Donald Trump niet weer Persoon van het Jaar
Joe Biden / Kamala Harris wel
Ach ja, die Totale Wereldvrede, waarom zou je dan ook (weer) verkozen worden tot Persoon van het Jaar. Het is veel belangrijker dat je een oude bok bent die een jaartje heeft uitgeblonken in professioneel spraakverwarren, dat je in volledige seniliteit bijna van je stoel flikkert, dat je een paar keer van je af hebt staan krijsen in een als debat vermomde kindercrèche en dat je verder nog geen zak hebt gepresteerd. Joe Biden is tot POTY verkozen samen Kamala Harris, die, nadat Biden in 2022 is overleden in zijn slaap, de nieuwe president zal zijn. Het was ons het jaartje wel, want Biden & Harris hebben de andere genomineerden Trump, Dr. Fauci en ene meneer 'R. Justice-Movement' (nog uitzoeken wie dat is) glorieus verslagen in de finale. Weet u trouwens wie ook...?
Social
Reaguursels
InloggenAltijd al een linksch blaadje geweest geloof ik. Of heb ik t mis? Met Stalin, Hitler en Thunberg is de socialistische inbreng wel aardig gegeven
Het is voor Joe Biden erg jammer dat hij tot 'person of the year' wordt uitgeroepen na zijn (hersen) dood. Ik heb nog wel een voorstel voor volgend jaar en dat is Hunter Biden..... bijna net zo'n goed mens als zijn vader..... en zo betrouwbaar!
Als je op 1 lijn wordt gezet met Floyd, een veroordeelde omdat hij een ongeboren kind in de moederschoot wilde doodschieten voor 50 dollar, dan zou ik niet graag tot POTY worden verkozen. Ik dacht eerst dat het een fotosoep was, maar dat ze echt werkelijk Floyd in het rijtje hebben gezet verteld genoeg over het niveau van de opstellers.
De Texas suit gaat zorgen voor een contingent election > Trump tweede termijn. Anders de vier defendant states legislature electors > Trump tweede termijn. Zou me niets verbazen dat, als dit niet netjes afghenadeld wordt, Texas dreigt uit de union te stappen. Ze hebben een heel sterk grondwettelijk punt.
Het slaat nergens op wat ze beweren. En als het zo'n belangrijk punt voor ze was geweest, dan waren ze er al over begonnen toen de nieuwe spelregels werden ingevoerd. Kortom, kansloos.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 18:51: Op het moment dat de regels worden ingevoerd, heb je nog geen schade ondervonden, dus mag je nog geen rechtzaak aanspannen. Pas na de schade, kun je procederen.
Dat klinkt vreemd, maar voorkomt in het algemeen veel rechtzaken.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 18:51: Nee, want toen hadden ze nog geen standing. Er moet een benadeelde partij zijn om zo'n zaak te beginnen. Texas is pas nu benadeelde partij.
Verder is wat ze beweren gewoon 100% feitelijk correct en toetsen ze dat aan de grondwet. De enige vraag is of SCOTUS bereid is een schending van de grondwet te laten passeren of niet.
@FrikandelSpeciaal | 11-12-20 | 18:58: Ze kunnen helemaal niet bewijzen dat ze benadeeld zijn, want er is geen enkele fraude aangetoond voor de rechter. Dus natuurlijk laat de SCOTUS dit passeren.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 20:11: Als je gelooft dat er 'geen enkele fraude' is aangetoond dan heb je oogkleppen op, maar daar gaat het in deze zaak niet eens om.
Het argument van Texas vereist geen bewijs voor fraude, de crux zit hem in de onmeetbare resultaten van de aangeklaagde staten. Die staten zouden moeten kunnen aantonen dat het allemaal goed is gegaan en de stemmen kunnen verantwoorden en dat kunnen ze niet. Dat is geen omgekeerde bewijslast, dat is een ernstige procedurele fout.
@FrikandelSpeciaal | 11-12-20 | 20:53: Maar Texas heeft inmiddels verloren, dus ik heb mijn gelijk al weer gehaald.
“The State of Texas’s motion for leave to file a bill of complaint is denied for lack of standing under Article III of the Constitution,” the Supreme Court’s order reads. “Texas has not demonstrated a judicially cognizable interest in the manner in which another State conducts its elections. All other pending motions are dismissed as moot.”
Trump geeft -waarschijnlijk onbedoeld- zijn verlies toe in een tweet.
“Now that the Biden Administration will be a scandal plagued mess for years to come, it is much easier for the Supreme Court of the United States to follow the Constitution and do what everybody knows has to be done. They must show great Courage & Wisdom. Save the USA!!!”
Trump bedankt je dat je zijn tweet gratis zo ver verspreid. :)
Ik voorspel de nobel prijs voor de vrede voor Biden en Harris.
Omdat dat een kansloze affaire is. Net als die andere 50 rechtszaken die Trump en consorten hebben verloren.
@Kuifje-namens-Brussel | 11-12-20 | 17:10:
Je bent slecht geïnformeerd hoor, ook logisch, want niemand schrijft erover. Maar Trump team heeft maar drie zaken lopen. Al die anderen hebben wel met de verkiezingen te maken, maar zijn niet van Trump. Staten die andere staten aanklagen gaan direct naar SCOTUS. Gezien het aantal staten die meedoen, waarvan zelf een van de aangeklaagden, is toch echt nieuwswaardig.
Bush verloor ook alles, tot aan SCOTUS, en toen werd ie president. Gaat nou ook gebeuren voor Trump. Bewijs voor fraude is zeer overtuigend. Affidavits, beeld, data analyse... Alles duidt op fraude.
Veelzeggend dat deze twee mensen op zichzelf kennelijk niet bijzonder genoeg zijn. Dus dan maar twee.
De meerderheid in Amerika stemde tegen Trump, niet voor Biden en al helemaal niet voor heks Harris. Ze speelden bijrollen.
Michigan State Rep. Cynthia Johnson ( Democraten) roept op tot het doden van "Trumpers."
Ik had haar al bezig gezien / gehoord bij de "voter fraud" hoorzitting.
Daar was het één en al tenenkrommend gegil en gedram zoals we van ANTIFA en BLM gewend zijn.
Ze zegt letterlijk :
"And for those of you who are soldiers, you know how to do it. Do it right. Be in order. Make them pay"
Fijne lieden toch, in die vreedzame partij.
youtu.be/_It7sZazC_I
Ja maar was al enige tijd bekend. En is een reactie op bedreigingen zegt ze. Maar die zijn niet aantoonbaar. En inderdaad is het een gillende Law Maker die ziet dat ze misschien ongelijk heeft.
@AMX pri | 11-12-20 | 15:02:
De intense en blinde haat in en van haar naar alles dat Republikeins is en met Trump te maken heeft is weerzinwekkend te noemen.
Waar je ook staat in het politieke spel.
Zak ze nog koud tegen vallen. Denk dat de gemiddelde republikein beter bewapend en getraind is mbt vuurwapens.
af en toe denk ik dat ik naar een hele slechte b film zit te kijken, man man..
Niks te hebben gepresteerd en dementerend gedrag vertonen is blijkbaar belangrijker dan vrede met Israël. Dag USA!
LOL @ dat rijtje.
overigens eens: Pax Trumpiana
is bekend wie de selectiecommissie aanstuurt?
Ach ja.. wat zegt t dan ook nog dat 'het gezaghebbende' Time mensen van t jaar benoemd. Ook is t belang er van altijd geheel afhankelijk van aan welke kant van t politiek spectrum je staat. Als Obama t is geworden, is het altijd heel belangrijk volgens linkse mensen. Volgens rechtse mensen dan niet. Met Trump idemdito. Dit is ook gewoon een traditie die we af kunnen doen met de dooddoener 'niet echt meer van deze tijd'. Klopt ook nog, want met die oprukkende identity politics gaat t straks alleen nog maar om gekwetse groepen van t jaar!
Er is maar een man continue in het nieuws geweest, Trump hoewel door de MSM verketterd heeft het prima gedaan. Biden daarentegen heeft zich alleen maar in de kelder verstopt en is al bijna 50 jaar politiek actief zonder substantiële bijdrage voor de wereld. Deze time award is net als de nobelprijs van nul en heeft geen enkele waarde meer, elk gevoel voor objectiviteit is verloren gegaan sinds de uitreiking van de nobel prijs voor Obama. Obama's nobelprijs, puur gebaseerd op huidskleur? Obama had toen nog niks, nada gepresteerd.
Biden en Kamala hebben beiden politiek juist heel veel bereikt. Maar hun wapenfeiten omvatten voornamelijk alles waar BLM ed nu tegen te hoop lopen (zoals de overvolle gevangenissen en de totale kansenloosheid van de afro-amerikaanse gemeenschappen die eenmaal in de klauwen van de "corrections"-industrie is gevallen.) Kan me wel voorstellen dat ze dat liever niet aan de grote klok hangen.
Oneens. Trump is de persoon van het jaar. Totaal gefaald in het land besturen tijdens een crisis en is nu alleen nog maar bezig met dictator van Amerika te worden. Hij pas perfect in het rijtje Stalin, Hitler e.d. die waren ook 'Person' of the year.
Nee hoor. Het committee heeft geen vergissing gemaakt en de juiste personen in dat rijtje gezet.
Het belang van dit soort verkiezingen is mij nooit duidelijk geworden. Er zijn toch geen mensen die dit serieus nemen?
De mensen die winnen nemen het wel serieus.
Weet niet of ik 'als Trump zijnde' nog een keer persoon van het jaar zou willen zijn.
... het is en blijft een dubieus lijstje.
1935 - Haile Selassie
1938 - Adolf Hitler
1939/1942 - Jozef Stalin
2019 - Greta Thunberg
Ach het zegt helemaal niets. Wellicht belangrijk voor personen die zich aan de verdiensten van anderen willen optrekken omdat ze zelf niets betekenen.
Goed te zien dat Time verstandigerwijs alvast voorsorteert
op een (voor)tijdige opvolging van Biden...
Wel een opmerkelijk genadeloze foto op de frontpage van Time.
Gisteren nog een programma gezien over mummies en de gelijkenis is verontrustend. Net alsof alle vocht uit hun huid is verdwenen. Vreemd dat niemand het nog opgevallen is. Verder lijkt het me nogal voorbarig gezien de betwiste uitslag van de verkiezingen. Die zaak is nog niet afgerond hoewel er vele anti Trump wappies (om in hetzelfde jargon te formuleren) schreeuwen dat het allemaal klaar is. Oud nieuws want tijdens zijn gehele regeerperiode werd er door de anti Trump wappies geschreeuwd en gejankt om zijn aftreden wat niet gebeurd is wegens ongegrond bewijs. Het janken en zeuren gaat maar door. Als Biden op de troon zit (kan nog altijd misgaan) zal het janken en schreeuwen continueren want het zijn net kinderen die nooit volwassen worden vrees ik.
De eeuwige opstandige blèrende puber zagen we tijdens het verlies van Hillary en is sindsdien nooit opgehouden. Schouders ophalen, minzaam lachen en verder geen aandacht aan geven is het advies.
Dus Biden was genomineerd en Harris wint?
Yep, en stemmers die dit niet zagen aankomen,
zijn te d... om ... ..... ach, laat maar.
De foto dient binnenkort ook als "mug shot" wanneer ze in de boeien worden geslagen wegens verkiezingsfraude en landverraad.
Ik blijf me erover verbazen dat iemand die 4 jaar in de politiek actief is het probleem is, terwijl iemand die al 47 jaar in de politiek actief is de oplossing zou moeten zijn.
Je kunt in 4 jaar een boel schade aanrichten. En hij is nog niet weg.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 14:20:
Gelukkig heeft Trump het prima gedaan. Maar met Bidens track-record vrees ik het ergste voor de volgende 4 jaar.
@quantumcollider | 11-12-20 | 17:05: Trump is een volidioot, die gelukkig te incompetent is om veel voor elkaar te krijgen. Hoe meer hij op de golfbaan staat, hoe beter het is.
"Always two, there are. No more. No less. A Master and an apprentice." — Master Yoda
Is Biden al voorgedragen voor de nobelprijs? Want die kennen dezelfde criteria als person of the year bij Time: van linkse snit zijn, niets substantiëels gepresteerd hebben, bevriend zijn met foute regimes en actief terroristische groeperingen steunen of dat van plan zijn.
zelfde selectiecommissie.
Ondertussen start er dan eindelijk een onderzoek naar Hunter Biden en zijn zaken met China. Tot grote schande heeft men expres gewacht met dit onderzoek om dat het mogelijk de verkiezingen zou beïnvloeden. Zouden ze bij iets dergelijks bij Trump hebben gewacht?
Dat FBI onderzoek loopt al een tijdje - pas nu lekt het uit c.q. wordt het bevestigd.
De onderzochte zaken zijn al een tijdje bekend - pas nu besteden de MSM er aandacht aan.
Biden krijgt hem nu, omdat ze 'm anders volgend jaar postuum hadden moeten uitreiken.
Corpse of the year with most diverse funeral ceremony.
Oranje man heeft het hele jaar het nieuws gedomineerd. Daarom is de man die ervoor zorgt dat dat niet meer het geval is de nieuwe persoon van het jaar. Logisch toch!
Beetje voorbarig. Ze hebben nog helemaal niets gepresteerd. Maar dat zal wel bij de nieuwe normaal horen.
Tja zo kreeg Obama een nobelprijs voor hij ook maar een oorlog gestart heeft.
@obelisk | 11-12-20 | 11:26: Ja, die was binnen. En toen ging hij los....
Obama stapte over de drempel van het Witte Huis zonder te struikelen en dat vonden ze wel een nobelprijs waard. Haha. Stelletje linkse nietsnutten.
Wie won hem ook al weer in 2016?
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 11:34: t.a.f.k.a.p the ape formaly known as potus
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 11:34: Toen had hij het volledige jaar het nieuws gedomineerd en zojuist onverwacht de verkiezingen gewonnen.
Beide kun je niet zeggen over Biden.
Een Amerikaanse vriend van mij heeft een abonnement op Time. Als ik bij hem op bezoek ben blader ik er wel eens doorheen. Je kunt Time gerust extreem-links noemen. Af en toe staat er wel eens iets interessants in, maar het meeste is deug-deug-deug. Je mist er niets aan.
Deugen inderdaad pedofiele senielen en dat wijf is echt een eentje waarvan AH zou zeggen: also also also. Heeft de levens van vele jongeren kapot gemaakt omdat ze met een zakje wiet rondliepen (guttegut, wat erg).
Zo links is Time helemaal niet. Waarschijnlijk ben jij gewoon heel rechts.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 14:21:
En jij hebt Time voor het laatst gelezen wanneer?
@quantumcollider | 11-12-20 | 17:06: Een paar maanden geleden nog in het vliegtuig. Helemaal niet zo slecht. Of links.
The 2020 Election was “Non-Transparent by Force”.
Dan ben je toch ook dom bezig. Heb je een "persoon van het jaar" en dan nomineer je 2 mensen. Een man en een vrouw. Dan zijn personen, geen persoon!
Nu lijkt het net of dit 2 verwende kinderen zijn die anders ruzie krijgen als ze beide niet de eerste plek krijgen van mammie en pappie. Om de vrede te bewaren doen ze dat maar. En wat zijn hun verdiensten, kunnen ze alle 2 heel goed vingerverven?
Biden schijnt goed te kunnen vingeren. En Harris kan zich goed omhoog neuken.
Persoonlijk tip ik Hubert Bruls als verrassende outsider.
Mooi man. Dat pakken ze Biden niet meer af. Wanneer een prijs voor Hugo?
Eigenlijk is het COVID virus toch wel het ‘persoon’ van het jaar. Het heeft de verkiezing winst van Biden mogelijk gemaakt. Het mirakel van de poststem. Ongekende hoeveelheden voor een man die amper campagne voerde.
Of de president van China benoemen
Nu de Nobelprijs voor de Vrede nog.
Er zullen nog vele prijzen volgen, maak je geen zorgen.
De Profeet op de cover, dat durft Time dan weer niet.
Ondertussen heeft de racial justice het goed voor elkaar. In Minneapolis loopt het onder de Democraten volledig uit de hand. Minneapolis delivers on its George Floyd promise to defund police and wipes $8m from force's budget: Shootings DOUBLE and carjackings are up 331% on the year as it's revealed 160 disgusted cops have now quit or taken leave
www.dailymail.co.uk/news/article-9038...
Het loopt uit de hand, maar de lui die massaal voor de Democraten gestemd hebben zullen er weinig last van hebben. Dus dit duurt nog wel even.
Er ontstaat vanzelf wel weer een soort van natuurlijk evenwicht.
@Baron Clappique | 11-12-20 | 11:09: Met milities van/voor de gewone burger en private beveiligingsbedrijven voor bovenmodaal.
@quantumcollider | 11-12-20 | 11:08: Die staan langs de lijn te klappen. Zoals een of andere social justice scientist die schreef: "De plunderingen zijn het bewijs dat als we ons ontdoen van de politie en de staat, dat we dan gratis dingen kunnen krijgen".
During the first half of 2010, another decline of at least one-third in Time magazine sales occurred. In the second half of 2010, Time magazine newsstand sales declined by about 12% to just over 79,000 copies per week.[citation needed]
Boeie dus....
Hier wordt de Texaanse aanklacht ontleed:
https://youtu.be/v-tb11okydc
Kansloos dus.
Met de eerste paar seconden ben ik volledig overtuigd van 's-mans kennis en kunde op dit gebied. Hier nog een poezenfilmpje www.youtube.com/watch?v=Hw2rbX9J3ro
Kansloze reactie zonder link te bekijken van kuif was te verwachten maar van frau Merkel had ik dit niet verwacht.
@Ben-Bataaf | 11-12-20 | 11:13: Deze AG is in diverse serieuze bladen al gefileerd en uitgekleed. Die man is een schande voor zijn beroepsgroep.
Waarom schrijft iedereen hier zo lelijk over Joe Biden? Het is een doodgoeie sul, die veel van kinderen houdt. Gun die man toch zijn kwartiertje roem.
Zo lang heeft hij niet meer om er wat van mee te krijgen.
Ik ben ook een doodgoeie sul die van kinderen houdt. En ook van dieren. En van mijn vrouw. Dus maak ik grote kans om volgend jaar person of the year te worden!
O ja, Time. Nu staan ze in het illustere rijtje samen met Hitler, Stalin en Beria. Echt om trots op te zijn!
Biden is het alweer vergeten. Of hij komt met een speech dat hij trots is dat ie op de voorkant van de playboy stond.
En met Donald Trump.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 10:49:
De media doet er echt alles aan om hem te naaien.
Zoals gezegd: Je kunt ook POTY worden door de ophef die je hebt gemaakt, niet per se wegens je positieve bijdrage aan de wereldvrede. Kijk naar de lijst met Time's POTY's. en.wikipedia.org/wiki/Time_Person_of_...
Een populair Amerikaans blad vind iets. Ik zal je iets verklappen: de meeste mensen kan het geen biet schelen.
Ik zit te wachten op een topic waar ik me over op kan winden. Het gegraai van Lucille Werner of die opzichtige afleidingsmanoeuvre van de VVD richting een handjevol krakers na dat onderzoek over 20 jaar falend woonbeleid ten aanzien van tienduizenden huurders bijvoorbeeld
Joe is dan ook wel volledig Potty. Dus klopt wel.
Hitler appeared on the cover of TIME on multiple occasions — most famously perhaps on Jan. 2, 1939, when he was named Man of the Year.
Waarom niet een wetenschapper of een farmaceut?
Fauci!
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 10:50: Aan hem zat ik ook te denken. Het is een gemiste kans van Time.
Liever een persoon die in zijn leven nog niks gepresteerd heeft en dat ook nooit zal doen, behalve misschien de komende vier jaar wat conflicten in de wereld laten oplaaien.
@kunstliefhebber | 11-12-20 | 10:53: Hij was al 8 jaar VP.
Al 47 jaar rijk geworden in de politiek, verdomd weinig weten te brengen, en dan ben je zonder enige prestatie ineens "Time Person of the Year".
Ongeveer net zo geloofwaardig als de Nobelprijs voor de Vrede voor Obama, terwijl die landen terug naar de middeleeuwen liet bombarderen.
Dag in dag uit. Twenty four seven, seven days a week. Worden we voorgelogen, gekneed, gespind, gedrimmeld, dwingend ge-EU-d en/of murw gemainstreammediaat, door alles en iedereen z’n moeder die tegen Greet, Ter, Viktor, Boris, Jair, Vladimir en natuurlijk tegen (The) Donald is. Lokaal betekent dat dat bewezen terroristen, agressieve kopschoppers van kleur en vroom kijkende Taqiyya-hoofddoek infiltranten, zorgvuldig worden ge-MMMM-t, wanneer NPO kijkend blaat-vee nèt na de krieltjes met vega-burger om 1900 de televisie aanzet, waarna ze, door het deugsjabloon van linksdragend Nederland heen gerehabiliteerd te zijn, weer gewoon kunnen doorgaan met hun lelijke leventjes, zonder dat gekkies als Arnold KarskONs bij hun uitglijders nog rechts garen kunnen spinnen.
Linksche media zijn zo ontzettend over-aanwezig dat het voor de niet-nadenker simpelweg normaal, de norm, is geworden. En daar zijn er veul van, van die main-streamers, mensen die anderen voor zich laten denken, zaken uitsluiten omdat zij zich het zelf gewoonweg niet kunnen voorstellen en zich juichend en deugend als volbloed Chamberlains in hun eigen naiviteit laten smoren. Alles, maar werkelijk alles, wat via de NPO tot ons komt, is plat geconditioneerd naar de maatstaven van de macht.
Nee, wereld wordt er niet mooier op en Joe en Kamala representeren en faciliteren die censurerende, dictatoriale, mondiale media-cultuur, die hun in het zadel heeft geholpen en zal beschermen ten koste van alles. Over en weer.
Bedenk eens dat je misschien zelf zo rechts bent als de neten, dat je liever een autocraat aan de macht hebt, die niets opheeft met democratie. Mag jij weten natuurlijk, maar doe niet alsof dat aan de media ligt, dat je een extreem-rechtse wappie bent en jouw overtuiging niet dagelijks wordt uitgevent in de media.
+100
Werkelijk een juweel van een tegel: zowel op inhoud als op stijlvorm!
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:49: Nee, de media zijn uiterst geloofwaardig en anderen zijn wappies. Schoolvoorbeeldje sheeple!
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:49: Standaard riedeltje van de goedgelovigen: als je de boel een beetje demaskeert, dan ben je direct een anti-democraat en een wappie en wordt je in twee zinnen tot onnozele gecanceld. Zo’n bekrompen en inferieure manier van discussiëren is dat … Ik ben niet voor Trump, heb niets met Orbàn en ben anti-Baudet, waar het de persoon betreft. Laat me alleen niet zo één-twee-drie voor het linkse media-karretje spannen en geloof bijvoorbeeld standaard niet direct wat de AIVD-pot de Russische ketel verwijt en ik kan je zeggen, dat dat heel verkwikkend werkt. Zou je ook ’s moeten proberen …
Als die @Beste_Landgenoten een LöL zou hebben, zou die links gedragen worden.....
@Mr Sanbou | 11-12-20 | 11:12: Toch klinkt je als een wappie, met je standaardriedel tegen de Linksche Media.
Haha mooi altijd. Anderen sheeple noemen. Dat zijn de grootste onbenullen.
Die naast Sleepy Joe staat is dan de POTYWM - Person Of The Year Who Menstruates/Menstruated
Als je kijkt naar de eigenaar van Times magazine Marc Benioff, Dan druipt het globalisme eraf. In 2009, Duidelijk iemand die PRO great reset is...
en.wikipedia.org/wiki/Marc_Benioff
Het hondje van Joe was al verkozen tot 'Pet of the year'. Nu nog iets leuks bedenken voor zijn cavia.
Als deze verkiezing helpt om naast het schuim op de bek van Mosterd ook elke Trump-mongeaul voor de zoveelste keer na 3 november bovenop de kast te krijgen dan heeft het in elk geval zijn doel bereikt. Lol.
Denk dat de meeste de schouders erbij ophalen.
Kogels, schuimbekkende en krijsende gekkies komen alleen van de linkse kant.
Niet zo handig om uw gedrag te projecteren op anderen.
@Wim Venijn | 11-12-20 | 10:37: complimenten voor zo'n treffend reply!
U bent duidelijk, net als Biden beweert, voor meer verbinding.
U leeft in een / de NPO-CNN bubbel?
@Wim Venijn | 11-12-20 | 10:37:
Links wint de verkiezingen, en nog steeds is het links dat relt. Maar anderen beschuldigen voor wat je zelf doet is een oude linkse traditie.
@quantumcollider | 11-12-20 | 10:48:
Ik beschuldig niemand, ik observeer alleen.
Links ziet ook in echt alles een beschuldiging.
Kijken of die seniele biden ook zo slim is China in de gaten te houden (bijna swerelds grootste krijgsmacht, qua delfstoffen bezitter van half Afrika, koopt keycompanies zoals ect in Rotterdam).
Trump was dat tenminste wel. Nu Europa nog.
Brrr. Interessant topic wel.
Biden pakt China harder en consequenter aan dan Trump. En hij doet het samen met Europa.
Weer die nonsens dat Trump tough on China zou zijn. Hij is een koekie dat Xi graag voor zijn ontbijt heeft. Trump heeft nog nooit een vuist gemaakt richting dictators, hij heeft slappe knietjes als het erop aankomt. Maar opscheppen kan hij als de beste en daar trapt het domme volk in.
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:54:
Nou nee. Maar laat dat je TDS niet in de weg staan.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 10:52: Haha wat een grap!
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 10:52: Dat is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Europa is China’s schoothondje en Amerika onder Biden zal hetzelfde zijn.
@tjongerschans | 11-12-20 | 11:54: Verdiep je maar eens in de standpunten van Biden en consorten.
Ik heb ook nog helemaal niets gedaan, Ik kan ook niets behalve met meel in de mond praten. Why not me?
Bent u links? Gekleurd?
De kampioen van de armoede en zijn brutus, hun enige verdienste is gekozen worden, door mensen die vol haat richting roodharige mensen leven. De ander is een dokter op een zijspoor, equivalent Ab Osterhaus. Het is treurig gesteld met het talent aan de andere kant van de plas.
In een tijd dat alle definties worden herschreven vanwege PC verbaasd mij niets dat een bejaarde politicus "person of the year" is geworden. Of was het een politica die gekozen is vanwege haar kleur en geslacht, niet wat zij eventueel voor elkaar gekregen heeft. Person of the year is afgeserveert naar het land van lege termen.
Hey! Mijn ban is over :)))))
Gefeliciteerd hoor.
Kudt
Embryo
En nu niet meer doen, hè
Wel lief blijven voor Joris.
Past in dezelfde catagorie als "Obama wint nobelprijs voor de vrede".
LOL
Gaat dezelfde weg op als 'Madam President'.
Zolang René Karst deze titel niet op z'n C.V. mag zetten is het helemaal niets waard natuurlijk.
Nee, de meest corrupte is Trump.
Ik gun het die seniele oude man en zijn personal assistent van harte! Go get em tiger !!.....
Tja, 18 staten gaan eerst nog even bij SCOTUS een poging wagen.
Kan dus zomaar zijn dat ze de voorpagina weer 4 jaar moeten voorzien van 'the bad orange man'.
Dat zou geweldig zijn voor de VS en voor Trump zelf. Kan hij op volle kracht verder gaan met het drainen van de swamp.
C'mon man of the year.
Or.
Con man of the year.
Time will tell.
C'mon man of the year.
And.
Con man of the year.
TIME won't tell.
ach....Time...een kneiter links blad. Ooit hadden ze de grote Amsterdamse theeslurper Cohen op de voorpagina. Omdat ie de boel bij elkaar wilde houden na de moord op Theo van Goch. Terwijl er nooit een bij elkaar was geweest en er ook nooit zal zijn.
Cohen had de verkeerde motieven om rust te prediken maar op zichzelf is het niet zo verkeerd om anarchie / oproer te willen voorkomen als burgermeester nadat een autochtone prominente inwoner van je stad is vermoord door een haatbaard. Waarom je daarmee op de voorpagina van Time Magazine belandt ontgaat me dan weer volledig, tis niet zo dat het een uniek incident of zeer uitzonderlijk gedrag van Cohen betrof. Maar ja, ik ben maar een simpele wannabe-dictator en geen links-politiek geëngageerd Amerikaans blaadje.
@nobelewilde | 11-12-20 | 10:23: Een eensgezind volk is gevaarlijk voor de politiek. Vandaar de instroom van non comptabel cultures.
Wilt u mijn naam niet ijdel gebruiken....!
Tssss 3 blanke vs 1 eh hoe mag ik het zeggen zonder dat ik als racist wordt bestempeld? Niet blanke man denk ik.... afijn het is puur discriminatie slechts 25% vd genomineerden niet blank... dat kan toch niet?!
Rules for thee, but not for me. Hypocrieten zijn het. Allemaal!
3 blanken ? Op de foto hierboven is Biden nog minder blank dan die Harris erachter.
In de USA is 75% blank. 12,5% zwart, 12,5% hispanic (waarvan de helft zichzelf "blank" noemt), 4% aziatisch, 2,5% meerdere rassen, en dan zijn er nog wat kleine groepjes.
Dus 75% blank klopt voor de USA. Al doet de media je graag anders geloven.
"China is bezig langzaam maar zeker bezig Australië in te pakken. Duizenden Chinese agenten zijn geïnfiltreerd in de Australische politiek, in de media en op universiteiten".
www.ad.nl/buitenland/china-trekt-aan-...
In de VS doet China precies hetzelfde.
"Nu een Koude Oorlog met China dreigt, coördineren de VS het verzet in het spionagenetwerk ‘Five Eyes’ "
Trouw, augustus 2020
Vind Chinees altijd wel lekker....
Wat is de definitie van "spionage"?
Nou.....ik maak me echt geen zorgen dat die Aussie niks meer te vertellen hebben straks.....die trekken straks Crocodile Dundee uit de jungle en dan word er orde op zaken gesteld...
Volgens beschuldigde Australische Chinezen is de schrijver een racist. Dus de aanklacht klopt!
China en Australie zijn al een tijdje aan het worstelen. Opmerkelijk is dat de Staat Victoria al een deal heeft getekend in het Belt and Road initiatief van de Chinezen.
Het was ook Victoria dat de meest draconische covid-maatregelen heeft opgelegd aan zijn bevolking.
China zet Australie onder enorme druk met boycot op wijn en bepaalde mijnbouwproducten. Daar hoor je verder geen enkele westerse mogendheid zijn ongenoegen over uitspreken, dit soort van machtsmisbruik door de Chinezen.
China is de grootste bedreiging voor het westen. China heeft zich overal ingekocht, al onze leiders en onze media hangen aan de tiet van Xi. Dus wat kan er fout gaan?
En alle Rednecks die door hun broer zijn verwekt op Trump?
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:38: www.nytimes.com/2019/06/25/us/joe-bid...
Wat een saaie verkiezing. Opa Joe heeft die andere al gewonnen, geef deze dan aan Donald. Heeft 'ie iig nog iets om over op te scheppen straks in de gevangenis.
Iedereen verwacht dat Biden het niet lang meer zal maken. Wil je dan, als Amerikahater, iets substantieels doen, dan moet je die Kamela vermoorden. Twee vliegen in een klap. Ik ben benieuwd wat de procedure is in dat geval.
Nieuwe verkiezingen? Maar hoezo Amerikahater? Biden en Harris zijn de puppets van China. Zij zijn de Amerikahaters.
25th.
Wanneer Biden wegvalt, dan neemt de VP het over.
De VP wordt dan POTUS en stelt een nieuwe VP aan die met meerderheid van het huis en de senaat moet worden bevestigd.
constitutioncenter.org/interactive-co...
Als zowel de President als de VP tegelijk weg vallen, dan is de 'Speaker of the House' de volgende. Hoi Pelosi.
Twee personen niets gepresteerd, en toch persoon van het jaar.. Knap hoor..!
Saagar Enjeti (Rising): CCP Member CAUGHT REVEALING How China Will Use Wall Street To Control Joe Biden
www.youtube.com/watch?v=QwbqiMktZfM
China koopt Wall Street om. En het merendeel van de politici staat in feite op de loonlijst van Wall Street. Evenals de MSM. En anders wel op de loonlijst van Raytheon, Bezos... de rijken van Amerika. China weet heel goed hoe Amerika werkt. Je hoeft alleen de rijken om te kopen en dan controleer je Amerika. High treason. Goede reden om een revolutie te beginnen.
"China weet". Zucht. In China vechten honderden miljoenen om in het dagelijks leven het hoofd boven water te houden. Het gerochel en gekuch op straat en in de overbevolkte stegen is niet van de lucht.
@van Oeffelen | 11-12-20 | 10:14: Oef, totale non sequitur. Beleggingen afhankelijk van China zeker.
@Sitting_targets | 11-12-20 | 10:18: Die honderden miljoenen zijn dus niet de Chinese overheid. Klein verschil.
@Sitting_targets | 11-12-20 | 10:18: China domestic draait goed, van Oef zit ook in een aantal China fondsen.
Wat was het mooi geweest al hij dit bewust mee kon maken.
Nou, onderschat 'm niet.
Sinds hij in september een nieuw besturingssysteem heeft gekregen oogt hij toch een stuk kwieker.
Op z’n scootmobiel?
Zelfs het Tjernobyl virus uit 1998 krijgt Biden nog plat.
Joe en Kamala, mooi man. Laat duizend genders bloeien.
Ach, waar zijn de dagen van de Precision Hack...
Oh wacht, er zijn ECHT nog steeds sukkels die denken dat Trump deze verkiezingen gaat winnen? Man man man. Ik dacht dat die flauwekul nu wel voorbij was..
Ja Thierry Baudet onder andere
Volgens mij heeft deze verkiezingsronde alleen maar verliezers opgeleverd, soms letterlijk en soms in overdrachtelijke zin.
Zijn er ECHT nog steeds sukkels die denken dat Biden nog steeds president wordt?
Er zijn ook nog steeds sukkels die denken dat er sukkels zijn dat alles flauwekul is
Er zijn ook nog mensen die denken dat de aarde plat is.
Misschien wat irrationeel maar dat geldt voor het overgrote deel van de mensheid wel. Bijvoorbeeld als je kijkt naar de tegenpolen van deze "sukkels" die het genoeg vinden dat Biden fatsoenlijk overkomt (of beter: zo gepresenteerd wordt).
@voorbips | 11-12-20 | 10:12: niet in Zwitserland.
Op 3 november was jij een van die sukkels. Je feliciteerde zelfs de Trump fans hier. Jouw korte termijn geheugen is een oud exemplaar van Sleepy Joe's die nog over was?
Ja, de gebruikelijke wappies.
@JdV030 | 11-12-20 | 10:16:
Het leek erop dat hij een flinke voorsprong had. Dat was vooral omdat de steden uitslagen nog niet binnen waren.
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:23:
Je gaf al op voordat alle info binnen was. Spijtig dat dat je karakter is, maar verwacht niet dat anderen ook zo zijn.
Gun het ons nog even, je bent zelf nog niet eens over de uitslag van 2016.
Dat worden BLM brandbommen door de ramen bij Time.
Want ze hebben de gewelddadige beroepscrimineel George Floyd niet eens genomineerd, laat staan laten winnen.
Ze zitten op de 38e verdieping.
@voorbips | 11-12-20 | 10:15: Een Boeing met piloten uit Saudi Arabie dan?
Man of the year.
Oude tijden.
Maar goed, 2020 is toch zo'n kut jaar? Dan past de titel wel bij hun.
Biden wordt maar zelden alleen afgebeeld. Hij heeft kennelijk een privé verpleegster nodig.
Het breekt werkelijk mn klomp. Ook hoe er over Trump en Biden gesproken wordt op de radio bijvoorbeeld. En maar lekker babbelen over de huidskleur en het geslacht van kandidaten. En dat Tillerson bij ExxonMobile werkte. En toen? De huidige kandidaten van Biden zijn allemaal afkomstig uit de defensie industrie en dat blijft onbenoemd. Dat baart me meer zorgen. De VS gaat weer lekker bombarderen, en Europa mag de vluchtelingen opvangen.
Waarom niet Pelosi persoon van het jaar? Ze heeft het steungeld voor Amerikanen in de coronacrisis tegengehouden, om Trump dwars te zitten. Dat heeft ze onlangs toegegeven. Die heks gaat over lijken. Nu het volk wel wat gaat krijgen, krijgen ze ook nog een stuk minder dan de bedragen waar eerder over onderhandeld werd. Want hé, jullie krijgen Biden als president, en dan wordt alles beter. Geld is toch niet alles.
"Ze heeft het steungeld voor Amerikanen in de coronacrisis tegengehouden, om Trump dwars te zitten. "
Pardon? Het was Trump die zomaar wegliep uit die onderhandelingen. Niet Pelosi.
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:09: halve waarheden helpt niet maat. Pelosi wilde dat geld voor andere dingen gebruiken dan voor het bedoeld was en Trump heeft duidelijk gemaakt. Dus Pelosi gaat er niet mee akkoord. Leuk verdraaid.
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:09: BS, BL.
www.youtube.com/watch?v=gqPltMpWIwo
Zelfs op het bevriende CNN viel Pelosi door de mand.
@Sitting_targets | 11-12-20 | 10:15:
Gewoon weglopen uit de onderhandelingen en zeggen dat je na de verkiezingen wel verder praat is uiteraard geen sterke move. Iedereen weet dat, iedereen heeft dat gezien.
www.bbc.com/news/world-us-canada-5444...
De persoon van het jaar vind ik eigenlijk niet zo interessant. Heeft iemand enig idee langs welke meetlat de kandidaten zijn gelegd? Het lijkt wel of het heel bijzonder is dat iemand door Time wordt uitgeroepen tot persoon van het jaar. Ik word er niet koud of warm van. Als ik zie wie hier tot vrijwilliger van het jaar is verkozen dan past Biden daar prima naast.
Person of the Year (called Man of the Year or Woman of the Year until 1999) is an annual issue of the United States news magazine and website Time that features and profiles a person, a group, an idea, or an object that "for better or for worse... has done the most to influence the events of the year".
@_pacman_ | 11-12-20 | 10:03: Ja, dan hebben deze mensen eigenlijk wel oprecht gewonnen. Hun club heeft toch wel heel goed zijn best gedaan om de verkiezingsuitslag te manipuleren.
Nadat Obama was gekozen tot man van het jaar was alle credability toch al weg.
@_pacman_ | 11-12-20 | 10:03:
Merkwaardig. Als object zou het toch het China virus moeten zijn geworden?
@JdV030 | 11-12-20 | 10:19: Net als de Nobelprijs voor de vrede die Arafat kreeg. Vanaf dat moment betekende die prijs niets meer. Nobel draait zich nog steeds om in zijn graf.
@impy | 11-12-20 | 10:25: Ja, dat zou ik ook denken. Maar de wegen van wokeness zijn ondoorgrondelijk.
2021 ook nog even de Nobelprijs voor de vrede. Wat een incest bah!
Die kan hem bijna niet meer ontgaan.
@BobDobalina | 11-12-20 | 10:09: Hij is de favoriete kandidaat.
Nog niets gepresteerd en dan verkozen worden tot perso(o)n(en) van het jaar door een zelfbenoemd objectief hoogstaand journalistiek medium. Een vooral politiek geëngageerd het publiek sturend medium dus net als staatsmedia in Venezuela waar die de daar wel voor een nieuwe ronde gaande president blind toejuichen om niets.
Aleen al door verkozen te worden heeft Biden, die inderdaad nog niets heeft gepresteerd, een voor de wereld cruciaal verschil gemaakt.
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:02: Ja het is hier in de comments inmiddels wel bekend dat uw mening over Trump enigszins getroebleerd is door de linkse media.
@nobelewilde | 11-12-20 | 10:10:
Pfff wat een flauwekul. Die halve promille Antifa aanhangers zouden nu opeens de Democraten vertegenwoordigen? Oh en daar tegenover staan "blanken"? Het zegt veel over je, deze reactie. Gelukkig komt er met Trump een voorlopig einde aan deze debilisering van de politiek.
@nobelewilde | 11-12-20 | 10:10: met AR15's
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:13: sorry BL, maar Biden is gewoon seniel en heeft nog niks gepresteerd, m.i. van de regen in de drup.
@therealbraindump | 11-12-20 | 10:20:
Al had hij een IQ van 30 en at hij uit een hondenbak, dan nog prefereerde ik hem boven Trump.
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:40: Dat zegt veel over u.
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:40:
Ik denk dat je nu net zelf een voorbeeld van debilisering geeft.
@thephysicist | 11-12-20 | 12:48: Hoe gaat het nou met al die kansrijke rechtszaken die zijn verloren? Die zou Trump toch allemaal winnen?
POTY kan je ook worden door de commotie die je hebt veroorzaakt, dus niet alleen voor je prestaties. Daarom ook Trump.
Maar het goede nieuws is: Ook het Supreme Court hoort nu tot de Deep State samenzwering tegen die arme Donald, samen met de FBI, de CIA, alle Democraten, de politie, de stemmentellers van beiderlei kunne en de hond van Joe Biden. The plot thickens!
Jij hebt écht een gruwelijke hekel aan Trump hè? Maar waarom is dat voor jou zo belangrijk? Een Amerikaanse president is toch niet zo relevant voor jou als Nederlander? Het lijkt mij helemaal niet fijn om mij zo te ergeren aan iemand. En zeker iemand die je helemaal niet kent.
U bedoelt iedereen die geen Donald Trump heet?
@Quib | 11-12-20 | 10:02:
Trump staat voor de dommeficatie van de politiek, voor de leugen als waarheid, voor bullshit als politiek, voor anti-wetenschap, voor tribalisme, voor de anti-democratie, voor bullying, voor drukken, drammen en dreigen. Kortom hij staat voor alles wat deze wereld in de afgrond van het tribale denken dreigt te storten. Dus daarom heb ik intens de schurft aan Trump.
@Quib | 11-12-20 | 10:02: Het is uitermate zorgwekkend dat het machtigste land zo verdeeld is dat ze in staat is een oplichter en soap acteur als president te kiezen.
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:04:
U stemt zeker D66?
@HoogToontje | 11-12-20 | 10:08:
Oh, dus jij bent voor de proletisering van de politiek?
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:04: Waarom lijkt u dan zoveel op Trump,als u hem zo verafschuwt
@Red shirt | 11-12-20 | 10:05: nou zou ik obama veel willen noemen maar geen soap acteur
@Red shirt | 11-12-20 | 10:05: Ik heb nooit gesnapt dat een Trump of een Biden nu het beste is wat Amerika te bieden heeft. Met zoveel inwoners. Of moet je tegenwoordig echt godesgruwelijk rijk zijn om president te kunnen worden? Dan gaat het nooit veranderen.
Beste Landgenoten u zou geen slecht figuur slaan op Joop.NL
@aardv@rk | 11-12-20 | 10:24:
Kijk toch gewoon naar de feiten en besef dat je het met alles wat je hebt beweerd over Trump bij het verkeerde eind had. En daar komt nog meer bij. Trump wordt binnenkort voor de rechter gesleept. Daarna draait hij de bak in. Nu ben je nog in ontkenning over de verkiezingen, straks zal je in ontkenning zijn over zijn vervolging, daarna over zijn gevangenschap en zo blijf jij achter de feiten aanhobbelen.
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:10:
Nee, maar D66 staat voor de vernietiging van de westerse beschaving. Daar heb ik niet zoveel mee. Het is jammer dat velen die dit gedachtegoed steunen menen de wereld een grote dienst te bewijzen, óp naar de lichtende toekomst zeg maar. Inzicht is helaas niet iedereen gegeven.
@HoogToontje | 11-12-20 | 10:44:
Toe maar, de vernietiging van de westerse beschaving! Om dat te voorkomen hebben we een dictator nodig, zoiets? Waar hebben we dat toch meer gehoord, hoog toontje?
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:56:
Nee juist niet. Een dictator is juist waar D66 voor staat.
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:56:
Nou, voornamelijk van jou. Want jij legt hem woorden in de mond met je stropop.
FF afwachten wat de supreme court gaat bepalen over de vermeende verkiezings fraude.
Het spelletje is namelijk nog niet gespeeld al doet de MSM dat wel vermoeden.
Ongeacht de uitkomst van de verkiezing lijkt het mij uitermate belangrijk dat deze eerlijk verloopt in het belang van het Amerikaanse volk.
Voor de rest zijn dit niets betekenende titels voor waardeloze personen.
"FF afwachten wat de supreme court gaat bepalen over de vermeende verkiezings fraude."
Dat hoeft niet langer, want de Supreme Court heeft reeds een aanklacht verworpen. 9 tegen 0! Hahahahaha.
edition.cnn.com/2020/12/10/politics/t...
Dus iedereen die m won is waardeloos? Ook de winaar van 2016?
@Beste_Landgenoten | 11-12-20 | 10:01: Dat staat nergens in het artikel. De rechters gaan vandaag telefonisch vergaderen en op dit moment slapen ze nog.
@Lupuslupus | 11-12-20 | 10:07: Dat wordt dan 7-0, net als met die rechtszaak over Georgia.
@Lupuslupus | 11-12-20 | 10:07:
Droom lekker verder jongens, Trump heeft verloren, zelfs zijn vrouw is al de spullen aan het inpakken. Alleen Trump zit nog te mopperen achter zijn burootje.
@Lupuslupus | 11-12-20 | 10:07: Beste Landgenoten, is zelden te betichten van een heldere blik. Mocht deze zaak opgepakt worden, dat zeer zeker in de lijn der verwachtingen ligt en deze zaak helemaal niet gaat over wie er moest winnen maar over integriteit en de toekomstige verkiezingen, mocht er wel graag aan één verzoek van Trump wordt voldaan.
En wel dat Cruz de zaak op zich neemt. Dan moest ik er ook alles van zien. Vuurwerk gegarandeerd.
@netniet | 11-12-20 | 10:12: BL krijgt in deze gelijk, wacht maar af.
Wel knap van Biden dat hij niet alleen met een landslide president wordt maar mogelijk gelijk ook person of the year. Dat belooft veel goeds voor de komende jaren.
Ik heb er alle vertrouwen in.
Inderdaad. Het belooft dat de aankomende jaren hij zelfs een kernoorlog kan beginnen en dan nog zullen dezelfde minkukels voor hem soppen op de bank.
Zoek landslide eens op. Tip: het betekent niet dat hij de grond onder zijn voeten voelt wegschuiven.
@Vreetkonijn | 11-12-20 | 11:39: Ruim 7 miljoen stemmen meer. Leer eens tellen...
"Weet u wie ook ... ?"
Ja, wij weten wie ook en dat zegt eigenlijk al voldoende over deze publiciteitsflauwekul.
Hitler was een nogal “innemende” man.
Trump.in 2016 inderdaad. Een schande was dat!
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 10:10: Ja en hij zit er nog steeds en intussen heeft u grijze haren gekregen Denkt u ook dat Biden van plan is om troepen te sturen om alle vrede die door toedoen van Trump tussen Israel en Arabische landen teniet te doen??
@van den Bos | 11-12-20 | 10:28: Trump is binnenkort weg.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 10:57:
Waarschijnlijk. En dan mag jij je nieuwe messias gaan verdedigen als die weer eens niet weet op welke planeet hij is.
@quantumcollider | 11-12-20 | 16:54: Neuh, dat hoeft niet. Het doel is bereikt.
Biden en president Kamala zijn alvast de meest nietszeggende leiders van de VS ooit.
Als ze het worden.
Harris moeten we nog zien. Biden die zit er even. Eind 2021 of begin 2022 gaan de democraten hem wegens gezondheidsproblemen afzetten of overlijden.
Harris is de echte president en het is alleszeggend dat de dems haar kandidatuur niet durfden voor te leggen aan de Amerikanen.
Ik kak op Trump, maar er is geen explicieter voorbeeld mogelijk van de policor bubblewrap die msm als Time verstikkend om de wereld leggen dan deze ridicule uitverkiezing. In de hoedanigheid van hun verkiezing hebben deze lieden nog niets bewezen, nog niets laten zien. Wat een aanfluiting. En wat zet Time zichzelf hiermee te kakken als ongeloofwaardig campagnepamflet.
Ik kak op jou. Verder wel eens met je tegel vanaf woord 6.
Ach, Obama kreeg zelfs al de Nobelprijs voordat hij nog maar iets gepresteerd had. Is Biden trouwens al voorgedragen voor de Nobelprijs?
Feitje: Trump won deze verkiezing in 2016.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:57: maar toen was het natuurlijk nog het meest gezaghebbende journalistieke medium van de wereld.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:57: Daar was destijds veel meer aanleiding toe dan de winst voor Biden en Harris dit jaar. De man verraste vriend en vijand en zorgde voor een schok in de wereld, of je nu voor of tegen 'm was. Hoe anders was dat dit jaar, waarin een oude, seniele man, die door alles en iedereen een glorieuze overwinning werd toebedacht zich met de hakken over de sloot naar de winst hakkelde.
@BobDobalina | 11-12-20 | 10:00: Nee, maar toen konden ze er eenvoudigweg niet omheen.
@nietzomoeilijk | 11-12-20 | 10:10: Hier op GS las ik steeds in de panelen dat Trump met een landslide ging winnen. Dus Biden heeft zeker voor een verrassing gezorgd.
@MoltisantiBeer | 11-12-20 | 09:55: Volgens mij ben jij te dom om te kakken, maar verder veel succes met de rest van je leven. Denker.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:57: Weet je dat nou wel zeker? Was er geen sprake van Russische inmenging tijdens de 2016 verkiezing? Ik heb die crap vier jaar lang moeten aanhoren, ga me nou niet vertellen dat er niets van waar is!
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 10:11: Wel mooi dat de GS panelen als gezaghebbende duiding worden genomen. Mooi. Ik kijk liever iets verder, hoezeer ik de GS panelen ook oprecht waardeer.
@Zwezerik | 11-12-20 | 10:12: Lees het Mueller-rapport. Binnenkort worden ook de weg gelakte passages vrijgegeven.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 11:03:
Weten we ook gelijk wie JFK vermoord heeft. Wie de aliens van Roswell heeft verborgen. En of de maan van kaas is.
@quantumcollider | 11-12-20 | 16:55: Ik snap dat je niet geïnteresseerd bent in feiten.
Een foto waarbij hij in de nek van Harris zit je te snuiven, zou beter zijn voor de herkenbaarheid
C'mon man, you know the thing.
Richting zum kotzen!
Niks anders verwacht. The Times is in handen van Marc Benioff, een LGBTQI gekkie die Obama en Hillary Clinton steunde. Iemand die ook helemaal gek is van de ideetjes van Klaus Schwaab van het WEF. Oftewel een miljardair die helemaal losgeslagen is van de realiteit en graag andere mensen wilt vertellen hoe je moet deugen. De gevestigde orde is niet zo blij omdat die seniele man zoveel goede ideeën heeft. Ze zijn blij omdat ze weer volop kunnen lobbyen en iemand uit hun straatje weer president is.
Trump won deze verkiezing in 2016.
Time is ook pas in 2018 verkocht aan Marc Benioff, jammer joh.
@SchichtigeSpicht | 11-12-20 | 10:49: Ja en?
Verbaas me dat het niet Barak Hoessein Obama is geworden met z'n masturbatieboek.........
Er staat persoon, dus enkelvoudig. En wat heeft hij/zij gepresteerd? Het is ook bij voorbaat ondermijning van het ambt POTUS, want de vice president wordt kennelijk gelijk gesteld aan de president. Bijzonder dat een POTUS dat zomaar accepteert.
Nou, hij stond aan het hoofd van de meest gesofisticeerde verkiezingsfraude-organisatie ooit - naar eigen zeggen, dat dan weer wel...
@De Droit | 11-12-20 | 09:58: Zo gesofisticeerd dat er geen enkel spoor van bewijs is achtergelaten.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 10:12:
Dat Sleepy Joe heeft gewonnen is al bewijs genoeg. Alleen wappies geloven dat deze wat verwarde man op eigen kracht als eerste de eindstreep wist te passeren.
@HoogToontje | 11-12-20 | 10:33: Hij heeft een lange carrière in de politiek en was al 8 jaar vice-president. Sympathieke man.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 11:04:
Carrierepoliticus die niets noemenswaardigs bereikt heeft. Hoe jij in hem de verlosser ziet is mij een raadsel.
@quantumcollider | 11-12-20 | 16:57: Ik zie geen verlosser in hem. Maar hij is natuurlijk wel veel beter dan Trump. Die heeft er echt een potje van gemaakt. Wat te verwachten viel, want ook als zakenman sla ik hem niet hoog aan.
Blijkbaar heeft de Times dezelfde redactie als 'M'.
Alsof dit nog enig betekenis heeft.
Beetje voorbarig van Time Magazine.
17 Staten steunen Texas die een rechtzaak aanspannen tegen de staten die ongrondwettelijk bezig waren met de verkiezingen. En hoe die verlopen zijn.
Dus. Wie weet. Wordt het alsnog dustoch Trump.
Kansloos. Alsof CDA-ers in Gelderland en Drenthe protesteren tegen de verkiezingswinst van het PVV in Friesland en Zeeland, en willen dat de rechter deze zege ongeldig verklaart.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:51: Enigszins waar maar zoals vaker iets te kort door de bocht geredeneerd. Wat Texas en de andere staten aanvechten is de gewijzigde stemprocedure in deze staten lopende een verkiezing. Deze actie heeft derhalve niets te maken met het ongeldig willen verklaren van de uitslag an sich maar da's uiteraard wel het beoogde bij-effect.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:51:
Maar wij zijn dan ook geen federale republiek. Duitsland wel, en daar kan ik het mij wel voorstellen.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:51: De USA is geen polderlandje zoals Nederland...er gebeuren wel meer gekke dingen daar
@_pacman_ | 11-12-20 | 09:54: Amerikaanse Staten hebben heel veel vrijheid om hun eigen systeem van verkiezingen in te richten. Dat is altijd al zo geweest. Maar omdat 20 Republikeinse Staten het niet eens zijn met de uitslag in 4 Staten die door de Democraten zijn gewonnen, beginnen ze nu een rechtszaak over de stemprocedure. De rechter zal zeggen dat ze daar eerder over hadden moeten beginnen. Als ze al ontvankelijk worden verklaard. Oftewel, kansloze zaak.
@_pacman_ | 11-12-20 | 09:54: De gewijzigde stemprocedure is in strijd met de Constitution. Kijk dat in ons land gewoon de grondwet buiten spel wordt gezet en allerlei besluiten tegen de grondwet ingaan wil nog niet zeggen dat dit in de VS geaccepteerd wordt want daar hechten ze erg veel belang aan de Constitution. We gaan zien of de Supreme Court daar in dit geval ook zo over denkt en het antwoord op die vraag zou zomaar ja kunnen zijn.
@Lupuslupus | 11-12-20 | 10:01: Supreme Court gaat daar zijn vingers niet aan branden.
Ik heb even gerekend en kom uit op 0% kans van slagen. Wel geinig dat al die staten dat doen. Vrij bizar hoeveel schade 1 oen in 4 jaar kan aanrichten in zo'n land.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 10:02:
Dan is het de grondwet naast zich neer leggen en verklaren dat het geen waarde heeft. Dat is vele malen gevaarlijker. Het land stort dan ineen. Iedere staat kan doen wat ze willen, op federaal niveau kan niets meer besloten worden en daarbij ook zichzelf, de supreme court buitenspel hebben gezet.
Denk het niet kuifje.
@Wim Venijn | 11-12-20 | 10:08: Staten hebben in de VS veel vrijheid om naar eigen believen de verkiezingen in te richten. Dat is niet tegen de grondwet.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 10:14:
Zolang de grondwet die vrijheid geeft, ja.
In dit geval, en het wijzigen van de kieswet op het laatste moment, niet.
Waarom denk je dat er zoveel staten zich bij deze rechtzaak hebben aangesloten? Juist omdat het ongrondwettelijk is, en die vrijheid er ook niet is, om te doen wat ze willen.
@Wim Venijn | 11-12-20 | 10:15: Alleen de staten waar de Republikeinen hebben gewonnen, hebben zich aangesloten bij deze rechtszaak. Oftewel het heeft alles te maken met partijpolitiek.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 11:05:
Juist in die staten, waar de democraten de kieswet hebben aangepast in hun voordeel, is het wel erg partijpolitiek wat de democraten deden.
Dus, ja. Partijpolitiek. Maar dan van de democratische kant. Het is ongrondwettelijk wat gebeurd is. Welke partij of kleur je broek je aanhebt, verandert niets aan dat feit.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 10:14:
Ze mogen van alles aanpassen, maar wel via de juiste gerechtelijke procedure. En dat is niet gebeurt. Daar gaat deze zaak ook over.
@cheops | 11-12-20 | 13:26: Niks mis met de gevolgde procedures. Die zijn in meerdere Staten gevolgd. Maar alleen de belangrijkste Swingstates die door Biden zijn gewonnen, liggen plotseling onder vuur. Kansloos dus.
Biden mag Derek Chauvin wel een bedankje sturen.
Als Drek niet de nek van George had omgedraaid, was Joe kansloos geweest.
Biden mag eerder zijn Lieve Heer bedanken voor Covid-19.
@_pacman_ | 11-12-20 | 09:51: nee hij mag trump bedanken. Deze totaaldebiel heeft hem de overwinning onbewust geschonken.
@BobDobalina | 11-12-20 | 09:55: uiteraard, inmenging van de media en the woke left met de coverup van Joe's #metoo en Hunters samenwerking met de russen hebben er verder niets mee te maken...
Beetje van hetzelfde laken en pak dat aan de rechterzijde FvD nazisumpathisanten de msm halen, maar dezelfde msm seksuele schandalen, aanranding, fundamentalistische islambanden en communistisch activisme aan de linkerzijde bij god's gratie nog vermeld worden op de achterpagina, maar 't liefst zover mogelijk onder 't tapijt verdwijnen.
Hoewel de conclusie is dat de politiek en media door en door verrot zijn, zou het ze sieren om in ieder geval aan beide zijde van het spectrum even verrot zijn.
Waarom gaat iedereen ervan uit dat Biden president wordt? Er ligt nog het e.e.a. op het bordje van de Supreme Court (dacht ik zo). Zelfs al zou Trump slechts 5% kans maken, er zijn gekkere dingen gebeurd. Prijs de dag niet voordat het avond is.
Precies. +1
Supreme Court gaat z'n vingers daar niet aan branden. Want er zijn geen onregelmatigheden geconstateerd.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:52:
Daar gaat het niet om. Gaat om manier van stemmen, en die moet in het hele land hetzelfde zijn. Staat in de 'constitution'.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:52:
Hoe weet je dat??
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:52: Dat is niet relevant. Het gaat om het aantal stemmen dat door het ongrondwettelijk veranderen van kiesregels in vier staten ongeldig verklaard kunnen worden. En dat zijn vele honderdduizenden, mogelijk zelfs miljoenen. Dat is materieel genoeg, en zou daarom een reden moeten zijn voor het Supreme Court om die stemmen, of zelfs de gehele verkiezingsuitslag in die staten, ongeldig te verklaren. Ongeacht of er wel of niet onregelmatigheden zijn geweest. Maar goed, alles kan gebeuren in de VS, we wachten rustig af.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:52: wat ben je toch een eikel met je pedanterig gedrag.
Blijkbaar weet je niet eens WAAROM TX deze zaak aanspant.
Als je niet weet waarover het gaat, blijf dan met je tengels van het toetsenbord, betweter
@De Droit | 11-12-20 | 10:01: Is gewoon een kansloze zaak. Dat kan iedere slimme jurist je vertellen.
@Realisties | 11-12-20 | 10:00: Die wijzigingen zijn goedgekeurd door de betreffende Staten zelf. En die vrijheid hebben ze. Die AG uit Texas probeert het met een schot hagel. En dat loopt altijd slecht af.
Die zaak wordt niets. En daarna zijn ook de conservatieve rechters in SCOTUS onderdeel van de swamp volgens de cultus.
@ZureKoek | 11-12-20 | 10:09: Precies. Eerst zeggen dat je de verkiezingen met een landslide gaat winnen, want Biden is de slechtste kandidaat uit de geschiedenis. En als je dan vervolgens zelf kansloos verliest, dan is er vanzelfsprekend op grote schaal gefraudeerd. En als je vervolgens ook nog alle rechtszaken verliest, dan ligt het aan de corrupte en bevooroordeelde rechters.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 10:07: Goedgekeurd door de courts, maar niet de legislators. Daar ligt grondwettelijk de macht om dit goed te keuren. Daarnaast zou het door staten, ook al zou het door legislators zijn goedgekeurd, hanteren van andere kiesprocedures (m.n. het veranderen van de acceptatiedatum voor mail in ballots, maar ook het niet verifieren van de handtekeningen ervan), leiden tot verschillende waarderingen van stemmen van individuele kiezers in de VS, en dat maakt het dan tot een federale kwestie. Dus volgens de regels van de wet zou de federale supreme court hier bezwaren tegen moeten hebben. Maar nogmaals, je weet maar nooit hoe de bal gaat rollen daar in de VS, we zullen het wel merken.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 10:04: het gaat erom dat de wetgevende macht in elke staat bepaald hoe de verkiezingen worden ingericht in die staat. Dat is artikel 2.1 uit de federale grondwet. Laten nu in die 4 staten de spelregels zijn veranderd door rechters (En dat is niet de wetgevende macht). Dat maakt die aanpassingen daarmee ongrondwettelijk.
In Texas hebben ze zich netjes aan de regels gehouden (En dus (!) Heeft Trump gewonnen) waardoor ze dus genaaid worden door een paar corrupte linkse rechters. Dat is DUS ongrondwettelijk en het SCOTUS kan dus niet anders dan deze verkiezingen (in die vier staten) nietig verklaren.
Gebeurt dat, dan wordt in die 4 staten de zg. "slate of electors" bepaald door de wetgevende macht, die toevallig in handen is (zowel het huis als de senaat in elk van die vier staten) van de Republikeinen. Daarmee zou Trump een tweede termijn winnen.
Terecht, mijns inziens, want alles draait om zo'n 4 tot 8 counties waar de regels en wetten zó met voeten zijn getreden dat het in een bananenrepubliek niet zou misstaan.
Overigens - itt wat veel geroepen wordt - er is dus wel degelijk bewijs van fraude. Sterker nog; er is nóg nooit na een nationale verkiezing zóveel fraude geconstateerd en gemeld.
Wat je overal ziet is dat de democraten - en enkele corrupte republikeinen er écht álles aan doen om daadwerkelijke toegang tot het bewijsmateriaal te verhinderen, inclusief verdwijnend bewijs, rechtzaken, het negeren van gerechtelijke bevelen en ga zo maar door.
@Realisties | 11-12-20 | 10:27: Op een lager niveau hebben de rechters alle rechtszaken van Trump en consorten verworpen, omdat er geen (grote) onregelmatigheden zijn geconstateerd. Dat gaat de Supreme Court niet overrulen, omdat er geen concreet bewijs is van malversaties of andere onrechtmatigheden.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 11:09:
Lees je in Kuifje. De zaak ligt bij de Supreme Court en gaat over het feit dat 4 Staten de verkiezingen hebben gehouden op een manier die in strijd is met hun eigen wetten. Texas is hierdoor benadeeld en heeft deze 4 Staten aangeklaagd. Bij een uitspraak is de kans dat Trump alsnog president wordt enorm.
@cheops | 11-12-20 | 13:22: Supreme Court gaat deze zaak verwerpen. Ik gok met 7-0.
Stelt dus ook niet zoveel meer voor. Soort "The person who is not Trump award"
Hebben we in -het veel belangrijkere- Europa ook zo'n prutsblaadje met een 'the persoon von l'année?' Ik denk wel te weten wie er op de cover zou staan.
Frenske?
Is het een Frans blaadje, dan is het Macron, is het een Nederlands blaadje, dan is het Kaag. Is het een Turks blaadje - nou ja, dat kun je zelf wel verzinnen.
Jammer, ik had het Rudy Giuliani wel gegund, na alle tegenslagen dit jaar.
Misschien kan hij nog lawyer van het jaar worden.
Als hij het einde van 2020 al haalt.
Is hij al eens geweest.
@heldheino | 11-12-20 | 10:50: Hij had een tweede keer verdiend.
De "Time".
Meest overschatte vodje vanuit de US.
Breng mij maar theatlantic.com, en ja, haters, ook VICE.
In US lees je beter gewoon regionaal nieuws, om te weten 'what's going on', ipv al dat gekoketteer, vermomd als kennis met "toestand van t land", als CNN, en tegenhanger Fox News.
Vermijden. Al die mass media conglomeraten.
Side note. Bud is niet te zuipen.
Fox is dead in the water.
Toen vice nog in handen was van Shane Smith was het een zeer interessant nieuws medium, gedurfd en anders. Sinds het in handen is van Walt Disney en A&E, George soros en TPG is het het zoveelste 'liberale' linkse vodje.
Haha just waiting for the downfall of the MSM... het is nog niet over mensen! Trump tovert straks een konijn uit de SCOTUS hoed, en 4 more years en grote schoonmaak zijn een feit.
En schrijf maar op dat jullie favo alluhoedje het voorspeld heeft!
Grappig detail. De msm heeft het nu opeens wel over Hunter en z’n Chinese connecties.. voor de verkiezingen was dit nog russian desinformation etc...
Dat van dat konijn hoor ik al weken, maar in geen enkele van de 50 verloren rechtszaken is concreet bewijs gepresenteerd. En daar is het rechters toch om te doen.
Aluhoedje? "HoedJE"?
Maat, heb een gigantische driedelige jokermijter alu hoed, die pliesiewagens mij doen volgen, op de vouwfies.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:48: er is geen enkele rechtszaak verloren, snotneus...
@De Droit | 11-12-20 | 10:10: Of niet ontvankelijk verklaard. Kansloze zaken allemaal. De rechters maakten er daarom gehakt van. Ik herinner me de vergelijking met het Monster van Frankenstein.
Volgens mij zijn er nog wat rechtszaken bezig in de VS. Zou mij niet verbazen als Trump gewoon nog wint. Dat er op grote schaal gefraudeerd is om Biden te laten winnen lijkt me nogal waarschijnlijk. Allemaal mee eens?
Hij heeft ze tot nu toe - op 1 na- allemaal verloren. Dus kansloos.
Ik wel.
Exact... gewoon afwachten. Time will tell...
@Lupuslupus | 11-12-20 | 09:50:
Gebaseerd op....? Geeft het je nou niet te denken dat je je laat belazeren en misbruiken door een narcist zonder ENIG bewijs? Ligt de lat zo laag?
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:49: nee, er is nog geen enkele rechtszaak van Trump verloren - hij heeft er maar vier of zo aangespannen overigens. Blijkbaar vinden anderen ook dat er massaal o.a. gefraudeerd is.
@De Droit | 11-12-20 | 10:12: Nee joh, rechtszaken aangespannen door Trump-supporters die slecht tegen hun verlies kunnen. Opgejut door Trump, die steeds spreek over gestolen verkiezingen. Zelfs op Fox geven ze toe dat er helemaal geen bewijs is. Iets wat de Barr, de Minister van Justitie, ook eerlijk toegaf.
Wij van wc eend
Joe wie? Pumola?
Volgend jaar is het progressieve kamerlid Kauthar de gelukkige.
Iemand de bruggen bouwt, verbind en twee werelden bij elkaar heeft gebracht.
Alvast van harte Kauthar.
verbindt
@Stratum | 11-12-20 | 09:45:
Mea culpa!
1938
1979
1984
2016.
* Timmerfrans has left the chat *
Net nu ook outlets als Politico moeten berichten dat de Biden crime family inderdaad onder federaal onderzoek staat.
Het kan ze niks meer schelen. Het is één grote f@ck you, voters!
Joe heeft honderden miljoenen in zijn zak gestoken vanuit China. Een echte pay-for-play president.
Tenzij, tenzij, tenzij. De VS gaan af op een constitutionele crisis. Texas heeft 4 swingstates voor SCOTUS gedaagd en 17 andere staten hebben zich als plaintiff, danwel als amicus curiae gemeld.
Je kunt van Trump denken wat je wilt, maar alles wat rechtsstatelijk is staat op het spel. Wint Joe, dan hebben de hoogste bieders het land in handen.
Trump steekt verder nooit geld in zijn zak of laat dit via zoon of schoonzoon doen? Macht corrumpeert en iedereen maakt zich er schuldig aan. De één is niet perse beter of slechter dan de ander. Ik vertrouw er geen één met mijn portefeuille.
It ain't over yet.
@Paaldanseres | 11-12-20 | 09:44: Zo is het.
Trump heeft nog geen greintje bewijs laten zien van die zogenaamde massale fraude. Hij is gewoon een slechte verliezer. Maar dat was al bekend.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:54: excuseer, maar onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen 3-4 weken. Ik zou zeggen, trek de luiken es open en zet je oren es op scherp. Ga es op zoek naar berichten en zaken buiten de main stream media en sta er open voor. Misschien dat je er dan anders over denkt.
@Paaldanseres | 11-12-20 | 09:59:
Waarom moet ik "open staan" voor marginale outlets, youtubeborderliners en andere schertsfiguren die de "feiten" verzinnen bij een vooringenomen dogma?
Het woordje "wakker" staat dan weer niet in je tegel, dat is al een vooruitgang.
Uitstekende tegel: zo zit het in elkaar
@Paaldanseres | 11-12-20 | 09:59: Ik lees Financial Times, de sites van Fox en van CNN, Economist en nog wat bladen en websites. Die zeggen allemaal hetzelfde.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 11:14:
Precies, je bevestigt nu jouw eigen informatie bubbel, je bent een en al bevooroordeeld. Natuurlijk zeggen ze hetzelfde, maar ik vrees dat je niet begrijpt het hoe en waarom. De MSM is een grote copy/paste van elkaar en jji bent daar het slachtoffer van geworden.
Je herhaalt netjes wat zij je voorschotelen, zonder ook maar enigszins kritisch en open te staan voor andere meningen en inzichten. Je schiet de boodschapper af, je ridiculiseert zijn/haar bronnen (wappies is nogal populair) en je geeft nooit inhoudelijk een tegenargument, ook niet onderbouwd met feiten en bronvermeldingen.
Tja dan resteer je niets anders dan alles blijven herhalen ad infinitum. Jammer, het is allemaal zo voorspelbaar. Gevolg is dat ik jouw tegels niet meer lees of als ik zie dat jij de auteur bent, snel verder blader.
@thephysicist | 11-12-20 | 12:29: Dat jij iedere keer met verwijzingen naar obscure websites en twitter berichten komt, lijkt me toch echt jouw probleem. En QAnon en Breitbart noem ik geen serieuze bronnen.
Biden... Person of the Year... hahahaha... wat een farce..
Maar wie wordt reaguurder van het jaar?
Kasteelpro. Of anders Gulliver.
Ik niet want ik vind het onzinnig om slechts te reageren met als enige doel om op dat plekje te komen, hoe belazerd veel van de commentaren ook zijn. Dan sta je daar op plek 1 : goed gedaan hoor, klap klap klap.
@Lupuslupus | 11-12-20 | 09:56: dan moet je 70 reacties per dag plaatsen, iedere dag weer. Dat lukt alleen werklozen en verslaafden.
@van Oeffelen | 11-12-20 | 10:01: ik heb even zitten tellen, maar u komt aardig in de buurt!
@van Oeffelen | 11-12-20 | 10:01:
en professionelen.....
@van Oeffelen | 11-12-20 | 10:01:
Kuifje is gewoon in dienst van de VVD he. Die doet het als werk.
@Lohengrin | 11-12-20 | 10:14: of die in teamverband reaguren.
@HoogToontje | 11-12-20 | 10:19: 1 nick nemen en dan in ploegendienst 24x7 laten reageren, ingeroosterd en wel. Dan win je.
@van Oeffelen | 11-12-20 | 10:21:
Haha dan ben je het wel echt professioneel aan het aanpakken! Dan verdien je ook te winnen.
@van Oeffelen | 11-12-20 | 10:01: 100 reacties op een dag lukt vast ook wel, als je een beetje efficiënt reageert tijdens de micropauzes op je werk.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 11:15: Dan heb je gewoon geen leven wat al veel over jou zegt.
@JohnMarston1907 | 11-12-20 | 14:53: Wie zegt dat ik het over mezelf heb?
Vorig jaar was het Greta, nuff said.
In 1938 als ik het goed heb ene Adolf Hitler. Zegt die naam u iets?
@eerstneukendanpraten | 11-12-20 | 09:51: Invloedrijk was hij wel. Stalin zelfs 2 keer.
@eerstneukendanpraten | 11-12-20 | 09:51: samen met Chamberlain.
Hahaha.... wat een schijnvertoning. Wat een poppenkast.
Ze weten maar niet van ophouden. Man, man, man.
Maar het heeft wel gewerkt. Trump is weg, daar was het om te doen.
@opblaasschaap | 11-12-20 | 09:42: Hij is helemaal nog niet weg. Laten we eerst de zaken die momenteel nog spelen maar eens afwachten. It ain't over yet.
@Paaldanseres | 11-12-20 | 09:50: Hij is per 20 januari weg.
@Paaldanseres | 11-12-20 | 09:50:
In de hoofden van sommige mensen is het nog niet over. In de hoofden van alle rechters, veel republikeinen en uiteraard de kiezer is het wel over en sluiten.
@Kuifje-naar-Brussel | 11-12-20 | 09:55: Durf je daar 1 miljoen Euro op te zetten?
@De echte Stolwijker | 11-12-20 | 10:03: nou... Zo'n 72 miljoen kiezers zijn het daar niet mee eens
@Keyboardspeler | 11-12-20 | 10:10: Jawel.
@De echte Stolwijker | 11-12-20 | 10:03:
Er ligt nu een zaak bij de SCOTUS. Deze kan de boel nog omgooien. Texas tegenover 4 andere staten
@cheops | 11-12-20 | 13:04: Dat wordt niks.
Heette die verkiezing vroeger niet " Man of the year "? Dat gaf tenminste rust.
Niks gehoord van Biden sinds zijn enkel.
Die zal wel tot in zijn nek in het gips zitten.
Is druk bezig met zijn nieuwe kabinet. En met Covid.
Oeps, ik meende mij te herinneren dat Trump ook wel eens op de cover had gestaan. Maar nooit als TIME-Persoon van het jaar. Nee, als ik een google image search doe op "TRUMP Time Cover" dan zie ik vrijwel uitsluitend gekleurde covers (als in propaganda) tegen hem. Nou ben ik ook geen groot fan, maar dit is wel heel opvallend.
nos.nl/artikel/2147016-donald-trump-i...
@Apollo | 11-12-20 | 09:45: Oh toch wel! :D Tja, ik deed het uit het koppie hè, 4 jaar geleden verloor ik nog 2 pakken koffie op The Don! :D
En Sigrid minister van hoop stond op 3?
Ik had mijn geld gezet op de racial justice movement, dus in zekere zin zie ik dit als een meevaller.
Heeft Biden al de Nobelprijs voor de vrede ontvangen als Obama offspring?
Hij is niet zwart, dus hij zal de eer moeten delen mel Harris.
Puur het feit dat hij Trump heeft verslagen is de Nobelprijs voor de Vrede al waard.
@De echte Stolwijker | 11-12-20 | 10:02: haha, 2centjes overgemaakt naar je rekening
@De echte Stolwijker | 11-12-20 | 10:02: Precies, het is zeer bijzonder een zittende president met zo'n landslide te verslaan. Joe is not so sleepy.
Eerst nog een paar oorlogen starten de komende 2 jaar.
@citywok | 11-12-20 | 11:29: Misschien dat Trump Iran bombardeert. Hij heeft nog ruim een maand.
Peter R was in Nederland het meest in het nieuws.
Dat maakt hem by far nog steeds geen person of the year.
Tja. Links en de VS. Poppenkast waar Jan Klaassen niet tegenop kan.
Ja hoor, rechts niet zeker. Partijen zijn toch allemaal commerciële democratie uitbaters
@Bald Gefkens | 11-12-20 | 09:41:
Dat is waar. Het grote verschil is dat linkse mensen verantwoordelijkheden (voor klimaat, cultuur, ontwikkelingssamenwerking etc.) bij de overheid leggen, en dat rechtse mensen daar zelf verantwoordelijkheid voor wensen te nemen.
Tel daarbij op een structureel falende overheid, en concludeer zelf welke bevolkingsgroep ons verder gaat helpen....
@libertat | 11-12-20 | 10:11: Nou is er natuurlijk ook zoiets als marktfalen, en daar kan een overheid weer mooie dingen doen.
Natuurlijk gaan ze die krijgen.
Die kreeg Obama wel voor... Ja, waarvoor eigenlijk?
Voor ontmoetingen met Noord-Korea?
Voor stabiliteit in het Midden-Oosten?
Voor het niet-starten van een oorlog?
Voor het terugtrekken van militairen?
Nee, Obama kreeg de nobelprijs voor de vrede omdat hij de eerste president was die wat te lang in de zon was gebleven. "Maar hij deugde wel..."
@Bakkeleures | 11-12-20 | 09:38: maar hij kwam wel zijn beloftes na zoals het sluiten van Guanamo B. Oh nee, wacht, dat ook niet.
@opblaasschaap | 11-12-20 | 09:43: I have to admit, they had us in the first half...
@Stijlicoon | 11-12-20 | 09:36: Eerst even een paar oorlogen starten, net als Obama. En misschien nog wat wapens naar IS.
@opblaasschaap | 11-12-20 | 09:43: En vergeet niet z'n belofte voor een levensvatbaar en betaalbaar 'healthcare' systeem voor iedereen!
Oh wacht...
@TheEgg | 11-12-20 | 10:14: En een nuclear contract met Iran voor de vernietiging van Israel...
Doei Twump!
Die was het reeds in 2016 volgens wiki.
Gelukkig is het niet de "racial justice movement" geworden.
Bonkers Bonespur is zo bedorven dat hij nog snel als stoeremans wat mensen laat executeren. Bonkers is al decennia stapelgek. Biden mankeert niets en is niet seniel. Waarom hij zijn termijn niet vol zou maken is niet duidelijk. Wanneer je eenmaal op leeftijd ben zul je ook wel ouder worden.
@AntiZanicz | 11-12-20 | 10:25: gaap.
@AntiZanicz | 11-12-20 | 10:25:
Biden mankeert niets? Videos:
https://twitter.com/NCGOP/status/1326162999514640385
https://youtu.be/VOedmg_X7m8
https://twitter.com/IngrahamAngle/status/1337157857410752513
@AntiZanicz | 11-12-20 | 10:25: Orange man bad, m'kay?
Er is nog een rechtszaak bezig, Texas VS WI,PA,GA en MI. Deze zaak ligt bij de SCOTUS. Bij een uitspraak is de kans groot dat het bye bye Biden is.
Kaag had bedankt?
REAGEER OOK