Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Waterschap adverteert met hoofddoek. Waarom?

Social

A: Want gratis L'Oréal shampoo voor Delta-raamambtenaren
B: Omdat Marokkanen eigenlijk de Oosterscheldekering hebben gebouwd
C: DEUGEN, DEUGEN, EN NOG EENS DEUGEN (*)
D: Jamaar, in Zuid-Beveland hadden ze ook oorijzers hoor
E: Clickbait om PVV-ers met d/t issues te exposen
F:  Anders namelijk....

(*) deze is het, laat je niet foppen door andere meerkeuze-antwoorden!

Reaguursels

Inloggen

Dit mag en kan omdat bij het vullen van zandzakken door vrijwilligers er hele hordes Turken en Marokkanen staan te dringen om een bijdrage te leveren.

Aa@Hunze | 24-01-18 | 10:05 | 1

Tot mijn grote vreugde zie ik op uw site een dame met hoofddoek afgebeeld.

Zou het ook prettig vinden om een afbeelding te zien van de echtgenoot van deze dame bij het vullen van zandzakken als vrijwilliger zoals een paar weken geleden in bepaalde delen van Nederland nodig was.

Mocht zij niet gehuwd zijn dan is een foto of video van een Marokkaanse of Turkse meneer of iemand uit Somalië ook goed uiteraard.

Ik loop al veel jaren mee maar heb dit in mijn omgeving nog niet meegemaakt. Zolang dit niet gebeurd lijkt het mij beter om geen reclame te maken met het afbeeldingen die mijns inziens beschouwd kunnen worden als valse informatie of het wekken van verwachtingen die niet zullen uitkomen.

Aa@Hunze | 24-01-18 | 10:19

wij winden er geen doekjes om

ogeon | 24-01-18 | 09:19

Waarom is dit niet goed? Er werken genoeg vrouwen met hoofddoeken, dus waarom niet bij het Waterschap. Je verontwaardigd voelen omdat je niet wilt dat een overheidsinstantie zich verbindt met een geloofsovertuiging is wel een zeer overtrokken reactie. Als je al allergisch bent voor een hoofddoekje, dan zit je wel op het randje.

salsaparilla | 24-01-18 | 05:54 | 1

Ik heb in mijn lange leven ook nooit een afbeelding van een non gezien bij een waterschap. Hooguit bij een school of zorginstelling. Als u dit niet snapt dan moet u eens leren nadenken. 70% van de nederlanders is atheïst en het gaat niet aan zo'n grote groep mensen steeds het sprookjesleven van anderen op te dringen. Zij geloven in dingen die NIET bestaan. Liegen dus.

Aa@Hunze | 24-01-18 | 10:22

Mijn instinct zei C. dacht even 't is 'n strikvraag... lang over na moeten denken zag toen het *retje en toch maar voor C gegaan...

Ceevoo | 24-01-18 | 02:39 | 1

T - Van theedoek voor als men bij hoogwater die over de waterkering in de keuken komt moet dweilen met de kraan open. Net als met het EU beleid.

Meneer_de_uil_13 | 24-01-18 | 02:59

Is de watersnoodramp al ontkend trouwens?

Moetjensluisteren | 24-01-18 | 00:31

Ik vreet me erover op dat ik, op mijn leeftijd, zo stiekempjes moet worden opgevoed, klaarblijkelijk. Neem nou de filmindustrie. Zag vorig jaar al een drakerige uitvoering van Leskov's (19e eeuwse Rus) Hamlet (over een Deen uit 1300) met een dwangmatig zwarte cast. Door de strot gedouwd. Gisteren die film over Churchill: in de metro is de zwarte jongen natuurlijk de meest erudiete van de passagiers, die Macaulay citeert uit het hoofd... Ik zou deze multikul nog irritanter gevonden hebben als ik zelf zwart was geweest.

kapoerewiet | 23-01-18 | 22:12

Ik zal morgen even bellen met de vraag of kraanwater ook Kosjer is...

Joostmochtnietsweten | 23-01-18 | 19:38

‘Waarom wordt ik’ - man man man

sohee | 23-01-18 | 19:14

Als ze gewoon op de site even uitleggen wat water is en hoe het in de kraan komt dan scheelt dat al 99% van de telefoontjes.

W_F | 23-01-18 | 18:59

Ik was vandaag bij de a.h. kassa dolgelukkig dat een meisje met hoofddoek een kassa verderop zat. Anders stond ik daar nu nog, zo ik vermoed.
Iets met bonus op shoarma; 2.90 naar 2.48. Waar het fout ging weet ik niet.
Nadat de boze dame in kwestie -in een taal haar machtig- was weggeleid door een lief (hoofddoek-) meisje.. eerst kassasleutel zoeken, je zou 3 euro kasverschil hebben op zo'n dag, sprak ik even met de oudere dame achter de kassa..
"Ik heb vandaag alleen maar van die moeilijke klanten."
"Moet je zorgen dat je bij de penkassa komt te zitten."
"Ja, en dan staat er ineens een enorme rij ongeduldige mensen."
"Eind van de maand lieverd, we zijn blut. En dat bonus gedoe van de AH helpt niet echt, ik begrijp er in ieder geval niks van?"
"Ja, wellicht maar ik wil dat iedereen snel boodschappen kan doen."
"En daar kunt u niks aan doen, blijf rustig, doe je best, meer is niet mogelijk?"
Na het afrekenen kreeg ik complimenten om mijn warme handen, de dame had het koud.
Tering, wat een ellende sommige mensen zich op de hals halen.
Serieus je best doen in een supermarkt op de rand van een pauperwijk.
Ik hoop dat ze snel bij de Dirk aan de slag kan, dan weet je tenminste waar je bent beland.
Arme oma.
Kutwereld soms.
(longread, hehe)

geen koning | 23-01-18 | 18:43 | 2

hedde gij drugs op?

TilburgDeGekste | 23-01-18 | 22:02

Wij zijn daarom verhuisd naar deel van het land waar hoofddoeken NIET achter de kassa zitten. En als het al een gebeurd dan wordt de manager er op aangesproken. U zult er verbaasd over zijn hoe snel het doordringt.

Aa@Hunze | 24-01-18 | 10:25
-weggejorist-
Muuke | 23-01-18 | 18:32 | 1

Het waterschap werpt drempels op tegen het water EN bellers.

Rest In Privacy | 23-01-18 | 17:54

Een stuk geloofwaardiger en helemaal de onvermijdelijke toekomst want u weet wel, dan al die peper en zout cq duopenotti stelletjes uit andere reclames.

GormSuil | 23-01-18 | 17:10

Wen d'r maar aan menschen, we worden compleet de overkill ingeneukt door hunnie. Geef het nog een paar jaar...

ParaPiet | 23-01-18 | 16:15

De scheiding van de staats en kerk geldt niet voor de moskee.

Yoo2621 | 23-01-18 | 15:43

Kots en kots misselijk

Jozes | 23-01-18 | 15:38 | 1

*doet bakje voor je halen

ParaPiet | 23-01-18 | 16:12

Die doek heb ik laatst gebruikt bij een lekkende kraan.

ja,diedus! | 23-01-18 | 15:37 | 1

Haha ik om mijn zaad aan af te vegen, dus ik zou je kraan even schoonmaken

barryvantiggele | 23-01-18 | 18:56


Haar hoofd is bedekt en haar waterweg kaal........
.

