LIVE. Mark Rutte over avondklokrellen
Ideaal campagnemomentje
En dan gaan we nu kijken naar de zoveelste campagnespot van de vvd die is vermomd als mededeling van de demissionaire minister-president. Mark Rutte (bekend van: de avondklok invoeren) reageert live op de Slag bij Eindhoven, de Brand op Urk en de rest van de rellen in het Avondklokland. We zijn benieuwd wat de premier na 'bek houden' en 'oppleuren' nu wel voor archaïsche verwensing in petto heeft.
UPDATE: "Crimineel geweld." Mwah. "Nog een poepie ruiken" op 7m09s.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Beelden. Relletjes na verloren wedstrijd New York Knicks
Het was Knicks, het is Knicks en het wordt Knicks
Een keertje GEEN rellen in Loosdrecht
Deed de ME dit keer normaal of werd er gewoon niet genoeg gezopen
Meer meer Kamervragen Geert Wilders over rellen Den Haag en Amsterdam na Afrika Cup
Zijn er binnenkort verkiezingen ofzo?
