Transmevrouw belaagd door ""cis mannen""
"""Jongeren""" die zich identificeren als """jongeren""""?
Onze onderzoeksredactie heeft twee dagen keihard zitten speurneuzen om erachter te komen door wie transmevrouw Mala Badi belaagd zou kunnen zijn. Er is namelijk helemaal niets bekend over de daders, behalve dat het gaat om 'cis mannen' en wij zijn nu wel een keertje klaar met het feit dat GroenLinks (*) helemaal NIKS doet aan die vervelende cismeneertjes altijd. Mala werd bij een stoplicht uitgescholden en later van haar fiets geduwd door een groep van zeven knakkers. "Ze scholden me uit voor 'kankerhomo' en iemand wilde mij slaan. Ik huilde, maar niemand hielp." Het incident vond plaats in Amsterdam-West aan de Admiraal de Ruijterwe... aaaaaaaahhhhhhha.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
