Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Trump gaat winnen

Even geen cijfertjes. Ook al tonen die inmiddels ook gewoon aan dat het best wel eens zou kunnen gaan gebeuren: Trump wordt number 45. Nu gaat het even om iets dat peilers en commentatoren tot nu toe nooit hebben weten te vatten. Namelijk, wat er op het internet in de lucht hangt. Ten eerste: de top-comments op de Facebookpagina's van mainstream-outlets. Klik bijvoorbeeld eens door op het bovenstaande CNN-filmpje. Dergelijke comments staan dus onder bijna elk soortgelijk item bovenaan. Bij ABC News, CBS News, NBC News en goddoeme zelfs op Al-Jazeera zijn alle top-comments dan wel anti-Clinton of pro-Trump. En kijk bijvoorbeeld eens in de commentsectie van toen oppervlogger Casey Neistat zijn steun voor Hillary uitsprak: "Why do polite, logical responses to this video keep getting deleted?" - bovenaan. Je zou bijna gaan denken dat mensen het zat raken dat acteurs en overige celebs hun corporate progressiveness aan hen opdringen (lol-vid).

En dan nog een indicator: het verschil in de kwaliteit en kwantiteit van fan-made promo-video's. Vergelijk het zelf maar even. Zoekterm op Youtube: "trump for president fan made" vs "hillary for president fan made". Het zijn verschillende universa. En dat is geen verrassing. Want nog even volledig los van haar gedocumenteerde leugenachtigheid, de miljoenen dollars die haar Clinton Foundation ontving van Qatar en de Saoedi's die met de andere hand IS financierden, de miljoenen die zij verdiende met speeches voor financiële instellingen en de schaamteloze manier waarop de media zich haast Clinton te beschermen. De vrouw is een volbloed beroepspolitica die al minstens 10 jaar op dit ambt aast. En hoe hard je het ook probeert, het lukt gewoon niet enige warmte bij die vrouw te ervaren. Haar sympathie is kunstmatig, en haar woede-uitbarstingen spreken boekdelen. Zelf Pharrell Williams die vertelt over alle toezeggingen die Hillary hem heeft gedaan, doet haar niet ontdooien. Die vrouw heeft Black Panther-vrouwtje Beyonce en SJW-profeet Jay-Z nodig voor een volle zaal, en zelfs daar is de farce voelbaar. Haar enige verdienste is dat het een vrouw is. En dan is er Trump. Een man die al decennia zegt dat hij dit ambt niet wil. Hillary-supporters houden niet van Hillary, ze stemmen hoogstens op Hillary. Trump-supporters zijn idolaat van de man. Trump is de ober die de kurk van de fles trok, en die geest gaat niet meer terug. En in zo'n energieveld gaat het internet zich roeren, en ontstaan er haast organisch video's als de onderstaanden. Miljoenen views, en daar komt geen Trump-medewerker aan te pas. De beweging ademt een revolutionaire energie waar Hillary gewoon niet bij in de buurt komt. Waar is de fan-made Seven Nation Army dubstepremix voor Hillary? Zij moet het rooien met een videoclip door een Amerikaanse Claudia de Breij die demonstratief laat zien hoe afzichtelijk d'r lichaam is. En dat is een miljoenenproductie gefinancierd door het deugkartel uit Hollywood, niet gratis fan made, en dat zie je dus terug in de comments. Ook werd die video op de Facebookpagina van de producent Funny Or Die geplaatst. Die pagina heeft meer dan 14 miljoen (!) volgers; de video kreeg maar 1,3K likes, en wederom, check die comments. Welke smaak het establisment ook verkoopt, demense willen het niet meer hebben. Ohja, en vergeet niet dat Trump de gehele dank-meme-zijde van het internet aan zijn kant heeft - ook dat verraadt een diepere tractie dan peilingen kunnen vatten. Het Nederland van de NOS, DWDD, Nieuwsuur, vrouwelijke cabaretiers en reptielenkoning Dolf wordt op 9 november wakker met een kater.

Reaguursels

Inloggen

MRF2739 | 06-11-16 | 15:13
Op de persoon spelen en niet argumenteren maakt je echt niet geloofwaardiger. Trump is niet ideaal, maar het aantal verdachte doden rondom de Clinton kliek is ronduit schokkend. Ook haar publieke masker, waarachter een keihard kil grootzakelijk gezicht schuilt van hooghartigheid jegens de normaal werkende Amerikaan, haar vriendjespolitiek, haar Midden-Oosten beleid, de agressieve ipv constructieve benadering van Rusland maakt het dat ik voor Trump zou kiezen als Amerikaan.

kortebroek | 07-11-16 | 10:20

Amerkaanse verkiezingen bij de publieke omroep hebben veel weg van een goede doelen actie van de Gezamenlijke Omroepen. Alle beschikbare krachten en middelen worden ingezet om in een of meer uitzendingen zo veel mogelijk geld of goodwill uit de Nederlands bevolking te peuren, ten behoeve van de 'goede zaak'. In dit geval was Obama de goede zaak. De netmanager en de hoofdredacteur van NOS Nieuws hadden toen bedacht dat het mede in het kader van het diversiteitsstreven extra super interessant zou zijn, dat nu de race naar het Witte Huis voor het eerst door een zwarte kandidaat zou kunnen worden gewonnen, de verslaggeving door zwarte journalisten te laten verzorgen. Een zware tegenvaller kwam al snel op hun pad; Nederland heeft geen zwarte journalisten. Maar vindingrijkheid is waarom de hele wereld zo jaloers is op dit knettergekke volkje. Prem Radskishun en Jörgen Raymann onderschreven de logica van de keuze om hun naar de Democratische Conventie in Denver te sturen volledig. Leuke gesprekjes met bejaarden met democratische hoedjes en Amerikaanse vlaggetjes en een zee aan wartaal van het duo onbenullen vanuit een persbox in het Convention Center. Thuis zat Dolf Jansen te mokken achter een glas wortel-spinasie sap. Want hoe onbegrijpelijk is het niet om twee politieke onbenullen business class naar Colorado te vliegen, terwijl hijzelf, gepokt en gemazeld in de politieke journalistiek door zijn rol in het Vara radioprogramma 'In de rooie haan', blij moet zijn met de kruimels die in komkommertijd in Hilversum van de publieke omroeptafel vallen. Voor de verslaggeving van deze verkiezingen heeft Marcel Gelauff waarschijnlijk alweer een even sublieme trouvaille bedacht via dezelfde associatiemethode; zwarte kandidaat - zwarte journalist. Dit keer is de kandidaat vrouw. Daarom wordt, mede ten behoeve van het diversiteitsstreven, een vrouw de anchor-rol toebedacht. Comes to mind Eva Jinek. Komt ook even lekker uit dat ze de eerste 11 jaar van haar leven in de VS heeft doorgebracht. Lekker knauwend accent ook. Ze heeft ondertussen al blijk gegeven van haar politieke inzicht toen ze liet weten dat ze 'nog nooit zo'n surrealistische verkiezingen had meegemaakt in haar land'.

sepashare | 07-11-16 | 07:37

-weggejorist-

MrBrilliant | 07-11-16 | 00:41

dezenicknameisbezet | 06-11-16 | 21:09
En de democraten hebben trollen in dienst die bijeenkomsten van Trump verstoren en zoveel mogelijk incidenten moeten uitlokken rond zijn campagne. Wat dat betreft is het een smerige campagne van beide kanten.

Simon_GS | 06-11-16 | 22:21

Aan all die sneue mond-ademers en knokkelslepers hier die denken dat Trump het probleem van de corporatocratie gaat oplossen: blus je een brand met benzine?

Het antwoord is nee.

dezenicknameisbezet | 06-11-16 | 21:10

Logisch. Trump kan rekenen op de hulp van een paar flatgebouwen vol Poetin-trollen in St. Petersburg om al die comments vol te spuitpoepen.

www.youtube.com/watch?v=b4SHhkDABq4

dezenicknameisbezet | 06-11-16 | 21:09

Wat Trump zegt in de bovenste video, geld exact ook voor de EU. Corporate Company Graaiers. Die hebben de macht.

Raider Twix | 06-11-16 | 20:28

O hoe zal de Nederlandse media toch reageren als Trump wint? Al die zelfgenoegzame BNers, al die zelfvoldane Tweebeke's, Pauwtjes, DWDD en Huysjes, wat een ellende, de wereld gaat ten einde komen of zoiets?
Wat een farce deze media politiek van januskoppen in dit land nooit worden er tegenargumenten gehoord of tegenstanders uitgenodigd in die linkse leeuwenkuilen, allemaal meebuigende EU sheeple is het.

lanexx | 06-11-16 | 19:10

Eduardo Barroso was een van de bazen van de EU, werkt nu voor Goldman Sachs.

dr Rechts | 06-11-16 | 18:42

Beter een narcist die vecht voor zijn land, dan een puppet die Europa in een oorlog gaat storten.

eik796 | 06-11-16 | 16:51

Alleen mensen die de Amerikaanse situatie kennen en deze verkiezingen volgen zijn niet verrast. Alleen mensen die meer weten over de geschiedenis van de Amerikaanse politieke verhoudingen begrijpen de huidige situatie. En tenslotte, alleen mensen die het verleden van de Clintons goed begrijpen, kunnen duiden hoe het kan dat Trump zo'n stormachtige opkomst heeft. En dat alles is nodig om helemaal niet verrast te zijn.

Sterker nog, als je Nederlander bent en de Fortuyn revolte hebt meegemaakt, kan je begrijpen wat er daar in Amerika gebeurd. Wat wij hier in het klein hebben meegemaakt gebeurd daar mega groot. Trump is niet zomaar een man. Hij is niet zomaar een zakenman. Trump is een merk. Als je daar gewoont hebt, zoals ik, weet je dat. Maar je kan tegenwoordig via internet makkelijk aan die informatie komen.

Trump is een Amerikaans icoon, zoals Coca Cola of John Wayne. Iedereen kent 'Trump'. Al 40 jaar is hij Amerika's 'Golden Boy'. Trump is een merk. Zijn naam is inmiddels veel groter dan hijzelf. Dat heeft hij zelf opgebouwd door visie te tonen. Zijn hele leven staat deze man in de schijnwerpers. Hij staat model voor het Amerikaanse succes. Voor de Amerikaanse droom. Voordat Trump de politieke slangenkuil in ging was hij de Media's ideale schoonzoon. Iedereen had een mening over Trump, maar evenzovelen hadden hem maar wat graag in hun programma. Waar Trump komt rinkelt de kassa. En niet alleen voor Trump. Vriend of vijand was het over 1 ding eens: de man geeft nooit op en heeft briljante ingevingen gehad. Hij zag dingen waar anderen dat niet deden.

Trump is precies wat de VS nu nodig heeft: een man met visie die geen politieke touwtjes aan zijn rug heeft hangen. Het wordt een berenklus, maar als er iemand het land uit de modder kan trekken, dan is het Trump. Geen enkele politicus heeft het momentum die Trump heeft.

DeKadt | 06-11-16 | 16:22

Trump zou wel eens het beste kunnen zijn dat Amerika nu kan overkomen. En de wereld. Niemand is perfect, maar enkelen zijn geboren leiders.

MyCatIsDoingThis | 06-11-16 | 16:19

rijk | 06-11-16 | 15:06
deze wereld gaat naar de kloten omdat er nog teveel idioten rondlopen zoals jij, die geloven in de onzin en megalomanie van een psychopaat en op hem stemmen, die vervolgens de wereld in het verderf storten.
er moet een pil komen die ervoor zorgt dat idioten zich niet meer kunnen voortplanten
MRF2739 | 06-11-16 | 15:13

-

Wel heel duidelijk is dat de beschaving uw deur heeft overgeslagen.
Uw ideeën bedtreffende voortplanting zijn reeds 75 jaar geleden voorgesteld door Hitler.

rijk | 06-11-16 | 16:13

You can't get rich in politics unless you're a crook.
Harry S. Truman

Hoeveel miljoenen hebben de Clintons ook al weer gegraaid sinds ze in de politiek zitten?
230 miljoen dollars in 14 jaar!!!

rijk | 06-11-16 | 16:09

-weggejorist-

MrBrilliant | 06-11-16 | 16:08

Rare poes; op de sites waar ik m,n info vandaan heb is geen reclame.
Kies jij maar voor de S.A s en Quatarezen ,ik houd niet zo van satanisme en pedofilie , heb ook niet zoveel op met corruptie en hoogverraad.
Iedereen is vrij om te kiezen, in de VS dan.
Schijnt dat bij links georiënteerde mensen een andere keuze , vaak als vijand wordt gezien.
Toch is ook dat gewoon een mening,gebaseerd op wat men het beste gelooft.
Van mij krijg jij die ruimte , volgende week en na de start van de rechtzaken van Hillary "the witch" ,lezen we wel weer eens wat we er van vonden .
"kattebak uitscheppend neuriënd the witch is dead, the witch is dead."

medelmo | 06-11-16 | 16:02

@mallekater | 06-11-16 | 15:50
Beste mallekater, ik heb geen keus, want Nederlander.

