JaJa! Rijkspagina "Asielinstroom 2023" is LIVE
F5 F5 F5 F5 F5
Mensen zeggen wel eens dat die raamambtenaren der rijksoverheid op maandagochtend helemaal niks doen. Eerst kerst evalueren bij het koffie-apparaat, daarna de oudejaarsconferences doornemen, en vervolgens opsommen wat voor Poolse sierbommen ze er hebben doorgejaagd tijdens het afsteekverbod. MAAR NIETS IS MINDER WAAR!!!! Zojuist heeft een wakkere rijksdienaar de pagina aangemaakt waar dit jaar de wekelijkse ASIELINSTROOM te vinden is. We missen nog 2 weken van 2022, maar de nieuwe rijkspagina staat al klaar. Kwestie van prioriteiten! Mede namens Oom Jan de beste (woon)wensen voor 2023!
Social
En aub wat minder wind in 2023!
Social
Reaguursels
InloggenOver 50 jaar praat er niemand meer Nederlands.
Ik vraag me af hoe Nederland er in het jaar 2100 qua bevolkingsopbouw uit gaat zien als alles zo doorgaat. De "onzinnige spookbeelden" en "volksmennerij" van de jaren '80 zijn inmiddels gewoon realiteit geworden, dus alles is mogelijk.
Salaam op Aarde,
Jeetje! Een stad als Breda bouwen om ze te huisvesten. Ik dacht dat we een stikstofprobleem hadden. Dus D666 en GroensLinks, stop de instroom want we kunnen er niet voor bouwen.
Het is helemaal niet zo gecompliceerd;
1. Een COA website in het Engels die plek in Nederland aanbied alsof zo concurreren met Tui of Dreizen.
Linkje; www.coa.nl/en/life-and-around-recepti...
2. De hele derde wereld deelt deze gratis zorg en woningen website via:
WhatsApp
Instagram
Facebook
TikTok
A range of activities…
Dit is het migratie _saldo_, niet wat er bij gekomen is. Daarvoor moet je nog het aantal emigranten er bij op tellen.
W_F kan je verduidelijken?
er staat een duidelijke grafiek van het migratiesaldo
In deze berekening zijn het aantal emigranten van het aantal immigranten afgetrokken, dit is het enige mogelijke migratiesaldo
En dan komt U met emigranten er bij op tellen?
Emigranten worden afgetrokken
Afgetrokken? Totdat de gezinshereniging een feit is dan.
@McSnor | 02-01-23 | 14:24: hij bedoelt denk ik de autochtone nederlanders die zijn vertrokken. En de allochtonen import komt de gezinshereniging nog bij na een poosje dus uiteindelijk is er een grotere instroom van allochtonen.
@Toedels | 02-01-23 | 15:28: Ik denk het ook, natuurlijk hebben onderzoekers (bijna per definitie links dus met oogkleppen die met trots gedragen worden) er geen behoefte aan om eens naar de cijfers uit Denemarken, Oostenrijk, Zwitserland, Hongarije, etc. te kijken hoeveel Nederlanders daar zijn bijgeschreven als ingezetene in 2022).
Als ik die grafiek bekijk snap ik het "afschalingsverhaal" van de afgelopen jaren niet helemaal. Of zou dat ook niet waar zijn ...
Het immigratiesaldo zegt nog niet alles. Waarschijnlijk gaan mensen met een goedlopend bedrijf (of hoog inkomen) naar het buitenland om belasting te besparen en daar komen mensen voor in de plaats die voor het overgrote deel veel geld kosten + het immigratiesaldo. Dan moet de belasting dus nog verder omhoog (bezuinigen op ambtenaren gaat niet gebeuren) en gaan nog meer mensen naar het buitenland. Wat er over blijft laat zich raden.
Hoe komt het dat de VS wel tot bloei gekomen is door immigratie? Dat China een wereldmacht is en India er één wordt dankzij een grote bevolking? Of is het voor Europa niet goed omdat import uit Afrika en moslimlanden niet wil werken?
@cugel | 02-01-23 | 12:31: In Amerika moet je werken voor je geld. Daar kennen ze geen eindeloze uitkeringen en toeslagen. Dat is wel een mooie drijfveer natuurlijk.
@cugel | 02-01-23 | 12:31: "Hoe komt het dat de VS wel tot bloei gekomen is door immigratie?" Omdat het immigratie voornamelijk vanuit Europa was. VS gaat er nu ook helemaal niet meer op vooruit.
@tjongerschans | 02-01-23 | 12:40:
Ja, het is vreemd dat protestanten rijker zijn en harder werken dan katholieken. Weber schreef "The Protestant Ethic" waarin ik ook meen dat hij zei dat joden in het Rijnland nòg veel meer belasting konden betalen dan protestanten. Culture matters is een ander boek dat bij mij in de kast staat.
@Papa Jones | 02-01-23 | 12:32:
Kun je gelijk in hebben.
Migratiesaldo is immigratie + emigratie. Geen idee wat een "immigratiesaldo" is.
@W_F | 02-01-23 | 13:28:
Iets van ingestapten in de boot vs aangespoelden
laat maar
Er zullen er nog wel meer willen vertrekken: de Nederlanders die letterlijk maar ook figuurlijk van hun land worden beroofd.
600.000 in 6 jaar tijd.
Keer 20.000 = 12.000,000,000 per jaar aan kosten.
Gedeeld door 8 mio belastingbetalers = 1.500 per belastingbetaler, valt best wel mee eigenlijk.
Denk dat de huisvesting de NL bevolking meer raakt.
.. En toen ging uw pensioen in de toekomst achteruit, en blijft deze aanvullend achter bij inflatie en prijs stijgingen. Oh, wacht ..
@Nederlandop1 | 02-01-23 | 12:14: De aanwas van de a.s. werkende mens is idd 0 dat gaat problemen opleveren ook qua pensioenen.
@Uw Verzekeringsadvis | 02-01-23 | 12:20:
Wat het nog erger maakt, zelf ben ik midden 30
en ik vind het helemaal niet erg, laat die lonen maar naar boven klappen door de schaarste
Vroeger zou ik miss denken: 'Jammer voor Nederland' maar inmiddels denk ik net zoals veel rechtse afhakers: ze hebben hier zelf voor gekozen
In 2016 kostte de immigratie 17 miljard zegt Jan van de Beek. Dus dat jaar alleen al.
Aan defensie geven we 13 miljard uit. Voor de politie zijn de uitgaven 6 miljard.
Dat geeft een iets ander beeld.
@HoniSoit | 02-01-23 | 13:16:
Ik vraag mij ook sterk af waar de 20.000 (per immigrant) vandaan komt bij Uw verzekeringsadvis
Ik zal iig geen verzekering bij hem afsluiten
@huh!? | 02-01-23 | 13:44: Google maar eens.
@uwverzekeringsa
Ik denk dat dat Dr Jan van de Beek betere cijfers heeft.
Dat gluiperige hoofd van die van de Burg is voor mij symbolisch voor dit stelletje bijeengeraapte en incompetent stelletje kabinetsleden, die met zijn allen dit land naar de ondergang helpen.
Ook de Nationale ombudsman is het met u eens. En die kletst echt niet uit zijn nek.
Je zou je zo langzamerhand af kunnen vragen waarom zo'n complete lege doos als Eric "hoe meer asielzoekers hoe beter" van der Burg op de plaats waar hij nu zit is benoemd. Maar ja, dan zou je bijna in een complot moeten geloven en dat willen we niet, laten we het dus maar op volkomen onbekwaamheid houden, is ook heel erg natuurlijk.
Ondanks de toegezegde inspanningsverplichting van Mark Rutte om de ongebreidelde immigratiestroom naar Nederland onder controle te krijgen gaat er vanwege politieke onwil binnen de coalitie helemaal niets gebeuren. Nu gemeentes gedwongen kunnen worden om vluchtelingen verplicht op te nemen is het alleen maar gemakkelijker geworden om de ongebreidelde vluchtelingenstroom te faciliteren. Stem dit meest incompetente kabinet sinds het kabinet den Uyl in maart 2023 weg en trap niet in de opgestarte mediacampagnes van de kabinetspartijen. Gewogen en veel te licht bevonden, gewoon wegwezen.
de combinatie inspanningsverplichting en minister-president
Bij een HBO project heb je een inspanningsverplichting, niet bij het regeren van een land
Hoezo migratie ? Vluchtelingen zijn hier tijdelijk Toch? Wanneer hun land weer veilig is gaan ze weer terug is de afspraak. Helpen hun land weer op te bouwen.
Haha! Das een goeie.
Dat zijn de internationale afspraken ja, dus gaat Nederland heel iets anders doen dan de afgesproken tijdelijke opvang, en dan die afspraken de schuld geven.
De instroom van week 1 2023 gaat 800 worden schat ik in.
In de helft van de grote steden zijn allochtonen in de meerderheid en het woord "omvolking" is een uiterst rechtse benaming?
Dit is wat Hugo de Jonge hier onlangs in Trouw over zei:
“Deze zomer heb ik veel boeren bezocht. Daar kwam ik veel boosheid tegen in mijn eigen CDA-achterban over de stikstofplannen van het kabinet. Ik schrok van de omvolkingstheorieën die je op het boerenerf hoort en die rechtstreeks uit de Kamer komen.
“Bijvoorbeeld dat het kabinet met zijn stikstofplannen de boeren van het erf afjaagt om er vervolgens woningen neer te zetten voor buitenlanders die worden binnengehaald. Die omvolkingstheorie is een levensgevaarlijke, extreemrechtse theorie. Het zet mensen tegen elkaar op en dat is giftig, destructief en pyromanenpolitiek: fikkie stoken en hard wegrennen.”
Een eindje verderiop zegt hij: '“Ik vind dat dit soort geluiden die de democratie ondermijnen niet in de Kamer zouden moeten zijn.”
Dus de oplossing voor het probleem is het woord 'omvolking' te verbieden.
www.trouw.nl/politiek/het-optimisme-v...
@grietmetgroenefiets | 02-01-23 | 12:53: Tijd dat we mensen die de waarheid willen verdoezelen gaan verbieden, wat jij griet?
Er zijn heel veel Syriërs en Afghanen etc. die graag naar nl willen emigreren en ‘asiel’ aanvragen maakt dat mogelijk zo is gebleken. Deze mensen kiezen welbewust voor- en investeren in een toekomst hier. Van feitelijke vervolging etc. is doorgaans geen sprake. Men is nagenoeg verzekerd van een status vanwege als ‘onveilig’ bestemde situatie in land van herkomst. Het enkele feit dat je ‘tegen Asad’ bent en niet ‘gedwongen het leger in wil om tegen landgenoten te vechten etc.’ volstaat al voor een verblijfsstatus van , maar liefst, 5 jr. Dit is feitelijk een opmaat naar permanent verblijf. Beperking van instroom door maatregelen in Europees verband is een illusie. Nederland zal zelf maatregelen moeten nemen. Dat is ook mogelijk binnen regelgeving, die beleidsruimte is er, maar daarvoor is wel politieke wil nodig ( en minder naïviteit op dit dossier ..) Maatregelen dienen er op gericht nl minder aantrekkelijk te maken. Dat is al mogelijk door verblijfsstatus voor bepaalde tijd af te geven 1 of 2 jaar) en dan situatie opnieuw te beoordelen. De instroom zal naar verwachting snel en significant afnemen ..
Het is mogelijk, kijk naar Denemarken
Het familie hereniging recht, klinkt als complete onzin. Erg teleurstellend dat de VVD (Vlak voor verkiezingen) adverteert met een stop op asiel instroom, maar er in de praktijk alsnog niet zoveel aan doet. Onder andere hierdoor kampt men met een forse krimp in de peilingen.
Leuk hoor, een groot gezin - Keer op keer - erbij. De bijkomende uitkeringen moeten ook betaald worden. Het is niet zo dat kansrijke Europeanen die hebben gestudeerd, en masse worden binnengelaten. Nee, integendeel. Nu het gasveld dicht is, hoe verder ? Oh, wacht ... Nog een crisis in de toekomst in de maak, waarop niet wordt geanticipeerd .. "Hahaha, lief land". Ja.
Eritrea nog erger: ondanks geen directe oorlog wordt door de 'zware' dienstplicht elke potentieel dienstplichtige opgenomen
Denk eerlijk gezegd dat bijna elke dienstplichtige wereldwijd liever naar NL gaat voor gratis uitkering dan de dienstplicht vervuld (op wat orthodoxe Joden na)
@huh!? | 02-01-23 | 13:46: Klopt .. de naïviteit hier inzake Eritrea is ongekend en stuitend met dramatisch gevolgen in de vorm van ongebreidelde emigratie van , niet zelden, zeer jeugdigen onder overigens bepaald niet risicoloze (reis) omstandigheden. Eenmaal in bezit van asielstatus is tevens toegang van familie geregeld die dan binnen 6 maanden wordt ingevlogen. Ook dit roepen we over ons zelf af ..
Het zou al schelen als de migrantenadvocatuur die hier in Nederland de economische migrant de mogelijkheid biedt welhaast eindeloos door te procederen om hier te kunnen blijven, werd afgebouwd.
Op mijn werk zo’n Syriër gehad via de gemeente voor een taalstage een huppeltante als begeleider die hem probeerde in allelei studiegroepen te krijgen wat dan weer jammerlijk mislukte de helft van de tijd kwam hij niet opdagen iets met lekker gamen in de woonkamer had een leuke tussenwoning met tuin en nog een jaartje dan kon zijn vrouw en kindertjes overkomen had niet enige intentie om te gaan werken en traineerde alle pogingen daartoe en die kirrende huppeltante kreeg ik het zuur van “hij was zo zielig” en dan word je ook nog in het zonnetje gezet als bedrijf wat meewerkt aan succesvol integreren brrrrr
Ik ga maar net als Andrew Tate vast moslim worden om makkelijker te integreren in het nieuwe westen. Allaha akhbar
Ik denk dat ik een van mijn vrienden uit SA vraag om mij toch als vrouw te nemen, puur omdat ik dan weer bij NL pas en niet meer uitgescholden wordt als ik door Amsterdam of Rotterdam loop.
Mijn man zal het niet erg vinden, die snapt het wel.
Je moet wat om te kunnen leven in je land he.
Ach ja, het was leuk zolang het duurde, maar Nederland is reeds onherkenbaar veranderd en zal nog meer veranderen door de continue stroom van al die leuke jonge, vrouwvriendelijke, hoog opgeleide en hard werkende mannen uit verre kansenlanden!
Sterkte allemaal! Mijn tijd zal het (net) nog wel duren.
Nederland is niet vol, Nederland is gezellig. Zie het als een pretpark; hoe leuker de attracties, des te gezelliger de wachttijden is en des te hoger de prijzen.
Gaaf man!
#nominatie wegkijkbokaal te pakken heeft.
Wordt allen donateur van de Stichting de Club van Tien Miljoen.
www.overpopulationawareness.org/nl/
Ik ben al sinds 1992 donateur.
Die lijken vooral de blik naar de Nederlandse bevolking te hebben gericht: iets wat er op dit moment niet zoveel toe doet. Sterker nog, als ze zo graag leefbaarheid willen behouden moeten ze juist nu kinderen voor de autochtone bevolking promoten en zich richten op remigratie en bewustwording/beperking in Afrika/Azië. Dus niet zo handig deze club, zacht gezegd.
Niet alle grafieken gaan omhoog, mijn bank houd de sparrente in 2023 nog steeds 9,75% onder de inflatie. Misschien een goed voornemen om al mijn spaarrekeningen maar op te heffen, want er gaat ook dit jaar niets veranderen bij de ECB en banken schuiven het compenseren voor een onstabiele munt weer terug naar de overheid.
Mijn bank houdt de inflatie juist 9.75% boven mijn spaarrente
En dat blijft zo want onder Kabinet Rutte verandert er structureel niets.
Belangen van de VVD-kiezer staan overeind.Overig volk zoet gehouden met een lollie.
Koffietijd staat nu aan; men is er nu al even bezig het begrip 'tata' uit te leggen.
De presentatrice (kom, hoe heet dat lichtje ook weer) zit smakelijk te lachen om 'traditionele Nederlandse' zaken, zoals een foto met een verjaardagsfeest. Kleding toont al aan, uit de jaren zestig... En lachen dat ze doet.
De Nederlander wordt lekker 'te kakken gezet', wat een lol dat we hebben!
Haal vooral de buitenlandse geneugten binnen! Weest blij dat we zo verrijkt worden met cultuurverschillen! (Verplicht).
Voor reaguurders met kleine kinderen...
Geen leuker kinderfeestje dan de kinderen laten koekhappen, of dropjes uit een bak water opslobberen.
Met een ei op een lepel de overkant van de kamer proberen te halen.
Succes verzekerd.
@Papa Jones | 02-01-23 | 11:09: spijkerpoepen en als het zomer is zaklopen. Ook leuk voor volwassenen overigens.
En pannekoeken natuurlijk, veel pannekoeken, met suiker, niet met tofu.
Klopt. Dat zijn ook Nederlanders die authentieke Afrikaanse houten snijkunstwerkjes meenemen van vakantie, maar neerkijken op houten kunstwerk uit Hindeloopen.
Dat zijn Nederlanders die bij het Suikerfeest enthousiast recepten vragen aan de moslim collega.
Die eten alles wat uit het buitenland komt maar geen spruitjes of stamppot want -giechel giechel- klef en stinkt.
*Zuurkool kopen gaat*
@Papa Jones | 02-01-23 | 11:09: hoezo kinderfeestje..? Ik wil ook, is namelijk leuk.. behalve gezicht onderdompelen. Daar leggen contactlenzen en mascara een veto in.
@anja | 02-01-23 | 12:09: Lol!
@Papa Jones | 02-01-23 | 11:09:
Spijkerpoepen vind ik dan weer wat minder
meestal wordt het gebrek aan vertier weer gecompenseerd door een goede sessie oud Hollandsch zaklopen
@huh!? | 02-01-23 | 15:31:
*zwenkwieltje was me voor
In het NRC een artikel dat het altijd al zo geweest is en dat we niet zo paniekerig moeten doen. En dat we pas in 2070 op de 20 miljoen zitten en dat het helemaal niet te voorspellen is. Kortom valt mee, geen probleem en gewoon doorlopen mensen.
Twee echte hoogleraren leggen dat aan u uit.
Boerenverstand zegt toch iets anders, maar ja, die moeten stoppen want stikstof. Ook dat komt bij geleerden vandaan.
NRC is het lijfblad van de D66.
Uitknippen en over 2 jaar naar desbetreffende hoogleraar sturen met cc aan zijn/haar College van Bestuur. Toch leuk, feitengebaseerde feedback.
Het ia allemaal begonnen met zingende "welkom" vrouwen.
Daarna is de toestroom vertienvoudigd na cruiseschepen inclusief cellphone en appelgebak.
Pritt ontkent hier dus het rechtse narratief dat ambtenaren niks doen tussen uit hun neus eten en uit het raam staren. Weer een punt waarop het rechtse verhaal dus een leugenverhaal blijkt.
Nou ja, als ik zeg dat mijn vrouw niks doet, dan wil dat niet zeggen dat ze helemáál niks doet he.
Wat een belangwekkende conclusie.
@Graaisnaaiert | 02-01-23 | 11:17: Gister aan mijn moeder van 101 uitgelegd dat de nieuwe volkspartijen nu rechts van de VVD zitten.
@cugel | 02-01-23 | 12:21: o cugel, nu maak je me heel benieuwd naar je moeder. Ik hoop je in het café over haar te kunnen spreken.
@Roos | 02-01-23 | 12:28:
Hier komt niemand meer, dus hier is het meer privé, als GU mij vergeeft dat ik je vraag beantwoord en daarmee off topic ga. Mijn moeder begon toen ik 14 was met yoga. Misschien dat ze daarom zo lang leeft. Ik denk dat mijn sex voorkeur op een vreemde manier iets met haar te maken heeft maar op mijn 28ste kwam ik een Iers meisje van 22 tegen in Amsterdam, Anna Marie (AM) waarmee ik echt helemaal klikte. Ik ben pas later met haar getrouwd nadat ik 2 zonen had gekregen met een Egyptische. Maar AM,die toch weer terug was gegaan naar Ierland (ik woon in Amsterdam) kreeg Alzheimer en ik verdeel mijn tijd al jaren tussen het zorgen voor mijn moeder in Twente en het bij mijn vrouw in Ierland zijn. Mijn moeder woont nog zelfstandig in het huis waar ik en mijn broer en zus zijn opgegroeid. Eerst hielp ik haar wat met de tuin, maar nu zij veel in bed ligt doe ik de boodschappen en het koken als ik in Twente ben. Eigenlijk is GS natuurlijk geen medium voor zulke privé dingen dus als GU dit jorist heb ik daar alle begrip voor. Ik probeerde alleen je vraag te beantwoorden op een plek waar bijna niemand meer komt.
@cugel | 02-01-23 | 13:29: gelezen cugel, dank voor deze mooie inkijk.
Het bericht kan zich automatisch vernietigen;-)
@Roos | 02-01-23 | 13:46:
Hoe het zich automatisch vernietigt weet ik niet,
@Roos | 02-01-23 | 13:46: maar door 2 berichtjes eronder te typen schuift het wel uit het zicht omdat normaal alleen de laatste 3 reacties zichtbaar zijn.
@cugel | 02-01-23 | 13:50: het was een grapje voor de Joris van dienst.;-)
Soms vergeet ik dat jij hier eens hebt verteld dat je alles letterlijk neemt. Dat eerlijke vind ik leuk aan jou.
@Roos | 02-01-23 | 13:52: Asperger :-(
@cugel | 02-01-23 | 13:53: zoiets vermoedde ik al. De keerzijde daarvan is je eerlijkheid en openheid :-)
De natuurlijke aanwas is mede zo laag doordat “jonge” ouderen van pak en beet 25 jaar nog steeds bij hun ouders inwonen. Hoe kunnen deze jongeren dan een een gezin stichten…
Deze grote volksverhuizing gaat ten koste van onze cultuur, onze normen en waarden, onze leefbaarheid, onze woonruimte en onze veiligheid.
Zo zoeken we twee mannen die accentloos Nederlands spreken, maar qua uiterlijk voorouders hebben uit kansenlanden. www.youtube.com/watch?v=aWcPMCi8cGw&a...
Jij dacht dat de geallieerden na hun winst in 1945 alleen van plan waren volksverhuizingen buiten Europa te stimuleren zoals bijvoorbeeld het stimuleren van volksverhuizingen naar voormalig Palestina?
Aan de bouw van de ene gokken wij een 'Turkse Nederlander'.
Dat dat kan.... geboren en getogen in Nederland en dan toch Turk zijn....
Niet alleen de volksverhuizing Feynman. Ook het opvallend achterblijvende geboortecijfer van de afgelopen twee jaar gaat een steentje bijdragen. Heeft u daar als wetenschapsorakel al een verklaring voor?
@INTP | 02-01-23 | 11:17: Om een gezin te stichten moet je een woning hebben, ipv allebei bij je ouders nog op je slaapkamer wonen?
Zoals de Amerikaanse platschedels een wapenfetish hebben, hebben de Nederlandse proleten hun vuurwerk. Vanuit het perspectief van een inmiddels buitenstaander een compleet absurd fenomeen.
Wel veel import vuurwerk dus woke.
Ze krijgen tegenwoordig allemaal ook nog eens "volle" AOW ook al hebben ze maar 10 jaar hier gewoond; wordt gewoon aangevuld tot "minimum"niveau en met alle toeslagen erbij betaalt dit land wel erg veel voor onverantwoordelijke gastvrijheid.
De kwijtschelding van gemeentelijke heffingen en niet betalen van zorgpremie en eigen risico is blijkbaar niet genoeg.
Ja, belachelijk. En dan ook nog eens aanspraak (want voorrang) op een sociale huurwoning, dus ook nog eens huursubsidie. Zo zing je het wel uit.
Blanke partner (zonder inkomen)uit Brazilië krijgt via IND een verblijfsvergunning en komt in Nl bij haar vriend wonen, die direct circa €500 gekort wordt op pensioen en aow. Kutland.
www.svb.nl/nl/aio/doe-de-aio-check Mooi man, gewoon bijna niks invullen want veel wat binnenkomt is toch zwart of te weinig. Huisje in het buitenland verzwijgen ondanks die 3 maanden per jaar vakantie.
Altijd weer dat aanvullen. Zo wordt echt werken ook nooit lonend gemaakt. Wie is hier nu gek?
Denk ook aan de ziektekosten. Mensen zijn duur, helaas. Zou onze overheid eens goed duidelijk moeten hebben. Want het lijkt er, juist op dit terrein, nu niet op.
@Pleegzuster B | 02-01-23 | 11:03:
U bent niet op de hoogte van het feit dat veel (Arabische) migranten hun partner net over de grens plaatsen?
Als EU-burger heb je veel meer rechten dan als NL-burger namelijk.
Als je partner een jaar in Duitsland of Belgie woont mag deze zonder inburgeringscursus of verdere procedure NL'er worden
De procedure is tevens ook vele malen goedkoper
Marokanen doen het zo ook in (Zuid) Spanje, allemaal EU
Als ik NL'ers vertel over deze feiten die gewoon de hele Nederlandse kostbare en energiezuigende bureaucratische procedure hebben gevolgd lopen ze eerst rood aan en daarna zijn ze woedend: Waarom heeft niemand mij dit verteld!?
Daar sta je dan letterlijk met je 'goede gedrag'
Het wordt steeds meer van dit soort shit, 'goed gedrag' levert alleen maar ellende op en 'tussen de regels door lopen' en creatief boekhouden loont steeds meer
En daarna afvragen waar het vertrouwen gebleven is, laat mij niet lachen
Mijn moeder woont nu 30 jaar + in NL maar krijg maar een deel?
(alleen voor de jaren in NL gewoond)
Wat zijn dit voor feiten? Geldt dit voor asielzoekers alleen oid?
Ik vond het borstentopic leuker
Vroeger was alles beter. Gisteren bijvoorbeeld was het nog weekend.
Dat waren maar 104 stuks. Dit gaat om een veelvoud daarvan. Per week.
@keestelpro | 02-01-23 | 10:54: Het is maar hoe je 't bekijkt.
Cijfers niet serieus nemen, ik ga de cijfers pas serieus nemen als er bijvoorbeeld 721 of 829 staat. Iedere maand lekker afgerond, klopt geen reet van 1200, 1000, 700 hoe dan?
'Sorry, Oemfoefoe, jij moet even een weekje wachten, de teller staat nu netjes op een rond getalletje.'
Afronden op een tiental kan nog maar afronden op een honderdtal wat ze al jaren doen is bizar. Ieder mens is er 1. Echt iets voor de ambtenarij om zo laconiek met demografische cijfers om te gaan.
@EEnzame SchizofrEEN | 02-01-23 | 10:53:
Laten wij alle getallen afronden op een 21 tal of 29 tal zodat DeJaVu225 de getallen weer serieus gaat nemen en niemand verder argwaan krijgt
(ambtenarenoplossing in de maak)
Asielzoeker moeten levenslang hun smokkelaars doorbetalen. Nederland werkt dus mee aan deze gang van zaken.
Nog even en ook die kosten kunnen worden opgegeven in de belasting-app.
Leuker kunnen we het niet maken, wel debieler.
Drukt op F1: hellup!
plaatst geen link naar preventgenocide punt org.
Kan geen mensen informeren over The legal definition of genocide.
Een kreet waar ik niet luchtig mee strooi.
Maxima zei het al:'De Nederlandse identiteit, nee, die heb ik niet gevonden'.
En als je koningin dat zelf al stelt, dan is er dus weinig aan te doen; er is géén Nederlandse identiteit, dus kan er per definitie ook géén genocide plaats vinden..
@EEnzame SchizofrEEN | 02-01-23 | 10:51: Argetntijnen zijn de beste beledigers ter wereld. Ik zie in z'n nichtje niets van de Aonikenk, Kolla, Qom, Wichí, Diaguita, Mocoví, of Huarpe identiteit..
Zinnetje van ammestie "For decades, indigenous peoples in Argentina have been treated like second class citizens".
Nee joh, we gaan geruisloos ten onder en over een paar generaties weet niemand meer hoe het ooit was.
Juist nu je zou verwachten dat een migratiestop imminent is gebeurt precies het tegenovergestelde. Dit is puur wanbeleid.
Het goede nieuws is dat als de natuurlijke aanwas zo laag is, de nieuwkomers van de afgelopen decennia zich blijkbaar ook niet meer zo enthousiast voortplanten. Dat is tegelijkertijd een prachtig argument tegen al die verhalen dat we die nieuwkomers nodig hebben om de vergrijzing op te vangen, want als zij zich ook nauwelijks voortplanten creëren we alleen maar een nieuwe grotere vergrijzingsgolf. De vergrijzing vang je dan ook alleen op met tijdelijke arbeidsmigranten.
'Tijdelijke'.
'Arbeidsmigranten'.
Twee aannames, die helaas door onze overheid volstrekt niet begrepen worden.
Eerder 'permanente uitkeringsmigranten'.
En ter aanvulling op dat laatste, die migranten die wél werken en dus geld verdienen, sturen dit vrijwel allemaal richting 'hun' thuisland. Het. Zijn. GEEN. Migranten.
@EEnzame SchizofrEEN | 02-01-23 | 10:41: wat je dus oplost met tijdelijke arbeidscontracten. Als zo’n contract tegelijk je tijdelijke toegangsbewijs is kom je zonder baan gewoon niet binnen. Maak je daarnaast illegaliteit weer strafbaar en ga je dat ook echt handhaven, dan is hier blijven na afloop van een contract ook niet meer aantrekkelijk.
Dat migranten geld naar het thuisland sturen kan ook gunstig zijn. Als zo’n land economisch vooruit gaat wordt migreren minder aanlokkelijk.
@Hetze Haatstra | 02-01-23 | 10:48: Dat is.... een oplossing.
Iets wat onze overheid veracht, tot het diepst van van managers-ziel.
@EEnzame SchizofrEEN | 02-01-23 | 10:41:
En als je dan gebruik maakt van de WW voorziening omdat geen werkgever je een volgend contract wil geven en je er verplicht een paar maanden uit ligt en terug gaat naar je familie in Polen kom je in het nieuws als 'WW-fraudeur'
Hoe wil je het dan zien? Alle depressieve Polen maanden in de WW zich kapotzuipen in NL want zo zijn de regels?
Mag je al omvolking zeggen?
Vanmiddag effe baby maken. Blank exemplaartje.
Veel arbeiders nodig voor werkzaamheden die nog moeten worden uitgevonden, heel slim van de overheid want regeren is immers nooit achterom kijken
Grenzen nog veel en veel verder open, want:
Islamiseren door omvolking.
Met dank aan GroenLinks, D66 en hun kiezers.
Erik vd Burg heeft twee maanden geleden al laten weten dat we dit jaar op 50.000 asielzoekers kunnen rekenen. Dan kun je er gif op innemen dat dat getal ergens in juli/augustus flink naar boven moet worden bijgesteld.
Bouwpaus Hugo laat in de kranten weten dat de huidige immigratie niet vol te houden is; er is simpelweg niet tegenop te bouwen, ook niet met 900.000 nieuwe woningen tot 2030.
En Mark? Om zijn eigen partij vóór de gedwongen inkwartiering van asielzoekers te laten stemmen, beloofde hij te gaan kijken naar maatregelen hoe de instroom te beperken. Het enige wat ik tot nu toe gelezen heb, is dat hij laat kijken naar hoe het kan dat in de ons omringende landen ca 50% van de asielaanvragen gehonoreerd wordt (in Frankrijk slechts 25%), en bij ons 73%. Voor de rest niks.
Mijn verwachting is dat je na 15 maart helemaal niets meer hoort.
Mark zegt dit inderdaad maar weet dat d66 rechters hem dit onmogelijk maken en daar gaat hij zich dan achter verschuilen.
Rutte kijkt er naar... En ziet dat het goed is.
Voor zijn positie binnen de EU, natuurlijk niet voor Nederland noch diens originele inwoners.
Tot 15 maart zullen er zinnige en hoopvolle dingen gezegd worden. Misschien zullen de cijfers zelfs tijdelijk (gemanipuleerd) dalen. Daarna blijken de lagere cijfers een foutje in het systeem en gaan alle sluizen weer open. Wanneer wordt asiel tijdelijk, ipv altijd meteen permanent en levenslang.
En de verantwoordelijke ministers en staatssecretarissen: ze staan erbij en ze kijken er naar met hun stomme koppen.
Dit is niet vol te houden. Dat kan een kind begrijpen. Behalve mensen die er iets aan zouden kunnen doen. Die willen meer immigratie.
Die begrijpen het ook wel, maar hebben geen last van de gevolgen, dus kan het ze verder weinig schelen.
@Het brein erachter | 02-01-23 | 10:57:
Als straks alle werkende autochtonen met hun vermogen naar het buitenland zijn vertrokken, wie moet dan die nieuwe aanwas betalen? En wie gaat het appeltje van Rutte bekostigen? Zouden ze daar al eens over nagedacht hebben?
@zwenkwieltje | 02-01-23 | 11:07:
Appeltje?
Dacht dat het over die auto, dat huis en die koelkast ging die wij zo snel mogelijk aan moeten schaffen om dat economie in gang te houden
Praktijk: elke verdiende euro in de (tuin)bouw wordt direct naar Polen verzonden
Nee hoor, voornamelijk Oekraïeners denk ik.
Nederlanders fokken niet meer en daarom hebben we apothekers uit Aleppo nodig.
Prima hoor, ik heb geen kinderen dus ik hoef aan niemand uit te leggen waarom het hier over 20 / 50 jaar helemaal los gaat. Doei Nederland, het was leuk.
Nederlanders hebben geen woonruimte om te fokken. Geen huis = geen gezin.
@FrankVeer | 02-01-23 | 10:26: En hard aan het werk om alles te kunnen betalen voor een ander.
Waarom MOET de bevolking altijd groeien?
Zeg ik dan met mijn 5 erkende kinderen.
Zo zo Kaas, daar ga je aardig wat CO2 belasting over betalen!
Omdat alle businessplannen meer betaalbare slaafjes nodig hebben, daarom!
Groei is nodig, omdat 1 Nederlander te weinig verdient om de rest van zijn (m/v/x/lhgbti+) leven 3 ruifgerechtigden te voeden en te huisvesten. Stagnatie van de bevolkingsgroei resulteert direct in achteruitgang, wat natuurlijk belastingverhoging tot gevolg heeft.
Hoeveel niet erkende exemplaren moeten we daarbij nog optellen?
@Zeurders | 02-01-23 | 10:31:
Nou mooi, die schrijven wij zelf, liefst met zo min mogelijk personeel.
Familietraditie.
@Nivelleermarionet | 02-01-23 | 10:33: Kortom het is een piramidespel. Er moet aan de onderkant steeds meer bij anders stort de boel in.
Houden ze ook de ambtenareninstroom bij ter info voor de belastingbetaler.Loopt dat parallel met de asielinstroom?
Nee, dat is een kwadratische functie. Een verdubbeling van het aantal ruifbelastenden heeft een verviervoudiging van het aantal ambtenaren tot gevolg.
Wikipedia over omvolking, is extreem rechtse complottheorie. Tja
Omvolking, omvolkingstheorie of vervangingstheorie is een extreem-rechtse complottheorie met betrekking tot de vermeende vervanging van de Westerse inheemse bevolking door immigranten met een niet-westerse cultuur. Volgens diverse extreem-rechtse theorieën wordt in Westerse landen de oorspronkelijke bevolking via massa-immigratie geleidelijk geheel of voor het grootste gedeelte vervangen door vreemdelingen, met name moslims. De oorspronkelijke bevolking zou op termijn 'een minderheid in eigen land' worden en de westerse cultuur vervangen door die van de immigranten. Een bekende omvolkings-theorie is "De grote vervanging" van Renaud Camus.
nl.wikipedia.org/wiki/Omvolking
Het is geen theorie meer he, als je kijkt naar de cijfers.
Noem het “diversiteit” en de uitkomst is hetzelfde.
Kijk deze aflevering van De Nieuwe Wereld maar eens. Maaike van Charante over 'Het verdriet van de Schilderswijk.' Ze komt zelf uit de Schilderswijk en heeft een boek geschreven over wat er met de wijk gebeurd is.
www.youtube.com/watch?v=eGmkkG4OUp8&a...
Wikipedia is dan ook een geziene bigcorp.
De waarheid is extreem rechts. Altijd!
Als in de helft van de grote steden allochtonen de meerderheid al hebben dan noem ik het "omvolking".
Dit jaar de instroom maar eens op nul houden. Illegaliteit strafbaar stellen en de illegalen actief opsporen en uitzetten.
Rutte/Kaag: "Hahahahahahaha... nee."
Geen vuurwerk want Oekraïners, geen wind want vluchtelingen, wat blijft er nog over?
Geen geluk want gelukszoekers.
Geen nood mensen! Ik lever mijn aandeel. Begin volgend jaar wordt er een Mini-Timide_Aso geboren! Een kopie van mij en mijn bloedmooie blonde haren / blauwe ogen vrouw! Daar wordt de wereld een mooiere plek van.
Van harte! Ik heb ook mijn plicht gedaan en lever half maart het resultaat van drie minuten mijn best doen.
Begin volgende jaar?! Dan zult u zo rond maart dit jaar uw vrouw moeten bevlekken/bevruchten.
Als u dit jaar bedoelt; alvast gefeliciteerd, dat het een wolkje mag wezen, denk aan ons als er nog een naam aan moet worden gegeven.
Van nieuwe aso’s is nog nooit iemand beter geworden of het zou om de kinderbijslag innende ouders moeten gaan.
Maar gelukkig staan er tegenover iedere nieuw geboren asociale een stuk of 4 “nieuw”socialen.
Vanaf wanneer worden de “nieuw”socialen eigenlijk toegelaten tot ‘s lands demografie?
@JJMS | 02-01-23 | 10:16: Dat moet welhaast een duurrecord zijn.
@goedverstaander | 02-01-23 | 10:21:
Ik zei het ook met gepaste maar ingehouden trots.
Top! Toch nog iemand die het sneller kan dan ik!
@JJMS | 02-01-23 | 10:27: En uiteindelijk kon u met iets anders inhouden, de drie minuten aantikken. Dat was inclusief voorspel, kopje koffie vooraf en douchen?
@EEnzame SchizofrEEN | 02-01-23 | 10:56:
Inclusief voorspel en koffie, exclusief douchen.
@EEnzame SchizofrEEN | 02-01-23 | 10:20: oei, ik bedoel 2023 inderdaad, waarschijnlijk eind april. Qua naam zijn we er al redelijk uit, maar we staan nog open voor suggesties. Het wordt een jongetje (en zo gaat ie zich ook identificeren vind ik). Dus roept u maar!
@D-Fens_1963 | 02-01-23 | 10:20: gelukkig ben ik dan ook een Timide Aso: af en toe schreeuwen op Het Internet, maar in het echt een wat verlegen nette knul die zijn zaakjes gewoon prima voor elkaar heeft.
@Timide_Aso | 02-01-23 | 13:03: GijS. GerarduS.
Als'ie maar begint met een G en er een S bij staat.
Maar gekkigheid uiteraard. Wij hebben destijds voor ons kind twee namen gevonden, één voor het geval het een wat liever, zachter kind zou zijn, de andere apart, bij een extrovert typje.
En wat anderen ook zeggen, 'you do you'. Niet uitgaan van 'hippe zaken'. Als docent worden wij knetter van de 'bijzondere' namen.
Tenslotte, als 'drager' van een nogal zaldzame naam (hete familie schizo overigens), nee, dat is niet altijd even leuk.
@Timide_Aso | 02-01-23 | 13:03: Timide Aso Junior, kortweg: Tim.
Geef geld, geef geld, geef geld.....................!!
En geef huis..... geef gratis gezondheidszorg.... Geef gratis onderwijs... Geef gratis alles
Swiss National Referendum Will Limit Population To 10 Million Through Strict Immigration Control, To Save Environment www.zerohedge.com/political/swiss-nat...
Zetten wij de teller op 20 miljoen? Of toch 30?
15? Dan hebben we gelijk al een mooi nieuw volkslied klaarliggen.
Juliana vond het enkele decennia al te druk.
En dan nog overal personeelstekorten ...
Gewoon even flink snoeien in de uitkeringen en toeslagen.
Dat er in december en januari veel oversterfte is, is duidelijk, maar zoveel als nu is echt bizar!
We schamen ons dood tegenwoordig.
Zoiets heet toch in gewoon Nederlands omvolking ?
"Eind september werd uit CBS cijfers al duidelijk: 2022 breekt records qua migratiesaldo en bevolkingsgroei. Tegelijkertijd komt de natuurlijke aanwas van de bevolking vrijwel tot stilstand door een combinatie van veel sterfgevallen en weinig baby's."
Bij normaal fatsoenlijke mensen wel. Bij links-extremistische wappies heet dat 'rechts-extreme complottheorie'.
Tja, de Nederlandse vrouwtjes willen ""carrière"" maken en schieten ver in hun dertigste in baarstress. De onnatuurlijke aanwas heeft bepaald geen last van baarschaamte en zo wissen we onszelf langzaam maar zeker uit. Met dank aan een zelfverklaarde elite die onze jeugd hersenspoelt met de boodschap dat werken en een carrière het allerbelangrijkste in het leven is.
JJMS
Ik ken een aantal Nederlandse "mannetjes", die geen kinderen willen vanwege het rottige toekomstbeeld.
@Mispel | 02-01-23 | 10:16:
Er is ook nog een boom op te zetten over de laffe Nederlandse mannetjes inderdaad.
Ha, er zijn ook nog steeds Nederlandse mannetjes die carriére willen maken en vinden dat hun vrouw maar moet thuisblijven voor de kinderen.
Als dié nou eens emanciperen en ook wat zorgtaken uitvoeren, dat zou een stuk schelen.
@JJMS | 02-01-23 | 10:19: ZO ken ik ook nog een verhaal over de wat slimmere mannetjes, die, heel calculerend, inzien dat hun aanwas in dit land waarschijnlijk zal worden gezien als onderdrukker, hun hele leven het risico lopen te worden uitgemaakt als kolonist, racist, fascist, 'zevenvinker', om hun hele leven krom te liggen om het geld op te brengen dat die schreeuwers, die hun hele leven lang geen flikker doen, zonder vragen in hun klauwen gedrukt krijgen, want 'zielig'.
Die heb je er dus ook bij. Oh, en zo lopen er ook nog wat vrouwtjes-Nederlanders rond.
@Papa Jones | 02-01-23 | 10:23:
Wat zou dat schelen in bovenstaande casus?
Horken die het woord "vrouwtjes" gebruiken zijn af.
@EEnzame SchizofrEEN | 02-01-23 | 10:23:
Capitulerende mannetjes dus?
@Kapitein Sjaak Mus | 02-01-23 | 10:26:
Stel je niet zo aan.
@JJMS | 02-01-23 | 10:26: Lezen = moeilijk veel?
Calculerende.
@JJMS | 02-01-23 | 10:25: Waarom zou een vrouw haar carrière aan de wilgen moeten hangen? Gewoon allebei deeltijdwerken. En wat het scheelt? Nou, dan ziet een vrouw het wél zitten om aan kinderen te beginnen?
Of dat de vrouw fulltime blijft werken en de man huisman wordt, kan ook. Maar niet er vanuitgaan dat de vrouw stopt met werken. Dat is echt hopeloos jaren 50.
@EEnzame SchizofrEEN | 02-01-23 | 10:28:
Nee, ze capituleren.
@Papa Jones | 02-01-23 | 10:29:
Hoeveel mensen, mannen of vrouwen, kunnen er nou echt spreken van een “carrière”? De meeste mensen hebben gewoon werk. En: mannen van mijn leeftijd doen dat allemaal allang, dat emanciperen.
En waarom is werken en een carrière het allerbelangrijkste? Nou, omdat onze peperdure welvaartsstaat en het bijbehorende gigantische overheidsapparaat nu al onbetaalbaar dreigen te worden.
@JJMS | 02-01-23 | 10:32: Blijkbaar hebben te veel vrouwen een carrière, volgens jou. Je begint er zelf over.
@Papa Jones | 02-01-23 | 10:34:
Nee, het staat niet voor niets tussen aanhalingstekens. Het is gewoon een feit dat er te weinig kinderen worden geboren. Ik denk dat dat komt omdat veel jonge vrouwen denken dat hun werk belangrijker is. Maar: het is gewoon werk (dat is het ook voor mannen) en daar komen ze vaak te laat achter.
@Kill_Blinton | 02-01-23 | 10:33: Nou ja, werken zul je moeten doen om aan geld te komen, dat is toch vrij simpel. Ik snap dat sommige mensen het liever op hun bankrekening gestort krijgen zonder er iets voor te hoeven doen, maar dat mag geen keuze zijn wat mij betreft.
@JJMS | 02-01-23 | 10:37: Dan geldt dus precies hetzelfde voor mannen. Het is maar werk. Je kunt ook voor een kind zorgen, als man. En dan werkt de vrouw lekker door, als ze haar werk wél leuk vindt.
Wie of wat houdt ons eigenlijk tegen om herstelbetalingen van de ons omringende landen te eisen? Raar eigenlijk dat de geldstroom altijd van ons af gericht is, en nooit naar ons toe.
@Papa Jones | 02-01-23 | 10:42:
Ik beweer nergens het tegendeel.
@JJMS | 02-01-23 | 10:30: Nope.
Capituleren zullen ze nooit. Luctor et emergo.
@JJMS | 02-01-23 | 10:55: Jawel. Jij zegt in je hoofdtegel dat vrouwen voor kinderen moeten zorgen ipv aan een carriére werken.
@Papa Jones | 02-01-23 | 11:00:
Je wilt er iets in lezen wat er niet staat. Het is toch een feit dat vrouwen steeds minder en steeds ouder kinderen krijgen? Vrouwen moeten ook gewoon werken, maar er ook rekening mee houden dat ze beperkt de tijd hebben om kinderen te krijgen en groot te brengen. Verder is de wetenschap unaniem over het feit dat het het allerbeste voor kind en moeder (!) is als zij in de eerste levensjaren de grootste rol heeft. Maar dat wordt vergeten dankzij lege begrippen als emancipatie.
@JJMS | 02-01-23 | 11:04: Ja het is mij prima duidelijk hoor, jij vindt dat vrouwen voor de kinderen moeten zorgen en mannen kunnen blijven werken. Dat is achterhaald, jaren 50, en vrouwonvriendelijk. Daar heb ik geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig.
@Papa Jones | 02-01-23 | 11:20:
Lachwekkend. Als je na zoveel tegels moedwillig die conclusie trekt geef ik het op.
@JJMS | 02-01-23 | 11:31: Ik kan er niks anders van maken. Als de nederlandse mannen nou wat meer emanciperen, en zorgtaken verdelen, dan kunnen zowel mannen als vrouwen blijven werken. Er zijn ook mensen die hun werk wél leuk vinden, weet je. En dan kunnen vrouwen ook wat eerder aan kinderen beginnen. Ik ben iemand van oplossingen! Maar dan kom jij met je 'wetenschappelijk onderzoek' dat het beter voor moeder én kind is wanneer zíj́ voor het grootste deel de zorgtaken op haar neemt. God wat ben jij hopeloos ouderwets.
@Kapitein Sjaak Mus | 02-01-23 | 10:26: bij "vrouwtjes" denk ik altijd aan "vrouwtje Theelepel", een tekenfilm. Die kon krimpen.
@Papa Jones | 02-01-23 | 11:40:
In de eerste levensjaren ja. Lezen! Iemand ouderwets noemen is geen argument. Nederlandse mannen doen al die zorgtaken allang, wat ouderwets van je. Jij ziet kinderen blijkbaar als een hinderlijke onderbreking in een carrière.
@Papa Jones | 02-01-23 | 10:29: wil je met me trouwen PJ? ;-)
Lol! En er zijn ook vrouwen die geen kinderen willen of kunnen krijgen, los van een carrière-wens.
@Roos | 02-01-23 | 11:51: Ja uiteraard, en dat juich ik van harte toe. Bezint eer ge begint! Kinderen krijgen wordt zó opgehemeld...
@JJMS | 02-01-23 | 11:51: Voor mij zijn man en vrouw gelijk. Ik denk dat jij daar anders over denkt, gezien de manier waarop je over vrouwen spreekt.
@Roos | 02-01-23 | 11:51:
Dat kan en mag. Het topic gaat alleen over een bevolking die groeit door immigratie en het feit dat er te weinig autochtone kinderen worden geboren.
@Papa Jones | 02-01-23 | 11:56:
Tegen dit soort slappe en laffe verdachtmakingen ga ik me niet eens verdedigen.
@JJMS | 02-01-23 | 11:57: Dat hoeft ook niet. Ik constateer het gewoon. Lees je tegel nog eens rustig na.
@JJMS | 02-01-23 | 11:04: er wordt flink gewaarschuwd tegenwoordig
Vooral op school met lessen over soa's,tienerzwangerschappen etc
Juist goed dat ze bewuster keuze maken en niet allemaal ongelukje's
@Papa Jones | 02-01-23 | 11:20: "Dat is achterhaald, jaren 50, en vrouwonvriendelijk. Daar heb ik geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig." Grapjas
@tjongerschans | 02-01-23 | 12:46: Als je er standaard vanuit gaat dat de vrouw er is om voor de kinderen te zorgen en de man dus kan blijven werken, dan is dat achterhaald, jaren 50 en vrouwonvriendelijk inderdaad.
Maar goed, er zullen best stellen zijn die het prima vinden zo. Alleen dring het dan niet op aan andere vrouwen.
@Papa Jones | 02-01-23 | 12:06:
Hierboven geeft u aan achter de term ‘omvolking’ te staan, als ik het wel heb stemt u PVV maar als ik aangeef dat diezelfde omvolking verder wordt aangejaagd doordat Nederlandse vrouwen (laatste keer dat ik checkte kunnen alleen vrouwen kinderen krijgen) steeds minder en later kinderen krijgen omwille van een carrière ben ik ouderwets. En ja, het is beter voor de hechting en ontwikkeling van het kind als de moeder in de eerste jaren veel aanwezig was is. Dat is bij dieren precies hetzelfde. Je wil toch een samenleving met evenwichtige en stabiele volwassenen? Het alternatief zie ik elke dag in mijn werk.
@Nivelleermarionet | 02-01-23 | 10:47:
Gouden eeuw was een aardige geldstroom onze kant op, vanuit alle hoeken en gaten wereldwijd zelfs
@JJMS | 02-01-23 | 13:22: Een kind kan net zo goed aan een vader hechten. Of die vader moet er niks van willen weten, van voor een kind zorgen, maar zulke moeders heb je ook. Waar een wil is, is een weg. En ik ben niet blij met al die onaangepaste, vaak eveneens ongeëmancipeerde immigranten nee, maar om dan zélf tegen heug en meug aan zoveel mogelijk kinderen te beginnen lijkt mij niet de methode. Gewoon grenzen stellen aan immigratie. En nee dat gaat niet lukken met dit kabinet. En ja daarom stem ik PVV.
@Papa Jones | 02-01-23 | 13:34:
“Een kind kan net zo goed aan een vader hechten.” Dat zeg je omdat je dat zelf vindt, niet omdat het zo is. Hechting heeft in deze een andere, diepere betekenis dan alleen ‘gehecht zijn aan iemand’.
@JJMS | 02-01-23 | 13:55: Nee, dat zeg ik omdat ik voor mijn kind gezorgd heb. Kind huilt 's nachts, mama blijft doorsnurken, papa troost het kind. Ik bracht ze ook altijd naar bed. Zette thee voor ze, als ze uit school kwamen. Heeft puur met interesses/persoonlijkheid te maken, niet of je man of vrouw bent. Als je als stel aan kinderen begint, kan die wetenschap van je zo de prullenbak in. Je hebt dan te maken met twee individuen namelijk.
Ongezonde grafiek, omvolking krijgt gestalte, hoe dan ook.
Groenten en fruit naar 0% BTW is dan weer niet te realiseren.
Inderdaad, zo werkt lobbyen (als dat gedaan wordt).
21% op energie kunnen ze dan weer wel.
In Spanje kunnen ze het wel overigens.
www.spanjevandaag.com/28/12/2022/welk...
@Adriel | 02-01-23 | 10:05: Wat denkt u zelf?
Lobbyen is de enige baan waar een uitgerangeerde politicus in kan shinen!
@zuurtjeregen | 02-01-23 | 10:10: 'Ja maar... ja maar....'
- Kaag.
Nu nog een monitor op de uitstroom van de inheemse bevolking en het zicht op de omvolking (vroeger Grote Volksverhuizing genoemd in de schoolboeken) is compleet.
We bouwen niet voor hun, we bouwen niet voor ons.
Boeren, bouwers en burgers moeten kapot om ruimte te maken voor stikstof.
Harde wind in Marnewaard Zoutkamp. En een natte wind als staatssecretaris.
Plus een dikke middelvinger voor de bevolking in het torentje.
weg. met. ons.
REAGEER OOK