Ook halalfluencer Maiwand de Thuisblijver keek naar Andere Tijden — Van Krot tot Vinex
De Mislukte Afganistan-veteraan Shabir Burhani aka Maiwand de Thuisblijver [GeenStijl Dossier] zat op vrijdagavond met een hamburgerovenschoteltje lekker op de bank naar de NPO te kijken toen opeens de traplopende bips van Mariëlle Tweebeke in beeld verscheen, en hij besloot te blijven kijken naar dat prima programma over 100 jaar wonen in Nederland. Onbegrijpelijk dat de NPO zulke significante tv-programma's wegpropt op onchristelijke time-slots, want het was best wel bere-interessant ende leerzaam qua woningbouw en volkshuisvesting. Wij raden u aan de herhalings te bekijken op uw streamings, want die huisbezoeken van Tweebeke aan die nog niet omgevolkte omgeyupte Jordanezen in de Amsterdamse Jordaan in hun heerlijke Jordanese kitsch-woningen zijn echt portretjes om te bewaren. Helemaal geweldig wordt het als Tweebeke met een culinair historicus (ja, dat is een baan nowadays) een eenpans-maaltijd uit 1901 gaat bereiden, en Mariëlle de puntjes en kontjes van de wortels weggooit: "Je kunt wel zien dat jij met geld bent opgegroeid."
Touché.
Camera Dude. Het is 2023...
Reaguursels
InloggenDat dit figuur elke keer ergens in artikelen terugkomt, blijft wonderlijk zijn. Als Maiwand jaren geleden de daad bij het woord had gevoegd, zou ik hem een kleine week kogels koppen geven. Dan had nooit iemand het meer over Mailand de oorlogsheld. Nu is je ondertitel structureel De Thuisblijver. Over een paar maanden duikt ie weer in een bericht op, en is het nog altijd een rare dwaas.
Weer 3 minuut 46 uit mijn leven die ik nooit meer terugkrijg. Wat een zeldzaam leeghoofd.
Ik luister liever naar De afgekeurde woning van J. Jordaan, de Muddy Waters van de Nederlandse muziek.
Klinkt mij meer dat Shabir Burhani tot inkeer is gekomen en dankbaar is voor huis en goede baan. Een 2e kans ondanks overigens wel heel griezelig verleden? Heeft hij daar wel ooit straf voor gehad? Het is me teveel nu om hele dossier te lezen. Is dat ook niet iets toch beetje moois dan, dat hij het nu goed doet of mis ik wat?
Fucktard. Snap je?
Die obese spruitjes Jihadi heeft het eens een keer over iets anders dan de islam? Dat mag wel een wonder genoemd worden.
Maiwand. Ik dacht even ik geloof mijn oren niet. Hij is dankbaar voor zijn huisje, ontzettend dankbaar. Waar is de haat gebleven dan? Maar even later wordt het duidelijk en valt alles gelukkig weer op zijn plaats. Hij dankt Allah.
Hij mag danken wie hij wil, zolang hij maar op de goede weg is, toch?
@Jan, Leiden | 04-02-23 | 14:05:
De goede weg volgens wie of wat? Heb niet het vertrouwen dat-ie van richting veranderd is.
@Schoorsteenveger | 04-02-23 | 14:24:
Nee, zekerheid of garantie hebben we helaas niet, hoop heb ik wel.
Mariëlle ze kan nog, vind ik
Ik heb naast Marokkanen gewoond en had daar altijd zeer prettig contact mee. Toegegeven: het waren geen Berbers (maar hadden zeker een mening die dicht bij de uwe staat over Marokkanen, zeg maar hoe wij over kampers denken). Dat heeft mijn ogen geopend: het zijn niet "de marrekanen" maar de Berbers.
Somaliërs en Ethiopiërs doen precies hetzelfde. Ze leven hier alsof ze nog in het land van herkomst zijn, in de eigen stam. Alles daarbuiten is niet relevant, kan genegeerd worden tenzij er iets te halen valt.
Ik groeide op in Suriname. In 1971 ging ik studeren in Delft. Ik kon helemaal geen kamer vinden. Uiteindelijk kwam ik op een zolder terecht met twee studenten. Op de overloop kon nog net een bed staan voor mij.
Gaandeweg liet ik een foto zien waar ik gewoond had in Suriname. Ik wist niet beter dan dat zulks de normaalste zaak was. Maar die twee studenten begonnen groen en geel te worden van jalouzie. Terwijl ik me juist aan hun vastklampte om te acclimatiseren, begonnen ze me juist te pesten. Propje papier in het kabelslot van m'n fiets doen, laken dubbelvouwen in m'n bed.
Na drie maanden kon ik een kamer krijgen bij een hosoita. Ik heb dat pesten van die gasten nooit goed kunnen plaatsen. Het waren van die linkse kerkiërs uit rijtjeshuizen.
Ik heb sindsdien altijd de pest gehad aan linkse kerkiërs. Ik stem altijd zo dat ik hun maximaal dwars kan zitten. Ik ben van huisuit CDA maar dan stem je VVD om samengaan met de PvdA en GL tegen te houden.
In 1977 wad ik de enige op de studentenverdieping die op de VVD stemde en zij allemasl PvdA. Die stem was een voltreffer, na zes maanden formatie met Den Uyl kwam er tich een CDA-VVD kabinet. Wat heb ik een lol gehad.
Gezien en ik herinner me dat een dame zei dat je tegenwoordig je buren niet kent. "Ze stellen zich niet meer aan je voor".
Herkenbaar dat. In de prachtwijk waar ik woon, wonen weinig blanken en nog minder autochtone NLers. De meerderheid zijn moslims, waarvan turkn de grootste groep en daarna surinamers/hindustanen. Vorig jaar kwam een huis leeg. Binnen een paar maanden was het verkocht aan een turks gezin. Ik heb gezien dat andere Turkse buren en het nieuwe gezin kennis met elkaar maakt en en zich voorstelden. Aan ons hebben ze zich nooit voorgesteld. Enkele weken terug sprak ik een Surinaamse buurman en vroeg of ze zich asn hem hadden voorgesteld. "Nee", zei hij.
Ik denk dat dit voorbeeld is hoe het gaat. De mensen stellen zich niet asn je voor omdat ze je niet willen kennen. Blijkbaar willen sommige volken alleen met hun eigen volk omgaan. Tja, daar kan je van vinden wat je wil, maar een dienstplicht gaat daartegen niet helpen.
Ik zag laatst ' ik vertrek ' , en daar zocht het Nederlandse stelletje ook andere Nederlanders op in het buitenland.
Echt raar
@RandyBiel | 04-02-23 | 11:33:
Oh uitzondering dan.
Meestal gaan ze in driekwart broek slijmen bij de burgemeester.
@RandyBiel: Betichtte het Nederlandse stelletje de autochtonen vervolgens van uitsluiting en racisme? Je moet de vergelijking wel doortrekken, op basis van een fragment kun je ieder standpunt verdedigen zo blijkt uit het internet.
@RandyBiel | 04-02-23 | 11:33: Maar gaan wel zonder dat ze ooit de taal machtig zijn met stroopwafels en kaasplank de autochtone buren overvallen. Die met veel vraagtekens achterblijven over wie nou die vreemde mensen waren die ongevraagd binnenkwamen met een camerateam.
Ik heb nieuwe buren: een Pakistaans echtpaar, nog geen 2 jaar in Nederland, koophuis van ruim 4 ton (met gebreken).
Spreken geen Nederlands wel Engels.
Niet voorstellen op eigen initiatief, wel vragen of auto weg kon bij hun inhuis (gedaan).
Wij hebben ons wel voorgesteld, hun container juist geplaatst voor de ophaaldienst (hem verteld dat we dit gedaan hebben én uitgelegd waar en wanneer de containers moeten worden geplaatst voor het legen).
Thats it: nu mogen zij de stap zetten.
Maar wij wonen hier ruim 20 jaar, hebben ons overal netjes voorgesteld (en ook als er nieuwe buren kwamen o.m. d.m.v.kaartje) maar de langstzittende bewoners vertikken enige vorm van contact.
Daar is het: we lullen wel over je maar niet met je.
En dat zijn spierwitte Hollanders.
Als deze situatie zich voordoet weet je het inmiddels zeker: je had gewoon jaren geleden al moeten verhuizen.
Herkenbaar , ik Ben ook geemigreerd en de autochtonen hier probeerde mij ook voor te laten stellen aan andere nederlanders hier, dat zag ik niet zitten , ik moest uit leggen dat ik niet voor niks vertrokken was en omdat ik de import zag van deze gezellige mensen waar Nederland nu vol van is .
@RandyBiel | 04-02-23 | 11:33:
Je verdraait de boel. Het ging niet erom dat ze elkaar op zoeken. Het ging omdat ze zich alleen aan "eigen volk" hebben voor gesteld en niet aan de niet-Turkse buren. Alleen de Turkse buren.
Ziet u het verschil tuusen "ook" en "alleen"?
@MK27 | 04-02-23 | 11:50:
"de langstzittende bewoners vertikken enige vorm van contact."
Misschien hebben ze daar een reden voor? Heeft u het ze ooit gevraagd?
"Daar is het: we lullen wel over je maar niet met je."
Dát is niet zo leuk, en ik heb ook zulke buren, alleen zijn het geen NLers maar bijna allemaal moslims (de meesten turks, een paar uit andere moslimlanden, en 1 Surinaams gezin). Wij zijn de enige NLets in ons blokje van de wijk. Mijn ervaring is dus een andere dan die van jou. Ja, NLers kunnen roddelen maar de NLse roddelcultuur is toch niet helemaal dezelfde als de turkse of surinaamse roddelcultuur. Daar zitten verschillen tussen. De valsheid, het venijn, en erger .... dát maakte ik pas mee toen ik de buren kreeg die ik nu heb. Naar volk is het, dus dat die buren ons NLse gezin uitsluiten, vind ik niet zo heel erg. Toen ik jong was, leerde ik dat je maar beter geen vrienden met roddelaars kan worden omdat dat altijd met ruzie en ellende afloopt. Natuurlijk, gezellige buren is leuker, maar aan deze buren mis je weinig hoor. Zo is het ook weer.
@Sieg Hein | 04-02-23 | 11:59:
Nee, waarom? U snapt het drnk ik niet. Of u gelooft me niet. Ik heb er geen probleem mee om tussen buitenlanders te wonen.. Het is andersom!
Niamh | 04-02-23 | 11:59
Waarom niet? Hallo zeggen en je even kort voorstellen is niet de moeite?
Het is niet zo dat dan gelijk ook bij elkaar op visite en de koffie moet gaan!?! Althans, niet in de NLse cultuur. Van wat ik om me heen zie is dat bij de Turkse buren een soort van sociale verplichting die voor hen heel normaal is. Onder elkaar dan.
De netto vermogenswaarde van de 2.3 miljoen sociale huurwoningen is 300 miljard euro(WOZ waarde minus uitstaande leningen,(80 miljard))
Dus aan de en kant hebben we steen-en steen- rijke woningcorporaties en aan de andere kant hebben we 2.3 miljoen eeuwig min vermogend blijvende huurders
Goed om te laten zien dat woningcorporaties ooit fatsoenlijke, idealistische organisaties waren met als doel de arbeider een fatsoenlijk onderkomen te geven. Met name voor de jongens en meisjes die zijn opgegroeid in het neo-liberale graaitijdperk, die niet beter weten dan dat bedrijven slechts zijn/worden opgericht ter zelfverrijking van de bestuurders en aandeelhouders.
De enige sociale verhuurder die ik heb gehad was een privé verhuurder. De corporaties deden alles om onder kosten uit te komen.
Aardig programma maar in de leader -na ongeveer 10 seconden- wordt het protest in de jaren 80 getoond. Met daarin een bord "Geen woning, geen kroning" en een regenboogvlag inclusief BLM motief. Dat is natuurlijk onzin en best wel kwalijk.
Idd. De krakersrellen hadden niks te maken met de regenboog v lag. De regenboogvlag staat weer los van BLM. En die drie samen hebben weer niks te maken met de graaicultuur van de woningcorporaties. Ik begreep hem ook niet.
Mensen die geschiedenis willen uitwissen deinzen er blijkbaar ook niet voor terug feiten toe te voegen.
@Flibbage | 04-02-23 | 11:36:
Straks ook Ben Hur met een regenboog vlag op zijn kar.
@gaffelbaard | 04-02-23 | 11:35: Ik begrijp hem wel: Dit is een poging van NTR om aan tere zieltjes te laten zien dat regenboog vlaggen en de ideologie daarachter iets van alle tijden is. En dat vind ik het ergste. Het is geschiedsveralsing op een wijze waar Stalin trots op zou zijn geweest.
Dank. Ga ik dus niet terugkijken. Koester mijn eigen herinneringen over CPN en PSP vlaggen uit die tijd.
NPO. Altijd ergernis. Maar die kont mag er zijn.
En toch, Allah heeft een punt. Een beetje dankbaarheid maakt je eigen leven lichter en anderen zullen eerder bereid zijn je te helpen. Chronisch ondankbare zeikstralen loopt iedereen liever met een boogje omheen. Ies wel zo.
Religie minus god = new age zelfhulpboek
@Joris Beltsin | 04-02-23 | 11:12:
Ik hoor het al, jij krijgt geen sociale huurwoning. Mopperkont die jij daar bent.
@Duwbak_Linda | 04-02-23 | 11:15:
Een sociale huurwoning is dan ook geen gunst maar een straf van god.
Zijn Nederlands is nog steeds erbarmelijk.
Dit soort programma's dienen verplichte kost te worden op scholen, vooral waar veel 'kleur diversiteit' is. Gewoon om de linkse woke, BLM, BIJ1, GL en D66 mensjes weer eens duidelijk te maken dat 100jr geleden, laat staan 150jr geleden en meer), de gewone burger arm was en het slecht had. Dat dat niet kleur gerelateerd was maar juist een algemene norm. Herstelbetalingen eisen van afstammelingen van deze mensen (en dat zijn bijna alle belastingbetalers) is geheel van de pot gerukt en buiten alle historische norm.
Wat zeg je nou? Het is toch inmiddels tot feit verklaard dat de gewone burger vanaf de middeleeuwen in het geld kon zwemmen dankzij de slavernij en dat we daarom nu een miljoen miljard aan schadevergoeding aan de nakomelingen moeten gaan betalen? Als de gewone mens in nederland het tot 75 jaar geleden rete slecht had waar heeft rutte dan namens ons excuses voor aangeboden?
Laten we eens beginnen met de eeuwig gediscrimineerde slachtoffers erop wijzen dat ze zelf nooit katoen hebben geplukt en dat hun voorouders werden verkocht door *zwarte* slavenhandelaren. Die dan ook uiterst verontwaardigd waren toen westerse landen als eerste de slavernij begonnen af te schaffen. Tien tegen één dat het woke slavernijmuseum dat er nu weer schijnt te moeten komen en waar natuurlijk een deugschreeuwert-van-kleur het zwaar gesubsidieerd voor het zeggen gaat krijgen hier géén aandacht aan zal besteden.
Deradicalisering werkt dus.. Helemaal goed.
Ach er hangt uiteraard een Islam sausje over Maiwand's filmpje. Maar wat hij zegt vindt ik best een goeie boodschap. Zijn vertrouwen in Hugo de Jonge is wel weer bijna aandoenelijk naief haha
Wie zonder falen is werpe de eerste baksteen.
@Duwbak_Linda | 04-02-23 | 10:30:
Da's waar. Maar op een of andere manier zint de Islam indoctrinatie mij niet zo. Niet specifiek Maiwand hier, maar algemeen. Ik krijg altijd zo'n wolf in schaapskleren gevoel erbij. Van kind af aan opgevoed/geindoctrineerd met dat geloof ben ik er niet van overtuigd dat ze ondanks goede, opbouwende, arrdige en lieve boodschappen die ze vertellen onze kant zullen kiezen als de pleuris uitbreekt. En dat gaat gebeuren. Nog in deze generatie met het huidige beleid van de overheid.
Hij dankt de Nederlandsde overheid omdat Allah dan zijn gunsten laat toenemen. Sympathiek misschien maar het blijft wartaal.
@Joris Beltsin | 04-02-23 | 10:35:
Hij zegt ook: "wat je geeft en dankbaar bent krijg je ook terug van de wereld". Dat is een een boodschap waar ik wel degelijk ook in geloof. Ik ben fullblown atheist, maar ik geloof wel in een vorm van karma als "hogere macht" in de de wereld. Het is heel simpel te bewijzen ook. Als ik een kamer binnen kom met 15 bekenden of onbekende mensen en ik ga me een uur lang als klootzak gedragen krijg je dat ook terug. Zo werkt dat in het groot ook.
@Joris Beltsin | 04-02-23 | 10:35:
Een ex-moslim heeft me eens uitgelegd hoe diep die religie zit ingebakken. Als een moslim thuis op het lichtknopje drukt en het licht gaat aan, dan dankt men Allah voor het licht. Daar is niet tegenop te debatteren.
@peterdh | 04-02-23 | 10:39:
Da's geen bewijs waarde.
Reciprociteit is de basis van sociale transacties. Ik betaal u met aardigheid om daar wat voor terug te krijgen.
Maar met het universum valt niet te handelen. Het is compleet onverschillig aangaande uw kleine gebaren en noden.
@Duwbak_Linda | 04-02-23 | 10:44:
Da's met christenen ook wel zo. Die danken god dat die een dokter geregeld heeft om hen te genezen.
@peterdh | 04-02-23 | 10:35: geldt in principe voor iedere religie. Alleen die hammedaantjes zijn over het algemeen evolutionair wat minder ontwikkeld en daardoor tribaler gericht en agressiever van aard, vooral in hun testosteron jaren.
@peterdh | 04-02-23 | 10:39: je spreekt je tegen in 1 zin. 'Ik ben fullblown.... maar geloof in' .. dan ben je gewoon een angsthaas.
@Joris Beltsin | 04-02-23 | 10:48:
Ik bedank Jezus ieder uur voor weer een nieuw topic.
@Duwbak_Linda | 04-02-23 | 10:44: snap ik, in de meeste islamitische landen is het steeds weer spannend of er ook stroom is.
@Duwbak_Linda | 04-02-23 | 10:44: dat klopt ook. Alles is dankzij de zon welke door Allah is geschapen. Zelfs windenergie is dankzij de zon.
@richardsp1 | 04-02-23 | 10:52:
Euuuh nee. Karma is geen religie. Atheisme gaat over religie. Niet over geloven of iets is zoals jij denkt dat het is. Quantum theorie heeft twee interpretaties de "many worlds" en de "Kopenhagen" interpretatie. Veel wetenschappers geloven de eerste, veel andere wetenschappers geloven de tweede. Beide zoeken ze naar bewijzen om het idee waarin zij geloven met bewijs kracht bij te zetten. Als je 1 regel verder leest in mijn post zeg ik ook: ik zie op kleine schaal bewijzen dat karma werkt. Ook op grotere schaal trouwens.
Kom ik op de reactie van:
@Joris Beltsin | 04-02-23 | 10:45
Jij trekt het meteen wel weer in het extreem grote. Over het reilen en zeilen van het complete universum. Natuurlijk zal hurricane Katrina niet stoppen omdat ik een maaltijd kook voor mijn zieke buurman. Maar laten we wel wezen, echt het grootste gedeelte van jouw en mijn leven bestaat uit sociale interacties met mensen. Sterker nog ook zonder dat die sociale interacties hebt maken ze deel uit van je leven heeft het invloed (mensen zijn sociale wezens). Hoe gelukkig denk jij te worden als kluizenaar, alleen op je kamer met wat hobby dingetjes zonder contact met anderen. Werk dat je doet zonder contact met collega's en de appie thuisbezorgt die het aanbelt, voor je deur zet en wegrent voordat open doet. Heb je vrouw kinderen en een baan? Dan bestaat 99% van je leven uit sociale interacties. En dan geloof in in karma. Wat je geeft krijg je min of meer terug. Geef je shit krijg je shit.
@Joris Beltsin | 04-02-23 | 10:45:
Om even verder te gaan op wat ik al zei in "peterdh | 04-02-23 | 18:02 ".
Ook op "grotere schaal", dan bedoel ik niet hurricane Katrina schaal, maar als ik mijn leven lang een klootzak ga zijn tegen noem eens wat de belastingdienst, zwartwerken etc zonder uberhaupt (sociaal/persoonlijk) contact met ze te hebben, ga ik shit terug krijgen vroeger of later. Als ik consequent regels overtreed, wettelijk contracten (wetten en regels), sociaal contracten (hoe stel je je op tegen anderen, wat is de norm?), menselijke normen en waarden van jezelf en wat je aan anderen (je kinderen bv?) meegeeft, dat krijg je vroeger of later terug. Die schaal bedoel ik. En die schaal is inderdaad kleiner dan "het hele universum" of Hurricane Katrina schaal. Maar is stukken groter dan "in een kamer met 10 mensen een klootzak uithangen".
Al kreeg ik 3000 euro in de maand toe, dan nog zou ik niet tussen dat enge yuppen volk in de Jordaan willen wonen!
Da's ook veel te weinig om daar te wonen, Leo.
Is camera Dude al aangeklaagd?
Wie zegt dat het een 'Dude' is?
Er was toch ooit ook een mooi shot van die Jennifer Hoffman in die kasteelzoektocht?
Mooi programma, verplichte kost voor het onderwijs. Dat ze eens zien hoe Nederland in 'luxe' leefde begin vorige eeuw in arbeiderswijken. Maar goed dat wij onlangs namens deze krotbewoners, en hun ouders, excuses hebben aangeboden voor de slavernij terwijl zijn leefde in ........
De startpijl van de video hierboven staat op de juiste plaats: Daar moet ie in.
Je kan niet mikken.
Please, doe niet zo puberachtig.
En nu ben ik blind….
De puntjes en de kontjes van de worteltjes weggooien?
Nee, dat doe ik dus nooit als ik een pot worteltjes open maak.
Ik gooi altijd het middelste stuk weg en ik hou de kontjes en puntjes.
@Kaas de Vies | 04-02-23 | 10:06: Bij ontwortelde vrouwen is het middenstuk, naast de kontjes en de puntjes, toch ook goed te doen?
@Kaas de Vies | 04-02-23 | 10:06:
U bent met geld opgegroeid!
Doe mij maar Meiland.
En over Maiwand: mij niet bellen...!
Ze wonen wel bij elkaar in de buurt, die Meiwand en Meiland.
Dat is toch die vreselijke vent die de hele tijd zo hysterisch loopt te gillen? Daar ben ik toch te conservatief voor. Er is niks mis met homoseksualiteit, maar wel met aanstelleritus.
Het spijt me, maar na 10 seconden krijg ik al -letterlijk- hoofdpijn van die doodse monotone stem. Wie is deze meneer en waarom is ‘ie nieuws?
Vreselijk, dat aangedikte 'stoere' accent.
Wat mij vooral irriteert is dat Rifgebergte/Bontkraagje ondergrond toontje wat Nederlandsche probeert te hakkelen.
Strontziek wordt ik van die brommerrijdende kababsnijders.
@Alleenheerser | 04-02-23 | 10:12: ik bied mijn excuses aan voor uw leed. Ook al heb ik nog nooit op een dezer partijen gestemd die al deze arbeidsmigranten hebben binnen gehaald. Ik heb ook nog nooit een tot slaaf gemaakte in mijn bezit gehad maar toch zijn daar ook excuses voor gemaakt.
@TAAA | 04-02-23 | 10:22: uw excuses zijn ruimschoots geaccepteerd ondanks het feit dat u geen enkele blaam treft.
Mijn oprechte dank voor uw begrip.
Maiwand is blij en dankbaar. Ik vind helemaal mooi. Is eens wat anders dan het eeuwige kkr dit en kkr dat. Hup Maiwand, hup dankbare mensen.
Want heeft Allah al niet eens gezegd:
"Zalig zijn de dankbaren, want zij zullen de sociale huurwoningen bewonen"
In het huis Mijns Vaders zijn vele sociale huurwoningen. Yallah Yallah.
Teleurstellende upskirt…
Wat is dat toch met die figuren die commentaar op een uitzending geven? Ik zie dat steeds vaker op de jijbuis. "American reacts to Dutch policechase", of whatever. Of zie hoe die-en-die reageert op het nieuwste nummer van Dreetje. Who gives a f*ck.
Her ergste is als je op jijbuis nietsvermoedend een muziekje van Johnny Cash opzet en ineens begint daar iemand doorheen te lullen. Blijkt een soort verdienmodel te zijn, dat soort figuren blijken hele mappen vol *besproken* muziek op internet te pleuren.
@Dandruff | 04-02-23 | 09:49:
“Vocalcoach listens to Johnny Cash for the first time!” En dan kijk je naar het aantal views: 1,7 miljoen. Wat een gekken.
Zijn het niet gewoon reaguurders maar dan jonger, knapper en met betere media skills?
Bestaat het beoogde publiek van die influencer uit kleuters?
Het niveau van commentaar dat hij geeft....
Kennelijk.
Kijk voor de grap eens naar reacties onder berichten op nu punt nl. Tenenkrommend dom vaak.
De geïnfantiliseerde maatschappij is het ideaal van de ideologie die nivellering als rechtvaardig ziet. Eindelijk kan zelfs de grootste debiel volwaardig deelnemen.
@wijsvinger | 04-02-23 | 10:06: je verwoordt dit uitstekend.
@wijsvinger | 04-02-23 | 10:06:
Socialisme?
@wijsvinger | 04-02-23 | 10:06: Idiocracy gezien? Komt wel dichtbij hoor.
Horror vacui bij die Jordanezen. Wel fascinerend om te zien.
Blij dat ik zo minimalistisch als de hel ben, indachtig de woorden van Socrates, wandelend over de markt: "Wat is er toch ontzettend veel dat ik niet nodig heb."
Enfin, ieder z'n meug.
"als je dankbaar hebt bent" kort na elkaar 2x dezelfde fout maken. Is hij wel dankbaar genoeg? Want allah de barmhartige straft hem toch wel behoorlijk met zo'n bovenkamer.
Ik vind er geen reet aan.
Ahh.. gelukkig waren er meer mensen die goed hebben gekeken naar de derrière van La Tweebeke. Dacht dat ik de enige was.
Wat keek ze lief. Met haar rolkoffer. Die “zangeres“ met haar nep Amsterdamse accent en deugmening had van mij niet gehoeven.
Jammer dat ze geen korte rok droeg.
Laatstelijk geholpen met koken bij de voedselbank. Kreeg ze over de kloten omdat ik de prei niet op sneed tot aan het harde bruine gedeelte.
Dat mijn echtgenote daar anders over dacht, daar hadden ze niks mee te maken. En gelijk hadden ze. We flikkeren ook veel te veel weg.
De vraag bij prei is niet tot hoe ver aan de kont maar hoeveel vh blad
@Flow82 | 04-02-23 | 09:50: Lijkt wel wat op een rituele besnijdenis.
Niets mis met Tweebeke. Een upgrade voor vrijwel iedereen hier. En een inkomensvervijfvoudiging bovendien.
U spreekt weer eens voor uzelf. Leuk ook, zo'n wijf op de bank die alles van een briefje opdreunt.
@goedverstaander | 04-02-23 | 09:16: u kijkt duidelijk nooit, top interviewer die John de Mol met zijn VUziekenhuis EH ijdeltuiten zo mooi torpedeerde waarna het talpa ding gelijk van de buis ging.
En dan de rest nog.
Volgens mij is AntiZanicz een beetje verliefd.
"Zanicz en Marielle sitting in a tree..."
Niet zeuren AntiZanicz, je kent niemand hier.
Ik vind Tweebeeke ook goed te doen maar mijn vrouw is knapper én jonger.
Over geld hebben we het niet in onze familie.
@J.Cash | 04-02-23 | 11:27: Keurige familie;)
@Smoelensmid | 04-02-23 | 12:36:
Ik kom nog net niet uit de goot maar sommige dingen zijn geen thema’s.
BMW rijden wordt al verketterd door sommige Cash’s.
Maiwand… held op sokken.
Vrijdagavond NPO kijken. Ik zou niets liever willen.
REAGEER OOK