GSTV. Schipholchef Dick Benschop, functie elders?
PvdA-bobo verdient zes ton met mensen in de rij laten staan
Dat hadden ze Dick Benschop er niet bij verteld. Die was als grote Schipholbaas druk met open staan voor challenges, verbinding met de samenleving, duurzaamheid, de Green Deal en overal aanwezig zijn behalve op Schiphol. Maar toen bleek opeens dat het onderdeel van zijn werk is om ervoor te zorgen dat mensen een beetje normaal in een vliegtuig kunnen stappen en dat hun bagage ook nog met het goede toestel meegaat. Ja hoor es. Dat is wel erg veel gevraagd van een PvdA'er die slechts een schamele zes ton per jaar verdient. De gevolgen zijn bekend: mensonterende toestanden op Shithol en Dick Benschop die op moeten komen draven om verantwoording afleggen aan de parlementaire vertegenwoordiging van het Nederlandse volk, tevens grootaandeelhouder van Royal Schiphol Group N.V. Want vindt Dick Benschop eigenlijk zelf dat Dick Benschop kan aanblijven als baas van Schiphol? We vragen het aan... Dick Benschop.
Reaguursels
InloggenHoe kan het toch, dat dit soort mensen op dit soort posities komen. Wat een droefenis.
Wegens corona was er veel ove.rtollig personeel, part-timers kregen dus geen cent meer en zijn elders gaan werken (er waren dus banen beschikbaar die andere werklozen hadden kunnen vervullen...), die mensen zie je dus niet meer terug.
Er van uit gaan dat deze mensen "wel weer terugkomen" is een een "functie elders"-waardige inschatting. Prima dat Dick op het matje moest komen maar die had twee weken geleden al een oplossing moeten hebben. Om nu nog aan te komen met "we gaan het oplossen" is te laat.
Misschien kan de overheid een blik uitkeringstrekkers opentrekken? Geef mij die zweep maar, dan liggen in 10 minuten alle koffers in een 737.
Die raad van commissarissen (dikbetaald) hoor je niet.
De man heeft geen plan en geen uitstraling, functie elders
Ik lees de Daily Mail. Die publiceren twee dagen eerder dan de NPO. Op de Britse luchthavens is het net zo'n zootje. Daar kan Dick Benschop lekker naar wijzen en niet de schuld krijgen en nog langer poen vangen.
Wanneer gaat Dick? twitter.com/IsDickAlWeg
En dan nu, vandaag, van Manchater naar Alicante. Al die horizontale roltrappen werken gewoon niet. Moet dus met mijn rotte knie enbagagr een half uur lopen van terminal 1 naar 3. Daar een uur in de rij eer een machine mijn rolkoffers aanneemt. Dan rennen, rennen naar de incheck, weer een uur in de rij. Dan rennen, rennen naar de gate want nog 15 minuten voor vertrek. Bij de gate een half uur staan wachten want vertraging. Dan in het trapportaal 45 minuten op de trap staan wachten want de bagage van de vorige vlucht kon niet gelost worden. Kinderen huilen, babies krijsen, noem maar op. De hedendaagse luchtvaart in de beschaafde, hoog technologische wereld van nu. Gaat dit ooit nog goedkomen ?
Drama Queen!
Heerlijk. Voor elke luchthaven die sluit kunnen 100 boeren blijven. Vliegen, de grootste faalontdekking van de mensheid. Vervuilend en niet nodig.
@VolgendjaarkrygikAOW | 01-06-22 | 06:33: Hmmmm, probleem anticiperend extra vroeg naar de luchthaven, zo een 3 uur staand wachten, kilometers snelwandelen van A naar B, stress door fouten op informatie scherm, 50 man in een wachtrij voor een kop koffie enz. enz. Nou jah, ieder het recht op zijn mening maar maak er dan op zijn minst een drama-king van graag.
Zie hem lachen dat stuk PvdA-stront. Nikskunnige Wim Kok adept. Behalve likken en zelfverrijking. Heeft helemaal niks met de man op de werkvloer.
Zit in Italië vanmiddag 14.00 op Schiphol aan gekomen en een wonder mee gemaakt 0,000 wachttijd, personeel was er ook van in de war.
Opschepper!
@VolgendjaarkrygikAOW | 01-06-22 | 06:32: nee, ging echt prima
Het is niet eens 14.00 uur.??
Directeuren en managers, tja..... Ik kan over mijn werkgever (gezondheidszorg) een boek schrijven, wat een incompetentie en belastinggeld verspilling.
De PvdA staat nog steeds eenzaam a.d. top wat betreft het creëren van problemen met andermans geld. Had een bestuurders top vijf gemaakt, echter kwam ruimte te kort om alle nullen (v.d. over de balk gesmeten miljoenen) te plaatsen, dus laat het hier voorlopig even bij.
Wie had en kwam te kort?..
Nee hij hoeft zelf geen ontslag te nemen,
ze moeten hem er gewoon keihard op staande voet uittrappen.
Met een grote boog, en de deur dichttrekken voor hij landt. Toedeledokie!
Blijf die hele heisa om Schiphol wel heel een aparte flankerende uitvoering Groene Agenda vinden.
Hahaha, het zal ook niet hè? Lekker ontkennen in de best cognitieve dissonantie traditie. Niet doorgeslagen liberalisering van de arbeidsmarkt is het probleem, welnee, het is natuurlijk een complot van de linkse en groene kliek! Man man man……
@Bigi Bana Boy | 31-05-22 | 23:35: Pardon, bottem line inzet 30% minder vluchten.
Ik ga geen grappen maken over de Schiphol banenmarkt als antwoord op de problemen van de laatste weken. Koning onbenul (Benschop) zal ik verder onbenoemd laten. Dat het een hete zomer wordt op Schiphol is evident. 100% verwijtbaar. Ik voorzie opstand.
Dick Benschop is een alcoholist ziet niemand dat dan ,maakt mij niet uit hoor maar dan kan je niet zo`n baantje hebben dat trekt hij niet.
Jean Claude Juncker 2.0
Bedoel je die rode konen met kleine bloeduitstortingen?
Daar zit wat in, alhoewel ik geen medicus ben.
Zo als altijd als ze aan de top teveel geld nodig hebben verdwijnt het op de werkvloer.
En dan zijn ze verbaasd waarom de koffers blijven staan!
Brussel en Frankfurt spinnen er economisch garen mee en die Benschop krijgt een schop onder zijn reet de tent uit omdat ie de winst van de aandeelhouders en Luchtvaartmaatschappijen vernachelt heeft.
Boy Bensdorp.
Ha ha ik weet het nog.
www.youtube.com/watch?v=bUcAvgZcfsM&a...
Met Schaambergen.
Die Benschop is toch ook een soort kwast
Een PvdA’er die volop mee doet aan uitbesteden en aan de race to the bottom. En dan vraagt die partij zich af waarom de gewone “arbeider” niet meer op ze wil stemmen.
De geruchten gaan dat er iemand die nu bij de PvdA zit ooit een echte arbeider gezien heeft.
@captain-caveman | 31-05-22 | 22:43: Grootste en mogelijk fatale fout is dat die partij zich heb laten meeslepen in die neo-liberale waanzin van Tony Blair met zijn third way. Aan een VVD Light heeft niemand behoefte.
@Bigi Bana Boy | 31-05-22 | 22:48: heeft
Hoe oud is die man eigenlijk? In ieder geval te oud om bedrijf te runnen
Grappig. Derksen zit net bij VI over regeren is vooruitzien te discussieren. Die heeft het filmpje gekeken in de pauze.
Dit is toch bizar? Dat we nu gaan kijken hoe die man zijn zelfgeschapen problemen gaat oplossen? Na het echec van de meivakantie moet die man gewoon weg. Zo gaat dat als je eindverantwoordelijk bent voor dagenlange chaos.
Maar zo werkt het niet in Nederland. We worden geregeerd door een stapel elkaar de baantjes toeschuivende pannenkoeken. Niet heel raar dat de hele publieke sector van ellende uit elkaar valt. Vraag maar aan Alexander Penthouse, tegenwoordig directeur van het CBR.
The Peter Principle
@ChatBot | 31-05-22 | 23:10: dat is hier helemaal niet aan de orde. The peter principle zie je overal in het leven. Grappig is dat euvelduiders denken dat het niet op henzelf van toepassing zal zijn.
Als ik een ticket koop zitten er luchthaven componenten in als security, noise heffing, arc etc.. kortom het maakt deel uit van een pakket reis. Een vertraagde vlucht levert een vergoeding op. Ik durf de stelling g wel aan dat luchthaven vertraging of vlucht missen hier onder valt, zo niet dan is het zeker een wanprestatie. De deal moet dan ontbonden worden en de leverende partij is schadeplichtig.
Met spoed zou men Lelystad moeten openen en in Rotterdam de turbo er op. Vluchten met alleen maar Nederlandse reizigers kunnen betrekkelijk makkelijk verplaatst worden. Ook men shuttles laten rijden of zelfs speciale treinen. Hoewel NS ook liever simpel blijft.
Dick Benschop zijn kostje is al gekocht.
Terwijl het duidelijk was dat ie slecht functioneerde werd zijn contract met een paar jaar verlengd.
Zo kon hij zonder zorgen en met een goed gevoel de Tweede Kamer tegemoet treden.
Wat voor kritiek zo ook zouden hebben op hem, met zijn verlengde contract in zijn zak zat ie goed.
Zo werkt dat binnen de baantjescarroucel. U en ik zouden een laatste waarschuwing krijgen, maar als ex politieke bij een bedrijf waar de staat de belangrijkste aandeelhouder is krijg je hooguit een tik op je vingers van de Tweede Kamer.
Even los van de chaos op en rond dat hellegat in de Haarlemmermeer lijkt die Benschop me een gezellige vent.
"Ik voel me bijzonder verantwoordelijk"
Nee, jij BENT verantwoordelijk flapdrol. Waarom denk je dat je die 6 ton per jaar krijgt???
voor 3 ton los ik het wel. Profilen om langs de "security" te komen. Wat in wezen een lachertje is.Als je echt iets van plan bent ga je wel om de douane/security heen op Shithole. IK heb er onlangs een dag mogen zitten. Ik kwam niet eens voorbij de ticketbalie. Er lopen daar 5 soorten beveiligingsbedrijven rond. Dat is dus voordat je door de douane bent. El AL heeft zijn eigen hoek, btw. Men heeft daar verkeerde prioriteiten. Maar goed, een glas , een plas en Dickie blijft zitten waar ie zit. ( en einde jaar bonus natuurlijk)
Jaja.. met mooie "eind al goed" vette jaarbonus met je togus onder een fijne zachtwuivende palmboom gaan liggen met parelwit strand.... screwdriver in de slappe hand..!
Dat zo'n incompetente flapdrol mag blijven zitten, zegt alles over dit land.
benschop heeft geschiedenis gestudeerd , net als Rutte , de studie draait niet op onderwerp : oplossingen maken en wel direct.
Geschiedenis maken kan hij met deze epische fuck up.
De beste man zal zeker zijn best doen, maar de materie is dermate complex geworden dat niemand meer het overzicht heeft. Het is typisch een bedrijf dat drijft op de motivatie van het volk op de werkvloer en de kerncompetenties uitbesteedt hebben. Dan krijg je dit. Het is eerst goedkoper, maar daarna kun je het niet meer overnemen omdat er niemand meer is die weet hoe het handwerk gedaan moet worden, men vast zit aan contracten met teveel partijen en het apparaat dat nodig is om het over te nemen ook afgeschaft is. Om bijvoorbeeld de bagageafhandeling over te nemen moet je recruiting, planning, de wetgeving rondom deze manier van arbeid en de typische problemen die deze werkdoelgroep heeft eerst weer opbouwen.
overheid is dus primair verantwoordelijk voor vlieggedrag van de burgers. Ik eis herstelbetaling aan . Teken van verslaving van geld van de overheid, aan de ene kant belasten want slecht voor milieu, aan de andere kant dividend willen ontvangen en promotie toestaan..
Die man straalt vooral incompetentie uit. Ziet er (ondanks ouwe lul) uit als een verwend jochie van een jaar of 10. Old boys network tiepje.
Zijn villa zal naar alle waarschijnlijkheid niet bij de bulderbaan van Shithol gesitueerd zijn ... meer richting Gooi/Laren ofzo.... vragenvragen..
U betaalt een veiligheidstoeslag, maar die extra beveiliger staat er niet.
Wie de vacaturelijst van Schiphol ziet, ziet allerlij nietszeggende managementfuncties. Er is daar een heel waterhoofd gebouwd, en alle dure consultants verzinnen posities voor junior consultants onder zich, om een legertje aan te mogen sturen en daarmee senior of partner te worden.
De enige functie die er toe doet, procesmanager, is een stageplaats...
Een setje links naar de vacatures van onderaannemers ontbreekt volledig.
Dick Benschop is iemand die voor zes ton per jaar niet op het idee komt keihard personeel te gaan werven.
FNV wil staken en klagen, maar komt ook niet met een bak vakbondsleden die nog geen werk hebben...
Er zitten nog een paar honderdduizend mensen in de bijstand.
Ik zat te denken over al die vacatures die maar niet vervuld worden en op vitale plekken tekorten geven: verpleegkundigen, docenten, politie, militairen, bagage-mensen, beveiliging, in de horeca en ga maar door.
De stelling die je steeds hoort is dat er tekort aan mensen is, maar eigenlijk gaat het om het probleem van verborgen werkloosheid. Er zijn zat mensen zonder normale baan en die zijn manager, consultant enzovoorts. Geld hebben we lang zat gehad in dit land en zo werden er banen bedacht voor mensen die geen zin hadden in een echte baan en die hun merkwaardige maar wel WO of HBO studie gecasht wilden zien worden.
Heel veel mensen vervullen een functie die totaal overbodig is maar wel goed tot heel goed betaald wordt. Daar waar je echt mensen nodig hebt, zijn vervolgens tekorten. Omdat mensen het verkeerde werk doen……..
Dit was mijn punt ook 20 min geleden. BullShit banen genoeg maar zet al de vacatures die er toe doen om de shit op te lossen op één plaats. Geen links naar.... , nee direct op de site van Schiphol. Klaar.
@Nuuk | 31-05-22 | 22:00:
Ja, zei ik in het vorige topic ook; het is nog maar een paar jaar geleden -2017- dat er grote bezuinigingen in de zorg waren en er zo'n 200 reacties op 1 vacature kwamen. Er waren handen tekort, maar geen vacatures. En er waren mensen op zoek naar een baan.
Ik herinner me nog dat mijn toenmalig directeur als grootgraaier in de zorg op tv kwam. Echt heel tenenkrommend.
Dat is dus de netwerk corruptie. Zet een ex-politicus aan het hoofd en die zorgt er wel voor dat al die vriendjes van de partij een niks zeggend subsidie baantje krijgen. Die daarna Al die advies bureautjes van andere vriendjes inhuren, en de grote consultants mogen miljoenen verdienen met eeuwig durende rapporten waarom het fout is gegaan. (Zie Deloitte op VWS om hugo de jonge te beschermen)
Op Schiphol geldt geen Balkenendenorm? Is toch echt een overheidsbedrijf.
Gewoon allemaal 8% loonsverhoging geven, een “veilige werkomgeving” en “gratis parkeren”. Niks meer aan het handje
Benschop heeft dezelfde dictie en mimiek als Hugo de Jonge.
Alleen de bonte schoentjes mankeren nog...
Regeren is vooruitzien, heb ik ooit geleerd.
De huidige generatie politici en ex-politici in hoge functies verwarren regeren met reageren. Pas als iets is gebeurd gaan ze erover praten wat ze zouden kunnen doen.
Ik vind dat die gladjanus er nog aardig doorheen glibbert.
Als een paling door een emmer snot..
"diep door het stof"... en verders "glas&plas"....
Dick lijkt hier wel zwaar de lul te zijn. Arme Dick. Mss geeft hij wel z’n halve salaris aan Greenpeace.
Wat overigens vrij ziek zou zijn.
Drek Bischop
Ja? En? Waar is het antwoord?
Het is niet alleen Schiphol, ook Dublin en Brussel zijn inmiddels een zooitje. Hoe kan dat toch.
Spreadsheet mongolen als managers die voor maximale efficiency gaan. Kan het met nog minder mensen, kan het voor nog minder geld? Maar effectiviteit (soepele rijen, juiste koffer in juiste vliegtuig) hebben ze al lang en breed uit het oog verloren. Ze balanceren op het randje. En vallen er nu allemaal overheen.
Ja, ook al gemeld en Manchester is ook al heel lang shit : www.google.com/search?q=manchester+ai... en www.independent.co.uk/travel/news-and...
Brussel is een akelig vliegveld. Het grondpersoneel is van twijfelachtig allooi. De paspoortcontrole is onbeleefd of ongeïnteresseerd in hun baan. Helaas moet ik er wel eens doorheen. Dan had ik liever Schiphol van voor de crona.
@SDI | 31-05-22 | 21:50:
Je weet dus niet eens waar Zaventem ligt, wartaal.
@J.Cash | 01-06-22 | 00:24: Quatsch. Je weet dus over welk vliegveld ik het heb. Het wordt door ons in de VS aangeduid als Brussels Airport. Niet Zaventem. Die hele tent is een shithole en de enige reden dat ik er langskom is als ik vanwege gebrek aan zitje niet rechtsteeks naar AMS kan. Kom ik fijn met United en dan gauw door met de trein naar NL. Dankzij die "Diabolo-toeslag" kunnen we Midi en andere meuk ook fijn links laten liggen.
Waar kan ik al die vacatures vinden voor de banen die nu de problemen geven??? Is er één site ?
Welnee, tuurlijk niet.
vvd.nl, d66.nl, pvda.nl
@Mark van Leeuwen | 31-05-22 | 21:29: Rutte.nl
Dat Schiphol voor de rest van mijn leven Shithole heet vind ik misschien wel het leukste van 2022.
u maakt nooit wat mee? dit is zo oud als de weg naar Kralingen.
Voorheen was er (in mijn beleving) niet zoveel mis met Schiphol..
Dick leeft in een andere wereld. Als je hem hoort en bekijkt, lijkt het dat hij zich van geen kwaad bewust is. Hij voelt daadwerkelijk dat hij oprecht op de werkvloer bezig is geweest, begrijpt werkelijk niet waarom anderen niet inzien hoe goed hij bezig is om Schiphol te vertegenwoordigen en te promoten.
Hij zag de problemen simpelweg niet. Een gevalletje onbewust onbekwaam.
Tom Staal overrompelt hem volledig. Hij lijkt eerst bijna boos te worden; 'ja maar ík was hard bezig, ik heb ook eens zo'n hesje aan gehad!'.
Dick krijgt veel te veel geld en heeft geen benul waarvoor.
This is Dick.
Don't be a Dick.
Hij snapt dat mensen boos zijn, maar dat ligt aan de beeldvorming.
Klopt helemaal wat je zegt. Deze heer straalt niet alleen maar ontbeert enig empathisch vermogen. Laat staan dat hij met oplossingen komt. Vandaar de chaos op Schiphol. De man kan zo indalen bij die clinieclowns in Den Haag.
Net gevlogen naar Brazilië heen en terug en het is de KLM stewardessen mentaliteit die de boel daar overeind houd. Ik zou zeggen elk kut nl bedrijf wat ff problemen heeft met dienstverlening, huur wat KLM stewardessen in.
Heb een hoofd-stewardess op pensioen in de kennissenkring. Tof mens, behulpzaam, leuk om te zien (oke, leuk opgedroogd za'k maar zeggen).
Maar zo naïef als een zak dropveters. Voortdurend financieel in de knoop, altijd weer een verkeerde vent in het verleden
Gelukkig nu tegen een goeie gozer aangelopen, werd een keer tijd, maar er is dus verschil tussen wat je op een vlucht tegenkomt en hoe ze de rest van de tijd functioneren.
En uiteraard, dit zal wel een uitzondering zijn.
* Handkus je naar de GS stewardessen wuift.
@EEnzame SchizofrEEN | 31-05-22 | 21:25: Mijn nicht is KLM-stewardess. Getrouwd met een piloot.
Leuke meid.
Stewardessen zij mensen die en vak beheersen. Die moeten echt wel met een hoop gedoe op zo’n vlucht omgaan. Mensen met een baan dus, geen betrekking zoals die Benschop. Een stewardess die fouten maakt vliegt de laan uit, bestuurders vertrekken met een zak geld naar de volgende betrekking.
Stewardessen snappen dingen, kunnen dingen, Benschops verkloten de dingen.
@Papa Jones | 31-05-22 | 21:28: Ambitie vd meeste stewardessen.
@Nuuk | 31-05-22 | 21:33: Bij Vendex ook zo gegaan. Meneer Smit brengt een bedrijf in Brazilie naar de kloten. Lulhannes krijgt in Nederland Vedior te besturen en 10 jaar later bestaat dat ook niet meer. Bedankt.
Speciaal voor figuren als Benschop moet de prikklok weer ingevoerd worden. Dat gelul met 'ik ben altijd beschikbaar' moet niet geloofd worden.
Dick Benschop lacht om de vragen van Tom Staal. Zou ik ook doen met zijn salaris en herbenoemd.
Hij lacht niet alleen om de vragen of spasmen van Tom; die man kijkt de hele tijd zo zelfgenoegzaam grijnzend. Op het debiele af. Heus, als je daar een voice-over van de kuitenkietelclub onder plakt klopt het ook.
Dit is niet hoe je de dierk'teur wil zien of horen van van zo'n groot en belangrijk bedrijf - was hij maar louter voorzitter van de kuitenkietelclub.
Wie zijn toch die mensen die hun verantwoordelijkheid niet oppakken?
Politici en uitgerangeerde politici.
Dat zijn de mensen die over hun verantwoordelijkheid gestruikeld zijn omdat ze deze niet zagen liggen. gelukkig vallen ze altijd zacht in de armen van het partijkartel. Alleen al hierom moeten mensen op een bepaalde positie geen lid zijn van een politieke lobbyvereniging, per definitie.
"Nick the Dick."
First class prutser.
Er staan altijd lange rijen op Schiphol,zelfs tijdens corana.
Met 17 miljoen mensen en oplopend gaat dat natuurlijk niet beter worden.
Stem dus geen vvd66 of ander steuntuig meer.
Je komt er duidelijk niet vaak. De rijden die er nu gewoon doordeweeks staan, door vertrek 1 slalom naar buiten tussen vertrek 1 en 2, langs de weg terug naar het uiteinde van vertrek 1, dan weer terug naar 2, dan naar boven en daar nog eens 3 kwartier meanderende... op een normale maandagmiddag. Dar is echt niet gewoon.
Wel begrijpelijk. Beide security ruimtes met tig poorten elk op vertrekn1 zijn dicht. Op vertrek 2 is de security voor een hoopngeld naar de nieuw gebouwde bovenverdieping verhuisd. Waar dan de helft van de poortjes gesloten is. Puur omdat er geen personeel is. Maar wel geld was om tijdens corona een heel bieuwe etage te bouwen en een gesloten tunnel tussen B en C pier erbij te bouwen.
@DanskeRob | 31-05-22 | 21:33: sorry voor mijn tikfouten.
inderdaad stem men massaal de afbraakpartijen VVD en CDA, vooral vanwege de leuke viala en auto, scholen of landbouwsubsidie. Die hebben in 25 jaar tijd de boel flink naar de filistijnen geholpen en nu zijn de stemmers verbaasd?
Ik weet het. Was maandag daar op weg naar malaga. 3 uur nodig gehad. Drama...
Uitgelekte video van Dick: www.youtube.com/watch?v=GeI5ke0BENw
Old boy's network zal altijd blijven bestaan. We wachten op de volgende.
True maar nu in Adam en niet in Leiden hahahaha
Als ik word uitgenodigd in de Tweede Kamer om verantwoording af te leggen voor wat dan ook kunnen ze een middelvinger krijgen.
“Dick Benschop die op moet komen draven om.”
Geen dank, Ronaldo..
Deze graaier zit er alleen om Schiphol af te breken, volledig volgens de politieke agenda van dit krankzinnige Nederland-hatende kabinet.
Klopt.
Dick heeft z'n instructies bij Klaus in Davos ff opgehaald en voert het nu keurig uit.
You will own nothing en vliegen mag sowieso niet.
Het gaat in Nederland land structureel fout bij de aanname dat willekeurige "bestuurders" een willekeurige organisatie kunnen "besturen".
Zulk soort zit ook in de Tweede Kamer...
die mensen heten beroepspolitici. Zijn zgn. bestuurder, maar hebben nog nooit een bedrijf van binnen gezien. Laat staan dat ze hands on zijn en met de poten in de klei hebben gestaan.
Een Ben schop onder z’n reedt.
6 ton zijn ongeveer 20 kofferdragers per jaar.
Twee problemen in één klap opgelost.
De Dickpics bewaren we voor later.
u weet niet hoe een bruto loonsom berekend wordt?
@AntiZanicz | 31-05-22 | 22:09:
Ja, dat weet ruimedenker wel, wijsneus.
600k / 20 = 30k per jaar. Inclusief werkgeverslasten komt dat redelijk in de buurt.
Misschien zijn het er 18, of 23 parttimers, maar er is niks mis met dit vergelijk.
Keurige duiding
REAGEER OOK