Duitse benzine bijna gratis; Nederlanders al in rij
Zij koilen graben bij ons, wij hun benzine!!
VANDAAG! Alle pomphouders in de grensstreek doodvermoord in de gehaktmolen van Mark Rutte. Onze buurmoffen hebben namelijk heel veel oorlogen verloren, maar de prijzenoorlog hebben ze gewonnen. Vanaf vandaag is het litertje Duitse peut 50 cent goedkoper dan het litertje Nederlandse peut. Dat maakt dat het gunstig is om naar Duitsland te FallGelben voor een tankbeurt vanuit: HEEL NEDERLAND. Gelukkig hebben we in Nederland wel goedkopere peuken, goedkoper bier, goedkoper vreten, goedkopere auto's, lagere belasting, goedkopere huizen, enzovoorts, dan in Duitsland. O NEE OOK ALLEMAAL NIET.
Voorbeeld
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
Nu ook al niet meer te betalen: kamperen
Met de pleerol naar toilethok 5 lopen schijtjeduur
Hoera, Nederland weer cocaïnekampioen van Europa
Althans, cocaïneverwerkingskampioen
Hoera, 40 jaar PUNT NL op het internet
Bekend van bijvoorbeeld geenstijl punt nl
Verlagen brandstofaccijns geen optie voor D66: 'Sneller onafhankelijk worden van fossiele brandstoffen'
Even een Sortimo-inrichting in de BENENWAGEN bouwen
Explosie bij pand Christenen voor Israël
Hoe durven die christenen voor Israël ook
