Trump vs CNN had de 2016-energie: "She called Afro husband an ape, her cat is named: Vagina"
he's so back
"Her Afro-American husband, she called him an ape. Her cat was named...: Vagina"
Bovenstaand Trumps reactie op het vonnis te New York dat hem civielrechtelijk "liable" bevindt - wat iets anders is dan strafrechtelijk 'schuldig' - voor een vermeende aanranding van schrijfster E. Jean Carroll (die heus wel gek is) mid jaren 90. *Schraapt keel, rolt perkament uit*: "I had a picture taken years ago with and her husband. Nice guy, John Johnson, he was a newscaster, very nice man. She called him an ape. Happens to be African-American. Called him an ape. The judge wouldn't allow us to put that in. Her dog, or her cat, was named: Vagina. The judge wouldn't allow us to put that in."
Nou, wij zijn dan misschien geen virosofen of Slavisten, maar we zijn wel degelijk experts in Amerikaans civiel recht en bovenstaand pleidooi lijkt ons ruimschoots voldoende om een hoger beroep te winnen. Kortom: nu al een overdrachtelijke TOTAL EXONORATION, ongeacht die 'veroordeling'. Trumps reactie op alle andere current things, onderstaand en na de breek. Saaiere stukken ziet u hier op het YouTube-kanaal van CNN.
"Ik zou de oorlog Oekraïne/Rusland binnen 24 oplossen"
De nieuwe "because you'd be in jail"
Trumps eigen tijdnlijn van de leukste staatsgreep ooit Jan 6
Remedie voor economische crisis: "Drill Baby Drill"
"Ik zal uitkomst 2024 accepteren als het een eerlijke verkiezing was, absoluut"
Looool wat. Dit is dezelfde CNN-interviewster
Social
Reaguursels
InloggenWat je ook vind van Trump, tijdens zijn extreem tegen gewerkte periode als president heeft hij:
1.geen oorlogen opgestart
2. gesprekken gevoerd met tegenstanders die voor onmogelijk gehouden werden
3. meer vredesdeals gesloten dan die president met die nep Nobelprijs voor de vrede
4.meer gedaan voor de zwarte gemeenschap dan alle presidenten voor hem
5. tegenwicht geboden voor de maatschappij ontwrichtende woke shit
6. durfde Poetin, China, Noord Korea, Iran geen oorlog te starten
Trump 2024!
Trump is een enorme koekwaus, die gozer hoort in een inrichting, niet in het witte huis. Alle andere kandidaten van de Republikeinen zijn beter.
Aah heerlijk weer. Lekker over de top Trump. Vrouwtje had weinig in te brengen.
Trump heeft wat hij wil, CNN de broodnodige kijkcijfers... Zijn stemvee voelt zich gehoord, zijn tegenstanders weer lekker veel klaagvoer. Iedereen blij!
4 more years!
En daarna "Tucker for president"
Waarom niet? We gaan na 2030 toch allemaal de pottebak in. Het Einde is nabij!!
Wat een bagger komt er weer uit die man. Leugen na leugen na leugen. Maar ach hij heeft zelf ook al gezegd hoe simplistisch het volk is dat op m stemt/adoreert: www.cbsnews.com/news/donald-trump-i-c...
Al had hij tijdens het interview een puppy verkracht: "I will vote Trump to own the libs!" Idiocracy...
"Al had hij tijdens het interview een puppy verkracht: "I will vote Trump to own the libs!" Idiocracy"
Dat was eerder omgekeerd veel democraten stemde Biden omdat het niet Trump was. De reden dat hij terug is en het tot nu toe aardig lijkt te doen is omdat ze inzien dat Trump soms een botte hork is die totaal niet politiek correct is maar zijn beleid is goed.
www.youtube.com/watch?v=W7I92r9GqUw
@keistad | 11-05-23 | 23:14: Soms een botte Hark is mild gesteld vind je niet? Hij is namelijk altijd een botte hark en alles draait om hem en niemand anders en als je het dan over beleid hebt komt z'n narcistische eigenschap om de hoek kijken. Wil Trump echt goed beleid voeren dan zou hij als eerste moeten starten met meer eenheid creëeren onder de bevolking (capitol remember?) ipv zijn eigen hachje telkens te redden.
@movingsquare | 11-05-23 | 23:32: Ik en velen andere kunnen er dan weer om lachen dat niet politiek correcte. Ook heb ik een serieuze speech van Trump geplaatst @21:31 als dat geen eenheid creëren is weet ik het ook niet meer. Jammer genoeg hoor je daar in de grote media minder of helemaal niks van.
Gna gna:
www.youtube.com/watch?v=XYcK3ZvjafE
Wat een totaal idioot. In 24 uur de oorlog oplossen hahaha. Belachelijke uitspraak want hoe ziet dat er dan uit? Daar geeft ie geen antwoord op want die is er niet. Hij komt niet verder dan "I know them both very well". Het bekt lekker klinkt lekker want dat is wat iedereen natuurlijk zou willen maar de realiteit is vele malen complexer. Als deze man weer president wordt lachen Xi en Putin in hun vuistje. Een dommere president bestaat niet. Oja en alles draait natuurlijk om Trump hij is het middelpunt van deze universum.
Dat u het niet begrijpt en als een dommig kind gaat gillen is weliswaar potsierlijk maar ook irrelevant.
Trump daarentegen is relevant.
Maar misschien was u dat wel eens opgevallen.
Alsof Vlad de kloten heeft om tegen Trump in te gaan.
www.youtube.com/watch?v=QTbkbH3x7LQ
Joh zomaarwat we zetten het gesprek op een later tijdstip door zullen we dat afspreken? Het tijdstip dat je wakker wordt. Toedels.
Biden 2024. Beste prez ooit.
*Joe is going to get smoked*
Misschien wil de Taliban hem hebben die hebben daadwerkelijk wat aan hem gehad.
www.youtube.com/shorts/W5l45tF2fUg
Troll
@Bernardus03 | 11-05-23 | 22:15: triggered much?
Donald "alternate facts" Trump heeft nog nooit gelogen dus alles wat hij zegt is waar!
Dit weerhoudt hem er niet van om president te worden en eenmaal president, kan hij zichzelf voor alles gratie verlenen. Zelfs als hij op dat moment achter tralies zit, want dat is geen belemmering om potus te worden. Wat een achterlijke bananenrepubliek is het daar eigenlijk.
De grote ontwrichtende leugens kwamen, het is écht geen verrassing, van links.
De tactische inkleuring van de werkelijkheid is iets heel anders dan liegen.
Het infantiele clubje Trump-haters heeft bedacht dat ze het leugens gaan noemen en er structureel heel hysterisch over te doen.
Altijd lachen met die gabber... zolang 'ie maar geen Potus is....
Ook dan, dan zie je wie boos is omdat ze ff 4 jaar minder invloed hebben op de beslissingen van POTUS.
Kunt van Trump vinden wat je wilt maar het is gewoon een eindbaas. Opgeven doet hij in ieder geval niet.
www.youtube.com/watch?v=OSJDhZvLtak
En Tucker ook niet, die gaan we snel weer terugzien in samenwerking met Elon.
Belangrijk punt heeft Trump wel: Zij betalen dik 70% en de EU 30% van de oorlog in Oekranie, zij betalen het leeuwendeel van de NAVO.
Slaap lekker verder. Dobbernegers, STAP subsidies voor ¨jezelf ontdekken¨, linkse milieu hobbies, Tesla-subsidies en alle boeren deaud.
We hebben 3 wrakke duikboten, een handvol vliegtuigen, geen tanks, nauwelijks munitie en enkele Patriotsystemen....
Mensen die nog steeds niet weten dat de administratiekosten van de NAVO gewoon keurig betaald worden door alle leden en denken dat er een NAVO fonds is zijn te dom om te poepen en moet je derhalve negeren.
@Ndranghitiari | 11-05-23 | 21:22:
Er is toch een NAVO plicht gekoppeld aan BNP, hoe zit het daar mee, selectivo?
@Ndranghitiari | 11-05-23 | 21:22: west europa had defensie gewoon niet op orde. Dat richtlijn % van dinges (bnp?) werd toch gewoon niet gehaald?
Jan zegt niks onwaars. Flauw hoor meneer moeilijke naam.
@Kaas de Vies | 11-05-23 | 21:55: dat
@Kaas de Vies | 11-05-23 | 21:55:
Er is geen plicht. De afspraak is om 2% van het BNP uit te geven aan defensie. Maar dat beslis je eigenlijk gewoon zelf. Met de Dublin-akkoorden onder Obama hadden alle partners afgesproken om weer naar de 2% te gaan.
Domme debielen zoals Trump denken dat het een potje is. Dat is niet zo. Het is investering in eigen defensie.
Maar zoals ik al zei troglodieten houden van Trump.
@Ndranghitiari | 11-05-23 | 22:06: Trump gaat niet mee in het plan voor Oekraïne, dat kan best lastig zijn om te accepteren. De "EU" heeft getekend om de Russisch gezinde president in Oekraine te wippen en dat kost nu.
Trump was 100% van het interview gefascineerd door.. Trump!
De man is zo gespeend van enig moreel kompas dat hij zelfs op zo'n moment geen enkele rekening houdt met de belangen van zijn achterban. Zeuren over de verloren verkiezingen, onterechte rechtszaken, kritiek, in alles maar dan ook alles speelt Trump het slachtoffer van een virtueel door hemzelf gecreeerd vijandbeeld. Dat is uiteraard de elite. De Kwaadaardige Linkse Elite en daarmee sluit hij heel goed aan bij menig reaguurder of GS-redactielid. De strijd tegen de imaginaire vijand, die het zo goed doet bij een bepaald soort achterban. Maar die achterban ergens mee vooruit helpen is niet in zijn belang, ze zijn maar decor om Trump te kunnen laten schitteren.
Dat (tegen hem gerichte) vijandsbeeld is niet door hemzelf gecreeerd maar door de hele mainstream, big tech en inderdaad, de elite.
HAHAHA, sorry BL ik lig in een deuk, de gedachte dat hij geen politieke vijanden heeft is zo belachelijk dat dit wel de grootste miskleun is die je ooit gepubliceerd hebt. Maar goed iedereen weet onderhand dat je bij autoritaire figuren razend wordt. Wellicht een dingetje uit je eigen (privé) leven maar maakt niet uit. Hoef ik niet te weten ook al ligt het er dik bovenop. Snap je nou zelfs niet dat het opkomen voor zijn achterban volslagen idioot is vanuit je D66 ivoren toren?
En toch was hij juist in dit interview heel verbindend en vredesgezind. Op zoek naar oplossingen b.v. in de Oekraïne. Iets wat de huidige regering ernstig nalaat.
@kroel | 11-05-23 | 22:08:
Ach houd toch op: Hij geeft Oekraïne meteen aan Poetin. Het eerste wat hij doet is de wapenleveringen stop zetten en Poetin de vrije hand geven in dat land.
@Beste_Landgenoten | 12-05-23 | 00:28: Want dat vertelde je waarzegster? We zullen het in 2024 wel gaan zien, er is zeer grote kans op een 2016 versie 2.0 En daarna kan Tucker het stokje nog wel eens overnemen. Kunnen nog wel eens teleurstellende tijden voor je worden.
Blijft toch apart dat media als het AD aan de lezers berichten dat Trump wild om zich heen sloeg tijdens dit interview (je bent een naar persoon). Als je dan de moeite neemt om te kijken hoe het er werkelijk aan toe ging neem je het AD nooit meer serieus natuurlijk. Zo houden ze alleen lezers over die te dom zijn om de vooringenomenheid te doorzien. Het is geen nieuws, maar opinie.
Dan heb jij een ander interview gezien.
Ah, je dacht dat hij echt aan het slaan was geweest? Dan kom je inderdaad van een koude kermis thuis. Voor de rest was het weer de narcistische Trump show met de ene na de andere leugen. En de interviewster kwam er niet eens tussen. Wel lekker voor de Democraten dit: iedereen met het IQ van een banaan of hoger stemt waarschijnlijk op de kandidaat die niet Trump heet.
“Ik ben tegen Trump, dus ik deug. Op verjaardagen schreeuw ik nog harder dan mijn vervelende, rechtse oom. Ik ben Links en prietpraatte ook op Twitter tot Musk de kapitalist het kocht. Nu weet ik het niet meer.”
Dat is wel heel zwart-wit. Er lopen hier genoeg rechtse mensen die tegen trump zijn. Voor trump zijn vind ik bijna het nieuwe rechtse deugen. Tegen de feiten in een debiel blijven steunen.
Is eerder omgekeerd: je bent rechts en je vindt trump leuk/goed/de beste.
@BobDobalina | 11-05-23 | 20:53: bobdebielo
Dat was 2016 misschien leuk. Nu zijn jullie zo geworden.
@Beste_Landgenoten | 11-05-23 | 21:00: Hij roerde in plekken waar men niet mag roeren, ze kunnen geen Kennedy meer doen
Wel fijn dat de bénthos zich weer massaal melden om hun koning te eren.
Kroontje staat je goed!
Opvallend klapvee bij CNN.
"Hoe noem jij jouw poesje?"
"Vagina"
"Nee, ik bedoel dat beest dat de hele tijd tegen mijn been staat te schuren"
"Oh, dat is Hitler"
www.catsthatlooklikehitler.com/cgi-bin...
Lol!
Hihi Kitler
Als ik het goed heb begrepen is Orange man vrijgesproken van verkrachting danwel is die aanklacht verworpen maar is hij veroordeeld voor " sexual abuse"?
Civiele zaak. Vrouw is schadevergoeding toebedeeld door een jury. Geen strafrechtelijke veroordeling. Meestal zijn zaken met alleen maar een getuige verhaal zonder bewijs kansloos en worden niet ontvankelijk verklaard. Nu niet uiteraard en de jury zal in New York geheel uit Democraten hebben bestaan. Zo rolt men.
Ja. Maar Bidens jr. laptop...
@Itastijl | 11-05-23 | 20:31: ja die bewijst dat Hunter zaken deed met mensensmokkelaars die meisjes prostitutie in dwongen. Hij had sex met ze en maakte daar foto’s en filmpjes van. Toen Hunter geld nodig had om deze criminelen te betalen heeft vader Joe geld overgemaakt. Niet dat er ook maar enig serieus onderzoek gedaan naar is. Glas plas was. Wie weet komt het nog.
Nee, hij is niet vrijgesproken voor verkrachting. Hij is ook niet aangeklaagd voor verkrachting. Dat is namelijk intussen verjaard. Hij is aangeklaagd voor de emotionele schade van verkrachting en voor smaad omdat hij de beschuldigende voor niet wijs en voor liegebeest heeft uitgemaakt
Orange Man bad, mkay. Dan Biden. Ben je 1 van de machtigste landen ter wereld komen ze met zo eentje aan.
Fijn om een presidentskandidaat te zien die meer dan twee woorden achter elkaar vlekkeloos kan spreken!
En wakker blijft, zelf rechtop kan blijven staan en netjes mensen met humor aan zijn zijde houdt.
@Normpje | 11-05-23 | 20:14: bps... unbeatable (bullcrappersecond)
Links raaskalt, schreeuwt, praat door anderen heen, bewijst niets en komt met leugens. Nog nooit een links dragonder wijs horen praten. Trump is geweldig.
Voor dompies. Nog nooit zo'n proleet als President gezien.
Ik ben ook fan van Trump omdat hij onconventioneel is en tegen heilige huisjes schopt. Waar ik dan weer minder van gecharmeerd ben is dat hij niet 100 procent achter Oekraïne staat. Onbegrijpelijk omdat dat kleine dappere land de oervijand Rusland in militaire zin decimeert. De vijand van mijn vijand is mijn vriend lijkt voor hem niet op te gaan.
@Kaal-dik-en-lelijk | 11-05-23 | 20:44:
Hij schopt sowieso overal tegenaan dat hem niet op handen draagt. Dat je niet doorziet dat alles aan de man een act is ter meerdere eer en glorie van hemzelf, dat vind ik zo onvoorstelbaar triest aan zijn fans.
Trump adoreer Poetin omdat hij het evenbeeld is van hemzelf: Liefst ziet hij zichzelf omgeven door dezelfde jaknikkers, zonder tegenstand, met de media volledig in zijn macht. Hij vindt Poetin een heel slimme president, maar wel dat hij wellicht wat inschattingsfouten heeft gemaakt. En hij heeft vreselijk de schurft aan Zelenski, omdat deze tegen Poetin vecht maar vooral omdat deze hem niet gaf wat hij eiste: Vuil tegen Joe Biden.
@Kaal-dik-en-lelijk | 11-05-23 | 20:44: Waar zie of hoor je hem over Oekraïne? Als de oorlog niet begonnen was dan hoefde hij er ook niets over te zeggen. Het Westen/Europa heeft met z’n uitbreidingsdrang en NAVO-bondgenootschap Putin zenuwachtig gemaakt en de boel op de spits gedreven. Onder Trump was het gewoon niet zo ver gekomen.
@Beste_Landgenoten | 11-05-23 | 21:09: "Tot meerdere eer en glorie van zichzelf !" Hoe durft hij ! Hij zou voor president moeten runnen ter meerdere eer en glorie van iemand anders !
He's back! Hij is best erg, maar ook erg lachen.
@Normpje | 11-05-23 | 21:15: zeg Thierry, jij ook in de burelen? Welke uitbreidingsdrang? Je bedoelt dat landen zelf vragen om lid te worden van de NAVO? Vind je het heel gek...
Ik dacht eerst dat is sarcasme was, maar nu zag ik je latere reaguursel hier beneden ook... Heb je het interview met een reverse-reality bril gekeken ofzo?
@GekkeLorrie | 11-05-23 | 22:59: Landen die zelf vragen om lid te worden van de NAVO, zoals..... RUSLAND ?
Voor alle fans: Succession opening theme for the Trump family youtu.be/BX9X_T_MPaQ
In ander Amerikaans presidentieel nieuws: het onderzoek naar de financiën van de Biden familie heeft nu al meer dan 10 miljoen dollar aan verdachte stortingen blootgesteld ten tijde van het vice presidentschap van Joe. Allemaal via een netwerk van lege bv’s gestort bij familie leden van president Biden. Zelfs op rekeningen van kleinkinderen van toen 2 jaar oud. Er is geen reden gegeven waarom er geld uit Roemenië, Oekraïne of China op deze omslachtige manier aan de familie betaald is. Ook lijkt er geen belasting betaald. Dit is op basis van gegeven van 4 banken en er zijn in totaal 20 banken die onderzocht gaan worden. Zoveel verschillende rekeningen zijn er gebruikt om geld heen een weer te sturen. Witwassen. Ook zijn er nog veel meer lege bv’s opgezet door de Bidens en hun zakenpartners. Ook deze gaan onderzocht worden. Er is geen bedrijf, geen diensten, geen registratie als buitenlandse agentschap. Men is nu een tijdslijn aan het maken met de beslissing van Joe Biden als VP onder zijn hoede had en verhip alles ging in een keer een bepaalde kant op in hun voordeel. De FBI schijnt documentatie te hebben over betalingen aan Joe Biden direct naar men weigert die vrij te geven.
Was het de Trump familie geweest dan hadden de Nederlandse media al op hun achterste benen gestaan.
@At_Dawn_They_Sleep | 11-05-23 | 20:13: het wordt totaal genegeerd. “Nobody is above te law”. Ik hoor het ze nog zeggen over Trump. En begrijp me goed als er echt iets is dan moet die ook aangepakt. Maar die onzinnige politieke zaken tot nu toe. De leugens over Rusland en dat steel dossier betaald door de Democraten etc etc. The swamp is diep. Heel diep. Het gaat echt slecht in de USA.
Ivanka en Jared hebben tijdens hun periode als adviseur van Trump ongeveer 700 miljoen dollar opgestreken. En Jared heeft ook nog 2 miljard van Arabische partijen ontvangen. Onduidelijk wat de tegenprestatie was.
@Après toi | 11-05-23 | 20:23: hor kom je daar nu weer bij !?
Het probleem is dat mensen die geen fan van hem zijn de rechtszaak relevant en zuiver vinden en de mensen die wel een fan zijn dezelfde zaak onzin en gemanipuleerd vinden.
Dit gaat verder dan Trump of Trump vs. Biden. Er is geen vertrouwen meer. Niet in de politie, justitie, overheid, media, big tech of Wall Street, wetenschap, andere landen… En dan vallen ook nog eens idolen en iconen van hun voetstuk (Michael Jackson bv).
Trump is een symptoom niet perse de oorzaak van dit alles. Hij gebruikt het gebrek aan vertrouwen handig en verstrekt het wellicht, maar in essentie is hij niet het startpunt van het probleem.
Ik blijf het jammer vinden dat dit soort aandacht afleidt van de inhoud. Er zijn namelijk grotere thema’s dan dit soort onzin. Trump maakt er het beste van, maar het zou toch prettiger zijn als het over de zorg, infrastructuur, oorlog, budget, bankencrisis, immigratiecrisis, klimaat, opioid crisis etc zou gaan.
Speciaal voor Ndranghitiari: The Jimmy Castor Bunch met Troglodyte.
www.youtube.com/watch?v=JNS42Na2mpc
Mooie tijden waren dat. De 70's bedoel ik, niet de prehistorie.
Een puike stamper inderdaad !
in een woord: Briljant!
Nou lees ik hier bij elk Trump topic dat de beste man naar de gevangenis gaat; weer niet he?
Er lopen nog wel een paar rechtszaken tegen hem. En de laatste was een civiele zaak, dus Trump moet dan 5 miljoen dokken en hoeft niet naar de gevangenis. En er zijn meer vrouwen die over hem hebben geklaagd, dus dat ongevraagde Pussy-grabben gaat waarschijnlijk nog gevolgen hebben.
Afwachten.
Dat proces van de bestorming van het Capitool moet nog komen.
Trump is een soort van Al Capone. Hij is crimineel. Iedereen met hersencellen weet het maar bewijs het maar. Bij de aantijgingen tegenover Trump sta ik niet raar te kijken. Je weet het, hij is zo. Hij liegt en bedriegt en mensen die hem geweldig vinden zijn een beetje zoals Trump is. Mensen die decennia geleden een vrouw verkracht hebben en er nu staalhard over liegen. Zo is het, niet anders.
@snapal | 11-05-23 | 19:54: Ja, en gisteren deed Trump uitspraken die volgens mij in dat Capitool-proces tegen hem kunnen gaan werken.
@Ndranghitiari | 11-05-23 | 19:55:
Op dit soort gebazel worden dictaturen gevestigd:
- Je ziet “zo” dat ze niet deugen. Bewijs is niet nodig.
- Hij is crimineel (want dat zie je zo, bewijs niet nodig).
- “Ik sta niet raar te kijken als…..” *volgt een niet onderbouwde beschuldiging*.
- Wie het er niet mee eens is, is dom.
Tot zover de niet onderbouwde, maar wel totaal geradicaliseerde kijk op het leven van Ndranghitiari.
Iedere aantijging bleek een Hoax, maar politiek gemotiveerde rechtzaak zijn niet vreemd in de USA.
@Après toi | 11-05-23 | 19:53: Hij gaat in hoger beroep. De rest van uw wishful thinking tegel heeft u vermoedelijk onder de paste knop.
@kroel | 11-05-23 | 20:02: Nee hoor, dat Muller-rapport betreffende ongeoorloofde politieke inmenging door de Russen, heeft verschillende relaties van Trump in de gevangenis doen belanden. Trump zelf niet, want een President is in de VS tijdens zijn ambtsperiode zo'n beetje onschendbaar.
@goedverstaander | 11-05-23 | 20:03: Trump gaat altijd in hoger beroep, meestal om tijd te rekken.
@Après toi | 11-05-23 | 20:05: Aha, vandaar dat Biden er nog steeds zit.
Gna. Tegel it and they will come....
@Après toi | 11-05-23 | 20:05:
Onzin, hij is niet in ambt. Trump was een bedreiging voor de heersende macht, zowel de voorverkiezingen bij de Republikeinen als de presidentsverkiezingen stuitte hij op tegenstand vanuit de politiek.
Ze willen niets liever dan hem uitschakelen en uit het FBI onderzoek is echter gebleken dat hij geen ongeoorloofde steun of band had met Poetin. Het is het bekende wensdenken van geradicaliseerd Nederland, afkorting ; d66.
Het is ook bizar: Poetin vreest Trump. Hij is is niet bang internationaal hard te spelen en is uiterst competitief namens de VS naar de grootmachten en dat zijn nog steeds Rusland en China.
Het lijkt mij niet vreemd gedacht dat een oorlog als nu in Oekraïne niet gebeurd was tijdens een regering Trump. De man is gewoon te onvoorspelbaar en dat is link voor de Russen. Bij Biden weten ze wat te verwachten, dat is slap geneuzel en wat wapens leveren.
Oekraïne doet het nu goed met het leger dankzij de door jou zo gehate Johnson en Trump. Deze mannen hebben na 2014 werk gemaakt van Oekraïne steunen met het leger moderniseren in tactiek en bevelsstructuur. De d66oiden in de wereld waren te druk met westerse defensies te slopen.
@Après toi | 11-05-23 | 20:05: 'The Mueller Report did not find any evidence of collusion.' Dat was de uitkomst, zelfs CNN berichtte hier schoorvoetend over.
@Nuuk | 11-05-23 | 20:29: Putin : geslepen KGB man, Trump : Amerikaans zakenman. Misschien geen goede maar dat doet er niet toe. Trump is juist niet onvoorspelbaar. Trump komt uit een keiharde zakenwereld waar a deal is a deal, en als je eenmaal een afspraak hebt gemaakt staat die afspraak gewoon, en daar lul je je niet meer uit. Putin weet dat van Trump, en weet dus ook dat hij afspraken met Trump moet nakomen, because Trump isn't fucking around. Dan maakt hij geen geintjes. Als IEMAND die madman in the Kremlin onder controle kan houden is het misschien Trump wel.
@Nuuk | 11-05-23 | 19:59: geweldig verwoord
Misschien niet de Prez die Murica wil.
Voorgaand en vervolgens is de voorstelling niet beter geweest of geworden.
Nee, dan zijn ze in de US veel beter af met de bejaarde en seniele Biden, die nog geen twee zinnen aan elkaar geregen krijgt zonder de indruk te wekken dat hij een beroerte heeft.
Maar eeh ... een land van 330 miljoen inwoners en deze twee geriatrische patiënten zijn het beste wat het land heeft als presidentskandidaten?
Het lijkt me dat ik u hier een plezier mee doe, ik vind het hilarisch.
www.youtube.com/watch?v=iz19y9a9bsQ
Het blijft een talentvolle clown.
Als het waar is dat hij die schrijfster heeft "aangerand" en je ziet wat een debiele feeks het is, dan heeft Trump tegen een belangrijke wet gezondigd, in ieder geval in overdrachtelijke zin: Don´t stick your dick in crazy.
Dat is een wet die alle mannen pas na de betreffende copulatie leren kennen.
Trump 2024 !
Maak vrede, geen oorlog.
70s vibes.
For cheap gas and cheap ammo vote Donald Trump for president 2024.
Het gaat niet om winnen of verliezen, het gaat er om een einde aan de oorlog te maken om nog meer dode slachtoffers te voorkomen.
Dat klinkt toch een stuk beter en fatsoenlijker dan de oorlogstaal die uit Den Haag en Brussel blijft klinken. Het blijft raar dat b.v. een Sjoerdsma met zijn oorlogstaal door de MSM toegejuicht blijft worden, waar Trump om werkelijk alles bekritiseerd wordt. Wondere wereld.
Inderdaad.
Als je voor de bühne maar de juiste woke menig hebt kun je voor de rest alles roepen. Althans, zo lijkt het.
Ja lijkt me een prijzenswaardig standpunt toch, watskeburt met de pacifistische ziel van weleer? Moet dan werkelijk alles ondergeschikt gemaakt worden aan de expansiedrift van de EU?
Newscaster John Johnson, ja ken ik nog van de tovenaarsopleiding, ik ging voor Watercaster.
And this is where I off hook.
Hey Trump, CNN verspreidde toch fake news? Wat doe je daar dan bij hun? Want je bent nu dan toch zelf fake news?
Het is wachten op Biden die op fox een open vraag gesprek aangaat.
"Hey Trump, CNN verspreidde toch fake news? Wat doe je daar dan bij hun?"
Hij weet dat hij ze aankan en neemt ze in de maling waar ze bij zitten.
Trump is razend populair onder troglodieten. Zijn denkwijze, manier van spreken het sluit allemaal perfect aan bij troglodieten. Het feit dat Trump er weer voor gaat om die gemummificeerde troglodieten te bedienen is goed nieuws voor kamp Democraten want ze hebben de mogelijkheid om de jeugd te winnen waar alleen stokoude veenlijken Trump stemmen.
Trump is ook erg populair onder Neanderthalers, het is een andere kleine etnische groep, maar toch.
Hahaha, ik moest even opzoeken wat een troglodiet was.
@De_fluitlokker | 11-05-23 | 19:26:
Je bent niet de enige.
Hallo Petertje Breedveld, u ook hier?
@SterF... | 11-05-23 | 19:29:
Ndranghitiari zelf ook, en hij is er trots op, dit is de tweede keer dat hij het woord gebruikt.
Soort Kapitein Haddock, die gebruikte Bashi-Bazouk en die dronk ook veel.
Iedereen weet dat stapelhokken met mensen erin nepgrotten zijn.
Sommige Fellaheen zitten er troglodisch warmpjes bij.
Wishful thinking. Je onderschat de populariteit van Trump enorm. Ik zou er ook niet op stemmen, maar u doet de Amerikaanse bevolking met uw comment tekort.
Blijft een lekker wijf die Demi Moore.
Nee.
Zou hij nou werkelijk denken, dat hij die tuinkabouter wel even kan temmen?
Denk het wel.
Ik werk in een links bolwerk en tijdens de presidentschap van Trump heb ik 4 jaar totale hysterie meegemaakt op mijn werk als het om Trump ging. Ik verheug me nu alweer op zijn herverkiezing. Heerlijk!!!!
Hahaha hier idem! En dan af en toe wat olie op vuur gooien. Alleen maar voor de reacties!
De verkiezingen zijn gestolen, hij kende de vrouw niet die hij heeft aangerand, de Amerikaanse olieproductie onder Biden bereikte een dieptepunt, Trump kon alle geheime documenten in een vloek en een zucht openbaar verklaren, de inflatie was de laatste 50 jaar nog nooit zo hoog als onder Biden, Trump heeft niet geprobeerd om hoge functionarissen onder druk te zetten om Republikeinse stemmen uit de hoge hoed te toveren, de bestorming van het Capitool was een feestelijke gebeurtenis, Mike Pence liep geen enkel moment gevaar en nog 38 leugens tijdens het interview.
Je moet wel een enorme proleet zijn om nog op deze man te willen stemmen.
U drukt toch een beste stempel op mijn persoon zonder mij te kennen. Mijn vote krijgt hij, een echte wel te verstaan.
@Het Noorden | 11-05-23 | 19:25: Dat je op hem stemt zegt genoeg.
Dat is een belediging voor hardwerkende arbeiders. Je moet een hersenloze troglodiet zijn om fan van Trump te zijn. Iemand die graag de aarsgaatjes van fascisten likt.
@Het Noorden | 11-05-23 | 19:25: Je bent een beetje dom en je hebt ook geen sjikkie die dat in de gaten heeft.
Jammer.
@Après toi | 11-05-23 | 19:26: Wel eens in de USA geweest? Ik mag het hopen, de wereld is toch echt anders.
@Het Noorden | 11-05-23 | 19:25: Kent U Dunning-Kruger?
www.youtube.com/watch?v=wvVPdyYeaQU
@snapal | 11-05-23 | 19:30: "Je bent een beetje dom en je hebt ook geen sjikkie die dat in de gaten heeft."
U was me voor, in andere bewoording.
@Frau_Ferkel | 11-05-23 | 19:42: Goede counter ook, zoals men altijd doet, zonder enkele inhoudelijke feiten. Uw grootste wapen is YT, bravo!
@Het Noorden | 11-05-23 | 19:33: Want als je een verkiezing met 8 miljoen stemmen verschil verliest, dan is de verkiezing 'gemanipuleerd'?
@Het Noorden | 11-05-23 | 19:50: Het is toch wel duidelijk dat Trump overal over liegt? En dat zijn niet al te snuggere volgers alles geloven wat deze zwendelaar zegt.
@Het Noorden | 11-05-23 | 19:50: "Uw grootste wapen is YT, bravo!"
U heeft het filmpje niet gezien.
"zonder enkele inhoudelijke feiten."
Neem mij niet serieus, ik probeer alleen maar Bonkers te imiteren.
@Après toi | 11-05-23 | 19:51: "Want als je een verkiezing met 8 miljoen stemmen verschil verliest, dan is de verkiezing 'gemanipuleerd'?"
Uiteraard. Of beschuldigd U Trump van een leugen?
@Après toi | 11-05-23 | 19:51: Die 8 is een 7, maar nog steeds een verschil natuurlijk. U hoort mij niks zeggen over gerommel met stemmen. Ik geef alleen aan dat 47% van Amerika als dom wordt weggezet. U hoort mij niks zeggen over Biden.
@Het Noorden | 11-05-23 | 20:04: Trump beweerde gisteren weer dat de verkiezingen op grote schaal waren gemanipuleerd. Daar is geen enkel bewijs van, alle rechtszaken werden door Trump en zijn aanhangers verloren. Zelfs zijn naaste medewerkers geloofden niet in verkiezingsfraude, net als de journalisten van Fox News. En toch blijft Trump volhouden dat de verkiezingen zijn gestolen. Dan ben je -Trump dus- toch niet goed bij je hoofd?
@Après toi | 11-05-23 | 20:08: Elke politicus liegt wanneer het uitkomt. Rutte tijdens de verkiezingen, Biden en ja ook Trump. Dat hoort er bij blijkbaar, van links tot rechts heb je mensen die het geloven. De tegenstander wegzetten als dom is gewoon altijd de verkeerde weg. Ik leef in de USA en zie de verschillen. Niet aan mij om te oordelen ik geef alleen Trump mijn stem, net als velen anderen. U hebt mij geen slecht woord over Biden horen zeggen.
@Het Noorden | 11-05-23 | 20:15: "en ja ook Trump"
Lol. Trump: Trump’s false or misleading claims total 30,573 over 4 years.
www.washingtonpost.com/politics/2021/...
en.wikipedia.org/wiki/Veracity_of_sta...
www.independent.co.uk/news/world/amer...
Daar kan zelfs Onkel Adolf wat van leren.
Mijn dank is oneindig Joris.
NIET gedegradeerd tot zwitsal, het maakt mijn dag goed.
Kom je uit de kerker van Joris? Nadat ik uit de kerker van Joris kwam heb ik 2 of 3 weken een Zwitsal gehad. Dat is geen kritiek, Joris heeft altijd gelijk.
@De_fluitlokker | 11-05-23 | 19:30: "Dat is geen kritiek, Joris heeft altijd gelijk."
Wat betreft de zwitsal: dat ziet mijn advocaat anders. Hij werkt aan een zaak vanwege graverende psychische schade.
@De_fluitlokker | 11-05-23 | 19:30: Had een ban van 18 dagen en inderdaad, Joris heeft altijd gelijk.
@snapal | 11-05-23 | 19:47: Leiden in last!
@snapal | 11-05-23 | 19:47: "Had een ban van 18 dagen en inderdaad, Joris heeft altijd gelijk."
Ook hier discriminatie. Ik zat 37 dagen in de kelder, en had een maand een zwitsal.
Alleen, omdat Joris een liefhebber van katten is. En ik niet.
Trump zegt dat hij de oorlog in 24 uur kan stoppen.
Geef hem 24 uur, lukt het niet, nooit meer terugkomen.
Stel je voor dat het hem lukt.
@entredeuxverres | 11-05-23 | 19:32: "Smerige racistische Poetin lover, heb je verder nog vragen?"
Ik maak mij zorgen om U.
Volgens mij bedoelde entredeuxverres het ironisch.
@Mr_Natural | 11-05-23 | 19:48: "Volgens mij bedoelde entredeuxverres het ironisch."
Neen. Hij is sinds kort incoherent en agressief. Ik maak mij oprecht zorgen.
Trump zet alle hulp aan Kyiv stop en stuurt een berichtje naar zijn idool Putler waarin hij hem veel succes wenst. Dan moet Zelensky om vrede smeken en is de oorlog (tijdelijk) over. Gaat niet binnen 24 lukken, maar wel sneller dan het huidige plan.
@Frau_Ferkel | 11-05-23 | 20:07:
Zij. En ik maak me ook zorgen, de pauzes tussen de twee glazen lijken steeds korter te worden.
@dezakloper | 11-05-23 | 21:57: Tjah, het huidige plan is net zo lang geld aan die oorlog blijven verdienen tot elke Oekraïense man tussen de 16 en 60 dood is. Dat gaat inderdaad nog even duren, maar ze zijn goed onderweg.
Een groot voordeel van die ouwe gekken: over twee jaar zijn ze allemaal dood
Echt niet. Die lui hebben bijna allemaal de neiging dik in de negentig te worden.
@Willibald von Klúúúk | 11-05-23 | 19:33:
Weinig stress, geen financiële zorgen en goed eten.
Schandalig dat er Uberhaupt nog aandacht wordt geschonken aan die sukkel.
Hij liegt en bedriegt altijd en iedereen.
Je bent politicus of je bent het niet.
@Het Noorden | 11-05-23 | 19:19:
Tuurlijk, zelf ben ik niet in staat om in deze complexe situatie een deskundig oordeel te geven.
Volgens mij bedoelde Het Noorden het ironisch.
@Mr_Natural | 11-05-23 | 19:45: Nee, echt niet, het jong dweept met die Donald T, ramp.
Niks ironie, domheid is het, een poging om zijn idool te verdedigen
Wat een niveau: "Ik zou haar nooit aanranden, want ze is mijn type niet. U ook niet trouwens."
Vervolgens ziet hij het slachtoffer aan voor zijn ex-vrouw (die dus ooit wel zijn type was) op een foto.
Complete debiel. Op naar de volgende zaak.
Trump omringde zich toen met playmates en zo, dat mens was toen al in de 50.
Kun jij aan een foto zien wat voor 'type' iemand is? Of ze een Karen is? Of ze intelligent is? Of ze veel of weinig seks wil?
Wow! Goed man.
@Aristotalloss | 11-05-23 | 19:15: Opletten: Trump verwarde het slachtoffer met zijn eigen ex-vrouw. Die waarschijnlijk ooit zijn type was, want daar is mij mee getrouwd geweest.
@Après toi | 11-05-23 | 19:22:
Dat is mij ook zo vaak overkomen.
U denkt dat hij zijn vrouw zou aanranden?
@Après toi | 11-05-23 | 19:22: Apres toi. petje af voor jou, lees je graag, je bent scherp, to the point, goed ingelicht en heb je nog niet kunnen betrappen op een onwaarheid.
@snapal | 11-05-23 | 19:39: Dit was sarcastisch bedoeld? Toch?
'Ik zou haar nooit aanranden, want ik raak vrouwen niet tegen hun wil aan' was het enige juiste geweest om te zeggen.
Dat hij een smeerpijp is wisten we al, of hij echt iemand aangerand of erger nog verkracht heeft, weet ik niet.
@letopuwzaak | 11-05-23 | 19:46: Er zijn in de VS inmiddels 20 vrouwen met dergelijke klachten over Trump, dus er zal wel een kern van waarheid inzitten.
@Mr_Natural | 11-05-23 | 19:26: Je moet ook niet 28 keer trouwen.
@Zalwelweer | 11-05-23 | 19:45: NEE, niks sarcastisch, niks ironie, niks cynisch.
100% mijn mening.
@snapal | 11-05-23 | 20:00:
Tip: zorg wel dat je aan Kuifje's goede kant blijft. Voor je het weet heb je een Godwin aan je broek hangen.
@Après toi | 11-05-23 | 19:50:
Zou me niet verbazen. Ik zou niet graag met hem alleen in een kamer staan. Maar misschien ben ik niet zijn type.
@MickeyGouda | 11-05-23 | 20:07:
Kreeg jij een Godwin van iemand?
@snapal | 11-05-23 | 20:00: LOL
Atypische antipsychotica, ook wel antipsychotische middelen genoemd, regelen in de hersenen de hoeveelheid dopamine en serotonine, natuurlijk voorkomende stoffen. Hierdoor nemen wanen, hallucinaties en hevige onrust af. Voorbeelden zijn cariprazine, clozapine, olanzapine, quetiapine, risperidon en sulpiride.
Graag gedaan, geen dank.
Trump for God!
Nee, oké. Da's blasfemie.
Maar ik kan niet wachten tot hij Poetin weer een echte veeg uit de pan kan geven.
MAGA!
Ze doet me denken aan dat meiske dat toen de Russische ambassadeur interviewde.
Exoneration, daar zal Nu punt nl niet blij mee zijn.
Amerika…..
Het land van onbegrensde onmogelijkheden.
Yes! Let’s go Trump!
Trump 2024! *bier en nootjes klaarzet*
Laat hem maar praatjes hebben.
Tot BIden weer korte metten met hem maakt.
Dan zal er wel een pandemie moeten uitbreken.
Wordt er weer massaal zonder ID gestemd dan?
Die Trump is een compleet gestoorde criminele verrader, hoe iemand hem kan blijven verdedigen ontgaat mij volledig.
Maar lache is ie wel
Juíst daarom! Hij gedijt bij uw haat.
REAGEER OOK