Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pegidapaupers en AFA-tuig marcheren door Enschede op nazimuziek

BROEIERIGE NAZOMERZONDAG IN ENSCHEDE! Het hele dorp is in rep en roer. Want Pegida en hun internationale vrienden van "Fortress Europe" marcheren daar vanmiddag, en de demonstratievrijheid hatende linksfascisten van AFA willen ze uiteraard niet laten lopen. Noodverordening van kracht. De politie heeft speciale aanhoudingskaarten voor rompslompvrij snelrecht. De eerste arrestant is al opgepakt en het is een AFA-Mof. Tubantia heeft een LIVEBLOG. En helaas, de Pegidapaupers hebben een naziband meegenomen voor muzikale omlijsting op - oh ironie - Boulevard 1945. Zucht. Kaalkopperige sneululletjes. Koop als zondagstokkie gewoon een kaartje voor het relvak van je lokale voetbalstadion als je de opgekropte adhd van een week slavenarbeid er uit wil joelen. Dat is beter dan zinloos marcheren tegen spookbeelden op de klanken van neonazimuziek terwijl je de glazen van een goeie migratiediscussie nog verder ingooit omdat je elke linksdragende deuger gratis kwasten aanreikt waarmee ze iedere islamcriticus en opengrenzenbevrager achter de voordeur van het extreemrechtse hokje te kunnen schilderen. Andersom maakt de politie ook van een zoemende mug een marcherende olifant door met veel ME-machtsvertoon op straat aanwezig te zijn. De lokale MSM hebben ondertussen bejaarden gevonden die het allemaal 'heel griezelig' vinden dat mensen van hun demonstratierecht gebruik maken. De toon is weer gezet. Social: Politie hier, AFA daar, toeschouwer Nody grinnikt hierzo zijn timeline vol en de algemene tweets over #enschede staan na de breek (tevens handig voor de stand FC Twente - FC Utrecht). Wij geloven het verder wel met die marginale mars voor geestelijk minderbedeelden met een grote muil. On both sides, mind you. Both sides. UPDATE: JAWOHL Auseinandersetzungen!

Social

Reaguursels

Inloggen

Verrek.. ik kocht gistermiddag een soepje, en zag pas toen ik weer thuis kwam dat het halal was.......
Het was dan ook echt niet te vreten.
Zonde van het geld.
Laten we die troep maar slijten aan de mafklappers van Mohammed, maar doe me een lol en zorg ervoor dat ik niet ongewenst dat soort rommel voorgeschoteld krijg.

mallekater | 18-09-17 | 13:29
-weggejorist-
VOTLook | 18-09-17 | 10:52

Moet ik hier nou echt een keer de knuppel gooien? Er bestaat geen extreem rechts. Een verzinsel van links, met Hitler willen we niet geassocieerd worden. Nationaal Socialisme, kinders. Dat was Hitler. Nu noemen ze zichzelf internationaal socialisme. Dat is schokkend anders. In mijn beleving was Hitler best wel internationaal bezig.

Smarties | 18-09-17 | 10:41 | 1

Die knuppel had ik hieronder ergens al gegooid, maar ik gooi 'm met plezier nog een keer, met extragraties bonuscontent.

Er is een reden dat er altijd gesproken wordt over "nazi's" (waarin 'socialist' niet meer te herkennen is) en bijna nooit voluit over nationaalSOCIALISTEN. Hitler was namelijk zo links (en revolutionair) als wat, maar de socialistenfamilie schaamde zich uiteraard voor dit bruine schaap. Men greep dus na WO2 gretig het nationalistische deel van de nationaalsocialistische ideologie aan om Hitler in het rechtse hokje te stoppen. Want nationalisme=conservatief=rechts (zei men). Op die manier is na WO2 'nationalisme' gekoppeld aan 'racisme' en daarmee 'racisme' impliciet aan 'rechts', waar 'rechts' oorspronkelijk enkel stond voor 'conservatief' en 'nationalisme' helemaal niet per defintie voortkomt uit racistische denkbeelden.

Rassenleer en eugenetica (want daar hebben we het feitelijk over bij de nazi's als het gaat over het racistische element van de nazi doctrine) waren vóór WO2 zelfs algemeen geaccepteerd! Rassenleer was het gebied van de theosofie en had helemaal niks met racisme of 'rechts' te maken. De nazi's ontwikkelden echter hun eigen verwrongen wél racistische variant: Ariosofie, waarin de Ariërs het vermeende superras waren.

Eugenetica (grof gezegd het weg fokken van gebreken) werd voor WO2 gezien als wetenschappelijk en vooruitstrevend (=progressief=links); de nazi's waren niet de enigen en ook niet de eersten die zich er mee bezig hielden. Wel waren ze de enigen die het proces actief een handje hielpen door enerzijds het Lebensborn-programma en anderzijds het uitmoorden van alles wat in hun ogen zwak (gehandicapten, zwakzwinningen), inferieur (Joden, Roma) of nutteloos (homoseksueel) was.

Ik ben het echter niet helemaal met je eens v.w.b. nationaal/internationaal. Hitler beoogde geen wereldwijde socialistische revolutie, hij was echt puur gericht op het Duitse/Arische rijk. De eerder genoemde ariosofie (ook wel 'nazimystiek' genoemd) lag daaraan ten grondslag. Het internationale zat 'm dus vooral in het uitbreiden van de Lebensraum en het verenigen van de Arische broedervolken.

Jezus van Nazareth | 18-09-17 | 13:22

Het over één kam scheren van AFA en Pegida door niet-links vind ik net zo irrationeel als het steunen van de vrouwonderdrukkende islam door linkse feministen.

kempenaer | 18-09-17 | 10:27 | 1

Klopt idd niet. Waar Pegida zich aan de regels houdt ( een cynicus zou zeggen: omdat ze ook wel weten dat bij overtreding de Diversiteit Beats Competence-politie op hun dak krijgen) hebben de zwarthemden van Antifa lak aan de rechtstaat die hun uitkeringen en colleges betaalt. Bleek ook nu weer, in plaats van in het voor hen gereserveerde terrein te demonstreren gingen ze weer ruzie zoeken, droeftoeters van D66 voorop.
Positief puntje was dat dit keer de traditionele pershindering niet door Antifa leden gepleegd werd maar door geimporteerde vredesactivisten die Nederland zo erg vinden dat ze hun Dubbele Paspoort Privilege alleen gebruiken om te zieken.
Overigens zijn er meer overeenkomsten tussen feministen en islam dan men wellicht zou denken, beide gaan er bijvoorbeeld van uit dat mannen bij het zien van alle vrouwen meteen hitsig worden en dat de vrouwelijke (hetero)seksualiteit verdacht is. En het is natuurlijk een leuk verdien model, de opvang gerund door feministen wordt al sinds jaar en dag voornamelijk bevolkt door slachtoffers van islam gerelateerd geweld (zie het onthutsende rapport van de Nationale Ombudsman inzake). Maar net zoals destijds Hirsi Ali is ook Femmes 4 Freedom nu een roepende in de woestijn.

Knoeperd | 18-09-17 | 11:19

Links tuig schaart zich aan de kant van de moslim nazi extremisten.
Hoe duidelijk wil je het nog hebben. De NSB"ers van tegenwoordig.
Ik vraag me af of die schreeuwende moslim straks een keer een biertje gaat pakken met zijn nieuw verworven linkse virenden. Ze delen ook zoveel standpunten samen. Ze hebben nog een hoop na te keuvelen.
Man wat zijn die linkse gasten dom.
En er tegenover een klein groepje demonstranten voor Pegida.
Ik stond erbij en ik keek er naar. Het lijkt een ver;oren zaak.

klinkklaar | 18-09-17 | 10:02 | 1

Typische is dat als Neo Nazi's ook maar een werkende hersencel hadden, ze islamiet zouden worden. Kunnen ze dezelfde groepen blijven haten en beschimpen - Koran gepreek is een en al 'Yahud' (jood) dit en Yahud dat bijvoorbeeld - maar dan zonder in de problemen te komen, en met bescherming door de zwarthemden van Antifa en andere gepriviligeerde witte mensen.
En mochten ze te gehecht aan bier zijn kunnen ze altijd nog de Kerk van Adolf oprichten, al zijn ze waarschijnlijk te blut voor wederom gewaden van Hugo Boss. Al is er dan het risico dat het OM zich dan WEL de veroordelingen van de (religieus geinspireerde) jodendom haat van de Goerree's herrinerd.

Knoeperd | 18-09-17 | 11:28

Laten we niet vergeten dat beide groepen uit de anus komen die we zelf hebben geschapen; in het bijzonder links NL.

metagod | 18-09-17 | 09:18

Kinderachtige Pegida lul die tegen extreem rechts aan schuurt en de lieve jongen speelt, schizofrene en gewelddadige links fascisten met rood aangelopen agressie koppen zoals we ze kennen en haat baarden die oproepen tot Jihad, wat ik nog miste in de beelden zijn de neo feministen die religieuze vrouwenhaat steunen middels agressie en geweld.
Wat een treurigheid van alle kanten .

Castor12 | 18-09-17 | 09:06 | 1

Correct.

ger1306 | 18-09-17 | 11:44

Die afa figuren:waarom mogen die mensen niet douchen?

p17266141 | 18-09-17 | 08:52

"Grappig" hoe links niks tegen die hakbar schreeuwende IS-fanboy zegt. Totaal geschift dat soort lui.

Is dit nog nieuws? | 18-09-17 | 08:20

Dit heeft George Soros weer een aardig centje gekost om zijn extreemlinkse leger bruinhemden wederom in te zetten tegen het woord van vrijheid van meningsuiting.

Jodelahitee | 18-09-17 | 08:08

Nog zoiets: Een demo is een recht, een evenement niet. Dus: Is er een podium? Zo ja, waarom heeft de gemeente dat toegestaan? Zo nee, waarom lult iedereen dan over een neonazi band?

omanders | 18-09-17 | 07:51

Over welke ban gaat het precies? Om een of andere reden kan ik dat nergens vinden. Ben ik de enige die dat verdacht vindt? IS er wel een nazi-band door Pegida uitgenodigd?

omanders | 18-09-17 | 07:33

Les extrêmes se touchent.
AFA en Pegida, tuig uit een en dezelfde pot bagger.

mallekater | 18-09-17 | 06:31 | 2

Precies.

Bigi Bana Boy | 18-09-17 | 08:14

Maar over welke band gaat het nu?

omanders | 18-09-17 | 08:43

Dacht dat het niet erger kon.
Je kijkt het filmpje en ja hoor het kan nog veel erger.
felix woudenberg hebben ze een megafoon gegeven.
Half Enschede doof en de andere helft meld zich morgen bij de GGZ.

captain-caveman | 18-09-17 | 03:17

Tweet van Sharon Dijksma in de trant van dat in mijn stad Enschede. Beste Sharon dat is nu de huidige situatie in het land. Beste Sharon kom alsjeblieft op voor Aboutaleb's en de Arib's die als een stuk vuil worden behandeld door eigen achterban uitgekotst. De positieve voorbeelden hoe het ook kan. Maar volgens Denk zijn deze mensen hun nest aan het bevuilen worden ze misbruikt door de "witte" politiek. Dat zegt heel veel over het gedachtegoed van Denk. Dat is eng.

franck7020 | 18-09-17 | 02:01

Ik mag die Pegida-kerel wel. Hij heeft ballen.

Wachtmeester R | 17-09-17 | 22:42 | 3

Mee eens, Erwin is een topvent.

Flounder | 18-09-17 | 00:00

Ballen heeft hij zeker. Volgens KAFKA is het echter een wapenhandelaar met zeer onfrisse connecties in het extreem-rechtse milieu. kafka.nl/nederlandse-pegida-activist-...
Wat er in werkelijkheid waar is van deze aantijgingen laat ik aan de lezer zelf over. Maar gezien het assortiment van Der Hollander is de titel 'wapenhandelaar' i.e.g. zwaar overtrokken en verder zie ik een hoop aannames, suggestieve foto's, vermeende verbanden en beweringen zonder bewijs. Als je een still van een Youtube video kunt plaatsen, kun je ook een link naar de video zelf plaatsen (zodat ik zelf kan horen wat de man daar zegt) en voor screenshots koop ik niks.

Dit is echter wel het soort propaganda die maakt dat verdwaasde jonge idealisten verworden tot een soort gutmensch-speech roggelende Sméagols. Zie Felix Woudenberg, die hard op weg is in Gollum te veranderen. Volkert van der Graaf had de ring voor hem vermoed ik...

Jezus van Nazareth | 18-09-17 | 00:59

Denk niet dat Felix schieterig wordt, daar geniet hij teveel van de aandacht voor zijn persoontje voor (zie Gooi en Eemlander) en momenteel kan hij nog babbelen met EU bobo's (Dagelijkse Standaard ). Idem ditto kladderjuicher Stijn Wenders (die overigens niet alleen voor D66 actief is maar ook voor Rutte's clubje. Linked is your friend) en eveneens wel lijkt te denken dat D66 voor Duikvereniging Raqqa staat.
Je ziet trouwens wel telkens dezelfde figuren terugkomen, zie bijvoorbeeld PowNed 6 feb 2016 te Amsterdam. Geringeloorde gast uit de foto etc. Vergis ik me trouwens of was dat Peike S (zwarthempje dat voor zijn reltoerisme nu in Duitsland mag brommen) die de traditionele persmishandeling destijds verzorgde? Al lijken al die knotbaarden op elkaar (of is dat een racistische opmerking voor een gepigmenteerde?)

Knoeperd | 18-09-17 | 01:46
-weggejorist en opgerot-
Cruseeder | 17-09-17 | 22:24 | 1

Met demo's van Pegida is het hetzelfde als met terreuraanslagen gepleegd door moslims. Slechts enkelingen doen het, maar er staan stilzwijgende miljoenenmassa's achter die er in hun hart meer dan 200 procent achter staan.

Turbocharger | 17-09-17 | 22:01 | 1
-weggejorist-
Dirty-Harry44 | 17-09-17 | 23:15

Blijft vreemd dat de media altijd spreekt over extreem rechts (terecht) maar zelden over extreem links. Waarom noemen we met bivakmutsen en boksbeugels lopend tuig die het recht op demonstreren verstoren antifacisten? Laat de media deze groep ook eens benoemen voor wat ze zijn.

Arijane | 17-09-17 | 21:37 | 1

De zwarthemden van Antifa's zijn een mengelmoes van verdwaalde krakers en (met name in Amerika) hypergepriviligeerde studentjes, beide zo blank als koffieroom (iets wat ook de minder geborneerde Antifa's opvalt, zie bijvoorbeeld hun verslagen nav de barcelona aanslagen, bedoel Charlotville).
Overigens zou bij de Berkley demonstratie nav Ben Shapiro vorige week een vrouw door Antifa zijn neergestoken.
In zijn algemeenheid zou er veel, VEEL meer aandacht voor het geweldadige optreden tegen persvertegenwoordigers door de zwarthemden van Antifa moeten worden gegeven. Dat de MSM zelfs DAT te moeilijk vind is ronduit schandalig.

Knoeperd | 18-09-17 | 01:58

Mens dat zo hard blèrt dat ze haar uitstaande megafoon niet eens nodig heeft.

RenHoek | 17-09-17 | 21:25 | 4

Ja, het is een linkse dude met genderproblematiek.

kempenaer | 18-09-17 | 00:20

Je bedoelt zeker Felix Woudenberg, het (eveneens) Hilversumse treinmaatje van Anne Fleur Dekker. Geen Stijl had het eerder over hem. Gastje zat voor D66 in de Hilversumse en later Weespse gemeenteraad. In Hilversum woonde hij destijds in een kakkerbuurt (Erfgooierskwartier) waar b.v. de speeltuinvereniging zo blank als koffieroom is dat ze toegang voor de kids vragen ( houdt de alloch... bedoel, paupers weg, niet waar?). Mannetje gaat overigens wel in pak babbelen in Brussel met EU bureaucraten, zo rollen ze daar.

Knoeperd | 18-09-17 | 01:01

Als je in Nederland allichtoonvrij wilt gaan stappen moet je naar een linkse kroeg gaan. Geen grotere racisten dan de anti-racisten.

Gulliver | 18-09-17 | 05:53
▼ 1 antwoord verborgen

Als al diegenen die het voor pegida opnemen nou ook meededen, dan werd het misschien nog wat.

JTKDM | 17-09-17 | 21:24

De kop in de azijnbode is een stuk genuanceerder:
Extreem-linkse betogers verstoren manifestatie van Pegida in Enschede.

de honden blaffen... | 17-09-17 | 21:14
-weggejorist en opgerot-
knossie | 17-09-17 | 21:06 | 6

@Turbocharger | 17-09-17 | 23:58
Dude. Leer lezen. GeenStijl moet oppassen dat ze niet zelf het slachtoffer worden van de hatespeech die Pegida nu ten deel valt (en waar GS volgens Knossie aan meedoet met dit artikel). Dat is wat Knosssie zegt. Niet meer, niet minder.

Jezus van Nazareth | 18-09-17 | 00:10

Het wegzetten van pegida door GS is een voorbeeld van politieke correctheid. Ik vind het rieken naar hypocrisie. Pegida moet neonazi's natuurlijk wel bannen, anders verliezen ze hun geloofwaardigheid.

kempenaer | 18-09-17 | 00:18

Je kletst.
Omdat GS Pegida niet zonder meer fascisten noemt is GS nog niet hetzelfde.Dat zie je wel vaker bij linksche deugkleuters, alles wat niet precies net zo deugt is een fascist.
AFA en Pegida, nogmaals, rommel uit dezelfde pot stinkende drek.
Waar bleef JIJ met je kritiek op de AFA??

mallekater | 18-09-17 | 07:29
▼ 3 antwoorden verborgen

Ieder weldenkend mens is tegen de islamisering van Europa. Een demonstratie tegen die islamisering is alleen maar toe te juichen.
Nazi's moet je daar niet bij willen hebben. Bovendien waren de nazi's en de moslims ten tijde van WW2 al dikke maatjes, dus wel consequent blijven.
Nazisme, islam en communisme zijn de drie verderfelijkste doctrines uit de geschiedenis die keer op keer pogen een nieuwe start tot wereldhegemonie te maken.
Communisme en islam zijn nu een samenwerkingsverband aangegaan en dat maakt het gevaarlijker dan in het verleden. Nazisme stelt nauwelijks meer iets voor.
De focus moet dus liggen op de vernietiging van die kongsi van islam met communisme. Annihileren van die bewegingen moet het doel zijn.

kempenaer | 17-09-17 | 20:57 | 2

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Avin | 18-09-17 | 09:03

Dank je wel Avin.

kempenaer | 18-09-17 | 10:25

PedidAFA. Laatstgenoemde is pas echt gewelddadig.

matrixbluepill | 17-09-17 | 20:56

Zat me laatst af te vragen of ik een probleem met Islam heb. En bedacht, nee, Islam heeft een probleem met mij. Met andere religies of gematigde Moslims heb ik geen probleem. De extremisten zeggen je dat ze de sjaria zullen invoeren zodra ze de macht of meerderheid hebben. En de zwijgende meerderheid staat erbij en kijkt ernaar.

Verwachten ze nu werkelijk dat ik me als een mak lammetje naar de halal-slachtbank laat voeren zonder me te verzetten via de stembus? Uiteraard geheel geweldloos, tenzij ze geweld tegen mij of anderen gebruiken en de daders niet worden gestraft misschien.

Je zegt niet iemand in z'n gezicht: "als wij de macht hebben moet jij buigen voor een God waar je niet in gelooft en als je je eigen geaardheid en geweten volgt maken we je dood" om vervolgens beledigd en gekwetst of "gediscrimineerd" te doen wanneer je slachtoffer zich niet zomaar in de bek laat spugen.

Wol | 17-09-17 | 20:52 | 1

Wel als je moslim bent en vanaf je geboorte geïndoctrineerd met een agressieve, vijandige, op verovering gerichte totalitaire ideologie. Dan denk je namelijk écht dat je beter bent dan 'de ongelovige' en dat het voor de wereld beter is als iedereen moslim wordt of sterft. En uiteraard is er dan altijd nog de toorn van Allah als stok achter de deur. Mo wist wel hoe hij mensen aan zich moest binden, dát moet je 'm nageven!

Jezus van Nazareth | 18-09-17 | 00:06

Is Pegida nou tegenwoordig echt extreem-rechts? Of is Pegida extreem-rechts gemaakt?

Hobbykip | 17-09-17 | 20:49

Ik ben eerder voor Pegida.

Bergbloempje | 17-09-17 | 20:24

Hmm... MSM:
-Er was een Pegida-demo met de extreem rechtse Fortress Europe
-Er waren tegendemonstranten van afa
-Er was een neonazi band
-Er zijn 30 mensen opgepakt.
En vooral niet melden WIE er zijn opgepakt, en waarom. Want natuurlijk waren het de afa's weer degenen die met geweld dreigden, wapens bij zich hadden en zich onherkenbaar maakten. Maar nee... de msm probeert telkens het volk te indoctrineren door pegida te koppelen aan de woorden "extreem rechts", "geweld" en "arrestaties".

klimgek | 17-09-17 | 20:21

PowNed brengt het goed in beeld Kansloos volk zowel rechts als links. Links maakt vrienden met de islam. Waar totaal niet normaal mee te communiceren valt. Meteen ook die verslaggever en camera man lastig vallen die bezig zijn met hun werk. Meteen provoceren en grote bek. Altijd maar die selectieve argumenten van links. Geloof blijf er weg van zou ik zeggen.

franck7020 | 17-09-17 | 19:51

Aah.. zo ken ik de afa weer, hand in hand met de islam. Wat mein kamf voor afa is, is de koran voor de moslims. Maar het gaat er een keertje van komen dat ik de confrontatie zoek met de afa..

Wasbakplasser | 17-09-17 | 19:21 | 2

Of met de moslims natuurlijk.. Ik ben er ondertussen helemaal klaar mee met die gekkigheid!

Wasbakplasser | 17-09-17 | 19:28

Beter laat je ze de confrontatie met jou zoeken. Dan zijn 'zelfverdeding' en 'paniekreactie' geloofwaardiger. ;-)

Jezus van Nazareth | 17-09-17 | 23:59

Tja, als ik 'rechts' was, dan zou ik nu dan toch maar links worden.... zonder enige twijfel, toch?

SaintNick | 17-09-17 | 19:20

Wat ik van die antifa's maar niet begrijp is dat ze zich druk maken over wat marginale figuren in Nederland,m terwijl er in Turkije een fascistische dictator in opkomst is. Een dictator die zich geheel volgens Hitlers methoden een weg baant naar de absolute macht in Turkije, compleet met ermächtigungsgesetz en demagogische retoriek. Driekwart van de Turken in Nederland heeft op die fascist gestemd. Maar de antifa's hoor ik er niet over. Als je nu wilt ageren tegen opkomend fascisme, zou het voor de hand liggen te beginnen bij de driekwart van de Turken in Nederland die op Erdogan hebben gestemd. Die anderhalve man en een paardekop van Pegida zijn randverschijnselen die de moeite van het opstaan uit je door anderen (die deel uitmaken van het walgelijke kapitalisitese systeem dat je uitkering regelt) betaalde bed niet waard zijn. Of is het misschien dat het gewoon wel lekker veilig is om tegen die drie zwakzinnigen van Pegida te demonstreren omdat die niks terug doen? En niet tegen Turkse fascisten omdat die je wel op je bek slaan - als ware fascisten - als je je mond tegen ze open doet?

Hommel | 17-09-17 | 19:17 | 3

Het laatste. Turkse fascisten zijn veel meer in aantal en slaan er op los. Vandaar dat daar niet tegen gedemonstreerd wordt.

martymcfly | 17-09-17 | 20:14

moslims zijn beschermde diersoort voor antifa's

demagoog.en.atheist | 17-09-17 | 22:35

Deels wat marty zegt. Andere reden is dat volgens hun denkpatroon mensen met (wat) meer pigment per definitie niet racistisch en/of fascistisch KUNNEN zijn daar zij per definitie onderdrukt worden - wat op zichzelf natuurlijk een zwaar racistische denkwijze is.

Knoeperd | 18-09-17 | 01:22

Wat heeft de Enschedese PvdA-doorschuifburgervader onvoorstelbaar zitten slapen dat er aan de Boulevard 1945 een Duitse hooligan-/neonaziband als Kategorie C op een podiumpje kon gaan staan raggen. Schaamtevol.
En wat zullen de vele gewone bezorgde burgers over de grens die de oorspronkelijke Pegida-protesten een warm hart toedroegen ontzettend balen: dit is dus precies het kaalkoppenvolkje waarmee ze nooit wilden worden geassocieerd. Treurig, treurig.

De Vrijlansier | 17-09-17 | 19:10
-weggejorist-
Alina93 | 17-09-17 | 19:03

We hebben mannen van staal met stenen harten en vloeibaar lood als bloed nodig om het tij te keren,

puntjeopdei | 17-09-17 | 19:01 | 2

Laat ik nou de indruk hebben dat dat soort volk nou precies in Brussel zit.
Volledig overtuigd van het eigen gelijk, hard tegen alles en iedereen die het waagt zich kritisch uit te laten of kritisch te handelen tegen hun almacht.
Zich verschuilend achter dikke stenen muren en stalen hekken met gewapende soldaten om maar niet met de realiteit geconfronteerd te hoeven worden.
Die gruwelijke realiteit is voor het plebs waar zij op parasiteren.
Dus nee..... dit volk hebben wij NIET nodig.

klimgek | 17-09-17 | 19:59

Salafisten? Nee dank je, vuur met vuur bestrijden krijg je brandwonden van.

Wol | 17-09-17 | 20:35

Jammer dat Pegida mislukt is. Denk dat Europa behoefte heeft aan een betrouwbare, democratische anti-migratie en anti-islam beweging. Maar dit Pegida, in ieder geval de Nederlandse variant, is dat niet. We hebben oplossingen voor de migratiecrisis nodig, geen gedweep met Duitse oud-politici van 72 jaar geleden.

Bigi Bana Boy | 17-09-17 | 18:33 | 1

Bij elke oplossing wordt terug gegrepen naar nazi Duitsland. Dat weet jij ook wel.

Dirty-Harry44 | 17-09-17 | 23:19

Oh, dus GS wil graag een goede migrantendiscussie? Misschien is dit wat: www.nederlandseleeuw.nl/

Mastermattie | 17-09-17 | 18:29

Ik support pegida. Moge het een mooie wedstrijd worden.

Rest In Privacy | 17-09-17 | 18:24

Welkom in de nieuwe Weimar-republiek, waar nazi's en communisten weer op straat met elkaar op de vuist gaan.

arbanafal | 17-09-17 | 18:13

Rechts en links zijn nazi's, de politie is tot op het bot corrupt,wie kun je nog vertrouwen in dit plaatje? De journalist is je beste vriend of zo iets?Daar ga ik voor.

MocheGurandero | 17-09-17 | 18:01

Ik volg de demonstraties in Europa al een tijdje met bijzondere aandacht. Er is zelden sprake van neonazi's, altijd van gewelddadige AFA's, altijd van demoniserend media-frame.
.
Het wordt hoog tijd dat media hun laster staken. Ze faciliteren en vergoeilijken daarmee AFA -geweld. Ze brengen burgers in gevaar. Ze ondergraven de VVMU. De media spelen een criminele rol.

Parel van het Zuiden | 17-09-17 | 17:53 | 2

Dat gaan de media niet veranderen. Daarom zijn we pas echt vrij als alle TV omroepen en alle kranten failliet zijn.

skoftig | 17-09-17 | 17:55

Er moet meer nadruk gelegd worden op het feit dat de zwarthemden van Antifa geregeld journalisten molesteren, cameras afpakken etc. - en dat types als Felix Woudenberg (het giltypetje met de megafoon, D66 gemeenteraadslid) en dergelijke dat helemaal toppie vinden.

Knoeperd | 18-09-17 | 01:26

nos: "demonstraten gearresteerd", "demonstranten die op elkaar af willen"
ad: "AFA kopstukken gearresteerd"
Zijn er eigenlijk nog pegida's gearresteerd? Of pegida's die op AFA's afwilden?

Gerf | 17-09-17 | 17:46 | 2

Ik acht de kans héél klein.

Jezus van Nazareth | 17-09-17 | 23:36

Volgens Tubantia is alleen de zanger van die band en een spreker gearresteerd, voor de rest alleen Antifa zwarthemden uit voornamelijk Duitsland ( hadden wel gezichtsbedekkende kleding etc. bij zich, terwijl uitdrukkelijk verboden door de gemeente - zou vaker moeten gebeuren, houd in ieder geval het geweld tegen) .

Knoeperd | 18-09-17 | 01:29

De moslims haten ons. Dat is de kern. Indien we ophouden met subsidies, uitkeringen en overig in de watten leggen gaan ze snel weer terug naar hun tweede paspoort land. Overigens.. In Albanie is de helft, meer dan 50%, moslim, maar lopen de meisjes in korte rokjes, zie je bijna geen hoofddoeken e.d, wordt er gemixt getrouwd, eet men varkensvlees en rookt en drinkt bier. Toch merkwaardig dat het hier anders is !...? Hoe komt dit?

070 | 17-09-17 | 17:39 | 2

@070
Ik gok op: geen tot nauwelijks salafisten of andere scherpslijpers die door het M.O. worden gestuurd en gesubsidieerd.

toetssteen | 17-09-17 | 18:21

De islam is daar afgesleten door eeuwen afgesloten te zijn van de bron. Het gevaar is dat nu de bron van het geloof altijd open staat door het internet en betere communicatiemiddelen.

Avin | 18-09-17 | 09:08

De moslims haten ons. Dat is de kern. Indien we ophouden met subsidies, uitkeringen en overig in de watten leggen gaan ze snel weer terug naar hun tweede paspoort land. Overigens.. In Albanie is de helft, meer dan 50%, moslim, maar lopen de meisjes in korte rokjes, zie je bijna geen hoofddoeken e.d, wordt er gemixt getrouwd, eet men varkensvlees en rookt en drinkt bier. Toch merkwaardig dat het hier anders is !...? Hoe komt dit?

070 | 17-09-17 | 17:39 | 2

In Albanië hebben de Salafistische geldstromen nog geen voet aan de grond gekregen, hier wel (en ook in Kosovo, hoorde ik van Albanezen). Verder heeft een halve eeuw communisme plus flinke armoede de ergste religieuze lariekoek afgezwakt. De islam bij ons is een decadente uitwas: de gepamperde 2e en 3e generatie kennen de ellende die hun ouders hebben ontvlucht niet, zien hoofddoek, djellaba en baard bovendien als leuk provocatief middel om zich tegen het westen af te zetten. Inderdaad: ze zijn intrinsiek jaloers en haten ons.

kapoerewiet | 17-09-17 | 17:50

In Bosnië was dat zeker voor de oorlog en ook na de oorlog nog het geval. Ik ken een aantal Bosnische moslims en geloof me: die kun je in NIKS vergelijken met MO moslims. Sterker nog: daar hebben ze geen goed woord voor over. Tijdens de oorlog kwamen er strijders uit Afghanistan en het MO hun broeders 'helpen'. Die walgden echter van de wrede, barbaarse methoden van die lui. Heden ten dage investeert SA enorm in Bosnisch vastgoed; niet alleen vakantiewoningen, maar ook permanente woningen voor kopers uit SA en andere MO landen. En uiteraard in moskees. Maar dan wel van het fundamentalistische soort. Je ziet nu dus een 2deling ontstaan tussen de oorspronkelijke Bosnische moslims en de nieuwe, deels geïmporteerde deels bekeerde fundamentalistische stroming. Het aloude liedje.

Jezus van Nazareth | 17-09-17 | 23:34
-weggejorist en opgerot-
Elena88 | 17-09-17 | 17:17

Hup Pegida!
*jesuispauper*

Lewis Lewinsky | 17-09-17 | 16:56

is 't nou altjd AFA die Pegida demonstraties komt verstoren, of is 't ook wel eens andersom?

meneerjan | 17-09-17 | 16:37 | 2

Volgens mij is het altijd dat eerste, tenminste, ik heb nog nooit gelezen dat het andersom was.

En ik snap het ook niet. Een demonstratie moet je altijd aanvragen bij de gemeente waarin je je optocht of manifestatie of wat dan ook wilt houden. In principe krijg je dan altijd toestemming, want net als de vrijheid van meningsuiting bestaat er in Nederland de vrijheid om te demonstreren; alleen kan de gemeente je een bepaalde route en/of plaats toewijzen waaraan je je dan moet houden. Slechts in uitzonderlijke gevallen zal er een verbod tot demonstratie zijn (als er een groot risico voor de openbare orde is, dacht ik; zulks ter beoordeling aan de burgemeester).

Maar wat ik nooit snap is dat er in geval van "rechtse" demonstraties dus kennelijk altijd een tegendemonstratie van antifa's is. Ik zou dat als burgemeester verbieden en zeggen: jullie zijn vrij om je demonstratie volgende week zondag oid te houden, maar niet tegelijkertijd met, in het geval van Enschede, Pegida cs. Komen die antifa's tóch, dan is het altijd om geweld te entameren, en moet je ze m.i. uit mekaar rossen.

Dr_Johnson | 17-09-17 | 16:52

Dat Pegida nooit komt trollen op AFA (waarom tik ik dit eigenlijk met hoofdletters?) demonstraties komt volgens mij omdat:
-Pegida types niet zulke etters zijn als de MSM/ NPO ons wil laten geloven.
-Pegida demonstranten waarschijnlijk WEL een betaalde baan hebben en dus in het weekend demonstreren, als afa's ook "vrij" zijn. (of wacht... zie onder)
-Antifa's kunnen bij gebrek aan een betaalde baan doordeweeks demonstreren, die pegida types "hebben te weinig hart voor de zaak om vrij te nemen."
-afa's zijn vooral ANTI, hun acties daarentegen fascistisch.

klimgek | 17-09-17 | 20:10

OT: Twee vrouwen met zoutzuur aangevallen in Parijs.

Gulliver | 17-09-17 | 16:36 | 7

Vanaf heden geen toerisme meer naar de EU; je moet wel een volslagen idioot zijn als je hier nog rond wil lopen als toerist met al die islam-terreur!
Kan iemand even uitrekenen hoeveel dat kost als de toerisme-poot volledig onder de EU weg gezaagd wordt!?!

Aristotalloss | 17-09-17 | 17:04

Marseille.Twee Amerikaanse toeristen

Lilia2 | 17-09-17 | 20:20

Lewinsky, kereltje, die aanslag heeft idd een drol te maken met de islam.
Ik begrijp je probleem, maar je hebt dus geen gelijk.

mallekater | 18-09-17 | 13:33
▼ 4 antwoorden verborgen

afa, menschen (hij/zij/het) die geheel in het zwart gekleed (nog zonder Totenkopf insigine, maar niet lang meer) plunderend, brandstichtend door een (Duitse) stad gaan.
-
Now in a theather near you.

Kanarie_Geil | 17-09-17 | 16:32

Waarom kan de overheid niet gewoon handhaven en het recht om te demonstreren
beschermen ? Geweldsmonopolie ligt niet voor niets bij de staat.
Dit recht is niet onderhandelbaar, wie dit verstoort moet het maar voelen.
Na eeuwen ellende zijn we hier op uit gekomen, eer deze uitkomst van onze cultuur.
Bang voor pappie Raus.

Hensmunter69 | 17-09-17 | 16:24

Welke discussie? Het enige argument is bek houden smerige witte blanke fascistische racistische manlijke nazi. Beetje lastig dan te praten.

bijna_raak | 17-09-17 | 16:15

Waarom liggen UZI's en Kalashnikov achter slot en grendel als je ze nodig hebt?

Brulboei_61SB | 17-09-17 | 16:13

Je vraagt je op paranoïde momenten wel eens af: zouden dit soort figuren subsidie krijgen van de overheid of EU? Of geïnfiltreerd zijn door de AIVD met als doel extreem-rechts te kapen zoals destijds met extreem-links werd gedaan? Of simpelweg om de indruk te willen wekken dat iedereen die tegen de uitwassen van de EU, massamigratie en Islamisering is, automatisch bij dat soort sujetten moet worden ingedeeld?

Of is het puur toevallig sensationalisme bij de media die denken hiermee kijkcijfers te kunnen scoren?

Past ook mooi bij de snode plannen van onze eigen Emperor Palpatine (of je nu die graftak Verhofstad of De enigste Grote Roerganger aan dek Juncker daartoe rekent): geen geld meer voor anti-EU en anti-Islamisering of anti-massamigratie partijen meer, want dat zijn allemaal "nazi's"...

Wol | 17-09-17 | 16:13

Aan het Powned filmpje te zien is er nu ook sprake van een AFA jugend. Heeft dit grut geen opa's die ze kunnen vertellen hoe fout ze zijn?

Gulliver | 17-09-17 | 15:59

bestaat er eigenlijk ook zoiets als een rechtse tegendemo, of is dat wederom een puur dingetje van links?

Stortkoker | 17-09-17 | 15:58

Ah, een wedstrijd fascisten-vergelijking. De extremen van links en van rechts zouden eens dieper in elkaars ogen moeten kijken en zich afvragen wat het verschil precies is. Een huwelijk zou daarna kunnen volgen. Wordt zeker wel romantisch, zo'n liefhebber van het aloude nationaal-SOCIALISME en een Afa fascist, die samen het altaar stukslaan en den dominee aftuigen.

Jan Passant mk2 | 17-09-17 | 15:56 | 3

Je moet er toch niet aan denken dat Anne Fleur zich nog gaat voortplanten ook.

Gulliver | 17-09-17 | 16:01

Ze hebben er door de week alle tijd voor.

FasiscovanJole | 17-09-17 | 16:25

Gulliver, Anne Feur plant zich voor met Jolo, van Joop.
Je weet wel, die deugneus.

mallekater | 18-09-17 | 13:24

Lekker stukje commitment stelletje kansloos pauper tokkie tuig. Een mars houden van de villa naar het centrum is met 10 minuten gebeurd.

053 | 17-09-17 | 15:53

Mag ik even informeren wat de regels zijn omtrent het gebruik van de Duitse taal? Ik had een heel mooi Duits woord van ca. 40-45 letters in een comment, maar dan krijg ik dat stomme groene balkje met de tekst dat het comment niet geplaatst wordt. Zelfs als ik het met koppeltekens probeer.
Hoe zit dat?

Stormageddon | 17-09-17 | 15:52

Ik dacht dat neonazi's ook van de linkerkant kwamen... of ben ik gek?

Sarcastisch varken | 17-09-17 | 15:51 | 2

Ik denk dat je in de war bent met 'skinheads'.

cotton eye joe | 17-09-17 | 21:09

Nee hoor, je bent niet gek. Want waar staat 'nazi' ook al weer voor? Juist. Nationaalsocialist. Er is een reden dat je de term bijna nooit voluit hoort!
Hitler was namelijk zo links al wat, maar de socialistenfamilie schaamde zich uiteraard voor dit bruine schaap. Men greep dus na WO2 gretig het nationalistische deel van de nationaalsocialistische ideologie aan om Hitler in het rechtse hokje te stoppen. Want nationalisme=conservatief=rechts. Op die manier is 'racisme' dus na WO2 impliciet gekoppeld aan 'rechts', waar 'rechts' oorspronkelijk enkel stond voor 'conservatief'.

Rassenleer en eugenetica waren vóór WO2 echter algemeen geaccepteerd! Rassenleer was het gebied van de theosofie en had helemaal niks met racisme of 'rechts' te maken. De nazi's ontwikkelden echter hun eigen verwrongen wél racistische variant: Ariosofie.

Eugenetica (grof gezegd het weg fokken van gebreken) werd voor WO2 gezien als wetenschappelijk en vooruitstrevend (progressief=links); de nazi's waren niet de enigen en ook niet de eersten die zich er mee bezig hielden. Wel waren ze de enigen die het proces actief een handje hielpen door enerzijds het Lebensborn-programma en anderzijds het uitmoorden van alles wat in hun ogen zwak (gehandicapten, zwakzwinningen), inferieur (Joden, Roma) of nutteloos (homoseksueel) was.

Jezus van Nazareth | 17-09-17 | 23:19

"Demonstreren tegen spookbeelden"?

Demonstreren tegen de islamisering is niet bepaald demonstreren tegen spookbeelden.
Alleen jammer dat de anti-islam-lobby steeds meer gekaapt wordt door neo-nazistische engnekken die lopen te zwaaien met vaandels met runentekens erop. Die in het zwart geklede kaalkoppen zijn geen haar verschillend van de zogenaamde anti-fascisten met hun 'Black Blocks'.

Pegida is ooit begonnen als een club van bezorgde burgers in het oosten van Duitsland, die zich terecht zorgen maakten over de toenemende islamisering en de maatschappelijke des-integratie en ontwrichting die dat tot gevolg heeft. Maar het duurde helaas niet lang of de neo-nazistische strontvliegen roken een nest waarin het goed eieren leggen was voor ze.

Peter Emile | 17-09-17 | 15:50 | 2

Tjah. Als de "gewone" burger naar huis geslagen mag worden door de Antifa's, dan houdt je alleen de hardcore neonazi's over bij Pegida.
Win-win voor de overheid: De bezorgde burger durft zich niet meer te uitten, en je kunt meteen Pegida ervan beschuldigen uit neonazi's te bestaan.

TheEgg | 17-09-17 | 16:25

Peter Emile, je kent mij niet maar lees je tegels met veel plezier. Maar hierin ben je naief. Natuurlijk zullen de neo-nazi's aansluiten. Maar dat maakt jou zorg niet minder. Je hebt gewoon structureel gelijk, Wie er ook aansluiten. Vergeet never je eigen intenties. Jij bent een goed mens, niet zoals kaan, een Turkse versie van eigen volk eerst. Wie heeft hem uitgenodigd om hier te wonen, trouwens?

Smarties | 18-09-17 | 10:33

Ik vind het altijd ingewikkeld, die matches tussen teams met dezelfde clubkleuren, dezelfde uniformen en dezelfde denkwijzen. Wie er ook wint, het wordt altijd gelijkspel.

Stormageddon | 17-09-17 | 15:45

Heb weinig met Pegida maar het echte gevaar komt van de AFA fascisten die extreem gewelddadig zijn en veel groter in aantal.

Gulliver | 17-09-17 | 15:42

Twee woorden zijn absolute onzin in deze: pauper en extreem rechts.

topsporter | 17-09-17 | 15:38

Twee woorden zijn absolute onzin in deze: pauper en extreem rechts.

topsporter | 17-09-17 | 15:38 | 1

2 of 3 ?

Is dit nog nieuws? | 17-09-17 | 16:31

Ik vraag mij wel eens af... wát zou de gemiddelde Hollandse burgemeester doen als er een groepje haatbaardsoepjurken met 'Allahu Akbar' banieren zou komen roeptoeteren? Of een zooitje Turkse ultranationalisten?

bisbisbis | 17-09-17 | 15:36 | 3

niets, want cultuur, en bang voor racist uitgemaakt te worden, zie ook Rotterdam.

2Alabama | 17-09-17 | 15:43

Die doet dan helemaal niets want het is staand beleid binnen de overheid om groepen die de westerse waarden vertrappen hun gang te laten gaan.

2voor12 | 17-09-17 | 15:45

Kijk maar terug naar die demo in de Schilderswijk. Daar mochten ze iedereen de dood inwensen en niet 1 van dat haatbaardvullis opgepakt.

Dirty-Harry44 | 17-09-17 | 15:49

Wat een ziek zooitje pvv symphatisanten.

Kaan78 | 17-09-17 | 15:34 | 4

Hey Kaan78 | 17-09-17 | 15:34 |
Hoe het? Niet aan het "tegendemonstreren" in Enschede? Waarom niet?

Is dit nog nieuws? | 17-09-17 | 16:32

Ik vond vooral die Turken er ziek uitzien. Wat een paupermannetjes!

Jezus van Nazareth | 17-09-17 | 22:34

Een turk die Nederlands nationalisme de maat neemt. Het moet niet gekker worden. Als er 1 volk is die zichzelf en de moeder geweldig vind, zijn het de turken wel. Adolf had makkelijk uit het binnenland anatolie kunnen komen. Waarom accepteer ik jou? Plat voorhoofd.

Smarties | 18-09-17 | 10:16
▼ 1 antwoord verborgen

Ik zie allemaal lelijke mensen. Wie in nu wie..?

Dirk III | 17-09-17 | 15:31

Geen kip op de AFA demo. Kennelijk weinig universiteitsbaantjes te vergeven in Noorden/Oosten. De carriere bewuste AFA komt pas voor 13:00h zijn nest uit als het stenen gooien beloont wordt met een universitair baantje (Pepijn Brandon, Karwan Fatah, Peyman Jafarri)

Rest In Privacy | 17-09-17 | 15:28

Is het nou zo moeilijk om de extreem rechts nazis en de links radicale nazis meteen op te pakken en ergens lang op te sluiten en de sleutel weg te gooien?

captain-caveman | 17-09-17 | 15:26

Zo gek is het niet dat Pediga geen hoge opkomst heeft. Bij de stopera lag er een echte bom voor hun klaar. We wachten nog op de veroordelingen. www.ad.nl/amsterdam/nepbom-bij-pegida... Daarnaast worden de leden gedemoniseerd en verketterd. Kijk je echter naar de verkiezingsuitslagen, dan zie je dat er een stevige aanhang is.

Feynman | 17-09-17 | 15:26 | 1

Die komen pas totdat de spreekwoordelijke bom ploft. En wanneer dat is... wish i knew.

Dirty-Harry44 | 17-09-17 | 23:27

Het zijn de tokkies die voor de polarisatie zorgen en het debat om zeep helpen.

Rollins | 17-09-17 | 15:18 | 1

Je kunt iets alleen om zeep helpen als het er is. Over migratie is geen debat, dat is het probleem. Je mag er niet eens een andere mening op nahouden dan "ja".

Synecdoche | 17-09-17 | 15:23

<de glazen van een groeiende migratiediscussie verder ingooit> discussieren over menig onderwerp en zeker dit onderwerp heeft qua beleidswijziging nog nooit wat opgeleverd. Debat is het instrument van de status quo, de naiviteit van vRossum vind ik werkelijk stuitend. Tenzij discussieren over migratie je favo hobby is, dan heb je een punt.

Rest In Privacy | 17-09-17 | 15:16

-op of +zegt... maak er iets leuks van...

Bac | 17-09-17 | 15:15

"Dat is beter dan zinloos marcheren tegen spookbeelden op de klanken van neonazimuziek terwijl je de glazen van een goeie migratiediscussie nog verder ingooit omdat je elke linksdragende deuger gratis kwasten aanreikt waarmee ze iedere islamcriticus en opengrenzenbevrager achter de voordeur van het extreemrechtse hokje te kunnen schilderen. "

Vriendelijk en beleefd en beschaafd blijven, die aanpak is na 40 zinloos strijden tegen het socialisme ook wel een keertje failliet. Wat rest de ontmoedigde, ontgoochelde en in de steek gelaten burger dan...

Sans Comique | 17-09-17 | 15:14

Neo-nazi band? Omdat iemand dat op twittert of omdat het zo is? Vragen...

Bac | 17-09-17 | 15:12 | 3

Heb het wel even nagetrokken, en "Katagorie C" is inderdaad een huisband voor hooligans en neonazi's. Spelen sowieso geen gezellige schlagers...

Guido | 17-09-17 | 15:17

@Guido
Dank! Lijkt me niet handig van de pegida jongens... zonder inhoudelijk op de tekst in te gaan geen slechte muziek btw ;)

Bac | 17-09-17 | 15:21

De broer van de zanger was lid van 'Blood and Honour'. Een deel van fans zijn Neonazi's. In Duitsland is de band verboden omdat ze geweldadige neigingen hebben.
Associatie is tegenwoordig al genoeg om te mogen beschuldigen. Als het conservatief, rechts of christelijk is, dat is.

Allemaal | 17-09-17 | 15:21

Een verstandig mens gaat op zondagmiddag iets leuks doen met gezin of vrienden. Naar de sauna, bioscoop of de kroeg in.

Bakito | 17-09-17 | 15:11 | 2

Allemaal haram!!

Cobalt bomb | 17-09-17 | 15:24

Cobalt bomb | 17-09-17 | 15:24
Alsof die Pegida-idioten zinvolle hobby's hebben ;)

Bakito | 17-09-17 | 15:31

Dan heb je geen politie nodig, maar een metalband en Wall Of Death.

Petskast | 17-09-17 | 15:09

De enige reden dat het rotzooi is, is omdat tegendemonstraties worden toegestaan. Maar AFA dult geen anderdenkenden.

Allemaal | 17-09-17 | 15:08

De islamisering van Nederland is geen spookbeeld. In tegenstelling tot de opvatting dat iedereen die vaderlandsliever is dan het partijkartel een fascist is.

solcama | 17-09-17 | 15:07

Het topic dat we allemaal al verwachtten.
Waarom ging het college in hemelsnaam akkoord met een Pegida-demo (met bijbehorende AFA-tegendemo) op dezelfde middag als een risicowedstrijd?
Dikke faal.

Gajus | 17-09-17 | 15:06 | 2

omdat ze alleen op deze manier pegida kunnen inperken. Een andere reden kan ik niet verzinnen aangezien het altijd zo gaat.

deluiegriek | 17-09-17 | 15:19

Pegida inperken?
Dat lukt je in elk geval niet met geweld, er is nog nooit een situatie opgelost door geweld te gebruiken, daar wordt het alleen maar erger van.
Wanneer je wilt dat Pegida zichzelf oplost in het luchtledige, moet je dat luchtledige om ze heen creeëren.
Dat wil zeggen:
Straal negeren, ramen en gordijnen dicht doen, laten lopen liefst in de stromende regen en absoluut geen enkele vorm van aandacht aan schenken.
Politie aanwezig om ze op te pakken wanneer ze baldadig worden, en daarmee uit.
Elke aandacht die je aan dat soort gasten schenkt is teveel, want dáár zijn ze op uit!

mallekater | 18-09-17 | 06:35

Deugterrorisme ook -1

kaasfondue | 17-09-17 | 15:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken