Hoge oud-Pentagon official David Grusch beweert onder ede: "Amerikaanse overheid beschikt over buitenaardse lichamen en voertuigen"
Hoe dan ook genieten
"Non-human"
Zit als volgt. David Grusch was een zeer onderscheiden, controverse-vrije inlichtingen-veteraan voordat hij met dit verhaal naar buiten trad.
Maar: 1) hij heeft onmiskenbaar van die Joram van Klaveren-ogen en we durven puur op intuïtie - en dat is het enige dat je hebt in deze specifieke kwestie - simpelweg niet uit te sluiten dat het ondanks zijn smetvrije inlichtingen-carrière een fantast is (geworden). Inderdaad, een beetje als Amerikaanse oud kolonel Douglas MacGregor. Iets aan David Grusch voelt dissonant, 'off', en categorisch anders dan bijvoorbeeld de volledig geaarde oud Top Gun F18-piloot David Fravor en zijn evenzo solide wing woman Top Gun F18-pilote Alex Dietrich die in 2004 die befaamde Tic-Tac eerstehands gadesloegen én op video vastlegden.
2) Hij baseert 100% van zijn beweringen over buitenaardse lichamen en voertuigen enkel en alleen op interviews met volgens hem 40 mensen die (data van) deze lichamen en voertuigen daadwerkelijk gezien hebben. Geen van zijn beweringen zijn uit eerste hand. En 3) speelt hij wel heel lichtzinnig door dat de Amerikaanse overheid beschikt over een "buitenaards, bel-achtig voertuig" dat de overheid van... BENITO MUSSOLINI in 1933 in Noord-Italië gevonden zou hebben.
Maar goed, boven- en onderstaand herhaalt hij zijn eerdere beweringen nu dus onder ede tegenover de House Oversight Committee (wiki). Bovenstaand de expliciete bewering dat de Amerikaanse overheid beschikt over zowel buitenaardse "biologics" (lichamen) als voertuigen. Na de breek zijn openingsstatement.
Hier ziet u een overzicht van alle alle tussen 2004 en 2019 door het Pentagon authentiek verklaarde UFO-video's. De meest recente authentiek verklaarde uit 2022 in het Midden-Oosten ziet u hier, net als die betwiste maar haarscherpe video van die Colombiaanse piloot.
Trouwens, belangrijke noot. De 'conspiracy theorists' zijn inmiddels degene die juist heel hard beweren dat UFO's niet bestaan, en wel omdat het allemaal een psy-op is om u af te leiden van de naderende WEF-wereldoverheid. Mensen die dat beweren voelen, naast overige mogelijke desoriëntaties, vooral de diepte en tijdspanne van dit dossier niet in; de eerste authentiek verklaarde video stamt immers al uit 2004. Enfin, u bent weer bij!
the realest
the way of men
David Grusch's openingsstatement
De tijdlijn volgens Grusch
Reaguursels
InloggenJa doe maar lollig erom. Maar ik bel al jaren naar huis, heb een landingsbaan aangelegd en zit nog steeds te wachten om opgehaald te worden. Ik neem wel het internet mee. Collega planeetbewoner Musk mogen jullie houden.
Shit, moet toch eens van die medicijnen afblijven. /s
Eerst maar eens harde bewijzen zien dan praten we verder.
Zoals ik het begreep zijn er ruimtevaartuigen gevonden met wezens die "not human" waren. Ik denk dus, dat Laika, Albert en Albert II toch weer geland zijn.
Buitenaardse bewoners? Dat zijn toch die menselijke figuren met een te groot hoofd, in zilverkleur gekleed gaan, een V op hun borst hebben, hoge laarzen dragen en altijd met hun intergallactische vervoermiddel toevallig in de VS (New York) landen en horkerig Engels praten? Die heb ik ook zo vaak gezien.
Er zit hier een Griek om de hoek, die heeft ook vliegende schotels! En top lamsbout. Maar daar gaat het nu niet over.
Aantal sensoren en waarnemende apparaten is exponentieel toegenomen op onze planteet. Echter zijn de ufo waarnemingen niet evenredig toegenomen.....
Kortom, allemaal onzin...
sensoren zijn allemaal in China gemaakt. Kunnen de non humans tussendoor vliegen.
Sherry Baudet vond Kaag een reptiel, ook bij ons onder ons www.youtube.com/watch?v=mz7MwnL6IKc V 1983
All but hear say. Kom eens door met echte beelden, voertuigen, overlevers en "gewonnen" technieken. Tot die tijd speculatief.
Bijzonder dat dit soort zaken zich naar verluidt voornamelijk in de VS af spelen.
Heb wel eens gelezen dat “men” allerlei radar en opsporingsmiddelen heeft, die zo’n beetje een bewegende zwerfkei op mars kan monitoren maar een UFO zien ze pas als het de aarde heeft bereikt!? Natuurlijk joh….
ik vind dat ook Den Haag wel een in actie mag komen.
Deze wezens verdienen onze bescherming en een humane behandeling.
Menswaardige opvang, een goede begeleiding en het recht op een asielaanvraag.
Zij zoeken een veilg heenkomen hier omdat het niet veilig is daar.
Giro 555?
Houden de VS een E.T. gevangen?
Bel achtig ding? Toch niet “die Glocke” ?
Non-human kan nog steeds betekenen dat het om man-bear-pig gaat.
HaHa, South Park !
Je hoeft grusch niet te geloven, maar die andere twee..
"Alien" is dan ook multi-interpretabel. Woont ie dicht bij de Rio Grande ?
Al het leven op aarde is buitenaards want alles op aarde komt van buiten de aarde. Dus buitenaards leven bestaat vast ook. Of het intelligent is en de ledematen heeft om iets in elkaar te zetten is een andere vraag.
Nee, niet alle. Wormen bijvoorbeeld zijn binnenaards.
Als Columbus al een plaag heeft veroorzaakt op dat andere continent ga maar na wat buitenaardsen teweeg kunnen brengen. Die blijven weg..
Allemaal onzin, ben in Bennekom alle huizen zelf afgeweest, en niemand had aliens in huis, waarom ook niet gewoon in de States? Dan kan 'ie wel verklaren dat het onder Ede is, maar hoe ver moet je zoeken dan. Wageningen ga ik niet heen, dat vertik ik.
Lollig!
En dat weten ze. Ik zeg toch naar Wageningen gaan. Wedden?
@Lorejas | 27-07-23 | 12:03:
Landbouwhogeschool. Zij zullen het weer eens niet zijn...
In Veldhuizen wonen anders genoeg gekke parasieten
Ik heb de videobanden van de Aliens. Zijn erg lelijke zure gasten. Niet toelaten, mijn advies voor de commissie.
Wel bijzonder dat die vliegende schotels alleen maar over Amerika vliegen en verder nergens.
Hoe kom je daarbij? Vele tientallen waarnemingen. Bijna alle Zuid-Amerikaanse landen, België, Denemarken, Groot-Brittannië, Roemenië, Rusland, en ja, zelfs Nederland. www.nporadio2.nl/nieuws/nieuws/7373ba...
Dat is niet waar - wat wel waar is, is dat bijna 92% van alle UFO waarnemeningen over of vlak bij water worden waargenomen. En nu is het zeewater bij Florida 38graden - en de Golfstrrom 4 graden warmer als normaal - terwijl daar geen "verklaring" voor is.......
Geeft toch te denken - is er wellicht toch iets aan de hand in de natuur die (vooralsnog niet te verklaren is ??)
@unstablebunny | 27-07-23 | 11:52: Zou een alien in zee gepist hebben?
@unstablebunny | 27-07-23 | 11:52: Microgolven. In de States kookt bijna niemand zelf zijn eten.
@unstablebunny | 27-07-23 | 11:52:
Logisch want in Siberie ziet bijna geen hond dat, hoewel ook daar aparte waarnemingen zijn gedaan. Maar goed, we gaan het zien. Hou niet van hysterie, hou van tastbare zaken.
@Graaisnaaiert | 27-07-23 | 12:10: Dat is het enige wat telt. Iets zien vliegen is één ding, iets dat neergestort is oprapen is iets anders.
Dat er nog steeds mensen zijn die in die onzin geloven... Laar die lichamen eerst maar eens zien, en door onafhankelijke specialisten laten onderzoeken. Zal heus niet gebeuren, want er is gewoon niks.
Vroeger was er ook zo'n opname van de sectie van een zogenaamd verongelukte ufonaut. Bleek later natuurlijk ook een fake te zijn. Verder nooit meer iets van gehoord.
Steeds weer komen er dan verhalen van "insiders" die nu toch écht iets héél bijzonders hebben ontdekt. Flauwekul, dat loopt gegarandeerd weer op niets uit, tot de volgende sensationele melding.
Inderdaad. Zo lang er niets gepubliceerd is geloof ik er niets van.
Soort van broodje aapverhaal. Die oom die op de verjaardagskoffie dan zegt: ik heb nou toch iets gehoord..... Nu hebben ze dus een verre oom die even over is, die zegt ik heb er een gezien èn z'n nog werkende van Moofding op een geheime plek staan... Steekt met enige regelmaat de kop op en de 'pers' vindt het geweldig...
Het is aannemelijk dat aliens bestaan. Daarnaast is het ook aannemelijk dat berichten over aliens een psy op zijn om men af te leiden.
Heeft u ook alle Alien films gezien ?
@johnyl | 27-07-23 | 11:48: Nodigt u mij uit om ze bij u te komen kijken?
@Battery!!! | 27-07-23 | 12:15: geen vrienden?
Samenvatting van Ross Coulthard: www.youtube.com/watch?v=x_9gTDXF9Vc
Ik heb één minuut gekeken, toen wist ik al genoeg. Oeroude verhalen die allang ontzenuwd zijn (Roswell, gaap), gebracht alsof ze echt iets te betekenen zouden hebben. Het is net een religie.
Ze zijn hier allang natuurlijk we horen en zien ze alleen niet. Beetje zoals zwarte piet
Nou ja .. D'66. CU. Mark Zuckerberg. Etc.
Lijkt me dat als de technologie Russisch is, Oekraine inmiddels niet meer zou bestaan. En passant de USA /NAVO ook even laten zien dat er met Boris niet te spotten valt.
En niet het trieste en hopeloze geklungel wat we nu zien
En dan hebben we nog de Chinezen.
O jaaa, weapons of mass destruction. we moeten meteen ingrijpen.
Hoeft niet perse buitenaards leven te zijn.
Mensen horen en zien tussen bepaald bereik.
- Horen tussen 20 en 20.000 Hertz.
- Zicht tussen goflengte van 380 tot 750 nm
Alles daarbuiten nemen we als mens niet waar.
Dus we zien en horen meer niet dan dat er wel is.
Stel dat deze vliegende objecten door een storing wel binnen ons hoor en zichtbereik komen te vallen.
Zoal eerder is aangegeven, als deze technologie menselijk is (russisch/chinees of andere mogendheid) heeft de VS en de rest van de vrije wereld wel een groot probleem. Omdat deze UFO's vliegbewegingen en snelheid kunnen maken waar de VS de aankomende tig jaar niet zullen komen.
Dan liever buitenaards leven wat hier op onderzoek is met dien verstande te hopen dat wij niet de indianen zijn en zij de cowboys.
Aanvullend, de klimaatverandering wellicht veroorzaakt door buitenaard leven, zeg maar terravorming. Iets waar NASA al langer over denkt om dat met Mars te gaan doen.
Klinkt misschien als alu hoedje of Star Trek, echter veel zaken uit de eerste seizoenen van Star Trek en tekenserie Jetsons zijn realiteit geworden.
Kom op, bangmakerij, niet de wanen van een persoon volgen.
Kans dat er buitenaards leven is is bijzonder klein, kans dat het in de buurt is nog kleiner en kans dat dit dan hier op aarde belandt nog veel waanzinnig kleiner.
Als dit technologie van een niet Westerse mogendheid geweest zou zijn hadden we nu een totaal andere wereldorde gehad.
Kwatsch.
Voor frequenties buiten die range hebben we sonar of radar? Of infrarood, microgolf en radiogolf detectoren?
Helemaal mee eens! Tevens, @omgponies: dit is niet de waan van 1 persoon.. er waren 3 getuigen tijdens de hoorzitting. En er zijn meer.
@ReyNemaattori | 27-07-23 | 11:33: precies dit. Verder dan dat onze ogen en oren het niet kunnen registreren willen ze niet denken, het is niet zo dat bijvoorbeeld Wifi op 2.4ghz ook niet waarneembaar is door de ogen en oren, schijnt dat je het wel makkelijk kunt detecteren... Maar dat wil er niet in bij sommigen. Zijn er veel van die dat geloven, sure. Maar dat is juist meer beangstigend dan eventueel buitenaards leven in mijn mening.
Overigens is het universum zo groot dat het bijna niet anders zou kunnen dan dat er nog een planeet is die leven herbergt. Maar zou die afstand al overbrugbaar zijn, dan is het nog de vraag of eventueel leven überhaubt ver genoeg ontwikkeld is. Een planeet met leven kan ook een kale bak zand zijn met iets wat op bacterieël leven lijkt. De huidige stereotype aliens komen rechtstreeks vanuit films en radiohoorspelen, net als zombies. Mensen die zich compleet bewapenen, bunkers bouwen want.. "wat als zombies?"
Beangstigend, die mens.
@Devox85 | 27-07-23 | 11:42:
Uiteraard zitten er wat tussen die menen ontvoerd te zijn.
Het is zo simpel, neem een bewijsstuk mee maar op de 1 of andere manier vergeet iedereen dat.
Maar ik snap dat logica de deur uit is bij deze religie.
Non-human: De eekhoorn die geplet is toen de Chinese ballon neer kwam.
LOL, blijkt straks dat 'ie het over Lajka had! Toch russische ruimtetechnologie
Het zichtbare heelal voor de mens heeft grofweg een omvang van 96 miljard lichtjaar. Beste veronderstelling is dat het heelal daarbuiten nog eens 150 sextiljoen maal groter is. Afstanden die zelfs met lichtsnelheid nooit overbrugbaar zijn, sterker nog een groot deel is zover weg (en uitdijend) dat het licht de aarde nooit zal bereiken.
Leven, met name ontwikkeld leven, is zeer zeldzaam maar het is bijzonder onwaarschijnlijk dat 'we' alleen zijn. Wat dat weer een zekerheidje is, is dat wij elkaar en de aarde allang hebben uitgeroeid voordat we hoeven na te denken over contact.
Precies die vraag is in de hearing gesteld, en het antwoord zal je verbazen…
Feit: mensen zien al vele tientallen (zo niet honderden of duizenden) jaren dingen vliegen die niet verklaard kunnen worden. En echt niet alleen in de VS. Dus, wat zijn dat? Volgende vraag is of er iets is neergestort en of "we" dat hebben?
Als Grusch nou de enige was die het beweert. Maar dat is niet zo.
Wist u dat het Christendom is ontstaan door een vallende ster dat werd geinterpreteerd als een goddelijke interventie? #Feit.
@_pacman_ | 27-07-23 | 11:19: Toen hadden we nog geen straaljagers met getrainde piloten en radar en shit.
Aanvankelijk waren de aliens in vrede gekomen. Maar bij hun eerste proeflandingen constateerden ze dat het kapitalistische systeem te vijandig was en dat het klimaat is hier voor hen te koud was. En toen hebben ze bedacht om ons uit te roken door die aardbol eerst maar eens even lekker op te warmen. Et voilà.
Dat is het script van een film waar ik de titel van vergeten ben. ik geloof dat charlie sheen of een van z'n broers een hoofdrolletje speelt.
Ik heb een keer een soort hovercraft over en door wolken in de lucht zien zweven tijdens een glitch in de matrix ervaring.
Verder wat ik in 2014 en 2015 op geenstijl schreef en daardoor de 7's in de belangstelling zet.
En had je toen één of twee blotters gebruikt? Of gewoon aan de lijm geroken?
@Nanthabee | 27-07-23 | 11:22: Gewoon op mijn fiets door het landschap aan het fietsen toen ik ineens vanuit mijn ooghoek wat donkers door de wolken zag aankomen en toen ik focusde zag ik die soort hovercraft voor 1 seconde.
Dat was Professor Poopsnagle, geen hovercraft.
Ik vind het allemaal prima. Hoop alleen dat ze niet kneiterlinks blijken te zijn.
Waarschijnlijk gewoon de Sputnik met Laika.
Met tijdreizen en dergelijke, zouden ze dan in het verleden (volgens ons tijdsbesef) ook iets gevonden kunnen hebben dat in de toekomst nog gelanceerd moet gaan worden?
het gaan geen shit zijn die je nog niet eerder hebt gezien of gehoord
zal vast wel ergens weer een raport uitkomen over corruptie in politieke toppen
even kort samen vatten. Het word shit die we eerder gezien of gehoord hebben en er komt een rapport. Mijn vraag: Welk punt probeert u te maken?
“... no doubt that the US start sending them money”??? Wat is er mis met kralenkettinkjes en spiegeltjes?
Extraordinary Claims Require Extraordinary Evidence. Enough said,
Ja en dat willen ze dus via wetgeving uit de handen van de Pentagon zien te krijgen, dit is in ieder geval een stap in de goede richting.
@kosmos: precies! Het is sowieso al baanbrekend wat er in de NDAA wetgeving staat met betrekking tot veiligheid voor whitleblowers etc. Ben ook benieuwd naar de wetgeving van Schumer over de declassification van het bewijs
Ik wil de pret niet drukken, maar we zijn gewoon alleen in dit universum hoor
En dat weet u omdat?
Dank, o alwetend persoon!
Kunnen we rustig blijven slapen.
@Hunter_27 | 27-07-23 | 10:37: Hij weet dat omdat er niks is wat het tegendeel bewijst. Totdat er wel is zijn we alleen.
Heb je daar een onomstotelijk BEWIJS van?
@Viperke | 27-07-23 | 10:43: Ah, u bent een expert? Er is geen bewijs? Wat is het bovenstaande dan? Wat zijn de verklaringen van het Pentagon dan? Dat er verscheidene senatoren en afgevaardigden in de VS al jaren mee bezig zijn is omdat ze allemaal gek zijn? Wat zijn de verklaringen van CNES (Frankrijk) dan waard? Wat zijn de onderzoeken in Zuid-Amerika dan? Dichter bij huis, de Belgische golf van UFO waarnemingen en verklaring door hooggeplaatste luchtmachtofficieren in 1989-90 zijn door u beoordeeld en allemaal als leugens bestempeld? Ik zou graag nog even willen doorgaan maar nodig u graag uit tot het doen van nader onderzoek voor uzelf.
@Hunter_27 | 27-07-23 | 10:53:
ik geloof het pas als ik zo'n buitenaards wezen in mijn achtertuin zie. Als het wezen op een mens lijkt (benen, armen, hoofd) dan haak ik meteen af.
@lekgoot | 27-07-23 | 11:10: En waarom gelooft u dan niet dat de aarde plat is? Waarom gelooft u dat het zonnestelsel 8 planeten heeft? Waarom gelooft u dat de mens de opwarming van het klimaat versnelt (quod non). Ik denk dat u bedoelt dat u het pas gelooft als de algemeen heersende mening is dat ze er zijn.
@lekgoot | 27-07-23 | 11:10:
Maar zoiets als dit wil je toch ook liever niet in je achtertuin aantreffen:
www.bing.com/images/search?view=detai...
@hunter: dank! Daar op doorgaand: president Barack Obama, UAPtaskforce, gevechtspiloten, astronauten (meer dan één!), oud CIA directeur, etc etc etc.. : "ufo's zijn echt en we weten niet wat het is"
Eencellige geenstijlreaguurder: "onzin, amateurs!"
@Hunter_27 | 27-07-23 | 11:15:
Omdat een bolvorm de meest plausibele verklaring is voor de waarnemingen die aan de aarde zijn gedaan. Als ik echter in mijn actertuin een vreemd mensachtig wezen zie dan denk ik eerder aan een malloot in een rubberpak dan aan een alien.
effectiviology.com/parsimony/
@Dr_Johnson | 27-07-23 | 11:20:
Haha, maar dat bedoel ik dus. Een op de vorm die op de mens is gebaseerd: armen, benen, hoofd.
@Devox85 | 27-07-23 | 11:51: Hahaha prachtig!
@hunter, 'verklaring van het Pentagon'... serieus? Die roepen van alles, vooral over oorlogen die ze zogenaamd aan het winnen zijn maar in werkelijkheid zwaar verliezen
@Johan1235 | 27-07-23 | 13:42: Het is niet mijn bedoeling om beledigend over te komen maar begrijpt u dat u hiermee de stelling van Devox85 | 27-07-23 | 11:51 "Eencellige geenstijlreaguurder: "onzin, amateurs!"" bevestigt? Daarnaast even off-topic: welke oorlog claimt het Pentagon aan het winnen te zijn en welke ze volgens u juist aan het verliezen zijn? Overigens heb ik ook mijn afkeuring voor verschillende oorlogen die de Amerikanen gevoerd hebben (met name Irak, Afghanistan en Libië) maar dat terzijde.
@Devox85 | 27-07-23 | 11:51: "ufo's zijn echt en we weten niet wat het is". Nogal wiedes, dat is namelijk de definitie van een ufo: "unidentified". Maar dat betekent nog niet dat het iets buitengewoons is, laat staan iets dat afkomstig is van een buitenaardse beschaving. Dat is een non sequitur.
Dat argument van gevechtspiloten is ook niet veel waard, er zijn gevallen bekend waarin gevechtspiloten jacht gingen maken op een ufo die later de planeet Venus bleek te zijn, die door bepaalde atmosferische omstandigheden leek te bewegen. Een klassiek voorbeeld is captain Mantell die verongelukte toen hij probeerde jacht te maken op een ufo, die een skyhook ballon bleek te zijn. Dat was destijds een geheim project, dus voor Mantell logischerwijze "unidentified". De verklaringen van politici en CIA-directeuren zijn natuurlijk van nul en gener waarde, een argument from "authority".
Een konijn is ook non-human.
... bijna elk willekeurig huisdier is ook "non-human".
Hahaha, en iedereen gelooft dit
Ja
Nou, das mooi voor jou
Nee
@Johan1235 | 27-07-23 | 10:34: Dank je Johan. Ik geniet er ook van dat ik deze kennis heb.
Dat er leven is op andere planeten is ben ik van overtuigd, ik denk alleen dat de afstanden te groot zijn om daar ooit een bevestiging van te krijgen.
Om de eerste ster na de zon te bereiken duurt met de huidige techniek ongeveer 75000 jaar.
Misschien maar goed ook, want onze leiders zien altijd een rede om een oorlog uit te lokken of te beginnen.
Och, misschien is het met bizarre, ons onbekende technieken wel mogelijk. Maar dan crasht zo'n ding echt niet hier op aarde en Mussolini 1933 klinkt direct als zo'n nazi conspiracy wappie ding.
@Trekhaas | 27-07-23 | 10:40: Waarnemingen (Van UFO's) rondom de 'Extra terrestrial highway' in Nevada (VS) zijn wel heel erg hardnekkig.
Dat alles ligt niet ver van het beruchte maar super-geheim gehouden Area 51, in een afgelegen en verlaten regio.
Foto: Twee reaguurderessen ter plaatse.
www.google.com/maps/@37.5325223,-115....
Eigenlijk wel merkwaardig dat de buitenaardse wezens steeds met andere voertuigen lijken te komen. Tenzij de aarde zo'n interessante planeet is, dat alle bewoonde omliggende planeten er excursies naar organiseren.
En dan hebben ze ook nog eens allemaal ontdekt hoe je sneller dan het licht kan reizen.
Verplichte literatuur: Carl Sagan - The Demon-Haunted World.
En de mensheid heeft ook altijd in 1 en hetzelfde type vliegtuig gevlogen?
@Tapu | 27-07-23 | 10:30: Zoals ik hierboven probeerde uit te leggen, kunnen wij als mens met onze ruimtevaartuigen NU ongeveer 30.000 km p/uur vliegen, wie zegt mij dat wij over 100 jaar misschien wel met de snelheid van het licht kunnen reizen.... en als dat zo is, dan moet je eens uitrekenen welke afstanden wij kunnen reizen in bijvoorbeeld 2 maanden.
Wie weet heeft een andere beschaving (leven zoals wij dat niet kennen) dat al 1000 jaar geleden ontdekt.
LOL, soort van TUI-bussen.
@Keyboardspeler | 27-07-23 | 10:44: Het antwoord daarop is: kosmologisch niet zo erg ver.
@Keyboardspeler | 27-07-23 | 10:44: De kans is zelfs groot dat mogelijke beschavingen miljarden jaren op ons voor liggen. Volgens de heersende theorie is het heelal 13,7 miljard jaar oud. De James Web Telescoop heeft ondanks foto's geleverd die aanleiding geven om te denken dat het heelal wellicht 26,7 miljard jaar oud is. De aarde zelf is circa 4,6 miljard jaar oud. In beide situaties hebben mogelijke buitenaardse beschavingen dus alle tijd gehad om op ons voor te liggen. En dan de vraag: wat was er voor de oerknal? Onze huidige wetenschap weet m.i. veel meer niet dan wel. Helaas ziet niet iedereen dat in (alhoewel dat best begrijpelijk is). Wijsheid komt met de jaren zullen we maar zeggen ;-)
Ik groeide op in de jaren 50 en 60, toen we thuis nog een zw/wit TV hadden, was 12 toen (ik meen) Frits Thors van het journaal, (zoek maar eens op) tijdens de uitzending opeens vertelde dat Kennedy was doodgeschoten (was net zo'n moment als op 6 mei 2002 toen dat met Pim gebeurde)... tegelijkertijd waren er wel eens uitzendingen (was dat niet met Chriet Tietulaar?) over UFO's in Amerika, inmiddels 100én getuigen.... dus ben ik zo'n realist die dan denkt.... ze zullen vast wel bestaan.
Ik bedoel, waarom denken wij als aardbewoners in al onze arrogantie dat wij het enige ''leven'' zijn in het heelal?
Met daarbij ook de vraag HOE het kan er de laatste pakweg 150 jaar opeens zoveel uitvindingen worden gedaan... terwijl daarvoor eeuwenlang (of zelfs 1000'en jaren) het niet zo wilde opschieten met de mens..... ik bedoel, waarom hadden ze rond 1200 geen ontdekkingen gedaan van transistors, lampen, radio en noem allemaal maar op.... en dat dus rond in of kort na de 2e WO opeens de meest vreselijke wapens zijn ontdekt (zoals de atoombom)??
Dank voor dit betoog. Het relateren van uitvindingen aan UFO's vind ik interessant en in mijn optiek zeker mogelijk. Echter wordt de enorme toename in 'sightings' vaak gerelateerd aan de ontwikkeling en detonatie van de atoombom in 1945. In mijn optiek hebben wij als mensheid dat toch echt zelf gedaan. Na 1945 (e.g. Roswell -1947) zou het best mogelijk zijn dat via 'reverse engineering' het e.e.a. aan 'uitvindingen' gedaan zijn. Zo ook als verklaard door Dhr. Grusch.
"We are not alone, we have never been alone".
Op zich zijn er in de honderdvijftig jaar daarvoor ook enorm spannende zaken ontdekt. Vooral in Europa ontstond na de Verlichting een netwerk van universiteiten waar men ideeën uitwisselde. Deze trend was nieuw en zorgde voor snellere samenwerking tussen wetenschappers. Na de uitvinding van de stoommachine en het voorhanden zijn van goedkope energie werd het steeds makkelijker om elkaar te ontmoeten en om samen te werken.
ET phone home!
Het merkwaardige met al die UFO's en 'buitenaardse lichamen en voertuigen' is dat die alleen in de westerse wereld worden gespot en aangetroffen, met name in de VS. Nooit in Afrika, Azië, Zuid-Amerika. Van Europa ben ik niet zeker, maar ik kan me niet herinneren er ooit iets over gelezen te hebben. Ook qua 'tijd' zijn UFO's iets van de 20e eeuw en later. Geen Romein heeft er ooit iets over geschreven, ook mensen als Erasmus niet.
Ik weet niet of er ergens anders in het universum 'leven' op bepaalde planeten bestaat. Met miljarden sterrenstelsels waarin zich dan weer miljarden sterren bevinden met planeten eromheen, lijkt me dat niet onwaarschijnlijk, of zoals ik ergens in een scifi film ooit eens heb horen zeggen: ''It seems such a waste of space'' (indien alleen ''wij'' maar bestaan op onze kleine planeet).
Het grote punt blijft natuurlijk: als er al ergens anders in het universum intelligent leven bestaat, hoe zou dat ooit hier kunnen komen? De afstanden in het heelal zijn onbevattelijk gigantisch. En als dat toch op één of andere manier mogelijk blijkt, zouden de aliens dan hierheen zijn komen vliegen in 'vliegende schotels''? En zou zo'n vliegende schotel af en toe 'panne' krijgen en hier op aarde - in de VS - neerstorten? Het lijken me allemaal aluhoedjestheorieën die toch vooral uitgaan van 20e- en vroeg 21e-eeuwse kennis en technologie. Als er extraterrestrial leven bestaat dat over een technologie beschikt die ze in staat stelt hierheen te reizen, is dat een dusdanig vergevorderde technologie waar wij ons geen enkele voorstelling van kunnen maken, en leggen die aliens die astronomische afstanden niet af om hier op een lullige manier te 'crashen'.
"alleen in de westerse wereld worden gespot en aangetroffen, met name in de VS. Nooit in Afrika, Azië, Zuid-Amerika. Van Europa"
Bewijs dat ze een stuk slimmer zijn dan ons, die wisten gelijk dat je die landen beter kan overslaan/links kan laten liggen.
Je kent Fermi's paradox?
Verder is inmiddels duidelijk dat de opmaak van ons zonnestelsel niet veel voorkomt bij andere planeetstelsels. Ten eerste zijn er heel weinig stelsels waarbij de eerste zware planeet zover van de ster staat. En dat is cruciaal voor de stabiele banen van de kleine rotsachtige planeten.
Dan DNA en RNA. Vooral RNA is een raar molecuul, dat niet kan bestaan zonder water, maar wel instabiel wordt door contact met datzelfde water. Er zijn meer zaken die er allemaal leiden tot de veronderstelling dat leven ontstaan is in een omgeving die regelmatig en afwisselend nat en droog was. Een getijdezone wellicht. Hoeveel kans is er dat een aardse planeet in de "goldilocks-zone" precies aan al die voorwaardes voldoet?
Dan nog moet er vanuit leven ook intelligentie ontstaan. Honderden miljoenen jaren leefden er op aarde gecompliceerde grote dieren zonder dat er intelligentie ontstond. Het is dus bepaald geen vanzelfsprekendheid dat het ontstaat.
Dr Johnson... had jouw bijdrage nog niet gelezen toen ik het verhaal hieronder aan het schrijven was.... even 1 puntje ; je zegt dat het gigantische afstanden zijn in het heelal (klopt), maar wij hebben op aarde pas een jaar of 65 raketten met satellieten die 30.000 km p/u kunnen vliegen.... waarom zou er in de laatste miljard jaar (ze schatten de aarde op 6 miljard jaar oud?!) niet ergens een soort beschaving zijn ontstaan die al bijvoorbeeld met de snelheid van het licht kunnen reizen (ik kan mij dat nu -nog- niet voorstellen), dat is meen ik 300.000 km p/sec volgens Einstein.... het zullen altijd vragen voor ons blijven, (tot er een keer iemand langskomt die het antwoord heeft)
Dit is pertinent niet waar. Waar baseert u zichzelf op? In Zuid-Amerika zijn zelfs meerdere officiële onderzoeken opgezet naar UFO's / UAP's. Tip: UFOs: Investigating the Unknown op National Geographic
Niet alleen in de VS ook in de voormalige USSR: faks.kpi.ua/index.php/uzond/zond-m?do...
Dit klopt inderdaad niet. De meest interessante sightings hebben juist buiten de VS plaatsgevonden. Zie ruwa, Zimbabwe (Ariel school incident) of colares, Brasilië.. of nog beter, Varghina eveneens in Brasilië (moment of contact, James Fox)
@omanders | 27-07-23 | 10:30:
"Het is dus bepaald geen vanzelfsprekendheid dat het ontstaat.''
Dat beweer ik ook nergens. Ik geloof ook niet dat het universum 'wemelt' van het leven, zoals je de indruk zou kunnen krijgen bij het zien van de 'Star Wars' reeks met Luke Skywalker, etc.
En ik ben ook geen Govert Schilling of George van Hal (de astronomie journalisten van de Volkskrant), maar een redelijke leek op dit gebied, maar ik meen wel jaren geleden eens gelezen te hebben dat die zg ''goldilocks'' planeten, waar de fysiologische voorwaarden voor het ontstaan voor 'leven' aanwezig zijn, wel degelijk bestaan. Dat zijn er geen miljarden, maar als ik het goed herinner, ging het destijds om ca 40 van die planeten. Maar goed dat was toen, en wellicht zijn het er uiteindelijk honderden, of duizenden, of miljarden. Dat wil nog niet zeggen DAT er op die planeten leven, laat staan intelligent leven, bestaat, maar de voorwaarden zijn dan op zich wel aanwezig.
Mijn moeder moest toen een traantje laten in de bioscoop, toen nog in de Diezerstraat in Zwolle, toen ET zijn aardse vrienden ging verlaten...
@steekmug | 27-07-23 | 10:52:
Wie niet?
Het is wel zo dat de mensheid pas sinds zo'n 150 jaar noemenswaardige elektromagnetische golven produceert. Ervan uitgaande dat wezens met de snelheid van het licht kunnen reizen zou die exoplaneet waar de wezens vandaan komen zich binnen een straal van 75 lichtjaar van de aarde moeten bevinden. De kans dat in zo'n klein stukje ruimte nog een andere bewoonbare planeet voorkomt is nihil.
Lol ik vind altijd facinerend dat wij mensen er van uit gaan dat buitenaards leven ook volgens onze natuurwetten leven. Wij mensen kunnen alleen zien en waarnemen en berekenen. Voor de rest hebben we nog nooit iets tastbaars gehad buiten de ring van Mars. Buitenaards leven gaan niet reizen, nee ze teleporteren. Buitenaards leven heeft geen lichaam zoals dat van ons, nee enkel een ‘ziel’ dat ze kunnen downloaden en uploaden daar waar ze kunnen zien en waarnemen. Think out of the box.
@Dr_Johnson | 27-07-23 | 10:49:
"Dat zijn er geen miljarden, maar als ik het goed herinner, ging het destijds om ca 40 van die planeten."
Dat klopt, maar er is zeer waarscijnlijk meer dan aanwezigheid in die zone nodig. Nogmaals, er zijn steeds meer aanwijzingen dat er niet zo zeer water nodig is voor het ontstaan van leven, maar een afwisseling van natte en droge omstandigheden. Vetachtige substanties zijn naast eiwitten en water van cruciaal belang voor leven.
Dat *zou* kunnen leiden tot de conclusie dat een aardachtige planeet in de goldilockszone ook nog eens getijden moet hebben. Dat beperkt het aantal planeten enorm.
En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat er geen enkel planeetstelsel is gevonden dat dezelfde eigenschappen heeft als het zonnestelsel: Geen tussenplaneten, zware planeten buiten de lichte planeten, 1ste en zwaarste planeet als 1ste buiten de kleine planeten. Vergis je niet, Jupiter speelt een cruciale rol in het stabiele houden van de banen van de binnenplaneten.
Dus tegelijkertijs afwisseling van nat en droog *en* stabiliteit van inkomende energie. Het zou zomaar een heel, heel zeldzaam optredende situatie kunnen zijn.
www.science.org/content/article/scien...
@Dr_Johnson | 27-07-23 | 10:49:
www.sciencealert.com/frequent-dry-spe...
@Dr_Johnson | 27-07-23 | 10:54: ik was juist blij aan het eind van de film,juist ook omdat omdat het amerikaanse leger het niet gelukt was om ET in stukjes te snijden voor onderzoek en zo weer naar zijn soortgenoten kon.
Volgens Bob Lazar zou er ook een ruimteschip bij opgravingen gevonden zijn, dus niet alleen van de 20e eeuw....
Onzin. Als er werkelijk zoiets gevonden was dan had Trump het allang op twitter gezet. Kinderlijke aandachtstrekker als hij is...
Kun je het nu nog niet laten rusten?
'Komkommertijd', kent u die uitdrukking?
Nee die ken ik niet, vertel.
Graancirkels halen de pers niet meer! En ook altijd dit nieuws uit de USA , nooit uit Lichtenstein , Andorra of het Vaticaan
@deja_view | 27-07-23 | 10:30: Geen déjà vu bij het woord komkommertijd?
@deja_view | 27-07-23 | 10:30: Graancirkels, puma's op de hei, ontsnapte slangen, 'strange creatures from the deep sea found on the beach' (Daily Mail), top secret geheime info over ufo's achtergehouden door Pentagon.
@Cunucu | 27-07-23 | 10:46: enkele jaren kwam er wel opzienbarend nieuws uit het Europese Parlement: Jean-Claude Juncker deelde - in schijnbaar nuchtere staat - doodleuk mee dat hij bijna dagelijks in contact stond met extraterrestrials voor adviezen over politiek enz.
"It's life, Jim.
But not as we know it!"
- Spock
Star Trekkin' across the universe
On the Starship Enterprise under Captain Mus
Star Trekkin' across the universe
Boldly going forward 'cause we can't find reverse
@Basil Fawlty | 27-07-23 | 11:25: heb je de youtube link toevallig nog?
@nick666 | 27-07-23 | 11:57:
Deze?
www.youtube.com/watch?v=FCARADb9asE
Die aliens zagen de LGHBQWERTY+_& vlag aan het stadhuis hangen en maakten meteen dat ze wegkomen.
L\°/L
en wanneer er de "H" een "H²" wordt, komen ze terug..
Wachten op logica doedtdt
Stelling uit een proefschrift: "Dat er buiten de aarde intelligente wezens bestaan blijkt wel uit het feit dat ze nog nooit contact met ons hebben opgenomen."
Hier de complete 2,5 uur. Meer getuigen en mee bewijs dan hier wordt gepost.. vorm je eigen mening; m.youtube.com/live/KQ7Dw-739VY?featur...
Wezens die in staat zouden zijn hierheen te komen, en dan hier in mensenhanden vallen..
Tuurrluk..
In plaats van ze een bijbel aanbieden....
Bij mij in de achtertuin landde ooit zo’n wezen, maar mooi niet dat ik dat aan de grote klok ga hangen!!
Heb sindsdien wel een gratis afwashulp erbij.
Leuk plaatje:
imgflip.com/i/5ipqps
Ik hou van programma's zoals Ancient Aliens en Skinwalker Ranch, vooral die laatste heeft onlangs een soort van bewijs van een portal geregistreerd (season 4). OK, Ancient Aliens gaat soms wat ver maar er zijn genoeg zaken om over na te denken. Ja, er zijn genoeg beelden met bewijs en helaas ook veel fake en eerlijk, het is wel heel raar om te denken dat we de enigen zijn en lineair reizen met een maximale snelheid van het licht het onmogelijk maakt om in een korte tijd ver te komen. We zijn nog maar een zaadcel in de ontwikkeling van ruimte
reizen en de kennis van wat daar in het luchtledige mogelijk is.
Dat hangt er van af wie de tijd meet.
Dat Tsoukalos een enorme fantasie heeft is overduidelijk. Maar er blijven dingen onverklaard.
Stel je bent een alien en landt op aarde. Afhankelijk van waar je uitstapt en hoe groot jezelf bent kom je los van mensen ook nog slangen, spinnen, schorpioenen, haaien, krokodillen, morenen, barracuda's, kwallen, varanen, tropische duizendpoten, insecten, bacteriën, virussen en microben en tal van andere giftige mormels tegen die het allemaal op jou gemunt hebben. Dan ben je toch weg? Als je er zo over nadenkt is onze planeet een grote horrorfilm.
Dat weet je nooit.
Misschien zeggen ze wel tegen elkaar: " Wat smaken ze allemaal lekker, hè?"
Gewoon frikandellen van draaien.
Ik ben ook niet overtuigd - maar mij wel degelijk bewust van het feitdat de FLIR video's (Fravor en de andere crew) inmiddels vele malen nagekeken zijn en de conclusie is : authentiek.
Dus - naast alle (vermoedelijke) onzin en aandachtjunks - hebben we een opname van een "onbekend vliegend object" die - zonder een waarneembare vorm van voorststuwing - snelheden bereikt die wij nog niet beheersen.
Die flir-video's zijn toch al allemaal debunkt...
Als er mensen zijn die zich zo identificeren, dan moeten we dat serieus nemen. Anders ben je een fascistische alienfoob…
Staat het financiele systeem op instorten, zodat ze deze afleiding hebben verzonnen? Ik meen me te herinneren dat dat een paar jaar geleden al eens genoemd is.
Het enige financiele systeem dat op instorten staat is dat van Lockheed Martin et al. die nu hun illegale geldstroom van het pentagon zien verdwijnen. Dit kwam ook aan bod (zonder specifieke namen te noemen). Het pentagon heeft de laatste 5 jaar keer op keer milliarden(!) kwijt gespeeld..
Psyops draait op volle toeren.
Ik vond het een leuke hearing. Goed zien dat de Dems en Reps niet over alles ruzie kunnen maken.
Het meeste interessant gedeelte was de hypothese dat de UFO’s mogelijk schaduwen zijn van een 4-dimensionale realiteit in onze 3-dimensionale realiteit.
Eens! Hier zou de discussie ook over moeten gaan. De mensen die dit nu belachelijk maken hebben nog niet door dat dit topic serieus genomen moet worden.. wat is nog nodig? Zelfs Barack Obama heeft gezegd dat er dingen in hun luchtruim vliegen die onbegrijpelijke maneuvres doen.. maar iedereen blijft maar grappen
Handig trucje hoor dat met Douglas MacGregor. Baantje bij de NOS, is dat niets voor jou?
Wap
Vroegah, toen ik nog zoop, trof ik 's morgens regelmatig mijn lever aan nippend aan een bak koffie , terwijl ik net het bed uit kroop. Dus dat is kennelijk niet normaal?
E.T. had toch een fiets?
Van Moof
Non-human =/= Buitenaards
Inderdaad.. zou b.v. ook ultra-terrestrial, inter-temporaal of interdimmensionaal kunnen zijn.
Ik beschik ook over een buitenaards lichaam en voertuig, maar horen jullie mij er over? Neen.
Nou ja, nu dan, maar dat is de uitzondering die de regel bevestigt.
Natuurlijk waren of zijn 'ze' hier. Maar openbaring zou wereldorde op z'n zij gooien. Religie, energie etc.
Wat ik me dan altijd afvraag: stel dat er inderdaad iets gevonden is. Waarom er dan zo geheimzinnig over doen? Elke keer dat er in Pompeï weer iets gevonden wordt, wordt dit toch ook meteen wereldkundig gemaakt? Of de ontdekking van allerlei andere zaken?
Omdat de objecten baanbrekende technologie laten zien.. het land dat deze technologie middels "reverse enginering" eigen kan maken heeft ontzettend veel macht
Heb inmiddels zoveel gehoord bij met name Joe Rogan dat ik het wel wil geloven, alleen er is nul bewijs
Ik ben ook non-human en kom van een ander sterrenstelsel, voorbij dit universum. Zo identificeer ik me vandaag.
En hoe dat morgen zal zijn, weet ik gisteren.
"So it goes..."
K. Vonnegut.
Hitchens zei ooit: "Wat zonder bewijs ter tafel wordt gebracht, kan ook zonder bewijs van tafel worden geveegd."
Lijkt mij juiste manier voor het omgaan met dit soort 'dingen'.
Je vergeet dat er sterk bewijs is. Dit ligt bij de inspector general. Zonder bewijs zou deze hoorzitting niet hebben plaatsgevonden. De leden van het congress worden actief tegengewerkt door het pentagon en proberen middels deze hoorzittingen de bewijzen te verkrijgen. Grusch heeft gezegd de lijst met namen en locaties direct na de hoorzitting in gesloten setting te overhandigen
Het punt is dat er dus bewijs, namelijk beeldmateriaal is van UAP’s. Ook van het feit dat die manoeuvres uitvoeren die fysiek onmogelijk zijn.
Veeg dat maar van tafel zonder bewijs, goede verklaring.
@Devox85 | 27-07-23 | 09:50: Als het Pentagon actief tegenwerkt, dan lijkt het mij voor de hand te liggen dat het Pentagon die 'dingen' ergens anders onder brengt.
En wat is er dan nog voor 'sterk bewijs'?
@ratelaar | 27-07-23 | 09:51: Beeldmateriaal zegt op zichzelf niet alles, ik doel meer op fysieke dingen. Show them.
@Ichneumonidae | 27-07-23 | 09:56:
Mee eens, echter de beelden van de F15’s van Fravor die op een radar waarneming werden afgestuurd, met het blote oog een waarneming doen van een UAP én het vastleggen op hun FLIR overtuigend.
Bekijk ook de documantaire capturing the light eensm
youtu.be/jJXs8T9XFi4
In de video descriptie van deze Youtuber vind je een link naar de volledige docu.
Dorothy filmt al jaren de lichten die ze in haar tuin ziet met een ouderwetse camera. Wat ze vastlegt, daarvan zijn experts overtuigd, is geen trucage.
Bekijk ook dit gesprek tussen natuurkundige Erik Weinstein en Hal Puthoff voormalig CIA directeur van mk- ultra. Er zijn fysieke fragmenten van UFO crash-sites in omloop. Bovendien een zeer interessant gesprek omdat Erik Weinstein zeer sceptisch is tov Puthoff.
youtu.be/iQOibpIDx-4
Voor mij meer dan genoeg bewijs dat er iets is dat echt bestaat maar nog niet verklaard kan worden.
En dat is net als de uitkomst van de hearing het echte nieuws.
"And pray that there's intelligent life somewhere out in space,
'Cause there's bugger all down here on Earth! "
- M. Python
Met beeld en geluid. youtu.be/dvwH8Qij0JY
Zie je wel, ik wist het... ze bestaan!
Amerikanen?
Alleen in films..!!
Sterker nog, ik ken er één. Robocop Jetten.
Wat een onzin allemaal. Bekijk wat videos van Mick West, bijv deze: www.youtube.com/watch?v=qsEjV8DdSbs
Mick West is een belachelijke hobby debunker die niet wetenschappelijk te werk gaat. Bekijk liever de hele hoorzitting en luister naar de echte experts
@Devox85 | 27-07-23 | 09:45:
Hij poneert vrij logische verklaringen, met controleerbare onderbouwing, weinig belachelijks aan vind ik. Geeft een interessant perspectief op al die "UFO" videos ala de Gimbal video.
Die man is zo vermoeiend vervelend en heeft niets anders te doen, getuige zijn 532.000 (!) tweets gewijd aan het onderuithalen van waarnemingen. Zijn laatste post, voordat ik hem ontvolgde, was een opmerking dat er 90 procent mannen in de rij stonden buiten bij de hearing. Als ie ook nog eens woke gaat doen haak ik af.
Fijn dat jullie dit onder de aandacht brengen. En over punt 1.. David Grusch heeft autisme, dat verklaard zijn gezichtsuitdrukkingen. Verder vergeten jullie dat de 2 andere getuigen nog veel meer informatie hebben gedeeld die eveneens baanbrekend genoemd mag worden.
Reality testing - het toetsen van de eigen gedachten aan de realiteit - is doorgaans een zwak punt bij autisme/Asperger.
Een sterk analytisch vermogen en niet kunnen liegen is eveneens een kenmerk van autisme
@Devox85 | 27-07-23 | 09:47:
Niet kunnen liegen?
Wat een onzin.
Nou ja, hij zal het zelf wel geloven.
Niet kunnen is een sterk woord, maar het is wel zo dat zij het moeilijk hebben met dingen die "niet juist" zijn. Daarom zijn ze minder snel geneigd om te liegen. Toegegeven, een punt van discussie. Maar deze hoorzitting ging over veel meer getuigen dan alleen grusch
Autisme? Kan net zo goed schizotype of dissocatief zijn wat mij hier meer aan de orde lijkt. In elk geval is deze man niet meer met beide benen op de grond.
@omgponies: waar baseer jij dit op? Die man heeft in de UAPTF (uap taskforce) gewerkt. Wat hij presenteerd is het resultaat van zijn onderzoek. Dit komt niet uit het niets. Sinds 2017 (NY times artikel) is er enorm veel gaande
Wij hebben regelmatig vliegende schotels in de buurt.
De overburen hebben een slecht huwelijk.
dank voor het lachen
Lol!
Vwb Grusch lijkt het me inderdaad goed mogelijk dat ie onder ede de waarheid spreekt. Hij kan beweren dat de VS buitenaardse wezens heeft en als blijkt dat dit oertinent niet waar is kan hij zeggen: ‘Ik heb nooit gezegd dat ik ze giezin heb, er zijn mensen die mij het verteld hebben.’
Kortom, een Ruttiaans semantisch trucje. Desalniettemin blijven de waargenomen UAP’s die op een zeker moment dagelijks werden waargenomen een fascinerend verschijnsel. Wat is het? Een fysieke manifestatie van het bewustzijn? Een natuurfenomeen? Iets uit een andere dimensie?
Wat een onzin allemaal, ik ga mijn hond uitlaten lief beest hoor maar hij wil steeds naar huis bellen, gek wordt je ervan.
I want to believe... but this is bullshit.
Zo iemand noemen we toch gewoon een mafklapper?
Er zijn hele volksstammen die ze zien vliegen.
Mijn opa had een Flugkreisel, mijn oma een Reichsflugscheibe.
‘All your overheid are now belong to us’. Kaag is wel degelijk met een UFO gekomen.
Je verwart bezem met UFO
@B*tchmeister | 27-07-23 | 09:41:
Precies, de bezem is een geïdentificeerd vliegend object.
Hij spreekt de waarheid denk ik. Één van de grootste schandalen die wij ooit gekend hebben. Tientallen jaren het onderwerp belachelijk maken. Mensen hun carrière kapot maken, want je gelooft toch niet in gekke grijze wezentjes ?
Nu blijkt het allemaal 'echt' te zijn.
Of toch niet?
Helemaal mee eens. Mensen, bekijk de hele hoorzitting.. er zijn meer getuigen en bewijs is overhandigd aan het congress en de inspector general. Ben benieuwd naar de volgende hoorzittingen
Op NatGeo is nou al de hele maand die Alien Investigation, kan dat niet een keer ophouden? Kids stuff!
Kijk jij nog steeds naar National Geographic
@MichelDenHaag | 27-07-23 | 09:51:
Als ik effe niks te doen heb en de tv aanzet om te kijken of er iets is, en dan mom ik telkens die Aliens Investigation tegen en zap dan weer verder.
Iets voelt inderdaad 'off' aan met name de manier waarop Grush bepaalde uitspraken doet in zijn inmiddels fameuze interview. Voor mezelf was het meest in het oog springend hoe hij (onbewust) met zijn hoofd licht heen en weer schudt wanneer hij op bepaalde vragen van de interviewer juist bevestigend antwoordt. Maar behalve dit, werd nog veel meer opgepikt door de 4 experts (in ondervragingstechnieken) van het 'Behaviour panel', die in een 2,5 uur durende aflevering van hun youtube channel Grush en zijn interview fileren : youtu.be/pvdUjRvAcMs
David Grush heeft autisme (bevestigd door Ross Coulthard). Zijn hoofd- en oogbewegingen komen overeen met sommige mensen die autisme hebben.
@Devox85 | 27-07-23 | 09:43:
Oké, dat zou misschien iets verklaren. Maar zoals gezegd, er was nog veel meer behalve de hoofd-bewegingen. En je kan natuurlijk moeilijk alles op autisme gooien.
@nowomowa: ondanks zijn autisme was hij tot april dit jaar een van de hoogste veiligheidsofficials met de hoogste clearings die leiding gaf aan de UAP taskforce. Het was letterlijk zijn werk om deze dingen te onderzoeken.
@Devox85 | 27-07-23 | 10:16:
Ja, dat weet ik allemaal wel. Maar toch blijf ik erbij, zelfs zijn autisme in aanmerking nemende, dat er gewoon iets 'off' voelt. En zoals ook de Behaviour Panel suggereerde, 'who's deceiving who?' Kan het misschien zijn dat hij nog steeds in overheidsdienst is, en (bewust of onbewust) op een missie is gezet om iedereen op een dwaalspoor te zetten?
En mind you, ik zeg dit alles als iemand 'who wants to believe'. Ik geloof absoluut in de getuigenissen van cmdr David Fravor en alle andere militaire/civiele 'trained observers', maar ook in de getuigenissen van de vele 'mass sightings' die er zijn geweest (in Brazilië, in Zuid-Afrika een school met tientallen kinderen en enkele leerkrachten enz en)
Hoeveel worden er per week verwacht?
1800 aliens per week is de schatting, maar iedereen weet dat het er minstens 2500 worden. En ze brengen elk 1000 eieren mee. Dat zijn de jongen. Geef huis! Geef autkiering! Zo niet, dan zijn wij enge blanke rassies.
@Nivelleermarionet | 27-07-23 | 09:48: Stuur ze naar Oekraïene. Wellicht hebben ze ongekende superwapens en is het in één keer afgelopen met die oorlog.
Sure mr. Trump, the Netherlands will be second.
Hij spreekt de waarheid.
Dat denkt hij vast zelf ja.
Frenske komt ook van een andere planeet. En waar landt die nu uitgerekend?
Bij de McDrive lijkt me, zolang er geen McFly is
Aliens, nah daar geloof ik niet in. Al dat spul komt toch echt uit een parallel universum.
Ik hoop oprecht dat als er buitenaards leven bestaat de aliens ons niet ontdekken in onze uithoek van het heelal. Een species die in staat is interplanetair te reizen belooft weinig goeds.
Uithoek?
Serieus, wij bevinden ons juist in het centrum van het heelal.
(okay, elke locatie kan men met recht als het centrum beschouwen)
Die Donald, er bestaat helemaal geen space cash: youtu.be/g9wS0jYio_4
Ze wachten gewoon totdat er 10 miljard mensen zijn voordat ze komen oogsten.
Het lijkt mij sterk dat er buiten de aarde geen ander leven in het universum is.
In het waarneembare heelal zijn er 100 miljard x 100 miljard sterren oftewel 10 triljard sterren, dus ja er is ander leven buiten de aarde.
@MargauxGrandCru | 27-07-23 | 09:31: Dus?
Zou je trouwens niet eerder aan planeten denken?
@Ichneumonidae | 27-07-23 | 09:33:
Sterren hebben meestal planeten als maar 0,000000000000001% van deze planeten bewoonbaar is dan zijn het er nog miljarden.
@MargauxGrandCru | 27-07-23 | 09:39:
Dat universum gaat nog eens groot worden.....
@MargauxGrandCru | 27-07-23 | 09:39: Daar doelde ik idd op.
Maar waarschijnlijk bacterie-achtige vormen.
@SterF... | 27-07-23 | 09:43:
Wij dan...??
@neonreclame | 27-07-23 | 09:45:
Wij zijn net dat stadium ontstegen.
@SterF... | 27-07-23 | 09:52:
Had je dat niet eerder kunnen zeggen....???
De eerste raketten die de Amerikanen en de Russen de ruimte in stuurden hadden ook niet menselijke biologische levensvormen aan boord. Een hondje (Layka?) en een chimpansees. Om te kijken of ze het zouden overleven.
Ja dat dacht ik ook inderdaad. Is non-human..
Die Grusch heeft zeker ook met Elvis gesproken?
Het komt wel dichtbij nu; ik heb n nicht die Alien heet.
Aliens, elke week 700 komen er binnen, dacht ik te lezen.
1200 volgens de laatste berichten
@Not_again | 27-07-23 | 09:23: Alleen dienen deze door ons aan de vreet gehouden te worden.
Heh, doet me denken aan mijn eerste reis naar de VS als klein joch. Bij de douane daar stond een struise dame in uniform te roepen: "Aliens!! Any illegal aliens!?" En ik maar denken: wat is er mis met die mevrouw? Pas later kwam ik er achter dat het ook "vreemdeling" betekent.
Binnen, ik las pinnen!
Dat plaatje van Trump uit 2014 is leuk, en er zit nog een kern van waarheid in ook.
Wat als een alien zich identificeert als human?
Noemt zichzelf Sig Kaag.
Ik indentificeer mij niet als mens ik ben het omdat ik dat zo voel dan wel denk, begrijp mij nou eens alstublieft.
En wat als die alien sex met je wil. Je kan maar moeilijk weigeren want dan wordt je gecanceld wegens alianofoob.
@Niet_Van_Hier | 27-07-23 | 09:35:
Kan behoorlijk spectaculair zijn.
Eccentrica Gallumbits is er beroemd mee geworden.
@Kapitein Sjaak Mus | 27-07-23 | 09:55:
Better find a good VD doctor.
"The show is on, your eye-lids are growing heavy, you are getting sleepy. You are no longer a cat, you are a bagel"
youtu.be/28xull2w78E?t=23
@neonreclame | 27-07-23 | 09:24:
Haha en altijd leuk om Chevy Chase te zien!
youtu.be/lpwOFxJnWSo
@Patje | 27-07-23 | 09:45:
Jezus man, dat kwam niet bij mij op...!!!
Dat is gewoon om de Russen, de Chinezen en de Noord Koreanen te mindfucken.
"Natuurlijk beschikken wij over UFO's, we hebben zelfs lijken van aliens."
Raket naar de Maan en 1984 waren ook ooit science fiction verhalen.
Met wat hulp van de Guurders,ken ik het boek uit mijn hoofd, zonder het gelezen te hebben.....
Mam...!! Ja...??? Maak je geen zorgen....
Niburu heeft altijd al gelijk gehad!!11!!!!1!!!
Ik heb nu een Vimana GT en hij bevalt prima.
Uitzonderlijke beweringen vereisen uitzonderlijk bewijs.
Zijn dat “die” reptielen van Baudet?
Welke kleur tieten? En kunnen wij meekomen met hun apparaten?
Misschien blauw, alle zes?
@quigg | 27-07-23 | 09:12: En twee stompe hoorns en een staart om de strontvliegen mee weg te wuiven.
'Onder ede' alsof dat wat waard is voor dat soort gasten. De buitenaardse vijand wordt het nieuwe Covid.
Klimaatverandering is het nieuwe covid. Gisteren pleitte een filosoof in de Nurk nog voor afschaffing van de democratie.
Alsof je onder Ede altijd de waarheid moet spreken.
Ik heb in Bennekom toch heel wat leugens gehoord.
David Grusch is van het padje......
V,,?
@MarShall | 27-07-23 | 09:22: U kent de klassiekers
Stel Aliens komen al een tijdje langs. Waarom hebben ze zich niet eerder laten zien en hebben ze gewacht tot we wereldverwoestende wapens hebben. En wat gaan ze hiertegen doen?
archive.ph/ymPXW
They'd like to come and meet us
But they think they'll blow our minds
@Mr_Natural | 27-07-23 | 09:17: Ziggy!
misschien komen ze al honderden jaren langs en vinden ze ons gewoon niet belangrijk. Onze wapens stellen ook niet veel voor. Ja de aarde kunnen we vernietigen, maar dat zal ze wellicht nul interesseren. Misschien zijn ze wel veel kleiner dan wij en vliegen ze gewoon uw neus binnen, of zijn wij juist microscopisch klein, en zitten wij een in een soort aquarium bij een alien thuis :D
ze zullen geen zorgplicht voelen
@Blaffendehond | 27-07-23 | 09:59:
Dat dus.
Natuurlijk zullen er vast aliens bestaan. Er zijn nogal wat planeten, dat dan alleen onze aarde bewoont is, lijkt nog raar.
Maar als ze al hier kunnen komen, dan zullen ze zich wel kapot lachen met onze antieke tech, tiktok en incompetente politici.
waitbutwhy.com/2014/05/fermi-paradox....
Is gewoon nog niks wetenschappelijks bewezen. In principe bent u nu gelovig, in buitenaards leven.
Het enige buitenaardse leven tot nu toe zijn mensen en dieren van de aarde geweest die hooguit tot de maan zijn gegaan.
Hoe zei Theo Maassen dat ook alweer: als aliens dommer dan wij zijn, dan heb je er weinig aan. Zijn ze slimmer, dan vinden zij ons eerder dan wij hen. Of zoiets. Overigens denk ik ook dat er buitenaards leven is, daar zou Spielberg eens een film over moeten maken.
@sjef-van-iekel | 27-07-23 | 09:09: De gedachte dat er aliens bestaan vind ik minder beangstigend dan de gedachte dat de mens uniek in het universum zou zijn.
@sjef-van-iekel | 27-07-23 | 09:09: gelovig of ongelovig is me om het even, het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat dit de enige bewoonde planeet is. Aliens lijkt mij waarschijnlijker dan dat er een god oid bestaat :)
het aardige is dat aliens eventueel engels blijken te spreken en altijd in USA landen of de grond in vliegen. Ergens anders heb je dat niet. Ooit een UFO in Les Landes gezien? Of de Ardennen?
www.alletop10lijstjes.nl/flauwe-moppe...
Succes......
Wow....
Niet-menselijk, het zou dus best eens een D66'er kunnen zijn.
Lizard like is het dan.
Of een android type jette
LOL.... die moet ik onthouden. :D
REAGEER OOK