Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nederlandse politie islamiseert zich helemaal de moeder

Is dit een soort Paasverhaal?

Ja. We zouden over wat Petra Roodnat Teamchef Diverse Werving politie Rotterdam (zie foto, onder één van die hoofddoeken) op haar Linkedin-pagina gooit van alles kunnen zeggen. Over islamisering. Over deugen. Over bukken en (letterlijk) knielen. Over het paard van Troje. Over islamofilie. Over prioriteiten bij de politie. Over ideologie. Over het einde van de scheiding tussen kerk en staat. Over geen neutraliteit. Over het signaal naar toch al zo'n fors gedeelte van criminelen dat heel toevallig ook islamitisch is. Over die verschillige en deugende en hartverwarmend verbindende fatsoenscomments van D66-types (lol) onder haar Linkedin-topic. Over wat Martin Bosma hier eigenlijk van vindt. Over hoeveel misdaad er misschien wel werd gepleegd omdat twee agenten liever knielden in de moskee dan dat ze buiten op straat misdaad aan het bestrijden waren. Over de bloedlinke islamofiele ideologische deugheilsleer die er in alle lagen van de samenleving wordt doorgejaagd, hoeveel en hoe vaak je ook op partijen stemt die daar niets mee hebben. Over woke en de woke-nachtmerrie die steeds meer werkelijkheid wordt. Over de vele blanke fatsoenlijke burgers die dit topic lezen en GeenStijl fascistisch-racistische islamofoben vinden want religiekritiek geldt alleen tegen christenen. Over de poorten van Wenen. Over de geschiedenis die zich altijd herhaalt. Over Geert Wilders die elk dag honderden, duizenden bedreigingen uit naam van de religie van vrede en tolerantie krijgt en dan maar moet hopen dat deze agenten met hoofddoekje ook hem beschermen. Maarja, we kunnen natuurlijk ook gewoon het 'zeer waardevolle' verhaal van Petra '#diversiteit' Roodnat zelf publiceren. 

Reaguursels

Inloggen

Als je in politieuniform, met een 9mm en een bus pepperspray aan de gordel nog steeds een hoofddoek nodig hebt om de mannen niet op hol te jagen, dan moet je wel een enorm geil ding zijn.

Blauwpetje | 16-04-22 | 23:01

4 vrouwen, verkleed als paasei, wat lievvvv

tis_wat | 16-04-22 | 22:21 | 1

Doet mij een beetje denken aan van die Russische Matroesjka poppetjes.

Plaque-doctor | 16-04-22 | 22:41

Tsja, potten .

Lukiluuk | 16-04-22 | 22:01

Daarna is Joyce gezellig op visite geweest van een stel homo’s dat uit hun huis is weggepest, en een excursie naar een blijf-van-mijn-lijf-huis voor moslima’s, o wacht …
Jubelend de loftrompet bespelen over de Islam was de missie!
Stom-stom-stom.

Analia von Solmsch | 16-04-22 | 21:34

Heerlijk...Walther omruilen voor een kromzwaard...lol

Den-Pol | 16-04-22 | 21:24

Maar was de nieuwe bezitter van mijn fiets in deze moskee, of die andere?

JohnLocke | 16-04-22 | 20:55

Waarom in hemelsnaam moet mevrouw Roodnat een (zwarte) hoofddoek om als ze een moskee bezoekt (en daar ook nog eens tussen bevallige hypernette dames zit. Oh wacht, uit respect!

zijvanhiernaast | 16-04-22 | 20:52

De wens en urgentie voelen om meer te weten te komen over verschillende culturele achtergronden? Heeft mevrouw haar hele leven met een blinddoek en oordoppen rondgelopen? Kom op zeg, als je niet in je leef- of werkomgeving kennis hebt opgedaan over andere culturen, dan heb je toch minstens wel via kranten, boeken, tv en sociale media voldoende kennis kunnen genereren. Alsof die ‘andere’ mensen aliëns zijn, wat een drama dit.

zijvanhiernaast | 16-04-22 | 20:46

Weer een klap in het gezicht, ditmaal door truthola Petra, van de agenten die iedere dag weer het nodige te stellen hebben met criminele islamitische kansenpareltjes.
Mijn vertrouwen in de overheid cq popo is weer een graadje lager gezakt. En ik ben bang dat het nooit meer goedkomt.

Here's Freddy | 16-04-22 | 20:45
-weggejorist-
johnyl | 16-04-22 | 20:31

Roodnat.. klinkt heel goor

Menko76 | 16-04-22 | 20:00

Hoofdoekje om en via de speciale ingang voor Untermensen (vrouwen) de moskee in. Aparte ingang, apart van de mannen. Je bek houden en op een 3e rangsplaats zitten.
Bedekkende kleding, onderdanig zijn aan de man, Apartheid.
Zooooo respectvol!
Deze agenten neem ik niet meer serieus.

Jan Lange3373 | 16-04-22 | 19:54

Ik heb een hekel aan islamieten. Niet omdat islam, maar omdat religie. Zo ook dus joden en christenen. Toch heb ik daar iets minder een hekel aan, ze houden gewoon netjes hun waffel. Islamieten hoor ik alleen maar blèren, klagen en exploderen.

sLinksAmsterdam | 16-04-22 | 19:44

Dus jullie gaan open staan voor een andere 'cultuur' door te ervaren en je aan te passen. Op welk moment gaat de andere 'cultuur' ditzelfde doen door de hoofddoek af te doen en een avondje kroegentocht te houden in de Jordaan? Of is dit eenrichtingsverkeer..?

Kernkop68 | 16-04-22 | 19:27

Ik weet niet wat ranziger is: de rang die ze dragen (en het intellect dat ze dus zouden moeten bezitten) of dit dweeperige onderdanige gedeug voor de bühne. Als je zonder doek op je hoofd daar niet welkom bent dan kun je je afvragen wat je daar te zoeken hebt. Politie moet onpartijdig en neutraal zijn. Gericht op feiten, orde en gelijkheid. Religie hoort daar per definitie al niet thuis. Prima als je een bepaalde religie aanhangt, maar dat doe je dan maar lekker in je eigen tijd. Waarom moet ik geconfronteerd worden met jouw ideologie? En wat wil je daarmee uitbeelden? En wat moet ik daarvan vinden? Allemaal dingen waar ik helemaal niet over na moet hoeven denken als ik wordt aangesproken door onze helden in blauw.

Hoezo ben ik een lul | 16-04-22 | 18:36 | 2

Pim wat mis ik je!

Dr.P.o.Naut | 16-04-22 | 19:28

Precies zoals het is,bij Appie zit ook regelmatig een kopvod achter de kassa.Ik ga dan naar een andere kassa,wens niet mee te werken aan welke geloofsuiting van wie of wat dan ook.

Coolcalmcollected | 16-04-22 | 19:47

D66-modus: Er zijn geen mannen dus vrouwen zijn veilig daar.

redanx | 16-04-22 | 18:32

Ooit was de neutrale overheid de sleutel tot vreedzaam samenleven in ons toen sterk verzuilde land.

zokanhetookja | 16-04-22 | 18:25

Zit dat mens nou met een plastic flesje? Milieu terrorisme.

dedwarsligger | 16-04-22 | 18:23

Het zal niet lang meer duren eer Nederland(ers) al haar zeggenschap verloren zijn gegaan door dit soort beslissingen.

Portugalisch | 16-04-22 | 18:18

Blijft bijzonder dat je aanhangers van een achterlijke religie legitimeert. En dan helemaal van die Stockholm mutsen.

TheBigKirth | 16-04-22 | 17:36
-weggejorist-
Remat | 16-04-22 | 17:21

Zou Petra Roodnat ook een eigen culturele achtergrond hebben en hecht ze daar nog enige waarde aan, of mag die geheel ondersneeuwen ten bate van de islam? De mensen die ze voorthelpt het politie apparaat te vormen hechten namelijk wel waarde aan hun culturele achtergrond, nou ja het kan verkeren Petra!

Rdock | 16-04-22 | 17:11 | 2

Die eigen culturele achtergrond moet zo snel mogelijk uitgewist worden want slavernij kolonialisme christendom racisme spruitjeslucht weetjewel. Bovendien: wat je van ver haalt is lekker!

HoogToontje | 16-04-22 | 18:02

Ben je voor diversiteit geen man te bekennen.

dedwarsligger | 16-04-22 | 18:25

Een paar eeuwen geleden “integreerden” de blanken in Amerika. En na een tijd realisserden de natives dat hun land, levenswijze, cultuur, etc niet meer van hen was.

Ik vergelijk het vaak zo:
Een emmer met kiezelstenen. Druppel daar water in. Het water sijpelt tussen de kiezels door, maar het waterpeil stijgt ongemerkt wel.
En ineens merk je dat na een poos druppelen de kiezels helemaal onder water staan…..

Momotaro | 16-04-22 | 16:57

Top Petra, je begrijpt het, volgend jaar een schaaltje erbij, mooi 1000 eurotjes per jaar en een extra streepje op je uniform zodat iedereen kan zien hoe succesvol je bent. Ga door met deugen in het openbaar!

vranac | 16-04-22 | 16:45

Anderen een geloof of daarmee samenhangend gedrag opdringen druist in tegen de rechten van elk mens.

squadra | 16-04-22 | 16:39

Slowly, but so very surely they drew their plan...

Acidstain | 16-04-22 | 16:38

Aanpassen

1) Aanbrengen 2) Aangepast 3) Aankunnen 4) Aansluiten 5) Aantrekken 6) Aanwennen 7) Aarden 8) Adapteren 9) Afstemmen 10) Assimileren 11) Bewerken 12) Bijstellen 13) Bijwerken 14) Emanciperen 15) Gewendraken 16) Gewennen 17) Op proef aandoen 18) Passen 19) Richten 20) Schikken 21) Updaten 22) Veranderen

Torquemada | 16-04-22 | 15:54 | 1

Dubbele agenda

Rdock | 16-04-22 | 17:12

Rotterdam heeft wel echt een serieus probleem met Marokkanen en Moslims. Deze mensen zijn veruit het meest vertegenwoordigd als het gaat om woonoverlast en criminaliteit. Het is ook de nummer 1 stad wat betreft straatintimidatie van vrouwen. En de daders.... ja wie zouden dat nou zijn?

Deze problemen ga je niet oplossen door met een hoofddoekkie op een moskee te bezoeken en Moslims te pleasen. Waarschijnlijk lachen ze de politie vierkant uit. In feite hebben ze deze twee vrouwelijke agentes onderworpen aan de Islam.

Jellyfish060 | 16-04-22 | 15:26 | 1

In Marokko worden de criminelen al decennia richting Nederland gestuurd.

McCain | 16-04-22 | 16:07

Vanaf heden identificeer ik mijzelf als moslima en wens voortaan Fatima genoemd te worden.

Brabeaulander | 16-04-22 | 15:18 | 1

Succes, Faatje!

Here's Freddy | 16-04-22 | 20:48

er zijn iets van 100 verschillende culturen in nederland, waarom altijd dat gelik van juist de politie richting die moslims?
die islamieten zijn zon beetje het naarste en laatste volk op aarde waar je een centimetertje meer aan moet geven. waar hebben ze dat geslijm mee verdiend?
dit soort middeleeuwse troglodieten en vod-op-koplopers (en dan vooral de grootste meest fanatieke beinvloeders binnenin hun cult) moet je uitleggen dat de islam en hun gedragingen uit de tijd zijn, en dat hun cultuur, en hun hele geloof de al 1400 jaar durende nastank zijn van de grootste meest mislukte hersenscheet die ooit door een profeet over zijn volk uitgescheten is en dat hun pre-islamitische voorgangers meer hebben toegevoegd aan de mensheid dan hun ooit zullen.
het moet die mohammedanen nu voor eens en altijd duidelijk gemaakt worden dat de macht die hun fictieve holgeest genaamd allah tussen de islamitische oren heeft (en die hun hersens gegijzeld heeft) zich niet perse vertaald naar macht en invloed in een maatschappij die wetenschap en vooruitgang heeft omarmd heeft en die al bijna 60 jaar geleden de kerk naar de kelder heeft getrapt
en dat doorgaan met vasthouden aan islam terwijl je in een geadvanceerde maatschappij mischien leid tot ontwikkelingsachterstand, onvermogen, irritatie, en frustratie..

360beatz | 16-04-22 | 15:10 | 1

Ken je de uitdrukking "de brutalen hebben de halve wereld"? Dat moet eigenlijk zijn "de meest drammerigen hebben de hele wereld". Moslims zijn per uitstek diegene die het meeste zeuren, drammen en allerlei dingen eisen van anderen. Daarnaast zijn bureaucraten in het westen zijn meestal heel erg bang en geïntimideerd door drammerige groepen mensen en zullen dan snel overstag gaan. Als laatste zijn moslims de grootst groeiende groep op deze planeet.

Kosmos | 16-04-22 | 15:30

Het niveau van de politie weer treffend samengevat. Verwacht er maar niet te veel van. Dat voorkomt een hoop teleurstellingen.

Vula | 16-04-22 | 15:08 | 2

Neem aan dat Petra niet vrijwillig zoals zij doet voorkomen, maar verplicht daarnaar toe gestuurd is met de mededeling dat zij schoenen uit en hoofdbedekking op moest. Petra is ervan overtuigd dat dit haar verder doet ontwikkelen. Dat is te hopen. Zou ze weten dat vrijheid- en vrijwaring van godsdienst niet bestaat in islamitische landen?
Zo zit in Iran de prominente mensenrechtenadvocaat Nasrin Sotoudeh al 2 jaar vast, zij is tot 38 jaar gevangenisstraf en 148 zweepslagen veroordeeld, deels vanwege haar verzet tegen de hijab-wetten (hoofddoekwetten door mannen opgelegd aan vrouwen). www.amnesty.org/en/latest/news/2019/0...

drs.Nee | 16-04-22 | 16:30

@drs.Nee | 16-04-22 | 16:30: ach, dat uiterlijk vertoon van schoenen uit is schone schijn. In Israël lopen Palestijnse jongetjes die stenen naar de oproerpolitie hebben gegooid op hun vlucht voor diezelfde opponent OP HUN SCHOENEN ln de moskee en gaan daar lekker met elkaar lopen balletje trappen, binnen. Idd, schoenen aan. De oproerpolitie mag daar niet naar binnen. Er zijn filmpjes van hoor.
Dus schoenen uit: net wanneer het uitkomt.

zoute_drop | 16-04-22 | 20:33

Op zich niet verkeerd dat de politiedames een moskee bezoeken, want bij onze allochtone moslimvrienden is er nog al wat wantrouwen tegen de politie. Maar waarom moet dat weer met hoofddoekje om?

thanseeuwen | 16-04-22 | 14:41 | 1

In een moskee zitten waarschijnlijk ook veel bekenden van de politie, dus dan snap ik dat je op bezoek gaat.
Gezellig met de paasdagen.

Nuchternederland | 16-04-22 | 14:56

Altijd hetzelfde smoesje bij de moslims: Islamitische vrouwen moeten hun hoofd kunnen bedekken anders worden ze buiten gesloten. Behalve dat moslims/moslima's zichzelf buiten sluiten zou een standaard politiepet ook de functie van haarbedekking prima kunnen vervullen. Maar nee, de moslims hebben besloten dat overal de islam vlag (=islamitisch hoofddoekje) op moet. En de dhimmi's zijn te bang om NEE te zeggen want anders zouden ze zomaar een racist kunnen zijn. Niet dat het met ras te maken heeft of zo maar ja zo dom is die inteeltbende die iedereen daarvan beschuldigd.

kortebroek | 16-04-22 | 14:40

Het gaat er al heel lang niet meer om of je het Politievak verstaat en goed kunt uitvoeren. Ook in deze organisatie lijkt diversiteit belangrijker te zijn dan het Politievak. If it looks like shit, and if it smells like shit, than it must be shit.

Marvin_NL | 16-04-22 | 14:38

Ik vind het al verschrikkelijk dat ambtenaren hun geloof mogen uiten, laat staan agenten. Als dit door gaat emigreer ik zonder grappen.

Schepvogel | 16-04-22 | 14:27 | 1

Helaas gaat het steeds verder totdat we nee zeggen of dat alle vrouwen met een hoofddoek moeten lopen. Vluchten kan niet meer.

kortebroek | 16-04-22 | 14:41

Het e.e.a gaat helemaal exact volgens de planning dames en heren. Mvgr

Baal | 16-04-22 | 14:27

Moet ik met gevaar voor eigen leven voor zo'n idioot met kopvod stoppen met de kans dat die plofkip mij om zeep helpt?
Zou voor het eerst zijn dat ik voor de "politie" moet vluchten. Levensgevaarlijk deze onbetrouwbare poppenkast met kopvodden.

Ram_Ram | 16-04-22 | 14:26

Fantastisch .
De volgende keer graag moslima politie agentes zonder hoofddoek naar de synagoge !

Of is Petra dusdanig geschrokken van de beelden uit ( weer ) Zweden afgelopen week en onderwerpt ze zich alvast aan de doodscultus ?

Castor12 | 16-04-22 | 14:23 | 1

Die griet heeft vast een heel goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. Kan niet waar zijn dat je dit vrijwillig doet.

Ram_Ram | 16-04-22 | 14:28

De imbeciliteit straalt er vanaf. Religie is een keuze en keuzes hebben gevolgen voor jezelf en niet voor de rest van de samenleving.

Zemko | 16-04-22 | 14:16

Heb even haar LinkedIn bekeken en mevrouw werkt al sinds de jaren 90 bij de Rotterdamse politie. Ze is dus geen recente import uit een of ander blank dorp, maar ze heeft van dichtbij gezien hoe Rotterdam de afgelopen 30 jaar is verloederd.

Ik neem aan dat ze dus dondersgoed weet welke mensen de stad hebben verziekt en nog steeds aan het verzieken zijn. 20 jaar terug had Pim Fortuyn een zeer grote aanhang in Rotterdam, omdat hij de problemen wou aanpakken. Tegenwoordig is minder dan de helft van Rotterdam nog autochtoon, dus die grote aanhang komt nooit meer terug.
Het aantal autochtonen blijft maar dalen, dus het is gewoon wachten totdat partijen als DENK/NIDA het voor het zeggen krijgen en dan is Rotterdam echt officieel verloren.

Dan krijg je dus Moslims die het beleid gaan bepalen en die zijn echt niet #inclusief en #divers. Maar ik heb het vermoeden dat mensen zoals Petra dan gewoon lekker gaan verhuizen naar een blank dorp en de mensen die niet kunnen verhuizen zitten opgescheept met de ellende.

Stickstone | 16-04-22 | 14:09 | 1

Kop, spijker.

TheBigKirth | 16-04-22 | 17:38

LENTEverhaal, wel een beetje bij blijven hoor.

Overigens hoor ik mensen uit hun sociale omgeving vaak wat anders beweren. Maar dat gaat dan meestal over mijn moeder.

Patatter | 16-04-22 | 14:03 | 1

De befaamde onco,- en seksuologen die een diagnose over moeders stellen.

sjef-van-iekel | 16-04-22 | 14:11

bah. minder?

borus | 16-04-22 | 14:01

"Als jij denkt dat gristenen net zo erg zijn als moslims, dan denk ik niet dat je benul hebt van de religie van de vrede. Ga voor de grap eens met een homovlaggetje in een string naar een willekeurig moslimland."

Dit is gewoon waar. Je moet niet met een homovlaggetje en een string gaan lopen showen in een willekeurig conservatief land.

Maar. Is dat iets specifiek islam?

Nou nee. Kerel in Rusland vertelt zijn vrienden dat hij homo heeft, wordt anaal verkracht met een fles en doodgeslagen. Ja, ik hoor het je zeggen "ja maar, zo'n 20% van de Russen zijn moslim". Nou deze niet. Zoek het maar op.

Oke. Joden, men veinst natuurlijk gek op Joden te zijn maar dat valt tegen in de praktijk. Het is niet liefde voor het Joodse volk maar meer "the enemy of my enemy is my friend". Hoe dan ook. Joden, die religieuzen zijn nog intoleranter tegen homoseksualiteit dan Russen of moslims.

Theodorus.Goldbach | 16-04-22 | 14:00 | 10

@Theodorus.Goldbach | 16-04-22 | 17:01:

En in welk joods of christelijk land worden er homo's gestenigd vanwege die halakha?
Juist ja, geen een.

En kun je 3 joodse of christelijke religekkies met meer dan 30 volgelingen noemen die dergelijke wetgeving in willen voeren?
Juist ja, je kent er 0 begrijp ik?

Verder snap ik niet waarom jij nu een woord gebruikt dat niet in een scheldwoordenboek staat. Terwijl je hier altijd hebt geroepen dat je elke vorm van kennis die niet in een scheldwoordenboek staat afwijst.

Of heb je dat woord van een antisemitische site waar het als scheldwoord werd gebruikt?

Dandruff | 16-04-22 | 18:07

@Theodorus.Goldbach | 16-04-22 | 17:03:

"... opvallend hoeveel mensen de dood vinden, waaronder homo's..."

Hoeveel Russen vinden de dood dan precies?
En waaraan sterven ze zoal?
Hoeveel procent daarvan is homo?
En had hun dood daarmee te maken?
Waren daders religieus, politiek of gewoon wodka geïnspireerd?
Waar blijven de betrouwbare cijfers?

Zoals altijd zijn de slogans van je baas volstrekt nietszeggend.

Dandruff | 16-04-22 | 18:18
▼ 7 antwoorden verborgen

De moslims blijven het zelfde doen, als je hun één vinger geeft, nemen ze je hele hand. Dus maar door blijven zeuren tot dat Boa's en politie die hoofddoek mag. En dan vinden ze weer iets anders om hub\n geloof door te drukken. Pim Fortuyn zei het al de islam is een achterlijke cultuur'

speed48 | 16-04-22 | 13:58

Vroeger namen dit soort dames een hond of gingen corresponderen met een ter dood veroordeelde Amerikaanse seriemoordenaar.
Nu werken ze bij de politie en zijn moslims hun troeteldieren.

gestoptmetroken | 16-04-22 | 13:52

Wie nodigt de imam uit voor de Paaswake vanavond?

relatief | 16-04-22 | 13:49

Een moslimagent wordt uitgescholden voor verrader door moslims zelf.

lex8310 | 16-04-22 | 13:44 | 3

Klopt dan hoor je niet meer bij de stam.

McCain | 16-04-22 | 13:52

@Patatter | 16-04-22 | 14:04: Je bent goed als je bij de stam zit. Als crimineel(inkomsten) werk je voor de stam, bij de politie werk je tegen de stam - want overheid & justitie gaan tegen stam wetten in.

McCain | 16-04-22 | 15:56

Ergens hoop ik stiekem dat twee van zulke figuren mij in het midden van een afgelegen bos proberen aan te houden. Kijken of Allah bestaat!

Zeebonkus | 16-04-22 | 13:42

Hangt er vanaf of deze theedoeken zijn verstrekt door de divisie logistiek. Andere uitrustingsstukken mogen niet gebruikt worden volgens het BARP.

F. Jacobse | 16-04-22 | 13:49

@F. Jacobse | 16-04-22 | 13:49: bedankt, BARP artikel 56 geeft aan dat alleen kleding en insignes gedragen mogen worden die door de Politie zijn verstrekt. GS, ga dit eens aanhangig maken!

funkyd | 16-04-22 | 15:13

De tweede van rechts gelijkt wel een paasei.

Buckley | 16-04-22 | 13:38 | 1

*verstopeieren die door de verstophaas tijdens het lentefeest worden verstopt

Siegfriet_Klaag | 16-04-22 | 13:52

Ik vind dat de politie beter verbinding via handboeien kan zoeken.

Sinterbikske | 16-04-22 | 13:31

Principes, uitgangspunten en wetten zijn ook maar een mening. Toch? Wat kan er misgaan?

TheseDays00 | 16-04-22 | 13:30

Hoofddoek op? Dan zal je dat wel belangrijk vinden, waarschijnlijk zo belangrijk dat ik twijfel of zo iemand dan handelt volgens de normen van de wet of het geloof. Kortom, volstrekt onbetrouwbaar.

Zoelense Hobbyboer | 16-04-22 | 13:29 | 1

Geloof gaat boven wet. Kijk maar, dat wil ik je in je gezicht wrijven. Oh, en jij gaat niet naar de hemel, maar naar de hel, en ik wel door mijn hoofddoek.

TheseDays00 | 16-04-22 | 13:31

Onze Petra gebrijpt er geen zak van

De Lopende Lintworm | 16-04-22 | 13:18 | 8

@Theodorus.Goldbach | 16-04-22 | 13:22:

christen(en) kan gewoon met een kleine c, net zoals moslim(s). Het zijn geen volkeren. Religies zijn in de kern waanideeen. Dat bepaalde mensen daar een houvast aan hebben is de eigen keuze, maar geef het geen positie in de maatschappij, net zoals darten of sjoelen.

litebyte | 16-04-22 | 13:45

@tis_wat | 16-04-22 | 13:26:

Hier in het dorp zijn ze ChristenUnie. Een paar VVDers en een paar SPers. We zijn divers. Maar ja, het is ons-kent-ons en met een beetje moeite door elkaar in zijn/haar waarde te laten werkt het wel. Iedereen weet dat ik atheist ben. Maar de kerk en de buurt staat open voor me. We doen het hier nog gewoon samen, ook mijn moslimbuurman trouwens. Die past hier grappig genoeg beter dan ik. (want geloven in dezelfde God maar verschillen beetje qua interpretatie.)

De voorman hier (is Vrouw) van de ChristenUnie lust wel een drankje en mijn moslim buurman drinkt niet maar gaat wel mee naar de buurtraad. Zij "jezus is je redder", hij "jezus is een belangrijke profeet voor ons".
Haha.

Theodorus.Goldbach | 16-04-22 | 13:49

@Sinterbikske | 16-04-22 | 13:35:

Ik heb maar 1 keer meegedaan met dat hele suikerfeest en dat was in Tunesië. Mijn God wat veel zoete troep, en dan heb ik het niet over de gebakjes enzo. Nee. De alcohol. Ik weet nog steeds niet wat voor zelfgestookte bocht dat was maar weet wel dat ik voor altijd welkom ben ergens op een olijfgaard daar in het land.

Theodorus.Goldbach | 16-04-22 | 13:52
▼ 5 antwoorden verborgen

Een paasverhaal?

Het verschilt niet veel. Het is gewoon meer van hetzelfde.

Quote: "Little girls also have their heads covered when they go to *** at ***, not because they are married, but in order to honor the ***. Today, young *** *** women and little girls still cover their heads when going to ***, although it differs in style from those worn by women of older age (grandmothers)"

Nou. Welke moskee hebben we het over?

Theodorus.Goldbach | 16-04-22 | 13:17 | 3

Als jij denkt dat gristenen net zo erg zijn als moslims, dan denk ik niet dat je benul hebt van de religie van de vrede. Ga voor de grap eens met een homovlaggetje in een string naar een willekeurig moslimland.

Graftak | 16-04-22 | 13:39

@Graftak | 16-04-22 | 13:39:

Ik kan ook gewoon naar Moskou gaan. Krijg ik hoogstwaarschijnlijk met 99.9% zekerheid dezelfde reactie. En dat is niet omdat zo'n 20-30% van de Muscovieten moslim zijn.

Theodorus.Goldbach | 16-04-22 | 13:55

Ik heb toch zo vaak gehoord van de verdedigers en de goedpraters van de islam dat het dragen van een hoofddoek een vrije keuze is, maar ‘uiteraard’ droeg mevrouw Roodnat een hoofddoek.

Sinterbikske | 16-04-22 | 13:14 | 5

@Theodorus.Goldbach | 16-04-22 | 13:18: De hoofddoek is een religieuze verplichting. Het is geen kledingstijl of mode accessoire die ze ooit bedacht hebben, omdat het mooi of functioneel is.

Denk je nou echt dat die vrouwen er vrijwillig zo bijlopen? Dat ze het mooi vinden om er als een 'pinguin' bij te lopen?

Argo182 | 16-04-22 | 13:29

Geen idee waar je nu op reageert. Het ging mij om het woord ‘uiteraard’ in haar tekst.

Sinterbikske | 16-04-22 | 13:29

Voor veel jonge meiden een vrije keuze, maar als ze er niet voor kiezen dan kiezen ze voor klapjes van mannelijke familieleden.

Graftak | 16-04-22 | 13:41
▼ 2 antwoorden verborgen

"Ik ben ervan overtuigd dat dit mij dit zowel privé als in het werk verder doet ontwikkelen."
Aghhh, niein, nein, nein!
Uitvoering van (oa) politie werk moet neutraal gebeuren tav religie.
Geen "begrip", "uitzonderingen" of "clientilisme" voor welk sprookjesboek dan ook.
Gewoon betrouwbaar de wet handhaven.
Dus die reli-muts moet ook af op het werk.

hotmint | 16-04-22 | 13:14

Overigens kan niemand me uitleggen waarom diversiteit goed zou zijn. Waarom zou de politie beter functioneren als het korps divers is? Zijn moslimagenten dan anders dan niet moslimagenten? Ja? Wat is er dan anders, wat doen ze dan anders? Voegen ze dan iets toe? En zo ja: voegen ze dan allemaal hetzelfde toe, ergo: zijn ze allemaal hetzelfde en hebben geen eigen identiteit en is hun toegevoegde waarde hun religie?

Hommel | 16-04-22 | 13:13

Weet je wat zo mooi is, bij de overheid willen ze alleen maar deugen voor de buhne.
Waarom ik dat weet?
Mijn vrouw en ik werken bij de zelfde instantie.
Maar mijn vrouw heeft een kleurtje, dus zij moest maar in de diversiteitsclub, vond men (zij had zoiets, hoeft niet, maar okee dan...)
Al met al, werd er "wat" aan het "probleem" gedaan.
Maar, ikzelf zit met het feit dat autisme mijn leven redelijk beheerst. Dus een handicap. Niet dat ik veel aanpassingen hoef, ik functioneer prima, heb een mooie baan.
Maar zodra mijn vrouw het onderwerp autisme op de agenda wilde zetten, totale paniek. Nee, dat is moeilijk, etc etc. en het werd wel ergens besproken, maar heel snel weer op de pigmenttrommel slaan.
Ze denkt er over na om heel snel dat enge clubje te verlaten.

Daarnaast, op mijn afdeling (landelijke afdeling) haalt men de pigmentquota niet, dus wat deden ze, ze gingen op de helpdesk 50 mensen verwisselen in de loop der tijd met voornamelijk Turken en Noord-Afrikanen. Niet dat ze enige kennis hadden, of de Nederlandse taal machtig waren, maar is dat nodig op een telefonische helpdesk??? Regelmatig zelfs ruzies tot vechtpartijen onderling aan toe.
Door dit soort truukjes haal je de deugquota ook, verbinden is wat anders, dat doe je niet door zo te doen...

tis_wat | 16-04-22 | 13:12 | 4

@Argo182 | 16-04-22 | 13:22:
Die ruzies op de werkvloer, dat is tussen de Turken en Noord-afrikaners.
Blanken zijn er al niet meer te vinden...

tis_wat | 16-04-22 | 13:27

@Argo182 | 16-04-22 | 13:22: Waarom zou diversiteit een verrijking zijn? Kun je op basis van geloof, kleur of sexuele orientatie dan vaststellen dat iemand iets toevoegd? M.a.w. dat bijvoorbeeld mensen met een bepaald geloof allemaal dezelde eigenschappen delen en dus allemaal iets toevoegen. Maar dat is natuurlijk onzin.

Hommel | 16-04-22 | 14:12
▼ 1 antwoord verborgen

De volgende stap is dat de politie tijdens rellen met straatstenen terug gaat gooien, daar kun je op wachten in het kader verbinding zoeken

Mark van Leeuwen | 16-04-22 | 13:10 | 1

De volgende stap is dat de politie tijdens rellen met straatstenen mee gaat helpen gooien, daar kun je op wachten in het kader verbinding zoeken.

Dr.Mabuse | 16-04-22 | 13:13

Wat een incompetente teringzooi. Blij dat ik daar niet meer werk.

F. Jacobse | 16-04-22 | 13:09

De meesten hebben het nog steeds niet door: Islam is politiek systeem met eigen sharia wetgeving en wat reli-tierelantijntjes erdoor. Dus altijd (ten onrechte) beroepen op godsdienstvrijheid. De hoofddoekjes staan symbool voor het politieke systeem. Daarom verbood de grote Ataturk die hoofddoekjes in alle openbare instellingen. Ataturk had het 100 jaar geleden al door.

selectief verontwaar | 16-04-22 | 13:07 | 3

Churchil ook.

periscope | 16-04-22 | 13:37

In Tunesië waren ze ook decennialang verboden bij de overheid en op scholen en universiteiten. Ook in oa Irak, Egypte, Syrië en Algerije werden kopvodden heel lang verboden of anderszins tegengewerkt, al verschilden de wetten per land en per periode.

Dandruff | 16-04-22 | 14:30

@periscope | 16-04-22 | 13:37: Juist. Churchill heeft als verslaggever door Arika en Azie gereisd. Als de Woke gemeenschap zou lezen wat Churchill heeft geschreven over de Islam, dan.......

selectief verontwaar | 16-04-22 | 17:28

Iftar...Maghreb...wat bazelt dat wijf eigenlijk

J.Dokstijl | 16-04-22 | 13:07

De politie gedraagt zich in achterstandswijken allang niet meer als orde handhavers, maar als sociaal/welzijnswerkers. Dit is een logische vervolgstap.

Kwelbeller | 16-04-22 | 13:07

Ga eens naar Iran, Afghanistan of Irak om die "culturele achtergronden" te ontdekken...

Jan, Leiden | 16-04-22 | 13:07

Als ik blauwe zwaailichten op mijn auto zet en gebruik zijn de rapen gaar

Mark van Leeuwen | 16-04-22 | 13:06

Next level dit. Echt schokkend.

Lustobject | 16-04-22 | 13:03

Moslims vrágen nooit.
Moslims éisen.

En ruggengraatloze zelf-haters geven toe.

Wanneer wordt deze perverse, ondermijnende vorm van collectief masochisme eindelijk eens aangepakt??

Peter Emile | 16-04-22 | 12:58 | 3

@Peter Emile.
"Moslims eisen"
Zo is het.

jufrouw theelepeltje | 16-04-22 | 13:01

"Moslims éisen."

Iets specifieker: moslima's eisen, krijsen, en bedreigen.

Dr_Johnson | 16-04-22 | 13:13

@Dr_Johnson | 16-04-22 | 13:13:
Moslimas rijden ook massaal op van die rijdende stoelen, te lui om te lopen. Vandaar ook dat ze steeds dikker worden.
Maar zo doende kun je bijna niet meer normaal boodschappen doen, want het is net alsof ik op de A10 rij in de spits.
Moslims dragen nooit iets bij, alleen opvreten en boos kijken.

tis_wat | 16-04-22 | 13:19
-weggejorist-
Pimhadgelijk | 16-04-22 | 12:56 | 2

6% van de Nederlandse volwassenen is moslim. Er gaat naar evenredigheid aldus veel teveel aandacht naar uit.

Hommel | 16-04-22 | 12:55

Lijkt een gezellige foto, maar is dit niet een soort Stockholm Syndroom (psychische aandoening, waarbij je onterecht gaat houden van je vijand/onderdrukker).

HoniSoit | 16-04-22 | 12:52

Ik laat me niet aanhouden of bekeuren door een hoofddoek met politie uniform. Dat is tegen mijn religie.

echtpaul | 16-04-22 | 12:48 | 1

Nee, wij willen als overheid en samenleving geen hoofddoek bij de politie.

Drammen.

Huilen.

Klagen.

Eisen.

Dreigen.

Zuigen.

Likken.

Plezieren.

Dan maar gedogen en wederom buigen.

En ja, daar is / komt de hoofddoek bij de politie.

Zo doe je dat, beste mensen.

Vrolijk Pasen.

Dr.Mabuse | 16-04-22 | 12:48 | 1

Zeer pijnlijk maar waar dit. Fijn dat ze ook gewoon openlijk toegeeft dat ze meer islam ‘cultuur’ in haar werk wilt vermengen

Zit te wachten tot de eerste rechter uit solidariteit ook een selfie met hoofddoek op het internet op slingert

Siegfriet_Klaag | 16-04-22 | 13:57

'Gebrijpen' binnen dit alreeds bezopen stukkie toont duidelijk het alcoholprobleem van Petra Roodnat. Mag dat wel, bezopen naar de moskee?

klimaatsloper | 16-04-22 | 12:48

Noem mij maar ouderwets. Maar ik heb nog altijd het idee dat een vertegenwoordiger van de overheid, lokaal of nationaal, in alle contacten naar de bevolking neutraal moet zijn. Dus geen uiting van sociale, religieuze of politieke voorkeur of afkomst.

swapper | 16-04-22 | 12:44 | 1

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld.

Zeurders | 16-04-22 | 12:48

Een politiepet -waar nogal wat haar onder past- had natuurlijk niet gekund.

bisbisbis | 16-04-22 | 12:42

Waarom begrijpen die mensen nou niet dat wij hier leven in een samenleving waarin een scheiding is tussen kerk en staat en er dan ook nog een scheiding is tussen wetgevende macht, uitvoerende macht en een rechterlijke macht (dat deze scheidingen niet perfect werken even daargelaten).
De Islam is echter een one stop shop. Het is zowel geloof als rechtsorde.
Een hoofddoek dragende (of praktiserende) moslimagent heeft het probleem dat hij bij een inzet dan tegen zijn geloof moet handelen (en dus geen praktiserende moslim kan zijn) omdat geloof en wetgeving met elkaar in conflict zijn.
Om maar even een open deur in te trappen. Wat als een moslim agent ingezet wordt bij huiselijk geweld waarbij een man zijn vrouw sloeg omdat ze een grote mond tegen hem had?
Wat zal het innerlijke conflict dan gaan zijn? De Islam staat (zover ik weet) corrigerend geweld toe. De Nederlandse wet niet.
Dan zal de agent in kwestie op dat moment ongetwijfeld de juiste keuze maken en de vrouw in bescherming nemen, maar wat doet dit met zijn geloof op de lange duur? En hoe gaat hij hier als agent dan mee om? Gaan we dadelijk dan niet geloofs PTSS'ers krijgen? Agenten die uitvallen omdat ze tijdens het vrijdagsgebed conflicterende dingen te horen krijgen over hoe je als persoon goed in het leven moet staan.

En voordat het argument gebruikt wordt 'ja, maar ze weten die zaken wel te scheiden want hun geloof belijden ze alleen privé.'.
Als ze zaken weten te scheiden dan is het dragen van een hoofddoek ook niet noodzakelijk, die kan je dan ook gewoon privé op.
Daarnaast bied de politie je ook een hoofddeksel.

Johanvb | 16-04-22 | 12:41

Hoi Petra, weleens gehoord van “takkia”, waardoor het geoorloofd is te liegen en te bedriegen tegen ongelovigen?? Denk maar niet dat ze al die soera’s met je doorspreken, die vrouwen knechten, ongelovigen en homo’s naar de hel jagen en alle islamieten verbieden uit hun religie te stappen. Je had niet alleen je schoenen uit en een hoofddoekje om, maar ook oogkleppen op. Je hebt de olifant in de kamer niet gezien. Voor een opsporingsambtenaar toch heel bijzonder dat je je zo in een intolerant kamp hebt laten lokken.

Leffe Blonde | 16-04-22 | 12:40

Alsof dit nieuw(s) is. Gebeurt al 10, misschien wel 15 jaar. Vroeger heette dit thee drinken. Het gaat gewoon door en wordt ieder jaar iets gewoner. Voorvochtmensen.

Super Vaagstra | 16-04-22 | 12:39

Petra Roodnat, nota fu***ing bene van pliesie is een wereldvreemd linksdraaiend naiéf vrouwelijk stuk onbenul. Met je ramadan. Blanke Nederlandse madam.

chicago river | 16-04-22 | 12:39

De politie is ook niet meer wat het geweest is. Zo heb je tegenwoordig dus jeugdagenten die straattaal praten en zich ook als een verkapte Fin gedragen, zodat ze respect krijgen van de Marokkaanse jeugd. Dat is toch te gek voor woorden?

Of vrouwelijke agentes die een hoofddoek dragen om te laten zien hoe erg ze wel niet deugen. Ik snap dat veel agenten van het VMBO Kader komen, maar kom op... een hoofddoek is geen mode accessoire of iets wat die vrouwen vrijwillig dragen. Er is een groot verschil tussen kleding die mensen vrijwillig dragen en kleding die mensen dragen, want muh religie verplicht dat. Als politie hoor je neutraal te zijn en is het dus sowieso not-done om religieuze uitingen te dragen.

En als ze echt zo inclusief willen zijn, dan moeten ze dit ook doen bij andere religieuze groepen, zoals Joden of Hindoes, maar dat doen ze niet?

Argo182 | 16-04-22 | 12:39 | 1

Voor de vorm wordt het keppeltje ook genoemd, straatintimidatiemuzulmannetjes gaan vast keurig luisteren als een keppelagent ze probeert aan te houden.

Zeurders | 16-04-22 | 12:47

het ziet er toch niet uit , het is net of de politie niet weet waar ze hun theedoek voor moeten gebruiken

out-of-de-box | 16-04-22 | 12:38

De meeste ellende voor de jongens en meisjes van de politie wordt veroorzaakt door ‘vrome’ moskeegangers.
Dat mag ook wel eens gezegd worden.

laurentius | 16-04-22 | 12:36

Petra schrijft haar opstel zoals als een idolaat lagere school kind schrijft over haar huisdier. Een kind dat werving doet voor het wetshandhavingsapparaat. Toch wel raar.

zwenkwieltje | 16-04-22 | 12:36

De foto had natuurlijk andersom genomen moeten worden, namelijk eentje van vier vrouwen die hun prachtige haren laten wuiven ipv in te zwachtelen vanwege een zgn religie.

Zwizalletju | 16-04-22 | 12:36

Kerk en staat moeten gescheiden blijven, zo'n politieagent met een hoofdoek op is gelijk aan spugen op de Nederlandse vlag!

BadPatNL | 16-04-22 | 12:35

De politie is je beste broer!

Dr.Mabuse | 16-04-22 | 12:34 | 2

Kort en bondig de hele realiteit uit kunnen duiden. Ik hou ervan.

zwenkwieltje | 16-04-22 | 12:40

*brür, abi.

de IJsman | 16-04-22 | 12:50

De gehoofddoekte vrouw verklaart zichzelf minderwaardig aan de moslimman, de onderdanige agente geeft de bontkraagscooterjugend vrij spel.

Zeurders | 16-04-22 | 12:34

Wij hebben hier jaarlijks in december een levende Kerststal. Jozef, Maria, de ezel en twee herders hebben afgezegd voor dit jaar. Iets voor de politie om in te vullen?

Leptob | 16-04-22 | 12:33 | 2

De rol van ezel is vast iets voor Petra.

quigg | 16-04-22 | 12:37

Heb je je ook wel eens voor christenen zo geïnteresseerd getoond Petra?

laurentius | 16-04-22 | 12:32

In plaats van chef lege dozen, is ze chef Islam binnen lokker geworden. Met een extra gat en het liefst nog lesbisch kom je snel hogerop.

natit | 16-04-22 | 12:30

De Tweets van Greet van vandaag laten haarfijn zien wat het voorland van Nederland is...

Ommezwaai | 16-04-22 | 12:28

Ik vast ook. Zo gooi ik zo meteen vast, op armlengte afstand van een afgeladen bierkoelkast, een half varken op de barbecue.

goedverstaander | 16-04-22 | 12:28 | 1

Smakelijk!

Wijze uit het Oosten | 16-04-22 | 14:33

Teamchef inkoop gevechtslaarzen had het ook kunnen zijn, ze moesten iets voor Petra verzinnen en het is "TC diverse werving" geworden in Rotterdam... vage verzonnen baantjes

BL!ZZ | 16-04-22 | 12:25

Als de oorspronkelijke inwoners nou eens gewoon gezellig meededen dan was dit land een veel leuker land. Al heb ik mezelf ook eerst moeten bevrijden uit die witte gevangenis hoor. De cursus holistisch buikdansen heeft mij daar enorm bij geholpen.

Duwbak_Linda | 16-04-22 | 12:24 | 1

Goed bezig, zelf ook gedaan. Wat het helemaal af maakt, is een aurapiercing. Naast natuurlijk de gebruikelijke chakra-bondage.

Ichneumonidae | 16-04-22 | 12:26

Zijn er ook hoofddoekjesdragende motoragentes? Dat lijkt me, bij alle verontwaardiging hier, toch wel een geyl dingetje dat we niet onderbelicht moeten laten.

Ichneumonidae | 16-04-22 | 12:23 | 2

En, dragen zij de hoofddoek over of onder de helm?

goedverstaander | 16-04-22 | 12:29

Zo'n groot vibrerend apparaat tussen de benen, ik kan me er iets bij voorstellen.

quigg | 16-04-22 | 12:40

Als je het hierheen importeert zul je op de blaren moeten zitten. Gelukkig is er nu een stop op die import. O Wacht.

Koekebakker | 16-04-22 | 12:22

Roodnat doet kwispelen tegen de religie van de koppensnellers? Nomen est omen.

zwenkwieltje | 16-04-22 | 12:21

Leuk toch? /s

VoltaireJohn | 16-04-22 | 12:20

Het was een bezoekje om de moeders te bedanken dat dankzij hun zonen de politie zoveel werk heeft

van Dam | 16-04-22 | 12:17

Islam heeft zich nou eenmaal wereldwijd een naam aangemeten (die van een titalitaire veroveringsideologie, geplagieerd op een andere religie). Dit is vergeefse, links ingefluisterde, damage control.

NiCeY | 16-04-22 | 12:17

Of gewoon verplichten dat elke agent (man en vrouw) een hoofddoek moeten dragen, dan is deze discussie toch opgelost en iedereen blij? lol

Kosmos | 16-04-22 | 12:16 | 2

Zoals de boerka queens?

de IJsman | 16-04-22 | 12:18

Mag een bivakmuts ook?

Kapitein Sjaak Mus | 16-04-22 | 12:28

zelf gejorist

sinecker | 16-04-22 | 12:15 | 1

Hahahaha

RamondeM | 16-04-22 | 12:26

Weten ze eigenlijk wel dat lipgloss en mascara wordt gemaakt van gelei uit varkensgal?

Jos Tiebent | 16-04-22 | 12:14

Mooi. Snif. Mag ik hier de hashtag Samen weer een keer voor gebruiken?

Lorejas | 16-04-22 | 12:13

Pasen is een farce. De eerste haas die eieren legt moet ik nog tegenkomen.

goedverstaander | 16-04-22 | 12:13 | 6

@Lorejas | 16-04-22 | 12:15: Platteland aan stedeling: Hazen zijn levendbarende schepselen. Melk komt niet uit de winkel maar uit een koe. :)

goedverstaander | 16-04-22 | 12:19

@de IJsman | 16-04-22 | 12:17: Staat dat allemaal in de quran?

goedverstaander | 16-04-22 | 12:21
▼ 3 antwoorden verborgen

Tijdens de ramadan breng je een bezoek aan een moskee. Je trekt je schoenen uit, doet een hoofddoek om, maar blijkbaar ben je niet zo solidair dat je gewoon drinkt en eet. Gezien het flesje water op de foto en het feit dat het nog dag is.

Schiet mij maar lek.

Keutels | 16-04-22 | 12:12 | 1

Scherp opgemerkt. Voor de ramadan gelden er allerlei uitzonderingen, bijvoorbeeld voor zieken, zwangere en menstruerende (Roodnat? LOL) vrouwen. Feitelijk is het één grote poppenkast.

Spring Bruissteen | 16-04-22 | 12:26

Belachelijk. Ik heb geen bezwaar tegen het dragen van een hoofddoek door een ambtenaar - ik voel wel een zeker ongemak en enige spanning, maar voor kantoormedewerker zou het geen probleem moeten zijn. Voor geüniformormdragende functies als politieagent of douanier, maar ook rechter is dit anders. Daar prevaleert het belang van een neutrale uitstraling boven de vrijheid tot zelfexpressie. Dat is immers de hele betekenis van het uniform.

de IJsman | 16-04-22 | 12:12 | 1

Je kunt mooi de puddingbuks afvegen aan zo'n hoofdoek na een robbertje stokslobberen. Al zie ik dat zo'n moslima-ambtenaar achter de balie in het gemeentehuis niet zo snel doen. Derhalve overbodig dus.

goedverstaander | 16-04-22 | 12:16

De deugpunten spetteren ervan af. En goed, als je een wolf in schaapskleren benoemt als schaap, dan kan je heel erg lieve dingen schrijven.

Zeddegeizot | 16-04-22 | 12:12

Volgens mij is het de taak van de politie om de veiligheid op straat te verbeteren, ipv te buigen en te knielen voor een inktzwarte doodskultus.

Alfred E. Neuman | 16-04-22 | 12:11

Gebeurt wel vaker wanneer mensen bang zijn voor iets of iemand die gevaarlijk is: dan maar onderwerpen en aansluiten.

hetmoetdanmaar | 16-04-22 | 12:11

Waarom is de politie altijd zo met de Islam bezig? Ik zie ze nooit bij de kerk of synagogue.

McCain | 16-04-22 | 12:10 | 5

Deugen McCain deugen.

de uitbater | 16-04-22 | 12:25

@de uitbater | 16-04-22 | 12:25: Is deugen niet gewoon beugen?

McCain | 16-04-22 | 16:01

Als je ze niet kan verslaan, dan sluit je je aan.

aflaatverkoper | 16-04-22 | 16:37
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik gebrijb er niks van...

Jackson | 16-04-22 | 12:09

Geen idee waar in de geschiedenis men uit het oog is verloren dat een hoofddoek symbool is voor vrouwenonderdrukking, maar handig is het niet, als je tenminste voor gelijke rechten bent.

memanta82 | 16-04-22 | 12:09 | 1

Kaag in Iran.

McCain | 16-04-22 | 12:11

Ik moet bij de naam Roodnat denken aan de menstruele cyclus, maar dat zal wel aan mij liggen.

Keutels | 16-04-22 | 12:08

Zo, die deugen ook weer!

Nico1000 | 16-04-22 | 12:04

Jij bent welkom, welkom in mijn korps...

Patraque | 16-04-22 | 12:04

"Ondanks dat ik geen moslim ben voelde ik me meer dan welkom...."
Maar je bent en blijft een ongelovige, Petra, en je zult eeuwig branden in de Hel. Stel die vraag eens aan die lui die jou zo vriendelijk gezind zijn, of zij diep in hun hart overtuiging zijn toegedaan dat je niet deugt en daarom door De Verhevene gestraft zult worden zla je je niet bekeert en je in hun gemeenschap laat opnemen. Het is eenrichtingverkeer, Petra, er is geen sprake van een dialoog. Dat zeg ik niet, dat zeggen ze zelf, Petra, zonder ophouden. Als je je niet onderwerpt blijf je hun vijand.

Schoorsteenveger | 16-04-22 | 12:02 | 2

En zodra er opdracht komt heb je een mens tussen je schouderbladen. Alles is geoorloofd in de strijd tegen de ongelovigen... Maar dat zul je de korpsleiding nooit horen zeggen.

4HoogAantWater | 16-04-22 | 12:27

Google eens op Dawa.

youtube
Ayaan Hirsi Ali on the West, Dawa, and Islam

AdvocatusDiaboli | 16-04-22 | 12:28

Ontsla deze vrouwen. Dit is niet acceptabel.

Tarak | 16-04-22 | 12:02

Die in dat grijze uniform lust er wel pap van, wat ik u brom.

Hetkanverkeren | 16-04-22 | 12:02

Marokkaanse muntthee is anders best lekker hoor.

Duwbak_Linda | 16-04-22 | 12:02 | 2

Water, munt, suiker. En suiker. Meer suiker. Lost het suiker nog op? Meer suiker. En meer suiker. Nog wat suiker erbij. Stroomt het kopje nog niet over? Meer suiker!

Mazzelstof | 16-04-22 | 12:14

Vanavond en morgen natuurlijk allemaal foto’s van politie, die trots zijn om paasdiensten bij te wonen?

The_Black_Knight | 16-04-22 | 12:02 | 1

FEESTdiensten.

Marcelinho | 16-04-22 | 12:10

Nee Petra, wij passen ons wel aan. Domme doos. Gelukkig praatte de iman Nederlands.....

pibasso | 16-04-22 | 12:01 | 2

Dat je zo’n zin kan typen zonder een beetje aan het denken te worden gezet is knap.

JJMS | 16-04-22 | 12:03

Inderdaad een zin die volgens de deugometer, eigenlijk niet kan.

Keutels | 16-04-22 | 12:14

Wat doen al die boeken daar? Er is toch maar 1 boek?

Mr_Natural | 16-04-22 | 12:01

[x] Ongeschikt.

Deflatiemonster | 16-04-22 | 12:00

Hebben ze geen stoelen daar?

drs. P | 16-04-22 | 12:00 | 1

Daar zitten de mannen al op.

Keutels | 16-04-22 | 12:14

Zou Petra de dames hebben uitgelegd dat segregatie niet bestaat in de Nederlandse cultuur?

Marcelinho | 16-04-22 | 11:59

Petra is een wereldwonder.

Mr_Natural | 16-04-22 | 11:59

En maar blijven knuffelen van hen die zo zwaar negatief drukken op de Nederladse maatschappij.

- Koplopers in uitkeringen
- Koplopers in crimineel gedrag

Dat moet je niet knuffelen ........ daar moet de lat over.

Ervaringsdeskundige | 16-04-22 | 11:59

Het zou heel goed zijn voor Nederland indien de meeste vrouwen zich weer zouden bekeren tot het aanrecht i.p.v. de hoofddoek, deze puur op emotie handelende wezentjes drijven ons naar de rand van de afgrond !

A333aan | 16-04-22 | 11:58 | 1

Eens. Het merendeel van de vrouwen laat emotie prevaleren boven gezond verstand. Daarom is al die vrouwen in topposities ook hét recept voor een ineenstorting van de maatschappij.

B. Randnetel | 16-04-22 | 12:42

Nee nee een nog eens nee. Ze zijn helemaal gek in dit land.

De Let | 16-04-22 | 11:58

Ik weet niet wat het is, die Arabische Moslim dames heb ik het prima gezellig mee. Stiekeme genieters. Maar zo'n Westerse bekeerling erbij is me toch ongemakkelijk. Het voelt als of ze alles door gaat vertellen aan haar mannetje.

GeheidEenGeit | 16-04-22 | 11:57

Domme trutten.

Zwizalletju | 16-04-22 | 11:56

Angst is de beweegreden van deze dame. Angst om als 'discriminerend' over te komen, of als niet 'divers zijnde' of wat dan ook. Dus dan ga je heel opzichtig alles doen om maar niet door ook maar een enkeling beschuldigd te kunnen worden van wat ik hierboven schrijf.

Droef Toeter | 16-04-22 | 11:56 | 1

Ze is ook discriminerend bezig, verwacht ik. Want ik denk niet dat ze vanavond een foto deelt van een paasdienst waar ze hartelijk ontvangen wordt.

The_Black_Knight | 16-04-22 | 12:04

Wat lopen er toch ongelofelijk veel naïeve sukkels in dit land rond !

leo59 | 16-04-22 | 11:56

ALs je door zo'n juffrouw wordt aangehouden zou je haar dus moeten begroeten met 'goedendag moslim' ipv 'goedendag agente'. Ze kan daar dan niks van zeggen , want ze straalt niet de neutraliteit van de staat uit, maar geeft ten eerste blijk van haar godsdienstige overtuiging, gevolgd door de functie die zij voor de staat vervuld.
Dit gaat gegarandeerd nog processen met hoger beroepen voor de rechtbank opleveren door hoofdoekjes in dienst van de politie die zich beledigd voelen....

me163komet | 16-04-22 | 11:56 | 8

@janalleman | 16-04-22 | 11:59:
Dat is een goede... je noemt een moslima een moslima, en dat is een belediging. Het woord belediging impliceert dus dat er wat fout zit met die godsdienst, anders is het geen belediging.
Ze zouden zich op zijn hoogst beledigd kunnen voelen als je ze iets noemt wat zij overduidelijk niet zijn; Hallo boeddhiste o.i.d.

me163komet | 16-04-22 | 12:22

@me163komet | 16-04-22 | 12:11:
Maar als je als agente een hoofddoek draagt ben je per definitie toch een moslima?
Enige wat mij verweten kan worden in mijn ogen, is dat de vrouw in kwestie een ander geloof aanhangt dat ook een hoofddoek draagt.

Sjeintje | 16-04-22 | 12:28

Begroeten? Ik laat me niet aanhouden door vrouwen. Laat staan begroeten.

zuurtjeregen | 16-04-22 | 12:40
▼ 5 antwoorden verborgen

Invoeren die dienstplicht en elke Moslima verplicht op bivak met haar Nederlandse mannelijke collega's.

En prima, ze mogen best een camouflage hoofddoek - maar in het leger ga je!

litebyte | 16-04-22 | 11:56 | 2

Leid je eigen vijfde colonne op bedoel je.

me163komet | 16-04-22 | 11:57

Het is heel goed, als agente, om te snappen waarom ome moslim, tante moslim nou weer op haar bek heeft geslagen. Isch Cültür.

Hiram | 16-04-22 | 11:53 | 2

Vraag maar aan Kaag.
Zij steunt het beleid van vrouwen slaan, aanranden en verkrachten door het in de doofpot te stoppen.

Sjeintje | 16-04-22 | 12:30

Mooi, ik wacht weer wel tot dit topic op de volgende pagina staat.

uisge baugh | 16-04-22 | 11:52

Gelukkig beantwoorde de imam de vragen in het Nederlands. Niet dat Petra ook een vraagje mocht stellen want vrouwelijke kuffar is hoer, maar wat maakt dat nou uit! Haar vragen werden toch keurig beantwoord door de dames, later in een aparte ruimte? Nou dan! Niet zo pessimistisch Bertje, we komen er wel!

JJMS | 16-04-22 | 11:52

Een paar jaar terug moest ik op audiëntie bij de leerplichtambtenaar, met mijn zoon. Vanuit de wachtkamer zag ik haar al zitten: een jongedame met een hoofddoekje.

Nou, dat wordt me wat, dacht ik nog.
Maar deze dame wist van aanpakken! Mijn zoon maakte haar niks wijs. Dat gaf toch weer hoop.

Papa Jones | 16-04-22 | 11:51

Kots, kots, kots.

Dwaalgast | 16-04-22 | 11:51


Ik accepteer geen politie in kopvodden.

Daar zal de diender het mee moeten doen doen !!

Ervaringsdeskundige | 16-04-22 | 11:50

En maar janken dat de politie geen gezag meer heeft.

Cor Netto | 16-04-22 | 11:50 | 2

Vermoedelijk worden de criminele "broeders" gematst.

bqbq | 16-04-22 | 11:51

@bqbq | 16-04-22 | 11:51:
Ik vraag mij inderdaad af hoe dat gaat lopen als zo'n hoofddoek in Rotterdam, Amsterdam of een van die kansenparelwijken een BMW vol opgeschoten jongeren aanhoud en een prent wil uitdelen. Moet je niet gek kijken dat de testosteronbommetjes dan doordraaien en de 'agente' een tijdje de ziektewet in verdwijnt. Van een mannelijke (moslim)collega aanvaarden ze het al niet als ze een prent krijgen.

me163komet | 16-04-22 | 12:17

I love vrouwelijke onderdanigheid. Staat zo dicht bij de natuur.

RickTheDick | 16-04-22 | 11:49

Pasen komt oorspronkelijk uit het oosten, het heet niet voor niets Easter.

Mr_Natural | 16-04-22 | 11:48 | 2

Je zal maar in Australië wonen. Of een Christen in India zijn of zo.

AdvocatusDiaboli | 16-04-22 | 12:13

Ze hebben er zelfs een eiland naar vernoemd.

Keutels | 16-04-22 | 12:16

Wat een vriendelijke aandoenlijke sprookjesboekmensen. Vriendelijk zolang zoontje maar niet van de homoseksuele persuasie is of zuslief niet met n kaaskop gespot wordt of zonder doek op hoofdje rondloopt, of nichtje besluit geen moslim meer te willen zijn.

Ir_HardGelag | 16-04-22 | 11:48


Niet laf zijn Politie dame,s. Ook de besnijdenis zonder piepen laten uitvoeren.

Wat is het toch een verdomd mooi geloof

Ervaringsdeskundige | 16-04-22 | 11:47

Ik kan me voorstellen dat sommige moeders wat meer bevoegdheden nodig hebben om het kroost effectief op te voeden.

etwaboy | 16-04-22 | 11:44

In Nederland kiest het merendeel rechts en toch gaat de islamisering sluipenderwijs steeds verder. Hoe kan dat toch??

JP1973 | 16-04-22 | 11:41 | 8

Omdat we geleerd hebben inclusief te denken, tolerantie, pluralisme, compromissen sluiten, en dat heeft ook zeker grote voordelen.

Zo kreeg de gemeente Utrecht het voor elkaar om een imam die meisjes genitaal verminken aanmoedigde, te laten doorgaan onder vrijheid van godsdienst. Blijkbaar durfden ze daar niets tegenin te brengen, bang om niet tolerant, en niet multi-culti genoeg te zijn.

Daar staken Femmes for Freedom via de rechter een stokje voor trouwens.

Wat blijkbaar moeilijk is, is accepteren dat soms dingen op onderdelen niet samengaan met de moderniteit. Dat past niet in de hoofden van de multi-culti's. Dat het soms qua vrouwenrechten bijvoorbeeld niet samengaat. Het moet samengaan.

Daar de dialoog over voeren is lastig, omdat het radicalisering in de hand kan werken. Er ontstaat al vrij gauw een wij-en-hunnie. De echte olifant in de kamer is sowieso niet bespreekbaar.

AdvocatusDiaboli | 16-04-22 | 12:04

Door altijd keihard liegen vlak voor verkiezingen door links en't kartel over
bv. migratiebeperking. Na gekozen te zijn "kom maar binnen" en nu zeker
met de échte vluchtelingen (Oekr.) stromen er weer 1000 per week binnen.
Kost miljarden =o.k. Wat extra flitspalen + belasting verhoging lacht Pinok..
(Die 100 km/ u was een slimme kassa zet, ha,ha.).

Yeoman | 16-04-22 | 12:09

De VVD-adepten spinnen inmiddels garen bij de lucratieve immigratieindustrie en zitten vuistdiep in de windmolen- en zonnepanelenhandel. Het is een verdienmodel.

goedverstaander | 16-04-22 | 12:10
▼ 5 antwoorden verborgen

Die Petra snapt er trouwens geen reedt van; wel je hoofd bedekken maar vervolgens den toeschouwert gewoon inkijk in je voorgevel bieden.
Pas maar op Peet, voor je het weet heb je gillende en krijsende moezzels tot vanuit Pakistan achter je aan want dit is natuurlijk je reedt afvegen aan de boodschap van de profeet.

Graaisnaaiert | 16-04-22 | 11:40

Politie heeft ook de taak contacten met diverse gemeenschappen te onderhouden. Dat is op zich geen tijdverspilling. Als ze dat ook bij jeugdhonken en buurthuizen doen. Wat betreft de uitspraak over een "fors gedeelte van criminelen dat heel toevallig ook islamitisch is", daar kun je nog over debatteren. Of de criminelen zelf nu zo gelovig zijn. Of dat er allerlei valide geografische factoren zijn waarom de islam oververtegenwoordigd is in (kans)arme wijken en landen die een beetje het afvoerputje van westerse belangen waren voor de laatste honderd jaar en weinig aan ontwikkeling toekwamen. Nog steeds lastig voor Iran bijvoorbeeld, daar zit alles mee maar het westen cq Israël blokkeert en naait ze decades land aan alle kanten maar echt niet wegens de staatsvorm of "onderdrukking" in het land, dat gaat meer om keiharde regionale competitie waar het Westen slim gebruik van maakt. En dan zeggen dat "moslims" geen welvarend land kunnen bouwen, tja.

GeenAccount | 16-04-22 | 11:40

Wat zijn die kopvodden toch ontzettend leijk en en heerlijk anti-westers..

Geilbaard | 16-04-22 | 11:38

Roodnat, geyle naam. Een echte zeeman,... et cetera.

goedverstaander | 16-04-22 | 11:36 | 1

Vaginale infectie bij een socialiste.

wijsvinger | 16-04-22 | 11:41

Wat zou er tijdens zo'n bezoekje worden gezegd? 'Meid, je moeder lijkt wel een skippybal, die vetklep zou twaalf maanden per jaar aan de ramadan moeten. Goed nieuws over je broertje Youssef. Hij komt drie dagen na de plofkraak alweer vrij. Inshallah.'

goedverstaander | 16-04-22 | 11:34 | 2

"Wat leuk dat je pa, na 55 jaar, z'n eerste woordjes in het Nederlands heeft geleerd."

4HoogAantWater | 16-04-22 | 11:43

Iedereen een Goede Vrijdag vandaag!

Lorejas | 16-04-22 | 11:34 | 2

Het is Zaterdag.

[x]-Ongeschikt | 16-04-22 | 11:44

Allememaggies..... ga je hier nu echt op reageren?

Lorejas | 16-04-22 | 12:12

Heeft Roodnat ook al ergens een Paasviering in de planning staan? Synagoge of kerk?

BrutusBosch | 16-04-22 | 11:30

Zuur stukje. De politie hoort verbonden te zijn met de maatschappij, en daar hoort de moskee ook bij. Dat laatste kan je wat van vinden, maar die moslims zijn hier nu en gaan nergens heen, dus we hebben er mee te leven. Prima dat de politie af een toe een bezoekje brengt, en dan ga je natuurlijk niet met je modderschoenen door de gebedsruimte banjeren. Dat is gewoon beleefd.

Wel denk ik dat als het om ideologische maatschappelijke instituties gaat, de politie dat contact op gepaste afstand dient te houden. Even buurten bij de moskee is prima, maar aanschuiven bij de iftar en daar opzichtig over tweeten wellicht niet.

Muxje | 16-04-22 | 11:30 | 10

@AdvocatusDiaboli | 16-04-22 | 12:19:

Het probleem is dat die stempeltjes nu meer gebruikt worden dan in de jaren '80. Zowel in de GS-panelen als in politiek en journalistiek zie ik dagelijks de stempeltjes fascist, racist, populist, Poetintrol, klimaatontkenner, seksist, homofoob en islamofoob voorbij komen. Van GL tot en met de VVD hebben ze de anarchistisch linkse jaren '80 woordenschat overgenomen.

Dandruff | 16-04-22 | 12:36

Moskee is/voelt zich niet verbonden met de Nederlandse maatschappij.
Net zoals heel veel moslims.

MK27 | 16-04-22 | 13:06

De enige verbinding die de politie hoort te hebben is via een paar handboeien.

Sinterbikske | 16-04-22 | 13:22
▼ 7 antwoorden verborgen

Wie kent het boek Pluk van de Petteflet? Met de familie Stamper, waar het één grote teringbende is? En dat die gruwelijke mevrouw Helderder op bezoek komt, met haar ziekelijke smetvrees? Om te checken of haar dochtertje wel met deze mensen mag omgaan? En dat de familie Stamper álle rommel in de huiskamer flikkert, en mevrouw Helderder met een kopje thee ontvangt in een piepklein kamertje dat ze héél goed hebben moeten schoonmaken? Alle warrige hoofden netjes gekamd, pink omhoog?

Nou goed... daar moest ik dus aan denken bij dit moskeebezoekverhaal.

Papa Jones | 16-04-22 | 11:30 | 5

@Papa Jones | 16-04-22 | 14:14: Oh, sorry, dom van me, het is Pluk en niet Puk, en het is Pettevlet en niet Plettevet. Ik zet de 'l' niet op de goede plek als ik aan dat jongetje denk.. duidelijk tijd dus om het verhaal écht een keer tot mij te nemen.

anja | 16-04-22 | 16:05
▼ 2 antwoorden verborgen

Onderwerpen is verwerpen.
Het gehuichel met het geloof van de vrede gaat steeds verder.
Al onze westerse waarden worden opzij gezet.
De flowerpower moet terug, hoewel het daar allemaal begonnen is.

Zitvlak | 16-04-22 | 11:30

Waarom zitten die kechs niet binnen? Haram!

Mahatma | 16-04-22 | 11:30

Niks aan de hand beste reaguurders. Op beide Paasdagen zult u de politie massaal rondom en in de kerk vinden, idem als met Pinksteren en Kerst. Dan mogen ze toch ook wel een keertje kennis maken met wat wat hoop en liefde van het echte geloof? Malek Ramadan en eet niet te veel met Pasen he, beetje respect.

Lorejas | 16-04-22 | 11:30

Idioten. Uniform is uniform. Wat begrijpen ze daar niet aan?

Graaisnaaiert | 16-04-22 | 11:29

En natuurlijk doet de politie in de moskee schoenen uit en zonodig een hoofddoek op. Maar dat pistool houden ze wel bij zich. Als het om de islam gaat weet je het maar nooit...

Leptob | 16-04-22 | 11:29

Roodnat ! Niets meer aan toe te voegen.

grapo | 16-04-22 | 11:28

"Als persoon heb je een mening, kun je ergens voor of tegen zijn, maar als agent ben je neutraal. In hoe je handelt en in wat je uitstraalt. Dat betekent bijvoorbeeld dat je geen tatoeage mag hebben in het aangezicht (je gezicht of hals). Ook mag je als agent geen zichtbare verwijzingen dragen naar religie, levensovertuiging en dergelijke. En als politieman of -vrouw handel je vanuit de normen en waarden van de politieorganisatie, je dient je eigen mening en vooroordelen opzij te zetten. Ben jij in staat iedereen gelijk te behandelen zonder onderscheid te maken?"

Bron: website kombijde.politie.nl, "harde eisen" (voor aspirant-politiemensen)
kombijde.politie.nl/agent-worden/inta...

Kapitein Sjaak Mus | 16-04-22 | 11:28 | 1

Geldt niet voor haar. Alleen voor mensen die zichtbaar Christen of Joods zijn.

El Rico Grande | 16-04-22 | 11:29

Schande! Ik vind dat deze twee agentes disciplinair gestraft moeten worden. Het moet ze verboden worden een hoofddoek te dragen bij hun uniform. Geen discussie, bij het politie-uniform dragen wij geen zichtbare symbolen van bepaalde 'levensovertuigingen'.

Het wordt echt hoe langer hoe gekker. Afgelopen week las ik hier ergens dat de Belgische politie al een advies/dienstbevel (het was me niet helemaal duidelijk wat precies) kreeg, om tijdens de ramadan niet in de openbare ruimte iets te eten of te drinken. Om die kutmoslims maar niet te provoceren.

Overigens, gaan deze twee 'deugdienders' nou met Pasen ook een bezoek brengen aan een katholieke en een protestantse kerk? Dat zal wel weer niet.

Dr_Johnson | 16-04-22 | 11:27 | 12

@letopuwzaak | 16-04-22 | 11:48:

"Dat is het niet, wat dit soort een acties een beetje onderdanig en ongelijk doet overkomen.''

Zo is het, Louz. Ik meen dat vele jaren geleden alweer, toen iemand eens had voorgesteld dat Nederlandse autochtone vrouwen uit 'solidariteit' één dag per jaar allemaal een hoofddoek zouden dragen, iemand anders had gereageerd met: ''Ja, leuk, ik doe meteen mee, op voorwaarde dat er dan ook één dag per jaar wordt ingesteld waarop alle moslima's hun hoofddoek af laten".

Want als die hoofddoek de eigen, vrije keus van de moslima is, wat altijd beweerd wordt, dan kunnen ze er toch ook voor kiezen om die één dag per jaar af te laten, als de andere vrouwen hem één dag per jaar opdoen? Maar je voelt hem al aankomen: daar is nooit iets van terecht gekomen. Het is allemaal eenrichtingverkeer.

Dr_Johnson | 16-04-22 | 11:55

@Dr_Johnson | 16-04-22 | 11:55:
Eenrichtingsverkeer is een belangrijk begrip. Niet alleen is de interesse en tolerantie niet wederzijds, er is ook een hoop drammerij en eisen stellen. En niemand maakt er een geheim van liever meer islamitische regels in de samenleving te zien, zodra het kan wordt er gestemd op een islamitische partij. Daarom voelt dit wellicht als dwepen. Het gaat niet om dit ene vriendelijke gebaar maar om de context.

letopuwzaak | 16-04-22 | 12:34

@Dr_Johnson | 16-04-22 | 11:49: inderdaad, soma: "ik ben zo blij dat ik een beta ben".. nou, deze dame is dus blij met haarzelf. De epsilons waren ook allemaal blij met zichzelf. Mooi passende referentie, in die opzicht dus ook..

anja | 16-04-22 | 12:42
▼ 9 antwoorden verborgen

Het moet niet gekker worden een Iman die Nederlands spreekt in Nederland.

de uitbater | 16-04-22 | 11:27

Vrouwen op dergelijke posten, het is vragen om ellende.

wijsvinger | 16-04-22 | 11:27

Petra moet niet zo mutsen:
Politiemensen en hulpverleners moeten neutraal gekleed zijn, gezag uitstralen, en geen veiligheidsrisico's lopen door sieraden e.d.
Kledingstukken als hoofddoekjes of keppeltjes of sieraden als kruisjes of een roze driehoek die uiting geven aan een bepaalde religie of levensstijl horen niet bij politiemensen of andere hulpverleners die met het publiek in contact komen.

Persoonlijk vind ik zichtbare tatoeages en zichtbare piercings niet passend maar zijn deze algemeen geaccepteerd en dat accepteer ik.

MK27 | 16-04-22 | 11:26 | 2

diversiteitsmedewerker he... nutteloze figuren die als useful idiots worden gebruikt door links georienteerden om islam salonfahig te maken. Totdat haar kleindochters niet meer het huis mogen komen zonder toestemming man en hoofddoekje. Bedankt afschuwelijk wezen Petra.

appeltjesgroeneweide | 16-04-22 | 11:30

@appeltjesgroeneweide | 16-04-22 | 11:30: zo blij dat wij geeen kinderen hebben (kunnen krijgen).
We zouden ze anti-religieus hebben opgevoed: sprookjes bestaan niet.
Ook Alladin niet.

MK27 | 16-04-22 | 13:08

Als je vanwege een rijks functie bewapend wordt met een doorgeladen pistool zou je uniform geen uitingen van religie mogen tonen, klaar, einde discussie.

Conan de Rabarber | 16-04-22 | 11:26 | 1

Bewapend worden met een 'doorgeladen' pistool? Leg eens uit?

Pierre Lebon | 16-04-22 | 11:48

Salaam, is die 2e van links al uitgehuwelijkt? Ik zoek nog een bijvrouw en ze heeft ondeugende oogjes.

Thies | 16-04-22 | 11:25 | 1

Helaas. Neef Mo was u net voor.

Draaikontje | 16-04-22 | 11:48

Kan ik als pastafari ook met een vergiet op mijn kop bij de politie komen werken? Ik bedoel... als je er ook met een stofdoek om je kop gebonden mag werken...

me163komet | 16-04-22 | 11:25 | 1

Ik wil me graag aanmelden als paashaas. Moet kunnen want ik geloof daar echt in en er is zoiets als vrijheid van godsdienst. Ik ben er heilig van overtuigd dat een paashaas het beste met de wereld voor heeft.

drekzooi | 16-04-22 | 11:33

Waarom doet de politie aan religieus activisme?
Ik kan me nog herinneren dat agenten die zich uitspraken tegen coronabeleid, linea recta naar de uitgang verdwenen.
Er is goed en slecht activisme?

Bataafje | 16-04-22 | 11:25

Onmiddelijk schorsen en onderzoek instellen (dat wil zeggen: de dames twee weken de gelegenheid geven om publiekelijk afstand te nemen van deze foto en bijbehorende uitlatingen). Dit is namelijk een ernstige schending van de neutraliteit van de politie. Bij volharding in het standpunt oneervol ontslag.

Professor Superhirn | 16-04-22 | 11:25
-weggejorist-
halfvolle glas | 16-04-22 | 11:24 | 1

Dat je poeslief wordt ontvangen in een moskee of kerk zegt natuurlijk helemaal niks. Het gaat om de feiten die al bekend zijn maar die op het moment van het thee drinken even niet relevant zijn. Een rookgordijn dus. Onderdeel van de doctrine binnen het geloof.

Meneertjehetheertje | 16-04-22 | 11:24

Kennelijk geen idee wat ze de jeugd voor land nalaten.
Je moet je eigen kinderen wel zo ontzettend haten, als je hen de sharia gunt.

Ruimedenker | 16-04-22 | 11:23

We zien verlòre!

Cheffff | 16-04-22 | 11:22

Volgens mij zijn er best heel moslims te vinden die geen probleem zouden hebben met een baan bij de politie waar ze geen hoofddoek mogen dragen. Maar we hebben het dan altijd over vrouwen, en hoe vrij die in hun hoofd ook mogen zijn, daar is toch altijd nog de realiteit van de familiebanden. Worden ze zelf niet onder druk gezet als ze zo'n gevoelig liggende betrekking zouden accepteren, dan wel hun familie. Als ze niet door hun familie zelf onder druk worden gezet. Ze mogen het gewoon niet, van thuis.

Sans Comique | 16-04-22 | 11:22 | 1

Precies. En degenen die hun familie belangrijker vinden dan de wet moeten we dus eigenlijk niet bij de politie willen hebben.
Juist in het islamitische Midden Oosten deden seculiere regeringen hun best kopvodden uit te bannen. Daar weten moslims dat het verkracht-mij-niet-doek veel meer is dan alleen hoofds- en/of gezichtsbedekking. In Turkije en Tunesië waren ze verboden bij de overheid, tot Erdogan en de Arabische lente een einde maakten aan de seculiere overheden in de islamitische wereld.

Dandruff | 16-04-22 | 11:31

Ff schaapachtig lachen voor het fotomomentje maar die deug-agentes zijn de moskee nog niet uit of ze worden as usual vierkant uitgelachen en verguisd als zijnde ongelovige hoeren en wat niet meer.

normanius | 16-04-22 | 11:22

Kan ik als nudist ook bij de politie mijn overtuiging uitdragen?

Leptob | 16-04-22 | 11:21 | 1

Nee, en je mag ook niet meer naar de nudisten bijeenkomst in het Tikibad in Duinrell!

Okami | 16-04-22 | 12:23

Deze foto roept weerstand bij me op. Waarom moet een bezoek van twee agentes aan een moskee op internet gegooid worden? Kijk eens hoe wij deugen? Kijk eens hoe fantastisch de imam is door ons in het Nederlands te woord te staan? Kijk mij eens ontspannen een arm over Fatima's/Aisha's/hoe ze dan ook heet knie leggen, en dat vond ze zomaar goed! En daarna gezellig samen iftarren! Jottem! Overigens minstens twee spel- en grammaticafouten in dat stukje ontdekt. Pure zelfbevlekking van Petra.

Toos Bevergeil | 16-04-22 | 11:21 | 2

Roept mij mij ook weerstand op. BIj iedere weldenkende Nederlander. En zie die domme dozen eens blij kijken... niet wetende dat ze de volledige neutraliteit (en integriteit) van hun corps besmeurd hebben. Afstraffen die dozen middels schorsing.

appeltjesgroeneweide | 16-04-22 | 11:23

Eens, laat ze het lekker in hun vrije tijd doen zonder politie uniform. Ze beseffen zelf niet eens hoe fout dit eigenlijk is, zo naïef zijn deze mutsen.

Lompelul | 16-04-22 | 12:58

Neem de volgende keer mij mee, ik heb een Israelische achtergrond. Dan zul je ook een bijzondere ervaring meemaken. Hoewel, alles voor de buhne... ga maar eens undercover mee met mij.

letopuwzaak | 16-04-22 | 11:21

Nederland is al een kalifaat geworden.

Reebensteeltje | 16-04-22 | 11:21 | 1

geworden?

halfvolle glas | 16-04-22 | 11:25

Het is pasen kudt, ga eieren eten.

voldemort | 16-04-22 | 11:21

Oh Petra, ga je ook nog naar een Pesach viering? Of moet je daar niets van hebben? Dat deugt zeker niet?

El Rico Grande | 16-04-22 | 11:20 | 2

Dat levert geen deugpunten op.

letopuwzaak | 16-04-22 | 11:24

Nee maar , de Imam antwoorde in het Nederlands, het moet niet gekker worden. In Nederland notabene. Ik weet dat de meeste moslims niet bijzonder intelligente mensen zijn, waarom zou je anders geloven? Maar Nederlands spreken in Nederland, petje af hoor!

King75 | 16-04-22 | 11:20

Vind het wel een mooie vrouw die tweede van links met hoofddoek

jeweettochniet | 16-04-22 | 11:20 | 4

@Red shirt | 16-04-22 | 11:22:
Vraag ook even of zij dit wilt. Bedankt.

Meneertjehetheertje | 16-04-22 | 11:25

Tweede van rechts zal je bedoelen?!
*barbapappa modus uit

Flightless bird | 16-04-22 | 11:28
▼ 1 antwoord verborgen

"ondanks dat ik geen moslim ben voelde ik mij meer dan welkom......"

Waarom wordt dit benoemd, dit zou toch normaal moeten zijn?

Nou applaus voor de moslimgemeenschap dat ze normaal doen, dat is wel een applausje waard.

Kaas de Vies | 16-04-22 | 11:20

Overtreding kledingvoorschriften politie vastgelegd op foto. Of wordt hiervoor uitzondering gemaakt? Wat dan weer discriminatie zou zijn...

Nederlanddraaitdoor | 16-04-22 | 11:19

Ga eens je werk doen, Petra.

Patraque | 16-04-22 | 11:19

Heulen. Een symbool van moslim extremisme. Ze spuugt op mensen als Lale Gül. Moeilijk voor te stellen dat zo iemand bij de politie zit en kan blijven.

El Rico Grande | 16-04-22 | 11:18

Een hoofddoek kan ook een modeaccessoire zijn. Ik bedoel: een mooie hoofdoek kan sexy zijn. Ik heb daar eens met een moslima over gesproken. Veel moslimas vinden hun geloof een onderdeel van hun persoonlijkheid.

Red shirt | 16-04-22 | 11:18 | 8

Er is in Nederland geen hoofddoekverbod. Er is wel een hoofddoekverbod voor agenten onder diensttijd. En daar gaat het hier om.

Professor Superhirn | 16-04-22 | 11:29

@ploppy | 16-04-22 | 11:27: nee, hij is eigenlijk heel zielig. Zeker nu zonder zijn postorderbruid.

BrutusBosch | 16-04-22 | 11:35

In de islamitische geschriften staat nergens dat een hoofddoek een modeaccessoire is, wel dat het een verplicht kledingvoorschrift is voor "gelovige" vrouwen.

Deze vrouwen moeten hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken. Het gehele lichaam moet bedekt zijn behalve de handen en het gezicht. Het is dus verplicht, geen ruimte voor eigen interpretatie, geen mode, geen sieraden.

Naïeve Petra's hebben er geen idée van waar ze hier mee te maken hebben.

Patraque | 16-04-22 | 11:43
▼ 5 antwoorden verborgen

Tsja, je onderwerpen is makkelijker dan je verzetten.

Super Grover | 16-04-22 | 11:18 | 5

@Red shirt | 16-04-22 | 11:20: Uiteraard. Zelfstandig zolang ze het maar niet wagen de hoofddoek af te doen. Gewoon luisteren en braaf zijn.

ALT130_2 | 16-04-22 | 11:24

@Red shirt | 16-04-22 | 11:20:
Ja? Waarom krijg ik, die eruit ziet als die tweede van links, dan altijd commentaar van hoofddoekdragende dames dat ik er geen heb? Omdat ze denken dat ik één van hen ben? Voelt niet bepaald prettig, hoor.

letopuwzaak | 16-04-22 | 11:29

@Red shirt | 16-04-22 | 11:20:
Wegkijken en ontkennen. Tot het te laat is.

Rest In Privacy | 16-04-22 | 11:32
▼ 2 antwoorden verborgen

Zucht... moeten we nu weer uit gaan leggen wat de functie is van een uniform?

Spoiler: Het is betekent niet dat je een gratis portie 'macht' ontvangt en ook niet dat je jouw MeNInG aan anderen op moet dringen.

DatInternetDingetje | 16-04-22 | 11:17

Het wordt nu toch echt tijd om secularisatie in de grondwet te verankeren.

amateurrr | 16-04-22 | 11:17 | 1

Daar zullen CDA, CU en SGP zeker een stokje voor steken.

4HoogAantWater | 16-04-22 | 11:53

Ik denk dat het Nederlands van de imam beter is dan dat van Petra. Jezus, wat een broddelstuk !

oldandwise | 16-04-22 | 11:17

Nederland bestaat niet meer.

SoepKip | 16-04-22 | 11:16 | 2

De nederlander ook niet, aldus de vrouw van koning pils.

Jos Tiebent | 16-04-22 | 12:04

@Jos Tiebent | 16-04-22 | 12:04:
De "echte" Argentijnen zijn nagenoeg allemaal afkomstig uit het Derde Rijk..

Ommezwaai | 16-04-22 | 12:25

Nog 10 jaar en uit respect voor die cultuur legt ze haar functie neer zodat een man haar werk kan doen.

General Dripple | 16-04-22 | 11:16

Gebrijpelijk.

Ramsesz | 16-04-22 | 11:15 | 1

Ik heb er weinig gebrip voor

kibbesoeb | 16-04-22 | 11:43

Een foto wat haarfijn uitlegt wat PVV al 20 jaar bezigt in TK: islam moet met wortel en tak worden uitgeroeid. Islam Joris, niet de islamieten.

_pacman_ | 16-04-22 | 11:15 | 1

En wat feitelijk ingezet is door Pim en daarvoor door Janmaat. En het dieptrieste is, er is nog geen spoor van een flard van een verbetering. Paar generaties en het is klaar met onze cultuur.

Toede_Le_Dokie | 16-04-22 | 11:18

Er was een tijd dat ze op een paard naar Jeruzalem reden , waarom eigenlijk ?

likmegaties | 16-04-22 | 11:15

Ja Petra, dat was nou echt eens een boffie, dat de imam van een moskee in Rotterdam (tweede stad van Nederland) 'gelukkig' vragen beantwoordde in het Nederlands! Je mot maar geluk hebbe....

Zenzeo | 16-04-22 | 11:14 | 1

Kans van 1 op de 800 per week.

Jos Tiebent | 16-04-22 | 12:02

Ga boeven vangen.

WasHetMaarMakkelijk | 16-04-22 | 11:13 | 1

Kom nou, dan moeten ze achter hun eigen broers en neven aan.

Flightless bird | 16-04-22 | 11:20

Heel Nederland islamiseert.

Flightless bird | 16-04-22 | 11:12 | 4

@Ananas Skaiwokker | 16-04-22 | 14:05:
Geef eens een (1) voorbeeld.

paleface | 16-04-22 | 14:21

Ik trek dit gewoon niet meer.....

Smeggel | 16-04-22 | 15:24
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie
Online Casino | Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Nederland | Casino bonussen