Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Emotioneel wrak Timmerfrans ontploft bij Pauw

Een ingetogen inleiding van het onderwerp door Pauw. Stemmige cello-muziek onder een videomontage. Timmerfrans die zwaar en theatraal zucht. Inderdaad: het ging over MH17. Timmerfrans mocht het in de eerste minuten even lekker over Timmerfrans hebben. Over het talenwonder dat hij is. Over hoe hij het "propagandagif" dat de Russen over MH17 uitzonden met afgrijzen tot zich nam. Over hoe hij zijn eigen speech voor de VN V-raad helemaal zelf schreef. Zelfs waar de muis lag bij de PC waarop hij het pathetische proza opstelde. Maar dan. Pauw stelt een (1) kritische vraag over de zware emotionele lading van de MH17 eenakter die Timmerfrans voor de VN opvoerde, over mensen die elkaar in de ogen kijken en elkaars hand grijpen voor ze ter aarde storten. Of dat niet een beetje te veel van het goede was, wil Pauw weten, want: "Strikt genomen roept u een beeld op dat niet zo heeft plaatsgevonden." Meteen bijt een felle Frans hem toe: "Durft u dat zo te zeggen? U weet dat er iemand gevonden is met een zuurstofkapje op zijn mond? Die heeft dus de tijd gehad om dat te doen?" [Fragment.] Bam. Wéér mikt Timmerfrans op de traanbuizen van het publiek, en weer proeft het alsof het ter meerdere eer en glorie van Timmerfrans is. En hop, het is wereldnieuws. Maar niemand, nergens, maakte óóit gewag van dit "feit". Geen separatisten. Geen omwonenden. Geen lokale brandweer. Geen journalisten. Geen onderzoekers. Zelfs geen nabestaanden. Waar Timmerfrans het derhalve vandaan heeft: geen flauw idee. Als je van 10 km uit de lucht lazert heb je geen kleren meer aan je lijf, laat staan een zuurstofmasker op je neus. Maar hij zet het "feitje" schaamteloos in om zichzelf op zijn zelfgemetselde voetstuk overeind te houden. Trouwens, over propagandagif én niet weten "hoe het gegaan is" gesproken: Pauw verzuimde om een kritische vraag te stellen over De Leugen Over De Ring die Timmerfrans verkondigde. Daar komt hij dus gewoon mee weg. Voorgoed, want de MinBuZa vertrekt naar de EU binnenkort en MH17 was de kers op zijn sollicitatieproces. 292 mensen hun dood, is Timmerfrans zijn Brusselse brood. Wij moeten even aan de zuurstof nu hoor.
Haagse Bronnen: 'Zuurstofmasker is puur gelul van een dronken egomaan'
Nabestaande: "Waarom zeg je dit, Timmermans?"
GlibberPR: Ineens is er een brief aan de nabestaanden. Ineens had een Australische passagier een zuurstofmasker om de nek. Maar: GEEN speeksel, GEEN DNA en GEEN vingerafdrukken aangetroffen. Dus dat zuurstofmasker is waarschijnlijk NIET moedwillig opgezet.
OBK: De immer genuanceerde Olaf Koens wil Timmerfrans kielhalen.

Reaguursels

Inloggen

En toch vind ik Kevin Spacey " Frank Underwood " veul beter.
Schandalig hoe deze narcist over 300 doden zijn ego poetst.

lidlbier | 09-10-14 | 20:46

UPDATE: het was toch waar. Sorry, Timmermans, voor de hitsige stemmingmakerij.

oh nee, dat was ook zo. excuses voor een misstap moeten anderen maar aanbieden. GS en haar reaguurders zijn namelijk gevrijwaard voor consequenties wat betreft de stront die zij (soms) het net opslingeren. boehoe om andermans "misstappen" en je zelf brallerig door het leven heen bluffen.

wat mij betreft valt GS hier door de mand wat betreft eenzijdige en "onfeitelijke" berichtgeving: dag geloofwaardigheid

Snerpe Schede | 09-10-14 | 19:48

Nu Timmermans terugkomt op zijn verhaal bij Pouw m.b.t. de nabestaanden,heet hij voor mij weer TIMMERFRANS. Tjonge,wat een draaikont die een optreden bij de VN ten eigen glorie heeft uitgebuit.Het zijn toch beroeps-leugenaars van die PvdA hoor,nu hij gaat ontkennen.Het spreekwoord "Al is de leugen nog zo snel,de waarheid achterhaalt haar wel" blijft weer overeind.

Dolphi | 09-10-14 | 17:35

Maar het is toch gewoon logisch?
Zo'n raket ontploft voor het vliegtuig, waardoor dat door een wolk schroot heenvliegt, maar echt niet explodeert. Reken er maar op dat minimaal 60% van de pax nog hebben geleefd, en dat sommige ervaren reizigers direct de (automatisch uit het plafond komende) zuurstofmasker hebben op gezet.
Dat tot nu toe niemand dat wil zeggen, heel lief, maar vanaf die hoogte komt gewoon een deel van de mensen levend op de grond terecht.

captainobvious | 09-10-14 | 17:15

Zelfpijper Timmerfrans: hij is welbepraakt en kent z'n talen. Meer capaciteiten heeft deze snotteraar niet.
Behalve een topbaan regelen voor zichzelf heeft deze MinBuZa verder niets klaargespeeld aangaande buitenlandse kwesties mbt Nederland. De man hobbelt als een sneu halfje achter de grote brutale jongens aan, volgzaam en gedwee.
.
Een tragische vliegtuigramp/aanslag benutten om over de ruggen van slachtoffers en bergingswerkers de hoofdrol te kunnen spelen in theaterstuk "Frans de Grote", gelardeerd met leugens en vals sentiment: driewerf kots!

appelvink | 09-10-14 | 15:41

Kennelijk is er voor gekozen om nabestaanden voorlopig in de waan te laten dat de slachtoffers van MH-17 direct het bewustzijn hebben verloren om niet meer bij te komen, en dus niets hebben gemerkt van de ramp. Iedere arts/fysioloog weet dat dit pure speculatie is, niet door feiten gestaafd. (Van een vlieghoogte van 10.000 m. naar een hoogte met voldoende zuurstof - voor het gemak 6.000 - is de afstand 4.000 m. De valtijd tot deze hoogte is maar √(2*4000/9,81) = 28,5 seconden. Ieder gezond mens kan 30 seconden zijn adem in houden zonder buiten bewustzijn te raken.

Nu blijkt dat één passagier langer bij bewust zijn was, en waarschijnlijk geldt dit voor meer passagiers. Dom om dat men hierover niet eerlijk geweest is. Slim uitgevraagd door Jeroen Pauw (proficiat, je hebt een primeur! Tof man! Voelt dat goed - lekker live op prime time?). Dat Timmermans uit zijn rol valt en z’n mond voorbij praat is gênant, maar er wordt wel zorgvuldig door Jeroen Pauw naar toe gewerkt.

Een domme fout om deze kennis onder de tafel te houden, het moest een keer uitkomen. Verder zielige pvda-bashing en tirade over zgn. nep-emoties.

Metusalem969 | 09-10-14 | 15:39

Spreken is zilver, zwijgen is goud. Die wijsheid is bij meneer nog niet aangekomen.

Rien7847 | 09-10-14 | 15:39

Ach het toont weer aan dat een pvda minister letterlijk over lijken gaat voor de baantjes in europa. Zeg maar een effect van de pvda zieligheidsindustrie. Niet omdat ze zo begaan zijn. Nee puur om ermee te scoren. Niks raars dus. De pvda blijft goed in zijn rol. Het vliegtuig kwam als geroepen naar beneden voor de steeds meer omvallende pvda. Treurig voor slachtoffers en nabestaande. Zij zijn weer dubbel slachtoffer omdat bij de pvda geldt. De 1 zijn dood is de ander zijn brood. Timmerfrans heeft het er zo zwaar mee dat hij over de rug van slachtoffers zijn baantje in Brussel scoort. De man kan niet ophouden met zich op zijn borst te kloppen. Wie dit niet inziet is een sukkel. En ik hoop dat de nabestaande van de slachtoffers dit ook inzien. Dit kabinet scoort over de rug van u omgekomen familie leden. Het is helaas niet anders. Excuses van het nederlandse volk vanwege zulke nep emotionele ministers. Want wij nederlanders vinden het wel echt heel erg wat er is gebeurt. Helaas moet ik u mede delen dat u vertrouwen is geschonden door zo een sukkel. Een pvda-er met nog meer ambities zelfs al moet het op deze manier. Het kan ze werkelijk geen ruk schelen. Het is het pluche waar het om draait bij dit soort figuren. Het is helaas niet anders.

tweetybird | 09-10-14 | 14:14

Dit dossier wordt nog dikker,ingewikkelder,complotueuser en dramatischer als de JFK-moord,Vuurwerkramp Enschede ,de Fred Spijkerszaak,de brand in het Catshuis en alle andere wegmoffelzaken van overheden bij elkaar!!

De beltrekker | 09-10-14 | 14:12

Volgende week komt Timmerfrans met de onthulling dat 1 van de stewardessen met de piemel van de piloot in haar mond is gevonden!Let maar op!Wat een walgelijke wereld is het toch geworden!

De beltrekker | 09-10-14 | 14:05

Als dank heeft hij nog mooi een hekwerk gekregen om zijn huis. PVDA-ers zijn NIET te vertrouwen.
Waarom willen mensen dit nog niet inzien.
Hoe staat het uberhaubt voor met de zogenaamde schuldige Poetin?
Terwijl de mens in verdeeldheid was, is er tussentijds nog hard gewerkt aan paar wetswijzigingen die de mens niet beter doen. Ondertussen heeft de PVDA nog paar baantjes geregeld voor de PVDA-ers.

ET007 | 09-10-14 | 13:40

Dus als ik het goed begrijp mag je niet een scenario schetsen zoals dat zou kunnen hebben voorgevallen, maar mag een journalist die als een kat in het nauw zit vanwege slechte kijkcijfers wél beweren dat niest zeker niet heeft plaatsgevonden.

Snap ook de hele ophef niet. Waarom zouden nabestaanden allemaal op de hoogte moeten worden gebracht van het feit dat een slachtoffer een zuurstofmasker op had?

Met alle respect, maar daar kun je toch verder helemaal niets mee als nabestaande! Spijkers op laag water zoeken dit.

En het kan niet, het kan niet. Hoezo kan het niet? Het vliegtuig is niet explodeert toch? Zo'n raket ontploft buiten het vliegtuig. Scherven doorboren het toestel, het breekt in meerdere stukken en valt kilometers omlaag. Hoezo zou iemand dan niet in 10 seconden zijn masker op hebben kunnen doen, wanneer die bijvoorbeeld helemaal achter in de staart had gezeten?

Fenna | 09-10-14 | 13:39

@De Geus | 09-10-14 | 11:23
Zéér interessant, maakt nóg meer duidelijk wat er écht aan de hand is geweest. Zeer bedankt voor deze bijdrage !!

A3an | 09-10-14 | 13:25

Na de aanslag op de MH17 wilde volgens het NOS journaal niemand de volgende dag nog uit bed komen en lag men onophoudelijk te janken onder de dekens. Als mensen al even hun bed uit kwamen dan was het om teddybeertjes en anjers op schiphol neer te leggen. De minister van Buza sprak indrukwekkende woorden over hoe alle Nederlanders, maar vooral de minister van Buza ontzet waren. Hij schetste in Oxbridge-engels levendig de emotionele taferelen die plaatsgehad zouden kunnen hebben tijdens het neerstorten. Bedankt Frans, ik had voorheen geen idee dat die laatste minuten in een neerstortend vliegtuig zo beangstigend konden zijn. Natuurlijk ik vond het ook erg, maar tranen drongen zich bij mij niet op. Ik kende die mensen namelijk niet en wist ook niks over ze. Datje een persoonlijk beeld van iemand hebt lijkt me toch een voorwaarde voor immens verdriet. Elke dag komen duizenden mensen die ik ook niet ken om door geweld. Waarom zou het nou erger zijn als een meisje in Venlo door haar jaloerse ex-vriend wordt doodgestoken dan de gewelddadige dood van een Pakistaans meisje dat door haar schoonfamilie doodgeslagen wordt omdat ze niet met die oude impotente kneus uit hun clan wil trouwen? Dat is namelijk niet erger. Als je iemand een beetje kent wordt het al anders. De moord op ex-minister Borst doet de gemiddelde mens net iets meer dan een berichtje over de gewelddadige dood van een taxichauffeur. Als je de politiek een beetje hebt gevolgd kreeg je een overwegend positief beeld van haar. Dat maakt alles een beetje anders. Iedere dag gaan nog steeds mensen naar het graf van de prins die bekend werd door dat skiongeluk. De meeste mensen kenden hem daarvoor alleen van tv bij het zaklopen tijdens koninginnedag. Ikzelf kan al die prinsen niet uit elkaar houden. Ik, net zoals 99,9 % van de Nederlanders kende geen van de passagiers van de MH17. Dat Timmerfrans beweerde dat iedere Nederlander direct of indirect wel iemand aan boord kende was natuurlijk een overdrijving om de dramatiek nog even sterker aan te zetten. Op die manier ben ik ook een kennis van Woody Allen, Vladimir Poetin en Chaz Bono.
Multo grazie da parte della popolazione olandese, signor ministro Timmerfrans.

dadoorunrun | 09-10-14 | 13:24

Die zin die hij bij Pauw heeft geuit, Frans! Dat kán gewoon niet. Je gelijk proberen te halen met zogenaamde inside info die HIj wel heeft (lekker puh) en Pauw niet. Zo! Kijk hem eens zitten die Pauw zal hij gedacht hebben. Ik weet van een mondkapjuuuuhhh!!! Neh neh neh. Om dan een dag later tot de conclusie te komen dat er 1. letterlijk één mondkapje is aangetroffen, misschien. 2. achter te komen dat je nu 196 dode mensen schoffeert en vele nabestaanden opnieuw in hun gezicht spuugt. Rampzalig zo iemand.

Beaulefermier | 09-10-14 | 13:21

En meer en meer mensen gaan eindelijk in zien dat dit ranzige figuur over de rug van honderden doden in Oost-Oekraïne zijn ego loopt te strelen.
En dit zit straks in de EU mooi weer te spelen...
Laten we hopen dat ie het dan niet gaat doen over de lijken van 15 miljoen Nederlanders, want hij zal het zeker niet laten die te offeren als het zal helpen zijn ego te strelen.

happen naar de baas | 09-10-14 | 13:20

wat een smeerlamp om carrière te maken met dode mensen. Wat ben je dan voor een mens ?

duitse herder | 09-10-14 | 13:09

Skunk57 | 09-10-14 | 11:55
Hahahahahaha, er was er maar 1 die in het stof beet en nu al zijn (NIET GEMEENDE) excuses aanbood.
FRANS TIMMERSCHWANZ

Alexander Pechkop | 09-10-14 | 12:57

Wat Snowden ons heft laten zien, is dat achter elke beslissing een complex verhaal met een zeker doel schuil gaat. Waar je geen weet van hebt als je hiervan niet op de hoogte bent. Dan ben je slechts uitvoerend. Wie trekt in dit verhaal aan de touwtjes? Follow the money zeggen ze steeds. Doe dat dan ook. Hierbij kunnen we wel een NL Snowden gebruiken denk ik zo. Dit zaakje stinkt echt aan alle kanten, maar wij maken ons weer eens druk om een nieuwe zaak Wilders...... Slim, kan niet anders zeggen!

Betweetert | 09-10-14 | 12:47

@Pieleke
Tuurlijk alleen is hij net ff slimmer dan de rest.
De middelen zijn ook beperkt voor de russen. En zeker nu,waar veel fabrieken voor onderhoud en onderdelen in de Oekraïne zijn.En met die Miljarden kostende boycot gaan ze hun reserves zeker niet verbruiken aan Afrika.

Roger-Rabbit | 09-10-14 | 12:22

onrustzaaier. hij had gewoon zijn mond moeten houden als het waar was. nu lees je dat alle nabestaanden bericht hadden gekregen. ik heb geen sympathie meer voor die timmermans. klaar is hij en ik ga het niet meer aanhoren die vent. en oorlog blijft zolang er goed aan te verdienen is. ook door nederland.

Joopdehond8994 | 09-10-14 | 12:15

Timmerfrans net in de TK. Als we iets van Turkije gedaan willen hebben, moeten we partijen (lees: Turkije) zicht bieden op de toekomst. (dixit Timmerfrans, of zoiets).
Maw: zonder ruilhandel doet Turkije niks en laat ze ISIS gewoon hun gang gaan.
nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Typisch Timmerfrans weer.

gaffelbaard | 09-10-14 | 12:06

Roger-Rabbit | 09-10-14 | 11:25
Boycot is natuurlijk een BS argument! Humanitair hulp is altijd welkom. Zeker in de huidige situatie. Als er iemand politiek spel bedrijft is het Putin wel!

Pieleke | 09-10-14 | 12:06

Timmermans liegt al als ie zn mond open doet. Zn agressieve reactie op Pauw s vraag zei genoeg . Dat kapje verzint ie ter plekke...... Drukker met zn benoeming dan met probleem Kobani

cruzio2525 | 09-10-14 | 12:04

-weggejorist-

h.a | 09-10-14 | 12:04

Deze man past prima in Brussel tussen alle egotrippers daar. Die zit er puur voor het eigen Ego. Wat een misselijkmakend mannetje.

Therapietje | 09-10-14 | 12:03

Beseft die pisvlek met die veel te dikke reet wel wat voor een gevoel hij de nabestaande hier mee geeft,ze zouden die ego triper moeten hangen

h.a | 09-10-14 | 11:56

De ongenuanceerden in onze samenleving bijten vandaag opnieuw in het stof.

Skunk57 | 09-10-14 | 11:55

lol, nu heft hij gelijk, dus dan moet het maar een of andere conspiracy zijn. Want wij hebben gelijk, ook al is er geen bewijs.

Doe nu eens niet zo debiel, jullie lijken wel religieus.

Woeler | 09-10-14 | 11:48

Timmerfrans Ahkbar!!!

Man man wat een vertoning... misselijkmakend en tenenkrommend. Vies mannetje die Fransie.

Ikstotterjedeaud | 09-10-14 | 11:45

Dit gelezen hebbende ga ik steeds meer geloven,dat er sprake is van een gigantische cover up.Nu zou ik kunnen concluderen,dat een gevechtsvliegtuig de air-liner heeft neergeschoten en dat die gezien is door een bemanningslid of passagier,die direct een zuurstofmasker heeft gepakt. In zo'n geval kan het alleen om een straaljager van de de Oekraïne gaan of een Russische,maar dat laatste is nooit vertoond boven het gebied tot nu toe.En Timmermans is absoluut door dik en dun op de hand van de Oekraïne dus.... een smerig zaakje.

Dolphi | 09-10-14 | 11:45

roze_bril | 09-10-14 | 10:31

Jij volgt het nieuws rondom dat masker zeker nog even.
Ik lees hier straks je verontschuldiging wel, net als die van GS.

Skunk57 | 09-10-14 | 11:44

OM zegt ies waar. Echter ontbreken dna en vingerafdrukken op masker. Gaat om Australische passagier.

Meeroever | 09-10-14 | 11:41

@Ars Vivendi | 09-10-14 | 09:33
Mwoah, ze zijn nog gewoon bezig. Je weet dat dit een overheidsonderzoek is? Dat duurt altijd 3x zo lang als normaal...

Martinspire | 09-10-14 | 11:33

Ik ben vol verwachting hoe Nigel Farage deze ongelooflijk narcistische egotripper en volksmenner op vakkundige wijze gaat fileren.

Eppo | 09-10-14 | 11:32

Timmermans moet maar eens een speech schrijven over een hulpverlener die voor het oog van de camera eerst islaam retoriek moet aanhoren en dan het mes in zijn keel voelt. Die was er wel zelf helemaal bij, tot de laatste druppel bloed. Wat moet die wel niet gedacht hebben. Maar dat moet natuurlijk eerst even met de kamer gedeeld worden in een nutteloze brief. Lafbek!

Tjemig | 09-10-14 | 11:32

de gemiddelde nederlandse politicus heeft een IQ van 75 max... dan heb je drama als specialiteit

duitse herder | 09-10-14 | 11:32

Zou hij daar wat voor gekregen hebben, en van wie dan?

JIP! | 09-10-14 | 11:29

Waarschijnlijk liegt hij ook niet eens over het mondkapje. Het is enkel jammer dat het niet in het verhaal van een raket inslag past.

No Mames | 09-10-14 | 11:25

@TheEgg | 09-10-14 | 10:32
Juist ja 2e rangs bondgenoten vrees ik.
De amerikaaanse en engelse militaire inlichtendiensten weten exact WAT er zich allemaal afspeelt daar in Oost Oekraine en WIE daarbij betrokken zijn.
Op hoog niveau wordt daar door Amerika en de EU enerzijds en Rusland anderzijds een gevaarlijk politiek spelletje gespeeld.
Ieder weldenkend mensch weet dat een zog. "separatist", die gisteren nog slager of timmerman (excuse le mot) of zwarthandelaar was, niet in staat is de volgende dag een geavanceerd raketsysteem te bemachtigen en ook nog eens te bedienen.
Hoe dan ook, als ik Frans Timmermans was dan zou ik toch gotverdomme eens een kopje thee gaan drinken bij Cameron en Obama, maar ja he? 2e rangs bondgenoten.

Lekker Belangrijk© | 09-10-14 | 11:25

@Pieleke
En wie heeft die ellende veroorzaakt in Syrië ???
En waarom denk je dat nu opens na 40 jaar de EU en de VS wat sturen naar Afrika ?
Juist ivm de chinezen,wat die zitten er alsmaar meer en dat zint de heren niet.(Jeukt er namelijk van de Grondstoffen die ze willen hebben).
en hoe moeten de Russen kommen in Afrika met die boycot ??
Hebben die Russen niet vanaf dag een gezegd geen wapens naar die extremisten in Syrië.
Als de heren in Den-haag zo vaak en zo overduidelijk liegen en draaien,vertrouw ik ze voor geen cent meer.

Roger-Rabbit | 09-10-14 | 11:25

Hoe durft die lapzwans te praten over propaganda zeg, als er ergens propaganda gevoerd is dan is het wel in de EU, zei waren namelijk als eerste met de vinger aan het wijzen. Maar goed, Timmerfrans is natuurlijk ook lid van het EU electoraat van Neo-Liberalen en propagandisten, bah!

dutchdj | 09-10-14 | 11:22

De man is zeker intelligent maar dat koppelt hij aan een groot ego, grootheidswaanzin, grote ambitie en schaamteloze zelfpromotie. Alles wat hij zegt en doet is puur voor zijn eigen belang.

Zzzzooooffff | 09-10-14 | 11:20

Rutte indertijd "de verantwoordelijken zullen worden gestraft". Is die grote broek van Rutte er eentje in de categorie : 1000 euro voor iedere werkende? Of : we krijgen ons geld terug van de Grieken?
Timmermans nu : "De waarheid zal openbaar worden" .. das al een heel ander verhaal.Zal die "waarheid" ook inhouden bijvoorbeeld enige helderheid over waar al het geld, sieraden etc zijn gebleven?
De realiteit is en zal zijn dat de verantwoordelijken never nooit worden gepakt. En dat is wat overblijft van een bijna kinderachtig naïve Rutte.
Timmermans daarom alvast een voorschotje op de komende realiteit.
Het gedweep met "de Nederlandse mentaliteit" tenslotte was zum Kotzen.

daytripper | 09-10-14 | 11:20

Zo'n masker zit onwrikbaar vast, daar is het op ontworpen.
Timmermans liegt. Zoals hierboven al gezegd: of de Buk is gelogen, of het masker. Bovendien heeft Timmermans een track record van leugens: zijn VN-speech staat er bol van.
En de media maar heulen met deze schertsfiguur.

De Geus | 09-10-14 | 11:19

Mensen als "Het Koude Gooi" @10:32 zeggen ook wel: "Ja, hij loog, maar dat was precies wat er nodig was op dat moment."

Prze***walski | 09-10-14 | 11:18

Jezus, wat een gelul.
Hij spreekt wel héél duidelijk met gespleten tong.
Hij lijkt wel strafpleiter.

XanderdeBarmhartige | 09-10-14 | 11:16

Dat Pauw niets vraagt over die ring, geeft aan wat een dramatisch slechte presentator hij is. Omdat Timmerfrans van de PvdA is, wordt hij uiteraard met zijden handschoenen aangepakt door de met publiek geld betaalde riooljournalisten van de VARA.

Russells Teapot | 09-10-14 | 11:15

Ik heb voldoende inlevingsvermogen om me een voorstelling te maken wat er na de inslag van de raket op tien kilometer hoogte gebeurde. Ik heb daar het drama van Timmermans in ieder geval niet bij nodig. Het is al erg genoeg dat het is gebeurd.

superlenig | 09-10-14 | 11:14

Is het word 'minderwaardig mens' al gevallen? Just asking.

Prze***walski | 09-10-14 | 11:12

Het Limburgs dorpstoneel van Timmermans moet hoognodig gestopt worden. Duitsland weet al langer dat vliegtuig niet is neergehaald met een BUK, daarbij gaan 30.000 metaaldeeltjes van enkele grammen met zeer hoge energie door alles heen en zou het vliegtuig direct in brand hebben moeten vliegen, er was pas brand bij grondexplosies/kerosine. De gaten in de cabine/voorkant duiden simpel op aanvalsvuur vanuit een jet van de frisse jongens in Kiev.(zie 40-45)
Wat worden we toch bedonderd, vooral de nabestaanden.

grindbak | 09-10-14 | 11:10

Timmerfrans past het best in een kliniek voor geesteszieken. Ook daar zitten allerlei lui met persoonlijkheidsstoornissen die hierdoor een gevaar kunnen vormen voor hun omgeving en de maatschappij, vooral als zij op invloedrijke posten ongestoord hun gang kunnen gaan. De geschiedenis heeft tal van voorbeelden.

Nestorix | 09-10-14 | 11:08

Bah bah bah, wat een gore leugenaar! Maar goed, politici = leugenaars.

ALLEMAAL smerige fascisten, van extreem links tot extreem rechts en al die shit die er tussen zit!

Xirdalan | 09-10-14 | 11:06

@Schwanz | 09-10-14 | 10:52

Ik denk dat er nog iemand naar de wc is gegaan in die tijd.

roze_bril | 09-10-14 | 11:05

Wat de meesten ontgaat er zijn andere belangen die men onder tafel wil houden.
De militaire inlichtingendiensten hebben gefaald, wisten al dagen vóór het neerhalen, wat zich mogelijk kon afspelen in het Oosten, bovendien hadden seperatisten al ruimschoots aangegeven dat alles wat boven hen vliegt zal worden neergehaald, bewijs dat zij het konden was er ook al.
Dat is wat er gaande is.

gebrokenvleugel | 09-10-14 | 11:05

Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig in de Efteling woont, want je weet toch dat in ons land de leugen Regeert.

Snowy2000 | 09-10-14 | 11:04

@kp-usa | 09-10-14 | 10:01

mensen die een harde piemel krijgen van hun uniform kan ik missen als de pest. de groeten daar!

Ballenman | 09-10-14 | 11:03

Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig in de Efteling woont, want je weet toch dat in ons de leugen Regeert.

Snowy2000 | 09-10-14 | 11:03

Mike Oxlong | 09-10-14 | 09:48
..... wil niet zeggen dat dit niet gebeurt is.

trivius | 09-10-14 | 09:48
Wat Timmermans beweerd is zoiets als het omdoen van je autogordel ........

gebrokenvleugel | 09-10-14 | 10:44
Over de leugen van de ring is bij voorbeschouwing afspraak gemaakt niet over de ring vragen, kan niet anders zijn.

Pffff, inburgeringscursus i.v.m. het behoorlijk Nederlands leren schrijven, zou niet slecht zijn.

JayJay | 09-10-14 | 11:02

Let wel mensen, zoals gezegd is Fransie een talenwonder en hij geeft hiermee aan dat ie het "Brussels" al helemaal onder de knie heeft.

Prof. Dr von Fotze | 09-10-14 | 11:02

Oh ja en Olaf Koens.., zakt je toch ook de broek vanaf. Tering wat een laag niveau.

Coyote | 09-10-14 | 11:01

Vertrouw die man niet, nooit niet gedaan en moet heel wat gebeuren wanneer dat wel gebeurt. 'Er is voor mij een leven voor en na MH17', ik weet het niet, te melodramatisch aangezet. Kan het mis hebben alleen past dit naadloos in hetgeen ik hem al tijden zie doen; 'mooiweerprater'. Maar goed, noem me een politicus die wel oprecht integer is. Bij Timmermans is het echter te stuitend. Brrrrrrr, enge man wat mij betreft en gevaarlijk dat zo iemand op een dergelijke positie zit.

Coyote | 09-10-14 | 11:00

Zinloos gezeik, dit. Boos worden om het boos worden. Die val duurde minuten, allicht had er iemand een maskertje om. Mensen bidden ook in zo'n geval, helpt net zo veel als dat masker. En wie is Olaf Koens dan wel?

QuelleFromage | 09-10-14 | 10:59

Roger-Rabbit | 09-10-14 | 10:28
LOL, nee inderdaad Putin is een betrouwbaar politicus!
Intussen zit ie waarschijnlijk al weer een volgend opstootje te verzinnen om ons leven zuur te maken op het moment dat het een tering zooi is overal. Waar zijn de Russen i.v.m. IS, waar zijn de Russen i.v.m. Ebola(!), waar zijn de Russen i.v.m. opvang van vluchtelingen die mede door zijn vriend Assad massaal zijn gaan 'reizen'? Nix, nada. Die 'vreselijke' VS en EU kunnen weer aan de bak. Shit, zelf de Chinezen zijn actief in Afrika om te helpen met Ebola bestrijding.

Pieleke | 09-10-14 | 10:58

Optreden Timmermans leek op Frank Underwoods kerkspeech (House of Cards, S01E03), theatraal en zinspelend op emotie om kritiek op onderzoek te minimaliseren. Dat murw geslagen Nederlanders dit accepteren zegt meer iets over hen dan over hem. Staartstuk MH17 lag >10 km voor neusstuk, d.w.z. cockpit mogelijk afgebroken en rest ruim minuut doorgevlogen, bij gemiddeld 500 km/u. Voldoende tijd om zuurstofmasker op te zetten. Ontklede lichamen zijn volgens luchtvaartexperts waarschijnlijk gestript door lokale bevolking, broek blijft aan bij vrij val.

Schwanz | 09-10-14 | 10:52

En natuurlijk: Aangezien onze bondgenoten het _wel_ wisten en niet meer over dat gebied vlogen, waarom wisten wij het dan niet. We zijn toch bondgenoten?
TheEgg | 09-10-14 | 10:32

MH 17 was een combivlucht met Air France/KLM, waardoor zoveel Nederlanders. Air France wist van de problemen, KLM (Schiphol) kennelijk niet. Zo wordt er overal langs elkaar heen gewerkt.
Off topic geldt dit ook voor Irak/Syrië waar onze Navo-bondgenoot Turkije slechts toekijkt om een eigen win-win-situatie te maken.

gnor | 09-10-14 | 10:51

Wat een zure, afgunstige reacties inzake een succesvolle minister. Timmermans heeft nu eenmaal bijzondere kwaliteiten, en de meest in het oog springend is zijn talenknobbel. Ik geloof helemaal niet dat hij daar een 'showtje' opvoert; voor mij is Timmermans een integere en in mijn respect groeiende politicus. En vooral mens.

gotha! | 09-10-14 | 10:46

Over de leugen van de ring is bij voorbeschouwing afspraak gemaakt niet over de ring vragen, kan niet anders zijn.
Gevaarlijk soort fantasten en leugenaars dit soort politici, nu al bij herhaling.

gebrokenvleugel | 09-10-14 | 10:44

@"Timmermans is een gevaarlijke leugenaar en volksverlakker. Liegt over mh17, liegt over Kobane. Doet alles om zijn eigen straatje schoon te vegen. Maakt niet uit wat de gevolgen voor anderen zijn. Ontzettend enge en gevaarlijke man.
panadol | 09-10-14 | 09:36"

Hear, hear.
In tegenstelling tot Wilders is Timmermans een écht gevaar voor de samenleving.

Het grappige is wel dat hij zichzelf nu onomstotelijk als leugenaar heeft ontmaskerd. Want óf dat zuurstofmasker is een leugen, óf de BUK.
Het kan namelijk niet allebei waar zijn.

54321 | 09-10-14 | 10:43

Het was weer een aardig stukje van zelf ontplooing van Timmer Frans, heeft zich weer drie veren in zijn kont gestoken en loopt trots als een hond et zeven ...... rond, wat ben ik toch goed!

hertog2 | 09-10-14 | 10:42

Het Koude Gooi | 09-10-14 | 10:32 "We zullen nooit weten hoe het precies gegaan is."
Misschien bedoel je: we WILLEN nooit weten hoe het gegaan is.
Deze Timmermans liegt alles aan elkaar. De leugen van de Ring, weet je nog?
De één na laatste zin in Van Rossems stukje zegt genoeg.

Alexander Pechkop | 09-10-14 | 10:41

Kiev wil toegang is het laatste nieuws. Eenmaal op de plek word lijk met kapje gevonden. Frans kan in de toekomst kijken. Een socialistisch fenomeen waar Adolf en co ook last van hadden. Zelfde vijand, andere tijden.

biltong | 09-10-14 | 10:41

@Het Koude Gooi | 09-10-14 | 10:32
Het is echt ontzettend slim om in een speech de mensen die controle hebben over het gebied waar het vliegtuig ligt en met man en macht bezig zijn de lichamen te bergen, uit te maken voor plunderaars en tuig, dat bezig is met lijken te zeulen.
Die man is de slechtste diplomaat ooit.

francisca van jole | 09-10-14 | 10:40

-weggejorist en opgerot-

a3aantjuh | 09-10-14 | 10:39

Ik heb compleet anders naar dit Fragment gekeken, en vond het een prima Interview met een paar scherpe vragen/scherpe antwoorden, en hij laat onduidelijk wat (nog) onduidelijk is.

Ieder zijn mening, maar de mijne: GeenStijl-onwaardig stuk.

StarWolfer | 09-10-14 | 10:36

Vooral vreemd optreden van Timmermans. Rare reacties en ongeloofwaardige verhalen. Krijg steeds meer het idee dat hij niet helemaal spoort.

Schmalz | 09-10-14 | 10:34

@Lekker Belangrijk© | 09-10-14 | 10:26
En natuurlijk: Aangezien onze bondgenoten het _wel_ wisten en niet meer over dat gebied vlogen, waarom wisten wij het dan niet. We zijn toch bondgenoten?

TheEgg | 09-10-14 | 10:32

Wat een onzinstuk dit. Er is genoeg te zeiken over Timmerfrans en de nasleep van MH17, maar 1) hij ontploft helemaal niet en 2) het was en blijft een goeie speech destijds, waarin hij zelf ook zegt "We zullen nooit weten hoe het precies gegaan is." Ja, hij speelde op emotie, maar dat was precies wat er nodig was op dat moment.

Het Koude Gooi | 09-10-14 | 10:32

@Skunk57 | 09-10-14 | 10:23

Jij vindt het dus erger dat een shockblog dit denkt te weten dan een vooraanstaand politicus. Nou, jij hebt je prioriteiten wel op orde.

roze_bril | 09-10-14 | 10:31

Timmermans is er van overtuigd dat de waarheid openbaar wordt.
Dat klopt ook, die waarheid hebben ze al lang verzonnen, het is alleen nog even uitzoeken of de verzinsels niet keihard te weerleggen zijn, als na gedegen onderzoek blijkt dat dat niet mogelijk is, wordt hun waarheid openbaar gemaakt.

francisca van jole | 09-10-14 | 10:31

Je kan zeggen wat je wil over de Russen,maar ze liegen lang niet zo veel en vaak als (onze) Politieke leiders.
En ze kommen er nog mee weg ook hier.
Golfoorlog 1&2,Libië,Kosovo,Syrië,Griekenland(gaat geen cent meer heen)

Roger-Rabbit | 09-10-14 | 10:28

De prangende vraag blijft; Hebben onze inlichtingendiensten geweten dat er een dreiging was;
Zo ja, waarom is deze informatie niet doorgespeeld? FAIL
Zo nee? FAIL
Misschien had Pauw dat eens kunnen vragen.

Maar goed lekker belangrijk; wel of geen mondkapje..
Heeft het volk weer een kluif om zich stuk te bijten.

Lekker Belangrijk© | 09-10-14 | 10:26

@Psycheltjes | 09-10-14 | 10:23
Sorry. verkeerd onderwerp.

Psycheltjes | 09-10-14 | 10:25

Hulde GS, jullie weten kennelijk perfect hoe het er aan toe gaat al je van 10k naar beneden valt en wat je dan denkt en doet. Hulde, hulde hulde!!!

Skunk57 | 09-10-14 | 10:23

-weggejorist-

Psycheltjes | 09-10-14 | 10:23

Mr Dixit | 09-10-14 | 10:15
Heel goed neergezet.

Alexander Pechkop | 09-10-14 | 10:21

Als ie werkelijk karakter had, dan had ie na de vraag of ie de toespraak zelf had geschreven , gezegd dat "we" het daar niet verder over gaan hebben , want het zou slechts ijdeltuiterij zijn, maar we kregen een uitgebreide ego trip op de voorzet van Pauw.
Een zeer geraffineerde carriere-tijger. No more no less .

daytripper | 09-10-14 | 10:18

3:33 Pauw: "Of we eerst nog even bij de emotie blijven..."
De schaamteloosheid.

Fransg | 09-10-14 | 10:16

Geen kritische vragen over de onderste steen, over het baasje van van Timmerfrans die dat weekend met de voetjes omhoog op een terrasje op de Grote Markt zat, geen tegengas als ons Franske helemaal ontspoort in zijn ijdele éénakter gisteravond. Ik heb mentaal zitten kotsen, deze man vind zichzelf zó ontzettend goedgaaf dat hij er bijna van gaat kwijlen. Wat we bij Pauw zagen was de hoogmoed die voor de val komt. In de wandelgangen wordt inmiddels gegniffeld over zijn duimzuigverhaal dat hij een uurtje voor de toespraak nog even snel achter de pc is gekropen. De fantasie van de Timmer heeft de werkelijkheid inmiddels mijlenver ingehaald.

Mr Dixit | 09-10-14 | 10:15

Als de informatie van Timmermans klopt: helemaal ondenkbaar dat dit kapje is opgezet na de ramp om het onderzoek te beïnvloeden lijkt mij dit niet. Ik zou dan ook wel wat meer details willen weten over die vondst en hoe die gedocumenteerd is.

Simon_GS | 09-10-14 | 10:13

TheEgg | 09-10-14 | 10:06
Inderdaad, de aandacht moest wel HEEL SNEL ergens anders heen.

Alexander Pechkop | 09-10-14 | 10:11

de passagier met dat zuurstofmasker was waarschijnlijk een astma patient ofzulks...

Coo de Rood | 09-10-14 | 10:09

Wat zou er ooit van ons Franske zijn geworden als die Russen het volgende toestel hadden afgeschoten?

bisbisbis | 09-10-14 | 10:07

@TheEgg | 09-10-14 | 09:58
En hop. Het nieuws van 10:00 werd niet live voorgelezen, maar was al van tevoren opgenomen, en plotseling is er groot nieuws over Geert Wilders. Daar hebben een aantal mensen heel veel zitten bellen het afgelopen uur.

TheEgg | 09-10-14 | 10:06

Fabuleren is een feestje.

bisbisbis | 09-10-14 | 10:05

Super Fransje.

Poetin zal blij zijn met deze info. Blijkt hij hij toch gelijk te hebben dat hij niet uit de lucht is geschoten met een BUK. In dat geval valt het vliegtuig hoog in de lucht uit elkaar en heb je als je beneden komt echt het kapje niet meer op je gezicht!
Kortom: een bevestiging van het onderzoek van de Russen!

Pieter90036231 | 09-10-14 | 10:04

@clabamsk | 09-10-14 | 10:01
We leven in VerNederDland, het land van witte zwarte pieten.

milky bar | 09-10-14 | 10:04

@Fransie Timmermans op 2.50:
WIJ worden geïnjecteerd met Westers gif, door jou! LUL!

brtnsnwbrd | 09-10-14 | 10:03

Timmerfrans is een verdomd goede politicus.

Politicus... hij kan zinnen bouwen, betogen tot in perfectie.
Verder niets.

Waar dat betoog voor, achter of onder staat dat interesseert niet. Dat is niet het werk van een politicus. Timmerfrans geeft het enkel vorm en dat doet hij goed, in verscheidene talen.

By the way, als er daadwerkelijk lijken gevonden zijn met mondkap dan is dat toestel niet neergeschoten door een raket. In een opengescheurd toestel zet je echt geen mondkap meer op, als dat systeem überhaupt nog werkt als een toestel in tweeën geschoten wordt.

No Mames | 09-10-14 | 10:03

Wat een theatrale leugenaar, "ik heb die beelden zelf nog niet gezien.." Echt respect verdienen de medewerkers van het LTFO die de identificatie uitvoeren.

priwax | 09-10-14 | 10:02

We mogen niet klagen met Timmerfrans in Brussel. Hebben hier nog wel een paar blikken met slechtere politici liggen.

Geert Linkers | 09-10-14 | 10:02

Laat ik over een ding duidelijk zijn. De woorden van Timmermans raken kant nog wal.
Ik had nooit kunnen slapen terug kijkende wat Nederland gezegd heeft en uiteindelijk gedaan heeft. Veel woorden en geen daden. Ik zal me kapot schamen als Nederlander. Ik heb de Amerikaanse nationaliteit aangenomen en werk op dit moment voor de Amerikaanse defensie. Ik ben trots (op dit moment wat minder dan voorheen) om burger te zijn van dit geweldig land. Het is gewoon beschamend hoe snel Nederland is vergeten wat de VS heeft betekend.Michiel Adriaenszoon De Ruyter zou zich kapot schamen.

kp-usa | 09-10-14 | 10:01

-weggejorist-

clabamsk | 09-10-14 | 10:01

Laat de vileine Timmerfrans zich maar op de borst kloppen voor wat er volgens dit heerschap zelf allemaal goed is gegaan bij het post-MH17-verhaal. Ik mag lijden dat Timmerfrans het nog flink lastig krijgt met dat zuurstofkapjesverhaal.
Maar mag ik vragen of ik het klopt dat de lijken die niet werden gerepatrieerd (en die zijn er bij mijn weten toch), tot op de dag van vandaag liggen weg te rotten op Oekraïense akkers? Hoe houden de nabestaanden dat uit? Waarom horen we daarover helemaal niks meer?

milky bar | 09-10-14 | 10:01

"Wilders door OM verdacht van aanzetten tot discriminatie". In wat voor wereld leven wij?????

clabamsk | 09-10-14 | 10:01

Op de ranzige foto's van net na de crash al een persoon gezien die een zuurstofmasker op leek te hebben.

Veurwaerts | 09-10-14 | 10:00

@Ofzo2 | 09-10-14 | 09:51
Is vanmorgen al gedebunked bij Giel. Die heeft met Benno Baksteen gebeld, en die vond het extreem onwaarschijnlijk. (Het kosste hoorbaar moeite om Timmermans niet rechtstreeks voor leugenaar uit te maken op nationale radio) Dat heeft het eerstvolgende nieuws bulletin gehaald. Kijken of dat in de volgende nieuws uitzending ook nog zit, of dat het ondertussen weggejorist is.

TheEgg | 09-10-14 | 09:58

Ook al had iemand een zuurstofkapje op. Dan kan Timmermans nog niet weten wat de reden waarvan was. Misschien probeerde iemand het kapje uit, misschien had hij de hele reis hem voor een reden op. Hij weet niet dat dit gebeurt is na de inslag. Of hij het op camera. Voor de rest moet hij dus niet suggereren. Want dat is wat Pauw hem dus terecht kwalijk neemt.

roze_bril | 09-10-14 | 09:58

Timmerfrans reet wonden open en giet er een paar liter zoutzuur in door deze leugens te verkopen. Het is inderdaad de perfekte EU-graaier, helemaal op zijn plaats, paspoort innemen en nooit meer terug, deze barre narcist.

Kaltsnautzige | 09-10-14 | 09:58

Meestal ben ik het eens met de artikelen die hier geschreven worden, maar dit is gewoon zoeken naar een excuus om die man weer de grond in te boren. Wees origineel, doe eens iets anders.

Woeler | 09-10-14 | 09:56

-weggejorist-

mindless | 09-10-14 | 09:56

BUZA gaat nu van een IJdeltuit naar een Flapdrol.

fuckje | 09-10-14 | 09:54

Frans, het enige echte Super Liegebeest.

Frans, ik hoop dat je snel van deze aardkloot verdwenen bent met je narcistisch inhoudsloos selectief gezwets - DSM IV is niet eens geschikt om jouw waanbeelden te classificeren.

Snackbar van Allah | 09-10-14 | 09:52

De bozige reacties hierboven zijn helemaal terecht, maar Van Rossem verzuimt hier commentaar te geven op het echte nieuws:
 
Timmerfranz (PvdA) haalt ongemeen hard uit naar Pauw (VARA) op een moment dat het niet echt hoeft. Hij heeft het baantje immers al en had Pauw's vraag ook zachtjes kunnen wegvegen door rustig op 'aanwijzingen daarvoor' te wijzen. Dat doet Timmerfranz niet, hij reageert als door een adder gebeten (op zich niet eens onjuist).
 
Veel interessanter dan dit fragmentje voor de bühne (want dat is het van allebei, Van Rossem, Pauw wil even laten zien dat ie kritisch is en Franz dat ie een hart heeft), is hoe Rotte berg en die kabeltrui gaan reageren. Dan weten we meteen hoe Franz in de club ligt.
 
Asscher zal zich niet alten horen, vermoed ik, die is de slimste van het stel.

pietvanvliet | 09-10-14 | 09:52

gekliederD

Snerpe Schede | 09-10-14 | 09:52

At the end of the day is MH17 het beste wat Timmerfrans is overkomen....

De Literator | 09-10-14 | 09:51

pfffrrt

ok, misschien heeft hij het aangedikt. maar om daar nou een heel woedend artikel aan te wijden? krampachtig en spijkers op laag water.

maar goed, de reaguurder wordt graag stroop om de bek gekliedert en t levert kliks op voor het conglomeraat. happy money making Thursday!

Snerpe Schede | 09-10-14 | 09:51

Kan Geenstijl dit niet proberen te de-bunken. Beetje rondvragen moet toch duidelijk maken of het wel of niet waar is wat timmerfrans zegt?

Ofzo2 | 09-10-14 | 09:51

Wat een luchtfietser die man.
'Het eerste wat in mij opkomt is trots'.
Hoe is het mogelijk?
Het eerste wat bij mij opkomt is woede.

Ars Vivendi | 09-10-14 | 09:51

Westsider | 09-10-14 | 09:43
Nee, dat is het helemaal niet.
Deze man is een geweldige schurk en leugenaar. Deze man weet veel meer, en wij binnenkort ook.
Deze uitglijder krijgt nog een heel raar staartje! Het is nu al wereldnieuws! Overal!

Alexander Pechkop | 09-10-14 | 09:50

Na vijf minuten kijken ben ik afgehaakt. Geen zin om langer te kijken naar die Frans Timmermans Show. Ongetwijfeld over een paar jaar Dé Musical: De 298 tranen van Frans.

Klik_hier | 09-10-14 | 09:50

Timmerfrans die zeikt over Russische propaganda is als stront dat kots verwijt dat het stinkt.

OpperGek | 09-10-14 | 09:49

Achter de schermen.... De ratten lusten er geen brood van. Opofferingen voor het grote doel. En wij onszelf maar (blijven)afvragen, hoe kan dit alles in hemelsnaam gebeuren? Karma is hun deel. Dat hoop je dan maar.

Betweetert | 09-10-14 | 09:48

Het zal wel van tevoren bepaald zijn dat er niet gevraagd mocht worden naar het censureren van de ring. Blijft natuurlijk staatstelevisie. Wat mij verder opvalt is dat niemand rept over getuigenissen die stellen dat mensen gillend uit de lucht zijn gevallen. Ik begrijp dat dit heel belastend is voor nabestaanden maar het zou wel voor meer helderheid zorgen. Het lijkt er nl. op dat niet iedereen op slag dood was, zoals onze politici ons wil doen geloven

IngridvanHenk | 09-10-14 | 09:48

Timmerfrans is vals, dat mogen duidelijk zijn. Maar welke politicus is dat niet? Wij zitten met z'n allen op een wereld waar het maatschappelijk wordt geaccepteerd dat wij geregeerd worden door een elite groepje wat de grootste boeven tuig is in de moderne geschiedenis.
En tóch denk ik dat meneer Timmerfrans geen slechte zet is voor in Brussel.

Madrox | 09-10-14 | 09:48

Toch lagen er best nog veel fatsoenlijk geklede lijken in moestuinen en veldjes, van Rossum.
Dat niemand gewag maakt van een mondkapje wil niet zeggen dat dit niet gebeurt is. Een minister van buitenlandse zaken heeft nu eenmaal toegang tot meer kanalen dan een blogger. Snap ook niet goed waarom er altijd zo vol op het orgel moet tegen de enige half-competente politicus die we hebben.

Mike Oxlong | 09-10-14 | 09:48

Wat Timmermans beweerd is zoiets als het omdoen van je autogordel op het moment dat je een aanrijding krijgt.
de snelheid waarmee het vliegtuig uit elkaar spat gaat sneller dan het realisatie moment, laat staan dat je dan daarna ook nog een handeling uit kan voeren

trivius | 09-10-14 | 09:48

@Tsjernodebiel 09:34: Velen in her wereldje, ook in Europa, vinden Timmermans een goede politicus. Vlotte babbel, veel taken, nou ja, je weet het ondertussen wel. Het zijn ook prima eigenschappen. Ik noem dat overigens een goede basis, niet meer. Iemand die goed kan solderen is nog geen goed elektrotechnicus, en van politici mogen we ook meer dan talenkennis en natuurlijke extroversie verwachten. Dat je ook dingen gedaan krijgt, bijvoorbeeld.

Muxje | 09-10-14 | 09:47

Ik dacht dat JUIST 1 van de feitjes was dat er géén zuurstofmaskers op/naast lijken gevonden waren die het meest mogelijk waren om er 1 te dragen? Waardoor het vermoeden deed toenemen dat niemand de crash heeft meegemaakt maar al hoog in de lucht is flauwgevallen?

Timmerfrans zeikt nogmaals over de nabestaanden hun emoties met zijn eigen oh-zo belangrijke emotionele toestand hierover. De PvdA'er zit diep in hem.

LangeTijdGeleden | 09-10-14 | 09:44

Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend

Snelle Jeroen | 09-10-14 | 09:44

Toch is Timmermans een verademing vergeleken met zijn voorgangers Rosenthal, Verhagen, Bot, etc. Wat een zuurpruimen waren dat zeg..

Westsider | 09-10-14 | 09:43

Off topic, OM: Wilders strafbaar

Stir Glenfarclas II | 09-10-14 | 09:43

Wat is die Timmerfrans een ontzettende ijdeltuit.

Nabestaanden krijgen nooit de genoegdoening dat de daders gestraft worden, maar de nabestaanden krijgen nu nog wel even een trap na door dit schandelijke optreden van een minister in een talkshow.

Bobbbe | 09-10-14 | 09:42

Als Fransie's vliegtuig de lucht uit geschoten wordt, dan zal hij eerst snel zijn Facebookpagina nog even bijwerken.

Het Vragevuur | 09-10-14 | 09:42

-weggejorist-

Maco3key | 09-10-14 | 09:40

Timmermans is de stereoptypische PvdA regent. Volkomen vervreemd van zowel "Arbeid" als zeker wel "Arbeiders"; woonachtig in een kasteel van een huis; omgeven met zwaar hekwerk. Hoogtepunt in zijn leven (tot heden) applaus in de VN Veiligheidsraad voor zijn dikke tranen. Hij is dat vliegtuig en die BUK er vast nog wel dankbaar voor.
En nu dan levenslang (trompet) een ereplaats aan de eeuwige troggen van de varkens van George Orwell te Brussel.

De nieuwe adel. En net zo nodig.

Jan Passant mk2 | 09-10-14 | 09:39

Trekhaas | 09-10-14 | 09:34
Zoals de meesten die in Brussel zitten.

nie pleuje | 09-10-14 | 09:39

Ik werd vanochtend wakker en mijn tenen lagen nog steeds in de krul.

3.14nokkio | 09-10-14 | 09:39

@Tsjernodebiel | 09-10-14 | 09:34

Goeie typering inderdaad, de 'Ivo Niehe van de politiek'. Die ga ik onthouden als ik iemand weer hoor dwepen over Timmerfrans

Ronman2k | 09-10-14 | 09:38

@Bubske | 09-10-14 | 09:37
De rest had zich uitgekleed?

psychonaut | 09-10-14 | 09:38

"hoe durf je dat te vragen" ..
typische opmerking van een zichzelf ver boven de vragensteller verheven voelend persoon. Ook teken dat Timmerfrans los van de realiteit (de kiezer, die hij vertegenwoordigt) is komen te staan.

Als je vliegtuig de lucht uit geschoten wordt dan houd je de handen van je vriendin vast en omhelst elkaar voor de laatste keer nog eens liefdevol. En vervolgens zet je allebij een zuurstofmasker op.

Osdorpertje | 09-10-14 | 09:37

Er zijn genoeg slachtoffers gevonden die nog gewoon aangekleed waren dus van dit stukje klopt dus ook niks.

Bubske | 09-10-14 | 09:37

Ik werd er gisteravond verlegen van hoe ik, net als de rest van alle andere nederlanders, werd opgehemeld, en geprezen, hoe goed wij het allemaal wel niet gedaan hadden. Jaja, werd er op den duur zelfs een beetje zat van. Nu kan ie wel weer Timmertjefrans...

nope | 09-10-14 | 09:36

Timmermans is een gevaarlijke leugenaar en volksverlakker. Liegt over mh17, liegt over Kobane. Doet alles om zijn eigen straatje schoon te vegen. Maakt niet uit wat de gevolgen voor anderen zijn. Ontzettend enge en gevaarlijke man.

panadol | 09-10-14 | 09:36

Ik vond het ook erg merkwaardig.. Je zag aan Pauw zn gezicht dat hij ook zoiets had van.... "oooke..."

Vreemde snuiter die Timmermans. Ook de manier waarop hij vertelde hoe hij zijn speech geschreven had. Het leek wel een spreekbeurt: "Frans en zijn VN toespraak"

Aantastelijk | 09-10-14 | 09:36

Die man is de belichaming van het "Peter Principle"

Trekhaas | 09-10-14 | 09:34

En 'straks' verbaasd zijn als het volk om zijn hoofd roept...

paost712 | 09-10-14 | 09:34

De Ivo Niehe van de politiek, trots op alle talen die hij spreekt, compleet vol van zichzelf, maar eigenlijk vindt niemand hem echt goed, behalve hijzelf. Enne, Timmerfrans, wanneer wordt nou eens duidelijk wie er verantwoordelijk is voor het neerhalen van dat toestel?

Tsjernodebiel | 09-10-14 | 09:34

We gingen:
- de slachtoffers thuisbrengen
- de aanslag onderzoeken
- de schuldigen vervolgen
Daar hoor je dus niets meer over.
En vergeet vooral Hans van Baalen niet.

Ars Vivendi | 09-10-14 | 09:33

Ik vroeg me altijd af wie de meest ijdele minister zou zijn: Timmermans of Plasterk. Het antwoord is duidelijk.

Derechtselutser | 09-10-14 | 09:33

Timmermans is een figuur uit de Griekse mythologie. Zoon van de riviergod Kephissos en de nimf Liriope (naar Ovidius). Het verhaal over Narcissus speelt zich af met de nimf Echo.

Rollins | 09-10-14 | 09:32

de mh-17 zullen we nooit wat over horen.
Meneer Pauw stelt wel goeie vragen dat dan weer wel.

LOLWTFBBQ? | 09-10-14 | 09:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken