Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Broer waarschuwde 'talloze malen' voor staatsgevaarlijke Syriër Malek Fostok

Nou ja zeg. Blijkt gewoon dat de Syrische messengoochelaar alias verwarde man een gevaar voor de samenleving was is. Zijn broer waarschuwde de instanties 'talloze malen' en dat gaat in Nederland ongeveer zo.

Social

Salamoe aleikoem ik ben de broer van Malek Fostok wiens pa voor zijn ogen is verdronken en hij is echt compleet wappie. Echt he-le-maal de weg kwijt. Jongens help nou.

Hij is een gevaar voor de samenleving. Hallo mensen van de GGZ? Hallo Parnassia? Kom nou helpen.

Malek is het compleet kwijt. Waar is de begeleiding? Hij heeft een trauma ofzo.

Hallo? Hij zit alleen nog maar aan de drugs. Hij lacht een beetje in zichzelf en hij zit alleen nog maar in de mosk...
BAM

Hola stoelen, matras, de hele inboedel ligt op straat nu zullen jullie hem wel helpen. Wat? Hij mag weer naar huis?

Ja hij heeft inderdaad een huis in het centrum van de stad maar dat is niet genoeg! Help nou toch eens!

Hallo? Is daar iemand? Zijn flatgenoten durven niet meer met hem in de lift...

Kom eens hulp verlenen voordat het te la...
PRIK PRIK PRIK AANSLAG NEE VERWARDE MAN NEE ALLAH AKBAR IS HYSTERIE JIHADISME EXPERTS LINKS RECHTS REP ROER! 

Joehoe? Hallo?

"Parnassia- woordvoerder Erny Grootveld begrijpt de zorgen uit de flat en zegt dat als Malek bij hen onder behandeling stond er intern een grote evaluatie zal plaatsvinden of ze signalen hebben gemist."

Reaguursels

Inloggen

De broer van Malek is ook al liefdevol opgenomen in Holland????? Zit die hele familie al hier? Gezinshereniging zeker??

theo-is-dood | 09-05-18 | 07:32

Flikker hem naakt uit een vliegtuig boven een oceaan ergens. Gegarandeerd succesvol om van het probleem af te komen.

ReligionSucks | 08-05-18 | 18:11

Op zich zouden moslims nu wel eens moeten weten dat de westerse strafmethodiek niet echt werkt voor hunnie. Maar in herkomstland wisten en weten ze heel goed hoe je met afwijkende meningen omgaat. Ook kun je je afvragen waarom broerlief zijn ouders niet voor deze schande heeft behoedt.
Waarom voorkomen moslims islamitisch geweld niet?

Alquest | 08-05-18 | 17:34

Trouwens steekpartij is erg slap t.a.v deze daad. Keel doorsnijden. Is wreder dan dat.

rattenvanger XL | 08-05-18 | 17:30

Johoe, ik ben zelf soms wat bipolaire periodes (jeugdtrauma's)en mijn netwerk laat het regelmatig afweten en zeker als de depressie toeslaat. Psycholoog kan ik niet betalen (E.R.) en ik heb alleen die basisverzekering. Drugs ook niet maar dat laat de boel daarboven dan wel wat vriendelijker eruit zien.. dus kies ik voor drugs. Voor GGZ hulp kan ik terecht op de wachtlijst als het weer zover is... maar meestal is het weer polaire de andere kant op als ik eindelijk aan de beurt ben.
En dan nog... een gesprekje 1x per drie weken. enniewee. mijn huisraad heb ik zelf bij elkaar gewerkt dus die ga ik niet naar buiten gooien want dan ben ik die kwijt. Met een mes over straat lopen komt werkelijk niet bij mij op.. ergens heb ik dan toch een rem zitten..

maar goed, misschien dat Malek als verwarde man nu wel wat langer mag ont-drugsen in de cel.. en een gesprek/pilletje van de psychiater krijgt, voordat ie volgende maand weer buiten in de samenleving echt los gaat..

fikkieblijf! | 08-05-18 | 16:40

Hoe lang pikken wij het nog? Gerard Joling heeft gelijk! Weg met dat schorem!

Lexus01 | 08-05-18 | 16:39 | 1

Ja Gerard joling gaat nederland redden. Nee, vlam gaat in pan als er bijvoorbeeld represailles tegen moslimtuig fout gaan. En de verontwaardigde uitkeringstrekkers door het lint gaan. Dan gaat t los....... of msm downplayed het met, nazituig krijgt klappen van ubernederlanders.

rattenvanger XL | 08-05-18 | 17:00

Toch fijn dat zulke types hier op onze kosten worden uitgenodigd, een mooi huis van ons krijgen, uitkerinkje, allerlei subsidies ongetwijfeld en dan mag hij ook nog op onze kosten ons het leven zuur komen maken en ons terroriseren. Waarom zijn dit soort figuren toch ons probleem, waarom tyfen we ze niet terug naar waar ze vandaan komen. Dit was gewoon een heel bewuste racistische aanslag die plaats vond in de schilderswijk, waar nog ongeveer 10% van de bevolking autochtoon is. En de 3 slachtoffers die bleken allemaal autochtoon. Tel maar na...

Bari Oomsma | 08-05-18 | 16:34 | 2

Helemaal mee eens. dit soort kost ons als hardwerkende belasting-betalers vele honderden miljoenen. Voor onze hulpbehoevende ouderen is er geen geld /hulp meer beschikbaar; een grote schande.
Wat echter niemand vraagt; hoe is zo'n Alla Snackbarterrorist toch in ons land terecht gekomen,?? per luxe touringcar vanuit België of Duitsland of per Business-class KLM??

mevr.Kribo | 08-05-18 | 17:50

@En de 3 slachtoffers die bleken allemaal autochtoon. Tel maar na...
Wat is uw bron meneer Bari Oomsma?

theo-is-dood | 09-05-18 | 07:34

Ik ben zelf depressief, en één van de grotere problemen die ik heb is met het lesbisch stel dat naast mij woont. Beide zijn werkzaam in de maatschappelijke hulpverlening. Dat figuren is eerder een oorzaak dan een oplossing van problemen. Dat werk doen ze alleen maar voor het geld.

Peter_K | 08-05-18 | 15:35

Ik ben een randstedeling. Ben nu mer vrouw en kind ff een weekje op vakantie in het mooie friese landschap. Best goed toeven hier, vriendelijke mensen, geen hoofddoekje te zien en de huizen zijn betaalbaar.

postmodernismisdead | 08-05-18 | 15:30 | 1

Maar het is de 5 uur reistijd per dag die het zo onaantrekkelijk maakt, he

Wolfje_Tungsten | 08-05-18 | 21:06
-weggejorist-
frisenfruitig | 08-05-18 | 15:19

Misschien zijn bepaalde instanties toe aan een cursus verbale en non-verbale signalen?
Aan de andere kant zit de broer iets te snel en te veel af te schuiven, want niet zijn schuld en dat drama lust ik niet meer.

MistaRazista | 08-05-18 | 14:18

Oorlogsvluchteling uit Syrie:
- Help ze bij trauma's, hou zo uit de maatschappij bij verward gedrag
- Stuur ze terug

Instanties falen gewoon keihard.

FirmaLenB | 08-05-18 | 13:23

Maar wat hadden we hier gegild als mijnheer op kosten van Nederland hulp had gekregen.

Mather | 08-05-18 | 13:15 | 1

Daar moet een Nederlander ook langer op wachten?

rattenvanger XL | 08-05-18 | 17:20

Heb net weer het aanbod van woningnet bekeken en ik ben razend. Dit is echt stuitend. Zolderkamer van 26 vierkante meter zonder balkon in Assendelft moet 550 euro kosten en dat is dan na 7 jaar wachten de enige reële kans. Andere huizen hebben een wachttijd van minimaal 12 jaar. Laatste optie die wordt aanbevolen zijn de loting woningen. GVD je hebt meer kans om de staatsloterij te winnen. Inschrijven op een shithuis met 2000, 3000 en soms wel 6000 ander wanhopige mensen die een huis zoeken. Ik word er schijtziek van schijtziek.

osolemio | 08-05-18 | 14:31

Toch wordt u geachte het credo "wir schaffen das!!" te bezigen en met open armen te staan.....

O, wacht, iemand die al van alles is voorzien doet dat wel voor u!

Mazoeza | 08-05-18 | 15:01

Als een Nederlander in de war is, zet ie een onderbroek op zijn knar. Als een Nederlander een lage suikerspiegel heeft, gaat ie op de bank liggen. Beetje raar dat sommige moslims in dergelijke toestand zoveel mogelijk Nederlanders willen doden. Ik vind de medische en psychologische onderbouwing aan de magere kant.

Vod Kanockers | 08-05-18 | 13:10 | 2

Als een Nederlander lijdt aan paranoide schizofrenie , schiet hij zeven mensen dood in een winkelcentrum. Kan ook gezegd worden, wel eerlijk blijven. Je weet nooit wat voor een strijd iemand voert in zijn hoofd. Laat oordelen liever aan deskundigen over..

Nappa | 08-05-18 | 14:04

Nappa noem nog eens 2 andere vergelijkbare voorbeelden zonder te googlen?. Daarbij is dat 1 op de 16miljoen in aantal jaar tijd. Terwijl aantal moslims en of syrische vluchtelingen en of andere azielzoekers in aantallen vele malen minder is, alleen aantal incidenten stuk hoger.. toch wel bijzonder.

TilburgDeGekste | 08-05-18 | 16:16

rustig blijven mensen dit was geen aanslag, want een verwarde man, alsof die terroristen niet verward zijn.
Net als die andere terrorist die wat mensen aanreed, die zal toch gelachen hebben in het theehuis, ja jongens ik rij wel, als ze me pallen zeg ik dat ik suikerziekte heb, die slappe hollanders nemen dat wel aan.

Henk de Vries2074 | 08-05-18 | 13:01

Observatie : VOORAL interessant aan dit soort systematisch labelen van daders als "niet terroristisch, want mentaal verward" is de bizarre "logica" achter die redenering.......
M.a.w. : volgens onze overheden zijn islamitische terroristen dus per definitie WEL "geestelijk gezond"..... (!)

Mau777 | 08-05-18 | 12:59

Ik zie het nog gebeuren dat de slachtoffers van deze man gevraagd wordt begrip te tonen voor zijn daden.

AlexMM50 | 08-05-18 | 12:49

Toont wel aan hoe stuk dit land eigenlijk is. Pliesie die niet opspoort, OM dat niet vervolgt, beroepsbaarden en pre- post en andermenopauzale hulpverleners verlenen geen hulp, politici liegen openlijk en komen ermee weg, en jij moet je bek houden, dit allemaal betalen en je mag 8 jaar wachten op je huis. Maar dat zal wel perceptie en onderbuikgevoel zijn. Wat wel werkt: de belastingdienst en de BOA's. Zeg maar: de inkomstenkant-naar-de-burger-toe. Of wacht nee: de belastingdienst is laatst óók op zijn vingers getikt door de ombudsman omdat ze een paar gezinnen financieel hadden gesloopt en ontlastend bewijs hadden achtergehouden.

FustViking | 08-05-18 | 12:33 | 2

Precies, flitsen, onzinboetes en torenhoge belastingen. En de gebrainwashte Nederlander maar denken dat dit allemaal fantastisch is terwijl de zware criminelen vrij rondlopen, zakkenrollers een uurtje nadat ze opgepakt zijn weer vrij rondlopen, en doorgeslagen asielzoekers niet geholpen/opgevangen worden. Daar betalen jullie dus die torenhoge belastingen voor! /sarc

Die torenhoge belastingen en onzinboetes dienen maar één doel: het financieren van de corrupte ambtenaren/bestuurders/politici/grote multinationals/media baantjescarrousel.

Klassenfeind | 08-05-18 | 12:45

Dat heet Sociaal Democratie, en dat is een mengeling van anarchisme en dictatuur: en.wikipedia.org/wiki/Managerial_stat...
Dat je niet denkt dat het onkunde is, het is gewoon een bewuste vorm van onderdrukking.

me,myself and IK | 08-05-18 | 12:56

Kijk 'm liggen. Je ziet 'm denken 'Die sameleving ies makbar... Allahu makbar'.

Usumani | 08-05-18 | 12:18

Kijk, laten we eerlijk zijn: dit wordt dus bedoeld met cultuurverrijking.

Echter de echte definitie luidt: de mohammedanen werken er hard aan om hier dezelfde teringbende en -ellende te laten ontstaan als in de landen die zij 'ontvlucht' zijn. En dan te bedenken dat we ook nog eens als afvoerput fungeren.

Pas als de eerste Europeaan naar een mohammedaans land vlucht......

Mazoeza | 08-05-18 | 12:17

Nederland is dusdanig geobsedeerd in het micro-managen van de Maakbare Samenleving en het oeverloos vergaderen/lullen over details, dat men de hoofdzaken vergeet.

Nederland is er vol van; onzinboetes, 'wieltjes van de kliko niet naar de straat,' vergunning voor een dakkapel, trajectcontroles, ambtenaren die burger het leven zuur maken met regeltjesneuken.

Waar Nederland ook vol van is; zware criminelen die de dans ontspringen wegens 'vormfouten,' verkrachters/moordenaars die na TBS in herhaling vallen, overvallers die na 100 uur schoffelen weer verder kunnen gaan met overvallen, zakkenrollers die een uurtje nadat ze zijn opgepakt weer vrij op straat rondlopen, illegale en criminele vreemdelingen die niet uitgezet worden enz enz.

Maar Nederlanders (en ook veel reaguurders) zijn helemaal gebrainwasht, en geloven dat het aanpakken van iemand die 's nachts 105 km/h rijdt op een stuk verlaten snelweg waar maar 100 km/h is toegestaan belangrijker is dan het bestrijden van zware criminaliteit.

Zolang dat besef er niet is zal er NIETS veranderen in Nederland, dus hou maar op met klagen en kijk eens in de spiegel!

Klassenfeind | 08-05-18 | 12:14

Net als het busje dat op mensen inreed en de Palestijn die geen aanslag pleegde op het Joodse eethuis (wel Allah akbar riep). Dat zijn allemaal geen terroristische aanslagen! De politiek en het OM zijn m.i allemaal verward! Ik zie het als verraad en ben dan ook helemaal klaar met deze hypocriete leiders, die ons Land naar de klote helpen!

Lexus01 | 08-05-18 | 12:09

Zoveelste faal van het geitenwollensokkenhulpkartel.

Be de Laer | 08-05-18 | 12:08

De AIVD is toch ook een kudt instantie,
ze houden alleen maar in de gaten, al jaren lang.
Treedt eens een keer op !!!!

Kanarie_Geil | 08-05-18 | 12:05 | 1

Ze treden ook op bij de AIVD, maar alleen als het om een autochtoon gaat die wat rechtse gedachten ventileert op social media.

Alpengeist | 08-05-18 | 17:15

En weer falen de instellingen. Het kost bijna drie mensenlevens maar even zal het toezicht en de scherpte bij de instanties weer even toenemen.

Cas Plant | 08-05-18 | 12:00

Evalueren. Dit land gaat er aan kapot.

odulat | 08-05-18 | 11:52 | 2

En vooral aan reflecteren. Op Hoge scholen zitten volksstammen HBO'ers de hele dag aan zelfreflectie te doen. En zijn vervolgens bezig om daar reflectieverslagen van te schrijven. Kennis nul, maar reflecteren dat ze kunnen, je staat er versteld van.

osolemio | 08-05-18 | 12:21

Ik ben te oud en te lang weg uit NL om dit te snappen. Reflecteren?

odulat | 08-05-18 | 23:09

Nederland is er niet klaar voor en te naïef: er lopen hier gewoon oorlogsbommetjes rond die elk moment af kunnen gaan.

Niemand die weet wat ze er mee moeten en preventief opsluiten kent onze rechtsttaat niet omdat het nooit nodig is geweest. Maar, nu dus wel.

Verder probleem: als je er iets van zegt of wilt ingrijpen ben je een racist of erger, de perfecte voedingsbodem om als maatschappij in passiviteit weg te zinken.

De nog volgende slachtoffers ziet den haag ook als colleteral damage en worden professioneel in de anonimiteit gestopt.

Tee Of Cup | 08-05-18 | 11:51

Iemand die tegen mij "ik begrijp je zorg" zegt timmer ik het liefst op zijn bek.

doskabouter | 08-05-18 | 11:49

Dit is hoe Nederland (en de Nederlanders) in elkaar zit.
We kunnen er alleen maar over vergaderen, commissies instellen, overlegoverganen opzetten en evaluaties houden.
Die hele grote kliek aan ambtenaren, semi-ambtenaren en instellingen komt niet verder dan dat. En hun straatje schoonvegen, daar zijn ze ook erg goed in.
Maar het doen/uitvoeren/actie-ondernement, dat is iets dat dit soort volk helemaal niet kan. Als je het ze duidelijk maakt begrijpen ze gewoon niet waar je het over hebt.
Het begint al bij de opleidingen: We hebben scholen die je speciaal opleiden tot "manager", maar een "manager" is helemaal niets. Het is niets meer dan een joker die moet regelen dat de uitvoerders (de echte mensen) hun werk goed kunnen doen. Dus ze moeten een laptop, pennen en potloden regelen en daarna opzouten.
Er is ook helemaal geen motivatie meer om technische- en doen-opleidingen te volgen. De jeugd van tegenwoordig wil 'iets doen met communicatie'...
We leiden onze jeugd op in de kunst van het ouwehoeren.

Dit land is inderdaad helemaal stuk.

Thierry-Rosette | 08-05-18 | 11:47 | 1

Nederland a.k.a. The people's front of Judea (uit 'Life of Brian')

JackStick | 08-05-18 | 12:02

Aha, ik begrijp het nut van de sleepwet,
kunnen ze achteraf zeggen:"we hadden um in de gaten hoor".
-
"Iemand in de gaten hebben"
of
"daadwerkelijk optreden"
-
Raamambtenaren gaan niet verder dan het in de gaten houden.

Kanarie_Geil | 08-05-18 | 11:45

Zelfs in de dikke Van Dalen staat bij Geestelijk in de war = verwarde man. ?
Maar wij kunnen duiden wat wij willen er is/was er één God hebbe zijn Ziel, die het scherp zag en het ook nog kon verwoorden.
www.youtube.com/watch?v=WGqXHC0L3Ko

Hallalieheliaal | 08-05-18 | 11:45

Wat mij steeds meer opvalt is de gelatenheid waarmee Nederland dit soort zaken onder gaat. Het wordt steeds erger.
Tot op heden heeft nog niemand waarmee ik afgelopen dagen gesproken heb dit onderwerp aangehaald. Een Syrische bidlip steekt in onze politieke hoofdstad 3 mensen neer en wordt door de politie neergeschoten.

En niemand heeft het erover. Zondag op een feestje niet, gisteren op de koffie bij de schoonouders niet, in diverse whatsappdraadjes niet, zelfs mijn vriendin niet.

Het zonnetje schijnt, we genieten van het leven en een religieus gemotiveerde aanslag op 3 medelanders interesseert ons blijkbaar geen biet meer.

WasHetMaarMakkelijk | 08-05-18 | 11:37 | 3

Een tijd geleden zei ik wel eens: Ik hoop dat ze er eens eentje van die machthebbers-kliek neersteken, dan ondergaat dat soort volk eens hoe het is.
Maar toen kwam Bart van U langs, die stak Els Borst neer, iemand van de D'66 kliek. Zielig voor Els Borst natuurlijk maar het had een keerpunt kunnen zijn.
En wat zie je gebeuren: Krokodilletranen en daarna helemaal niets.
Wat moet het volgende zijn? Een hele dikke aanslag midden in Amsterdam met honderden doden? Gaan ze dan eens wakker worden? Gaan we ons dan eens realiseren dat we midden in een oorlog zitten?

Thierry-Rosette | 08-05-18 | 11:51

De MSM zitten tot aan hunne reedt in een eigen deugbubble,
Het is Colijntijd V2.0

Kanarie_Geil | 08-05-18 | 11:55

@Thierry-Rosette: zijn ze in Frankrijk wakker? In Duitsland?

Voorgeenchanterikpeu | 08-05-18 | 14:41

Kardinaal Eijk stelt op ongehoord arrogante wijze Paus Franciscus vrijwel gelijk aan de Antichrist, terwijl zijn kerk instort door zijn eigen ziende blind zijn en horende doof zijn. Maar het lijkt alsof alle gezagsinstanties in Nederland en ver daar buiten lijden aan deze autistische kwaal van ziende blind zijn en horende doof zijn. Psychiaters, politie, politici, noem maar op, ze vullen hun dagen met wegkijken en het invullen van wegkijk-rapporten, die worden opgeborgen in wegkijk-archieven.

Eeuwig..Op..Vakantie | 08-05-18 | 11:37

Hulpdiensten zijn er voornamelijk om zichzelf financieel te helpen.
Verder niet.

ZZP-er | 08-05-18 | 11:36

Uit het AD: "Parnassia- woordvoerder Erny Grootveld begrijpt de zorgen uit de flat en zegt dat als Malek bij hen onder behandeling stond er intern een grote evaluatie zal plaatsvinden of ze signalen hebben gemist.

Maar ze waarschuwt ook: ,,Vrijheid is een heel groot goed in Nederland. We kunnen niet zomaar iemand uit huis plaatsen. Gedwongen iemand opnemen kan alleen als je een gevaar bent voor jezelf of je omgeving.

In de jaren 60, toen we dit in Nederland met elkaar afspraken, werden nog wel eens mensen opgenomen die nu gewoon thuis zouden blijven, een baan en een gezin zouden hebben. Bovendien blijkt uit onderzoek ook dat hulp thuis sneller tot herstel leidt.’’"

Da, da .. In de jaren 60 was het nog niet gewoon dat wij opgeschrikt werden door allerlei halsafsnijderij in Europa,
allerlei verkeert rijdend vrachtvervoer,
allerlei journalistenclubs die beter hun mond hadden moeten houden om afslachting te voorkomen,
allerlei feestverstoorders met alle bloedige ellende vandien,
allerlei bepotelingen van vrolijk feestvierende vrouwen
allerlei ... wat komt er nog meer op ons af

Was de stupide hippytijd. Alles kon alles mocht. (Vier keer marihuani of haschisch gebruikt en toen was ik er achter dat dit niets voor mij was. Ga niet knoeien aan of met mijn geest en hersens, mijn leukste, meest geile orgaan. Geen polonaise!)

De jaren zestig, geachte Erny Grootveld liggen ver achter ons en de tijden zijn dramatisch veranderd! Vrijheid is inderdaad een groot goed, maar die vrijheid geldt ook voor de gewone man en vrouw in de straat en ja, ik weet het oppakken in een aantal andere landen is bon-ton, zeker als je een verkeerde mening hebt, maar we mogen wel een heel klein pietsie-beetje Duterte-gaan.

Het pappen en nathouden, het verdomde gedogen, mag in de oubliette van de historie. Niet zo zeer harder optreden, maar vooral duidelijkheid. Tot hier en niet verder!

Geestelijke problemen+moslim+migrant+idioot gedrag à la meubels op straat flikkeren = Ietsje beter opletten. Ja, scheld me maar uit voor racist.

Geachte Erny Grootveld, u begrijpt nauwelijks de zorgen die er zijn.
Het is 2018!
Vergeet de liefde, vrijheid en blijheid van het hippydom, was te mooi om waar te zijn en bovendien behoorlijk stom!
Succes! Evocatus

Evocatus | 08-05-18 | 11:36

Misschien Parnassia eens de Zwarte Piet toespelen? Ik ben normaal niet zo van de schuldkaart, maar het zit inmiddels zo in onze cultuur dat niemand meer ergens verantwoordelijkheid voor neemt. Ik zeg: begin maar eens met hakken. Eens kijken of men over vijf jaar dan nog zo laconiek is over het binnenlaten van mogelijk getraumatiseerde mensen uit oorlogsgebieden.

ZegMaar | 08-05-18 | 11:32

Het geloven in Allah, profeet enz. en geloven dat je andersdenkenden moet doden getuigt op zich al van ernstige verwardheid.
Een mohammedaan kwalificeren als 'verward' is dus eigenlijk een pleonasme.

rijk | 08-05-18 | 11:30

De dader kwam uit Syrië,
zijn broer ook,
ze wonen onder elkaar,
wacht nog ff 3 jaar langer, woningzoekende autochtoon,
dit soor mensen gaat echt voor hoor.

Kanarie_Geil | 08-05-18 | 11:27 | 2

De woningzoekende autochtoon kan ook nog eens krom liggen om de huur/hypotheek op te hoesten terwijl de syrische mafklapper geen cent hoeft te dokken naast zijn oitkering.
[de blanke man]

meneer Q | 08-05-18 | 12:19

Rutte, leg eens even uit... er is grote woningnood in dit land vele tienduizenden NEDERLANDERS kunnen geen woning meer kopen of zelfs de onbetaalbare huren niet betalen.
Hoe kan het dat zo'n Syrische mafkees een woning heeft die ook nog eens betaald wordt door de gemeenschap???

meneer Q | 08-05-18 | 12:24

Is er eigenlijk al iets bekend over de slachtoffers? Behalve dat ze Krikke aan hun bed hebben gehad?

osolemio | 08-05-18 | 11:24 | 1

Dat Krikke aan hun bed komt is natuurlijk niet erg bevorderlijk voor hun genezing.
Ik zou dat mens weigeren.

rijk | 08-05-18 | 11:32

Wat een onzin, de hele omgeving inclusief z'n broer hebben we nu gehoord over z'n onschuld. Wel toevallig allemaal hoor. Protocolletje downplayed geactiveerd!!!

panzerIV | 08-05-18 | 11:22
-weggejorist-
Apotheker_uit_Aleppo | 08-05-18 | 11:20 | 1

Signalen gemist?
Onderzoek gelijk ook even of weduwen langer leven dan hun man

priwax | 08-05-18 | 11:20

Ook maar weer het bewijs dat psychiatrie als specialisme gebakken lucht is. De man die in de amsterdamse metro een willekeurige man met 9 messteken vermoordde, was op dat moment ook onder behandeling op een pschiatrische afdeling. Hij mocht alleen op verlof. Of wat te denken van de moordenaar van Anne Faber. Ook hij was zogenaamd onder behandeling van de psychiatrie.

dysdiadochokinese | 08-05-18 | 11:20 | 1

Ach zo had ik er ooit 1tje naast me wonen in een jongeren flat, waar je tot max 30jaar in aanmerking kon komen. Daar woonde oa. 1man 2deuren verderop van 40-50+ Marc S. hij verdomde het om de zoveel tijd zn pillen netjes te slikken (als hij dat wel deed was t overigens een prima vent) en werd steeds gekker. Tot een dag dat de buurman tussen ons in, mij wakker belde en zei 'hij staat je oldtimertje te slopen!' jahoor vanuit t raam op de 2e verdieping zag ik hoe die malloot met de metalen stang van een stofzuiger, mn koplamper eruit aan t tikken was :( vervolgens probeerde hij t bij de voordeur, godzijdank hadden we enkel patrijzpoorten (klein rond raampje) dus nadat t glas eruit lag was zn arm te kort om te deur van binnen open te krijgen... om 7uur in de ochtend belde ik de politie en op 7uur avonds kwamen ze op de fiets 2man sterk aankakken... ik zeg bel maar een busje, die gaan jullie niet met zn tweetjes aanhouden! busje kwam idd later, heeft een paar weken opgesloten gezeten... schijnbaar had hij zn hele zolder vol met wiet staan (stond in procesverbaal) echter hadden de agenten met foto's terplaatsen vergeten t bewijs een dagstempel te geven, waardoor de gehele zaak werd geseponeerd en mij werd gevraagd de zaak onderling op te lossen, weet niet meer waarom ik dat in hemelsnaam had geaccepteerd... ik kreeg een lullige 300euro onkosten, maar meneertje zelf kreeg 1500 schadevergoeding wegens gebrek aan bewijs!!! WTF toen ben ik zelf maar gaan verhuizen, tot op de dag van vandaag woont hij er nog, ooit heb ik eens op zn Facebook gekeken en toen zag ik em met een hakbijl zn eigen deuren inslaan :/ dat heb ik toen aan de politie gemeld, guess what? hij heeft zn FB shit verwijdert en nu weet niemand meer wanneer die tijdbom af zal gaan, de politie had t in de gaten moeten houden en hem er niet mee moeten confronteren... NU WETEN ZE HELEMAAL NIKS MEER!

ConspiracyTerrorist | 08-05-18 | 16:32

Ligt het nu aan mijn persoontje, of komen dit soort saillante details wel heel gelegen boven drijven?
Een achterdochtig mensch zou dit als een soort van publiek bagatelliseren kunnen bestempelen.
“Ja, is niet mooi wat hij deed, maar er zijn gemiste tekenen van verwardheid”.
Misschien de vinger wat nader aan de pols van de samenleving houden, waarde beleidsmakers?

Hollander01 | 08-05-18 | 11:20

Dat de man verward was, maakt nog niet dat het plotseling geen islamitische aanslag is.
De koran staat vol oproepen tot het doden van anders- of ongelovigen. Enige dat een psychische verwarring ( of lichamelijke ongesteldheid zoals lage bloedsuikerspiegel) doet, is de drempel tot het uitvoeren van deze oproepen verlagen.

Franker | 08-05-18 | 11:15 | 1

Wereldwijd is de koran de grootste oorzaak van 'ernstige verwardheid'.
Het leger verwarden neemt steeds verder toe, mede doordat onze overheid deze patiënten op grote schaal importeert.
Het aantal aanslagen door verwarden zal dus ook exponentieel toenemen.

rijk | 08-05-18 | 11:38

Wel toevallig dat het hem ondanks dat hij altijd in de moskee zat toch gelukt is om 3 niet-moslims aan zijn mes te rijgen. Welke moskee was het? Heeft hij in die moskee niet gehoord hoe liev andersgelovigen zijn?

tata1981 | 08-05-18 | 11:13

"er intern een grote evaluatie zal plaatsvinden"

Oftewel: We gaan kijken hoe dit soort ons onwelgevallige berichten voortaan binnenskamers blijft.
Want de agenda, blijft natuurlijk wel de agenda:
Alle mensen zijn te fixen, multikul is tof en Syriers zijn zielig.

Ikdus | 08-05-18 | 11:12

Het gemiddeld IQ in Syrie is 83 en 50+% is analfabeet in hun eigen taal.
Oorlogstrauma, + patriarchische cultuur + Islam + laag IQ... wat verwacht je?

Stel u zou naar Japan verhuizen.. Hoe lang zou het duren voordat u zich helemaal Japanner voelt en compleet bent geïntegreerd? 10-20 jaar, misschien meer? Probeert u dat nu eens als uw IQ 1-2 standaard deviaties lager ligt dan gemiddelde van het gastland en u analfabeet bent... juist... gaat nooit gebeuren die integratie voor de meerderheid.

Politieke establishment en gudmensch volk blijft maar wensdenken. Maar dit probleem zal alleen maar groeien en groeien en groeien totdat het zijn conclusie bereikt..

Massa immigratie is een overheidsprogramma, niemand wilt dit echt. En voor alle deugers die het wel zeggen te willen.. Hoeveel van uw geld, tijd en woonruimte spendeert u om immigranten te helpen? Juist..

Dus overheid gaat catastrofaal om met haar macht en verzuimt haar primaire taak: beschermen van haar burgers. Maar wacht.. De overheid heeft een oplossing!.. Meer staatsmacht! Sleepwet, hogere belasting, geld bijdrukken, inflatie etc
Wat kan er mis gaan?

De onvermijdelijke conclusie is al lang in steen geschreven en glashelder..
Waarom zien zo weinig mensen het vraag ik mij alleen af? De van Gaal in mij denkt: Zijn wij nou zo slim? Of zijn zij nou zo dom?

KutFilosoof | 08-05-18 | 11:11 | 4

Helemaal Jappaner voelen en geïntegreerd zijn zal niet lukken. U ben als blanke Europeaan altid een blanke Europeaan met ene grote neus. Integreren kan niet. De Japanse maatschappij is behoorlijk racistsich in dat opzicht. Lang hebben de Ainu (zichzelf noemend de Utari) daarvan de schadelijke gevolgen moeten ondervonden en als je Koreaan bent, ook al woon je als derde generatie in Japan, je bent geen Japanner.
Sutekina tsuitachi o.i.d, Evocatus

Evocatus | 08-05-18 | 11:44

Evocatus | 08-05-18 | 11:44
Dit is ook het geval in Korea.

O2Neutraal | 08-05-18 | 13:39

Wij zijn inderdaad zo slim en laten ons steeds minder zeggen.
Juist daarom moeten we wijken voor een dommer en meegaander volk dat zichzelf al honderden jaren bewezen dom houdt.

BosrandDirk | 08-05-18 | 13:40
▼ 1 antwoord verborgen

Nou ja, in een land van zieke bestuurders gebeurt dit!

lanexx | 08-05-18 | 11:09

Daders van een islamitisch-terroristische aanslag worden door onze overheden consequent gekwalificeerd als 'verwarde man'.
Zouden de boven ons gestelden er misschien van overtuigd zijn dat de islam een ernstige psychische ziekte is?

rijk | 08-05-18 | 11:06

Aha, newspeak: 'signalen missen' = ons interesseert het geen ene fuck, zolang fouten en blunders niet naar ons teruggekoppeld kunnen worden.

FrankVeer | 08-05-18 | 11:06

Onderzoek of ze signalen hebben gemist?! DUH>........

dubbelicious | 08-05-18 | 11:05

Geweldig dat we met al deze mensen zoveel boeiende cultuur en rijke levenservaring binnen hebben gehaald. In het gunstigste geval kost het klauwen met geld aan levenslange uitkeringen, psychiatrische behandelingen, extra politiewerk, subsidies zover het oog reikt, tot mislukken gedoemde integratiecursussen, betonblokken in de straten, jarenlange beveiliging van politici enzovoorts enzovoorts.
Helaas kost het niet alleen maar veel geld, maar destabiliseert het in heel Europa samenlevingen. En wij faciliteren deze invasie gewoon, in plaats van ertegen te vechten. Linkse zelfhaters, naïeve 'de wereld is van iedereen' D66-stemmers, ze staan er allemaal bij te klappen. Met dank aan de decennialange linkse hersenspoeling van schoolkinderen. Mij benieuwen of dit goedkomt, en zo ja, hoeveel geweld daarbij komt kijken. Dit gaat niet meer weg met theedrinken en dialoog. Dat hebben we de afgelopen dertig jaar al geprobeerd.

Dr. Snoepjes | 08-05-18 | 11:05 | 2

Ik ben bang dat u 100% gelijk heeft

Kladderadatsch | 08-05-18 | 11:12

En aan dat alles geven we blijmoedig geld uit. We hebben er echter geen geld voor over om die problemen te voorkomen. Dat is Nederlandse wijsheid.

MAD1950 | 08-05-18 | 11:16

Hebben buurtgenoten ook aangifte gedaan?
Ja?
Werd daar geen FUqK mee gedaan?
Goh

Wat een kudt land heb jij er van gemaakt Rutte.

Rest In Privacy | 08-05-18 | 11:04 | 2

Nee hoor, NL is zo veilig als wat.
Het aangifte nivo staat op 1980.
Rond om mij heen zie ik de criminaliteitscijfers dalen,
als roos op Macrons schouder.

Kanarie_Geil | 08-05-18 | 11:14

Heeft u onlangs nog geprobeerd aangifte te doen? Zeer lastig, men wil ze niet, de aangiftes.

O2Neutraal | 08-05-18 | 13:40

Veel Duitsers hebben ook afschuwelijke dingen meegemaakt in WO II. Er zullen vast wel veel zijn getraumatiseerd, maar niemand is met een groot mes de straat op gegaan. Het is echt de stimulans van de islam die dit veroorzaakt. Geloof van de agressie.

M.egafoon | 08-05-18 | 11:03

Kijk, er is dus sprake van verwarde mohammedanen (ben mi toch al als je zo'n immorele klötzak als de profeet volgt!).

Hierbij doe ik alle halsstarrige goed-denkende wegkijkers (en daar hebben we er nogal wat van!) de suggestie om de term "gematigde verwarde mohammedanen" te introduceren....

Mazoeza | 08-05-18 | 11:02

Waar staat dat hij nog enkel in de mosk zat? Of mis ik wat..

Chemokar | 08-05-18 | 11:01

Misschien een idee voor de overheid om mensenrechten ook eens toe te gaan kennen aan mensen zonder islamitische of andere stoornis, en ze niet alleen te beschouwen als proefpersonen voor hun zieke experimenten.

obominotie | 08-05-18 | 11:01

De broer is ook een moslim.

DrumPiet | 08-05-18 | 11:01

Kijk eens aan.De problemen zijn opgelost want het had weer eens niks van doen met de islam.
Kunnen de kiezers die weer eens gestemd hadden(en weer zullen doen) op de haagse maffia,en het reich te brussel, vannacht weer rustig slapen.
En verder vraag ik me af hoeveel van dat soort kuch incidenten onder het tapijt worden geschoven door de haagse maffia die het afdoen als verwardheid,lage suikerspiegel,zonnesteek,aambeien enz enz.
Maar wat ik nog steeds verbijsterd vind is dat de meerderheid van de bevolking elke keer weer kiezen voor de haagse maffia en het reich te brussel.
Tis gewoon tuig van de richel wat daar in den haag zit.(op de PVV na dan)
Ik snap zoiets nooit en ik zal het nooit snappen ook.
Iemand?

komtdatschot | 08-05-18 | 11:01

Alles maar ook alles wordt uit de kast getrokken om het maar geen terroristische aanslag te laten lijken.
Huisraad,cabnabis (enorm lachen noemen ze drugs), arme pappa, zwaar leven!
Het verbaasd me dat half nederland niet aan het strotten snijden is want tja overal huisraad en overal coffeeshops en we verliezen allemaal iemand en momenteel is het leven zwaar. Het rookgrodijn werkt niet meer , zo ziet een doofpot er dus uit.

lillithsdemon | 08-05-18 | 11:00

Ah dus Judith was druk bezig met het "in kaart brengen van terroristische dreiging in Europa" zodat we straks een mooie duidelijke grafiek hebben van de exacte omvang. Wat een topper is die Judith toch he?

JackStick | 08-05-18 | 11:04

Het gaat boven mijn pet. Allebei een sociale huurwoning in het centrum van Den Haag. Ik las laatst dat als er gezinnen binnenkomen ze de kinderen boven de 18 adviseren om niet zich niet bij de ouders in te schrijven zodat ze een appartementje apart kunnen krijgen. Ik ben net een langspeelplaat die blijft hangen maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat we in deze tijden van woningnood iedereen maar binnen laten en een huis geven. 12 jaar wachttijd voor de autochtone bevolking, voor een oud hok van 30 vierkante meter. En dan ook nog eens al die gekken los laten in onze samenleving tussen de kwetsbare groepen. Het is totaal idioot. Dit is even los van het feit dat ik snap dat er verwarde mensen zijn en dat die mensen hulp nodig hebben. Er zijn al genoeg probleemwijken en ellende in Nederland, het is gekkenwerk om nog veel meer ellende te importeren. Kappen nou.

osolemio | 08-05-18 | 10:58 | 1

De wereld is van iedereen., je bent welkom in mijn land.

Mark_D_NL | 08-05-18 | 11:01

Ook lekker meneer broer. Het is niet de schuld van die moskeeën en haatbaarden die daar prediken zeker? Nee, het is de schuld van de zionistische GGZ.

barryvantiggele | 08-05-18 | 10:57

DIe broer beheerst de Nederlandse taal best goed.

yacoda | 08-05-18 | 10:56

Dit is het verdienmodel van die zogenaamde hulporganisaties. Als zij gelijk hulp bieden dan komen er niet voldoende zware gevallen bij die behandelt moeten worden.

JI-HAAT | 08-05-18 | 10:56

Sinds wanneer sluiten terrorist en verward zijn elkaar uit?? Als je het mij vraagt is anno 2018 iedereen die eeuwen oude religie aanhangt verward.. Nu blijkt dat heel nederland eigenlijk verward is.. tot justitie.. en ggz intellingen aan toe.. Mooi land is het toch..

Mastadox | 08-05-18 | 10:54

En mensen wel RESPECT houden voor religie, hé....! H.i.l.a.r.i.s.c.h
--
Religie, zelfs wanneer je er niet meer in trapt, bent genezen, word het gebruikt om mensen te onderdrukken en angst aan te jagen..

Mark_D_NL | 08-05-18 | 10:54

Parnassia persvoorlegger weet niet eens of de jihadist bij hen onder behandeling is geweest. Maar stel dat, dan komt er een evaluatie om te bezien of ze signalen gemist hebben. Dit is zuivere dubbelpraat. Hij werkt toch niet voor de spoorwegen?

squadra | 08-05-18 | 10:53

Maar heeft broerlief zelf ook geholpen? Of bestond zijn hulp alleen uit het roepen van "help" en moest iemand anders het oplossen?

John McClane | 08-05-18 | 10:53 | 1

Je weet toch Moslim.... wat denk jezelf.

Mark_D_NL | 08-05-18 | 10:56

Ach, het hele zooitje woont dus in het onbetaalbare centrum van Den Haag. Tussen CS en het stadhuis, lijkt mij ook wel leuk maar dan is ineens een huur van €1200 normaal!

redthehaghue | 08-05-18 | 10:52 | 1

ach. wij idioten betalen wel voor ze want ze zijn immers sooo sielig en daarom "Welkom in mijn land" youtu.be/ylZqvNHRHzI?t=6

telelezer | 08-05-18 | 10:55

Sodeju.Mafkezen.

gato | 08-05-18 | 10:51

Ha ha, het GGZ een lachertje. Een door de Overheid uitgeklede instantie die alleen maar noodverbandjes aanlegt. De hoofdschuldige is de Overheid, de Politiek door jarenlang te bezuinigen op zorg en het neerzetten van gekwalificeerde medewerkers die een goed salaris krijgen. Elk land, krijgt wat het verdient. Een slechte zorg, ouderen die geen aandacht meer krijgen, en verwarde mensen lopen gewoon vrij rond in de samenleving. Met dank aan Rutte cum suis.

De Evangelist | 08-05-18 | 10:50 | 2

vergeet niet dat die bezuinigingen auf Befehl van Brussel werden gedaan

telelezer | 08-05-18 | 10:53

Rutte cum suis? Ik heb op Pornhub opgezocht wat dat is, maar ik kon er niets over vinden. Sneaky figuur die Rutte, dat hij dergelijke zaken zo geheim houd.

Nivelleermarionet | 08-05-18 | 10:56

Tip. Schud de de veren van de overheidszorg van je af en word zelfredzaam. De NL overheid is niet je vriend, ik herhaal de NL overheid is niet je vriend.

Mark_D_NL | 08-05-18 | 10:49 | 1

Nou, neuh, er zijn problemen die de zelfredzaamheid van de gewone mens overstijgen, daarvoor heb je wel degelijk een overheid nodig.
Tschüß, Evocatus

Evocatus | 08-05-18 | 11:48

Als ie alleen maar in de moskee zit hoe komt zo'n gozer dan aan geld voor drugs?

Mr.Phaeton | 08-05-18 | 10:46 | 5

En wie betaalt het vernieuwen van zijn meubeltjes en het opruimen van de shit.. Mo net, Allah niet.......... Even denken, ehhe, ehhh, ehhh....

Mark_D_NL | 08-05-18 | 10:55

Mark-D niet denken..... betaaalen en baaaalen!

jan huppeldepup | 08-05-18 | 11:02

Huis , uitkering , meubels,zie net hoe we bedonderd worden en veels te weinig pensioen krijgen, omdat de bobos de boel belazeren. Maar zo een gek krijgt alles maar gewoon,
Ik weet appel en peren, maar gaat erom , er klopt geen reet van alles op dit moment, en wij zijn de slachtoffers, drie in ziekenhuis, hoe is het met die arme mensen. Schaamteloos.

gato | 08-05-18 | 11:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Wappie of niet...... Dit soort problemen moet je niet willen importeren.

Oepsie1234 | 08-05-18 | 10:44 | 1

Dit dus!

Al dat gezeik over rascisme, discriminatie, islam, asielzoekers, vluchtelingen, alle mensen zijn gelijk; eigenlijk allemaal gezeik in de marge.
Dit is het enige steekhoudende argument tegen al die bullshit die Nederland opgedrongen wordt.
Je moet dit gewoon niet willen. Buiten de landsgrenzen houden. En al het geld dat met deze waanzin verkwist wordt nuttig besteden.

WasHetMaarMakkelijk | 08-05-18 | 11:01

Egaal wat ook, maar je moet gewoon weten dat 75% van het volk "Hulpverlener" er voor t eigen wel en wee zit, totaal onbruikbaar in de omgang met mensen- laat staan die met zorgen. Dus daar ligt de redding van wie dan ook in t algemeen niet.

AbVetnap | 08-05-18 | 10:44

Maar zonder sleepnet zijn we verloren hoor mensen!

JackStick | 08-05-18 | 10:43

Dus omdat meneer getraumatiseerd was, maakt zijn daad minder erg? In mijn ogen wordt hier door de broer gewoon een rook gordijn opgetrokken. De ijzige kalmte waarmee de 'verwarde' man reageert op de toegesnelde politie wijst erop dat meneer helemaal niet verward op dat moment. Ach, we zullen met deze hitte en de naderende lage suikerspiegel maand wel meer 'verwarde' mannen tegenkomen die toevallig ook allemaal een baard hebben en moslim zijn.

Indoneesje | 08-05-18 | 10:42

@die inrichting
De grote evaluatie-show!
Misschien een dingetje voor John de Mol?
Ik denk dat de samenleving daar meer aan heeft dan jullie interne dingetjes betuttellen.

Is dit nog nieuws? | 08-05-18 | 10:41

Maar volgens Asscher waren het toch allemaal apothekers en raketgeleerden.

eerstneukendanpraten | 08-05-18 | 10:40

Volgens mij is het complex waar deze vriendelijke vrind verbleef opgedeeld in een aantal lagen voor psycho's, een aantal lagen sociale huur en een bovenin de vrije sector woningen (koop/huur). De patiënten en de armlastige sociale huurders moeten de liften en toegangen met elkaar delen, terwijl de upper class over een eigen ingang en liften beschikt. Ik zal het eens navragen bij een vriend die daar woont en mag/moet delen.

Haringkoning | 08-05-18 | 10:39 | 1

@ Haringkoning: dus u weet waar Malek woont?

theo-is-dood | 09-05-18 | 07:47

Zijn die verhalen over die Malek ook bevestigd?
Of wordt er maar weer wat geroepen.
Was Nederland het eerste land waar asiel werd aangevraagd?
Wat wordt er gecontroleerd bij een asielaanvraag en hoe vaak moet je op gesprek.
In Turkije kun je illegaal een legaal Syrisch paspoort kopen,hoe zit dat dat ?Gisteren was ook de zaak van een Syriër die een 12 jarig meisje had verkracht (eis was 9 maanden zitten)
Krijgen dit soort mensen een verblijfsvergunning en wanneer zegt men nu niet?

pejoar | 08-05-18 | 10:38 | 2

In Zweden had zo'n islamitische pisvlek een vrouw verkracht en zij verzocht de rechter geen straf op te leggen omdat de dader ook maar een zielige asielzoeker was. Knettergek!

eerstneukendanpraten | 08-05-18 | 10:42

1/ Wat wordt er gecontroleerd bij een asielaanvraag?
antwoord: Niks.
2/ In Turkije kun je illegaal een legaal Syrisch paspoort kopen, hoe zit dat dat?
Antwoord; legacy.gscdn.nl/archives/images/malek...
3/ een Syriër die een 12 jarig meisje had verkracht; krijgen dit soort mensen een verblijfsvergunning?
Antwoord: in NL krijgt iedereen een verblijfsvergunning; zo niet, dan mogen ze toch "verblijven" (lees= kraken); immers, de wereld (lees= Nederland) is van iedereen; dixit Yasser Klaver

pejoar | 08-05-18 | 10:38

telelezer | 08-05-18 | 10:50

Daarom die sleepwet, als ze mee kunnen lezen in ons digitale verkeer dan gebeurt dit dus niet. Man man man

Kladderadatsch | 08-05-18 | 10:38

Zal mij niks verbazen dat dit stuk verzonnen is om de aandacht af te wenden. Want je, stel je voor dat men denkt dat het een aanslag is want dan heeft rechts ineens argumenten

dk-- | 08-05-18 | 10:37

Ik vind het vooral jammer dat in die woning in het centrum niet gewoon een afgestudeerde, werkende, bijdragende starter in de woningmarkt woont.

WasHetMaarMakkelijk | 08-05-18 | 10:37 | 2

Inderdaad, zijn broer heeft in hetzelfde complex óók al een sociale huurwoning. De wachtlijst wordt wel erg lang zo voor jouw afgestudeerde, werkende, bijdragende starter.

Ella | 08-05-18 | 10:47

Waanzin dat ze niet een woning krijgen voor 2 personen.Ook beide 10.000 inrichting kosten gekregen?

Lilia2 | 08-05-18 | 13:19

Dit gaat te snel. Collateral damage,het hoort bij de moderne tijd in een grote stad. De gevolgen zijn duidelijk. Levens zijn verwoest. Wen er maar aan. Maar hoe noemen we de actie nou? Laten we discussiëren en vooral van elkaar leren.

RickTheDick | 08-05-18 | 10:35

Achteraf was iedereen in beeld en bekend. Telkens hetzelfde liedje. Mijn oma zei altijd; 'achteraf is een koe in de kont kijken'.

BozePaarseMan | 08-05-18 | 10:34

Wat moet je dan in godsnaam wel doen om opgenomen te worden in zo'n zorghut?

Makro777 | 08-05-18 | 10:34 | 1

Een strafbaar feit plegen. Kijk, als ik straks mijn meubilair op straat begin te flikkeren, zal er wel iemand de politie bellen die komt kijken en zeggen dat dat niet mag, en dan ben ik daarna "bekend" bij de politie. En wellicht krijg ik een boete. Maar er staat geen gevangenisstraf op het op straat donderen van je meubels, en je kunt ook niet tegen je zin onder behandeling gesteld worden, laat staan gedwongen opgenomen worden in een gekkenhuis.

Die messentrekker zal nu wel behandeld gaan worden. Niet dat ik daar blij mee ben, want kost allemaal weer gemeenschapsgeld. Deze figuur zou eigenlijk gewoon zijn verblijfsvergunning moeten verliezen en eruit getrapt moeten worden. Hij zoekt het verder maar uit in Syrië of wherever, maar niet in mijn land. En verder natuurlijk stoppen met "opvang" van al die klaplopers uit de derde wereld; grenzen dicht, opvang in de regio, en alles wat zich hier misdraagt, denaturaliseren en eruit. Maar ja......

Dr_Johnson | 08-05-18 | 11:22

Precies. zo doe je dat bij justitie en de psychiatrische 'hulpverlening' krachtdadig vergaderen en overleggen tot het kalf verdronken is. En dit dan in de eerstvolgende twee maandelijkse vergadering van de stadsbrede multi-disciplinaire overleggroep evalueren waarbij scherp gelet wordt op het tijdig en correct terugkoppelen naar de basis waarbij disciplinaire sancties ten aanzien van het (dis)functioneren van de basiscoördinatoren niet kunnen worden uitgesloten..

Van Zessen Klaar. | 08-05-18 | 10:33 | 4

Ik zie dat u ingewijd bent in de procedures. Helaas bent u het belangrijkste vergeten te noemen: het dwangmatig uitvoeren door de ambtenaren en zorgverleners van het verplichte theeritueel.

Nivelleermarionet | 08-05-18 | 10:42

Je kent de klappen van de zweep

Poppo van Ulvinga | 08-05-18 | 10:57

eerstneukendanpraten | 08-05-18 | 10:39
Helaas is de baas en de patiënt (product eigenaar) dient zijn, haar of zer muil te houden. Sederen is helemaal de bom.

Van Zessen Klaar. | 08-05-18 | 12:41
▼ 1 antwoord verborgen

Wanneer je vader verdrinkt waar je bij bent dan zou ik in ieder geval nooit meer in een god geloven. Of allah in zijn geval.

HoerieHarry | 08-05-18 | 10:33 | 5

Moeders en opa's en oma's zie je inderdaad opvallend weinig. Het zijn voornamelijk jonge jongens en zwangere meisjes, of met kleine kinderen.

HoerieHarry | 08-05-18 | 10:40

Geloven, religie, is voor de zwakkeren van geest, de minder begaafde mensen, mensen met minder herseninhoud, de losers van de maatschappij, de schijnheiligen, de oplichters, de angsthazen, de losers, de watjes.. die, die dus "geloven" nog in een godje. Want het is wel makkelijk wegwuiven van je eigen verantwoordelijkheid... Ach joh, van Allah moet dat, God had het zo gewild... et cetera, et cetera....

Mark_D_NL | 08-05-18 | 10:59

Ik zou er iig niet bij gaan staan te kijken hoe mijn vader verdronk. Of proberen hem te redden of samen ten onder. Dit verhaal kortom is laf gezeik achteraf. Net als zijn broer die zo fijn modder naar de hulpdiensten gooit. Terug naar huis met dit uitschot.

Montesquieue | 08-05-18 | 20:04
▼ 2 antwoorden verborgen

Eerlijk is eerlijk, waanzin is niet exclusief voorbehouden aan moesliems. Een Nederlandse buurtbewoner hier heeft ook zijn complete huisraad door het raam op straat geflikkerd. Politie erbij en de brandweer met pompen, omdat die gek alle kranen had opengedraaid zodat alles blank stond. Toen pas bleek dat de hele wijk wist dat die gast gek was. Liep “altijd” in z’n blote reedt op straat en zo. Psychoses kunnen jarenlang door de buurt getolereerd worden zonder dat buren iets melden. Maar vreemd genoeg heeft deze Nederlander geen allaaaaaaaahuhakbarrrrrr geroepen en heeft hij niemand neergestoken. De gevolgen van een psychose zijn dus wel degelijk afhankelijk van de geïmplanteerde doctrines in het hoofd van de patiënt. Anders gezegd: een psychotische moesliem gaat echt geen klompendans doen.

Nivelleermarionet | 08-05-18 | 10:32

Op deze manier hebben we een hoop mafketels in ons mooie land toegelaten. Ze krijgen een sociale huurwoning, die een hardwerkende Nederlander daardoor misloopt. In dit geval werd de aan deze man verstrekte huisraad op straat gesmeten en werd daarna een poging gedaan om willekeurige mensen de keel door te snijden. Na zoiets ben ik niet meer gevoelig voor allerlei huilverhalen over zijn verleden. Het is niet voor niets zo dat we in dit land met hard werken veel bereikt hebben, helaas wordt de boel in een rap tempo afgebroken door de komst van lieden die helemaal niets toe te voegen hebben aan onze samenleving. Toch zijn er Nederlandse groeperingen die ze met een zorgwekkende gretigheid binnenhalen. In mijn ogen zijn dat de bruinhemden van deze tijd.

donkeyman | 08-05-18 | 10:31 | 2

Weet niet zeker, maar volgens mij ging hij niet willekeurig te werk. Zijn slachtoffers zijn allen 'ongelovigen'. Dus zo verward was hij nou ook weer niet. Ik bedoel: moslims klitten behoorlijk bij elkaar, zeker als je de nederlandse taal niet machtig bent. Als hij in een vlaag van verwardheid dan 3 willekeurige mensen in de hals steekt, lijkt mij de kans best groot dat er een mede moslim bij zit. En die zit er dus niet bij. Ergo: hij wist verdomde goed wat hij deed.

Eagle0511 | 08-05-18 | 11:41

Daar heb je een punt, Marokkanen bestelen ook nooit landgenoten, wel bij voorkeur Nederlandse ongelovigen.

donkeyman | 08-05-18 | 13:11

'Of ze signalen hebben gemist' Ja, jaren geleden al

AlleyMan | 08-05-18 | 10:26 | 1

Om gek van te worden. Dat er signalen zijn gemist lijkt mij evident. Heeft zo'n woordvoerder dan echt niets beters te melden?

Kukooo1 | 08-05-18 | 20:59

Nederland heeft zijn inboedel jaren geleden al op straat gegooid.

K. Westergaard | 08-05-18 | 10:26 | 1

In dit geval hebben de Nederlanders zelf gewerkt voor deze inboedel, het blijft wel een domme daad.

donkeyman | 08-05-18 | 10:33

De overheid bekommert zich niet om individuen. Wat maakt die ene of wat maken die paar burgers die bij een aanslag omgekomen mensen nu uit? Zelfs als de Koning omkomt bij een aanslag is er totaal geen man overboord want zijn dochter volgt hem direct op. Het is sneu en zielig en droevig voor de nabestaanden, maar verder?

AlfredvonSchlieffen | 08-05-18 | 10:26 | 1

"mensen" staat er per abuis te veel in.

AlfredvonSchlieffen | 08-05-18 | 10:27

Jamaar hier hebben we toch een sleepnet voor?

NaughtiusMaximus | 08-05-18 | 10:25

Geen nood, ook de vluchtelingen krijgen dezelfde (psychische) zorg van ons uitgeklede verzorginsstaatje. Geen dus, kastje naar muur.
Zoals ik al eerder schreef, vluchtelingen op deze manier in de samenleving overlaten is onverantwoord. Wij kunnen deze "vluchtelingen" aantallen niet aan!

boerk | 08-05-18 | 10:22

Volgens zijn buren kon je tot een halfjaar geleden prima een biertje met hem drinken, maar daarna nam hij twee grote honden, een soort pitbulls... Dat lijkt niet echt op een bekering.

JTKDM | 08-05-18 | 10:22 | 3

De Syriër Malek Fostok gebruikt ook een drugs.

Ella | 08-05-18 | 10:52

Honden en biertjes zijn inderdaad een beetje foei in de islam, drugs kan geloof ik wel. Hoe dan ook: Allah de Barmhartige heet niet voor niks zo. Iedere zondaar wordt aan de boezem gedrukt in het paradijs wanneer hij in ieder geval als een goede moslm sterft. Een goede moslim vecht voor zijn geloof en roept daar AllaHakbar bij.
Ik zou, bij wijze van spreken, kunnen sterven als een Goede Moslim.
*het virtuele vrachtautootje start*

Disclaimer: nee hoor sleepnetvissert - grapje.

Jan Passant mk2 | 08-05-18 | 11:02

Arme pittbulls.Moet screening komen op wie die honden kunnen aanschaffen.

Lilia2 | 08-05-18 | 13:21

Menselijke verhaal over Malek. Dat geeft hoop op zijn re-integratie na zijn taakstraf.

Jan Passant mk2 | 08-05-18 | 10:21

Drugsverslaafd + islam, een dodelijke combinatie voor de omgeving.

Lupuslupus | 08-05-18 | 10:21

de écht verwarde mensen in dit land worden met de verzamelnaam 'regering' aangeduid.

CeesCloosd | 08-05-18 | 10:21

Tot zover de participatie-maatschappij van Rutte.

Croxifoxio | 08-05-18 | 10:20

Rutte, leg eens even uit... er is grote woningnood in dit land vele tienduizenden NEDERLANDERS kunnen geen woning meer kopen of zelfs de onbetaalbare huren niet betalen.
Hoe kan het dat zo'n Syrische mafkees een woning heeft die ook nog eens betaald wordt door de gemeenschap???
[de blanke man]

meneer Q | 08-05-18 | 10:19 | 6

En zijn broer had het appartement onder hem. Je zou zeggen dat ze ook gewoon, zoals in het land van herkomst, bij elkaar hadden kunnen gaan zitten. Dan was er tenminste 1 woning voor een autochtone woningzoekende geweest.

Linkse allergie | 08-05-18 | 10:38

"Hoe kan het dat zo'n Syrische mafkees een woning heeft die ook nog eens betaald wordt door de gemeenschap???"

Komt allemaal automatisch naar je toe zodra je hier tot "statushouder" bent gepromoveerd. Waarom denk je dat elk jaar duizenden en nog eens duizenden derdewereldlanders helemaal naar Nederland reizen om zich "veilig" te voelen? Vanwege onze haring en onze oude kaas?

Dr_Johnson | 08-05-18 | 11:09

Rutte legt niks uit,
Rutte lacht je uit.

BosrandDirk | 08-05-18 | 13:06
▼ 3 antwoorden verborgen

We mogen nog blij zijn dat er geen Syrische circusmessenwerpers tussen zitten die demense zo van 10 meter afstand een blade tussen de ogen werpen.

Conan de Rabarber | 08-05-18 | 10:19

Mooi verhaal weer.

Was dus een 'bekende' bij de diensten.

Hoezo Sleepne nodig?

HypoPseudo | 08-05-18 | 10:19

Jeetje blijkt het toch een verwarde man te zijn.
Bummer jongens!

Berbaar | 08-05-18 | 10:18 | 11

Ik heb ook mijn vader zien sterven maar dan ga ik echt niet een ander de keel doorsnijden.

dubbelicious | 08-05-18 | 11:10

@Berbaar. It takes one, to know one. (*proest*)

kaasfondue | 08-05-18 | 13:49

Dus volgens u zijn alle andere moslim aanslagplegers wel goed in hun bolletje?

J-van-de-Bontekoe | 08-05-18 | 18:00
▼ 8 antwoorden verborgen

Dus daar is dat sleepnet voor, stél dat je er toch nog eentje mist, dat er iemand zó onder de radar blijft dat hulpinstanties en politie nooit hadden kunnen vermoeden dat 't mis dreigde te gaan......

elfenstein | 08-05-18 | 10:18

Liberalisme voor Mark Rutte betekent: Laat maar waaien!

Aristotalloss | 08-05-18 | 10:16 | 3

Liberalisme betekent niets meer voor Prutte. Misschien doet hij nog net alsof bij congressen met partijafdelingen, beetje knikken beetje net doen of hij lacht, beetje zeggen dat ze er naar gaan kijken en weer verder met het weggeven van belasting kapitaal aan multinationals en andere overheden of instellingen.

O2Neutraal | 08-05-18 | 10:38

Prutte, zweeft al op zijn roze wolk boven ons,
richting Brussel of moet ik Staatsburg zeggen.
Wat is nu de f*ing hoofstad van dit vierde rijk?

Kanarie_Geil | 08-05-18 | 11:00

Liberalisme volgens Rutte betekent niets meer vanuit de overheid, helemaal niets. Niet naar de werkende autochtone burger dan hè. De eurootjes gaan naar bedrijven, subsidieclubjes, kansarmen, etc.
Koopt u uw bescherming en recht zelf maar.
Ik zie zelfverdediging nog een interessante handel worden.

J-van-de-Bontekoe | 08-05-18 | 17:56

Bij elk incident kan tegenwoordig automatisch "was bekend bij politie/authoriteiten/instanties" worden toegevoegd. Je zou bijna gaan denken dat het uitblijven van hulp/ingrijpen de uiteindelijke reden voor een aanslag is geworden.

Litsehimmel | 08-05-18 | 10:15 | 2

Nee, je moet eerst kennismaken met politie en instanties voordat je aan het serieuze werk kan beginnen. Hoort erbij he? Als volslagen onbekende nono kan je het wel vergeten, die bom weigert gewoon af te gaan als je in dat winkelcentrum staat en de politie kent je niet.

elfenstein | 08-05-18 | 10:24

"was bekend bij politie/authoriteiten/instanties"
Maar ze doen nix, alleen belastinggeld verslinden.
Dus, OPHEFFEN, ze peuteren alleen maar in hun neus...

Kanarie_Geil | 08-05-18 | 11:04

Kijk, evaluatie, of te wel we dempen de put nadat.
Overigens zegt dit NIETS over alle toekomstige incidenten!

MarcS | 08-05-18 | 10:13

Elke vrijdagmiddag krijg je signalen.

Kaas de Vies | 08-05-18 | 10:13 | 1

Dank. Zo is het.

Normpje | 08-05-18 | 10:16

De signalen zijn hele boeken over geschreven... of is het nou andersom?

Bac | 08-05-18 | 10:13

In een land wat streeft naar inclusiviteit en verbinding is geen plaats voor racistisch ingrijpen bij mensen die stelselmatig gediscrimineerd worden door xenofobe FvD stemmers.

skoftig | 08-05-18 | 10:12

+1 voor de broer; de personen met wie hij contact heeft gehad mogen allemaal hun baan opzeggen.

Stephan Bijzitter | 08-05-18 | 10:12 | 2

Ja en wat hadden die dan kunnen doen aan een niet vrijwillig meewerkende drugsverslaafde mafklapper?

kaasfondue | 08-05-18 | 13:49

kaasfondue | 08-05-18 | 13:49
Blijkbaar niets dus is hun functie zinloos en klopt de redenatie van Stephan

J-van-de-Bontekoe | 08-05-18 | 17:50

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken