Marokko niet te boos maken, want anders willen ze ons geld niet meer ontvangen.

Alco-de-Holist | 15-11-18 | 09:31

Daar moet een uitzetcenter voor zijn waar de enige faciliteiten water en brood zijn. Deze persoon is ongewenst, we hebben geen andere verantwoordelijkheid dan hem niet dood te laten gaan. Dus vastzetten, water en brood bieden, en een deur richting uitgang. Niet meer, niet minder.

marcoplarco | 15-11-18 | 09:07 | 1

Water of brood lijkt me genoeg.

De musso linie | 15-11-18 | 09:20

Alle betalingsstromen afkappen met Marokko, binnen een week wordt al het riftuig met open armen ontvangen door ze.

redthehaghue | 15-11-18 | 09:06 | 4

Nederland (lees de ambtenarij) is veel te netjes. Alles moet echt volgens het boekje gaan en dus volgt men elk regeltje van elk verdrag of zo. Want stel je voor dat anderen hen betichten van racisme of zoiets.

Ja echt ik ben het | 15-11-18 | 09:48

@Ja echt ik ben het | 15-11-18 | 09:48
Nee, dit komt niet vanuit een wiilekeurig stel ambtenaren. De complete justitiele keten heeft een order gekregen van de top (koning, industrielen en de hele Bilderberg-club) om extra mild om te gaan met Noord-Afrikanen. Dit is policy.

Beefbus | 15-11-18 | 10:01

@ Binkoo

De geldstroom vanuit Nederland naar alleen al Marokko wordt geschat op een miljardje of vier.

eerstneukendanpraten | 15-11-18 | 10:02
▼ 1 antwoord verborgen

Je nodigt de ambasadeur van barbarije vriendelijk uit voor een kopje thee en zegt hem daar dat hij zijn stuk genetisch afval morgen in de gevangenis kan ophalen om 14:00 stipt. Is hij er niet verklaar je alle ambassade personeel persona non grata en bevries je alle tegoeden van barbarije. Zo eenvoudig is dat.

Lt-Kol Kilgore | 15-11-18 | 09:06 | 2

Eerst bevriezen, dan ophalen... daarna praten we weer verder

Rest In Privacy | 15-11-18 | 09:07

Of je flikkert hem gewoon over het ambassadehek. Uitzetting geslaagd!

Azijnist | 15-11-18 | 09:13

Ik kijk helemaal nergens meer van op.

swassannuf | 15-11-18 | 09:06

Waarom plaatsen we dit ongewenst persoon niet op een van de caribische eilanden. Wel eentje waar heel weinig mensen wonen, zodat weinigen er last van kunnen hebben. Zijn we hier van hem af. Beter is natuurlijk nog dat we hem en al die andere ongewensten op dat eiland alleen plaatsen. De britten deden dit ook - al hun extreme gevangenen - en brachten ze naar Australie.

Ja echt ik ben het | 15-11-18 | 09:06 | 2

De britten deden dit al als je een brood had gejat voor je kinderen, enkele reis naar OZ

ParanoidAndroid | 15-11-18 | 09:50

Ja echt ik ben het | 15-11-18 | 09:06

Een zandplaat in de Westerschelde kan ook al wonderen doen, hoor.

Bijtendehond | 15-11-18 | 10:28

Dan zet je die Yolanda maar het land uit. Met dikke buik en al. Zo moeilijk is het allemaal niet.

Pedronegro | 15-11-18 | 09:05

Meer of minder? Ik wil er geen een! Nationaliteit ontnemen en naar de zandbak ermee! Ook al willen ze hem daar ook niet dat is niet ons probleem. Wij willen hem namelijk ook niet meer! Deze man is af!

de dorstige | 15-11-18 | 09:05

Maar we leven in een gaaf land, aldus Markie...

Wijze uit het Oosten | 15-11-18 | 09:04

Maar goed geintergreerde kindertjes kunnen we er wel uitflikkeren

WdeZwijger | 15-11-18 | 09:04 | 3

Juist. Dan kan het wel.

Mr_Pikibelly | 15-11-18 | 09:05

Er zou een tegen actie moeten komen, een oproep om dit beest 'ons' land uit te gooien....

JI-HAAT | 15-11-18 | 09:08

Dat die kindertjes al zo goed zijn geïntegreerd ipv in het veilig land van hun ouders vrolijk opgroeien is ook een resultaat van onze slappe ruggengraat .

Castor12 | 15-11-18 | 09:21

Meer, anders dringt het helemaal nooit door bij - uitermate - dom links

IkWilOokWatZeggen | 15-11-18 | 09:03

Nederland: de tandloze leeuw ....

Wekkertje | 15-11-18 | 09:03 | 2

Een laffe hond die al op z'n rug ligt.

Binkoo | 15-11-18 | 09:10

en wie is dan de lul van die laffe hond, Binkoo?.
Oh, ik begrijp het al. Het land en het volk. Die zijn de lul.

langzullenweleven | 15-11-18 | 09:39

Justitie is je beste vriend. Als je een gewelddadige Marokkaanse pooier bent, dat dan weer wel.

Kapitein Stijlvol | 15-11-18 | 09:02 | 2

Gewoon marokkaan is voldoende voor justitie

Rest In Privacy | 15-11-18 | 09:06

@Chris1, die noemen hem 'meneer'.

marcoplarco | 15-11-18 | 09:08

Gewoon weer een dag in Absurdistan.

Langshetrandje | 15-11-18 | 09:01 | 2

Gewoon de kosten van visa aanvragen vanuit Marokko geregeld sterk verhogen. En uitkeringen vanuit administratief traineren. Totdat Marokko meewerkt. Beetje inventief worden op de ministeries.

tripplenipple | 15-11-18 | 10:39

Wie de geldstromen beheert heeft leverage. M is netto ontvanger, wij zijn netto betaler. Ik zie dus wel een manier om die roverhoofdman daar naar onze pijpen te laten dansen. Moet alleen wel de politieke wil aanwezig zijn en helaas is dat niet het geval. Vraag me trouwens wel af als meneer in vreemdelingendetentie zit en hij wordt niet teruggenomen, waarom we hem dan niet gewoon in detentie laten zitten? Of heeft dat te maken het het feit dat we nog steeds verdommen om illegaliteit strafbaar te stellen? Op die manier blijft het dweilen met de sluizen open.

Graaisnaaiert | 15-11-18 | 12:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken