Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pentagon deelt nieuwe video UFO en we moeten praten over beelden van Colombiaanse piloot

wow

Midden-Oosten, 2022

Even om op te frissen: UFO's zitten allang niet meer in het gekken-hoekje en de heersende agency wide consensus is inmiddels: we hebben geen idee wat het wel is. Dat gold voor alle tussen 2004 en 2019 door het Pentagon authentiek verklaarde UFO-beelden, en dat geldt ook weer voor de bovenstaande observatie door een MQ9 Reaper Drone boven het Midden-Oosten in 2022.

De video werd gedeeld tijdens een hoorzitting van de Senate Armed Services Committee door Sean Kirkpatrick, directeur van het Pentagons All-Domain Anomaly Resolution Office. En diezelfde Kirkpatrick baarde op 7 maart nogal wat OPZIEN door samen met Harvard professor Avi Loeb een concept-paper te publiceren waarin zij poneren dat de objecten wier vliegpad elke natuurkundige wet breken mogelijk buitenaardse "probes" zijn die hier namens een buitenaards moederschip verkenning uitvoeren. 

En dan toch nog even over de onderstaande beelden hoor. Die begonnen deze week pas te circuleren, maar werden op 12 mei 2022 boven Colombia geschoten door piloot Jorge A. Arteaga vanuit een Cessna T303 Crusader. Sinds afgelopen week verscheen hij in meerdere talkshows en podcasts om zijn verhaal te doen.

En, zelfs de scepticus [niet ondergetekende, die gelooft alles] moet bekennen dat het object qua vorm wel heel erg lijkt op die Tic-Tac uit de oorspronkelijke videos van F18-piloot David Fravor. Of is het toch gewoon een stil hangende ballon waar de piloot langs vliegt? Algehele hoax? Ingezoomde slowmotion-video na de breek.

Beelden van Colombiaanse piloot, 12 mei 2022

ja zeg het maar hoor

Zoomed en Slowmo

Reaguursels

Inloggen

Ik heb geen idee waarom, maar ik voel ineens een enorme drang om naar een berg in Wyoming in de VS te gaan.
Morgenvroeg pak ik mijn koffers....

live.staticflickr.com/65535/499417832...

Peter Emile | 23-04-23 | 00:26

Voorlopig houd ik het bij de uitprobeersels middels geconfisqueerde blauwdrukken van een of ander Wunder Waffen. Aan de andere kant staat de mensheid op het punt zijn gehele habitat in rokend puin te veranderen. Eventueel buitenaards leven met een beetje ontwikkeling ziet dat ook wel.

Unsinkable-Sam | 23-04-23 | 00:21

Dat is dus de x achtundzwandzig uit het derde dal universum.

rode boseend | 22-04-23 | 23:45

Ja, nu wil ik het toch eens met jullie over reptielen gaan hebben of is Guust Flater soms weer bezig geweest?

Teluitjewinst | 22-04-23 | 23:43

We are not alone, we have never been alone

Hunter_27 | 22-04-23 | 23:36

Van mij mogen ze komen en de boel op stelten zetten. Als dat het moet zijn om ons van Rutte en Kaag te verlossen, dan moet het maar. Misschien dat er dan een keer een week geen 900 veilige landiers meer binnen komen.

hallofreen | 22-04-23 | 23:17

Kennen de Aliens ook na-reizenden van wie niet meer is na te gaan of het allemaal familie is.

Het blijft toch allemaal een vaag beeld. Professionals zouden het scherper moeten kunnen maken maar wordt niet gedaan dus ik ga ervanuit dat niet iedereen het serieus neemt.

Ervaringsdeskundige | 22-04-23 | 21:57

Ik heb hier een brief voor m’n moeder…

Producent | 22-04-23 | 21:28

Geen alien is illegaal!

Piggelmee | 22-04-23 | 21:28

Tegenwoordig heeft bijna iedereen een smartphone waarmee je akelig scherpe foto's en filmpjes kan maken. Echter tot nu toe heb ik nog nooit een overtuigend goed geschoten plaatje van een UFO (van buitenaardse origine) gezien. Oftewel ze bestaan of ze zijn te klein om waargenomen te worden.

Baron_von_Rijswijck | 22-04-23 | 21:16

Dat zal wat zijn, blijken alle aliens lid te zijn van D66.

Kaas de Vies | 22-04-23 | 21:08 | 2

They Live

Dattis-Natoer | 22-04-23 | 21:16

V

Pa Nadol | 22-04-23 | 21:59

Het zou ook allemaal een dure marketing campagne kunnen zijn voor wanneer Netflix hun versie van The Three Body Problem gaat releasen.
Die dingen die je ziet zijn zogenaamde Sophons gestuurd door de Trisolarans.

Quantum Suicide | 22-04-23 | 20:53 | 2

Hopelijk wordt dat de moeite van het kijken waard.

ReyNemaattori | 22-04-23 | 21:53

Mwah, als die Trisolarans gedropt worden op de zuidpool of in de droogste vlakte op aarde dan veranderen ze zelf ook in uitgedroogde lapjes. In die staat kun je ze daar honderden jaren laten liggen. Tegen die tijd zijn we vast slim genoeg om ze te verslaan.

Verbandmeester | 22-04-23 | 22:52

LFBWQI2+A.

A van alien!

Mooi man.

Kaas de Vies | 22-04-23 | 20:52

Alien invasion hoax. Zal niet lang duren of er wordt bekend gemaakt dat er een Alien invasie op komst is. De heersende "Elite" zal ons daarvoor behoeden, echter worden de duimschroeven voor het volk nog meer aangedraait. Het wordt oorlog, maar wij zullen nooit een Alien of een beeld daarvan zien, omdat deze er ook niet zijn. Een verzinsel van de elite. De corona maatregelen waren een testje. De alien invasie wordt de real deal.
Aldus de complotten.

Het zou zo maar eens waar kunnen zijn, ik kijk tegenwoordig nergens meer van op!

Okami | 22-04-23 | 20:45 | 1

Dat complot heet meen ik 'project blue beam'. Interessant om als alternatieve verklaring achter de hand te houden. Dat, of het is mogelijk om sneller dan het licht te reizen. Andere verklaringen zijn dat er mogendheden zijn met geavanceerde technologie, of dat er grappenmakers aan het werk zijn.

lekgoot | 22-04-23 | 21:05

Toen we nog geen mobieltjes hadden met camera's waten er duizend maal zoveel ufo sightings als nu. Er is een heel duidelijk lineair verband over de tijd tussen het aantal meldingen en het aantal megapixels van consumenten camera's. Toen cgi toegankelijker werd kwamen er weer wat meer wat dan uiteraard aantoonbaar fake was.
Dark Forest Theory en Fermi Paradox zijn voor mij zelfs na dit soort filmpjes nog steeds voldoende om uit te gaan van aardse verschijnselen. Als het wel probes zijn van aliens, dan zijn we sowieso fucked en worden we vanzelf een keer weggevaagd door de verzenders.

Quantum Suicide | 22-04-23 | 20:43 | 1

Als ze interstellair kunnen reizen, liggen ze honderden jaren op ons voor.

ReyNemaattori | 22-04-23 | 21:56

Galaxy Quest 'By Grabthar's hammer, by the Sons of Warvan, you shall be avenged'

TanteJuut | 22-04-23 | 20:36

Breng me naar jullie leider!

First Contact | 22-04-23 | 20:33 | 1

Als ze zien dat het een seniele oude viespeuk is in een wit huis met een ovaal kantoor draaien ze meteen weer om…

Mark zit te Dutten | 22-04-23 | 22:12

Ik heb in mijn diensttijd ook een onverklaarbaar fenomeen gezien dat met 16K bij ons aan het ronddraaien was. Was op de radar en met blote oog zichtbaar, maar we mochten er niet over praten. Dus lach er maar om, maar het komt steeds dichterbij zo.

jan huppeldepup | 22-04-23 | 20:28 | 4

16 K?

lekgoot | 22-04-23 | 21:08
▼ 1 antwoord verborgen

Of het is die nieuwe Chinese (supersonische) drone

hotbrasil | 22-04-23 | 20:25

Colombiaanse ding is een opblaas schildpad.

Der Schnitzeljäger | 22-04-23 | 20:11

Zie het meteen, het is gewoon een inlegkruisje.

Hebbiehemookweer | 22-04-23 | 19:46

De beste truc van aliens is dat ze mensen laten geloven dat ze niet bestaan.

Mr_Natural | 22-04-23 | 19:44

in ieder geval fijn dat de UFO video's van nu niet meer uit twee onscherpe pixels bestaan. Ik verwacht binnenkort ook duidelijke beelden van Nessie en Bigfoot.

141535979 | 22-04-23 | 19:41 | 1

"Nessie" is al enige tijd "debunked".

Bigfoots daarentegen, blijven vooralsnog hardnekkig in afgelegen bosrijke gebieden opduiken.

Nederlandop1 | 22-04-23 | 20:28

Een balletje!

jan cioran | 22-04-23 | 19:28

Wie weet zijn die aliens wel lekkere wijven met grote tieten en zitten ze al 43 lichtjaar zonder mannen.
Kunnen ook lelijke kerels met grote tieten zijn natuurlijk, dat weet je nooit met aliens.

Mr_Natural | 22-04-23 | 19:14 | 6

@Boeloeboe | 22-04-23 | 19:31: En? als je op de snelweg zit kan je toch ook zeggen: ik heb al 43km geen tankstation meer gezien?

141535979 | 22-04-23 | 19:38
▼ 3 antwoorden verborgen

UFOs zitten nog steeds in het gekkenhoekje.

Koekebakker | 22-04-23 | 19:11

Ik heb ook eens een UFO gezien. Bleek een bouwlamp van een hijskraan te zijn.

Plukkieplukkie | 22-04-23 | 19:04 | 3

Ik heb weleens twee UFO's gezien, maar toen was ik dronken.

Mr_Natural | 22-04-23 | 19:05

Ik heb eens een bouwlamp van een hijskraan gezien, bleek een UFO te zijn.

Kowalski11 | 22-04-23 | 19:05

In Utrecht zeker?

Sinterbikske | 22-04-23 | 19:08

Ik ben een keer ontvoerd door aliens maar omdat niemand het geëiste losgeld voor me wilde betalen (125 Euro) hebben ze me maar weer vrijgelaten.

Mr_Natural | 22-04-23 | 19:03 | 2

Ha ha dat geloof ik goed :)

Sinterbikske | 22-04-23 | 19:07

Hebben ze je wél zwanger gemaakt?

Kapitein Sjaak Mus | 22-04-23 | 19:09

Alsof aliens vliegen, superslecht voor het klimaat. Nee, aliens teletransporteren zich alleen met de teletijdmachine.

Mr_Natural | 22-04-23 | 18:59

Dat was gewoon rutte in zijn nieuwe UFO...

Pa Nadol | 22-04-23 | 18:58

Buitenaards leven bestaat niet. If so, dan is dit vliegzooi van een mogendheid zoals China. En dat betekent dat USA geen kans maakt tegen China (of van welk land dat ding is) in een oorlog.

appeltjesgroeneweide | 22-04-23 | 18:57 | 8

Het hoeft ook niet buitenaards te zijn, het kan net zo goed een object uit een andere dimensie of de toekomst zijn. Iemand nog andere opties?

First Contact | 22-04-23 | 20:40

@appeltjesgroeneweide | 22-04-23 | 19:35: het bestaan van buitenaards leven (los van welke vorm) is statistisch gezien bijna een gegeven. Het bestaan van een God of Allah is niet bewijsbaar op welke manier dan ook. Beetje dom om het dus met elkaar te vergelijken

Quantum Suicide | 22-04-23 | 20:48
▼ 5 antwoorden verborgen

Als ik flink gezopen heb (wat weinig voorkomt) zie ik soms wel een paar duizend ufo's.
Maar ja, dan ben ik te teut om er met een Iphone iets van te bakken.
's Morgens word ik dan weer nuchter wakker. Zijn ze allemaal weg, de klootzakken.

Ichneumonidae | 22-04-23 | 18:52 | 2

Zie je alleen mannelijke ufo's?

Kowalski11 | 22-04-23 | 18:55

Ik vermoed dat het Master Chief is die een HALO sprong deed.

steekmug | 22-04-23 | 18:49

Volgens mij is het gewoon een vliegende theepot.

Duwbak_Linda | 22-04-23 | 18:47 | 13

42. Maar wat was nu precies de vraag?

Analia von Solmsch | 22-04-23 | 19:22

@Milton_Styx | 22-04-23 | 19:20:
Russel's Teapot was een alien en weer terug naar zijn eigen Heekweg. Of misschien gewoon een eeuwige permaban.

Ruud Hazes56616330 | 22-04-23 | 23:01

@Ruud Hazes56616330 | 22-04-23 | 23:01: Melkweg.

Ruud Hazes56616330 | 22-04-23 | 23:02
▼ 10 antwoorden verborgen

Gewoon allemaal aardse objecten. Flauwekul om te denken dat het van andere sterren zou kunnen komen. Onmogelijk.

Zwizalletju | 22-04-23 | 18:46 | 8

@John McClane | 22-04-23 | 18:50: Maar hoe overbrug je 4 lichtjaar ? Of anders uitgedrukt 80.000 jaar met een gigantische snelheid??? Voor de dichtstbijzijnde ster....

Zwizalletju | 22-04-23 | 23:01

@funda | 22-04-23 | 19:21: Ja dat klopt, vertel mij wat... het goud in uw lichaam, en dan niet alleen van de tanden, komt van ontplofte sterren...

Zwizalletju | 22-04-23 | 23:06
▼ 5 antwoorden verborgen

Duidelijk een vliegend matras.

Pekketrikker | 22-04-23 | 18:46

Dat object gefilmd vanuit het vliegtuig gaat niet snel (vliegtuig vliegt immers tegemoet) misschien hangt het stil ben geneigd te denken dat het een ballon is. Het object hangt ook in een rare hoek wat juist meer wind lijkt op te vangen. Het 1e filmpje is wel interessant geen idee wat dat is. Zeer interessante tijden hoop dat het ufo fenomeen wordt opgelost.

Overtwar | 22-04-23 | 18:45

Lol de ene dag vinden jullie deepfake zo echt dat 't eng is en de andere krijg je een filmpje van 3 seconde en dat moet dan bewijs zijn.

Net alsof t pentagon een betrouwbare bron is.

HeNKiEeE | 22-04-23 | 18:44

Als je zelf een miljoen jaar "verder" bent qua technologie dan is elke UFO die de mens spot ongetwijfeld bewust gedaan/laten zien door de aliens. Wij zijn niets meer dan een dierentuin voor de aliens.

GeeWee | 22-04-23 | 18:43

Tuurlijk, aliens, dat kan er ook nog wel bij. Alsof er nog niet genoeg van buitenaardse proporties op ons af komt.

MickeyGouda | 22-04-23 | 18:43 | 6

In onze regering bv., zitten partijen die wel waargenomen worden, maar waarvan het onbekend is, of de principes waarop zij opereren, kunnen bogen op bekend te veronderstellen wetmatigheden.

Vooralsnog blijken zij ongrijpbaar, ideeën die in de reële wereld landen leiden steevast tot ongelukken, de taal die ze uitslaan lijkt wereldvreemd.

Een onvolledig en niet geheel doorzichtig verslag van hunner activiteiten, ligt vastgelegd in de kelders en archieven van een dienst die gebruik maakt van blauwe enveloppen ipv een boek.

Ik zie opmerkelijke overeenkomsten.

Milton_Styx | 22-04-23 | 19:19

@MickeyGouda | 22-04-23 | 20:17:

Duiding in overeenkomstigheid van beweringen van complotdenkers en de actuele (lees niet-reële) waarneming van het Haagse serpentarium was dringend gewenst, naast daarenboven geheel noodzakelijk om verbinding te houden, omdat gemeenlijk men zich afkeert van koudbloedigheid Mickey. ;)

Milton_Styx | 22-04-23 | 20:27
▼ 3 antwoorden verborgen

“…de objecten wier vliegpad elke natuurkundige wet breken”

Punt is natuurlijk wel dat elke natuurkundige wet door de mens gemaakt is en wij als mensheid bij lange na niet elke wet die door de natuur “bedacht” is kennen.

Als we met alle piloten, militaire radarsystemen, satellieten en ruimtestations niet in staat zijn deze objecten te detecteren. En er dus enkel een handvol bezichtigingen gedaan zijn met een camera en/of het blote oog volgens getuigen, dan zijn er geloof ik maar twee opties: Het is allemaal fake en dient een ander doel om dit als Pentagon naar buiten te brengen, of het is inderdaad “bovennatuurlijk” buitenaards.

GizzleMolby | 22-04-23 | 18:43 | 1

mooi gezegd.

Hypno2050 | 22-04-23 | 20:17

ET was nog een leuk beestje

thanseeuwen | 22-04-23 | 18:42

Welke kant zullen de aliens kiezen? Amerika, China, Rusland of Nederland?

Mr_Natural | 22-04-23 | 18:38 | 4

Ze kiezen niets en wachten rustig af. Daarna kunnen ze alle grondstoffen op hun gemakje oppikken.

Slechts een gedachte.

Forex | 22-04-23 | 18:45

And slowly and surely they drew their plans against us.

funda | 22-04-23 | 19:22

Ze twijfelen nog over België

TanteJuut | 22-04-23 | 20:20
▼ 1 antwoord verborgen

Alleen religekkies sluiten het bestaan van buitenaards leven uit omdat dit het einde van hun religie zou betekenen.

Piggelmee | 22-04-23 | 18:38 | 8

Het laatste woord in de Koran is 'Tjakkah!' dus ik heb zo mijn vermoedens.

funda | 22-04-23 | 19:23

De bijbel, koran etc. zijn boeken paar eeuwen geleden gemaakt door mensen om andere mensen te controleren en te manipuleren. Ooit wellicht goed bedoelt maar later verkracht. God staat helemaal los hiervan. God is voor de eenheid en liefde en maakt geen onderscheid is al helemaal niet van het manipuleren. Dat laatste is een menselijke eigenschap en heeft dus niets te maken met het Goddelijke,

Hypno2050 | 22-04-23 | 20:22
▼ 5 antwoorden verborgen

Ik heb er geen verstand van, maar als je ziet onder welke barre omstandigheden leven zich kan ontwikkelen in elke verre uithoek op aarde, lijkt het me idd niet uitgesloten dat de aarde de enige plek is in het universum waar leven is ontstaan.

de IJsman | 22-04-23 | 18:37 | 4

Ehm…. Lees je eigen tegel eens na…

PoesWillis | 22-04-23 | 18:58
▼ 1 antwoord verborgen

Het is gewoon een lprzs.
Een lucht pijlstaart rog zonder straart.

Schadenfreude | 22-04-23 | 18:34 | 1

Exact. Ik scrollde even of het er al stond alvorens ik ging reageren.

Dewijzekat | 22-04-23 | 18:49

“We only have to look at ourselves to see how intelligent life might develop into something we wouldn’t want to meet,” Hawking said in 2010. He has compared meeting aliens to Christopher Columbus meeting Native Americans: “That didn’t turn out so well,” he said.

Others have warned of catastrophic consequences ripped from the pages of science fiction: Marauding aliens that could follow our message like a homing beacon, and come here to exploit Earth’s resources, exploit humans, or even to destroy all life as we know it.

Beste_Landgenoten | 22-04-23 | 18:26 | 13

@Sinterbikske | 22-04-23 | 19:17:
De mens zendt nu zo'n 100 jaar radiosignalen uit. Dus bij sterren in een straal van 100 lichtjaar vanaf onze zon kan dit signaal al zijn aangekomen. Stel dat enkele tientallen jaren geleden een signaal door een buitenaardse beschaving is waargenomen, en dat die beschaving voertuigen heeft die bijvoorbeeld 80% van de lichtsnelheid kunnen bereiken,dan is het theoretisch mogelijk dat zij hier aanwezig zijn. De vraag is hoe groot de kans is dat zich zo'n beschaving binnen een afstand van enkele tientallen lichtjaren bevindt.

lekgoot | 22-04-23 | 21:19
▼ 10 antwoorden verborgen

Bezigen hele andere standaarden, anders hadden ze ons al voorzien van schone energie.
Of ook zij zijn verstrikt geraakt in het religie dingetje.
En dan wel in hoe in te grijpen zonder dat iedereen zichzelf opblaast.
Nou maar hopen dat ze dit lezen.

NiCeY | 22-04-23 | 18:26

Gewoon een ballon ofzo? Ding lijkt wel still te staan in vergelijk met het vliegtuigje

Blaffendehond | 22-04-23 | 18:26

Hé, wat is dat nu weer?
Ik dacht dat de vader van Máxima Zorreguieta al een poosje zelf dood was.

Ella | 22-04-23 | 18:24

Gemanipuleerd door sciencefiction fiction modellen. Iedereen kan een vliegende schotel maken en laten zien in de lucht.

meneer Q | 22-04-23 | 18:23

"Doctor Doctor" is de enige echte UFO

Helloween | 22-04-23 | 18:23

Zo’n hekel aan piloten die niet handsfree vliegen.

Rattus | 22-04-23 | 18:18

Ik heb een ufo in mijn broekje.
Nooit klachten.
Kortom, niet te moeilijk over doen.

Ichneumonidae | 22-04-23 | 18:18 | 1

Als het een platte ufo is wordt het ook wel een platje genoemd.

Rhenium | 22-04-23 | 18:56

Ik zie een drone en een luchtballon.
Wat wil de overheid dat ik zie?

Nonkel Frituur | 22-04-23 | 18:17 | 3

Een verdwaalde Belg?
Zou het nog meevallen.

Ichneumonidae | 22-04-23 | 18:18

@Nonkel Frituur | 22-04-23 | 18:22: Zelden, maar doe wel een moord voor Vlaamse frieten.

Ichneumonidae | 22-04-23 | 18:35

Ufo's vind ik wel interessant. Veel verhalen erover gelezen, en sommige dingen zijn gewoon onverklaarbaar.

SNAFU | 22-04-23 | 18:14 | 5

@Ichneumonidae | 22-04-23 | 18:21: Wanneer u Shakespeare kunt citeren moet u dat niet nalaten ook al slaat het nergens op. Want het staat namelijk zo belezen.

Zapata10 | 22-04-23 | 18:25

@Zapata10 | 22-04-23 | 18:25: Luister, schat van me. Mss moet je wat meer onderzoek doen naar de betekenis van die woorden.

Ichneumonidae | 22-04-23 | 18:44

@Ichneumonidae | 22-04-23 | 18:44: Nope lieverd, als u de betekenis van die miljarden woorden die dagelijks op het internet worden geplempt wilt doorgronden dan wens ik u veel succes. Overigens was de quote van Shakespeare die ik hier aanhaalde een wel heel vaak aangehaalde maar ook besproken quote. Niemand weet precies wat hij er mee bedoelde. Maar u als intellectueel zult dat zeker wel weten. Verlicht onze bekrompen geesten en leg uit.

Zapata10 | 22-04-23 | 18:55
▼ 2 antwoorden verborgen

Aha. Dus deze oude complottheorie was wel waar.

Piet Karbiet | 22-04-23 | 18:11

Ballon van Jantje op de kermis beneden. Als je goed luistert hoor je hem huilen.

funda | 22-04-23 | 18:11

gewoon een blon

hugodeouwe | 22-04-23 | 18:10

Ooit nog eens een tennisballenshowtje van hem gekregen van ik meen ergens rond 2005, in de wandelgangen van het Utrechts treinstation toen hij nog onbekend was.

Wybe Wabes Abbema | 22-04-23 | 18:23

Het is wel opvallend dat 99% van de UFOs in de VS zijn waargenomen.

Pinkel_Paulino | 22-04-23 | 18:05 | 6

Dat is dus niet zo. Een van de landen waar ze vaak gezien worden en waar ze er heel open over zijn is Chili.

hero_of_heaven | 22-04-23 | 18:26
▼ 3 antwoorden verborgen

Weten ze nou eigenlijk al wat ze boven Canada uit de lucht hebben geschoten?

Marcelinho | 22-04-23 | 18:05

Hoe mooi zou het zijn om mee te maken: dat een intergalaktisch volk ons even komt uitleggen hoe je dat doet: duizenden lichtjaren reizen overbruggen in acceptabele tijd. Onvoorstelbaar hoeveel deuren er open zouden gaan voor ons, de destructieve mens om ergens anders onze wijsheden op te dringen. Wij zijn nog aan het kutten om een grote raket betrouwbaar richting de maan te kunnen lanceren.

Moeten ze alleen niet al teveel kwaad in de zin hebben.

_pacman_ | 22-04-23 | 18:04

Trump had toch iets van een ruimtepolitie opgericht? Kunnen die niet proberen een UFO te vangen?

De_fluitlokker | 22-04-23 | 18:03

I want to believe.

UnderTheDevil | 22-04-23 | 18:02 | 2

I want to believe too, but this is bullshit.

PaardenliefhebberVet | 22-04-23 | 18:03

Die onderste UFO is een Mantarog met watervrees.

Zapata10 | 22-04-23 | 18:02 | 2

Een rog met een vliegbrevet.

De_fluitlokker | 22-04-23 | 18:04

Met mijn labrador wel eens naar een tenniskanon geweest. Hij zag ze vliegen. Onbetaalbaar wat er dan gebeurt

thanseeuwen | 22-04-23 | 18:01

Paarse krokodil.

hmPrinsBernard | 22-04-23 | 18:00 | 1

Vliegende reaper ufo drone filmt andere (Chinese?) drone. Jose filmt een blauwe hello kitty helium ballon.

Case closed.

sjef-van-iekel | 22-04-23 | 17:59

En hoe zit het met de CO2 uitstoot van een UFO? Heeft Kaag mens al gereageerd?

baarbar64 | 22-04-23 | 17:57 | 2

Ze zijn de kilometer heffing aan het uitrekenen voor het ding.

deja_view | 22-04-23 | 18:03

Kaagmens

Risingson | 22-04-23 | 18:05

It's a bird.

hotnot | 22-04-23 | 17:55 | 1

Thunderdbirds

zegmaarwij | 22-04-23 | 17:59

The empire strikes back. Pokke WimLex.

Zapata10 | 22-04-23 | 17:55

Het is niet te hopen dat ze op zoek zijn naar intelligent leven, dan hebben ze de hele reis voor niks gemaakt.

Mr_Natural | 22-04-23 | 17:54 | 4

Mocht het superintelligent leven zijn, zien ze ons waarschijnlijk als een virus wat de planeet bedreigt. Of misschien komen ze wel van Mars. Wat weet Elon wat wij niet weten? Ack ack!
youtu.be/7vSCJ9vKICQ

Zwezerik | 22-04-23 | 18:06

Jij verwacht ze thuis?

Ichneumonidae | 22-04-23 | 18:20

Lol!

meneer Q | 22-04-23 | 18:27
▼ 1 antwoord verborgen

De aliens in de serie V aten marmotten of cavia's als borrelhapje. Alsof ze een haring aten, hap slik weg.

De_fluitlokker | 22-04-23 | 17:53 | 4

Gagh wat de Klingons als bitterballen vreten is ook niet smakelijk.

PaardenliefhebberVet | 22-04-23 | 17:57

@Beste_Landgenoten | 22-04-23 | 17:56:

Een klassieker in het genre. Het origineel is heel goed, daarna een remake met Donald Sutherland, met andere afloop maar net zo spannend.

Nuuk | 22-04-23 | 18:01

Beide inderdaad heel goed

Beste_Landgenoten | 22-04-23 | 18:02
▼ 1 antwoord verborgen

AI is ondertussen net wat te goed geworden in beelden manipuleren. Ik geloof het pas als een et m'n deur intrapt en m'n koelkast begint leeg te eten

jeweettochniet | 22-04-23 | 17:53 | 2

Nee, dan vreten ze jou op. Met kleren en al.

De_fluitlokker | 22-04-23 | 17:54

Ik heb liever dat ET aanbelt en een kratje brengt.

Der Schnitzeljäger | 22-04-23 | 19:25

Hoe zit iedereen met de afweging: "Nuts and bolts" (iets gemaakt door mensjes of anderen) of "ultra-dimensional" (eeuwen oud fenomeen ala de elfjes, gremlings, foo fighters, "the trickster" ala John Keel) ?

PaardenliefhebberVet | 22-04-23 | 17:53 | 1

Deze beelden kunnen ook van Coilgun projectielen zijn, in mijn nederige opinie, omdat we ze niet coole bochten zien maken.

PaardenliefhebberVet | 22-04-23 | 18:00

Geef wat meer tijd voordat er een nieuw, irrelevant, filmpje wordt gestart.

happen_maar | 22-04-23 | 17:52 | 1

Je bent gehackt door Datahari, dat is alles.

PaardenliefhebberVet | 22-04-23 | 17:53

Ook dat nog.

Duwbak_Linda | 22-04-23 | 17:52 | 8

Als lagere diersoort mag ik niet op mezelf stemmen.

Beste_Landgenoten | 22-04-23 | 18:36
▼ 5 antwoorden verborgen

Duidelijk een weerballon.
*van weerballonnen niet wakkerliggen doet*

hallevvezool | 22-04-23 | 17:51 | 2

Omdat ze op andere planeten geen weer hebben?

Mr_Natural | 22-04-23 | 17:55

Best een eind vliegen vanuit je grot in Antarctica naar Colombia.

_pacman_ | 22-04-23 | 17:51

Als je zeker weet dat het een UFO is is het geen UFO meer.

Rattus | 22-04-23 | 17:50 | 2

Een IFO

Beste_Landgenoten | 22-04-23 | 17:54

Dienstmededeling.
Mochten de aliens op aarde landen, houd uw duiven binnen.

Mr_Natural | 22-04-23 | 17:48

Ik hadd net een raar wezentje asn de deur die vroeg of hij mocht bellen. Zijn letterlijke woorden staan me nog zo bij: "ET phone home"

johnyl | 22-04-23 | 17:48

Fake mensen, trap er nou niet in het is gewoon fake.

de uitbater | 22-04-23 | 17:47

Colombia, snelle coke-drone.

puszuiger | 22-04-23 | 17:47 | 1

Volgens mij is dat gewoon een omhoog gewaaide plastic tas of vuilniszak of zo.

Aristotalloss | 22-04-23 | 21:49

Ik geloof niet in God maar wel in UFO's, maar als ik God morgen zie, geloof ik ook in Hem.

Mr_Natural | 22-04-23 | 17:46 | 3

Ik hoop voor God dat 'ie niet bestaat want als ik in de hemel kom heeft 'ie heel wat uit te leggen.

SoepKip | 22-04-23 | 17:49

Hij hoeft mij niks uit te leggen, laat 'm alle hoeken van de hemel zien en dan bid hij\zij op z'n blote knietjes voor vergiffenis. Ik zal hem/haar wel leren dat ik niet bid voor bruine bonen.

abeltasman | 22-04-23 | 17:55

Oh, je gaat er vanuit dat God een man is?

Marcelinho | 22-04-23 | 18:11

Mag er op de TU Delft al weer over gesproken worden zonder toezichthouderscommissie? Clubje Skepsis vond dat het niet mocht omdat UFO's niet bestaan. God bestaat ook niet, maar ja, ga morgen eens in de kerk kijken.

lijn6 | 22-04-23 | 17:45 | 2

Als je god tegen komt, doe hem/haar/het de groeten. En sorry, dat ik niet geloofde.

WasHetMaarMakkelijk | 22-04-23 | 18:13

Maar als je er nu eens vanuit ga dat
" god " ooit in een moederschip een hemelverblijf woonde die om de aarde circelde.

hero_of_heaven | 22-04-23 | 18:21

Afleidingsmanouvre.

TonAlias | 22-04-23 | 17:45

Moeten we intergalactische vluchtelingen ook opvangen?
Zo ja, volgens welk verdrag?

Mr_Natural | 22-04-23 | 17:45

Kweenie. Zag laatst wel een minister op een bezem.

Piet Karbiet | 22-04-23 | 17:44 | 1

Als je zo'n UFO kan vangen ben je gelijk rijk. Ze zijn alleen zo verdomd snel, schuw en zeldzaam.

De_fluitlokker | 22-04-23 | 17:43 | 2

Maar in het paringsseizoen zijn ze luidruchtig en makkelijker vast te leggen, net als de grote bosuil. (Tja, er staat hier zoveel onzin, dan ga ik maar meedoen.)

Peter-Rissing | 22-04-23 | 17:47

Als een UFO een kenteken heeft, is het dan nog steeds een UFO?

Mr_Natural | 22-04-23 | 17:43

Zijn ze nou niet 'ns een keertje uítverkend? (*proest*) Lijkt de padvinderij wel.

Zenzeo | 22-04-23 | 17:42

UFO’s bestaan gewoon, maar dat ze buitenaards zijn is vrijwel uitgesloten.

Nuuk | 22-04-23 | 17:41 | 2

Dat er buitenaardse beschavingen zijn die minstens net zo intelligent of intelligenter zijn dan de onze, dat is dan weer vrij logisch. Wet van de grote getallen.

Dat ze bij ons "om de hoek" wonen en ons bezoeken, dat is dan weer minder logisch. Ook de wet van de grote getallen...

Maar, als slechts één van die beschavingen het al miljoenen of miljarden jaren doet. Zij niet terug rekenen naar een ongewassen hippie van slechts 2000 jaar geleden... Maar al miljoenen/miljarden jaren zich verder ontwikkelen...
Dan nog, zou het zomaar eens kunnen...

Dat ze er zijn, geen twijfel. Dat ze bij ons stofpuntje in een onmetelijk heelal uit gekomen zijn. Eerst zien, dan geloven.

WasHetMaarMakkelijk | 22-04-23 | 18:10

@WasHetMaarMakkelijk | 22-04-23 | 18:10:

Het is de Fermiparadox, een inderdaad statistische waarschijnlijkheid op buitenaards leven, maar geen bewijs.

Overigens hoeft dat leven niet intelligent te zijn. Intelligentie is dan wat overgewaardeerd. Uiteindelijk gaat het om the survival of the fittest. Eencelligen leven ook nog steeds, bestaan al krankzinnig lang dus eigenlijk succesvoller dan wij als mens.

Nuuk | 22-04-23 | 19:19

Natuurkunde is ook maar een mening...

guldenmiddenweg | 22-04-23 | 17:41 | 5

Opinions are like assholes..

Everybody has one..

Wijze uit het Oosten | 22-04-23 | 18:22
▼ 2 antwoorden verborgen

Gister al bekeken en ik dacht, parallax.! De drone die filmt beweegt zelf ook, al lijkt het van niet omdat de achtergrond stilstaat. Als er dan op hoogte voorbij gevlogen wordt aan een stilhangend object zoals een ronde drone of ballon lijkt het alsof die snel beweegt ten opzichte van de grond. Dat is dus een bekende illusie die waarschijnlijk ook ten grondslag ligt aan enkele andere Ufo waarnemingen.
youtu.be/3vYsz1vzj0U

Beste_Landgenoten | 22-04-23 | 17:40 | 3

Het is geen drone die dit filmt, maar vanuit een vliegtuig. Maar verder zit er wel wat in het verhaal dat het vliegtuig met grote(re) snelheid voorbij het object vliegt. Het ziet er ook verrassend klein uit vind ik, misschien enkele meters doorsnede hooguit.

En toch fijn dat aliens de moeite hebben genomen om de onderkant wit te schilderen, staat toch mooier.

Oftewel, blijven allemaal waardeloze filmpjes waar je (net) niks mee kunt, voor mij een teken dat het tot nu toe altijd een grote nep is.

Wybe Wabes Abbema | 22-04-23 | 18:13

@Beste_Landgenoten alleen filmpje gekeken en zag propellers, maar zie dat die bij de UAV-drone horen, dus je hebt gelijk dat het een drone is

Wybe Wabes Abbema | 22-04-23 | 18:16

Als het echt aliens waren zouden we allang dood zijn en compleet uitgeroeid. Dat we het hier bespreken is al een bewijs dat het geen aliens zijn.

Beste_Landgenoten | 22-04-23 | 18:23

Lijkt wel of dat ding uit de bocht vliegt, knettergek.

Dr. Blechtrummel | 22-04-23 | 17:38 | 2

Ze hebben schijt aan de natuurwetten die op aarde gelden, zelf gezien.

Mr_Natural | 22-04-23 | 17:41

@Mr_Natural | 22-04-23 | 17:41:

Ze zijn op de vlucht voor de Klingons. Zeggen ze….. Eigenlijk willen ze ook gewoon zich melden in Ter Apel en een Miele ontvangen want die heb je niet op Gliese 581-C of op Vega.

Nuuk | 22-04-23 | 17:46

Het is vast en zeker afkomstig uit China.

impy | 22-04-23 | 17:37

Zijn dit niet gewoon (Amazon) drones?

Met_baard | 22-04-23 | 17:37

Fake news, folks, fake news? Ach, ik mis de Orange Guy, die had er wel Raad mee geweten.

dathoujetoch | 22-04-23 | 17:35 | 1

Orange guy is a believer 2.

hero_of_heaven | 22-04-23 | 18:17

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl