LIVE - Extra Persco POTUS Donald J. Trump
Wat NU weer?
We onderbreken deze supergezellige natuurwerkdag voor een belangrijke ingelaste persmededeling van de heer Donald Trump, president van Amerika en CEO van BV De Vrije Wereld. The Donald is bijna uit het Witte Huis gewipt door Sleepy Joe, die zijn enorme - al dan niet levende - achterban wakker heeft gekust voor een spannend potje Blauw tegen Rood. Volgens het gezaghebbende The Hill gooit The Donald geen handdoeken in de ring, maar een tot de tanden bewapend leger aan advocaten. We wachten af. Later meer.
Update: AP en CNN callen Biden als winnaar, 5 mins voor persco
Update: Team Trump stapt maandag naar de rechter
Mededeling: Comments Closed. AUB verder oudenelen in het café
Reaguursels
InloggenWat zei Nostradamus ook alweer?
Een oude man met wit haar zou een totale oorlog beginnen en daarna hebben we(tenminste degenen die over zijn) 1000 jaar vrede.
Mutti Merkel heeft Godfather Biden en zijn Tamil-tiger al gefeliciteerd met hun kroontje.
Dan moet het goed zijn. Kan niet anders.
Duitsers weten hoe je afval moet sorteren.
Als het zo makkelijk is om op grote schaal te frauderen en verkiezingen naar je hand te zetten, ten gunste van je eigen kandidaat of landsbelang, dan hadden ze dat 4 jast geleden ook wel gedaan....
Waar rook is, is vuur. En er is daar heel veel rook, dat staat als een paal boven water.
Tsa, volgens die redenatie is Baudet dus een nazi.
Voor grote beschuldigingen heb je stevig bewijs nodig.
Overduidelijk fraude
Daar gaan we dan...
www.middleeastmonitor.com/20201103-ka...
Yup.
Ze laten er geen gras over groeien. De draaiboeken staan klaar.
Make war, no love
zoals trump zegt: this is the BIGGERST fraud in history of mankind. there is an ENORMOUS amount of evidence. we are winning this election and it will be a BEAUTIFUL victory. as a matter of fact it will be the MOST BEAUTIFUL victory ever!
Ik zat in Pennsylvania de hele dag de voting teller bij te houden. Hierop kun je de stemmers per kandidaat in real time bekijken. Trump lag ‘s middags (USA ‘s nachts) 690.000 stemmen voor. Op een bepaald moment stond de voting teller een hele tijd stil. Daarna had Biden in no time ruim 138.000 stemmen er bij en de Trump en de twee andere onafhankelijke kandidaten 0 stemmen.
Statistisch gezien is het onmogelijk dat tijdens het tellen er 138.000 stembiljetten opéénvolgend voor Biden zijn en geen enkele stem voor de andere kandidaten. Reden zou zijn dat dat poststemmen zouden zijn maar dan nog zou het onmogelijk zijn om daar geen enkele andere stemvoorkeur tussen zou zitten.
Ook zijn er lijsten waarop burgers geboren in 1922, op hun geboortedag in 1922, een stembiljet hebben aangevraagd, die dezelfde dag hebben ontvangen en in 2020 ingeleverd per post met voorkeur Biden. Gaat om duizenden stemmen. En de bijzondere gevallen gaan maar door en door.
www.nytimes.com/2020/11/04/technology... Relax. Waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Als Trump gewonnen had zouden nu de plunderingen en brandstichtingen losbreken.
Net als 4 jaar geleden?
Nou ik dacht, laat ik eens even het NOS journaal kijken vanavond. Wat hebben ze ook lekkere objectieve verslaggeving daar zeg. Dat wijf in Washington liet nog net geen slakkenspoor achter op 16th street over hoe een fijne sfeer het wel niet was en hoe mooi ze het wel niet vond hoe enkele Trumpsupporters eieren voor hun geld kozen en maar weggingen. Ja zou jij lekker een feestje vieren als iemand waarvoor je hebt gekozen heeft verloren. En dan die andere lul met vingers bij de nieuwsconferentie (in de haast opgezet) van Rudy Gulliani. Hij zat daar even z'n gal te spuwen over Trump en de zijnen, dat was gewoon heel erg onprofessioneel. Duidelijk te zien dat meneer een vervent Trump supporter was... En daar betalen we allemaal voor, schandelijk gewoon. Ik hoef zijn mening niet te horen, hij moet het nieuws brengen. De hele fokking media is doorspekt met het linkse gedachtengoed en indoctrinatie. Een andere mening heeft geen kans. De NOS heeft nu definitief voor mij afgedaan en ook RTL staat op de nominatie. Gewoon om kotsmisselijk van te worden die zelfingenomenheid om te denken dat ze het allemaal bij het rechte eind hebben en zich voordoen of ze alleswetend zijn en iedereen voor pauper uitmaken die een andere mening heeft. Wat gaat Sleepy Joe doen als er straks een derde Corona golf komt en er 500000 doden vallen? Wat als er grootscheepse rellen uitbreken tussen blank/zwart, republikein/democraat? Gaat hij dan niet de Nationale Garde of Reserve vragen om te hulp te schieten. Mag leiden dat hij daar meteen in januari mee te maken krijgt want oh ze weten het allemaal zo goed. Trump heeft wat mij betreft de boel ook niet goed aangepakt maar niemand heeft ooit zoiets meegemaakt. Hier in Nederland begrijpen ze er nog steeds geen ene reedt van, waarom dan in de VS wel denk ik dan. Ik wil ze straks allemaal nog wel eens spreken na een jaartje Biden/Harris. Kijken of ze dan nog in de straten dansen en zingen. De werkloosheid gaat gelijk weer omhoog en de economie down the drain.
Haal af en toe adem, bij een blanko regel of zo
Het 8-uur journaal was erg gekleurd vandaag inderdaad, ook in letterlijke zin. In de eerste 2 minuten alleen opgetogen zwarte vrouwen gezien. Blijkbaar stemmen er geen blanken op de democraten. Maar Simone had vooral beelden uit haar eigen straatje geselecteerd.
Beetje slappe hap. Maar er zijn wel wat zaken die zich gaan ontwikkelen de komende dagen en weken.
Dit www.thegatewaypundit.com/2020/11/huge... was ook op Fox News vannacht.
En deze account een paar interessante dingen twitter.com/HowleyReporter
Dit is de procedure nu www.reuters.com/article/usa-election-...
Benieuwd hoe het loopt. Popcorn!
De ene helft wil Trump, de andere helft wil Biden. Splits Amerika dan gewoon in tweeën. Sluit een soort Verdrag van Verdun waarbij Trump de middelste staten pakt, en Biden de flanken. Iedereen tevreden. Moesten we ook in Nederland doen, wat let PVV/FvD om af te scheiden van de linkse partijen, met twee overheden, in plaats van één? Waarom ruzieën als het helemaal niet hoeft?
Zo nu komt weer alles goed. Alles.
Haha echt hè, en ze leefden nog lang en gelukkig.
Misschien een domme vraag, maar wat is nou eigenlijk de voornaamste reden waarom de MSM zo graag van Trump af wil? Zouden ze anders hun baan verliezen of zo?
Deze reactie is --uiteraard-- te verwachten. Zeker van een Amerikaan. Ben alleen benieuwd hoe het verder gaat. Kijk, hij heeft wel bijna de helft van de bevolking achter zich... en dat weet Biden ook.
Hij zal wel een keer moeten inbinden, en dan krijgt-ie gratie. En dan kan hij de rest van zijn dagen blijven mopperen over...
Ik kan mij wel voorstellen dat een hoop Amerikanen op dit moment vislucht ruiken. Deze verkiezingen zijn niet bepaald vlekkeloos verlopen, en het is inderdaad wel opmerkelijk dat er meer mensen op Biden hebben gestemd dan op Obama, terwijl er aan de andere kant óók nog nooit zoveel mensen op een republikeinse kandidaat hebben gestemd. Ik had nooit durven dromen dat Biden ook maar in de buurt van Obama zou komen qua charisma en welbespraaktheid, maar hij schoot 'm dus gewoon voorbij! Oké. Interessant. Ik vind dat op z'n zachts gezegd wel opmerkelijk. Als ik een Amerikaan was geweest dan had ik nu ook een hertelling van de stemmen gewild, al was het maar om alle twijfels die zijn gezaaid weg te nemen.
Nouja.. Even los van ieders mening over Trump; hij heeft politiek weer interessant gemaakt. Hij wordt door velen zowel geliefd als gehaat. Dus voor beide kampen was de animo om te gaan stemmen groter dan ooit.
Vergeleken met het charisma van Obama is Biden natuurlijk een pannenkoek.
Biden heeft vooral gewonnen omdat hij Trump niet is. Dus de winst is niet zo zeer aan het charisma - want dat is er gewoon niet - van Biden te danken.
".... maar hij schoot 'm dus gewoon voorbij!"
Qua stotteren, haspelen en ouwemannengeluiden wel, ja.
www.youtube.com/watch?v=NuIjn6EEIV8&a...
Misschien een stomme vraag, maar wat voor verschil gaat een hertelling maken als er gefraudeerd is met behulp van vervalste stembiljetten?
@Cannabooze | 07-11-20 | 19:20:
Het charisma van Obama kan je vergelijken met een kaastosti.
Vers lijkt het lekker, maar als het koud begint te worden en de kaas van de kleffe draden trekt, dan is de lol er snel van af.
Is het niet vreemd dat de media de nieuwe president “callen”, terwijl er nog hertellingen gaan plaatsvinden?
Dat heet verkiezingen stelen.
@Astroturfer | 07-11-20 | 19:42: Wat is het leven toch ingewikkeld voor jou hè? Misschien toch maar weer met je poppen spelen?
Iets met wishfull thinking?
Wat is die gulitiana, die guitige, die gilulliana, die , wat is dat toch een enorme creep.
Rudy the Creep.
Geweldige argumentatie. De getuigen die duidelijk onbevangen hun verklaring doen, vergeet je gemakshalve.
En anders google je even op Creepy Joe, en kan je zien wat voor ranzige pedo tot president uitgeroepen is door de MSM.
Zat Joe ook met zijn hand in zijn broek in het bijzijn van een meisje waarvan hij dacht dat ze 15 was?
@Ad Hominem | 07-11-20 | 19:31: zat met zijn hand in de soep. Brandwond op vingerkootjes nog te zien.
Guiliani was de populairste burgermeester van New York, advocaat en nu high ranked advocaat van de republikeinse partij.
@Ad Hominem | 07-11-20 | 19:31: Joe heeft ze liever iets jonger. 15 jaar is het maximum voor creepy joe. En nee hij greep niet naar z'n kruis maar wel de beginnende borsten van een meisje onder de 15. Of wat dacht je van zijn kruis tegen een ander jong meisje schuren? Kijkt er werkelijk niemand naar die beelden van de inzwering van senatoren in 2016? Ik verbaas me hier werkelijk over.
Slechte verliezer heur die Donald Dump.
Slechte ‘winnaar’ die Biden.
Trump had met vlag en wimpel gewonnen ware er geen corona geweest.
Niet verloren omdat de Democraten nou zo'n geweldig verhaal hadden.
Weten we inmiddels al waar en hoe Corona is ontstaan? Ik ben geen complot gekkie maar het kwam China toch wel verdacht goed uit dat dat virus vooral de Westerse wereld zo hard heeft getroffen, en vooral obesitas Amerika erg gevoelig is voor het virus, in een verkiezingsjaar waarin al vast stond dat Trump herkozen zou worden.
Weet je nog hoe vaak het woord fraude viel na onze vorige verkiezingen?
Dat er zakken met stembiljetten voor Wilders waren gevonden. Dat er gemeenten waren met 0 stemmen PVV terwijl men aangaf daar wel op gestemd te hebben.
Nooit meer wat van gehoord.
Nee, dat broodje aapverhaal is mij volledig onbekend. En met mij velen, denkt ik.
En als je er wat van zegt, krijg je te horen, kan niet of je kunt niet tegen je verlies enz. Digitaal stemmen met je Digid is de enige juiste oplossing.
Welke gemeenten hadden dan 0 PVV stemmen? Noem ze eens.
@RandyBiel | 07-11-20 | 19:00: Nuldam aan Zee.
Over Trump wordt veel onzin geroepen, die wel negatief is, maar niet waar. Maar in dit geval wordt het toch storend dat hij maar feitenvrij blijft roepen. Kom met bewijs, of gedraag je een tikje meer presidentieel.
En Biden hoeft niets te bewijzen, begrijp ik?
Biden roept niet dat er fraude is, dus die hoeft niks te bewijzen dan toch?
Schreeuw niet zo, idioot. Of neem je pilletjes.
Behoor je tot het lange tenen volk?
Henk, er zit wéér een beetje kwijl op je kin,
Je spuugt de boel onder met dat hysterische gekrijs van je.
En wat wil je eigenlijk zeggen, gekke Henkie?
De TDS laait wederom virulent op in de panelen, blijkt bijzonder aanstekelijk de afgelopen dagen. Hoed U voor de bekende 'superspreaders'!
Rudi G zitten kijken.
Maandag starten de rechtszaken.
Kan mij niet voorstellen dat deze mensen allemaal onder ede gaan liegen. Maw ik denk dat ze de waarheid spreken.
Om hoeveel stemmen het gaat is natuurlijk (nog) niet met zekerheid te zeggen, maar raar en omstreden is het wel.
Uit de duim gezogen zult u bedoelen.
Ik hoor ook mensen zeggen dat de GOP het laat afwachten. Ik zou zeggen ff weekend pakken en dan knallen maandag toch?
@Red shirt | 07-11-20 | 18:52:
Serieus, ik geloof dat er wel degelijk misstanden zijn geweest.
Hoe groot en hoeveel is moeilijk te zeggen.
Kun jij garanderen dat het 100% eerlijk gegaan is?
@Red shirt | 07-11-20 | 18:52: Zo de waard is, vertrouwt hij .....
Zeer frappant dat de media die vragenstellen geen onderzoek doen naar de claims, maar advocaat spelen van de democraten. Eerlijke verkiezingen willen we allemaal. Controle moet plaatsvinden. Ik ruik fraude bij de dems. Helaas.
Waarom is de MSM niet bezig met het onderzoeken van de claims, in plaats van enkel en alleen maar alles verwerpen en afwijzen? En hetzelfde geldt voor de Democraten: als ze niets te verbergen hebben, waarom dan niet open kaart spelen, zoals een recount toestaan?
Omdat het doel alle middelen heiligt.
De MSM maakt de dienst uit. Dat moge duidelijk zijn!
Ook op Facebook zie zoveel Nederlanders feestvieren, maar ik heb geen eens zin de discussie te starten. Het loopt toch nergens op uit
Trump is nog president tot eind januari, op zijn minst.. Er gaan nog heel veel dingen gebeuren rondom deze verkiezingen.
De NOS verslaggever zegt eerst stellig dat alles dat Guilliani zegt pertinent niet waar is, om af te sluiten met een mededeling dat het nog onderzocht moet worden.
Knurft.
Wees blij dat jij het wel ziet en steeds meer met je.
Eelco Bosch van Rosenthal kan in the heat of the moment zijn vooringenomenheid niet meer verhullen.
Op Ziggo tegenwoordig CGTN.
NB door Chinese staat gefinancierd wereldwijd uitzendend.
Is een mix van nieuws uit de wereld,nieuws uit eigen us studio's ,alles Engelstalig en nagenoeg volledig door niet Chinezen gepresenteerd
Verslaggeving verkiezingen in VS wonderbaarlijk objectief ,niet te vergelijken met CNN.
Welk kanaal hebben ze dat verstopt?
Heb je enkele voorbeelden? Ik heb geen ziggo
@frickY | 07-11-20 | 18:29:
508
Het malle is dat uitgebreid wordt gerapporteerd bijv in hun prima Afrika journaals uit Kenia ,alles gepresenteerd door Afrikanen,over demonstraties tegen alleenheersers en eisen over democratische verkiezingen etc,in niets te onderscheiden van vrije media
Terwijl in China zelf natuurlijk daar iets anders tegenaan gekeken wordt...
Dus geen berichten over Oeigoeren en a ndere protesten daar natuurlijk.Maar al het andere nieuws lijkt totaal losgezongen van autoritaire sturing .Heel apart.
Leuke is dat ze bijna volledig gebruik maken van mensen die er wonen voor de verslaggeving
Us verkiezingen bijv alleen maar US en Engelse reporters
Nieuws uit Soedan ,verslaggever uit die regio etc
Tijd om popcorn in te slaan geloof ik.
En chips & bier.
We aint seen nothing yet.
Ik bracht tien jaar geleden, als matroos een driemaster naar de Duitse bocht. Met noordwest acht in de Vliestroom ging de kop al volledig onder water. Iedereen aan boord was zwaar onder de indruk van de golven. Ik heb ze verteld nog even te genieten van de rust. Het zou nog veel heftiger worden. En dat werd het.
De schipper had weinig zwaar weer ervaring, en werd zeeziek. We hebben het overleefd. Met 20k schade.
Dit is vergelijkbaar. Er komt zwaar weer aan.
Mooi verhaal, ben zelf een echte landrot, maar de laatste keer dat ik in zwaar weer zat was tijdens een februaristorm richting Engeland, ’n RoRo vrachtschip. Had een hut benedendeks en werd bijkans achterlijk van het rollen en het stampen, ben toen maar bovendeks gegaan om te vragen wanneer de constructie het zou begeven onder het gewicht van alle containers op het dek en de enorme watermassa’s welke soms wel en soms niet zichtbaar waren. Werd vierkant uitgelachen: meneertje, gaat u maar terug naar uw hut en lekker slapen, morgenvroeg zijn we in Engeland (wat ook zo was). Maar ken ook de verhalen van onophoudelijk schuivende lading en verplicht aangewezen vrijwilligers (kuch) welke de boel vast moesten te zetten… echte zeelui hebben ware doodsverachting.
Best president ever.
Zeker weten!
En wanneer niet, dan over vier jaar gewoon weer !
Ach gut...
Robert Giuliani...
Net zo triest als zijn baas...
Obviously not all....
Zal POTUS weer kapot worden gecensureerd door de (sociale) media? Deze voor de bühne objectieve partijen hebben veel te veel macht!
Hij kan vóór januari een eerste aanzet tot opsplitsing van Twitter geven.
@HogeNood | 07-11-20 | 18:16: Twit en Tear?
Trump, nodig Kim Jong-un vóór januari uit, om een potje te golfen!
Gewoon om terug te zieken met een vredesverdrag.
Het NOS journaal presenteert de overwinning van Biden alsof de Duitsers verslagen zijn in Nederland ten tijden van de tweede wereld oorlog..
,,De afgelopen 4 jaar hebben wij ons nooit veilig gevoeld"
Bijzonder.
Dat wordt nog wat als in December de SCOTUS zegt dat Trump nog 4 jaar door mag.
DIT
Hopelijk geeft het ze een veilig gevoel dat een seniele oude man de komende 4 jaar de grote rode knop kan indrukken.
Biden lijkt mij een weldenkend mens, op voorwaarde dat je gecharmeerd bent van gematigd linkse politici. Alleen jammer dat Sylvana Simons zijn vice-president is.
Dat wordt een ramp!
Ze leven in een compleet andere realiteit en ze zijn de originele hufters. Trump was slechts een reactie op de domme arrogantie.
Amy Coney Barrett zegt net in een interview bij Fox news dat het verhaal van Giuliani grote indruk op haar heeft gemaakt.
Waarom denk je dat de Dems zo op haar tegen waren. Hun stemmenfraude wordt natuurlijk aangevochten en dan heb je godverdomme ineens eerlijke mensen in de Supreme Court zitten. Hoe moet je dan winnen met Biden!?
De wanhoop van Trump is goed zichtbaar in deze 'persconferentie'. Geen kop. geen staart alleen maar gefrustreerde mensen.
Op mij ook, want een mafklapper
Zou jij dat niet zijn als je hebt "verloren" door valsspelen
Als ik een hond had ging ik er nu een flink stuk mee wandelen.
Je kan ook gaan wandelen zonder een hond.
@Crusher | 07-11-20 | 18:06:
Bedankt voor de tip, Crusher!
En denk eraan vóór 20:00 uur een flesje wijn te kopen om dit vieren. Daarna uiterlijk om 22:00 binnen. Avondklok, en zo... ;)
Volstrekt onverantwoord, die persco. Trump hoeft (nog) geen goed verliezer te spelen, maar meld dan dat je informatie over onregelmatigheden hebt gekregen, dat je die zeer serieus neemt, dat de rechtszaken al lopen en de onderzoeken binnenkort gaan starten, en dat je belooft dat de onderste steen boven komt. Als je nu al vol op het orgel gaat over fraude, met die zgn. "getuigen", met al die tweets over postzakken en wat dies meer zij, dan zorg je in elk geval voor 1 ding: wat de uitkomst van onderzoeken en hertellingen ook is, de Trump-stemmers gaan de uitslag niet geloven. Lekker zagen aan de stoelpoten van de democratie. Willen jullie een burgeroorlog? Want zo krijg je een burgeroorlog.
Trump is Jezus niet - andere wang toekeren.
Nee, je krijgt een pre-burgeroorlog stemking als bepaalde instituties politiek geweld op straat gaan steunen zoals bij BLM.
Nounounou, tuttuttut, een burgeroorlog, jawel hoor.
Maar... wel leuk gevonden, die allusie op Goebbels: Wollt Ihr den totalen Krieg?
Daar heeft de familie Trump al expliciet voor opgeroepen (!!! stel je voor !!!)
Eigen schuld, de Democraten hamerden erop: poststemmen muss sein!
Het is zeker niet ondenkbaar dat het binnenkort flink uit de hand loopt als antifa/BLM weer aan het plunderen slaan binnenkort, de politie niet in mag grijpen van Beiden en het volk zelf de verdediging op zich neemt.
@Ichneumonidae | 07-11-20 | 18:04: Trump junior riep op tot oorlog, om zijn vader te steunen.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 18:27: Een hele lieve jongen, Trump jr. Trouw aan z'n vader, ook...
De enigen die tot nog toe op een burgeroorlog aansturen zijn blm en antifa, gesteund door de Democraten.
@Elpefo | 07-11-20 | 18:07: juridisch. Of beginnen we hier ook al alles te verdraaien, net als NPO
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 18:27: “a total war against any fraud”, man man man, ben jij nu een troll of gewoon een gehersenspoelde 20:00 uur journaal kijker ? Ik wil het echt weten.
Op Trump-tv zie ik nu die man die onlangs nog zijn hand in zijn pantalon stak 'om zijn overhemd in z'n broek te proppen'. Met vrienden als Rudy Giuliani heb je geen vijanden meer nodig.
He did not have sexual relations with that woman.
Dik geworden die Giuliani.
@gebruikesrnaam | 07-11-20 | 18:02: ... he did not have sexual relations with that virus...
Het is ZOO ZIELIG, dat gejank van het Trump team. VIER JAAR geleden hadden we PRECIES hetzelfde. Dat was WEL too close too call, onregelmatigheden in Florida, en in andere staten. Typisch Trump begon HIJ een onderzoek... dat een stille dood stierf, want ze konden NIETS vinden op de Democraten....
Ok. Goed verhaal ook
Waren t niet juist de democraten die 3 jaar lang russische inmenging de schuld gaven?
Ze hebben 4 jaar lang geroepen dat ze onterecht verloren hadden vanwege een paar Facebook berichten van Russische trollen man. Dat onderzoek heeft 255 miljoen gekost en is zelfs geëindigd in een gefaalde poging tot afzetting.
Sjezus, die perconferentie: als dit je verdediging en bewijs is, dan hebben ook zij het opgegeven voor Trump.
Wat een debiel zooitje, wat een waardeloze onderbouwingen.
Lijkt wel die Comical Ali van Saddam Hussein destijds, toen dat circus ineen stortte.
De treurige locatie maakt het helemaal af...
Als getuigenverklaring niet serieus te nemen zijn, waarom wordt er bij rechtszaken, en dan met name strafzaken, gebruik gemaakt van getuigen? Is dat ook debiel dan?
Eensch!
Giuliani. Stop er mee. Dit is zielig.
In huize Biden is het inmiddels groot feest:
youtu.be/Bt2g7kyY4QU
De MSM heeft àlle fraude-aantijgingen van kamp Trump verworpen. Allemaal. De laptop van Hunter Biden, en zijn vermeende inmenging, terwijl hij nooit ook maar iets heeft hoeven uit te leggen (terwijl de media er wel bovenop zat toen de Russen zogenaamd betrokken waren toen Trump gekozen wordt), de stemformulieren die later per post nagestuurd worden, en dat duizenden Biden-stemmen die voor bepaalde staten golden door mensen werden gedaan die er al lang niet meer woorden, het feit dat ze niet aanwezig mochten zijn bij het stemproces, en ga zo maar door. Allerlei rechtszaken worden er aangespannen om de onderste steen boven te krijgen, maar ondertussen roept de voltallige media unaniem Biden alvast uit tot winnaar. Schijt aan de wet, hebben ze, die regels stelt over hoe het stemproces dient te verlopen. Dat zegt voor mij al meer dan genoeg, dat heeft meer te maken met een wil, dan met eerlijkheid en openheid.
Omdat er geen hard bewijs was.
Biden moet niet op deze manier willen winnen. Als je valsspeelt heb je geen mandaat en respect van het volk, alleen de winst.
@witdusracist | 07-11-20 | 17:59: Ik voorspel dat Biden geen recount gaat toestaan. Hij wil niet eerlijk winnen, want hij weet dat hij dan zou verliezen. Anders zou hij het wel toestaan. Mark my words, hij gaat het niet toestaan.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:56: die laptop was wel aardig bewijs
@JackStick | 07-11-20 | 18:00: daar gaat het hoger gerechtshof over. Biden heeft daar niet zo veel over te zeggen.
@Barre_de_k | 07-11-20 | 18:06: Wat ik bedoelde is dat als het Hooggerechtshof het niet verplicht, dat Biden dan niet gaat zeggen: "Jawel jawel, recount, ik wil alleen eerlijk winnen!".
@boerk | 07-11-20 | 18:02: Die laptop was volledig fake.
@Japannert | 07-11-20 | 18:26: dan heb je de filmpjes duidelijk niet gezien
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:56: gelukkig wel van Russiagate. Wat een hupocrisie.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:56: ze zijn nog bezig met tellen, en nu weet je al dat er geen bewijs en de winnaar kan worden uitgeroepen?
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:56: Was er voor de russiagate ook niet.
Fantastisch. Die microfoon. Een van die knappers die 'grapt' dat hij moet niesen. Wat een zooitje.
Die omgeving ook..... een achteraf industrieterreintje
Over een jaar is Biden weg omdat het gat tussen zijn heldere momenten in, te groot is geworden. Vervolgens heeft de US zijn eerste woke race-baiting vrouwelijke president! Dat gaat me een interessante vier jaar worden.
Yes! Het is officieel, het feest kan nu echt beginnen. Ook in China, Iran, Noord Korea en Centraal Amerika.
jup Noord korea kan weer verder met oorlogje spelen
Haha de Trump woordvoerder noemt het een 'beautiful day'. Hilarisch dit.
Het begint.
Ze beginnen:
www.youtube.com/watch?v=7H10wZ4SszM&a...
I don't get it. American Idol can count 150 million votes during a commercial break.
dan doen ze ook niet aan veel controle denk ik
Nou, laat de bloemblaadjesregen maar komen! Lekker madeliefjeskettingen maken, dansen in de regen met een parasol en trek nog een zak Marijuana open. It's 1972 all over again!!
Over 14 maanden slaat de covid toe, krijgt Hilly de macht via dubieuze wissels en komt Enola Gay weer in een laadruim. Veel plezier allen!
Welnee, Jos. Geen olie op denkbeeldige vuren gooien.
Het was trouwens Little Boy in het vrachtruim van Enola Gay. Maar dat soort conclusive battles wordt tegenwoordig anders opgelost. Een paar drones hier, en een paar drones there.
(Hopen we maar dan!)
@Yrrab | 07-11-20 | 18:02: Bye the way: If you're going to San Fransisco, be sure to wear some flowers in your hair...
Dit komt natuurlijk nooit meer goed. Ruim baan voor geweldadige marxisten en racisten onder Biden en vooral die akelige Harris. Daar gaan we ook in Nederland nog veel plezier aan beleven met een pers die haar werk niet doet of onverholen op de hand van de critical race theory is. Ik hou mijn hart vast.
Fox zojuist: 290-214
www.foxnews.com/elections/2020/genera...
Ben ik nog bij de eerste tien mensen die zegt dat Fox news nu ook meegaat met de rest?
www.foxnews.com/elections/2020/genera...
(290 kiesmannen, zij laten alleen Georgia en North Carolina nog niet ingevuld)
Je bent me net voor. Het zijn soms wel minimale verschillen. In Nevada loopt Trump nog steeds in.
Volkskrant nu ook
Volkskrant ook! Nou, dan staat het nu échte vast
De rechtbank heeft een hertelling in Wisconsin toegezegd, meerdere rechtszaken in andere staten, en waarschijnlijk gaat het naar het supreme court. En terecht, met de vele indicaties van fraude. Maar in het ANP "nieuws" zojuist dat Biden gewonnen heeft. Niet zo raar dat mensen de media steeds meer wantrouwen, het is geen nieuws maar het sturen van gedachten.
Zit nu 1 vandaag te kijken. Lopen nu al achter
Georgia ook recount
Ach, mochten de bewijzen stand houden, dan wordt de meltdown van links des te mooier..:)
Wel fijn voor Biden dat ie nu met een schone lei kan beginnen, aangezien Trump de gehele staatssteun heeft afgelost, zoals hij beloofde...
Huh wat zeg je nouw?, USA staat Trillion dollars in het rood (voornamelijk bij de chinesen)en eigenlijk failiet
Zo dat ging snel dat tellen, nu zorgen waar de computers verkeerd gingen doen en door wie.
tja hoe dan ook, een recount mag met 0.5% verschil en dat de MSM Biden nu al uitroept tot winnaar zegt al genoeg ... we gaan het zien allemaal de komende dagen.
Is foxnews ook msm? Ik vraag dit voor een wappie vriend van me. Die weet niet meer wat hij wel en niet mag lezen.
@BobDobalina | 07-11-20 | 17:49: alleen lezen waar je het mee eens bent. De rest is fake
@BobDobalina | 07-11-20 | 17:49:
Jij blijkbaar ook niet..
@BobDobalina | 07-11-20 | 17:49:
U heeft zich de afgelopen dagen als een oervervelende betweter gedragen, dat heeft u in de gaten?
@JJMS | 07-11-20 | 17:53: ik stel alleen vragen.
@JJMS | 07-11-20 | 17:53:
Mistabobdobalina won't you quit
You really make me sick with ya fraudulent behavior
You're gonna make me flip and then an army couldn't save ya
Why don't you behave ya little rugrat
Take a little tip from the tabloid
Because I know I'm not paranoid
When I say I saw ya tryin' to mock me
Now you and your crew are on a mission tryin' to hawk me
But it isn't happenin' ya fraudulent foes
You used to front big time now I suppose
That everything's cool since the style of apparel you adopted
You used to make fun of but now you wanna rock it
DEL tha funky homosapien
youtu.be/qFqov8a9iL4
@KlauwnBassie | 07-11-20 | 18:12: dat was nog eens een woordkunstenaar
Zijn ze al klaar met tellen en her-tellen?
Ze juigen te vroeg naar mijn mening.
inderdaad nu stinkt het helemaal aan alle kanten.
Al zouden alle stemmen juist geteld zijn dan is het toch knap van Trump na een 4 jaar lange internationale laster campagne dat hij zoveel stemmen heeft gehaald.
Een held is hij.
Hij heeft bijna iedereen beledigd vanachter zijn toetsenbord, verbazend dat er überhaupt nog stemmen binnenkwamen.
@HogeNood | 07-11-20 | 17:48: Inderdaad. Hij gaat er in elk geval voor zorgen dat de Russia collusion, Oekraïne, MeToo, impeachment en BLM keihard als een boomerang in het gezicht van de Dems terugslaan.
Biden kan nu een eind maken aan de vietnamoorlog
Haha, of de hunt for Bin Laden starten ja.
Ja of de kolen industrie ontdekken. Oh wacht..
hahaha
Net als vier jaar geleden hebben we een hele slechte verliezer...
Vier jaar geleden werden er corrupte FBI-leiders ingezet om de Rusland-hoax op poten te zetten. Misschien gaat Trump nu met gelijke munt terugbetalen?
Trump gaat uiteindelijk winnen.
Heerlijk!
gesnoven?
Lekker hè! En straks als complotwappie neergezet worden als er verkiezingsfraude aangetoond gaat worden. Oh de ironie
Dat mag ik toch hopen...
China -> coronavirus -> poststemmen -> Biden.
Het is wel dat zonder Corona Biden-stemmers gewoon naar de stembus zouden zijn gegaan. Het is nochal speculatief om te concluderen dat dat tot een andere uitkomst zou hebben geleid.
Mind blown.
@koeberg | 07-11-20 | 17:47: Het is ook nogal speculatief om te concluderen dat dat NIET tot een andere uitkomst zou hebben geleid.
@JackStick | 07-11-20 | 17:55: Klopt. Er valt helemaal niks te zeggen over hoe het afgelopen jaar zou zijn gelopen als er geen Corona was uitgebroken. Jij bent degene die wel een voorspelling doet.
Jij snapt t. Dit was het plan. Alleen gaat het niet werken.
Die 20 k dode stemmers hadden i.I.g. de stembus niet gehaald.
REAGUURSELS
Nieuwste eerst
Ik blijf het roepertoepen.. het is nog niet gedaan en trump zal zeker met bewijzen komen. Dat is nu eenmaal zijn karakter als zakenman. En hij iz echt niet dom. Biden vind ik een enge man. Er is iets in hem wat niet klopt. Mocht biden toch wel aanblijven vanaf januari dan gaan de amerikan serieus spijt krijgen en wat ik echt heel waardeloos vind is de linkse meute hier in nederland die vast nu de slingers gaan ophangen.. zucht.
Je bent al vroeg aan de drank...
@Iknowall | 07-11-20 | 17:46:
Als je het met een dubbele tong leest valt het beter te begrijpen.
Meisje toch, lekker thuis met weekendverlof?
@Iknowall | 07-11-20 | 17:46:
En wie weet wat voor middelen nog meer. Dacht trouwens dat onsamenhangende plempsels vol taalfouten gejorist werden.
Ik krijg ook een heel unheimisch gevoel van die Biden, om eerlijk te zijn. Hij is fake, je merkt het aan alles. Brrr.
Uw sociale antenne is bijzonder afgesteld. Wat is er zo eng aan Biden?
@Iknowall | 07-11-20 | 17:46:
Vroeg? Het is al ver na tweeën hoor!
@Professor Superhirn | 07-11-20 | 17:50: Zou me niet verbazen dat hij samen met Clinton bij Epstein was.
@BobDobalina | 07-11-20 | 17:53
De figuren achter Biden zijn eng. Biden is een trekpop, een glimlachende idioot.
@JJMS | 07-11-20 | 17:56: welke figuren? En een glimlachende idioot vind ik niet echt een omschrijving van een eng persoon.
@BobDobalina | 07-11-20 | 18:05:
Met name Harris is een heel eng mens met BLM-sympathieën.
Net het “nieuws” gezien? Mijn vriendin wordt geredpilled waar ze bij zit. Na Rudy Giuliani het nieuws opgezet waar Biden als president werd gepresenteerd. Hahahaha
Ze hebben wel een mooie locatie gekozen voor hun persconferentie moet ik zeggen. Een loods in een achterstandswijk, is het bij Guliani's woonhuis in de buurt of zo?
Ze willen geen corona-gezeik, dus doen ze het buiten.
Als Trump het laatste half aar een beetje normaal had gedaan, met name de Corona crisis beter had aangepakt, dan had ie makkelijk gewonnen. Want reken maar dat veel Amerikanen achter MAGA staan, maar Trump gewoon niet meer trokken.
Zouden wij ook eens moeten hebben, iemand die NL op 1 zet. In plaats van altijd bukken voor de EU lul.
Ik denk ook dat zijn wappiepraat over het virus hem de overwinning heeft gekost.
Je ziet hier ook dat Baudet daardoor in één klap al zijn geloofwaardigheid is kwijtgeraakt.
@Gulliver | 07-11-20 | 17:45: Exact. Wat NL nodig heeft is een andere partijleider voor FVD, want Baudet gaat het niet lukken. Te veel vaag gelul, te slecht in debat. Ik vind Eerdmans b.v. wel goed.
Volledig mee eens. En de laatste 72 uur heeft hij zich volkomen belachelijk gemaakt.
Wie had als eerste beperkingen opgelegd aan reizigers vanuit China, toen Corona net los barste. Trump. Terwijl de Democraten eerst nog 'hug a Chinese' feestjes hielden. En zij waren degenen die BLM manifestaties alle ruimte gaven terwijl er milieumaatregelen waren. Maar dat is allemaal niet van belang als je maar Trump kan beschuldigen, niet?
@Lafayette | 07-11-20 | 17:52: Ja, een treurige vertoning.
@quantumcollider | 07-11-20 | 17:58: Voor jou geen drank meer. Morgen nuchter gewoon nog eens lezen wat ik schrijf.
De rattenvanger van Mar-a-Lago is de Sjaak!
Trump verloor de verkiezingen op het moment dat hij Bannon inwisselde voor Jared & Ivanka.
Geholpen heeft het zeker niet, hoewel Bannon natuurlijk ook een oncontroleerbare gek is,
Trump omringde zich alleen nog maar met zwakkere ja knikkers.
@captainobvious | 07-11-20 | 17:51: Absoluut, maar wel een gek die dingen weet qua mediastrategie. Jar & Iva zijn wereldvreemde omhooggevallen nitwits.
Doet mij denken aan de "eerlijke peilingen" van het complete mediakartel dat ons wijs maakt met 50 zetels voor de vvd. En als dat niet gebeurt, is dat door Die-Wilders en Die-Baudet met hun fascisme, racisme, populisme.
Want de waarheid is voor ons bepaald.
Ik lig in een deuk als al die manipulatie aan het licht komt en dat Trump gelijk had.
Ja hoor. En nu snel weer demonstreren tegen mondkapjes, hop hop!
Ok maar ben jij niet besnoven? Dat vraag ik maar zo opeens want heb jij wel een mondkapje op?
Waarom trouwens een persconferentie op de set van Storage Wars?
Het wordt tijd voor een Trump-partij.
Ivanka Potus in 2024.
Dat worden geen twitter berichten maar instagram posts.
Mooie dag vandaag, alle Biden-fans gefeliciteerd. We zagen het al lang aankomen, maar nu is het officieel. Four beautiful years!!
Heb je paddo’s op?
hahaha, je blijft ook lekker trollen hé. Als je echt een aanhanger van Joe bent, moet je echt in het gesticht.
Ik ben Trump-fan noch Biden-fan, maar vrees dat de komende 4 jaar in de VS verre van fraai gaan worden.
Vanaf nu alleen maar bloemetjes en zonneschijn en dansende mensen in de straten! Gebaseerd op wat precies?
Het duurt nog een maandje voor het officieel is. Voorlopig moeten we het doen met prognoses van de nepnieuwsmedia.
Ik kan niet wachten Kuif! 4 super geweldige jaren waarin de reps alles gaan blokkeren van de dems en ze een total war gaan geven waar ze niet tegenop kunnen! :) HEERLIJK :)
Wie zou hier in godsnaam een Biden-fan zijn?
Ik beschouw het maar als het minst slechte...
Bewijs maar dat het 4 mooie jaren worden.
@RickTheDick | 07-11-20 | 17:42: Ja, sterk spul. Moet je er ook een paar?
@JJMS | 07-11-20 | 17:45: The Age of Aquarius keert terug.
Ja, ja, Biden de Nieuwe Rutte - gaap.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:52:-
Die herinnert Biden zich alleen nog.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:52:
War heeft Akwasi hier nu weer mee te maken?
Vertel eens waarom het vier mooie jaren gaan worden.
Waarom? Omdat je de media weer eens gelooft? Ga je me nu vertellen dat de fraude een hoax is en ik een wappie?
@obominotie | 07-11-20 | 17:45: Jij snapt t.
Ja, gelukkig kan de VS nu weer gewoon beginnen met oorlogje voeren, het destabiliseren van bepaalde regio's heeft een achterstand opgelopen natuurlijk. De neocons kunnen weer doooorrr, heerlijk (ff advocaat van de duivel) is best leuk, als gedachten experiment. Maar even serieus, ik zou niet te vroeg juichen voor deze overwinning, kan nog wel eens heel vervelend worden, en niet alleen voor de US. Als het allemaal meevalt en Biden een goede President blijkt te zijn /worden zal ik dat ruiterlijk toegeven btw. Hij verdient minimaal een kans.
Goed nieuws! Weg met Trump. Narcistische anti democratische psychopaat. En voor de naïeve pro Trump reaguurders; denk nog eens goed na over democratie en de zegeningen daarvan.
Democratie is sowieso onwenselijk als de kiezers in meerderheid uit extremisten bestaan, zoals het geval is in de VS en de EU.
Trump - bedankt!
Het presidentschap van Trump was het eerlijke resultaat van die democratie. Maar daar hadden veel Trumphaters het toch maar erg moeilijk mee. En ook nu vegen ze die kleine zeventig miljoen stemmen vóór Trump maar liever onder het tapijt dan zich af te moeten vragen waarom half Amerika liever op een narcistische leugenachtige vrouwenbepotelende miljardair stemt dan op de Democratische kandidaat.
@Professor Superhirn | 07-11-20 | 17:46: Jij hebt in ieder geval niet doorgeleerd, Professor.
Ik denk heel goed na over de democratie en de zegeningen daarvan. Daarom ben ik ook extreem geshockeerd door de Noord Koreaanse praktijken van de Democraten in de VS. Dit was de grootste fraude-operatie uit de geschiedenis van de Westerse democratie. Maar daar denken jullie schaapjes natuurlijk niet over na. Liever heel hard schreeuwen dat er niks aan de hand is omdat de NOS het zegt...
Pro Trump reaguurders naïef? Mhoehahaha!! Toch nog gelachen vandaag.
Mee eens, mits het democratisch gebeurd. Verdiep u eens in het stemmen per post. Of er nu daadwerkelijk gefraudeerd wordt of niet, de mogelijkheden om het het doen zijn eindeloos. Dus dit zal het vertrouwen in de democratie ondermijnen. Voor mensen die het gevoel hebben dat de democratie niet correct verloopt is het steunen van een dictator geen probleem (er is in hun ogen geen verschil). Daarom wil je de schijn koste wat kost voorkomen. En dat geldt voor iedereen, maakt niet uit welke politieke voorkeur je hebt.
U doet uw nick eer aan.
Ondertussen, in het Witte huis: youtu.be/x39-AgyU3Xg
Er is wel of er is geen grootschalige fraude gepleegd. Maar de geruchten zijn hardnekkig en aannemelijk genoeg om het serieus te nemen. Of je denkt dat dat wel of misschien niet zo is zou niet moeten afhangen of Rep of Dem bent. Voorspelbaar en voorstelbaar geloven velen dems van niet. Maar zeker als democraat zou je dit toch tot in het naadje uitgezocht willen zien.
De geruchten zijn alleen maar hardnekkig omdat Trump erop blijft hameren. Hij en hij alleen.
Wat is dat, een democraat? Jaja, lijkt makkelijk, maar verzin maar 'ns wat.
@koeberg | 07-11-20 | 17:41: Vergeet jij CNN "Trump colluded with Russians" verhaal niet?
Er zijn gegronde redenen om aan te nemen dat er fraude gepleegd is. archive.is/g6IQc Dit is geen bewijs, maar wel meer dan genoeg reden om nader onderzoek te doen, voordat er een winnaar aangewezen wordt. De roep om de media drastisch aan banden te leggen kan ik inmiddels goed begrijpen.
@Frau Merkel | 07-11-20 | 17:43:
Maar had je dit ook gezegd als Trump had gewonnen en Biden dit had geclaimd? Er is geen ene reden aan te nemen dat er (grootschalig) gefraudeerd wordt, daarvoor is het systeem te goed.
@Erikjan79 | 07-11-20 | 17:50: Het systeem is aangepast en super fraudegevoelig.
@Premier Trutte | 07-11-20 | 17:56:
Hoe dan? Dat maakt Trump ervan terwijl er geen enkel bewijs daarvoor is. Wat voor schaap ben je als je alles maar aanneemt van een beroepsleugenaar.
We zijn eindelijk verlost van die idioot met zijn puberbrein
Gaat je zoon het huis uit?
Daar zat tenminste nog een werkend brein in...
Op naar volwassenheid met oorlogen, beperking van de vrijheden, her verarmen van de onderklasse. Ik zie er armhalzend naar uit.
Als je een blanke man bent raad ik je aan de zelfmoordlijn even te bellen. Je hebt dringend hulp nodig. De linkse rassentheorie zal vanuit de VS hier nog meer voet aan de grond krijgen. Het verziekt de maatschappij nu al flink.
@Gulliver | 07-11-20 | 17:39: Je bent wel in vorm, Gulliver. Je komt ahw positief uit de test.
@Gulliver | 07-11-20 | 17:39: hahaha goeie sneer.
@Ichneumonidae | 07-11-20 | 17:45:
Ik heb lang geslapen, goede wiet en sterke koffie.
Goed voor het brein.
@Gulliver | 07-11-20 | 17:51: mooi man, beide hersencellen geactiveerd!
Nee hoor. It ain’t over till the fat orange man sings...
Slechte verliezers zijn jankerds en verwende kinderen. Mooi om te zien als er één op zijn bek gaat.
Dat vergeef ik hem, na 4 jaar treiteren.
Met valsspelen ja.
Ik call Kanye West als winnaar van de verkiezingen
Heb je zijn nummer?
Ik begrijp dat Biden nu echt ‘officieel’ gewonnen heeft. Ik had het al maanden geleden voorspeld. Niet dat Biden de meeste Staten of kiesmannen zou winnen, maar wel de ‘ze’ (de Democrats) een tweede Trump-overwinning nooit, nooit, nooit zouden accepteren, en dat ze net zolang zouden gaan duwen en trekken en hertellen en extra stemmen overal vandaan slepen totdat Biden gewonnen zou hebben. En zo is het ook gegaan. Trieste zaak, heel ondemocratisch.
Onbewezen gelul
Mag ik je Nostradamus noemen? Kan je aub laten weten wat er gebeurt op 22 februari 2033? Dat is een belangrijke dag voor mij!
Wappie-woman.
Dat was inderdaad te voorzien. Ik blijf me erover verbazen dat er geen mechanismen geregeld zijn om fraude eenvoudiger op te sporen. Een simpel watermerk of controlenummer had een heleboel kunnen schelen.
Waarom accepteerden ze de eerste wel dan?
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:42:
"wappie"
Ja zij is gek! Jij niet dan?
Als we toch Nostradamus aan het aanwijzen zijn, mag ik dan Sanders nomineren?
“My view is every vote must be counted,” he said. “We’re going to have a situation in states like Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, other states where they are going to be receiving huge amounts of mail-in ballots. Unlike states like Florida or Vermont, they’ll not be able — for bad reasons — to begin processing those ballots until election day or maybe when the polls close.”
“But then the next day, and the day following, all of those mail-in ballots start getting counted, and it turns out that Biden has won those states,” continued Sanders. “At which point Trump says, ‘See? I told you the whole thing was fraudulent! I told you those mail-in ballots were crooked. We’re not going to leave office.'”
Bernie Sanders, 23 oktober
youtu.be/xyGr_huFMh4
@Ruud5 | 07-11-20 | 17:40: Gaat komen. Chill.
Trump is op dit moment keihard aan het golfen.
Doet ie een keer iets waar hij wel goed in is.
Horen we vanaf de persconferentie bij een hoveniersbedrijf... Wat een circus.
Hij heeft harde ballen genoeg.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:37: wat is zijn handicap, behalve een ziekelijke narcistische stoornis?
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:37: Zijn tweets waren ook altijd wel aardig. Heeft Biden een Twitteraccount, dat je weet? Of is hem nog niet verteld dat 'there's an invention they call the internet'?
@Ichneumonidae | 07-11-20 | 17:39:
Biden gebruikt nog een fax.
@Ichneumonidae | 07-11-20 | 17:39: Joe gebruikt Twitter slechts functioneel.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:43: Dat is een eufemisme voor "niet". Zelfs robot Jetten was beter geprogrammeerd.
Trump gaat het nog héél moeilijk krijgen, las ergens dat zijn dynastie al failliet was.
Ik hoop dat hij nog aangepakt voor zijn woonplaatsfraude: lawandcrime.com/awkward/trump-votes-i...
@BobDobalina
Bedankt voor de link.
@de uitbater | 07-11-20 | 17:44: hier nog een. www.theguardian.com/us-news/2020/jun/... Er zijn dus mensen die voorwaardelijke gevangenisstraffen hebben gekregen en enorme boetes voor een dergelijk vergrijp.
Lol. Bij cnn zeker?
@BobDobalina | 07-11-20 | 17:39: Heeft ie meerdere stemmen uitgebracht? Zo nee wat een gezeik dan.
President Trumpetter (Rep) heeft gewonnen op transparantie en hart voor America. Slogan: ‘Make America great again’.
The Biden fossil (Dems) heeft gewonnen op onafgebroken vernuftig list en bedrog. Slogan: ‘We make you kneel down’.
Feitelijk exact hetzelfde als hier in Europa a.d. hand is, maar dan in een ander jasje. Wie de uiteindelijke winnaar is van al dit moois zal de nabije toekomst uitwijzen.
I een televisiestation gerechtigd om iemand tot president uit te roepen.
Ja.
Juist. Dat vroeg ik me ook af.
@Erikjan79 | 07-11-20 | 17:36:
waar staat dat in de Amerikaanse grondwet?
@lekgoot | 07-11-20 | 17:38:
Na het hoofdstuk over dat stemmen per mail illegaal is.
Nee, maar zolang iedereen het denkt, dan kan het al voldoende zijn, denk ik. Stel nou voor dat Trump echt gewonnen heeft, maar de media zegt anders. Zij brengen immers het nieuws naar de grote massa. En dus iedereen gelooft de media en Trump vecht het niet aan.... dan zitten we met een President die officieel niet gewonnen heeft, maar iedereen het denkt en dus alles gaat gewoon door. De invloed van de media is niet te onderschatten.
Die Amerikanen... die hampeleman-kiesbaas in Pens./en Georgia weet echt niet wat een potlood is.,,,
Verras de wereld, maak er een waardige concession speech van.
Als hij dat zou doen zou iedereen denken dat het een DeepFake is...
CNN noemt biden de winnaar.
En trump is aan het golfen.
Maar ja, CNN-activisten roepen wel vaker wat.
@BobDobalina | 07-11-20 | 17:34: What's new....
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:36: ik vraag me af of hij daar ook de boel bedriegt. Hij heeft vast een paar mannetjes rondlopen die zijn balletje weer op de green leggen bij de zoveelste misslag.
@BobDobalina | 07-11-20 | 17:38:
Bijna alle mensen die met hem golfen zeggen inderdaad dat hij altijd valsspeelt. Ze laten hem maar, zo zielig die vent.
Uiteraard springt de MSM er meteen unaniem bovenop. Inclusief de Nederlandse media. Had u iets anders verwacht?
En NOS-teletekst-activisten hebben hoofdletters nodig om mee te delen dat AP-activisten nu voorspellen dat Biden gaat winnen.
@Erikjan79 | 07-11-20 | 17:41: had niet anders verwacht
@BobDobalina | 07-11-20 | 17:38: Hij heeft de swing van een Godfather. Hij doet zijn tegenstanders vaak voorstellen die ze niet kunnen weigeren.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:44: en hij stopt met slagen tellen als het hem uitkomt.
Snakes haves legs.
www.youtube.com/watch?v=0HXMYm4k6w0
Hairy legs?
Hele sneacky brainwasching.
Luback kwam er ook al mee in opdracht van Katja Orwelgron. Maar die had in zijn selctieve waarneming nog een punt.
Trump in de bak. Geinig.
Dat zal um leren.
Verschil in Pennsylvania op dit moment 0.51 procentpunt. Als dat zo blijft, is er niet meer automatisch een hertelling.
Verschilt per staat wat de regels en wetten zijn, onder de 0.5 procentpunt is niet per definitie een hertelling. Onder deze grens kan het wel aangevraagd worden. GEORGIA zag de bui al hangen met 0.03 procentpunt verschil en heeft toen gelijk maar een hertelling aangekondigd.
@Harvey2Face | 07-11-20 | 17:39: Ja, dat begreep ik ook.
Hertellingen an sich zijn zinloos: stemmetje van links naar rechts en vice versa. Het wordt anders als een rechter aan de systematiek van vooral de postal votes gaat morrelen. Deze armen zijn nu op gerechtelijk bevel apart geteld. Daarmee is de mogelijkheid opengehouden om ze alsnog buiten beschouwing te laten. Om hoeveel stemmen het gaat weet ik niet, het zijn wel voor het overgrote deel democratische stemmen.
Ja, het is gedaan. Biden wint.
Het is nog lang niet gedaan. Gelukkig hebben ze daar iets beters dan Rutte om de onderste steen boven te krijgen.
@JackStick | 07-11-20 | 17:39: Noice. White power teken. Of ok-teken als je niet een wappie bent.
Pennsylvania verschil Biden en Trump is 0,6%, nèt 0,1% te veel dus voor een recount. Maar natuurlijk.
Wat er ook gebeurt, 49% van de Amerikanen (en heel veel niet Amerikanen) geloven niet dat Biden eerlijk gewonnen heeft.
Ze zijn nog niet klaar daar.
Het is alleen dat die +0,5% in combinatie met de trend de nieuwsfabrieken het vertrouwen geeft om te callen. Ze zaten te wachten op dat moment, niet op het moment dat de stemmen volledig geteld zijn.
@koolteer | 07-11-20 | 17:34: ik ook niet
@koolteer | 07-11-20 | 17:34: Niet 49% van de Amerikaanse kiezers, want zelfs als alle Trump kiezers niet geloven dat het niet eerlijk is gegaan is dat nog steeds maar 47.7% van de kiezers (ik heb het over de 4 miljoen stemmen die Trump achterloopt in de popular vote).
@TheOtherWhiteMeat | 07-11-20 | 17:36: Dan geloof je dus dat de cijfers kloppen.
Wappie.
@koolteer | 07-11-20 | 17:40: Kan jij aantonen dat ze niet waar zijn?
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:45: Hou toch eens op met dat idiote gedoe. Je tweelettergrepige tegels zijn niets meer dan schermvervuiling. Zelf op toktok zijn ze verder ontwikkeld.
De hoeveelheid verhalen van verkiezingsfraude moeten wel serieus genomen worden. Je systeem brokkelt heel snel af als mensen geen vertrouwen meer hebben in een eerlijke democratie.
Hij zegt dus gedag.
CNN projecteert dit al sinds de aanslag op Kennedy.
I project a riot.
De ABC news youtube feed nu ook, "Joe Biden Elected President" (maar hun website op het moment van typen nog niet).
Dat doen ze al 4 jaar.
Spuit 11
Ze projecteren er maar een eind weg... MSM... lol
Ik hoor op CNN helemaal niets meer over de invloed van de russen en chinezen op de verkiezingen, iets waar ze al maanden hiervoor dagelijks over aan het jammeren waren. Maar nu Biden het lijkt te worden is er opeens geen sprake meer van inmenging lijkt het.
Alleen als Trump president is, is er sprake van inmenging.
Het voelt wel als House Of Cards hoor. Spannend wat Trump zo gaat zeggen.
Nou zeker........
@Henkjan1999 | 07-11-20 | 17:29:
Is een beetje zielig aan het worden. Hij zou zich ook kunnen gedragen als een vent...
@SterF... | 07-11-20 | 17:36: Trump die eer aan zichzelf houdt? Dat zou wat zijn na al het gestampvoeten van hem.
Wauw, ik zie een man die vecht voor integriteit op het politieke toneel. Ik heb gezien hoe de media, live op tv, de resultaten van een republikeinse kandidaat naar beneden bijstelden. Trump zegt echt niet zomaar dingen. Een zakenman kan echt wel verlies nemen. Kijk het anders: wat als er echt fraude is gepleegd op grote schaal, zou je niet willen dat dit uitgezocht wordt? Ik heb genoeg gezien om overtuigd te zijn van de grootschalige fraude.
@CoPat | 07-11-20 | 17:52: Trump zegt niet zomaar dingen? Heb je de toespraak van Donderdag wel gezien?
En Trump MOET met bewijzen komen. Hij kan van alles roepen tot ie een ons weegt, zonder bewijzen heefthij gewoon geen poot om op te staan. Een rechter zal het niet eens in behandeling nemen.
Tot op heden is er nul bewijs van grootschalige fraude. Meeste wat wordt geroepen zoals geen toegang is allang en breed ontkracht.
Trump voert ze hele leven al rechtszaken , gemiddeld 1 a 2 per week.
Hij begon er zelf gemiddeld zo'n 3 per maand.
Hij verloor er dus al een hoop, toch is hij blijkbaar niet aan gewend geraakt.
@* Il Principe * | 07-11-20 | 17:30:
De meeste heeft hij verloren schijnt. Maar als je zoveel geld maakt dat niet uit.
@kloopindeslootjijook | 07-11-20 | 17:35:
Hij maakt niet zoveel geld, niet opgelet de laatste maanden? Zijn bedrijven zijn zwaar verliesgevend.
Maakt hij eindelijk de sting operation bekend die de fraude aantoont? Ik hoop t
Nee, want die bestaat niet.
@Harvey2Face | 07-11-20 | 17:42: De Sting operation? Kan. Maar de fraude wel en die gaat hij aantonen.
@RtotheB | 07-11-20 | 18:56: tot op heden nul bewijzen. Hij had beter zijn tijd kunnen spenderen aan het vergaren van die bewijzen dan aan golfen...
CNN heeft zojuist Joe Biden met 273 kiesmannen tot elected president verklaard.
CNN verklaart iets.
Lees dat nog eens een keer.
@Ichneumonidae | 07-11-20 | 17:29: Ja, zo werkt dat in de VS. De nieuwssites volgen de tellingen en hebben ieder hun eigen statistische modellen waarin ze berekenen hoeveel kans de achterligger nog heeft om president te worden. Als die kans klein genoeg is, dan 'call'en ze de uitslag. Zijn er een paar gerenomeerde stations die de uitslag callen, dan is dat 'de waarheid'. Vooral als de verliezende partij een consession speech houdt.
Overigens is er ook nog een officiele uitslag. Die is op 12 december. Maar dat vindt haast niemand interessant omdat iedereen het dan al weet.
Raar systeem, maar goed, zo werkt het daar.
@koeberg | 07-11-20 | 17:35: En die tellingen kloppen dus niet. Begin maar weer opnieuw.
Dat stemmen per post is dus wel een uitkomst gebleken. Niet zo raar dat Ollongren daar zo´n voorstander van is. Kaag 1 in 2021.
Bespaar je het loopje naar de brievenbus, je "correct ingevulde" stembiljet ligt al in de kelder van D66.
@2voor12 | 07-11-20 | 17:30: En ook leuk als je al lang overleden familieleden opeens weer eventjes tot leven komen, om op Kaag te kunnen stemmen.
@spanarchist | 07-11-20 | 17:33:
Maar dat is toch logisch, iedereen stemt toch op Kaag al ben je al lang dood?
Stemmen per post zorgt er voor dat mensen niet meer individueel, in vrijheid en anoniem hun stem kunnen uitbrengen. Wanneer de mogelijkheid bestaat kan iemand gedwongen worden per post te stemmen en vervolgens gedwongen worden een bepaalde keuze aan te kruisen. Alles buiten het zicht van stembureau medewerkers en de zeer belangrijke functie van de rij met wachtenden die kunnen constateren of iemand alleen in een hokje staat. Daarnaast kun je nooit met zekerheid controleren of je stembiljet is aangekomen, of de correcte persoon hem heeft ingevuld en tevens de anonimiteit van de stem waarborgen.
Poststemmen is het einde van de democratische rechtsstaat.
@FrikandellenEdje | 07-11-20 | 17:41: D66 is voor. Dat zegt genoeg.
@spanarchist | 07-11-20 | 17:44: Zonder meer een slecht idee, want het opent de weg naar fraude en beïnvloeding. Niet aan beginnen.
De postduif stemmen moeten nog binnenkomen.
#klik klak#
The Donald heeft gewoon verloren. Alleen de democraten en de media hebben 4 jaar lang van russia-hoax tot dat gedoe met Brett Kavanaugh etc. etc. non-stop alles bij elkaar gelogen. Nooit was er ook maar iets goed, de ene smeercampagne na de andere, gemanipuleerde peilingen die niet eens in de buurt komen etc. Vind je het gek dat mensen alles wantrouwen, wat dat betreft zou het me nog niet eens verbazen dat die fraude aantijgingen ook nog kloppen ook. En zo niet: succes democraten met je verdeelde land. Washington heeft het monster in 30 jaar tijd zelf gecreëerd, door de bevolking totaal te negeren voor eigenbelang en korte termijn winst.
Prima, als Trump eerlijk verloren heeft moet ie zich daar bij neerleggen. Dan is het eindelijk tijd voor reps om de komende 4 jaar een total war te voeren tegen de dems, koekje van eigen deeg
@tjongerschans | 07-11-20 | 17:27:
De lijken in de kast van Biden vallen nu massaal naar buiten. Oekraïne, corrupte zoon waar vader van wist enzovoort enzovoort. Trump had de nodige vage zaakjes maar bij de Bidens verbleken die.
@2voor12 | 07-11-20 | 17:34:
Hahahahaha, wat een idioot.
De russische manupilatie is gewoon bewezen en Bonkers krijgt na 20 jan een treason zaak aan zijn broek en gaat brommen. Met de familie mee.
@Erikjan79 | 07-11-20 | 17:37:
Zo werkt de politiek in Amerika knul. Je werkt je op, en dan is het cashen voor jou en je familie.
Vuile zaakjes is standaard, of je nou Bush of Clinton heet, je politieke kleur daarin boeit niet.
@2voor12 | 07-11-20 | 17:34: Die lijken zijn er niet en er is ook al lang niet over gesproken. Bonkers heeft bewezen grote privé belangen getracht te dienen. Engbek zoon is net nog in India geweest.
@AntiZanicz | 07-11-20 | 17:56: Bewezen? Wat drink je? Geef mij ook wat.
@AntiZanicz | 07-11-20 | 17:59: Lol, die lijken zijn er niet. Laptop? E-mailchain? Crackpipe? Niks? Chineze hoertjes? Nog steeds niet? Getuigen dan? Wat kan je dan wel overtuigen? Niks natuurlijk. Helemaal vast in het MSM stramien. Mooi man
Als Trump wint stijgt de dollar .
Als Biden wint daalt de dollar .
Je ziet het nu al , er spelen nog veel meer economische factoren mee in dit pokerspel .
Hoeveel staan ze inmiddels in het rood?
De dollar staat laag. Onder Bonkers.
CNN elected president Joe Biden.
Leuk voor ze. Wat moet de wereld hiermee?
CNN geeft overwinning!
Al oorlog?
@DexterGordon | 07-11-20 | 17:24: zal Biden nu live gaan tijdens speech Trump.
CNN had ook arizona gecalled na paar uur, CNN is oppertop fake news 1e klas
@tjongerschans | 07-11-20 | 17:27:
Dat was Foxnews. Maar ga lekker door met je fakenews.
@Erikjan79 | 07-11-20 | 17:28: Jup. Even bijblijven tjongerschans.
@tjongerschans | 07-11-20 | 17:27: Arizona is helemaal niet toegekend. Biden krijgt nog drie staten en Bonkers Alaska en N-Carolina.
@AntiZanicz | 07-11-20 | 17:53: Jawel. Door Fox. Te vroeg.
Toch wel zielig ook hoor, voor de Donald. Word misschien helemaal gek in zijn koppie. Denkt misschien dat niemand meer van hem houd wat ook zo is natuurlijk. Misschien heeft hij wel een de lier, dat wens je niemand toe na zijn covid besmetting. Haha en die Melanie die hem uit kotst. Heb wel een beetje met hem te doen, een heel klein beetje, haha.
Hij wordt omgeven door de foute mensen imho.
Melania zal wel heel snel afscheid nemen na 20 januari.
Ik vond hem een fijne Potus.
@AntiZanicz | 07-11-20 | 17:31:
Een golddigger is pas klaar met werken na de begrafenis.
Why can't Trump go to the White House anymore?
Because it's For Biden.
Die Trump wordt nu wel echt sneu. Hij is gewoon de Baudet van de USA. Of is Baudet de Trump van Holland?
Absoluut niet te vergelijken, die twee.
Zeer benieuwd naar 't overweldigende bewijs. Tot nu toe hoor ik alleen maar een grote kleuter janken.
Imo zijn verkiezingen zo essentieel dat ik vind dat de bewijslast in dat geval om gedraaid moet worden: bewijs maar dat het eerlijk is verlopen ipv andersom.
@Diddykong92 | 07-11-20 | 17:35: Nee, jij stelt dat iets is gebeurd, dan moet jij aantonen dat dat ook zo is. En tot op heden heeft Trump dat niet gedaan en/of kunnen doen.
Hopelijk kan Biden onthouden van welk land hij president is geworden.
Binnen vier jaar is een zwarte vrouw president van Amerika. Let maar op. Dat kan dat hart niet aan.
Het is makkelijk zat: óf er komt bewijs voor grootschalige misstanden, óf het stemmen is gewoon goed gegaan.
Zijn stemmen nog wel te herleiden tot personen? Aan de ene kant hoop je natuurlijk van niet. Aan de andere kant: hoe ga je dit controleren dan?
Elk stembiljet zou een unieke code moeten hebben. De stemmer zou aan de hand daarvan naderhand moeten kunnen opzoeken hoe zijn stem geteld is.
Sting - Russians (Operation). Mooi nummer.
Laten ik eerlijk zijn... ze zijn alle twee niet geschikt... dat een land met meer dan 300 miljoen inwoners zulke kandidaten naar voren schuift. Als ik had mogen/moeten kiezen dan toch (de boerenlul) Trump.
Ja... Laat ik...
In die paar jaartjes dat ik nog op deze aardkloot rond loop zal het allemaal weinig impact meer hebben op mijn leven.
Trump of Biden? Beide zou ik niet aannemen als ze kwamen solliciteren voor een baan als order picker. Dat vereist logica en snelheid.
Biden komt uit het Clinton Neoliberale nest en is een fossiel. Dat is zo verschrikkelijk achterhaald.
Trump doet het vanwege Trump, mag van mij hoor maar ik heb niet zoveel met Trump.
Kortom het zal me werkelijk koud aan mijn roodkoperen oxyderen wie het gaat worden. Een seniele Neoliberaal of een sneu figuur met een veel te groot ego.
IJzersterk argument w.b. Trump.
Is de broncode ergens beschikbaar van de "Dominion" stemsoftware?
www.bitchute.com/video/QnAu4Yyg4SA/
He, dat is die software die Hugo de Jonge ook gebruikte.
Deze??
view-source:https://www.dominionvoting.com/ Zelf even plakken.
@onfray | 07-11-20 | 18:03:
U refereert naar de broncode van de website, dat ik daar niet zelf opgekomen ben.
@Reebensteeltje | 07-11-20 | 18:53: Geeft niet, graag gedaan.
Weet links wel zeker dat ze met Biden de juiste SJW als frontman hebben?
www.youtube.com/watch?v=jPUFwmZN9eo&a...
Trump, Potus van de Vrede - ik heb erg van je genoten.
Tuurlijk joh, 5x meer drone-aanvallen dan dronebama, maar Trump is "Potus van de Vrede"....
@* Il Principe * | 07-11-20 | 17:23:-
Obama & Biden - 500.000 doden in Syrië - massamoord dus.
Joe Biden zegt dat hij de slavernij gaat afschaffen.
Where did you come from? Where did you go?
Where did you come from, Cotton-Eyed Joe?
Geweldig!
Dat moet ik nog zien. Want dan moet hij al die met slavenarbeid verdiende steekpenningen natuurlijk ook weer terug geven aan de Chinezen. En het gevangeniswezen kan zeer lucratief zijn, mits vormgegeven volgens de beginselen van de VVD en hun geestverwanten.
Het schijnt dat hij zijn zwarte medewerkers nog steeds met "boy" aanspreekt.
LOL
@Graaisnaaiert | 07-11-20 | 17:22: Slik, las ik daar 'zwarte medewerkers'? Van welke planeet kom jij?
Het gaat niet om Biden, het gaat erom wie er aan zijn touwtjes trekt.
Als ome Donald de winterschilder nu eens zou inschakelen om het Witte Huis alvast mooi zwart te verven als vriendelijke geste aan de Democraten en Biden/Harris in het bijzonder wegens hun expliciete dan wel impliciete steun voor het anti-blank racistische en communistische gedachtengoed van BLM, Antifa en overig rellend en plunderend tuig?
Met Biden als bewoner kunnen ze het beter het Witte Hospice noemen.
Het is algemeen aanvaard dat stemmen per post gevoelig is voor fraude, en aangezien 95% van de post stemmen voor de democraten is: Ja, alleen de Dems plegen fraude.
@C1O2 | 07-11-20 | 17:18:
Algemeen aanvaard? Er is nooit bewijs gevonden voor enige fraude (van meer dan 5 stemmen) of heb jij een onderzoek waaruit dat blijkt?
Vier jaar lang janken over Russische inmenging zonder een greintje bewijs. Dat deden Democraten en de media.
Nu het toch op veel plaatsen best twijfelachtig is wat er gebeurt, struikelen media over elkaar om alles als 'debunked' te factchecken. En is er geen enkele democraat die aangeeft iets te willen onderzoeken.
Nou.
Het is vrij zeker dat met name de stad Chicago meerdere keren stemfraude heeft gepleegd. Het stond bekend als "the Democratic machine".
Obama is daar ook een product van.
@omanders | 07-11-20 | 17:23: Straffe beweringen vereisen uiteraard onderbouwing:
blockclubchicago.org/2018/10/24/chica...
@koolteer | 07-11-20 | 17:22:
Geen greintje bewijs? Er zijn 23 mensen vervolgd. Op basis waarvan dan?
Er is geen fraude. De reps dachten te winnen en proberen nu met regels achteraf de boel terug te draaien.
@koolteer | 07-11-20 | 17:22: verbazend. Het begin van je betoog noopt tot een andere uitkomst: pas beginnen met beschuldigen als je hard bewijs hebt. U vindt het eigenlijk wel goed om loze beschuldigingen te uiten als het de andere partij betreft.
@Erikjan79 | 07-11-20 | 17:22: Ik zeg niet dat er gefraudeerd is, maar áls er gefraudeerd is dan is het met de post stemmen en dus door de democraten. Ik dacht aanvankelijk ook dat ze het beide zouden doen, maar gezien de percentages is dat niet vol te houden
@Erikjan79 | 07-11-20 | 17:23: Merendeel op basis van 'obstruction of justice' geloof ik, dus dat zegt weinig over de claim an sich.
@C1O2 | 07-11-20 | 17:34:
Dank, hoef ik het zelf niet te plempen.
@BobDobalina | 07-11-20 | 17:26:
"U vindt het eigenlijk wel goed om loze beschuldigingen te uiten als het de andere partij betreft."
Dat is pas een loze beschuldiging.
Ik vind het in geen enkel geval goed wanneer er gefraudeerd wordt met democratische stemmen.
@C1O2 | 07-11-20 | 17:34:
Nee, dat was alleen Trump. Lees het rapport voordat je domme dingen zegt (of alleen andere wappies napraat).
@Erikjan79 | 07-11-20 | 17:22: Holy shit. Met een simpele Google search kom je er achter dat je uit je nek lult. Vanwaar die luiheid?
The postman always votes twice.
Ik moest lachen
*proest*
Boe Jiden weet er waarschijnlijk niets van en kun je ook niks kwalijk nemen.
Die weet zelf niet eens meer dat hij Joe Biden is.
Wat mij opvalt is hoezeer Trump wordt onderschat. It ain't over till it's over. Tot die tijd zal Trump vechten als een leeuw. Dat is een hele mooie karaktereigenschap waar een hoop slappe ruggengraatloze rukkers nog wat van kunnen leren. Trump zal de handdoek pas in de ring gooien als het Supreme Court hem terugfluit. Eerder niet.
Hoopvol. Ik zie Trump na de democratie ook wel de Amerikaanse rechtsstaat in twijfel trekken.
Vechten? je bedoelt TV kijken en tweeten terwijl z'n leger aan advocaten het werk doen?
Het is egoïstisch en beschadigd het land en de bevolking.
U heeft werkelijk geen idee. Er is geen zaak en SCOTUS komt er niet aan te pas. En alsof men daar zo blij is met deze dwaas en er nog vier van zouden willen zien.
Je kunt ook stug tegen in het verkeer blijven rijden. Trots als een leeuw.
@AntiZanicz | 07-11-20 | 17:23: "U heeft werkelijk geen idee."
We zullen het gaan zien.
It ain’t over till the fat orange man sings.
I did played Philadelphia in Par and scored a birdey on Nevanda!
En toch ben ik benieuwd als Biden president is wat het gaat worden. Een muppetshow waarbij Biden in zijn stoel in de Oval Office zit waarbij je de dunne nylondraadjes aan zijn armen ziet zitten en boven net buiten beeld waar een BLM'er de linkerarm en een antifa de rechterarm beweegt en Harris zijn stem inspreekt.
Perfecte omschrijving.
Spijker, kop!
Pff wat weet jij ervan..
BLM, Antifa, noch Harris hebben zelf voldoende fondsen om dat te bekostigen. Die hangen zelf ook allemaal aan wat houtjes en touwtjes. Alles wat het publiek te zien krijgt is één grote poppenkast.
De man is gwoon helder en fit. Meer dan dan wat Bonkers ooit geweest is. Kijk alleen naar de toespraak van gistren.
@guile | 07-11-20 | 17:13:
Omdat deze slappe zak er alleen is gekomen omdat hij juist zo goed te manipuleren is. De andere kandidaten van de Democrats waren stuk voor stuk beter en vooral onafhankelijker dus werden die al snel door de ultralinkse fracties binnen de partij buitenspel gezet.
@AntiZanicz | 07-11-20 | 17:21:
Het is van dementie bekend dat die mensen heldere momenten hebben. Veder is hij al vaak genoeg betrapt op het feit dat hij geen idee had waar hij was en waar hij voor kwam.
@AntiZanicz | 07-11-20 | 17:21: Alleen die van gisteren?
@AntiZanicz | 07-11-20 | 17:21:
Deze uitspraak is zo ontstellend dom dat ik er verder niet op in ga. En stop eens met dat debiele fantasie naampje vam je voor een democratisch gekozen president. Je komt echt heel sneu over.
Stemmen per post: nooit meer!
Maar helaas gaat Nederland dit ook doen a.s. verkiezingen in Maart.
Links heeft gezien hoe voordelig dat voor hun uitpakte in de VS dus willen ze dat hier natuurlijk ook.
Maakt niet uit Rutte wint toch.
@2voor12 | 07-11-20 | 17:10: dan kan rechts ‘t toch ook doen? Of is stemmen per post exclusief voor linkse stemmers?
Freule kastja heeft vast ook frauduleuze plannetjes......
Zou Kuifje dan nog steeds een voorstander zijn van stemmen per post?
@2voor12 | 07-11-20 | 17:10: Gezien het bezorgers leger zal NIDA groot winnen.
Net als de belastingformulieren zullen de stemmen vooringevuld zijn. 'Als extra service'. U wordt dan geacht de keuze goed te controleren en als u het er niet mee eens bent, te wijzigen.
En iedereen die dat raar vindt: ja je kunt toch gewoon de stem wijzigen, dus de uiteindelijke keuze ligt bij jezelf dus daar niet over zeuren!
Eigenlijk net als met de donorwet.
@Harris Pilton | 07-11-20 | 17:13:
Nee maar het is goed als er enige mate van inzet nodig is om je stem uit te brengen. Dus even een kwartiertje vrijmaken om naar het stembureau te lopen is prima, het zet mensen aan tot nadenken.
Maar per post krijg je vooral de luie stemmer die niet nadenkt maar gewoon een leuke naam aankruist want die persoon komt vaak positief in de media enzo. En de media zijn hier enorm op de hand van links dus daar gaan die stemmen heen.
Het word niet anders dan een Voice of Holland gebeuren.
Er is geen reden te stoppen met iets wat al veel decennia goed werkt.
Stemmen per post en stemmen per mandaat. In combinatie met schrikbarend hoge aantallen sliertjesmensen waarvan de helft niet eens zonder toestemming van haar eigenaar haar voorbips mag ontharen. Jaja. What could possibly go wrong?
@AntiZanicz | 07-11-20 | 17:20: Softenon. Roken. Asbest. Radioactieve kauwgum. Leraren op de kunstacademie die studentes neuken.
Ik heb één keer per post mogen stemmen omdat ik in het buitenland verbleef. Wat een teringbende daar bij gemeente Den Haag (die dit voor alle in het buitenland verblijvende Nederlanders moet verzorgen). Spullen niet ontvangen, per email gewaarschuwd, geen antwoord, gelukkig waren er andere stemmers die hetzelfde probleem hadden waardoor de Tweede Kamer er boven op sprong. Toen te elfder ure de stemformulieren ontvangen, ik heb ze opgestuurd naar de Nederlandse Ambassade ter plekke maar het vertrouwen dat dat daar én in alle vervolgstappen correct afgehandeld zou worden is 0,0 .
Dat is het probleem met de Nederlandse overheid, er is altijd wel een schakel in de keten die faalt... pas als een proces tig keer gefaald heeft heb je kans dat het wél correct gaat werken. Geen zelfdectectie van fouten, en al helemaal geen zelfreinigend vermogen in die organisaties.....
@2voor12 | 07-11-20 | 17:19: dan schat je de rechtse stemmers behoorlijk laag in. Ik zou als ik jou was alvast grootschalige fraude op poten zetten. Blijkbaar werkt het!
Het is intussen wel de show van het jaar geworden. Zowel Trump als Biden moeten toch minstens een Oscar krijgen en, nu we toch bezig zijn, worden opgenomen op de gesloten afde... uhh, de Hall of Fame.
En de apotheose moet nog komen, Trump die uit het witte huis getrokken wordt terwijl hij zich vastklampt aan het bureau in the Oval Office.
@amateurrr | 07-11-20 | 17:16: Ja, die rust niet voordat hij gevierendeeld wordt.
Op zichzelf een positief punt, je koopt er alleen zelf niet zo gek veel voor.
@amateurrr | 07-11-20 | 17:16: Hij krijgt tzt gewoon geen eten meer en mag niet naar het toilet. Dus hoelang zal verwende Bonkers blijven zitten?
@amateurrr | 07-11-20 | 17:16:
Als Biden 's nachts een plasje moet doen kunnen ze hem in de tuin gaan zoeken.
@Gulliver | 07-11-20 | 17:21: Dat is, als hij de tuin haalt...
Zolang mijn stem maar telt.
Trump zal nooit vrijwillig opgeven, doodsbang als hij is voor de rechtszaken die hij kan verwachten. Het gaat hem helemaal niet om de toekomst van zijn land.
Waarom werd hij niet eerder, voordat hij president werd, veroordeeld bij rechtszaken? Oh wacht....
Je doet je naam geen eer aan
Als 1 iemand nagenoeg gratis de show opvoert in het landsbelang is het Trump wel. Of je nou voor of tegen hem bent. Me dunkt.
Bij welke regeringsleider is dat anders? Bovendien, behalve dat je de toekomst niet kent zal je ooit een keer het loodje leggen of anderszins moeten stoppen met je baantje.
Mandela deed het in de ogen van velen erg goed, moet je kijken wat er nu zit. Je zou kunnen zeggen dat Mandela 'een enorme leegte heeft achtergelaten'.
Dat is, snif, ons aller lot.
@reservebelgië | 07-11-20 | 17:11: het is algemeen bekend dat Bonkers alleen voor zichzelf denkt en doet.
@Ichneumonidae | 07-11-20 | 17:13: jaja, bonkers vergelijken met Mandela.
@AntiZanicz | 07-11-20 | 17:27:
Wij weten dat uw wereld erg beperkt is ja.
Het is lachwekkend als het niet zo triest zou zijn. Wat een droeftoeter is het toch.
Links (democraten) is bereid om geweld te gebruiken bij verlies dus ik sluit fraude zeer zeker niet uit.
Wie bij het plassen niet goed kijkt
heeft kans dat hij over z'n schoenen zeikt.
Geweld is fraude. 200 IQ hier.
@kloopindeslootjijook | 07-11-20 | 17:11:
Helder.
Flauwekul. Bovendien is er geen logica in uw bewering.
Achterstand Trump in Arizona zakt naar 20k, die raakt Biden ergens dit weekend / week wel kwijt, bij de andere staten verwacht ik dat niet. alex.github.io/nyt-2020-election-scra...
He lost this election, by (absentee) ballot.
Trump zijn advocaten zullen het woord nemen. Benieuwd of ze weer wegzappen.
Of hij komt met keihard bewijs van fraude of hij geeft zijn nederlaag toe. Anders begint het wel erg sneu te worden. Zit echt niet te wachten op Biden maar komop. Wees een vent, ook bij verlies.
Het feit dat je iets nog niet kan bewijzen betekent niet dat het er niet is.
@C1O2 | 07-11-20 | 17:05:
Hele religies draaien daar op.
Zo werkt het niet.
Als je iets beweert, ligt de bewijslast bij jou.
@kloopindeslootjijook | 07-11-20 | 17:12: Snap ik, maar dat hoeft niet binnen een week
@kloopindeslootjijook | 07-11-20 | 17:12:
Heel sterk punt, dat van die religies.
@C1O2 | 07-11-20 | 17:05:
Weet u, je kunt niet altijd gelijk krijgen in het leven, ook als je het wel hebt. Lullig, maar waar. Helaas. Geldt voor iedereen, zelfs voor Trump.
Het is nu al erg sneu.
Waarom een nederlaag toegeven als nog niet alle stemmen zijn geteld, en daar waar het dicht bij elkaar ligt, ook gecontroleerd
@C1O2 | 07-11-20 | 17:05: Iets wat zonder bewijs wordt beweerd, kan zonder bewijs worden afgewezen...
(vrij naar Christopher Hitchens)
Ik hoop echt dat de grootschalige fraude door de democraten met hard bewijs aan het licht komt.
Als alles wordt onderzocht, moet dat gerespecteerd worden.... door beide kampen. En ik hoop natuurlijk -net als jij- dat de berichten die de (ms) media nu laten zien, niet juist zijn... maja... niemand heeft nu de absolute waarheid in handen.
Tot nu toe zijn alle claims gedebunkt, dus lijkt me niet,. Zouden ze eigenlijk ook in Texas en Florida gaan onderzoeken?
Grootschalige fraude vraagt om grootschalige bewijzen. 10.000 stembiljetten frommel je echt niet zomaar weg onder een grijze regenjas.
Als ik met je mee hoop, hebben we dubbel zoveel kans.
@Erikjan79 | 07-11-20 | 17:06:
Er is nog helemaal niets gedebunkt men schreeuwt alleen hard dat het niet zo is.
Het is al lang aan het licht gekomen. Het hele internet staat vol met bewijs. De vraag is alleen wat er met al dat bewijs gaat gebeuren.
@Antiquerulant | 07-11-20 | 17:10:
Waar precies?
@Gulliver | 07-11-20 | 17:10: zijn eerdere claims van... woensdagavond? Allen gedebunked.
@kloopindeslootjijook | 07-11-20 | 17:13:
Ik kan zo tientallen linkjes posten, maar al mijn posts met linkjes worden weggejorist.
Veel hoop en geen enkele kans.
@kloopindeslootjijook | 07-11-20 | 17:13: Man, google even. Iets met elections, fraud, evidence, nou bedenk zelf verder maar.
@piloot47 | 07-11-20 | 17:19:
Ah, zelfonderzoek. Ben jij dat Frans? Interessant.
@Erikjan79 | 07-11-20 | 17:25:
Dat zou zo maar kunnen....
@Antiquerulant | 07-11-20 | 17:10:
"Het hele internet staat vol met bewijs."
Hahaha!!! Nee, maar dan moet het wel waar zijn!
@piloot47 | 07-11-20 | 17:19:
Jij beweert iets vaags en moet gaan googlen.
Koffietijd.
@Dr_Johnson | 07-11-20 | 17:30: 't Is waarschijnlijk een klein virtueel dorpje in het achterland, dat moedig standhoudt.
@Antiquerulant | 07-11-20 | 17:16: Dat is een complot van links...
man, man...
@Antiquerulant | 07-11-20 | 17:10: Op Twitter en op Facebook?
@Gulliver | 07-11-20 | 17:10: Er is geen enkel bewijs van fraude gepresenteerd.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:40:
Wacht nou maar rustig af.
Deze beerput gaat vanzelf open.
@Gulliver | 07-11-20 | 17:43: Trump beweert van alles en beschuldigt iedereen. Maar hij levert nooit. Dus game, set en match voor Joe Biden.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:40:
Bewijs dat eens dan "geen enkel bewijs van fraude"
@thephysicist | 07-11-20 | 17:50:
Haha, bewijs jij maar dat je geen pedo bent. Begin maar...
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:48:
Je lijkt dan wel erg op Trump, jij beweert hier ook altijd van alles, compleet feitenvrij en levert ook nooit.
Verder dat laatste, stomzinnige conclusie.
@thephysicist | 07-11-20 | 17:53: Jij wist toch zeker dat Trump met een landslide ging winnen?
@Erikjan79 | 07-11-20 | 17:53:
Waar stel/claim ik dat ? Nergens, dus hoef ik geen bewijs te leveren.
Leuk geprobeerd, volgende keer beter je best doen. Apart dat je dit als voorbeeld neemt, maar he, het is jouw tegel. Bedenk wel, waar het hart van vol is, loopt de mond van over.
@Kuifje-naar-Brussel | 07-11-20 | 17:57:
Kom eens door met bewijs van je stelling "geen enkel bewijs van fraude", Ik ben benieuwd naar je bronnen.
@thephysicist | 07-11-20 | 18:01: Degene die spreekt over fraude, moet dat aantonen. Maar er is nog geen enkel bewijs . Trump verliest ook bijna alle rechtszaken tot nu toe.
@thephysicist | 07-11-20 | 17:57:
Jij claimt het ook niet, ik claim het. Ik zeg dat jij een pedo bent, dus bewijs jij maar eens dat je dat niet bent. Dat is precies wat jij nu met die fraude doet.
REAGEER OOK