Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vuile hond Arnoud van Doorn doet aangifte

Hierom dus

Van alle stukken menselijk afval die er op deze aarde rondlopen is Arnoud van Doorn wel een van de zes allerergsten. Nu dit weer. De leider van de piemeltaartenbakkerspartij heeft aangifte gedaan tegen schrijfster Lale Gül omdat zij hem een 'vuile hond' heeft genoemd. Dit, terwijl Arnoud van Doorn niet alleen een vuile hond is, maar de tweet die aanleiding gaf tot deze kwalificatie zelfs voor Van Doorns doen toch wel van bijzonder laag allooi genoemd kan worden. Van Doorn uit daarin zijn ongenoegen over het feit dat ex-imam Yassin Elforkani bedreigingen aan het adres van Gül afwijst. Dat leest u goed. Van Doorn is boos omdat iemand uit de islamitische gemeenschap zich uitspreekt TEGEN bedreigingen. Wij zouden zeggen: 'vuile hond' is voor iemand die zoiets twittert nog een uitermate vriendelijke bejeging. Maar ja. Wij zijn dan ook geen bedreigde schrijfster die haar huis niet meer uitdurft. En wij zijn al helemaal niet zo'n vuile hond als Arnoud van Doorn. Gatverdamme. 

Vies

Social

Illustratie: vuile hond (niet de vuile hond uit het verhaal, red.)

Reaguursels

Inloggen

Ik heb honden. En soms zijn ze vies en moeten ze in bad. Dan ruiken ze weer fris. Vandaar dat ik laatst toen ik heel boos was op iemand er niet aan gedacht om die vieze hond te noemen maar lu.. oo en nog erger mon... ltje! Tja, nu wacht ik op een oproep van de politie want dat zal wel een aangifte worden. Maar gelukkig heb ik een bericht van diegene bewaard waarin die mij eerder heeft bedreigd. Zo, ik voel me plots minder bang.

doggolino | 02-03-21 | 10:48

Arnoud van Doorn is chagrijnig sinds zijn beste vriendinnetje preventief geruimd is.

euroka | 02-03-21 | 10:25

Had hij " zo lief uit zijn ogen kijkende labrador" wel toegestaan. Prima hoor.... een hond blijft een hond ....... zo ook dit heerschap.

Ikblijfnietstil | 02-03-21 | 09:29

Die aangifte is volledig terecht. Als Arnoud het niet had gedaan had ik het zelf moeten doen. Nog nooit, echt helemaal NOOIT, is mijn hond zó beledigd.

el jefe | 02-03-21 | 09:28

Als die ouders en familie het zo verschrikkelijk vinden in Nederland: Er is niemand die ze tegenhoudt....

shoarma4belgium | 02-03-21 | 08:56 | 1

... om Nederland te veranderen in een kalifaat.

Schoorsteenveger | 02-03-21 | 09:17

Er moeten meer, meer, meer bedreigingen openbaar gemaakt worden, zodat meer, meer, meer mensen, van welk geloof dan ook, in gaan zien dat we minder, minder, minder van dit soort lui moeten hebben.

bergsbeklimmer | 02-03-21 | 07:50 | 1

en jij hebt de hoop nog dat dit wordt ingezien in dit decennia? Nee joh, dat zal pas gebeuren als de dijken zijn doorgebroken of als de Duitsers als in Den Haag staan.

dorstig! | 02-03-21 | 09:22

Vuile hond mag dus niet, vies varken wel?

BadPatNL | 02-03-21 | 07:34

Een zeer dappere vrouw( zeg maar rustig moderne verzetsheldin) een van de
vele slachtoffers van 40 jaar vvd/d66/groenlinks,/pvda/cda wegkijkbeleid

de broeder | 02-03-21 | 03:09

Getverredemme! Ik heb ook echt nooit gesnapt dat die moslims zo graag honden eten. Mij niet gezien.

SaintNick | 02-03-21 | 00:42

Wat werd de tijd wreed verstoord toen we eind jaren 60 meenden dat NL een goed werkende afvalcentrale moest worden....... de lieden die dat toen beslisten, wat moeten die ons gehaat hebben.....

J.Thee.Cohen | 01-03-21 | 23:50

Da's een lieve hond!

Sliptong | 01-03-21 | 23:47

Lale wil gewoon haar leven leiden. Maar dat gaat zomaar niet in Nederland. Als je hier niet de kant van de profeet kiest, word je permanent bedreigd door zijn aanhangers en zwartgemaakt door de Linkse Kerk, die te dom of te kwaadaardig is om het maffia-gedrag van deze "religie" te erkennen.

Bulloch | 01-03-21 | 23:01

Helemaal de moeder rapporteren bij Twitter en hem iig daar laten verwijderen.

Diep in vuile donkere modder laten zakken,
lijkt mij het beste voor hem en voor de rest van de wereld.

vander F | 01-03-21 | 23:01 | 1

Maar niet die hond.

Sliptong | 01-03-21 | 23:47

Arnoud is Poncke Prinsen 2.0

Fapfap | 01-03-21 | 22:52 | 1

In geen honderdduizend jaar.

Mazzelstof | 02-03-21 | 06:37

Vuile hond - en andere kwalificaties met vuile er voor - is dacht ik een bekend en geaccepteerd scheldwoord dat onder de vrijheid van meningsuiting valt.

Harry.Langezwaal | 01-03-21 | 22:50

Ik hoop Lale Gül door har sociale omgeving en ook de politie nu goed wordt beschermd. Het is een levensbedreigende tweet van Van Doorn gezien zijn groupies/achterban.

Rest In Privacy | 01-03-21 | 22:44

Die onderste foto is van een vieze hond. En zelfs dat valt nog te bezien. Modder kan ook schoon zijn.

Sans Comique | 01-03-21 | 22:33 | 2

Dat hondje zou ik graag even lekker buizen afhozen en dan hophop, in bad en schoonboenen, handdoek erover, bak brokken voor z'n neus en hoppa, kwartiertje werk en weer zo goed als nieuw.
Gaat bij Arnout toch een stuk lastiger worden, qua tijd, energie en geld, voordat die weer enigszins normaal kan functioneren.

Graaisnaaiert | 01-03-21 | 22:40

@Graaisnaaiert | 01-03-21 | 22:40: die scene in "soldaat van Oranje"waarbij een van de verzetsvrienden van Erik HazelhofF Roelfzema, gevangen door Rijk de Gooijer, een slang in zijn reedt kreeg waarbij die vol open werd gezet en de endeldarm gevuld werd met water. Dat! Arnout!

dorstig! | 02-03-21 | 09:30

Ik vind het best dapper van hem om als PVV infiltrant zich te “bekeren tot de islam”. Wat deze man doet brengt meer schade aan de islam dan wat hij ooit had kunnen bereiken op plaats 34 van de PVV.

Urbanus_2.0 | 01-03-21 | 21:44 | 3

Hoe zou het mogelijk zijn om meer 'schade aan islam' aan te brengen. Islam is op zichzelf al het absolute dieptepunt in godsdienstig geïnspireerd menselijk falen dat een toegewijd gelovige kan bereiken. Er is niets van schade toe te voegen. Je kunt alleen als moslim door hypocriet gedrag jezelf iets proberen te verheffen boven de zwavelput van islamitische devotie. Maar voorzeker de karakterologische mankepoot ayatollah Arnoud hoort daar honderduizendvoud meer thuis dan bij de PVV.

Mazzelstof | 02-03-21 | 06:51

Hahaha

Miss Silly | 02-03-21 | 09:07

@Mazzelstof | 02-03-21 | 06:51: Ik vind het in ieder geval heel dapper van hem. Het geeft wel aan hoe intelligent die salafisten zijn. Maar stel dat ze er achter komen dat hij eigenlijk door Geert als infiltrant is ingezet moet hij vrezen dat zijn hoofd nog aan zijn romp zal blijven.

Urbanus_2.0 | 02-03-21 | 14:56
-weggejorist-
zouteloos | 01-03-21 | 21:42

Arnoud v. Doorn is een provocerend stuk ellende. Hij krijgt energie van treiteren, want voor hem geldt het gezegde: Negatieve aandacht is ook aandacht.

Hij zal zijn hele leven blijven zoeken naar het clubhuis waar het hardst tegen geschopt wordt, om daar de voorman van proberen te worden. Hij stagneerde bij de PVV in rang, dus likt zich nu in bij de sekte islam. Af en toe ook wat opruiende tweets in arabische taal, zodat ook zijn volgende uitnodiging alweer op zak is om iets te komen vertellen over hoe kut het hier in nederland allemaal wel niet is.

En Lala Gül heeft uiteraard gewoon prima werk afgeleverd. Als die hele gemeenschap zo op zijn kop staat, kan geen letter gelogen zijn in dat boek.

klamme.vla | 01-03-21 | 21:37 | 1

Hij zal nooit, maar dan ook nooit als volwaardig worden aangezien, wat hij ook doet of probeert. het blijft een verrader en die worden echt door een ieder veracht. ook door de muzelmannen.

dorstig! | 02-03-21 | 09:32

Mijn excuses aan de hond

thanseeuwen | 01-03-21 | 21:32
-weggejorist-
wardow | 01-03-21 | 21:21

Vuile hond is nog veel te positief.

Voor deze hoop stront zijn geen passende kwalificaties bedenken.

De lafbek beschouwt zich veilig om deze jonge vrouw zo bedreigen, maar dat kan/zal snel veranderen als haar iets wordt aangedaan.

Bolhoed | 01-03-21 | 21:14

Arnoud moet er een dagtaak aan hebben om zichzelf belachelijk te maken...

fram | 01-03-21 | 21:08

Hij kan tenminste aangifte doen, ik wordt iedere keer uitgeflikkerd of krijg wit scherm.

DeJaVu5225 | 01-03-21 | 20:56

Ergens snap ik Arnoud ook wel weer. Je hebt moslims en geen-moslims. Alles daartussen bestaat alleen maar uit types die nog geen keuze hebben gemaakt.
Erger nog zijn de figuren die zich ineens heel vrij gaan uitspreken, boeken gaan schrijven en praatprogramma's te gaan bezoeken...... en dan na thuiskomst gewoon de doek weer om het hoofd binden en zich de slaapkamer door laten slaan door een nabij familielid.

Draaikontje | 01-03-21 | 20:27

Dit wringt, middeleeuwse opvattingen en ideeën aanhangen, lange teentjes en vervolgens high tech kond van doen. Gevoelig tiepje bekend van wapenbezit en drugs dealen aan minderjarigen. Lala Gül kan hem beter gewoon een getourneerde crimineel noemen, hond is te onbepaald.

P. Breidel | 01-03-21 | 20:25

Zo kunnen jullie echt niet zijn. Wat is er gebeurd met privacy Geenstijl? Geef die laatste foto gewoon een balkje.

mundusvultdecipi | 01-03-21 | 20:25

Een schrijfster en zelfs haar familie worden bedreigd, door aanhangers van een sekte die dagelijks tientallen moorden en tientallen aanslagen pleegt.
Arnoud vindt die bedreigingen terecht, en wijst erop dat de islam niet alleen pedofilie en slavernij predikt, maar ook moord en genocide.

Formeel heeft Arnoud wel een punt. Hij stelt dat de bedenker van de islam véél meer was dan alleen een oorlogsmisdadiger. Zo liet de plunderende proleet Mohammed een zwangere vrouw laf vermoorden, omdat zij kritiek had op het doodmartelen van een bejaarde man, tijdens een beroving. Een blinde herder die dáár weer kritiek op had, werd ook vermoord door een aanhanger van de perversie prekende proleet.
De veroordeelde crimineel Arnoud stelt dat geen enkele maffiabaas kritiek op wangedrag zou tolereren.
Criminaliteit draait om "rpesetc", net als de islam.

Vanuit salafistisch oogpunt heeft Arnoud 100% gelijk dat hij probeert een zo walgelijk mogelijk stuk vreten te zijn.
Vanuit maatschappelijk oogpunt is Arnoud vooral een hypocriete lafbek.
Aangifte doen vanwege "vuile hond", en tweeten "bedreiging = zero tolerance".
Maar jij wordt niet bedreigd, laffe Doorn.
Gül wordt bedreigd.
Vanwege een boek dat door geen enkele moslim gelezen is.

Dandruff | 01-03-21 | 20:15

Laat ie z’n adres erop staan. Wat een idioot.

Ondernietgoedwijs | 01-03-21 | 20:06 | 2

Ach fuck. Niet van hem.

Ondernietgoedwijs | 01-03-21 | 20:07

Spui 70 = stadhuis Gemeente Den Haag.

gaffelbaard | 01-03-21 | 20:17

Ik vind de reactie 'vuile hond' niet echt literair maar dit is dan denk ik een cultuurdingetje wat er blijkbaar lastig uit te krijgen is. Het enge is dat ik een soort van respect heb voor dit soort meiden. Een soort gevoel dat ik zou hebben als een meisje ontvlucht uit een kelder bij Dutroux, of de Jim Jones massale zelfmoord zou overleven. Geeft wel aan hoe ik denk over die islam helaas, en zeker als je reacties als die van die 'vuile hond' leest bevestigd het gewoon hoe cult achtig die ideologie is.

Sessine | 01-03-21 | 20:06 | 1

Je moet er dan ook nog bij bedenken dat dit soort vrouwen helemaal tussen wal en schip valt, in die zin dat ze weinig of geen steun te verwachten hebben van alles wat zich hier ten lande als progressief definieert, inclusief het feminisme of wat daar nog van over is.

Schoorsteenveger | 01-03-21 | 20:11

Ik vind islam een belediging voor het vrije woord. Waar kan ik aangifte doen?

Eddy67 | 01-03-21 | 19:59

Arnoud kwam natuurlijk weer even aandacht te kort.
En hij weet perfect hoe hij die krijgen kan.
Wel zonde van de tijd en vooral: ons belastinggeld.

ArieR68 | 01-03-21 | 19:57

Ze las net op tv een stukje voor uit haar boek, leek wel een beschrijving van de hel, waar ze in moe(s)t leven, heel begrijpelijk dat een mooi levenslustig meisje daar niet zo'n zin in heeft, om gedegradeerd te worden tot 'broedkip'. Welkom in Amsterdam-west...

Zenzeo | 01-03-21 | 19:53

Zou Jesse Klaver nu ook "We're got your back" tegen Lale zeggen?

gaffelbaard | 01-03-21 | 19:52 | 1

Nee, maar links is wel bereis haar een duwtje in de rug te geven: net voor de trein langskomt.

Blauwpetje | 01-03-21 | 20:17

Hoewel ik niet in God geloof weet ik zeker dat Arnoud van Doorn een bliksemschicht in zijn verziekte bovenkamer verdient. Niet alleen (maar zou zeker al voldoende reden zijn) omdat hij een afvallige landverrader is maar omdat hij zonder twijfel de meest irritante moslim is van Nederland. Gezien de enorme hoeveelheid addergebroed moslims moge duidelijk zijn dat dit een titel is die niet zomaar verdiend wordt. Arnoud, moge jouw pad naar het naarhiernamaals struikelen over de verplicht anaal te nemen varkens. De zool van mijn schoen ben je niet waardig.
/Islamitisch tekst modus off

WatZalIkErvanZeggen | 01-03-21 | 19:47

Arnoud moet de imam aanklagen wegens wanprestatie, hij dacht immers lid te zijn geworden van een haatclub en nu levert de moskee niet.

Zeurders | 01-03-21 | 19:35 | 1

Hells Angels without a Bike.

oplichter | 01-03-21 | 19:40

Het was vandaag de dag van de complimenten; dus Arnoud vieze vuile hond; laat dit compliment lekker door je boerkavrouwtje borduren en boven je bed hangen want afbeeldingen mogen toch niet.

sallandstrots | 01-03-21 | 19:33

Abu al Doorn heeft grotere plannen en is daar al geruime tijd mee bezig. Arnoud wordt EU kalief. Dat hij actief wordt gesteund door islamitische landen in het midden oosten is geen geheim. Deze vieze eikel moet goed in de gaten gehouden worden.

oplichter | 01-03-21 | 19:30 | 1

Hij is een van de vele naïeve "useful iidiots". De man wordt genadeloos aan de kant geschopt als hij zijn werk heeft gedaan.

Schoorsteenveger | 01-03-21 | 20:07

Wow, even zoeken ctrl-F op hond: 115 matches.
Hoef ik niet meer aan toe te voegen.

NatNiks | 01-03-21 | 19:26 | 1

“Ik laat de hond uit”, zo nu heb je er 116. Of bedoelde je dat niet?

Analia von Solmsch | 01-03-21 | 19:41

Lale zit nu aan tafel bij De Vooravond. Ze stopt ermee, begrijp ik, met schrijven. Doodsbang.
"Ik leg mijn pen neer. Ik stop met schrijven."

Schoorsteenveger | 01-03-21 | 19:20 | 6

@Schoorsteenveger | 01-03-21 | 20:01:
Goed opgemerkt: strijd tussen kunst en islam.

Gek dat het kunstenaarswerledje zich niet en masse achter haar schaart. Maar dan moet die overwegend regressief links club, stelling nemen tegen de islam.... en dat gaat tegen de regrsseive 'principes' in! Tegen grote delen van multicul. En dus kijken ze liever de andere kant op.... of richten zich op de uitgever.

"dan de moslim in haar":
het gaat verder: die sekte waar Lale zich van moet losmaken bestaat ook uit familie + Turks nationalisme (met islam inderdaad als veruit grootste factor)


michelpen | 01-03-21 | 22:05

@michelpen | 01-03-21 | 22:05:
Het is de strijd tussen kunst en vastgeroeste kunst. En dan wint de kunst altijd. Een moraalsysteem is vastgeroeste kunst,. Een openbaring vindt plaats op precies het moment dat een cultuur ophoudt om als cultuur scheppend te zijn. Vanaf dat moment wordt de kunst systematisch aan banden gelegd. Naar mijn stellige overtuiging heeft het vermogen van een cultuur om te scheppen niets van doen met kunstenaarswereldjes en al helemaal niet met lieden die zich toevallig kunstenaar noemen, voelen of wanen. Kunstenaarswereldjes kunnen zelf bolwerken van verstikkende moraal zijn, of plekken waar ijdele mensjes elkaar de kleffe handjes boven het hoofd houden waaromheen allerlei eng volk rondzwermt dat hen aanpraat dat ze werkelijk scheppend bezig zijn.
De moslim in haar, dat is inderdaad de totale cultuurhistorische context waarbinnen ze groot is gebracht, en die met die Islam tot in detail is verweven. Zonder islam is de macht van Erdogan nul.

Schoorsteenveger | 02-03-21 | 09:16

@Schoorsteenveger | 02-03-21 | 09:16:
Mijn "Gek dat het kunstenaarswerledje zich niet en masse achter haar schaart" was natuurlijk een retorisch bedoelde opmerking:
als er één plek is waar de verstikking vandaan komt, dan is het wel het kunstenaars(grachtengordel)wereldje i.c.m. UvA-achtige groeperingen.

Je optimisme dat kunst het altijd wint van vastgeroeste kunst, deel ik helaas niet: is kunst in de meest ruime zin van het woord in NL de afgelopen 20 jaar sterker of zwakker? Meer of minder aanwezig? Meer of minder ruimte gekregen?

Het (kleine) voorbehoud wat ik maak m.b.t. islam versus familie/cultuur:
in India bijvoorbeeld is ook sprake van mysogenie en vrouwenonderdrukking. Christelijke cultuur in Libanaon kan er ook wat van. Vandaar dat ik, met een natte vinger, op 80% kom.

michelpen | 02-03-21 | 13:21
▼ 3 antwoorden verborgen

Er zal toch wel iemand tegen die Van Doorn gezegd hebben dat dit juridisch een volstrekt kansloze bal is???!

poepaanmijngaatsie | 01-03-21 | 19:15 | 2

Hoe is t toch mogelijk dat die vuile hond gewoon aangifte kan doen. Verkrachte vrouwen moeten hun handjes dicht knijpen als de popo bereid is tijd voor hun aangifte vrij te maken.

Weerduivel | 01-03-21 | 19:25

Ga je lekker beledigd voelen, maar bedreigd ben je niet Van Doorn (je wordt op je geweten aangesproken) en dat staat ook niet in de aangifte, maar in jouw tweet. Dat maakt wat jij doet laster.

TheseDays00 | 01-03-21 | 19:13

Nog een keer maar.

Uit de samenvatting van Bol.com:

"‘Muziek mag niet, daten is verboden, het hebben van vrienden van het andere geslacht is onwettig, je leuk kleden en opmaken is ongepast, ’s avonds buiten zijn is niet geoorloofd, “vieze, immorele” films en series kijken is onaanvaardbaar (en dan bedoel ik geen porno, gewoon een film waarin wordt gezoend), het vieren van verjaardagen of andere heidense feestdagen mag niet, werken met mannen kan niet en ook uitgaan en feesten op festivals is verboden.’ Opgroeien in een streng islamitisch gezin..."

Wat de schrijfster beschrijft, is een vorm van moderne slavernij. Door haar eigen familie! Dat is geen 'cultuur' of 'familie-eer'. Dat is strafbaar.

Kijk nog maar eens naar de samenvatting. Wat lezen we?
- vrijheidsbeperking,
- ontnemen van recht op zelfautonomie, zelfbeschikking,
- ontnemen van recht op privacy,
- vrijheid partnerkeuze ontnomen,
- een verbod op het hebben van contacten met niet-moslims (sociale isolatie)
- een verbod op het hebben van contacten met mannen in het algemeen (sociale isolatie).

De familie van de schrijfster moeten haar dankbaar zijn dat ze geen aangifte tegen hen gedaan heeft.

gaffelbaard | 01-03-21 | 19:10 | 2

Vrouwen worden doodgeknuffeld door de islam ...

Analia von Solmsch | 01-03-21 | 19:43

Mooi toch, die geneugten van een religie?

ArieR68 | 01-03-21 | 20:00

Wat anton mussert voor de nazi's was is arnoud van doorn voor de moslims handig om zo'n loopjongen te hebben, maar serieus wordt hij niet genomen

van Dam | 01-03-21 | 19:02 | 3

Ik denk dan, "werd hij maar eens serieus genomen"

Headshrinker | 01-03-21 | 19:34

Merkwaardige vergelijking. Mussert kon zich binnen zijn partij verheugen op een stevige aanhang. De Duitsers vonden de eigenzinnige Mussert helemaal niet handig, daarom gingen ze in zee met de gezeglijker Rost van Tonningen.

bisbisbis | 01-03-21 | 22:07

Arnoud van Doorn is een Ibn al Kalb en Allah Yakhthek en van mij krijg je een schop met een Ya Gazma en vooral ben je een Gawad.

Rest In Privacy | 01-03-21 | 18:57 | 2

U bent goed geintegreerd in eigen land. Mes compliments.

Graaisnaaiert | 01-03-21 | 19:03

Hahahaha! Die neppert neemt zichzelf toch niet serieus... wat een clown

Rome | 01-03-21 | 18:56

Goede eer en naam. Liegen is hier onhandig. Doel van deze aangifte is opruiing. Doe hier ns wat mee.

Pieterman | 01-03-21 | 18:56

De zwakste geesten zijn het makkelijkst te beinvloeden en te radicalisren.
Of het nou eerst richting PVV is, of meteen daarna naar Islam.

Gerf | 01-03-21 | 18:55 | 1

Onzin. iemand verandert niet ineens van anti-slavernij, anti-genocide en anti-terreur naar pro-slavernij, pro-genocide en pro-terreur.

Van Doorn wist al voor hij naar de PVV ging dat hij moslim zou worden.
Die overstap maakte hem beroemd.

Dandruff | 01-03-21 | 20:20

Niet vuile hond maar stuk stront. Kan ie nog een keer aangifte doen.

inCol | 01-03-21 | 18:54

Ik vind Arnoud van Doorn geen vuile hond. Maar dat bedoelt Lale Gül ook niet.
En daarom heeft ze gelijk vind ik.
Arnoud; een vuile hond ben je dus niet.
En dat is misschien nog wel erger.

Bootvisser | 01-03-21 | 18:53

Naar omstandigheden eigenlijk een heel net en mild tweetje.

DrachiR | 01-03-21 | 18:53 | 1

Oh en Arnaud. Mocht je dit lezen. Speciaal daarom heb ik ook haar boek gekocht en zal het vooral rond laten circuleren.

DrachiR | 01-03-21 | 18:55

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom schrijfster juffrouw Gül zich verlaagd tot schelden. Ook al gaat het om Van Doorn. Daarmee verlaag je je tot het niveau van diegenen die op Twitter & Facebook hun haat in gebroken Nederlands ten toon spreiden.

theo-is-dood | 01-03-21 | 18:52 | 2

Wacht maar totdat de vvd-stemmers hun islamiseringsproject voltooid hebben, en Arnoud aangesteld hebben als Eerste Emir om de rol van regering, parlement en Hoge Raad op zich te nemen. Dan komt hij jullie allemaal halen!

obominotie | 01-03-21 | 18:50 | 2

Stemt allen SGP

theo-is-dood | 01-03-21 | 19:08

Maximaal onder-adjudant van Rutte -VI. En dat is sneller dan je denkt.

Analia von Solmsch | 01-03-21 | 19:46
-weggejorist-
Zueco | 01-03-21 | 18:49

Smerige NSBer, Judas, Arnoud de Moffenhoer.
Neppige wannabee salafist.
Arnoud wil heiliger zijn dan de profeet.
Vuile opruier!
Als Gül iets overkomt is ie medeverantwoordelijk.
Arnoud is een slecht mens.

Ruimedenker | 01-03-21 | 18:48 | 2

De vraag is niet of, maar wanneer een idioot dat meisje iets aandoet. Die moet daar ook bij die familie weg, gewoon helemaal weg, undercover en een nieuw leven opstarten zonder die hel die islam heet.
En haar vergrijp? Ze wil gewoon haar eigen leven leiden. Arm kind.

Graaisnaaiert | 01-03-21 | 19:05

En Gul woont op Spui 70 te Den Haag, dus als daar de ramen sneuvelen, komt dat door Arnoud.

echtpaul | 01-03-21 | 19:54

Wat ben je dan ook een zielenpoot als je aangifte doet omdat iemand je een vuile hond vindt. Eigenlijk zou je verplicht moeten zijn om zulke aangiftes gewoon fysiek te moeten indienen op het politiebureau, zodat je als een klein kind moet gaan verklaren dat iemand je heeft beledigd en dat je daarom aangifte wilt doen.

Highwoodman | 01-03-21 | 18:44

Ik houd van honden, zijn veelal socialer dan mensen. Ik vind vuile rat meer op z'n plaats. Maar dan zijn er weer mensen die ratten juist leuk vinden.
Waarom gewoon niet Vuile Arnoud v Doorn, ArnoudVDoornlijer, etc.

dooiestruik | 01-03-21 | 18:42 | 2

Zouden er mensen zijn die Van Doorn leuk vinden?

Rico Tampeloerus | 01-03-21 | 18:54

@Rico Tampeloerus | 01-03-21 | 18:54: Ik denk dat Bubba knikt en glimlacht.

TheseDays00 | 01-03-21 | 19:18

Die Arnoud is echt de aller ergste soort parasiet die op deze aarde heeft rond gelopen. Wat een varken is dat.

ceriel82 | 01-03-21 | 18:37 | 1

Ja, arnoudje zit in de catagorie Volkert v/d Graaf.

bqbq | 01-03-21 | 19:26

"mama, ze zei vuile hond tegen mij.." is ook echt een reden om belastinggeld aan te verspillen...

Nederlanddraaitdoor | 01-03-21 | 18:35 | 1

Hij is begonnen en zegt veel ergere dingen

Graftak | 01-03-21 | 18:46

Arnoud is een minderwaardig mens.
Minderwaardig dan een vuile hond.

grapo | 01-03-21 | 18:21

Die vuile rat vergelijken met een hond is een belediging voor alle honden.

fubarmf | 01-03-21 | 18:15 | 1

Ratten hoef je ook niet te beledigen. Arnoud bevindt zich tussen amoebe en smet plekken.

Tater salad | 01-03-21 | 18:39

Ik begrijp het niet helemaal.
Wat zou deze vuile hond volgens Gül op zijn geweten hebben?

Alco-de-Holist | 01-03-21 | 18:04 | 3

de consequenties van de impliciete fatwa die Arnoud optikt

klimaatsloper | 01-03-21 | 18:08

Arnoud zet mensen tegen haar op. En je weet hoe kort het lontje van sommige mensen is.

Graftak | 01-03-21 | 18:18

Van Doorn, ik kan niet wachten om op je graf te pissen.

MikeTheBull | 01-03-21 | 18:04 | 2

Wel met je kont naar het oosten graag.

wijsvinger | 01-03-21 | 18:06

Ik pis met je mee!

AdPatat1960 | 01-03-21 | 18:27

Een vuile hond. Zal wel 'haram' zijn.
Net als het geweten van Arnoud 'haram ' is, dus tsja. Wat een flapdrol.

Whisper | 01-03-21 | 18:00
-weggejorist-
Tonythelonley | 01-03-21 | 17:59 | 1

Charming dat gescheld ook. Sorry hoor, maar die groep Medelanders, lijkt wel niks anders te kunnen dan in > 85DB te 'praten' met het nodige gescheld erbij. Echt, ik zie het in het bedrijfsleven ook. Vooral de mannen. Altijd, meteen als er overtuiging of argumentatie nodig is, lijken ze maar één instrument te kennen. Longinhoud over den stemband gooien.
Overigens wel interessant dat een 'ongelovige' iets minder slecht is dan een 'hypocriet'. Blijkbaar kennen ze dat onderscheid dan weer wel.
Tja en iemand die haar eigen nest bevuild... was het niet Theo Maassen die die opmerking maakte richting Ayaan?

Joyce | 01-03-21 | 17:59 | 3

Wat betreft Theo en Ayaan, heeft u een link? Ken het niet, maar ben nu wel nieuwsgierig.

Ren je rot | 01-03-21 | 18:05

Het mes in Theo (van Gogh's buik) was ook voor Ayaan bedoeld..... Ongelovige hebben in de Islam inderdaad 'een streepje voor' op degenen die het geloof verlaten. Dat is op zich wel schappelijk van de Islam. Iemand die de waarheid (nog) niet (er)kent is minder verwijtbaar dan iemand die de waarheid kent en verwerpt.

Grachus | 01-03-21 | 18:06

Permanent in de gaten houden deze idioot. De bekeerlingen zijn de ergste.

Ik vind vuile hond nog wel meevallen als kwalificatie voor dit stuk vuilnis. De smerige opruier die maar wat graag wilt dat iemand anders haar wat aandoet en dan hypocriet zeggen dat hij geen geweld gebruikt. Hij weet dondersgoed wat hij doet.

omwenteling | 01-03-21 | 17:56 | 1
-weggejorist-
Pluisje | 01-03-21 | 18:23

De aangifte wordt binnenkort in behandeling genomen.
Er liggen echter nog enkele aangiftes van gekwetsten die ‘kankerhoer’, of ‘kech’ naar het hoofd geslingerd kregen.
Na deze zaken wordt de zaak van Doorn vs Gül direct serieus onder de loep genomen.

Paulus de Bk | 01-03-21 | 17:56

De man is ziek en moet tegen zichzelf en tegen anderen in bescherming worden genomen.
Gedwongen opname lijkt me niet ver meer weg.
Hij mag ook een verzoek tot euthanasie indienen indien gewenst.

laurentius | 01-03-21 | 17:56

Hier moet ik die klootzak toch wel gelijk in geven. De vergelijking met een hond is een zeer grove belediging naar alle honden. Een vergelijking van hem met de beste vriend van de mens is ronduit schofterig!

Bugblatter | 01-03-21 | 17:55

Elk nadeel heeft zijn voordeel:
zo'n aangifte door Van Doorn, zorgt voor een hoop publicitiet.
Publiciteit waar sommige media graag aan voorbij willen. Maar nu misschien gedwongen worden, er aandacht aan te besteden.

En dan komt automatische de affaire Lala Gül weer naar voren:
de affaire waar MSM verdacht weinig aandacht aan heeft besteed!
Zie hier het mogelijk voordeel....

michelpen | 01-03-21 | 17:53

Ach... Arnoud kan niet eens in de schaduw van de drol van een vuile hond staan... dus eigenlijk is vuile hond een groot compliment.Kansloze aangifte dus....

Kowalski11 | 01-03-21 | 17:50

Tikken ze daar nog op een oude Remington?

meneer der meneren | 01-03-21 | 17:45

Ach ja vuile hond, vuil varken tsja dat valt een beetje zwaar op het gemoed van Arnoud want het zijn haram dieren.... Misschien dan beter naar vuil schaap?

Zuma | 01-03-21 | 17:45

'Vuile hond' is in dit geval een goudomrand compliment voor een stuk hondenkots als Arnoud. Dus inderdaad, hoe durft Gül honden zó te beledigen.

Valse_nootjes | 01-03-21 | 17:44
-weggejorist-
Pluisje | 01-03-21 | 17:44

Misselijk mannetje dat van Doorn. En omdat hij veel zwakbegaafde plofrobots in zijn gelederen heeft, ook nog eens heel gevaarlijk.

koudvuur | 01-03-21 | 17:44

Arnoud bukt graag. Daar zouden ze hem aan moeten helpen. De eerste optie is dat hij nooit meer kan bukken. De tweede optie is dat hij niet meer vanuit de bukstand kan opstaan.
Win-win situatie.

Dwarsdenker | 01-03-21 | 17:43

Is 'vuile hond' wel opgenomen in het OM Beledigingsboekje 2021? Zou natuurlijk jammer zijn als Arnoud zelf een boete krijgt opgelegd voor bewuste tijdsverspilling van het justitiële apparaat.

klimaatsloper | 01-03-21 | 17:43

Vrijheid van godsdienst is toch wel wat anders dan godsdienst van vrijheid. Anyway, het hebben van geen godsdienst is ook een recht en wordt gelukkig wederzijds gerespecteerd

Mark van Leeuwen | 01-03-21 | 17:43

#Arnoud-vuilehond-vanDoorn#

Sterker nog, volgens mij is Van Doorn een gelovige vuile hond!

michelpen | 01-03-21 | 17:38

Arnoud van Doorn. Hoe zit het met Willie Dille? Nog steeds een bizarre zaak.

Graaf_van_Hogendorp | 01-03-21 | 17:36

Ah complimenten, was dat niet zo met die dingen dat als je ze te vaak uitdeelt mensen gaan denken dat ze belazerd worden?

JdelaT | 01-03-21 | 17:34

Die van Doorn verkocht meen ik dope aan minderjarigen ? Vonden ze ook niet een blaffer onder zijn bed ? Zo'n iemand kan toch moeilijk ontkennen een vuile hond te zijn.

Croisantneuf | 01-03-21 | 17:33

Aangifte doen van "belediging", want meneer is gekwetst.. Tjonge jonge, wat ben je dan een sneue janklul. Wil Arnold je een beetje zalf op de au ? Of liever een pleister erop met blije tekenfilm dieren dat het niet meer pijn doet ? (nee rustig maar, Arnie, de varkentjes hebben we er allemaal al uitgehaald, speciaal voor jou, om je niet te kwetsen).

Asteroid-B612 | 01-03-21 | 17:32

Een vuile poes, dat is pas vervelend.

Mr_Natural | 01-03-21 | 17:32 | 5

@Graaf_van_Hogendorp | 01-03-21 | 17:36: Als hij er weer eens een slachtpartij op had zitten en huiswaarts keerde, stuurde hij een boodschapper vooruit met een brief voor Josephine. Daarin stond dat ze zich vanaf dat moment niet meer mocht wassen.

wijsvinger | 01-03-21 | 17:47
▼ 2 antwoorden verborgen

Woef!

Ali Bundii | 01-03-21 | 17:31

Arnoud de Hond,Maurice de Hond tis bij de konijnen af.

alsjemenou | 01-03-21 | 17:25

Wat een gedoe eigenlijk iedere keer met die Islam. Zou mij niet verbazen dat die Erdogan persoonlijk met die vuile hond van Doorn gebeld heeft. Die man heeft toch iets met dieren, weet niet wat, maar het begint wel op te vallen.

Rest In Privacy | 01-03-21 | 17:23

Als hondenliefhebber maak ik ernstig bezwaar tegen de term vuile hond. Vuile klootzak, vuile landverrader, vieze smerige moslim, scheldwoorden genoeg. Waarom hond? Die honden hebben niets misdaan.

Jafco | 01-03-21 | 17:23 | 1

Zo vond ik de term “moslimvarken” altijd wel grappig, mede vanwege de subtiele dubbele bodem. Maar inderdaad, nogal kwetsend richting de echte varkens.

reagierder | 01-03-21 | 17:29

Handig ook dat ie zijn adres openbaar maakt.

jaozeejtie | 01-03-21 | 17:23 | 3

Ja, openbaar is het wel, dat gemeentehuis.

gnidegna | 01-03-21 | 17:27

Spui 70 te Den Haag is het adres van het gemeentehuis van de stad Den Haag. A k a het IJspaleis.
Typisch dat de gemeente dit goed vindt.
Arnoud is natuurlijk niet helemaal gek. Tenzij hij bijklust als buurtcoach of deradicaliseringsexpert in dienst van de gemeente. Op dat gebied is sinds alles mogelijk

theo-is-dood | 01-03-21 | 17:28

Hadden we zijn adres maar. Ik zou hem persoonlijk een wenskaart sturen.

J.Cash | 01-03-21 | 19:16

Als ik proces-verbaal wil laten opmaken van aanzienlijk ernstiger feiten, dan moet ik gewoonlijk eerst een weekje of drie wachten voordat ik -telefonisch- aangifte kan doen. Kennelijk is Arnouds' vuile hond van zwaarwegend maatschappelijk belang - of misschien zijn ze bij het Basisteam Scheveningen van de Haagse politie hartstikke voortvarend...

bisbisbis | 01-03-21 | 17:22 | 2

Als de politie géén aangifte had willen aannemen was meneer slachtoffer van islamofobie en islam-haat. En was de weigerachtige politieman waarschijnlijk per direct oneervol ontslagen.

Valse_nootjes | 01-03-21 | 17:46

Misschien spreekt de naam van de verbalisant ook boekdelen?

Magerder | 01-03-21 | 23:55

Arnoud van Doorn: het levende bewijs dat er enge moslims zijn, en héééél erg enge moslims.

Wat verwijt die islamitische lowlife haar: dat ze het leven van haar ouders heeft verpest (hoe kan hij dat nou weten?); dat ze de islam heeft verlaten en daar ook nog eens trots op is (is dacht ik een legitieme reden voor de volgelingen van het geloof van de vrede om haar te vermoorden, of moet daar eerst zo'n moslim-roverhoofdman officieel een fatwa toe uitvaardigen? Ik begrijp nooit precies hoe dat werkt).

Tsja, en dan 'vuile hond' genoemd worden? He had it coming. Daar aangifte voor doen is kleinzielig, Als ze gezegd had: ik kom bij je langs en ik steek een mes in je, ja, dan kun je legitiem aangifte doen wegens bedreiging. Maar voorlopig komt het echte geweld in West-Europa alleen van de kant van de moslims (o ja, en je had Anders Breivik 10 jaar geleden, hoewel die geen moslims doodde, maar Noorse jongeren).

Dr_Johnson | 01-03-21 | 17:21 | 1

Weer meer stemmen voor de pvv, misschien is het een vooropgezet plan.

Snoorderlag | 01-03-21 | 18:03

Vanzelfsprekend is de aangifte niet opgenomen door Piet Janssen.

BoerBob | 01-03-21 | 17:20 | 1

Driekwart van de ambtenaren in Den Haag is van buitenwindse afkomst.

theo-is-dood | 01-03-21 | 17:31

Beledigen (van personen en groepen) zou gewoon zonder meer toegestaan moeten worden. Niet omdat we zo dol zijn op beledigen, maar omdat we dit soort dingen niet in de rechtszaal moeten willen uitvechten. Schrap dat wetsartikel.

Muxje | 01-03-21 | 17:19 | 1

Geheel mee eens. "Beledigd" zijn of je voelen is een volstrekt subjektief begrip. Je kan het niet meten of precies vaststellen. Wat voor de een zware belediging is, daar haalt de ander de schouders voor op terwijl een derde vrolijk mee lacht ten koste van zichzelf. En dan BEN je maar een keertje beledigd en "gegriefd". So what ? Who cares ? Dat hoort bij het leven.

Asteroid-B612 | 01-03-21 | 17:39

Het allerergste is weer, dat van Doorn een OvJ wil spreken en geen politieambtenaar van de zachte sector. Kost allemaal tijd.

hotnot | 01-03-21 | 17:18

Ronaldo vergeet te onderstrepen dat dit een fatwa hondenfluit is, aan vooral Lale's adres.

klimaatsloper | 01-03-21 | 17:18 | 2

Precies. Geeft allemaal weer een bevestiging over wat voor enge cultus die islam is. Je kunt niet uit de sekte stappen, zonder gelazer.

bqbq | 01-03-21 | 17:27

@bqbq | 01-03-21 | 17:27:
En die schoft deed het ook nog 's in de mohammedaanse moedertaal zodat die bij zijn doelgroep nog duidelijker binnenkwam.

Eigenlijk is deze man nog erger dan de diaree uit een vuile hond.

gemeentereiniging | 01-03-21 | 18:10

Spreekt hij nu een polder fatwa over haar uit?

tipszondertrucs | 01-03-21 | 17:16

Arnoud van Doorn, ongezien de tyfus!

Ragnar_Lodbrok | 01-03-21 | 17:14

Dit land is geen democratie zolang deze extremistische religies hier voet aan de grond hebben, de extremistische islam is net als die Krimpense Mieraskerk. Dat soort geloven moeten met wortel en tak uitgeroeid worden. Daar is geen plaats voor in een vrije samenleving waar iedereen mag zijn wie hij of zij is.

Rest In Privacy | 01-03-21 | 17:13

Vuile hond? Meer een sick puppy.

Mr_Natural | 01-03-21 | 17:11

Hé, vuile hond! Klaag aan dan, zielepoot. Smerig stuk vreten. Zo, dat was ik, uiterst diplomatiek, complimenteus en genuanceerd.

ClassAct | 01-03-21 | 17:10

Honden zijn over het algemeen sociaal.

Arnoud een hond noemen is dus eigenlijk een compliment voor hem!

Drunken_Pumpkins | 01-03-21 | 17:09

Dat jullie het ff weten met z'n allen, maar die Arnoud van Doorn is dus die ene die een tijd terug van ras veranderd is...

Realism Is All | 01-03-21 | 17:09

Van Doorn doet aangifte? Dat doet hij anders nooit.

Mr_Natural | 01-03-21 | 17:08

Hij deed het graag op z'n hondjes, heeft dat er iets mee te maken?

Mr_Natural | 01-03-21 | 17:10

Onder de moslims is een groot deel dat vrouwen ze veel mogelijk uit beeld wil hebben. Hoe zou dat toch komen denk je?

Valse_nootjes | 01-03-21 | 17:52

Een grove belediging voor alle vuile honden dit.

gnidegna | 01-03-21 | 17:08 | 1

Inderdaad. Ik zat meer aan rat of varken te denken. Met excuses aan beide diersoorten voor de vergelijking.

Der Schnitzeljäger | 01-03-21 | 19:04

Raar dat die Arnoud van Doorn na al die jaren nog niet is kaalgeschoren.
Meer dan een miserabele landverrader kan ik in die augurk op pootjes toch echt niet zien.

Ichneumonidae | 01-03-21 | 17:08

Is er eigenlijk de laatste jaren/decennia structureel gezeik op de wereld waar de islam niet bij betrokken is?

Ik moet echt goed in het geheugen graven. Noord Ierland is al weer ff geleden tenslotte...

Realism Is All | 01-03-21 | 17:05 | 2

We hadden de RAF, de IRA, de ETA, de Rode Brigades. En nog een enkele treinkaping. Volgens mij was dat zo’n beetje over eind zeventiger jaren

theo-is-dood | 01-03-21 | 17:37

@theo-is-dood | 01-03-21 | 17:37: Een paar jaar terug was er een website hard aan het lobbyen op Facebook om te "bewijzen" dat het met jihadistisch / islamistisch terrorisme allemaal meeviel. Vermoedelijk om "moslims te beschermen tegen vooroordelen". Zo werden er statistieken aangevoerd als "je maakt 485x meer kans om te overlijden aan hart- en vaatziekten dan door een aanslag" (o, dat is een hele troost). Of "er zijn meer slachtoffers gevallen door Europees terrorisme dan door zg. islamistisch terrorisme" met als voorbeelden IRA, ETA, en Rode Brigades. Enz. Zoek de verschillen : 1) separatistische clubs als de ETA pleegden geen aanslagen in andere landen. 2) Zij zochten hun doelwitten veelal specifiek uit (rechters, zakenlieden, hoge militairen) 3) De militaire tak van ETA is inmiddels opgeheven 4) Het door de RAF en Rode Brigades gepredikte communisme genoot geen enkele steun van de werkende klassen en is inmiddels een volkomen achterhaalde politieke ideologie. 4) Deze groepen waren klein en riepen nooit op tot "lone wolf" aanvallen tegen willekeurige, onschuldige burgers (Rode Brigades waren wel een stelletje schoften met hun bomexplosie op het treinstation van Bologne in het spitsuur, btw) 5) De politieke takken van seperatistische groeperingen hebben tegenwoordig vertegenwoordiging in het parlement op regionaal of landelijk niveau. 6) ETA en IRA waren vele tientallen jaren aktief, het terrorisme uit jihadistische hoek is relatief nieuw. Enz.

Asteroid-B612 | 01-03-21 | 18:12

Vuile hond is nog een understatement van jewelste

apek00l | 01-03-21 | 17:05

Ik ken van Doorn niet maar naar horen zeggen gaat hij helemaal apeshit zodra hij een vuile hond genoemd wordt.

Suncatcher | 01-03-21 | 17:04

Bekeerlingen zijn altijd de ergste zeloten.

postmodernismisdead | 01-03-21 | 17:04 | 4

Echt. Dat je van kinds af aan met het vergif dat religie heet wordt geïndoctrineerd is tot daar aan toe. Wie op latere leeftijd er nog eens voor kiest om in sprookjes te gaan geloven verdient een enkeltje TBS.

Wilde Slechtdoener | 01-03-21 | 17:09

@Balgesjaakt | 01-03-21 | 17:05:
Nee, Lale heeft zich ontworsteld aan een onderdrukkende doctrine, dat is iets heel anders dan bekeerd worden.

Spring Bruissteen | 01-03-21 | 17:09

@Wilde Slechtdoener | 01-03-21 | 17:09: Ook de mensen die geloven dat ze morgen hun plannen uitgaan voeren. Wat een geloof! Zitten we allemaal in TBS.

Adriel | 01-03-21 | 17:12
▼ 1 antwoord verborgen

Wel uitdelen, maar niet kunnen ontvangen is het profiel van een eng mensensoort.

Abu Bachouca | 01-03-21 | 17:03

Beetje gaan janken bij de politie omdat iemand je voor wat uitmaakt. Snap je dan niet dat ze zo niet meer aan hun kerntaken toekomen?

SDI | 01-03-21 | 17:03

Ik heb aan weinig mensen een hekel, eigenlijk misschien wel niemand.
Bij Arnoud begint het toch wel te kietelen.

Rest In Privacy | 01-03-21 | 17:02

Arnoud, als je dit leest heb je een banaan in je oor

Diederik_Ezel | 01-03-21 | 17:02

Willen we meer of minder doorns in onze donder? Minder, minder, minder !!

enkelereisretour | 01-03-21 | 17:01

Ik koop nooit een ebook. Die download ik nog ouderwets via Piratebay. Voor deze dame maak ik een uitzondering.

he goh tsjee | 01-03-21 | 17:00 | 1

Ik heb de eerste honderd pagina’s ademloos gelezen. Onthullend, geestig en leerzaam. Het boek helpt zonder meer ook bij het kiezen op 17 maart.

Zonder erg | 01-03-21 | 17:47

Met dank aan Van Doorn dat het aantal 'moslimhaters ' alleen maar toeneemt.

Der Schnitzeljäger | 01-03-21 | 16:59 | 1

Nederland heeft een "vuile honden"probleem.

SDI | 01-03-21 | 17:00

Eindelijk eens een moslim waar je een hekel aan mag hebben zonder racist te worden genoemd. Plus het is een vuilnisbak, geen rashond.

Mr_Natural | 01-03-21 | 16:59

Een gehersenspoelde vuile hond die Van Doorn. Een nare gast,

aamert | 01-03-21 | 16:58

Arnoud, ik weet dat je dit leest. Je bent lager dan de pissebedden waar ik in de zomer wel eens per ongeluk op stap.

Dirk III | 01-03-21 | 16:57 | 5

Wat een belachelijke tegel dit!
Pissebedden zijn bijzonder interessante dieren. Het zijn de enige schaaldieren die op het land leven. Ze zijn familie van de kreeften en hebben zelfs nog steeds kieuwen. Vandaar dat ze niet goed tegen droogte kunnen.

42 | 01-03-21 | 17:02

@42 | 01-03-21 | 17:02: dus allah van doorn is familie van de kreeft een heeft kieuwen en is dus een interessant dier. Helder.

Rest In Privacy | 01-03-21 | 17:04

@42 | 01-03-21 | 17:02: Kreeften moest je vroeger levend koken. Dat mag ook al niet meer.

Frau_Ferkel | 01-03-21 | 17:15
▼ 2 antwoorden verborgen

Is die van Doorn al besneden?
Ken iemand die dat, weliswaar vrij drastisch, met liefde doet.

Ron van Zon3948 | 01-03-21 | 16:56 | 3

Qua 'raken van de gevoelige snaar', bedoelt u?

bisbisbis | 01-03-21 | 17:13

Loreena Bobbitt?

SDI | 01-03-21 | 17:14

Dit is een belediging voor vuile honden.

Rest In Privacy | 01-03-21 | 16:56 | 1

willen jullie meer of minder vuile honden

Rest In Privacy | 01-03-21 | 17:08

Ik ken dhr. van Doorn niet, maar dit gedrag is gedrag wat een vuile (ietwat valse) hond ook wel kan vertonen. Ik snap de vergelijking wel. Dat dhr. van Doorn dit als beledigend ervaart, wil niet zeggen dat dit het ook is.
Advies voor dhr. van Doorn: ffkes normaal doen, bakkes houden, en niet meer heulen met de agressor. Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.

KritischeKrikker | 01-03-21 | 16:56

Van de partij van de Eenheid.
Als in, enkel ruimte voor maar één religie, één geloof, één gedachte, één cultuur.
Dus ook géén dialoog, géén mening, géén vrijheid.
Nee, Arnoud, het is weer duidelijk.

EEnzame SchizofrEEN | 01-03-21 | 16:54 | 1

Precies. Zijn truukjes zijn doorzichtig. Maar ik vind hem wel een vuile hond (niet de vuile hond van de foto red.)

SDI | 01-03-21 | 16:59

Ik ben er na een lange interne en externe zoektocht achter gekomen dat ik eigenlijk niet specifiek de islam haat.

Ik ben er achter gekomen dat ik een hekel heb aan conservatieven, orthodoxen, radicalen, en fanatici.

Dus, als we de plannetjes van Wilders willen ondersteunen is dat een ideaal moment om ook eventjes alle andere idioten de weg te wijzen die het nodig vinden om zich druk te maken over de keuzes van andere mensen. De homohater, de vrouwenhaters, de moslimhaters, de jodenhaters, de christenhaters, enzovoort.

Lost een hoop op in ons kleine landje. Dus ik zeg GO Geert! Gooi alle radicale gekken het land uit en dan kunnen wij normale mensen rustig verder met ons leven. Of is dat nu juist net zo radicaal als Wilders dat is?

GrandMechantLoup | 01-03-21 | 16:54 | 1

Wilders is niet radicaal. Hij is realistisch.

Deksmaat | 01-03-21 | 17:00

Arnoud is geen vuile hond, dat lijkt misschien zo maar het is schurft.

Mr_Natural | 01-03-21 | 16:54 | 1

Door Arnoud een vuile hond te bestempelen, beledig je de hond en.
Ofwel, noem Arnoud liever vuil.
Vuil is iets dat niet rein is, niet puur, niet schoon, iets dat je liever niet ziet, iets dat een smet is op bijvoorbeeld je cultuur.
Arnoud valt daar wel onder, meen ik.

EEnzame SchizofrEEN | 01-03-21 | 16:57

Wat een stuk vreten is dat zeg! Eerst fervent PVV-er, nu bekeerd tot de islam. Daar zat reeds een steekje aan los.

En trouwens nu ik erover nadenk: Dion Graus mag ook wel uitkijken dat ie niet teveel radicaliseert, hij leende zijn vrouw uit aan zijn bewakers en als Dion zich straks ook bekeert wordt Joyce nog gestenigd wegens overspel!

Beste_Landgenoten | 01-03-21 | 16:54 | 3

Dat zou me niets verbazen bij een idioot die zichzelf de laatste ridder van Limburg kroonde. Walgelijk excuus voor genetisch afval die man. Er is met de beste wil niets goeds in te vinden. (en nee, hij houdt ook niet van dieren, dat zegt hij maar)

GrandMechantLoup | 01-03-21 | 16:56

@GrandMechantLoup | 01-03-21 | 16:56:
Waarom waarom waarom houdt Greet deze man op de lijst??
Dion Graus is een liability voor de PVV geworden. Deze man levert geen stemmen op. Deze man kost stemmen.
Dat Unique selling point van die zogenaamde dierenliefde wordt al volledig ingenomen door de Partij voor de Dieren.
Op dat punt scoor je geen stemmen meer.

theo-is-dood | 01-03-21 | 17:52
-weggejorist-
Pluisje | 01-03-21 | 18:32

Mijn honden willen graag aangifte doen vanwege aantasting van hun goede naam en eer.

winkelwagenmuntje | 01-03-21 | 16:53

Van Doorn is een soort vals keffertje die zichzelf een beetje onderschat.

brutus68 | 01-03-21 | 16:53 | 2

Overschat toch?

Risingson | 01-03-21 | 16:54

Amerikaanse vrienden van ons zeiden altijd 'Go play in traffic' tegen mensen die ze niet mochten. Ik zou zeggen: "Arnoud, go play in traffic".

FrankVeer | 01-03-21 | 16:52

nou,nou,nou mensen we hoeven m ook niet aan een kruis te nagelen.
Voor deze Farizeeër² is ook naast allah( brabbelbrabbelnogwat) geen plek en dat weet ie zelf heus wel.

DeviousDick³ | 01-03-21 | 16:52

“Vuil varken” zou een compliment zijn voor een dergelijk crapuul.

Zeddegeizot | 01-03-21 | 16:51

De diverse omroepen staan te trappelen om op basis van dat boek prachtig televisiedrama te maken, denk ik.

Schoorsteenveger | 01-03-21 | 16:51

Oke, Arnoud, ik zal je even anders benoemen:
Ik vind je gedachtengoed niet verenigbaar met democratische rechtsbeginselen en de VVMU van NL.
Ik vind dat je daarmee andere (extremere) geloofsgenoten mogelijk aanzet tot criminele handelingen.
Uiteraard geldt voor jou VVMU tot op een bepaalde hoogte, zolang je niet direct aanzet tot vervolging van niet (meer) gelovigen. In tegenstelling tot veel landen met in meerderheid jouw geloof, overigens.
.
Maar het zou voor iedereen beter zijn als je dit land zsm verlaat en vertrekt naar een land waar de islam in de wet is verankerd. Pakistan is een prachtig voorbeeld. En heel veer plezier gewenst daar...

hotmint | 01-03-21 | 16:51

Elise de Windthondt?

Mr_Natural | 01-03-21 | 16:53

@Deksmaat | 01-03-21 | 17:26: Of zou t machtige twitter zelf ingegrepen hebben... Nah nee zover gaan ze vast niet.

DeviousDick³ | 01-03-21 | 17:42
-weggejorist-
DruipendeWorst | 01-03-21 | 16:50 | 1

Die vuile hond is een stuk leuker dan Arnoud van Doorn. Slecht scheldwoord. Ik kan nooit erg boos worden als mijn hond vies is.

van heinde en verre | 01-03-21 | 16:49

Die Arnoud van Doorn joh, wat een vuile hond! Was iemand dat al opgevallen?

Gaat het niet dan? | 01-03-21 | 16:47

Captain Butt Juice.

Knufter | 01-03-21 | 16:46

Dit stuk vuil is zo dom dat hij zijn adres gewoon online plaatst.... Maar goed als je uit de hoek komt waaruit het meeste geweld komt, zal je je wel een stuk veiliger voelen. Dan nog vind ik het niet zo slim van hem.

Aatje | 01-03-21 | 16:46 | 3

Je adres online plaatsen kan tegenwoordig gewoon. Jaren geleden had je een berg pizza's aan de deur gehad, taxi's en een kuub zand. Abonnementen op dagbladen waren om je oren gevlogen en belachelijke lidmaatschappen waren je deel gevallen. Goeie ouwe tijd.

Zwezerik | 01-03-21 | 16:51

Dat is het adres van het gemeentehuis aldaar.

Quicksilvert | 01-03-21 | 17:21

Die Anton toch.. zoveel aandacht. Deed hij t niet met jonge jongens in ruil voor drugs? Is dat geen groot vergrijp in zijn religieuze kringen?

Ruif_Vuller | 01-03-21 | 16:46 | 1

Dat zijn inderdaad in die "kringen" al 2 redenen om headfirst van een dak te vliegen.

TheGreatMachine | 01-03-21 | 16:50

Ja, we moeten heel veel respect hebben voor een groep mensen met zeer rare denkbeelden, die ooit in een boek opgeschreven zijn, daarna eeuwen herhaald zonder verandering, en waarvoor speciale grote gebouwen zijn opgericht, waarin mensen die in hetzelfde narratief geloven wekelijks samenkomen, om elkaars groupthink nog maar eens een keer te versterken .

King of the Oneliner | 01-03-21 | 16:45 | 2

Wat heb je tegen Christenen?

Willy_Wuiles | 01-03-21 | 16:55

@Willy_Wuiles | 01-03-21 | 16:55: King denkt dat hij nog steeds leeft morgen. Weet hij niet, toch maakt hij plannen voor morgen. Wat een geloof! Je zou bijna denken dat niemand gelooft in zijn toekomst van morgen. Oh wacht...

Adriel | 01-03-21 | 17:08

Moeilijke naam hè, Arnold? Lale. Het godvergeten gore misselijke dedain van jou Arnold, om daar Lala van te maken. Goor onderkruipsel.

Deksmaat | 01-03-21 | 16:45

heerlijk deze comments, laat ik ook eens een duit is het zakje doen.
AvD is een vuile hond.

isotope 465 | 01-03-21 | 16:44

Vind hier een GS-klassiekert wel op z'n plaats:
Hey Arnoud, ga 's deaud!

Meneert | 01-03-21 | 16:43

Van Doorn krijgt het nog druk met aangifte doen tegen alle reaguurders hier die hem ook vuile hond noemen.

2voor12 | 01-03-21 | 16:42 | 1

Schurftige hond wat mij betreft. Mag dat wel?

Joffri | 01-03-21 | 16:43

Ik ben de tweets op zijn twitter-account en de reaguursels onder het topic alhier eens even doorgescrolled. Ik denk dat die vuile hond nog wel een dagje bezig is om al die extra aangiftes te doen.

goedverstaander | 01-03-21 | 16:42

Had ik trouwens al gezegd dat Arnoud van Doorn een vuile hond is?

eerstneukendanpraten | 01-03-21 | 16:41 | 1

Canem turpis est.

Joffri | 01-03-21 | 16:42

Dat je überhaupt hiervoor aangifte kunt doen bij de politie.
Of komt een moslim altijd van rechts bij het doen van aangiftes?
Of zou het komen dat moslims altijd van die lange tenen hebben, of misschien beide opties?

pibasso | 01-03-21 | 16:41 | 1

Bij de politie zijn twee loketten permanent bemand/bevrouwd/bemensd/beLGBHQTOMGWTFBBQd; die voor moslims en die voor moslima's...

Air van Boven Dorens | 01-03-21 | 16:50
-weggejorist-
wijsvinger | 01-03-21 | 16:40 | 3

Als Arnoud de Hond straks door zijn nieuwe vrienden van een dak af wordt geflikkerd zal hij zich misschien toch nog net te laat even ten rade gaan ten aanzien van zijn keuzes.

Joffri | 01-03-21 | 16:40

Waarom neemt zo'n agent een dergelijke onzin-aangifte eigenlijk in behandeling? Of is dit een nep proces-verbaal? Zo nee, waar kan ik aangifte doen tegen beledigingen door de Koran aan mijn persoon?

obominotie | 01-03-21 | 16:40 | 4

De naam van de dienstdoende agent is (voor mij in ieder geval) onvindbaar.

goedverstaander | 01-03-21 | 16:43

@goedverstaander | 01-03-21 | 16:43: Staat in de zin die begint met 'Ik, verbalisant, ..." en dan een bijzonder oud-Hollandsche naam die ik in deze contreien nog niet eerder gehoord heb, zo oud.

FrankVeer | 01-03-21 | 16:55
▼ 1 antwoord verborgen

M'n hond doet ook aangifte tegen Lale Guel. Ze wil niet vergeleken worden met een ziek varken als AvD.

Bad_Pritt | 01-03-21 | 16:39 | 2

Laat het varken er ook buiten. Varkens zijn sociaal, intelligent en nuttig.

Schmalz | 01-03-21 | 16:50

@Schmalz | 01-03-21 | 16:50: Correct, mijn excuses voor de belediging aan het weledele varken. Hondsdolle vampier met ebola misschien beter?

Klinkt misschien niet zo vies, maar is het wel.

Bad_Pritt | 01-03-21 | 18:46

Arnoud kan zo beginnen bij GroenLinks in Nijmegen

Opajoop | 01-03-21 | 16:39

Het zou me niet verbazen als die vuile hond van de foto aangifte gaat doen. Want het is toch wel uitermate beledigend voor die hond vergeleken te worden met deze Arnoud.

bloothommel | 01-03-21 | 16:38

Arnout van Doorn is helemaal niets en van generlei waarde.

Van Zessen Klaar. | 01-03-21 | 16:37 | 2

Kan een rechter iemand verplichte TBS opleggen zonder straf.

dedwarsligger | 01-03-21 | 16:41

Ze weet de gemoederen goed bezig te houden, maar ik ben wat sceptisch over de literaire kwaliteiten.. Misschien over een half-jaartje maar eens in de ramsj opduiken..

Frits_Binkestein | 01-03-21 | 16:37 | 4

Haar verhaal zal mogelijk niet het niveau van "De Avonden" halen, of dat van "De Avond is Ongemak", maar als het er maar een beetje in slaagt om uit te tekenen hoe beklemmend de wereld is waarin zijn werd grootgebracht, dan is dat al pure winst voor de menselijke beschaving.
En let wel, ze heeft het puur op eigen kracht gepresteerd, en het is daarmee eigenlijk ook meer een politiek manifest, een pamflet dat zich ook richt tegen al die laffe Meulenbeltjes die zich nog steeds beijveren om elke discussie rond de positie van de moslima uit de weg te gaan.

Schoorsteenveger | 01-03-21 | 16:46

Ok merci.. Dan zal ik het toch eens een kans geven.. Misschien ook een beetje verwant aan 'Knielen voor een bed violen'?

Frits_Binkestein | 01-03-21 | 17:06
▼ 1 antwoord verborgen

Een vuile hond is nog te wassen. Arnoud van Doorn daarin tegen... Wat is nou het ergste Arnoud de wetenschap dat je je ouders teleurgesteld heb, dat niemand je voor vol aanziet of dat je weet dat je de rest van je leven heel weinig gaat neuken omdat je een walgelijk persoon bent

Barkruk2 | 01-03-21 | 16:36

Onze hond had een keer een verstopte anusklier. Toen die door de arts werd uitgeknepen, begon het pus wat eruit kwam te praten en stelde zich voor als Arnoud van Doorn. Zou dat dezelfde zijn?

funkyd | 01-03-21 | 16:36 | 1

Haha, Arnoud als T-1000. Mocht ie willen.

LucaBrasi | 01-03-21 | 16:45

Arnie die zelf de volgende op zijn twitter iemand voor hond uitmaakt... zielige loser is het.

fram | 01-03-21 | 16:36

Ik ben het volledig met Arnoud eens en de aangifte is terecht. Als je Arnoud een vuile hond noemt is dat onvolledig. Arnoud is geen vuile hond maar een vuile typhus hond!

DavidleeRoth | 01-03-21 | 16:36

Ik denk bij deze bekeerling soms wel eens wat er met mensen van zijn geaardheid gebeurt in landen als Iran, Irak of Saudi-Arabië. Daar wil ik het graag bij houden.

pibasso | 01-03-21 | 16:35

Orthodoxe moslims.

Het zijn net orthodoxe christenen, hindoes, joden etc.

Wat moeten we in Nederland eigenlijk nog met religie? Waarom heeft de kerk, synagoge, moskee, tempel een speciale status? Waarom is er "speciaal" onderwijs maar is dat dan voor protestanten, katholieken, joden, moslims, hindoes etc? Waarom niet gewoon zeggen "prima, maar achter je voordeur, wij zijn seculair --- je mag geloven, dat mag, maar dat is jouw privé aangelegenheid."

Leg mij uit waarom we dat niet doen? Want ik snap het niet.

Post scriptus. Het is wel vreemd dat heel veel PVVers religieuze gekken blijken hoor. Deze bekeerling maar ook die andere bekeerling. Mijn liberale hartje wordt daar niet vrolijk van.

GrandMechantLoup | 01-03-21 | 16:35

Ik had laatst dat er een zwerver in mijn voortuin zat te schijten. Na een korte brainstorm met de politie kwamen we tot de bijzondere conclusie dat er weinig basis was voor aangifte. Dus je gedragen als een vieze hond is minder strafbaar dan iemand er voor uitmaken. Heel apart.

BBRDWR | 01-03-21 | 16:35 | 3

Deze tegel berust niet op waarheid.

Aatje | 01-03-21 | 16:49

Die Marco Kroon is wel snel afgegleden.

Nuchternederland | 01-03-21 | 16:53

Vuile tyfushond die Arnoud van Doorn.

Man-Bijt-Hond | 01-03-21 | 16:34

Ik had de islam altijd op een enorm voetstuk staan. Maar nu ze Van Doorn als een broeder hebben binnengehaald kan ik de islam niet meer serieus nemen. Inshallah.

goedverstaander | 01-03-21 | 16:34 | 3

Heb me wel afgevraagd hoe goed die van Doorn light bij al die broeders en zusters. Wat ik zie is iemand die op krampachtige wijze moeite doet om in het gevlij te komen bij die lui, zoals vele bekeerlingen. Maar ik heb zo'n vermoeden dat hij desondanks niet echt serieus wordt genomen maar als 'useful idiot' wordt gebruikt.

Schoorsteenveger | 01-03-21 | 16:37

@Schoorsteenveger | 01-03-21 | 16:37: Zo is het natuurlijk ook. Als puntje bij paaltje komt laten ze hem keihard vallen. Ze zijn wat dat betreft net zo opportunistisch als de vuile hond zelf.

goedverstaander | 01-03-21 | 16:40

@Schoorsteenveger | 01-03-21 | 16:37: Grappig genoeg geeft het boek zelf daar al een antwoord op. Ze worden meestal gewantrouwd omdat men denkt dat ze snel weer van hun geloof af kunnen vallen. Aldus Lale Gül in haar eigen boek.

Nutbag Deluxe | 01-03-21 | 16:54

Arnoud vind een vergelijking met een vieze trouwe viervoeter maar niets.
Er is geen dier zo vrij en blij als een hond die lekker door de modder mag rollen.
Jammer dat zijn religieus aangeleerde opvattingen vrijheid en blijheid niet kunnen waarderen.

I.P standing up | 01-03-21 | 16:34

Arnoud van Doorn is niet alleen een vuile hond. Hij is ook een volksverrader en islamo-facist.

geen_impulscontrole | 01-03-21 | 16:32

Wat een gemene rattenstreek, oh man mag toch hopen dat er geen moslim naar zo narcistische mislukte kaaskop luistert. Dan zijn we echt verloren en dat is mijn mening.

ikdenkwat | 01-03-21 | 16:32

Gaat Arnoud nou ook aangifte doen tegen reaguurders die hem zo noemen?

Diederik_Ezel | 01-03-21 | 16:31

Waffie.

Normpje | 01-03-21 | 16:31

Koop dan, 11 euri epub voor een goede zaak.

larie | 01-03-21 | 16:30

Nou ben ik niet helemaal bekend met al onze wetten, maar sinds wanneer is beledigen een strafbaar feit? Dan kan half facebook wel aangifte gaan doen.

usb stok | 01-03-21 | 16:30

Die superlieve hond van de foto heeft niets gemeen met deze, ja wat eigenlijk, ik vind alle dieren meer waard.

uisge baugh | 01-03-21 | 16:30

Sinds wanneer is iemand beledigen strafbaar geworden? Ik mag hem toch gewoon een vuile hond vinden als ik dat vind?

FogerRederer | 01-03-21 | 16:30 | 2

Beledigen?

jemagookniksmeer | 01-03-21 | 16:51

En als je die hele draad op Twitter gevolgd had was je wel meer, slechtere reacties tegengekomen, een aantal waarvan echt bedreigend waren. Maar meneer doet alleen aangifte tegen de persoon die hij uitdaagde te reageren. Hij is een slang.

Met_baard | 01-03-21 | 17:17

Waarom is het voor bekendere mensen altijd zo’n belangrijk iets dat aangifte doen?

Cunts-en-kitsch | 01-03-21 | 16:29 | 2

Status, als je zelf niks hebt.

Schoorsteenveger | 01-03-21 | 16:32

Omdat Gordon dat ook deed. Kun je als BN'er natuurlijk niet achterblijven. Bedreigd worden op social media is helemaal hot tegenwoordig. Als je als BN'er niet bedreigd bent op social media stel je niets meer voor en wordt je niet meer uitgenodigd bij de feestjes in de Gooise matras.

Willy_Wuiles | 01-03-21 | 17:04

En Twitter zag dat het goed was.

JackStick | 01-03-21 | 16:29

Lale moet nog wel een beetje leren om zich te beheersen, vind ik.
Ze moet in combinatie met haar scherpe pen haar charme als wapen gebruiken, niet een al te scherpe tong.
Maar van Doorn is uiteraard een vuile hond.

Schoorsteenveger | 01-03-21 | 16:29
-weggejorist-
Cepalislam500mg | 01-03-21 | 16:29

Arnoud van Doorn is een smerig varken zou ik hebben getwittert. Maar ja, ik heb geen Twitters.

BrutusBosch | 01-03-21 | 16:29

Bij Van Doorn moet ik altijd nog denken aan Willy Dille.

Glasgow Argus | 01-03-21 | 16:29 | 1

Ik ook.

Deksmaat | 01-03-21 | 16:36

Indien nodig, graag linkje 'doneren proceskosten Lale versus vuile hond'.

Zoltan | 01-03-21 | 16:27 | 1

Even afwachten maar. Dit loopt met een sisser (pun intended) af.

Schoorsteenveger | 01-03-21 | 16:30

whuth whuth ?

newray | 01-03-21 | 16:27

Als niet-moslim word ik in de koran nogal vaak beledigd. Mag ik daar ook aangifte van doen Arnoud V. Doorn (V is for Vijfde Colonne)?

JohnLocke | 01-03-21 | 16:26

Mansplaining all over the place. Het is maar goed dat ik me niet in het verkeerde lichaam geboren voel. Had de ware islam pas echt een probleem gehad. Full tilt Gesluierd mannen kopjes kleiner maken. Dat is pas emancipatie.

Hetkanverkeren | 01-03-21 | 16:26

Even serieus. IS hij bekeert moslim?

SinisterNL | 01-03-21 | 16:26 | 4

@Zwizalletju | 01-03-21 | 16:44: Je vergeet nog even te melden dat hij ook een kortstondige drugs deal carriere had tussen het verlaten van pvv en het worden van moslim

tjongerschans | 01-03-21 | 16:55

Synoniem

SinisterNL | 01-03-21 | 18:34
▼ 1 antwoord verborgen

Da's een lieve vuile hond (die onderste)!

Watching the Wheels | 01-03-21 | 16:26

Oh Boris de almachtige, ik ga u geen werk bezorgen.
Aai Arnoud, aai.

Normpje | 01-03-21 | 16:25

Je suis Lale.

Cepalislam500mg | 01-03-21 | 16:25

Hij voelt zich aangetast in zijn eer en goede naam lees ik in de aangifte. Dat heb je natuurlijk al snel als je in het verleden bent veroordeeld voor het lekken van geheime stukken, het verkopen van drugs aan minderjarigen en het bezit van een verboden alarmpistool. Als dit er dan nog eens overheen komt dan ben je weg.

goedverstaander | 01-03-21 | 16:24 | 2

In het bezit van een verboden alarmpistool?! Daar schrik ik van. Afschuwelijk.

Cepalislam500mg | 01-03-21 | 16:26

Was voormalig PVV-Statenlid Cor Bosman toch een stuk genuanceerder met zijn ''een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken'' betiteling.

Droom-Vreesman | 01-03-21 | 16:23

Waar zou ik deze meneer op straat tegen kunnen komen?
Ik vraag dit voor een geloofsgenoot.

D-Fens_1963 | 01-03-21 | 16:23 | 4

Ik als hondenliefhebber zou hem ook heel graag eens ontmoeten.

Spring Bruissteen | 01-03-21 | 16:30

@John McClane | 01-03-21 | 16:25: Das het Haagse gemeentehuis.

Droom-Vreesman | 01-03-21 | 16:32
▼ 1 antwoord verborgen

Waarom mag die vuile hond op het formulier aangeven op het stadhuis te wonen.

herstelkous | 01-03-21 | 16:23

Ga je geloof en dan ook nog dat geloof vrijwillig omarmen, vervolgens meen je anderen de maat te kunnen nemen en vrijheden te beperken. Uit naam van wat? Een hersenspinsel.
Ik denk dat hij ook wel weet dat het helemaal niet kan allemaal en dat hij diep ongelukkig is.

SterF... | 01-03-21 | 16:23 | 4

Deze totaal waardeloze klootzak heeft er een soort van marginaal bestaan aan te danken, zelfs zijn zogenaamde broeders lachen hem achter rug uit.

uisge baugh | 01-03-21 | 16:28

Gehaat door de Nederlanders, taqqiya van de islamieten. Als narcist ben je zo eenzaam. He dat doet me goed.

Cepalislam500mg | 01-03-21 | 16:39

@uisge baugh | 01-03-21 | 16:28:
Ik denk niet dat ze hem uitlachen, hij is een trofee, overgelopen van uit de grootste vijand zijn partij. En hij zwelgt in al die aandacht,... heerlijk vind hij het.

miko | 01-03-21 | 16:44
▼ 1 antwoord verborgen

Als je als westerling in vrijheid bent opgegroeid en met de vrijheid van meningsuiting bent opgevoed en je gedraagt je zo, dan ben je nog veel erger dan een haatimam. Een soort über-islam-nsb-er. Om een bekende marxistische dronkelap te quoten, U bent een buitengewoon minderwaardig mens weet u dat. Heel Holland haat u Arnoud. Is uw moeder trots op u.

Cepalislam500mg | 01-03-21 | 16:23 | 3

Psst, niet doorvertellen; hij is een 'stille'.

Zoltan | 01-03-21 | 16:31

@Cepalislam500mg | 01-03-21 | 16:34: Daar zouden "ze" eens wat documenten van moeten laten "lekken", gefabriceerd of niet, dat zou een fantastische stunt zijn.

Aatje | 01-03-21 | 16:52

Alle Arnouden van Doorns zijn VUILE HONDEN, allemaal!

eerstneukendanpraten | 01-03-21 | 16:21

Arnoud, wanneer heb je voor het laatst gehuild? Als een hond?

Mr_Natural | 01-03-21 | 16:21

Ik hoop dat hij van de rechter ouderwets op zijn falie krijgt. Wat is dat toch een goor stuk vreten zeg.
Vind trouwens haar reactie helemaal prima.

Deksmaat | 01-03-21 | 16:20 | 1

Joh, hij doet aangifte, de politie kijkt er na ,lacht minzaam en schuift het onder de stapel.

miko | 01-03-21 | 16:42

En daar neemt de politie WEL aangifte van op?

Tapu | 01-03-21 | 16:20 | 4

Als dat waar is, dan mag de hele politie wat mij betreft worden opgedoekt. Of omgedoopt tot religieuze politie a la Iran.

discriminazie | 01-03-21 | 16:25

Ja, onbegrijpelijk en nog wel binnen een paar dagen na het vermeende incident en dan ook nog in persona. "Gewone burgers" zouden het niet voor elkaar krijgen.

Zwizalletju | 01-03-21 | 16:29

Formulier waarschijnlijk voorbedrukt door Kapitein Bruls.

pushpins | 01-03-21 | 16:30
▼ 1 antwoord verborgen

Van Doorn bal gehakt noemen mag wel ?

Droom-Vreesman | 01-03-21 | 16:20 | 3

Bal varkensgehakt mag gewoon volgens mij.

Cepalislam500mg | 01-03-21 | 16:33

Of pannekoek, maar dat is wellicht niet kwaadaardig genoeg.

aflaatverkoper | 01-03-21 | 16:58

Mag gewoon
Frikandel ook wel
Zak patat idem
Pederast zal op het randje zijn

JWZ_JMK | 01-03-21 | 23:22

Arnoud van Doorn is een grafhond.

spamzuiger | 01-03-21 | 16:20

Arnoud is een derde rangs burger.

Koonkluk Huis | 01-03-21 | 16:20 | 2

Dan schat deze paria, proleet en parasiet wel erg hoog in.

meneer der meneren | 01-03-21 | 18:00

Je

meneer der meneren | 01-03-21 | 18:03

Zieke geest Arnold van Doorn. En maar uit de staatsruif eten. Strafblad vanwege drugsdealen. En dan mag je toch in de raad zitten. Blijft allemaal bizar.

franck7020 | 01-03-21 | 16:19

Vuile hond is nog te mild. Vuile varken past nog beter bij die idioot.

TRUMP | 01-03-21 | 16:19 | 1

Varkens zijn lieve dieren ze hebben een hoger IQ dan Arnoud.

voldemort | 01-03-21 | 17:53

Zou die vuile hond ook aangifte doen tegen al zijn bukkende moskee-matties, wanneer zij zich gruwelijk misdragen?

Vast niet. Arnoud is tenslotte een Vuile Hond.

Rest In Privacy | 01-03-21 | 16:18

Arnoud van Doorn is zo te zien een echte Moslim geworden: bij het minste en geringste de slachtofferrol aannemen. En meteen aangifte doen, terwijl ze zogenaamd de politie niet erkennen als autoriteit, want het is geen Islamitische autoriteit.

Greetjee | 01-03-21 | 16:18

Dramaqueen vs. Klootzak.
Ik ben voor de dramaqueen.

boer-zonder-principe | 01-03-21 | 16:18

Van Doorn is samen met Bart Nijman de enige die mijn geblokkeerd hebben op twitter.
Bij die 'islamiet' kan ik het wel verklaren, met Nijman heb ik nog nooit interactie.

Toch is van Doorn zo gezien inclusiever...

Toetsenbordcomplex | 01-03-21 | 16:18

Bekeerlingen zijn vaak het ergst. Blijkt keer op keer weer met deze Van Doorn.

Zwizalletju | 01-03-21 | 16:17 | 3

Net als ex-rokers.

Binnenbaan | 01-03-21 | 16:26

Jammer dat hij niet naar het kalifaat is afgereisd met die rare zoon van hem.

miko | 01-03-21 | 16:40

kunnen we dat plaatje van die modderhond niet op de tijdlijn van AvD plaatsen. het delen van plaatjes lijkt mij niet beledigend.

Woehahahaa | 01-03-21 | 16:17

Ik heb me altijd afgevraagd of types als Van Doorn, en ook Van klaveren, niet als mol lid geworden zijn van de PVV.
De intensiteit waarmee ze de islam vereren is gewoon niet gezond.
Wat weer rijmt op vuile hond.

Nuchternederland | 01-03-21 | 16:16 | 4

@Glasgow Argus | 01-03-21 | 16:17: Weet ik, maar "aansloten bij de partij " klinkt zo vreemd.

Nuchternederland | 01-03-21 | 16:23


nah,net als bij elke nieuwe partij trek je mafkezen aan. beide waren al religieus dus flipte gewoon om, maar de ziekte van aandachtshoer2.0 zijn ze nooit kwijt geraakt.

miko | 01-03-21 | 16:39

Of als mol voor de pvv, lichten ze over 2 jaar een heel terroristennetwerk uit hun bed.

JWZ_JMK | 01-03-21 | 23:19
▼ 1 antwoord verborgen

Mijn honden zijn heilig vergeleken met deze gore gluiperd en z’n vadsige wijf.

Ashtrey | 01-03-21 | 16:15

Vuile hond tegen iemand zeggen mag gewoon in Nederland.

de visser | 01-03-21 | 16:15 | 2

Hi ha h..... Arnoud van Doorn!

D-Fens_1963 | 01-03-21 | 16:26

inderdaad worden beledigingen nooit aanleiding tot vervolging. Alleen als je een agent een keer beledigd kan dat wel opgevoerd worden als verzwaring bij schuin oversteken of hand niet uitsteken.

AntiZanicz | 01-03-21 | 19:42

Morgen valt het boek "ik ga leven" hier in de bus. Dat gaat smullen worden weet ik nu al, na een paar pagina's gelezen te hebben. Sterkte meid!
En waar is eigenlijk Marcel van Dam in deze om die van Doorn eens terecht een minderwaardig mens te noemen?

aflaatverkoper | 01-03-21 | 16:15 | 2

Leeft die Van Dam nog?

theo-is-dood | 01-03-21 | 18:42

Vrijheid van meningsuiting, dat zou die Lala moeten waarderen.

mocroGS | 01-03-21 | 16:15 | 1

niks vvm, gewoon een verkapte bedreiging. Vuile hond valt dan weer wel onder de vvm.

LeavingLaLaLand | 01-03-21 | 16:36

Is samenwonen met Ebru Umar niks voor haar? Want zeg nou,.. is ze veilig? Of lees ik later weer over een fietsenstalling moord?

horsteknots | 01-03-21 | 16:14

Die Arnoud is een beroepsslachtoffer... Het erge is dat ik het hem niet eens kwalijk kan nemen. van jongs af aan al met de paplepel ingegoten door z'n moeder in een jappenkamp heeft gezeten... treurnis alom. hij heeft er z'n beroep van gemaakt.

in de spiegel kijken kan hij niet. polariseren wel.

Gappie333 | 01-03-21 | 16:14

Voordeel van die onderste vuile hond is dat je hem met de tuinslang zo weer schoon hebt.
Bij die andere vuile hond zou ik eerst een brandslang proberen.
Disclaimer, ik zeg dus niet waterkanon, want dat is voorbehouden voor de overheid tegen demonstranten die in de weg staan.

Nuchternederland | 01-03-21 | 16:14

Mag vuil varken Arnoud van Doorn ook niet van vuile hond Arnoud van Doorn?

Scepticus | 01-03-21 | 16:13 | 1

Varkens zijn zeer intelligent.Daar mag je Van Doorn niet mee vergelijken.

Glasgow Argus | 01-03-21 | 16:14

Van Doorn vergelijken met een hond vind ik beledigend voor deze diersoort.

Glasgow Argus | 01-03-21 | 16:12 | 2

Ik - een hond - doe nu aangifte tegen van Doorn.

Thoth | 01-03-21 | 16:17

De modderhond van de foto lijkt ook niet erg aangedaan. Het is eerder een speelse hond van de stormbaan.

AntiZanicz | 01-03-21 | 19:40

Bij Arnoud van Doorn moet ik altijd denken aan anusjes van varkentjes. Dat is mijn mening. Zo ervaar ik dat. En als jíj daardoor beledigd bent, dan is dat jóúw probleem, niet die van mij.

Timide_Aso | 01-03-21 | 16:12 | 1

Ik ken die gedachte.
Varkensanus in dunne plakken gesneden en aangeprezen als halal inktvis.
Gespiest door onze Arnoud de Schijnheil.

Ernst Oosters8389 | 01-03-21 | 17:39

Arnoud van Doorn? Is dat een DJ?

Leptob | 01-03-21 | 16:11 | 2

Een Diss Jockey?
Ja.

Kapitein Sjaak Mus | 01-03-21 | 16:15

DJ Arnoud aka Dirty Dawg, voor al uw islamitische partijen.

Usumani | 01-03-21 | 16:59

Nou, nou moet 'ie wel - Geenstijl voor het hekje! Kom op Grote Held Arnoud! Kijken of 'ie dat ook durft.

konjodebonjo | 01-03-21 | 16:11

Waarom geeft die vuile hond het Haagse stadhuis op als adres? Is ie bang voor een Turks meisje dat altijd binnen blijft?

goedverstaander | 01-03-21 | 16:11 | 3

Kennelijk is het toegestaan om ergens ‘ domicilie’ te kiezen. Zo werkt dat.
Maar of het college van B & W van Den Haag blij is met deze domiciliekeuze van deze bekeerling ?

theo-is-dood | 01-03-21 | 18:45

Maximà rijdt een ondernemer half dood en invalide en het PV wordt vrolijk opgesteld met als hoofdverdachte Leila van Buren. En de getroffen slager proberen ze via het Beatrix regime te ruïneren. Hij mag blij zijn niet twee jaar onschuldig in een gesticht te zijn vast gehouden.

AntiZanicz | 01-03-21 | 19:39

Hee...een onverdraagzame moslim. Dat dat nog nieuwswaardig is.

_pacman_ | 01-03-21 | 16:10 | 2

Nou, je kunt veel van Arnoud zeggen, maar hij is als moslim wel goed aangepast. If you walk the walk, talk the talk!

Bakkeleures | 01-03-21 | 16:29

Ik mag haar wel.

horsteknots | 01-03-21 | 16:09 | 1

een topkandidaat uit eigen land voor de four-freedoms-award. Die buitenlanders zijn vaak toch administratief erg heldhaftig geweest. Hier hebben we een echte held.

AntiZanicz | 01-03-21 | 19:37

Ik vond darmwandabces, ook van haar hand, stukken beter.

goedverstaander | 01-03-21 | 16:09 | 1

Dat is inderdaad een mooie, en het is bovendien een zeer fraai staaltje van inburgering om even een spitsvondig scheldwoord uit je mouw te schudden dat desondanks geheel binnen de Nederlandse traditie en cultuur past.

OverdaanDerOnderheid | 01-03-21 | 17:24

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl