Trump mag niet eens meer staatsgeheime documenten in zijn badkamer bewaren
Woke is nu echt te ver gegaan
Als de zoon van een zittende president al niet meer een beetje van het leven mag genieten, en de aanstaande president niet een paar Excel sheets met wat staatsroddels in z'n badkamer mag bewaren voor de volgende ronde. Zijn de Verenigde Staten dan nog wel verenigd? Is de leider van de vrije wereld dan nog wel vrij? Boven- en onderstaande foto's zijn 'handouts' uit de US Departement of Justice nu openbare aanklacht (PDF) waarin Trump beschuldigd wordt van 37 vormen van presidentieel en ex-presidentieel kattenkwaad.
De documenten betroffen o.a. topgeheime materie over "US nuclear programs, potential military vulnerabilities of the US and allies, and plans for US retaliation in the event of an attack". Trump wordt o.a. beschuldigd van 'samenzwering' om de documenten nadat hij ze meenam vanuit het Witte Huis verborgen te houden van aanklagers en een federal grand jury.
Ook wordt hij ervan beschuldigd tijdens zijn presidentschap ongeoorloofd om te gaan met staatsgeheime informatie. "Federal prosecutors presented evidence that Trump shared materials concerning a US “plan of attack” against Iran at a July 2021 meeting at his Bedminster golf club in New Jersey, where he was recorded urging his guests to read the document while admitting it was “secret” and not declassified. The second incident in the indictment occurred months later in August or September 2021 when Trump shared a top secret military map with a staffer at his political action committee, but he admitted he should not be showing the map because it was classified and the staffer should not get too close."
Enfin, de Trumpiaanse slag dus. Maar die documenten lagen verder onbewaakt te Mar-a-Lago, waar Trump-medewerkers zonder enige security clearance de documenten ook onder ogen kwamen. De onderstaande foto uit december 2021 werd aangetroffen werd in die toestand aangetroffen door medewerkers.
"Several boxes had toppled over and their contents – including a document marked “SECRET/REL TO USA, FVEY”. The markings indicate the document was releasable only to the Five Eyes intelligence alliance that includes the UK. Nauta texted another Trump employee: “I opened the door and found this ...” and sent two photos of the spill. One of the photos showed classified information. The employee replied: “Oh no oh no” and “I’m sorry potus had my phone.”"
Social
Dit is toch heel betamelijk?
Kelder mag zeker ook al niet meer
Social
Reaguursels
InloggenTrump en BoJo zijn clowns. Dat rechts daarachter aanliep en tegen klimaatactie was en nu eigenlijk een beetje de kant van Poetin kiest geeft het failliet van rechts aan. Eigenlijk heb ik niets tegen Trump, BoJo of Baudet, ze moeten alleen geen macht hebben want het zijn jokers.
Ja, ik denk dat ik nu maar achter Klaver aan ga lopen!
@zokanhetookja | 10-06-23 | 22:33:
Ja, inderdaad, zo kan je het ook doen: richt in ieder geval minder schade aan, aan de natuur;)
Gouden kraan datdanweerwelnatuurlijk. Bill Gates en Warren Buffet hebben geeneens gouden kranen. De stumperds.
Oops. Ik vergeet de gouden spiegel. Wat een prachtig design. Zij die roepen dat Trump geen beschaving kent, zeggen maar wat.
Proces gaat in Florida plaatsvinden. Dus dat kan nog leuk worden want geen volledige anti Trump rechtszaal.
Lijken mij simpelweg foto’s van de verhuizers voor of na ‘n verhuizing. Laat ze eerst maar eens documenten tonen welke ‘top secret’ geclassificeerd zijn plus bewijs dat het in de betreffende verhuisdozen gevonden is.
Ik zie enkel verhuisdozen plus wat oude kranten en iemand roept: ‘hier ligt het complete USA staatsarchief...’ Enfin, we zullen het wel horen t.z.t.
‘k Ga nu in de zon zitten met een bitter lemon... doe kalm an!
Is al lang uitgezocht.
Waarom hebben Globalisten en neo-commu’s altijd zo’n last van verborgen venijn, angst en woede? Zoveel zelfs dat onbeduidende, belerende figuren hier in Nederland zich druk maken over wat er 10.000 km verderop gebeurd.
Heb je niets beters te doen? Toeslagen affaire b.v.
Ondertussen is VP Pence vrijgesproken voor het in bezit hebben van geheime documenten. Raad eens wie als VP destijds ook geheime documenten in bezit had? En zo rolt "de rechtstaat"...
je hebt verschillende vormen van classified, en Pence en Biden legde de onderzoekers geen strobreed in de weg... in tegenstelling tot Calimero Trump.
En dat boeit je? Verdiep je ff in Rutte.
En wat stond er in die geheime documenten?
The classified documents TRUMP stored in his boxes included information regarding defense and weapons capabilities of both the United States and foreign countries; United States nuclear programs; potential vulnerabilities of the United States and its allies to military attack; and plans for possible retaliation in response to a foreign attack.
Don Quichot! Maak er werk van..
De Amerikanen zijn compleet geobsedeerd door het 'geheim' verklaren van stukken. En dat is niet alleen bij overheden zo, maar ook bij bedrijven. Alles is even 'classified', ( 'confidential', 'secret', 'top secret' en nog wat speciale categoriën daarboven) en voor alles dat je onder je neus geschoven krijgt,
tot en met de afmetingen van toiletpotten aan toe, moet je een geheimhoudingsverklaring ondertekenen. Zelfs informatie die u en ik -als wij er even bij nadenken- gewoon van You Tube kunnen plukken: ze doen er tamelijk hysterisch over.
En nu doen ze ook nog eens hysterisch over nucleaire geheimen en over hun buitenlandpolitiek. Inderdaad heel vreemd....
Ze hebben wel eens onderzocht dat Trump gemiddeld 15 leugens per dag vertelde. Ik vrees met grote vrezen dat ons Rutte hem makkelijk links inhaalt hierin
Gebeurt al lang, maar tot nu toe weinig strafbaars gevonden. Hooguit een wapen waarvan onduidelijk is of hij dat had mogen bezitten.
Kan deze in en in treurige gebeurtenissen vinden
https://www.businessinsider.nl/joe-biden-familie-vrouw-jill-hunter/
Over Hunter: was drugsverslaafd, hij en een prostituee liggen naakt op bed en gebruiken drugs. Vervolging wegens een valse verklaring en belastingfraude: Ze hebben nixxx kunnen vinden.
Komt over als een domme jongen, niet bepaald een ideale schoonzoon.
Maar h*eren: Het schijnt dat Mark en Geert daar ook gebruik van maken. Hofstadse dames. Maar ze zijn wel zo slim om daar niet over te (laten) lullen. Daarom blijft het bij verdacht makingen.
Maar Trump vverstaat iets heel anders onder een ideale (schoon)zoon en dochter. Zij leven allen, incl kleinkinderen, in dienst van dee vastgoedfamilie en zijn vaak betrokken bij smerige en nogal opruiiende feiten als de bestorming van 'Het Capitol'. Zodoende blijft het geld in de familie. Dat vindt de ziichzelf Christen noemende Donald (van Duitse afkomst) schijnbaar het aller belangrijkst.
Hij vond het zonde om weg te gooien - de brave borst gebruikt dat papier als onderlegger voor zijn hamburgers.
Zou het opstoken in de houtkachel of vuurkorf, papier = hout = boom dus dat wil wel. Zo heb ik ooit het hele dossier v.d. scheiding met het ex. na een aantal jaar in de vuurkorf opgestookt, voelde zeer bevrijdend moet ik je zeggen!
Nadeel was wel dat ik achteraf geen document meer had, dus je moet na zo’n actie niet opnieuw gaan procederen of wijs lopen doen.
Voorts denk ik dat mensen te veel aan spullen vasthouden, ze zijn blijkbaar verzot op stapels oud papier..
Trump is dan ook de man van de schimmelige deals.
Biden is een man van vallen.
Wat moet je daar nu mee. Alleen de etiketten lezen van de dozen lezen duurt al een dag.
Ik ben pro trump maar begrijp niet waarom je zo achterlijk veel papier in huis haalt wat de inhoud ook is. We wachten maar af waar ze meekomen als verklaring.
Trump is een hoarder.
Er zijn al verklaringen geweest van Team Trump. En die spraken elkaar nogal tegen. Daar wordt hij nu ook op gepakt.
Dat had hij aan de FSB kunnen overhandigen als hij had kunnen blijven zitten met die bestorming.
Bang dat het vernietigd zou worden voordat hij de boel ging exposen? Weetniet
Wat een rommeltje daar. En waarom zou je die spullen thuis willen hebben?
Hij ging uit van 4 more years maar die zijn helaas van hem gestolen.
Kinderachtig idd. Tientallen dozen geheime stukken in de (mega) badkamer, nogal groter dan deze, en Melania met een grote, rode, glimmende dildo in de kluis des huizes. Waarom niet? Hij geeft haar nota bene regelmatig water en droog brood.
MAGAzijn.
Lol! Scherp!
@Basil Fawlty | 10-06-23 | 13:42: Dank, ik vond hem zelf ook erg leuk. Wij zijn blijkbaar de enige scherpe geesten hier.
Zou hij ook een doos met vieze plaatjes hebben?
Het schijnt dat er weer es verkiezingen op komst zijn. De demonrats laten ook niks ongemoeid. Wanneer is creepy, sleepy Joe aan de beurt? Of mag dat niet?
Bij Biden hebben ze ook het nodige gevonden maar volgens mij kan Biden zolang ie president is niet aangepakt worden.
Ja, net of Biden geen top secret dossiers in zijn douche heeft, dat doet toch iedereen?
Nee maar serieus, dit is toch gewoon hartstikke fout van Trump?
Schijnen nogal andere stukken te zijn én hij werkte wel degelijk mee.
@normanius | 10-06-23 | 13:24: Omdat Biden -net als Mike Pence- die dossiers meteen teruggaf. Als je meewerkt kom je niet in de problemen.
@dickwvf | 10-06-23 | 13:34: maga tears?
Hij heeft het goed gecamoufleerd verstopt. Ik snap wel dat de FBI dagenlang aan het zoeken is geweest. Je kunt 100 keer zo'n badkamer inlopen zonder ook maar een snipper papier te zien.
Wie slaat er nou spullen op in een badkamer? Die ruime is wel weer zeer geschikt voor een Duitse B-pornofilm.
-warum trägts du ein Helm?
-warum liegt hier Topklassificiertes Material?
--> bumsen
De uitgesproken wansmaak van Donald Trump blijft verbazen.
Zouden die classified files Duitse B-pornofilms zijn?
@Red shirt | 10-06-23 | 13:21:
Doet pijn aan je ogen die wansmaak en is ook nog niet eens IKEA kwaliteit maar dus echt duur spul. En niet alleen Trump maar 5th & park avenue appartementen in New York zijn door velen van die (nieuwe) rijken daar tot de nok gevuld met dat spul. Classy noemen ze dat. Yeah right.
@Basil Fawlty | 10-06-23 | 13:46: Ik was eens op tour met de band en we bleven een paar dagen ergens bij L.A. slapen bij 1 of andere griet, en haar ouders waren DE tomatenmagnaten van Californie. Driekwart van alle tomaten in Californie waren gewoon van hun ! Dus die mensen zaten goed in hun slappe was. Dat huis was ook zo'n enorm mansion met een oprijlaan en vleugels, 28 slaapkamers ofziets. Een zwembad, uiteraard (en niet zo'n kleintje), jaccuzzi, een prachtige hortus botanicus achtige tuin, enz. En heel veel marmer, vergulde kranen inderdaad, en van die overdadige kroonluchters, maar wel van echt kristal natuurlijk.
Volgens mij heb ik nog e.e.a. op video op mijn YT kanaal. Misschien plemp ik hem wel in het stamcafe later als jij of iemand anders interesse heeft. Onze avonturen on the road zijn trouwens sowieso erg vermakelijk !
@Asteroid-B612 | 10-06-23 | 16:13: ja leuk
@Asteroid-B612 | 10-06-23 | 16:13:
Goed verhaal en ik zie het al voor me.
a. On August 18, 2016, TRUMP stated, “In my administration I’m going to enforce all laws concerning the protection of classified information. No one will be above the law.”
b. On September 6, 2016, TRUMP stated, “We also need to fight this battle by collecting intelligence and then protecting, protecting our classified secrets. . . . We can’t have someone in the Oval Office who doesn’t understand the meaning of the word confidential or classified.”
c. On September 7, 2016, TRUMP stated, “[O]ne of the first things we must do is to enforce all classification rules and to enforce all laws relating to the handling of classified information.”
d. On September 19, 2016, TRUMP stated, “We also need the best protection of classified information.”
e. On November 3, 2016, TRUMP stated, “Service members here in North Carolina have risked their lives to acquire classified intelligence to protect our country.”
Halve gare.
Nou hier ben ik het dan volledig mee eens. Overtreders moeten we keihard aanpakken!
Dat maakt hem geen halve gare
Zie nu dat hij ook een oude Gibson heeft
Trump is gitarist
Vent kan alles
Waar zie jij een oude Gibson? Ik zie wel een hoes die vanaf 2018 werd meegeleverd.
@4HoogAantWater | 10-06-23 | 13:12: haha een echte kenner! Zal geen custom shop zijn geweest met zo’n slap hoesje.
@BobDobalina | 10-06-23 | 13:17: Niks mis met die hoes, het is meer een softcase dan een hoes, ik gebruik er zelf een voor m'n 1955 Goldtop.
Heb je trouwens gezien hoe zuinig hij is op zijn veterstrikdiploma, dat daarnaast staat?
@4HoogAantWater | 10-06-23 | 13:22:
Geef gitaar
@4HoogAantWater | 10-06-23 | 13:22: Arme goldtop !
Mij werd 20 jaar geleden verteld dat we nu in een 'paperless office' zouden werken.
Trump dacht dat dat betekende dat hij alles mee naar zijn vakantiehuisje moest nemen.
Lezersvraag: ik heb ouwe Candy's en Chicks in mijn badkamer opgeslagen.
Wat heeft U in uw badkamer neergeplempt ?
Vuile sokken.
De vuile was
Al mijn nooit verzonden brieven aan Jutta.
Er komt wel eens een doos.
De nieuwe douche en wasbak die ik toch echt eens moet installeren.
Zaad
Ouwe Rosie's.
Mijn oudste porno is nog getekend!
Ik ook, maar die zijn destijds al DNA-technisch 'geclassified'
Trump is nog niet zo verkeerd als Joe Biden of die vent Anthony Weimer van Huma Abedin van Hillary Clinton met al doe 30.000 misplaatate staats emails. Maar men demoniseert liever Trump. Laat Trump maar winnen hoor, altijd beter.
Alleen als hij zijn openstaande rekeningen een keer betaalt.
Biden is 80, Trump 76. Wordt het niet eens tijd dat een frisse jonge kerel van 75 het roer overneemt?
Eens, maar dit kan imo echt niet. Die man mag nooit meer president worden. Biden en Hillary ook niet, maar dat doet niet terzake.
Ik vind het eerder incompetentie aantonen dan "verkeerd" zoals u het noemt...
Of dame, de vice-President nu.
Men heeft Hillary hiervoor gedemoniseerd en onderzocht. Geen staats gevaarlijke stukken getroffen. Gebeurde net voor de verkiezingen. "Only demoncrats doen zoiets." Lock her/him up.
Wat mij vooral frappeert is het verschil in reacties tussen dit topic waarin de belangrijkste wereldburger als een onverantwoordelijke Vollidioot staats- en Navobreed gevaarlijk bezig is geweest en de kwalijke en onwenselijke onbedoelde lekactie van Ollongren met betrekking tot het kaltstellen van Pieter Omtzigt.
Just saying...
Juiste constatering.
De overeenkomst ligt erin dat getracht wordt om politici op een slinkse manier uit te schakelen. @Après toi snapt dat ook.
We kunnen weinig doen om de Amerikanen een betere president te laten kiezen. We kunnen wel betere politici kiezen dan Ollengrim - alleen doen we het niet.
Staatsgeheimenschwijmenmijmen. In NL worden ''''moeilijke zaken'''' ook tig jaar geheim verklaard. Soms is het gewoon schandalig vind ik. Assange en die transsoldaat en die gast pas nog die op discord dingen lekte zijn soms gewoon nodig denk ik maar.
USA is kapot.
Minder kaput als NL gelukkig ... noem een random woord en plaats er .... crisis achter 9 v/d 10 keer is dat een bingo.
Heee! Op de tweede foto, die met die doos op de zijkant en documenten die ernaast liggen, volgens mij staat daar iets over buitenaardse wezens, technologie en area 51.
Wanneer zien wie die op twitter @realDonaldTrump?
Als dat daadwerkelijk zo zou zijn - bewijs - had die narcist het allang naar buiten gebracht. De headlines alleen al: "Trump onthult, aliens bestaan". Alleen daar al van zou hij op zijn hoge leeftijd nog een half jaar met een hard plassertje rondkopen.
@Graaisnaaiert | 10-06-23 | 13:03: Ik verwacht dat Thierry met deze scoop zal komen.
@Red shirt | 10-06-23 | 13:26: u denkt wel veel aan thierry..
Zonder plaatjes van geheime bungabunga parties valt de oogst tegen.
The Mar-a-Lago Club is the epicenter of the social scene in Palm Beach, providing unparalleled service and entertainment.
Gezien de beveiliging die een ex-president geniet, kan het bijna niet veiliger opgeborgen zijn. En laten we wel zijn, het duurt wel even voordat het allemaal via de papier-kliko afgevoerd kan worden.
Zijn staf (en anderen?) konden er zo bij. Dus niet veilig nee.
Daar ligt zomaar een Washingtonpost op de grond! Als dat geen bewijs is voor het achterover drukken van top secret documenten dan begrijp ik de wereld niet meer.... foei Donald!
Exact, kort en bondig samengevat.
Opgeslagen naast de presidentiële plee. Make America Great Again.
In de Trump tower heeft hij een gouden plee heb ik wel eens begrepen.
@P-unit | 10-06-23 | 12:51: Altijd handig voor borg betalen.
En ik maar denken dat België het grootste apenland ter wereld is. Die Trump kan er ook wat van.
Het 1 sluit het ander niet uit.
Als corruptie zo gemakkelijk gaat en het voor iedereen om je heen zo normaal is als koffie halen bij je schoonmoeder krijg je dat grenzen vervagen en je uiteindelijk open en bloot liegt bedriegt steelt en overal omheen lult het gebeurt daar het gebeurt hier het gebeurt in Alpha Centauri
Trump is nog steeds niet meer dan een verdachte.
En een verkrachter.
Zoals je Rutte niet kan verwijten dat hij iets vergeten is!
@BobDobalina | 10-06-23 | 12:44: Dat was een civiele procedure, toch wel iets anders.
@Ichneumonidae | 10-06-23 | 12:45: is dat zo? Voor hem wel maar voor de omschrijving niet. Je mag hem nu zonder problemen een verkrachter noemen.
Captain Obvious is in tha house, please clear the deck for his self-importance riddles.
@BobDobalina | 10-06-23 | 12:48:
Zoals "bewezen" in de USA riool media ?
@Ichneumonidae | 10-06-23 | 12:45:
Ach ja, 5 jaar cel, 5 miljoen dollar dokken... Same-same but different.
Net als Redouan Taghi.
@Après toi | 10-06-23 | 13:03: en die heeft ook de media tegen!
Ik zie fotos van dozen en lees verhalen van media die niet pro Trump zijn. De soep wordt nooit zo heet gegeten als zij wordt opgediend.
Want jij bewaard ook allerlei staatsgeheimen in je badkamer?
@Risingson | 10-06-23 | 12:48:
Heeft u al die "staatsgeheimen" gezien in de media ?
@Penus Decoratus | 10-06-23 | 12:53: Ja.
@Après toi | 10-06-23 | 12:55: link
@goedverstaander | 10-06-23 | 13:24: The classified documents TRUMP stored in his boxes included information regarding defense and weapons capabilities of both the United States and foreign countries; United States nuclear programs; potential vulnerabilities of the United States and its allies to military attack; and plans for possible retaliation in response to a foreign attack.
@goedverstaander | 10-06-23 | 13:24: www.theguardian.com/us-news/2023/jun/...
En nIet zeggen dat ‘dit natuurlijk maar MSM is’.
lol
www.youtube.com/shorts/aA0nG5l-2ss
Ik begrijp dat een deel van de aanklachten gaat over misdrijven gepleegd ná de ontdekking van die documenten. Dwz 'jokken' door het Trump team tegen de autoriteiten.
Dat klopt. Trumps advocaat beweerde ook dat alle geheime documenten waren ingeleverd, en dat bleek onwaar.
@Après toi | 10-06-23 | 12:44:
Misschien is dit de reden dat Trumps advocaten zijn opgestapt. Die zien ook al een dagvaarding hun kant opkomen.
Dat Trump een onbeholpen boerenlul is geloof ik wel. Aan de andere kant zijn alle staatshoofden en CEO's van multinationals maniakale en narcistische psychopaten, die doorgaans alleen geen beestachtige moorden plegen. Anders kom je niet op zo'n positie.
Het probleem in deze is dat hij nogal incompetent is, en vervolgens moet gaan liegen om zijn fouten toe te dekken.
@Après toi | 10-06-23 | 12:45: incompetent ? Lijstje met goede dingen die hij heeft gedaan weer eens googled. Energy selfsufficiency anyone ?
China meer import tax laten betalen anyone? China als de "vijand' zien decennia voordat NL/EU dat zagen .. Nee laat gewoon die Chineese jongeren in NL studeren en dan vooral op de studie making of weapons of (mass) destruction en ze zullen toch al die info niet aan China doorgeven het zijn zulke lieve jongens. toch ?
Hoarder! Hoarder! Hoarder!
Die zijn onschuldig, ze vinden sowieso niets terug.
Veel dezelfde dozen. Doet me een beetje denken aan mijn laatste verhuizing. Alles netje ingepakt in allemaal Chiquita dozen, maar nergens opgezet wat er in de doos zat. Eenmaal over, wist ik al helemaal niet meer wat er in welke doos zat, en ik had er zo'n 80 á 100.
Je wordt helemaal krankjorum van het zoeken. En nog staan er hier Chiquita dozen waarvan ik nu niet eens weet wat er in zit.
Ja. Had Trump gezegd "het kan zijn dat ik foutjes heb gemaakt, kom kijken" dan was er niets aan de hand geweest.
Maar dat deed Trump niet. En de aanklachten zijn erger dan ik, en vele andere mensen hadden gedacht.
Volgende verhuizing inpakken en met excell of Word aangeven wat er in de genummerde dozen zit (makkelijk zoeken in excell of Word en behalve een nummer op de doos bestemming in de woonruimte aangeven. Uiteraard geen keukenspullen naar zolder.
Sterker: 10 jaar na mijn verhuizing staan er nog vijf dozen onuitgepakt. Ik heb nog niets gemist.
Je eigen doos wist het ook niet?
@Ndranghitiari | 10-06-23 | 12:39:
Aanklachten, gefabriceerd of niet, zijn nog steeds geen bewijs.
@Zbrodj | 10-06-23 | 12:43:
Je kat al wel weer teruggevonden?
Overigens dikke ROFL tegen mensen die denken dat Rutte de duivel is en Trump "kattenkwaad" uithaalde. Maar de gebruikelijke nitwits melden zich alweer zonder kennis van zaken of überhaupt maar een seconde na te denken.
Het is natuurlijk makkelijker om iets te roepen dan iets echt te onderzoeken. Ik gok dat de gemiddelde complotzoeker een titel leest daaruit conclusies trek en zelfs dat nog verkeerd verspreid.
Maar gelukkig ben JIJ slim en snap jij het allemaal veel beter.
Maar hoe recent zijn de documenten uit die dozen?
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/...
Zegt Biden ja heb je hem wel eens kunnen betrappen op een volzin of het uitspreken van een getal 300 thousbilliomillion456hunderdmillion342
Hij leest dus toch niet de Donald Duck op de WC.
Dat is te hoog gegrepen voor oom Donald. Straks denkt ie nog dat hij een eend is.
Volgens mij veegde hij er slechts zijn dikke reet mee af.
Dat zou wel een mooi excuus zijn. Het stond daar voor vernietiging.
Wil het eerst wel eens allemaal zien.
www.youtube.com/watch?v=HLcTfBBOwms
www.youtube.com/watch?v=95IzZeFirsU
Hoe ver wil je jezelf laten afglijden? Luisteren naar een idioot op youtube die het over de lizard people heeft. Geloof je dit soort onzin echt?
@BobDobalina | 10-06-23 | 12:37: Nou de FBI heeft zich nogal partijdig getoond, dat zagen we ook al toen Elon Twitter overnam waar ze een dikke vinger in de pap hadden om de publieke opinie te beïnvloeden. Ook is hij in ieder geval onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Kijk ook even de link in mijn tegel @12:40 zoals ik eerder al eens zei ze hebben hun hand overspeeld en mensen zien wat er voor partijdig gedoe gaande is.
@keistad | 10-06-23 | 12:46: je vindt de FBI partijdig maar luistert naar mannetjes die meteen een feitenvrij en tamelijk stupide en schunnig waardeoordeel geven over de zaak. Hoe objectief ben je?
@BobDobalina | 10-06-23 | 12:53: "je vindt de FBI partijdig"
Nee, ze zijn partijdig. Wat al meerdere malen is aangetoond. En ja hij verteld zijn mening en doet dat met humor zoals de "lizard people" grap die jij duidelijk veel te serieus nam en niet politiekcorrect. Kan zijn video's vaak zeker waarderen. En hij heeft een paar goeie punten.
@BobDobalina | 10-06-23 | 12:53: De FBI is politiek machtsinstrument geworden dat wordt ingezet tegen Trump.
amgreatness.com/2023/05/19/fisa-court...
amgreatness.com/2021/11/18/durham-inv...
thehill.com/opinion/white-house/49958...
@Asteroid-B612 | 10-06-23 | 13:03:
Het was al een politiek instrument onder J. Edgar Hoover zeker tijdens wo2 en daarna. Hoover was bijvoorbeeld geen fan van de Kennedy's dus liet hij gigantische dossiers bijhouden over hun wandel en handel dus ook prive.
Nu ken je denken wat je wil van de Kennedy's maar legende gaat toen Bobby Kennedy minister van Justitie was liet hij zijn kantoor inrichten tegenover en op precies dezelfde hoogte als dat van Hoover die aan de overkant van het Min van Justitie kantoor hield in het FBI gebouw zodat ze elkaar zagen puur om hem te kloten want "no love lost" tussen die twee. Humor had Bobbie Kennedy wel als het waar is.
@Basil Fawlty | 10-06-23 | 14:17: Voor zover ik weet is de FBI in het leven geroepen om misdaad te bestrijden, zoals de naam al zegt, op federaal niveau. Want al die Bonnie & Clyde achtige figuren, outlaws, gangs en bankrobbers die destijds de boel teisterden, (en zo heel lang geleden was dat niet eens !) als die erin slaagden om de staatsgrens te overschrijden, waren ze vaak gewoon veilig. Daar had de politie geen macht, want er gold een andere jurisdictie ! In een andere staat gelden andere wetten ! Dus daar moest toen een soort van overkoepelende politieorganisatie komen die WEL achter die criminelen aan mocht, en bevoegd waren ze te arresteren (of neer te knallen) in iedere willekeurige staat van de VS. Zo'n organisatie bestond tot dusver nog helemaal niet. Overigens werd J. Edgar Hoover ZELF ook gechanteerd door de mafia, die camera's in zijn huis hadden geinstalleerd en over filmmateriaal beschikten waarin Hoover te zien was in vrouwenkleren die allerlei homoseksuele handelingen verrichtte. Hij was zelf zo gay als het maar kan. Dat zien we wel vaker bij fanatieke anti homo aktivisten.
@Asteroid-B612 | 10-06-23 | 19:18:
I know maar hij hield zich als almachtige leider van de FBI meer en meer bezig met dingen die niet binnen zijn jurisdictie vielen. Mooi verhaal is over die Servische wo2 dubbelagent Dusko Popov die via de Engelsen (zijn echte paymaster) van de Duitsers de opdracht had gekregen om van de Amerikanen alles over Pearl Harbour als haven uit te vinden dat dan weer door te spelen aan de Duitsers zodat die dat konden doorgeven aan Japanners ivm geplande aanval want was origineel hun verzoek. 9 maanden voor de aanval was dat verzoek er al.
Engelsen dus aardig zijn en Popov aan de FBI geven zodat zij dan samen de Duitsers en Japanners om te tuin konden leiden. So far so good behalve dat Hoover persoonlijk een hekel had aan Popov want playboy, boozer and womanizer en daar moest Hoover niks van hebben en hield alles tegen en heeft nooit iets doorgegeven aan de Amerikaanse regering.
Aanrader boek:
Into the Lion's Mouth: The True Story of Dusko Popov: World War II Spy, Patriot, and the Real-Life Inspiration for James Bond - Larry Loftis
www.amazon.nl/Into-Lions-Mouth-Real-L...
Vergeet James Bond deze man was the real deal.
@Basil Fawlty | 10-06-23 | 19:34:
Overigens toevoeging voor reaguurders (niet jij Asteroid :-))) die zeggen ja maar CIA is toch buitenland? CIA bestond nog niet was OSS en die waren pas net in oprichting en werden toen nog politiek tegengewerkt door... jawel de FBI van Hoover want die zag het als zijn domein.
The US of A waar kranten al staatsgevaarlijke documenten zijn je moet er maar opkomen.
Ach, daar wordt zelfs de Bijbel als pornografisch aangemerkt.
En nu moeten de stukken openbaar gemaakt worden anders weten we niet of het staatsgeheime documenten zijn.
Ze kunnen wel zoveel zeggen.
Die documenten zijn al gecontroleerd. Zaten staatsgeheimen tussen.
@Après toi | 10-06-23 | 12:33:
Ik ga de grap niet uitleggen, At…
Bij die tweede foto zie ik nog net de tekst, "function elsewhere".
En die kut Ollongren is gewoon nog minister. Sinister.
Haha dit is toch humor. En in het stamcafe waren er gisteren nog mensen die riepen, ja maar het is maar een aanklacht dus is er nog niets bewezen! Alsof het er niet buitengewoon lullig uitziet voor de man. Een riep, maar er kunnen ook bananen in de dozen hebben gezeten. Die hard trump fans zijn wel een continu bron van amusement.
Ja, en ze zijn ook niet heel consequent in hun manier van argumenteren. Deze foto's laten gewoon zien hoe incompetent Trump is. Vergeet niet dat hij al diverse malen gemaand was om die documenten te retourneren. Heeft hij twee jaar de tijd voor gehad, en hij kreeg het niet voor elkaar. Wat een droppie.
Je moet meer respectvol zijn. Het is heel erg moeilijk voor mensen die fouten hebben gemaakt om zoiets toe te geven.
Van de rest van de Trump fanboys kunnen we gemakkelijk zeggen dat ze dom, gestoord en of kwaadaardig zijn.
Net zoals die van sleepy Joe
De vraag is wat nu het probleem is.
- Is het erg DAT Trump geheime stukken thuis heeft?
- Is het erg dat TRUMP geheime stukken thuis heeft?
In de eerste berichtgeving bleek het vrij normaal dat presidenten tijdens en zelfs na hun termijn geheime stukken thuis hebben. Erg wenselijk lijkt het mij niet.
In de slipstream van Trump kwam ook aan het licht dat de cognitief ernstig gesloopte Biden ook allerlei classified stukken thuis heeft liggen.
Ik ben ook wel benieuwd of je net zo triomfantelijk verontwaard bent over tal van illegale zaken uitgespookt door een keur aan presidenten in de VS, en denk ook er buiten, ik maak mij niet zo veel illusie dat de internationale politiek netjes is.
Denk aan het liegen over massavernietigingswapens bij Saddam’s Irak, denk aan de WikiLeaks en hoe klokkenluiders ernstig bedreigd zijn. Hoe de Amerikanen elk bevriend land hebben bespioneerd.
@Hetiswathetis | 10-06-23 | 12:32:
Zo'n opmerking zou maar jouw enige verdediging zijn. "JA MAAR" en dan ook nog naast de pot pissen.
Man, het is wat het is. Het is slecht in jouw gevalletje.
@Nuuk | 10-06-23 | 12:36: gisteren ook al meerdere keren uitgelegd. Het gebeurt inderdaad dat ze stukken naar huis nemen. Trump ging nog wat verder door bewust de teruggave te frustreren. Hij liet zelfs zijn medewerkers liegen dat de stukken er niet waren. Vandaar de conspiracy en obstruction of justice aanklachten.
@BobDobalina | 10-06-23 | 12:41:
Net een stukje verder dus, en we weten niet wat bv Bush, Obama, Clinton deden. Trump krijgt vanaf zijn verkiesbaar stellen, en ik bedoel voor hij president werd, de volledige media tegen zich. Het is zoeken, zuigen, beschuldigingen en schieten met een schot hagel. Je zal altijd wat vinden op dat niveau. Bij Trump is niet waarheidsvinding of het recht leidend in het onderzoek, maar Trump beschadigen, liefst uitschakelen.
@Nuuk | 10-06-23 | 12:55: op enig moment zijn dit soort argumenten uitgewerkt en zul je moeten dealen met wat er overblijft: gedragingen die aanleiding geven tot een ernstige strafrechtelijke verdenking.
@BobDobalina | 10-06-23 | 13:03:
Schijnt dat dit soort argumenten hier in de panelen bij sommige reaguurders niet is uitgewerkt. Inderdaad, wat er overblijft is de rechtzaak die nog moet komen.
@BobDobalina
Tssk, tssk, tssk Bob. Niet netjes. Cherrie picking en mij natuurlijk voor Trump fan uitmaken. Getuigt van weinig klasse wat je hier doet.
Voor degenen die willen weten hoe die tegel echt liep:
www.geenstijl.nl/5170975/dolletjes-st...
tegel vanaf: Après toi | 09-06-23 | 22:08 | 31
Maar @Roos had gelijk. Heb je niet de "juiste" mening dan ben je meteen Trump fan. En dus dan maar de disclaimer (zoals door ons verwacht Roos): Ik ben geen Trump fan, ik ben alleen geïnteresseerd in de feiten en ook goede rechtspraak.
Zucht.
@Basil Fawlty | 10-06-23 | 13:37: basil kom op. Ik zie je niet als trump fan maar de lat zo hoog leggen als het om trump gaat (‘allemaal speculatie, er is niks bewezen’) is wel een beetje doorzichtig. Ik probeerde je duidelijk te maken dat we dat soort nuance niet in acht nemen als we het over andere verdachten hebben als een Taghi. (En toen begon je meteen over whataboutism - en dat is dit natuurlijk niet).
Dit is een behoorlijk juicy aanklacht met feiten die er niet om liegen. Natuurlijk kan dat straks weer anders liggen, maar waarom zouden we het er niet over mogen hebben. Rutte etc worden hier dagelijks gebashed op basis van feiten die niet door een rechter zijn vastgesteld. Ik had het overigens net alleen over jou maar wilde alleen de mentale gymnastiek benoemen. Graaisnaaier had er ook een mooie tegel over in dit topic.
@Basil Fawlty | 10-06-23 | 13:37: Maar dit getuigt toch wel van incompetentie? Jij bent ook een paar keer verhuisd en ik kan me niet voorstellen dat jij belangrijke en privacygevoelige documenten 2 jaar lang in een oude badkamer laat slingeren.
@BobDobalina | 10-06-23 | 14:24:
Nee, jij begrijpt het dus niet.
Taghi, Nederlandse criminele Mocro maffia rechtszaak vergelijken met Trump, een VS rechtszaak over documenten. Huh? Die vergelijking gaat zo mank. En waarom denk je dat bij Taghi die zaak al lang duurt, buiten opstappen Weski? Omdat het een zeer gecompliceerde zaak waar ook nog eens andere zaken (oa moord Wiersma, de Vries en broertje pentito) in meespelen en het OM dus gewoon zijn bewijslast sluitend rond moet hebben en de rechter, getoetst aan de wet, overtuigd is van die bewijslast. Zo werkt het in het Nederlandse recht, maar
aanklager niks heeft bewezen dan blijft het inderdaad bij speculatie. Innocent until proven guilty is het in de VS. Zal ook gelden Hunter Biden mocht hij ooit worden aangeklaagd of daartoe aanleiding zijn want laptop met ranzige foto's met hoeren lijkt mij niet echt interessant. Ik zou als ik papa Biden was mij wel kapot schamen als ik zo'n coke head als zoon had maar dat is een andere discussie.
En juicy aanklacht geldt niet als bewijs. Ik kan juicy aanklachten tegen jou bedenken alleen moet ik het wel kunnen bewijzen. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen?
Nou ik zal ook eens speculeren, speculatie dus. Aanklager heeft geen 7 maar 37 aanklachten ingediend omdat hij ook weet dat hij blij is als er 1 of 2 blijven plakken en die moet hij dan ook nog eens heel erg hard maken, maw geen kwaliteit maar kwantiteit. Gebeurt vaak bij zo'n zaken en is niks nieuws. Tot zover mijn speculatie.
@Après toi | 10-06-23 | 14:34:
Nou dat zal dus 1 of meerdere van die aanklachten zijn en dan moet de OvJ dat bewijzen want wat zat er nou in die dozen? Jij weet het niet en ik weet het niet alleen de FBI. En ik mag toch hopen voor de FBI dat ze dat heel erg nauwgezet gearchiveerd is door hun tot op de juridische komma anders wordt die aanklacht meteen geseponeerd of niet ontvankelijk verklaard.
@Basil Fawlty | 10-06-23 | 14:52: Lees het nog eens rustig na, zou ik zeggen.
www.ft.com/content/4a7495ea-77e3-4be2...
@BobDobalina | 10-06-23 | 13:03:
Enerzijds zijn het gedragingen, anderzijds de wil vanuit een OM er iets mee te doen. Het is duidelijk dat dit naar Trump met onheilspellende je er gedaan wordt, waar Biden (cognitief ernstig in verval, chantabel middels Hunter) niet gebeurd en waarom geen zoektocht bij Obama, Clinton, Bush?
@Basil Fawlty | 10-06-23 | 14:46: ik vergelijk trump helemaal niet met taghi, maar ik krijg dit kennelijk niet uitgelegd.
Als die onschuldpresumptie zo heilig is waarom maak je Hunter dan uit voor coke head en weet je nu al te melden dat die laptop van hem was? Die claim kan niet eens worden onderbouwd met een aanklacht van het OM. (Van mij mag je overigens, maar ik kan dat moeilijk rijmen met je starheid inzake trump).
@BobDobalina | 10-06-23 | 16:10: De FBI was al minstens een jaar voor de verkiezingen in bezit van de laptop van Hunter Biden, wisten dat hij echt was, en deden NIETS om de (voor Biden schadelijke) informatie in die laptop te onderzoeken of te publiceren.
@Après toi | 10-06-23 | 14:34: Wel als je 10 badkamers hebt en als je er in 8 nooit komt of haast nooit thuis bent want rally's aan het doen door het hele land en golf spelen natuurlijk.
Die foto in de badkamer ziet er zo idioot uit dat ik bijna niet kan geloven dat het echt is.
En dan die kroonluchter...... LOL!
Ik las net dat op tenminste 4 van de aanklachten 20 jaar cel staat. Natuurlijk je kan lekker anarchistisch zijn en doen alsof dit een vervelende plaagstreek is van mensen die Trump niet aardig vinden. Denk zelf dat het karma is.
Ik alleen maar dozen.. daar kan van alles in zitten. Hebben ze Trump zelf al gevraagd wat dit is?
Het is volgens mij al grotendeels geïnventariseerd.
Dit zijn echt de mooie reacties. De inval is van maanden geleden. Wat denk je dat ze al die tijd hebben gedaan?
Trump heeft dat zelf al aan een journalist verteld.
@BobDobalina | 10-06-23 | 12:27: In ieder geval niet de laptop van Hunter onderzocht...
"These boxes are the best boxes! We have the biggest boxes of them all! we make boxes great again!"
De enige kans die hij heeft is dat Bidden ook een hoop documenten thuis had, ik noem voortaan Trimp " het eekhoorntje".
De enige kans die hij heeft is dat Bidden ook een hoop documenten thuis had, ik noem voortaan Trimp " het eekhoorntje".
Ongetwijfeld, maar Bidden is beter in opruimen (of digitaliseren. Misschien zijn er nog meer laptops)
Een paar mapjes trivia van 12 jaar terug. Bonkers heeft alles bewust meegenomen omer nog mee te pronken.
Raar verhaal, wat zou je er mee moeten?
Nadenken wellicht? Over de implicaties en dus de mogelijke gevolgen hiervan?
Ik noem maar wat hoor...
Is weer eens wat anders dan naast de Corvette in de garage. Maar zoals altijd inzake Trump zal de soep niet zo heet gegeten worden als hij wordt opgediend. Wederom een doorgeslagen aanklacht die van een mogelijk overtredingen die vallen onder een civiele zaak omtrent ‘classified documents’ en ‘the President act’, presidentiële autoriteit, een strafzaak te maken. Een beetje een turbo stormy Daniëls zo gezegd. De kans is zeer klein dat ze al die zware aanklachten bewezen krijgen. En zelfs een civiele zaak gaat moeilijk worden al het bewijs ligt aan de kant van de aanklager. En meneer had nu eenmaal de macht om te dekwalfficeren en er liep een samenwerking met het national archief. Of dat allemaal correct is gegaan is de vraag. Maar dat is zeker geen strafzaak. Maar men zal de zaak in Washington willen houden met een openlijk Democratische aanklagen en dito rechter en jury. De zittende president die zijn vermoedelijke tegenstander die voor staat in de opiniepeilingen strafrechtelijk laat vervolgen voor een mogelijke administratieve misstap. Triest. Nu weer deze foto’s lekken om enkel wat op te zwepen en natuurlijk geruchten over de inhoud. Kan Biden het komende jaar lekker terug de basement in terwijl de grote Trump show, de heksenjacht voorgezet wordt. Dit heeft tot doel Biden er beter uit te laten komen. Precies op de dag dat het FBI document over de corruptie van hem wordt vrijgegeven waarin duidelijk naar voren komt dat men al jaren geleden onderzoek deed naar zijn corruptie en dat in de doofpot is gestopt. Toevallig. Denk het niet. Amerika wordt steeds harder gepolariseerd. Dit gaat nog een keer fout.
Jij vindt het normaal dat een ex-President staatsgeheimen in een badkamer bewaart?
Zijn advocaten zijn gestapt, snel solliciteren!
@Après toi | 10-06-23 | 12:27: Dit zal niet de badkamer zijn waar hij bezoekers heen stuurt.
@W_F | 10-06-23 | 12:29: Nee, maar er zijn ook al getuigenissen van leden van Mar á Lago die zeggen dat je in principe vrij toegang hebt tot alle gebouwen. En dat geldt ook voor introducees. Dat klinkt toch niet heel degelijk.
Nog even. Het doet er niet toe waar hij het bewaard als het goed verwerkt is. Netjes is het niet nee. En ga er maar van uit dat dit ongebruikte ruimtes waren maar dan nog, typerend voor de man en zijn lakse houding. De vraag is dus of het daadwerkelijk verkeerd is verwerkt. Hier kan hij civiel administratief gestraft voor worden. Om dit te draaien naar een strafzaak is bizar en heeft slechts een politiek doel. Trump beschadigen om er zelf goed uit te komen. Niks anders. Andere zaken zoals Hillary Clinton, geen verder onderzoek, Pens of Biden, doodse stilte geen verder onderzoek, geven aan dat het een zooitje is met die documenten. Misschien eens wat nieuwe wetgeving usa, deze werkt niet.
hij gaat gewoon de bak in. Het enige probleem is een betrokken rechter die nog in de pocket van Bonkers zit. Die was ook zo handig de documenten vergaring dwars te zitten.
@Après toi | 10-06-23 | 12:31: Als je lid ben ja gescreende multi millionaires en die kunnen alle gebouwen maar niet in het prive vertrek van Trump duuhh
Zal wel als Trump-liefhebber worden weggezet (ben ik niet), maar hoe geloofwaardig is dit? Hoe krijg je zoiets mee naar huis? Niemand die iets ziet of zegt? En allemaal geheim? No way...
Iedere President heeft natuurlijk een enorm archief. Dat mag je mee naar huis nemen als je President-af bent, maar de geheime documenten moet je natuurlijk inleveren. En dat heeft Trump dus niet gedaan.
Ook geen Trump-liefhebber, maar als hij dit kon verzamelen dan moet het bij de Amerikaanse overheden gebruikelijk zijn om grote hoeveelheden geheime documenten rond te sturen. Ik zou tegenwoordig een goed beveiligde website verwachten.
@W_F | 10-06-23 | 12:24: dat is het ook zie Biden die ook nog 10.000 documenten in het Penn Biden kantoor heeft. Kijkt niemand naar. Obama heeft een gigantisch archief gecreëerd en meegenomen voor de in aan bouw zijnde bibliotheek in Chicago. Onbekend wat de status is van alle documenten. Gaat niemand bekijken. Maar Trump. Aanklagen! Ok het is een rommel.
@P-unit | 10-06-23 | 12:27: Biden en Pence hadden ook documenten die ze niet hadden moeten hebben. Maar na de eerste waarschuwing hebben ze meteen meegewerkt en de boel weer ingeleverd. Waar Trump straks op gepakt wordt is zijn obstructie en gebrek aan medewerking. Want dat is strafbaar.
Overigens voor de honderdste keer, Trump was met het nationaal archief bezig de boel uit te zoeken en des gevraagd in te leveren. Dit hoefde niet als er maar een beter beveiligde ruimte kwam voor de documenten tijdens dit proces. Onder toezicht van de secret service. Dit is gebeurd. Raar dus dat toen de fbi toch binnen viel en dat hem nu obstructie wordt verweten. Deze val is lang geleden al opgezet zoveel is duidelijk. Zo dom van die Trump. Hij blijft the swamp maar onderschatten die zijn hem al 10 stappen voor. Hij had alles netter dan net moeten doen. Veel te impulsief en slordig voor dit spel.
@Après toi | 10-06-23 | 12:35:
Veroordeling voor "obstructie en gebrek aan medewerking", dit klinkt als een dagelijks vergrijp voor miljoenen mensen op deze aardkloot. Dus niets nieuws onder de zon, klinkt een stuk milder en aannemelijker dan jouw eerdere plempsels.
ze hebben gewoon het witte huis leeggehaald als bijeen verhuizing. de sjouwers zullen er niet van geweten hebben.
@P-unit | 10-06-23 | 12:47: kletsverhaal van begin tot eind.
@Après toi | 10-06-23 | 12:23: Een President kan geheime doc declassifyen dan worden het gewoon normale doc.
Het blijft toch een vrij onwaarschijnlijk verhaal, in de zin van: Waarom heeft Trump die hele boel niet gewoon in de open haard gedaan?
Geen aanmaskblokjes in huis.
Melania was vergeten naar de Wallmart te gaan.
minderweter | 10-06-23 | 12:15 :
U weet, dat als er in de USA iemand schuldig MOET zijn er vaak materiaal geplant wordt, zodat het voor de buitenwereld z.g.n. overduidelijk moet zijn. Bijv. handgeschreven notities in de WC, te mooi om waar te zijn.
Het vernietigen van overheidsdocumenten doet Amerika nog veel moeilijker over. Volgens mij word hem nu verweten dat hij de documenten niet heeft overgedragen aan het overheidsarchief. Dat is ook de reden dat ze daar zo moeilijk doen over politici die hun privé-email gebruiken, zonder dat over te dragen aan het archief.
Open haard?
Open háárd?
Bij een ecologische denkreus als Donald Trump?
Never!
@Penus Decoratus | 10-06-23 | 12:31: hahaha, in de film. En dan gaat het om een onsje snuifpoeder en niet om twee trcukloads aan papieren
Dat wordt een pittig gesprek.
With the bag carrier?
Dit grenst aan actief landverraad ( passief landverraad is het zeker ) en derhalve zou je hem niet alleen moeten uitsluiten van deelname aan de verkiezingen maar ook zijn stemrecht moeten intrekken. Los van de strafvervolging.
Mijn hemel.
Wat verwacht je van hem? Het is een enorme chaoot, dat blijkt ook heel duidelijk uit de boeken die over zijn presidentschap zijn geschreven. Je kunt het oneens zijn met zijn ideeën, maar het echte gevaar is zijn grote incompetentie. Slordig, ongedisciplineerd, slecht geïnformeerd et cetera...
@Après toi | 10-06-23 | 12:18:
Ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Dit zijn niet zomaar documenten over een grenspostje met Mexico waarbij toevallig een paar 100 Hondurezen via een gat in het hek zijn binnengeslopen he.
@Penus Decoratus | 10-06-23 | 12:23: Je bent wel erg naïef als je zo denkt.
Onhandig en chaotisch, en daarmee misschien wel de meest transparante president van Amerika van de laatste decennia. Ik weet wel dat ik dat als Amerikaan liever zou hebben dan dat achterbakse gniepige democratengezwendel
@Graaisnaaiert | 10-06-23 | 12:21: Elkander gevonden? Of wat erg warm op uw zolders.
@Penus Decoratus | 10-06-23 | 12:23:
Nee, ik lees wat er in die documenten staat en ik heb wel een idee hoeveel mensen er in- en uit lopen op Mar a Lago. En dat vind ik levensgevaarlijk. En dat zou u ook moeten vinden. We zitten in hetzelfde bondgenootschap he....
@Johan1235 | 10-06-23 | 12:28: Gewoon heel incompetent. Je kan hem niet eens een normale verhuizing laten regelen.
@Hetiswathetis | 10-06-23 | 12:29:
Tuurlijk joh...
@Penus Decoratus | 10-06-23 | 12:37: Dit betreft artikelen uit serieuze media die meestal niet over één nacht ijs gaan.
@apres toi... over incompetent gesproken, heb je die arme ziel van nu gezien? Incontinent is ie zeker!
Het grootste deel van de inhoud van de dozen lijkt mij toch door de Trump organisatie zelf verzamelde informatie, tenzij geheimendiensten kranten gebruiken voor het uitprinten van hun geheime informatie.
Het is alles door elkaar, er zit nauwelijks een systeem in, lijkt het wel. Tikkeltje slordig.
Waarom lijkt je dat?
@Hume | 10-06-23 | 13:46: Bijvoorbeeld omdat kranten gewoon openbare documenten zijn.
@Après toi | 10-06-23 | 12:15: Bijna net zo slordig als in een onafgesloten garage half onder je Corvette .. Lees Sleepy Joe's Corvette.
Ik dacht dat het om een paar vodjes ging. Is dus vrij heftig. Anderzijds, dit heeft hij echt niet zelf meegenomen. Iedereen is schuldig
Hij is natuurlijk geholpen door verhuizers. Maar als opdrachtgever is hij wel verantwoordelijk.
Kouwe rillingen dit. Het gaat namelijk ook om onze veiligheid hier.
Aan een béétje golfkar kan je makkelijk een aanhanger koppelen.
Hij heeft het wel zelf mee laten nemen en hij was de als president in charge. Zelf hij heeft hij persoonlijk het ophalen door het archief dwarsgezeten. Ook een misdrijf.
Dit is voor Trump de meest belastende en gevaarlijke zaak. Er bestaat ook een opname waarop The Donald tegen een journalist uit de school klapt over een eventuele militaire aanval op Iran. Dat valt natuurlijk onder Staatsgeheimen.
Trump is veel te veel een flapuit om een goede en betrouwbare President te kunnen zijn.
Noem 1 goede en betrouwbare president
Een soort van Annemarie Jorritsma dus.
@Kartelmaster2000 | 10-06-23 | 12:12: Rutte. Heeft nog nooit betrouwbare informatie gelekt.
@Sinterbikske | 10-06-23 | 12:13: Heeft Jorritsma staatsgeheimen gelekt?
@Après toi | 10-06-23 | 12:15: Ze wordt omschreven als een flapuit.
@Sinterbikske | 10-06-23 | 12:17: Dan is ze ook niet zo geschikt als politicus.
Ah ja liever eentje die zegt dat het nu echt anders zal gaan geen actieve herinneringen heeft geen opslag van sms verkeer en alleen zwartgelakte documenten verstrekt.
Heeft u misschien een linkje
@Toedels | 10-06-23 | 12:26: Eens en niet altijd praat zonder iets te zeggen. Dit is juist wat ik graag zie van Trump, gestrekt been erin niks van aantrekken boem ! Kan me nog herinneren .. longmachines nodig tijdens covid .. boem 1 belletje Trump .. alles voor USA gekocht. De NLse regering is nog steeds in debat om nou wel of geen machines te kopen hahaha
Serieuze vraag: wanneer zal hij uitgesloten worden van verkiezingen? Bij veroordeling of zelfs dan nog niet?
Ja.
www.standaard.be/cnt/dmf20230331_9151...
Hij wordt waarschijnlijk niet uitgesloten. Zelfs vanuit de gevangenis mag hij campagne voeren,
Dank
als hij niet genomineerd wordt door de reps
Nou nou het is toch wat. Alsof dat je staatsgevaarlijke info op deze manier thuis opslaat.
Je kan zeggen wat je wil over Twamp maar niet dat hij goede smaak heeft.
"Groot is mooi en veel is lekker"
- O.B. Bommel
Smaak kun je niet kopen.
Dat podium... Als wansmaak een naam moest hebben, was het Trump.
Vergis je niet, heel de VS is zo smakeloos maar ze doen alsof het heel wat is. Kampers in Nederland zijn er niks bij.
Lijkt wel mijn dvd- en cd-verzameling.
Maar dit stop je niet in je koffertje en neem je mee naar huis. Trump moet heel wat mensen de opdracht gegeven hebben om dat allemaal te verzamelen en naar zijn huis te verschepen. Wie zijn die mensen?
De lokale korfbalclub zamelt oud papier in.
Die misschien?
Wie zijn die mensen, die van alles beweren zonder hard bewijs ?
Voorlopig zie ik alleen een hoop dozen met veel kranten en de "serieuze media" die klakkeloos alles van elkaar overneemt en dan oncheckte beweringen gaat blaten. CNN plaatste in ieder geval het woordje "alleged" erbij. Ben geen Trump/ Biden aanhanger, maar ik wacht wel tot er een uitspraak is.
@Ruimedenker | 10-06-23 | 12:08: In geval van Trump zal het de golfbalclub zijn.
Vrachtwagentje huren en gewoon laten vullen door de Witte Huis staf. Overigens hebben ze het eerst in een storage box gebracht. En later naar Mar a lago. Met een gewone truck zonder beveiliging.
Nou nou, een paar ouwe kranten, the WP.
De dozen zitten vol met van alles. Ook zijn lijstjes met TIME covers met zijn eigen Bonkers van het jaar foto. Duidelijk dat ze overhaast ontruimd hebben. Eerst werd nog gevreesd dat ze hem moest uithongeren (3 uur geen diet Coke and Hamburgers) om hem te dwingen het Witte huis te verlaten.
Niettemin 100-den geheime stukken die niet per ongeluk zijn meegenomen
Curieus natuurlijk daar Bonkers niets las en geen memo van zes zinnen kon bevatten.
U bent duidelijk de poep- en plas fase nog niet ontgroeid met uw blijvende kinderachtige gebruik van de woorden Bonespur en Bonkers. Sjesus, ben je een volwassen vent of niet?
Hebbie wat te lezen als je zit te poepen.
Ik kijk dan altijd op GS
Als ik zo'n gruwelijke badkamer had, zou ik hem óók gebruiken om oude troep op te slaan.
Helemaal eens. Tering wat een wansmaak.
Toch wel heavy shit als dat zulke gevoelige info was. Lock him up.
Hij was erg voor het opsluiten van anderen zonder bewijs en om niets. Duidelijk dat wat good is goose is good for the gander.
Lijkt wel uit zo'n programma over ziekelijke verzamelaars. Wat een troep, koop eens wat leuke planken. En wat is dat voor instrument? Speelt Trump banjo?
Wat een sukkel, alles past met gemak op 1 USB stick.
het zal met opzet niet digitaal gedeeld zijn.
Toch vreemd al die papieren, Bonkers staat er om bekend nooit dossiers door te nemen of te lezen. Zijn spanningsboogje kan ook niet meer bevatten dan zes zinnen.
@AntiZanicz | 10-06-23 | 12:59: Andermaal het bewijs dat u maar wat lult. Ik heb die aanklachten gescand en kom de naam Bonkers exact nul keer tegen. Ik denk dat u de verkeerde zaak voor de bril heeft.
@goedverstaander | 10-06-23 | 13:15: volgens zijn eigen kabinetsleden was hij een Fucking Moron. Ik houd het op loser Bonkers Bonespur. Bonkers for short. U weet het.
@AntiZanicz | 10-06-23 | 13:25: Ik weet niks. U bent mijn enige betrouwbare en vooral objectieve bron.
Baas over eigen badkamer
en extreem slechte smaak
Als je al niet eens meer een paar oude leesmappen in je badkamer mag opslaan...
@AntiZanicz | 10-06-23 | 12:58: Ja, de jaren twintig van de vorige eeuw. Toen was dat neoclassicisme nog helemaal de ding.
REAGEER OOK