Zwart Amerika mist de aanstaande president van Amerika: Donald Trump
Stimmys for the hood!!
Volgens ingewijden het enige voordeel van Afro-Amerikaans zijn: een onbegrensde N-word pass. En we doen hier even een naar goed gebruik een voorspelling puur op basis van wat er op internet in de lucht hangt en niet op basis van """onderzoek""": Trump kandideert zich in 2024 en wint met een LANDSLIDE. Waarom denken we dat? Omdat de gevoelde richting van de tijd op Black Twitter indicatief is voor hoezeer de white mainstream iemand gaat durven omarmen. Immers; als de blacks je steunen, dan móét je wel gangbaar zijn in de bredere (blanke) mainstream. En dan hebben we het nog niet eens over de Latijnen. Waarom won-ie vorige ronde dan niet, vraagt u? Dat ligt eraan aan wie je het vraagt! Eindeloos anekdotisch bewijs, na de breek.
Reaguursels
InloggenIs wel zo. En mis m ook die oranje nig##. Was paljas, maar in elk geval op goede moment op goede plaats. En heel wat beter op de hoogte van hoe de wereld draait dan die huidige woke ellende.
Ja want Zweden en Rusland hebben gelijkwaardige regimes! Hahahaha
Ja die wil je graag achter je hebben. Domme homofobe zwarten met een drie voor spelling.
Blijft me verbazen hoeveel “intelligente” mensen trappen in het verhaal dat trump een compleet geschifte gevaarlijke idioot is maar dat het hem wel lukt om president te worden en zaken voor elkaar te krijgen. Zijn dezelfde mensen die geloven dat wat de npo brengt of dat wat in kranten staat onafhankelijk is. Grappig feitje weet u dat alle kranten en tv stations maar 2 postcodes hebben.
Datzelfde heb ik nou altijd met Davos sekteleden die beginnen over CO2 portemonnees, open grenzen, geen bezit for plebs, geen verwarming of transport for you en u vill eat teh bugs.
Hoe verklaar je Hitler dan?
@Graaf_van_Hogendorp | 02-08-22 | 20:33:
Graaf. Kom op. Zelfs jij weet dat dit een Op-Ed was van een Deense socialistische politica.
@Theodorus.Goldbach | 02-08-22 | 20:42:
Op eds... lol. Wordt geweaun beleid maat. Vrijwel alle bestuurders en mainstream politici zijn van de WEF en onderschrijven hun waanzinnige voorstellen blind.
@Graaf_van_Hogendorp | 02-08-22 | 20:49:
Doe niet zo raar. Denk je echt dat men de Quote 500 gaat "onteigenen" of dat dit überhaupt kan? Een stukje tikken over jouw ideale socialistische wereld is geen beleid vriend. Het is een droom.
Nu, achteraf de beleidsuitgangspunten beoordelend, zou de wereld beter af zijn als Trump niet zo ongelofelijk tegengewerkt zou zijn door de "swamp" van Washington, de media, de academici, kortom alles en iedereen die het "new authoritarianism" (Salvatore Babones) belichamen. En zeker ook als hij een tweede termijn eraan vast had kunnen plakken.
Hoe ernstig de democratie in gevaar is blijkt wel uit de verkiezing van Biden, want in werkelijkheid was al voor de verkiezingen duidelijk dat de man ernstig dementerend is en dus niet meer dan een trekpop is van de kliek die de Dems zijn. Want Trump heeft de verkiezingen verloren, maar die van Bernie Sanders is gestolen. Die mocht het absoluut niet worden. In naam is Biden president em wordt geacht de besluiten te nemen, in werkelijkheid is het "Team Biden" die lakens uitdelen zonder enige democratische legitimatie dus.
Biden is slechts een schaduw, geeneens een schim van wie hij ooit was. Maar de mensen om hem heen zijn nog zeker wel zo: ontstellend corrupt, ontstellend racistisch, belerend, minachtend en rasopportunistisch.
Een mooie tegel. Biden heeft het cognitief niet meer op een rijtje en dat is geen schelden, maar een constatering. Best naar ook voor hem want hij zal het zelf wel opmerken. Idem voor zijn geliefden in de familie en goede vriendenkring.
Eigenlijk vind ik Biden een tragische figuur, net zoals iemand als Greta Thunberg die misbruikt worden door anderen.
Nu zal een president nooit alleen opereren, maar in geval van Biden is het een onzichtbare kliek van actievoerders die op niet democratische weg hun zin er door willen drammen. De VS begint wat dat betreft op de EU en zeker Nederland te lijken.
@Graaf_van_Hogendorp | 02-08-22 | 20:37:
73% van de Nederlanders wil de EU en internationale samenwerking. U bent de minderheid.
"Biden is slechts een schaduw, geeneens een schim van wie hij ooit was."
Eensch. Tijd voor president Harris.
@Theodorus.Goldbach | 02-08-22 | 20:45:
Ah, vandaar dat "nee" bij elk referendum over de EU.
En vandaar dat d66 het referendum toen maar heeft afgeschaft; om de voorstanders van de EU tegen te werken.
@Theodorus.Goldbach | 02-08-22 | 20:45:
Kan me een referendum herinneren. Ja dat smerige woord ja. Ging iets over een EU grondwet of zo. Help me herinneren wat de uitslag ook alweer was kan het me nog maar vaag herinneren.
@Graaf_van_Hogendorp | 02-08-22 | 20:51:
Nee tegen de grondwet, wat dom was trouwens. Maar dat ging niet over lidmaatschap. Kom op Graaf. Jij weet beter.
En dan roept Ron Jans 1x nigg%$ en mag ie vertrekken
LOL @ 'Orange nigg*horloge* '
Vreemd dat ze hem nu ineens allemaal grappig en real vinden. Heb nog steeds een piep in mijn oor van het hysterische gegil en geschreeuw vier jaar lang.
Maar benzine was goedkoop, dreigt met handelsoorlog voor een rapper (want fuck rechtsstaat) en hij strooide met geld.
Tja.
Dat hij grappig was dat ben ik met ze eens.
Een beetje editen en je kunt iedereen schreeuwerig laten klinken. Het heeft echter niets met de werkelijkheid te maken.
Daarnaast kun je ook een rooskleurig beeld van iemand neerzetten door alleen dat te tonen wat je bevalt en al het andere gewoon niet te vermelden. Ook dat is niet de werkelijkheid.
Dus als een blanke GP2 coureur 1x het woord “nigger” gebruikt tijdens het spelen van een online spel dan wordt hij ontslagen door Red Bull en gebanned door iedereen, als ex-wereldkampioen Piquet het woord “neguinho” gebruikt in een oud interview wordt hij levenslang gebanned uit de Formule 1, maar zwarten onder elkaar mogen elkaar gewoon net zo vaak nigger noemen als ze willen en heel twitter volspammen met “nigger” hier en “yo nigga” daar… rare wereld leven we in…
Nu snap ik wat er bedoeld werd met "Orange is the new black."
Zie ik in de tweets nou weet n-ers die pleiten voor het vrijlaten van criminelen/drugdealers/plegers van wapenincidenten?
Nee. Het gaat om veel tweets en hele verschillende zaken.
Die vrouw die in Rusland is aangehouden had medicijnen op basis van cannabis bij die in de VS legaal zijn.
Die rapper waar Trump voor opkwam werd in Zweden aangevallen en verdedigde zichzelf.
Daarnaast heeft Trump gratie verleend aan zwarte Amerikanen die levenslange straffen uitlaten voor niet-gewelddadige delicten. Het gaat dan bijvoorbeeld om drugsbezit, 3 times the crime etc. Daar valt best wat voor te zeggen omdat het vaak niet om zware criminelen gaat, maar om dakloze stumpers.
Ik denk dat Trump idd een betere president was dan Joe Tenalady Biden. In ieder geval voor Amerikanen.
De rest van de wereld moest hem niet maar daar trok hij zich geen donder van aan. Hij wordt in 2024 gewoon weer president. Mark my words
"In ieder geval voor Amerikanen."
Voor zijn steenrijke donateurs. Ja dat wel. Ooit de tax-hike gelezen. Lang verhaal kort middenklasse en armen krijgen peanuts, en moeten daarna voor de rijken betalen die hun tax-cuts wel houden. Ik ben niet links maar zelfs ik vind dat wel te ver gaan.
Tenzij ze ‘m juridisch nog ergens kunnen naaien toch?
Misschien zijn er wel een boel mense die er alles aan doen om hem niet nog een keer NOTUS te laten worden.
@Theodorus.Goldbach | 02-08-22 | 17:33: Net zoiets als in Nederland dus met de multinationals?
@Forex | 02-08-22 | 17:52:
BBP per persoon.
1.) Luxemburg
2.) Ierland
3.) Denenmarken
4.) Nederland
Zeiken om te zeiken is ook een kunst. We moeten qua alles slechts enkele landen inhalen. Ruimte voor verbetering dus. Doen alsof het een rampland is zou je eigenlijk een gratis ticket naar Moskou moeten gunnen met een starters bedrag. Succes daar.
@Theodorus.Goldbach | 02-08-22 | 17:33: dus de tweets van de bovenstaande mensen zijn zijn steenrijke donateurs? Goed verhaal weer.
@Linke Soep | 02-08-22 | 18:08:
Nee zijn niet steenrijke donateurs. Deze wel.
www.forbes.com/sites/michelatindera/2...
Het is trouwens niet dat Trump alleen neerkijkt op negers. Nope. Hij kijkt neer op bijna iedereen behalve zichzelf.
Hij verliest in, ik dacht Ohio, zijn commentaar "how stupid are the people of Ohio!!!"
Hij wint daarna wel in een nieuwe ronde in Ohio, zijn commentaar "I love the uneducated!!!"
En mensen trappen daarin. Nog steeds.
Toch raar dat er van al die "anekdotes" die TDS-patienten steeds bedenken, er nooit één op film staat.
Ah nee, ik herinner het me nu. Het was Iowa. Nou ja, same-same but different.
@quantumcollider | 02-08-22 | 17:22:
Staat voor Trump Derangement Syndrome. Maar het is niet wat je wil dat het is. Het is duiden van mensen die nog steeds heilig geloven in de grootste leugenaar uit de moderne geschiedenis. Trump.
@quantumcollider | 02-08-22 | 17:22:
Het eerste. TDS staat voor een ziektebeeld, niet voor een specifieke patiënt.
Eens kijken wat Trump er vanaf 2024 van maakt. In ieder geval doet hij wat hij zegt, ook al ben je het er niet mee eens. En dat is al heel wat voor een politicus.
@Here's Freddy | 02-08-22 | 18:37:
Nee dat doet hij NIET.
www.washingtonpost.com/politics/2021/...
@Dandruff | 02-08-22 | 17:33:
Ik negeer je normaal maar deze is wel te grappig.
Kan je me aanwezen waar deze in de DSM staat?
Leesvoer. www.psychologievandaag.nl/in-therapie...
;)
@Theodorus.Goldbach | 02-08-22 | 18:53:
Het klopt dat je hier alleen komt schelden, en alle inhoudelijke reacties altijd negeert.
Dat TDS (nog) niet op de DSM staat betekent niet dat TDS niet bestaat. Het is een vrij recent verschijnsel, en de obsessieve patiënten zullen ook onder allerlei andere diagnoses vallen. Als jij jouw buurmeisje obsessief stalkt staat haar naam ook niet op de DSM.
Maar het feit dat jij hier honderden reacties plaatst als de naam Trump valt zegt alles. Met botte scheldpartijen op honderden miljoenen mensen waar je niks van afweet; en met zelfbedachte "anekdotes" die nergens zijn terug te vinden probeer je iets te *bewijzen*. Je bewijst vooral het bestaan van TDS.
Het is ook nogal hypocriet te doen alsof jij elk decennium een keer een definitie correct gebruikt. Je noemt hier vrij stelselmatig elke tegenstander van geweld ongezien "dom", "fascistisch", "extreemrechts", "narcistisch", "patriarchaal", etc. Dan doe je ook geen enkele moeite om uit te leggen waarom jouw definities van die woorden accurater zijn dan de officiële definities van al die woorden in elk bestaand woordenboek.
@Dandruff | 02-08-22 | 19:58: Ik vrees dat je hier ook geen reactie op gaat krijgen ;)
Het heeft niet veel zin om met TDS'ers te discussiëren. Ook al overlaad je ze met allerlei bewijs van hun ongelijk.
Het beste bewijs is de weg die het volk uiteindelijk neemt. Als Trump terugkomt levert dat weer mooie beelden op van gestoorde wokies en TDS'ers.
@culture_vulture | 02-08-22 | 20:10:
Boeit me echt niet of hij reageert.
Als iedereen maar kan zien hoe hol, sleets en leeg die slogans zijn.
@culture_vulture | 02-08-22 | 20:10:
Er is natuurlijk al iets mis met je als je echt en oprecht gelooft dat er zoiets is als TDS. Dat is zoiets als zeggen dat HDS een ziekte is. Of BDS of CDS.
Je politieke overtuigingen zijn geen ziekte. Jij hebt geen RDS of JDS of KDS. Je staat gewoon ver of extreemrechts van het centrum in jouw overtuigingen. En dat mag hier gewoon. Je mag er natuurlijk ook op aangesproken worden. Gelijke monniken gelijke kappen immers.
Maar als je echt nog steeds niet doorhebt dat Trump een gestoorde psychopaat is die blijft liegen tot de dood dan heb je TDS. Je bent niet partijdig of wat dan ook je bent lid van een sekte. Een persoonlijkheidscultus van 1 man. Trumptown. MAGA-world. Later gaan we het hebben over de MAGA's zoals we het nu hebben over de nazi's. Wedden?
Trump live op televisie: "Where's my n.. African American, Where is my African American".
Black Americans: *cringe*
Ik neem aan dat dit rechtsextremisten zijn die zich voordoen als neger.
Iedereen met een beetje verstand weet namelijk dat Brittney Griner EN Whelan geruild kunnen worden voor een KGB wapenhandelaar die wapens verkocht aan terroristen. Alleen willen de Russen meer. Ze willen ook de KGB hitman die in de Duitse gevangenis zit.
edition.cnn.com/2022/07/27/politics/g...
Details. Ik weet. Maar
Andere aanname; een rechtsextremist gaat niet jarenlang een neger spelen op twitter om nu iets positiefs over Trump te zeggen (of iets negatiefs over Biden)
@Joffri | 02-08-22 | 17:26: ik heb het zelf jaren gedaan maar tegenwoordig mag dat niet meer op 5 December.
@Joffri | 02-08-22 | 17:26:
Het is vrij schokkend wat rechtsextremisten doen om zieltjes te winnen. Aan de andere kant kan je natuurlijk ook niet stellen dat negers geen ouderwetse patriarchale sukkels zijn die zo simpel zijn dat ze denken dat Trump echt een koning is. Ik bedoel rappers hebben liedjes over hem geschreven.
Alleen omdat wat mensen van donkerdere persuasie iets roepen op Twitter, maakt het nog niet waar. Twitter is een roep-platform. In principe wordt alles er geroepen.
Allemaal leuk en aardig, maar bij een rematch tussen Trump en Biden heb ik zware twijfels dat de eerste nu wel zou winnen.
Trump was duidelijk de betere president, maar tijdens de verkiezingen bleek dat er gewoon heel veel lui zijn die een hekel hebben aan zijn persoon en waar hij voor staat. Er is misschien een verschuiving onder degenen die het ergste getroffen worden door de recessie, maar alle anti-Trumpers zouden nog massaal naar de stembussen komen om tegen hem te stemmen als Biden de economie om zeep zou hebben geholpen of in een kernoorlog met Rusland terecht zou zijn gekomen.
Sprekend voorbeeld die ik ooit op twitter voorbij zag komen:
-Biden stemmer: *klaagt over Bidens beleid* Biden has not delivered what I voted for
-Trump stemmer: We did tell you that would happen
-Biden stemmer: I would still have voted Biden. It was the only right choice.
Weer zo'n dwaallicht die niet snapt dat Biden gewonnen heeft omdat Trump zo slecht was dat zelfs Biden kon winnen. Man, de treurigheid.
@Theodorus.Goldbach | 02-08-22 | 16:53:
Nog steeds zuur dat je Verlosser een prutser blijkt te zijn?
Desalniettemin bevestig je mijn punt helemaal. Vooral je claim dat dit stiekem rechtsextremisten zijn vind ik hilarisch.
Maar zoals ik zei, er zijn in de VS genoeg dwaallichten als jij, dus schat ik zijn kansen niet goed in.
Toedels.
@quantumcollider | 02-08-22 | 17:02:
Nope. Ik was nooit een fan van Biden, ik doe sowieso niet aan persoonlijkheidscultusjes. Je weet wel waar het plebs iemand adoreren alsof hij een halfgod is. Sterker nog ik denk dat een emmer stront een betere president zou zijn dan Trump. Ik hoop ook eigenlijk dat Biden 'wegens gezondheidsredenen aftreedt dit jaar. Kan niet wachten op POTUS Harris.
@Theodorus.Goldbach | 02-08-22 | 17:27: Hahaha, ja want Harris is inderdaad veel beter en kundiger. manmanman. Ik weet niet of je wel eens naar haar geluisterd hebt, maar die kraamt me toch een onzin uit.
Cringe als: "Ik zit aan tafel, mijn pronouns zijn she/her en ik draag blauwe kleren".
@culture_vulture | 02-08-22 | 20:20:
Oh. Alleen al om heel fascistisch Amerika uit hun plaat te zien gaan over een getinte president was al een wake-up call. Maar dan ook nog een vrouw!?! Dat gaat flink wat TIA's veroorzaken bij oude witte racistische teringlijers. En dat lijkt me leuk.
OH en Harris is alles behalve incompetent. Alleen racisten en seksisten snappen niet dat ze keihard en fucking slim is. Niet aardig. Niet aaibaar. Wel heel hard en heel slim.
@culture_vulture | 02-08-22 | 20:20: Harris kraait onzin uit…aha. Trump says “hold my kool aid”. Where to begin….chloor inspuiten, rigged election (alleen ie verliest), light in the body, “[infections are] going to be down to close to zero. One day, it’s like a miracle. It will disappear.”, “ It’s one person coming in from China and we have it under control. It’s going to be just fine.", 'I've said if Ivanka weren't my daughter, perhaps I'd be dating her.' nog Ff doorgaan?
Wel Godver. Deze hele pagina staat vol met het n-woord voorzien van plaatjes, maar als je er naar refereert wordt je bericht gejorist.
Een episode van South-Park was je voor.
Category : people who annoy you
en je hebt de letters N.gger op het bord staan.
www.youtube.com/watch?v=Tg4OiobxUxA
Ik lach me rot als hij zich verkiesbaar gaat stellen. Dat wordt weer genieten van de talkshows.
Trump weigerde wapens te leveren aan Oekraïne. Als Trump nog president was geweest, had Rusland Oekraïne al lang volledig geannexeerd.
Hij noemt Griner ook een verwend nest en kiest team Rusland, dus zo dit hele topic gaat nergens over
Trump leverde als eerste wapens aan de Oekraine. Die leverantie waar jij aan refereert (2e lading) gaf hij na een paar maanden alsnog goedkeuring aan. En in Bidens eerste jaar werd er niet veel geleverd aan Oekraine.
Jammer joh, dat dat niet overeenkomt met je wereldbeeld. Maar ja, TDS gonna TDS.
@quantumcollider | 02-08-22 | 15:57:
Hij gaf er uiteindelijk goedkeuring aan na heel veel druk uit zijn eigen partij. Liever had Trump gewoon Poetin gepleased. Jammer joh, die roze bril van je geeft een raar beeld van de werkelijkheid.
@* Il Principe * | 02-08-22 | 15:59:
Je zegt dus dat Trump volgens jou tegen wapenleveranties was; maar dat hij feitelijk wel meermaals wapens heeft geleverd. Dus jouw *mening* over ieman die je niet kent, staat boven de controleerbare feiten.
Jammer inderdaad dat TDS zo'n raar beeld van de werkelijkheid geeft.
Los daarvan, wel of geen wapenleveranties is een hele andere discussie dan wel of geen invasie tolereren. Hoe je verder ook over Trump denkt, de hele wereld wist dat de VS onder Trump niet over zich liet lopen. Onder andere China, Turkije, Iran en al-Baghdadi hebben dat geweten. Zweden kennelijk ook.
Zou het toeval zijn dat Poetin zijn invasie heeft uitgesteld tot Trump weg was?
*Nu alvast aandelen popcorn en cola koopt*
@Dandruff | 02-08-22 | 16:08: Trump heeft geen wapens geleverd. Trump heeft getwitterd en zich de hele dag op de borst geklopt hoe geweldig hij wel niet was. Het pentagon deed gewoon de hele tijd lekker waar ze zelf zin in hadden - zoals wapens leveren want dat is nog business voor de vriendjes in de wapenindustrie. Toen Trump er na een half jaar achter kwam dat heel de Amerikaanse overheid zich geen flikker van hem aantrok, klopte hij zich nog een beetje meer op de borst alsof het allemaal zo liep als hij in gedachten had.
Zoals Obama al bewees, je kan het allemaal wel leuk vertellen, maar als het systeem geen zin heeft in verandering, dan heb je gewoon voor een paar jaar gratis kost en inwoning in een wit huis - en een Twitter account, zolang het duurt.
@Wilhelm Tell | 02-08-22 | 17:20:
Je komt met heel veel aannames, maar precies 0 controleerbare feiten, bronnen, etc.
Nogal karig dus.
Trump is mijn favoriete neger.
I miss my nigga Donald Trump. Geweldig, wat een humor.
Joris in 3, 2, 1...
Trump for NOTUS!!
Het woord niggah blijkt bij negers in de mond bestorven. Maar ze gebruiken het wel te pas en te onpas. Nooit geweten dat een blanke door hen ook een niggah genoemd kan worden.
"Orange niggah" nog wel. Orange is the new black.
Ik en mijn vrienden begroeten elkaar altijd met bleekscheet.
Of een white honky.
Ze zouden er een droge bek van krijgen.
Zweden over 1 kam scheren met Rusland. Daarnaast dreigen met een trade-war terwijl je dat kruit al verschoten hebt. Rare jongens die Amerikanen.
De enige tweet die ik wel grappig vind is "plus the weed seemed better woensdag hé was in the office.
Twitter is voor idioten. Er zijn zat intelligente zwarte Amerikanen te vinden die hier iets van vinden. Candice Owens, Larry Elder; keus genoeg. En doe minimaal een representatieve enquête.
Er stond juist bij dat ze dit niet verder zouden onderzoeken, het ging hier om de vibe die er in bepaalde kringen heerst.
He died like a dog … blijft geweldig dit:
youtu.be/cRLIHqlJXNs
2024: MAGA 2.0
Tsja. ben me al aan het verkneukelen op de uitzending van BNR en Radio 1.. de dag na de uitslag. Net als een paar jaar geleden. HI LA RISCH
@Happy People | 02-08-22 | 15:24:
Ze maken er gewoon een soort voetbalwedstrijd van.
'Wij hebben gewonnen' of 'De scheidsrechter deugt niet'
Dat het over een land gaat en mensen die er wonen, dat schijnt niet uit te maken. Media zijn soms angstaanjagend.
Nancy komt eraan hoor. Tijd voor de chinezen om eens wat Shenyang J-31's de lucht in te sturen ... > www.flightradar24.com/SPAR19/2ce4f83f...
Wat gaat Pelosi eigenlijk doen in Taiwan? Zitten ze daar te wachten op een oud veenlijk? China wil niet dat ze naar Taiwan gaat, Biden vindt het geen goede actie, maar Nancy gaat toch. Ergens wel stoer, maar de vraag blijft: wat schiet Taiwan daarmee op?
@Toos Bevergeil | 02-08-22 | 15:19: Vriendjes maken met de Amerikanen, dan kunnen ze wellicht net zoals Duitsland gaan free riden dankzij de veiligheidsgaranties van het Amerikaanse defensiebudget.
Als de overheid maar blijft roepen hoe zielig je wel niet bent, en dat je toch overal de schuld van krijg, plus dat vooral blank je onderdrukt, zijn er altijd wel nog een paar idiote zwarten die dat nog geloven ook. Gelukkig zijn er steeds meer zwarten die weten dat als ze de juiste keuzen maken en niet alles geloven wat ze op school en msm verkondigen ook de zogenaamde American dream kunnen leven.
Het fascistische en racistische blm begint ook gelukkig langzaam af te brokkelen.
Trump, the Orange nigg**
Biden heeft het te druk met Pro-nonce en herinneren hoe hij heet:
www.youtube.com/watch?v=r6FxRcXmfgY
Ik kan niet echt haten op Joe. Het is overduidelijk dat hij af is, zwaar seniel en waarschijnlijk alzheimer. Gewoon een kwestie dat ze hem van bed krijgen en hij wat krabbeltjes kan zetten. "Teken maar hier Joe".
Een paar honderd miljoen amerikanen, maar een paar tweets zijn uiteraard ontzettend representatief.
Enquêtes rond de laatste verkiezingen gaven aan dat pakweg 18% van de zwarte Amerikanen Trump stemde. Dat is vrij veel, zeker gezien de lastercampagnes tegen Trump. De "democratische" partij krijgt al een paar decennia rond de 90% van de stemmen. Ook opmerkelijk omdat de "democraten" destijds achter de KKK en de segregatie zaten.
@Dandruff | 02-08-22 | 15:25: wel enigszins misleidend he Dandruff en dat weet jij zelf ook. Ja, de "Democraten" (die vooral in rural south zaten in die tijd en een kleine government voorstonden, goh, welke partij zou dat na 1950 zijn?) hebben de KKK opgericht, maar die "Democraten" zijn eigenlijk de voorlopers van de Republikeinen nu (en vice versa).
@GekkeLorrie | 02-08-22 | 15:42:
Je zegt dat de feiten misleidend zijn, maar heb je concreet bewijs dat de controleerbare realiteit een leugen is?
Je stelt dat de rollen nu omgedraaid zijn. Dus dat niet de "democraten" maar de Republikeinen tegenwoordig verantwoordelijk zijn voor;
- verplicht racistisch onderwijs (critical race theory);
- verplichte apartheid bij sollicitaties (diversiteitsbeleid);
- steun aan en van racistische knokploegen (blm, antifa, etc).
Je kunt geen één van die stellingen enigszins aannemelijk maken.
@Dandruff | 02-08-22 | 15:55: Dus diezelfde Democratische partij die de KKK heeft opgericht is nu verantwoordelijk voor juist de andere kant van de medaille? Diversiteitsprogramma's zijn apartheid? Goeiemiddag zeg. Heb je je wel eens afgevraagd waarom die programma's zijn ingesteld? Dat het misschien is omdat "wit rijk Amerika" nogal een voorsprong heeft tov "zwart arm Amerika". Nooit afgevraagd hoe het komt dat randdebielen (J. Kushner bijvoorbeeld) op Harvard etc. terechtkomen? Om vervolgens met dit papiertje een topbaan te krijgen. Helpt nogal om rijke ouders te hebben in de VS. Om maar niet te spreken van vangnetten die er voor de rijken wel zijn (wat ouders rijk) en armen niet. Dit zorgt er mede voor dat talent wat aanwezig is in de "arme pool" veel te weinig tot uiting komt. In een ideale wereld zou een diversiteitsbeleid niet nodig moeten zijn uiteraard.
@GekkeLorrie | 02-08-22 | 16:22:
Alsof er geen arme blanken en rijke zwarten zijn. En racistisch diversiteitsbeleid lost dat niet op. Een rechtstaat werkt alleen als mensen als individu beoordeeld worden, en niet als onderdeel van hun clan, ras, religie, gender of andere linkse criteria.
Bovendien verander je nu van onderwerp. Jij stelde dat de "democraten" en Republikeinen van racisme-standpunt gewisseld zijn. Je kunt daar precies 0 concrete voorbeelden van geven.
Mijn voorbeelden laten zien dat de "democraten" nog steeds racisme prediken. Ze verplichten die schedelmeetlessen en bijbehorende raciale rancune doctrines zelfs aan schoolkinderen en aan ambtenaren. Racisme leeft nog steeds, bij de "democraten". Alleen hebben ze nu een andere doelgroep gevonden.
Institutioneel racisme zal de zwarte Amerikanen echter niks opleveren; net zo min als het de blanke Amerikanen ooit iets heeft opgeleverd. Racisme houdt mensen dom, arm en onderdrukt. Zie het stemvee van Erdogan, ook bij denk, dat de Turkse dictator steunde vanwege zijn openlijke haat tegen Nederlanders, Europeanen, joden, Koerden, Armenen, etc. Ondertussen heeft Erdogan zo'n 100.000 Turken om politieke redenen ontslagen, zonder proces; en nog vele tienduizenden Turken om politieke redenen opgesloten. De Turkse racist die de Turken zou redden pakt de Turken harder aan dan alle "vijanden van Turkije" ooit hebben gedaan.
Je ziet dat trouwens ook in fundamentalistische religies zoals socialisme en islam; de interne zuiveringen kosten meer mensenlevens dan de oorlogen met de ongelovigen.
En het zijn de "democraten" die al die woke rancunes naar de mond praten.
Zit hij er echt voor de VS of zit hij er eigenlijk alleen voor zichzelf. Dat is de vraag.
En er zijn genoeg 'America First' types die allerhande zogenaamd 'rechtse' maar in praktijk alleen provocatieve taal uitslaan alleen om aandacht te krijgen voor hun video-stream, hoe meer hoe liever.
Die zullen alleen schreeuw-dom-rechts meenemen, maar dat levert al voldoende op.
Eigenlijk verpatsen en verloochenen die de Amerikaanse vlag. Ze vermaken zich ermee.
Hij wil President zijn, want dat heeft veel status. Maar als hij dat eenmaal is, interesseert het werk hem weinig. Hij heeft ook een erg korte tijdspanne, valt me op.
@Après toi | 02-08-22 | 15:19:
Een beetje zoals Biden dus, dat kan.
Heb je daar ook concrete voorbeelden van?
@Dandruff | 02-08-22 | 15:29:
Het gaat over Trump en daar hebben we roos weer. Is het je pa ofzo?
@Circlont6A | 02-08-22 | 15:41:
Je wijst er terecht op dat je geen enkel inhoudelijk argument aan kunt dragen. Ik ben het echter niet met je eens dat jouw extreme onbelezenheid iets over mijn familiebanden zegt.
Die dame die in Rusland vast zit gaat Joe Biden inruilen tegen een wapenhandelaar die namens Rusland heel veel conflictgebieden van wapens heeft voorzien.
Het was misschien niet officieel maar Rusland wil hem wel heel erg graag terug.
www.nrc.nl/nieuws/2022/07/31/mogelijk...
En die wapenhandelaar werd gespeeld door Nicolas Cage in een geromantiseerde film over zijn leven.
Joe Biden ruilt een grote haai tegen een klein guppy.
Dat heeft Poetin slim gespeeld. Hij weet wat stemmen kan gaan kosten.
Wat een raar spelletje eigenlijk he.
Elke dag gaan er mensen dood op straat in de VS van armoede en ellende.
Leuk, Lord of War II
Trouwens, ik lees net een nieuwe niet-benoemen-naam voor importtuig: mensen met een criminele achtergrond. Werelds.
Zou het Oekraïne / Rusland conflict net zo erg geëscaleerd zijn met Trumpie aan de macht?
Nee. En dat zie ik ook als het enige voordeel van een Trump.
Als Poetin zijn ding had gedaan wel.
Maar ik denk dat Poetin deze invasie niet had doorgezet met Trump als president. Trump had al eerder de dictators van Noord Korea, Turkije, Iran en China aangepakt.
Zouden veel landen in de EU achteraf nog een energiedeal met Rusland hebben gesloten? Ik heb weinig hoop. Nu de klimaatdeals waarmee we ook weer afhankelijk zijn van industriële krachtpatsers die niet aansluiten bij de westerse samenleving.
Nee, Trump was onvoorspelbaar, dus Putin had waarschijnlijk wat anders gedaan.
@Dandruff | 02-08-22 | 15:06: Trump wilde geen wapens leveren aan Oekraïne.
@ChalinaRosa | 02-08-22 | 15:06:
Nou, hoeveel meer voordeel zou je nog willen hebben dan? Naast geen oorlog?
@Happy People | 02-08-22 | 15:19: Geen oorlog is eigenlijk wel het meest belangrijke.
@First Contact | 02-08-22 | 15:07: Rusland is altijd een betrouwbare leverancier geweest. Zo´n 40 jaar lang? Ik ben overigens zeer voor het in bedrijf nemen van Nordstream 2.
@Après toi | 02-08-22 | 15:09:
Dat is een hele andere discussie. Nog geen 10 jaar geleden was links ook tegen elke wapenlevering aan welk land dan ook. Sommige "woke" bedrijven maken nog steeds reclame waarin ze wapenhandel afwijzen.
Maar iedereen is het er wel over eens dat Trump niet over zich liet lopen. Het eerste dat hij deed was China aanpakken, iets waar hij destijds om werd aangevallen; maar Biden zet die politiek door. Terecht. Ook Turkije kreeg er flink van langs vanwege een gegijzelde Amerikaan (Zweden kennelijk ook) en het conflict met Noord Korea liep zo hoog op dat het uiteindelijk tot onderhandelingen leidden.
We kunnen daar van alles van vinden. Maar Trump straalde macht uit. Vandaar dat Poetin nu toeslaat en niet 4 jaar geleden.
@Dandruff | 02-08-22 | 15:39: Dat denk ik dus ook. Trump is een zakenman en komt uit een wereld waar a deal is a deal. Putin, KGB man, heeft beslist genoeg mensenkennis om zich dat te realiseren, en beiden realiseerden zich dat het beter is om elkaar niet teveel tegen de haren in te strijken. Putin heeft er niets aan om het conflict te zoeken met de VS, en het is niet ondenkbaar dat Putin zich wel even achter de oren had gekrabbeld voordat hij opdracht gaf voor de "Speciale operaties" in Oekraine. Overigens is de reis van Pelosi naar Taiwan mogelijk gemaakt door Trump onder de Taiwan Travel act (waarmee voor het eerst mogelijk werd voor high-level officials uit de VS en Taiwan om elkaar te ontmoeten), bedoeld om de ware dreiging (China) het hoofd te kunnen bieden.
@Asteroid-B612 | 02-08-22 | 16:37:
Het is ook al heel lang een "mysterie" dat Westerse "haviken" vaker vredesverdragen sluiten dan Westerse "vredesduiven". Dat zagen we in Israël, maar ook tijdens de koude oorlog.
Eigenlijk is dat natuurlijk volstrekt logisch. Onderhandelen is vaak een teken van zwakte, wie sterk genoeg is kan iedereen zijn wil opleggen.
In de derde wereld zijn de "haviken" doorgaans de baas, en een stuk moorddadiger dan politici in het Westen. Dus als wij overeind willen blijven hebben we toch echt figuren als Trump nodig.
@zhirek | 02-08-22 | 15:09:
Dit. Onvoorspelbaarheid in de politiek wordt vaak verguisd, maar kan zeker een kwaliteit zijn.
Immers, als je tegenstanders je volgende actie niet kunnen inschatten, kunnen ze daar ook niet op anticiperen.
Ik de dat er maar 1 ding door Putins hoofd spookte toen hij de aanval op Oekraïne liet prepareren: zal de VS interveniëren?
Bij Trump was het antwoord: ... misschien. Je weet het nooit met die vent.
Bij Biden was het antwoorden, na het debacle van een terugtrekking uit Afghanistan, nee. Na zo'n blamage heeft de politieke leiding van de VS geen zin in nog een militair avontuur.
En dus kregen zijn plannen groen licht.
@Dandruff | 02-08-22 | 17:04: Datzelfde mechanisme zie je bij landen die "weigeren mee te werken" hun eigen nationals terug te nemen. Waarom doen die dat ? Als je braaf medewerking verleent haal je er geen voordeel uit. Je moet altijd zorgen dat je je voordeel uit de situatie behaalt. Dan willen Europeanen (vooral Nederlanders natuurlijk) maar al te graag komen onderhandelen en vergaderen. Laat ze maar naar jou komen, het is nu hun probleem. Dan kan je ietsje toegeven, door iets totaal onbeduidends aan te bieden als ruilmiddel waar je zelf toch geen zak aan hebt, en in ruil krijg je iets waar je wel iets aan hebt. Vaak geld, natuurlijk. De Marokkaanse autoriteiten spelen dat spelletje al heel lang, en de Nederlandse diplomaatjes druipt weer af. Maar bij een man als Trump moet je dat niet flikken, die laat zich echt niet piepelen.
@Asteroid-B612 | 02-08-22 | 17:55:
Zo is het. In Marokko staan hele steden van Nederlands belastinggeld, en wij mogen inkomsten en bezit van al die "uitkeringsgerechtigden" niet eens controleren?
In feite heeft Nederland alle troeven in handen;
- wij kunnen dubbele paspoorten verbieden;
- wij kunnen illegalen uitzetten;
- wij kunnen alle twijfelachtige uitkeringen stopzetten.
Los van die drie hoogste troefkaart is NL ook gewoon veel rijker en machtiger dan Marokko. Zowel qua ontwikkelingshulp als handel is Marokko afhankelijk van ons, niet andersom. Een paar weken sancties en ze doen alles om de diplomatieke banden te herstellen.
Veel Westerse overheden roepen de rest van de wereld op om over ons heen te pissen, on schijt aan ons te hebben.
Dat is niet iets dat ons "overkwam".
Dat is een politieke keuze. Ooit ingefluisterd door de KGB; ex-KGB-er Yuri Bezmenov heeft daar 40 jaar geleden al veel over gezegd en geschreven. Staat nog van alles op YouTube, een aanrader. Hij voorspelde 40 jaar terug wat we nu "woke" noemen.
Ben het helemaal eens met die mensen op twitter. Maak die oranje neger weer president. Bouw een muur, wees goed voor je eigen volk en zorg voor banen.
Enig idee hoe hoog de werkloosheid is in de VS?
Geldt overigens voor elk land. Rutte, lees je mee?
@Après toi | 02-08-22 | 14:55: Geen idee. Verlicht mij aub.
@RGV42 | 02-08-22 | 14:57:
Nederland bestaat niet meer volgens Rutte, Kaag cum suis. Dus... over welk volk heeft u het?
@First Contact | 02-08-22 | 14:59:
werkloosheidscijfers,nl/26-miljoen-am...
Hoger dan ooit met Biden. Alleen tijdens de Grote Depressie was het nog slechter.
@2voor12 | 02-08-22 | 15:03: Ah joh, is 3.6 procent van de beroepsbevolking. Is heel laag. Laatste jaar onder Trump lag dat cijfer veel hoger, namelijk boven de 8 procent.
@Après toi | 02-08-22 | 15:15:
Onder Trump daalde de werkloosheid heel sterk, tot corona. Dat was overal een probleem, ook in de EU.
Dat weet ik niet, bent u van African American komaf?
@Graaf_van_Hogendorp | 02-08-22 | 14:54: Ik ben blank en wil niet dezelfde fout maken als Ron Jans.
Die tweets (ik heb ze niet allemaal gelezen hoor) leest toch wel een beetje als een stel criminelen die waardering hebben voor een nog grotere crimineel.
Hoe dan ook, bro, het is allemaal platvloers tot op het bot.
Tjsa, met sommige vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Bij die door Zuckerberg gefinancierde dropboxes heb ik ook mn twijfels maar dat mag je inderdaad niet zeggen.
De verkiezingen van 2020 waren de veiligste ooit en als je ook aan twijfelt ben je een Poetin troll en roep je op tot insurrection.
@Graaf_van_Hogendorp | 02-08-22 | 14:49: ja want Trump heeft gewonnen in 2016 met hulp van Putin
@grachtengordel-muts | 02-08-22 | 14:55:
2016 was inderdaad de enige verkiezing ooit in Amerika waar fraude is gepleegd. En wie wat anders zegt is een alt right troll.
@Graaf_van_Hogendorp | 02-08-22 | 14:49:
Theoretisch kon er vrij gemakkelijk gefraudeerd worden en was frauderen mogelijk zonder sporen na te laten. Dat is dus ook gedaan, want als het kan dan gebeurd het.
Een aantal anti-Trump mensen met een activistisch karakter was zich hier van bewust. Op miljoenen stemmen zijn aantallen van duizenden soms doorslaggevend.
Een paar jaar geleden was hier nog een jonge troela die zij stemmen op FvD af te keuren terwijl ze stemmenteller was. Ongeacht of ze heeft gedaan geeft dit een inkijkje van sommige stemmentellers en andere democraten die zich met het stemproces bezig houden.
Ik ben ervan overtuigd dat 98% van de Democraten en/of Republikeinen die zich bezig houden met verkiezingen het ook eerlijk hebben gedaan.
De vraag is of stemmentellers met een voorkeur ook hebben durven frauderen binnen een systeem dat niet fraudebestendig is ook hebben gefraudeerd in een dusdanige aantal dat dit het verschil heeft gemaakt voor één van de kandidaten.
Ik ben vooral voorstander om stemmen zo in te richten dat er niet gefraudeerd kan worden en als iemand wel al een manier vind, dat dit getraceerd kan worden.
Iets met blockchain moet mogelijk zijn toch?
@Dr.Platypus | 02-08-22 | 15:02: Je kon frauderen zonder sporen achter te laten en vooral de democraten hebben dat gedaan. Zou het?
@Dr.Platypus | 02-08-22 | 15:02: ah, er zijn geen sporen dus er is gefraudeerd. Zo kun je dus elk ding wat je maar wilt in je hoofd een waarheid maken. Dr.Platypus is een pedofiel en het gebrek aan bewijs bewijst juist dat ie t goed verborgen heeft weten te houden. Zoiets? Echt, er is geen ENKEL bewijs, elke keer afgeschoten in de rechtbank, dat er gefraudeerd is tijdens 2020. Maar dit is juist het bewijs omdat Trump dit maar blijft roepen. Man man man...
Er zijn wat activisten van linkse aard geweest die wel heel ver wilden gaan.
Naast frauderen is er ook gemanipuleerd. Een Harvard professor heeft eens onderzoek gedaan hoe de zoekresultaten van google stemmen naar één van de kanten kan duwen. Andersom heb je de claim dat se Russische trollen de verkiezingen weer hebben geswingd richting Trump.
Hoe compleet achterlijk is die Britney Griner als je naar Rusland vliegt met THC-olie of ander hennepproduct in je koffer.
Oh weet u trouwens wie ook zo moest lachen om het N woord? Femke. Moest hard lachen toen ze hoorde dat een donkere meneer bij de brandweer door zijn collega's "Ger" werd genoemd, want dan konden ze zelf lachen als ze Nee tegen Ger zeiden. Bless her soul.
We hebben er hier ook 1 op de zaak. Die heet Mo. Als-tie moet stoppen zeggen we Ho tegen Mo
@Happy People | 02-08-22 | 15:22: de mo's waar ik een aantal jaren m'n bier verdiend heb hoefde je niet 'ho' te roepen. Die stonden voornamelijk in de 'ho'-stand
En dan nog iets waarom óók de Latino’s teleurgesteld zijn.
Er is geen sprake van hordes Latijns-Amerikanen die toegang krijgen tot de US.
De muur van Trump staat er nog steeds en Biden gebruikt ‘m graag.
Daar denken ze in Arizona en Texas heel anders over. Die sturen busladingen lui naar DC, waarop hun burgemeester nu maar gilt om de national guard.
Obama heeft ook kapitalen gespendeerd aan de bouw van de muur en onder zijn bewind zijn nog nooit zoveel Latino's teruggestuurd.
Verschil is dat Obama wijselijk zijn mond hield hierover. Geen slapende honden wakker.
Between the physical barriers, security is provided by a "virtual fence" of sensors, cameras, and other surveillance equipment used to dispatch United States Border Patrol agents to suspected migrant crossings.[3] In May 2011, the Department of Homeland Security (DHS) stated that it had 649 miles (1,044 km) of barriers in place.[4] An additional 52 miles of primary barriers were built during Donald Trump's presidency.[5] The total length of the national border is 1,954 miles (3,145 km). On July 28th 2022, the Biden Administration announced it would fill four wide gaps in Arizona near Yuma, an area with some of the busiest corridors for illegal crossings.[6]
@leo de pejo | 02-08-22 | 14:51:
Oboema stopte ze vooral in kooien, waar de Dems en hun bevriende MSM moord en brand over schreeuwden, AOC voorop, zodra Orange Man het witte huisje betrad.
De muur van Trump wordt momenteel afgebouwd door Biden, de zuidergrens wordt overspoeld door Zuid-Amerikaanse gelukszoekers. Vergelijkbare situatie met de EU en de Noord-Afrikaanse gelukzoekers alleen heeft de EU geen muur.
Sterker nog Biden gaat eraan bouwen.
Ik las dat Biden de muur af gaat bouwen.
(op zerohedge)
En dan is Nancy Pelosi, as we speak, ook nog even China aan het provoceren. Even laten zien dat ze zo begaan is met Taiwan en lekker deugen. Alsof de situatie nog niet explosief genoeg is in de wereld.
Goeie actie van haar. Niet bang voor het totalitaire China.
Door dat eigenwijze gedoe van dat oude lijk zitten we zo midden in WO 3
De onrust en wens voor meer oorlog komt opvallend steeds uit dezelfde hoek. Eerst de Arabische lente en toen al de wens van Hillary om de spanningen met Rusland op te voeren.
stel; je bent nummer drie van de VS en China gaat je zeggen dat je daar niet mag komen want anders. Wat zou jij dan doen? Wat verlies/win als je niet gaat?
Ze vliegt met een hele grote boog om China.
SPAR19 from Kuala Lumpur fr24.com/SPAR19/2ce4f83f
@KlaagGraag | 02-08-22 | 14:54:
Yamamoto werd ook boven Papua door 'murican vliegtuigen en niet boven Amerika zelf. Als ze willen dan kunnen ze het regelen.
@Risingson | 02-08-22 | 14:51: Waarom zou je naar China luisteren?
@Après toi | 02-08-22 | 14:57:
U zult verstelt staan hoeveel westerse politici aandachtig naar Chy-na luisteren....
Lol, maar als Trump in dit geval Taiwan had bezocht was het zeker 4D chess?
Ik lig helemaal in een deuk hier. Geweldig, die tweets !
??? En ik maar denken door het kijken en luisteren naar de staatsomroep dat ze daar in de verenigde Staten (je weet dat wat wij helaas nog steeds niet zijn hier in Europa) alleen maar met woke enzo bezig waren.
Die Trump weet exact de toetsen van de piano te bespelen. Soms de witte toetsen en soms de zwarte.
Prima toch, als er maar muziek gemaakt wordt.
@nostyle er is een verschil tussen het n woord en het n woord. Hard R is alleen voor.... nou ja denk gangsta rappers en andere lieden die door de muziek heenkletsen. Dan heb je nog het oorspronkelijke N woord en de beledigende variant daarvan zonder harde R. Dat mag wel gebruikt worden door African Americans in het algemeen.
Witten absoluut niet, geen enkele N woord variant. Zelfs als ze meezingen of voorlezen, zoals Ron Jans (de man die over Geertje een godwin irl deed lol) laatst achter kwam.
Latino's... volgens mij ook niet. Maar hun status is erg verwarrend momenteel. Sommigen zien hun als white adjacent anderen als POC.
Aziaten ook niet, sterker nog er lijkt een flinke aversie te zijn tussen Asian Americans en African Americans.
Fijn hé multi-kulti.
Blanken "mogen" mensen met een kleurtje niet zwart noemen.
Waarom mogen mensen van kleur blanken dan wel "witte mensen" noemen? En niet gewoon blank?
Das ook racistisch... De term "wit" opgelegd krijgen....
Toch?
@Is dit nog nieuws? | 02-08-22 | 14:46:
Nee. Zou het moeten zijn, maar witten staan onderaan het rassen totempaal.
Het zijn geen verschillende woorden. De uitspraak verschilt weliswaar, maar de betekenis niet. In Afro-Amerikaans jargon ("African American Vernacular English" ,tegenwoordig 'ebonics' geheten) wordt de 'R' (en ook vaak de letter 'D') aan het eind van een woord weggelaten. Luister bijv. naar platen van Chuck Berry, die weer terugrijpen op bluesmuziek.
Hij zegt niet "more" of "door", maar 'mo' en 'do'. 'Sure' wordt 'sho'. Enz.
Op zich wel interressant dit taalkundige gedoe.
Onder Trump het laagste percentage werkeloosheid onder de Afro-Amerikaanse gemeenschap. Het ging best lekker totdat Covid en stemmen per post het verpestte voor oranje man.
Geen enkele Amerikaanse heeft goede grip op conjunctuur gehad. Noch in positieve zin, noch in negatieve zin. Wat dat betreft maakt het niet uit wie president is.
@Jhkq | 02-08-22 | 14:51: Aan de afkeer en selectieve verontwaardiging te zien blijkbaar dus wel.
Maar ja, moet hij daar de credit voor krijgen of heeft ie mazzel gehad.
Dat soort dingen doe je ook niet in je eentje.
You have to have a little mazzel you know.
Mensen die Y'all zeggen word ik moe van.
Guys zeggen mag niet meer want niet diversinclusief ofzo.
Yeehaw Y'all.
"If you don't vote for me you ain't black".
De zwarte bevolking is tot daar aan toe (is ook slechts 1/8ste van de bevolking dat ook nog eens relatief weinig gaat stemmen). Bij 'latinx' (veel groter deel bevolking) scoren de Republikeinen al >50%. Dat zou een groep zijn die voor altijd en eeuwig Democraten zou stemmen. Overigens is het percentage zwarte Amerikanen dat Republikeins stemt nog steeds, op zijn best, maar iets van 12-15%.
Latinx term wordt ronduit gehaat buiten deep Blue college campussen en public schools. En met name latino's (helaas de latina's nog niet zo) gaan steeds vaker voor ULTRA MAGA. Met name de oudere generatie die met lede ogen moeten toezien hoe illegalen hun communities overspoelen en zelf geweaun gewerkt hebben voor hun paspoortje.
@Graaf_van_Hogendorp | 02-08-22 | 14:44: I know :). Daarom zette ik die vreselijke term er ook neer. Dat bussing van illegalen naar DC en NY is ook briljant verzonnen. Zouden Nederlandse gemeentes in de randen van het land ook moeten doen: elke dag een bus klaar zetten waarmee statushouders/illegalen naar de Dam gereden worden.
Latinx, daar zijn de Latino's en Latina's zelf niet zo dol op, alleen Democraten als AOC. En Jill Biden maar die vergeleek ze weer weer met breakfast taco's en de uitspraak bogeda met klemtoon verkeerd ipv bodega lag ze ook niet echt lekker
@JohnLocke | 02-08-22 | 14:50:
Dam en Binnenhof ja, laten we het Haagse niet vergeten.
@grachtengordel-muts | 02-08-22 | 14:50: dat deed ze dus niet.
Trump gaat nooit meer winnen.
Omdat hij op 6 januari niet wilde verliezen.
Daar komt hij nooit meer vanaf.
Trump zal in jail eindigen.
Daar waar hij Hillary naar toe wenste.Die kerel was vriend met Poutin de Russen hebben hem veel zand in de ogen gestrooid.
Veel geschreeuw en een lege huls met veel geld anders was hij allang uitgerangeerd.
U bent secretaris generaal op het Ministerie van Wensdenken ?
Maar Fenneke heeft het door :
„Presidenten, royals, politici; het zijn meesters in misleiding en ze werken allemaal samen. Ze worden niet gekozen maar geselecteerd. Geen één uitgezonderd. Dus vestig je hoop ook niet op Trump, hij hoort gewoon bij de club. Hij is zelf een Jood/ Zionist. Trump en zijn familie zijn Chabat aanhangers; een Joods-Russische maffia cult die genocide voorstaat.” Dat u het weet.
Genocide van welk volk?
@Kaas de Vies | 02-08-22 | 14:33:
Complottheorie van alt righters in de tijd dat er een witte genocide plaatsvond, aangestuurd door jeauden.
Is dat die d’r eigen moeder overhoop gestoken heeft ?
@Lubbberrtt | 02-08-22 | 14:35: Ja, ik denk ik leg even een linkje tussen twee opeenvolgende topics.
@JTKDM | 02-08-22 | 14:36: Die is de weg aardig kwijt, wat ik je brom.
De alu-hoedjes hebben een ongezonde obsessie voor wat zij 'Zionistische' samenzweringen noemen. En veel progressieven gaan hier tot op zekere hoogte in mee. Net als hun islamistische vrinden. Uiteindelijk is het puur anti-semitisme.
Let's go Brandon!
Brandon weet al lang niet meer hoe hij heet of welk jaar het is. Met een beetje pech wordt hij 25th door Kameltoe Harris en Nancy "inside trade" Pelosi. Maak dan je borst maar nat.
Het is niet te hopen dat we de Donald nog een keer krijgen als president van de USA.
Waarom niet, waar vrees je voor? Voor de terreur van de democraten en liberals? Of het beleid van Trump zelf?
Tenzij hun moeras de verkiezingen van 2022 en 2024 ernstig hebben "fortified" met 5:00am surprise mail in ballot drops en letterlijk een Wirtschaftswunder plaatsvindt de komende maanden/jaren zou u wel eens een Oranje Man™ in het witte huisje weer kunnen aanschouwen.
@Graaf_van_Hogendorp | 02-08-22 | 14:30: Yes! Snowflake meltdown. Ik kan niet wachten, daar kan geen avondje vrouwenvoetbal tegenop.
Even voor de fans van Donald: u woont in Nederland niet in de USA. Donald heeft een hekel aan Europa, de EU. Hij is helemaal geen partner die we in Biden en Democraten nog wel een beetje hebben. Wat is dat voor masochisme en zelfhaat dat je die onbehouwen lomperik wil steunen?
@thanseeuwen | 02-08-22 | 15:07:
Fan is wat overdreven, maar zit zeker niet in kamp Biden. Woon overigens ook niet in NL. Hoe moeten we nu verder samen?
@thanseeuwen | 02-08-22 | 15:07: Hmm heeft hij aan allebei een hekel of slechts een van de twee?
@thanseeuwen | 02-08-22 | 15:07: uh Biden idem dito
Alleen verschil is dat Trump banen en fabrieken etc creëert en terug haalt
Usa first ,immigratie verminderen
Hadden wij maar zo president in plaats van Rutte
En eerlijk hij is lomp maar beter dan die gelikte liberalen bah bah
Smeken in Saudi-Arabië dan ben je af.......
En we moeten ook ons zelf redden en niet Amerika het op laten knappen
Vraag me toch af hoe de situatie met Rusland was afgelopen als Trump president was
Denk dat hij Putin aan zijn oren had getrokken
@thanseeuwen | 02-08-22 | 15:07:
Trump ging in Duitsland een bezoekje aan zijn roots brengen. Hij heeft geen hekel aan ‘Europa’. Hij had wel een hekel aan de EU (tijdverspilling; boel gepraat, niks doen) en een hekel aan Merkel, met d’r ‘alles’.
Of korter: hij spuugt op alles wat slap is, en hoe slap/laf/kortzichtig is Europa wel niet de afgelopen 20 jaar?
@thanseeuwen | 02-08-22 | 15:07: De enige zelfhaat die ik bespeur is bij de Europeanen die vastbesloten zijn om cultureel en demografisch zelfmoord te plegen.
Hoe gaat het met Hunter Biden? Of is dat opeens niet interessant meer voor de MSM? Toen Trump POTUS was had je iedere avond talkshows en B-artiesten die hun mening moesten geven hoe slecht en kwaardaardig Trump en zijn familie (inclusief over Barron) zijn. Selectieve berichtgeving van veelal gesubsidieerde media die zeggen onafhankelijk en objectief te zijn.
Weer een nuttig topic Spartacus, vooral die nietszeggende tweets hebben mij doen overtuigen
MSN citeert ook altijd nuttige tweets
Dat taalgebruik in die tweets ernstig
mij*
Jill Biden vergeleek Latino’s met taco’s.
Was ook al niet zo handig.
De Bidens vallen door de mand en blijken geen haar beter dan welke Potus dan ook.
Van vreemdganger tot corrupte, aan allemaal kleeft wel iets.
Ach, Obama was niet indrukwekkend, maar redelijk “schoon”.
En als er voor 2024 geen beter alternatief komt, stem ik gewoon weer op Trump. Soort van.
Iedereen maakt wel eens fouten of uitglijders. Dat maakt ze alleen niet even slecht. Trump staat op eenzame hoogte met zijn 30.000 leugens in 4 jaar.
De Democraten zijn echt tot op het bot racistisch, altijd al geweest. Slavernij en KKK werden met hand en tand verdedigd door deze partij. OK dat is lang gelden, en dat willen ze nu echt niet mee. Het racisme blijft.
Neem die Biden; dat kan echt niet meer, maar de partij durfde Harris niet voor het presidentschap te laten gaan. Het zijn de mensen die het aardig voor elkaar hebben die een enorme haat naar Trump hebben. Ook nu in de media en zelfs hier bij bepaalde reaguurders merk je dat. Te onpas en te onpas wordt er een sneer uitgedeeld, vaak in waanzinnige combi met Brexit, Poetin en Wilders.
Trump was en is een bootje hond, een hork, maar zijn beleid bleek niet zo slecht. De werkloosheid op een historisch laag niveau, juist voor Latino’s en Afro-Amerikanen. Respect afdwingen en daarmee resultaat in het buitenland, want vergis je niet. De harde taal, het onvoorspelbare van Trump is wat begrepen wordt door types als Poetin, Erdogan, Xi, Kim en noem maar op. Ik heb mij wel eens afgevraagd of Poetin het aan had gedurfd Oekraïne binnen te vallen als Trump POTUS was, en dat voor de president die samen met Carter de enigste was sinds 1900 die geen oorlog is begonnen.
Ik zou als Amerikaan zeker op hem stemmen. Een alternatief is welkom hoor, maar zo ver ik kan zien (zeker niet alles) is deze er niet.
@Nuuk | 02-08-22 | 14:32: hahaha. Ja en toen kwam de shift. De huidige republikeinen zijn qua gedachtengoed een voortzetting van de oude democratische partij.
www.livescience.com/34241-democratic-...
Dit is wat ze overigens zei:
“The diversity of this community – as distinct as the bodegas of the Bronx, as beautiful as the blossoms of Miami and as unique as the breakfast tacos here in San Antonio, is your strength.”
Much ado about nothing. Wist niet dat je als trump aanhanger zo politiek correct was.
@BobDobalina | 02-08-22 | 14:36:
Het gaat niet om mijn mening, het gaat erom wat de Latijns m-Amerikanen er van vinden en die waren niet mals…
@ Nuuk… 100%
@Nuuk | 02-08-22 | 14:32:
Zelfs op radio twee is deze stelling wel eens naar voren gebracht...
@BobDobalina | 02-08-22 | 14:36: Dus ze vergelijkt wel degelijk die mensen met taco's. Het is niet mogelijk om recht te praten wat krom is.
@zaaddodende pasta | 02-08-22 | 14:57: Niet? Ik zie het jou al een paar dagen doen o.m. met die mooie geleerde van de Alabama universiteit.
Mevrouw Biden vergelijkt helemaal nergens latino's met taco's. Ze vergelijkt de diversiteit van de wijk met een aantal voor haar mooie zaken als de bloesem etc. Daarvoor moet je begrijpend kunnen lezen. Het onderwijsniveau in Nederland is al aanhet zakken, maar in de VS is het al veel erger. Dat mensen hier boos om worden geeft aan hoe verkankerd het land is. Normaal wordt hier gal gespuwd om de vergezochte lichtgeraaktheid van de wokies. Maar als Biden het slachtoffer is, wordt deze benadering met liefde omarmd. Het is lachwekkend.
@Ruimedenker | 02-08-22 | 14:43: Ah ok, dus je neemt graag over wat 'de latino gemeenschap' vindt. Je begint je plempsel letterlijk met de beschuldiging dat ze latino's met taco's vergeleek namelijk. Het is allemaal een beetje droevig, deze manier van redeneren. En de hypocrisie van rechterzijde, die dit kennelijk maar wat graag overneemt als het hun uitkomt.
@BobDobalina | 02-08-22 | 15:19:
www.bbc.com/news/world-us-canada-6213...
Zijn niet mijn woorden, Bob.
Het was blijkbaar als compliment bedoeld.
Vooralsnog onhandig, zoals ik m’n reaguursel begon.
En toen verzon jij er van alles bij.
@Ruimedenker | 02-08-22 | 15:59: ze heeft gewoon geen latino’s met taco’s vergeleken. Dat is gewoon onzin. En in het Amerika van nu moet je kennelijk gewoon excuses maken als ook maar iemand zich beledigd voelt. Daar zijn we hier aardig kritisch over.
N-word pass?
Ik heb een N-pass word.
"onbegrensd"?
Het ligt niet aan de huidskleur: deze bleekscheet haalt POTUS 44 en 45 ook altijd door elkaar.
Primitief onderlaagje.
Ben ooit eens door een jeugdvriend "uitgemaakt" voor "jij bent in het verkeerde lichaam geboren" , alleen maar omdat k mn rap en reggae muziekjens opzette.
.
Naja, als dat geen discriminatie / racisme is...
Orange is the new black
Ah fuck, iemand was me voor voordat ik de comments had gelezen
Goede serie
Ik las bovenstaande berichten hardop met een accent en zij het N-woord voluit.
Wordt ik nu gecanceld ?
Alleen voor je spelfout.
@Jos Tiebent | 02-08-22 | 14:20: Aangepast nu akkooord?
@Steve1234 | 02-08-22 | 14:21: one down, 4 to go!
@Steve1234 | 02-08-22 | 14:21:
Nee.
@Steve1234 | 02-08-22 | 14:21: Met 3 o's?
@Jos Tiebent | 02-08-22 | 14:22: Ik ga mijn NL paspoort maar weer omruilen.
Welk n-woord?
@geenjagergeenneeger | 02-08-22 | 14:35: Het tegenovergestelde van cracker.
@geenjagergeenneeger | 02-08-22 | 14:35: het geen jager woord
Trump in da hood, de vloeren van het Capitool onder het bloed. Ik voel een nieuw nummer van Paris aankomen... Voor de mensen jonger dan 40..
en.wikipedia.org/wiki/Paris_%28rapper...
Ik ga gewoon op Trump stemmen...
Kan onder Biden gewoon per post, ook als je al dood bent of op een niet bestaand adres woont. Makkie dus.
@Steve1234 | 02-08-22 | 14:20:
Envelop is trigger...
Full body digitaal...!!
@neonreclame | 02-08-22 | 14:26: Ja een papercut is gelijk aan trauma.
@Steve1234 | 02-08-22 | 14:20: dikke fraude en er gebeurd niks
Om Biden maar eens te quoten:
"What?"
Of z'n legendarische: "mfffwwpahhzzkhuuppffff"
Als je zo'n land wilt besturen moet je ballen hebben en tonen. Trump is de beste potus die ze ooit gekend zullen hebben.
Hij stond de hele dag op de golfbaan.
@Après toi | 02-08-22 | 14:17: tja, en Obama op de dansvloer en Clinton in Oval met een sigaar. Biden met een luier om.
Daar is die dwerg uit Noord Korea, die hem er grandioos tussen nam, het roerend mee eens
Ow dus u vindt het wel een goed idee dat supermacht VS (ook) een dictatuur wordt? Ophitser, verdeler i.p.v. verbinder, pathologische leugenaar, labiel, niet in staat om complexe zaken te overzien, wantrouwt de eigen inlichtingendiensten en vertrouwt in plaats daarvan op Fox News, liegt over 'gestolen verkiezingen', heeft geprobeerd om een staatsgreep te plegen, belastingontduiker, fraudeur, heeft de inlichtingendiensten aan het werk gezet voor zijn persoonlijke agenda/ herverkiezing etc. etc..
@Après toi | 02-08-22 | 14:17: Da's perfect, daar hebben ze veel ballen om te tonen.
@Jhkq | 02-08-22 | 14:24: wij zijn dan geen supermacht, maar hebben ook een pathologische leugenaar in het torentje
@Jhkq | 02-08-22 | 14:24:
Biden heeft inderdaad een persoonlijke agenda en kan geen complexe zaken overzien, die fraudeur.
vreemd want volgens objectieve maatstaven is hij de slechtste ooit van de 46
@AntiZanicz | 02-08-22 | 15:01: als je van een potus verwacht dat hij lief glimlacht, knipoogjes geeft en dansjes en theaterbezoekjes bezigt, mag je dat objectief noemen.
@Jhkq | 02-08-22 | 14:24: en nu de andere kant
Precies hetzelfde.....
Alleen zijn hun druk bezig met het ipv van vrouw en man
Vrouwen aan de macht
En oorlog zijn ze blij mee want wapens leveren is goed voor staatkas
Goh
Alleen had Trump ontzag en Biden gelooft nog dat de Taliban zich aanpast
Zwarten?
@RickTheDick | 02-08-22 | 14:17: Hij bedoelt zwarten van kleur.
Taalonderwijs heeft daar niet echt de hoogste prioriteit.
@RickTheDick | 02-08-22 | 14:17: Net zoals blanken. Heldere taal.
Bedoel je zoiets als de uitspraak van Joe Biden " poor kids are just as bright as white kids"
Bob?
Zo uw Trump haat gaat wel diep. Hier spreken dus mensen van kleur die niet blij zijn met Biden en Trump terug willen hebben. Ik denk dat uw brein dit niet kan handelen.
@zaaddodende pasta | 02-08-22 | 14:26: waar leest u mensen van kleur in die berichten?
SAT tests:
www.brookings.edu/blog/up-front/2020/...
Niet alleen zwarten spreken ebonics.
Trumpie begon ook gesprekken met Little Rocket Man. Alleen Kim was wat te eigenzinnig, dus het faalde helaas. En de democratische heks Pelosi (waarvan haar man opeens bijzonder succesvol is met aandelen handel) gaat china provoceren door op bezoek te gaan in Taiwan. Wie is er nu slimmer bezig?
Nog 2 uur (op de ko af) en dan zou het vliegtuig moeten landen.
Niet ineens, dat doet ze al decennia, geschat vermogen $ 120 miljoen of meer
Laat die Chinezen maar blaffen, die proberen weer een momentje te pakken omdat de hele wereld naar Oekraïne kijkt en niet naar hun 95 jarig kopieerleger...
Ik zou maar vast excuses gaan aanbieden ,dat je het niet zo bedoelt heb enzo, want dit kan gewoon niet.
Dat met Kim ging toch echt heel anders:
Vóór Trump begon Kim met steeds meer raketproeven. Die vlogen over Z-Korea en ook in Japan ging af en toe luchtalarm. En toen kwam Trump op twitter:
"Hé Kim, kappen met kutraketten anders bombardeer ik jullie naar de middeleeuwen!!1"
En dat hielp: Trump ging op bezoek, ze spraken en liepen als oude kameraden rond, en er waren geen raketten meer.
En toen was Trump weg, en begon Kim weer met raketten te lanceren.
@redthehaghue | 02-08-22 | 14:21: En china ziet dat Oekraïne aardig aan zijn lot wordt overgelaten, omdat de Russen gas hebben (hai Duitsland en Italie). China heeft ook wat interne problemen (Evergrande om er een te noemen en 100 steden met opstandige mensen hierom, om er een te noemen) dus een beetje de aandacht verleggen naar een afvallige provincie is niet zo'n gek idee.
@streknek | 02-08-22 | 14:22: Ik waardeer je cynisme.
@zetje01 | 02-08-22 | 14:30: Trumpie vertrok omdat Kimmetje alle sancties weg wilde hebben en de raketjes houden. En zo gek was The Donald niet.
De echtgenoot van Pelosi moet morgen voor komen wegens rijden onder invloed. Een oorlog starten om dat onder het tapijt te vegen daar zie ik dat kwaadaardige mens wel toe in staat.
@Doctor | 02-08-22 | 14:33:
Trump vertrok niet. Trump werd niet herkozen en hij heeft er alles aan gedaan om de uitslag te herzien
M*ng**l!
@zetje01 | 02-08-22 | 15:31: Als ik me goed herinner waren de onderhandelingen ruim voor de verkiezingen, dus vertrok President Donald en werd er niet meer met elkaar gesproken. Verkiezingen waren daarna. Zo werkt tijd.
Ik mis Trump ook een beetje, vooral het freestylen voor de pers en het irriteren van de wokes. Ook z'n anti-China beleid, aangezien de Chinese communisten des duivels zijn. Plus het trollen van de Germanen dat ze te weinig uitgeven aan defensie. En het ontmoeten van die bolle Koreaan. En vrede stichten tussen de Golfarabieren en mossad. En de reis van die Iraanse generaal inkorten.
Trump nog één keer en dan hopelijk een niet geriatrisch patiënt aan de top. Misschien Ivanka of Jared?
Heel de EU die te weinig uitgaf aan de NAVO kreeg een veeg uit de pan: 2% moet je bijdragen.
@Rocketman roepen tegen Kim
En stop met het Russische gas zei POTUS.
Bonkers is zelf patiënt van vele aandoeningen. De meesten niet te genezen.
@KlaagGraag | 02-08-22 | 14:44: u heeft het idee dat de EU Nato lid is? hahaha Voorts is het niet bijdragen maar een defensiebegroting in procenten van BNP
Ivanka of Jared? Bent u wel helemaal bij. Beiden zijn liberaal tot op het bot.
@KlaagGraag | 02-08-22 | 14:44: En dat zei POTUS omdat hij en de heersende US macht vind dat wij (Europa) gas (energie) van de VS moeten afnemen.
En die bijdrage aan NATO gaat regelrecht naar de wapenleveranciers in de VS.
Ik heb toch behoorlijk wat hersencellen verloren doordat ik alle tweets heb doorgelezen.
Alleen de domme hesencellen.
Dit is een Trump topic begrijp ik en daar kan/mag ik helemaal niks over zeggen.
Alsof de mening van een paar debieltjes representatief is. En STOP eens met die overdreven aandacht voor de VS. Het is niet belangrijk of relevant.
Belangrijk of relevant? Met zo'n maatstaaf mag het internet op zwart.
@HerzlichWillkommen | 02-08-22 | 14:15: op couleur
A$AP Rocky heeft dan ook ooit een topnummer gemaakt samen met Skrillex.
www.youtube.com/watch?v=1eWdbMBYlH4
(Er zijn vast wel ergens 3 reaguurders te vinden die het ook mooi vinden)
Waardeloze rapper, die ASAP Rocky. Ik had er wel een handelsoorlog voor over gehad.
En met wie heeft hij een kind?
@Après toi | 02-08-22 | 14:11: Dat weet iedereen in de V.S wel. Waar Europa ligt weer niet.
het is een verzinsel en ze hadden hem gewoon in lapland moeten laten dwangarbeiden.
Dat er zwarte mensen zijn die Trump steunen betekent nog niet dat 'de zwarten' je steunen. Er zijn immers ook zwarte mensen die Biden steunen. Het is geen homogene groep.
En dat terwijl Biden heel veel vaders van die groep heeft laten opgesloten met zijn 1994 crime bill. Het zijn net VVD stemmers.
De aanname dat dat wel zo is is letterlijk de kerndefinitie van racisme.
Leuke verzameling reacties maar de helft niet gewoon Russisch?
USA en Rusland onderwerpen worden gebombd door St putinsburgse trolls
Liever iemand die in woord af en toe een fascist is en in daden niet, dan andersom.
Dat Trump maar weer snel president mag worden, zijn we van die Oekraïne-onzin verlost.
Zo is het, actie, als een echte vent.
Een land helpen zich te verzetten tegen een bezetter is fascistisch?
@koeberg | 02-08-22 | 14:16:
Begrijpend lezen wel
@koeberg | 02-08-22 | 14:16: u bent pro Taliban?
Orange is the new black.
Mooi, bedankt! Die had ik effe nodig vandaag!
Wat dit nou weer met sinaasappelen te maken heeft..
Sterk en rete on-topic
Trump is ook een beetje mijn neger.
Je weet dat zijn grootmoeder in Langatabiki is geboren?
@Après toi | 02-08-22 | 14:11:
Nee.
Hij is wel een keer bij Oprah geweest. Dit is een feit!!!
Bonkers wilde ooit die vijf onschuldige mannen uit het park laten executeren. Echt een negervriend die het land zal verkwanselen voor en basketballer.
@AntiZanicz | 02-08-22 | 14:55: Bullshit. Trump is geen rechter die die doodvonnissen heeft bevolen. Ook geen dictator die daar opdracht toe kan geven. Zo werkt het niet. Gelukkig.
hier een omprking van asaprock himself over de hulp van Bonkers, hahaha die tradewar. ga Groenland kopen:
“It was a chess move and they tried to strong arm a lot. In reality, I had no problem saying thank you to the man, especially if he helped me. That’s the narrative they pushin’: that he got me out. And he didn’t free me. If anything, he made it a little worse.”
@Asteroid-B612 | 02-08-22 | 18:40: ach mafkees, Bonkers heeft grote advertenties laten plaatsen (en niet betaald) om te beweren dat de mannen wel schuldig waren, na de vrijspraak. Lulhannes was toen nog een geflopte geld-van-vader-opmaker. ZIjn idee was de mannen gewoon de doodstraf te bezorgen, ook al was duidelijk dat ze het niet gedaan hadden.
Hij beweert nog steeds dat hij de verkiezingen van 2020 heeft gewonnen. Zijn er reaguurders die dat geloven?
Die worden gelukkig gejorist.
Ik geloof best dat Trump dat beweert, niet dat ie gewonnen heeft
Ik geloof niks meer, mag dat ook? Of ben ik dan extreem-rechts?
@Mr_Natural | 02-08-22 | 14:09:
Wappie.
@J.Cash | 02-08-22 | 14:11:
Gelukkig geen extreem-wappie.
ja hoor, alleen niet volgens de regels van de democraten..
het is statistisch gezien onmogelijk op de manier waarop Biden heeft gewonnen, letterlijke wetenschap
@J.Cash | 02-08-22 | 14:11:
We moeten echt een nieuw woord verzinnen voor mensen als Mr_Natural. Echt. We moeten dat.
Is openhouden als optie ook ok? En er is niks mis met een wat achterdocht, want een seniele president positioneren met stemmen per post is erg opvallend.
@briefpapier | 02-08-22 | 14:12: Zeg dat nou niet! Dat mag niet.
@briefpapier | 02-08-22 | 14:12: Is dat zo? Kun je daar iets meer over vertellen?
@Mr_Natural | 02-08-22 | 14:09: Shit, wat ben jij rechts, hahaha
Niemand heeft het erover dat normaal ca 70 miljoen stemmen worden uitgebracht. Nu 180 miljoen. Ik kan me voorstellen dat trump ietwat verbaasd was. En Biden populairder dan Obama? kom op zeg.
Is ook irrelevant at this point, zelf als blijkt hij gewonnen te hebben, wat willen ze doen dan? Bidens presidency terugdraaien? Een halve termijn zitten? dat wordt een staatsrechterlijke clusterfuck die weleens 't startsein kan geven voor het uiteenvallen van de VS.
@pete1023 | 02-08-22 | 14:33: Dus er waren 110 miljoen extra stemmen tijdens de verkiezingen? Van 70 naar 180 miljoen? Weet je zeker dat dit klopt?
@intrigant | 02-08-22 | 14:42: En die 60 rechtszaken dan? Over verkiezingsfraude?
@intrigant | 02-08-22 | 14:42: eris onafhankelij geteld en dat is de uitslag. Wel is bewezen dat Rusland in 2016 en 2020 ruslandvriend bonkers heeft geholpen.
Ik heb wel eens horen zeggen dat ze beiden gecheat hebben, alleen team Biden net iets harder.
@AntiZanicz | 02-08-22 | 14:53:
Waarom zou Poetin in 2020 geprobeerd hebben Trump in het zadel te houden als hij met Biden iemand zou krijgen waar hij, naar nu wel genoeg bewezen is, gewoon overheen kan lopen?
@Mr_Natural | 02-08-22 | 14:09:
Denialist!
@2voor12 | 02-08-22 | 15:00: Trump weigerde Oekraïne militaire hulp. En hij vindt Poetin een genie. Bidden is heel erg anti-Poetin.
Winnen of verliezen zijn maar meningen, we geven gewoon iedereen een medaille en een kantoortje in het Witte Huis.
@2voor12 | 02-08-22 | 15:00: Omdat ie in 2020 dan Killary had gekregen.
Trump is een hork, hij praat eerst en denkt later, maar is niet gek.
Hillary daarentegen... god knows hell hath no fury...
@ReyNemaattori | 02-08-22 | 14:39: Dus bedrog belonen?
@AntiZanicz | 02-08-22 | 14:53: Lever het bewijs maar.
@Après toi | 02-08-22 | 15:07: Waarom had Trump de Oekraïne militaire hulp moeten geven?
REAGEER OOK