SyntaxError | 06-11-16 | 15:57

Syntaxerror en Medelmo.... wat precies snappen jullie niet?
Nogal veel, he?

Ja, dat krijg je dan, als je niet verder denkt dan gemanipuleerde reclame .

Clinton is ergerlijk, Trump is dodelijk, aam jullie de keus.

mallekater | 06-11-16 | 15:50

rijk | 06-11-16 | 15:06

deze wereld gaat naar de kloten omdat er nog teveel idioten rondlopen zoals jij, die geloven in de onzin en megalomanie van een psychopaat en op hem stemmen, die vervolgens de wereld in het verderf storten.

er moet een pil komen die ervoor zorgt dat idioten zich niet meer kunnen voortplanten

MRF2739 | 06-11-16 | 15:13

mallekater | 06-11-16 | 12:33 Meer verstand in haar pink??
je nick name klopt ,rare poes.

medelmo | 06-11-16 | 15:11

De hele westerse wereld wordt bedreigd in haar bestaan. We worden langzaam maar zeker naar de afgrond gedreven. Met Hillary zal de gang richting afgrond zich versnellen. Met Donald Trump heeft Amerika nog een kans om het onheil te keren. Lukt dat dan ziet ook voor ons de toekomst er een heel klein beetje gunstiger uit.
Hillary Clinton = een wezel
Donald Trump.= the American Eagle

rijk | 06-11-16 | 15:06

Wat ik apart vind deze verkiezingen is ongeveer alles. De nieuwsnetwerken zijn traditioneel in handen van Republikeinen en zouden dus op de hand van Trump moeten zijn. Maar de beurs siddert bij de gedachte dat hij zou winnen. Trump vertegenwoordigt meer de gewone Amerikaan dan Clinton maar is lichtelijk gestoord. Hillary vertegenwoordigt het establishment en brengt niks nieuws. Voor ons Europeanen is het buitenlandbeleid van belang en ik vind Trump daarin wijzer dan Hillary. Maar ik zou als Amerikaan niet op hem stemmen. Ik ben benieuwd naar de opkomst.

Simon_GS | 06-11-16 | 13:35

Spartacus, ik heb genoten en ik ben om. Ik ben voor Trump. Die Democraten die met die pussy grab tape kwamen, die hebben het feestje verknald. Staatsschuld 20 triljoen en er rijdt geen Chevrolet in Japan. En de Chinezen foppen de boel ook maar met hun devaluaties. Ik ga dinsdag 00:00 uur naar Dionne Stax kijken!

Ikreaguuralzesjaar | 06-11-16 | 13:28

Trump gaat Amerika weer groots maken. In zijn kielzog zal er ook momentum ontstaan om ook Nederland weer groots te maken en af te rekenen met de gevestigde partijen. De Nexit gaat dichterbij komen. It's time for change. Yes, we can!

accijnstoerist | 06-11-16 | 13:27

Er is overduidelijk verschil met het MSM en het internet waar je pas ziet hoe het volk over Hillary Clinton denkt en niet wilt. Ook het Nederlandse media zijn overtuigend Clinton gestemd. Maar het volk weet het echte nieuws wel te vinden en ontdekken hoe groot en hoe diep het corrupte Clinton wel niet is. Gescherend wordt CNN ook het Clinton News Network genoemd, dat is het ook en Clinton wordt alleen positief in beeld gebracht.

Ook om mij heen zijn er mensen denken dat Clinton de verkiezingen zou moeten winnen, omdat ze een vrouw is en een democraat. Die arme mensen weten absoluut niet wat ze allemaal in het negatieve zin heeft uitgespookt tegen het landsbelang in!!

FBI heeft momenteel twee onderzoeken tegen haar lopen, het gaat hier niet om een uitspraak van het niveau 'minder', het gaat hier om absolute zware aanklachten over spionage, aannemen van smeergeld (via de Clinton Foundation), zaken doen met Rusland voor haar belang, ze verkochte 20% van Amerikaanse uranium aan de Russen en Bill Clinton ontvangde in diezelfde periode geld voor een toespraak. En er speelt nog veel meer!!!

Maar alles van dit wordt niet door oude nieuws media overgenomen, die zwijgen als het graf.

Extra.Paracetamol | 06-11-16 | 12:52

@mallekater | 06-11-16 | 12:33
De klan staat achter Trump, dat is niet het zelfde als dat Trump een member is .. wel?

SyntaxError | 06-11-16 | 12:42

Natuurlijk, er zijn idioten in dit land die in alle oprechtheid denken dat iemand als Trump de wereld gaat redden. terwijl iedereen met een grammetje aan hersens weet dat hij de wereld naar de ondergang drijft.
Hij is van de KKK, en verder een sociopaat zoals we we die na Hitler nog niet hebben meegemaakt.
Wegens gebrek aan hersens en empathie, een absolute
NUL...
Ik vind Clinton een trut van jewelste, maar ze heeft meer brains in haar pink dan die geestelijk gestoorde idioot in zijn hele lijf.

Konden we nu maar naar Mars, want deze man gaat de ons bekende wereld vernietigen.

mallekater | 06-11-16 | 12:33

Ik denk dat, terwijl we inmiddels weten dat Trump tot aan zijn oksels in de KKK zit het niet zo erg lang zal duren tot hij definitief wordt afgeserveerd.
Joost2, nog even ter herinnering, dat gebeurde bi j Reagan niet.
Een beetje kennis van de geschiedenis kan geen kwaad.

mallekater | 06-11-16 | 12:25

Ik geloof, dat als Trump wiont we een heel andere man gaan zien.

Hij heeft de elites in de USA in zijn zak en het volk wakker moeten schudden met veel geschreeuw en keiharde komedie.

Net als bij Reagan gebeurde.

joost2 | 06-11-16 | 12:10

Familie van mij woont in Amerika.

Zij vinden de voorlichting en support in de Nederlandse media voor de Clintons, te partijdig en te ongenuanceerd.
De linkse elite, die ons momenteel overheersen in Nederland, kiezaen voor de zgn. linkse mevrouw Clinton.

Een heel fout beeld van een foute mevrouw. Twee voorbeelden:
1. Zij heeft voor haar eigen fondsen werving miljoenen dollars gekregen van Arabische landen, zoals Qatar en Saoedi Arabië.
Als minister van buitenlandse zaken van de USA regelde zij ongelimiteerde wapen verkopen aan de ze land. Kassa dus voor haar;
2. Voor 3 lezingen voor een bank in Wallstreet, waarbij zij min of meer stelde dat de aanwezige bankiers het geweldig deden en doen in Amerika en dat men zich maar niks van het klootjesvolk, dat toch niks begrijpt, ontving zij:
975.000,00 dollar. Kassa.

als je ook haar onbetrouwbare kop ziet moet toch een lichtje gaan branden.

Maar de "correspondenten"bij onze tv om roepen hebben ons foutief over haar voorgelicht.
Charles Groenhuyzen en Twan Huys ( waarom moet die nou op onze kosten naar Amerika om zgn. verslag te doen) zijn partijdig en niet meer serieus te nemen.
De staatsomroep hier is een linkse elite omroep.

Wanneer worden nou de Nederlanders eens echt wakker, een vegen wij die Augiasstal in den Haag - en Hilversum kliek eens schoon.

joost2 | 06-11-16 | 12:07

Obama's Campagne 2008: Hillary is een leugenaar.
www.youtube.com...
Príncipe | 06-11-16 | 10:26

In de comments onder dit filmpje staat een belangrijk advies aan Trump.

"Trump could save so much money by just replaying these"

Paljas | 06-11-16 | 11:34

Heel veel Amerikanen kennen de duistere achtergronden van Trump met de maffia niet.

Donald Trump exclusive: Russian mob-linked fraudster a 'key player' in presidential hopeful's business ventures

www.telegraph.co.uk/news/2016/05/26/ex...

MRF2739 | 06-11-16 | 11:27

-weggejorist-

MRF2739 | 06-11-16 | 11:23

Trump is niet alleen gestoord en instabiel maar hij zit ook te diep in de maffia van New York en Rusland welke hem chantabel maakt.

Een beruchte gokker (LiButti) die banden had met maffia baas Gotti, had Trump zelfs bedreigd met castratie toen hij zijn dochter wilde versieren. Ook werd LiButti's dochter getracteerd met dure bolides op haar verjaardag.

Daarnaast heeft hij banden met Felix Sater. Zoek maar op wat voor een type hij is.

MRF2739 | 06-11-16 | 11:23

De hier, zoals verwacht even slecht geinformeerden als de nitwits in de VS, weten nog niet voor de helft wat het gebrek aan fatsoen en empathie, -te wijten aan een per definitie criminieel brein als dat van Trump- gaan bewerken in deze wereld.

Wanneer Trump deze verkiezingen wint hebben we binnen 5 jaar een desastreuse, allesvernietigende oorlog in het verschiet.

mallekater | 06-11-16 | 11:09

@analistjung | 06-11-16 | 10:48

"Op de kortst mogelijk termijn" of "zo spoedig mogelijk"

Parel van het Zuiden | 06-11-16 | 10:52

Ik heb, niet alleen wat betreft de POTUS verkiezing, maar ook in het dagelijks leven, een grote voorkeur van mensen die wellicht een iets grotere mond hebben maar wel zeggen waar het op slaat, dan stiekemerds met rare idealen en moralen die uiteindelijk alleen zichzelf willen verrijken ten koste van alles.
.
Het wordt tijd dat 'rechts' weer het roer overneemt en de ontzettende puinhoop die links beleid de afgelopen decennia heeft gecreëerd opruimt en afremt voordat het te laat is. Trump in de VS. Front Nationale in Frankrijk. AfD in Duitsland. PVV of VNL in Nederland. Weg met de linkse verpamperaars en weg-met-ons mensen.

Le Roi | 06-11-16 | 10:50

-weggejorist-

analistjung | 06-11-16 | 10:48

If so... leggen ze 'm om.
.
Fatsoen mag levens kosten. Zijn we in Nederland inmiddels wel bekend mee.
.
En de politiekcorrecte goegemeente zal juichen. Een democratie die een andere mening is toegedaan dan die van hen mag best kapot. Hun mening is immers superieur.

Parel van het Zuiden | 06-11-16 | 10:44

@Desmoulins | 05-11-16 | 20:15
Mooi verwoord, zo zit het!
 
Drain the Swamp! :)

saintinel | 06-11-16 | 10:39

@sickworld | 06-11-16 | 09:57
Mike Romero = Michael Rivero?

SyntaxError | 06-11-16 | 10:02

Outsider Trump in office zal net zoveel weerstand ondervinden van de verschillende diensten als JFK destijds... (40:30 minuut) aldus Mike Romero in bovengenoemd radioprogramma. Hij zou zo maar eens gelijk kunnen krijgen.

sickworld | 06-11-16 | 09:57

Trump als president - kan alleen maar meevallen.
Soort Brexit 2 - hel en verdoemenis voorspeld , verborgen zegening gebleken. ( hopelijk)
Clinton c.s. is de doodlopende weg ( letterlijk ) , de weg keer op keer blijven inslaan en hopen dat hij nu wel ergens naar toe leidt is zwakzin.

enorme sukkelzak | 06-11-16 | 09:52

Randfigurandt | 05-11-16 | 22:36

Prima stuk! Niets aan toe te voegen. Go TRUMP!

oostermoer | 06-11-16 | 09:46

@Randfigurandt | 05-11-16 | 22:36
Dank, dank, voor het perfect verwoorden van mijn gevoelens. Ik kijk uit naar meer van uw bijdragen.

Magnum Force | 06-11-16 | 08:44

Randfigurandt | 05-11-16 | 22:36

Wat een verdomd goed stuk heb je geschreven.

gatito | 06-11-16 | 07:19

It's going to be a hilarious triumph.

alshetware | 06-11-16 | 07:06

Ik ben die hele enge Clintons spuugzat.Ik hoop voor de volle 100% dat TRUMP de nieuwe President van de USA wordt.

Thea | 06-11-16 | 06:58

Wie kletst er hier nou uit zijn nek?
De ene roept dat Trump slechts 35 % van de stemmnen haalt, en een ander lult dat Trump gaat winnen.Spartacus meent dat zijn geliefde gaat winnen, al even fantasievol als zijn grote held, Feynman legt er feiten naast.

mallekater | 06-11-16 | 06:50

Op de live chat werd geschreven dat hij/zij in Reno in het publiek stond en een geweer had. Daarna werd Trump weggehaald.

diashaliz1968 | 06-11-16 | 02:36

Laten we hopen dat Trump de winnaar wordt.
Dan zal 't wel zo'n Reagan worden, buiten alle gelikte conventies om.
Maar vooral om de reden wil ik liever Trump, zodat ónze gelikte politici met 'n schok merken, dat hun systeem niet werkt, althans niet altijd zoals ze bedacht en gehoopt hadden, en dat soms, gelukkig maar, dat democratie al die onbetrouwbare politici om de zoveel tijd ontmaskert.
En dat er af en toe zo'n onverwachte buitenstaander hun politieke glijbaan komt binnendringen.
Kijk, waarom hoop ik dat, terwijl ik heus wel weet dat 't meestal niet leidt tot 'n definitieve verbetering van 't politieke systeem?
Uit rancune.
Dat ik mag hopen, dat al die glibberige glijers in die politieke zeepbellenwereld merken 'wat' 't is, als 'n buitenstaander hen ineens zomaar in de reet kan nemen.
Want dat is wat alle Nederlanders, en alle bevolkingen jaar-in-jaar-uit méémaken, iedere keer weer, als de heren en dames politici 't vuile spelletje van de ander beroven spelen, en de mensen politiek in de reet worden verkracht.
Rancune is geen positieve opbouwende emotie.
Dat weet ik ook.
Maar oh, wat voelt 't goed, al is 't maar voor 'n dag of wat, als wij die politici wakker zien worden uit hun droom. Mét 'n gebruikt condoom in hún reet.
Wij zullen dan precies zo reageren zoals 'zij' 't ook altijd doen bij hun slecht-nieuws-gesprekken. Dan bieden wij deze politici meelevende empathie, en wat zalf tegen de pijn in hun misbruikte reet.
Want soort zoekt soort op.
En wij kunnen ons net zo slecht gedragen als onze politici.
Want je komt altijd 'n keer 'jezelf' (lees: iemand van hetzelfde misdadige niveau als jij) tegen.
En dan denkt die sterkere tegenstander: 'en nou ben jij mijn; nou ga je gemat worden'.
Wilt u weten 'wat' die mensen uit de bevolking écht zeggen (?), en écht denken (?); dat ze bereid zijn, de sloper toe te juichen, die bereid is met zijn blote handen, de darmen door iemands reet naar buiten te trekken. Wij zien graag de politici vallen; en gebraden worden door 'n schandaal. En daarna misbruikt.
Eh, dit zijn natuurlijk allemaal hele groffe gedachten, ik weet 't, en zal 't ook nooit in 't echt doén, (zo leuk is dat biologische karweitje niet), maar ik kan niet ontkennen, er al aan gedácht te hebben. En juist dat zegt iets als constatering.
Want als ik 't kan bedenken, kunnen vele anderen dat ook. Hier stop ik. Ik ga geen energie besteden aan 't haten van onbetrouwbare politici, maar die gasten spelen wel met vuur.

Der Paulie | 06-11-16 | 02:35

-weggejorist-

Hetobvieusestaaten | 06-11-16 | 01:20

@Methylfenidaat | 05-11-16 | 23:35
Goeie link. Nog meer corruptie materiaal.

La Bailaora | 05-11-16 | 23:49

@ Ardbeg | 05-11-16 | 21:06
Nee, ik geloof niet dat Trump een Erdogannetje gaat doen met de MSM. Maar mocht Trump winnen en wordt de hele beerput van Clinton eindelijk eens ongehinderd opengetrokken, dan denk ik niet dat de huidige MSM stand kan houden.

IslamPislam | 05-11-16 | 23:45

De bagger die over Clinton vrijkomt lijkt me te groot om te negeren. De FBI lijkt me niet een organisatie die zal stoppen met een onderzoek na een overwinning van Clinton als er zoveel bewijs is van haar criminele verleden en de kliek om haar heen die alles mogelijk maakt.
-----
Daarbij vergeleken is Trump een goedaardige padvinder.
Zullen de amerikanen met het zwaard van damocles boven Clinton hangend voor zo iemand kunnen kiezen.
En dan massaal af gaan wanneer ze in de boeien wordt geslagen. Dat is een nogal sterk beeld wat blijft hangen. Trump kan een lompe boer zijn, juist dat is zijn aantrekkingskracht als buiten de corrupte en gehate kliek te staan die de VS tot nu toe bestuurd hebben en klaarblijkelijk niet zo goed voor de meeste inwoners

dijkbewaker | 05-11-16 | 23:39

This Video Will Get Donald Trump Elected
youtu.be/OCabT_O0YSM

Aanrader!

alusion | 05-11-16 | 23:15

@Van Duyvenbode | 05-11-16 | 21:15
Bijna correct. De griekse oudheid was ook democratisch, wel is deze ook verdwenen. Maar op naar een aristocratie?

Bill Cosby | 05-11-16 | 23:11

Ik neem mijn kansen liever met Trump, en een eventuele derde wereldoorlog die de onpartijdige <kuch kuch> pers dan voorspelt, dan dat ik nog vier lange jaren aan die vreselijke krijsende stem en hysterische kakellach van die feeks word blootgesteld.

Carlitros | 05-11-16 | 22:56

ik help je hopen. we gaan het zien. spannend. er hangt ontzettend veel van af

Ir. Wilhelmus | 05-11-16 | 22:53

bambi1970 | 05-11-16 | 22:11
Nee, ik heb maar 1 nickname.

frank87 | 05-11-16 | 22:48

botbot | 05-11-16 | 19:42
Nu begrijp ik het.

Buerman | 05-11-16 | 22:48

Het verbaasde me erg hoezeer onze MSM Trump als een idioot afschildert. Dan in dag uit krijgen we de shit over hem te horen. Nooit eenmaal iets positiefs in de MSM en alleen maar schouderklopjes voor Clinton.
Daar klopte iets niet gezien het succes van Trump in de voorverkiezingen.
Daarom alleen al zou het hilarisch zijn wanneer Trump zou winnen. Die arrogante koppen van de verslaggevers die er niets meer van begrijpen.... Onbetaalbaar...

dijkbewaker | 05-11-16 | 22:47

@ bambi1970 | 05-11-16 | 22:39 Corrigeer me als ik er naast zit maar volgens mij is het zo gegaan: Huma Abedin is de naaste medewerker van Hillary Clinton. HA heeft toegang tot de mailbox van HC en neemt -om welke reden dan ook- berichten mee naar "huis". In totaal 650.000 begrijp ik van je. Die berichten zijn vervolgens bij Anthony Weiner op zijn pc terecht gekomen, HA en AW hadden een relatie.

sickworld | 05-11-16 | 22:47

@ VelParpone | 05-11-16 | 22:04 Damn, dat is een pittig audiofile. Dank voor de link.

sickworld | 05-11-16 | 22:38

mandSamHarris | 05-11-16 | 21:26Het geenstijl klootjes volk valt nu echt door de mand.
-----
Wat een zelfkennis.
U spreekt voor uzelf mag ik hopen.

dijkbewaker | 05-11-16 | 22:37

Beter laat dan nooit Geenstijl, welkom bij het feest. De energie van deze beweging is ongeveer drie maanden geleden groter dan Trump geworden. Het was jammer dat artikels met betrekking tot de verkiezingen hier meestal van een niveau "ja maar hij, ja maar zij, wat een gekkies" waren. En dat op de site die groot is geworden met het internet.
.
Dit medium is groter dan de drukpers en er groeien nu generaties op die geen gehoor geven aan het eenrichtingsverkeer van televisie. Hope and change in 2008 van Obama was lekker makkelijk. Iedereen kon met gemak en zonder gezichtsverlies deugdzaamheid tentoonstellen. Heerlijk, iedereen was goed. Was ook niet zo moeilijk na acht jaar Bush. Een nep beweging in mijn ogen. Achteraf werd het de Twitter campagne genoemd. Dan is dit de internet campagne. "
.
Ik heb hier eerder aangegeven dat de berichtgeving over heel de westerse wereld hetzelfde is. Dit komt onder andere doordat alle berichten worden overgenomen van een handvol bronnen in Amerika waarin wordt uiteengezet hoe men moet denken en voelen. Berichten worden dan klakkeloos overgenomen door duizenden andere bronnen in het buitenland. Vervolgens gaan opiniemakers er mee aan de slag en later mogen de bobos ook nog hun mening geven. Doe er een scheut deugdzaamheid bij en je hebt de waan van de dag. Echter het is niet echt maar een zelf propagerende werkelijkheid. Dat steeds perverser wordt omdat de discussie continu met veelal onwaarheden wordt gevoerd.
.
Het internet omzeilt die discussie en men kan te weten komen hoe de vork, ongeveer, in de steel zit. Beter een benadering van de werkelijkheid dan gegarandeerde onwaarheden. Dit was ooit de norm in verlicht Europa. En daar zit het 'em in. Bijna de complete media machine stond en staat deze verkiezingen achter clinton. Trump heeft een grote bek en er zijn dingen die hij heeft gezegd waarvan het te begrijpen is dat mensen daar moeite mee hebben. Daarentegen heeft Clinton dingen gedaan waar menig persoon niet zomaar mee weg komt. Integendeel. En dat terwijl ze onderdeel was van de regering. Echter in de media bleef de een maar slecht, en de ander goed. Sta er even bij stil: kan iemand continu maar zo slecht zijn? Met die vraag zijn mensen in toenemende mate het internet op gegaan. Combineer dat met de lekken van Wikileaks en de FBI het kwartje viel steeds vaker voor mensen naarmate de verkiezingen vorderde. Dat de een zo slecht niet is en dat de ander daadwerkelijk slecht is.
.
En met die overtuiging is men al een jaar aan de slag op het internet en de intensiteit van de laatste maanden is enorm. Er heerst een gigantische energie en motivatie om Hillary te verslaan. En om uiteenlopende redenen , maar vooral de afgelopen weken zijn er veel doodgewone burgers die nooit voor Trump zouden stemmen er toch overtuigd van geraakt dat een stem voor Hillary een stem voor pure corruptie is. Dit is vooral mede mogelijk gemaakt door de online beweging die zich ook offline zeer geroerd heeft. Die alle tijd in het lezen van de eindeloze stroom Wikileaks mails hebben gestopt. De eindeloze stroom van memes en kwaliteit videos. Die zich hebben aangemeld als vrijwilliger om te helpen tijdens de verkiezingen. Een Trump stemmer kan zomaar vijf andere mensen overtuigen om op Trump te stemmen. Een Hillary stemmer moet eerst vooral zichzelf zien te overtuigen om op Hillary te stemmen.
.
De enorme kracht van deze beweging is zoals eerder gezegd groter dan Trump. Waar links VS rechts al lang dood is gaat het vanaf nu om nationalisme VS globalisme. Geenpeil heeft met het referendum kunnen proeven aan de kracht van deze beweging. En met de Amerikaanse verkiezingen is duidelijk geworden dat de kracht en energie van deze beweging enorm is en daarnaast is het animo internationaal. Dat is denk ook de reden dat Geenpeil wederom deze beweging in Nederland mobiliseert en het ging dit keer bijzonder makkelijk.
.
Brexit, Trump, Nederlandse verkiezingen. Aan het einde van de dag gaat het er bij mij, ondanks mijn betrokkenheid, niet zozeer om de Amerikaanse verkiezingen. Een Trump presidentschap is een potentiële katalysator voor Europa. Om het tij van machteloosheid achterlijkheid te keren. Al ben ik nog steeds van mening dat het waarschijnlijk al te laat is. Echter er is hoop. De komende jaren een fase van gewaarwording en daarna wie weet. Dat we het er met elkaar over hebben en ons niet stukbijten op onbelangrijke details.
.
Ik ben benieuwd wat Geenpeil gaat uitspoken. Maar wat de uitslag ook moge zijn ik hoop dat Geenstijl achter het vrije internet blijft staan en er voor zal blijven vechten. Want gegarandeerd dat men nog beter hun best gaan doen om dit medium aan banden te leggen. Dat allemaal om U te beschermen. Trap er niet in.

Randfigurandt | 05-11-16 | 22:36

Ik hoop echt dat de hoge heren en dame in de USA en de onderdanen van oa;Merkel,Elizabeth II,Harald V en Sonja,de Oranjes door hebben wat er op het spel staat sinds 2012/2013.
Je kunt niet de gevolgen overzien van de gecombineerde langdurige vulkaanuitbarstingen in Ijsland.
En de toekomstige megaklapper in yellow stone.

steekmug | 05-11-16 | 22:31

@ bambi1970 | 05-11-16 | 22:23 Dank voor de aanvulling. Begrijp ik daaruit dat de FBI er achter kwam dat emails van HRC op zijn pc stonden die daar niet horen? Het grote ongemak is overigens de onmiskenbare connectie met SA die enorme donaties in de pot van de foundation hebben gedaan, familieleden van HA op belangrijke posities en zelfs een link naar 9/11...

sickworld | 05-11-16 | 22:29

Ik heb alle debatten gezien, een stuk of zes Trump rallies. Die man heeft gewoon de juiste energie, goede ideeën. Beter dan die vreselijke Hillary. Of Trump het waar kan maken... geen idee. Om tegenwoordig president te worden moet je toch een soort van extravert podiumbeest zijn. Daar zitten veel narcisten bij.

Admiraal Balthasar | 05-11-16 | 22:24

@sickworld | 05-11-16 | 22:18
Hij heeft de FBI toestemming gegeven zijn laptop te onderzoeken. De FBI deed onderzoer naar Weiner ivm beschuldiging van contact (via internet dacht ik) met een 15 jarig meisje.

bambi1970 | 05-11-16 | 22:23

@ Centauri3 | 05-11-16 | 22:08 ... and who is Huma Abedin

De PA, persoonlijke assistent van HRC. Ze had blijkbaar ook toegang tot de mailbox van HRC en heeft duizenden emails gekopieerd (zie mijn post hierboven) en deze zijn waarschijnlijk door een netwerkinstelling weer op de laptop van Wiener, haar toenmalige man terecht gekomen. Deze figuur zit inmiddels in een kliniek wegens sexaddiction. Wezenlijker: zijn laptop is gehackt voor zover ik begrijp.

sickworld | 05-11-16 | 22:18

@frank87 | 05-11-16 | 22:06
Ben jij @Vredige libertariër | 05-11-16 | 21:42
?

bambi1970 | 05-11-16 | 22:11

Trump gaat niet winnen. De Rothschilds laten dat niet toe. Zij zijn voor Hillary. Mark my words.

ikbenhetspuugzat | 05-11-16 | 22:11

@Spittertje | 05-11-16 | 21:59
Zekers spannend wordt het zeker maar nu niet vooraf al gaan jankeballen over stemfraude dat is een beetje zwak.

Berbaar | 05-11-16 | 22:11

... and who is Huma Abedin

Centauri3 | 05-11-16 | 22:08

He, weggejorist...
Te veel linkjes??

frank87 | 05-11-16 | 22:06

Ik verheug me nu al om die kop van Peggold te zien op woensdag. Want Peggold moest er niet aan denken dat Trump zou winnen. Trump, Wilders, AfD, Le pen, Italië, enz. Er komen mooie tijden aan.

3xminder | 05-11-16 | 22:05

Vredige libertariër | 05-11-16 | 21:56

Sterk tegenargument... punt is: stellen dat GS bijna stormfront tier rechts is, is pertinente onzin.

"Tegen gezondheidszorg"
Wat een drogreden. Heb je daar bewijs voor? En tegen abortus vind ik goed, behalve in bijzondere omstandigheden als verkrachting. Zijn pro-life stelling is wat sterk maar niet zo onredelijk als anortus na pak en beet 30 weken. Btw: wat vind je ervan dat de Clintons mogelijk betrokken zijn bij de handel in minderjarige meisjes die geprostitueerd worden op sekseilanden waar Hillary zeker zes keer aanwezig was?

m.soundcloud.com/breitbart/breitbart-...

Waar rook is, is vuur. Er wordt alles uit te kast gehaald door de elite om Clintons vuile was uit de publiciteit te houden. Of wil je soms beweren dat de MSM objectief en neutraal zijn in deze verkiezingen?

VelParpone | 05-11-16 | 22:04

@Berbaar | 05-11-16 | 21:55
Hoe meer ik lees over Clinton, hoe beter het zit ;)

Spittertje | 05-11-16 | 21:59

Ik denk dat het heel goed zal zijn als hij wint. Ook al wordt hij weggezet als een megalomane narcistische gek. Break the system. Laatste kans

PopperFlopper | 05-11-16 | 21:58

@nemoj me jebat | 05-11-16 | 21:53
Dat is haar persoonlijke 'interieur verzorgster'. Zie ook Wassila Hachchi.

VerenigingVanDieven | 05-11-16 | 21:58

VelParpone | 05-11-16 | 21:51
Er zijn er dus maar 2 die voor martelen van gevangenen, tegen gezondheidszorg, tegen abortus, tegen het homohuwelijk, voor hogere staatsschuld zijn.
Ja, dan valt het wel mee. Kudo's voor geenstijl's open vizier dan.

Vredige libertariër | 05-11-16 | 21:56

Ben een groot atheïst, maar bidt elke dag op m'n blote knieën dat het alstublieft Trump maar mag worden...
Die lefties deugen van geen kant, en lopen voor het grote geld en de Saudi's.

slipsniffer | 05-11-16 | 21:55

@Vredige libertariër | 05-11-16 | 21:50
Ik zie dat toch anders, ik mag die Milo wel, hij legt de vinger op de zere plek.

bambi1970 | 05-11-16 | 21:55

@Spittertje | 05-11-16 | 21:44
Hoe zit dat nu zo'n alu-hoedje?

Berbaar | 05-11-16 | 21:55

-weggejorist-

Berbaar | 05-11-16 | 21:53

Vredige libertariër | 05-11-16 | 21:42

Wat een lulhoek. GS is nauwelijks anti establishment of pro-Trump te noemen. Van alle medewerkers zijn alleen Spartacus en misschien Pritt dat. Van Rossem haalde warempel MSNBC aan om zijn anti-Trump punt te maken. Om over Johnny Quid niet eens te beginnen. Dat is duidelijk een lefty.

VelParpone | 05-11-16 | 21:51

bambi1970 | 05-11-16 | 21:48
Ik weet het. Net als Joden tegen Israel, bizarre zelfhaat. Heeft Milo Yiannopoulos ook toegegeven, dat hij als vroom katholiek een hekel heeft aan homo's, en zichzelf.

Vredige libertariër | 05-11-16 | 21:50

Trump: The Human Molotovcocktail!

Rest In Privacy | 05-11-16 | 21:49

-weggejorist-

MrBrilliant | 05-11-16 | 21:46

sickworld | 05-11-16 | 21:20
Trouwens, over Plato gesproken. Zijn leermeester was Socrates. Wie was de Socrates van Nederland, die met iedereen sprak, die belust was op discussie, die mensen bevroeg op de markt, en die tenslotte is vermoord?
Juist, Theo.

Rest In Privacy | 05-11-16 | 21:45

Het enige dat Trump kan tegenhouden is stemfraude.
Hillary doet niks aan campagnevoeren de laatste tijd - is dat niet nodig? Weet ze iets dat wij niet weten?

Spittertje | 05-11-16 | 21:44

-weggejorist en opgerot-

Vredige libertariër | 05-11-16 | 21:42

America will take the red pill.

VerenigingVanDieven | 05-11-16 | 21:41

@SamHarris | 05-11-16 | 21:26
De LGBT community in Tripoli is het niet met je eens.

bambi1970 | 05-11-16 | 21:40

SamHarris | 05-11-16 | 21:26
Ah, daar is ie weer. Iemand die een ander wereldbeeld heeft het verstand van een pinda toekennen. "Totale gek", "mongool" etc heb ik ook al gelezen. En daarmee natuurlijk ook 50% van de bevolking die op hem stemmen, die zijn dat ook.
Ik vind Trump lomp en onconventioneel, that's it, maar ik had er eerlijk gezegd nog niet over nagedacht of iemand met het verstand van een pinda het tot een presidentskandidaat kon schoppen. Maar dat kan dus blijkbaar, weer wat geleerd!

kadoendra | 05-11-16 | 21:39

@Q.Bert | 05-11-16 | 21:33
Goed gezegd. Jij mag blijven!

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 21:37

@SamHarris | 05-11-16 | 21:26
Abortus is niet iets om trots op te zijn. En LGBT hebben in de westerse landen al jarenlang genoeg rechten. Dat hoef je niet nog verder te pushen, dat gaat lijken op Sodom. Kortom, je hebt helemaal niks, nada, noppes. Overigens, in privé is Hillary gewoon tegen het homo huwelijk. Maar goed, de 2 gezichten van crooked Hillary moet nu toch wel bekend zijn:

"23. Hillary is still privately against gay marriage":
themillenniumreport.com/2016/10/the-to...

La Bailaora | 05-11-16 | 21:36

In de helft van de staten mogen kiesmannen ook op een andere kandidaat stemmen de kandidaat die in hun staat gewonnen heeft. Dat is de laatste verkiezingen niet meer voorgekomen, maar als een aantal kiesmannen besluit niets meer met Clinton te maken willen hebben, dan kan het nog een mooie boel worden.

W_F | 05-11-16 | 21:34

Donald Trump has created a rift in space and time.

VerenigingVanDieven | 05-11-16 | 21:34

@SamHarris | 05-11-16 | 21:26

Teveel NPO is slecht voor je.

Q.Bert | 05-11-16 | 21:33

-weggejorist-

Roofhop | 05-11-16 | 21:33

@SamKoeman | 05-11-16 | 21:28
Mondale won in 1 staat en Reagan in de rest. Dat is wel zoals ik me de uitslag van volgende week voorstel. Trump wint alles!

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 21:32

sickworld | 05-11-16 | 21:20
Ja, Caligula. In deze tijd zou hij door de MSM als een held worden vereerd. Obama heeft trouwens trekjes van Nero. De getapte jongen uithangen, dansjes uitvoeren in het openbaar, Mr. Cool.

Rest In Privacy | 05-11-16 | 21:32

Tja, wat hij zegt in die filmpjes gaat ook op voor ons Nederland en de EU. The system is rigged, the economy is rigged, the corporate media is rigged, the democracy is rigged.

XaleX_2 | 05-11-16 | 21:32

Ik ben bepaald geen fan van Hillary, maar Trump? Ik heb van de man geen enkel idee met inhoud gehoord. Volgens mij is hij daar zelfs niet toe in staat. Hij heeft zijn eigen partij zelfs tegen, laat staan de Democraten. Als hij het al wordt, is hij dus totaal impotent. Hoe slecht Hillary dan misschien ook is - ze is in feite de enige keus die Amerika eigenlijk heeft.

sk!llz | 05-11-16 | 21:31

Het lijkt me leuk als Trump wint de verbaasde en gekrenkte reacties van objectieve journalisten te zien zoiets als dat gezicht van John Leerdam destijds

Rest In Privacy | 05-11-16 | 21:30

The Kali Yuga was not supposed to end like this.

VerenigingVanDieven | 05-11-16 | 21:27

@Blootkapje | 05-11-16 | 21:13
En u heeft ze allemaal gesproken? Knap. Hoe weet je zo precies dat mensen hier alleen GS lezen? Ik lees ook wel eens de Sjoop. Of mijn boek:
,
Kootrapje biep in het los.
Mootgroeder wat heeft u Ote Groren?!
En Bali Aba en de Reertig Vovers.

Piet Karbiet | 05-11-16 | 21:26

-weggejorist-

SamHarris | 05-11-16 | 21:26

Ik hoop van harte dat Clinton zal winnen.
Eens kijken wat de gutmenschen dan te vertellen hebben wanneer ze in een oorlog worden gesleept voor de zieleheil van de clinton foundation.
Kunnen wij naderhand weer voorgoed afrekenen met de gutmenschen.

komtdatschot | 05-11-16 | 21:26

@Sliptong | 05-11-16 | 21:20
En de zekerheid waarmee de deugmensen praten. Twee weken geleden zei de correspondent op Nieuwsuur dat het "honderd procent zeker was dat Clinton ging winnen". Ja, honderd procent.

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 21:24

-weggejorist-

Desmoulins | 05-11-16 | 21:22

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 21:16
En het gemak ook waarmee Hillarious als de juiste keuze wordt neergezet door dit soort figuren. Dat mens is door en door slecht en geeft geen vliegende fuck om mensen. Het uitschakelen met drones gaat heel groot worden onder dit misbaksel.

Sliptong | 05-11-16 | 21:20

@ Van Duyvenbode | 05-11-16 | 21:15 Plakte hier de laatste dagen wel vaker het linkje naar Caligula (www.imdb.com/title/tt0080491) waar alle ingrediënten in voor komen, macht, geld, sex, pervers gedrag, psychologie, hedonisme... Ik lees overigens graag je bijdragen.

sickworld | 05-11-16 | 21:20

Alle Nederlandse kwaliteitsmedia zijn voor Clinton die hardwerkende Amerikanen deplorables noemt en die de aars van Wall Street likt. Er is niks progressiefs aan Hillary en de Nederlandse kwaliteitsmedia

Rest In Privacy | 05-11-16 | 21:20

VerenigingVanDieven | 05-11-16 | 21:10
Ghaha

Ongeblustekalk | 05-11-16 | 21:19

@Lupuslupus | 05-11-16 | 21:17
Misschien is dat beter, ja. Klinkt wel gezellig.

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 21:18

@Desmoulins | 05-11-16 | 20:48
Aha. Dank! Dan blijf ik maar op.
Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 20:49
.
Nou ik blijf niet op hoor. De uitslag om 5 uur is dezelfde als die om 8 uur. Gezellig met een kop koffie GS lezen. En wie weet zijn er heel veel commentaren. Ik kijk er naar uit. ^^

Lupuslupus | 05-11-16 | 21:17

Voor diegene die niet geloven dat elite in een satanisch netwerk zitten, herinner je nog de opening van de Gotthard tunnel?

www.youtube.com/watch?v=zW5gklIKcDg

Methylfenidaat | 05-11-16 | 21:17

@Blootkapje | 05-11-16 | 21:13
Vanmiddag had radio 1 drie tegenstanders van Trump en geen enkele voorstander uitgenodigd om over de verkiezingen te praten.

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 21:16

En wat die Wiener betreft, zijn neukertje Abedin "Looks like Huma Abedin stole 10,000+ secret emails from Hillary Clinton and kept them as life insurance to prevent her "accidental" death" waarbij er aanwijsbare connecties zijn met familieleden en SA. Wat een ongelovelijke, ongelovelijke stinkende beerput daar bij de Clinton's/democraten.

sickworld | 05-11-16 | 21:16

Marcello Christiani | 05-11-16 | 20:00
Ik dacht dat de early votes niet geteld werden, alleen stats over de stemmers maar niet hun stem.

IPNP | 05-11-16 | 21:15

Democratie gaat te gronde aan de eigen excessen, dat is al bekend sinds Plato, dus dan spreken we over een slordige 2500 jaar. Sla Plato er maar op na in de vertaling van Koolschijn: "het democratische beest".
Democratie lijkt de mooiste staatsvorm te zijn, zegt Plato, alles mag, een ieder mag doen wat hij wil, zelfs de honden zijn arrogant geworden en gaan niet opzij op straat. Criminelen lopen vrij rond, buitenlanders krijgen meteen dezelfde rechten als staatsburgers. Het staat er allemaal bij Plato.
Maar dan: de rijkdom blijkt niet eerlijk te worden verdeeld, een kleine groep verrijkt zich ten koste van de rest. Het gewone volk is het tenslotte zat, en schuift een dictator naar voren.
Plato geeft hierover trouwens geen waardeoordeel, hij signaleert slechts zoals het gaat. En dat maken wij nu ook mee, en gaan wij meemaken. Zeker in de VS, waar Joe Sixpack al decennia lang economisch in de tang wordt genomen, terwijl het geld zich concentreert in de handen van steeds minder supperrijken die astronomische bedragen vergaren. Trump zou die dictator kunnen zijn, of een voorloper van hem. Zo gaan die dingen. Op een gegeven moment slaat het volk terug, en niet op zachtzinnige wijze.

Rest In Privacy | 05-11-16 | 21:15

Dit is allemaal weer net als met Brexit. De policor en bijbehornde media is in rep en roer en brullen allemaal over het einde der tijden der tijden als Trump wint. Weet u nog wat er gebeurde na Brexit? Juist, helemaal niks. Alles loopt gewoon door en beurzen herstelden keihard daarna. Ik vind het alleen maar prima, het creeert mooie buying opportunities op de beurs. En wie weet, misschien verandert er wel iets als Trump aan de macht komt. Van mij mag die het winnen. Ik heb meer respect voor self made miljonairs die weten hoe de wereld werkt, dan voor die corrupte policor politici zoals Clinton. Als zij wint, weet je iig zeker dat je weer 4 jaar concreet niks gaat veranderen ten goede van Amerika en de rest van de westerse wereld. Ik vind het wel verfrissend, zo'n angry white man die even wat heilige huisjes omver gaat schoppen. Beter dan al die buigers, goedpraters en wegkijkers. Trump for president.

Banana008 | 05-11-16 | 21:15

Bert Konterman | 05-11-16 | 21:00
Ik begrijp de Volkskrantredactie wel Bert. Ze schijten namelijk 7 kleuren stront. Hun baan loopt namelijk gevaar. Bij een doorbrekend populisme is het namelijk over voor die krant, en eigenlijk zonder zo'n doorbraak ook. Maar je kunt in ieder geval proberen om "foute" mensen te demoniseren en te hopen dat er een moderne Stauffenberg opstaat die het probleem weer voor een paar jaar oplost.
Zeggen dat Trump een 'gevaarlijke gek' is, is al genoeg (wie was ook al weer DE gevaarlijke gek van de 20e eeuw?), en het mooie is, je wordt er inderdaad nooit op afgerekend. Voor meer trucs en informatie, even contact opnemen met Marcel van Dam.

kadoendra | 05-11-16 | 21:14

Dat hier enkele malloten reaguren die zo van zaplog gerukt zijn met hun msm/nwo/babyetendecults obsessie was ik al gewend maar er lopen hier steeds meer figuren rond die alleen Geenstijl en andere alternatieve bronnen lezen en vervolgens de conclusie trekken dat de MSM (die ze nooit lezen of kijken) alleen maar berichten over een winnende Clinton.
Artikel is ook ruk. Links zijn kut en vanmiddag nog las ik op CNN 6 manieren hoe Trump ging winnen.

Blootkapje | 05-11-16 | 21:13

je kan je ook afvragen om over iets zeuren dat je zelf niet in de hand jezelf classificeert als zeikmuts.

Ongeblustekalk | 05-11-16 | 21:13

Zo ver gaat de echte Trump nu weer niet.
Ardbeg | 05-11-16 | 21:09
Jawel, hij heeft lange tijd een media blacklist gebruikt. Die heeft hij 1.5 maand geleden opgeheven, wellicht omdat hij er toen zo slecht voorstond.

Vredige libertariër | 05-11-16 | 21:12

@gatito | 05-11-16 | 21:07
Zonder haar met kaas niet, maar wel dit rijtje:

“hotdog” = boy
“pizza” = girl
“cheese” = little girl
“pasta” = little boy
“ice cream” = male prostitute
“walnut” = person of colour
“map” = semen
“sauce” = orgy

La Bailaora | 05-11-16 | 21:11

@Ardbeg | 05-11-16 | 21:09
Houd eens op, Aardbei. Wilders is door wat jij journalisten noemt uitgescholden voor Hitler, racist, fascist, NSB'er, xenofoob en Het Kwaad. Hij moet 24 uur per dag bewaakt worden tegen jouw vrienden.

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 21:11

"Reptielenkoning Dolf" moewhaha! Net als zijn zuster Hillarious. Dat land verdient Trump. Die maakt het wel weer great again door het terug te geven aan de Indianen. Ofzeau.

Sliptong | 05-11-16 | 21:11

@kingklatsch | 05-11-16 | 20:59
Careful what you wish for.

VerenigingVanDieven | 05-11-16 | 21:10

Inderdaad Trump gaat winnen en dat is maar goed ook. Eindelijk iemand die het volk weer gaat vertegenwoordigen (dat is heel erg uit de mode geraakt de laatste decennia).

Ik ben wel benieuwd welke impact de overwinning van Trump op NL en de rest van Europa zal hebben? De NL MSN heeft zich het gehele afgelopen jaar een verlengstuk van de Clinton Campain getoond. Zelfs de rechtse en populistische Telegraaf. Dit laat dus maar weer zien hoe gecontroleerd onze media is. Het wordt tijd dat deze gehele MSN propaganda machine de laan uit vliegt en journalist weer een eerlijk vak wordt.

De_Zot | 05-11-16 | 21:09

Ardbeg | 05-11-16 | 21:06
Ow en de Nederlandse Trump weert kritische journalisten op verkiezingsavonden en persbijeenkomsten. Zo ver gaat de echte Trump nu weer niet.

Ardbeg | 05-11-16 | 21:09

La Bailaora | 05-11-16 | 21:03

Pizza zonder haar met kaas, heb je die ook gelezen..
of walnoten, hotdogs etc...

gatito | 05-11-16 | 21:07

Bert Konterman | 05-11-16 | 21:00
Een (gratis) dode-bomen krant is heel handig bij het leegscheppen van een kattenbak. Er in lezen je acute brain-rot van.

W_F | 05-11-16 | 21:06

IslamPislam | 05-11-16 | 20:16
Verwacht je dat Trump een Erdogannetje gaat doen dan? 'Een einde maken aan de MSM?' Ik zou er ook niet van staan te kijken. Narcisten kunnen heel slecht met kritiek en weerwoord omgaan. Je ziet het bij onze Nederlandse Trump ook, die blockt online iedereen die het niet met hem eens is de tyfus en binnen zijn partij werkt hij critici er zorgvuldig uit. Enge mensen vind ik dat.

Ardbeg | 05-11-16 | 21:06

Mijn familie woont in de VS, ik ga daar regelmatig op vakantie/familiebezoek, iedereen die ik daar ken, gaat op Trump stemmen en terecht. Want als je echt van Amerika houdt, dan stem je sowieso op Trump. Als ik een Amerikaan was, zou ik ook op Trump gaan stemmen, want: I love USA.

Wonderful-Life | 05-11-16 | 21:04

SamHarris | 05-11-16 | 21:01
Dat was een hele goede aflevering. Helaas kan ook hij de fascistische stroming niet afstoppen in zijn eentje.

Vredige libertariër | 05-11-16 | 21:04

@samharris, nope Trump for President.
#hillaryforprison2016

Energya | 05-11-16 | 21:03

@ Desmoulins | 05-11-16 | 20:55 ... Ja, oorlog met Rusland is fun!

Ik geloof er geen snars van dat Rusland oorlog met de EU wil hebben. Eerder willen ze hun natuurlijke hulpbronnen "ruilen" met onze kennis en producten. Die handelsblokkade is een achterlijke situatie, geïnitieerd door neocon-USA ten faveure van de petro-dollar. Wij warmen ons vanavond wel lekker aan hun gas... World's gone mad, maar dat zeg ik via mijn nick al jaren.

sickworld | 05-11-16 | 21:03

-weggejorist-

SamHarris | 05-11-16 | 21:01

-weggejorist-

SamHarris | 05-11-16 | 21:01


Tjezus, gaat het licht alweer uit. Zo blijf je bezig.
En dan moet Le Pen nog beginnen.

Piet Karbiet | 05-11-16 | 21:01

bakoenin | 05-11-16 | 19:49
Ehhh... Ik denk niet dat de Amerikanen de Nederlandse MSM kijken/lezen.

Ardbeg | 05-11-16 | 21:00

kingklatsch | 05-11-16 | 20:59
LOL

Rest In Privacy | 05-11-16 | 21:00

Ik verheug me nu al op dat haas-kijkt-in-lamplicht-gezicht van Ronald Plasterk.

Rest In Privacy | 05-11-16 | 21:00

Desmoulins | 05-11-16 | 20:46
Yes, complotwebsites die zijn er genoeg, en die weten weer allerlei dingen zeker, en wat een toeval, het is precies de waarheid die ze zochten, en weer niet hetgeen waar ze op hoopten.
Wat onverwacht.

Vredige libertariër | 05-11-16 | 21:00

De Volkskrant vandaag, voorkant katern over verkiezingen:
..
titel"Na de klap"
ondertitel"zelfs als Trump verliest is er geen reden om opgelucht adem te halen. Zijn campagne heeft breuklijnen blootgelegd die niet meer verdwijnen"
..
van deze ene ondertitel kun je al een kloosried tikken, want wat impliceren ze nou: Trump is hoe dan ook evil, dat vinden wij weldenkende Vk-journo's, en dat vindt u, weldenkende Vk-lezer ook, en anders dan leggen wij u die mening hierbij even op. Dus Trump is evil mensen, we halen natuurlijk met z'n allen (*teiltje please*) Op-ge-lucht adem als hij verliest. Maar wacht mensen, het gevaar Trump is dan nog niet geweken, nee, hoed u voor de breuklijnen die zijn campagne heeft blootgelegd. Het Populistische Gevaar lieve lezers! Je ziet het ze gewoon tikken, vingers op het toetsenbord en de lul van Wouter Bos in de mond. Best knap ook nog eigenlijk.
Het is dezelfde vuile strategie die Fortuyn fataal is geworden, waar nooit door zijn tegenstanders tot moord opgeroepen of opdracht gegeven maar hij wel structureel is afgeschilderd als een gevaarlijk iemand. Theo van Gogh heeft dat ijzersterk verwoord in een interview met de moslimomroep(!), nog te vinden op youtube. Hetzelfde gebeurt nu met Trump en stel dat hij ook wordt vermoord zal het geen 'gevaarlijke gek' zijn maar net als Volkert een intelligent iemand die ervan overtuigd is dat hij de opkomst van de volgende Hitler tot stilstand heeft gebracht en de maatschappij een grote dienst heeft bewezen.
"Opgelucht adem halen".. Nee, klote Volkskrant, ik haal helemaal geen opgelucht adem als Hillary wint. Ik betaal wel mee aan jullie salaris en verwacht op z'n minst een beetje onafhankelijkheid in de berichtgeving en wens geen meningen opgedrongen te krijgen. Demonisering maakt me al helemaal achterdochtig. Als iemand gedemoniseerd dient te worden dan is het altijd uit zwakte van z'n tegenstanders die veel te verliezen hebben en weten dat ze het volk niet aan hun zijde hebben. Alleen al daarom: 1000x liever Trump.

Bert Konterman | 05-11-16 | 21:00

Het maakt me niet uit wie er wint als daarna maar de pleuris uitbreekt. Entertain me, you filthy midgets.

kingklatsch | 05-11-16 | 20:59

Maar Julian Assange zegt dat "Trump won't be allowed to win": "Het is Trump niet toegestaan te winnen".
Dus ze zullen de verkiezingsuitslag vervalsen, en met "ze" bedoel ik de gevestigde orde, de corrupte oligarchie.

Rest In Privacy | 05-11-16 | 20:59

Nu nog even dat geld terugstorten naar de postcodeloterij, Hillary.

Pimp my Voortuin | 05-11-16 | 20:58

Iemand dit al eens gezien?

Over "biased media" gesproken.

The Clinton News Network

youtu.be/_X16_KzX1vE

Mr.Robot777 | 05-11-16 | 20:58

SamKoeman | 05-11-16 | 20:33
Volgens mij zie je een paar swing states over het hoofd, Georgia bijvoorbeeld (16 kiesmannen). Hier is een handige tool om te zien hoe de uitslag uitvalt in welk scenario dan ook:

www.realclearpolitics.com/epolls/2016/...

Professor Superhirn | 05-11-16 | 20:58

Desmoulins | 05-11-16 | 20:54

Correctie: 15% corporate tax.

Desmoulins | 05-11-16 | 20:57

Micropenis of apekut, dat wordt een lastige keuze straks.
Ik wens de Muricanen heel veel sterkte voor de periode daarna.

Petskast | 05-11-16 | 20:57

Je moet wel een enorme idioot zijn als je het nu nog in je hoofd haalt om Clinton te verdedigen!

Honorificabilitas | 05-11-16 | 20:55

De Geus | 05-11-16 | 20:54

Ja, oorlog met Rusland is fun!

Desmoulins | 05-11-16 | 20:55

van lith de jeude | 05-11-16 | 20:45

15% income tax. Einde Obamacare.
Einde productie vernietigende handelsverdragen... etc etc...
U lult maar wat.

Desmoulins | 05-11-16 | 20:54

Niet te vroeg juichen.
Maar goed, als Clinton het wordt, wordt het ook lachen.

De Geus | 05-11-16 | 20:54

Het gaat erom spannen en noem mij een alu-hoedje of paranoïde internet-gekkie, maar het wordt Trump or Bust.
 
De man mag dan geen beroeps-politicus zijn, wat zowel positief als negatief voor hem is, maar ik geloof er heilig in dat de boodschap welke hij uitdraagt oprecht is. Hillary en haar corrupte netwerk, verborgen e-mails, corporate sponsors, hollywood sponsors en deugmensen kunnen de tyfus krijgen. Te lang is het westen door de kanker van de deugmensen en neo-marxisten van binnenuit kapot gemaakt; de bezem er doorheen en grondig ook.

HaatAth3ist | 05-11-16 | 20:52

Ik ben dol op zure gezichten!

VerenigingVanDieven | 05-11-16 | 20:52

In 2025 loopt de USS Trump CVS-70 van stapel, om de vuist van het vrije westen kracht bij te zetten.
Ja dan al, want je moet in oorlogstijd de carrier battlegroups wel op orde hebben.
En fuck puta en de chinezen.

Ongeblustekalk | 05-11-16 | 20:51

jemagookniksmeer | 05-11-16 | 20:39

Pertinente onzin. De hele MSM kwamen klaar van de progressieve messias Obama en nog steeds. Trump wordt door iedereen gehaat en gevreesd behalve niet door het volk en de alternatieve media.

Desmoulins | 05-11-16 | 20:51

@ La Bailaora | 05-11-16 | 20:42 ... Ja, net als dat alle wikileaks emails zijn verzonnen en door een slechterik allemaal zijn ingetypt...

Nee, zo bedoelde ik het niet. De leaks zijn authentiek, no doubt about it. Maar deze is... vreemd. Of beangstigend dus. En we kunnen een fake niet uitsluiten. Het meest beangstigend de tekst: "they will be in that pool for sure".

sickworld | 05-11-16 | 20:51

Kan iemand de eerste minuutje van die lolvid knippen? Die kunnen we vast vaker gebruiken.

frank87 | 05-11-16 | 20:50

Bomb the shit out off them..
I don,t care.. Go Trump het bed opschudden werkt verfrissend :-)

roy3573 | 05-11-16 | 20:50

@Lupuslupus | 05-11-16 | 20:40
Ik kijk vanalles ^^

SyntaxError | 05-11-16 | 20:49

@Desmoulins | 05-11-16 | 20:48
Aha. Dank! Dan blijf ik maar op.

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 20:49

De absolute nitwit Trump staat bovenaan bij de hardroepers. Gossie. Je moet er niet aandenken dat die idioot president gaat worden. Enigste positieve is zijn kijk op de islam. Met al het andere istie compleet gestoord.

diek | 05-11-16 | 20:48

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 20:46

Ik denk tussen 04.00 en 05.30 uur.

Desmoulins | 05-11-16 | 20:48

Hoop dat Trump wint. Dat hele Amerika interesseert me geen donder maar hopelijk hebben hierdoor policor mensen in Nederland ook het lef om in Nederland eens een andere partij te stemmen.

Copyrechts | 05-11-16 | 20:47

@Lupuslupus | 05-11-16 | 20:44
Graag gedaan;)

K1100 | 05-11-16 | 20:47

@Desmoulins 20:35
De VS heeft een probleem om de Dollar overeind te houden. Dat probleem blijft als Trump president is. En ook hij zal zich dan gedwongen zien om olielanden te vriend te houden en om Europa en Rusland uit elkaar te drijven om te voorkomen dat die een blok vormen. Ook Trump zal gedwongen zijn om presidenten over de hele wereld koud te maken, die de goudstandaard invoeren, zoals Ghaddaffi. Dus ook Trump zal een ramp worden, maar misschien valt het bij hem nog een beetje mee. Bij Clinton weet je zeker dat Syrie- of Oekraine-achtige toestanden een onderdeel zijn van het overeind houden van de Dollar. Bij Trump weet je dat niet zeker.

tipo | 05-11-16 | 20:46

Vredige libertariër | 05-11-16 | 20:43

Theconservativetreehouse.com

Met cijfers en duiding en niet gebaseerd op comments. De monster vote is coming.

Desmoulins | 05-11-16 | 20:46

@Desmoulins | 05-11-16 | 20:45
Thx! Hoe laat verwacht je de uitslag?

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 20:46

@Lupuslupus | 05-11-16 | 20:40
Heeft u mijn comment van 20:33 gezien?
K1100 | 05-11-16 | 20:44
.
Nee nog niet. Moest even de was ophangen tussendoor.

Lupuslupus | 05-11-16 | 20:46

@GOEM | 05-11-16 | 20:38
Ja. De Lolita Express.

La Bailaora | 05-11-16 | 20:46

ik hou best van een beetje rechtse politiek en ik haat het politiek correcte.
het ontgaat mij totaal waarom men hier voor trump gaat. hij komt met een belasting verlaging voor de rijken, en die gaan dan volgens trump weer banen creëren, gie geleufd ... die 2 % superrijken heeft al het geld al dus kunnen dit nu ook doen, ze zullen enkel zichzelf alleen maar beter bedelen met nog meer huizen, boten, juwelen, hoeren en sloeren etc en daar heeft de rest van de amerikanen niets aan... .
verder heeft die trump geen idee hoe het toegaat bij mensen die het minder hebben dan hij die uit een miljonairs familie komt en met een gouden lepel in zijn stinkende bek geboren is... bovendien is hij geestelijk niet stabiel en dat kun je van clinton niet zeggen...

van lith de jeude | 05-11-16 | 20:45

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 20:38

De uitslag zal uiterlijk rond de ochtend bekend zijn. Dinsdagnacht is de facto woensdagochtend;)
Trump gaat niet iedere staat winnen maar hij zal veel staten winnen die al decennia blauw zijn. Genomineerden zijn: Michigan, Pennsylvania, Virginia, Nevada, North Carolina en nog een paar voorheen blauwe staten.

Desmoulins | 05-11-16 | 20:45

In een vorig topic schreef u dat u wat moeite had met lezen vanaf uw laptop.
Als u CTRL+ indrukt worden de letters vergroot.
CTRL- verkleint.

K1100 | 05-11-16 | 20:33
.
Heel veel dank voor uw advies. Heb het meteen in praktijk gebracht. Echt geweldig. ~Dank u.

Lupuslupus | 05-11-16 | 20:44

@Lupuslupus | 05-11-16 | 20:40
Heeft u mijn comment van 20:33 gezien?

K1100 | 05-11-16 | 20:44

Mij lijkt die Trump ook niets, maar ik heb me 8 jaar zitten ergeren aan al die deugmensen die Obama hebben lopen verheerlijken. Van die figuren die nog steeds niet doorhebben dat hij de messias niet is. Die gun ik van harte een paar jaartjes Trump. Genieten!

Pierke Smulders | 05-11-16 | 20:43

-weggejorist-

Vredige libertariër | 05-11-16 | 20:43

-weggejorist-

frank87 | 05-11-16 | 20:42

Trump for president because Clinton is climatephate.

ProAsfalt | 05-11-16 | 20:42

Zit me nog steeds af te vragen of dit item een grapje van Spartacus is of niet. Ik hoop maar van wel, want anders is het het meest lullige, stompzinnige stukje proza dat ik ooit op GS heb gezien.

ikzalhandhaven | 05-11-16 | 20:42

@sickworld | 05-11-16 | 20:35
Ja, net als dat alle wikileaks emails zijn verzonnen en door een slechterik allemaal zijn ingetypt...

La Bailaora | 05-11-16 | 20:42

@SamKoeman | 05-11-16 | 20:40
LOL. De vice-president onder de pindaboer?

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 20:42

@Methylfenidaat | 05-11-16 | 20:27
Ze zullen alles uit de kast halen om dinsdag te 'winnen', ook al moeten ze daarvoor wat rare dingen doen. En mijn gevoel zegt dat dat ook gaat gebeuren, kortom dat Hillary dinsdag 'gewoon' als 'winnaar' uit de bus komt, en dat men gaat proberen e.e.a. in de doofpot te stoppen. Maar in Amerika is Drudge, Infowars, Breitbart en andere alt-right initiatieven zeer, zeer groot en dus is het waarschijnlijk onmogelijk het nog in de doofpot te krijgen. En Steve Pieczenik zegt dat ze als de Clinton's niet stoppen nog veel meer zaken gaan publiceren, want ze hebben nog meer. De FBI heeft ook besloten om door te gaan met het onderzoek, ook over Weiner's laptop komen nu zaken naar boven door dat onderzoek.

La Bailaora | 05-11-16 | 20:40

@Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 20:39
Hillary Clinton heeft wel een beetje dezelfde 'uitstraling' als Walter Mondale.

SamKoeman | 05-11-16 | 20:40

Je zit toch niet stiekem infowars te checken he?
Alex had het daar ook al over hoorde ik van iemand ...
SyntaxError | 05-11-16 | 20:01
.
'hoorde ik van iemand'? Geef nou maar gewoon toe dat u ook naar Infowars kijkt :-)

Lupuslupus | 05-11-16 | 20:40

Dezelfde vibes als destijds bij Obama. Zal dit de verlosser worden die America weer op het pad van onbetwistbare supermacht brengt?
Alleen toen kwam de "frisse wind" van democratische zijde, en nu van republikeinse zijde.
Politici zorgen niet voor frisse winden, deal with it.

jemagookniksmeer | 05-11-16 | 20:39

Dus... omdat de situatie voor Trump hopeloos is wordt er nu wanhopig vastgeklampt aan comments? Moehahahahahahahahahaha, sukkels!
ZwarteDag | 05-11-16 | 20:24
Och arme, je zult als Nederlander maar zo'n Trumpofoob zijn dat je andere Nederlanders voor sukkels uitscheldt alleen maar omdat ze voortekenen menen te zien van een overwinning van Trump. Praat er eens over met een vertrouwenspersoon zou ik zeggen, want je lijkt me een tikkeltje labiel.

Professor Superhirn | 05-11-16 | 20:39

@SamKoeman | 05-11-16 | 20:38
Ik ga ervanuit dat Trump in bijna alle staten wint.

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 20:39

Het is een godvergeten schande dat het NOS journaal al tientallen jaren de democraten loopt te pluggen en de republikeinen loopt af te fikkken.

027 | 05-11-16 | 20:39

De fan you tubes van trump live zijn fantastisch. Keiharde rock in de aanloop en soms bewegende beelden erin/tussen van dansende putin en Trump die een muur aan het bouwen is. Mooi man ! Duimen voor trump, hier.

Zag onlangs nog een intervieuw met Clinton waarbij ze zei "als ik president ben bom ik iran plat".. tja.

larie | 05-11-16 | 20:38

@Desmoulins | 05-11-16 | 20:28
Dinsdagnacht gaan de Amerikanen stemmen, want dan is het voor hen dag. De uitslagen komen pas woensdagochtend. Toch?

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 20:38

@Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 20:35
Oké, maar dan nog ben ik wel benieuwd naar de staten die Trump aan de overwinning zouden helpen.

SamKoeman | 05-11-16 | 20:38

Durven ze die conclusies uit reaguursels te trekken? Wat dom.
Als je die gaat geloven is Putin, verkeerd geschreven en al, de populairste politicus van Nederland, haalt Wilders 70%, is niemand Marrokaan, zou 85% man zijn en bovendien alles met een gat er in doen al Nice roepende.

Shoarmamasutra | 05-11-16 | 20:36

La Bailaora heeft gelijk. Check de link !
Wikileaks heeft de afgelopen dagen niet stilgezeten en de wereld zal er na 8 november heel andres uit gaan zien.

Als het je echt interesseert wat er daadwerkelijk aan de gang is, check dan de Amerikaanse websites. En dan bedoel ik natuurlijk geen CNN, ABC, NY Times of andere main stream media. Neem bijvoorbeeld een kijkje op info wars, drudge of fox news.

Dr zal een hele nieuwe wereld voor je open gaan, ; ,

Wolverines | 05-11-16 | 20:36

@SamKoeman | 05-11-16 | 20:33
De VS hebben in de afgelopen honderd jaar een rijke geschiedenis als het gaat om polls die de verkeerde kandidaat als winnaar voorspelden. Dus gooi die peilingen maar in prullemand. Tump wins!

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 20:35

La Bailaora | 05-11-16 | 20:14 Wat moeten we daar van vinden? Geknipt-en-plakwerk?

sickworld | 05-11-16 | 20:35

tipo | 05-11-16 | 20:28

Want? Qua voorgesteld beleid, zie beleidspeeches op YT en zijn website, zou het een verademing zijn...
Hillary zou in een normaal land al lang achter slot en grendel zitten. Er broeit iets in de VS en heb sterk het idee dat wat de NYPD aangetroffen heeft inzake Anthony Weiner wel eens het hele corrupte circus zou kunnen neerhalen. Heb de globale elite nog nooit zo in paniek gezien, maar dat allemaal terzijde natuurlijk.

Desmoulins | 05-11-16 | 20:35

kzegje | 05-11-16 | 20:31
Onder de reaguurders heerst een goed klimaat zij denken dat Trump gaat winnen.

botbot | 05-11-16 | 20:34

@Lupuslupus | 05-11-16 | 20:28
O/T, als het mag van Joris.

In een vorig topic schreef u dat u wat moeite had met lezen vanaf uw laptop.
Als u CTRL+ indrukt worden de letters vergroot.
CTRL- verkleint.

K1100 | 05-11-16 | 20:33

Maar welke staten gaat Trump van Clinton afsnoepen? Laten we aannemen dat Trump de staten wint waar het om spant: Arizona, Nevada, Ohio, Iowa, Florida en North Carolina. Dan verliest Trump. Hij moet New Hampshire pakken voor een gelijkspel (2 punten achterstand*) of Colorado (3 punten achterstand) voor de winst. Ik zie hem niet Wisconsin of Michigan (beide 4 punten achterstand) pakken.

*Volgens FiveThirtyEight.

SamKoeman | 05-11-16 | 20:33

Vanmiddag op radio 1 had WNL drie tegenstanders van Trump uitgenodigd om de Amerikaanse verkiezingen *kuch* objectief te bespreken. *Trump is gonna win bigly, WNL*

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 20:32

@La Bailaora | 05-11-16 | 20:14
Ja, dat is net als met die voorstellingen op school, die kindertjes worden uitgenodigd om toneelstukjes op te voeren en liedjes te zingen.

Magnum Force | 05-11-16 | 20:30

Trump wint ze niet kunnen stoppen dat de FBI het 'elite satanische wereldwijde pedo-netwerk' bloot legt (doen ze toch wel maar als Trump verliest gaat het de doofpot in). En al die elite zitten onder blackmail druk van landen zoals Saudi Arabië, Turkije, etc etc. Verklaart echt alles van wet er heden speelt in de wereld.
Methylfenidaat | 05-11-16 | 20:27

Juist, dan komt overal alle chantage boven water.Ook hier.

gatito | 05-11-16 | 20:29

ZwarteDag | 05-11-16 | 20:24

Lach maar. Dinsdagnacht wordt het huilen.
Nog langer als een zombie blijven luisteren naar de polls van CNN en soortgelijks corrupte organisaties.

Desmoulins | 05-11-16 | 20:28

Bij Hillary weet je zeker dat het een ramp wordt. Bij Trump weet je het bijna zeker. Dat is in het voordeel van Trump.

tipo | 05-11-16 | 20:28

Heb alleen het laatste filmpje kunnen zien. Waar de andere filmpjes zouden moeten staan zijn slechts grijze vlekken.
Wat een speech, wat een man, wat een KANJER... Good luck mr. Trump, may God bless you by making you president of the United States of America. Because if you are a christian, you know that it all depends on HIS blessing.

Lupuslupus | 05-11-16 | 20:28

Weet je ook waarom MSM, zelfs in Europa, zo anti Trump (bang) zijn? Omdat als Trump wint ze niet kunnen stoppen dat de FBI het 'elite satanische wereldwijde pedo-netwerk' bloot legt (doen ze toch wel maar als Trump verliest gaat het de doofpot in). En al die elite zitten onder blackmail druk van landen zoals Saudi Arabië, Turkije, etc etc. Verklaart echt alles van wet er heden speelt in de wereld.

Methylfenidaat | 05-11-16 | 20:27

K1100 | 05-11-16 | 20:22
Daarom ben ik ook harstikke blij dat u mij naar een betrouwbare bron verwijst, hier kan ik wat mee.

botbot | 05-11-16 | 20:27

Ja! Trump gaat winnen!

Lewis Lewinsky | 05-11-16 | 20:26

Dus... omdat de situatie voor Trump hopeloos is wordt er nu wanhopig vastgeklampt aan comments? Moehahahahahahahahahaha, sukkels!

ZwarteDag | 05-11-16 | 20:24

Via wikileaks, videos (welke la Balloira net beschreef) zijn vooral op tweets te zien.
Maar als iedereen in die zooi meedoet, zelfs de FBI, moet je wel moed hebben om het zooitje op te ruimen.Het leger kan niet ingrijpen, want dan wordt het een staatsgreep.Maar ik ben ervan overtuigd dat het gaat gebeuren, het moet gewoon.

gatito | 05-11-16 | 20:23

het idee alleen al, vreselijke gedachte dat die idioot wint.

langzullenweleven | 05-11-16 | 20:23

Anonymous - Hillary Clinton UNDENIABLE ties to TERRORISTS 2016 => youtu.be/PXjrmR66Txg If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck. Zo ik ga snel weer terug naar m'n kooi van Faraday.

K405 | 05-11-16 | 20:22

@botbot | 05-11-16 | 20:18
Het was om je te informeren. Doe ermee wat je wilt. Is mij om het even.

K1100 | 05-11-16 | 20:22

de KKK was, vroeger, een afdeling van de democraten (VS), vandaar dat Trump niets te maken wil hebben met de KKK.

Jesaja | 05-11-16 | 20:22

Clinton gaat winnen, wordt aangeklaagd en haar vice wordt president. Daar zijn we mooi klaar mee dan...

Ongeblustekalk | 05-11-16 | 20:22

IslamPislam | 05-11-16 | 20:16

Trump is een patriot.
Houdt van zijn land en hekelt de uitverkoop van de US of A door een kliek van globalisten.
Dat gejank in Nederland altijd over de vorm terwijl ons land ook al even in de uitverkoop staat. Ach ja, als we maar fatsoenlijk zijn...

Desmoulins | 05-11-16 | 20:21

K1100 | 05-11-16 | 20:15
Ja dat heb ik ook gelezen en als het in de Telegraaf staat is het absoluut waar!

botbot | 05-11-16 | 20:18

Hilary zou niet eens mee gedaan hebben aan deze strijd, als Bernie niet vooraf deals had gesloten dat Hilary 100% zou winnen. Bernie was een fake opponent, totdat hij meer populair werd dan Hilary en dus Hilary de winst moest stelen.
.
Alle bewijzen hiervan zijn gevonden door wikileaks in de emails.
.
www.reddit.com/r/The_Donald/comments/...

Methylfenidaat | 05-11-16 | 20:17

Ik denk dat Trump als president een noodzakelijke shit sandwich is waar we nu maar eenmaal even doorheen moeten bijten om van de huidige Amerikaanse politiekdynastieën en de enge MSM af te kunnen komen.

IslamPislam | 05-11-16 | 20:16

Waar je ook nooit iets over leest, maar wat mooi door Robert Jensen werd blootgelegd in zijn TV show, is dat de meeste polls worden gehouden onder subpopulaties die doorgaans een bias van zo'n 10 procentpunt richting Clinton vertonen. Dan krijg je dus effecten als in de TK polls van GS, waar de PVV altijd 60% van de stemmen krijgt. En zelfs met die bias weet Clinton slechts een krappe meerderheid te scoren.

Trump gaat zo ontzettend hard winnen. Een groot fuck you richting het establishment.

Professor Superhirn | 05-11-16 | 20:16

gatito | 05-11-16 | 20:07
Dat zou ik ook wel willen maar er is een klein probleempje het is nog steeds niet wettelijk bewezen dat zij een strafbaar delict begaan heeft.
En dat vind ik toch zo jammer!

botbot | 05-11-16 | 20:16

@La Bailaora | 05-11-16 | 20:10
En "GS" retweet af en toe PJW.

SyntaxError | 05-11-16 | 20:15

The monster vote.
Mensen die al tientallen jaren niet gestemd hebben of zelfs nog nooit hebben gestemd zullen het verschil maken en daar kan zelfs het stelen van stemmen en soortgelijke uitspattingen van de DNC niet tegenop.
Hoe kan overigens de gehele westerse MSM nog serieus worden genomen? Niets dan leugens en bedrog door het opdringen van een gewenste werkelijkheid over deze verkiezingen en natuurlijk de stilte over de oneindige stroom van corruptie van de Clintons en hun lakeien.

Wint Trump kan de EU en de weg naar een 'ever closer union' wel eens definitief de nek worden omgedraaid.
Wint Trump betekent het ook het einde van TTIP en de verstikkende weg-met-ons PC-cultuur die de VS al even in zijn greep heeft en is komen overwaaien.
Het door en door verrotte en corrupte systeem, leve Wikileaks en Veritas, in de VS heeft Trump over zichzelf afgeroepen en nu wordt het tijd om het moeras in DC te draineren.

Zou het in ons land werkelijk veel anders gesteld zijn met de corruptie tussen politiek, bedrijfsleven en media? In ieder geval, godspeed Trump.

Drain the Swamp!

Desmoulins | 05-11-16 | 20:15

Meer van Wikileaks:

"REAL EMAIL from #podestaemails31 about bringing in 11, 9 and 7 year old girls 'for further entertainment'":
twitter.com/MiddleOfMayhem/status/794...

La Bailaora | 05-11-16 | 20:14

Ze zijn allebei eng. Obama ook trouwens.

Maria.1 | 05-11-16 | 20:13

Breaking:
Komt er ineens en enorm kattengejank uit de straat van de moskee hier verderop in 020. Blijkbaar een gebedsoproep. Veel mensen op straat die flabberkasted staan te kijken.

Rest In Privacy | 05-11-16 | 20:13

@SyntaxError | 05-11-16 | 20:08
Je moet effe verder lezen dan wordt het interessant waarom de VS zo zit te vroeten in dat gebied met die pipeline in Iraq, en dat wordt dus via de wikileaks emails bevestigd door henzelf. Geen theorietje dus of zo.

La Bailaora | 05-11-16 | 20:12

Maar waarom is mijn stemkaart nog steeds niet binnen? Ik heb het al een paar keer bij de lokale KFC hier gevraagd en die zeiden dat het wel goed kwam. De NPO heeft mij toch niet voor niets de afgelopen maanden dagelijks verteld dat ik op die Clingon moet stemmen? Anders had dat niet zo veel nut.

Piet Karbiet | 05-11-16 | 20:10

De tweets van Hector Morenco over de Clintons lezen als een spannend jongensboek. Het wrange is echter dat zijn beweringen (vanuit Clintons emails) misschien nog waar zijn ook.

LeBron | 05-11-16 | 20:10

@SyntaxError | 05-11-16 | 20:01
Overigens, Paul Joseph Watson doet veel voor infowars, maar het is allemaal te checken via wikileaks.

La Bailaora | 05-11-16 | 20:10

mierus | 05-11-16 | 20:04
Meneer zou ook gezegd hebben ik geef iedere burger van UK ongeacht zijn leeftijd 10 miljoen euro als ze binnen de EU blijven met een Brexit gaat de EU naar de klote en dat kost mij nog veel meer.
Echt, dat ZOU hij gezegd hebben.

botbot | 05-11-16 | 20:09

Als je bang voor iemand bent, zoals veel mensen in NL voor Trump bang zijn, moet je gewoon zeggen dat een mongool is, dat ie knettergek is. Misschien helpt het.... HAHAHAHAHAHA

kadoendra | 05-11-16 | 20:08

@SyntaxError | 05-11-16 | 20:01
Gewoon vooral wikileaks volgen op twitter. Check ook deze:
twitter.com/RebekahWorsham/status/794...

Er komt zoveel sh^t boven, echt niet meer normaal. En check eens wie Steve Pieczenik is, dat is iemand die direct de Camp David Akkoorden hielp sluiten, werkte onder 4 Amerikaanse presidenten.

La Bailaora | 05-11-16 | 20:07

Is niet alleen op infowars , maar overal op het Amerikaanse internet te lezen.
Het wachten is op het oppakken van Mevr. C en consorten.

gatito | 05-11-16 | 20:07

Hillary is corrupt tot op het bot. Die hoort 100 jaar te brommen. Alleen het presidentschap kan haar redden... beetje zoals Poetin.

Oepsie1234 | 05-11-16 | 20:06

Lees net dat Juncker boos is omdat Nissan en andere multinationals zelf met Groot-Brittanië afspraken maken om na de Brexit actief te kunnen blijven in GB. Bemoei je niet met Brexit anders krijg je met mij te maken zou meneer gezegd hebben. Ziet z'n macht verder aftanen de idioot.

mierus | 05-11-16 | 20:04

"Of t nou oet de schieterd of oet de miegerd komt..." om het maar eens op z'n plat Grunnegs te zeggen (equivalent van hond of kat bijten, maar dan iets minder netjes):
Oorlog zal er altijd zijn want dat levert teveel op, de hoge heren en aandeelhouders ontspringen de dans en het volk mag het betalen in bloed en geld.

Rest In Privacy | 05-11-16 | 20:03

Staat Yellowstone al niet een tijdje op springen?
Zou mooi uitkomen nu, hoeft er niemand meer te kiezen.

Jackanders | 05-11-16 | 20:03

Robert Parry maakt wel een goed punt als het gaat om nucleair risico. Dat is bij Hillary groter dan bij Trump, ondanks wat Hillary zelf ons probeert te doen geloven. consortiumnews.com/2016/06/02/the-big...

Sir Hackalot | 05-11-16 | 20:03

très cool | 05-11-16 | 19:54
Wat dat betreft heeft u gelijk die jongens van Wall street hebben geen enkele financiële kennis, dat zouden ze veel beter aan u over kunnen laten.

botbot | 05-11-16 | 20:02

@La Bailaora | 05-11-16 | 19:56
Je zit toch niet stiekem infowars te checken he?
Alex had het daar ook al over hoorde ik van iemand ...

SyntaxError | 05-11-16 | 20:01

Tweetje:

Early voting key-sate Florida 5.7 million votes, @HillaryClinton only 7,280 votes more than @therealdonald. Source: The Associated Press

Marcello Christiani | 05-11-16 | 20:00

De vraag is alleen of 'the powers that be' niet de verkiezingen naar hun hand gaan zetten met miljoenen voor-ingevulde stembiljetten e.d.

Aristotalloss | 05-11-16 | 19:59

Gerrit gordijnstok | 05-11-16 | 19:51

Haha, ik wilde bijna extreem in de verdediging schieten, totdat ik besefte dat je het over Robert De Niro de acteur had, zeer toevallig moment van posten. :)

robertdoesnEro | 05-11-16 | 19:59

Flatulent | 05-11-16 | 19:51
We betalen er dan ook aan mee maar laat a.u.b. enkele reaguurders in de waan dat dit veel beter voor ons is.
Ik geniet gedurig van hun plemsels, en dan zou me dit genoegen ook nog ontnomen worden.

botbot | 05-11-16 | 19:57

Hilldog is corrupt en Drumpf drukt op de knop. Succes met kiezen.

Hoen | 05-11-16 | 19:57

Trump gaat zelfs met vrij ruime marge winnen.

Muggenmepper | 05-11-16 | 19:55

Dat Likoed Nederland voor Trump gaat, begrijp ik wel.

wapster | 05-11-16 | 19:55

Van de week een professor in Amerika op de tv gezien. De beste man heeft een algoritme geschreven dat de uitslag kan voorspellen. Hij doet dit sinds de jaren 90 en heeft ook alle verkiezingen vanaf 1920 losgelaten op zijn algoritme en had alle verkiezingsuitslagen behalve die van 1960 goed. Zijn voorspelling (heeft hij begin dit jaar al gedaan) is dat Trump gaat winnen. Hier meer info: nos.nl/op3/artikel/2134191-amerika-s-b... De die man was vd week ook in programma van Jensen.

Pater Henk | 05-11-16 | 19:55

Als we ons eens gewoon druk maken om onze eigen verkiezingen.

Conan de Rabarber | 05-11-16 | 19:55

Goed voor VS, minder voor ons.

wilderst | 05-11-16 | 19:55

Ardbeg | 05-11-16 | 19:37

Dirt van Trump blijft niet plakken.

En het KKK argument, de KKK zullen altijd wel een kant kiezen. Daar kan een kandidaat niet veel aan doen. Trump heeft al meermaal gezegt hun endorsement niet te willen.

Trump komt met legitieme hoop, zonder dat dat zijn slogan is.

IPNP | 05-11-16 | 19:54

@ Flatulent | 05-11-16 | 19:51

Ja, laten we naar de hysterische C-talentjes van Wall Street gaan luisteren. What could possibly go wrong.

très cool | 05-11-16 | 19:54

De grote vraag is of Clinton de gevangenis in moet.
Misschien kan iemand uitleggen waarom de Postcodeloterij 25 miljoen neerlegt voor een nep foundation.
En er was ook nog een miljoen of 5 van de overheid.
Geen idee waarom, maar onze nationale havo walvis mocht met Bill op de foto.
Bill schijnt ook nogal op de rand van pedofiel te zijn en Killary heeft een relatie met Huma, wiens man zijn worst graag virtueel toont. Geen saaie boel daar.
Maar Killerey moet natuurlijk wel winnen. Anders zitten ze een beetje voor niks te Bilderbergen.

rechtsdwalendeautist | 05-11-16 | 19:52

De Amerikaanse beurzen zijn ook echt blij dat hij het mogelijk gaat winnen.... NOT

Kon nog wel eens een aardige crach worden als hij wint.

Flatulent | 05-11-16 | 19:51

Hahaha mooi!
Alles beter dan wat die fokking celebs miljonairs allemaal willen!
Daaaag Robert de Niro, kijk maar effe!

Gerrit gordijnstok | 05-11-16 | 19:51

Het zal me oprecht jeuken. De VS had al verloren toen dit de twee 'lichten' waren die de overige 325 miljoen inwoners schenen te overstijgen.

robertdoesnEro | 05-11-16 | 19:51

Trump heeft in de video wel gelijk, hij vergeet alleen erbij te vertellen dat hij zijn deel wil hebben van de buit. Hij gaat ook niets veranderen. integendeel.

nl04922 | 05-11-16 | 19:50

@sickworld | 05-11-16 | 19:48
Zijn site doet het weer :) Mooi.

SyntaxError | 05-11-16 | 19:50

Het is niet zo moeilijk. Mensen stemmen niet zozeer VOOR Trump als TEGEN Clinton en het hele verrotte en omgekochte politieke systeem waar ze model voor staat.

En eerlijk gezegd, als het dan toch moet, heb ik ook een voorkeur voor Trump. De oorlogshitserij en anti-Rusland propaganda van Clinton levert mij teveel risico op een nucleair conflict. Ze moet immers wél waar voor hun geld leveren aan al haar sponsors uit het militair-industrieel complex...

Magnum Force | 05-11-16 | 19:49

Ik denk namelijk ook dat hij gaat winnen.
Waarom?
Het afgelopen half jaar is er vanuit de MSM in Nederland een container aan anti Trump berichtgeving geweest. Alles was pro Clinton. (soort zoekt soort) En iedereen brulde dat Trump nooit kon winnen. (zoals onze peiling hoaxers verkiezingen proberen te beïnvloeden)
Maar ze worden nu stil...
Weet u waarom?
Omdat ze straks moeten dealen met Trump. En dat moet zoveel mogelijk macht en poen opleveren. Daarom is het stil.

bakoenin | 05-11-16 | 19:49

Langzaam gaan we de npo zien draaien
Vertwijfeling grijpt om zich heen.
Trump gaat "gelukkig "winnen.
The bitch is going down, corruptie/bedrog/chantage childtrafficing /Satanisme enz enz .
Wat een giller, Auw voor NWO , en Cabal

medelmo | 05-11-16 | 19:48

Check www.stevepieczenik.com en laat weten wat je van zijn stelling vindt: The Hillary Clinton Takeover of the United States

sickworld | 05-11-16 | 19:48

@Kaas de Vies | 05-11-16 | 19:43
We maken je nog Autoriteit Kaas & Internet. Hoe vind je dat?

Piet Karbiet | 05-11-16 | 19:47

Hij heeft voor 1x gelijk. (en ik ben rechts...)

P.redgleuf | 05-11-16 | 19:46

Nou ja, ze kunnen kiezen tussen Ebola en Kanker.

Proditor | 05-11-16 | 19:46

youtu.be/YiJ1LLY1g2E
Verklaring professor Cliteur en die vreselijke rechter.

dirk5879 | 05-11-16 | 19:46

Nou, net op het Jeugdjournaal was Trump nog heel eng mense.

Piet Karbiet | 05-11-16 | 19:44

Precies, het debielencircus wordt wakker met een kater! Eindelijk!

bruutje | 05-11-16 | 19:43

Wellicht kan ik ook president-generaal worden van Nederland? Stem op mij, anders fraude!

Kaas de Vies | 05-11-16 | 19:43

Ik hoop het, ik een klote leven dan iedereen maar een klote leven.
Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen.

botbot | 05-11-16 | 19:42

KKK, KGB en FBI zijn het eensch.
De man op de afbeelding hierboven!)

Einde van de Domheid | 05-11-16 | 19:40

Kan 3 van de 4 embeds niet zien ..

SyntaxError | 05-11-16 | 19:40

Trump 4 President!

Honorificabilitas | 05-11-16 | 19:40

Amerika thinks it's time for change.

de honden blaffen... | 05-11-16 | 19:39

Mag hopen van niet. Die vent is knettergek.

centre pompidoe | 05-11-16 | 19:38

Laten we hopen van niet. Ik denk trouwens dat beide kandidaten de 4 jaar niet vol gaan maken, er is zoveel dirt. Je gunt dat prachtige land toch een fatsoenlijke president. Trump en Clinton, wat een armoede.

Ardbeg | 05-11-16 | 19:37

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl