Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Scheveningen is verloren. Niemand doet iets

De rotste badplaats van Nederland

Het is FEBRUARI en Scheveningen is alweer overgenomen door de 'overlastgevers'. Door het onopgevoede tuig dat vrouwen aanspreekt met 'pssst pssst', tuig dat de kleine pier in hun broek probeert te compenseren met 'hoer', 'hoertje' en de jackpot 'kankerhoertje', tuig dat met van die zielige motorscooters op drie wielen - de racemotor voor totale debielen - met een rotgang over de boulevard jakkert, tuig in ontkenning met van die kinderachtige schoudertasjes met van die ruitjes (en dan weet u het ook wel) over hun puberschouders, tuig dat auto's driedubbel parkeert, tuig dat mensen lastigvalt, tuig dat met hun gehuurde lullenwagens een enorme teringherrie produceert en in het welbekende Sisselspraak 'meisje meisje' uit de raampjes lispelt naar ieder rokje korter dan het uitdagende streepje in de nikab van Tante Aïcha. Het is al jaren aan de gang en er verandert geen zák, want in plaats van die aso's een keertje keihard aan te pakken moeten er weer zestien lagen manager-haring door de polderui getrokken worden. "Er is nu een kaart in ontwikkeling waarop per kleur de te verwachte drukte en overlast wordt aangegeven en waarop bij verandering van kleur kan worden opgeschaald met handhaving, verkeersregelaars en maatregelen." Echt hoor, steek die kaart in ontwikkeling met per kleur de verwachte drukte en overlast waarop bij verandering van kleur kan worden opgeschaald TOCH GEWOON IN JE REET MAN! Aanpakken die handel. Boetes, rijbewijzen afpakken, auto's afpakken, gebiedsverboden opleggen. Die 'psst pssst meisje'-roepers meenemen voor ondervraging en wel in een politiebureau in Oost-Groningen. Ergens bij Musselkanaal ofzo. Uitgepraat, Pietje? Mooi! Je bent nu in Musselkanaal, veel succes met de terugreis naar Den Haag. Kijken of hij, nadat hij vijf keer is afgeleverd in Musselkanaal, nog zo'n grote bek heeft tegen vrouwen. Maar dit gepolder. Om gék van te worden. Een buurtbewoner waarschuwt alvast: 'Het heft in eigen hand nemen, die impuls ziet Lars steeds vaker opduiken op sociale media.'

Reaguursels

Inloggen

Nog een paar jaar, dan ben ik voorgoed weg hier.

guile | 28-02-21 | 23:19

Wat wij anti-sociaal noemen, heet daar gewoon opvoeding.
Daar krijg je dit van.

MokumsMoppie | 28-02-21 | 21:10

Blij dat ik al > 10 jaar weg ben uit die regio.

Pluisbaard | 28-02-21 | 19:30

Leuk hoor, al die borderline-vreemdelingenhaat van een flink aantal bepaald onfrisse reaguurders hier, maar praktische oplossingen ho maar. Wat kun je hier nou écht aan doen?

Ja.. 500 agenten van zonsopgang tot middernacht laten surveilleren en daadwerkelijk álles aanpakken. Maar ja, dan worden we weer een politiestaat. Het is toch nooit goed.

Pontius Vulgaris | 28-02-21 | 19:29 | 5
-weggejorist-
Pluisje | 28-02-21 | 21:23

Nog maar een keer, ivm het jarenlang ontbreken van een serieuze borderline kweek je zg vreemdelingenhaat. Het is dus een gevolg en geen oorzaak.Heel logisch als je kijkt wat er inmiddels gesloopt en opgedrongen is. Daarbij is het het antisociale gedrag wat mensen ergert en afstoot

2CVOcean | 28-02-21 | 22:31

Hier in roosendaal hadden we in de jaren 70 een molukken probleem. Alle cafés en clubs waren begeven van die ongure glibbers, en de vrouwen durfden niet meer alleen uit te gaan... Tot de mannen van de Roosendaalse soldaten caserne even kwamen feesten. Heel Roosendaal keek de andere kant op, de soldaten hebben zich even lekker uit kunnen leven, en de molukken hebben we daarna nóóit meer terug gezien. Genezen.

.. Heeft Scheveningen toevallig een caserne in de buurt?

Sokonomi | 01-03-21 | 08:31
▼ 2 antwoorden verborgen

We weten ongeveer waar we wél en niet heen moeten om die gasten te mijden maar de spoeling wordt steeds dunner. Het vreemde is dat het overal een tyfuszooi wordt waar ze neerstrijken. Woonwijken, recreatie, steden. Overal wordt t een zooitje. Zelfs als ze hier in de wijk staan te dealen flikkeren ze alles op straat van zonnebloempitten, lachgas ballonnen, fastfood maaltijden, Red Bull, zelfs poepen in de bosjes. Godver niet te geloven deze lui. Wat moet je ermee...

Dirk III | 28-02-21 | 19:17 | 1

´s Nachts bibbert het kristal.

BraadWorstLul | 28-02-21 | 18:51

Ik snap niet dat je nog voor je lol ergens heen gaat waar je bavianen in het wild tegen kan komen. Kut beesten...

MeneerGuggenheimer | 28-02-21 | 17:40 | 1

Ook hier weinig behoefte daar naar de zee te kijken.

schijtzat | 28-02-21 | 19:03

" Er is nu een kaart in ontwikkeling waarop per kleur de te verwachte drukte en overlast wordt aangegeven"
Ik vid dat een goed idee. Mits het om huidskleur gaat...

Stijlicoon | 28-02-21 | 17:03

Het strand en boulevard van Nesselande in Rotterdam zijn ook al veroverd door de soldaten van Allah.
Gaat echt de goede kant op in Nederland.

De Profundus | 28-02-21 | 16:59 | 4

Klopt, steeds weer die bekende groep pleurisjong op scooters .
De politie rukt daar elk half uur uit maar er verandert helemaal niks, vechten onderling en natuurlijk de meiden lastig vallen .
Ik zou de omwonenden ook mee willen geven om ze zelf de vinkentering te slaan, dat zijn ze gewend en daar luisteren ze naar . Pas dan gebeurt er vanuit de gemeente echt wat .

Castor12 | 28-02-21 | 17:44

@Tapioca pudding | 28-02-21 | 17:43: Moet je na een mooie zomerse dag eens door bijv. het Zuiderpark in Den Haag lopen. Een groot multiculfeest met na afloop een onvoorstelbare tyfuszooi die dan steevast door de gemeente wordt opgeruimd...

JP1973 | 28-02-21 | 22:57
▼ 1 antwoord verborgen

Ik ben al geprikt, AstraZeneca, was wegens obesitas. Al dat bier zuipen achter de computer als ik GeenStijl zit te lezen is nog ergens goed voor geweest! Lekkere dikke pens gekweekt en toen werd ik geselecteerd om te prikken want ik was een risicogroep. Mooi toch. Dus al die coronamaatregelen, toedeloe.

DitjaarkrijgikAOW | 28-02-21 | 15:52 | 1

Niet echt iets om trots op te zijn.

schijtzat | 28-02-21 | 19:04

In dit land van toetsenbordridders gebeurt er niets hoor. Dit wordt alleen maar erger en men kijkt toe. Helaas zal het stemgedrag dit ook laten zien. Glas plas was............. Rutte V. Iedereen roept: "hoe kan dat nu?". En door.............

Frietjemet | 28-02-21 | 15:52

Binnenkort kunnen jullie gaan stemmen en bepaalde problemen een positieve draai geven .
Gewoon omdat het kan .

likmegaties | 28-02-21 | 15:04 | 3

Gelooft u dat nu echt?

Frietjemet | 28-02-21 | 15:53

Hahaha, er gaat niets veranderen behalve dat alles wéér duurder wordt

Dirk III | 28-02-21 | 18:53

Voor het vertrek naar het Strand gewoon ff deze kaart checken. En dan een strand verderop uitkiezen waar je gewoon wel kan genieten van je Friet van Piet. En Miss met Visch...

Nodeloos Kwetsend | 28-02-21 | 14:45

Geen speld tussen te krijgen, Mosterd. Hulde

Nederlanddraaitdoor | 28-02-21 | 14:42 | 1

Idem dito.

De Profundus | 28-02-21 | 15:55

Dit hoort bij het plan van WEF. Straks komt de oplossing, iedereen onderdanig met een basisloon en opgesloten in een paar Tiny house met beperkt aantal rechten. Own nothing and be happy

davidhasseltoff | 28-02-21 | 14:32 | 4

Ben het helemaal met u eens en van deze generatie. Werk al 50 jaar fulltime. Toch klaag ik niet, ben blij dat ik het zover hebt geschopt met alleen MULO.

RadioControleDienst | 28-02-21 | 17:06

Heb geschopt

RadioControleDienst | 28-02-21 | 17:17
▼ 1 antwoord verborgen

Ach, het gaat vanzelf een keer mis. Zal niet eens zo heel lang duren als je naar de cijfers van de bevolking (en bijvoorbeeld bijstandsuitkeringen kijkt):

Bijstandsuitkeringen, 3e kwartaal 2020, Man + Vrouw, naar leeftijdsgroep
Aantal inwoners: per 1/1/2020
Noot: inwoners aantal is geteld tot 65 jaar, het aantal bijstandsuitkeringen betreft de groep 55-AOW leeftijd (sinds de verhoging van de pensioenleeftijd zit dus ook een aantal inwoners van 66 jaar met bijstand in deze telling – gezien de leeftijdsopbouw NL zijn dat in verhouding dus 'veel' Nederlandse inwoners!)

opendata.cbs.nl/#/CBS/nl/dataset/8266...

TOTAAL
Inwon.#............ Bijstand #......... Bijstand %.................. Geb.generatie
25-35 jaar 2.241.068 . 72.670 3.24 1985-1995
35-45 jaar 2.067.836 . 90.540 4.38 1975-1985
45-55 jaar 2.467.894 110.070 4.46 1965-1975
55-65 jaar 2.368.390 124.670 5.26 1955-1965

Uitgewerkt: aandeel (%) van de bevolking en aandeel (%) van het totaal aantal uitgekeerde bijstandsuitkeringen, plus percentage van de bevolking met een bijstandsuitkering

NEDERLANDS
.............................. Inwon.# (% bev.)..... Bijstand # (% bijst)....% inw. met bijstand
25-35 jaar 1.502.871 (67.06) 26.000 (35.78) 1.73
35-45 jaar 1.418.141 (68.58) 27.950 (30.87) 1.97
45-55 jaar 1.891.617 (76.65) 41.940 (38.10) 2.22
55-65 jaar 1.938.721 (81.86) 56.780 (45.54) 2.93

NIET-WESTERS
............................ Inwon.# (% bev.)....... Bijstand # (% bijst).....% inw. met bijstand
25-35 jaar …. 438.439 (19.56) 41.420 (57.00) . 9.45
35-45 jaar …. 382.052 (18.48) 54.780 (60.50) 14.34
45-55 jaar …. 317.061 (12.85) 57.020 (51.80) 17.98
55-65 jaar …. 211.022 (..8.91) 53.400 (42.83) 25.31

Ofwel: aan 211.022 inwoners 55-65 jaar van Niet-westerse afkomst worden (53.400) bijna net zoveel bijstandsuitkeringen verstrekt als aan 1.938.721 inwoners 55-65 met Nederlandse achtergrond (56.780). Terwijl de vehouding qua bevolking is 8.91 % vs 81.86 %

Nu 55-65 jaar (geboren 1955-1965) ten opzichte van het aantal 55-65 jarigen over 20 jaar:
Inwoners Nederlandse achtergrond: MIN 520.580
% bevolking NL met bijstand: 2.93 %
Inwoners Niet-westerse achtergrond: PLUS 171.030
% bevolking Niet-W met bijstand: 25.31 %

Over 20 jaar is de huidige groep 35-45 (geboren 1975-1985) 55-65 jaar oud.
Dan is de groep Niet-westerse inwoners (die nu 18.48 % van de bevolking 35-45 jaar uitmaakt, maar ruim 60 % van de uitgekeerde bijstandsuitkeringen aan 35-45 jarigen toucheert !) dus met ruim 170.000 personen gegroeid, en de groep Nederlandse inwoners is t.z.t. ruim een half miljoen kleiner dan het huidige aantal Nederlandse inwoners 55-65 jaar.

-Dan begrijpt u meteen waarom de verhoging van de pensioenleeftijd er zo idioot snel doorheen gedrukt moest worden ; - )

Wering | 28-02-21 | 13:41 | 7

@Wering | 28-02-21 | 15:13:
-
Nóg een stukje uitbreiding: de welhaast onverklaarbare, raketachtige opkomst in zo'n beetje alle verrijkte Nederlandse gemeentes van de schuldhulpverlening

bisbisbis | 28-02-21 | 16:43

@bisbisbis | 28-02-21 | 16:43:
Klopt. Maar is allemaal X'66 volk. Dus: wil deugen en zieligheidsindustrie in stand houden/uitbreiden. Dus die praten over vage termen: inclusie, participeren, gelijke kansen, meedoen, e.d.
Allemaal lekker vaag houden en daar héél serieus bij kijken...

En vooral: net doen alsof men naast die uitkering (het 'inkomen' waar men alles op baseert, want zielig) verder niets krijgt: geen vakantiegeld, toeslagen, kwijtscheldingen, tegemoetkomingen, voordeelpassen, PC, fiets, schoolreisjes, voedselbank, kledingbak, vakantiebank, stichting Jarige Job, het Vergeten Kind, etc.

"want kind mag niet de dupe worden van de slechte keuzes van zijn ouders". Alsof kind niet naar school kan, niet kan bewegen tenzij op dure club, alsof iedereen merkkleding draagt, etc.
Ouders vinden het best; die kunnen lekker doorgaan met foute keuzes maken en die Nederlanders bekommeren zich wel om hun koters, dat die vooral niets tekort komen.
Tuurlijk zeggen die niet tegen de ouders dat zij zelf moeten leren koken: dan is er straks geen nieuwe 'zielige' generatie om te pamperen (en dat noemen ze dan generatie armoede, staat wel interessant).

Want die kinderen hoeven niets te leren, die hoeven alleen maar te 'leren' dat Nederlanders volgens hun eigen overheid altijd de schuld hebben van alles wat mis gaat in het leven van elke allochtoon en vervolgens op te eisen dat Nederlanders dat ook weer voor hen oplossen.
Zelfredzaamheid gebruikt men alleen bij (lees: tégen) Nederlanders; die moeten dat wél zijn en kunnen. En vooral: alles zelf betalen!

Wering | 28-02-21 | 18:14

@Wering | 28-02-21 | 15:13:
Leo Lucassen.
Ik schreef het in 1e instantie verkeerd en sleep je er blijkabar in mee...

Ik wel eens eerder gesuggereerd een poging te wagen de (totale) kosten van multikul te becijferen.
Omdat dit ronduit ontluisterende cijfers gaat opleveren, zullen Lucassen cs de resultaten gaan bestrijden.
Reden om dit onderzoek te laten door een groep wetenschappers met een dikke huid. Die niet bang zijn. Met wat sympathisanten.
Koopmans, Jan Jaap de Ruiter, Werdmölder, Stephan Okhuijsen (Datagraver), Omtzigt(!) etc.
Jouw schrijfsel kan mooi dienen als start- of uitgangs-punt...

michelpen | 28-02-21 | 21:59
▼ 4 antwoorden verborgen

Jawel, wij thuis doen iets: locatie mijden als de pest/Corona.

BenDeLier | 28-02-21 | 13:35

Nou hèhè, eindelijk zijn ze slim bezig:
“Er is nu een kaart in ontwikkeling waarop per kleur de te verwachte drukte en overlast wordt aangegeven en waarop bij verandering van kleur kan worden opgeschaald met handhaving, verkeersregelaars en maatregelen.”

Tiscali-2 | 28-02-21 | 13:30 | 2

Qua kleur van het tuig kan het al permanent ingekleurd worden: niet-blank.

RGV42 | 28-02-21 | 13:52

Voor het vertrek naar het Strand gewoon ff deze kaart checken. En dan een strand verderop uitkiezen waar je gewoon wel kan genieten van je Friet van Piet. En Miss met Visch...

Nodeloos Kwetsend | 28-02-21 | 14:45
-weggejorist-
Toos Bevergeil | 28-02-21 | 13:24 | 2

Leuk die links naar een krantenartikel maar iedere keer is het een premiumartikel en dan moet je een abonnement nemen om te lezen. Er is een reden waarom ik geen abonnement heb op alle kranten van Nederland.

loser | 28-02-21 | 13:09 | 3

Gewoon even javascript uitschakelen, dan laadt die betaalmuur niet.

Leipniz | 28-02-21 | 13:43

Gewoon rechtermuisknop er op klikken en dan openen in een incognito/prive venster.

Castor12 | 28-02-21 | 17:50

Aan de andere kant: als ze daar zitten, zitten ze niet hier. Silver lining.

überholprestige | 28-02-21 | 12:56 | 2

In mijn noord Hollands diep staat ook een moskee.

SinisterNL | 28-02-21 | 14:34

Ik had altijd gedacht dat die vuurstapelbouwers wel in staat zouden zijn dat tuig van de boulevard te vegen. Maar niets is minder waar.

Professor Superhirn | 28-02-21 | 12:53 | 2

Het zijn bouwers, geen vegers.

MoonBeebe | 28-02-21 | 13:32

Goed argument maargoed moslims zijn een andere categorie he. Daar kunnen helaas de bouwers niet tegen op blijkbaar

Kluifje | 28-02-21 | 13:43

Ik snap het wel. Zo'n Marrokaan een boete geven is natuurlijk heel eng, terwijl je enkele meters verderop gemakkelijk boetes kunt geven aan brave Nederlanders die te dicht bij elkaar staan.

klaasjanhenk | 28-02-21 | 12:30 | 1

En dat is exact maar dan ook exact hoe er mee omgegaan wordt. Dat noemt de wethouder " hard optreden"

HijgentHert | 28-02-21 | 13:06

De kleur die voor de meeste overlast hoort noemen we meestal 'licht-getint', toch?

Auwieje | 28-02-21 | 12:29 | 1

Of mensen met een pigment stoornis

deslimsteniet | 28-02-21 | 12:56

Aangezien ons leger enige training ontbeert, mogen ze gaan oefenen in Scheveningen.

Arnold711 | 28-02-21 | 12:28

Hebben de onnozele " welkom" zingende kindvrouwtjes nu hun zin?

MoonBeebe | 28-02-21 | 12:25 | 1

Ze zien enkel hun gelijk bevestigd. Daders zijn slachtoffers van wit racisme. Zie je dat dan niet?

Ride_On | 28-02-21 | 12:44

Op het naaktstrand staat de dames het water inmiddels tot aan de lippen maar dat kan ook met de vloed te maken hebben.

Rest In Privacy | 28-02-21 | 12:23

Ik vind Marrokanen heel behulpzaam, laats nog kwamen ze nog met z’n zessen naar een oude vrouw toe gelopen en ze vroegen gelijk of ze problemen had..

jan6894 | 28-02-21 | 12:16 | 4

@Here's Freddy | 28-02-21 | 14:22: Wij hebben in de familie nergens last van. Gulliver blijkbaar wel.

MoonBeebe | 28-02-21 | 16:13
▼ 1 antwoord verborgen

oh dat tuig dat een exclusief modemerk heeft gedegradeerd tot nog minder dan Zeeman en Wibra waar hun moeder dan weer vaste klant is.

Robhal | 28-02-21 | 12:12

Waar Mosterd "Musselkanaal" schreef, daar moet Novosibirsk staan. Stop de tijd.

Gajus | 28-02-21 | 12:12 | 1

Je bedoelt Tanger/Marrakech waarschijnlijk.

Grachus | 28-02-21 | 12:24

Dat 'uitdagende streepje in de nu kan van Tante Aïcha...'
Persoonlijk vind ik een remspoor helemaal niet zo uitdagend, maar het maakt wel een hoop duidelijk.

Whisper | 28-02-21 | 12:06 | 3

Nikab. Niet nu kan.

Whisper | 28-02-21 | 12:14

Vertel dat aan Tante Aïcha. Die kan niet lezen. :-)

Whisper | 28-02-21 | 12:27

Willen jullie meer of minder Scheveningen???

Pretba | 28-02-21 | 12:05

Als de echte Scheveningers en Duindorpers het straks echt zat zijn, flikkeren ze die kutmarrokanen (niet mijn woordkeuze Joris, maar gebezigd door prominente PvdA-ers) gewoon de Pier af....

Om dan vervolgens door de Nederlandse media weggezet te worden als "rechts extremisten".

Odin | 28-02-21 | 12:03 | 4

ik denk dat Wilders uiteindelijk dit bedoel met minder minder......

Robhal | 28-02-21 | 12:16

Zit nog een laagje onder. Veel vissersknapen zijn inmiddels afhankelijk van een substantie waar deze lastgeviërs het monopolie op hebben. "They got you by the balls...."

hetgingperongeluk | 28-02-21 | 12:50

"Straks.. Straks.." dat horen we al 20 jaar. Die Scheveningers en Duindorpers zijn inmiddels te houd om wie dan ook eruit te flikkeren. En binnenkort vervangen door.. dus tja,

ChristianV | 28-02-21 | 23:15
▼ 1 antwoord verborgen

Wat er dan gebeurt is dat binnen een half uur 200 opgefokte "jongeren" per telefoon zijn opgetrommeld die gezamenlijk naar het politiebureau trekken om verhaal te halen en "te belegeren". (LOL moet je in de VS eens flikken, dan word je echt vet geklapt, om maar eens wat van dat rare jongerentaaltje te bezigen). Maar in Nederland wordt uiteraard niet hard ingegrepen want "dan zou het alleen maar escaleren". Dan komt de plaatselijke / regionale zender erbij om te kijken hoe het staat met deze impromptu "belegering". Als het camerateam al niet snel moet afdruipen wegens "oprotten met die kk camera !" en er zowaar in slaagt een paar van die jongens te interviewen ("waarom zijn jullie dan zo boos ?") krijgt de kijkert weer hetzelfde obligate jammerverhaal over "racisme" e.d. te horen. Waarschijnlijk kan er ook wel ergens een of andere gesubsidieerde "rapper" (met de juiste huidskleur) bereid gevonden worden om een "track" ten gehore te gegeven over de beweegredenen van deze jongens van de straat en hun uitichtloze bestaan in het "ghetto". (andermaal LOL: je hebt nog nooit een echt ghetto gezien).

Asteroid-B612 | 28-02-21 | 12:03 | 4

Escaleren is de kerntaak van politie.

Knufter | 28-02-21 | 12:08

@horsteknots | 28-02-21 | 12:07: Deze gebeurtenis in de nasleep van de George Floyd rellen (een half jaar lang puin schoppen) is niet representatief voor de normale gang van zaken, terwijl Seattle is niet representatief voor de VS. Seattle beschouwt zichzelf zeg maar als het San Fancisco van het noorden. Uiterst "liberal". De chef van de SPD (Seattle plisie), nota bene een Afro-Amerikaanse vrouw, stapte zelfs op naar aanleiding van al het "defund the police" gedoe.

Asteroid-B612 | 28-02-21 | 13:07

Daarom Stadskanaal of hoger.

Leffe Blonde | 28-02-21 | 13:07
▼ 1 antwoord verborgen

"Het heft in eigen hand nemen, die impuls ziet Lars steeds vaker opduiken op sociale media."
Ik durf er wel wat op te zetten dat als je het heft in eigen hand neemt de politie je prima weet te vinden, en de rechter ook niet mild zal zijn.
Want dat kan natuurlijk niet jezelf en je naasten verdedigen.

Foxcave | 28-02-21 | 12:02 | 1

Op sociale media. Dat zal ze leren.

Cor Netto | 28-02-21 | 12:35

"Aanpakken die handel!" schrijft Mosterd. "Onacceptabel!" lispelt de politiek. Maar er gebeurt niets, zoals altijd. Dus is Scheveningen inderdaad verloren. Net als Katwijk, Zandvoort, Renesse en noem maar op.

Here's Freddy | 28-02-21 | 12:02 | 2

Onacceptabel is het nieuwe woord voor niks meer aan doen.

Cor Netto | 28-02-21 | 12:58

En de zwembaden, de parken...

MoonBeebe | 28-02-21 | 13:33

De enige juiste aanpak is voorgoed uit het gezichtsveld, en uitzwaaien tot achter de einder. het liefst de familie ook een positief duwtje in de rug zodat de karavaan op gang komt, mazzeltov.

dirkdoorsnee | 28-02-21 | 12:01

Komende 10 jaar komen er nog 1 miljoen immigranten bij, gesteund door partijen als D66 en GroenLinks. Inwoners/vrouwen van Scheveningen kunnen zich daarom maar het beste aanpassen of er aan wennen.

Diederik_Ezel | 28-02-21 | 12:00 | 2

Zitten daar ook Braziliaanse vrouwen bij?

SterF... | 28-02-21 | 12:26

Je bedoelt 2 miljoen. Of is dat pas over 20 jaar?

Ride_On | 28-02-21 | 12:49

Het zou een duidelijk signaal zijn voor alle aanwezige "jongeren" en die die nog onderweg zijn naar Nederland/Europa, dat ze opgewaardeerd worden tot varkensvoer als ze zich misdragen.
Europa is voor Europeanen zoals de Dalai Lamah dat treffend heeft geformuleerd.

getzappad | 28-02-21 | 11:57

Ik blijf een voorstander van zelf aanpakken. Klagen op internet help niet. In 1972 kon het ook in afrikanenwijk Rotterdam.

speed48 | 28-02-21 | 11:55 | 2

Toen bestond BLM nog niet

MoonBeebe | 28-02-21 | 13:34

speed dat was ook mijn feestje, maar ook toen was dat van korte duur daar er in no time kit te paard ons en wandelende moeders met kinderwagens in elkaar geslagen werden. Trouwens de echte Rotterdammers zijn inmiddels dood of verhuist naar elders.

PopeyeKamper | 28-02-21 | 14:01

Kijk, Lars geeft een Fuck. Ik ook maar ben een schijterdt. Nu of Nooit!

hetgingperongeluk | 28-02-21 | 11:53

Als Scheveningen al niet failliet gaat aan gesloten horeca dan is het wel aan Noord Afrikaans addergebroed. De Scheveningers en Duindorpers gaan vanzelf het heft in eigen hand nemen want de politiek en justitie doen niets. Ik ga niet meer naar het strand daar want dit is Scheveningen niet meer.

ILF2 | 28-02-21 | 11:52 | 1

Welnee, heel de randstad is nu al aan het vluchten naar wat voorheen de achterlijke gebieden werd genoemd. Het blijkt dat een leven tussen lichtgroen rustgevender is dan tussen lichtgetint

opruimen | 28-02-21 | 13:10

Vanmorgen bij WNL was er een lijsttrekkersdebat, wat een armoe.
Het niet benoemen van de oorzaak van problemen is tot kunst verheven, met name door partijen als PvdA/MoslimBroederschap formerly known as GroenLinks/NX66. Winnaars wat mij betreft Agema en Omzigt.
-
Ook in dit dossier zul je moeten wennen aan de nieuwe Nederlandse cultuur. Al die meiden waarvan hun moeder straalde aan de Noord-Afrikaanse boulevards vanwege de complimenten en wel 2 kamelen opbrachten, hebben dit genoegen nu ook dicht bij huis. Prachtig toch en net als mama lekker GroenLinks stemmen, wordt het in ieder geval niet minder.

bananabanana | 28-02-21 | 11:47


Als we al die
- 'overlastgevers'
- onopgevoed 'pssst pssst', 'hoer', 'hoertje' en 'kankerhoertje'-tuig
- zielige driewielige motorscooters
- ruitjesmotief/schoudertasjes-tuig
- driedubbele paspoorthouders etc.

nu eens een paar weken op het wegkijk-Binnenhof laten vertoeven, dan wordt de hele politiek misschien eindelijk eens wakker.
(behalve uiteraard GroenLinks en Denk, die deze straatterroristen verwelkomen zullen)

michelpen | 28-02-21 | 11:46 | 2

Je vergeet D66 van haatheks Kaag. Die verwelkomen ze ook graag.

Goofy Goofball | 28-02-21 | 11:59

@Goofy Goofball | 28-02-21 | 11:59: Die is zelfs getrouwd met een palestijnse terrorist en noemt hem een tandarts....

Jafco | 28-02-21 | 13:07

vanavond gaat dat import tuig allemaal weer terug naar hun sociale huurwoning.

Dit is wat het land wilt,

Dit is waar het land nog veel meer van wilt
.
Dit is wat het land krijgt !!

Ervaringsdeskundige | 28-02-21 | 11:45

Een vriend van mij vroeg me of het nog niet te laat is voor hem, of hij nog racist kan worden of dat ie de boot gemist heeft. En of het wel terecht was, dat racist zijn.
Ik zei dat Moslims geen ras zijn. Wat ik daarmee bedoel mag iedereen voor zichzelf bepalen.

Verder heb ik hem verwezen naar dit soort artikelen, plenty te vinden in allerlei media-archieven en ook zich uitstrekkend over vele jaren.

En hem gezegd dat ie aan de hand daarvan maar moet bepalen of ie racist wordt of niet.

Realism Is All | 28-02-21 | 11:45 | 1

Je kan tegen je vriend ook zeggen dat als Joden een ras zijn, dat dan ook Moslims een ras zijn. En hindu's ook. En christenen. En rastafari's. En en en.

Dan zeg je eigenlijk hetzelfde, maar dan leuker.

gaffelbaard | 28-02-21 | 11:54

Het zal wel. Uit een plastic bakje vretende mensen. Een bordje "toegang strand".
Wat een armoe, wat een troosteloosheid.

Graaf_Slis | 28-02-21 | 11:34 | 1

Maar het is wel onze troosteloosheid! En niet een Marra-kechiaanse Noord-Afrikaanse no-go zone voor wulpse blonde bikinimeisjes

Headshrinker | 28-02-21 | 11:48

"dat de kleine pier in hun broek probeert te compenseren met 'hoer', 'hoertje' en de jackpot 'kankerhoertje',"

Een vraag aan de reaguurders,

Ik reageer meestal op zoiets met: "Daar ben je uit geboren, ga maar eens praten met je vader!"


Maar nou vraag ik me af

Hoe reageer jij als de "jongeren" (aka finnen, bontkraagjes, scootertuig, kansenparels, etc) jou uitschelden voor HOER!

gaffelbaard | 28-02-21 | 11:31 | 6

@Madame Poitiers | 28-02-21 | 11:41:
Natuurlijk kreeg ik wel eens commentaar. Meestal iets als: "zo praat je niet over mijn moeder". Dan reageer ik met: "Maar wie begon er met mij uit te schelden voor hoer? Jij toch!?"

En je kan veel zeggen over moslims, maar als een moslimman 20 van zijn vrienden moet bellen om 1 vrouw in elkaar te slaan ... die moslim wordt door al zijn vrienden dan heel hard uitgelachen. Dus dat gebeurt niet, niet voor 1 vrouw. Dus die vrienden blijven lekker thuis en zo'n knulletje mag het alleen oplossen. En terecht.

gaffelbaard | 28-02-21 | 11:49

@gaffelbaard | 28-02-21 | 11:49: Toch, zou ik er niet al teveel op rekenen getuige de vele kopschopfilmpjes van de VMBO's waarbij onze meisjes net zo goed slachtoffer zijn. Die lui hebben er geen moeite mee om ook ongelovige vrouwen te slaan.

Grachus | 28-02-21 | 13:45
▼ 3 antwoorden verborgen

Het wordt niet aangepakt omdat ze racisme en discriminatie gaan roepen zodra een agent naar ze kijkt. Met dank aan links Nederland. Stem PVV

Abu Bachouca | 28-02-21 | 11:31 | 1

Ze schelden alleen vrouwen uit waarvan ze denken dat het geen moslima is.

Dat betekent Dat wat ze doen een racistische hate-crimes is.

Toch worden ze beboet voor straatintimidatie. Niet voor een racistische hate-crime.

In de praktijk betekent dit dat als Henk op straat Fatma uitscheldt voor hoer, dat hij riskeert te worden veroordeeld voor een racistische hate crime.
Maar als Farid vervolgens Ingrid uitscheld voor hoer dan krijgt hij alleen maar een boete vanwege straatintimidatie.


En, weet u ook wie deze tweedeling in straffen, tussen moslims/niet-moslims of blank/zwart bedacht heeft?

Antwoord:
Salafist Aboutaleb (PvdA), burrie van Rotterdam.

gaffelbaard | 28-02-21 | 11:42

Bedankt Omtzicht, we gaan nu allemaal net doen of dit gedrag onder alle bevolkingsgroepen voorkomt.
Wie zijn dit ? Politiepersvoorlichter, met standaard zinnetje : "dat is moeilijk te zeggen je ziet het onder alle bevolkingsgroepen veel komen hier ook niet vandaan.
Ook veel jongeren komen hier op af.

G.M.I.M. Pet | 28-02-21 | 11:29

Iedereen die geen PVV stemt is indirect verantwoordelijk voor deze ellende. De PVV is de enige partij die hier iets aan wil doen.

Snap sowieso niet dat dit al tientallen jaren aan de gang is. Veel mensen met politieke invloed wonen in de regio Den Haag. Hun eigen leefomgeving wordt ook verpest, maar ze doen er niks aan.

Greetjee | 28-02-21 | 11:25 | 5

@Ridde Rogter | 28-02-21 | 11:35:
Je kletst maar wat. En ik durf erom te wedden dat alleen jij degene bent die kanker. En niet 1 enkel partijprogramma van een politieke partij, hebt gelezen, dus ook die van de PVV niet.

gaffelbaard | 28-02-21 | 12:04

@Ridde Rogter | 28-02-21 | 11:35:

Kun je aangeven waar in het PVV-programma staat dat de problemen moeten blijven bestaan, zodat mensen kunnen blijven kankeren?
Of was er een bepaalde uitlating van een bepaalde PVV-er waar dat volgens jou uit blijkt?

Dandruff | 28-02-21 | 12:33

@Ridde Rogter | 28-02-21 | 11:35: gefeliciteerd: het allerdomste reaguursel van deze draad staat op uw naam.

Museveni | 28-02-21 | 17:54
▼ 2 antwoorden verborgen

Dat droppen in Noord-Oost Groningen en dan teruglopen bevalt me wel. Maar kunnen we alsjeblieft ook eindelijk eens een keer de lange lat eroverheen leggen. Echt eroverheen leggen. Zodanig eroverheen leggen dat teruglopen ook nog eens een keer een zeer pijnlijke aangelegenheid wordt.

Goofy Goofball | 28-02-21 | 11:23 | 4

Lange lat gebruiken durft geen enkele agent, tenzij de overlastgever blank is.

Hoe lang speelt de zaak Mitch Henriquez nou al?
Een agressieve gek die ten tijde van reeksen terreuraanslagen meermaals "pas op, ik heb een vuurwapen" riep. Bij de toegang van een drukbezocht festival, Night of the Park. Mitch is niet opzettelijk vermoord, maar belandde door zijn eigen gedrag in een nekklem; en overleefde dat niet. De betrokken agenten stonden jaren voor de rechter, en nu is er weer fophef over de vraag of de politie niet teveel geld heeft uitgegeven aan het verdedigen van haar werknemers.

Het institutioneel racisme van de linkse kerk maakt de aanpak van institutioneel geweld door allochtoon tuig onmogelijk.

Dandruff | 28-02-21 | 11:35

@Dandruff | 28-02-21 | 11:35:
Vanwege het agressieve publiek dat er omheen stond durfden ze hem niet ter plaatse te reanimeren, maar is hij eerst in een politiebus afgevoerd. Anders had hij misschien nog geleefd, want op zo'n evenement lopen veel EHBO'ers rond die hadden kunnen helpen.

Leon Tosti | 28-02-21 | 13:31

@Dandruff | 28-02-21 | 11:35: Precies. Want waarom heb ik nog nooit een nekklem gehad? Misschien iets met me gedragen ofzo?

ag-kansloos | 28-02-21 | 13:33
▼ 1 antwoord verborgen

Wel verdikkeme lekker weer zo op de zondag. Nu al twee keer de hond uitgelaten.

SinisterNL | 28-02-21 | 11:22 | 2

Dat is toch iets voor na 21:00?

van Oeffelen | 28-02-21 | 11:24

Morgen weer 0600 de wekker. Ik geloof het wel!

SinisterNL | 28-02-21 | 11:26

Tja, een kaart die per kleur de toegang ontzegd, dat zou wel werken.

JJMS | 28-02-21 | 11:21

Goed stuk! Zeker 80% allochtoon kuttuig die de boel verziekt en een overheid die daar niet tegen optreedt. Maar laten we inderdaad maar weer VVD stemmen voor meer overheid en dus meer van hetzelfde.

rman | 28-02-21 | 11:21 | 5

Ergens ook logisch.
Want 70 - 80% van de inwoners van den haag zijn ook allochtoon. Dus dat zie je terug in het wandelpubliek op die boulevard

gaffelbaard | 28-02-21 | 12:06

@Greetjee | 28-02-21 | 11:29: De kans is tegenwoordig veel groter dat je met een nakomeling van een slavenvanger, zoals een Akwasie, dan een nakomeling van een tot slaaf gemaakte van doen hebt sinds we massaal het Afrikaanse puin hierheen importeren.

Grachus | 28-02-21 | 13:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Waar zijn de Haagse matjes als je ze nodig bent.??

Cor Zakov | 28-02-21 | 11:21 | 3

Die zijn aan het vergrijzen. Hun kinderen zitten achter de spelcomputer.
We worden echt overlopen, het wordt alleen nog maar erger.

Dandruff | 28-02-21 | 11:24

Braaf hun volgende Midden-Noord spandoekje aan het schilderen.

van Oeffelen | 28-02-21 | 11:25

@Dandruff | 28-02-21 | 11:24: En als ze ergens onrecht over voelen dan is het over de klimaatverandering.

UpdateAvailable | 28-02-21 | 13:28

"Pietje"?
Frase uit Piet Junior - "Dingen die normaal zijn:
-"Nah, k zoek Piet. Jij bent meer een Pietje.
m.youtube.com/watch?v=Xq9cr6x7vw8
Vanaf sec. 0.33.
Pietjes, overal Pietjes.
Maar geen Pietjes Precies!

chicago river | 28-02-21 | 11:20

Er is geen politiebureau in Musselkanaal.

Droom-Vreesman | 28-02-21 | 11:20 | 1

Dan maar naar het Geert Teisplein 1 in Stadskanaal.

Nuuk | 28-02-21 | 11:23

Mijmerend, ja tachtig jaar geleden heeft zich niet veel verandert in Scheveningen. Hier en daar een paar Duitsers maar die heb je nu ook. Toen was er een Sperrzeit maar die heb je nu ook. Weinig politie op de boulevard maar dat is nu ook. Alleen kon je toen niet vrij zwemmen.

jan huppeldepup | 28-02-21 | 11:20 | 1

Als vrouw kun je dat nu waarschijnlijk ook niet.

Grachus | 28-02-21 | 13:52

Van de week hadden ze het in de krant nog over aso chauffeurs in de steden, je weet als lezer waar het over gaat dus meteen vergoelijkend, ze kunnen best wel goed rijden want ze maken weinig ongelukken. Vroeg ik mij af dat doorrijden na een ongeluk, heeft de pers en politie echt geen idee wie dat vooral doen ?

G.M.I.M. Pet | 28-02-21 | 11:20 | 1

De pers noemt dit bijna niet, want bang om hun baan te verliezen. Veel politievoorlichters mogen van hun baas de achtergrond van verdachten niet melden, want dat is slecht voor die baas zijn carrière. En de voorliegers bij de rechtbank, . . . dat is allemaal D'66 spul.

Leon Tosti | 28-02-21 | 13:26

Het meest stompzinnige corona regeltje kan en moet worden gehandhaafd maar op dit soort kudtgedrag heeft men geen antwoord.
Het is zoo tijd voor verandering.

Ben Adam | 28-02-21 | 11:20
-weggejorist-
EEGlivesagain | 28-02-21 | 11:19
-weggejorist-
L. Vis | 28-02-21 | 11:19 | 1

Niet naar Musselkanaal. Hou ze daar.

zwaaropdehand | 28-02-21 | 11:18

En de inwoners van Scheveningen stemmen op 17 maart weer gewoon op de kartelpartijen en hopen dat er iets zal veranderen.

discriminazie | 28-02-21 | 11:17 | 2

Stem op Wilders = GroenLinks in kabinet.

zwaaropdehand | 28-02-21 | 11:19

Standing on a beach
With a gun in my hand
Staring at the sea
Staring at the sand

Mr_Natural | 28-02-21 | 11:17 | 2

Ah, The Cure...

redthehaghue | 28-02-21 | 11:32

Ah, L'etranger...Camus.

ger1306 | 28-02-21 | 16:59

Een politiebureau dicht bij Musselkanaal? Het dichtstbijzijnde staat in Stadskanaal. Vanaf daar is het met de Qliner via Borger naar Assen, met de intercity rechtstreeks naar Den Haag CS en met tram 9 naar het strand. Al met al een reisje van 4 uur. Maar die gasten bellen natuurlijk gewoon een 'neef' die ze oppikt en in een wagen van vage afkomst, met verdachte huurconstructie en Belgisch kenteken terugbrengt naar Haga.

The_iron_boar | 28-02-21 | 11:16 | 2

Vergeten te vertellen: De ingenomen smartphone en Guccy tasje met inhoud zijn af te halen in Yrseke. Succes.

marcoplarco | 28-02-21 | 11:41

Heb je daar zo'n flatje met uitzicht op zee gekocht (waarmee overigens het zicht van de zeekant op de kust grondig verpest is), blijkt je panorama te bestaan uit grote hoeveelheden scooter-Marokkanen. Wat een miskoop!

JvanDeventer | 28-02-21 | 11:16 | 4

Heb je een penthouse in Scheveningen dan valt het wel mee; je kijkt dan gewoon over al het gepeupel heen.

Nuuk | 28-02-21 | 11:30

Zo lijkt dat appartement dat Pechtold cadeau kreeg van die Canadese oud-ambassadeur ook een soort gegeven paard...

The_iron_boar | 28-02-21 | 11:40

Als je dat kan betalen en voor het uitzicht hebt gedaan heb ik geen meelij

menage | 28-02-21 | 12:25
▼ 1 antwoord verborgen

Scheveningen is gewoon Den Haag aan zee anders. Het is geen 'Schevenings' probleem.

En vaak zijn die lui erop uit om een ander zijn/haar dag te verzieken. Meer niet. Gewoon het brakke witwasparadijs Scheveningen links laten liggen en 20 a 30 minuten verder rijden met de auto.

sjef-van-iekel | 28-02-21 | 11:15 | 4

Ga jij ter.plaatste en die kolere naffers op hun gedrag wijzen? Vergeet je verbandje niet en druk alvast 112 in.

SinisterNL | 28-02-21 | 11:25

@ zenseo

SinisterNL | 28-02-21 | 11:28
▼ 1 antwoord verborgen

Probleem is dat ze weten dat ze tegen de vrouwen kech kunnen zeggen en zo behandelen want de Nederlandse blanke man doet ik de regel niks as ze dit zien gebeuren.

Het is het terrein wat ze hebben veroverd.

Ter vergelijking

Krijg met 1 mocro ruzie en er komen er 20. Ze hoeven elkaar niet te kennen.

Want ongelovigen zijn de vijand

Kluifje | 28-02-21 | 11:13 | 3

Het verschil tussen individualisme en collectivisme.

VoltaireJohn | 28-02-21 | 11:15

@VoltaireJohn | 28-02-21 | 11:15: tribalisme. Die clancultuur gaat nog eens hot worden hier. Progressief links stuurt daar toch ook op?

Bataafje | 28-02-21 | 11:32

@Bataafje | 28-02-21 | 11:32: Het is de enige keuze die je als Nederlander ook hebt. Zelf een eigen clancultuur introduceren is de enige mogelijkheid om in dit oord nog te gaan overleven. Wie dat niet doet, zal altijd slachtoffer blijven.

Grachus | 28-02-21 | 13:55

@Mosterd
'Aanpakken' in Nederland?
U maakt een grapje.
Welke smaak thee heeft uw voorkeur?

ArieR68 | 28-02-21 | 11:13 | 1

Tegenwoordig heet het doorpakken. En eerst was het geen aanpakken, maar 'keihard aanpakken'.

JvanDeventer | 28-02-21 | 11:20

Kijk vanaf 14.00 uur voor de aardigheid eens naar deze live webcam en tel de langs scheurende scooters. U bent in no time de tel kwijt.
www.scheveningenlive.nl/boulevard-webc...

Ridde Rogter | 28-02-21 | 11:12 | 1

Grappig die laatste 2 zinnen die bij de webcam staan. Er ontbreekt alleen nog/sarcasmoff

Kluifje | 28-02-21 | 11:15

Vaccineren, vaccineren,caccineren
Ik denk dat op ten duur het rna zijn werk gaan doen en dan is dat tuig er niet meer dan zijn we samen 1 volendam .

Bjorn19851111 | 28-02-21 | 11:11

Ik denk dat een avondklok weleens zou helpen. En alle niet essentiële winkels dicht.
En als dat niet helpt tegen straattuig bedenken we nog wel wat ̶b̶u̶r̶g̶e̶r̶ ̶p̶e̶s̶t̶e̶r̶i̶j̶e̶n̶ niet gerichte maatregelen zoals rekeningrijden, autoloze zondagen en meer meer meer EU.

Deflatiemonster | 28-02-21 | 11:10

Is het AZC in Mussel niet vorig jaar heropend?

knutsel_ | 28-02-21 | 11:10

Ik zou op die pier nog niet dood gevonden willen worden.

Mr_Natural | 28-02-21 | 11:10 | 2

Dooie pieren ook niet.

Cunts-en-kitsch | 28-02-21 | 11:10

Zo dood als de Scheveningse pier?

B.Chamel | 28-02-21 | 11:18

Dan ben je vader en moeder van blommen van Hollandse kinderen en je stemt geen PVV. Oh, oh,, oh, oh.

Normpje | 28-02-21 | 11:10

Ik denk niet dat men in Musselkanaal op dat soort voorstellen zit te wachten. Hou maar lekker in die grote steden, die al half zijn overgenomen inmiddels.

Halal gehaktbal | 28-02-21 | 11:09 | 2

Dat zeg ik. Hou Oost-Groningen rustig!

zwaaropdehand | 28-02-21 | 11:22

Randstadrotzooi moet je lekker daar houden.

Cor Netto | 28-02-21 | 11:45

Het feit dat autochtonen dit als overlast ervaren betekent gewoon dat de autochtonen niet genoeg geintegreerd zijn. Hier moeten we direct actie op ondernemen middels verplichte lessen op school.

*/ D66 mode uit */

2voor12 | 28-02-21 | 11:09

Simpel. Noem het strand en boulevard gewoon Marokko. Dan vluchten ze direct weg.

Normpje | 28-02-21 | 11:07 | 3

Moet u wel Marokkaanse politie laten rondlopen, anders werkt het niet.
De Haagse politie wordt gewoon uitgelachen of voor lul gezet.

jan huppeldepup | 28-02-21 | 11:09

@jan huppeldepup | 28-02-21 | 11:09: hahaha, als ze Marokko willen, dan kunnen ze Marokko krijgen.

VoltaireJohn | 28-02-21 | 11:11

In Scheveningen manschappen tekort! Twee man moeten honderdduizend in bedwang houden, op het Malieveld houden 300 manschappen 50 bejaarden in bedwang die strijden voor hun vrijheid!

thepinkpainter | 28-02-21 | 11:07 | 4

@zwaaropdehand | 28-02-21 | 11:24: zo is dat! ZIJ zijn het gevaar, niet die onschuldige opstand marokaantjes die vechten voor een plekkie op het strand!

thepinkpainter | 28-02-21 | 11:28

Wappies zul je bedoelen.

Rest In Privacy | 28-02-21 | 11:51
▼ 1 antwoord verborgen

30 jaar geleden even ad boulevard te Scheveningen gewoond; toen was t al een aso gebeuren.

glaaf | 28-02-21 | 11:07

Boetes, rijbewijs innemen, het gaat echt niet helpen met gemigreerd volk dat al 3 generaties zich niet wil en kan aanpassen. Gewoon een actief remigratie beleid: standaard afnemen Nederlandse nationaliteit bij welke strafrechtelijke veroordeling dan ook en tot ongewenst vreemdeling verklaren. De paar zonder veroordeling met behoud van uitkering laten vertrekken.

Franker | 28-02-21 | 11:05 | 2

Daar hoef je een paspoort niet voor af te pakken. Ik weet - of het nu nog zo is weet ik niet - dat in België de rechter je burgerrechten kan afnemen bij strafzaken. Dat betekent dus ook geen outkiering etc...

Torwart | 28-02-21 | 11:08

Het kan zijn dat het nieuws u niet bereikt heeft, maar het maakt bar weinig uit of het derde de-generatie volk is of dat het net komt aanwaaien. Het zit er en je krijgt het niet meer weg, want de koning van Marokko schijnt meer invloed op het Nederlands emigratiebeleid te hebben dan wijzelf.

De enige manier waarop een remigratiebeleid ooit gaat lukken is:
1. Interneringskampen voor misdadigers in Nederland
2. Afsluiten van alle geldstromen naar Marokko zolang het land zijn onderdanen niet terugneemt. Noem het 'afvalstoffenheffing'.

marcoplarco | 28-02-21 | 11:35

Paradox van tolerantie in de praktijk.

General Dripple | 28-02-21 | 11:04

Ach Nederland. Ooit een land waarin ik geloofde. Nu een lekkere shithole aan het worden.

Torwart | 28-02-21 | 11:04 | 1

Verloedering is geen verkiezingsthema. Best raar.

zwaaropdehand | 28-02-21 | 11:25

Ach ja.. ik maak mij hier al 40 jaar druk om en heb het inmiddels maar opgegeven. Er gaat toch niets veranderen. Ook niet na de TK verkiezingen in maart.
Dan maar zoveel mogelijk de andere kant opkijken en meedoen met de witte vlucht.

druipsmurf | 28-02-21 | 11:03 | 8

@2Little2Late | 28-02-21 | 11:16|
Zweden kunt u als verloren gebied beschouwen. Daar zou ik nog niet meer dood gevonden willen worden. Googelt u voor de grap maar eens op Malmö of Stockholm. De schrik slaat je om het hart.

Sjefke7807 | 28-02-21 | 11:35

@2Little2Late | 28-02-21 | 11:16: Noorwegen en Denemarken zijn prima, zijn al lang opgehouden met alles wat aangespoeld komt, te pamperen. Zweden komt tot bezinning maar is te laat.

5611 | 28-02-21 | 20:38
▼ 5 antwoorden verborgen

Waar kan het nog wel in gebieden waar mocro's samenkomen?
Zwembaden, parken, winkelgebieden, overal zijn ze een plaag.
Maar zeg er vooral niets van want dan ben jij het probleem.

2voor12 | 28-02-21 | 11:00 | 4

Ik zeg het schaap bij de krullen pakken .

Bjorn19851111 | 28-02-21 | 11:01

Op de werkvloer zie ik ze ook weinig.

jan huppeldepup | 28-02-21 | 11:33
▼ 1 antwoord verborgen

'zielige motorscooters op drie wielen - de racemotor voor totale debielen - '
Racemotor?
Call it a Gay Motorcycle!

darmflora | 28-02-21 | 10:59 | 2

Noem het een gayding. Heeft mij al honderden uren file bespaard. Dus lachen jullie maar, ik lach harder.

Torwart | 28-02-21 | 11:02

De sis wordt duur betaald.

Mr_Natural | 28-02-21 | 10:57 | 4

De tegel van de dag. Bedankt.

zwaaropdehand | 28-02-21 | 11:29
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Rome | 28-02-21 | 10:57 | 2

Die blanke Nederlanders zijn ook niet allemaal lekkere types trouwens.

QuelleFromage | 28-02-21 | 10:57 | 2

Ahh, nee, dan is het goed ???????

Rome | 28-02-21 | 10:57

Een "jamaarzij". Lagaan. Hij komt er nog wel achter als het hemzelf of zijn vriending/zus betreft.

Graaisnaaiert | 28-02-21 | 12:29

Nu in WNL op NPO1 een politiek 'debat' met o.a. Fleur Agema (PVV) die ook over dit onderwerp neuzelen. Gaat nooit meer goed komen in Nederland.

Droom-Vreesman | 28-02-21 | 10:57 | 3

Vrees dat je gelijk hebt en krijgt, langzaam aan worden we over genomen.
Dat krijg je van democratie met een stelletje mietjes aan het roer in de TK.
In China krijgen sommige bevolkingsgroepen weinig kans de boel over te nemen die zullen ook wel hier naar toe komen..

Uw Verzekeringsadvis | 28-02-21 | 11:07

Het is geen debat, het is het oplepelen van ingestudeerde reacties op vooraf doorgenomen stellingen binnen persoonlijk toegedeelde timeslots. Eigenlijk is het reclametijd voor politieke partijen.

van Oeffelen | 28-02-21 | 11:09

@Uw Verzekeringsadvis | 28-02-21 | 11:07: Beetje anders uiterste dacht ik, moord en verkrachting van een hele groep mensen.

menage | 28-02-21 | 12:29

overheid treed wel hard op, ze halen toch iedere week 500 potentiële toekomstige overlastgevers in het land, ook nog eens ondanks zware restricties op reizen ivm corona.

isotope 465 | 28-02-21 | 10:56 | 2

Ja bizar, het is niet te stoppen. De redenering daarachter is die van Canada, een economie gebaseerd op groei. Meer mensen = meer huizen, meer productie, meer scholen, meer van alles. Maar dat is een doodlopende weg, vooral omdat nederland al een van de dichtst bevolkte landen ter wereld is en robots weldra al het zware werk doen en niet de ongeschoolde import. Wij moeten een economisch model waarin kwaliteit van leven voor ons vooropstaat nastreven en werk voor alle leeftijden. Dat is ons recht en we hoeven als nederlander die welvaart echt niet aan de rest van de wereld weg te geven. Dat is geen discriminatie dat is gewoon voor jezelf zorgen.

vlotterik | 28-02-21 | 11:13

Hier op de Veluwe het zelfde plus ook al hoofddoeken gesignaleerd.

Uw Verzekeringsadvis | 28-02-21 | 10:56

Een kaart? Dit ligt in het verlengde van de 'bordjeshandhaving' in dit land. Overal kutbordjes met een soort aanbevelingen maar het zijn nooit echt geboden (want oei! autoritair!). Zie je nu ook op terugkomen op de weg; "hier zijn auto's te gast". Etc. Alsof die klootviolen dat allemaal lezen en zich aangesproken voelen. Integendeel want ze 'hebben schijt'. Gewoon auto's afpakken en vette boetes. Dat voelen ze. Dat voelt iedereen.

Risingson | 28-02-21 | 10:56 | 1

‘ als u voorbij flitst, flitsen wij terug’
-
(Je moest eens een bordje ophangen met: ‘ islamvrije gemeente’....)

bisbisbis | 28-02-21 | 11:04

Grappig om te zien dat taalgebruik onder jongeren langzaam doorsijpelt naar de "serieuze journalistiek": Het gaat vet mis in Scheveningen.

knutsel_ | 28-02-21 | 10:56 | 1

U schreef Scheveningen waar u "Nederland" bedoelde.

2Little2Late | 28-02-21 | 11:03

Kunnen we die "pssst, pssst, meisje" jongeren niet leren fluiten? Dan nog op een steiger zetten (dat wordt mogelijk de grootste uitdaging) en het vrouwelijk schoon wordt weer netjes toe gefloten door sommige "bouwvakkers", zoals we dat gewend waren.

Peerkeoud | 28-02-21 | 10:54 | 5

"Kunnen we die "pssst, pssst, meisje" jongeren niet leren fluiten?"

Je bedoelt het grappig/ironisch, denk ik, maar er waren ooit serieuze plannen om Marokkanen op cursussen ''Hoe een meisje in Nederland te versieren'' te doen. Ik heb het even gegoogeld, en tot mijn ontsteltenis was dat nog maar relatief kort geleden (2005). Ik dacht dat het ergens uit halverwege de jaren 90 moest stammen, toen zaten we nog in de hoogtijdagen van de politieke correctheid. Maar echt, deze onzin werd ca 15 jaar geleden serieus geopperd:

"De deelgemeente Centrum van Rotterdam biedt binnenkort een speciale cursus 'meiden versieren' voor Marokkaanse jongens aan. Volgens woordvoerster Beatrijs Tolk weten Marokkaanse jongeren totaal niet hoe ze op normale wijze een meisje moeten versieren. Tolk: ''Als je nu om je heen kijkt, sta je soms versteld. Die jongens kunnen er niks van.''

Dr_Johnson | 28-02-21 | 11:10

@Dr_Johnson | 28-02-21 | 11:10: Het moge duidelijk zijn dat ik van dit soort groepen jongeren weinig verwacht. Ze blijven dit gedrag gewoon voortzetten, gewoon omdat het wordt toegelaten door onze bestuurders. Onze bestuurders zijn heel erg tolerant en weigeren grenzen te stellen. Een spoedwet binnen blijven anders € 95,- boete kan overigens wel binnen een paar dagen door de parlementen worden geloodst, dus het kan wel.

Peerkeoud | 28-02-21 | 11:14

Dan moeten ze werken. Onhaalbaar plan.

zwaaropdehand | 28-02-21 | 11:30
▼ 2 antwoorden verborgen

Ies cultoer

Drukvandaag | 28-02-21 | 10:53

De oplossing is simpel. Laat vrouwen en kinderen (en andere autochtonen) daar gewoon niet meer toe.

Hadena | 28-02-21 | 10:53 | 1

Idd. En als ze dan toch zo hoognodig moeten kunnen ze toch gewoon een hoofddoek opdoen of hun gezicht bedekken. Kom op mensen. Het is 2021!1!! Beetje aanpassen... Burkini op het strand, burka op de boulevard. Wordt alles veel mooier van. En daarna natuurlijk apparte ingang voor mannen en vrouwen op de pier en bij de boulevard. En afgeschermde stukken strand waar de vrouwen in bourkini badderen met de kids. Was in 1850 ook heel gewoon in Nederland hoor. Bijna dan...

GWBA | 28-02-21 | 11:11

En wie trekt zich ene mallemoer aan wat er in Scheveningen gebeurt? Heb je 20 jaar in de bak gezeten, 20 jaar in de binnenlanden van Suriname, 20 jaar in het heideplaggenhutje in Drenthe? Of heb je je kop soms in je kont zitten?!
Dit Partijkartel heeft in de laatste 20 jaar hun eigen baantjescarrousel opgezet, hun eigen kliekje staatsomroep, hun eigen "buurtjes", hun eigen "bubble", hun eigen dogma's.
En de rest van de bevolking ..... mag het gewoon met elkaar uitvechten om een huis, wat geld aan het eind van de maand, wat ruimte, wat stilte, wat sociale cohesie, een plekje in de rij bij de gemeente.
En dat gaat al 20 jaar van slecht tot erger!
Scheveningen? Hahahaha! Als het nou alléén maar Scheveningen was! Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. De patiënt Nederland loopt de etter al uit de gangreen ledematen. En het Partijkartel maar wegkijken! Het plebs mag met dichtgeknepen neus door de modder baggeren.
Stem Geert.

Du-u-u-h | 28-02-21 | 10:52 | 3

Nou, ook Pechtold had een appartement in Scheveningen. Dan wil je in de koele avond toch óók wel eens een ommetje op de boulevard kunnen maken.

JvanDeventer | 28-02-21 | 10:59

Vorig jaar op Kijkduin, rustig familie strand was het, is ook overgenomen door die niet naar hun thuisland op vakantie konden, heel triest.
Hoop drukte en de strandtenten hebben ook weinig aan die gasten plus de negatieve uitstraling van mensen met winterjassen en van alles en nog wat aan op het strand is niet goed voor het humeur.

Uw Verzekeringsadvis | 28-02-21 | 11:03

@Uw Verzekeringsadvis | 28-02-21 | 11:03: Wat vreselijk. Het maakt me somber.

zwaaropdehand | 28-02-21 | 11:37

'Het heft in eigen hand nemen, die impuls ziet Lars steeds vaker opduiken op sociale media.'

Ja ja die zolderkamer verhalen kennen we. Dat volk rondom Scheveningen heeft alleen praatjes in hun eigen buurt tegen de buurtwerker en journalist. Worden gesubsidieerd en met rust gelaten op oudejaarsavond en is net zulk tuig als die overlastgevers.

Droom-Vreesman | 28-02-21 | 10:51 | 3

Scheveningen is geen duindorp, hoewel de "magneet" er wel erg opkijkt.

rifraf | 28-02-21 | 10:56

Oplijkt*

rifraf | 28-02-21 | 10:56

De “Maggeneet” bestaat al 30 jaar niet meer.

Hoolicool75 | 28-02-21 | 11:27

Kom daar nooit meer, door dat tuig en alle rotzooi daar. Kijkduin is rustiger. Helaas momenteel een bouwput door de renovatie van die badplaats. Strand van Terheijde is perfect. Te ver uit de route voor het medelandertuig.

FrankPappa | 28-02-21 | 10:50 | 8

Nou als je nu voor een strandwandeling komt zul je inderdaad geen of hooguit een enkele "medelander" tegenkomen. Dat is in de zomer toch echt wel anders aan het worden. Zie de afgelopen zomers ook hier (Monster\TerHeijde) steeds meer "jongeren" verschijnen met, laat ik zeggen, een wat andere culturele inslag dan wij gewend zijn....
Sowieso zie ik ook hier het aantal hoofddoeken en zelfs djellaba's in de zomer op het strand toenemen. Moet wel eerlijk zeggen dat die zich wel normaal gedragen.

JP1973 | 28-02-21 | 11:09

@JP1973 klopt, maar weinig last van, behalve de kijkvervuiling die dit met zich meebrengt.

FrankPappa | 28-02-21 | 11:16

Wij gaan altijd naar Groote Keeten.

zwaaropdehand | 28-02-21 | 11:41
▼ 5 antwoorden verborgen

Denk dat morgen in het ziekenhuis weer alle 10 de ic bedden vol liggen .

Bjorn19851111 | 28-02-21 | 10:49 | 1

In de media heet het dan echter: bezettingsgraad 100% !

LucaBrasi | 28-02-21 | 11:05

Weer een reden om geen D66 te stemmen. Trouwens iemand ooit een reden gevonden om sowieso D66 te stemmen?

JeMotWat | 28-02-21 | 10:48 | 5

Maarten van Rossem schijnt een reden te hebben gevonden, misschien moeten we het hem vragen...

Joffri | 28-02-21 | 11:23

Hij vindt de EU een goed idee en stemt strategisch. Dan kom je al snel bij D66 uit.

Mbovenka | 28-02-21 | 12:06

@2Little2Late | 28-02-21 | 11:01: De verkiezingsprogramma's zijn sprookjesboekjes. Daar staat in wat ze misschien van plan zijn te gaan doen. Beter kijk je naar hoe partijen de afgelopen jaren op voor jou relevante onderwerpen (moties) gestemd hebben: dat zegt meer over de partij dan hun mooie voornemens. Zie www.openkamer.org/stemmingen/

Zupschufter | 28-02-21 | 16:09
▼ 2 antwoorden verborgen

Verandering? PVV. Lief voor dieren, keihard voor beesten.

Normpje | 28-02-21 | 10:48

Gaat niet opgelost worden. Want profileren

Kluifje | 28-02-21 | 10:46

Schavuiten.

Cor Netto | 28-02-21 | 10:45 | 1

Schorriemorrie.
Janhagel.
Opgeschoren kortharig tuig.

chicago river | 28-02-21 | 10:50

Job Cohen (joodsche naam toch?) zou zeggen: het zijn wel onze overlastgevers.

De ziekte van Stockholm zorgt voor meer slachtoffers dan Corona.

Carlos_I | 28-02-21 | 10:45

Zegge, Mosterd, hou dat Randstedelijke afval graag in de Randstad ja. Wij in de provincie willen graag van die paar jaar die we nog in redelijke rust hebben kunnen genieten van een parselmouthluwe omgeving. Het komt hier ook wel hoor, zeker weten maar jullie lopen daar zo graag voor in alles, dus dat geldt dan ook voor die bontkraagjesplaag.

Graaisnaaiert | 28-02-21 | 10:45

Vervelend vrouwtjes
niet mijn probleem meer

Turbulentie? | 28-02-21 | 10:43 | 2

Ugh.

uisge baugh | 28-02-21 | 10:46

Ze komen om je heen en vragen wat jouw probleem is. Aardig lui, altijd een oog voor de ander.

VoltaireJohn | 28-02-21 | 10:48

Staan er ook stippen op de boulevard?

de uitbater | 28-02-21 | 10:43

Feitelijk kun je spreken van terreur door een bezetter. Ze kwamen overigens nooit in de geschiedenis met goede bedoelingen. Roven, plunderen, slaven maken. Jihad.
www.youtube.com/watch?v=HAwZd2iK_o4

squadra | 28-02-21 | 10:42 | 1

De Barbarijsche zeerovers hebben in 400 jaar tijd zo'n 1,25 miljoen slaven verhandeld, voornamelijk christenen uit Europa. Daar kwam pas een einde aan toen de Fransen in 1830 Algerije binnen vielen, en Spanje korte tijd later het noorden van Marokko.

Leon Tosti | 28-02-21 | 13:08

wollt ihr den totalen krieg

Ragnar_Lodbrok | 28-02-21 | 10:42

Aan die voortdurend terugkerende 'problemen' op de Scheveningse boulevard kun je goed afzien wat een enorme, totale mislukking die hele multiculturele, uit een 45-jarige massa-immigratie voortgekomen, 'verrijking' is geworden.

De vele wel-geïntegreerde, hun best doende mensen met een migratieachtergrond niet te na gesproken - de Lale Gúls, Ebru Umars, Fidan Ekizen, Eusen, etc, etc - blijven er gewoon veel te veel onaangepaste, overlast bezorgende, uitkeringsafhankelijke, godsdienstwaanzinnige, of criminaliteit bedrijvende (of combinaties hiervan) lieden hier de samenleving verkloten.

Maak eindelijk eens een einde aan de instroom van nog meer derdewereldlanders die zich hier via de asielwetgeving permanent komen vestigen. Het is toch te gek voor woorden om maar elk jaar ca 20.000 tot 30.000 van die lui hier toe te laten, met de kans dat er misschien 3 of 4 tussen zitten van het kaliber Ayaan Hirsi Ali?

Dr_Johnson | 28-02-21 | 10:41 | 3

Wat triage bij de poort zou geen slecht idee zijn wmbt.

Joffri | 28-02-21 | 10:44

Linksmodus: "Ja maar Breivik was een Christen en fan van Wilders! En die man in Christchurch dan, hè?! En pedofielen zijn allemaal blank! Zo af en toe een allochtoon (oh nee, dat mag ook niet meer gezegd worden, die mensen zijn gewoon "Nederlander") die zich misdraagt... Oh, en weet je wel hoeveel blanken er in witteboorden-criminaliteit zitten? Dus het valt allemaal best mee. Racist!"

2Little2Late | 28-02-21 | 10:57

Eus? Omdat hij stukjes voor de LInda schrijft? Lees zijn stukjes in het AK eens.

Arachne | 01-03-21 | 00:58

Op het moment van schrijven, zit Fleur Agema het oeverloze gelul van Rob Jetten aan te horen in WNL op zondag...".er moet meer draagvlak worden gecreëerd om vluchtelingen op te nemen" Maar beste Rob, we kunnen niet de hele wereld aan vluchtelingen hier op nemen, er is ook nog een Nederlandse bevolking met een room blanke huid, die aandacht nodig heeft. Bovendien de opvang zit nokkie nokkie vol. Er zijn grenzen (die trouwens dicht moeten) van wat wij nog aankunnen !

Karel Kruizenruiker | 28-02-21 | 10:41 | 4

"... er is ook nog een Nederlandse bevolking met een room blanke huid" Nóg wel ja. Maar volgens D66 is het hier allemaal veel te blank. Het moet diverser! Want nationalisme, da's eigenlijk gewoon racisme, hè? En racisme, dat moeten we met z'n allen niet willen. We DEUGEN! Compleet vertekend wereldbeeld hebben die mensen.

2Little2Late | 28-02-21 | 10:55

Er is dus volgens Rob te weinig draagvlak ergens voor. Kan. Het zal zijn reden wel hebben denk ik. Maar van Rob, moeten die mensen iets. Namelijk tegen hun zin in, draagvlak hebben voor “vluchtelingen”. En dus manipuleren we kinderen op scholen en universiteiten dusdanig voor de gewenste uitkomst. Mensen mogen niet zomaar iets willen natuurlijk. Als Rob namelijk zou bedoelen met draagvlak creëren, dat de mensen die hier komen vluchten zich aanpassen, zou de bevolking het misschien nog pikken. Maar nee.. WIJ MOETEN ONS AANPASSEN en daarmee draagvlak creëren. Robbie heeft een bepaalde uitkomst in zijn hoofd en daar moet naartoe worden gewerkt. Mensen mogen natuurlijk niet zelf iets willen. Zegt iemand het woord communisme iets in deze context? Mij wel.

RtotheB | 28-02-21 | 11:08

@RtotheB | 28-02-21 | 11:08: Was het niet wijlen Wim Kok die stelde dat ook de autochtonen zich moesten aanpassen en intergreren?

Arachne | 01-03-21 | 00:55
▼ 1 antwoord verborgen

Het ergste van dit alles is, dat de bestuurders in dit land net zo lang wachten tot dat er voor eigen rechter gespeeld gaat worden. Dan kunnen ze weer extra subsidie geven aan de groepjes beroepshandophouders die zogenaamd racisme bestrijden. Totaal blind voor de behoeftes van het grootste deel van de bevolking. Alleen maar oog voor dat zielig werkschuw tuig dat het leven van zo veel meer mensen aan het vergallen is.
Goed voorstel, dat Musselkanaal Ondervraging Centrum Rijksrecherche Onderzoek centrum.

Peerkeoud | 28-02-21 | 10:41 | 3

De kiezers willen deze bestuurders, meesten blijven op Rutte en co stemmen, nld krijgt de leiders die het verdient

snuffie213 | 28-02-21 | 11:26

@zwaaropdehand | 28-02-21 | 11:44: Ja, men sluit de PVV buiten, waardoor er automatisch linkse idealen binnen sluipen, want anders geen meerderheid.

Zo blijven de poppetjes dansen zoals ze altijd hebben gedaan. en zal er dan ook nooit een MOCRO centrum in Musselkanaal komen.

Het is te triest voor woorden dat men in NL stemt op een man (niet eens een partij) die geen idealen heeft anders dan zelf de grote leider van het land te zijn zonder enige verantwoording af te moeten leggen (want klein departement, dus nooit mijn schuld).

De enige visie die ik bij Rutte heb ontdekt is zijn voorziend vermogen om een hele tijd geleden een afspraak bij de kapper te maken, net in de periode dat de contactberoepen weer open mogen van hem.

Peerkeoud | 28-02-21 | 13:14

maar wel met veel politiegeweld in een klein Gelders dorpje een protestje van de horeca met harde hand de kop in drukken

Hapselaar | 28-02-21 | 10:40 | 2

Ja joh. Dat was absoluut de schuld van de politie.....

Lorejas | 28-02-21 | 10:43

@Lorejas | 28-02-21 | 10:43: probleem is een beetje dat de objectiviteit van de politie en bestuur weg is.

Drukvandaag | 28-02-21 | 10:56

Wat denk je dat de consequenties zijn van "heft in eigen hand nemen"? Jawel, arrestaties, snelrecht, snelle veroordeling en dus een strafblad. Niet voor de medelanders vanuit het Rifgebergte maar voor de rechtvaardige personen en degene die tot het uiterste getergd worden.

Gomezlopez | 28-02-21 | 10:40 | 6

@Turbulentie? | 28-02-21 | 10:41: In de afgelopen jaren op tv hoor ik die gasten altijd heel snel roepen dat ze hun advocaat in gaan schakelen (bijv. bij Wegmisbruikers). Of zou dat maar grootspraak zijn?

2Little2Late | 28-02-21 | 10:53

@2Little2Late | 28-02-21 | 10:53: Wanneer je de namen van de advocaten hoort sla je steil achterover. Als normale doorsnee belastingbetaler moet je voor een consult bijna een maand werken.

Gomezlopez | 28-02-21 | 10:55

@Gomezlopez | 28-02-21 | 10:55: Allemaal zwaar gefinancieerd/gesubsidieert door "zieligheidsgroepjes" misschien? Het zou me helemaal niets meer verbazen in dit land.

2Little2Late | 28-02-21 | 11:14
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik ben blij dat de randstad zo lekker inclusief is. Blijf lekker daar allemaal.

W_F | 28-02-21 | 10:39 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik breng mijn weekend door met jou in Scheveningen
De zee is lauw, de lucht is blauw in Scheveningen
Daar kan je braaien in het zand
Met een ijsco in je hand
Zo samen aan het stille strand in Scheveningen.

Andere tijden, gezien door een groot artiest.
www.youtube.com/watch?v=s1muN0d9-oY

JvanDeventer | 28-02-21 | 10:39

Kwam vroeger nog wel in Scheveningen.
Kan me niet heugen dat het destijds zo een pestbende was daar.

chicago river | 28-02-21 | 10:38 | 1

En zo rap gaat het dus, cummulatief.
It's the mohammedaanse baarmoeder, stupid!

chicago river | 28-02-21 | 10:41

Hoe denken onze overlastgevers over Corona?

Rest In Privacy | 28-02-21 | 10:37 | 1

Da's vast een "kankerziekte" volgens hun.

2Little2Late | 28-02-21 | 10:51

Kunnen we Europa niet ruilen voor Afrika? En dan een totale verhuizing over en weer. Als ze hier zo graag willen zijn, dan geven we het toch gewoon. Ik zie dat wel zitten.

R. Skickr | 28-02-21 | 10:37 | 4

@ruudvangeelen | 28-02-21 | 10:47: Op zich kan een vakantie naar de zandbak leuk zijn in de nacht. Weinig luchtvervuiling, dus meer zicht op sterren en hemellichamen.

VoltaireJohn | 28-02-21 | 10:51

Wedden dat de Middellandse dan wel gepatrouilleerd wordt, door hen.
Mooie klus voor de Somalische piraten.

Arachne | 01-03-21 | 00:52
▼ 1 antwoord verborgen

Probleem van de meeste NLers, en dus ook (of misschien met name) met de NL politici - is dat ze absoluut wereldvreemd zijn en niet snappen dat er mensen met andere normen, waarden en culturen rondlopen - culturen die zich nimmer nooit zullen passen binnen de NL denkwijze. Zacht heelmeesters maken stinkende wonden zou nooit beter kunnen worden gebruikt.

MaximusAurelius | 28-02-21 | 10:37 | 2

Benoemen speelt een bepaalde politie partij in de kaart. Dus polderen ze maar wat aan.
Politieke correctheid is de strop om de nek van de gezonde samenleving...

number668 | 28-02-21 | 10:37 | 1

*Politie = politieke

number668 | 28-02-21 | 10:38

Terecht. Die uitlaten van die diarree-VAG-DSG gebakjes zonder E-keur kunnen op decibels ook gewoon worden aangepakt zoals de motoren bij de TT. Impounden en pas weer opgalen als het aan de typegoedkeuring voldoet. Hoe moeilijk is het echt.

PlaningPsycho | 28-02-21 | 10:36 | 3

Keuringcentrum uiteraard ook in Oost Groningen

Zorc | 28-02-21 | 10:49

Het moeilijke daarbij is dat binnen de kortste keren de politici van DENK, D'66, GL, PvdA en GristenUnie in de 2e Kamer en gemeenteraad over elkaar heen struikelen in hun haast om te klagen over etnisch profileren en racisme en nog veel meer vermeend onrecht.

Leon Tosti | 28-02-21 | 12:55

Net wat treurige twitterfilmpjes bekeken. Wat me ineens opvalt is dat KK helemaal niet aan erosie onderhevig lijkt te zijn. Bij andere modewoorden zie je altijd een verloop na een paar jaar. Wie zegt er nog "Kicken", "Blits" of "wreed"?

Dat KK blijft maar, meestal in combinatie met homo. Kunnen ze niet eens wat nieuws verzinnen?

Joffri | 28-02-21 | 10:35 | 6

@Joffri | 28-02-21 | 10:40:
In de negentiger en daarop volgende jaren bezigden mijn kinderen “wreed” als er iets bijzonders was.
Nederland is een wreed land.

Alco-de-Holist | 28-02-21 | 10:58

Ik vind dingen soms nog steeds 'biek' hee.

NiCeY | 28-02-21 | 11:20
▼ 3 antwoorden verborgen

Man,man, wat ben ik blij dat ik tot nu toe gelukkig ver weg van deze rotzooi woon !

leo59 | 28-02-21 | 10:35 | 6

@Hapselaar | 28-02-21 | 10:41: als ik linkse "welkom welkom" zingende mutsen zie komen ze meestal toch echt van het platteland.
Ik zie er in ieder geval geen Rotterdammers tussen.

Zorc | 28-02-21 | 10:51
▼ 3 antwoorden verborgen

Dit zou allemaal wel heel pragmatisch zijn Mosterd. Straks lossen we nog dingen op met melkaar. Lik op stuk is het enige wat werkt maar blijkbaar willen we dat niet in Nederland en stemmen we vrolijk op 17 maart massaal op de partijen die dit ook de komende 4 jaar niet gaan invoeren.

de Voorzittert | 28-02-21 | 10:34

Mehhh..
het was toch een nobele wilde?

Turbulentie? | 28-02-21 | 10:34

Ze zeggen het zelf: Scheveningen Bad.

Mr_Natural | 28-02-21 | 10:33

Allemaal leuk en aardig, maar waarom moeten wij in Musselkanaal nou weer met de rotzooi uit de Randstad opgescheept worden? We zitten niet te wachten op loslopende sissende Naffers, houd die maar lekker in dat shithole dat De Randstad heet.

Magna Carta | 28-02-21 | 10:33 | 5

Het is het probleem van iedereen hoor.

Dirk III | 28-02-21 | 10:39

haha mooi

Hapselaar | 28-02-21 | 10:44

Maakt u zich geen zorgen, dat volk wil niet in Musselkanaal wonen. Die wonen allemaal in grote steden waar u en ik geen woning kunnen betalen.

jemagookniksmeer | 28-02-21 | 10:45
▼ 2 antwoorden verborgen

Typerend voor de inwoners van de randstad: pleur alle overlastgevers maar naar Musselkanaal of een andere plaats die niet binnen de geestelijke horizon van de schrijver valt. Als er ergens mensen leven met een beperkte horizon is het wel in en om de grote steden.

B. Randnetel | 28-02-21 | 10:31 | 1

De horizon in Musselkanaal wordt ook steeds beperkter door de linkse windmolenmaffia.

DickTurpin | 28-02-21 | 12:47

"politie op ‘crepeer sterkte’"
Oh dus dáár komen al die kuilen in het zand vandaan! Het zijn geen Duitse strandgasten, maar explosieve groen-bruine politieagenten.

koeberg | 28-02-21 | 10:31
-weggejorist-
Graaier | 28-02-21 | 10:31 | 3

Toen ik er nog kwam werd ik vooral gek van de Duitsers.

overVecht | 28-02-21 | 10:31 | 5

Struikelend tussen de kuilen door....

J-van-de-Bontekoe | 28-02-21 | 11:18
▼ 2 antwoorden verborgen

Die mensen gaan allemaal deaudt... wat dreauvig...

nobodiesunmighty | 28-02-21 | 10:30

Tja willen jullie meer of minder "pssst"? 17 maart kan het gebeuren.

funkyd | 28-02-21 | 10:30 | 1

Wilders stemmen? Klaver in het kabinet.

zwaaropdehand | 28-02-21 | 11:51

Binnenkort zet het Kartel op anderhalve meter wederom een waterkanon op oma van 84 die opkomt voor haar vrijheid die ze met de dag meer door haar vingers voelt glippen. Er is begrip, aandacht, geld en initiatief voor alles en iedereen in dit land behalve voor de blanke autochtone Nederlander. Die heeft nog twee rechten over: zijn /haar bek houden en betalen.

Peejenkop | 28-02-21 | 10:30 | 1

Nou, dan weet u wat u moet stemmen op 17 maart. Dit jaar kon wel eens het laatste jaar zijn dat we er nog *iets* aan kunnen veranderen.

2Little2Late | 28-02-21 | 10:48
-weggejorist-
MaximusAurelius | 28-02-21 | 10:30 | 1

Ze zouden de grootste partij niet op lijst 1 moeten zetten. Dus 8 of 11, de volgende keer. Om te voorkomen dat sneeuwstoepvegers kun 'burgerlijke plicht' vervullen door het eerste bolletje linksboven in te kleuren zonder verder na te denken.

Jos Tiebent | 28-02-21 | 10:29 | 1

Daar dacht ik vandeweek toevallig ook over ja! Gewoon willekeurig husselen die lijstnummers inderdaad.

2Little2Late | 28-02-21 | 10:47

Ik zou het gewoon Kaag-strand noemen, diversiteit en culturele verrijking.... echter dan ook enkel voorbehouden voor deugend NL.

Hollandse_blauwe | 28-02-21 | 10:27 | 4

Noem het Libanon, dan voelt ze zich gewoon helemaal thuis door. Daar maken ze namelijk ook alles stuk wat er maar stuk te maken valt en slaan ze elkaar ook nog steeds de hersens in.

Graaisnaaiert | 28-02-21 | 10:51

@2Little2Late | 28-02-21 | 10:47:
-
Nee, hoor, Kaag gaat gewoon - omringd door beveiligers en voorlichtingsambtenaren- het ‘ gesprek’ aan in haar jammerlijk slechte Arabisch. ( waar Magrebijnen zich kapòt over lachen) . Die tante komt echt he-le-maal nooit in aanraking met de echte wereld - die bestaat bij haar uit KLM-huisjes.

bisbisbis | 28-02-21 | 11:13

@Graaisnaaiert | 28-02-21 | 10:51: Libanon is het strijdtoneel waarop anderen hun strijd uitvechten en hun macht etaleren en de bevolking van Libanon betaalt daarvoor al decennia de prijs.

Arachne | 01-03-21 | 00:47
▼ 1 antwoord verborgen

“Het probleem, meneer, dat blijft!”
Het is alleen maar groter en erger geworden en het wordt alsmaar erger.
Het gevaar is dat men er zich bij neer gaat leggen, het accepteert.
Ook omdat een ieder die een poging doet om de enige echte oorzaak van het probleem te benoemen, direct wordt weggezet als racist en extreemrechtse vreemdelingenhater.
Je mag het beestje niet bij de naam noemen, dan kan het probleem ook niet oplossen.

laurentius | 28-02-21 | 10:27 | 3

U zit nog in de veronderstelling dat de overheid dit lokaal durft aan te pakken? De enige die aangepakt zullen worden zijn de autochtonen. Overheid als ambtenaren zijn als de dood om voor racist uitgemaakt te worden, alles is etnisch profileren. Overheid kiest voor de laffe weg door de slachtoffers en autochtonen te indoctrineren met politieke correctheid, u ziet het allemaal verkeerd....

Hollandse_blauwe | 28-02-21 | 10:32

U denkt dat het probleem nog op te lossen is? Veel te laat. Iedereen <30 jaar kan er beter voor zorgen dat ze zo snel mogelijk uit dit land (en West-Europa) vertrekken. Hier is er geen levensvatbare toekomst meer.

Grachus | 28-02-21 | 11:34

Wat wil/kun je doen dan?
Als je reageert op gedrag, krijg je onmiddellijk de beschuldiging dat je reageert op 'kleur'. Dus racist. Dus discriminatie.
Want men wil er de komende jaren nog 3 miljoen mensen bij proppen.

Wering | 28-02-21 | 13:46

Gesprek met Jan Huurman op Café Weltschmerz. Hij heeft ooit eens het eerste OMT opgezet op Curaçao. Hij vindt dat het huidige OMT ontspoord is, en dat de huidige permanente noodtoestand niet gerechtvaardigd is. Aanrader.

www.youtube.com/watch?v=OrvS8p7bgkg

Sitting_targets | 28-02-21 | 10:26

Ik zou zeggen: Wen d'r maar aan jongens. Want we roepen wel met zijn allen van 'ach en wee', maar op 17 maart gaat het toch weer mis in het stemhokje en stemmen we gewoon weer massaal op de zogenaamde kartelpartijen. VVD grote winnaar.

VanBukkem | 28-02-21 | 10:25 | 5

VVD verliest elke week zetels tot op 17 maart de genade slag wordt gegeven. Vanaf morgen begint de race waarin de peilingen beginnen om te draaien.

VoltaireJohn | 28-02-21 | 10:58
▼ 2 antwoorden verborgen

De meeste mensen in Scheveningen stemmen VVD. Het beste ermee.

Normpje | 28-02-21 | 10:24 | 9

Onzin. Overal, behalve het stembureau van verzorgingshuis Duinrust, was Groep De Mos het grootst. Maar we weten wat er met de coalitievorming is gebeurd.
uitslagen.denhaag.nl/gemeenteraadsver...
Eerst maar even onderzoek doen is beter.

goedverstaander | 28-02-21 | 11:02
▼ 6 antwoorden verborgen

Nou, waar zijn de handhaafhelden nu dan? Ipv bejaarden op de bon slingeren voor 400 eurie want met z'n 3tjes..

Snoorderlag | 28-02-21 | 10:24

Den Haag, Amsterdam en de andere steden moeten niet janken want dit hebben ze altijd gewild omdat het een verrijking zou zijn. Hou je rotzooi bij je.

Eddy67 | 28-02-21 | 10:23

Laat Musselkanaal er aub buiten.

DickTurpin | 28-02-21 | 10:23 | 2

Vrijstaat Oost-Groningen moet echt vrij blijven.

zwaaropdehand | 28-02-21 | 11:56

Tsja, als je twintig jaar niet aan het handhaven bent zijn de kakkerlakken uitgegroeid tot tyrannussaurus-rex..

Wijze uit het Oosten | 28-02-21 | 10:23 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

Als we dan ook gewoon binnen blijven zoals Rutte wil, dan is er niets aan de hand en heb je 0 overlast. Nog een reden om binnen blijven. Luister dan ook naar Rutte en Pipo de Jonge.

Merkwaardeloos | 28-02-21 | 10:22 | 5

@Pieterman | 28-02-21 | 10:29: Hoe lang wordt er eigenlijk al geroepen dat "straks de IC's vol liggen"? Toch al zeker vanaf november vorig jaar. U bent zeker een van de groep die ook roept: "Nog *even* volhouden!" sinds juni 2020?

2Little2Late | 28-02-21 | 10:43
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik ben eigenlijk wel jaloers op die moslims. Dat je van een blote enkel of een stukje hals al bloedgeil kan worden. Bij mij moeten de "girls" wel wat meer laten zien, anders gebeurt er niks!

streknek | 28-02-21 | 10:21 | 4

Meeste missies zijn zo homeau als de pest en dat reageren ze dan zo af op vrouwen. Groepsdruk is a bitch.

Dirk III | 28-02-21 | 10:33
▼ 1 antwoord verborgen

Van onze Winston... "An appeaser is one who feeds a crocodile hoping it will eat him last"

kibambam | 28-02-21 | 10:21

Aan de andere kant hoef je je dezer dagen niet meer opgelaten te voelen als je je in de zomer full clothed op straat begeeft.
Bijvoorbeeld omdat je je lichaam niet mooi genoeg vindt om the sjowen.
Aan nog weer een andere kant hoef je je tegenwoordig niet meer te schamen als je benen zo wit als melkflessen hebt.
“Its the shit to be wit!”

GekkeHenkieNiet | 28-02-21 | 10:20 | 3

Of op z'n Brits (dan rijmt het beter): "It's the shite to be white!"

2Little2Late | 28-02-21 | 10:41

@2Little2Late | 28-02-21 | 10:41:
Trivia: Het Engelse 'Shite' kent z'n oorsprong in het Nederlandse 'Schijt'. Een van de weinige Nederlandse woorden die het Engels nog eert.

aflaatverkoper | 28-02-21 | 10:56

@aflaatverkoper | 28-02-21 | 10:56: En "Apartheid" natuurlijk. De ontdekking dat dit woord internationaal bekend was, was voor de gekke linkies in de jaren 80/90 het bewijs dat Nederland een door en door racistisch land was.

Grachus | 28-02-21 | 11:38

Nou nou. ‘Pietje’????

Dickie1908 | 28-02-21 | 10:20 | 3

Ah, blij dat u het eens bent.

Pieterman | 28-02-21 | 10:21

Pietjes zijn toch ook luizen?

laurentius | 28-02-21 | 10:29

Amsterdam centrum en zuid idem. Halseheks is zuinig op stompzinnige GL kiezerpaupers. Die janken over avondklokken maar zich na 8 uur al moet meer buiten tonen. Die blèren over geld zolang zij zelf niets te verteren hebben. Die terreur ideologie accepteren totdat zijzelf worden gedwongen tot onderwerping. Walgelijk volk, vergalde stad. Hoofdstad, nota bene.

Pieterman | 28-02-21 | 10:18 | 2

moet=niet

Pieterman | 28-02-21 | 10:23

Sorry hoor, maar heel Amsterdam, Rotterdam en Den Haag is naar mijn mening al opgegeven

Rest In Privacy | 28-02-21 | 10:34

Men kan het wel aanpakken, dat bewijst de aanpak van de "avondklok" rellen, was ook dit tuig, al hield men dit "netjes" verborgen. Koppies op grote schermen in de stad, op abri's, op opsporing verzocht etc etc en snelrecht. werkt uitstekend. Niks managers, praatgroep etc.

Zuster01 | 28-02-21 | 10:18

Wegblijven uit musselkonoale!

Gervano | 28-02-21 | 10:17 | 2

Uw beheersing van het Gronings verdient nog enige aandacht...

Lefty-Messup | 28-02-21 | 10:28

Het is Muzzelknoal. Spelling is belangrijk.

zwaaropdehand | 28-02-21 | 12:00

Even opnemen voor de brave burgers in Musselkanaal: houd je troep gewoon in je eigen stad (zonder stadsrechten). Laat ons met rust.

Pimp my Voortuin | 28-02-21 | 10:17 | 6

De Vliehorst lijkt me een prima stallingsplaats.

marcoplarco | 28-02-21 | 11:21
▼ 3 antwoorden verborgen

Scheveningen zou moeten beginnen met de boulevard autovrij te maken.
Dan zijn ze in ieder geval van de patsertjes af die daar met gehuurde dure auto's aan het rondscheuren zijn.

Rest In Privacy | 28-02-21 | 10:17 | 5

@Gulliver | 28-02-21 | 10:40: “racefanaten”. Ik denk niet dat dit fans van de formule 1 zijn hoor. Maar het beestje bij zijn naam noemen doen de mensen en omroep west niet heur. En de gemeente en politie die niet voor de camera willen reageren is natuurlijk kenmerkend voor het beleid van de afgelopen 60 jaar mbt moslims/immigranten. Oeps. Doe ik het toch weer hè.

RtotheB | 28-02-21 | 11:18
-weggejorist-
Molemaar | 28-02-21 | 12:23
-weggejorist-
Molemaar | 28-02-21 | 12:24
▼ 2 antwoorden verborgen

Toch wel schattig dat Roos nog steeds denkt dat de politie, de gemeente, wethouders en burgemeester van goede wil zijn. Het is eerder onwil of nog erger gewoon beleid om er niks aan te doen.

roevka | 28-02-21 | 10:17 | 6

Maar wat zal Roos gaan stemmen in maart? Ik zet mijn geld op groenlinks. Want zo lekker inclusief. Gokje maar hoor.

RtotheB | 28-02-21 | 11:21

@RtotheB | 28-02-21 | 11:21:
Volgens mij snappen mensen niet dat stemmen anoniem is dus dat niemand achteraf controleert of je wel deugzaam hebt gestemd.
Oftewel, je zegt voor de buhne dat je vindt dat het geluid van Klager en Kaav gehoord moet worden maar de 15-17e vul je dus gewoon knalhard Wilders of Bosma in. Het kan echt. En er komt echt geen bliksemflits uit de hemel op je neerdalen of een boze mevrouw van het stemhokje die streng zegt: "Dat kan natuurlijk niet, juffrouw Roos, zomaar PVV stemmen. Dat gaan we nu samen even overdoen, en dit keer maakt u geen vergissing."

Graaisnaaiert | 28-02-21 | 12:47
▼ 3 antwoorden verborgen

"Er is nu een kaart in ontwikkeling waarop per kleur de te verwachte drukte en overlast wordt aangegeven en waarop bij verandering van kleur kan worden opgeschaald met handhaving, verkeersregelaars en maatregelen."
Het werd gvd tijd dat ze het eindelijk eens per kleur gaan indelen!

Bob W | 28-02-21 | 10:17 | 4

@Alco-de-Holist | 28-02-21 | 10:25: Om die situatie te voorkomen is beter om alleen de kleuren Lichtgetint, Donkertgetint, Donker en Zwart te gebruiken

Bob W | 28-02-21 | 10:30

@Bob W | 28-02-21 | 10:30: Het is de strijd tussen Jager en Neger

marcoplarco | 28-02-21 | 11:20

Is het een analoge of digitale kaart? Want als analoog, dan duren veranderingen maanden. En als digitaal, dan zal de app aan kinderziektes ten onder gaan. Of het hele gebeuren gaat racistisch worden bevonden vanwege de kleur indeling

Met_baard | 28-02-21 | 11:29
▼ 1 antwoord verborgen

Links zijn; linkse mentaliteit maakt zo ontzettend veel meer kapot dan een land aan kan,

appeltjesgroeneweide | 28-02-21 | 10:17 | 8

@MaarFeitelijk | 28-02-21 | 11:00: Dat is slechts een deel van de waarheid. Het waren idd werkgevers die deze mensen aanvankelijk binnenhaalde onder rechtse kabinetten. Omdat zij niet het loon wilde betalen aan Nederlanders wat gangbaar had moeten zijn. Het is daarna de PvdA geweest die zo voor gezinshereniging was en van Ned een immigratieland maakte. Daarna wat het stokje overgenomen door die gek van een Rutte.

appeltjesgroeneweide | 28-02-21 | 11:11

@appeltjesgroeneweide | 28-02-21 | 11:11: Nee, dat is slechts de helft van het verhaal. Aanvankelijk was er een serieus arbeidstekort in Nederland tot '65. Daarna was het probleem vooral dat een uitkering bijzonder aantrekkelijk was t.o.v. laagbetaald werk. Vervolgens kwam het pact met de PvdA. "Jullie laten de extreem genereuse (toen nog wel) uitkeringen intact, dan mogen jullie gastarbeiders halen". Daarna volgde het pact tussen CDA (familie is belangrijk) en de PvdA (zielige allochtonen) om de gastarbeiders van een levenslange betaalde vakantie in Nederland te voorzien.

Grachus | 28-02-21 | 11:46

@Grachus | 28-02-21 | 11:46: Serieus arbeidersstekort? Dat was het excuus van de werkgevers. Want de lonen moesten omhoog en/of uitbreiding secondaire arbeidsvoorwaarden. En daar hadden ze geen zin in. Als er een arbeiderstekort was, kwam dat de door immigratie, die door de regering vanaf 1950 werd aangeprezen.

Arachne | 01-03-21 | 00:39
▼ 5 antwoorden verborgen

To be jorissed or not to be jorissed that's the question.

Dirk III | 28-02-21 | 10:16

Blijf vooral op de overlast-importerende partijen stemmen.

van stampij | 28-02-21 | 10:16 | 1

dat zijn altijd de VVD en CDA (met voorgangers) geweest. En inderdaad, daar stemt men op.

MaarFeitelijk | 28-02-21 | 10:57

In België zeggen ze... als het strand breder was zou dit niet gebeuren...

kibambam | 28-02-21 | 10:15

Hier komt van Oef niet.

van Oeffelen | 28-02-21 | 10:14 | 7
▼ 4 antwoorden verborgen

Van de week met mooi weer ff langs scheveningen geweest. En ik vroeg me maar 1 ding af: Waar gaat iedereen pissen????? Alle openbare toiletten zijn afgesloten.

Scheepskameel | 28-02-21 | 10:13 | 3

Wildplassen heeft vaak wel een oorzaak idd.

menage | 28-02-21 | 10:17

In het portiekje van deze mevrouw dus.

deugallergie | 28-02-21 | 10:21

De WC in de passage is open (70 cent)

Rest In Privacy | 28-02-21 | 10:35

Scheveningen? Oh, "the Hague Beach", ik vroeg me al af waar dat was.

CynicalBastard | 28-02-21 | 10:13 | 1

Iets zuidelijker dan Amsterdam Beach

Jazeetie | 28-02-21 | 10:27

In Dieppe valt nog eens 5 jaar in de toekomst te kijken.

Alquest | 28-02-21 | 10:12 | 1

Auto en brommer vrij maken. Aan lopen heeft dit soort volk de pest.
Het strand zal een ID gebaseerde toegangsregeling moeten krijgen. Gluurders kun je zo makkelijk verbannen en buiten houden. Genoeg stranden in Europa hebben een toegang en betaalde entree.

MaarFeitelijk | 28-02-21 | 10:59

Het vriest hier maar ik woon dan ook behoorlijk boreaal, dystopisch!

eerstneukendanpraten | 28-02-21 | 10:12

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com