Bewaaruitspraak. 'Op 1 juli iedereen gevaccineerd'
"Ongeveer"
Als Hugo de Jonge een voorspelling of bewering laat volgen door het woordje 'ongeveer' moet je gaan opletten, want dat betekent dat hij achteraf gaat roepen 'ja ik zei ongeveer maar dat hebben we net niet gehaald MAARRRR'. En we hebben inzake corona al genoeg onzin gehoord ('geen directe vluchten vanuit Wuhan', 'een app is de kern van het nieuwe testbeleid', 'dan en dan kan iedereen getest worden', 'dan en dan zetten we de eerste prikken' en nog veel meer feitenvrij nattevingerwerk alsof Jezus Christus himself de boel in goede banen leidt). Het enige wat we keer op keer zien is de in een Sunday's Zonnestudio-kop gepleisterde Prodent-glimlach van Hugo de Jonge, die een oude belofte overtoept met een nieuwe belofte, en zo ligt er weer een bot in het hok van het volk. Maar we vertrouwen 'm voor geen cent meer. Dus deze is voor de bewaarbak: op 1 juli (1 julo) 2021 heeft er in ieder geval één spuit in de arm gezeten van iedereen die dat wil. Ongeveer.
Reaguursels
InloggenIn Bulgarije en Slowakije zitten ze NU al gewoon aan de Ivermectine !
Hugo denkt nog dat snelheid met de stoomtrein komt. Koekkoek.
Mits de leveringen niet tegen vallen, onder Hugo de schoenen valt altijd alles tegen.
Dus dan weten we het wel.
Ik heb het volste vertrouwen in ons kabinet en onze pers en iedereen met een andere mening dient naar een heropvoedingskamp gestuurd te worden
Ik ga alleen voor het Sputnik vaccin
"Dit is de kampioensoverwinning." --D. Mertens
Is de demissionaire regering eigenlijk al gevaccineerd? Vind dat ze zulke rare dingen zeggen de laatste tijd. Kan een bijwerking zijn natuurlijk.
Ik wil dat Astra Zeneca vaccin niet. Vind het niet betrouwbaar. Meer een naam voor een vuurpijlen pakket. Ik vraag mij af of ik kan vragen om een vaccinatie met Pfizer, desnoods later dit jaar.
En vuurpijlen mogen al niet meer,kun je nagaan.
Geef mij maar Jansen en Janssen of Janssens!
De Russen kunnen hun eigen Sputnik V niet kwijt in het binnenland. En er is een grote markt in de Unie voor vaccins, kom op EMA :-).
Die van J&J ziet er goed uit. 1 shot, geen mRNA. Wel een vectorvaccin. Misschien toch Sputnik, alhoewel Russisch.
Ik weet niet wat er mogelijk is. Ik ben 65 plus maar heb nog geen bericht ontvangen via de post.
@RadioControleDienst | 03-03-21 | 17:55: Volgens Rutte achteraan sluiten want hij wil de ziekenhuis opnames zo groot mogelijk houden.
Eerste veldomderzoeken onder gevaccinewrden in VK geeft t verrassend resultaat dat Astra Zenica net beter beschermd en vooral de ouderen. Dubbel andersom dus. Mogeljjk door de Engelse variant.
De opschalibg van de Jonge is viiral omdat Pfizer harder levert. Moderna en Astra Zeniva hebben leveringsproblemen.
Hij heeft zich al ingedekt. " Mits de vaccinaties op tijd geleverd worden".
Maar hij heeft niet gezegd welk jaar.
Of in welk land
Nou vooruit, hij bedoeltvast Saba als het gaat om NL?
Met een vaccinatiebereidheid van 64% en dalende door "verplichting/uitsluiting" ipv vrijwillig... Hoe willen ze dat doen dan?
Zou dat inenten altijd met een prikje moeten? Kan het niet gewoon met een cilindertje gas? A. De jeugd is er mee bekend en B. De oosterburen hebben er ruime ervaring mee om op korte termijn er voordeel mee te behalen.
In vk zijn ze idd aan t kijken of t niet als pil kan.
Logische timing, want dan gaat het vaccinatiepaspoort ook ongeveer live en heeft iedereen de kans gehad om te vaccineren.
En de toestemming deelname onderzoek en datatransfer getekend.
Voor de bestrijding van de pandemie.
En als je dan weet dat 98% een prima afweersysteem heeft dus weinig tot geen last heeft van een besmetting, en dat van de overige 2% maar een fractie op de ic komt te liggen, en daar weer van een enkele komt te overlijden. bedankt voor de aanbieding.
Er sterven op het ogenblik misschien wel meer mensen aan de stress en ellende door al deze maatregelen en het angst zaaien als aan ciorona.
Precies zoals u het zegt.
Het is niet de bedoeling dat u zelf een beetje gaat lopen nadenken, oké..?! Want dan komen we natuurlijk nergens.
Ik heb ook geen trek in de spuit. Maar wat zijn nou de consequenties daarvan? Geen verkansie buitenshuis in 2021, lijkt me. Soit. Maar straks wil de huisarts en de Jumbo me ook niet meer zien zonder een vaccinatie-bewijs, Vrees enigszins een paria te worden. Ook dat kan ik op zich prima hebben, maar als ik echt nergens meer in mag of kan...
@Wayfaring stranger | 03-03-21 | 15:59:
Dan komen er tijden voor niet gevaccineerden. Je kan niet 40% of meer van de bevolking voor jaren van alles en vooral essentiële behoefden uitsluiten.
Je dacht iets biologisch te hebben?
Not so woke.
Het afweersysteem word je net zo afgepakt dan je gender.
Je bent nu geimmuniseerd of niet.
Dit is verdorie één van de tegels die ergens op slaat hier onder dit hoofdstuk van vandaag.
@Wayfaring stranger | 03-03-21 | 15:59: Dan krijgen we straks ook weer een keer een nieuwe serie over ons soort mensen op Netflix: Making a extremist. Zou zomaar een titel kunnen zijn...
Hou elke kwetsbare in leven! Dan hebben we over 50 jaar pas een echte pandemie als de helft omvalt van een verkoudheid omdat ze ver over de houdbaarheidsdatum heen zitten.
Ze werken al aan aanpassingen in de vaccins tegen mutaties en dan nog zijn er mensen die zo dom zijn te denken dat de huidige vaccins de heilige graal is. Koekoek.
Ja presies!! Hep met eigen ogen gezien dat Koeman in een frouw is verandert!!
@BoetoeVoetoe(btvt) | 03-03-21 | 14:10:
Nu je het zegt zag ik heel de familie Barbapapa veranderen. Maar dat was al heel lang geleden. Volgens mij kwam dat door pubchem Softenon.
Dat is waarschijnlijk voordat er een missionair kabinet is om verantwoordelijk te houden voor het (eventueel) mislukken ervan. Handig.