Mazoeza | 23-01-18 | 15:30

Tsja. Zet je er een ander persoon op dan loopt Delta al die inkomsten van 0906 Hoofddoek babbelbox mis.
Krijgen we dan weer keihard doorgerekend.

Dagdief | 23-01-18 | 15:02

F.) Het waterschap heeft zijn call-center uitbesteed aan een bedrijf in Pakistan. Daar dragen de telefoonslavinnen hoofddoekjes.

Stormageddon | 23-01-18 | 14:33 | 1

(Dat is het enige antwoord dat ik nog enigszins acceptabel zou vinden.)

Stormageddon | 23-01-18 | 14:34

een hoofddoek is geen geloofsovertuiging. het is de vrouwen-eeuwen-terug-in-de-tijd overtuiging

win | 23-01-18 | 14:25 | 1

Staat gewoon in de Koran en hadith dat vrouwen hun hoofd en kuisen moeten bedekken.

Niks zeggen als je niks weet.

Worf100 | 23-01-18 | 16:43

Die sukkels bij de overheid en de ambtenarij hebben niet door dat dit soort hoofddoekjespromotie averrechts werkt. Het valt meer en meer mensen op en het komt niet prettig over. Hoofddoekjes werken uitsluitend en afstotend ( + er is geen enkele religieuze grond voor, het is iets cultureels ). Dus gewoon kappen met die onzin. Wil je hier meedoen, hoofddoek af. Hoofddoek op? Prima, maar dan geen werk in overheidsdienst en als je hoofddoekje ervoor zorgt dat je ook in de private sector niet aan de slag komt geen uitkering. Hoofddoekjes zijn een keuze, dan kies je dus ook voor de gevolgen van het dragen daarvan.
#EuropaHoofddoekvrij!

Graaisnaaiert | 23-01-18 | 14:01

Het is een deugstatement, niets anders. Om te deugen, te laten zien dat de overheid divers is. Ondertussen ergert de gemiddelde Nederlander zich groen en geel aan deze sektarische uiting. Ik zal er nooit aan wennen,
Het is niet gewoon, zo'n hoofddoek. Het is niet hetzelfde als andere opvallende individuele stijlen als een hanenkam, baard, tattoo of voor mijn part een tuinbroek. Het is een sektarisch symbool van onderdrukking.

Road to serfdom | 23-01-18 | 13:59

Mohammedanen kunnen helemaal niets met water, kijk maar naar die gortdroge ellende poelen waar ze vandaan komen en hun hang het hier ook zo rapide mogelijk erop te doen lijken....

Mazoeza | 23-01-18 | 13:58

Kan iemand een internet kopvod blocker app ontwikkelen?

metagod | 23-01-18 | 13:58 | 2

voor dat soort hoogwaardige technologie moet je in israel zijn

win | 23-01-18 | 14:39

Uitwerken dat plan!

ParaPiet | 23-01-18 | 16:17

B natuurlijk. Net zoals Marokkanen ook Nederland hebben bevrijd van de Duitsers. Daarom wappert de Marokkaanse vlag ook fier op 4 en 5 mei bij dodenherdenking en Bevrijdingsdag.

Rheia | 23-01-18 | 13:45

Goeimiddag jij spreken met waterzzzzgaaap, wolla wat wil jij!

Master SUSU | 23-01-18 | 13:35 | 1

LOL@waterschaap...

Graaisnaaiert | 23-01-18 | 15:45

Ik ben een witte man op leeftijd. Ik krijg regelmatig in mijn mailbox reclame van Doetze-Reizen van een lekkere gestrekte witte man van mijn leeftijd in een hangmat die naar zijn glaasje nat probeert te reiken. De blonde hittepet-typjes van de marketing hebben het zo bedacht dat ik daar wel gevoelig voor zou zijn. Nergens anders zie ik reclame met een lekkere witte man met stoppelbaard van mijn leeftijd voorop. De dames van de marketing maken echter een fout, op straat zien ze me niet staan. Dus waarom zou ik dan vallen voor hun lokkertje, het is toch niet echt.

DitjaarkrijgikAOW | 23-01-18 | 13:29 | 2

U heeft daar ooit aangegeven dat u homosexueel bent?

grancolombiano | 23-01-18 | 14:12

@grancolomblanco, ja hallo ik ben hetero hoor, lekker is bedoeld voor de oude wefkes die ik op straat ook niet aankijk zoals die meiden van de marketing mij ook niet aankijken op straat.

DitjaarkrijgikAOW | 23-01-18 | 15:39

Ik ben het vaak eens hier.... maar dit is wel een beetje overtrokken

r-ix | 23-01-18 | 13:18

Maar 6% van Nederland is islamiet, volgens de cijfers. Dus geen reden om elke reclame er vol mee te zetten. Tenzij je jihad voert of wilt deugen.

zwarte_weduwe | 23-01-18 | 13:07 | 3

Ik wil daarom ook meer linkshandigen, roodharigen en lilliputters in de reclame.

knerf | 23-01-18 | 13:13

6% is 6% teveel.
Relipedofans horen in landen te wonen met onafzienbaar brede stranden, maar zonder zee.
Leuk om ze te zien, dat wel. Maar dan alleen op tv.....

pennestront | 23-01-18 | 13:55

Je was me voor, zwarte weduwe. Precies mijn ergernis.

J. Jarig | 23-01-18 | 14:57

C Het plebs deugt niet, de brandschone elite wel

lingo star | 23-01-18 | 12:57

Dit is voor sommige mensen gewoon een baan (diverse/inclusieve communicatie). Te bizar dat we hier belastinggeld aan spenderen.

HypodePipo | 23-01-18 | 12:57

Nou waterschap, volgende keer dan gewoon een keppeltje of kruisje in beeld hè. Maar doordat de islamieten zich achtergesteld voelen, niet vreemd als je een atypisch beeld hebt over de rest van de samenleving, moet de overheid met soepsidies proberen de rest van de samenleving te overtuigen dat mekka het goed met je voor heeft. Maar gelukkig weet inmiddels meer dan de helft Vd bevolking dat je de mekka niet uit zijn eigen habitat moet halen, het is als een biotoop.. laat de mekkas hun eigen wetten en samenleving opstellen zoals zij dat willen in hun “veilige” omgeving, maar ja zelfs daar kunnen ze het niet. Ligt t dan toch toevallig aan het sprookje ?

Bill Cosby | 23-01-18 | 12:49 | 2

helemaal eens; je wil bij de overheid niet geconfronteerd worden met welke politieke of religieuze overtuiging van de ambtenaar dan ook. Wat een politieke correctheid en overdreven veel aandacht voor een marginale minderheid. Rekent u even mee; volgens CBS zou 5% van de Nederlanders moslim zijn; ik neem aan daarvan 50% vrouw, waarvan naar ik aanneem zeker niet meer dan de helft een hoofddoek draagt. Samenvattend we hebben het over iets als 1.25% van de bevolking. Waarom dan in iedere talkshow of politiek correcte reclame boodschap een hoofddoek verstoppen????

sosnl | 23-01-18 | 13:03

Moslims vormen volgens officiele cijfers 6% van de bevolking,
maar ze vormen (in de Randstad) wel meer dan 50% van het personeel van de meeste callcenters, met daarnaast nog wat hindoestanen en verder wat herintredende moeders.

Angelina-a | 23-01-18 | 15:41

Op de verkiezingslijsten voor de Waterschappen staan nooit hoofddoeken, alleen maar uitgerangeerde, witte PvdA ambtenaren en wat andere patienten. Opkomst ligt rond de 19%

Attenoje | 23-01-18 | 12:33

Dat zou echt heel erg zijn, als dit soort "incentives" bestaan. Dan heb je echt een hekel aan Nederland(ers).

zimmerschwanz | 23-01-18 | 12:33

Creative Europe misschien, zit iets van 200 miljoen in, dus een kwart NPO, dat is wel veel geld.

New 2014 - 2020 programme for European cultural and linguistic diversity. By specifically targeting the needs of the cultural and creative sectors aiming to operate beyond national borders, and with a strong link to the promotion of cultural and linguistic diversity, the programme will complement other European Union (EU) programmes such as structural fund support for investment in the cultural and creative sectors, heritage restoration, cultural infrastructure and services, digitisation funds for cultural heritage and the enlargement and external relations instruments.

Grants for project which aims to foster the safeguarding and promotion of European cultural and linguistic diversity and strengthen the competitiveness of the culture and creative sectors.

Who is eligible?
Areas concerned
Research, Culture - Media, Education - Training, Industry, Citizenship, Youth, Trade,

Who can apply?
Local and Regional authorities, Corporations, Administrations States, Development NGOs, SMEs, Universities, Non-profit organisations,

Regions
European Union, Candidate countries, New Independant States, European Economic Area, Mediterranean countries, Switzerland, Balkans,

O2Neutraal | 23-01-18 | 13:43

Misschien moet ik van mezelf een NGO maken...

schijtzat | 23-01-18 | 18:39
▼ 3 antwoorden verborgen

(De hiernavolgende uitgesproken verwachting geeft geen wensbeeld weer)
F. De inundatyfus voor ongelovig waterschaap dat moslima in de ongenade van afvalligheid stort door haar tegen de aanwijzingen van de heilig
!eslaam in op gegraveerd beeld vast te leggen .
Wacht maar wanneer de ware futjemutjelisten het voor het zeggen krijgen.

hallevvezool | 23-01-18 | 12:07

Men is met een inhaal slag bezig. Let maar op de reclame's op TV en de tafelgasten met daar achter het publiek in talkshows. Helemaal niets mis mee behalve dat het geforceerd gedoe is en 20 jaar te laat.

doskabouter | 23-01-18 | 12:06 | 1

Serieus? Publiekelijk geld gebruiken om islamitische achterlijkheid geaccepteerd te krijgen? Want het is vergelijkbaar als een foto van een overduidelijke duivelsaanbidder gebruikt zou worden. Of een Pastafari. Wanneer is dat gezeik nu eens afgelopen dat onze eigen overheid de islam aan het uitdragen is.

kortebroek | 23-01-18 | 12:21

F. Anders, namelijk om aan de moslims in NL te laten zien dat de hoofddoek volledig geaccepteerd wordt want we schijten in onze broek van angst voor de moslims, heulen daarom met de vijand en stellen ons laf op.

lady Di | 23-01-18 | 12:03

Die hoofddoek is er om ervoor te zorgen dat zij jou even slecht verstaat als jij haar. In het kader van gelijkheid.

hustler01 | 23-01-18 | 12:02

Is toch gewoon een call center in Pakistan qua lekker goedkoop ? Persoonlijk heb ik liever Rusland, een zwoele Natascha aan de lijn maakt heel je dag goed.

Vesta | 23-01-18 | 12:01

'Kunnen jullie met spoed komen? De waterleiding is geknapt11!1!1. Da dat moet ik aan mijn man vragen...'

Sliptong | 23-01-18 | 11:59 | 2

U bedoelt dan de afvalwaterleiding neem ik dan gemakshalve aan?

D-Fens_1963 | 23-01-18 | 12:14

Dan moet je het waterleidingbedrijf bellen muts.

civil servant | 23-01-18 | 12:18

F: Aqualamisering

Sliptong | 23-01-18 | 11:58

Misschien is het een soort firewall. Je weet dat je iemand aan de telefoon kunt krijgen die niet goed is in Nederlands waardoor je misschien toch niet belt.

Dr. Pown3rt | 23-01-18 | 11:56

Hygiëne mensen, Hygiëne. Je wil toch geen haren in je drinkwater.

opruimen | 23-01-18 | 11:56

Marokkanen hebben ons van de nazi's bevrijd en daarna heel Nederland weer opgebouwd dat weet toch iedereen ?

Wekkertje | 23-01-18 | 11:54

De islam heeft niets met wetenschap. Alles staat al in de duivelsverzen.

watergeus | 23-01-18 | 11:54

Is er een aanslag in de maak met ons drinkwater ???

Rest In Privacy | 23-01-18 | 11:52 | 1

Kweenie?
Hoezo?

D-Fens_1963 | 23-01-18 | 12:21

Het bewijst dus wel dat moslims niet gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt. Kan dat stokpaardje ook weer de kast in.

Menage a trois | 23-01-18 | 11:45 | 2

Misschien wil het waterschap alleen vrouwen met een hoofddoek hebben? mag dat eigenlijk wel, is dat geen discriminatie (tov vrouwen die geen hoofddoek dragen, en mogen die dan niet solliciteren, of misschien wel solliciteren en geen kans hebben?). Misschien een tip voor een tv programma: solliciteren met hooddoek, zodra de baan hebt de hoofddoek afdoen en kijken of je dan ontslagen wordt.
Ik ga kijken!

polderkolder1 | 23-01-18 | 11:48

Witte vrouwen willen niet werken, die zijn liever lui en zitten thuis voor aandacht aan zichzelf. Heleen Mees heeft dat uitgezocht, die kan het weten.

DitjaarkrijgikAOW | 23-01-18 | 13:37

Keuze E: Hoe kun je nu een Rotterdammer(d)t linken aan d/t issues? Of het nou een PVV'er(t) is of niet.

Repliek_in_stijl | 23-01-18 | 11:43

Mag eindelijk مباح حَلاَلْ contact met andere mannen hebben, weliswaar alleen telefonisch, maar krijgt er nog voor betaald ook, happy face!

onesizefitsall | 23-01-18 | 11:42

Geloofsovertuigingen horen niet op de werkvloer, doe je maar lekker thuis.

obzzcure | 23-01-18 | 11:41 | 1

Die regel heb ik nog nergens gelezen. Waar staat dat?

Menage00 | 23-01-18 | 11:59

Het voordeel is wel dat de telefoonhoorn niet zo vettig wordt.

Jan Toeternuitje | 23-01-18 | 11:39

De enorme positieve bijdrage van de Islamitische wereld aan de wetenschap? oh, wacht....

TheDrivingDutchman | 23-01-18 | 11:39

Da’s mooi ruk, want mij sprechen geen woord Woestijns.

Hollander01 | 23-01-18 | 11:37

Omdat ze de indruk willen wekken dat in Nederland iedereen meedoet en dat de arbeidsparticipatie van behoofddoekte vrouwen gelijk is aan de niet behoofddoekte.

devil13 | 23-01-18 | 11:35

Het waterschap plaatst om paar maanden een andere foto op hun site.
Wat er zoal voorbij gekomen is? Een jongetje in een zwembad, een oude vrouw in een 24 uurs luier, een geestelijk gehandicapte op haar verjaardag, een militair die nors uit de ogen kijkt, een fappende zolderkamerbewoner en dan nu die hoofddoek.
Over een paar weken staat Amalia gepland: tenslotte óók gewoon een nederlandse.

bodemloos | 23-01-18 | 11:35 | 1

Ook foto's van andere religies?

kortebroek | 23-01-18 | 12:23
-weggejorist-
leo de pejo | 23-01-18 | 11:31

Overduidelijk wat ze met deze foto bedoelen. Recent nog een onderwerp op GeenStijl over de beperkte deelname van vrouwen en allochtonen vrouwen in het bijzonder aan het deeltijdarbeidsproces. Hoe strikter in de leer hoe minder op de arbeidsmarkt. Het is dus een enigszins onrealistisch beeld deze werkende hoofddoek. Maar ja de overheid hé die zijn nogal belerend.
Ik werk zelf op een commercieel call center en hier genoeg moslims maar zonder de doek. Ik woon tussen en heb altijd gewerkt met een variëteit aan culturen dus ook met moslims. Er zitten best hele aardige vrouwen tussen ook met doek om.

Je zou je vooringenomen mening toch maar van een doekie laten afhangen. Wat een armoe

gespierdespijkertje | 23-01-18 | 11:28 | 1

Nee een mening laten opdringen door een call center Pakistani dat is passed armoede, hier een doekje voor het bloeden:
https://m.youtube.com/watch?t=3s&v=cIVfrBFc5og#

Implants | 23-01-18 | 17:08

De kopvod,omdat het moet.

ceriel82 | 23-01-18 | 11:28

Het nummer van die kopvoddenmiep is 0900 - 2005005
En Theo Maassen weet waar zo’n vod voor dient.

fred1434 | 23-01-18 | 11:27

Mohammedanen denken daadwerkelijk dat zij Nederland mede hebben bevrijd en daarna ons land over hun ruggen weer hebben opgebouwd.
Van zand naar water is in de beeldvorming slechts één stap later.
De terphoofddoek.

Ernst Oosters8389 | 23-01-18 | 11:26

Zullen we ff leker vol-inclusief gaan hier? Maak er ff een meervoudig shotje van met een transgender, een KKK-puntmust, Paapse kruistorser en een Chassidische Jood erbij. Anders moet je het gewoon lekker bij de meerderheid houden: Hollandse schone, niks mis mee sinds de Gouden Eeuw.

bakermat | 23-01-18 | 11:26

Krijg deze losbandige dames ook wel eens aan de lijn ,krijg zelden of nooit een professioneel antwoord,beginnen meest met dit gesprek word opgenomen en word je doorverbonden,en later een email waarop je je vloeken kwijt kan over je tevredenheid.

gelukzoeker | 23-01-18 | 11:25 | 1

Gesprek verzandt meestal als gevraagd wordt om de naam even te spellen en ontaardt dan in een agressieve houding van de beller of belster.

SlimmeBelg | 24-01-18 | 03:36

Weg met ons. Weg met ons. Al deze shit wordt ons met reden door de strot geduwt. Men begrijpt niet dat de weerstand alleen maar groter wordt. En de acceptatie kleiner. De hekel groeit en groeit.

bigstone | 23-01-18 | 11:25

Dit is zo fout. De hoofddoek is een teken van onderdrukking. Als waterschap (semi-overheid) moet je 100% neutraal zijn. Het effect is dat wij deze onderdrukking als normaal gaan zien. En islam langzaam een onderdeel van de samenleving wordt, maar in een steeds extremere vorm. Want islam en democratie gaan niet samen.

Willemdrie33 | 23-01-18 | 11:23

Omdat water enorm rascistisch is omdat ze het niet hebben in de woestijn.

Zzzzooooffff | 23-01-18 | 11:22
-weggejorist-
Linkse allergie | 23-01-18 | 11:20 | 1

C natuurlijk, maar be zou mij ook niks verbazen dat deden ze ook nadat er ophef was over wangedrag tijdens de dodenherdenking, gewoon de geschiedenis vervalsen.

Bokito ergo sum | 23-01-18 | 11:19

Hou het maar gewoon op C dan zit je bij de simpele waarheid: deugen , deugen deugen ... Kijk ons eens tolerant zijn....
Ziek land ...

daytripper | 23-01-18 | 11:16

Mischien was het de knapste die ze daar hebben. Blij dat ik daar niet werk dan!

benjeallanggek | 23-01-18 | 11:14

Opvallend toch de verdediging hier op dit item van veel klantjes die hier waarschijnlijk nog maar kort aanwezig zijn. GS wordt al behoorlijk geinfiltreerd.

knerf | 23-01-18 | 11:13 | 8

DrumPiet | 23-01-18 | 11:30

Wat ben je toch dom of gewoon kort van memorie? Gisteren nog in de clinch gelegen over Harry van Bommel met die verse mensen hier. Nee, het gaat mij om die trollen en door de overheid gestuurde ambtenaren die hier komen. Ben jij er soms eentje want je voelt je aangesproken en bent nog niet zo lang actief hier, nietwaar?

knerf | 23-01-18 | 13:04

knerf | 23-01-18 | 13:04

"Die verse" moet zijn "diverse" Nou DrumPiet, je wordt op je wenken bediend...

knerf | 23-01-18 | 13:05

Hivemind hebt u liever

Menage00 | 23-01-18 | 15:48
▼ 5 antwoorden verborgen

Feministen maken zich liever druk om Wilders dan om hoofddoekjes. De hoofddoekjes symboliseren een wereld waar geen vrijheid mogelijk is behalve voor leeghoofden van de seksueel gefrustreerde sekte genaamd islam. Niet alleen de hoofddoekjes maar de hele islamsekte moet verboden worden en teruggestuurd naar 12.042 VC.

K. Westergaard | 23-01-18 | 11:12

Vraag me trouwens wel af hoe de discussie zou zijn gelopen als er ipv een hoofddoek mevrouw een keppel-meneer op de foto had gestaan.

Meneert | 23-01-18 | 11:11 | 3

Die kom niet eens in aanmerking. Want tè provocerend voor het islamitische deel van onze bevolking. Zou wel een aardig voorstel zijn aan dat waterschap.

knerf | 23-01-18 | 11:15

3 antwoorden:
1 met een keppeltjr kun je wel een headset gebruiken, met een hoofdoek niet zie ik, en dat is het echte probleem.
2. Ik ben niet gediend van kruisjes, keppels, hoofddoeken, klederdracht.
3. Dan was er geen discussie. Meneer was dan binnen uur al van zijn keppeltje verlost van mensen die graag mensen van keppeltjes verlossen. Wat tevens de reden is dat u nooit een dergelijke reclamefoto zult zien van een meneer met een keppeltje en dat deze zo goed als helemaal uit het straatbeeld zijn verdwenen.

RoBD=Skullfucker | 23-01-18 | 11:16

Dan had je Sil en Anja moeten horen ......

Pjotterdjotter | 23-01-18 | 14:03

Ik ga ervan uit dat deze mevrouw voor de foto heeft geposeerd en helemaal niet op het contactcentrum werkt. Als het waterschap zichzelf serieus neemt in ieder geval. Niets zo vervelend als iemand aan de telefoon te krijgen die jou niet goed kan verstaan en vice versa.

Zupschufter | 23-01-18 | 11:10 | 2

Als ik zo'n brabbelaarster aan de telefoon krijg verbreek ik meteen de verbinding.

Lupuslupus | 23-01-18 | 11:13

Aannames, aannames, aannames. De meeste moslimmeisjes praten prima Nederlands. De oude garde niet idd, en straattuig ook niet.

Menage00 | 23-01-18 | 12:01

Walgelijk! Bah.

Degebruiker | 23-01-18 | 11:07

Jammer dat je niet zonder zone hypocriete kut bedrijf kan. Ze moeten stoppen met dat geforceerde extreme islamisten liken.

Brainder | 23-01-18 | 11:06

Waar maak je je druk om denk ik dan?

je suis bier | 23-01-18 | 11:05 | 2

Om de Islam misschien?

Musset | 23-01-18 | 12:07

Musset | 23-01-18 | 12:07
LOL!

knerf | 23-01-18 | 13:06

Stelletje fakking zeikerds hier. Accepteer gewoon dat mensen met een hoofddoek al sinds de jaren '70 in Nederland wonen. Waarschijnlijk al langer dan de meeste reaguurders.
Dat ontzettend zielige gemekker om religie. Láát die mensen toch.

mrjoeri | 23-01-18 | 11:03 | 17

Hoe voelt dat nou, lekker deugen?

Carmelita | 23-01-18 | 12:07

mrjoeri
Als u mij de garantie geeft dat zij mij laten (nu en in de verre toekomst), dan laat ik ze. Die garantie kunt u mij op geen enkele wijze geven gelet op de ontwikkelingen van de afgelopen jaren. Tien jaar geleden liep er ook amper een tent rond in Istanbul. Moet u nu eens gaan kijken. Vrijheid blijheid aan mijn aars.

Rest In Privacy | 23-01-18 | 12:21

WHUT, zo lang al!!! en nog spreken ze geen Nederlands.

Master SUSU | 23-01-18 | 13:38
▼ 14 antwoorden verborgen

Ze is een een waterschap wanbetaler die een kwijtschelding komt regelen (kuch afdwingen)

Ervaringsdeskundige | 23-01-18 | 10:59 | 1

Excuses ze werkt daar ............ regelt de kwijtschelding van de betalingsachterstand voor de achterban.

Ervaringsdeskundige | 23-01-18 | 11:08

Volgenden keer wil ik wel een prachtige frisse boerka en een vriendelijke haat prediker met opengeslagen haatboek,weten we zeker waar we aan toe zijn,en kan het verzet extra groeien.

gelukzoeker | 23-01-18 | 10:58

Ik wil dat de foto onmiddellijk vervangen wordt door een Staphorster moeke !

Hebbiehemookweer | 23-01-18 | 10:58 | 1

Mag het ook een ordinaire katholieke Amsterdamse hoer zijn voor een keer?

gelukzoeker | 23-01-18 | 11:00

F: Omvolking.

Manus Olie | 23-01-18 | 10:57

Sinds Orwellongren minister van binnenlandse zakkenrollerij en omvolkingsrelaties is geworden zijn de internettrollen toegenomen. Betekent dat we het bij het juiste eind hebben met z'n allen hier.

VeelTeSteil | 23-01-18 | 10:57 | 3

Zo is het.

Lupuslupus | 23-01-18 | 10:59

Ook bij GS. Was trouwens al voor die Zweedse feeks een voorstel van een policicus of minister om meer tegengas te geven op sociale media. Ben vergeten wie het was.

knerf | 23-01-18 | 11:17

knerf | 23-01-18 | 11:17
Ze doen maar. Het is een bevestiging dat we het juist hebben en goed om te zien dat politici nog angst voor de burger hebben. Zo hoort dat namelijk. Politici horen er voor de burger te zijn, hebben veel macht en de plicht daar goed mee om te gaan. Doen ze dat niet dan hoort die angst er te zijn.

VeelTeSteil | 23-01-18 | 11:28

Ik ga voor B. Want onze geschiedenis is vals en moet herschreven worden. Maar alle hoofddoekjes op een stokje: je ziet dit steeds vaker in reclames maar ook in de nieuwsitems van de NOS: de allochtoon moet gepromoot worden. Dit kan geen toeval zijn. Vooral de NOS is druk bezig om zo gauw er iemand geinterviewd moet worden op een station bij een vertraging te kiezen voor ook een hoofddoekje of donkergetinte want alles moet een afspiegeling zijn van de maatschappij. Hoewel afspiegeling? Zijn er dan net zoveel gehoofddoekte als niet-gehoofddoekte in onze samenleving? Volgens de NOS en sommige adverteerders wel.

knerf | 23-01-18 | 10:56 | 3

Mensen met een kleurtje een podium geven lijkt me niet zo'n probleem, een hoofddoek promoten vind ik bezwaarlijker.

Rest In Privacy | 23-01-18 | 10:58

Kuifje-in-Afrika | 23-01-18 | 10:58 Beter lezen. Ik heb het over "promoten" en "afspiegeling". Als je de NOS en adverteerders moet geloven, zijn er net 5 en een half miljoen allochtonen, 5 en een half miljoen zwarten en vijf en een half miljoen blanken in Nederland.

knerf | 23-01-18 | 11:06

Kuifje-in-Afrika-Ja maar als ze die schaamlap niet dragen worden ze besprongen door slechte blanke witte onderbroeken met een gele zeikvlek erin .

gelukzoeker | 23-01-18 | 11:08

Bij Delta hebben ze door wie hun gemiddelde klantenbasis is vandaar dat hoofddoekje. ;-)

Basil Fawlty | 23-01-18 | 10:55 | 1

Eeuuh...., u bedoelt?

D-Fens_1963 | 23-01-18 | 12:29

Ik krijg net van het ministerie van waarheid een bericht door dat A, C, D, E en F nepnieuws zijn. B is dus waar.

spanarchist | 23-01-18 | 10:54 | 3

Ja, want volgens BIJ1 moet onze geschiedenis herschreven worden. Dus geen Oosterscheldekering zonder Marokkanen.

knerf | 23-01-18 | 10:58

knerf | 23-01-18 | 10:58
Bij1 heeft de handen vol om de eigen geschiedenis telkens te herschrijven, geloof ik.

Schoorsteenveger | 23-01-18 | 11:07

Schoorsteenveger | 23-01-18 | 11:07

Haha... of te verdoezelen en het er liever niet over te hebben.

knerf | 23-01-18 | 11:19

Rick heeft een punt. Als de dame in kwestie zonder hoofddoek er zit is het geen probleem. Geloof is prive bet zoals andere bepaalde zaken je achter gesloten deuren bezigt.

EmilioEsteves | 23-01-18 | 10:54 | 2

Eens.
Of tijdens een role play event als elk ander willekeurig sprookjesfiguur verkleed.
Want het is allemaal verzonnen onzin.

ZeMissiz | 23-01-18 | 11:01

ZeMissiz -Zou ik weer niet durven beweren.

gelukzoeker | 23-01-18 | 11:15

We zijn zo ongelofelijk links en inclusief geworden dat we niet meer doorhebben hoe absurd dit is in Nederland.

Bvdb | 23-01-18 | 10:53 | 2

Wat een onzin, mag je dan een moslima niet gebruiken in beeld omdat blanke (ja, dat wel, blank) daarvan over de rooie gaan. Je kan overal een punt van maken, die mensen leven hier gewoon en ze is gewoon aan het werk, en op de biblebelt zien ze er ook niet uit met die sokken en grijze mutsen. Daar mogen ze van hun vent helemaal niet aan de bak.

Menage00 | 23-01-18 | 11:50

@Menage00 | 23-01-18 | 11:50
En waarom dan niet een foto van een neonazi met een uniform uit WOII gebruiken? Het hoofddoek kun je zien als het uniform van de gewelddadige ideologie die islam heet.

kortebroek | 23-01-18 | 12:30

De laatste keer dat van Oef met een waterschap heeft gebeld was ergens in 1982. Wie belt er nou met Het Waterschap ? En zeker als je weet dat je een moslim aan de lijn kunt krijgen.

van Oeffelen | 23-01-18 | 10:53 | 2

Dat zat ik mee ook af te vragen, kan me niet heugen wanneer ik voor de laatste keer contact had met het waterschap. Er komt water uit de kraan en dat kost een paar centjes, iedereen blij.

Berbaar | 23-01-18 | 11:16

van Oeffelen- Ik wel ,word daar heerlijk opgewonden van,of je t nou gelooft of niet.

gelukzoeker | 23-01-18 | 11:19

"Bij ons krijg je geen Zuid-Afrikaan, of Indiër aan de lijn, maar een echte Hollandse!
-bewijs: hoofddoek"

Nuchternederland | 23-01-18 | 10:52

Als je op klederdracht zoekt zie je ook allemaal hoofddoeken... Zijn dat ook moslims dan? Zolang ze niet opneemt met "de in allah gelovende callcenterdame van t waterschap" wordt je er helemaal niet mee geconfronteerd. Ik ben geen fan van islam, maar dit is echt een haar in de boter vinden.

atreidez | 23-01-18 | 10:50 | 5

Ik zou toch raar opkijken als op een dergelijke foto een dame met, zeg, een Spakenburgs uniform zou opduiken. Dat wordt bij mijn weten nooit gedaan. Er zijn enclaves genoeg in Nederland waar traditionele klederdracht ("autochtone, patriarchale, witte, door het specifieke cultureel archief bepaalde klederdracht" zal dat nu wel heten) met liefde en zorg wordt gekoesterd, maar dan nog zitten de telefonistes bij instanties en bedrijven niet met die uniformen aan achter de telefoon, laat staan dat men het opportuun vindt om ze zo op de foto te zetten. Dus ja, als er dan plots een foto langskomt met een Allah-uniform, dan wéét je gewoon dat hier een of andere deugmans actief is geweest, dat hier doelbewust en met volle overgave beslist is om dat uniform op de foto te slingeren. Een statement dus, een gewild statement. Geen toeval. "Wij vinden dat er een vrouw met een hoofddoek op de foto moet." Als de bevolkingsopbouw in Nederland zodanig zou zijn dat random, per toeval, degene op de foto een hoofddoek draagt, of een keppel, of een vergiet, of een puntmuts, dan zal niemand daarover vallen. Het is juist omdat we weten dat dit niet het geval is, dat we ons ergeren aan de deugers die dit menen te moeten doen.

Schoorsteenveger | 23-01-18 | 11:05

Schoorsteenveger | 23-01-18 | 11:05
Helemaal met je eens. Het gaat niet om "afspiegeling", het gaat om "promoten". Er wordt de indruk gewekt alsof moslims nu een derde van onze samenleving uitmaken. Maar het kan zijn dat het waterschap, in het kader van de omvolking, een vooruitziende blik heeft.

knerf | 23-01-18 | 11:11

knerf | 23-01-18 | 11:11
En degenen die zo nodig willen afspiegelen zijn in feite degenen met de spiegeltjes en de kraaltjes, de missionarissen die het Goede over de aarde willen verspreiden.

Schoorsteenveger | 23-01-18 | 12:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat een gezeur, ze is toch aan het werk. Meneer moet een hobby.

Menage00 | 23-01-18 | 10:49 | 5

Ik vrees dat zeiken om te zeiken meneer's hobby is.

Berbaar | 23-01-18 | 11:13

Maar graag zonder hoofddoek, geen geloof tijdens werk, je zit er om te werken en niet je geloof uit te dragen.

gato | 23-01-18 | 11:20

Lupuslupus moet ook een hobby. Wat een zout op slakken zeg, Aluhoedje op.

Gato. Grondwet, zeur niet. Het is geen visuele functie.

Menage00 | 23-01-18 | 11:57
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
gestoptmetroken | 23-01-18 | 10:49 | 1
-weggejorist-
GifKikkert | 23-01-18 | 10:49 | 2

Gevalletje, je weet dat ze er zijn maar je hoeft ze niet te zien.
Als ik ze wil zien nee als men ze wil zien had beeldtelefoon (Hallo Chriet) wel een echte doorbraak gehad.
Ik hoef niet te weten wie de telefoon oppakt en het interesseert mij ook niet.
Los mijn problemen op en als je als Turk Marokkaan of buitenlandiër in ZuidAfrika/Suriname na een ABN cursus mij te woord staat so what, Ziggo doet dat ook.
Maar dit is mindcontrol door zo'n beeld te schetsen.
Wat is er mis met het beeld van een callcenter wat Google aan plaatjes laat zien?

Johan_Voorhaar | 23-01-18 | 10:48 | 2

Oh, want Skype en Facetime bestaan nog niet.

Hem | 23-01-18 | 10:50

@hem Facetimen met de overheid, nog nooit van gehoord

Menage00 | 23-01-18 | 15:51

Wees blij. Ze heeft een baan en spreekt blijkbaar voldoende Nederlands en enkele vreemde talen. Of zie je haar liever achter de kinderwagen en in de bijstand?

Sunir | 23-01-18 | 10:48 | 1

Je weet niet of ze daar werkt of dat het een model is. Dat laatste zou overigens helemaal verwerpelijk zijn.

Graaisnaaiert | 23-01-18 | 14:56

Rick Timmer heeft gewoon helemaal gelijk.
Ik wens ook een neutrale (semi-) overheid. Mijn aversie tegen hoofddoeken neemt de laatste tijd steeds meer toe. Een hoofddoekje is een opdringerig advertentie (uithangbord) van een haatverspreidende ideologie die overal waar zij woekert zeer veel ellende haat en leed veroorzaakt. Ik wil daar zo min mogelijk met deze achterlijkheid geconfronteerd worden.

DhrFukalla | 23-01-18 | 10:47 | 5

Blijf binnen en vermijdt elk contact met de buitenwereld.
Toedels!!

Berbaar | 23-01-18 | 11:25

Berbaar | 23-01-18 | 11:25
Er zijn ook mensen die moeten werken, en niet zoals u heel dag thuis kunnen zijn.

obzzcure | 23-01-18 | 11:37

Het zijn praktisch nooit de vrouwen waar je last van hebt. Die laten je gewoon met rust. En zoniet, dan zijn het vaak degene zonder hoofddoek die achterlijk doen.

Ik heb een oppas met een hoofddoek, prima meid, ik beoordeel liever op een individu die bereidt is aan de bak te gaan.

Menage00 | 23-01-18 | 11:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Waar komt deze allergie jegens andersoortige mensen toch vandaan? Jullie mond loopt over van liberale waarden, vrijheid en gelijkheid, maar een fotootje als dit is al too much. Facistische honden blijven facistische honden, ongeacht welke woorden ze gebruiken om hun achtelijke ideologie te verbergen. Respect voor het waterschap om geen onderscheid te maken in mensen op basis van levensbeschouwing!

terrormannetje | 23-01-18 | 10:46 | 8

@terrormannetje na doorlezen van alle reacties tot nu toe kan ik u mededelen dat u de enige bent die zijn opponenten voor "honden" uitmaakt. Zelfs al zou u in de kern gelijk hebben, dat heeft u overigens naar mijn bescheiden mening niet, zijn het dit soort scheldwoorden die het voor mensen die andersdenkend zijn dan u onmogelijk maakt om met u een redelijke discussie te voeren. Soms probeer ik het nog wel, hoe naïef, en elke keer gebeurt hetzelfde: ik word voor nazi of hond uitgemaakt. Misschien is het voor u goed om te weten dat u en de uwen zo niet bijdragen aan het veranderen van mijn mening maar deze wel verharden.

RoBD=Skullfucker | 23-01-18 | 11:11

Sinds onze bovengestelden deze mensen bovengesteld hebben.

gato | 23-01-18 | 11:22

Deze lay-out van de website zal toch wel eerst gepasseerd zijn bij het management en de marketing/PR afdeling. De voors- en tegens afgewogen te hebben is dus besloten om onderscheid te maken door een specifieke uiting van een specifieke levensbeschouwing onderdeel te laten zijn van hun voornaamste communicatiemiddel. Je kletst al net zoveel onzin als je alter ego Berbaar.

Moresnetunited | 23-01-18 | 13:06
▼ 5 antwoorden verborgen

Waterschappen zijn publieke bestuursorganen in een seculiere staat, ergo strikte scheiding tussen kerk en staat. Als je dan toch zo nodig moet promoten dat je vrijheid van religie op de werkvloer toestaat, kies dan voor een dame met een leuk kruisje aan een ketting, of een dikneus met een keppel. Kies wmb voor zo’n happinez doos die bij de gamma een tuinbeeld van boedda heeft gekocht en wierook brand bij de yogha. Maar kies in geen geval voor de adoratie van een geweldsverheerlijkende, homofobe en vrouwenmeppende pedo in wiens naam een deken van terreur over de westerse wereld en het midden-oosten wordt gelegd.

Zeddegeizot | 23-01-18 | 10:45 | 2

Zeddegeizot - Ze willen de Nederlanders goed duidelijk maken dat dit landje al totaal naar de verdommenis is en nog verder gesloopt zal worden.

gelukzoeker | 23-01-18 | 10:47

Het is de bekende Dweil waarmee gedweild wordt omdat de kraan al te lang openstaat.

Hebbiehemookweer | 23-01-18 | 10:52

Maak je niet druk man. Geef wegkijkers en deugprekers geen munitie tegen 'domrechts'.

Dit is net zo achterlijk als Bij1-achtigen die janken over teveel 'witheid' op een foto.

raskol | 23-01-18 | 10:45 | 2

Mee eens. Ik denk dat dat vrouwtje daar ook echt werkt. Misschien wel als enige telefoniste. Het is dan logisch dat zij op dat fotootje komt. Gewoon zoals ze er elke dag uitziet.

hoejeheette | 23-01-18 | 11:20

Het is gewoon pesten.

gato | 23-01-18 | 11:23

Als er een hoogblonde Arier was afgebeeld hadden alle Sylvana's van deze wereld ook weer schuimbekkend aan de lijn gehangen. Het is nooit goed.

van Oeffelen | 23-01-18 | 10:45 | 2

Een negert met een dweil op zijn kop dan.

Hebbiehemookweer | 23-01-18 | 10:53

Zolang het niet met een zwabber is....
Dat lijkt wee te veel op een rastafari....

InAnumPerRegimine | 23-01-18 | 11:18

Of geen geloof zichtbaar, of alle, maar geen voorkeursbehandeling voor de zandbak.

dr Rechts | 23-01-18 | 10:44 | 2

dr Rechts-Geeft een goed beeld van de ondergang van dit inmiddels bestuurt graftakkenland. Heel Islammerdam lacht waar Nederland huilt.

gelukzoeker | 23-01-18 | 10:51

U bent van het kaliber Anne-Fleur Dekker, waarbij iedereen op de foto moet of helemaal niks? Net alsof een blonde stockfoto geen nep Amerikaan is en representatief.

Menage00 | 23-01-18 | 11:54

Omdat we net als het tegenhouden van het water ook de islamisering tsunami moeten weerstaan? Iets in die richting?

GroetenVanUrk | 23-01-18 | 10:44

Onderwerping aan de islam. Ook niet heel gek dat dit gebeurt als de letterlijke betekenis van islam onderwerping is. Beetje alsof je verbaasd gaat lopen doen dat er geen water uit een pak melk komt.

VeelTeSteil | 23-01-18 | 10:44 | 1

lol. Mooi voorbeeld.

Lupuslupus | 23-01-18 | 10:58

Beetje hetzelfde als je naar de wc moet en je zegt ik ga plassen.... ook teveel informatie....

ergveelstijl | 23-01-18 | 10:44

F. Met de groeten van d66

Bali Lovert | 23-01-18 | 10:44

Omdat ze willen laten zien dat ze de goedkoopste zijn door domme lage loners in dienst te nemen.

metagod | 23-01-18 | 10:44

Er wordt met die foto meer informatie dan nodig is de wereld in geslingerd. Liever niet.

ergveelstijl | 23-01-18 | 10:43

Dat doekje is een geluidsdemper omdat de mensen zo hard door de telefoon schreeuwen.

Premier Trutte | 23-01-18 | 10:43

De enige juiste vraag is: waarom bestaan Waterschappen als aparte instanties, met websites, verkiezingen en de hele mikmak? Waarom zijn dat niet gewoon afdelingen, zoals de plantsoenendienst?

John McClane | 23-01-18 | 10:43 | 2

Omdat er dan niet zoveel onnodige managers onnodige vergaderingen in dure hotels kunnen houden.

2voor12 | 23-01-18 | 11:03

Omdat dat de enige manier is, om half Nederland veilig te stellen, tegen het water.
Als deze veiligheid in de beleidsafweging, moet concurreren met linkse hobby's, dan kunnen we beter meteen allemaal verhuizen naar de Veluwe en Limburg.

Janas | 23-01-18 | 11:30

We leven gelukkig in een land waar iedereen vrij is te geloven wat hij/zij wil. Zijn/haar geloof mag je ook uiten op de manier waarop jij dat wilt (mits je binnen de grenzen van de wet blijft).

Maar goed laten we nu allemaal een werkende, belasting betalende dame gaan afzeiken die er in mijn optiek keurig uit ziet. De een heeft een hoofddoek de ander een piercing of tatoeage mag ik mijn mening over hebben maar iemand op een grote landelijke pagina gaan afzeiken gaat mij te ver.

Socialis_tot_de_kist | 23-01-18 | 10:43 | 3

Begrijp het nou, meneer Timmer werd zomaar "geconfronteerd" met een mevrouw die een doekje om haar hoofd heeft.
De horror dat moeten we niet willen met z'n allen toch.
Denk aan de kinderen!!!

Berbaar | 23-01-18 | 11:04

Berbaar, zeur niet. Zeker in deze tijd komen uiterlijke kenmerken van loyaliteit aan de ISlam bijzonder onprettig over. Als u dat niet kunt of wilt begrijpen moet u toch maar eens wat vaker het nieuws volgen.

Graaisnaaiert | 23-01-18 | 14:48

De vrouw van Berbaar loopt zelf rond in een tent met brievenbus. Moet van Barbaar.

Bijtendehond | 23-01-18 | 18:25

Je zou haar moeten testen op www.headsethotties.com op "perceived helpfullness" doe ik al jaren met de headset hotties op klantsites.

trip666 | 23-01-18 | 10:42 | 1

Delen via Stumbleupon en Digg. We wanen ons weer even 10 jaar terug in den tijd.

VeelTeSteil | 23-01-18 | 10:50

Plaatjes van een hoofddoekmevrouw zijn ruim beschikbaar. Is een overvloed van. Iedereen wil propaganda plaatjes van lachende vrouwen met een hoofddoek die keihard aan het werk zijn in publieke functies.

Dutchbeaurouge | 23-01-18 | 10:42

Oei! Rick Timmer wordt "geconfronteerd" met een geloofsovertuiging. Toch lijkt Rick Timmer me iets te oud om een sneeuwvlokje te zijn.
Gaat het weer een beetje, meneer Timmer?

John McClane | 23-01-18 | 10:41

Ben wel benieuwd naar het antwoord op meneer Timmer zijn terechte vraag.

Meneert | 23-01-18 | 10:40

Ach, mensen als Rick Timmer. Matig huwelijk, chronisch ontevreden, ruzie met de buurtkinderen over voetbal op het pleintje, verkeersregelaar, overheersend op verjaardagen en altijd nummer twee.
Geen wonder dat je dan zo'n tweet de wereld inslingert.

DrumPiet | 23-01-18 | 10:40 | 5

Ach Drumpiet, Geen huwelijk, doet zich tevreden voor maar in werkelijkheid houdt antidepressiva hem op de been. Bemoeit zich met allerlei zaken waar niemand op zit te wachten, er komt geen mens op zijn verjaardag.
Geen wonder al die irritantie reaguursels die hij de wereld inslingert.

Croxifoxio | 23-01-18 | 10:44

Meneer is Timmer is onlangs gestopt met roken, tsja dat irriteer je je al snel aan helegaar niks. Lagaan die droeftoeter!

Berbaar | 23-01-18 | 10:59

@Berbaar Je ergert je ergens aan, niet irriteert.

Croxifoxio | 23-01-18 | 11:11
▼ 2 antwoorden verborgen

F Om bepaalde groepen te motiveren wél de rekening te betalen.

Croxifoxio | 23-01-18 | 10:39

Als je Arabisch spreekt kan je haar ook daadwerkelijk verstaan.
Maar even serieus: wat weten die woestijnmensen nou van water?

keestelpro | 23-01-18 | 10:38

Dat kan alleen maar C zijn!

vluchtelingallergie | 23-01-18 | 10:38

Tja, waar laat je zo gauw een poetslap als de telefoon gaat?

Pedronegro | 23-01-18 | 10:38

Is heel handig van bedrijven en overheden. Zodra je kwaad wordt omdat ze je met een kluitje in het riet willen sturen kunnen ze het snel op discriminatie van jouw kant gooien. Hoeven ze ook niet meer te helpen.

2voor12 | 23-01-18 | 10:37

Welkom in de "inclusief" maatschappij: of je het nu leuk vindt of niet, slikken zul je.

spinselsinjehoofd | 23-01-18 | 10:36

omdat overheden heel graag minderheden voortrekken.
idioten!

pejoar | 23-01-18 | 10:36

Adverteert??? Huh?
Is toch gewoon shot van hun website?
Staat mevrouw trouwens prima dat hoofddoekje.

Berbaar | 23-01-18 | 10:35 | 4

U vergeet te vermelden dat Rob Timmer op Twitter toch wel een érg legitieme vraag stelt. Namelijk, waarom nietsvermoedende klanten met de geloofsovertuiging van de doekdraagster moet worden geconfronteerd. Oh wacht, het dragen van een kopvod heeft natuurlijk niets met de ieslaam te maken. Gelukkig bent u de enige die dat zo helder ziet.

Nivelleermarionet | 23-01-18 | 10:42

Een boerka had haar nog beter gestaan.

knerf | 23-01-18 | 10:50

@knerf | 23-01-18 | 10:50

Een kliko ook...

Bill le Koek | 23-01-18 | 17:13
▼ 1 antwoord verborgen

Omdat het trending is je bedrijf te presenteren met een hoofddoek moslim. Zo laat je zien dat je voor de multiculturele samenleving bent, ofzo.

Klutskwijt | 23-01-18 | 10:34 | 3

En dat vangt natuurlijk de nodige subsidie.

Klutskwijt | 23-01-18 | 10:35

Is inderdaad de trend overgenomen van de diversiteitsdwang die via de NPO dagelijks op het scherm te zien is.
Afspiegeling van de samenleving, blah, blah blah, zou iets inzitten als je onder samenleving alleen Amsterdam en nog een paar grote steden verstaat
Dit is nu precies wat ons wijsgemaakt word.
De laatste weken waren er in het NOS journaal 2 algemene items over het onderwijs, in beide items werden hierbij beelden van schoolklassen getoond.
In beide schoolklassen waren uitsluitend donkere en moslim leerlingen te zien.
Mijn tante in Maria Hoop(klein dorpje in zuid-limburg)vroeg zich ongerust af of ze iets gemist had was ze opeens in een ander land wakker geworden?
Afspiegeling van de samenleving?
Laat me niet lachen!

Rest In Privacy | 23-01-18 | 11:04

@Annetje1964 | 23-01-18 | 11:04
Niet alleen de NPO. Ook op Facebook valt me dit op. Je kan GIFjes in je berichten zetten. Als het om personen gaat zijn de bovenste plaatjes steevast degenen die zwarte mensen bevatten.

spamtarget | 23-01-18 | 14:24

Om het gelijk van H.M.van Randwijk te bevestigen.

kommabijmebinnen | 23-01-18 | 10:34

Waterschap-badmuts?Het zou om een zwembad kunnen gaan.

flesje | 23-01-18 | 10:33

Om dezelfde reden waarom de enig aanwezige hoofddoek in tv-programma’s prominent in beeld komt. Het is een excuusneger, maar dan anders. Een excuusdoek.

Nivelleermarionet | 23-01-18 | 10:33 | 1

En die ook nog geregisseerd wordt. (Ze heeft vast een oortje in, dat zie je toch niet onder die stofdoek)

Bijtendehond | 23-01-18 | 18:22

Met een hoofddoek verbind je.
Een lek waterhoofd?

Nuchternederland | 23-01-18 | 10:32 | 1

LOL

Lewis Lewinsky | 23-01-18 | 17:13

Toch eentje die werkt.... zie het ook eens positief

Fatwabuster | 23-01-18 | 10:31 | 2

Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. Maffiamannetjes die het front van de stedelijke vuilophaaldienst beheren werken ook.

spamtarget | 23-01-18 | 14:23

eentje die voor een foto doet of ze werkt...

Ceevoo | 24-01-18 | 02:37

als het nu het zandschap was...

ivanhoe bergs | 23-01-18 | 10:30 | 1

Simpel. Contract opzeggen, en ander waterschap nemen . Oh, wacht even, is openbaar orgaan.....
Kamervragen lijken mij wel weer gepast hier.

BenPakdee | 23-01-18 | 11:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken