Aliens bestaan. De Amerikaanse F18-piloot die bewezen beelden vastlegde tafelt met Joe Rogan
Geen idee hoe we dit gemist hadden, maar hier gaan we natuurlijk voor zitten.
Half september bevestigde de Amerikaanse Marine voor het eerst publiekelijk dat twee videos door Amerikaanse F18-piloten de "real deal" waren. Oftewel, de beelden zijn echt, en werkelijk niemand heeft een idee waar we nu eigenlijk naar kijken. Het gaat om de zogeheten 2004 USS Nimitz FLIR1 video 160 kilometer vanaf San Diego's kustlijn, en de Gimbal-video aan de Westkust. De commandant die deze beelden zag, en wiens wing man het object vastlegde was commanding officer of Strike Fighter Squadron 41, David Fravor. Een Top Gun-piloot met een feilloze staat van dienst. Volgens hem is niets in het menselijke arsenaal in staat te bewegen en accelereren als de "13 meter lange Tic-Tac" die zijn crew heeft gezien, en al helemaal niet zonder enige vorm van "jet streams or rotor wash". Enfin, luister het verhaal van Fravor gewoon eventjes, EN TREK UW EIGEN CONCLUSIES! Hele aflevering na de breek.
Reaguursels
Inloggenje kan ook gewoon naar buiten, aan je ballen krabben en een bloem ruiken. heb je veel meer aan dan uren van je tijd verspillen aan niet bestaande antwoorden.
Was laatst bij de Lidl, daar lopen ook nogal wat aliens rond, vin je het gek met zukke prijzen !
Of aliens bestaan? Hmm, weet het niet. Ufo's bestaan daarentegen wel... maar aard en oorsprong onbekend.
Toch best al lang bekend dit nieuws met de tictac aliens.
First contact.
www.youtube.com/watch?v=x2H7zcqjplc
Okay bedankt voor de tip. Dit betekent dat ik even niet bij m'n buurman op bezoek ga (met z'n veelvoud aan indoctrinatievideo's)... Ik geloof ook best dat een collega van me een aliën is. Die kijkt altijd zo raar uit haar ogen. Met linkeroog kijkt ze in je rechter-broekzak, terwijl haar rechteroog "humma kavula" lijkt te schreeuwen...
Kevin Day, de radar operator op de Princeton tijdens de UFO encounter, is nu betrokken bij een bedrijf dat deze UFO's gaat onderzoeken. Volgens hem is er geregeld verkeer van UFO's op dat traject en is dat waard om te onderzoeken.
www.vice.com/en_us/article/bjw3q5/thi...
FWIW
Best moeilijk om daar niet toch een heel klein beetje cynisch van te worden.
Ongeveer als dit?
www.youtube.com/watch?v=tz0avWZoqjg
@Mr.Crowley | 29-10-19 | 13:18:
Deze zijn slimmer.
www.youtube.com/watch?v=ORbg3fAE2SU
@Mazzelstof | 29-10-19 | 13:18:
U vindt het niet de moeite om iets dat u vreemd vind te onderzoeken?
@Mr.Crowley | 29-10-19 | 13:30: Dat klopt. Wat ik vreemd vind lust ik niet. Scheelt me een hoop gezever van mafketels.
Dat is uw mening, maar een piloot van dit type vliegtuig ( en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Dougl... )
een mafketel noemen gaat me toch te ver.
@Mr.Crowley | 29-10-19 | 14:14: Het werkt ook niet altijd. Zo heb ik ook af en toe nog wel eens een Jehova's Getuige aan de deur die kennelijk niet goed in de groep ligt en niet verteld is dat het geen zin heeft om aan mijn deur te rammelen om een wachttoren te slijten. Voor dat soort gevallen heb ik tegenwoordig de papierbak naast de voordeur. UFO gelovigen kunnen daar hun zwik ook in deponeren.
@Mazzelstof | 29-10-19 | 14:34:
Er komt niemand bij aan de deur vertellen dat u gered zult worden door UFO`s.
Deze piloot die hoort bij de elite van de USAF vanwege operationeel op een carrier vertelt alleen wat hij gezien heeft.
U hoeft zich daar verder niets van aan te trekken.
@Mr.Crowley | 29-10-19 | 16:03: Dank je wel. Dat ga ik ook zeker niet doen.
De geschiedenis van regelmatig terugkerende ufo waarnemingen in een bepaalde regio duid vaak op een aankomende ramp of oorlogsgebied en word vaak aangezien als een waarschuwing.
Nou ligt Catalina Island tegenover Los Angeles Calafornië en verwachten ze daar binnenkort een Big One aardbeving., toeval?
the-big-one.scpr.org/stories/
Kon nog wel eens plaatsvinden op een 19 november.
Ook ervaren militaire piloten kunnen fouten maken, zoals jacht maken op Venus of op ballonnen in de overtuiging dat het om intelligent bestuurde UFO's ging. Een klassiek voorbeeld is Mantell die jacht maakte op een Skyhook ballon in de veronderstelling dat dit een vliegende schotel was, en daarbij verongelukte door gebrek aan zuurstof. Maar ook tegenwoordig zijn er genoeg voorbeelden van zulke misinterpretaties door ervaren piloten. Bijvoorbeeld jacht maken op iets dat Venus blijkt te zijn komt vaker voor, hoe vreemd dit ook lijkt.
Nou , toch nog een paar van de filmpjes uit het artikel bekeken. Ik zie niks. Elke speculatie over buitenaardse oorsprong van wat ze menen te zien terwijl ze elkaar opstoken en aansteken is echt totale BS.
Als er aliens bestaan die het technisch vernuft hebben om van een andere ster naar onze zon te reizen en ons te bestuderen zoals wij gorilla`s in hun natuurlijke habitat bestuderen, wat niet bewijsbaar is, dan moeten ze al veel langer bestaan dan wij om dat niveau te kunnen bereiken.
Vraagt niemand zich af hoe een dergelijke samenleving er uit zou zien?
Problemen als energie, overbevolking en industriele vervuilling opgelost?
Onze samenleving staat na 2000 jaar op instorten door problemen. Vraag me af of wij als mensheid ooit de kans krijgen om naar andere sterren te kunnen reizen.
Waarschijnlijk niet, helaas.
De grap is dat ik denk dat de afstand tussen ons en een dergelijke samenleving net zo groot is als tussen ons en de gorilla`s.
We hebben geen flauw idee, net als de gorilla`s.
U zegt: ….. Staat na 2000 jaar op instorten??
A. "De samenleving" bestaat al veel langer!! en B. De samenleving gaat helemaal niet instorten!!
@AMX pri | 29-10-19 | 13:55:
A ) westerse cultuur en technologie zijn de afgelopen 2000 jaar opgebouwd, Dat is de Sumeriers, de Egyptenaren, de Grieken en de Romeinen niet gelukt. Samenlevingen die zijn ingestort.
B ) Ik help het u hopen.
Dit topic is wel een prima manier om de wappies en aluhoedjes uit hun kelders te lokken. Hallootjes allemaal!
De simpelste verklaring kun je al indirect aflezen in de gezwollen voorafgaande teksten:
"Most advanced, ATFLIR, Raytheon, powerful, bla bla"
Een sensor is net zo krachtig als de beperkte interpretatie van de aflezer en geeft vaak goed al de heersende arrogantie aan. Er zijn ook andere gebruikers van het luchtruim ook (jawel!) op die hoogte, die ook tegen de wind in of tussen stromingen kunnen zeilen door bijzondere bouw en instelling (deel intrekking) van vleugels . Maar die gebruikers zijn veel kleiner en dichterbij, dit is namelijk geen afstandsmeter of het kan er niet mee over weg.
Een ontmoeting, ook voor een ervaren piloot, van één of meerdere, wellicht migrerende vogels op die hoogte blijft zeldzaam en is nog verder weinig over bekend behalve dat sommigen dat kunnen. Als je verder weg vliegt zijn ze bijna onzichtbaar, de radar filtert ze vaak al uit (RCS is te klein, materiaal te poreus). Je ziet ze idd alleen goed op IR en omdat afstand verkeerd ingeschat wordt krijg je dus belachelijke conclusies.
Je ziet zelfs een fraaie vogelvorm bij de draai op het einde "it's rotating". Duh! Ga maar googlen voor vogels op 20000 ft en hoger. Of "vliegen tegen de wind" en "vleugelstand".
Wat betreft snelheden: de vogels gebruiken op die hoogte windstromingen en turbulenties die eigen snelheid kunnen vergroten en verkleinen, soms ook stilstand. De snelheid van de jets is ongeveer die van de jetstream zelf dus misschien hadden de piloten de tegenwind verkeerd, dat was vanuit eigen vliegtuig.
Wat mist van de documentatie is het definitieve radarbeeld waarop de correcte afstand en grootte gemeten kan worden. Geen toeval dat het er niet bijgeleverd werd denk ik. We moeten dus met de eenvoudigste conclusie gaan: relatief kleine, vliegende beestjes die iets op grote hoogte doen wat nog nauwelijks gedocumenteerd is en de sensors en ervaring van de piloten bakken er niets van, dus UFO.
Die vogel die ik heb gezien voerde verlichting, en ging van horizon tot horizon in anderhalve minuut. En nee, het was niet het ISS.
Piloten die de mogelijkheid hebben om kernwapens te gebruiken die hun instrumenten niet af kunnen lezen door een beperkte interpretatie.
Ja ja....
40ft, relatief klein?
@VanBukkem | 29-10-19 | 11:24: zo heb ik iets roods in de ruimte in een paar secondes van horizon tot horizon zien bewegen. Dat moet onvoorstelbaar snel zijn, dat kan niet anders. Maar ja, geen hond die je gelooft. Evenals dat ik op lage hoogte 's nachts, boven Delfzijl, drie oranje bollen, op geringe hoogte zich, zigzaggend, zonder geluid, naast elkaar, zag voortbewegen.
Denk niet dat er aliens op de planeet zijn. Een dergelijk risico kunnen ze niet lopen op deze vijandige planeet.
UFO`s zijn volgens mij drones zoals wij naar de maan, Mars of naar Venus sturen, op afstand bestuurd of met biologische robots, die geen risico zijn in geval ze in de handen vallen van aardlingen, wat volgens mij diverse malen gebeurt is. Dit zou niet alleen een risico voor hun zijn, maar ook voor ons.
De technologie van de UFO`s valt ver buiten ons begrip van onze kennis van natuurwetten, zodat wij die technologie niet kunnen gebruiken om elkaar uit te moorden.
redefininggod.com/the-et-con/ als u de tijd heeft even doorlezen
Tja ik ben verrast dat er nu wel over gesproken mag worden, in mijn tijd mochten we over een ufo ( met 16000 km/h in bochten ) welke we gezien hadden niet praten. Het schijnt dus nu echt dichterbij te komen.
"Geen idee hoe we dit gemist hadden"
Echt waar GS? Het is meer dan eens in de comments naar gelinkt toen het overal in het nieuws was.
Indeed.
Al een hele tijd geleden.
Maar oke, Joe Rogan.
Dat is tenminste geen Fake News Media...
Of is dit Frans Timmermans die in zijn geheime shuttle de afstanden checkt vanwege de kilometervergoeding van zijn medewerkers?
Volgens deze professor met zijn vreselijke ondergebit is de tic-tac UFO een project van de Amerikaanse Navy. Dit, omdat er onlangs een aantal patenten is ingediend voor gravity reducing vehicles.
www.youtube.com/watch?v=_lml2D4eHbQ
Dit bericht gaat over die patenten:
metro.co.uk/2019/04/18/us-navy-secret...
Duuussss.
Maar hoe dan ook, interesting stuff.....
Misschien ook de reden dat deze piloot meteen om geheimhouding werd gevraagd bij terugkeer op zijn boot.
Ik hoor nu in de podcast dat er geen geheimhouding werd gevraagd.
We weten niet eens wat zwaartekracht is, dus ik vraag me af hoe je daar patent op kunt krijgen.
@Mr.Crowley | 29-10-19 | 10:19:
Bekijk dat patent maar eens. Het idee is - hoe apart ook - dat je de massa van een object zodanig zou kunnen verlagen dat versnelling ervan met een kleine hoeveelheid energie zou kunnen. Het klinkt als een sigaar uit eigen doos, want hoe dan met behoud van energie en zo, maar in het ruimte-tijd continuum zijn veel rare dingen mogelijk. Sinds de jaren 50 bestaat dit idee al, maar praktisch uitvoerbaar was het nooit. Einstein vond overigens quantumfysica maar geleuter in de ruimte, echter een paar weken geleden is de eerste werkende quantum-computer van Google erin geslaagd een echte berekening uit te voeren.
@Beste_Landgenoten | 29-10-19 | 10:24:
Als we nooit van UFO`s gehoord hadden, hadden we ons ook niet gerealiseerd dat het mogelijk zou moeten zijn om zwaartekracht te manipuleren.
@Beste_Landgenoten | 29-10-19 | 10:24:
Bedenk ook dat we pas sinds Newton beseffen dat zwaartekracht bestaat.
@Mr.Crowley | 29-10-19 | 10:37:
Nou.... het idee op zichzelf is al behoorlijk oud. Sinds Newton en zijn wet F = m * a wordt al gespeeld met de gedachte om m te verlagen. Dus nee ik denk dat UFO's daar weinig mee te maken hebben.
@Beste_Landgenoten | 29-10-19 | 10:24:
Bedenk ook dat je alleen met een zwaartekrachtmotor nog niet in staat bent om tussen de sterren te reizen. Hooguit binnen de zwaartekracht van de planeet een beetje kunt modderen.
@Mr.Crowley | 29-10-19 | 10:42:
"Anti-matter" is de bron van veel speculatie maar ook van een potentieel heel interessante ontwikkeling: Dat een object kan worden afgeschermd van de zwaartekracht. Het is vooralsnog alleen in CERN een issue, waar anti-materie wordt "gemaakt" en getest,. maar hoe dan ook, spannende verhalen.
www.forbes.com/sites/startswithabang/...
@Beste_Landgenoten | 29-10-19 | 11:18:
Het probleem van dergelijke ontdekkingen zal zijn dat ze gebruikt gaan worden voor militaire middelen en om de eigen machtspositie te vergroten wat weer het risico op conflict vergroot.
En dat in deze wereld......
@Beste_Landgenoten | 29-10-19 | 10:24: Einstein is een van de grondleggers, misschien wel de belangrijkste, van de kwantummechanica. Ik weet niet hoe je erbij komt dat Einstein "quantumfysica" maar geleuter vond, maar waarschijnlijk is die misvatting gebaseerd op het debat rond de interpretatie van kwantummechanica rond het meetprobleem en zijn onenigheid op dat vlak met een andere grondlegger Niels Bohr.
Overigens is antimaterie helemaal niet een bron van veel speculatie. Het is precies net zo mysterieus als gewone materie.
Waarschijnlijk ligt hier een zelfde soort misvatting aan ten grondslag over wat exact de asymmetrie tussen materie en antimaterie veroorzaakt, het asymmetrie-probleem of ook wel CP violation genoemd (dat is de symmetrie in lading en in pariteit) waardoor ten tijde van de oerknal niet alle gevormde materie en antimaterie elkaar exact annihileerden en er alleen maar hoog-energetische fotonen zouden overblijven die dan nu de achtergrondstraling zouden vormen voor niemand om te aanschouwen.
@Mazzelstof | 29-10-19 | 13:06:
"God does not play dice" was een bekende uitspraak van Einstein. Hij moest weinig hebben van de mogelijkheid dat tezelfdertijd een observable meerdere waarden kon hebben tot de observatie zelf een meetbare waarde afdwong. Dus ja, hij stond aan de basis van de quantummechanica, echter de essentie ervan heeft hij nooit echt willen accepteren. De transistor is een praktijkvoorbeeld van door Einstein ontkende fenomeen van quantum-tunneling, waarbij een golf-deeltje op een plaats kon opduiken die klassiek gezien onmogelijk zou zijn. En toch werkt nu iedere mobiel op dat principe.
@Beste_Landgenoten | 29-10-19 | 13:17: Het punt is Einstein in tegenstelling tot Bohr op een ontologisch niveau de natuur wenste te doorgronden. Hij was daar niet alleen in trouwens. Weer een andere grondlegger van de kwantummechanica Erwin Schrodinger, van de beroemde golffunctie deelde die natuurfilosofische instelling.
Het logisch positivisme van Bohr en wat later de Kopenhagen Interpretatie is gaan heten ten aanzien van het "instorten van de golffunctie" en het toepassen van de regel van Max Born, het beperken tot een zuivere epistemologische aanpak van de fenomenologie, weer later ook wel samengevat in het adagium "shut up and calculate" is daarmee niet te verenigen. In die visie moet je helemaal niet proberen te doorgronden wat er nou echt gebeurt maar gewoon toepassen wat werkt in experimenten.
Ik ben niet bekend met het ontkennen van Einstein van het tunneleffect, dat lijkt me ook erg vreemd als dat het geval zou zijn, want dat is zo ongeveer een van de meest voor de hand liggende gevolgen van de onzekerheidsrelaties. Waar een groot punt van verschil van inzicht in lag was de implicaties van verstrengeling en de schijnbare of werkelijke informatie-overdracht bij het doen van een meting op zo'n systeem.
Momenteel is de Everettiaanse of de veelwerelden-interpretatie de meest aangehangen interpretatie. Naar mijn idee ook de meest vruchtbare. Daarnaast bestaan er nog vele andere interpretaties allemaal consistent met de waargenomen fenomenologie. De geest van Einstein blijkt aanmerkelijk weerbarstig en die van Bohr wellicht wat vergankelijker dan door zijn direct gevolg voor vanzelfsprekend aangenomen. Mensen willen dingen begrijpen.
Ik zei het al eerder, UFO's worden altijd gespot in de VS, nooit in Alblasserdam of Belgie.
Gevalletje luchtvervuiling misschien? De laatste keer dat ik in de VS was en met zo'n campert drie weken op pad was, viel mij pas op hoeveel sterren er zijn.
UFo's worden overal te wereld en gedurende vele eeuwen gespot
Dat is niet waar. Één van de betere gevallen van gedocumenteerde UFO waarnemingen komt uit de Ardennen België. De driehoek die door velen gezien is, waaronder politieagenten.,
@Mokum Kosher | 29-10-19 | 10:41: Zoek voor de grap eens op de ufomelding van Delft in de jaren 80. Dit was een heliumballon gemaakt door een grapjas. Hele stad in rep en roer, politie op de been en ze waren er toch zeker van dat hij zo groot was als de kernreactor. Niks was minder waar.
Annunaki
ik denk toch dat we er beter aan doen om naar intelligentie op deze planeet te zoeken, dan naar intelligentie op andere planeten
Hebben we geprobeerd, zonder succes. Dan van lieverlede maar ergens anders zoeken.
Maar even zonder gekheid jongens, iedereen die nog nooit een ufo heeft gezien zou ik willen adviseren om eens wat minder vaak op het schermpje van zijn telefoon te kijken en eens wat vaker omhoog te kijken. Ondergetekende heeft namelijk al drie(!) keer een ufo gezien, gewoon door simpelweg omhoog te staren. En ook al zie je dan geen ufo, hee, de maan en de sterren zijn ook prachtig om te zien. En ja, ik zie het verschil tussen een ufo en het ISS en/of de avondster (welke trouwens hetzelfde is als de morgenster.)
En waarom heb je het dan niet gefilmd met je telefoon, vraagt u zich af. Nou, omdat je op zo'n filmpje op je telefoon op zijn best 1 lichtgevende pixel ziet. Kortom: je ziet eigenlijk niks op zo'n video. Nee, in plaats daarvan kun je beter snel naar binnen rennen om je verrekijker te pakken en je ogen goed de kost geven.
Jammer dat we in Nederland zo'n vreselijke lichtvervuiling hebben.
Het lijkt wel of de duvel er mee speelt want hoe meer verstedelijking hoe minder mensen zien hoe intens het heelal is en hoe nietig wij als mensheid.
Dat is namelijk een gezond inzicht mijns inziens.
giphygifs.s3.amazonaws.com/media/14u2Z...
@keestelpro
En wat ook een beetje jammer is, is dat de sterrenhemel doorgaans op zijn helderst/mooist is als het ijs- en ijskoud is buiten Maar goed, daarvoor hebben ze een sjaal en een muts uitgevonden.
Welke pillen heb je daarvoor nodig?
Alles is per definitie een UFO als je niet weet wat het is. Of het buitenaards is, is een ander verhaal. Een groep vogels die snachts hoog overvliegen geeft bijvoorbeeld een gek gezicht door de weerkaatsing van het stadslicht. Op het eerste gezicht leken het objecten die in formatie vliegen en raar doen. Na beter kijken zag ik vaag de vleugels, en verklaarde dat een hoop.
Percies!
Hoe zit het eigenlijk met de stikstofuitstoot van die dingen?
Het is vreselijk. Ze voldoen ook al helemaal niet aan de PFAS normen en hebben schijt aan Natura 2000 gebieden.
@keestelpro
Dit kabinet moet nog even zo doorgaan en het Malieveld staat binnenkort ook vol met ufo's.
@VanBukkem | 29-10-19 | 09:15: haha, echt wel. Het zijn zelf aliëns, die ons willen vernielen! Alleen Geert Wilders is nog mensch!
Misschien maar eens kijken op metabunk of yt kanaal van Mick West om te zien hoe die zogenaamde UFO beelden tot stand kunnen komen
Dit zijn dus gevechtspiloten die ons moeten beschermen. Een jolig filmpje. Geen contact met de basis over het neerschieten ervan. Daar waar mensen op zoek gaan naar andere planeten om er bezit van te nemen of op rooftocht naar grondstoffen willen gaan zullen aliens hetzelfde motief hebben om hier te komen. Dus in dat geval alles afschieten.
Misschien handig om het bovenstaande filmpje te bekijken waarin de gevechtspilootkapiteinluitenantgeneraal uitlegt, dat vanwege teveel "incidenten" er niet met scherp wordt geoefend. Alleen bij hoge uitzondering...
Had bij de bieb drie boeken gehaal. Zoonlief komt naar beneden, had vroege college en vroeg nog snel, wat zit je te lezen, Quantum energie. Hij begon zo hard te lachen, vertel me straks maar hoe en wat en weh was hij. Bij bladzijde 2 begon men al met wiskundige termen te smijten, dus ik begreep ineens, domme moeder. Toen pakte ik het boek Hawkings, wat een etter dat was, dus uitgelezen, toen kwam Tesla aan de beurt, wat een geweldig boek, geen wiskundige termen erin maar over energie, dat alles door de regering tegen gesproken werd en lees net hier boven, door een reageerder, dat al zijn werk is weggegooid.
Ik heb al heel lang quantum kracht in mijn vaatwasser.
In de boeken van Sonja bakker staan ook geen wiskundige termen, wist u dat?
Aliens komen alleen voor in de USA
Land of the Free...
Promised Land...
Area 51,52
Nasa
Darpa
Google,Facebook,Apple,Microsoft.
Disney,Sony pictures,Viacom,Warner,enz
Met recht één van de grootste/ meest innoverende land ter wereld.
en Oost-Europa, Rusland en Azië. In Afrika weten ze het verschil tussen een straaljager en een stoomboot nog niet, laat staan een ufo. Ze mijden de West-EUSSR als de pest. En da's dan weer héél begrijpelijk.
en in Drachten
@plug&play | 29-10-19 | 08:26: Als Aliens de door Philips Drachten Senseo koffie proberen dan slaan ze echt Europa over.
U bent niet bekend met Rutte1 ,2,3,...?
Dat object is later neergestort in een woestijn in Nevada. Ooggetuigen zeggen dat de inzittende ruimtereizigers opvallend frisse adem hadden. #tictac
Was dat niet Roswell, waar ze 3 figuurtjes hadden gevonden. Blijft nog steeds geheim wat er toen gebeurd is.
Dat er buitenaards leven is, geloof ik wel. Maar hoe zeer ik ook van de X-Files-generatie ben, lijkt het mij sterk als 'ze' met aardse technieken aan komen vliegen. Zou het niet gewoon een of andere radar ontregelaar zijn, waarbij het in belang is dat de VS om te zeggen dat ze niet weten wat het is?
Hier het antwoord
waitbutwhy.com/2014/05/fermi-paradox....
Interessant, bedankt!
Laten we hopen dat het filter al achter ons ligt, maar ik vrees van niet.
Uiteraard is er buitenaards leven, maar afstand is wel een probleempje. Tenzij een beschaving een betaalbare warp drive uitvindt om door de Melkweg te zappen, want met de snelheid van het licht kom je niet ver. Verder is het maar de vraag of intelligentie bestaansrecht heeft. Als intelligentie er toe leidt dat je vroegtijdig omkomt in je eigen vuil, door oorlogen, of dood door A.I. dan is het alleen maar een nadeel.
UFO’s komen alleen in Amerika voor. Daar waar ze wekelijks Elvis nog ergens zien opduiken.
Een bezoekje aan een kamerdebat op het binnenhof, kan voor u misschien een heel ander licht werpen op defenitie UFO's of Aliens.....
Is dat niet gewoon de dolende ziel van Epstein.?
*wacht op de eenhoorns
Dat is Frans Timmermans met zijn private jet die hij van onze belastingcenten heeft gekocht.
Natuurlijk is er buitenaards leven. Sterker nog: ik denk dat alles leeft.
Ik zie planeten ook als organismen. Neem nu de Aarde: wij zijn de micro organismen die op haar huid leven. En mochten wij de balans te veel verstoren heeft moeder Aarde echt wel zelfreinigend vermogen hoe hard extinction rebellions ook janken.
Maar goed ik maak me geen zorgen om een alien invasion simpelweg omdat onze Aarde alleen maar bruikbaar en leefbaar is voor haar bewoners.
Wat wij beschouwen als schone lucht en een aangenaam klimaat is voor leven op andere planeten totaal onleefbaar om maar te zwijgen over luchtdruk, zwaartekracht, (radioactieve) straling die ook stabiel moeten zijn.
Als aliens hier aankomen en ze ademen onze lucht in zijn ze al bij voorbaat kansloos als ze niet zijn ingeënt tegen alle ziektes waar we vroeger nog aan doodgingen en nog steeds gaan: pokken, ebola, pest, TBC, difterie etc. En Rob Jetten natuurlijk...
@eerstneukendanpraten | 29-10-19 | 07:51:
Misschien zijn de micro organismen verantwoordelijk voor al die ziektes juist een alien invasion. Wij mensen vrezen altijd oog in oog te komen met buitenaards leven. Nou de kans dat die wezens precies even groot zijn als ons en dat ze ook nog eens twee ogen met een Hans Anders brillenmontuur hebben lijkt me zeer gering.
Als ze maar niet vragen naar onze leider, want dan zijn we het lachertje van de kosmos de komende paar duizend jaar.
Zo praat je niet over je moeder VanBukkum.
Er was een of andere hoge functionaris uit Schotland die beweerde Nessie met eigen ogen te hebben gezien. Naderhand bleek zijn zwager had daar een restaurant en hij wilde toeristen trekken die waarschijnlijk daar wel geld uit gingen geven. Wat zou hier de dubbele agenda zijn? Hebben jullie gezien wat er achter Pokémon Go zit? Organisaties konden een Pokémon kopen en vlak bij hun winkel of restaurant laten plaatsen.
Laat me raden? Aliens maakten rechtsomkeert i.v.m. geen intelligent leven aangetroffen?
Gewoon een buizerd.
Ik denk een valk uil.
@keestelpro | 29-10-19 | 07:20: Of een partnerr uil...
Ze zeggen dat de kans één op een miljoen is.
Maar toch komen ze eraan.
En bedankt GS.
Loop ik de hele dag met muziek van Jeff Wayne in mijn hoofd.
De beste inschattingen van die kans zit ergens tussen 1 op de 2,5 x 10^24 en 1 op de 1 x 10^9 voor het hele zichtbare universum ( d.w.z. dat gedeelte van het unversum dat causaal met ons is verbonden.) Een op de miljoen is tamelijk over-optimistisch.
Een weerbalon die spontaan lek raakt.
Dat zie je meteen.
Als het echt iets van buiten deze aarde is, zou dat de doodsteek voor elk geloof betekenen.
Hoewel ik de kans op buitenaards leven groter acht dan dat er iemand in 7 dagen de aarde heeft geschapen.
Oh ja? Dus aliens kunnen het linkse geloof eindelijk afkappen? Laat ze maar komen dan.
Ik denk dat je ernstig onderschat hoe goed religiën in staat zijn met hun doctrine tegenstrijdige feiten te neutraliseren en omkapselen in lagen bullshit. Dat stelt niet zoveel voor. Dat soort dingen schudden zelfs de alledaagse complotgekkies zo uit hun mouw.
Niet iemand, maar God zelf.
@jansma28542681 | 29-10-19 | 07:08: Ja precies, dat is wat ik bedoel.
@Mazzelstof | 29-10-19 | 07:18: Ik daag u uit om met een "open mind" de Bijbel te lezen en als u klaar bent een mening te geven. Dus niet van te voren omdat u toevallig zo denkt, maar na afloop.
@jansma28542681 | 29-10-19 | 07:35:
Als jij dan ff m'n polytechnisch zakboek uit je hoofd leert kunnen we elkaar leuk overhoren.
Ik zou mij aanmelden voor het Amerikaanse leger Fijn om te zien dat een reaguurder een antwoord heeft op een vraag die zij niet konden beantwoorden.
@jansma28542681 | 29-10-19 | 07:35: Ik heb de Bijbel al gelezen van kaft tot kaft. Dus je kunt zeggen met alle volstrekt nodeloze herhalingen erin op die keer al meerdere keren. Daarna heb ik veel van de teksten nog weer afzonderlijk gelezen.
Ik moet zeggen vergeleken bij de Koran die ik ook gelezen heb was het een verademing. Niet een heel grote prestatie want dat leest ongeveer als een telefoonboek. De narigheid die erin voorkomt vormt zo ongeveer de enige verlichting van de pure verveling. Voor iemand die daar tijd voor en interesse in heeft is het aan te raden, want er is volgens mij binnen het geloof geen beter argument om atheïst te worden dan het lezen van religieuze teksten.
Miljarden mensen aanbidden een steen, miljarden mensen geloven in Jezus die over water kon lopen. Maar Aliens zouden niet bestaan, of niet in staat zijn de aarde te bezoeken. Hoe dom en naïef ben je dan?
Je kunt ook valse tegenstellingen geheel vermijden en gewoon sceptisch blijven. Het kernpunt is eigenlijk dat "ongeïdentificeerd" in geen enkele Aardse taal betekent "geidentificeerd als buitenaards" net zomin als ooit in de geschiedenis van de mensheid "we weten niet waarom ons dat overkomt" heeft betekend "straf van God."
Henk is erg populair in Arabië. #henkdesteen
Lui waren gewoon zo stoned als wat. Beelden zijn uit de simulator...
Als je de nachtploeg ergens voor nodig hebt, dan is het codewoord blijkbaar 'UFO'. ;-)
Ja echt goed voor als je de slaap niet kan vatten: filosoferen over buitenaards leven. Komt je geest echt van tot rust. *proest*
De Chinezen zijn blijkbaar technisch toch verder dan we dachten ....
Als er iets bijzonders in de wereld gebeurt moet het altijd in Amerika zijn.
Amerika is in alles “First” althans, dat willen zij de wereld graag doen geloven.
Vervolgens bouwen ze er een waar entertainmentCircus omheen en maken er een verdienmodel van.
Het is geen TicTac, maar TacTic.
Nachtvitamientjes: youtu.be/BRb3js0bJiw RIP zwager.
Complotgekkies. Oh, wacht. Als Joe Rogan erbij is of Jordan Peterson dan is het waar natuurlijk.
Want Jordan Peterson is een complot gekkie? Dat je dat zo maar door hebt terwijl miljoenen het niet zien. Jij bent vast veel slimmer dan Peterson met z'n simpele alledaagse IQ van 150.
Nee alleen als een irrelevant internetknulletje zoals jij iets zegt is het waar.
Lekker makkelijk roeptoeteren vanaf je zolderkamer.
O.T.
Het "nieuws" dat Trump uitgejoelt zou zijn tijdens een basketbalgame waar hij bij was, is fake news.
Het gejoel is er later via geluidsbewerkingssoftware eronder gezet:
twitter.com/BostonCueBlake/status/118...
RTL4 journaal had daar ook een item over meen ik maar die sluiten elk journaal af met een anti Trump itempje.
Maar dat was een baseball game leek me, geen basketbal. Niet zo veel verstand van typisch amerikaanse sporten.
Volgens mij is het een niet identificeerbaar vliegend object . Een n.i.v.o.
De software kan natuurlijk gehackt zijn en dan is het een gehackt-balletje .
Waarschijnlijk heeft één of andere lobbygroep weer eens geld nodig voor een project, nieuw wapen of iets dergelijks (afleiding van echte problemen).
Er zit gewoon een beestje op de lens. tsss
Was ook mijn reactie! Vuiligheidje of beschadiging! Om aliens te roepen....
Sinds dat ene voorval is het ook verboden om marijuana te roken voor het vliegen.
De enige plek waar piloten dat nog met goed fatsoen mogen is in de studio van Joe Rogan.
In 2012 heeft Dmitry Medvedev reeds verteld over de aanwezigheid van buitenaardse wezens op aarde. Zie youtu.be/MwO9msNvdjo Meerdere televisiestations hebben zijn beweringen daarna belachelijk proberen te maken door te stellen dat het een grap was van Medvedev, met als argument dat Medvedev kennelijk de speelfilmen "Men in black" serieus nam. In werkelijkheid maakte Medvedev in het geheel geen grapje. Op deze website wordt dat haarfijn uitgelegd: www.exopolitics.org/russian-pm-not-jo... Medvedev had het niet over de speelfilmen met de naam "Men in black" maar hij vertelde dat de Russische documentaire over buitenaardse wezens met de naam "Men in black" een goed beeld geeft van de buitenaardse activiteiten op aarde. Als je luistert naar wat Medvedev zegt in het Russisch, dan is duidelijk dat Medvedev hier absoluut géén grap maakte! Hier de volledige Russische documentaire "Men in black" met Engelse ondertiteling, voor iedereen die een goed beeld wil hebben van de buitenaardse activiteiten op aarde: youtu.be/uOSrModo3hs Naar mijn mening maken de opmerkingen van Medvedev in 2012, alsmede het naar buiten brengen van gelijksoortige informatie door diverse overheden wereldwijd, en de huidige iets grotere openheid van de Amerikaanse strijdkrachten allemaal onderdeel uit van de zogenaamde "soft disclosure". Er komt dus niet een gezamenlijke persconferentie van Trump en Poetin samen met de paus en de voorzitter van de Verenigde Naties die verklaren dat we bezocht worden door buitenaardsen. In plaats daarvan wordt de wereldbevolking langzaam gevoed met steeds meer informatie om de massa voor te bereiden op de realiteit dat we al zeker tienduizenden jaren bezocht worden door vele verschillende soorten buitenaardse rassen. Ik ben zelf overigens ook een keer getuige geweest van een onverklaarde lichtbol, een lichtbol die in een tuin geland was en daarna naar de hemel schoot, en toen de politie gearriveerd was kon de politie alleen nog de lichtbol zien als ster in de lucht. Wat ik gezien had was in ieder geval niet iets wat mensen gemaakt hadden.
Wladimir 1928 | 29-10-19 | 01:32,
u vergeet nog deze voormalige Minister" coenvermeeren.nl/oud-minister-van-defe... ".
Kan een bolbliksem geweest zijn. Ook een tot nu toe onverklaard verschijnsel.
Met het nieuwe klimaat geloof is het geloof in aliens natuurlijk ook iets dat de mensen samen kan brengen na het wegvallen van het christendom in zoveel het Westen als Rusland.
We hebben altijd nog de kumburgaz ufo.. Beste beeld ooit.
youtu.be/Nhsz1Wkkp18
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 01:44,
Men snapt het fenomeen " bliksem", nog steeds niet, laat staan idd een bolbliksem, sterker nog, bliksems vinden ook plaats boven de stratosfeer ?!
@Suncatcher | 29-10-19 | 01:51,
Deze kende ik nog niet, mooi, " The Phoenix Lights", ook mooi.
@Suncatcher | 29-10-19 | 01:51: goed kijken op 11:52, dan zie je ze zitten. Tenzij je nog steeds geloofd dat het een cruise schip is... Maar die mensen vallen nu een beetje onder de categorie van flat earth people
Ook leuk om te weten dat we door "vele verschillende buitenaardse rassen" worden bezocht... Zouden ze elkaar ook kennen, en af en toe op de achterkant van de maan een vergadering houden over wie waar nu weer een TicTac in een vliegtuigsensor mag gooien?
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 01:44:
Niet voor de lezers van "SOS meteoren"!
@Suncatcher | 29-10-19 | 02:00: Simpele ziel.
Die video bestaat uit beelden over een reeks van jaren !!!! tijdens de zomer genomen in Turkije. Extreme vergroting, object net boven de horizon. Steeds op de zelfde plek. Waarschijnlijk overdag onder de horizon. ' s Nachts ontstaan er op veel plekken tijdens afkoeling weerspiegelende luchtlagen die objecten die veel verder staan terugkaatsen . (Mirage, Fata Morgana, Luchtspiegeling) .En als je dan een ufo zwakzinnige bent zie je dingen die er niet zijn.
@Zwizalletju | 29-10-19 | 09:59: is het zo gek dan? Als je bovenstaande podcasts bekijkt zie je dat het vrij normaal is dat ze telkens op dezelfde plek hangen of terug komen.
@Zwizalletju | 29-10-19 | 09:59: U heeft zich kennelijk nog nooit echt in de materie verdiept. Ik zou zeggen: lees eens een boek van Richard Dolan, iemand die persoonlijk gesproken heeft met ontelbare getuigen, ook uit de militaire- en inlichtingenwereld. Hier een goed interview met hem: youtu.be/mUTXlw2d0ZQ Ik heb een keertje het genoegen gehad hem te ontmoeten. Als je jezelf wat beter verdiept hebt in de materie, misschien dat uw reaguursels over UFO's dan wat interessanter/ waardevoller worden.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 01:44: Bolbliksems zijn inderdaad grotendeels onverklaard. Tijdens een onweersbui kon mijn vader een keertje maar net op tijd wegduiken voor een op hem afkomende bolbliksem die zich eerst langs een waterleiding bewogen had en die daarna in een rechte lijn verder vloog door de lucht. Er zijn ook bolbliksems die zich intelligent gedragen. Maar wat ik gezien heb, overigens al weer 42 jaar geleden, was met zekerheid géén bolbliksem!
@Wladimir 1928 | 29-10-19 | 11:21: Ik heb me hier 55 jaar geleden al mee bezig gehouden en toen geconcludeerd dat het allemaal nonsens was. Koop www.amazon.com/Ufos-Explained-Philip-... Ufo's Explained van Klass. 2e hands op Amazon. Suc6
@Wladimir 1928 | 29-10-19 | 11:29: Bolbliksems onverklaard ??? Man, man, man,. Dwaas.
@Suncatcher | 29-10-19 | 11:00: Dom geklets.
@Zwizalletju | 29-10-19 | 11:54: Kennelijk heeft u zichzelf niet alleen nog nooit in het UFO-fenomeen verdiept, maar ook nog nooit in bolbliksems. Er is een keer een bolbliksem ter grootte van een tennisbal in een ton vol met water terecht gekomen, en de watermassa begon na een paar sekonden te koken. Er is nog steeds geen enkele wetenschappelijke verklaring voor het feit dat er zoveel energie kan zitten in zo'n klein bolletje. En daarnaast zijn er in de loop van de geschiedenis honderde ooggetuigenverslagen opgetekend van zich intelligent gedragende bolbliksems, waarvoor ik uiteraard ook geen verklaring heb. Wat ze kunstmatig hebben kunnen reproduceren bevatte in ieder geval bij lange na niet zoveel energie als de regenton-bolbliksem.
@Zwizalletju | 29-10-19 | 11:49: 55 jaar geleden was er nog lang niet zoveel bekend over vliegende schotels als nu. Toen moesten wij het nog hebben van zeer schaarse literatuur en een zeer negatieve pers. Ik adviseer u om toch niet vast te blijven houden aan uw eigen kennisniveau in het jaar 1964. En wat die verklaringen betreft voor een deel van de UFO-meldingen: natuurlijk zijn die er! Daar zijn inderdaad boeken over vol geschreven. Maar waar het om gaat zijn niet de gevallen (die beschreven worden in uw boek) die te verklaren zijn door natuurlijke fenomenen en vliegtuigen en dergelijke. Waar het om gaat zijn juist de ooggetuigeverslagen, foto's en films en radarregistraties die niet zijn opgenomen in uw boek.
Waarom niet gewoon zeggen dat we niet alles snappen.
Altijd maar met een "oplossing" komen om rationeel denken te pushen.
Geef toch toe dat we soms iets niet begrijpen.
Maakt het makkelijker dan rare of minder rare verklaringen af te geven.
En nou niet met alluhoedjes komen want die zijn echt weird.
pejoar | 29-10-19 | 01:23,
Zo met uw reactie eens.
Een van die aluhoedjes heeft waarschijnlijk gelijk. De realiteit is vreemder dan fantasie.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 01:32,
Ook mee eens, kijk Buzz Aldrin eens in een interview 2e man op de Maan.
Door te snappen hoe het werkt kun je het manipuleren. Zonder dit zou er geen stroom gebruikt worden om licht te maken bijvoorbeeld.
Mensen hebben tig keer gedacht dat zij dingen snapten en tig keer bewezen dat het nog niet gesnapt werd.
Ofwel: Zonder stellingen in te nemen geen stellingen om te ontkrachten. Rationeel denken is een goed iets. Blijft wel staan dat er nog heul veul is dat niet gesnapt word danwel niet eens gepoogd word om het te snappen want huidige wetenschap kan niet eens bewijzen dat het er is.
Overigens geven wetenschappers soms ook toe het botweg nog niet te snappen maar wel pogingen doen om het te begrijpen. Zwarte gaten bijvoorbeeld, we weten dat die er zijn, niet waarom zij er zijn of hoe lang die al zijn of wat er gebeurd als je erin stapt. In theorie natuurlijk wel, maar theorie en praktijk zijn drie werelden van verschil, dat ga ik direct met je eens zijn.
@Bad - Casey | 29-10-19 | 01:36:
Yep, the moon does a real number on you. Especially the dark side is bad for you. Was hij niet die astronaut die altijd zijn helm op had naderhand in het openbaar?
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 01:41,
Klopt, het laatste is nieuw voor mij, maar door Buzz kon men koppelingen maken in de ruimte, hijzelf zegt ook," ik snap het zelf nog steeds niet", heerlijk, maar ook niet zomaar iemand.
De Maan, ja das een apart iets, maar daar ga ik hier niet over uitweiden.
@BootleggersSmurf | 29-10-19 | 01:37,
De laatste jaren wordt Nicolais Tessla, toch steeds vaker bestudeerd, deze man was een genie, maar ook verketterd door o.a. Edison, die had geld en dus macht om Tessla kaopt te maken, wat ook gelukt is. Maar men begint nu door te krijgen dat Tessla zover in zijn tijd vooruit was.
@Bad - Casey | 29-10-19 | 02:12:
Zijn complete werk is niet voor niets dezelfde dag van overlijden in beslag genomen door de 'overheid'. Cue HAARP.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 02:19,
Dat zaakje stinkt idd.
@Bad - Casey | 29-10-19 | 02:12: Ik ken Tesla van Youtube, als ook maar een kwart waar is van wat daar word geroepen was Einstein ook maar een beginner. :P
Maar, we gebruiken nog steeds uitvindingen van Tesla zo heb ik begrepen, mensen zwart maken is altijd makkelijk. Wat ik begrepen heb electrocuteerde Edison publiekelijk olifanten om maar aan te tonen hoe gevaarlijk zijn oude "leerling" Tesla bezig was.
Als alles waar is van wat ik zag is het dus mogelijk om gratis energie overal ter wereld te hebben door een stok in de grond te steken ofzoiets. Blijft interessant.
Wat ik niet snap: Amerikanen schieten bijna altijd alles kapot en stellen later vragen. Waarom is dit ding niet direct neergehaald?
En een onbewapende vlucht? Right, een Amerikaan is nooit ombewapend.
Slechte resultaten uit het verleden ;-)
GeenStijl lijkt soms echt een wiethok vol hallucinerende pubers.
Lijkt?
@Behangdelul | 29-10-19 | 01:11:
Ik had verwacht: pubers?
Niet rond dit tijdstip toch?
@Behangdelul | 29-10-19 | 01:15:
Het is eigenlijk gewoon 2:18.
keestelpro | 29-10-19 | 01:11,
Ik ben niks van dat alles, maar een open gedachten houden, daar is niks raars aan, ken de uitspraak van Einstein, " De mens is unkiek, waarom is de mens uniek? Omdat de mens in staat is zijn dromen te verwezenlijken ".
Even wat anders, ik ben premium lid, maar ik kan niet meer mijn fouten verbeteren?!
@keestelpro | 29-10-19 | 01:18:
Nee eigenlijk is het 0:43 namelijk GMT+1 plus 5 graden OL.
@keestelpro | 29-10-19 | 01:18:
ik dacht dat het 4:20 was?!
@Cobalt bomb | 29-10-19 | 01:36: 4:20 4 sure
Volgens mij zijn dit gewoon mensen uit het ruimte-tijd technologie toekomst die teruggaan naar onze tijd.
Soort van de film Interstellar.
En nu zitten we in het transhumanistisch tijdperk zie moslimextremisme, massamigratie en opkomend anarchie en het" ik" tijdperk van individualisme.
nl.m.wikipedia.org/wiki/Transhumanism...
Gesteund door bv. Soros en de NWO en de rest van de elitaire kliek ten behoeve/gunste van de mensheid als hoedanig.
Maar het kunnen ook kosmonauten van een andere planeet zijn want als het leven op aarde ‘toevallig’ is ontstaan, waarom zou het dan ook niet elders onder vergelijkbare omstandigheden ‘toevallig’ kunnen zijn ontstaan?
Want toeval bestaat, niet maar synchroniciteit(Interstellar) wel toch?
Het is eenvoudiger om terug in de tijd te reizen dan lichtjaren te overbruggen. The Grey zijn niets anders dan het eindproduct van de menselijke evolutie.
Haald stripreeks Trigië opnieuw van zolder.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 01:07: 107 it’s on this world that The Grey has its eyes called the eye of Horus or on the 1 US-dollarbill the top of the piramide.
steekmug | 29-10-19 | 01:03,
Is ook een leuke theorie, denk wel dat fotografie een 1e vorm van tijdreizen is, men legt tijd vast en het gebeuren op de foto gebeurt nog steeds.
@steekmug | 29-10-19 | 01:12,
Vergeet Storm dan ook niet, Don Lawerence, prachtige kronieken.
Weet een van jullie hoe die strip over die Space Mantas heet? Waar ze een lichtbron uit halen? Ben al een tijdje op zoek.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 01:07: gek is dat, bij mij weten is het makkelijker naar de toekomst eventueel via een Einstein Rosenberg brug te reizen dan naar het verleden.
Want je zou dan tegen de snelheid van het licht in moeten reizen.
@steekmug | 29-10-19 | 01:41:
Volgens de huidige fysica is tijdreizen inderdaad alleen mogelijk naar de toekomst, iets wat nog niet gebeurd is en daardoor onzeker is of het überhaupt nog gaat gebeuren.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 01:48,
Hmmmm, ik denk juist eerder naar het verleden, men dient punt a en b te weten om op je bestemming te komen.
@Bad - Casey | 29-10-19 | 02:05:
Indien men naar het verleden reist, wijzigt men de toekomst waardoor de toekomst waarin een tijdmachine bestond, niet meer bestaat.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 02:09,
Dan krijgt men tijdstunnels, wat inhoudt dat er meerdere ik( of jij) is/zijn, wat men dan weer parralle werelden noemt.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 02:09: Maar op het moment dat hij niet meer bestaat word hij dus weer uitgevonden. Of mis ik iets? Geeft wel de vraag wat je dan kunt waarnemen, een flikkering of een scheiding in de tijd of twee danwel meer verschillende tijdslijnen die parallel lopen aan elkaar en hoe weet je dan nog welke origineel was? Best ingewikkeld.
Tijd kan men buigen, eigenlijk dien jijzelf stil te staan en buigt alles voor jou naar achteren.
Dat is dus tijd manipuleren, het vreemde is wel, in de ruimte bestaat geen tijd, u zegt toekomst, ik verleden, er zit wel een adder onder het gras in deze theorie.
@BootleggersSmurf | 29-10-19 | 02:17:
Een persoon die naar het verleden wordt gestuurd verdwijnt acuut. Omdat hij daarmee de tijdslijn besmet en wijzigt, wat het onmogelijk maakt dat de persoon überhaupt geboren wordt. Dit effect voorkomt dat de tijdslijn gewijzigd wordt en vernietigt de tijd(machine) in het heden. Andere tijdslijnen bestaan zeker maar niet voor dit soort fantasieën.
@Bad - Casey | 29-10-19 | 02:21: Vraagje: Hoe kan men tijd buigen? Is dat theorie of praktijk?
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 02:26:
Dat moet ik anders zeggen. Je kunt tijdreizen naar het verleden zolang de gevolgen van jouw acties in het verleden geen invloed hebben op het heden waarin je in een tijdmachine stapt want anders is het nooit gebeurd in de toekomst. Staying ahead of the ripple so to speak.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 02:26: Blijft wel de vraag waarom alleen die persoon zou verdwijnen en niet de hele tijdlijn van ons allemaal. Ook vraag ik mij af waarom zijn hele bestaan dan gewist zou moeten worden, ik als amateur zou denken dat hij verdwijnt in onze tijdslijn vanaf het moment dat hij begon te reizen.
Maar, ik ben een amateur, ik snap heul veul dingen niet. Ik begrijp bijvoorbeeld wel wat ik een computer kan laten doen maar hoe dat ding dingen voor elkaar krijgt is echt voorbij mijn verstandsvermogen. Enfin, we hadden het over tijd, iets waar ik ook maar bitter weinig van snap behalve klokkijken. Maar wetenschap is altijd logisch, dat weet ik wel.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 02:33: Dat snap ik dan weer wel vreemd genoeg. Maar dan hoeft hij dus niet per definitie uit de geschiedenis gewist te worden.
Hoofdpijndossier dit....
Maar ik mengde mij in de discussie van anderen, excuses. Carry on. :)
@BootleggersSmurf | 29-10-19 | 02:39:
Nah, niet bepaald. Kwantummechanica is verre van logisch, daarom wordt het statistisch benaderd. Ik weet niet meer welke beroemde fysicus het zei, maar het was ongeveer zoiets: "Reality is made from stuff that isn't real".
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 02:46: Ik knalde dat citaat door duckduckgo en kwam uit op dit www.sciencealert.com/reality-doesn-t-...
Nou snap ik niet eens hoe je dat experiment op moet zetten. Moet wel terugdenken aan hoe de lucht vroeger Ether werd genoemd, het werd gezien als een vloeistof waarin wij ons bevonden. Daarna zijn er slimme mensen bezig geweest om dat allemaal uit te zoeken en tegenwoordig is het lagere school informatie...
Het is voor mij onlogisch dat ALLES logisch in elkaar zit behalve quantummechanica. Doet mij denken aan een boterham met pindakaas die vaak op de bovenkant valt en waarvan nog niet is bedacht dat dit door het gewicht komt. Daarom gaan mensen verschillende diktes brood en besmering testen en hoogtes en snelheid van draaien.
Maar, ik gaf al eerder aan dat ik zeker niet alles begrijp, het lijkt voor mij alleen dat we bij de goden niet weten waar we mee bezig zijn en hier over zéér lange tijd lachend op teruggekeken word. :P
Maar jouw citaat lijkt wel verdacht veel op wat volgens dat experiment bewezen werd: Realiteit bestaat niet. *slik*
@BootleggersSmurf | 29-10-19 | 03:10:
Check panel 7: dilbert.com/strip/2019-03-03
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 03:15: Ik moest hardop lachen. Dank!
Is trouwens geen rare gedachtengang en ik val waarschijnlijk onder panel 8. lmao!
Toegevoegd aan mijn favorieten, deze is echt goud.
@BootleggersSmurf | 29-10-19 | 03:21:
Scott Adams is woke AF.
Ik volg dit incident vanaf het begin dat het officieel ge released werd, grote fout van VS want nu wordt eindelijk langzaam maar zeker het bestaan bevestigd. In dit interview wordt er haarfijn uitgelegd dat het een echt en onverklaarbare zaak betreft die niet ontkent KAN worden door het geleverde bewijs. Ben al 40 jaar met deze materie bezig te onderzoeken, lezingen docu's en zelf ook dergelijke zaken gezien in bijzijn van getuigen. het MOEST een keer naar buiten komen en de wereld begint het TE langzaam gewaar te worden.
Nu nog een paar honderd jaar wachten tot religie zijn agressieve waardes verloren heeft en we zijn klaar voor de volgende stap.
Misschien was het wel Allah of erger, de profeet op zijn vliegend tapijt die-dus-helemaal-niet-afgebeeld-mag-worden. Dan zijn we dus echt in de aap gelogeerd.
Ik denk dat je mensen onderschat, zij hebben dan nieuwe goden gevonden.
Religie word door mensen aggresief gemaakt, het lijkt iets menselijks te zijn om het eigen gelijk door te drukken. Dit tot voorbij waanzin. Ik kijk al jaren naar religies en vind er best veel goede dingen in, in de kern. Het zijn juist mensen die het fout maken door een filosofie als opgelegde standaard en bovenmenselijke waarheid te gaan beschouwen.
Maar erm, waarom zou het dom zijn om buitenaardsen publiekelijk te erkennen? Een schip uit het niets boven Rotterdam zou eng zijn voor de massa maar dit is stapje voor stapje. Waarom is dit dom als je zelf op het punt staat een kolonie op een andere planeet te stichten?
Voor de duidelijkheid, ik heb weinig met mensen die buitenaards leven als vaststaand feit promoten, het is alleen onlogisch dat het er niet zou zijn gezien de grootte van het heelal. Meestal is dit ook nog eens gekoppeld aan hele theorieën over cultuur en redenen om onverklaarbare dingen te doen terwijl het bestaan ervan nog niet eens is vastgesteld dus hoe zouden zij dit kunnen weten?
Enfin, waarom is het dom om buitenaards leven toe te geven als je dit aantreft?
-Edit: Ook lachen is dat mensen er altijd vanuit gaan dat het oude rassen zijn, waarom zouden wij niet het oudere ras zijn bijvoorbeeld. Je weet het niet. :P
Het UFO-geloof is een religie. En eentje met nogal wat bekeerdrift.
Na jarenlange voorbereiding laat men ons langzaam weten dat de goden gewoon aliens zijn Die als hobby crisperen hebben Wij zijn ontworpen en aan massa gekweekt Zoals de orgideeen in een kas
Vage tegel, maar in instantie gelijk. CRISPR. Reptilian DNA + monkey DNA. Age limit 120 solar cycles max. Banished.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 00:52:
Je bent de memory clay vergeten (wel eerst aanmaken met Grander wasser)
@Cobalt bomb | 29-10-19 | 01:34:
Very funny. Nog iets zinvols bij te dragen? Oh en geef me gelijk tegen de tijd dat het ook voor jou duidelijk is.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 01:37:
Wanneer die tegel voor mij duidelijk is heb jij geen gelijk meer en dat wil ik niet. Zoveel tijd heb ik ook niet.
@Cobalt bomb | 29-10-19 | 01:43:
Ik weet dat memory clay als de precursor tot RNA wordt gehoopt.
@Cobalt bomb | 29-10-19 | 01:43: Ok retry. Misunderstanding.
CRISPR is de modernste genetische techniek, waarin China leidend is op dit moment. En een manier om Genesis te interpreteren is als aliens (in casu reptilians) die aapachtigen genetisch modificeren.
@Cobalt bomb | 29-10-19 | 01:34: "Geheugenklei"? Werkelijk? Is dat net zoiets als Play-do, of DasPronto? Wordt het hard zonder oven?
Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.
Arthur C. Clarke
Onverlichte soorten zullen zelden het ontwikkelingspeil bereiken om vals te spelen met de natuurwetten. Reptilians zijn een uitzondering.
Ik ruik ze wel eens als ze vliegen.
Ik heb niks met aliens, ook niet met Rogan. Ga dit artikel maar overslaan.
Dat is nu niet meer mogelijk.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 00:29: Ha! Smartass haha!
Onwetenden zien altijd UFO's.
Mensen met kennis van zaken zien vooral IFO's.
U vraagt, wij draaien: youtu.be/GbptJI2cuFQ
en mensen met voorkennis hebben eypos!
@Cobalt bomb | 29-10-19 | 00:30:
Bitcoin.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 01:31:
Dan drie Bitburger alsjeblieft.
@Cobalt bomb | 29-10-19 | 01:32:
Bitte ein Bit! Voor deze ene keer.
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 01:35:
Het is ook niet mijn favo maar gezien dit alternative "Trump facts" topic kan alles.
Mijn favoriete website heeft hier al heel wat over geschreven. Ik sla de filmpjes ff over. Fascinerende materie. Hoax uit de koker van dod? Speeltje van skunkworks? E.t.? Rusisch, Chinees?
Dat zijn gevechtspiloten, dit zijn geen domme mannen, nagnoeg elke piloot heeft weleens iets overklaarbaars gezien.
Het vreemde is wel, de Amerikaanse Marine heeft deze beelden vrijgegeven, zoals ook de laatste tijd Nasa beelden en verhalen van Astronauten vrijgeeft?!
Nog niet zo lang geleden was zoiets uit den boze, dus waarom nu wel?!
Mensen die voor gek worden verklaard dat zij UFOs hebben gezien, dan vraag ik mijzelf altijd af waarom worden deze mensen voor gek versleten?! Een Ufo is gewoon iets onverklaarbaars. Maar ikzelf denk toch wel dat er meer aan de hand is dan wij weten. Dan komt men weer met allerlei, theorieen, " dat het niet mogelijk zou kunnen zijn, gezien afstand, tijd en snelheid?! ik acht niks meer onmogelijk, misschien hebben deze vreemde wezens alle natuurwetten al doorbroken. Amerika weet veel meer hierover en Rusland ook.
Maar goed, men wordt meestal dan voor gek versleten, ik vind dat jammer en zeer kortzichtig.
De kans dat het echt om aliens gaat is zo minimaal dat de kans dat de waarnemer niet spoort vele malen groter is. En dan zijn er nog allerlei onwaarschijnlijke verklaringen die altijd nog een stuk waarschijnlijker zijn dan dat het om aliens gaat.
piloot zijn is ook uitermate vermoeiend. Heeft niks met domme mannen/vrouwen van doen.
@Cobalt bomb | 29-10-19 | 00:23,
Hey Cobalt, hoe gaat het met u?
Nog leuke nummers op het oog ?
Nu even terug op het onderwerp, ik begrijp u niet echt in deze?
Piloten zijn " ijskonijnen", een nerd en koel tegelijk zijn zij, men ondergaat een zeer strenge keuring en opleiding, deze piloten in twijfel trekken, dat mag natuurlijk, maar realiseer dat deze piloten heel veel op het spel zetten met deze bekentenis en de door hun gedeelde ervaring hierover.
Dat men dit verhaal vertelt met inclusief de beelden ( ik ken deze beelden al ) die namelijk uitvoerig door deskundigen zijn bestudeerd, men kwam tot de conclusie, dat het in het gefilmde object koud is?! Dat duidt dus op antizwaartekracht aandrijving, zover zijn wij nog niet, Bob Lazar ( ook verketterd ), zei het eind Jaren 80 al, deze vliegmachines vliegen op element 115, hij werd voor gek verklaard. Paar jaar geleden hebben de Russen en Amerikanen Element 115 ontwikkeld, slechts voor korte tijd, want het vervliegt ( woordspeling), het dient in vaste vorm te blijven, zover is de mensheid nog niet. Maar die Bob wordt hierdoor nu wel een stuk serieuzer genomen.
@Bad - Casey | 29-10-19 | 01:16:
Alles zijn gangetje, een beetje www.youtube.com/watch?v=3P4V8eGmoGI gehad.
Nee, piloot zijn in een straaljager (verkeerspiloten ook wel) is best vermoeiend. Dan "zie" je dingen. Althans grote kans op. Daarom is de selectie ook zo zwaar.
@Cobalt bomb | 29-10-19 | 01:31,
Hahaha, thx, ja dat kan, maar worden zeer getraind op de juiste waarnemingen en voorts beschikken zij over zeer geavanceerde apparatuur, zoals is hierboven is te zien, deze mannen hierboven moeten op een varende " postzegel/vliegdekschip " zien te landen ook in het donker, alle hens aan dek voor hun brein.
Ikzelf houd echt alles open, verbaas jezelf niet meer, verwonder jezelf.
"De laatste tijd geeft NASA beelden en verhalen vrij"...
Wat is dat nou voor gelul?!?
De maanlaandingen zijn live uitgezonden en iedereen kon meekijken en -luisteren!
Er zijn direct foto's naar alle grote kranten gestuurd om te publiceren.
En ik kan je zeggen via FTP zijn alle apollo-foto's te downloaden, al 25 jaar (en misschien wel lange, maar toen kende ik FTP nog niet)
De astronauten zijn continu (na quarantaine) continu geintervieuwd en de wereld over gevlogen en steeds geïterviewd.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat de NASA pas recent wat beelden en verhalen van de NASA vrijgeeft?
Please, vertel me dat!!!
@zetje01 | 29-10-19 | 02:18,
Ik denk dat u mij iet begreep in deze, zij geven verhalen en beelden vrij over dingen in de ruimte die zij niet kunnen verklaren.
@Bad - Casey | 29-10-19 | 02:27:,
niet
@zetje01 | 29-10-19 | 02:18: de mens is op de maan geweest? Waar geen wind is en de vlag wappert? En gij geleuft dat?
@Anoniemelafaard | 29-10-19 | 07:54: Alsjeblieft zeg. Die wapperende vlag is zelfs in een tv programma als mythbusters al gedebunked.
@Bad - Casey | 29-10-19 | 02:27:
Je lult uit je nek.
De NASA (gezien de budgetten die ze krijgen) doet juist z'n best om al de beelden en info zo spannend en entertaining te brengen, om al die missies te rechtvaardigen.
@zetje01 | 29-10-19 | 09:12,
Nou zeg,,moet dat zo?
Als ik uw reacties goed lees, dan denk ik dat u mij verkeerd heeft begrepen, natuurlijk zijn al die beelden rechtstreeks uitgezonden, ik ben zelf helemaal idolaat van de maanlanding en geloof ook niet het verhaal dat deze mannen er nooit gweeest zijn, wat ik bedoelde Nasa laat beelden zien en astronauten aan het word wat zij hebben meegemaakt onverklaarbare dingen, Nasa secret files weleens gezien?
Hoop dat ik mezelf nu beter heb uitgelegd ?!
@Bad - Casey | 29-10-19 | 22:48,
aan het " woord".
Voorts wil ik nog zeggen, NASA is niet alleen de maanlanding, misschien ten overvloede, maar ik denk, ik zeg het toch even.
Er zit een druppel srirachasaus op de lens, dat is ook heet!
Het idee dat wij alleen zijn in dit heelal is absurd. Tien tot de macht 22 sterren en dan zou alleen op dit stuk rots leven zijn ontstaan?
Zou best kunnen dat er hier al aliens geweest zijn en dat daar religies uit zijn voortgekomen. Er zijn beschrijvingen in o.a. de Bijbel die daar op kunnen duiden (Ezekiel bijv.). Schrijvers die zonder kennis van technologie in hun eigen beperkte woorden uitdrukken wat ze hebben gezien/meegemaakt.
Genesis is een nog beter voorbeeld. Een pratende slang met handen, yeah right.
Dat getal is ook ongeveer het percentage dat jij bestaat. Dus grote twijfel of we blij moeten zijn daarmee.
Zonder wetenschappelijk bewijs iets concluderen heet religie
@Kimmmmm | 29-10-19 | 00:20:
Alle wetenschap begint met aannames.
Het gaat fout wanneer een aanname een dogma wordt.
De kans dat op een van die planeten leven is, is erg klein. Dat zulk leven ONS wil bezoeken en daarmee zo geavanceerd is om dat ook daadwerkelijk te kunnen is daarmee 1/10^66 en dat is dus gelijk aan nul. Niks. Nada.
Ik kom nooit verder dan de intro-still..
omdat ik niet op play klik dat is.
En hoe moet meneer google dan geld verdienen aan jou?
@Cobalt bomb | 29-10-19 | 00:13:
Profiling. Worth at least $100 to intelligence agencies.
@Cobalt bomb: ik kijk andere filmpjes bij hunnie
Als je in UFO's geloofd zie je ook UFO's.
Nee hoor. Heb zelf een UFO gezien begin jaren '90. Mijn moeder geloofde er niets van. Tot ze me een paar jaar later 's middags opbelde: "Ik zit hier met de buurvrouw in de achtertuin, en er trekt een complete colonne UFO's over!"
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 00:09:
Waauw wat een mother
@LiniaalRectaal | 29-10-19 | 00:09: Lekker 's middags aan de sherry.
Ach, sinds de klimaat"crisis" hou ik alles voor mogelijk. Dit kan er ook nog wel bij...
Bol punt kom overgenomen door Albert Heijn en nu GeenStijl ook nog gefuseerd met Niburu punt co.
Ik kijk nergens meer van op.
Binnenkort hebben we een nieuwe wetenschap: exobiologie.
Bestaat al een tijdje, hoor.
nl.wikipedia.org/wiki/Astrobiologie
@Stormageddon | 28-10-19 | 23:57:
Er is toch een verschil. De ene is theoretisch, de ander praktisch.
Bij ons heet zon tv programma astrotv. Niets aan de hand gewoon doorlopen.
Joe Rogan ?
Nee laat maar dan.
Allemaal geloel ... wel jammer dat we niet zo een Joe Rogan op onze televee hebben ipv. Pauw/Graaikerk... etc.
Voor de één een ufo voor de ander een weet.
Nu vraag ik mij af, hoe moet je 'ufo' grammaticaal correct spellen. Ufo of is het dan eigenlijk toch u.f.o.?
Als er een UFO ontdekt wordt en bewezen wordt wat het is, is het geen UFO meer.
Als een afkorting een zelfstandig woord is geworden, mag je het ook schrijven als een normaal woord: ufo. Alstu.
't Is 4 lichtjaren naar de dichtstbijzijnde ster.
De afstanden zijn veel te groot.
We zullen het met elkaar moeten doen.
;-D
Smart! But maybe there are short-cuts?
Vermenigvuldigen werd ooit als exponentieel beschouwd qua complexiteit, maar dankzij complexe getallen (imaginair) teruggebracht tot linearitmisch.
@LiniaalRectaal | 28-10-19 | 23:55: Zo complex is het nou ook weer niet. Zelfs konijnen kunnen het.
Fout. Het is 8 lichtminuten naar de dichtstbijzijnde ster.
@MacMiep.nl | 29-10-19 | 00:09:
Smartass.
Nog niet zo heel erg lang geleden zei men dat vliegen onmogelijk was, daar moest je als godvrezend persoon maar niet aan gaan tornen. Beetje later zei men dat door de geluidsbarrière gaan onmogelijk was, het hele vliegtuig zou ontploffen.
Allemaal uitspraken van allerlei mensen die er geen verstand van hebben en die vasthouden aan wat we al weten. Als we alleen dat soort mensen hadden dan hadden we het wiel nog STEEDS niet uitgevonden.
@MacMiep.nl | 29-10-19 | 00:09:
Maar bij die ster op 8 lichtminuten afstand wonen erg veel verwarde hakbarrende suikerspiegelaars. Beter een andere planeet zoeken.
Precies dat is het probleem. Reizen met lichtsnelheid is niet mogelijk dankzij Einstein en Maxwell. Ik ga het niet helemaal uitleggen maar reizen met de lichtsnelheid betekent oneindig toegenomen massa (ken dus niet) en een oneindige hoeveelheid energie die nodig is. Dus iets langzamer reizen, pak m beet de helft, betekent 8 jaar heen reizen als je weet waar je moet zijn. Rechtstreeks vliegen zal ook voor een buitenaardse levensvorm lastig zijn dus reizen ze door het slingeren rondom planeten en sterren. Dat duurt nog wel even.
Dan kom je bij de veronderstelling dat buitenaards leven geavanceerder is dan wij, anders kunnen ze niet zo ver en zo snel reizen. De periode waarin ze ons zullen bezoeken bedraagt pak 'm beet een paar honderd jaar, dan is de lol er vanaf. Dat betekent dat hun beschaving, in de orde van grootte van de ouderdom van de aardbol, exact even oud is of even geavanceerd als de onze. Dus niet ouder en niet jonger. Jammer maar de planeten rondom die sterren zijn een heeeeeel stuk ouder of juist veel jonger waardoor de kans op geavanceerd buitenaards leven gelijk is aan 0,0.
Het is niet allemaal Star Trek he.
@Reagurend_Nijlpaard | 29-10-19 | 00:19: Er zijn culturen waarin het wiel nog steeds niet is uitgevonden. En die culturen is Mark Rutte cs. In grote getale aan het importeren naar Nederland. Dat gaat helemaal goed komen, dat begrijpt u.
Waarom niet gelijk uit de lucht knallen en de resten opsporen en onderzoeken? Ze hadden 'm vol in het vizier...
Hij legde uit dat ze onbewapend vlogen.
Wat als ze terug schieten?
Ufo's gaan sneller en zijn beweeglijker als een grond-lucht raket of lucht-lucht raket.
Het uit de lucht knallen van een buitenaards vliegend voorwerp is al een keer gedaan in 1948 in Rusland, door een Russisch jachtvliegtuig! Zie youtu.be/AB9t6-nnqVE Toch blijft het onverstandig om op buitenaardse voertuigen te schieten want bij andere incidenten zijn er ook Russische piloten geweest die het niet meer na kunnen vertellen.
Volgens mij was er wel Rotor wash. Fravor had het over white foam oid.
They are out there...
Let them stay out there.
Ja hoor www.youtube.com/watch?v=8MW3KJUa8FQ
Ik ben ooit bijna uitgeflipt nadat ik in mijn auto werd achternagezeten door een wild dansende lichtbol. Met de kennis van nu weet ik dat het zo'n Thaise ufo ballon moet zijn geweest.
Er wordt beweerd dat de software van de dure apparatuur waarmee de UAP's gelockt werden net een grote update had gehad en dat dat mogelijk van invloed is geweest op de schijnbaar bovenmenselijke capriolen van de objecten. Wat die objecten zijn is nog steeds een raadsel. Jammer dat er geen ooggetuigen op de grond zijn.
De dildo van je moeder zeker.
Wat een lulverhaal zeg, hoop speculeren over allerlei bovenmenselijkheid. En dat altijd in de VS, gefilmd met een aardappel.
Tuurlijk.
@Busverhuur | 29-10-19 | 08:02: Waarom ben jij zo kut?
Tuurlijk, aliens, die kunnen we er ook nog wel bij hebben. Gelukkig lijken ze veelal een voorkeur hebben voor the States. O_o
Aliens, vluchtelingen, allemaal indringers! De een stort neer met een provisorische vliegmasjien in de woestijn van Nieuw Mexico en de ander spoelt halfverzopen aan met een armetierig rubberbootje aan het strand van Lampedusa. Allemaal kansloze onrendabele gasten die ons aan het eind vd rekening klauwen met zuurverdiende belastingcenten kosten.
Geesten, spookverschijningen en jezusverschijningen zijn ook altijd dol op de joe,s,aah...
@keestelpro | 28-10-19 | 23:47:
Lol. Lichtjaren vliegen om te worden weggezet als "onrendabel".
@SterF... | 28-10-19 | 23:48:
Grappig dat de Amerikanen zich daarover zelf nooit achter de oren krabben. The Chosen Ones.
@MickeyGouda | 29-10-19 | 00:21:
UFO meldingen komen uit de hele wereld.
ufostalker.com/
Klaver of Jetten op weg naar een vakantiebestemming
Meh... ik vond JRE #1369 met Christopher Ryan afgelopen week leuker.
Zo dit is al oud .,.. gelukkig ben ik blijkbaar nog uptodate..
Tja, aliens die een hoop noedels eten en naar de namen ling wen you en xi yang luisteren waarschijnlijk...
Ah, illegal aliens!
Panda's in Space.
Wat een bagger beelden! Waarom worden ufo's altijd met een aardappel gefilmd? Geschoten vanuit de meeste gevanceerde vechtvliegtuigen datdanweerwel.
Een smartphone van Fisher Price gemaakt voor peuters maakt nog betere opnames.
Dit is infrarood, lullo. Dat is nooit zo scherp als zichtbaar licht.
@MacMiep.nl | 29-10-19 | 00:11:
Huh? Wat heeft een peuter nou aan een infrarood camera op zijn Fisher Price mobieltje?
@MacMiep.nl | 29-10-19 | 00:11: Lulkoek, infrarood zit net onder ons zichtbare licht en zou prima scherp beeld moeten kunnen opleveren. Of ze willen het niet of ze kunnen het niet maar zelfs een oude VHS videocamera nam nog beter infrarood op dan deze aardappel.
REAGEER OOK