Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gratis bier voor DENK-stemmers in het Stamcafé

Hoşgeldin mensjes van DENK!

haha DENK-stemmers vertrouwen GeenStijl meer dan de Correspedant

We zitten hier op GSHQ weer eens in een hoekje met onze tranen te klaverjassen in het Stamcafé omdat wij van GeenStijl bij een onderzoek door knakkers van de VU (de door ons minst vertrouwde universiteit) illegitiem verklaard zijn door stemmers van vrijwel alle partijen - grappig want iedereen F5't zich helemaal de moeder op onze /index.html - terwijl bij hunnie van de NOS alle 767 medewerkers dolblij hebben gereageerd op het feit dat ze vanavond weer met iemand van GroenLinks in bed liggen te dromen over windmolens in iemand anders' achtertuin. En tóch gaat de vlag uit! Blijkt namelijk toch zomaar dat van alle mensen die ons niet vertrouwen de stemmers van DENK ons nog het minste niet vertrouwen! DENK-stemmers vertrouwen GeenStijl zelfs meer dan nepnieuwskrant NRC. Dat is toch gruwelijk. Wel mensen van DENK, de liefde is geheel niet wederzijds. We vertrouwen die twee vleermuizen van jullie namelijk voor geen cent. Biertje, desalniettemin?

En hoe verklaren jullie DIT DAN?

Ondertussen, op de Etna

Reaguursels

Inloggen

Laat ik dan maar namens Denk stemmers reageren.
Geenstijl vertrouwen kan op basis van bronvermelding, goed onderbouwde stukken etc. Waar het mis gaat is, als jullie een mening over iets vormen waar je geen bron voor denkt nodig te hebben (bijvoorbeeld Turkije en/of Islam). Maar goed niemand is perfect.

Dat GS Denk niet vertrouwd is denk ik gebaseerd op eigen vooroordelen en niet ingegeven op basis van feiten. Ozturk heeft blanco misstappen in zijn verleden en Kuzu wou graag zijn piemol in een leuk grietje in zijn kantoor. Omdat het niet (meer) wederzijds was is er een probleem ontstaan. Dat is hem vergeven door Denk stemmers. Wat je hun niet kan verwijten is dat ze de boel bedriegen. Ze dragen bij op hun manier aan een beter Nederland voor iedereen. Als je ze niet vertrouwd omdat ze "Turk" zijn, heb je te weinig zelfrespect. Binnenlandse veiligheid zou ik (ook is soortgelijke situatie) niet toevertrouwen maar zaken als zorg, onderwijs, economie wat ons allemaal aan gaat, kan je best normaal tegen ze doen.

Kaan78 | 25-02-21 | 16:00 | 1

"Dat GS Denk niet vertrouwd is denk ik gebaseerd op eigen vooroordelen en niet ingegeven op basis van feiten"
Vervolgens begin je over Ozturk zijn misstappen en Kuzu zijn piemel....

Zou dat 'niet-vertrouwen' niet gewoon gebaseerd zijn op de Adolf Erdogan-verering?
En op het islam-facsisme?
En nog wat andere zaken! Gek dat je daar zelf niet op kan komen...

michelpen | 25-02-21 | 21:16

Het zou me niets verbazen als bovenstaand plaatje niet op onderzoek gebaseerd is maar op een beetje klik-klik-klik met kleurtjes met een leuk verloop van links boven naar rechts onder. En rechtsonder wordt het erg ongeloofwaardig. Dat dat keurige verloop erin zit verraad al dat men met voorbedachte rade te werk is gegaan of achteraf de boel op zo'n verloop heeft gerangschikt.

Der Schnitzeljäger | 25-02-21 | 10:09

Ik denk dat ik dan moet betalen voor mijn bier

Gaat het niet dan? | 25-02-21 | 09:40

Je zou hier uit kunnen concluderen dat GL-ers het meest goedgelovig zijn.
Verrassing!

Mr. Happy | 25-02-21 | 09:32 | 2

Mijn conclusie was dat de MSM nieuws brengt dat past bij het gewenste wereldbeeld van GL, VVD en D66. Daardoor oogt het voor hen betrouwbaar. NPO'ers zijn verder de goed betaalde activisten van GL, VVD en D66 en brengen nieuws dat pro immigratie, EU en groene gekte is. De groepen rechts mogen daarmeee betalen voor propaganda wat ze niet willen en wat ze terecht ook niet vertrouwen. Dubbele winst voor de propagandamachines van GL, VVD en D66.

Graaier | 25-02-21 | 12:55

Je zou ook kunnen stellen dat PVV/FvD en SGP, zeg maar even dom rechts, niemand vertrouwt.. En dat dat perfect in evenwicht is met het vertrouwen in hun

Epistulae_Morales | 25-02-21 | 13:22

Wanneer is dat hoger beroep over de avondklok? Dat word een mooi circusshow.

Freezzz | 25-02-21 | 09:28 | 2

Wat is een groter grondrecht? De vrijheid om niet in je huis opgesloten te worden of de otterechtheid dat je kapsel verwaarloosd wordt? Het OM zal ongetwijfeld pleiten dat een verwaarloosd kapsel een groter onrecht is dan huisarrest. Hoe gaat de rechter daar op reageren?

Freezzz | 25-02-21 | 09:39

@Freezzz | 25-02-21 | 09:39:
De rechter kan daar in mee gaan maar ik mag toch hopen dat dat gelijk in onze grondwet opgenomen wordt. Ik stel dan ook voor om direct uit de grondwet te schrappen dat een burger recht heeft om buiten te vertoeven en dat grondrecht te vervangen door: Iedere burger heeft een grondwettelijk recht op een geknipt kapsel.

Freezzz | 25-02-21 | 09:49

Van nature ben ik geen opgever, tenzij het om spelletjes gaat, maar nu heb ik even moeite om over de kolkende zee van waanzin onze mooie kustlijn nog te zien. Wat is er in vredesnaam geworden van ons nuchtere, vrije, zelfstandig denkende volk?!

MickeyGouda | 25-02-21 | 08:26

Voor degenen die zich afvragen waar de VU zijn cijfers op baseert. TLDR onderaan.

tk2021.vupolcom.nl/methods
tk2021.vupolcom.nl/codebook.html

"Om in kaart te brengen hoe Nederlanders hun standpunten over politiek vormen, ondervragen wij een groep respondenten vanaf midden januari tot aan de verkiezingen van 17 maart. Hiervoor werken wij samen met Ipsos. In deze eerste wave hebben wij een steekproef getrokken van 2.400 respondenten, representatief op de variabelen geslacht, leeftijd, opleidingsniveau, en Nielsen regio’s (Noord, Oost, Zuid, West en 3 grote steden). De data heeft weegfactoren voor de kenmerken stedelijkheid, etniciteit, internetgebruik en stemgedrag bij de vorige Tweede Kamerverkiezingen (2017), om representativiteit te cre{“e}ren. In de opvolgende waves van het vragenlijstonderzoek worden alle respondenten uit de eerste wave benaderd. Het aantal respondenten in de opvolgende waves varieert. In de eerste opvolgende wave, dit waren 1.600 respondenten."

Het woord "wave" wordt hier gebruikt voor vragenrondes, die blijkbaar met tussenpozen worden gehouden. Waar ze de 2400 vandaan toveren weet ik ook niet echt, maar het lijkt erop dat ze een adressenbestand van IPSOS hebben gekregen. Voor uw info, IPSOS peilt voor EenVandaag, daarmee kunt u meteen uw eigen conclusies trekken.
Er zijn eigenlijk 2 zaken die bij u moeten opvallen. 1) Er worden weegfactoren meegegeven maar er niet bij gezegd hoe zwaar etniciteit en "stedelijkheid" worden gewogen om "representativiteit" te creëren. Maw tellen DDR666 stemmer uit de grote stad zwaarder mee dan een PVV Henk&Ingrid stemmer uit Schubbekutteveen? Tellen anderskokenden meer mee dan een witmang respondent? 2) Het aantal respondenten is dus niet gelijk aan 2400 per 'wave'. Sterker nog 1600 namen slechts de moeite om de volgende 'wave' te beantwoorden, 800 medelanders minder dus. Er wordt niet bij gezegd hoeveel man ze uiteindelijk overhielden. Het lijkt erop dat er 5-6 'waves' in totaal waren.

Voor vergelijking. In 2017 waren er 12.893.466 stemgerechtigden waarbij 10.563.456 stembiljetten zijn "aangetroffen:". Maw dit onderzoek vertegenwoordigt een minuscuul fractie van het aantal stemmers (laat staan stemgerechtigden) in 2017.

Als laatste voor degenen die zich afvragen, waarom staat @nostyle erbij en bijv. jeaup.nl niet. Want ja ook de witte slip stond in de lijst. Vermoedelijk omdat zo weinig respondenten aangaven naar Jeauleau te loeren dat het niet de moeite waard was om te vermelden. En dat is eigenlijk dan weer het grootste compliment voor @nostyle. Of... juist niet, gezien wie IPSOS in het adressenbestand heeft. Hmmm.
Anyway, waarom scoort zo laag? Simpel, degenen die nog de moeite namen om te responderen vonden @nostyle onbetrouwbaar. Maar we hebben al gezien dat dit niet eens 2400 respondenten meer waren, de vraag over "Heeft u afgelopen week naar één van de volgende websites bezocht om iets te weten te komen over politiek en actualiteiten?" in blok I zit in de laatste waves. Maw als een hoop DDR666ers nog de moeite namen om @nostyle in te vullen, weet u ook waarom @nostyle zo laag scoort aangezien reaguurders alhier niet bepaald in hun wereldbeeld passen.

Conclusie: de pool van ondervraagden is klein en variabel in aantal, en er wordt achter de schermen de ene respondent zwaarder gewogen dan een ander.

Graaf_van_Hogendorp | 25-02-21 | 08:11 | 2

Ik word regelmatig gestalked door Andre Krouwel in mijn email maar ik werk er niet aan mee. Ik kan me voorstellen dat meerdere PVV-stemmers niet willen meewerken aan zo'n extremistische sekte als de UVA. De betrouwbaarheid van hun steekproeven is idd hoogst onbetrouwbaar.

Freezzz | 25-02-21 | 08:59

Humor om de dag te beginnen
youtu.be/yVzn6HvTPOM
Rob Muntz in Oostenrijk op bezoek bij FPÖ als Adolf Hitler.

R. Skickr | 25-02-21 | 08:08

Filmpje van Keuringsdienst van Waarheid: Wat is er mis met de media? www.youtube.com/watch?v=zWonLtkEPx4
Gezonde media zijn we allang kwijt. Gelukkig hebben we nu internet en GS met veel meer vrijheden en de censuur van wegJoris is veel minder dan de censuur van de brievenrubriek van de NRC.
Heel soms komt de kritische Maurice de Hond op Op1, maar kritische artsen komen nooit op tv, alleen de eenheidsworst van het OMT, want de rest wordt gecanceld of van Linkedin afgegooid. De Twentse huisarts Bart van Tienen www.youtube.com/watch?v=Rix90mSKzjY of Pierre Capel www.youtube.com/watch?v=yTELWskRiT0 of Carla Peters www.youtube.com/watch?v=jJr6-qzE920 met haar kritische HP/De Tijd artikelen zullen nooit door MSM-dagbladen geinterviewd worden cq kritisch aan de tand gevoeld worden, laat staan Jinek of 1Vandaag of Op1 halen. Misschien zou ook GS deze artsen kunnen gaan interviewen in filmpjes.

IndoFortuyn | 25-02-21 | 08:05

Dit soort onderzoeken gaan mis op éën belangrijk detail: de mening.

Op feitenrelaas van gebeurtenissen scoort ook het NOS Journaal prima. Echter, het gaat mis bij de inleidende framing met quotes van niet ter zake doende burgers én met name de meningensaus van de NOS reporter. Zowel de correspondent als de Denhaag Vandaag man die fungeert als Overheidsvoorlichter.

de Voorzittert | 25-02-21 | 08:03 | 1

maar als je dat weet, dan is dat toch geen probleem?

Epistulae_Morales | 25-02-21 | 13:24

Name: Dick Dale
Occupation: Guitar Hero
Band: The Del Tones
Song: Misirlou
Year: 1963

youtu.be/ZIU0RMV_II8

R. Skickr | 25-02-21 | 08:02

Alle media verdienen een gezonde dosis wantrouwen. Dat linkse mensen en ouderen alleen vertrouwen hebben in de gevestigde nieuwsmedia is geen aanbeveling.

tantesidonia | 25-02-21 | 07:57

Opvallend dat de goedgelovigheid van GroenLinks en D66 aan de religieuze zekerheid grenst dat er maar 1 waarheid is, alleen daarom al een leuk plaatje. Overigens leren we onze studenten alle media met een gezond wantrouwen te benaderen, maar wat stemmen zij dan? Of waren die colleges toch niet zo goed als dat ik ze zelf vond...

Tjajaja | 25-02-21 | 07:57

Directeur supermarkt doe de BTW op gezonde producten omlaag. Mensen die die producten niet kunnen betalen pak eens wat minder winst.

dedwarsligger | 25-02-21 | 07:52

Gek he, GS, als je polititke partijen bewust weg laat uit polls. Hoe zou het nou kunnen dat mensen je niet serieus nemen?

VanKampen | 25-02-21 | 07:52

Selectief berichten aan het publiek voorschotelen: NOS.
Hoe is het in Jemen?
Waarom is Trump slecht?
Waar is te loftrompet over Biden nu?

Is dit nog nieuws? | 25-02-21 | 07:48 | 1

Flatgebouw ingestort in shittistan. Drie doden.

J.Cash | 25-02-21 | 08:08

Alsof GS zich uberhaupt laat vergelijken met genoemde media. Bewaar me !

LucaBrasi | 25-02-21 | 07:48

Alles goed en wel, maar wat doet die commercial voor Hoogovens nou in dit topic? Live, nog wel!

Yrrab | 25-02-21 | 07:47

Jammer dat het RD het niet tussen staat. Laatst haalde iemand tijdens wat bestuurlijke zaken waar ik ook mee te maken heb een artikel aan uit het RD. En dan merk je toch in de Teams meeting een soort van ongemakkelijkheid. Die kerel die dat artikel aanhaalde is namelijk een topper in wat ie allemaal voor mekaar krijgt. Maar toen kwam er even een soort aapje uit een mouw die de rest even niet had aan zien komen.

Leptob | 25-02-21 | 07:46 | 1

Waarom die ongemakkelijkheid ? RD is stabiel, wars van wanen van de dag, degelijk. Beetje als Van der Staaij. Je kunt het niet altijd met hem eens zijn, maar hij is wel nuchter, consequent en durft tegen de stroom in te gaan. Overigens geef je perfect aan wat de reden is dat RD niet genoemd wordt in het overzichtje. Bijna niemand kent het RD danwel wil die vanuit een weg met ons gevoel niet kennen. Dat laatste leidt dan wel eens tot 'ongemakkelijke situaties'.

LucaBrasi | 25-02-21 | 07:59

Geen vertrouwen in de NOS, niet zo gek he, gisteravond in het nieuws, winkelen met een stopwatch, Nee NOS het is niet maximaal 10 minuten winkelen, maar minimaal 10 minuten winkelen, staat op de rijksoverheid en op andere sites.

BennieB1 | 25-02-21 | 07:40

Het heeft weinig zin om bij een niet welgevallige boodschap het onderzoek (VU) aan te vallen, dat is juist het probleem dat GS zelf ook overkomt. GS loopt soms voorop met nieuws dat anderen nog niet hebben gepubliceerd; zal ermee te maken hebben.
Overigens, het wegstemmen van reaguursels lijkt ook vaak met de mening zelf ipv ongepast te maken te hebben.

R0b1n | 25-02-21 | 07:31 | 2

"Overigens, het wegstemmen van reaguursels lijkt ook vaak met de mening zelf ipv ongepast te maken te hebben."

Mwah, dat is eerder bij de joop.

Is dit nog nieuws? | 25-02-21 | 07:49

Geloof niet dat het echt aangevallen wordt toch? Meer wordt het onderzoek op een quasi lollige manier met een korreltje zout genomen. En dat mag legitiem lijkt me.

de Voorzittert | 25-02-21 | 08:00

Ik dacht even dat dit een RAL topic was met de open vraag welke kleur de bar geschilderd moest gaan worden?

de Voorzittert | 25-02-21 | 07:28

Zucht, parels voor de zwijnen, parels voor de zwijnen

BASinnic | 25-02-21 | 07:21

FvD'ers en PVV'ers hebben volgens deze tabel meer vertrouwen in het NOS-journaal dan in GeenStijl...

Waarom gaan mensen in de eerste plaats naar GeenStijl? Omdat ze geen vertrouwen hebben in de mainstream media met het NOS-journaal voorop! En wie zijn deze mensen? Overwegend FvD'ers en PVV'ers gezien alle stempolls ooit gehouden hier op GeenStijl...

Oftewel: dit is geen onderzoek maar een opinie van een paar mensen, die het vervolgens afdoen als onderzoek. Toiletpapier at best.

_Roy_ | 25-02-21 | 07:05 | 2

Mijn opinie ook. En dan nog wat. Als rechtgeaarde PVV'er, FVD'er, JA21'er enz. enz. werk je toch niet mee aan een onderzoek van fake news universiteit VU Amsterdam? Verder is de categorie Niet-mensen interessant. Dat zijn de mensen die de media het liefst links laten liggen. Wie zijn dat? En hoe heeft de VU die gevonden? Afijn, het lijkt weer op zo'n onderzoek dat naar conclusies toe moest werken en links en vooral rechts wat groepjes bij elkaar heeft geharkt om het onderzoek wat breedte te geven. Next.

Graaier | 25-02-21 | 07:16

‘Vertrouwen’ is duidelijk verkeerd gelezen voor ‘vind ik leuk’. Het probleem van deze tijd. Alleen maar willen lezen wat je bevalt.

johoost | 25-02-21 | 07:01 | 1

Eens

Tjajaja | 25-02-21 | 07:58

Wat een raar allemaal wel. Ik heb lang niet meer gekeken naar Hart van Nederland. In mijn ogen brengen zij simpel nieuws uit alle hoeken van het land waarbij ik geen enkele twijfel kwa vertrouwen heb. Hart van Nederland hoort gewoon keihard bovenaan te staan.

Leptob | 25-02-21 | 06:58 | 1

Heb je de ophef al meegekregen over de vertaling van dat vlakke ding van Gorman? Keus viel op Marieke Lucas Rijneveld, en nu zijn er weer zwarte meisjes pislink dat er geen spoken word zwarten voor zijn gevraagd. Ze beklagen zich in tweets vol taalfouten en doorspekt met English words.

Madame Poitiers | 25-02-21 | 07:14

Lijkt me een realistische afspiegeling van de samenleving. Een bubbel GS-reaguurders en de rest van Nederland die TV kijken.

Alleen jammer van het gebruik van engels en nederlands door elkaar. Nu komt het niet geloofwaardig over.

kleybeuker | 25-02-21 | 06:50 | 4
▼ 1 antwoord verborgen

Over het afschrijven van de JSF door de Amerikanen lees ik nog niks op NOS.... rara. Ik denk dat de redactie met 50 man en Team Rutte overleg heeft welke draai ze hier nu weer aan geven.

En trouwens zijn ze het Putin bashen “incident” vergeten : www.ewmagazine.nl/cultuur/article/201...

Ernstige Zaken | 25-02-21 | 06:44 | 2

Pff, volgens mij kwam die JSF al dertig jaar geleden voor het eerst in beeld. We zaten toen met een paar mensen over dat nieuws te bomen en kwamen eigenlijk al vrij snel tot de conclusie dat er wat mis was rond dit project. De belofte dat er door de samenwerking ook weer werk naar de diverse samenwerkingspartners zou vloeien was blijkbaar voor de regering om er meteen im te glijden. Voor ons groepje twintigjarigen was het juist: “Haha, daar trapt toch niemand in? Als dan je handtekening op papier staat wordt het project ineens duurder en is het werk wat je ervoor moet doen een wassen neus.”
Ook wij hadden gelijk.

Verbandmeester | 25-02-21 | 06:58

De JSF is vast een groot succes.
Commercieel gezien.

kloopindeslootjijook | 25-02-21 | 07:11

Het valt wel weer op hoe mild de NOS was over dat feestje in het Vondelpark. En hoe voorzichtig de politie optrad. Als enkele tientallen hetzelfde doen in Duindorp dan is de NOS witheet en fulmineert over die kut-Duindorpers en grijpt de politie keihard in. Enkele duizenden feesten in het Vondelpark en opeens zijn de NOS en de politie de mildheid zelve.

Freezzz | 25-02-21 | 06:40 | 5

@dirkdoorsnee | 25-02-21 | 06:47:
Ik kijk wel eens naar lifeliners.nl. Regelmatig zie je dan politiehelicopters vanuit Amsterdam cirkeltjes maken boven Urk en ook mijn woonplaats. Dan hebben ze een tiental jongeren opgespoord die ergens samen zijn in een gebied.

Wat ik me dan afvraag: Waar was die politiehelikopter toen dat feestje in het Vondelpark zich van enkele tientallen, tot enkele honderdtallen tot enkele duizendtallen uitbreidde? Pas toen dat park stampend vol was reageerden ze.

Freezzz | 25-02-21 | 07:08

Zie de hangjeugd in het Vondelpark niet zo'n mega vreugdevuurtoren bouwen. Daar is iets meer samenwerking voor nodig.
En wat maken ze er trouwens een enorme rotzooi van. Woodstock was er niets bij.

kloopindeslootjijook | 25-02-21 | 07:18

@kloopindeslootjijook | 25-02-21 | 07:18:
Dat heeft niks met vreugdevuren te maken. Nog een mooi voorbeeld: Kan je je nog herinneren dat vorig jaar een stuk of 10/20 Urkse jongeren met elkaar in een bos zaten? De NOS was woedend, politiehelicopters cirkelden boven het Plaats delict, een heel peloton politieagenten werd ingeschakeld met bijtende politiehonden om al die "criminelen" te pakken.

Ik vind het toch wel een bijzonder verschil, de aanpak, gisteren in het Vondelpark vergeleken met dat in Urk.

Freezzz | 25-02-21 | 07:38
▼ 2 antwoorden verborgen

Nederland op zijn smalst, filmpje in de Telegraaf over de overlast in Scheveningen, geen een keer wordt er benoemd wie het zijn.
Op de vraag hoe men het zou vinden als er een centraal meldpunt kwam gaf een zo’n geboetseerd grobbekuiken het veelzeggende antwoordt:”ja zou me wel een stuk veiliger voelen” dus het is wel fijn als je lichaam rond de toiletarea is gebruikt als sjoelbak door een aantal vogels met ‘tss’ als lokroep, je jezelf ergens kan melden met je ingewanden onder je arm. Dit is uw Nederland, fijne dag en bedankt voor die blümen.

dirkdoorsnee | 25-02-21 | 06:36

Aan de Basisweg is men er trots op dat er in een satirisch programma meer vertrouwen is dan in hun krant.

Skunk57 | 25-02-21 | 06:34

Mijn eerste singeltje, mooi bad.

dirkdoorsnee | 25-02-21 | 06:38

Zijn er nog meer reaguurders waarvan de managers/collega's op voorjaarsvakantie gegaan zijn naar het buitenland en bij terugkeer direct weer aan het werk gaan en zodoende geen rekening houden met collega's risico op besmetting?, ik ken ze al.

steekmug | 25-02-21 | 06:25 | 2

Sommigen nemen nog 400 ‘gasten’ mee.

dirkdoorsnee | 25-02-21 | 06:54

MT ging gewoon werken met klachten en stak daarbij 5 mensen aan.

R. Skickr | 25-02-21 | 07:42

Ik vertrouw het NOS journaal juist het minste, ik vind het Facebook account van mn tante nog betrouwbaarder. Wat moet ik dan stemmen? DENK misschien?

Fijn_dat_je_er_bent | 25-02-21 | 06:15 | 1
-weggejorist-
dirkdoorsnee | 25-02-21 | 06:41

Ik besef nu pas dat dat dat ook Jim Diamond is.

Freezzz | 25-02-21 | 05:57

@Freezzz | 25-02-21 | 05:57,
Ik wilde dus al maandenlang dit nummer delen, maar ik kwam er maar niet op.
Heel spijtig dat dit op deze manier zo ontdekt wordt.

Bad - Casey | 25-02-21 | 06:07

youtu.be/i3Q8h-fDfEI
Once upon a time in the west - Ennio Morricone

Kroeg is nog niet leeg, toch maar broodjes gesmeerd. Wel iets over houden voor de ochtend ploeg! Vers sap staat in de koelkast.
* Verlaat voorzichtig via de dienstingang de kroeg *

Lafayette | 25-02-21 | 05:35 | 1

Mooi hoe ieder karakter in de film zijn eigen muziek kreeg.

R. Skickr | 25-02-21 | 08:03

Freezzz | 25-02-21 | 05:29,
Dit nummer zocht ik al maanden en ik kwam er maar niet op, freezzz, dank je.
Hierdoor ga ik doordenken ;)

Bad - Casey | 25-02-21 | 05:37

@Bad - Casey | 25-02-21 | 05:37:
Mooi nummer. Hij is dood lees ik op zijn wikipedia-pagina. In 2015.

Freezzz | 25-02-21 | 05:49

youtu.be/D90YGaEU0G4
Tangerine Dream - Love on a Real Train (1983)
Risky Business

Lafayette | 25-02-21 | 05:26 | 3

Lafayette | 25-02-21 | 05:26,
Mooi, een beetje overmoedig nu vanuit mijzelf, men vond altijd dat ik leek op Tom Cruise, best wel problemen mee gehad in de trein of waar dan ook waar ik kwam.
Nu heb ik weer mijn haar zoals Tom in deze clip.
Ik ben geen Tom, ik ben Casey, 30 cm langer ;D

Bad - Casey | 25-02-21 | 05:32

@Bad - Casey | 25-02-21 | 05:32:
Haha. Gelukkig ben je hem niet. Ik ga naar bed.

Lafayette | 25-02-21 | 05:38

@Lafayette | 25-02-21 | 05:38,
Altijd leuk als iemand mijn stomme humor snapt, weltrusten beste.

Bad - Casey | 25-02-21 | 05:41

youtu.be/EwmTEY-Q8iQ
Nothing Else Matters - Violin & guitar - Acoustic Cover Version

Lafayette | 25-02-21 | 05:04

Ging met dank aan @R. Sckickr over grunge.
In mijn ogen meest toffe EN onderschatte grunge groep:
m.youtube.com/watch?v=jVb7XdQIhYs
Stone Temple Pilots - Seven Caged Tigers.
Alleen de bandnaam al en titelsong verdient al waardering.

chicago river | 25-02-21 | 04:52 | 2

^ R. Skickr, that is.

chicago river | 25-02-21 | 04:54

Scott Weiland beste zanger in dit genre oout? Lekker nummer. Topband. Toch is ee meer stuk gemaakt dan me lief is maar er zaten juweeltjes tussen youtu.be/VUb450Alpps

R. Skickr | 25-02-21 | 07:49

Goedemorgen allen,
Waarschijnlijk is dit nummer hier niet zo vaak gedraaid, maar daarom wil ik dit nummer wel delen.
Waarom ?!
Ik ben van 88-6, uiteindelijk kon ik met iemand meerijden van maandagochtend meerijden i.p.v. zondagavond met de trein.
Idem met vrijdag ( want vrijdag was voor een ieder een groot feest op de Kazerne ) lekker naar huis en met deze rijder, waarmee ik kon meerijden, kon ik altijd ELO opzetten, waaronder dit nummer ( ben deze man nog steeds dankbaar ).
Electric Light Orchestra - Bluebird.
www.youtube.com/watch?v=CC5mLMOF7bo

Bad - Casey | 25-02-21 | 04:42 | 4

Goedgekeurd :-)

Lafayette | 25-02-21 | 05:03

@Lafayette | 25-02-21 | 05:03,
Hey, dank je wel beste, was een stukje nostalgie wat ik wilde mee delen.

Bad - Casey | 25-02-21 | 05:16

@Odin | 25-02-21 | 05:01,
Goedemorgen beste " Vikings-God ", graag gedaan.

Bad - Casey | 25-02-21 | 05:19
▼ 1 antwoord verborgen

Top!, die korte kattenfilmpies van @neonreclame et @keestel.
Kattenfilmpjeslover hierzo.
En dat zonder Faceboom, of Twittr.
Of Hyves.
Katjes mogen ook groter hoor:
m.youtube.com/watch?v=6WmeHfbWS1w
Pantertje.

chicago river | 25-02-21 | 04:33 | 1

youtu.be/HX_du6Gcp1w
Pink Floyd - High Hopes - Live PULSE

Na het vertrek van Roger Waters zou het gedaan zijn met Pink Floyd.
Dit nummer hoort inmiddels bij mijn favorieten. Ondergewardeerd. Het raakt me telkens weer dit stuk.

Lafayette | 25-02-21 | 04:23

De wereld is niet maakbaar.
Als je de factor Pech uitsluit in het leven is het leven in een fantsoenlijke samenleving niet leefbaar.

Jan Dribbel | 25-02-21 | 04:05

Lafayette | 25-02-21 | 03:58,
Hey ! ik ga luisteren ;)

Bad - Casey | 25-02-21 | 04:04

The Wall, op dat moment ben ik afgehaakt bij Pink Floyd, op de commerciele tour, was not done in mijn circeltje. Hitjes scoren.

TheOne48 | 25-02-21 | 04:06

@TheOne48 | 25-02-21 | 04:06:
Nee joh. The Wall was geen hitjes scoren. Het was het levensverhaal van Waters dat hij zijn bandleden op drong. Als het The Floyd om de hitjes ging waren ze daarna bij elkaar gebleven. Na The Wall kwam The Final Cut. Een volledig Waters album en toen was de band klaar met Waters. The Wall blijft een steengoed album. Met overigens maar 1 echte hit.

Lafayette | 25-02-21 | 04:28

Zo'n dag als gisteren,
met mijn lief en open dak,
naar een nostalgisch plekje en
pastei, kaas en Grand Cru uit Val Dieu,
omlijst met mijn concertina uit 1912 en dit liedje:
www.youtube.com/watch?v=62nLl02wJFw
Wens ik jullie toe.

WirMachenMusik | 25-02-21 | 03:43 | 2

A propos, mijn lief zong voor mij,
deze Duitse versie van het Theodorakis-liedje,
"So Perigliali", hier gezongen door de Italiaanse Milva:
www.youtube.com/watch?v=7pa8j8aBBKw

WirMachenMusik | 25-02-21 | 04:13

@WirMachenMusik | 25-02-21 | 04:13: Trouwens, voor wie niet weet wat een concertina is, hier een voorbeeldje van een Duet Concertina, maar de antieke Duet van mij is zogenaamd Duits gestemd en heeft een romantischere, melancholische klankkleur, die past bij mijn repertoire-voorkeur.
www.youtube.com/watch?v=UpVOOmmQA5Q

WirMachenMusik | 25-02-21 | 05:28

Toch wel lekker, zo'n avondklok. Geen dronken gespuis op straat, van die imbecielen die bij de eerste zonnestraal en plus elf graden in korte broek of rok gaan lopen en dan bibberend tot acht uur 's avonds buiten zitten "lekkurh wijnen en bieren!", en schreeuwen dat het zulk "supurhjj-lekkerhjj weerjj" was. De stad was vrijwel verlaten op de heen- en terugweg (23.45 h van huis gegaan, weer thuis om 2.15 h). Wat is het toch fijn om met een door de overheid verstrekt formulier op zak naar een seksafspraak te gaan! Leve de mantelzorg! Muziek! Wolves - Phosphorescent www.youtube.com/watch?v=jH3C8FyHsIk&a... Film! Margin Call - www.youtube.com/watch?v=tzBNL_clgEs&a...

Rhenium | 25-02-21 | 02:48 | 3

Vandaag heb ik toch weer een aantal mannen, niet de minst geschikten, zien rondlopen in een korte broek.

Jan Dribbel | 25-02-21 | 02:53

Wolves ja.
Hier nog een paar Wolves, uitgeperst door Zweedse metalband Marduk:
m.youtube.com/watch?
v=oFmvBL_33PA
Van hun beste album.
Op medereaguurder vd nacht dit keer, RIH, @necrosis.
Those of the unlight.

chicago river | 25-02-21 | 03:59

Een alledaags probleem: Sleutels aan mijn sleutelhanger, een paar gebruik ik niet. Voor zover ik weet.
Waar zijn ze ook alweer voor??

Jan Dribbel | 25-02-21 | 02:48

Promised you a miracle
Simple Minds

youtu.be/aXQGUsCr2tA

Ongezien!
Klaarrrr. Welterusten.

Ruimedenker | 25-02-21 | 02:31

Ok, ik trek de deur dicht.
Bij half 3....
Morgen weer een dag.
Na een dag van bloedvergieten zit crypto weer in de lift.
Ik kan rustig slapen.
Tot morgen stijlloze kleautzakken.

Ruimedenker | 25-02-21 | 02:27 | 1

Mijn aandelen Convectron zijn niks meer waard. Mijn hoop rijk te worden in de jaren 80.
Succes met crypto!

TheOne48 | 25-02-21 | 02:30

Ride my see saw
Moody Blues

youtu.be/Iss9xKyqAeA

Och man..,
Kon helemaal wegdromen op die albumhoes.
Top 10 ever..

Ruimedenker | 25-02-21 | 02:14

Yazoo
Situation

youtu.be/bs4T7kZ_Uog

Alison Moyet.... zo’n stem
Zo’n stem als Adèle.

Ruimedenker | 25-02-21 | 02:10

Ellende heeft ook ook een nieuwe EP.
Echt wel goed:
www.youtube.com/watch?v=DNQ6MCaVYKw

Uiteindelijk hard natuurlijk. Eerste deel wel behapbaar. Vergeet niet, dit is voor 60% sfeer....

SterF... | 25-02-21 | 02:03

@R. Skickr | 25-02-21 | 02:29:
Bestaat nog wel, maar is niet meer mainstream. Barok is al heel lang niet populair, maar bestaat nog steeds en ik neem aan dat we het over muzikaliteit dan niet over te hebben.
Ik denk dat het veel meer een cultuurfenomeen is. Iedereen heeft zijn eigen niche wel gevonden op de social-media platformen. En blijft daarbij.
Ikzelf vind dit fantastische muziek, maar het is geen algemene deler:
www.youtube.com/watch?v=mxxAq-bL2S4

SterF... | 25-02-21 | 02:45

@R. Skickr | 25-02-21 | 02:29: Goede bands uit Seattle : ZEKE en de BOSS MARTIANS. Ik heb ze wel 80 x gezien in El Corazon. ZEKE rockt de pan uit. En de OER vaders van de garagepunk uit de sixties, the SONICS, kwamen uit Seattle.
Die hele grunge toestand was niet exclusief voor Seattle. Het epicentrum van de rock muziekbiz verschoof opeen gegeven moment van L.A. naar Seattle (dan reken ik Tacoma en Olympia daarbij). Maar het Sub Pop label (waar het allemaal mee begon) had ook geweldige rockbands als THE FLUID uit Denver (goeie vrienden van me, trouwens), hadden eigenlijk geen zak te maken met wat later "grunge" genoemd werd. Hi energy rocknroll.

Asteroid-B612 | 25-02-21 | 06:46

@Asteroid-B612 | 25-02-21 | 06:46: Ik sla die band even op en als ik energie heb vanavond zal ik het keihard draaien. Mooie aanvulling.

R. Skickr | 25-02-21 | 07:54
▼ 7 antwoorden verborgen

Alles komt uiteindelijk goed, maar het kan nog wel een tijdje duren en ik geloof er steeds minder in. Hangt ook een beetje van de definitie van goed af vanzelfsprekend. De dood kan ook mild zijn, maar aan dat idee werk ik.
Op micro niveau; ik heb last van muizen. Word er een beetje paranoia van, heb ik aanleg voor. Als ik mijn bier ga halen in de keuken, doe ik dat met de handen voor mijn ogen roepend; ik kom eraan muis, om hem de kans te geven zich uit de voeten te maken voordat ik zijn gore verschijning zie.
Hier is alles brandschoon. Ze komen van de studenten in de woonlagen boven mij. Vanzelfsprekend heb ik ze bedreigd en onder druk gezet door oa mijn jachtgeweer te tonen, maar het resultaat is onbevredigend.
Goede raad is duur. Een kat!, mooie beesten, los van de muizen altijd al overwogen, momentum is daar. Blijkt daar een enorme run op te zijn vanwege Corona eenzamen, al 3x bot gevangen bij asiel aanvragen, lijkt wel een hypotheek aanvraag.
Iemand een Felis silvestris catus in de aanbieding? Blllijke vergoeding geen probleem. Geen homo kat, gewoon een eigenwijze hollandse volwassen kater.

Vrijmoed | 25-02-21 | 01:42 | 5

www.ikzoekbaas.nl daar moet toch wel een match te vinden zijn.

zegmaarwij | 25-02-21 | 01:54

@zegmaarwij | 25-02-21 | 01:54: Nope. Dus al 3 keer aangevraagd. Aanbod niet actueel, wordt gerund door goedwillende vrijwilligers...

Vrijmoed | 25-02-21 | 02:02

Ik heb een Ragdoll, die schrikken van muizen haha

R. Skickr | 25-02-21 | 02:25
▼ 2 antwoorden verborgen

Als je een Unox muts opzet dan hou je blijkbaar van fake rookworst. Waarom dat niet van het zogenoemde NOS fake nieuws?

Vuurspuger | 25-02-21 | 01:41

In Amsterdam slinkt de steun voor GL en D66.
Een voorbode voor de rest van Nederland.
Tja, ze hebben het zelf compleet verpest.
Fanatisme vs gezond verstand.
Zelfs bakfietskutjes geloven er niet meer in.
Maar ja, wat dan?
Warrige tijden voor de “moderne, vrijgevochten” NieuwenDammerts.
Idealisme heeft een prijs.
Nooit ten koste van alles.
Alles draait om de munten, zelfs bij “hoogopgeleide-links-idealistische dromers.”
Welkom in de échte wereld.

Ruimedenker | 25-02-21 | 01:38 | 1

En toch ben ik er niet gerust op dat die bakfietsen nu ineens met gezond verstand gaan stemmen. Ik denk nu dierenpoes ofzo...

VP732 | 25-02-21 | 01:52

Hiatus Kaiyote - Shaolin Monk Motherfunk
/watch?v=fKSQT6E6Qgc

Het duurde even voor deze bij mij viel, deze live versie is iets rechtlijniger dan de studio versie met al die wacke tempo's.
In de studio versie hoor je de zangeres langs de lage noten ademen, gedurfd.

Sjiek | 25-02-21 | 01:37 | 2

Ik zie dat Denk ook veel vertrouwen heeft in de verhalen en de waarheid op FaceBook ...
Zegt genoeg over Denk ... denk ik

Het Licht | 25-02-21 | 01:34

Je reprises doen niet voor elkaar onder!

VP732 | 25-02-21 | 01:38

In the Stone
Earth Wind & Fire

youtu.be/JtxV02tyR5A
Voor Harry...
Kweet dat je in je blote kont aan ‘t dansen bent.
Samen met die twee kattenbroertjes.

Ruimedenker | 25-02-21 | 01:17

Wist je dat wanneer je naar "sneeuw" oo een oude tv keek, dat je dan cosmic background radiation ontving en je dus naar het onstaan van het heelal zat te kijken? Vond het altijd wel moeilijk fappen.

R. Skickr | 25-02-21 | 01:14 | 2

Ja dat wist.

RickyLaRue | 25-02-21 | 01:25

*burp*
Ik.

RickyLaRue | 25-02-21 | 02:13

Ik heb zowaar morgen al weekend en dan flikker ik in een pan:
- 2 kilo doorregen riblappen in stukjes
- wat bloem
- 3 tenen knoflook
- 4 uien
- 2 kruidnagel
- 2 laurierbladen
- veel verse tijm
- 2 flessen westmalle dubbel
- scheutje azijn
- 3 flinke scheppen bruine suiker
- 4 donkere boterhammen met mosterd om te binden.

En dan vreet ik het op!
(aanvulligen zijn welkom)

SterF... | 25-02-21 | 01:14 | 12

@Eric Newby | 25-02-21 | 01:21: je moet de bloem wel mee fruiten anders krijg je zo'n melige smaak.
Roux bestaat niet voor niets om te binden.

NomadBrewer | 25-02-21 | 01:29

@R. Skickr | 25-02-21 | 01:28:
Ik heb er vaker goede dingen over gehoord. Ik ga experimenteren. Dank!

SterF... | 25-02-21 | 01:33

@SterF... | 25-02-21 | 01:33: Aanraders zijn zeker ook dr Garam Massala en curry Madras en Funghi Trifolati. Heb zelf voor nu een kaasfonduutje klaarstaan.

R. Skickr | 25-02-21 | 01:49
▼ 9 antwoorden verborgen

Die Etna, die schijt 1 in 1 dag aan rommel de lucht in waar wij in heel Europa een heel jaar over doen aan luchtvervuiling.
Kom je dan met quota.

Vulkaanuitbarsting kunnen enorm veel schade aan het milieu veroorzaken, vooral omdat pyroclastisch materiaal toxische gassen bevat. Het bestaat hoofdzakelijk uit waterdamp, maar bevat ook koolstofdioxide en zwaveldioxide gas. Andere gassen die vaak in vulkanische assen voorkomen zijn waterstofsulfide, waterstofchloride, waterstoffluoride, koolmonoxide, en vluchtige metaalchloriden.

Koolstofdioxide uit vulkanen draagt bij aan het natuurlijke broeikaseffect. Zwaveldioxiden veroorzaken milieuproblemen, omdat ze in de stratosfeer worden omgezet naar zwavelzuur; de belangrijkste oorzaak van zure regen. Verder worden sulfaataerosolen gevormd, die zonnestraling terugkaatsen en warmte absorberen, waardoor de aarde afkoelt. Sulfaataerosolen gaan ook chemische reacties aan, waardoor stoffen worden gevormd die ozon afbreken.

Een voorbeeld van een vulkaanuitbarsting die aanzienlijke schade aan het milieu veroorzaakte is de Mount Pinatubo uitbarsting in de Fillipijnen.

Read more: www.lenntech.nl/vulkaan-uitbarsting-m...

Hiesjes | 25-02-21 | 01:10 | 3

Ik zeg: stuur een sloopbedrijf af op de Etna. Afbreken die berg. Het is verdomme 2021. We leven niet meer in de prehistorie. Vulkanen passen ZO niet bij het huidige klimaatbeleid.

keestelpro | 25-02-21 | 01:18

Altijd..!!

neonreclame | 25-02-21 | 01:08

Lekker baslijntje

Sjiek | 25-02-21 | 01:08

Nou, dat gedonder met die Etna altijd. Dat moet ook maar eens afgelopen zijn.
Want anders ga ik daar niet meer op vakantie hoor.

Sjiek | 25-02-21 | 01:05 | 2

Shit, nootjes op. Alleen nog een zak Joppie chips.
Kutpubers ook, vreten je hele kelder leeg.

Sjiek | 25-02-21 | 01:08

@ Harry, oempajeweetwel Kruisdinges...
Ben je niet vergeten.
Heb een paar kudtweken gehad.
Had je willen bellen, maar kwam er niet toe.
Slap excuus, maar is echt zo.
Kan ‘t uitleggen.
Ben je nog wakker?

Ruimedenker | 25-02-21 | 01:00

sorry maar als de legenda zelf loopt van 1 tm 9, en de uitleg daarover van 0 tm 10, dan heb ik als quant al meteen nul vertrouwen in de goede omgang met de cijfers erachter...

Biff Everwood | 25-02-21 | 00:53

Tiger Woods had moeite hem op de baan te houden en belandde in de rough.
youtu.be/Ick4kFpwJGU
De reconstructie. Reed hij nou een Golf?

R. Skickr | 25-02-21 | 00:50 | 2

Je zou zeggen dat het niet zijn motoriek is. Waarschijnlijk iets doms.

SterF... | 25-02-21 | 00:58

Slecht course management.

keestelpro | 25-02-21 | 01:19

Toen ik zestien was, ach de wereld was overzichtelijk. Een leuk nummer was dit:
www.youtube.com/watch?v=HtQ2UnMdL6g
En maar proberen te vingeren.
Inmiddels is vingeren niet per se meer spannend en luister ik dit:
www.youtube.com/watch?v=WpRq0bA_i1o
Misotheist - Acts of the Flesh
(meteen een 'liedje' van 16 minuten, maar gruwelijk, voor wie hem uit kan luisteren)

Ik ga rare dingen doen als ik zestig ben.

SterF... | 25-02-21 | 00:47 | 6
▼ 3 antwoorden verborgen

Nou doei doeg doei..

Ik bel morgen wel schat.. Tuurlijk komt ze veilig thuis.. Anders krijgt ze met mij te maken, Hahahaha..

Schiet maar op, het al 5 voor negen.. Straks pakken ze je..

Ohnee...?? Wacht maar,,,

neonreclame | 25-02-21 | 00:33

Duizenden jongeren....
nos.nl/l/2370177
Man, wat had je dan verwacht?
Opdokken gaat niet likken als je 20 bent.
Zelfs niet bij 50 jarigen.
De grens is bereikt.

Ruimedenker | 25-02-21 | 00:32 | 9

@keestelpro | 25-02-21 | 00:46:

Park wordt eerdaags afgesloten en dan we weer terug naar huis feestjes..
Worden er weer 30 in een tunnel opgepakt die bij elkaar wel vijftig ballonnen aan lachgas bij zich hadden en dan is heel Nederland weer helemaal van de kaart...

neonreclame | 25-02-21 | 00:55

@SterF... | 25-02-21 | 00:54:
Dat doe ik ook hoor. Ik ben het ook niet aan het verliezen hoor. Ik meen 100% wat ik zeg en vind het het leven nog steeds fantastisch.
Ik geloof zelfs in de goede bedoelingen van Mark Rutte en Hugo de Jonge: zij geloven oprecht dat hun routeplan de enige juiste is.
Maar dat is het niet. En daar ben ik ook 100% van overtuigd.

keestelpro | 25-02-21 | 01:06

@keestelpro | 25-02-21 | 01:06:
Over de route van die twee valt een hoop te zeggen. Over elke andere route ook.
Als het nou zo is dat corona over een half jaar is 'opgelost' hebben die twee het dan goed gedaan?

SterF... | 25-02-21 | 01:42
▼ 6 antwoorden verborgen

Beterschap Farid!
nos.nl/l/2370117
Ik voel met je mee.
Moe! We zijn allemaal moe.
Ben het over het algemeen totaal oneens met je, maar één ding delen we.
Moe!
Kop op ouwe moslimMopperkont, laten we strijden, discussiëren het oneens zijn.
Dat geeft nieuwe energie.
Vechten?!

Ruimedenker | 25-02-21 | 00:25 | 3

Een coalitie tussen DENK en PVV lijkt mij de mooiste verkiezingsstunt!

keestelpro | 25-02-21 | 00:30

Hoorde vandaag nog eens het gesprek dat hij had met Johan Derksen bij Pauw. Werkelijk nog nooit gezien dat iemand zo'n plaat voor z'n hoofd heeft.
Stuitend.
m.youtube.com/watch?v=wnIObyWTAnQ&...

RickyLaRue | 25-02-21 | 00:32

Verwarm de magetron op 8 minuten en,,,

Stoommaaltijd...

Ik dacht van kip...

neonreclame | 25-02-21 | 00:21 | 5
▼ 2 antwoorden verborgen

Met Willem Bol?

R. Skickr | 25-02-21 | 00:57

@lezeres | 25-02-21 | 00:39:
Heel braaf van je lezeres! *stiekem wat jägermeister in thee van lezeres giet*

keestelpro | 25-02-21 | 01:08
▼ 1 antwoord verborgen

Burning Love
Elvis
youtu.be/0SUC8sdP5eI

Voor chicago, Patje.
Voor Jane, Storm en alle gevangenen.
Ook voor Berbaar.
Uit het oog, maar niet uit het hart.

Ruimedenker | 25-02-21 | 00:19

Denk stemmers vertrouwen De Correspondent niet omdat het voor hun zo'n moeilijke of te Nederlands naam is. Alsof ze er ooit van gehoord hebben.
Als ik in Turkije tegen mijn zin moest wonen en iemand vroeg mij of ik een krant vertrouw waar ik nooit van gehoord heb en met een naam als Al Akbarkorani, dan zou ik ook nee zeggen.

unshift | 25-02-21 | 00:18

@R. Skickr | 25-02-21 | 00:26:
Zwaar onderschat? 850,684,036 views XD

keestelpro | 25-02-21 | 01:10

@keestelpro | 25-02-21 | 01:10: Niet wat dat betreft. Ik vind het echt een gaaf nummer, maar het is meer net zoiets als Rocky films. Je kan bijna niet zeggen dat het ook echt goed is zonder te worden uitgelachen. Ik vind dit nummer en Rocky beiden echt super!

R. Skickr | 25-02-21 | 01:21
▼ 1 antwoord verborgen

Dr.Alban
It’s my life
youtu.be/4zHm_6AQ7CY

En daar blijf gvd van af.

Ruimedenker | 25-02-21 | 00:13 | 8

@R. Skickr | 25-02-21 | 01:00:
Haha! Ik moest wel erg lachen.
Smeerpijp!

Ruimedenker | 25-02-21 | 01:04

Nee, door stoken kunnen bacteriën vrijkomen en dat moet je daarna lekker wegpoetsen/spoelen.

letopuwzaak | 25-02-21 | 01:06
▼ 5 antwoorden verborgen

As-salaam 'alaykum DENK stemmers. Shalom.

GroetenVanUrk | 25-02-21 | 00:06

Ik vind dit ook geweldig.
Lief.

RickyLaRue | 25-02-21 | 00:12
▼ 1 antwoord verborgen

Ander 'hoogwaardig' VU nieuws,

De Vrije Universiteit (VU) biedt als eerste Nederlandse onderwijsinstelling gratis menstruatieproducten aan. Op initiatief van de studentenvakbond SRVU is daar het eerste kastje met de producten neergezet. De studentenbond hoopt dat door dit initiatief meer instanties zullen volgen.
bron: AT5

Droom-Vreesman | 25-02-21 | 00:00 | 1

Maar... dan moet je als menstruerende student dus naar het vrouwentoilet? Is dat niet stigmatiserend?

Papa Jones | 25-02-21 | 00:04

Zit je dan...
23.30 uur wijntje op.
Dan stuur je een appje, naar je koffiemoppie.
“Heb jij nog wijn?”
“Ja, kom maar halen.”
Dan ben je 50, pak je de fiets, ga je om 23.33 uur, als een dief in de nacht een flesje wit halen, bij je vriendin.
Dan lig je toch in een deuk.
Wie had dat ooit kunnen bedenken....
Wijn halen bij je liefste vrienden en dat “stiekem” moeten doen?
Ja sorry hoor, dan moet ik lachen.
En steeds meer krijg ik het gevoel om ondeugend te willen zijn.
Avondklok.. hahaha, pak me dan als je kan.
Tjongejonge, wat een mop.
Enfin, ik heb m’n wijntje.
Niemand gezien, niemand besmet, geen vlieg kwaad gedaan.
Noem mij maar wappie.
Ga je niet meer afpakken.
Eigenlijk best leuk!
Ik voel mij weer 15!
Kriebels ;-)

Ruimedenker | 24-02-21 | 23:56 | 2

Best leuk om laat nog ff een rondje te doen. Geen handhaving te zien ...

ruudvangeelen | 25-02-21 | 00:02

@ruudvangeelen | 25-02-21 | 00:02:
Heerlijk.
Nou woon ik in een dorp, tussen 030 en 035, de popo komt hier nauwelijks en rijdt op een varken rond, maar toch.
Je kijkt wel om je heen, als van, wat als.
Is toch bezopen.
Zou ik mij als 50 jarige lul haast schuldig voelen.
Mwah, dacht het niet, ik doe geen vlieg kwaad.

Ruimedenker | 25-02-21 | 00:09

Jongens, niet flauw doen. Er zitten heus pareltjes in dat onderzoek. Kijk bijvoorbeeld eens naar de rapportcijfers van politieke partijen en politici of hoeveel vleermuizen er bij de correspedant rondvliegen.
.
Wel een puntje van kritiek: Als ze bij de VU Joop en hart van nederland als serieuze nieuwsmedia willen meetellen, moeten ze ook gaan pollen bij Fok!. Daar is het niveau hoger.

pietvanvliet | 24-02-21 | 23:55

Fakenews aan het verspreiden? Stuurt Willem die via whatsapp of per postduif?

ruudvangeelen | 24-02-21 | 23:56

Hahaha, mooi Kees

VP732 | 25-02-21 | 00:02

Hahaha die mensen op de achtergrond links: ho ho jullie mogen niet op de video!
youtu.be/d6aRvVTSC0I?t=55

keestelpro | 25-02-21 | 00:04

Over vleermuizen gesproken, heeft iemand een waargebeurd spookverhaal voor mij? Ik slaap daar altijd goed op.

Wiebenick | 24-02-21 | 23:52 | 8

@SterF... | 24-02-21 | 23:58: Veel dank, niet zo waargebeurd en zeker niet zo eng als ik had gehoopt maar zachtjes gestreeld door uw heerlijke woordkunst zal ik mij nu tevreden naar bed begeven.

Wiebenick | 25-02-21 | 00:20

@SterF... | 25-02-21 | 00:12: omg... je hebt gelijk. En als je ze uitkleedde leek er geen einde aan te komen. Hoeveel verschillende dingen kan je aantrekken?

R. Skickr | 25-02-21 | 00:30
▼ 5 antwoorden verborgen

Trek een denkbeeldige lijn van 45 Graden vanaf linkerzijde vanuit het vakje GL/Lubach naar boven naar vakje PvdD/NOS journaal. Dan heb zo'n beetje alle blauwe vakjes. De hele linksche tyfuszooi bij elkaar.

Fi-Bu-Bla | 24-02-21 | 23:51

... en niet zo rijk ...

Watching the Wheels | 24-02-21 | 23:57

Ahhh.... James Last!

Papa Jones | 25-02-21 | 00:05

@Watching the Wheels | 24-02-21 | 23:51: Crossroads, opening van Clapton with Friends 1986
youtu.be/o_aJjr7PFoo

R. Skickr | 24-02-21 | 23:54

Lekkere muziek, Watching.

letopuwzaak | 25-02-21 | 00:09
▼ 2 antwoorden verborgen

Vandaag in de telegraaf "Migratie geeft ook Biden hoofdpijn: weer kinderen opgesloten".
Toen dat onder Trump gebeurde werd Trump in de media gelyncht, vanwege zijn onmenselijke beleid, met foto's van kinderen in kooien.
Dat Trump gewoon bestaand beleid en procedures, ingevoerd door Obama voortzette werd er niet bij verteld.
Nu is het ineens "ook Biden", dus even de link leggen naar zijn voorganger in plaats van doen alsof hij als president van de US hoogst persoonlijk voor elk detail verantwoordelijk is, zoals bij Trump.
Dit soort voorbeelden zijn er regelmatig en op die manier sturen de media wel degelijk bewust de meningsvorming.

Blauwpetje | 24-02-21 | 23:40 | 1

Zo zijn er vele voorbeelden te noemen toch? De schade die Antifa aanricht tijdens de G7 protesten daar hoor je nu eindelijk wat over. Voorheen bijna nooit.

ruudvangeelen | 24-02-21 | 23:54

Deze versie is zo triest. Zat in een van zn slechtere periodes en kon er niet uitkomen. Heroïne, drank. Uiteindelijk heeft goede vriend Phil Collins hem gered begin jaren 80.

R. Skickr | 24-02-21 | 23:57

In dit geval volledig terecht. Als van Haga de ‘feiten’ van Gerda op Facebook uitslaat dan moet je, zeker als politicus heel erg oppassen. Of gewoon je bek houden.

E2 | 25-02-21 | 00:07
▼ 4 antwoorden verborgen

Dan maar betalen voor mijn biertje.

weedo | 24-02-21 | 23:37

Chris Rea - Look Out For Me
youtu.be/rXRwH2Akxkg

B-kantje uit 1986 dat nooit eerder op een album verscheen, maar het is onlangs toegevoegd aan een luxe dubbel cd-uitvoering van 'On The Beach'.

Heerlijk relaxed nummer, net als dat hele album.
Papa Jones heeft deze al maanden in zijn 6 cd-wisselaar, en draait dit nummer knoertend hard wanneer hij met zijn bejaarde Ford over de snelweg kachelt.

Papa Jones | 24-02-21 | 23:34 | 25

@R. Skickr | 25-02-21 | 00:35: maaarvoor iemand die rept over dat iemand anders zich (nodeloos) wat aantrekt van een ander, heb je wel bijzonder veel (zure) commentaar op andere plempsels. Is wel zo.

VP732 | 25-02-21 | 00:47

@R. Skickr | 25-02-21 | 01:05: ik zal over deelname nadenken, voorzitter. Maar bedankt voor de flyer.

VP732 | 25-02-21 | 01:35
▼ 22 antwoorden verborgen

The Baseballs & Guus Meeuwis - Het is een nacht (This is a night)
youtu.be/wXwK9bMrNOo?t=12

Watching the Wheels | 24-02-21 | 23:40

@Watching the Wheels | 24-02-21 | 23:40:

LOL..!!

Weer wat geleedrT

neonreclame | 24-02-21 | 23:43

Stelling:

Zwaartekracht er voor dat tijd langzamer loopt vanwege de kromming van ruimtetijd.

Onjuist. De kromming van tijd veroorzaakt zwaartekracht.

R. Skickr | 24-02-21 | 23:24 | 6

Zwaartekracht is het gevolg van fluxerende tijdskrommingen. Die worden op hun beurt weer voor minimaal 90% veroorzaakt door inkongruendale atoomcrupulenties.
Samenhangende met de theorie van Zwammenstein blijkt dit in de praktijk onweerlegbaar.

RickyLaRue | 24-02-21 | 23:59

@R. Skickr | 25-02-21 | 00:14:
Yup.

RickyLaRue | 25-02-21 | 00:49
▼ 3 antwoorden verborgen

The Wreck of the Edmund Fitzgerald - Gordon Lightfoot
youtu.be/9vST6hVRj2A

smdyasc | 24-02-21 | 23:24

Terugkijktip: Omtzigt bij OP1 vanavond, erg goed!! Rutte doet eerst 10 jaar helemaal niets en keert vervolgens onnodig 30.000 euro uit aan alle ouders, ook aan ouders die bijna geen schade hadden. Knoeiers, die over 3 weken opnieuw gekozen worden.

Watching the Wheels | 24-02-21 | 23:22 | 3

Zie tevens www.parool.nl/nederland/pieter-omtzig...
"Het Binnenhof wordt de komende jaren verbouwd, maar wat Pieter Omtzigt (47) betreft, wordt de rechtsstaat ook meteen gerenoveerd."

Watching the Wheels | 24-02-21 | 23:23

Ik koester nog steeds een stille hoop dat die man genadeloos hard wordt afgeserveerd in de eindsprint.

deugallergie | 24-02-21 | 23:26

Groen Linksstemmers kun je alles wijsmaken.
Dat blijkt maar weer.

de honden blaffen... | 24-02-21 | 23:21 | 1

Als de zin eindigt op bio-diversiteit of windmolen is het al snel goed.

deugallergie | 24-02-21 | 23:32

Er is niks vrij aan de VU. Noem het LU. Linkse Universiteit. Een koekje van dat merk heeft nog meer waarde dan die luchtfietserij.

Trasnochador | 24-02-21 | 23:21

Hele goede film. Voor het eerst in de bios gezien. Daar komt de film wel het best tot zijn recht. Groot beeld, vet geluid.

VP732 | 24-02-21 | 23:36

Bonskoots De Boer in het Parool
"De Boer vindt het niet raar dat veel van zijn spelers zich nog niet hebben uitgesproken over een WK in Qatar. “Natuurlijk zijn we tegen misstanden op maatschappelijk niveau. Alleen racisme is voor veel spelers dichterbij dan Qatar. Wat zich daar afspeelt, is voor veel spelers misschien nog een beetje ver-van-mijn-bed-show. Ze hebben daar niet dagelijks mee te maken.”

De Briemusketier | 24-02-21 | 23:20 | 4

@Oempadoempa | 24-02-21 | 23:23:
U wint een lolly !
Vandaar de huidige omerta over wel of niet naar Qatar gaan. De Oranjetrudtjes zijn als de deaud dat ze er niet naar toe mogen vanwege een mogelijke boycot. De polletiek begint zich er ook al mee te bemoeien.

De Briemusketier | 24-02-21 | 23:44

Ze zouden toch even moeten doorvragen maar ja, """sportjournalisten"""" kunnen nog minder dan """"journalisten"""". Bijvoorbeeld: waren daar geen """misstanden""" toen ene De Boer in die contreien voor veel geld als coach ging werken? Hij moet er toen dagelijks van hebben weggekeken.

OverdaanDerOnderheid | 25-02-21 | 00:29

Ja, want aangehouden worden omdat je als 24-jarige een auto van 5 ton onder je reedtje hebt is natuurlijk veel erger dan je in Qatar onder de hete zon dood te werken voor vrijwel geen loon en je paspoort is afgepakt. Boehoehoe. Ach, ik heb toch al weinig met Oranje, kijk gewoon de FC wel. 95 minuten + pauze per week is meer dan zat tijd aan voetbal besteed, de rest zal me jeuken.

Graaisnaaiert | 25-02-21 | 01:05
▼ 1 antwoord verborgen

Fantastisch nummer, misschien wel zijn beste.

smdyasc | 24-02-21 | 23:27

Elton John & Billy Joel live HQ - Face To Face, Tokyo, Japan | 1998
youtu.be/1aT2ghUpqbY?t=4414
blijft toch bizar dat die platgebombardeerde Japanners altijd zo blij worden van Amerikaanse muziek.

Watching the Wheels | 24-02-21 | 23:28

Mooi!

letopuwzaak | 24-02-21 | 23:30

Blijkbaar zijn er veel mensen die media alléén vertrouwen wanneer ze een preek toé krijgen.

Papa Jones | 24-02-21 | 23:17

Prutspolitici, witten-jassen-mentaliteit, proestmalheur, mancovaccins, grafiekfascisme, sociaalkloof, testdwaling, maatregeldispuut, parkfuif, subzorgomvang, het is me wat. Ik ga mijn zorgen wegspoelen met een biertje.

deugallergie | 24-02-21 | 23:17

Schiet me ineens te binnen. Afgelopen zomer raakten door een domme actie van mij twee vingers uit de kom. Snel naar het ziekenhuis Harderwijk. Staat daar een coronazi bij de draaideur, in een oranje fleecejas, mij instructies toe te schreeuwen hoe ik coronaproof door de draaideur diende te lopen. Huh?! Nu, een half jaar later, vraag ik mij af: staat die man daar nog? Heeft hij promotie gekregen en dus een andere kleur jas? Of kwam hij er na een paar maanden zelf achter dat er toch niemand luisterde, heeft hij zijn oranje jas ingeleverd bij de kringloopwinkel en is hij toen gaan zuipen met zijn vrienden?

marlies | 24-02-21 | 23:16 | 6

1 persoon per deursegment, 2 als begeleider nodig is. Is een ziekenhuis, geen café voor mensen met domme acties. Vrijwel iedereen begrijpt dat, maar voor wie zulks toch wat te hoog gegrepen is, zijn er gelukkig mensen om richting te geven.

Adalgar | 24-02-21 | 23:35

Snel naar het ziekenhuis in Harderwijk. Dat betekent dat je:
A: In Ermelo of een ander grefo dorp woont. Kut voor je.
B: Op verkansie was op een camping in de buurt. Dom van je.
C: Dolfijnen aftrekster bent in het dolfinarium en de 2 vingers uit de kom had door je werk. Dolfijnen hoeven niet anaal gestimuleerd te worden. Was op t.v.
D: iets anders in de regio leuk vind. Haha!
Weet wie ook iets met Harderwijk had ?

grapo | 25-02-21 | 00:28
▼ 3 antwoorden verborgen
▼ 7 antwoorden verborgen

Die Etna moet ook eens haar grote bek houden! Met je lava...

VP732 | 24-02-21 | 23:13 | 1

Dat is geen lava maar limonade. Einde wappie modus.

ruudvangeelen | 24-02-21 | 23:52

youtu.be/yjzurNJ6gK0 De Eiffeltoren wordt voor 50 miljoen Euro opnieuw geschilderd, ditmaal in goudkleur.

Eeuwig..Op..Vakantie | 24-02-21 | 23:13

https://www.youtube.com/watch?v=Q8rUGBBERL0

Dirk III | 24-02-21 | 23:08 | 1

Daar is geen verklaring voor..

Op The Box kon je bellen om het op TV te krijgen....

neonreclame | 24-02-21 | 23:10

Met aftrek voor goed gedrag sta je zo weer buiten.

R. Skickr | 24-02-21 | 23:34

Gert-Jan Segers van de ChristenUnie
zou het liefst willen dat Nederland het
WK-voetbal in Qatar in 2022 boycot.Dat
zei hij in het verkiezingsprogramma van
NOS op 3,na een vraag over de 6500 dode
migranten die volgens The Guardian zijn
gevallen bij de voorbereidingen.Sigrid
Kaag van D66 sloot zich bij hem aan.

Volgens Segers is het WK in Qatar "met
bloed gebouwd"."We dansen straks op de
graven van 6500 mensen",zei hij.Segers
zei dat het zijn hart breekt.

De CU-leider vindt dat er met de KNVB
moet worden gesproken over de kwestie.
Hij zei een groot voetballiefhebber te
zijn,maar kan niet kijken naar dit WK.

BrutusBosch | 24-02-21 | 23:05 | 10

@Nuuk | 24-02-21 | 23:15:
En hoe ze met hun eigen pc gezeik om de oren geslagen worden, ik heb er ook zin an.

De Briemusketier | 24-02-21 | 23:27

@Bigi Bana Boy | 24-02-21 | 23:19:
Er is weinig krediet bij de gemiddelde voetballiefhebber voor Qatar en dit Oranje heb ik het idee. En ze hebben het er zelf naar gemaakt met de VI boycot en het activistische keloel, waardoor ze nu in het eigen mes vallen, dat is nog wel het leukste. En ze houden nu allemaal de kaken stijf op elkaar over de situatie in Qatar, met samengeknepen billen. zou ik ook doen als ik de comments her en der zou lezen.

De Briemusketier | 24-02-21 | 23:38
▼ 7 antwoorden verborgen

Kleine wasjes, grote wasjes, witte wasjes, zwarte wasjes, gekleurde wasjes, kook wasjes. Dat ding aanzetten is altijd zo gebeurd maar het is altijd een küdt werk om heel die klerezooi op te hangen.

Brabeaulander | 24-02-21 | 23:04 | 20

@Brabeaulander | 24-02-21 | 23:16:
Dat heb ik nou ook. Het hangt aan de lijnen en als ik wat nodig heb pluk ik het daar wel vanaf.

Graaisnaaiert | 25-02-21 | 01:00

@letopuwzaak | 25-02-21 | 00:01:
Daar heb je Meneer Letopuwzaak toch voor? Beetje outsourcen is helemaal in, deze dagen :).

Graaisnaaiert | 25-02-21 | 01:02
▼ 17 antwoorden verborgen

De Duitsers slaan totaal door, men wil boetes uitdelen tot 25.000 Euro voor vaccin-voordringers.

Jan Dribbel | 24-02-21 | 23:04 | 3

Vind voordringen eigenlijk een vergrijp waarbij je doodstraf voor moet krijgen.

MeneerGuggenheimer | 24-02-21 | 23:09

Dus als je het kan betalen dan doe je dat.
Vrijheid is te koop. Een vaccin blijkbaar ook.

kloopindeslootjijook | 24-02-21 | 23:11

Dat hebben die Duitsers wel vaker, dat ze totaal doorslaan.

VanBukkem | 24-02-21 | 23:19

Hij voelt zich wel schuldig ja.

komtdatschot | 24-02-21 | 23:07

Een hond voelt zich niet schuldig maar heeft gewoon angst.

jan huppeldepup | 24-02-21 | 23:39

@jan huppeldepup | 24-02-21 | 23:39:
Baasje lijkt me geen verkeerd figuur.
Hond krijgt knuffel op het end.

RickyLaRue | 25-02-21 | 00:45
▼ 1 antwoord verborgen

Over vertrouwen gesproken,
Iemand al iets van een Nederlands Elftal speler vernomen over het WK in Qatar ?

De Briemusketier | 24-02-21 | 23:02 | 1

Ik had begrepen dat we dat wk boycotten, in verband met de mensenrechten. Black lives matter enzo.

VanBukkem | 24-02-21 | 23:05

Ik lach me altijd rot om die "main stream media = fake nieuws" roepers. Zodra de MSM een nieuwsitem heeft wat WEL in hun (fake roepers) straatje past dan is dat ene nieuwsitem ineens WEL geloofwaardig. En al je daar dan wat wat zegt dan ben je een door de overheid betaalde trol. Zo voorspelbaar die knakkers.

Hangtietsmurfin | 24-02-21 | 23:00 | 5

Als je gaat zonnen en een bikini draagt, zijn je borsten daarna dan lichter blauw ten opzichte van de rest?

Dirk III | 24-02-21 | 23:03

@Dirk III | 24-02-21 | 23:03:

In de tijd van blote tieten op het strand keek ik soms niet eens...

neonreclame | 24-02-21 | 23:05

Lekker zoiets toeteren is makkelijk. en je lekker druk maken ook. Vooral over dingen die je niet wil horen.
Als je beter gaat kijken blijkt het iets subtieler in elkaar te zitten.

kloopindeslootjijook | 24-02-21 | 23:13
▼ 2 antwoorden verborgen

Denk vertrouwt eigenlijk niemand.

kloopindeslootjijook | 24-02-21 | 22:59 | 3

Edoch, je kunt niet ontkennen dat de heer Azarkan zijn werk als kamerlid goed doet. Ik vertrouw hem meer als het gemiddelde VVD- of CDA-kamerlid.

VanBukkem | 24-02-21 | 23:04

@VanBukkem | 24-02-21 | 23:04: Vreemd genoeg lijkt het dat Baudet en Azarkan het evenveel eens als oneens zijn aangaande wetsvoorstellen. Een observatie uit de losse pols hoor. Ben niet wezen turven, noch heb ik elk debat gevolgd.

WijnVlekWrijver | 24-02-21 | 23:14

Ies koeltoer. In Noord-West Europa vertrouw(d)en mensen elkaar; in veel andere culturen is dat niet het geval (en wellicht is dat nog terecht ook).

OverdaanDerOnderheid | 25-02-21 | 00:25

Ik ga naar bed. Ben de hele dag brak geweest van afgelopen nacht. Veel plezier nog allen.

Sinterbikske | 24-02-21 | 22:58 | 2

Trusten en slaap ze.

komtdatschot | 24-02-21 | 23:08

Zoete dromen.

RickyLaRue | 24-02-21 | 23:10

SGP vertrouwt Lubach niet.
De verlichting is nog niet overal doorgedrongen. Nog steeds niet.

kloopindeslootjijook | 24-02-21 | 22:56 | 2

Er zijn inderdaad nog een paar hele donkere plekken. Daar groeit niets.

SterF... | 24-02-21 | 23:29

Geproduceerd door de echtgenoot van anti-democratische propagandafeeks Ollongren, nee dat programma kunt u rustig vertrouwen hoor. Die hele redactie is vast ook enorm """divers""", dus dat biedt helemaal een dubbele garantie op hun betrouwbaarheid.

OverdaanDerOnderheid | 25-02-21 | 00:22

Gratis bier voor de DENK-stemmers hier? Dat wordt een goedkoop rondje.

JvanDeventer | 24-02-21 | 22:53 | 2

Ha! Dat dacht jij.
Echte Turken drinken Raki.

Ruimedenker | 24-02-21 | 22:56

Moet jij eens kijken. Gratiesch he?

Lorejas | 24-02-21 | 22:58

Kom maar op met dat biertje.

VanBukkem | 24-02-21 | 22:53 | 5

@Ruimedenker
Alive and kicking.

VanBukkem | 24-02-21 | 22:59

Dat was snel!

letopuwzaak | 24-02-21 | 23:27
▼ 2 antwoorden verborgen

Gratis reclame door Peter R de Vries bij #Jinek voor www.geenstijl.nl

Crematorium-de-Asbak | 24-02-21 | 22:51 | 1

Haha zie hem nu in de herhaling, wat een kerel. Gelukkig geen belastinggeld deze keer maar alleen maar wat reclamegeld waarvoor hij weer een factuurtje van €3000,- schrijft. Wat een armoe in dit land dat hij zo vaak met zijn hoofd op tv is.

Roze_bril_drager | 25-02-21 | 00:40

Peter Rrrrrrrr gaat ff los op de roze brigade bij Jinek.

Cheffff | 24-02-21 | 22:51 | 4

@Capt. Iglo | 24-02-21 | 22:56: Toen was GS nog onderdeel van de Telegraaf toch en bestond de redactie uit andere personen?

Sinterbikske | 24-02-21 | 23:00

@Sinterbikske | 24-02-21 | 23:00: denk dat het nog voor de Telegraaf tijd was maar dat zou je aan de redactie (die nu inderdaad een andere is) moeten vragen.

Capt. Iglo | 24-02-21 | 23:04

Is ie er nou alweer? Wat heeft hij in godsnaam met de actualiteit. Dit is toch lachwekkend. Jinek en deze man zijn het failliet van de televisie wat het ooit was. Het is niet de moeite waard meer.

R. Skickr | 24-02-21 | 23:08
▼ 1 antwoord verborgen

Na al die Volkskrant linkjes van de afgelopen tijd zou je toch verwachten dat GeenStijl wat hoger zou scoren bij het Groen Links publiek.

Sinterbikske | 24-02-21 | 22:50 | 4

We wilden ze nog helpen zelfs met de IJburg windmolens en nu stank voor dank....

Lorejas | 24-02-21 | 22:53

@smdyasc | 24-02-21 | 22:57:
Denk altijd dat dit Linda de Mol is/was zonder ingrepen. Iets voor de volgende Linda.

smdyasc | 24-02-21 | 23:01
▼ 1 antwoord verborgen

of de ondervraagde DENK-stemmers snapten de vragen niet. Niet geheel ondenkbaar (pun lame, but intended)

small_town_dude | 24-02-21 | 22:50

Denk dat veel PVV’ers juist GS geloven ipv NOS

ikworstelengadouchen | 24-02-21 | 22:50 | 2

Ja wat dacht je, maar dit is een VU-NRC blokjesgeest.
Slijpsteen voor de bekrompen geest.

Ruimedenker | 24-02-21 | 22:57

Dat is ook zo, misschien zegt dit onderzoek wel meer iets over de bereidheid van GS lezers om enquetes in te vullen, ongeacht welke politieke partij ze stemmen. Maar dat zelf terzijde, wat is geloven? Er zijn feiten en er is nadruk. Ik denk dat zowel de NOS als GS zich aan de feiten houden, alleen de accenten en het bronnengebruik is anders. Dat maakt ze beide waardevol.
Enfin, ik ga lekker Árstíðir Lífsins - Saga á tveim tungum II: Eigi fjǫll né firðir luisteren.
www.youtube.com/watch?v=z4GoBVkFIDM

SterF... | 24-02-21 | 23:03

Morgen weer een dag met z'n eigen zorgen.

VoltaireJohn | 24-02-21 | 22:48 | 2

Demgemäß sehn wir, daß fast alle vor Noth und Sorgen geborgene Menschen, nachdem sie nun endlich alle andern Lasten abgewälzt haben, jetzt sich selbst zur Last sind.
X

SterF... | 24-02-21 | 22:53

Alles wat we horen is een mening, geen feit. Alles wat we zien is een perspectief, niet de waarheid.

SterF... | 24-02-21 | 22:47 | 5

Die doen hun best.

Lorejas | 24-02-21 | 22:50

Nein, gerade Tatsachen gibt es nicht, nur Interpretationen. (Friedrich Nietsche)

small_town_dude | 24-02-21 | 22:54

[quote]Dé "Waarheid" is een universele constante. Versies en interpretaties hiervan zijn misleidend en onwaar. David Mitchell - Cloud Atlas. (vrije vertaling)

WijnVlekWrijver | 24-02-21 | 23:28
▼ 2 antwoorden verborgen

Dit vind ik mooi.
Dank.

SterF... | 24-02-21 | 22:48

Zo mooi en tnx voor de tip

komtdatschot | 24-02-21 | 22:51

@neonreclame | 24-02-21 | 22:47:
Dat klopt en dat is een andere discussie.
Vooralsnog doet ze goed, tamelijk onpartijdig, werk.
Nee... ik mag haar wel.

Ruimedenker | 24-02-21 | 22:50

Ze maakt een prima indruk. Kalm en beheerst.

RickyLaRue | 24-02-21 | 22:50

Ik vind dat we een hele charmante kamervoorzitter hebben. Hee, ik zou de kamervoorzitter doen.

VanBukkem | 24-02-21 | 23:15
▼ 3 antwoorden verborgen

@uisge baugh | 24-02-21 | 22:49:
De violiste is Lucy Wilkins
ROXY MUSIC - TARA live with Lucy Wilkins [ 720 HD ] Extended
www.youtube.com/watch?v=34hFiuoDug8

komtdatschot | 24-02-21 | 22:53

@komtdatschot | 24-02-21 | 22:53: Ik heb het hele concert hier, supergoed maar Viva blijft mijn favoriete live album aller tijden.

uisge baugh | 24-02-21 | 22:59
▼ 1 antwoord verborgen

Groen linksers hebben meer vertrouwen in Twitter, dan in GeenStijl. Dat geeft dan wel weer vertrouwen.

IJzer Oxide | 24-02-21 | 22:42 | 1

Ik heb net een Facebook pagina aangemaakt. Schijnt prima te zijn qua informatievoorziening. Alleen nog even russisch leren.

Lorejas | 24-02-21 | 22:47

Gaap,

Zorgen in Frankrijk over dodelijk geweld tussen rivaliserende jeugdbendes

Voor de tweede keer binnen 24 uur is in Frankrijk een minderjarige gedood bij geweld tussen groepen jongeren. Beide keren gebeurde dat in het departement Essonne, ten zuiden van Parijs.

Minister van Binnenlandse Zaken Darmanin bezocht het departement. Hij wijt het toenemend jeugdgeweld aan voortijdig schoolverlaten, rondhangen op straat en het ontbreken van ouderlijk toezicht. De regering heeft naar beide plaatsen 50 extra agenten gestuurd om te voorkomen dat er opnieuw gevechten uitbreken.

Droom-Vreesman | 24-02-21 | 22:37 | 4

"ouderlijk toezicht"
Dat ontbreekt helaas nogal vaak in bepaalde gemeenschappen.

RickyLaRue | 24-02-21 | 22:43

Onze god is kampioen. Zoiets?

Lorejas | 24-02-21 | 22:48

Ik stel voor de bloedrode olifant in de kamer niet te benoemen, buurtvaders aan te stellen en stageplekken te creëren. Dat heeft bij ons ook super gewerkt de afgelopen 30 jaar!

VP732 | 24-02-21 | 23:24
▼ 1 antwoord verborgen

Bizar dat propaganda-site NUpunt, zo hoog scoort.

Dat al die mensen niet door hebben dat het nieuws daar zorgvuldig (weg)geselecteerd wordt. Of extreem biased wordt weergegeven.
Net als dat bepaald nieuws structureel verzwegen wordt (zo is de affaire Kauthar nog NOOIT op NUpunt gemeld!).

michelpen | 24-02-21 | 22:37 | 4

Ik like daar altijd zoveel mogelijk tegendraadse meningen.

Sinterbikske | 24-02-21 | 22:41

Vermoei jezelf vooral niet door dit soort “onderzoek” serieus te nemen. Het komt uit de koker van de sociale wetenschappen en die hebben de laatste decennia een enorme kwalitatieve val gemaakt. Propaganda en onderzoek waar de Libelle zich voor schaamt.

Nuuk | 24-02-21 | 22:48

Maar ze zijn wel lekker paar weken van de straat geweest. Druk druk druk.

Lorejas | 24-02-21 | 22:49
▼ 1 antwoord verborgen

Nou, da's raar. En jullie hebben nog wel zo vaak gelijk. Ik zou een klachtenbrief schrijven.

IJzer Oxide | 24-02-21 | 22:37

PVV-stemmers: Oud en laag opgeleid.
D66 stemmers: Jong en hoogopgeleid.
Las ik ook in dat onderzoek.
Wie heeft de toekomst?

Beste_Landgenoten | 24-02-21 | 22:36 | 19

Het huidige hoogopgeleid is wel een stuk lager dan het laag opgeleid van vroeger.

W_F | 24-02-21 | 23:28

De moslims, B_L, want de PVVers worden vervolgd en de X66ers weten 's ochtends niet of ze zich 's avonds als een vrouw, vreer, man, mens, persoon, furry of een krop sla moeten identificeren.

Graaisnaaiert | 25-02-21 | 00:57
▼ 16 antwoorden verborgen

Pffff...... gejengel. Zal me een worst wezen wat ze van Geenstijl vinden; ik vermaak me hier prima. Ik ga gewoon voor reaguurder van het jaar. Quantity over Quality is mijn motto. Oh nee, dat was Gisteren een watje, vandaag een watje en morgen weer een watje. Maar dan wel Modus Mild.

Hier. Oud Hollandsch Kakenklappertje.

youtu.be/DXjBejsza2Y

Lorejas | 24-02-21 | 22:35

Die Etna, poah.

Normpje | 24-02-21 | 22:34 | 1

Heftig ja.

schijtzat | 24-02-21 | 23:02

Misschien vertrouwen DENK kiezers GeenStijl zo veel omdat de boodschap vrij helder is: "We moeten jullie van DENK niet". Dat is geloofwaardig en betrouwbaar. Ze zijn het daar bij DENK niet eens met die visie, maar dat is wat anders, het ging hier om vertrouwen.

Beste_Landgenoten | 24-02-21 | 22:33 | 2

Een tegenstander waar je wat aan hebt, bedoel je..

Stem.. ***.....

neonreclame | 24-02-21 | 22:35

Persoonlijk heb ik liever te maken met mensen, die het recht in m’n gezicht oneens zijn, dan met mensen die schijnheilig met je meelullen.
Hoe groot de tegenstellingen ook zijn.
Wederzijds respect en fatsoen.
D66 types waaien met alle winden mee, daar heb je geen kut aan.

Ruimedenker | 24-02-21 | 22:42

Ik heb dit al een aantal keer eerder gevraagd in andere topics, maar hier lijkt het me toch wel het meest toepasselijk, dus vraag ik het nog maar een keer: kan iemand mij één feitelijke onjuistheid laten zien die GeenStijl ooit de wereld in heeft geslingerd?

JackStick | 24-02-21 | 22:31 | 4

Heb je even?

Ik niet, althans geen zin in,
nou vooruit, Bottegate bv?

Daar was ik toevallig zelf bij.

vander F | 24-02-21 | 22:35

Weinig. 99,99% bestaat uit gezellig gelul om linkjes die de wel goed liggende media zelf hebben getikt. Check de kwaliteitskranten eens: dag in dag uit wel wat rectificeren; wereldvreemde columns en allemaal eigen sausje naar voorkeur er over. NOS journaal riedeltje kennen we nu wel. Defund Gerri Eickhof!

Lorejas | 24-02-21 | 22:39

@Lorejas | 24-02-21 | 22:39: "Weinig"? Dat impliceert "soms". Wanneer heeft GS zich dan schuldig gemaakt aan de verspreiding van fake news?

JackStick | 24-02-21 | 23:47
▼ 1 antwoord verborgen

Elke zetel voor DENK is er eentje minder voor de PvdA. En het gegeven dat zetels van een potentiële linkse regeringspartij verhuizen naar een clubje bloedzuigers met nul komma nul vooruitzicht op regeringsdeelname, dat is alleen maar toe te juichen. Veel succes bij de verkiezingen, beste vrienden van DENK.

Leipniz | 24-02-21 | 22:30 | 1

Ik vind DENK als volksvertegenwoordigers wel behoorlijk goed. Zij doen waar ze voor in de TK zitten; de belangen van hun kiezers behartigen. Daar heb ik dan wel respect voor, maar sta zeker niet achter hun islamitische en ondermijnende agenda.

Ik zou wel wensen dat wij naast de PVV en JA21, en ook wel SP veel meer volksvertegenwoordigers hadden die de belangen van de gewone burger willen behartigen.

Nuuk | 24-02-21 | 22:52

Lekker. Ik heb inmiddels ook zo'n kapsel.

RickyLaRue | 24-02-21 | 22:38

Hadden ze die hele rij niet roze kunnen maken?

Watching the Wheels | 24-02-21 | 22:28

Gefeliciteerd GS! Verder eigenlijk wel klaar met die graftak-grafiekjes met kleurvlak bollen enzo. Doet me denken aan die van Dissel met zijn data gerommel.

MondKapper | 24-02-21 | 22:26

Hahahaha Lubach!

Turbulentie? | 24-02-21 | 22:25

Een politieke partij als DENK in je land en je parlement hebben, een 5e Erdoganfanboys colonne is tot daar aan toe, maar er dan nog een leger op na houden om de Russen tegen te houden is dan wel een beetje dubbelop. Alsof de Russen er nu nog zin an hebben, je ben als Russische soldaat dan je leven niet meer zeker met al dat allochtone gajes langs de straat.

Beter een Rus in de tuin dan een Turk in de keuken.

De Briemusketier | 24-02-21 | 22:25

Vandaag het aangename met het noodzakelijk gecombineerd.
De architect kwam bespreken hoe de fase 1 tot 4 'leistungen' gingen verlopen en wat dat zou kosten. Hier direct achter het hotel ligt de Ravensberg. Daar zijn naar de top gewandeld met een goed gevulde picknickmand en een fles cognac en hebben heerlijk in de lentezon zaken gedaan. Wat een privilege om hier te wonen en zaken te doen. Zelfs al duurt het nog zeker 6 maanden voor we open gaan, het is nu al mijn beste investering in de laatste 3 jaar. Daarom voor vanavond een beetje feestmuziek van mijn zijde, polka !
m.youtube.com/watch?v=LzGkoqmfcuM
m.youtube.com/watch?v=4bTXvzxDj2Q
m.youtube.com/watch?v=5-7D9iaalEI
Heimatdämisch. Lijkt me te gek om deze band bij onze opening te hebben. En dat dan live met GS en guurders te vieren.

grapo | 24-02-21 | 22:25 | 7

Ja, die zijn goed. Sweet Child o' Mine en Highway to Hell, instant succes om fanboys van die bands compleet over de zeik te krijgen.
Enne, boeken? Komop, Grapo, ik toeter wel een paar keer en verwacht dan binnen de korte keren een stevig Duits maal voor de neus.

Graaisnaaiert | 24-02-21 | 23:05

@Graaisnaaiert | 24-02-21 | 23:05: Jij altijd Graai. Ik wil iets leuks organiseren zodra we kunnen openen. Hoe of wat nog geen idee. Heimatdamisch erbij, vreten erbij, ji erbij en GS stamcafe en stamgasten. Vreten, zuipen en mischien een live CNB van daaruit uitzenden ofzo. Lijkt me tof.

grapo | 25-02-21 | 00:35
▼ 4 antwoorden verborgen

Bier is haram...

Is dit nog nieuws? | 24-02-21 | 22:24 | 1

Haram = lekker.

RickyLaRue | 24-02-21 | 22:29

DENK heeft nog meer vertrouwen in opper-god Facebook dan digibete 50+'ers.

W_F | 24-02-21 | 22:23

Kunnen we nu GeenStijl gewoon een Denk-bolwerk noemen?

PeuterLeider | 24-02-21 | 22:22 | 2

DENK stemmers hebben waarschijnlijk een internet filter dat alleen alle pro-DENK GeenStijl artikelen doorlaat. Ze denken (no pun) dat GS een kwartaalblad is 4 artikelen per jaar.

W_F | 24-02-21 | 22:31

Ik denk het niet.

Nuuk | 24-02-21 | 23:06

Punt 1, best gezond om veel media niet blind te vertrouwen. Punt 2, maar welke media vertrouwen mensen niet terwijl het wel betrouwbaar is, en andersom? Oftewel, welke media hadden achteraf gelijk?

JoudN | 24-02-21 | 22:22 | 1

Interessant gedachtespel, echter is degene of het orgaan die zo'n onderzoek publiceerd daarmee niet ook onderdeel van die zelfde media? Als de resultaten betwist worden is het onderzoek daarmee controversieel en dus onbetrouwbaar te noemen. Beste is toch zoveel mogelijk zelf te fact-checken volgens mij.

WijnVlekWrijver | 25-02-21 | 02:12

Nu begin ik me toch af te vragen: behoort GeenStijl tot de lange arm van Ankara?

Sinterbikske | 24-02-21 | 22:22

Is dat een DenkstemmerT?

BrutusBosch | 24-02-21 | 22:32

No sweat hoor guys ! GS heeft een niet te onderschatten rol in echte nieuwsgaring en trends, daar helpt geen VU of NRC meer tegen.Verder biedt GS veel humor, relativering en deskundigheid. Spraak en tegenspraak gaan zij niet uit de weg net zomin als een brede muziekschare. Wat ik geleerd heb in het afgelopen jaar :Vertrouw nooit meer wetenschappers, juristen, politici en ambtenaren. De droom van Trias is definitief voorbij en een hoge opleiding is niet hetzelfde als hoge integriteit.De expertise onder reaguurders is immens op alle gebieden en ik leer en geniet daar dagelijks van .

2CVOcean | 24-02-21 | 22:21 | 7

@uisge baugh | 24-02-21 | 22:51:
Nee heh?
Makkelijk om tegen een ander zoiets te zeggen.
Als je nooit met een mening komt...

Oempadoempa | 24-02-21 | 23:09

@Nuuk | 24-02-21 | 23:00:
Hetgene waar je een politicus op kan vertrouwen is dat die onbetrouwbaar is.

NomadBrewer | 25-02-21 | 00:04
▼ 4 antwoorden verborgen

Echt eentje vertrouw ik maar. Waar ik al bijna 15 jaar blind op vaar. Omdat ze met linkjes altijd bewijzen aandragen. En mij niet als een kleuter behandelen.

Normpje | 24-02-21 | 22:20

Van harte gefeliciteerd GS met de superlage score. Moet gevierd worden, denk ik.

TERUGVANWEGGEWEEST | 24-02-21 | 22:19

Wat is dit voor lulverhaal?
Sinds wanneer kunnen Denk stemmers Nederlands lezen?

Oempadoempa | 24-02-21 | 22:17

Ziehier waarom Rutte weer premier gaat worden...

Odin | 24-02-21 | 22:17

Ze zijn niet zo moeilijk....

neonreclame | 24-02-21 | 22:22

Moeten ze maar zelf leren neuqen.

horsteknots | 24-02-21 | 22:32

Wie of wat is De Correspondent? Een convocatie van evangelisten van het ware woord?

van Oeffelen | 24-02-21 | 22:16 | 5

Rutger Bregman schrijft voor de Correspondent. Dan weet u genoeg.

RickyLaRue | 24-02-21 | 22:34

@van Oeffelen | 24-02-21 | 22:36:
Mooi zo. Houden zo.

RickyLaRue | 24-02-21 | 22:45
▼ 2 antwoorden verborgen

Wetenschappelijk onderzoek is ook niet meer wat het nooit geweest is.

Koonkluk Huis | 24-02-21 | 22:16 | 4

Wetenschap is ook maar een mening.

JackStick | 24-02-21 | 22:33
▼ 1 antwoord verborgen

Ha! Hapklare blokken, wel zo makkelijk, dan hoef je zelf niet meer te denken.
Meer geestelijke armoede kun je niet bedenken.
Ach weet je, mensen zonder denkvermogen lijken vaak gelukkiger.
Lang leve de bekrompenheid!

Ruimedenker | 24-02-21 | 22:15

DENK heeft het meeste vertrouwen van allemaal in GS, maar nog net iets meer vertrouwen in Facebook. Als dit geen wetenschappelijk onderzoek is geweest, dan weet ik het ook niet meer.

Watching the Wheels | 24-02-21 | 22:14

In zijn woonplaats Huizen is Frits Veerman overleden, de klokkenluider die in de jaren 70 een grote atoomspionage aan het licht bracht. Veerman was 76.

Hij waarschuwde voor spionage door zijn Pakistaanse collega Abdul Khan bij Urenco in Almelo. Dat bedrijf was een producent van verrijkt uranium. Khan speelde gevoelige informatie door aan Pakistan waardoor dat land een atoombom kon ontwikkelen.

Na zijn melding werd Veerman niet geloofd, raakte zijn baan kwijt en zag zijn carrière in rook opgaan. Pas vorig jaar kreeg hij erkenning door het Huis voor de Klokkenluiders.

Droom-Vreesman | 24-02-21 | 22:14 | 5

Frits Veerman is een held. R.I.P.

OverdaanDerOnderheid | 25-02-21 | 00:13

@Watching the Wheels | 24-02-21 | 22:25: de VS heeft least of all belang bij een nucleair Pakistan gehad. Een revolutie naar Iraans voorbeeld was de afgelopen decennia tot vandaag een clear and present danger. Niemand wil kerntechnologie zien in handen van een roque moslimstaat zien en daarbij kan de wereld in brand vliegen bij een nuclear
Verdiep je eerst voordat je fantasie op hol slaat wanneer je dat zo leest.

WijnVlekWrijver | 25-02-21 | 02:23
▼ 2 antwoorden verborgen

Zelfs lagere score dan Facebook. Daar op de VU is iemand behoorlijk losgegaan met datamassage en dacht er nog mee weg te komen ook.

Deflatiemonster | 24-02-21 | 22:13

Tarik heeft geen diploma van de VU ga ik zomaar vanuit.

dhrat | 24-02-21 | 22:13

50+ stemmers in unisex ANWB kleding die Hart van Nederland kijken in hun lazyboys met teflonzeiltje, dat beeld klopt gewoon helemaal.

Leipniz | 24-02-21 | 22:13

PVV volgelingen hebben minder vertrouwen in Geenstijl dan Denk volgelingen?
Haha, lamenielagge!

gemeentereiniging | 24-02-21 | 22:13 | 3

Haha DENK heeft het meest vertrouwen in GeenStijl van allemaal.
Echt dat is het failliet van deze tabel. De makers hiervan weten NIETS van de media.

keestelpro | 24-02-21 | 22:16

Ondanks het sarcasme, ondanks het soms islam-kritische geluid, is GS wel het meest eerlijke geluid.
Niet altijd leuk om te lezen, maar wel oprecht.
Kritiek is niet altijd discriminerend of racistisch bedoeld, maar realistisch.
Dat snapt ook een moslim of een zware christen.
Uiteindelijk moeten we allemaal water bij de wijn doen om samen een leuke samenleving te vormen.
Iets wat ultra-linkse kloojoo’s nog niet snappen.

Ruimedenker | 24-02-21 | 22:26

En wat te denken van FvD die het meest van iedereen NOS vertrouwen. Geloof ik ook niet.

SubZer0 | 24-02-21 | 22:47

Bij supermarkt, ieder 3e biertje gratis!

R. Skickr | 24-02-21 | 22:11

Mark Rutte moet ophouden met die bangmakerij.
Mijn zoon kon vannacht niet slapen.
Hij dacht dat er een Engelse Variant onder z'n bed zat.
Deze gekte moet stoppen!
De ceaureauna gekte uitgebeeld in een informatief filmpje:
www.youtube.com/watch?v=WQO-aOdJLiw&a...

keestelpro | 24-02-21 | 22:11 | 8

Mooie weergave Kees. Hahaha, en we zitten nu op ongeveer 10 seconden toch? Het mot nog losbarsten.

VP732 | 24-02-21 | 22:32

@Sinterbikske | 24-02-21 | 22:26:
Ik heb er een tijdje naast gelegen. Dodelijk vermoeiend. Nou ja, was ook wel een apart geval.

Graaisnaaiert | 24-02-21 | 23:01
▼ 5 antwoorden verborgen

@smdyasc | 24-02-21 | 22:29:
haha, tja ik moest toen nog een paar jaartjes voor ik klaar was maar vele vielen toen inderdaad na de studie in dat gat

miko | 25-02-21 | 00:11
▼ 3 antwoorden verborgen

Doofpot66.

van Oeffelen | 24-02-21 | 22:11 | 5

34!!1! 3+4=7. Dus gewoon alweer 7. Damn. Funky zeg.

Lorejas | 24-02-21 | 22:43
▼ 2 antwoorden verborgen

Tijd om DENK uit sluiten aan alles waar DENK uit te sluiten valt, kut AKP-nazi's.

smdyasc | 24-02-21 | 22:09

haha muslies mogen geen bier .. lol

newray | 24-02-21 | 22:08

Ja Denk dit of dat, boeiend...we krijgen versoepelingen en dat is ontzettend spannend....triple biertje inschenken doet!

Hollandse_blauwe | 24-02-21 | 22:08

Ik Denk dat ik ga stemmen.

Laat Denk nu net een Turkse Equivalent zijn ...

Nodeloos Kwetsend | 24-02-21 | 22:08

Tsja, denk is een beetje als poep. Dan stevig, lang en reukloos en soms zo dun dat je blij bent dat het weg is.

Eddy67 | 24-02-21 | 22:08

Denk aanhangers geloven alles een beetje. behalve de NOS....
Ik zeg helemaal niets.
Zei ik iets?
Volgens mij niets

SterF... | 24-02-21 | 22:08

Denk stemmers lijken over het algemeen gewoon vrij goed van vertrouwen. En dat klopt wel, leren van jongs af aan om dingen vooral blind voor waar aan te nemen en geen moeilijke vragen te stellen.

C1O2 | 24-02-21 | 22:08 | 1

Zelfs een redelijk vertrouwen in facebook.

BrutusBosch | 24-02-21 | 22:28

Farid Azarkan, de lijsttrekker van Denk, heeft afgezegd voor de uitzending van Nieuwsuur van vanavond. Hij zou de eerste gast zijn in de speciale reeks verkiezingsuitzendingen met de lijsttrekkers van de dertien politieke partijen die nu in de Tweede Kamer vertegenwoordigd zijn.

Azarkan liet weten oververmoeid te zijn en op doktersadvies vandaag thuis te moeten blijven. Een gesprek voeren op afstand gaat ook niet volgens zijn woordvoerder.

Droom-Vreesman | 24-02-21 | 22:07 | 4

@OverdaanDerOnderheid | 25-02-21 | 00:09:
Oeh, ja, dat bedoel ik natuurlijk niet zo. Ben nog zo'n domme ouderwetse hetero die in traditionele relaties denkt ipv regenboog & regenboog maar daar is helemaal niets mis mee hoor, heb er alleen geen ervaring mee en sorry, maar ik hou het toch maar bij vrouwen.

Graaisnaaiert | 25-02-21 | 00:50
▼ 1 antwoord verborgen

Blondi!

RickyLaRue | 24-02-21 | 22:12

Cafe de stam..

Mooi cafe..

En..?? Hoe is het,,??

neonreclame | 24-02-21 | 22:06

Ik dacht: prima, maar ik zag het precies verkeerd om.
Dom.

ZZP-er | 24-02-21 | 22:05 | 1

Denk dat je het goed zag, PVV'ers en FVD'ers die het NOS journaal meer vertrouwen ? No Way.

Roze_bril_drager | 25-02-21 | 00:53

Ik sla maar even een rondje over dan.

Mr_Natural | 24-02-21 | 22:05 | 1

Als DENK in het café zit dan drink ik mijn biertje wel thuis op.

Osdorpertje | 24-02-21 | 22:10

Die grafiek maar dan precies andersom. Hahaha wat een totale nonsens!
Tja de 'wetenschappers' van de VU, dan weet je het wel.
*proost*

keestelpro | 24-02-21 | 22:04

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos