achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Ontsnappen aan een Stadionramp in Het StamCafé

Hugo de Jonge: "Hossen mag weer"

Iedereen ROFLOL om die ingestorte tribune bij NEC-Vitesse & pfoei-oei-oei, daar komen we goed weg dankzij een valbrekende lucky container, die als een Messi in een Muur ging liggen tegen naderend onheil. MAAR HET HAD VEEL ERGER KUNNEN AFLOPEN!!!1!. De Ambtenaren des Nederlands en overige KNVB-bobo's kennende worden nu overal "hos-commissies" en "taskforces flexibiliteit stadionbeton" ingesteld die de boel willen inspecteren en onderzoeken - hiero "Burgemeester wil onderzoek naar instorten tribune" - en het is daarom nog maar de vraag of u volgende week nog naar uw cluppie kunt, of dat er een soort QR-code komt voor ondikke voetbalsupporters. Aan de andere kant: weet u ook eens hoe die Groningers zich voelen. Maar het is natuurlijk allemaal de schuld van Hugo de Jonge. De demissionaire minister van VWS heeft zelf gezegd dat we weer mochten hossen, en daar is videobewijs van. KOMT-IE (Na de break: bouncende voetbalstadions door de jaren heen).

Hugo de Jonge: "Hossen. Kan ook weer."

De Ramp

De Ramp

En dit krijg je er nou van...

Niet (meer) beschikbaar

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1

Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

@Spartacus | 08-06-26 | 22:02 | 196 reacties

ORANJEKOORTS in het Stamcafé

We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen

@Ronaldo | 07-06-26 | 22:30 | 207 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.