Moet ik nu uit uw woorden opmaken dat migranten geen volwaardige mensen zijn?
botbot | 03-03-21 | 13:45 | favorietblock
Nee, maar dat ze misschien niet goed duidelijk is gemaakt over het gevaarlijk het is, te dicht bij elkaar te zijn. Sorry, ze hadden me weggejorist.
Luister ens naar dr. Simone Gold. Je schrikt je dood
Weet iemand wanneer de bijsluiter af is? Ik dacht augustus 2023 maar ik kan het mis hebben.
Zou mooi zijn! Alleen zei Hugo er niet bij of hij 2021 of 2022 bedoelde
zou hij in een psychose zitten? Zijn voorganger was duidelijker: die viel gewoon om. Deze amigo dramt maar door in zijn eigen wereldje... Zou hij weten dat de de Amerikanen al op de maan zijn geweest, lang gelee?
Met dat shit AstraZeneca zeker. Steek die maar in je eigen reet, Hugo. Ik wacht wel tot ik een Pfizer vaccin kan krijgen.
Sputnik. Als beste getest zouden ze bij Kassa zeggen, goedkoop en goed.
Hier ook, Pfizer of Sputnik. AZ is maar voor 60% bescherming waardoor je alsnog behoorlijk ziek kan worden.
AstraZeneca is vakkundig de grond in geboord door de msm op aanwijzing van boven. Dit omdat europa totaal verzaakt heeft bij het bezorgen van het vaccin, en dus moet er wat anders in het nieuws dat het niet zo opvalt. In waarheid is dit vaccin het beste wat er is en zeer goed voor de bejaarden.
@2voor12 | 03-03-21 | 13:47: wel je feiten kennen, na de 2de prik na 12 weken is ie voor 82% beschermend. Is nog altijd beter dan niets.
@_pacman_ | 03-03-21 | 13:40: Jansen, koopt Hollandsche waar!
@Waargaathetheen | 03-03-21 | 13:55: Bron? Hier: www.cbg-meb.nl/documenten/publicaties...
Staat: "Uit de eerste onderzoeken blijkt dat dit vaccin de kans op COVID-19 met 60% verlaagt. Dit betekent dat van de 100 mensen die zonder vaccin COVID-19 zouden krijgen, er na vaccinatie nog maar 40 mensen COVID-19 krijgen.".
@TheBigKirth | 03-03-21 | 14:01: leuk. Ik zou de oorspronkelijke onderzoeken gaan lezen. Daar zul je zien dat dit A4 tje, naar verwachting, zaken toch anders vertaalt/vertelt. Vaak zie je dat de oorspronkelijke paper maar hele marginale effecten laat zien, met een gerede kans, als het onderzoek door de vaccin ontwikkelaar opgesteld is, dat het positievere resultaten aflevert dan dat ze werkelijk zijn. Maar goed: ik hoop van harte dat ik ongelijk heb....
@nobodiesunmighty | 03-03-21 | 14:19: Als we het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen niet kunnen vertrouwen dan houdt alles op, lijkt me.
Ohja, Bild. Goede bron man!
@Kabila de stijlloze | 03-03-21 | 13:37: Inderdaad, en dat van iemand die er dus ook helemaal geen verstand van heeft zoals ene Dr. Thomas Voshaar. Kijkt u vooral verder naar het serieuze nieuws op de nos en slaap verder.
www.bethanien-moers.de/krankenhaus-be...
www.parool.nl/nederland/coronapatient...
@Kabila de stijlloze | 03-03-21 | 13:37: Stukken beter dan de NPO iig.
Ik kan het Bild artikel niet lezen.
Hier wel: www.epochtimes.de/politik/deutschland...
Moet ik nu uit uw woorden opmaken dat migranten geen volwaardige mensen zijn?
Het is de schuld van de witmans dus weer, lees ik.
In een Monte Carlo analyse zou je dit hoogstens de P10 datum kunnen noemen. Hoe dan ook, alles alles meezit is het mogelijk. En da's ook precies wat de man hier zegt. Slak. Zout.
Niemand wil... dus dat gaat Hugo halen.
Oh nu begrijp ik waar die hoge FvD score op GS vandaan komt :-)
Mijn huisarts doet ongeveer 500 griepspuiten op een dag samen met haar assistent. Verder geen mensen nodig. Ik zie op die vaccinatielocaties tientallen mensen rondlopen. Om welkom te heten, de weg te wijzen. Nog een keer welkom heten. Dan een prik. Dan ongeveer 5 personen die de mensen een kwartier in de gaten houden. Dan nog iemand om ze een fijne dag te wensen bij de deur. 5 verkeersregelaars. Het mag wat kosten blijkbaar.
Nou ja om die menigte van honderd per dag te verwerken heeft hugo wel wat moeten organiseren.
hou op hou op... het is zo simpel te organiseren en te doen. Zelfs in de voormalige Soviet Unie kon het sneller (... dit is een mening...).
Da's 25 per uur en dat 10 uur lang. Heeft u de the flash als huisarts?
Veel beloven, weinig geven, doet de gek in vreugde leven.
Maar wij zijn niet gek toch ?
Nou Hugo, mij mag je overslaan hoor, haal je het dan gegarandeerd wel?
Ik vraag dit voor mijn ouders.
Keldercreativiteit Youtube: disorganized Fuck the Lockdown
Sommig mensen zijn ook een beetje boos..... net zo boos als boze Hugo.
Zolang er nog een taboe rust op het vaststellen van risicoprofielen komen we niet veel verder.
m.bild.de/bild-plus/politik/inland/po...
Precies, dat er wekelijks hier ook honderden migranten binnenkomen, bovenop het aantal migranten die niet of nauwelijks onze taal beheerst wordt zoveel mogelijk onder de pet gehouden, ook het feit dat ze oververtegenwoordigd zijn op de ic's.
Hugo ik heb je tot nu toe aardig verdedigd maar wat je nu roeptoetert ... is best een dingetje
Het zal allemaal wel.
Raar verhaal. Mijn moeder van 91 heeft een brief ontvangen dat zij haar eerste prik in september kan komen halen...
Onzin. Niet jokken of even langs bij Specsavers
Leuk en aardig, Hugo. En dat voor een spuit die drie tot zes maanden werkzaam is.
Ga je dan ook zorgen voor de volgende 35 miljoen doses per 1 oktober en zo verder?
Tjee, is er zo'n bevolkingstoename geweest?
@Roadblock | 03-03-21 | 14:02: Twee spuitjes weet je nog? En twee maal 17,5 miljoen is?
@Charred_Metal | 03-03-21 | 14:38: we hebben er 80 miljoen besteld geloof ik.
@Rolling_Ronny | 03-03-21 | 14:44: Besteld ja maar wanneer worden ze geleverd?
Hugo stemt niet op Wopke. En ik stem niet op Hugo. Zo het universum is nu in balans
Wat een volslagen onzin dat dat vaccin je DNA zou veranderen.
Doe nog een extra aluhoedje op. 5G hangt in de lucht.
"DNA veranderend vaccin" ... komop, er zit een 5G chip in en logt automatisch in bij Microsoft producten! Wie wilt dat nou niet!??!!!!
@ruudvangeelen | 03-03-21 | 13:26: Geloof wat je wilt geloven. Genoeg virologen die hun vraagtekens bij dit vaccin zetten. Als zelfs een van de rijkste mensen op de wereld zijn vraagtekens zet bij die vaccin mag je het wel serieus nemen. www.youtube.com/watch?v=oXWREk7MVqQ
Gratis virusscanner van Microsoft bij het zetten van een spuit ?
@eD_levuiD
Als ik iemand niet vertrouw is het Mark Zuckerberg wel. Die wil jou zonder vaccin voor eeuwig in lockdown houden want Facebook. Stop met schaap zijn en open je ogen, neem het vaccin.
Ik vertrouw mijn imuumsysteem meer dan Hugo. Als in 2023 de testen zijn afgerond besluit ik wel of ik me laat vaccineren of niet. Pas dan is het bijsluiter gereed.
Leuk dat je snel die eerste prik kan krijgen maar als je vervolgens twee maanden op de tweede moet wachten is de werking nog maar minimaal.
Ik om wel voor de eerste als vast staat dat ik de tweede binnen de twee weken krijg zoals de fabrikanten voorschrijven.
1 prikje beschermt echt wel tegen ernstig ziekteverloop na een paar weken.
@PeterDriebeens | 03-03-21 | 13:28:
Dat is waar ze nu opeens mee komen nu er te weinig vaccins zijn. Hiervoor werd het absoluut afgeraden door de ontwikkelaars.
@2voor12 | 03-03-21 | 13:42: Het wordt ook afgeraden door de ontwikkelaars. Dat is nog steeds zo. De ontwikkelaars hebben het vaccin op een bepaalde manier getest en als je daar vanaf wijkt kunnen ze geen garanties geven op de werkzaamheid.
Dat is niet zo. Waarschijnlijk is iets langer zelfs beter. De drie weken is in de vaccinwereld uiterst kort en helemaal niet logisch, men vermoed dat de enige reden was dat de experimenten met drie weken sneller klaar zijn en het dus sneller de markt op kan.
De gezondheidsautoriteiten zeggen daarna " de werkinh is getest en goedgekeurd met 3 weken dus doe lekker drie weken".
En als je niet wil?
Dan heb je er niet een voor 1 juli.
dan doe je het toch lekker niet? ieder wat wils!
Dan zeg je: "nee dank u, ik heb geen interesse".
Is het heel riskant om in deze context te roepen: "Over my dead body"?
Dat ligt er aan.
Wilt u uw lijk met of aan corona?
Maak het: over a dead body.
Lareb telt al 87.
@MistaRazista | 03-03-21 | 16:50: en RIVM telt 15.000 doden bij de niet gevaccineerden.
" ja maar dat kan met corona ipv door corona zijn" zeggen velen dan. Klopt. En dat geldt net zo goed of nog sterker bij Lareb. Dat 90 jarigen overlijden een tijd na een prik is niet heel gek, 90 jarigen sterven nogal eens.
Loze verkiezingsretoriek, niets meer niets minder.
www.brighteon.com/d863f709-06e0-41c5-... goede site en helder betoog
Ach, Hugo blaat weer eens.
Maar veel interessanter is: Wie gaat hem over enkele weken opvolgen?
Houden we die holle EU-retoriek of worden wij er eindelijk van verlost?
Dion Graus gaat hem opvolgen. Die houd wel van prikken
Je bent voorlopig niet van hem af. Na 17 maart wordt er eerst een paar maanden aan kabinetsformatie gedaan, een negeerakkoord onderhandeld en moeten de kamerfracties weer een ongrondwettige knevelplicht ondergaan.
Pas daarna, wanneer Rutte 4 wordt bemand, wordt duidelijk wie het domein gezondheidszorg gaat doen. Voorlopig is het afbreukrisico daar maximaal, dus Rutte zal proberen zijn gevaarlijkste tegenstander te droppen. Met alle waardering voor de kwaliteiten van De Jonge zal het dan wel een ander worden.
Helaas houden we die voorlopig nog wel effe. Feit is wel dat de EU zich in toenemende mate compleet onsterfelijk belachelijk en overbodig aan het maken is. Weer een crisis (Corona deze keer) waar Brussels uitblinkt in incompetentie, zwaar achter de feiten aan blijven lopen en niet in staat blijken te zijn tot enig constructief handelen en/of kordaat optreden.
Mijn vriendin doet het niet voor 2 prikkies tot juli hoor
Stoer
Heeft ze dat gezegd? Denkt u dat? Of bestaat uw vriendin uit uw linker/rechterhand?
Trouw eens
@ceriel82 | 03-03-21 | 17:10:
Hier moet ik over nadenken.
Weten de leveranciers het ook al dat ze hun productietempo moeten vertienvoudigen vanaf vandaag?
Vanaf woensdag mogen mensen tot 27 jaar weer in groepsverband trainen bij hun sportclubs. Ben je 28 jaar, dan mag je niet meedoen. Daar gaan BOA`s streng op controleren. "Iedereen moet een identiteitsbewijs bij zich hebben, dus als iemand 27 of 28 is, kunnen de handhavers dat zien."
Moeten ze wel kunnen rekenen.
Zeker kunnen ze dat zien!Heb je wel eens gezien hoe hoog opgeleid die BOA’s zijn?
Ja, de magische verjaardag waarop je 28 wordt. In een nacht wordt je vatbaar voor het corona-virus.
@Endoxa | 03-03-21 | 13:18: Er hoeft maar 1 hoofd-BOA te kunnen rekenen. Die geeft de datum van de dag door aan de BOAs op straat (vandaag min 27 jaar). De BOAs op straat hoeven alleen maar de geboortedatum op het identiteitsbewijs te vergelijken met de meegekregen datum.
@Endoxa | 03-03-21 | 13:18: Begrijpend lezende BOA's en tevens gezegend met een abstractievermogen, zou ook helpen. Voorlopig moeten we het met de huidige versie hulpsheriffs/politieschool rejects doen.
@koeberg | 03-03-21 | 13:29: Dat zou wel heel slim zijn.
@Glasgow Argus | 03-03-21 | 13:28: Je moet ergens een grens trekken. Niet iedere 18-jarige acht ik ook even geschikt om rijlessen te nemen. En sommige 16-jarigen kunnen dat al wel aan.
@koeberg | 03-03-21 | 13:29: Je vergeet de maanden en de dagen als rekenfactor. Ik zie ruimte voor een plv. hoofd BOA en een fieldcoach (tevens tweede plv. hoofd BOA).
De nieuwe tactiek van Hugo is om zoveel mogelijk eerste prikken te zetten. Bescherming tegen corona (en dus versoepelen van beperkingen) is even niet belangrijk. We staan vierde in Europa! Ja, met eerste prikken.
Met twee prikken weten we alleen Roemenië, Letland en België nog onder ons. Wel 0,13% van de bevolking.
Dat 4e in de EU, denkt Our World in Data heel anders over.
ourworldindata.org/covid-vaccinations...
Logisch dat ie dat zegt, Pfizer en Moderna hebben bedongen dat 1 julo de pandemie ten einde is...
twitter.com/loppansky/status/13646735...
Als mensen nu nog niet door hebben dat ze gigantisch genaaid worden, weet ik het ook niet meer.
@Endoxa | 03-03-21 | 13:21: Naaien doe je met een naald.
@Glasgow Argus | 03-03-21 | 13:24: En wat zit er op die spuit? Tadaaa!
@Endoxa | 03-03-21 | 13:26: Dat was een goeie, lol.
Maar is het nou de zoon van Freek de Jonge met die schoenen of niet?
"Iedereen die vaccin wil kan in juli al eerste prik krijgen (als alles meezit)"
aLs AlLes MEeZIt
Kan iemand tegen Hugo zeggen dat hij moet stoppen met snuiven? Coke maakt meer kapot dan je lief is.
Op 1jul komt de mededeling wij waren er klaar voor , de fabrikant heeft niet geleverd.
Aan ons heeft het niet gelegen , missichien toch in de herfst.
Herfst van 2023.
En 1 juli 2022 half NL dood?
Het percentage vaccinweigeraars ligt rond de 15 %, dus de helft is wat overdreven.. ;)
@boer-zonder-principe | 03-03-21 | 13:15: 85% das een prima score voor groepsimmuniteit.
@boer-zonder-principe | 03-03-21 | 13:15: Maar als de Zuid-Oost Kameroense variant komt, stijgt het aantal besmettingen met 170.000 per dag, heb ik vernomen...
Alle gasten in het azc ook, en Zit dat al in die 400 miljard. Of worden die eerst door hun eega gevaccineerd voor de kinderbijslag.
1miljoen in 2maanden 1vacin.
17miljoen hahahahaha en gij geluuf da
Probeer eens een normale zin.....
@Lorejas | 03-03-21 | 14:03:
Ja, anders kunnen de algo's dat niet meelezen.
Iemand zou bij de volgende persco, met Markie druipend vanwege de verse laag Teflon ter rechterzijde (links voor de kijkers thuis), doofmans duidingsmevrouw en ter linkerzijde (rechts voor de kijkers thuis) Hugo die nog wat mag naswaffelen van Mark, de MinVWS met zo'n grote haak van het podium af moeten jorissen. Onder het motto: "je lult maar wat en bakt er niks van". Af door de zijdeur dus. En hoewel ik Hugo na 17/3 niet in een volgend kabinet zie terugkomen, ligt er ongetwijfeld alvast ergens een vetbetaald voorzitterschapje voor Hugo klaar, met wachtgeld als er effe gewacht moet worden.
Dat is dan 2 maanden te laat. voor 1 mei is haalbaar (als we niet zo nodig in lijn met de EU moeten lopen) en dus het doel.
Elke vaccinatie vanaf 1 mei is te laat.
Ik kijk naar wat mogelijk is, niet naar het faalbeleid van de overheid om de mijlpalen te definiëren. 1 juli is te laat.
U bent ouder dan 70 jaar?
@IkwilJinekwel | 03-03-21 | 13:18:
Nee, ik heb het over alle Nederlanders die dat willen.
'op de drempel van de zomer'
Hugo is dan al lang weg. Wat zal het hem boeien.
Heb ik geluk dat ze mij in mijn nieuwe thuisland hardstikke discrimeneren, buitenlanders staan achterin de rij. Ik zie wel met hoeveel we overleven ( of dood door Corona of vacc van Bill).
1 juli a.s. of...
Zou best kunnen want dan is fail 1,2,3 etc eindelijk van het toneel verdwenen en kan hij zich eindelijk concentreren op de punten van zijn schoenen.
Gelukkig is het achteraf altijd lekker makkelijk zeiken, en dat ook nog eens zonder enige verantwoording.
Indien voldoende vaccins voorradig geloof ik Hugo de Jonge meteen.
Het is hier niet de bedoeling dat u zich postief uitspreekt. Of zich aan de feiten houdt. Het is hier PVV wat de klok slaat.
Heeft u dat goed begrepen?
Ik heb nog een leuk autootje te koop. Van een omaatje geweest, altijd binnen gestaan, echt heus helemaal niks mis mee. Kopuh ?
@Prinsemarij | 03-03-21 | 13:08:
Inderdaad.
Als ze vorig jaar maart hadden gezegd "Tja, wij weten het ook niet", wat de feitelijke situatie toen was, was het geblèr ook niet van de lucht geweest.
Maar ja, ochteroaf kiek íe een oap in de konte" zoals ze hier zeggen.
Lekker makkelijk en zonder enige verantwoording krities zijn. Zoals vroeger de socialisten.
Politici geloven, het gaat hard achteruit met het boerverstand.
@Prinsemarij | 03-03-21 | 13:08: Er zijn een heleboel feiten, die u voor het gemak even vergeten bent.
En trouwens, ik stem CP (of CPN, zweef nog een beetje)
@Grijskijkert | 03-03-21 | 13:12: hoeveel, omaatje dood?
@Prinsemarij | 03-03-21 | 13:08: Erg hè, guur rechts ? Als het bibberen en de rillingen je teveel worden: misschien is joop.nl dan een oplossing ?. Louter links lavende wensdenkende maakbaarheidsopinies. Wel grote kans dat u ook daar de volgelingen van Greet gaat tegenkomen. Dat het op dit roze weplok enkel PVV is wat de klok slaat, is abject, infaam en zwaar naast de waarheid. Doe es die GeenPeil TK2021 checken dan (tip: hanteer 20% foutmarge vanwege het gilde poll fuckers. Maar dan nog).
"koe in de kont" en kritisch
@ceriel82 | 03-03-21 | 13:20:
Nee, krities. Op socialistiese wijze geschreven.
Zegt ie dat ook na de verkiezingen ?
Na de verkiezingen is het het probleem van zijn opvolger.
Deze kan dadelijk gearchiveerd worden in het rijtje:
- de kans dat dit virus uiteindelijk Nederland zal bereiken, is nihil
- de situatie zoals die zich nu in Italië voordoet, is hier ondenkbaar
etc.
de man is kennelijk een universeel genie, net als alle overige Nederlandse broodpolitici trouwens, en is overal breed inzetbaar. Opgeleid tot assistent bovenmeester lagere school is hij in staat om leiding te geven aan het hele corona gebeuren. Knap hoor.
je moet er toch niet aan denken iemand op deze functie te hebben die voor deze materie heeft doorgeleerd, zich niet laat knechten door politieke belangen, niet gelieerd is aan een politieke partij, en niet chantabel is omdat hij voor zijn centen niet afhankelijk is van een baantje in de politiek.
Brrrr... the horror!
De Jonge moet dit soort uitspraken wel doen, omdat de fascisten van de EU binnen drie maanden dat smerige vaccinatiepaspoort gaan introduceren en het toch echt wel de bedoeling is dat zowel Nederlanders als de rest van de wereld hun zomervakanties gaan consumeren. Waarschijnlijk is het nog niet eens de helft van wat hij zegt, doch dat zal hem niet interesseren want dat is dan zíjn helft, de gevaccineerde, met meer vrijheid dan de ongevaccineerde helft.
De vaccinpropaganda heeft slechts 1 reden en dat is in het belang van de EU.
Heb jij je bekertje karnemelk wel leeggedronken knul?
Koekoek!
@Erikjan79 | 03-03-21 | 13:05: Inderdaad. Nu ze aantoonbaar falen in aanschaf en goedkeuring van vaccins, moeten ze toch wat om hun bestaansrecht aan te tonen.
Nb, het sputnik vaccin is het meest effectieve, veilige vaccin in zijn soort.
Aanvraag bij EMA is weken geleden gedaan.
EMA zegt de papieren kwijt te zijn, of u de aanvraag nog een keer wilt doen...
De overheid en EU doen er alles aan om mensen over te halen om de vaccinatie en het vaccinatie paspoort te willen. De Belg van Ranst legt het hier in een paar minuten uit hoe ze dit ook bij de Mexicaanse griep hebben willen doen ;
m.youtube.com/watch?v=nqDCax4QKYM
@Nuchternederland | 03-03-21 | 13:14: geopolitieke obstructie.
Even een puur technische vraag:
Als een vaccin 45% effectief is, betekent dit dan dat je zelfs extra risico loopt? (want lager dan 50%)
Zo ja, wat is dan het nut van een 60% vaccin? Verwaarloosbaar toch?
Als jij een kans van 1:1000 hebt om de loterij te winnen, maar als je dit vaccin neemt heb je geen 1:1 kans, maar 1:100, dan neem je het toch nog steeds? Hoe kun je 60% verwaarloosbaar noemen?
@Erikjan79 | 03-03-21 | 13:07:
Dat is geen antwoord. Als je met een 50% effectief vaccin, 50% kans hebt om het wel te krijgen, en 50% om het niet te krijgen, is het dus zinloos, want de kansen zijn even groot. 60% is maar een klein stapje verwijderd van 50%. De kwaliteit en effectieviteit loopt in feite exponentieel op naarmate het % hoger is.
95% is als getal maar de helft beter dan 60% , maar in de effectiviteit is het effect gigantisch
@Erikjan79 | 03-03-21 | 13:07: het vaccin is helemaal niet nodig, zeker niet voor mensen onder de 70 jaar.
@Nuchternederland | 03-03-21 | 13:12:
Als het aantal besmettelijke mensen met 50% afneemt kan het virus zich vrijwel niet meer verspreiden. Mede omdat er ook al een heleboel mensen met afweerstoffen zijn.
@Nuchternederland | 03-03-21 | 13:12:
Hahahahahha, kijk dit genie. Hoe veel kans heb ik om de staatloterij te winnen. 50%, want je wint of je wint niet. Hahahahahaha.
Het vaccin zorgt ervoor dat de symptomen minder zijn als je ziek wordt, en dat de kans dat je ziek wordt kleiner is. Het is niet zo dat je 60%, of welk percentage dan ook, minder besmettelijk bent. Het is niet aangetoond volgens het RIVM dat vaccinatie besmettingen tegen gaat.
90% effectief betekent 10 positieven in de gevaccineerde groep tegen 100 in de placebo groep.
45% effectief zou neerkomen op 55 positieven in de gevaccineerde groep tegen 100 positieven in de placebo groep.
Waarbij beide groepen even groot worden veronderstelt, vaak is de placebogroep een derde van de totale groep. Daarvoor moet je dan nog corrigeren.
Jongens jongens wat een azijnzeikerij. Het kan toch ook gewoon? Als je het goed georganiseerd hebt, en je krijgt voldoende vaccins aangeleverd, dan kan je toch ook gewoon prikken alsof er geen morgen meer is? Heel Nederland de mond vol over hoe kut we hebben geregeld als we onderaan staan, en nog geen twee maanden later blijkt dat ineens wel mee te vallen. Het interesseert toch geen mens dat wij als laatste zijn begonnen? van vroeg beginnen gaat de kroeg niet eerder open. het gaat er om dat je aan het einde van de streep kan terug kijken op een geslaagd eindresultaat. Volgens mij is zelfs die pannenkoek van een Hugo daar hard mee aan het werk.
Wat fijn om een nuchtere en realistische tegel te lezen in deze dampende poel van azijn.
EU heeft het dusdanig slecht geregeld, dat er een groot tekort aan vaccins ontstaat binnen de EU.
Terwijl de VS, de VK en Israel die problemen niet kennen.
Dat NL met gegokte cijfers het voor elkaar krijgt om haar rantsoen uiteindelijk op te spuiten, is geen prestatie.
Darnaast is het NL Janssen vaccin goedgekeurd in de VS, maar niet in EU. Misschien over twee weken, als de EMA gestopt is met neuspeuteren.
En laat beginnen, betekent dat je nu meer besmettingen hebt dan wanneer je er vol mee begonnen was. Dat is lagere school wiskunde.
@Nuchternederland | 03-03-21 | 13:02:
Als iedereen zich aan de regels hield had je helemaal geen besmettingen. ooit wel eens aan gedacht?
@Nuchternederland | 03-03-21 | 13:02:
Als kind in een ketel met azijn gevallen?
Later beginnen == meer doden. Ik zal het gewraakte "het zal je moeder, vader of oma maar wezen" even aanhalen.
@Nuchternederland | 03-03-21 | 13:02: Allemaal zaken waar dit kabinet maar beperkt invloed op heeft.
@peterdh | 03-03-21 | 13:10: een beter eindresultaat = minder doden.
@Errujd | 03-03-21 | 13:12: we gaan allemaal dood, daar helpt geen vaccin tegen.
@Nuchternederland | 03-03-21 | 13:02: Had je nou serieus gedacht dat de vaccinboeren een paar miljard vaccins op de plank hadden liggen? Die produceren op dit moment het wit uit hun ogen om aan de vraag te voldoen.
Als de hele wereld ineens op hetzelfde moment hetzelfde product wil hebben, dan krijg je wachtrijen. Of het nu mondkapjes betreft of vaccins.
Dat is lagere school logistiek.
@Erikjan79 | 03-03-21 | 13:08: Tuurlijk joh, want de maatregelen zijn zo slim in elkaar gezet.
@5611 | 03-03-21 | 15:31:
Fout, mensen zijn te dom om te volgen. Niet de maatregelen de schuld geven voor je eigen domheid.
@5611 | 03-03-21 | 15:31: Een heleboel maatregelen zijn inderdaad simpel en slim. Zoals thuisblijven als je positief getest bent. Wat meer dan 25% van de positief geteste mensen gewoon niet doet.
www.rivm.nl/gedragsonderzoek/maatrege...
Het is bijzonder dat mensen die duidelijk geen rekenknobbel hebben dit soort uitspraken doen.
Zelfs al heb je voldoende vaccins dan loop je straks weer vast op prikcapaciteit.
1 juli 2022 komt eerst.
Los daarvan, 4,5 mensen donwloaden die corona-app. Dan zijn de mensen die kwetsbaar zijn. Dus als we op 1/3 zitten dan kunnen we stoppen.
Iedereen inenten is zinloos omdat het voor de meeste mensen hooguit een verkoudheidje of groepje is.
Waar blijft toch die persoon die regering en RIVM even gaat onderwijzen in vaccinatiestrategie. Neem de waterpokken als voorbeeld.
Waar kun je nakijken of je bij een besmetting niets merkt of dood gaat?
"Iedereen inenten is zinloos"
Bizar dat mensen niet snappen hoe vaccins werken. Meeste vaccins zijn er niet om te zorgen dat je er niet ziek van wordt, maar dat je het niet verspreid. ER is namelijk een grote groep die niet ingeënt kan worden (meestal medische redenen). De zgn groepsimmuniteit. Google eens zou ik zeggen.
@Gulliver | 03-03-21 | 13:05: Dat vertel ik u na de obductie wel.
@Erikjan79 | 03-03-21 | 13:11:
Volgens het RIVM staat het niet vast dat Corona vaccins besmettingen tegen gaan , daar zijn ze ook niet voor bedoeld. Ze zijn bedoeld om de symptomen van de ziekte te verminderen.
@Erikjan79 | 03-03-21 | 13:11: Juist bij dit vaccin is steeds geroepen dat a) de werking berust op het tegengaan van ziekteverschijnselen (dus niet het voorkomen van besmettingen) en b) het nog onduidelijk is of het de besmettelijkheid voor anderen reduceert. Daarmee neem je het vooral voor jezelf en is het vooral voor ouderen en zwakkeren aan te raden, precies zoals de Generaal zegt.
Waarom is inenten zinloos als t een griepje is. Ik haaaat griep . Daar heb ik graag een prikje voor over.
Bovendiem weet je niet eens op de bij die meeste mensen hoort of niet. Ook bij middelbare leeftijden bij relatief sportieve mensen zitten somsngevallenndie de IC halen of met maanden moeheid.
En als t virus uitsterrlft want niemand vatbaar krijg je ook geen mutaties meer en dat is fijn voor risicogroepen.
@cheops | 03-03-21 | 14:06: dat is gewokn onzingedisclaimer. Als een vaccin je lichaam leert t virus te bestrijden dan zul je dat minder en korter verspreiden. Dat kan iedereen bedenken. Je mag t alleen niet aannemen van de wetenschapspolitie want het is niet bewezen.
Als De Schoen met cijfers gaat strooien, dan weet je dat je het x3 moet doen. Bleek een paar jaar terug niet uit onderzoek dat de Pabo'ers bedroevend slecht waren in rekenen?
Klopt, en ook een begrijpelijke zin formuleren scoorde laag..
@boer-zonder-principe | 03-03-21 | 13:06: Prima zin hoor; wordt het een beetje te moeilijk voor u?
@BoerKoekoek | 03-03-21 | 13:03:
Hoezo, echt niet?
Ja. Mors.
Ja. Ik vind dat erg.
Altijd maar klagen en azijnbraken.
Nederland heeft de vaccinaties op de rit en behoort inmiddels tot de beste landen van Europa. Nu is het vooral afwachten of de fabrikanten op tijd kunnen leveren.
Ehhh nee: www.dvhn.nl/extra/Nederland-gaat-rich... tenzij we in drie weken naar de top zijn geknald.
@peterdh | 03-03-21 | 13:01:
We gaan als een speer:
nos.nl/liveblog/2370627-nederland-in-...
En of de EMA niet verzand in oeverloze vergaderingen, zodat ze wereldwijd altijd als laatste iets goedkeuren.
@Clapwalker | 03-03-21 | 13:09:
Je loopt een beetje achter.....
@Gulliver | 03-03-21 | 13:07:
Ah, nou dat is mooi om te zien. Zijn we niet meer de faalhaas van de wereld.
Valt me nu pas op, maar als minister De Jonge zo zelfgenoegzaam zit te grijnzen, lijkt hij sprekend op Jack Nicholson in Batman. En meteen dit citaat:
Wait 'till they get a load of me!
Ik wil een ander hoofd.
Ik had die uitspraak buiten de bekende volwassenensites nog niet gehoord.
Mag ie wel een beetje opschieten de laml...
Wedden van niet?
Hugo kan beloven wat ie wil. Na 17 Maart is het toch zijn probleem niet meer.
27 Maart verkiezingen.. Dan formeren, dat kost altijd wel een paar maanden.. Desondanks denk ik dat de kans groter is dat De Jonge rond 1 Juli in de vergetelheid zal verdwijnen..
Ik hoop dat u kartel stemt.
Als u 27 maart gaat stemmen bent u toch echt te laat.
Ach. Ik ben immuun geworden. Niet tegen corona, maar tegen al die onzin wat ze allemaal beweren en beloven.
Wie gelooft deze paljas nog? Hou een sop, Hugo. Ga koken.
En ik moet zeker ook in kabouters geloven?
Bij de uitspraak van De Jonge zou ik willen vragen : "Is it safe" ? Liefst met een tandartsboor binnen handbereik.
Omdat ik net weer strak van de barbier kom, zie ik hem zonnig in... Mooi nieuws toch? Kom maar op met dat Janssen vaccin. Eén spuitje, gebrouwen in de polder, helemaal klaar voor Lowlands.
Het Janssen vaccin biedt pas na 28 dagen de maximale bescherming. Even geduld aub.
En op 1 juli blijkt dat het geen ene donder uitmaakt op variaties die (dan) al rond gaan. Weer miljoenen door het putje omdat men China eind 2019 niet durfde af te sluiten van de buiten wereld.
Wat meneer Schoenen ook vaak zegt "Als alles meezit dan ……". Alleen het zit nooit allemaal mee. Zeker Hugo niet. Daarvoor mist hij de competenties. Maar ach hij weet dat Rutte en het CDA hem nooit zullen laten vallen. Want de verkiezingen. Maar daarna is het wegwezen voor De Jonge. Mag hij ergens bestuurder gaan uithangen. In de zorg en het onderwijs hebben ze honderden van dat soort baantjes. En anders is er wel een subsidieslurper die hem kan gebruiken. Of beter gezegd zijn netwerk richting de geldpotten in de Den Haag. Uw geld.
Ondertussen: nos.nl/artikel/2371044-jeroen-van-mer...
Ik denk dat Jeroen van Meerwijk hier niet veel fans heeft.
@oldandwise | 03-03-21 | 12:57: ik ken hem alleen maar van gezicht. Zijn grappen ken ik niet. Nu ik ouder wordt, realiseer ik eigenlijk dat 65 best wel jong is. Je kan nog zoveel doen. Zo sneu.
@oldandwise | 03-03-21 | 12:57: Denk ik ook niet. Zat vaak in VARA radio-show In de Rooie Haan.
@yeps | 03-03-21 | 13:08: Dat wens ik je/jullie veel kijkplezier, dit wat m.i. zweer de moeite waard is...... www.youtube.com/results?search_query=...
Mooi, dan kunnen we stoppen met de maatregelen.
Dank u voor uw bijdrage. Ik probeerde ongeveer hetzelfde op te schrijven, lukte me niet.
En voor de rest is voor mij het enige wat telt: wanneer kan ik weer naar m'n kroegje toe?
@hotnot | 03-03-21 | 12:55: Als u dat aan De Jonge c.s. overlaat mogelijk in 2024. Dus stem CDA of vvd.
@goedverstaander | 03-03-21 | 13:01: Ja of FvD als je eind deze maand vrij wil zijn.
Maar alleen als je écht wilt hè!
De rest is namelijk gewoon jezelf ketenen.
Het aantal doden die potentieel aan het vaccin zouden liggen is niet significant groot, minder dan negentig op bijna 1,4 miljoen. En dan ook nog ouderen en mensen met onderliggend lijden. Da's niks, de kans is stukken groter dat het natuurlijke doodsoorzaken betreft. Aangezien er in eenzelfde periode 400 tot 600 mensen sterven voornamelijk ouderen.
Hoe lang zijn die vaccins eigenlijk werkzaam? Wat is het plan voor het najaar? Die vraag heb ik nog niet voorbij zien komen
Wanneer had je voor het laatst griep, en hoe lang duurde het tot je het daarna weer kreeg?
@frickY | 03-03-21 | 13:00:
één keer, daarna nooit weer.
@frickY | 03-03-21 | 13:00: mijn opa heeft maar 1 keer griep gehad. Daarna nooit meer. RIP Opa.
Het vaccin zou een hoge bescherming bieden voor de duur van drie maanden, daarna is nog onduidelijk.
Mag hopen dat het hier niet gaat om een verplichting tot vaccineren? Of is vaccineren ook 'ongeveer' vrijwillig?
Onder welke steen heb jij gelegen. Heb je ooit gehoord van gedwongen vaccinatie in NL?
De Jonge is een soort gokverslaafde met positief nieuws willen brengen.
Dat gaat hem binnen ~ 1-2 jaar een keer de politieke kop kosten, vermoed ik.
Ik hoop die gladjanus niet meer te zien na 17 maart.
gok = coke.
Dan klopt 't.
Hogo houdt met zijn "ongeveer" rekening met kansberekeningen en statistiek. Niet dat hij daar iets van snapt overigens.
Juist, een complete, inhoudsloze
narcistische faalclown
Ik heb het niet zo op naalden in mijn arm; is er niet toevallig een vaccin dat anaal ingebracht kan worden?
Wanneer heeft u een gaatje vrij in uw agenda.
Daar heeft Hugo persoonlijk een oplossing voor. Frikandel in je reedt!
Vaccin problemen in Noorwegen? Pfizer op de schop? Al meer dan 30 fataliteiten na vaccinatie met Pfizer vaccin. youtu.be/hHawQajDWlc
Zozo 30...
Das een forse 1 op de miljoen vaccinaties met Pfizer wereldwijd. Ik gok maar zo dat er na vaccinatie met Pfizer meer doden zijn gevallen door keukentrapjes.
dat waren waarschijnlijk vooral mensen die al op het punt stonden dood te gaan..
Stokoudnnieuws. Ondertussen al lang bekeken en geblekem dat die mensen sowieso gestorven zouden zijn.
Welk gedeelte van "één" begrijp je niet?
@Gulliver | 03-03-21 | 12:57: Welk gedeelte van 'niet iedereen' begrijp je niet?
Hier hecht ik evenveel waarde aan als deze uitspraak :
“Duizend euro voor werkend Nederland, niet morrelen aan de hypotheekrenteaftrek en geen geld meer naar de Grieken."
Gaat u nu met mijn tegel aan de haal?
Thijs van de Brink stelde hem gisteren toch wel wat kritische vragen, in weerwil wat hier in het café er over gezegd werd. Kan altijd harder, maar ja.
In ieder geval kwamen er een paar pijnpunten aan de orde zoals de puinzooi met inkopen van vaccins wat Nederland uit handen gaf aan de EU. VS en VK doen het beter. Werd een paar keer aangevoerd door Vd Brink maar de Jonge deed wat hij wel vaker deed; excuus is steeds “ja achteraf gezien....”. “ Met de wijsheid van nu......”.
Dit alles op die zalvende blablablabla toon. Dat had harder aangepakt mogen worden, maar iedereen die een beetje luisterde hoorde het falen van deze man en zijn vrienden in junta Rutte.
Thijs "Trekpop" van de Brink, bedoelt U?
Cda en EO..... heerlijk kritiekloos
Deze uitspraak parkeren we naast die van "Geen cent meer naar de Grieken, 1.000 euro voor de werkende en hier heb ik geen actieve herinnering aan".
Wij staan pal voor de hypotheekrenteaftrek. Elke cent die aan Griekenland is geleend krijgen we terug.
Kok: het kwartje is een tijdelijke maatregel.
Vergeet ook de nota van 31 november niet.
"Onderste steen boven"
En iets met referenda
Dat zegt hij omdat hij weet dat het Janssen vaccin goedgekeurd zal worden. En daarom laat Janssen Biologics in Leiden een groot nieuw gebouw bouwen. Daar zullen wel voor ieder jaar nieuwe vaccin varianten voor nieuwe griep varianten worden verzonnen.
En dat allemaal binnen de fiscaalvriendelijke patentbox. Moet fauci nog wel even het coronapatent overdragen.
Zouden de spuiten van degenen die overleden zijn nog kunnen worden gerecycled?
Lijkt me de moeite waard..
Voor de eerste keer geprikt was het toch?
ach het maakt toch geen zak meer uit wat die man roept. 1 mei zal er een nieuw kabinet zijn gok ik en dan staat hij weer voor groep 8 les te geven denk ik zo.
'Als Mark Rutte liegt in mei
Is april reeds voorbij'
Feit.
@goedverstaander | 03-03-21 | 12:48: Is dat niet Wanneer?
@goedverstaander | 03-03-21 | 12:48: Als Rutte niet liegt in mei, is het pas april.
Chemtrails... Dat is toch de snelste manier, of niet?
We krijgen wat vrijheid en beloftes voor de verkiezingen, van beide blijft na 18 maart niets over.
feit
Helaas wel.
11 april gaat de avondklok eraf, 12 april ramadan.
@Mastermattie | 03-03-21 | 12:50: ik zou er zo een weddenschap op afsluiten.
@Mastermattie | 03-03-21 | 12:50: Zeker weten. Dat is over dik 5 weken, dus de zon gaat dan zo'n beetje onder rond 19:30 uur, ofwel zomertijd 20.30 uur, einde van de ramadan nog een uur later. Als de avondklok dan nog geldt pak dan maar chips en bier want dat wordt oorlog op straat waar de januarirellen bij verbleken. Zal ook weer mooi duidelijk maken wie hier echt de baas is in dit land.
@5611 | 03-03-21 | 15:44:
Ik wil het eigenlijk in volle hevigheid zien. Leed voor de mensen die het overkomt - maar laat het maar es zien wie de baas is in dit land. De olifant in de kamer wordt zo zichtbaar.
In pak-hem-beet zeven weken tijd zijn ongeveer 800.000 mensen [bevestigd] ingeënt. Vriend Hugo wil in 16 weken tijd 16 MILJOEN mensen inenten. Je hoeft geen statisticus te zijn om hier de conclusies uit te trekken. Waarom zou je zoiets ook roepen? Ik snap het gewoon niet, je kunt alleen maar verliezen met dit soort uitspraken.
Dan is 17 maart immers voorbij. Je moet je over de verkiezingen heen liegen.
Heeft ie geen last meer van. Die is na 17 maart van het toneel verdwenen en gaat emigreren. Naar Mars.
Er is meer vaccin en niet iedereen hoeft gevaccineerd te worden.
@AntiZanicz | 03-03-21 | 13:03: de mensen die al corona gehad hebben krijgen toch echt het advies voor een prik hoor.
Huug kan niet rekenen. Hoeft ook niet op een kleuterschool.
Krijgen we elke dag informatie met aantal geschatte besmettingen, aantal geschatte ziekenhuisopnames, aantal geschatte doden? Nee.
Wel het aantal geschatte vaccinaties. Op dit moment:
Berekende vaccinaties: 1.379.655
Gemelde vaccinaties: 990.389
Hugo komt deze zomer zo op 40.000.000 vaccinaties uit.
coronadashboard.rijksoverheid.nl/land...
Elke dag verzint hoofdmeester Hugo een nieuwe rekenmethode. Vorige week werd er nog met gebak uitgepakt toen de miljoenste werd gevaccinerd maar op het dashboard staan er nu 990.389 dus er werd een week te vroeg getrakteerd. Het heeft er ook alle schijn van dat dit alleen is om de verkiezingen te beinvloeden want de leugen gaat tot over de 17e heen waarna Hugo de basisschooldirecteur is gevlogen naar een mooie vervolgbaan.
Op dit tempo duurt vaccineren nog 2 jaar. De GGD draait om hun maximum (ze kunnen we harder maar vertikken het) en er blijven vaccins ongebruikt liggen dus opschalen gaat simpelweg niet met meer vaccins.
Sinds de zomer hebben ze stilgezeten en toen stond er ineens een vriezer vol flesjes in Oss en begon men na te denken hoe ze die gingen wegwerken.
Wat
Een
Drama
Zolang je niet kunt kiezen met welk vaccin je wordt ingespoten laat ik het prikcircus aan me voorbij gaan.
Maar heeft hij expliciet 2021 genoemd?
Scherp!
Maar waarmee gevaccineerd?
Op 1 juli heeft iedereen ongeveer 1 spuit gehad. 0,1 of 2
Slim hoor. Hij zegt niet welk jaar hij het over heeft.
Hugo gaat weer eens de deksel op zijn steeds groter wordende neus krijgen.
Hoeveel zijn er op Geenstijl eigenlijk boven de 50 en met fors overgewicht?
Ehh ikke, maar het gewicht is wel goed verdeeld.
Als ik het geloven mag laat het gros van de reaguurders zich niet vaccineren maar hebben wel een grote bek over het vaccineren.
@botbot | 03-03-21 | 12:44: iedereen moet lekker doen wat die wil, zolang ik maar niet verplicht wordt gevaccineerd. commentaar zit em voor al in dat Hugo dingen belooft maar dat ie t niet kan waarmaken.
@botbot | 03-03-21 | 12:44:
Spreek voor uzelf... Zodra het kan, gaat die spuit er bij mij in. Overigens zijn mijn hoogbejaarde ouders inmiddels al geprikt. Ik kan niet wachten.
Met_baard valt in uw doelgroepen en heeft de eerste al gehad. Sinds zondag (de dag erna) een lamme arm, maar verder valt het qua bijwerkingen mee. Maar blijkbaar komen de echte pas vanaf 2 weken na de eerste vaccinatie want dan is je afweersysteem pas in volle werking.
@Met_baard | 03-03-21 | 13:46: top, ik ook geen bijwerkingen en geen overgewicht
@Met_baard | 03-03-21 | 13:46:
Houd ons s.v.p. op de hoogte hoe het gaat. Heeft u ook al een datum gekregen voor de tweede?
@Deksmaat | 03-03-21 | 14:50: bordje bij de uitgang gaf mei aan, ga ervan uit dat ik nog wel weer bericht krijg.
Ongeveer klopt want mijn arm zit er niet bij in ieder geval.
Ho ho dat heeft gezegd met een voorbehoud
3 weken waren er een miljoen mensen geprikt, vorige week waren het er opeens nog maar 800.000. En nu zijn het er weer meer dan een miljoen. Ben benieuwd hoeveel mensen het volgende week betreft.
Nieuwe rekenmethode.
600.000
1 + 1 = 3 , dat weet een ieder toch?!.
flauwekul
Over twee weken zitten we op twee miljoen.
Alle getallen zijn "ongeveer" he. Dus dat kan van week tot week nogal variëren.
lekker belangrijk. Als 60+ en te dikke mannen boven de 50 ingeënt zijn, dan is het klaar. Waarom wil Hugo iedereen inenten?
Een beetje deugen is wat Hugo wil. Stel je voor dat hij net als zijn baas -Mark Rutte- een veroordeling voor het aanzetten tot discriminatie aan zijn pantalon krijgt...
Dat is het voorgenomen en staande beleid.
Dikke vrouwen zijn er nog meer en die moeten ook.
Op 1 juli weet hopelijk niemand meer wie Hugo was.
Clowntje Clusterfuck op gekke schoenen.
Hugo?
Ik heb ook van die kekke schoenen, maar ik durf ze niet te dragen. Dan denken mensen dat ik fanboy ben.
@René5934 | 03-03-21 | 12:39: of loverboy
@dirkdoorsnee | 03-03-21 | 12:40: hij is vast geen allochtoon.
Allemaal één spuit. Dus niemand volledig beschermd. Next.
"Op 1 juli iedereen DIE WIL gevaccineerd' En niet gaan dwingen hé met je Italiaanse puntschoentjes!
@Smeggel | 03-03-21 | 12:53: Italiaanse schoenen zijn een stuk mooier dan die floris van bommel zooi , volgeschilderd door groep 1 van de basisschool.
Onzin, de eerste prik geeft al goede bescherming. De 2e is alleen een booster.
Jansen heeft alleen één prik.
@AntiZanicz | 03-03-21 | 12:59: Onzin en dat weet je.
Nee, allemaal "ongeveer één spuit". Tja en nul en één is 'ongeveer' hetzelfde.
REAGEER OOK