Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
zoalsikhetzeg | 31-05-21 | 07:18

Vandaag werd een kennis gevaccineerd, 1976(!), heeft deze week afspraak online gemaakt, vandaag met Janssen in één keer klaar!
Ik 1973, deze week via via er achter gekomen überhaupt aan de beurt te zijn, mocht deze week online een afspraak maken: eerste prik 10 juni en ergens ver in juli tweede prik... tweede afspraak staat vast: geen keuze in dag of tijd.
Ik ga mijn afspraken annuleren, vul een andere postcode in, de GGD kan nu helemaal de typhus krijgen.
Ik doe niet mee aan loterijen.

Analia von Solmsch | 30-05-21 | 23:26 | 1

Van rivm en het omt moet je toch een pcr test doen bij evenementen, de wet is er speciaal voor aangepast, ookal ben je gevaccineerd, want je bent kennelijk toch een gevaar voor de samenleving ondanks je vaccinatie, dus geef mijn portie maar aan fikkie.
Je krijgt ook geen vaccinatiebewijs mee en je moet afwachten of er een Europees Covid-vaccinatiebewijs komt.
Ik wacht wel tot al deze gekkigheid is overgewaaid.

Analia von Solmsch | 30-05-21 | 23:33

Hugo Boss

poëpjes | 30-05-21 | 17:33 | 1

Hugo Lame Ass

Gaat het niet dan? | 30-05-21 | 21:22

Blijkbaar zijn ze bij de 50, kreeg die doodsbrief ook. De prullenbak was er blij mee...

Bill le Koek | 30-05-21 | 17:22 | 1

@Bill le Koek | 30-05-21 | 17:22

Ben jij zo bang voor een prikje? Bange poeperd!

omanders | 30-05-21 | 18:01

Op een dag snap je het, de wappies hadden gelijk.

bipolair,nou,en? | 30-05-21 | 17:09 | 5

@bipolair,nou,en? | 30-05-21 | 17:09

"Op een dag snap je het"

Ik snap het nu al, hoor. Het hele volk is gek geworden. Jullie, genderwappies, een pot nat.

Gewoon je laten inenten zo dat we een enorme dekkingsgraad hebben. Yorick legt het hier uit:

twitter.com/YorickB/status/1398906239...

omanders | 30-05-21 | 18:04

Lul toch niet zo slap man.. Ga je kleuterland school afmaken ofzo

niv01 | 30-05-21 | 18:10

De wappies mentaliteit bestaat al sinds mensen heugenis. De geschiedenis heeft laten zien dat de wappies het heel vaak mis hebben.

movingsquare | 30-05-21 | 19:31
▼ 2 antwoorden verborgen

1 september is iedereen (die dat wil) volledig geprikt...
Eind september: oeii... Mutatie. Spannond.
Begin oktober: ja mensen... Zeer besmettelijke variant, lockdown!
November: hou vol
December: niet met teveel visite gourmetten aub.
Januari: wie wil er allemaal naar de kapper?
Februari: carnaval? Dacht het niet!
Maart: hou vol!!!1!!
April: nog effe
Mei: welkom terug. Neem plaats en bestel bier (buiten).
Juni: jahaaaa. We kunnen weer! We hebben het overleefd. Ga los. Wees vrij!
Jul.. Aug: festivalluhhhhh
September: slecht nieuws mensen.....

Toch vraag ik me af:
Wanneer dit tijdpad werkelijkheid zou worden... Op welk punt is de maatschappij dan klaar met de angsttrein?
Waar komt dat punt dat we (ongeacht de berichtgeving) een eigen plan trekken?
2025 misschien?

Cannabooze | 30-05-21 | 17:00 | 5

@omanders.

Dus: als je géén prik haalt, ben je een wappie?

Als dat serieus je mening is, ben je zelf een total wappie.
Schei toch eens uit met mensen veroordelen op basis van hun vrije keuze.
Heeft hun keuze niet jouw voorkeur? Pech voor jou. Maakt hen nog steeds geen wappie.

Cannabooze | 30-05-21 | 21:46

@omanders | 30-05-21 | 18:05: Nee, want net als bij de griepprik bieden bestaande vaccins geen of minder bescherming tegen nieuwe mutaties.

plaspop | 31-05-21 | 00:23
▼ 2 antwoorden verborgen

Nou ja, als we 1 september maar van die muilkorf af zijn, mag bloemschoen van mij lullen wat hij wil.

jufrouw theelepeltje | 30-05-21 | 16:56 | 5

@VoltaireJohn | 30-05-21 | 18:48:

Het gebruik van dergelijke zijn een bewijs dat je de puberteit niet ontgroeit bent. Het is sneu.

omanders | 30-05-21 | 20:44
-weggejorist-
jufrouw theelepeltje | 31-05-21 | 07:50
▼ 2 antwoorden verborgen

"Het oude normaal keert nooit meer terug.", zei Rutte in maart/april 2020.
Iets zegt mij dat ik dát wel van hem kan geloven.

TonAlias | 30-05-21 | 16:07 | 4

Het oude normaal keert pas terug als mensen zo ontzettend de kots krijgen van dit beleid, dat er massaal een middelvinger richting de overheid gaat.
Ergo: het komt nooit meer terug.

Cannabooze | 30-05-21 | 16:42

Haha dom gelul terwijl jij je druk maakt heb ik heeeul relaxed op een terrasje vandaag gezeten zo half nederland. Wat een fantastische dag precies zoals vroegaaah!

movingsquare | 30-05-21 | 19:36
▼ 1 antwoord verborgen

Maar openen we de maatschappij voor iedereen of alleen voor geprikte zielen?

Vunzigheid | 30-05-21 | 15:32 | 1

Ik moet opeens aan een boek van Gogol denken.

lekgoot | 30-05-21 | 16:17

Als je op een autoweg anderhalve meter afstand houdt tov de auto die voor je rijdt, zal de politie je snel aanhouden

Fijn_dat_je_er_bent | 30-05-21 | 15:25

Ik wacht tot 2023, nadat het vaccine eventueel officieel wordt goeggekeurd, ipv gedoogd vanwege een pandemie. Iedereen succes met de bijwerkingen (kort en lang).

Ben_Hur | 30-05-21 | 15:18 | 8

@lekgoot | 30-05-21 | 19:04:

Wel, hier heb je de resultaten van fase 1, 2 en 3. Dus het zal best wel dat ze de tijd hebben gekregen tot 2023. Ze hebben de resultaten gepubliceerd op 31 december 2020:

"Here, we report safety and efficacy findings from the phase 2/3 part of a global phase 1/2/3 trial evaluating the safety, immunogenicity, and efficacy of 30 μg of BNT162b2 in preventing Covid-19 in persons 16 years of age or older. "

www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2...

omanders | 30-05-21 | 20:51

@Warhead | 30-05-21 | 18:58: Ja, die reden was en is er. Fase 1 kan aantonen dat het schadelijk is en het is dus een ethisch probleem mensen al fase 3 te laten beginnen zonder dat fase 1 geevalueerd is. Maar vanwege de uitzonderlijke situatie is hier een noodverguninning voor gegeven. Uiteraard begrepen de deelnemers aan fase 3 dat zelf ook.

omanders | 30-05-21 | 20:54

@omanders | 30-05-21 | 20:51:
Wellicht een tussenraportage? Zij hebben de veiligheid over een periode van twee maanden onderzocht. Die is vergelijkbaar met die van andere vaccins tegen virussen. Dus we kunnen in ieder geval concluderen dat het op de korte termijn redelijk veilig is. Deze studie is uit december, dus ik neem aan dat er ook al gegevens over een termijn van een half jaar tot een jaar beschikbaar zijn. Maar dus nog niet over de veiligheid over een termijn van drie jaar. Nu is het wel zo dat de meeste schadelijke neveneffecten zich vrij snel manifesteren, dus ik begrijp wel dat de vaccins als veilig worden gezien. Maar laten we het erop houden dat ik een bange poeperd ben en ook graag wil weten of er geen neveneffecten na een langere termijn kunnen optreden (hoewel ik dat zelf eerder als voorzichtigheid zou willen bestempelen). En ik heb lierver onderzoeken die vanuit een onafhankelijke instantie worden gefinancierd en gerapporteerd.

lekgoot | 30-05-21 | 22:04
▼ 5 antwoorden verborgen

Enige vorm van dwingelandij is er wel omdat je niet mag kiezen welk vaccin je krijgt. Raar!

Knalfuif | 30-05-21 | 15:10 | 1

Ja, dat is ook een dom besluit. Ik snap dat het niet helemaal een vrije keuze kan zijn vanwege beschikbaarheid maar volgens mij valt daar best een mouw aan te passen.

omanders | 30-05-21 | 18:23
-weggejorist-
Bolder | 30-05-21 | 14:53 | 1
-weggejorist en opgerot-
Bolder | 30-05-21 | 14:47 | 1

Er zit een beetje spuug op je lippen. Veeg maar even af ofzo.

omanders | 30-05-21 | 14:58

ouderen zijn geprikt,en nu klaar met die onzin,waarom wordt ik gedwongen om aan deze poppenkast mee te doen?

Spychopaat | 30-05-21 | 14:31 | 8

Niemand dwingt je hoor, knul (m/v/o).

Flapoor | 30-05-21 | 15:58
▼ 5 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Goedverdoemme | 30-05-21 | 14:23 | 1

Dus we gaan van "mondkapjes werken niet" naar "ze werken niet goed maar gezien de hoge cijfers kan het wellicht toch iets van een bijdrage leveren" naar "wellicht kunnen we heel misschien in september eventjes stoppen met de mondkapjes mits iedereen gevaccineerd is en er geen gekke mutaties zijn". Die tijdelijke wet zou toch hooguit tot 1 juni gelden? Je kan toch moeilijk verkopen dat er straks in augustus nog sprake is van een noodsituatie?

C1O2 | 30-05-21 | 14:05 | 3

Wet kan elke 3 maanden worden verlengd en is nu weer geldig tot 1 september.

BoerKoekoek | 30-05-21 | 15:17
-weggejorist-
WildeBoerendochter | 30-05-21 | 13:57

Loop deze week gelukkig al, je zal maar moeten wachten tot eind augustus?

Jan, Leiden | 30-05-21 | 13:45

Als Nederbeld in Antwerpen word ik dinsdag geprikt, met Moderna. Ben 40. Vooralsnog is dat keurig op schema om alle volwassenen voor 11 juli een eerste prik aan te bieden.

drs. Levi Samsonov | 30-05-21 | 13:44 | 3

Hoe weet jij dat het Moderna wordt? In mijn oproep, nu in de vuilbak, stond duidelijk dat je niet kan weten welke en ook niet kunt kiezen.

J.Cash | 30-05-21 | 14:11

@J.Cash | 30-05-21 | 14:11: Zodra je de afspraak maakt, staat in de bevestiging welk vaccin je krijgt, hoewel er in het geval van de meeste mensen "pfizer of moderna" staat. Wellicht werkt dat in België net anders.

Mean Dean | 30-05-21 | 15:11

Ff bellen

niv01 | 30-05-21 | 18:12
-weggejorist-
starbuck280 | 30-05-21 | 13:37 | 2

Pfizer CEO Albert Bourla said people will “likely” need a booster dose of a Covid-19 vaccine within 12 months of getting fully vaccinated.
Bourla said it’s possible people will need to get vaccinated against the coronavirus annually.
Jaarlijks 1 september?

Damoos | 30-05-21 | 12:54 | 8
-weggejorist-
Ben_Hur | 30-05-21 | 15:20

Volgens het contract van Astrazeneca loopt de pandemie af op 1 juli 2021. Tot die tijd zouden ze namelijk het vaccin goedkoop leveren. Na die datum gaat de prijs omhoog en is de pandemie voorbij.

TonAlias | 30-05-21 | 16:10
▼ 5 antwoorden verborgen

Volgens het AD (kopje 'breaking news' per e-mail (komt uiteraard rechtstreeks in de prullenbak), website van het AD kan ik niet openen, werkt al jaren niet), zouden per 1 september, volgens Hugo, alle maatregelen opgeheven kunnen worden.
Wel jammer dat ze niet bij vertellen dat de maatregelen op 22 september allemaal weer terug ingevoerd gaan worden...

Boris die Sauertopf | 30-05-21 | 12:48 | 2

LOL, zo voorspelbaar inderdaad.

nobodiesunmighty | 30-05-21 | 13:43

Zeker weten dat het niet 11 september is?

Darwinian | 30-05-21 | 15:08

Wat hij zegt kan toch nog steeds?
Voor 1 juli iedereen de eerste prik, voor 1 september iedereen ook de tweede.

Hij spreekt zichzelf niet tegen. Het kan nog, al weet ik niet hoe.

frickY | 30-05-21 | 12:47 | 3

Jep het was inderdaad 1 Juli eerste prik en september is iedereen eerste prik en die datum is opgeschoven door vertraging. Dus to be fair deze keer valt het nog mee.

Paashaasschaamhaarve | 30-05-21 | 13:30

Is er ook een voorspelling van hem uitgekomen?

Ruud5 | 30-05-21 | 19:09

Ja iedereen kan hier hysterisch zitten te schreeuwen maar de droge feiten zijn gewoon dat in december als is aangekondigd dat in juli iedereen 1e prik heeft gehad en die planning klopt nog steeds. Harder schreeuwen en schelden helpt niet.

JanP999 | 30-05-21 | 12:46 | 3

En dan? Samenleving weer open? Dream on...

peterdh | 30-05-21 | 14:09

@peterdh | 30-05-21 | 14:09: Open je ogen kijk naar buiten zoals vandaag. Ja dit is al een aardig open samenleving. Overal rammetje vol met mensen op pad. Tot nu toe gaat het de goede kant op.

movingsquare | 30-05-21 | 19:40

Jongons ik ben een beetje klaar met die repeterende activistische langspeelplaat over ome Hugo. Get over it, of ga t anders zelf doen.

geenjagergeenneeger | 30-05-21 | 12:44

""De grootste crisis die dit land heeft getroffen sinds de tweede wereldoorlog"", en we geven het crisismanagement uit handen aan een nitwit als Hugo de Jonge. Ik kan er nog steeds met mijn verstand niet bij.

VanBukkem | 30-05-21 | 12:43 | 6

Een nitwit is prima als zetbaas.

Joffri | 30-05-21 | 13:03

Een crisis kun je zelf maken. Is niet veel voor nodig. Dit management heeft 'm zelf gemaakt en zal 'm niet meer laten verdwijnen. Deze generaties zijn er klaar voor.

nobodiesunmighty | 30-05-21 | 13:45

He van bukkem jij zit ook op het ad. Je valt nu wel in herhaling.

TheManiac | 30-05-21 | 16:34
▼ 3 antwoorden verborgen

Voor de jaarwisseling iedereen die het wil geprikt.

Roze_bril_drager | 30-05-21 | 12:38 | 2

Dat klinkt al beter, als dan is iedereen geprikt.

wakker worden | 30-05-21 | 13:10

@wakker worden | 30-05-21 | 13:10:
En getikt, wie weet.

J.Cash | 30-05-21 | 14:13

Helemaal mee eens dat Hugo een opzichtige verwijfde onbenul is.
Maar wel goed voor alle Nederlanders en nieuwkomers om niet bij de pakken neer te zitten en te bedenken dat iedereen hier ministertje mag spelen.
Trouwens we moeten ook een toontje lager zingen, want aanvankelijk zaten alle Nederlands verslagen en gedwee voor de buis om te horen dat een vaccin nog wel jaren kon duren.
In no time was ie er toch en trekken we meteen een grote broek aan.
Aids bestaat al sinds 1983, nog steeds geen uitzicht op een vaccin, als je je boos wilt maken, stop daar dan je energie in. Ik zie trouwens steeds meer homo's als artiesten, politici en programma makers op tv, maar hoor ze daar nooit over, alleen maar over teveel CO2, zielige Afrikanen, en Palestijnen.

G.M.I.M. Pet | 30-05-21 | 12:34

Toch raar, dat iedereen demissionair minister de Jong met Hugo aanspreekt. Heeft hij hier zoveel vrienden en bekenden?

Frau_Ferkel | 30-05-21 | 12:31 | 7

Ik spreek hem aan met paardenlul.

Purk | 30-05-21 | 19:45
▼ 4 antwoorden verborgen

Professor Stefan Kochanek van de universiteit van Ulm, Duitsland, heeft in 3 onderzochte monsters van het AstraZeneca vaccin verontreinigingen gevonden die daar niet in horen te zitten, waaronder menselijke virale eiwitten.
Duitse televisie SWR: www.swr.de/swraktuell/baden-wuerttemb...

Conclusies over de effecten kunnen hier niet aan verbonden worden, maar er kan ook niets worden uitgesloten. Simpelweg omdat men er niet genoeg van weet.
Fabrikant AstraZeneca heeft interesse voor de bevindingen van de professor getoond maar nog geen verdere feed back gegeven.

Endoxa | 30-05-21 | 12:31 | 2

Welke menselijke virale eiwitten? Het hoort er niet in te zitten. 5% tot 8% van het menselijke genoom bestaat uit endogene retrovirussen. De veronderstelling was eerst dat dit 'afval DNA' was zonder functie. Maar deze eiwitten van endogene retrovirussen hebben wel degelijk bepaalde functies, zowel nuttig als schadelijk:
onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.10...
De belangrijkste nuttige functie betreft de vorming van de placenta bij zwangere vrouwen (Syncytin). Wanneer je hier antilichamen tegen gaat ontwikkelen is het niet moeilijk om te bedenken wat de mogelijke gevolgen kunnen zijn. Ze spelen ook een rol bij kanker, maar dat kan zowel onderdrukkend zijn als stimulerend.

#enpassant | 30-05-21 | 15:39

@Endoxa | 30-05-21 | 12:31 | 1 | reageer
Correctie, ik heb even mij Duits bijgespijkerd, de vertaling is verkeerd. Ik lees nergens in het oorspronkelijke artikel iets over virale eiwitten. Menselijke eiwitten die reageren op hitte worden wel genoemd. Desalniettemin, het hoort er niet in te zitten. De kans op een auto-immuun reactie is dan vrij waarschijnlijk.

#enpassant | 30-05-21 | 18:45

De vaccinatiesnelheid zit er nu goed in. Hopelijk lekt China geen nieuw virus.

impy | 30-05-21 | 12:29

Ach, het (het vaccineren) gaat langzaam, er zijn tegenvallers, maar het gebeurt wel. Het is goed dat Hugo kritiek krijgt (over zijn schoenen, over het op en neer wippen tijdens interviews, over zijn geringe talent voor organisatie) maar mag hij nu helemaal niet meer spreken? Dat lijkt me niet redelijk.

JvanDeventer | 30-05-21 | 12:25

Verklapt hij hiermee onbewust de datum van invoering van het vaccinatiepaspoort?

Hendrick9999 | 30-05-21 | 12:25

Kwal Hugo zat vanmorgen bij kwal Rick in WNL meteen de tv uitgezet en lekker in het zonnetje gaan zitten.
Moet ik hier lezen dat het september word met de optie op eind van het jaar.
Deze fantast kan niet eens een baantje vinden als schoenen verkoper.

likdoorn | 30-05-21 | 12:24

September, de R in de maand, komt die vervelende griep weer terug in t land.

ademende aarde | 30-05-21 | 12:24 | 1

Yip daarom vaccineren!

movingsquare | 30-05-21 | 19:44
-weggejorist-
BurgemeesterVanWezel | 30-05-21 | 12:21

Andere topics vanaf nu... ben benieuwd !

dhrat | 30-05-21 | 12:20

Wat is eigenlijk het huidige record bewezen niet gehaalde beloftes van een politicus in Nederland binnen een jaar? Misschien is Hugo ambitieus om een dergelijk record te halen?

FGAINA | 30-05-21 | 12:19 | 1

Zo hou je de mensen eventjes stil.

Bjorn19851111 | 30-05-21 | 12:20

Hoe komt ie aan 1 september? Houdt Hugo rekening ermee dat zo'n 30 tot 40 procent van de bevolking zich niet gaat laten prikken? Of is het gewoon weer een nieuwe rekenmethode?

kweethetooknietbeter | 30-05-21 | 12:16 | 1

Meester de Jonge ziet nu elke dag welk percentage van de jaargangen die een oproep krijgen ook daadwerkelijk een afspraak voor hun spuitje maakt. Op basis daarvan roept hij dit, gecombineerd met wensdenken dat de pandemie over waait als iedereen maar ingeent is. Spoiler van uw Dr. : Dat is niet zo.

Want als Nederland 70% vaccinatiegraad haalt zijn we wereldleider (afgezien van autoritaire mini staatjes). Zelfs Israel zit vandaag op 62.96% en groeit amper.

Uw Dr. blijft bij zijn verwachting dat half juni iedereen een spuitje wil er één heeft kunnen halen en dat de GGD tot september bezig is met tweede rondes. De prikstraten zijn dan voor het grootste gedeelte leeg en zullen worden afgeschaald.

Dr. Ka wo lo | 30-05-21 | 13:55

Prikken? Testen? Niks daarvan ...
Vrij reizen binnen EU.

"Dat hebben we zo afgesproken ..."

Het Licht | 30-05-21 | 12:11 | 2

Vergeet de kleine letters niet te lezen.

Bjorn19851111 | 30-05-21 | 12:16

Vergeet het maar.

osolemio | 30-05-21 | 12:26

2014,

"CDA-lijstduwer Hugo de Jonge, wethouder in Rotterdam, trok slechts 545 stemmen. Bijna vier keer zoveel mensen stemden op zijn plaatsgenoot, Ronald Sørensen, die als laatste op de PVV-lijst stond. Maarten van Rossem heeft van alle lijstduwers bij de Tweede Kamerverkiezingen de meeste stemmen (5929) behaald."

Omzwicht | 30-05-21 | 12:07
-weggejorist-
Omzwicht | 30-05-21 | 12:04 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Hugo lijkt sterk op de obengruppenfuhrer uit the man in the high castle. Zelfde demonische blik

Carlos_I | 30-05-21 | 12:03 | 5

Stuur Blaskowitz maar.

nobodiesunmighty | 30-05-21 | 13:51
▼ 2 antwoorden verborgen

Waarom is er zoveel meer aan vaccine besteld dan nodig is ?
Word het dan toch ieder jaar een prik?

Bjorn19851111 | 30-05-21 | 12:01 | 4

Ja, Hugo heeft er al 80 miljoen besteld bij pfizer

zeefert | 30-05-21 | 12:23

Uhm ja, dat hebben ze al zo goed als gezegd. Wordt een jaarlijks feestje. En het RIVM wil het liefst 1.5 meter etc houden voor de gewone seizoens virussen zei Japie in een nu interview.

General Dripple | 30-05-21 | 12:43

Nog wel veel meer. Domheid is binnengerold in de wetenschap en politiek. Krijg je er niet meer uit. Het ideale marktmodel is al tientallen jaren aan de gang: gezondheidszorg: maak mensen dik, maak mensen ziek, dit is big business.
(o ja: en nog een heel erg dun slap waterig convenantje: 'ontmoedigen van zout eten, ontmoedigen van suikers eten, ontmoedigen van roken, ontmoedigen van....'. Wat een slapjanussen.)

nobodiesunmighty | 30-05-21 | 13:54
▼ 1 antwoord verborgen

Hugo, net als Mark, geven nooit een jaartal mee aan een datum.

General McAuliffe | 30-05-21 | 11:57

VRAAG : Ik heb een uitnodiging gekregen om gevaccineerd te worden en wil een afspraak maken. Maar ik heb geen telefoon en wil geen telefoon, daarom heb ik gekozen voor de optie "maak afspraak per computer, en u krijgt een bevestiging per email". Maar dit lukt niet. Als ik deze optie kies moet ik TOCH een telefoon gebruiken : er moet eerst een "app" worden gedownload, en de andere mogelijkheid is een verificatiecode per SMS te ontvangen. Maar daar is een telefoon voor nodig. Hoe doe ik dit zonder telefoon ?
ANTWOORD : Door een telefoon te gebruiken.
Next.
VRAAG : Hoe kan ik een afspraak maken ZONDER telefoon ?
ANTWOORD : Door de telefoon van een ander te gebruiken.
Next.
VRAAG : Ik wil graag een SCHRIFTELIJKE afspraak maken, per email. Kan dit ?
ANTWOORD : Nee, want wij hebben uw burgerservicenummer (BSN) nodig en dat mag niet via email wegens privacy.
VRAAG : Waarom is een BSN nodig voor een afspraak ??? Ik wil een afspraak maken ZONDER telefoon, hoe doe ik dit ?
ANTWOORD : U kunt een ander laten bellen, maar u moet daar wel bij aanwezig zijn ivm met het BSN dat wij van u vragen.
Next.
VRAAG : Hoe kan ik een afspraak maken ZONDER telefoon ? Stuur mij anders gewoon een oproep. Tijdstip maakt niet uit.
ANTWOORD : Kan niet. U moet eerst een afspraak maken.
VRAAG : Ik kan geen afspraak maken, dat zeg ik net. Daarvoor is telefoon nodig. Wat moet ik doen ?
ANTWOORD : Regel een alternatief met de desbetreffende organisatie.
Enz. enz.
Na ja, laat maar zitten die vaccinatie.

Asteroid-B612 | 30-05-21 | 11:52 | 23

@knutsel_ | 30-05-21 | 12:18: Huh, je hebt gelijk. Had ik toch die app gebruikt. Sorry Asteroïde. Maar ja, dan toch maar de buuf vriendelijk aankijken he!

Straatsteen | 30-05-21 | 12:42

www.hanstel.biz zoek hier een voip-provider met voor jou de gunstigste tarieven (moeilijkste stap), koop beltegoed, installeer applicatie op jouw PC, inloggen en bellen maar. Betere tarieven ga je nergens anders vinden, ook niet voor mensen die een onbeperkt bellen abonnement hebben. Reken maar eens uit wat je daar per minuut voor betaalt.
Geen telefoon voor nodig om te bellen.

Boris die Sauertopf | 30-05-21 | 12:44
▼ 20 antwoorden verborgen

Wel appels met appels vergelijken, juli was eerste prik niet volledig gevaccineerd, bij Astra geldt een tijd tussen injecties van ca 2 maanden dus zo veel verschil is er niet.

AlexanderVissers | 30-05-21 | 11:50

Krijg morgenmiddag prik nummer 1, zal dan nog even aan Hugo denken...

eerstneukendanpraten | 30-05-21 | 11:49 | 3

Is Hugo er niet bij dan? Als je de foto's bekijkt is hij bij elke prik aanwezig.

MAD1950 | 30-05-21 | 12:07

Mijn welgemeende felicitatie.

Frau_Ferkel | 30-05-21 | 12:22

Ik neem straks een prik. Lekker in de tuin, brut uiteraard.

J.Cash | 30-05-21 | 14:17

Wanneer is de aandeelhoudersvergadering van de BV Nederland? Hugo en Mark verdienen wel een bonus.

Leptob | 30-05-21 | 11:49 | 1

Ja, ze passen qua (verrotte) instelling wel in het rijtje van graaiende Siewertmondkapjesmensen, KLM-directeurtjes en Booking-bazen.

dathoujetoch | 30-05-21 | 12:12

Ik vraag me af of De Jonge de schuldige is. Ik denk dat hij gebruikt wordt als zondebok, maar ik kan fout zitten. Hij zit in het kabinet en daarom denk ik dat niet alle beslissingen van hem zelf zijn, maar dat hij ze presenteert en de val neemt voor [...]

VoltaireJohn | 30-05-21 | 11:48

Maar laten we niet vergeten dat we de spectaculaire daling van het aantal coronagevallen te danken hebben aan de vaccinweigeraars. De vrijheidsstrijders die ons allemaal met hun eigen immuunsysteem hebben geholpen terwijl wij ons allemaal als schapen lieten vaccineren met het cabal/5G/great reset/big pharma/Bill Gates vergif.

Bigi Bana Boy | 30-05-21 | 11:46 | 4
-weggejorist-
W_F | 30-05-21 | 11:50
-weggejorist-
Tronald_dump | 30-05-21 | 11:53
▼ 1 antwoord verborgen

Wat een haat tegen De Jonge.

Ohnesorg | 30-05-21 | 11:44 | 5

@elevator | 30-05-21 | 11:50: .....'iedereen'.... ja hoor, u spreekt namens iedereen. Knap. Krijgt u nu ook gratis een derde prik?

dathoujetoch | 30-05-21 | 12:13

@dathoujetoch | 30-05-21 | 12:13: "Krijgt u nu ook gratis een derde prik?"
Ja. De snelste manier: ga met een regenboogvlak in een kansenwijk lopen.

Frau_Ferkel | 30-05-21 | 12:24
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
bananabanana | 30-05-21 | 11:43 | 1

Ik ben totaal geen Fan van het CDA en al helemaal niet van Hugo de Jonge, Pieter Omzigt of wie dan ook van het CDA. Echter om zo moeilijk te doen dat het een paar maanden later wordt met die prikken gaat mij te ver. Welke generatie onder ons heeft eerder zo'n pandemie meegemaakt? De tieners niet, de 4o gers niet de 50 gers, de babyboomers, de hoog bejaarden en extreem hoog bejaarden ook niet. Vind je het gek dat zaken niet lopen zoals geregeld is, zeker als je afhankelijk bent van leveringen van Astra , Pfizer, Johnsen etc. Daarbij komt ook nog dat Covid-19 mondiaal misbruikt wordt door politiek egoïsme, pesterijen, elkaar beschuldigen om eigen straatje schoon te vegen in plaats van de schuldvraag opzij te zetten en dit gezamenlijk mondiaal op te lossen. Dan had het al lang opgelost kunnen zijn waarschijnlijk of was het zelfs nooit zo heftig geworden.

Professor Kluns | 30-05-21 | 11:41 | 6

@osolemio | 30-05-21 | 11:47: Je hebt er geen fluit aan en ook 'voordeeltjes' als grenzeloos reizen, kan je straks wel vergeten (ja, ja, officieel hoort dat tot Schengen).

UpdateAvailable | 30-05-21 | 12:31
▼ 3 antwoorden verborgen

Hé GS, weten jullie wel waartoe dit kan leiden, dat demoniseren van een politicus?

IJsbrekert | 30-05-21 | 11:41 | 1

@ijsbreker willem heeft een lintje voor je klaarliggen.

Bjorn19851111 | 30-05-21 | 11:47

Er zijn niet eens priklocaties in de buurt, ik kreeg zo'n brief en na wat geworstel met digid waren er drie opties maar allemaal een takke eind weg.

voldemort | 30-05-21 | 11:40 | 2

Definieer takkeeind.

John McClane | 30-05-21 | 11:42

@voldemort, dan kun je beter bellen. Een vrolijke werkstudent kan namelijk wel een afspraak in je buurt plannen.

Roos | 30-05-21 | 12:23

Hopelijk gaat Hugo nooit beloven dat hij vertrekt.

Sitting_targets | 30-05-21 | 11:39 | 4

@Ommezwaai | 30-05-21 | 11:41: In ieder geval raakt hij niet overspannen en heeft hij geen burnout, als dat door een gebrek aan besef is dan zij dat zo, hij vangt in ieder geval de klappen op en probeert er iets van te maken. Met een achtergrond in het onderwijs waar geleerd wordt dat dingen zijn zoals je het vertelt kun je ook geen al te kritische beschouwende houding verwachten.

AlexanderVissers | 30-05-21 | 12:00
▼ 1 antwoord verborgen

3 nazaten van mij proberen al een tijdje een prikafspraak te maken maar het lukt niet vanwege te druk.
Dit dus via internet.

BBmetR | 30-05-21 | 11:37 | 5

Ze zijn nog te jong zeker?

JanVergoor | 30-05-21 | 12:09

@zeefert | 30-05-21 | 11:42: dat zal ze dan tegenvallen. Zonder test mag je niet weg of terug. Mensen die dachten we laten ons prikken en kunnen dan weer gewoon op reis komen bedrogen uit.

dagpauwoog | 30-05-21 | 12:28
▼ 2 antwoorden verborgen

Het is ook smerig hoe Hugo volgers op zijn privé Twitter account koopt.

Door daar als eerste te melden wanneer een nieuw geboortejaar de GGD mag bellen, wordt je beloond met een vaccin voor die volg actie. Dat je tegelijk abonneert op zijn politieke propaganda is mooi meegenomen.

Feynman | 30-05-21 | 11:32 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Áls het ál zo is, dat iedereen half juli de eerste prik heeft gehad is dit exclusief de nieuwe (=toegevoegde) groep van jongeren vanaf 12 jaar.

Maarreh Hugo: is het vaccinstieschema voor prik 3 al in de maak?
Of, ik schrijf het maar zoals menigeen denkt, gaan we in het najaar weer braaf thuisblijven omdat het moét??

MK27 | 30-05-21 | 11:30 | 1

Hij heeft er al 80 miljoen besteld bij Pfizer. We zijn met 17 miljoen dus dan begrijp je dat dit nog jaren gaat duren.

zeefert | 30-05-21 | 11:40

De Jonge geeft een verwachting aan en merkt daarbij op dat dan wel alles goed moet gaan. Dat gezeik dat het dan het even niet helemaal volgens schema loopt bij een operatie van deze omvang is echt Nederlands. Nederlanders zijn een zeikvolk. Een afhankelijk zielig, zeur & zeikvolk.

Rolletje-tape | 30-05-21 | 11:28 | 3

Je mag jezelf pas een echte zeikert noemen, als je over het zeiken van anderen gaat lopen zeiken.
Dus bij deze, gefeliciteerd, u bent er bij.

EEnzame SchizofrEEN | 30-05-21 | 11:29

Ok. Nou: zielig, zeur & zeikvolk is niet correct geschreven. Dus.

Lorejas | 30-05-21 | 11:30

Ik vind het best knap dat er al zoveel inentingen gezet zijn, en ik vind het ook heel knap dat iedereen na de zomer (in oktober of zo) helemaal gevaccineerd is. Het had alleen fijn geweest als in juni, juli, augustus en september het mogelijk was geweest om je aanvullend te laten testen zodat je een paar weken naar het buitenland kunt. Dit zou veel problemen oplossen voor veel mensen.

osolemio | 30-05-21 | 11:34

Mooi net voor de Dutch GP...kunnen we lekker met zijn allen bier drinken en racen kijken.

Waargaathetheen | 30-05-21 | 11:24

Gisteren viel eindelijk de oproep voor de 1e prik op de deurmat. Mijn hemel, vragenlijst, papier dit, mitsen en maren dat. Wat een gezanik.
Vroeger ging je gewoon voor een prik naar de huisarts, was je een kwartier van te voren aanwezig, kwam hij je na 20 minuten halen, even kwaken, prik zetten, nog even kwaken en een fijne dag verder. Zal wel niet "professioneel" genoeg meer zijn maar man, wat mis ik die tijd, toen alles gewoon nog lekker simpel was.

Graaisnaaiert | 30-05-21 | 11:23 | 10

@Papa Jones | 30-05-21 | 11:47:
Voor sommige mensen is dat juist noodzakelijk. De maatschappij is nog nooit zo divers van samenstelling geweest en juist nu worden er steeds meer templates over ons heengelegd. Dat gaat op een gegeven moment gierend mis.

Graaisnaaiert | 30-05-21 | 12:09

@Ommezwaai | 30-05-21 | 11:39:
Dat zijn toch vooral de bejaarden? Huisartsen weten wie er ongeacht de leeftijdsgroep binnen hun praktijk aandachtspuntjes zijn. Geef ze graag het mandaat om daar maatwerk voor te verzorgen. Het doel is namelijk een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad en die kun je niet met abstracte brieven alleen bereiken.

Graaisnaaiert | 30-05-21 | 12:11

@MK27 | 30-05-21 | 11:33:
Neuh, kijk er vanavond wel even naar. Geloof dat we hier 1 priklokatie hebben dus tenzij ik iets over de gres kan regelen zal het wel een weekje duren. Dat maakt me de pis niet lauw om eerlijk te zijn. Gebrek aan keuzevrijheid wbt vaccin vind ik vervelender, had graag AZ gehad.

Graaisnaaiert | 30-05-21 | 12:27
▼ 7 antwoorden verborgen

Net op tijd voor de volgende lockdown.

HoogToontje | 30-05-21 | 11:22 | 1

Die komt er niet. Mits voldoende mensen zich laten vaccineren. Anders gaat het in November inderdaad wieder los.

Frau_Ferkel | 30-05-21 | 12:11

Hugo kan makkelijk beloven aangezien zijn opvolger het zal moeten waarmaken.

jemagookniksmeer | 30-05-21 | 11:21

Vaccineren heeft pas echt zin als je het wereldwijd doet, want daarna kan je stoppen met vaccineren. (zie polio en pokken). Dit eist een vertienvoudiging van productiecapaciteit. Dan zou je Nederland in een maand vaccineren in plaats van een jaar. Heb je ook niet anderhalf jaar gezeik.

Feynman | 30-05-21 | 11:21 | 4

En dan ook kinderen en babies, en maar hopen dat vaccinatie de overdraagbaarheid tot 0 reduceert, en dat er onderwijl geen nieuwe varianten opduiken, etc, etc.
Kortom: een zuiver theoretisch scenario.

jemagookniksmeer | 30-05-21 | 11:47

@jemagookniksmeer | 30-05-21 | 11:47: Ik zou de coronasituatie in Israël en de Verenigde Arabische Emiraten niet als theoretisch bestempelen. De theorie klopt met de praktijk. Dat kunnen de wappies maar moeilijk slikken.

Feynman | 30-05-21 | 12:23
▼ 1 antwoord verborgen

Normaal ben ik wel voor een beetje ophef, maar deze keer snap ik dat niet. 1 juli wordt al een tijdje gecommuniceerd dat iedereen die dat wil een eerste prik kan hebben gehad. Laat dat half juli worden. Tel er 5 a 6 weken bij op en iedereen die dat wil heeft de tweede gekregen. Dan zit je toch op 1 september? So, what’s new?

HGL | 30-05-21 | 11:20

8 weken zit er tussen de eerste en de tweede prik.
8 weken.
Pas na de tweede prik ben je "volledig" gevaccineerd.
En dan is de zomer al voorbij.

Osdorpertje | 30-05-21 | 11:19 | 4

En kun je volgend jaar je derde prik ontvangen en nog steeds lopen de maatregelen.

VoltaireJohn | 30-05-21 | 11:22

En dan komt de boosterprik ivm variant

zeefert | 30-05-21 | 11:29

Typisch... bij mij zitten er 28 dagen tussen. (Moderna)

TunyNL | 30-05-21 | 11:44
▼ 1 antwoord verborgen

Volgens Nobelprijswinnar Luc Montagnier zullen alle Coronagevaccineerden binnen twee jaar streven. Dat lijkt mij sterk.

Rest In Privacy | 30-05-21 | 11:18 | 5

Misschien is dat wat ze met " ze greet rieset" bedoelen.

jemagookniksmeer | 30-05-21 | 11:24

Bron: Facebook. Daar doen we het voor. Not.

Graaisnaaiert | 30-05-21 | 11:31

Ik durf er redelijk wat op in te zetten dat de meeste gevaccineerden over 120 jaar dood zijn.
De niet gevaccineerden ook.

Dezenaamhier | 30-05-21 | 13:47
▼ 2 antwoorden verborgen

Hugo heeft een prikbord voor z'n kop.

Mr_Natural | 30-05-21 | 11:17 | 1

Hahahahaha daar ging mijn koffie.

Wel een gat in de markt ook. Een ‘ezeltje prik’ editie van Hugo. Of een prikbord…

overVecht | 30-05-21 | 11:21

Leuk dat iedereen nu een spuit kan krijgen, maar werkt Hugo ook beter vaccins? er zit nog al wat verschil tussen de bescherming en bijwerkingen van de verschillende vaccins en een aantal veelbelovende hebben nog niet eens een experimentele goedkeur in de EU. (en een normale goedkeur heeft nog geen enkel corona vaccin)

W_F | 30-05-21 | 11:16

Al dat gelul over dat prikken van hem. Beloof nou gewoon niks en maak er niet zo’n grote show van. Ik heb al menige familieruzies gezien en tussen groepen vrienden omdat de discussie te hoog opliep over wel of geen prik.

Het is een recht om er zelf over te beslissen wat je met niemand hoeft te delen. Of je je nou wél of niet laat prikken. Dáár zou de focus op moeten liggen en de voorlichting. Objectiviteit.

overVecht | 30-05-21 | 11:14

Slim dat hij er geen jaartal aanhangt.

Man-bear-pig | 30-05-21 | 11:14

Begrijp me niet verkeerd, er is genoeg aan te merken op de vaccinatiestrategie van ons land. Maar Hugo de Jonge heeft volgens mij altijd gezegd dat 1 juli de datum was dat iedereen die dat wil de eerste prik gehad kan hebben. Dat wordt nu dus iets later wegens leveringsproblemen.

1 september gaat om volledige vaccinatie. Nogal een verschil wat hier totaal niet belicht wordt.

Harvester | 30-05-21 | 11:13 | 3

"Dat wordt nu dus iets later wegens leveringsproblemen."

Ach, welja. Bij mega operaties als deze kun je niet alles tot ver achter de komma voorspellen. Er gaan zaken mis, er doen zich onvoorziene omstandigheden voor, naar aanleiding waarvan eerdere prognoses dan moeten worden bijgesteld.

Mijn leeftijdsgroep zou aanvankelijk eind maart aan de beurt zijn voor de eerste vaccinatie. Nu heb ik mijn eerste prik op 2 mei gehad, en krijg ik mijn tweede na volgende week. Een dikke maand later dus. Big deal, hoor.

Dr_Johnson | 30-05-21 | 11:22

@Dr_Johnson | 30-05-21 | 11:22: Fijn dat je hem gehad hebt! Ik heb woensdag mijn tweede prik!

Alsnog had er van alles beter gekund. Maar dit plempsel van Mosterd heeft maar één doel en dat is stemmingmakerij.

Harvester | 30-05-21 | 11:26

Volgens mij is de zomervakante dan precies voorbij en mag werkend-Nederland-met-kinderen het doen met commerciële PCR-tests a € 100 / neus.

wapster | 30-05-21 | 11:12 | 3

Na de eerste prik duurt het ook nog een week of 2 voordat je beschermd bent. Prikken de de volgende dag in een vliegtuig stappen is in ieder geval niet volgens de aanbevelingen van de fabrikanten van de vaccins.

W_F | 30-05-21 | 11:20

Kinderen hebben sowieso een negatieve pcr nodig, leeftijdgrenzen verschillen per land.

osolemio | 30-05-21 | 11:25

En werkend Nederland zónder kinderen zou dan in principe op vakantie kunnen.
In 2020 lukte dat voor een groot deel van werkend Nederland zónder kinderen niet, dus hooenlijk dit jaar wel.
Mag het?
In septrmber 2021 is werkend Nederland met kinderen immers in 2020 en 2021 wél op vakantie geweest.
Nindeju, hou eens op ....

MK27 | 30-05-21 | 18:30

Niemand die zit op te letten? Die 1 juli ik bedoel begin juli ik bedoel half juli ging over de eerste prik en dit gaat over "volledig gevaccineerd", dus over 2 prikken (behalve Janssen)? Ik ben ook geen fan van Hugo, maar dit klopt gewoon niet.

Mean Dean | 30-05-21 | 11:12 | 1

Ach ja, het leest zo lekker weg.

Papa Jones | 30-05-21 | 11:15

Het zou me niet verbazen als we 1 juli alsnog gaan halen, 1978 kan al een afspraak maken en over een paar dagen geprikt worden. Alle babyboomers hebben een eerste prik. En elke dag komen er twee jaartallen bij.

bamitoren | 30-05-21 | 11:12 | 6

@normanius | 30-05-21 | 11:14: met de huidige snelheid van afspraken heeft over 2 weken iedereen die 18+ is een afspraak voor de eerste prik. De priksnelheid gaat nog steeds omhoog, dus de 3 weken die je nu hebt tussen afspraak en prik kan over 2 weken 2 weken zijn. Optimisme is volgens mij terecht

bamitoren | 30-05-21 | 11:34

Ik ban van 74 en heb nog geen uitnodiging ontvangen.

jemagookniksmeer | 30-05-21 | 12:02
▼ 3 antwoorden verborgen

Pfff wat zijn jullie lang van stof.
Je had kunnen volstaan met 'Janssen komt leveringsafspraken niet na'.

Papa Jones | 30-05-21 | 11:12 | 1

Hugeau komt al meer dan anderhalf jaar zijn beloftes niet na, dat is wat er aan de hand is. Wel eens een perscoferentie van hem gezien, hoezo 'lang van stof'?
Eindeloos, het einde van eindeloos.

dathoujetoch | 30-05-21 | 11:53

Hij lult maar wat omdat hij weet met dat gezever weer in de krant en op TV te komen. En rutte vind het best want als het mis gaat is hugo zwaar de lul.

jan huppeldepup | 30-05-21 | 11:11

Tis weer Zondag en daar is tie weer hoor.... uit de categorie, "liegenbeest".

Paaldanseres | 30-05-21 | 11:10

Ach, hij doet z'n best. Jammer dat de lat niet zo hoog ligt.

Hoewel dat laatste voor de politiek in het algemeen geldt.
En dat komt weer omdat politieke vaardigheden belangrijker zijn bestuurlijke vaardigheden.

HetIsWatAllemaal | 30-05-21 | 11:10

Het is zeer wel mogelijk dat dat wel gehaald wordt. De Hugo haat bij sommigen vertroebelt het observatievermogen

MaarFeitelijk | 30-05-21 | 11:09 | 1

Nou, Hugo heeft zoveel missers gemaakt dat hij niet meer geloodwaardig is. De man is gewoon niet geschikt voor de functie.
De 2e golf, vorig jaar herfst, kwam totaal onverwacht. Dat bedenk je toch niet. Iedereen zag die mijlenver aankomen. Het is nu dus maar weer afwachten.

Bataafje | 30-05-21 | 11:13

Slim van Hugo: hij noemt geen jaartal.

Albert61 | 30-05-21 | 11:08 | 1

Inderdaad!
Overigens begint in oktober 2021 (weer) een griepseizoen...

Groenstrook | 30-05-21 | 18:16

Zou hij eigenlijk regelmatig op GeenStijl kijken?
Of is hij ermee gestopt...

laurentius | 30-05-21 | 11:07 | 1

Daar heeft Hugo een uiteraard "diverse" groep medewerksters voor.

vranac | 30-05-21 | 11:11

De zoveelste leugen, althans onwaarheid, van Hugeau. Waar zijn die 5,1 miljard? Wat is er met je vorige voorspellingen? Hoe is het met je vriendje Sywert? Al op bezoek geweest bij Omtzigt? Waarom zit je op zondagochtend niet in de kerk? Wat gaan we doen met al die mondkapjes? Hoe staat het met de groepsimmuniteit? Vergelijk jezelf eens met USA of UK, vind je dan zelf dat je het zo geweldig doet? Al overtuigd van het gele internationaal erkende vaccinatieboekje? Mag je van je geloof als CdA'er wel liegen?

dathoujetoch | 30-05-21 | 11:06

Weer een zomer naar de kloten. Hij dacht dat een prik genoeg was en nu blijkt dat je twee prikken moet hebben, ze hebben ook helemaal niks te vertellen in de EU. Er zullen veel mensen zijn die op de bonnefooi naar de vakantielanden gaan zonder pcr testen en zonder volledige vaccinatie en ik denk dat er veel Nederlanders in het buitenland in nood komen. Mensen laten niet voor de tweede keer een vakantie aan zich voorbij gaan.

osolemio | 30-05-21 | 11:04 | 4

@rifraf | 30-05-21 | 11:09: Niet iedereen is volledig gevaccineerd In de zomervakantie. In veel landen zijn pcr-testen nodig om binnen te komen, ook voor kinderen vanaf 6 jaar of vanaf 11 jaar. Regels verschillen per land. Meeste mensen zijn niet volledig geïnformeerd of denken dat het zo'n vaart niet zal lopen. Er zullen ook mensen toch afreizen naar oranje gebied en gaan dus niet voldoende verzekerd op vakantie. Deze zomer gaan er problemen ontstaan.

osolemio | 30-05-21 | 11:18

@rifraf | 30-05-21 | 11:09: je zult je nog steeds moeten laten testen. Of je wel of niet geprikt bent maakt niet uit. Iedereen die dacht na mijn prik kan ik weer gewoon reizen is gefopt. Dat had men kunnen weten , maar ja de makke schaapjes volgen hun herder met de schoenen.

dagpauwoog | 30-05-21 | 11:48

Prikken? Testen? Niks daarvan ...
Vrij reizen binnen EU.

"Dat hebben we zo afgesproken ..."

Het Licht | 30-05-21 | 12:08
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
kees1386 | 30-05-21 | 11:04 | 1

En Van Dissel heeft blijkbaar een wetenschappelijke onderscheiding gekregen.... Terwijl een jaar geleden de hele wereld riep: "Nederland jullie zijn gek geworden.", naar aanleiding van het beleid dat Van Dissel voorstelde. (Hij wou iedereen maar gewoon in contact brengen met het virus, ziek laten worden en dood gaan of zoiets...)
Echt de omgekeerde wereld!
www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20...

Aristotalloss | 30-05-21 | 11:03 | 4

Wetenschappelijke prijs was er eentje van wc-eend, niet echt Nobelprijs ofzo

zeefert | 30-05-21 | 11:35

@zeefert | 30-05-21 | 11:35: Het is een vast clubje virologen dat elkaar of een penning geeft of voordraagt voor een buitengewoon hoogleraarschap. Steeds dezelfde kliek van WC eend.

dagpauwoog | 30-05-21 | 11:50
▼ 1 antwoord verborgen

Vanavond om 1900 uur allemaal klappen voor Hugo. U magzelf de hoek kiezen.

Dubbelepunthoofd | 30-05-21 | 11:01

Dat constante doen van aannames en niet waar te maken beloftes is inmiddels strontvervelend. Van DIssel ook weer: "er komt waarschijnlijk geen 4e golf". Hij weet dit helemaal niet. Dus waarom toch zoiets roepen? Ik hoop dat hij gelijk krijgt, maar hij heeft er vaak naast gezeten. Die modelleur van hem ook: "onze modellen houden geen rekening met menselijk gedrag". Dan ben je snel uitgepraat.

StiekemeBunzing | 30-05-21 | 11:00

Ik heb nu een commerciële vaccinatiestraat opgezet.

Naast vaccineren doen wij ook insemineren.
Dames tot geboortejaar 1990 kunnen zich nu registreren. Op voorhand kunnen we niet garanderen of u gevaccineerd of geïnsemineerd wordt.

Dank voor uw medewerking.

Kaas de Vies | 30-05-21 | 10:58 | 3

Discriminatie!!

Ik wil mij als man ook kunnen aanmelden!

Wijze uit het Oosten | 30-05-21 | 11:05

Maar genaaid word je vrijwel zeker..

VolleBak | 30-05-21 | 11:06

Bedankt voor uw prik van Hugo de Jonge

Tobi | 30-05-21 | 11:23

Uit de categorie 'sussen', mag ik van jou..

De Olympics gaan van start, even als het EK met wappie voetballers -pleonasme- , er worden massaal vakanties geboekt: grappig dat er nu al min of meer al wordt gezegd dat dit alles geen invloed heeft op de ontwikkeling van corona.

Roos | 30-05-21 | 10:57

Per vandaag zijn de Duitsers bij zinnen gekomen en hoef ik geen sluipweggetjes meer te volgen op weg naar en van mijn lief, die net over de grens woont. Und der 'Ugo,.. tja, was soll ich sagen? Dummkopf schon seit einem Jahr

horsteknots | 30-05-21 | 10:57 | 1

kletsverhaal en ons beleid is praktisch een spiegel van de vele verschillende duits aanpakken.

MaarFeitelijk | 30-05-21 | 11:11

Bijzondere aanname van ons Huug. Er staat in de uitnodiging namelijk dat er een spuitje klaarligt, maar nergens maakt men gewag van enige verplichting. Dus kan ons Huug dan beweren dat iedereen ingeënt is in september?

Verbandmeester | 30-05-21 | 10:55 | 4

@Dr_Johnson | 30-05-21 | 11:15:
Omdat u woorden als aluhoedjes en antivaxxers gebruikt i.p.v. objectieve benamingen moge duidelijk zijn dat u er erg geëmotioneerd in staat.
U weet dit zelf ook wel.

zwenkwieltje | 30-05-21 | 12:45
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vind het steeds soepeler gaan, scheelt dat er nu een grote groep maar 1 prik nodig heeft ivm besmetting <6 maanden.

gristen | 30-05-21 | 10:53

Met oprechte dank voor de nuancering, Hugo.

MickeyGouda | 30-05-21 | 10:52 | 1

Inderdaad.

knutsel_ | 30-05-21 | 10:53

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino