LIVE. The Golden Lion is gevallen
She said "Give up your guns and face the law"
FOX News
Voor het eerst in de Amerikaanse geschiedenis mag ook een oud-president helemaal niks meer. Trump is aangeboden de procedure in stilte per videoverbinding te ondergaan, maar koos ervoor, zoals the Golden Lion dat betaamt, voor het oog van de camera in het harnas voor uw zonden te sterven.
Social
Maar wel de leukste
Reaguursels
InloggenPrima start van de campagne. Hele lichte zaak om mee te beginnen en prima als bliksemafleider van andere zaken. Z'n aanhang staat weer als een blok achter hem.
Hij zal dit succesvol uitventen als doorzichtige hetze tegen hem, met een hebberig hoertje als inzet.
Ik denk dat je gelijk hebt, Z.H.
twitter.com/MaryLTrump/status/1643039...
Mary L Trump over Donald J Trump.
Ik zwijg echt voor een paar ton!.
Dit is echt totaal geschift! #teamtrump
Effe serieus, Trump heeft een hoertje geneuqt er probeerde het te verdoezelen. Maar die Clinton met zijn stagiair. Hij heeft gelogen onder ede maar is er mee weggekomen...
Clinton heeft een schikking getroffen. Hij moest toegeven dat hij had gelogen.
@Après toi | 05-04-23 | 00:13:
Trump heeft de wet overtreden. Hij staat niet terecht voor liegen over een affaire.
Als Trump moet getuigen in zijn eigen zaak wordt het lachen. Hij moet kiezen tussen meineed of "the fifth" pleiten. Iets waarvan hij zelf zegt dat alleen criminelen dat doen.
@Schout-bij-Nacht-J | 05-04-23 | 00:43: Was wel meineed.
Morgen gratis bier!
U werkt bij de nos?
Feestje voor de Trumphaters in de media. Marieke de Vries van de NOS komt er voor uit haar hol. Tom van 't Einde van EenVandaag is ook helemaal in zijn demoniseerstandje, wat een hators! Ik stem toch op Trump al was het alleen maar daarvoor. Koelkastje volgestouwd met halve liters lekker koud bier a.s. november.
bananenrepubliek
Goed de analyse is vooral twijfel of we het hebben over wetsovertredingen of misdaden van Trump.
Er bestaat geen twijfel over dat Trump de wet heeft overtreden en ook geen twijfel dat hij een schuinsmarcheerder is, dat laatste is natuurlijk niet strafbaar.
De angst zit hem erin dat er wellicht genoeg redelijke twijfel is om de zaak te seponeren. De grote vraag is eigenlijk welk bewijs heeft de openbare aanklager eigenlijk wat we nog niet weten? Is er meer?
Als Trump wordt vrijgesproken of veroordeeld op lichtere overtredingen heeft dat een effect op de andere onderzoeken inzake verkiezingsfraude, opruiing en verdonkeremanen van staatsgeheimen?
dit gaat niet over de inhoud maar alleen maar 'op de man', Trump moet hangen, stuk, mond deaud en denk zelfs dat als dit niet helpt wie weet zwaarder geschut..
@klaverboerdenham | 04-04-23 | 23:01: Als hij gechanteerd werd en zwijggeld uit de partijkas heeft betaald dan is hij toch gewoon schuldig hoor. De partijkas is daar niet voor bedoeld.
@Sinterbikske | 04-04-23 | 23:07: Bij Trump vloeien de geldstromen nogal onoverzichtelijk.
@klaverboerdenham | 04-04-23 | 23:01:
Er bestaat geen twijfel over het feit dat Trump de wet heeft overtreden. Er bestaat geen twijfel over het feit dat Trump is vreemdgegaan.
Wat verschillende mensen in twijfel trekken is of we het hier hebben over misdaden of wetsovertredingen.
Het verschil tussen minimale boetes en of celstraf of zware boetes en celstraf. Daar bestaat twijfel over omdat de openbare aanklager zich niet gedwongen voelde om al het bewijs te overleggen op dit punt.
Vooral het verhaal rondom David Pecker is sterk. Dus ik zou het maar niet zo simpel wegwijven.
Dit is trouwens de minste van zijn problemen.
@Après toi | 04-04-23 | 23:10: 200 miljoen voor de Antillen, just saying. Het verdient allemaal geen schoonheidsprijs, en zou ook niet moeten kunnen. Ben wel klaar met die corrupte figuren in de politiek.
@Sinterbikske | 04-04-23 | 23:22: Bij Trump mengt privé met politiek. Dat is kwalijker.
Mooie koppen alweer in de tabloids. Het staat weer vol met Trump. De media gaan smullen en hoge cijfers halen. Deze zijn dan ook leuk. De woke kant van het verhaal. Trump de cel in, deze types er uit. Daily Mail alert:
REVEALED: Terrifying rap sheets of the ten worst NYC criminals who were REPEATEDLY released by Manhattan DA Bragg as he focused on Trump indictment
Alvin Bragg has been criticized for his soft-on-crime policies that let many career criminals back out on the streets to terrorize New Yorkers
His team has arrested former President Donald Trump in Manhattan today
Despite spending months going after Trump, Bragg's team has failed to take down some of NYC's worst repeat offenders, including several with 100+ arrests
www.dailymail.co.uk/news/article-1193...
Dit is dan wel weer een kwaliteitskrant waaruit je citeert :-)
Heeft u die 16 pagina’s tellende aanklacht van die Bragg al gelezen? Trump gaat echt de cel niet in.
@Miss_Pinky | 04-04-23 | 22:54: nee dat denk ik ook niet. Maar meer ‘trail by media’ is het devies. En deze criminelen worden daar gematst. Overigens vermoed ik niet dat dezelfde woke regels voor de zaak van Trump gaan gelden.
@P-unit | 04-04-23 | 22:59: Ik heb vrienden in Amerika en ze zeggen zelf ook dat de politiek daar knettergek is, net zoals hier. Het levert soms hilarische gesprekken op. Soms denk ik dat wij zowel hier als daar naar een Hollywoodfilm zitten te kijken. En dat iedereen gewoon acteurs zijn.
I did not have a sexual relation with that woman…
Precies, en onder ede.
BREAKING: 9th Circuit orders Stormy Daniels to pay Trump $121K+ in attorney fees
Dit komt bovenop de 300k die ze Trump al moest betalen. Ze moet weer aan de bak.
Interesseert me geen reet, mag dat ook? Wat me wel opvalt is dat alles uit de kast wordt om deze man te pakken. Evenals destijds enkel hele ongunstige foto's werden geplaatst in de media. Dat is bewust, althans die conclusie trek ik dan..
De ophef is over de top, maar die foto’s, hij is echt zo lelijk.
Na het zien van het 8 uur journaal weet ik nog steeds niet waar hij van wordt verdacht. Erg crimineel dat begreep ik wel, en 'allemaal dingen' maar verder bleef volstrekt onduidelijk waar hij van verdacht werd.
Toch merkwaardig dat de aanklager er nu mee komt en niet in 2016 toen het ook al bekend was. 7 Jaar later.
En het verhaaltje van de aanklager zojuist was echt een heel zwak lulverhaaltje.
Wel fijn voor Mark dat morgen alles over "Orange man bad" gaat.
Die ging naar New York, met ogen open het vuurpeloton tegemoet.
Zou hij morgen nog steeds auw in zijn buikje hebben of durft hij ditmaal wel de verkiezingsnederlaag te verantwoorden?
Het vuurpeloton? Je bedoelt de vele camera's? Trump is mediageil, een dramaqueen. Waarom zou je dat in vredesnaam willen vergelijken met een vuurpeloton?
Vooral lekker voor sleepy Joe Biden. Die kan even fijn voor een weekje recupereren in the basement. Niemand heeft het over de financiële situatie van zijn familie. Of over de Twitter files. De economie. En noem maar op. De grote Trump show. De spotlight op de oranje man. Dat werkte de laatste keer.
Oh ja hoor. Alsof mensen betaald moeten worden om te zien dat Trump een blaaskaak is die dingen liever met een grote bek dan met een wetboek oplost
Geef Soros maar weer de schuld.
@Shoarmamasutra | 04-04-23 | 22:22: De rechter heeft hem gewaarschuwd zich gedeisd te houden met uitspraken over deze zaak.
Gaat ie dus écht niet doen.
@ChalinaRosa | 04-04-23 | 22:30: En dat is dus weer heel dom.
Lock him up!
Uiteindelijk gaat het nog geen eens perse over Trump. Dit is wat er gebeurt als je van buiten het kartel, the swamp, het hoogste ambt weet te bemachtigen in de USA. De laatste zes jaar zijn een waarschuwing. Dit is wat je gaat overkomen als je niet naar onze pijpen danst. De USA is rap berg afwaarts gegaan. En nu onder Biden is de hoogste versnelling ingezet. Ik heb lang gespeculeerd of de USA zijn eigen variate op facisme en een totalitaire regime zou ontwikkelen. Het antwoord is nu duidelijk ja. Stap voor stap worden alle lagen van de samenleving onder controle gebracht en elk ander geluid gesmoord. Het noemt zich Democraten. Maar is net zo democratisch als de DDR. We mogen ons hier in Europa zorgen gaan maken over onze neefjes en nichtjes aan de andere kant van de plas. Het is daar echt mis. Trump is slechts een symptoom.
Kijk even dichter bij huis…hier in Europa gaat het ook in sneltreinvaart richting de rand van de afgrond.
Elk ander geluid gesmoord? Kijk je wel eens Amerikaanse tv? Lees je wel eens Amerikaanse kranten? Vermoed van niet.
@Après toi | 04-04-23 | 22:17: Oja jij weer. Misschien mijn reacties op je tegels eens terug lezen. Of kijk jij alleen fox. Vermoed van niet. Als je net als de rest van die treurige reacties gaat plaatsen ga je ook onder de blok. Ook is het nu voor mij duidelijk dat je niet een persoon bent aangezien we meerdere reacties op elkaar hebben gehad de laatste weken. Waar ik je regelmatig schaakmat zet met feiten. En je dat blijkbaar nu niet door hebt. Dag troll.
@P-unit | 04-04-23 | 22:20: Ik geloof gewoon niet zo in die complotten die jij schetst. Waarschijnlijk ben ik daar toch iets te nuchter voor.
Biden is wel zo zichtbaar dement en incompetent, de vraag is, wie zit er nu echt achter het roer?
Ik vrees dat President Dwight D. Eisenhower's waarschuwing over het Militair-industrieel complex (ook veiligheidsdiensten) nog het meest waar is geworden.
www.youtube.com/watch?v=SEGpTu8sVKI
Beetje hoe de Pretoriaanse Garde in Rome uiteindelijk de baas werd.
@P-unit | 04-04-23 | 22:20: Dat was tijdens de Kuifje periode al zo klaar als een klontje, hij is geen persoon maar een collectief, wie wat waarom daar achter zit is me nog niet helemaal duidelijk trouwens.
@zwellevertje | 04-04-23 | 22:48: In dienst van het WEF, betaald door Soros en gesteund door Gates.
@Abject | 04-04-23 | 22:29: facisme betekent letterlijk verbinden. en dat is wat we nu zien. het gaat u nog veel verder dan waar Eisenhower voor waarschuwde. Het is in alle lagen van de maatschappij geïnfiltreerd via woke, lhbtg en blm. Via de democraten. In de corporaties en de pers, de universiteiten en de scholen. in de ambtenarij. De rechtspraak. Precies zoals in weimar Duitsland. De ideologie verbind op alle posities tot een doel. Het is Amerikaans facisme, voor mij duikt het nu echt voor het eerst op deze schaal op. Het is anders dan het facisme van voorheen, wat inderdaad vooral het militair industriële complex is. Maar nu gaat het dieper, en verder.
@P-unit | 04-04-23 | 23:10: Ah joh, overdrijf niet zo.
@zwellevertje | 04-04-23 | 22:48: of het nu over fanatieke Jopers zijn, vvd'66 mind control of een sinister EU ha ha 'Soros" clubje, ik gooi ze onder block als er jij bakken en scheldpartijen komen. geen tijd voor dat soort onzin. Discussie, ideeën of theorien altijd welkom al ben ik het er niet mee eens. Als je je niet kan gedragen laat men zich zo in de zielige eenzijdige kaarten kijken. Trieste rukkers met een beperkte blik. intellectueel impotent. Block!
@P-unit | 04-04-23 | 23:22: Dat zal ze leren....!
"A Class E felony charge is considered more serious than a misdemeanor charge, and as such carries a potentially longer jail sentence. While a Class A misdemeanor in New York carries a sentence of up to 364 days, a Class E felony can result in a sentence of between one year and five years."
34 Class E felonies. En dat zijn de minste problemen van Trump. Dan heb je nog Opruiing January 6, Verkiezingsfraude Georgia, en het verdonkeremanen van staatsgeheimen.
Aanklachten zeggen helemaal niks. Leuk dat je ermee komt, zolang er geen uitspraak is gedaan is het niks.
Gevangnis is out of the question.
Wordt door elke " kenner " van het rechtssysteem in de VS bevestigd.
Als hij veroordeeld word voor het verdonkeremanen van die documenten isBiden de volgende, ook bij hem waren documenten gevonden. Probleem van veel van die aanklachten is dat het wel erg veel precedenten schaalt om kartel politici te vervolgen, want waarom Trump wel en Hilary niet. Gevalletje “be careful where you wish for”. Nu is new-York een extreem Woke democratische bolwerk, maar een Alabama zou ook wel eens deze dingen gaan gebruiken tegen Democraten. Zou eigenlijk wel eens tijd worden, want Biden en Hilary zijn net zo erg als trump. Als je tenminste door de haat heen kan kijken de
Die schijnbaar er bij hoort al naar gelang aan welke kant van het politieke spectrum je hoort.
Als er een aanklacht mogelijk was voor 'Opruiing January 6, Verkiezingsfraude Georgia, en het verdonkeremanen van staatsgeheimen.' dan waren die allang ingediend bij de/een rechtbank.
@ReyNemaattori | 04-04-23 | 23:10: Sommige aanklachten moeten erg goed worden voorbereid, en dat kost tijd. Georgia en 6 januari lopen nog.
@Snap_het_ook_niet | 04-04-23 | 22:49:
Mike Pence ook. Het verschil zit hem er in dat Trump ze niet per ongeluk had laten slingeren wat natuurlijk heel dom van Pence en Biden was maar dat hij ze opzettelijk liep te verdonkeremanen.
Dat is een gigantisch verschil. Het toont namelijk opzet aan.
Een verjaarde overtreding behandelen als staatsmisdrijf, terwijl de staat deze eerder al weigerde te vervolgen. In een district waar het verdedigen van een Republikein je carrière kost (Dershowitz). En dat een half jaar voor de verkiezingen.
De definitie van een bananenrepubliek.
Hoezo? Michael Cohen heeft ervoor in de gevangenis gezeten, maar de opdrachtgever zou vrijuit moeten gaan? Beetje onterecht, lijkt me.
Goh.
Naast Stormy in een glas water is er nu ook #woman2
The plot thickens.
Heb sinds de film "Kill her goats" (aanrader!) zo'n goed plot niet meer gezien.
Ik hoop van harte dat Trump wederom de verkiezingen gaat winnen.
Al is het maar voor de wereldvrede
Alsjeblief die flapdrol. Ik hoef zowel hem als Biden niet
@RickTheDick | 04-04-23 | 22:03:
Yep, als Trump nog president was geweest, zou er geen oorlog in Oekraïne meer zijn geweest. Oekraïne zou dan volledig Russisch zijn. Wel goed voor de vrede, dat wel.
@* Il Principe * | 04-04-23 | 22:12: Bull.
@ChalinaRosa | 04-04-23 | 22:36:
Geen Bull, Trump weigerde Oekraïne wapens te leveren, reden voor zijn eerste impeachment. en.wikipedia.org/wiki/Trump%E2%80%93U...
De anti-Trumpers zijn aan het feestvieren hier?
Dat we van dit alles mogen leren.
No mercy. Ze blijven haten, wat je ook doet.
En een democratische president die in de oval office zijn sigaar in de flamoes van een stagiaire stopte gaat vrijuit. Ja hoor.
Welke wet overtrad hij precies?
@BobDobalina | 04-04-23 | 21:52: Geen, maar links ging wel totaal apeshit op 'Grab'em by the pussy' terwijl Trump toen geeneens president was.
@BobDobalina | 04-04-23 | 21:52: Misschien iets met "misbruik van een machtspositie" of vind jij het normaal dat je je als getrouwde president door een stagiaire laat pijpen?
@zwellevertje | 04-04-23 | 22:03: Wel als het Trump was geweest schat ik zo.
@BobDobalina | 04-04-23 | 21:52:
Liegen onder ede
Het gaat niet om de sex. Het gaat er om dat het zwijggeld campagnedonaties waren in een fiscaal vriendelijl regime. En dat het in de boeken weggemoffeld is.
Mocht hij veroordeeld worden krijgt hij dan Toss the Salad man als celmaatje?
Judge Dredd als rechter. Zal ie geen last hebben om een flinke salad te tossen.
Trump is een idioot, zoals er zo veel zijn. Een soort Willem Engel, maar dan met meer geld en een nog slechter kapsel. Maar, dat is niet het zorgelijke.
Wat zorgwekkend is, zijn al die no-brainers die achter dit soort figuren aanlopen. Ook in deze panelen aanwezig.
White trash, heet dat in de VS. De trailerparken zitten er vol mee. Veel bier drinken, vaak barbecueën en schieten op alles wat beweegt.
@ikworstelengadouchen | 04-04-23 | 21:51: Quod erat demonstrandum.
Het is niet zozeer dat velen in deze panelen achter Trump aanlopen, maar meer reageren op jullie hypocriete houding wanneer het Trump betreft.
@Après-toi
Ik hou van een biertje, barbecuen, en wild. Ben ik nou een klootzak?
@Flapster | 04-04-23 | 22:16: Op wie ga je stemmen?
Willem Engel had ook precies eenzelfde probleem: die had donaties gebruikt om een stuk land in Spanje te betalen. Al dan niet als voorschieten.
Trump gebruikt campagnegeld om vrouwen stil te houden. Beiden gaan full calimero.
@Shoarmamasutra | 04-04-23 | 22:19: Ja, het ligt nooit aan hen.
Go Trump!
Graag gedaan.
@ChalinaRosa | 04-04-23 | 22:37: Inderdaad liever iemand die Putin tegenspel biedt.
@Aprés toi
Dat gaat je ten eerste niets aan. En ten tweede, wie ben je om dat aan mij te vragen? Je durft nogal.
@Flapster | 04-04-23 | 22:45: Ik moet meer informatie hebben voordat ik een oordeel kan vellen.
Kom daar maar eens om. Meeste trumpstemmers krijgen m niet eens omhoog.
@BobDobalina | 04-04-23 | 21:48: de meeste agenten die ik momenteel zie in de USA nieuwsflitsen hebben m al jaren niet gezien
En nu heeft Rutte ineens buikpijn en kokhalsneigingen
Dat doen ze in de VS goed: niemand staat er boven de wet, ook ex-Presidenten niet.
De VS is nu eenmaal geen bananenrepubliek.
@RandyBiel | 04-04-23 | 21:40: Ja, maar dat snapt blijkbaar niet iedereen.
@RandyBiel | 04-04-23 | 21:40: dat was het wel bijna even een tijdje terug
@RandyBiel | 04-04-23 | 21:40: maar je mag wel je dochter en schoonzoon een baantje geven als vorige president
@Shoarmamasutra | 04-04-23 | 22:08: Jared heeft flink gecasht dankzij z'n schoonvader.
TRUMP 2024
En dan winnen! Heerlijk om dan weer 4 jaar die verongelijkte gezichtjes te mogen aanschouwen...
Yes! Go!
34 aanklachten in de hoop dat er een blijft hangen onder het motto " waar rook is, is vuur". Denk dat Bidden zichzelf hiermee geen plezier gaat doen.
Biden bemoeit zich niet met rechtszaken.
Bidden werkt niet. Bid maar eens een deur open.
Trump 2024, met Ye als running mate. Genieten!
Ye wordt onderschat. Zegt veel nuttige dingen hij uit zich alleen wat onconventioneel en meer als kunstenaar dan als politicus
@jeweettochniet | 04-04-23 | 21:29:
Klopt, Jodenhaat is eigenlijk heel kunstzinnig.
Ze doen dus een “Richard de mos”. Net zo lang laten hangen en rekken zodat campagne voeren lastig word. En een “Wilders” erg veel aanklachten om te hopen dat er wat blijft plakken, maar het is in het zeer democratische partij georiënteerde new-york en daar zit de haat diep, dus hij word wel veroordeeld door de jury. Ook al heb je kans dat Unamiem veroordelen voor alles lastig wordt, dus grote kans dat het in de jury kamer op een akkoordje wordt gegooid voor schuldig voor de minst erge aanklachten.
De Mos is een oplichter en een sjoemelaar. Die joviale houding van hem -ik ben ook maar een gewone jongen- is gespeeld, maar nogal wat eenvoudige mensen trappen in dat toneelstuk.
@Après toi | 04-04-23 | 21:30: Je bent in de war met Rutte.
@Duwbak_Linda | 04-04-23 | 21:34: Rutte ruilt geen nachtvergunningen tegen gratis laminaat in zijn woonkamer.
@Après toi | 04-04-23 | 21:36: Is dat bewezen? (heb echt geen idee)
@Duwbak_Linda | 04-04-23 | 21:38: Dat staat in de aanklacht. Was maar 6 duizend euro, maar is toch een beetje gek voor een wethouder.
@Après toi | 04-04-23 | 21:41: hahaahaha. Deze wist ik nog niet. Laminaat ook, wat een prutser. Kun je waarschijnlijk wat moois kiezen, gaat-ie voor laminaat. Alleen daarom al mag minimaal een paar jaar zitten.
@BobDobalina | 04-04-23 | 21:46: Ja kunt beter lobbyist worden.
@BobDobalina | 04-04-23 | 21:46: D'r zitten veel Turken in laminaat, opvallend genoeg. En die hebben dan ook weer horecagelegenheden. Dat schept een band.
@Après toi | 04-04-23 | 21:30: Afgehaakte VVD’ers simpel noemen, je moet maar durven. Maar het is geen sekte toch? Welke straf staat er eigenlijk op uitstappen?
@Sinterbikske | 04-04-23 | 22:13: Geen straf. Je mag stemmen op wie je wilt.
Ik hoop oprecht dat links Amerika heeft behaald waar ze op hoopten, want ze hebben hiermee een dieptepunt en precedent geschapen die ze mach 3 recht terug in hun gezicht kunnen verwachten. Het maakt het er allemaal niet eenvoudiger op, polariseert alleen maar en in is een aanjager in de aversie tegen links, niet alleen in de VS. Goeiekope trickshots leveren vaak averechts resultaat op, en ik hoop oprecht dat resultaat heel veel schade gaat doen richting de linkse boodschap. Flowerpower is over, oprotten met die linkse meuk!
Dat je je als land zo voor lul zet, ongelofelijk.
Dat kun je Trump aanrekenen.
Helemaal van het padje af.
@Après toi | 04-04-23 | 21:37: Dit is niets anders dan politieke wraak en proberen een tweede run van Trump te voorkomen. Dit kan je 100% de democraten aanrekenen.
@Rechts door zee | 04-04-23 | 21:50: Er lopen tig aanklachten tegen Trump, dat heeft hij echt helemaal aan zichzelf te danken .
@Après toi | 04-04-23 | 21:56: Heb je de aanklachten ook gelezen? Als je dat hebt gedaan zie je dat het in het niets staat bij wat andere presidenten (inclusief Biden) hebben gedaan waarvoor ze niet zijn aangeklaagd. Dit is 100% politiek.
@Rechts door zee | 04-04-23 | 22:21: Heeft Biden ook opgeroepen tot een bestorming van het Parlement? Of een locale bestuurder gevraagd om met stemmen te sjoemelen?
Tweesnijdend zwaard. Of medaille met twee kanten. Elke extra aandacht voor Trump is slecht, maar vrijuit gaan geeft ook het verkeerde signaal. Beetje als bij Baudet, totaal negeren of bestrijden? Weet niet wat het beste is.
Bestrijden met een zwaard... je wilt een verschil over een boekhoudkundige boeking met een zwaard bestrijden? man man man, open je ogen voor de publieke politieke tribunaal
@klaverboerdenham | 04-04-23 | 21:29: Een onafhankelijke Officier van justitie klaagt hem aan.
@Après toi | 04-04-23 | 21:31: Tuurlijk joh.
@Après toi | 04-04-23 | 21:31: De enige reden dat Bragg tot DA is gekozen is omdat hij beloofde Trump aan te klagen. Onafhankelijk my ass.
Gewoon dom om hem voor zoiets klein aan te klagen, en dat terwijl iemand hier schreef dat ze al sinds 2018 alles uit de kast trekken om maar iets te vinden om hem op te pakken, beetje triest, dit gebeuren, zeker gezien het feit dat Trump nou ook weer niet zo geniaal of gehaaid is als het aankomt op het verbergen van z'n eigen stommiteiten.
Baudet is dan een gekkertje, maar gelukkig zonder macht. Maar zo’n Alexandra van Huffelen bijvoorbeeld, die tegen de wens van de tweede kamer instemde met het EU-ID, want vind jij daar nou van? Ben echt benieuwd naar je antwoord.
@zwellevertje | 04-04-23 | 21:57: In 2016 was het van die Stormy al bekend. En er dan 7 jaar later mee aankomen, merkwaardig.
Hup Trumpy! 2024 weer president!
Grab him by the pussy ...
Kan iemand even tegen Ome Doon zeggen dat hij echt, ja écht de grootste heeft? Kunnen wij weer rustig slapen.
Maatje spaghetti
Sorry, had hier net eerder gequot:
President Trump wouldn't touch you with a 10ft pole.
Stormy: True. He used a 3 inch one.
twitter.com/StormyDaniels/status/1640...
Barbertje moet hangen, dan gaat in ieder geval de aandacht even van de ras dementerende Biden en zijn blunders. Mocht het ook nog tot een veroordeling leiden of mocht het desondanks een beetje blijven plakken aan Trump, dan is het zelfs een 'win win'. De democraten aan beide zijden van de oceaan zijn zo rot als een mispel
NYT:
"The former president was charged with 34 felonies and pleaded not guilty before State Supreme Court Justice Juan M. Merchan."
Heeft hij het 34 keer met haar gedaan?
Op Newsmax wordt momenteel gespeculeerd over het feit dat het smeergeld in meerdere tranches beschikbaar is gesteld. Zo komt men tot meerdere felonies die allemaal stuk voor stuk 'beyond a reasonable doubt' bewezen moeten worden...
Succes....
@Mr_Natural | 04-04-23 | 21:16:
Stormy was niet onder de indruk:
twitter.com/StormyDaniels/status/1640...
President Trump wouldn't touch you with a 10ft pole.
Stormy: True. He used a 3 inch one.
Schandalig hoe iemand een liedje zo kan vernaggelen.
Donald Trump zingt "I fought the law, and the law won."
youtu.be/d_GZB4WO7Ko
Deden The Dead Kennedys het toch beter.
youtu.be/g1SwIFMLl2k
In de VS hebben ze onafhankelijke rechtspraak, kom daar in Rusland maar eens voor.
Poetin arresteert mensen wiens kinderen een tekening over de oorlog maken en stopt ze in een strafkamp en plaatst het kind in een tehuis.
Trump heeft zijn zwijggeld verkeerd afgeboekt, begrijp ik. Wat gewoon wettelijk niet mag.
@Après toi | 04-04-23 | 21:39: Het is hilarisch hoe je blijft zeggen dat dit onafhankelijk is. Verdiep je even in de aanklager.
@Rechts door zee | 04-04-23 | 21:54: Democratisch gekozen toch? Wat is daar mis mee.
@Après toi | 04-04-23 | 22:00: Die man zit vuistdiep in de democratische partij. Volgens mij is hij zelfs aangesteld op de belofte dat hij Trump zal aanklagen.
@Rechts door zee | 04-04-23 | 22:22: Volgens jou ja. Ik denk het niet.
... The Donald is gewoon top. Die neemt straks gewoon zijn vliegtuigje terug (schijt aan de stikstof en die co2) naar Florida, houd daar een vlammende maga speech voor zijn achterban en stijgt weer 10 punten in de polls. De demonrats en de swamp creatures zullen er de komde tijd nog van langs krijgen... wacht maar. Wie de bal kaatst.... kan hem terug verwachten. En geloof maar dat die keihard terug komt. Ik zet mijn geld in ieder geval op the Donald.
Rudy heeft nog een harde schijf.
Trump kan toch gewoon zeggen: 'I did not have sex with this woman', en dan loopt hij naar buiten als vrij man, zo gaat dat bij Amerikaanse presidenten altijd.
En kan toch ook gewoon zeggen: and I made mexico pay for it.
Hij kan ook gewoon zeggen ik was doodsbenauwd dat mijn vrouw erachter zou komen en dat het niets met verkiezingen te maken had.
Haha, goeie!!
De WP-stream volgende, split screen met links de bewaking aan de deur (weer eens wat anders dan ons journaille bij de 'deur die alles zag'.)
Hoe kan je zo'n enorme pens kweken en toch dat vak mogen uitoefenen?
Of zie ik nu gewoon twee zwangere mannen in uniform?
Ik heb nog gezegd tegen de FBI: 'als jullie die foto's van mij en Ghislaine niet vernietigen en ze verzenden aan mij dat geef ik de gehele klantenlijst van Epstein' Geen enkele interesse hadden ze.
Trump is niet gevallen. Hij heeft hier weer gewonnen. Hij verkoopt dit dat Biden alles mag doen en alleen hij wordt aangepakt. Hier komt vuurwerk van
Alleen mensen met een minderwaardigheidscomplex trappen daar in.
Bier chips en een hamburgertje erbij.
Goeie reality TV.
En als afsluiter een video'tje van Stormy.
You go Trump, held!...
Orange man bad!
Jaja
Zij er in the US of A ook niet obese politie agenten?
Alleen in dorpjes zonder donutshop.
Liever geen Trump maak Jake Paul dan maar president. Eindelijk een keer een Nederlander
Abraham van Buren had ook Nederlandse roots.
Ik zag die Jake nog lopen vorige week.
Slim ventje. Echt president materiaal
Wat een heerlijke onzin hier van alle Orange Man fanboys. Lijkt wel Twitter.
Ik denk dat het niet zo zeer om fanboys gaat maar om een aversie tegen politieke rechtzaken.
Geen blinddoek, geen laatste sigaret.
Sarcastisch en strijdbaar vuurpeloton tegemoet.
www.youtube.com/watch?v=3WHSkbM9zAU
NOS 'Fraggle' Marieke heeft het over mogelijke misdaden van Trump. Deze gast heeft administratieve fouten gemaakt, mogelijke fouten let wel! Wat een genuanceerd beeld van mijn belastingcenten. Bedankt! Laat haar de knokkelkoorts krijgen.
Wat is dat "nos"?
@jan huppeldepup | 04-04-23 | 21:35: Gaat je auto sneller van rijden dacht ik. Maar zeker weten doe ik het ook niet.
Misdaden? Het gaat over mogelijke strafbare feiten.
Wat een sukkel-vrouw.
Twamp for president!
Twan Huys for president?
(moet nodig mijn bril eens oppoetsen).
Ja, Twan is feitelijk eigenhandig de oorzaak dat Trump daar staat, met z'n RTL-late-nite-show.
Deze Stormy in een glas water heeft hij toch maar mooi veroorzaakt.
Benieuwd hoe hij nu voor de tv zit.
Valt die grijns nog van z'n bakkes te krijgen?
Op wereldschaal heeft die demente Biden heel wat meer verkloot dan Trump.
Een proxy-war beginnen, ja hoor, goed bezig.
Niet zo gek dat de rest van de wereld de VS uitlacht, en daarmee het totaal decadente Westen met hun wokegeleuter.
Wil je geen vrienden mee zijn, zeer begrijpelijk.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Zijn hele politieke loopbaan op het randje van belangenverstrengeling en corruptie g er opereerde door zijn kinderen en broers miljoenendeals te laten sluiten rondom zijn politieke invloed biden dus. Soms wordt de rechtstaat in stelling gebracht, soms ook niet
En iedereen hier maar denken dat rusland die oorlog is begonnen. Maar wij lezen waarschijnlijk niet de juiste media.
@BobDobalina | 04-04-23 | 21:03: Hoho Bob! Geen oorlog, speciale interventie.
Dat doen wel meer landen, zomaar een oorlog beginnen, bwv whataboutism (hoef je het niet meer over het laatste te hebben).
Heh Heh bob, verstand komt met de jaren...
Voor fraude zoals dit draai daar de bak niet voor in, binnenkort de lachende oranje man…
Let maar op hij redt het weer.!
Het lijkt me een Stormy in een glas water, in ieder geval buit Trump de PR tot de laatste druppel uit. Was eerst wel met hem, maar als hij nu president wordt, volgt er een massamoord in Oekraïne, dus liever niet.
@jan huppeldepup: M.b.t uw laatste zin, zou u dat nader kunnen verklaren?
Vlak voor Pasen de nieuwe gekruisigde uithangen. Niet slecht.
@TinusVlugOpDeKut | 04-04-23 | 20:53: Trump zal de Oekraine geen steun meer leveren, dan hebben de russen daar vrij spel. Is wel cnn maar andere bronnen zeggen hetzelfde. edition.cnn.com/2023/03/15/politics/2...
Trump gaat de volgende verkiezingen winnen.
Ik ben benieuwd hoe ze Biden later aan gaan pakken, met die beruchte transacties
Niet. omdeze: Selective enforcement occurs when government officials (such as police officers, prosecutors, or regulators) exercise discretion, which is the power to choose whether or how to punish a person who has violated the law.
Dat gaat ome Joe waarschijnlijk breed lachend van bovenaf bekijken.
En hoe gaat hij dat doen dan? Hij heeft in 2016 de de zwevende kiezer voor zich gewonnen door zich voor te doen als iemand die van de achterkamertjes politiek af wilde, een man voor het volk. Inmiddels is wel duidelijk dat daar net zo hard aan mee heeft gedaan en alles en iedereen naait voordat hij zelf ten onder zou gaan. Dan is er America First, wat vooral is uitgedraaid op Trump first en deals via de achterkamers met China en Rusland. Die kiezer laat zich niet nog eens foppen.
@Nohara | 04-04-23 | 20:58: Het is vooral aan de democraten. In 2016 heeft Trump de verkiezingen niet gewonnen, Hillary heeft ze verloren. Als Trump weer de conservatieve kandidaat is, dan moeten de democraten iemand naar voren schuiven die ook voor de wat conservatiever ingestelde kiezers een acceptabele kandidaat is. Geen Clinton, geen "swamp", maar ook geen Occasional Cortex of iemand anders uit de Squad, geen Buttigieg die nog best goed uit de verf kwam maar te jong en te homosueel is (en z'n naam tegen heeft). Geen Sanders. Gewoon een ouwe blanke mannelijke middenvelder zonder al te wilde ideeën: de echte democraten heb je toch al in de pocket, je moet de twijfelende semi-conservatieven overtuigen.
@Muxje | 04-04-23 | 21:18: Dan wordt het weer Biden.
CNN: Trump ziet er niet echt gelukkig uit, ook als je er van uit gaat dat dit goed zou zijn voor zijn 2024 verkiezing.
Verrast dat CNN dat zo meldt, echt?
Jij kijkt serieus nog naar CNN? Lol.
CNN: CNN settles lawsuit with Nick Sandmann stemming from viral video controversy.
@Ichneumonidae | 04-04-23 | 20:54:
Jij kijkt Fox news? Waarom zijn zij beter?
@smdyasc | 04-04-23 | 20:51:
Niet echt: CNN was nooit echt enthousiast over Trump.
@cugel | 04-04-23 | 20:58: Nee, ik kijk geen Fox. Laat me liever even afslurven.
Waarom iemand in 2023 nog de moeite neemt om naar CNN (of naar de NOS) te kijken is me werkelijk een raadsel.
Meelopende huftertjes, meer niet.
@keistad | 04-04-23 | 20:55:
"Sandmann sought $275 million in damages in the lawsuit he filed against CNN last March."
Geen bescheiden jongeman, ondanks zijn MAGA hoed:
"photos of the teenager and the red Make America Great Again hat he was wearing"
@Ichneumonidae | 04-04-23 | 21:04:
De term afslurven is mij niet helemaal duidelijk.
@cugel | 04-04-23 | 20:58: Vond het wel mooi dat CNN destijds de eerste Golfoorlog live streamde, met generaal Schwarzkopf, je zag de kruisraketten toen live inslaan op Iraakse doelen. Mooi, oorlog..
@cugel | 04-04-23 | 21:04: Die is klaar met werken. Was inderdaad een Trump supporter die viraal ging mede door leugens van CNN en daardoor onnodig doodsbedreigingen en alles kreeg uit de links/BLM hoek. CNN wou het wegmoffelen en wisten dat ze de zaak gingen verliezen, dus hebben ze maar betaald. En zo lopen ze wel vaker te klooien.
@cugel | 04-04-23 | 21:04: Nou, dat ga ik je dan ook maar niet uitleggen, want mss lezen er onschuldige huisvrouwen mee, je weet het niet.
@Sinterbikske | 04-04-23 | 21:08:
Pas geleden de herdenking van de Irak oorlog omdat het 20 jaar geleden was, maar het heeft geen goede pers, hoewel ik toen ook gefascineerd keek.
Maar Bush kreeg pas geleden goede pers in de NYT:
"But wait — what if there’s something Bush did that was even more consequential than the invasion of Iraq? And what if it was something astonishingly good?
This is awkward, but I have to acknowledge that Bush deserves credit for the single best policy of any president in my lifetime. It’s called PEPFAR and if you haven’t heard of it, that’s part of the problem."
In This Story, George W. Bush Is the Hero www.nytimes.com/2023/03/21/opinion/ge...
@Ichneumonidae | 04-04-23 | 21:21:
LOL
@cugel | 04-04-23 | 21:23: Sorry, heb net te weinig met dat land om mezelf te interesseren wat daar allemaal gaande is. Maakt niet uit wie de president is. Over een Republikeinse president hoor je hier altijd wat meer op het nieuws omdat onze media overwegend wat linkser georiënteerd zijn. Maar het mooie is dat dat zelfs die Democraten veel rechtser zijn dan dat de vvd dat hier is. En toch weglopen met die Democraten, het blijft bijzonder. De USA, ik wil er nooit in mijn leven naartoe, er zijn zoveel mooiere landen in de wereld, en wat daar gebeurt interesseert me ook geen ene neuk, af en toe ophef om te lachen, dat was het wel.
@Ichneumonidae | 04-04-23 | 20:54: Zitten bovenop het nieuws. Fox is iets voor rechtse tokkies.
@Après toi | 04-04-23 | 21:34: CNN net zo goed, alleen net iets anders gebracht.
@Après toi | 04-04-23 | 21:34: Weet je wie er ook bovenop het nieuws zat en, sterker nog, het zelf maakte?
Jij wel weten toch?
@Sinterbikske | 04-04-23 | 21:34:
"ophef om te lachen": we zullen Trump nog missen: ik denk ook niet dat hij onsympathiek is, hij had alleen beter geen president kunnen worden, hoewel het wel leerzaam was. Wat dat betreft werkt de Amerikaanse democratie wel.
@cugel | 04-04-23 | 21:40: Lol, je dacht niet dat hij onsympathiek was. Hij is gewoon een kleaudtzak, een keiharde zakenman. Hij pakte het net even wat anders aan en dat was vooral interessant.
@cugel | 04-04-23 | 21:40: Hij zette het hele gekkenhuis op z’n kop en de andere gekken wisten niet meer hoe ze het hadden.
@Sinterbikske | 04-04-23 | 22:04:
&Sinterbikske | 04-04-23 | 21:58:
Waarschijnlijk een behoorlijk goede analyse. Ik probeer altijd een goede kant te zien, maar dat leidt niet tot een goede analyse.
@cugel | 04-04-23 | 22:08: Nee boefje, daar trappen we niet in. In uw ogen is alles wat maar naar rechts ruikt bij voorbaat slecht, behalve de reaguurders hier op GeenStijl die met u meeleven maar tevens niet in de maat lopen. Het lijkt voor u moeilijk te rijmen te zijn komt het vaak over. Maar er zijn meer smaken in het leven dan zwartwitjes www.jumbo.com/producten/venco-zwartwi...
Uw recente afwezigheid vond ik ook interessant, en vooral uw terugkeer. Hou je stiekem toch van ons?
@Sinterbikske | 04-04-23 | 22:22: Wil niet generaliseren met ‘ons’ maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel. De meningen zijn hier toch vrij divers uiteindelijk.
@Sinterbikske | 04-04-23 | 22:30:
Het is de inconsistentie van de menselijke geest: op het moment voel ik me goed en dan zie je dingen ook luchtiger. (Ik ga trouwens zo slapen om weer een beetje beter ritme te krijgen) Enige tijd geleden ergerde ik me aan Bas Paternotte. Toen ben ik inderdaad zeker 5 dagen weggebleven hoewel ik wel even de koppen bekeek. Maar ik had ook al gezegd dat als er weer iets langskwam dat helemaal mijn punt maakte ik me wel niet zou kunnen inhouden dat even te posten. En zo ben ik er weer langzaam ingerold.
Maar het is waar dat ik van eigenlijk niemand hier kan zeggen dat ik er een hekel aan heb en verschillende mensen vind ik erg sympathiek, hoewel we soms van mening verschillen. (Ik ga nog even kijken of ik nog ergens op moet antwoorden, maar anders ben ik er morgen vroeg weer)
Alleen al.voor die verzuurde reacties hoop ik dat de beate man weer president word. Weer vier jaar lachen.
Weet beter wat in de wereld speelt dan zijn opvolger.
Good times.
www.youtube.com/watch?v=PkLzSLkYnGc
Nu zijn de woordhaspels van de woordkunstenaar biden dan ook wel weer erg grappig.
@edo2018 | 04-04-23 | 20:51: inderdaad. Onder Trump 4 jaar vrede en voorspoed. Nu binnen twee jaar op de rand van WW3
Aardig precedent. Obama, Bush en Clinton next?
Dat ja.
Hup Trump, hup Poetin!
Triest.
Heeft ie Rudy Giuliani nog als juridisch adviseur?
En een of andere komediant genaamd Zelensky wordt ophanden gedragen.
Maar hij werd dus eigenlijk gechanteerd door Stormy Daniëls toch? Anders betaal je toch geen geld lijkt mij.
Niet handig om dat vervolgens uit de partijkas te betalen, d66 pakt dat toch handiger aan.
Ja, en heeft stormy die afspraak niet geschonden? Hoe zit dat eigenlijk.
Maar we weten niks. Geen video's mogen maken, we weten niks. Is er een live twitteraar misschien? Al deze nieuwsorganisaties met hun camera's buiten het gerechtsgebouw, lollig.
Stel, Biden was het tóch niet geworden en Trump was herkozen..
Hadden we nu dan ook vuistdiep in de Ukraine-Rusland oorlog gezeten? En 2, 3 a 4, 5 enz keer meer betaald voor benzine, gas, zonnebloemolie, zuivelproducten, diensten, vlees, groente en fruit, kleding, schoonmaakmiddelen, een patatje met enz enz enz.
??
Nog iemand voor team Biden?
En wat te denken van de woke- en klimaatwaanzin? En waarom kiezen tussen die twee, zijn er in dat land van 330 miljoen inwoners nou echt geen betere kandidaten te vinden?
@First Contact | 04-04-23 | 20:41:
Ja, die ontbrak nog aan de lijst. De woke- en klimaatonzin.
Biden leeft nog? Da's nieuw voor mij.
We weten het niet. Hij had er zeker de schuld van gekregen! Zonder twijfel.
Dan was Rusland Oekraïne helemaal niet binnengevallen. Biden is een zwakke leider, daar zijn de Russen niet bang voor.
@Sinterbikske | 04-04-23 | 20:49: Juist, zo is dat. Trump is veel pragmatischer.
Biden ..? Die wordt toch aangestuurd door een donkere dame.!
Maar wel knap van hem dat hij vooraf heel het westen incl de EU naar de kloten hielp..
@Sinterbikske | 04-04-23 | 20:49:
Trump had Oekraïne weggegeven.
@Ichneumonidae | 04-04-23 | 20:56: mooi is dat hè? Terwijl Biden het door Trump ingezette MAGA beleid eigenlijk doorvoert. De wereld heeft al 50 jaar met Biden te maken, ze kennen hem door en door. Trump was een ander verhaal, behoorlijke mafklapper, maar wel meer in zich om gekkertjes op orde te houden.
@SterF... | 04-04-23 | 20:59: We zullen het nooit weten.
Ook zonder de VS was de oorlog uitgebroken en uitgevochten. En ook zonder de VS zou Rusland er nu nog aan het vechten zijn, en zouden wij met hoge energieprijzen zitten.
@Muxje | 04-04-23 | 21:10: Nee, denk ik niet. Rusland zou de contracten voor levering niet breken. Rusland zou verder denken. Denken aan na de oorlog. Bijna 50 jaar geleverd zonder problemen. Zou hij niet opgeven. Overigens is de oorlog al in 2014 begonnen en Rusland heeft zich altijd aan de contracten gehouden.
@aardv@rk | 04-04-23 | 20:58: De EU is een grote verliezer in dit verhaal.
De VS heeft er voordeel van. Dan heb ik het over energie.
@Reaaalist | 04-04-23 | 20:48: Oh ja, Russion collusion.
Nancy Pelosi heeft haar hele leven geen dag bij een bedrijf gewerkt en is nou toch goed voor $ 50 miljoen. toch knap om dat met je AH bonuskaart bij elkaar te sparen.
Kerstbonus van chipmakers uit Taiwan.
Handelen in aandelen met voorkennis zo kan iedereen rijk worden.
200 milo plus. Beste beurshandelaren van de usa samen met haar man.
Een beetje voorkennis doet wonderen bij handelen in aandelen.
@P-unit | 04-04-23 | 20:42:
Klinkt goed. Heeft ze nog een beetje leuke dochter? Of, als ze 90+ is, een leuke kleindochter?
Zou iemand penosi al verteld hebben dat ze al twee jaar overleden is? Toch nog lang voor een levend lijk.
@P-unit | 04-04-23 | 20:42: Lijkt me geen kunst, als je ook nog eens een functie zoals die van Nancy bekleed, eigenlijk best wel vreemd dat zoiets mogelijk is.
Is Stormy er zelf ook bij?
Mogelijk gaat ze getuigen. Raar want ze hadden toch een contract? Overigens heeft ze ook vaak geroepen dat er niks is gebeurd. En dan weer over een kleine piemel. Die wordt totaal afgemaakt in de rechtszaal.
@P-unit | 04-04-23 | 20:44: Ze bedoelde wegens de kleine piemel is er niks gebeurt misschien. Je mag ook niks meer als president.
Hoe maak je van iemand een martelaar.
Was hij dat niet allang?
Herinnert u zich nog die lastercampagne van Hillary Clinton?
Best een hoop Trump supporters aanwezig bij het gebouw.
www.youtube.com/shorts/m0jMpbx-TJg
Flauw geneuzel van me. Ik verwacht dat hij nu een jaar of twee onder mild regime opgesloten gaat worden in countrymountain daar een boek gaat schrijven genaamd my struggle en in 2033 overtuigend de verkiezingen gaat winnen.
En hugo boss gaat de kostuums weer maken.
Haha
@SterF... | 04-04-23 | 20:34: Ik geloof van wel als het tenminste niet een ernstige overtreding is geweest.
Oh ik heb het even opgezocht maar een strafblad hoeft geen probleem te zijn om president te worden.
Maar je kan vast niet vanuit de bak voor president runnen.
@SterF... | 04-04-23 | 20:34: Oh je hebt je tegel veranderd :)
@A.I. van Dee | 04-04-23 | 20:40:
Ja sorry, deed geen recht aan de grap.
Alsnog dank voor het antwoord!
Ik zie een hoop waardeloze agenten
Nog maar drie keer gepost vandaag. Staat deze quote op zo’n gare pro-trump site? Of wordt die veel gedeeld in jullie chatgroep van verontruste burgers met obesitas?
Trump krijgt een foei gesprek. En moet dan 35 dollar aan een goed doel schenken. Waarschijnlijk schenkt ie 5 miljoen dollar aan the Trump Charity Foundation. Is belastingtechnisch interessanter.
U vervalt een beetje in herhalio. Beria was verder een alcoholistisch psychopaatje en pedo. Aan de wodka?
Hillary heeft iets soortgelijks gedaan en kon gewoon een kleine boete betalen
Uiteraard. Het steel dossier, de alpha bank server. Allemaal voor betaald. Hoeveel denk je dat Bill heeft afgetikt in zijn tijd. Kapsters, assistenten. Het is lachwekkend.
But her emails :/
@P-unit | 04-04-23 | 20:28: inderdaad. Mijn strategie is simple. Kijk waarvan de democraten iemand beschuldigen. Zoek en vervang de naam van de beschuldigde met democrats. Werkt altijd
@Fruitcake | 04-04-23 | 20:31: nu weer relevant. Want een lokale aanklager kan daar nu dus blijkbaar een zaak van maken. Zou wat zijn. Ergens in Texas. Hop, obscuur lokale wetgeving inzetten om een federaal afgewezen en verlopen zaak weer leven in te blazen. Lock het up. Was overigen wel echt veel zwaarder die vergrijpen. Het waren rond uit leugens. Zou me niks verbazen als trump wel klaar is politiek dat hij ze flink gaat aanklagen civiel. De media ook. Wat een leugens werden er verspreid.
@P-unit | 04-04-23 | 20:35: trump was zo dom om zijn campagne kantoor in New-York te plaatsen en viel dus onder New-Yorks recht. Dat is nu eenmaal een democratisch bolwerk. Hilary woont ook in new-York dus die word daar nooit aangeklaagd. Want de hoofd officieren van justitie worden daar ook gekozen. Trump had beter zijn kantoor in Florida kunnen hebben, want dan was er niks gebeurt. Zo werkt het daar nu eenmaal.
Van Meijeren voorspelde al dat er tribunalen zouden komen. Heeft hij gelijk of niet?
Nee.
Een tribunaal is wel een rechtszaak, maar niet alle rechtszaken zijn ook tribunalen.
Clinton heeft 850.000 dollar aan Monica Lewinsky gegeven ... Waar heeft hij dat geld vandaan??.
Haïti?
The Clinton Foundation, toch?
@steekmug | 04-04-23 | 20:32:
Hebben wij daar dan ook niet aan meebetaald?
Clear Waters?
@Mr_Natural | 04-04-23 | 20:33:
Yep.
Postcodeloterij.
Doet er niet toe, want democraat.
De Democraten zitten al sinds 2014 op alle mogelijke juridische manieren achter Trump aan en verder dat dit minimale geneuzel komen ze niet? # team Trump
Kennelijk heeft en had Trump enorme nieuwswaarde.
Maar verder merk ik geen verschil,
Het is nou niet dat Clinton, Obama, Biden bepalend zijn/waren voor het leven in ons landje.
Dus ja, je kunt Trump afkraken en Biden bejubelen, het is een beetje de Ajax-Feyenoord discussie.
Apple - Samsung
Mercedes - BMW
Dik - Dun
Stones - Beatles.
Ik geloof het allemaal wel.
U denkt ruim en dat siert u..;)
OK, het is een arrogante, pedante en corrupte klojo. Maar wel mijn klojo. Beter dan de gore klojo's als Xi, Putin. Rutte en Biden. Ligt Eva Jinek al te soppen op tv?
En Rutten en Kaag en Hugo en.. en.. en..
Twaaamp. Dat is nog het meest bizarre hier aan. Die man is een kijkcijferkanon. CNN was in Amerika helemaal ingestort nadat hij geen president meer was. Ze hebben hem nodig, nu meer dan ooit. Gek genoeg zorgt hij voor hun salaris. Dus de main stream media gaan er de grote trump show van maken. Geholpen door de Democraten.
Komt nog wel.
En ik loop nog steeds vrij rond!
Schande!
Dat denk je maar.
You're caught in the Matrix
Jij weet gewoon niet dat je gevolgd wordt.
The Truman Show. Of nou ja.... De Kaas Show
Buiten wat opstandige sneeuwvlokjes en wat weerstand tegen een muur waren 2016-2020 prima jaren. Blijft lastig kiezen tussen een demente bejaarde die gestuurd wordt door de 'deep state' of 'Orange man is bad'.
Ja, zoiets als dit:
www.other-news.info/the-tragic-u-s-ch...
Dan toch maar ´Orange man bad´.
Hij wil geen oorlogen maar handel.
Fake news, folks.
Voor de onwetenden,
youtu.be/ci3quJw-fek
Maar daarna is het weer,
youtu.be/WyF8RHM1OCg
Want USA, youtu.be/CQAT5qdG8tI
Is dit een rechtszaak of een tribunaal?
Een schertsvertoning.
Volgens de heersende partij aldaar ligt het oordeel al vast.
Klassenjustitie.
Het is in ieder geval entertainment. Zoiets als de half time show bij de Superbowl.
Ze proberen er een avondmaal van te maken.
Een showproces.
Democraten zouden er om moeten lachen, gnuivend zo u wilt, maar dit is zielig, sneu en smerig. Zoals we van ze gewend zijn. Angstige wezels.
Niet de enige onjuiste observatie in je reaguursel, maar wezels zijn allerminst angstige dieren.
@BobDobalina | 04-04-23 | 20:20: U bent een kwezel?
Dit gaat te ver.
Democraten zitten in het nauw met verdwaasde Biden.
Maar dit is heel raar.
het kan ze niets schelen. Straks congress and the presidency. Dan kan er weer vrijuit geregeerd worden.
.. en wij hebben hier als Nederlanders een mening over omdat??
Alles van Amerika hierheen komt waaien.
Balkenende voor de rechter? Harry Potter haircut bad?
Naar ons het laat hopen Rutte ook opgepakt word over een jaar of twee.
@P-unit | 04-04-23 | 20:21: ik zou Hugo nog wel een willen uitvoeren over die 5 Miljard bijvoorbeeld. En die Miljarden voor Oekraïne, worden die niet gewoon opgesplitst (50% voor Oekraïne, 10% voor Kaag, 10% voor Rutte, 10% voor...) Ik wil de afschriften zien!
Heb ik een mening?
@boerk | 04-04-23 | 20:26: eigenlijk raar dat alleen zo een urgenda zoiets doet. Er zou een civiel burger initiatief moeten zijn. Sluit ze op!
Ik vind hem meer een oranje baviaan, maar het was wel rustig in de wereld met hem aan het roer. Geen enkel totalitair regime waagde wat te doen omdat hij zo onvoorspelbaar was. Alleen Erdogan was een beetje lastig, maar die had het voordeel dan een Trump tower in Istanbul. Want bij Biden wist iedereen dat hij alles best vind en niks zou doen.
Maar voor alle juichende Wokies. Zijn opvolger kan wel
Eens een graadje erger zijn maar dan zonder zijn rare fratsen.
Er moeten toch genoeg mannetjes met erectie problemen zijn die nu, des ondanks toch een klein stijfje voelen opkomen.
Waaronder enkele bekende reaguurders alhier. We noemen geen namen, dat zou gezanik opleveren.
@Montgomery Burns | 04-04-23 | 20:17: denk dat de meeste guurders wel weten wie ...
Tonnetje zwijggeld uit de campagnekas, klein bier.
Beetje ophef.
Het resultaat zal niet worden als gehoopt door Democraten.
Integendeel, het zal voordelig zijn voor Trump.
Is toch ook onderdeel van campagne voeren? Mensen betalen voor een wederdienst, de Golddigger had ook kunnen weigeren lijkt me.
Er zijn iets van 34 aanklachten.
Volgens wetenschappers de beste president ooit
Moeten vreemde wetenschappers zijn: wat deed hij waardoor ze dat denken?
Staat ook in de sterren geschreven.
@Patje | 04-04-23 | 20:20:
Door Nostradamus.
@cugel | 04-04-23 | 20:14:
Weet niet cugel, het is complexe materie, maar het is wetenschap
Welke wetenschappers? YoutubeZelfOnderdoekDoeners die de suggesties van hun bevriende kanalen over en weer weer als bewijs aanhalen?
@RickTheDick | 04-04-23 | 20:22:
"RANKED: The greatest US presidents, according to political scientists:
www.businessinsider.com/greatest-us-p...
Nearly 200 political scientists ranked the presidents by order of greatness in a survey, and President Donald Trump came in last.
@cugel | 04-04-23 | 20:40: Ik heb even naar de bronnen gekeken en dan bij specifieke jaartallen.
"Members of the American Political Science Association’s Presidents & Executive Politics section completed the survey online between December 2017 and January 2018. "
Doe het hele vier jaar en niet een jaar gebruiken om te laten zien hoe slecht hij is.
Verder, deze survey is biased zelf. Afgelopen jaren is er te veel politieke activisme geweest die er niet was bij de voorgaande presidenten en de media helpt zeker niet mee. Teveel negatieve berichten, dat kan iedereen die niet blind is zien.
@cugel | 04-04-23 | 20:40:
Oja, dat zijn die "wetenschappers" die altijd gelijk hebben...
@Adriel | 04-04-23 | 20:44:
&@Patje | 04-04-23 | 20:49:
"A majority of the 170 respondents — roughly 57% — identified as Democrats. Just 13% were Republicans, while 27% said they were independents, and 3% selected other.
The skewed sampling plus the fact that President Donald Trump was just starting his second year in office make it difficult to accurately compare him to previous presidents."
Maar toch: kunnen jullie een link vinden van die wtenschappers die WEL vinden dat Trump een goede president was?
@Adriel | 04-04-23 | 20:44: hahahaha, het ligt aan de berichten, hahahaha
Kan nog wel eens een soort Kyle Rittenhouse 2.0 worden, of een Amber Heard VS Johnny depp, spannend.
LOCK HER UP zei hij over Hillary en nu is hijzelf gearresteerd: ironisch!!
Republikeinen kunnen hetzelfde doen.
@Adriel | 04-04-23 | 20:09: sterker nog, als ik hunter en joe was zou ik maar vast snel tickets boeken voor 6 november 2024. China, kazachstan, ergens die kant uit.
@BoerKoekoek | 04-04-23 | 20:11: China lijkt me niet zo'n goede zet. China is beetje boos.
@boerk | 04-04-23 | 20:28: gewoon al die dozen met vertrouwelijke documenten die joe nu in zijn garage heeft staan meenemen. Dan zijn ze ineens veel aardiger.
@BoerKoekoek | 04-04-23 | 20:36:
music.youtube.com/watch?v=VX8415wWqU4...
Uit Joe's garage?
@BoerKoekoek | 04-04-23 | 20:11: Biden blijft gewoon president en Bonkers zit wellicht in jail op dat moment. 25 or life
Ik ben niet zo'n liefhebber van die man, maar van die aanklachten moet ik maar zien wat er van overeind blijft.
Ik moet eerlijk zeggen, het is wel vermaak. Bijzondere situatie.
Modern toneel
zoek maar even op. Leiders die hun politieke tegenstanders in het gevang proberen te gooien. Biden valt nu ook in die lijst
Het team van de aanklagers is wel groter dan alleen Biden.
Dus gewoon laten lopen als ze de wet overtreden?
@BobDobalina | 04-04-23 | 20:16: Doen ze al! Ze laten hunter biden en zijn pa toch ook nog gewoon lopen.
@BobDobalina | 04-04-23 | 20:16: Hillary en Bill Clinton, Hunter Biden, Joe & Jim Biden ook maar even doen dan?
@A.I. van Dee | 04-04-23 | 20:32: en daar wordt dan ook altijd buitengewoon instemmend op gereageerd door de pro-trump reaguurders hier. Was ik even vergeten. Dom.
@BoerKoekoek | 04-04-23 | 20:37:
Haha, ik moest lachen om uw boerenverstand. Touche.
gelul, Biden heeft er niets mee van doen en houdt zich verre van interventie. In tegenstelling tot Bonkers die nog oude burenruzies wilde laten beslechten door de DOJ
Tenminste doen ze wat (soort van dan), hier in NL is het normaal.
"Show me the man and I’ll show you the crime": Lavrentiy Beria. Je pleit nu voor eenzelfde aanpak. Gefeliciteerd
En bij misdadige politici die gewoon blijven zitten ?
Robin Linschoten. Voormalig staatssecretaris Sociale Zaken en Werkgelegenheid (VVD). Door de TK weggestuurd en later veroordeeld wegens BTW-fraude.
Robin Linschoten is de oom van Anne Fleur Dekker.
nl.wikipedia.org/wiki/Robin_Linschote...
@Arnold Layne | 04-04-23 | 20:18: Ha ja, een kleiner visje konden ze niet vinden om te offeren op het slachtblok, wanneer is Neelie aan de beurt??
@brincq | 04-04-23 | 20:09: Nee, voor mij hoeft het niet, sterker nog, ik vind het belachelijk maar het valt me op dat een bepaald type reaguurders het geweldig vindt dat Trump aangepakt wordt maar wel het corrupte gedrag van NL politici en met name die van de gevestigde orde, ontkennen of zelfs goed weten te praten.
In Nederland kent nooit iemand enige verantwoordelijkheid voor wat dan ook.
@BoerKoekoek | 04-04-23 | 20:13: Die komen hopelijk de volgende ronde aan de beurt.
zulke zaken spelen hier helemaal niet, mafkees.
@AntiZanicz | 04-04-23 | 21:14: Nee, wat Neelie doet is maar heel normaal voor jouw soort, geen kwaad woord over dat soort dat al meer dan 50 jaar uitblinkt in polder corruptie of is dat ook allemaal weer complot onzin?
@zwellevertje | 04-04-23 | 21:49: niet echt hetzelfde en niet eens een overtreding van enig wetsartikel. Overigens ben ik geen vriend van VVD of Neelie
@AntiZanicz | 04-04-23 | 22:39: Geen wetsovertredingen? Neelie is een schoolvoorbeeld, recht uit en boekje over corrupte politici die elkaar de hand boven het hoofd houden, en dat al bijna meer dan een half mensenleven, een maand geleden weer een nieuwhoofdstuk maar hier begon het ooit mee:
nl.wikipedia.org/wiki/TCR-affaire
@zwellevertje | 04-04-23 | 23:03: klets maar verder
Trump krijgt 5 november 2024 cadeau, geweldig.
Mooi of niet dan. Hang de vlag maar uit alvast. Gaat hij en Xi en dat stuk vreten van Putin plus die volgevreten Noord Koreaan gezellig bij elkaar op de koffie. En gaat Rutte Nederland verder regeren.
@Sjakkie van de Hoek | 04-04-23 | 20:13:
Meest nietszeggende reactie die ik in een lange tijd gelezen heb. Want vind je van de narratief: “Putin viel Oekraïne binnen omdat Biden en daarmee het westen super zwak oogden”. Het was nu of nooit voor Putin.
Daarnaast is Trump de eerste Amerikaanse president die geen oorlog ontketend heeft in decennia.
@Wordwatjebent | 04-04-23 | 20:31:
Welke oorlog is Obama ook alweer begonnen dan?
@Sjakkie van de Hoek | 04-04-23 | 20:13: Want het alternatief, namelijk niet de dialoog/onderhandeling aangaan, zoals Biden nu doet is wél een oplossing?
Als puntje bij paaltje komt is de VS de enige van de drie die zéker weten de andere twee voorgoed kan uitschakelen(helaas ook de halve wereld in het proces) en/of economisch lam kan leggen(en we zijn nog niet eens op aangekomen bij naval blokkades!). Dat geeft ze een extra troefkaart in de onderhandelingen.
Uiteraard moet je dan niet net je domestic olieproductie de nek omgedraaid hebben, je economie gesloopt met gratis covid-geld en belachelijke respons op de resulterende inflatie door je centrale bank, en/of de helft van je Allies economisch vleugellam gemaakt heb door hun belangrijkste energieimport te saboteren... in de winter.
@SterF... | 04-04-23 | 20:41: Libië alweer vergeten dus?
Christ, it's only been 11 years man.
@ReyNemaattori | 04-04-23 | 20:53:
Meer een interventie in een burgeroorlog was dat. Als dat het beste antwoord is, dan is Obama geen oorlog begonnen.
@ReyNemaattori | 04-04-23 | 20:53:
"U.S. support for the Saudi- and UAE-led intervention in the war in Yemen is one of the most egregious examples of destructive militarist foreign policymaking in years. Not only did Trump do nothing to end U.S. complicity himself, he repeatedly used his veto power to override bipartisan majorities in Congress that tried to stop U.S. military involvement and block the flow of arms to the conflict."
Zo pacifistisch was Trump ook niet.
@SterF... | 04-04-23 | 21:07: de mensen lullen maar wat. Bonkers laat zich zo de knikkers afpakken, door Putin maar ook door de Arabs. Allemaal omdat de Bonkers bedrijven diep in de schulden zitten. Ze moesten zelfs de gasten dwingen in klatergoud hotels te logeren. Zelfs defensie personeel en de secret service moest in hotel Knudde terecht.
En zo haal je dus de overwinning in 2024 binnen. Go go go Donald.
Wie zijn die mensen? Niet dat Biden zelf nog enig idee heeft, haha.
Ook dat is een beetje vergezocht.
Het zal terugkomen als een Boemerang. Niet alleen het door de Democraten geschapen precedent van het opsluiten/aanklagen van politieke tegenstanders, maar ook de unstoppable MAGA-movement.
Tenzij ie veroordeeld wordt, dan MAG hij niet meer runnen als presidents kandidaat, en dat is natuurlijk waar deze hele hetze om gaat.
Geheime papieren thuis, officials aanzetten tot verkiezingsfraude, verschillende aantijgingen van overschrijdend gedrag... nee waar-ie mee gepakt wordt is het betalen van zwijggeld aan een prostituee.
Nu weet ik niet de ins en outs van de Amerikaanse wetgeving, maar volgens mij is zoiets an sich niet strafbaar, wellicht de prostitutie zelf or welke geldstroom hiervoor gebruikt is....
Linksom of rechtsom, door niet stilletjes z'n lot te accepteren, grijpt Trump iig beide handen aan zoveel mogelijk munt te slaan uit deze aantijgingen:
Als ie wordt veroordeeld wordt ie een martelaar voor MAGA...
Als-ie niet wordt veroordeeld, there will be no living with his resulting ego...
als zittende president kon hij al niet winnen en ging er met suiker boter in. 7 miljoen stemmen minder dan Biden. Nu als aanstaand ex-convict die wellicht niet eens vrij zal zijn eind 2024 is de bekende Bonkers Bonespur volkomen kansloos. Had hij zijn dienstplicht maar zo golden lion gedaan. hahahaha, hahahaha, hahahaha, golden lion voor deze laffe zakkenwasser die als een bang hondje weg duikt als er iemand het podium op dreigt te klimmen en dan later verklaart dat hij er klaar voor was en hem makkelijk had kunnen hebben, hahahaha, hahahaha, hahahahaha
@ReyNemaattori | 04-04-23 | 20:38: de rest komt nog, georgia stemfraude kat in het bakkie, geheime documenten bewust ontvreemde, kat in het bakkie. Coup poging is lastiger maar voor wie de ogen open heeft ook kat in het bakkie.
Alles goed voor 25 jaar. Het zal een wonder zijn wanneer hij plots veel ouder wordt dan zijn broers. Op zijn best nog vijf jaar.
@ReyNemaattori | 04-04-23 | 20:38: The Constitution lists only three qualifications for the Presidency — the President must be at least 35 years of age, be a natural born citizen, and must have lived in the United States for at least 14 years.
www.whitehouse.gov/about-the-white-ho...
@Wordwatjebent | 04-04-23 | 20:29: hahahaha, hahaha, unstoppable. Hoe ging dat in 2020? Dead in the tracks. U vergeet dat Bonkers nooit de popular vote had, Clinton lag ruim voor. Biden had 7 miljoen meer en volgens Bonkers met een landslide het electoral college. Dat gaat niet anders. Biden is gewoon een top president en Bonkers was de slechtste ooit van de 46.
Heerlijk!
Fock him up!
lol, ik denk dat hij eerder gefoked heeft.
@Adriel | 04-04-23 | 20:05: Dus een: "Doesn't matter, had sex."
@Raskahn | 04-04-23 | 20:07: Precies!
Waarom maak je je zo druk om die man. Denk je nou echt dat zijn opvolger ook maar één haar beter is. Of zijn voorganger?
Naïf en dom.
Ben je er weleens geweest, in de USA?
Dan snap je misschien hoe de mensen daar echt zijn en leven ipv achter je schermpje een mening te vormen die beïnvloed wordt door linkse media. Dat land is niet progressief, het is oerconservatief, geeft geen reet om de rest van de wereld en de meerderheid van de bevolking bestaat uit cowboys, geloofsgekkies en heel veel, heel veel arme mensen.. Dus pop die American dream ballon van je, die droom bestaat namelijk allang niet meer.
Dat domme gehamer op Trump, er is hier nog zo'n idioot die hem bonkers noemt. Ook zo triest.
Fock you en weltrusten!
REAGEER OOK