achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

LIVE. RONALDO

De neppe

Kijk het is natuurlijk ook helemaal niet leuk als je de nepvariant bent van de echte. Zoals iemand met een nep petje van Burberry een variant is op iemand met een echt petje van Burberry (geen idee wie zoiets koopt trouwens). Of zoals Red Bull Salzburg de nepvariant is van Austria Salzburg, of PRO de linksradicale schijtvariant is van de PvdA en Cristiano Ronaldo (dus) de nepvariant is van de echte Ronaldo, de échte échte Ronaldo, de dikke Ronaldo, en dan hebben WIJ hier op GSHQ ook nog eens een Ronaldo, wat van die Cristiano de variant op de variant maakt. Nu wil het toeval dat we hier ook wel een beetje klaar zijn met die geriatrische autist van een Lionel Messi die bij ieder doelpunt een tomeloze cumshot in het broekje van de NOS-commentator ontlokt. Nu mag je best fan zijn van die dwerg maar dat Frank Wielaard na iedere wedstrijd twee nieuwe Sportswear-boxers bij de Zeeman kan gaan halen gaat wel wat ver. Bovendien: leuk dat die Messi een paar balletjes erin peert, maar met al die hele en halve doodschoppende criminelen als Paredes, De Paul, Romero, Medina en die doorgesnoven idioot van een keeper Martínez is er helemaal geen flikker aan om dit WK naar Argentinië te kijken. Ettert dat zooitje dwazen de tegenstander niet helemaal de vernieling in, krijgen ze het wel cadeau van de FIFA. Gianni Infantino en z'n kliek flappenpakkers hebben de rode loper voor Messi uitgerold om bij diens laatste kunstje nog één keer de beker te mogen ophalen en als die corrupte gek van een Infantino klaar is met het uitreiken van de prijzen mag-ie mooi weer op allerlei leuke plekken op vakantie. Enfin, is Ronaldo dan BETER dan Messi, zoals patat beter is dan friet, openbaar onderwijs beter is dan islamitisch onderwijs, pure hagelslag beter is dan het Nederlandse pak verraad genaamd hagelslag 'melk', de kroket superieur is aan de frikandel, dorpen beter zijn dan steden, pep beter is dan pillen, enzovoorts, NOU JA u kent het wel. Nee natuurlijk niet! Maar hij is wel een van de allerbeste spelers ooit, die gekke Ronaldo, met z'n lelijke standbeeld op Madeira. Misschien ná Messi, en ná Maradona en ná Cruijff en ná Viscaal, maar hij staat er maar mooi wel tussen. Stijlloze voorspelling: Portugal - Oezbekistan, 4-0, 3x de neppe Ronaldo.
Update 6' - RONALLLLLDOOOOOOOOOOOOOO 1-0 RONALDOOOOOOO RONALDOOOOO RONALDOOOO
Update 17' - 2-0 Niet door Ronnie
Update 39' - RONALLLLLDOOOOOOOOOOO 3-0

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

We worden wereldkampioen!

In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op

@Mosterd | 09-06-26 | 09:30 | 188 reacties

LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk

Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?

@Mosterd | 22-05-26 | 19:00 | 59 reacties

Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse

"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"

@Mosterd | 18-05-26 | 14:30 | 42 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.