JA! DE BEELDEN - Frankrijk sluit moskee
Haatmadrassa moet 6 maanden dicht
Social
Sorry, helaas mensen. Beetje teleurstellende beelden. Geen groots machtsvertoon van een woedende Macron, die eigenhandig met een bulldozer 50 miljoen kuub zand tegen de moskeedeur duwt danwel met een brute hoogwerker een zes meter hoog koudstalen hekwerk om dat middeleeuwse haatgebouw plaatst. Maar slechts twee gendarmes met drie A-viertjes, een schaar en twee stukken tape. Vooruit dan maar. Het is een begin. Allons enfants de la Patrie, le jour de gloire est arrivé! Contre nous de la tyrannie.
Reaguursels
InloggenMooi, maar nu volgen er natuurlijk weer aanslagen, steekpartijen etc. Zo werkt het bij de islam drammers.
Een moskee voor een half jaartje sluiten lijkt me toch een beetje een zwaktebod, en ik vraag me af wat het effect zal zijn; niet groot, vermoed ik, behalve dan dat het de haat tegen ons westerlingen bij de islamofascisten verder zal aanwakkeren.
Het enige wat echt gaat helpen, wat op termijn voor verbetering kan zorgen - en ik pleit er al vele jaren voor - is wetgeving (liefst EU-breed) die het mogelijk en makkelijk maakt bij lui die zich crimineel en/of godsdienstwaanzinnig geradicaliseerd gedragen, het Nederlanderschap (of andere westerse nationaliteit uiteraard) in te trekken en ze de EU uit te schoppen.
Of, indien ze zich buiten de EU bevinden, nooit meer binnen te laten. Het is mij een volstrekt raadsel waarom Nederland - en andere landen - er nog steeds niet toe zijn overgegaan om die ISers die zich voor het merendeel nog in Syrië (al dan niet in Koerdische kampen) bevinden, collectief te denaturaliseren en duidelijk te maken dat ze hier niet meer welkom zijn, bij (illegale) terugkeer geen enkele aanspraak kunnen maken op de verzorgingsstaat, meteen zullen worden vastgezet tot het moment dat ze kunnen worden uitgezet, en familieleden die hun terugkeer (financieel) hebben gefaciliteerd, zwaar gestraft zullen worden.
Onder die ISers en hun opgroeiende kroost bevinden zich heel veel potentiele lieden die in een wat later stadium aanslagen zullen plegen en net als die Tsjetsjeen die Paty onthoofdde, elke 'belediging' van de islam met dood en verderf zullen wreken. Die moet je niet meer terug laten keren en na een deradicaliseringstrajectje in je samenleving loslaten.
Een gesloten moskee maakt geen zomer
Moskeen van waaruit geweld wordt gepredikt moeten gesloten worden.
Sluit ze dus maar allemaal. Islam heeft niets met liefde te maken. Overigens... goed bezig daar in Frankrijk.
Dan heb je ook van die struisvogels die denken dat 99,9 % van de moslims deze daad afkeurt.
In werkelijkheid is dit percentage veel lager. Er zijn diverse onderzoeken waaruit blijkt dat veel moslims het geweld in naam van de islam goedkeuren en ook dat ze de Sharia wetgeving belangrijker vinden dan onze wetten.
Laat je niets wijsmaken door zolderkamer geleerden die zeggen dat het allemaal wel mee valt, dat zijn wellicht de Slechtste_Landgenoten omdat ze de islam en de ongebreidelde immigratie van moslims blijven verdedigen en faciliteren.
Met deze daad is uiteraard de onthoofding bedoeld, niet het sluiten van de moskee. Bovendien is een meerderheid van de Nederlandse moslims bereid om geweld te gebruiken voor de islam, dit zijn de keiharde feiten en niet het totaal verzonnen 99.99 % van de moslims die geweld zou afkeuren of niet zou gebruiken. Weet eerlijk gezegd niet wie de samenleving het meest ondermijnt op termijn de wegkijkers en ontkenners of de directe daders van islamitisch geweld.
Als het gros van de moslims gewoon vredelievend wilde leven, dan zou je als christen, hindoe, jood of atheïst vrijelijk kunnen leven in een moslimland. Helaas is de werkelijkheid anders, er is geen enkel moslimland waar dat wél kan.
Niets aan toe te voegen, wegwezen met die barbarij.
99% keurt her stiekem goed, wedden?
De enige juiste vraag is: ‘waarom is een religie of doctrine aantrekkelijk voor uitsluiters, mensenhaters en criminelen’? De beoogde vrede wordt immers pas bereikt nadat uitsluiting, haat richting anderen en misdaden tegen de menselijkheid zijn gepleegd (soort van Frieden nach Endlösung aldus). De bovenstaande negatieve kenmerken zuig ik niet uit mijn duim, maar zijn door iedereen te lezen en dus compleet verifieerbaar.
Frankrijk sluit Moskee, dat zouden er meer moeten doen
allemaal. haat = haat. hetgeen er onmiskenbaar wordt gepredikt. afzetten tegen vrijheid is er groot goed, vernietig dat. Nu het nog kan.
Nah, ze zijn tijdelijk niet toegankelijk.
Onzin. De Islam is de godsdienst van de vrede. Kijk maar naar Syrië.
Dus laten we ze in grote getale binnenhalen. Want dan kunnen wij van ze leren wat vrede is.
In grote getale binnenhalen?.. dat doen we al!
Niet slim om dit zo op deze manier aan te pakken Frankrijk is een broedplaats voor dit soort extremisten doorgaan op deze voet zal desastreuze gevolgen hebben daarvoor is Frankrijk al te ver heen allemaal het gevolg van het binnenhalen en toelaten van deze groeperingen en let op in niet afzienbare tijd gaan wij ook die zelfde kant op
Dit is een lange zin... Afgezien daarvan heb je natuurlijk groot gelijk!
@smoover | 20-10-20 | 23:18:
De zin is nog niet teneinde, ik zie geen punt.
Geert Wilders : sluit al die haathutten.
Natuurlijk een illusie, maar wat zou hij daarna sluiten?
Nou, dat lijkt niet in de verste verten op Ayodhya...
50 mln kuub zand etc. zou ook te veel eer zijn.
Vroeger wouden linkse partijen Afrika-tuinen laten aanleggen in Nederland zodat de nieuwe Nederlanders zich beter thuis zouden voelen. Binnen die context past een paar vrachten mul zand hier ook wel.
@Reaganmania | 20-10-20 | 23:12: Wouden of tuinen?
6 maanden. En dan mogen ze gewoon weer verder gaan met moordenaars kweken.
In tientallen moskeeën in Frankrijk zijn ze minstens even fanatiek. En daar gaan ze gewoon dag in, dag uit door met de nooit eindigende haat.
Niet over 1 kam scheren dat klopt in theorie. Echter in de praktijk zijn er nauwelijks 'goeie moslims' die een statement durven maken. Want als het maar een klein groepje rotte appels (met wormen) is, dan zou ik zeggen waar wacht je op. De indruk is eerder dat er een bescheiden stiekeme trots heerst. Het zou zoveel verschil maken, maar helaas stinkkaas.
Er heerst een enorme groepsdruk en verstikkende roddelcultuur. Denk aan Molenbeek waar gezochte terroristen onderdak vonden.
Gesloten (alleen met een positieve Corona-test mag je wel naar binnen)...
Elke reis begint met de eerste stap!
Kijk, dat zet zoden aan de dijk!
Met drie A-viertjes en twee strookjes goedkope verhuisdozen-tape de strijd aanbinden met koppensnellers en potentiële massamoordenaars. En op die A-viertjes ook vermelden dat dat subversieve barbarenhol over zes maanden weer open mag.
Dat is inderdaad dé manier om de meest perverse, meest militante en meest mens-vijandige religie ter wereld te bestrijden.
De pen is machtiger dan het zwaard.
@the naked truth | 20-10-20 | 22:56: Maar helaas niet machtiger dan de Kalasjnikov.
@the naked truth | 20-10-20 | 22:56:
Dat ligt aan de setting.
Allemaal show voor de bühne. Heeft de moslimgemeenschap al afstand genomen van deze daad ?
Is de immigratie uit moslimlanden al stopgezet?
Ik ben het met professor rechtsgeleerdheid Afshin Ellian eens;
"Als alle kranten de Mohammed-cartoon hadden gepubliceerd, als het journaal vanavond die cartoon durft te vertonen en als onze cartoonisten durven de islam op dezelfde manier te behandelen als het christendom, dan bestaat er een kans dat het langzamerhand normaal wordt. Ook voor de moslim." (einde citaat)
Ik vind ook dat alle media, eigenlijk iedereen die er over beschikt, de cartoons direct had moeten laten zien. Heel Nederland, alle leraren, alle politici, heel het bedrijfsleven, dus niet alleen reaguurders, direct en massaal hun afgrijzen hadden moeten tonen. Nederland moet massaal afkeuring laten zien en horen naar de Islam, omdat ze niet passen binnen onze cultuur. Het wordt tijd dat er harde maatregelen getroffen worden die zorgen voor een de- islamisering van ONS land. Niet meer pamperen, niet meer voorzichtig.
Graag print ik 1000 cartoons op A3 formaat. Hoe kom je aan een voorbeeld-exemplaar met een hoge DPI?
@theo-is-dood | 20-10-20 | 20:50: 3.bp.blogspot.com/_MSX1iRymcBI/TBzStKI...
of
3.bp.blogspot.com/_MSX1iRymcBI/TBzStKI...
Ga je gang.
Misschien moet er een datum afgesproken worden voor een landelijk bombardement.
@theo-is-dood | 20-10-20 | 20:50: Deze cartoons, zie wiki: The Jyllands-Posten Muhammad cartoons controversy (or Muhammad cartoons crisis) (Danish: Muhammedkrisen)[1] began after the Danish newspaper Jyllands-Posten published 12 editorial cartoons on 30 September 2005, most of which depicted M0hammed.
@theo-is-dood | 20-10-20 | 20:50: Prima idee. Begin eens alle bushokjes er van te voorzien.
Aangezien het zelfreinigende vermogen van deze religie de afgelopen decennia het nulpunt heeft gehouden, is dit inderdaad de enige weg. Wel wat laat.
Begint de verlichting in Frankrijk?
Gewoon show voor de bühne...
Waarom niet voorgoed?
En allemaal?!
Een mooi begin. IWe zouden idere moslim duidelijk moeten maken: als je ons zoiets gewelddadigs flikt, dan ga je het land uit, inclusief je familie, en we sluiten de moskee in de plaats waar je woont.
I second this.
Zoek maar eens op hoe ze dat in Israël aanpakken
Punt met de moslims is het volgende: Verreweg de meeste moslims in Europa zijn vredelievend in hun gedrag, maar ook verreweg de meeste dodelijke aanslagen worden gepleegd door moslims. Is er dus een probleem met de islam? Ja, dat lijkt me vanzelfsprekend, die aanslagen in naam van Allah komen niet uit de lucht vallen.
Is de oplossing dan om 0 moslims in Euopa te hebben? Ja, zonder meer is dat een oplossing. Dan is de oorzaak van het probleem weg. Maar is dat een wenselijke eindsituatie? Voor die andere 99.99% van de moslims die geen geweld plegen zeer zeker niet. Want moet je de overgrote meerderheid van de moslims, die part noch deel hebben of wensen aan deze aanslagen, straffen voor het gedrag van enkelingen?
Voor mij is het antwoord op die vraag een duidelijk nee. Om verschillende redenen, maar niet omdat ik zo van de islam houd of zo gecharmeerd ben van de islamitische gebruiken en de gewoonten van moslims. Integendeel, ik moet er niets van hebben, die nonsens uit een sprookjesboek. Ik zou het prachtig vinden als alle moslims morgen hun koran in de kliko gooiden. Maar dat zit er niet in. Het zal wel eventjes blijven, die flauwekul met hoofddoekjes, regeltjes voor vrouwen, gezanik over halal eten en je piemeltje niet laten zien aan anderen want schaamte. Jammer. Maar, de vrijheid om moslioms te zijn en je zodanig te uiten is een groot goed. De vrijheid van moslims is ook de mijne, uiteindelijk. De vrijheid om te geloven in een lulverhaal ook. Ook mag je dat lulverhaal rondbazuinen, als er maar geen dwang bij zit of de vrijheden van anderen geschonden worden. Tot zover kan dit allemaal bestaan, naast elkaar, door elkaar, enzovoort. Maar de ghrens is overschreden als men overgaat tot dwang, restricties, machtsmisbruik en geweld. Daar hebben sommige moslims een handje van.
Wat mij betreft is deze oplossing haalbaar: Harde repressie en aanpak van iedere uitwas van religie die neigt naar intolerantie, geweld en haatzaaierij. Straffen die hoger zijn voor religieus geinspireerd geweld dan voor vergelijkbare daden. Verplichte vakken op school die de nadruk leggen op goed Nederlanderschap, de waarde van de Verlichting, discussie op basis van argumenten, logica, de rede. Je moet ergens beginnen. Zero tolerance als het dus gaat om opruiing, haatzaaierij en aanzetten tot segregatie. Dus geen islamitische scholen meer.
Onhaalbare oplossingen zijn de remigratie van hier wonende moslims, want hoe dan? Deportatie al helemaal. Allemaal ongrondwettelijk en even onwenselijk als de treinen uit Westerbork. Vluchtelingen uit islamitische landen weren is ook in strijd met de beginselen van gelijkheid, dus nee. Wel kan je tijdens de procdure reeds de nadruk leggen op de kansen die bestaan op aanpassing en acceptatie van de Nederlandse waarden. Een korte procedure, met slechts een half jaar maximale beslistijd. Daarna is het helder: Blijven, of niet. Verder zou ik voor een sowieso tijdelijke opvang zijn van maximaal 5 jaar. Daarna volgt terugkeer of uitzetting.
Sommige ideologieen verspelen hun recht om mee te doen. In Duitsland mag je bv ook geen nazi zijn. Is dat een beperking op de vrijheid? Jazeker, maar er is een goede reden voor. Idem voor de islam. Een samenleving die de islam blijft toestaan zal uiteindelijk of islamitisch worden of in bloedvergieten tenonder gaan.
U wilt nog steeds met regeltjes en afspraken en duidelijke richtlijnen een soort kaf van het koren scheiden.
Het gaat er inmiddels gewoon om wie de baas is en wie de baas gaat zijn. Wat mij betreft zijn beschaafde mensen dat.
Ze moeten zich maar bekeren. Mogen ze gewoon meedoen. Naar school, in vrijheid leven, toegang tot alle voorzieningen net als alle andere mensen. Maar geen fascistisch gedoe meer. We zijn de fase van al die halve bak die u hierboven noemt al lang voorbij. Zero tolerance, man, dat is een frase uit de jaren '80. Denkt u nou echt dat dat opeens zomaar floep gaat werken?
De werkelijkheid, over de hele wereld, wijst keer op keer uit dat dit niet mogelijk is. Het kaf ís het koren.
Het probleem van islam is dat er geen sprake is van 'uitwas'. Er is alleen islam. Er is geen gematigde islam, geen halve islam, geen acceptabele islam. Er is alleen een langzame islam en een gehaaste islam. De eerste lijkt wat vreedzamer maar is dat gewoon niet. Toont u mij anders maar eens aan waar op de wereld het tegendeel blijkt.
Gelul van 'geloven wat je wil zolang het zonder dwang is'. Wat als dwang de kern van je geloof is? Dwang en drang?
Stel uzelf de volgende vraag: durft u een mohammed cartoon te tonen aan ENIGE willekeurige islamiet? Zogenaamd gematigd of niet?
Over die 99,99% vd moslims die geen geweld plegen... dat cijfer is dus exclusief etterende, criminele jongeren (Rob Oudkerk's kutmarokkanen), exclusief de echtgenoten die ervoor gezorgd hebben dat het gros van de vrouwen in de Blijf-Van-Mijn-Lijfhuizen tegenwoordig uit moslima's bestaat, exclusief degenen die hun kinderen mishandelen en/of misbruiken en exclusief de oudere criminelen zoals Ridouan Taghi. Tel ze allemaal op en je krijgt een significant lager getal dan 99.99% knuffelmoslims.
En dan zijn er nog de moslims die zich weliswaar (nog) niet aan geweld schuldig hebben gemaakt, maar wel bij elke enquete laten weten voor invoering van de sharia te zijn, een straf willen invoeren voor homosexualiteit en/of een grote hekel hebben aan Joden. Die groep is groter dan 50%. Deze groep vormt dus een parallelle samenleving.
De Chinezen begrijpen het: gedwongen assimilatie voor degenen die geen strafblad hebben. Voor de rest: one strike and you're out.
Humor je 1e alinea. De rest van het sprookje maar achterwege gelaten.
Uw tegel werkt een beetje zoals een powerpoint presentatie. Hoe meer slides je nodig hebt, des te vager het wordt.
69% van de Franse moslims vindt niet dat er afbeeldingen van Mohamed getoond mogen worden.
Dat volk is absoluut niet van plan zich ooit aan te passen aan ons.
Ik kan een heel eind met je meegaan in je redenatie, BL. Natuurlijk moeten moslims die part noch deel hebben aan al die aanslagen, die zich hier aan de wetten en regels houden, die hun opleidingen afmaken, die een 'honest 9 to 5 job' hebben, die hun best doen te integreren, daar niet de dupe van worden of op aangekeken worden.
Maar ik plaats graag twee kanttekeningen. Jij stelt eea met je 99,99% wel heel erg rooskleurig voor. Er is namelijk een 'significant' aantal moslims, die dat geweld, zonder dat nou persoonlijk gepleegd te hebben, wel degelijk goedkeurt dan wel aanmoedigt. Ik las dat meteen na het bekend worden van de toedracht van de moord op Paty er al 80 sympathisantjes hun goedkeuring over die onthoofding lieten blijken op Twitter oid. Bij ons moet Samir A alweer voorkomen vanwege het geld inzamelen voor die IS ratten die in Syrië in kampen als Al Hol 'wachten' tot Nederland ze repatrieert; duizenden moslims hebben gedoneerd. Er worden ook voortdurend aanslagen voorkomen in het stadium van de voorbereiding - hier in Nederland die 6 ratten uit Arnhem of Nijmegen, die pas veroordeeld zijn.
"De vrijheid om te geloven in een lulverhaal ook. Ook mag je dat lulverhaal rondbazuinen"
Dat eerste ben ik met je eens. Met het 'rondbazuinen' heb ik dan weer moeite. In Nederland is de ontwikkeling m.i. in de loop der tijd zo geworden dat er wel min of meer een consensus bestaat dat ''wij'' vinden dat geloof iets is voor achter de voordeur en in het clubhuis. Nou zijn er in het zuiden dacht ik nog wel eens katholieke processies waar met heiligenbeelden wordt rond gesjokt in de openbare ruimte, maar dat wordt toch eigenlijk meer in het kader van folklore beschouwd. Moslims daarentegen 'claimen' de publieke ruimte om op m.i. nare, provocatieve wijze hun religie uit te venten: de hoofddoeken hebben we natuurlijk al decennia, maar daar komt langzaam maar zeker steeds meer bij: de boerka/nikaab, de azaan, het in de publieke ruimte gezamenlijk 'bidden'. Het is een combinatie van een opgestoken middelvinger en een ostentatieve demonstratie van ''wij zijn beter dan jullie ongelovige honden, varkens, en apen'', richting onze moderne, democratische, seculiere samenleving. En ik persoonlijk althans heb er een schijthekel aan.
"Een korte procedure, met slechts een half jaar maximale beslistijd. Daarna is het helder: Blijven, of niet. Verder zou ik voor een sowieso tijdelijke opvang zijn van maximaal 5 jaar. Daarna volgt terugkeer of uitzetting."
Kijk, daar vinden we elkaar. Alleen, ik heb er een hard hoofd in dat dat snel gerealiseerd zal worden.
Even wat citaatjes uit uw tegel:
- "Verreweg de meeste moslims in Europa zijn vredelievend in hun gedrag".
Totdat ze een man met een andere man hand-in-hand zien lopen. Of nog veel erger: totdat ze een man een andere man zien zoenen.
Of totdat je met ze een discussie begint over vrouwenrechten en gelijkwaardigheid.
Of totdat hun dochter het waagt om een relatie aan te gaan met een niet-moslimse autochtoon.
Of totdat hun vrouw het waagt om zonder hoofddoek de straat op te gaan.
Of totdat een leraar het waagt om wat spotprentjes te laten zien van Mahomet.
- "Voor die andere 99.99% van de moslims die geen geweld plegen zeer zeker niet. Want moet je de overgrote meerderheid van de moslims, die part noch deel hebben of wensen aan deze aanslagen, straffen voor het gedrag van enkelingen?"
Ten eerste: die geweldloze "overgrote meerderheid" van moslims - waar ik overigens zo mijn vraagtekens bij heb - is niet relevant. Zoals de overgrote meerderheid van Duitse burgers gedurende '40-'45 die geen geweld pleegden óók irrelevant was voor de ruiters van de apocalyps die mede namens hen werden ontketend.
Ten tweede: de islamitische gemeenschap, inclusief die "overgrote meerderheid" die (doorgaans) geen geweld pleegt, bewijst al vele tientallen jaren lang zoiets als een zelfreinigend vermogen totaal te ontberen. Die "overgrote meerderheid" is er vooral eentje die zwijgt als er weer ergens in West-Europa een afgehakt hoofd over straat rolt, of een gestolen truck over tientallen argeloze voorbijgangers.
- "de vrijheid om moslim te zijn en je zodanig te uiten is een groot goed. De vrijheid van moslims is ook de mijne, uiteindelijk."
Alleen jammer dat je overal ter wereld ziet dat moslims de vrijheid die ze krijgen om moslim te zijn, misbruiken om anderen, op straffe van in het gunstigste geval uitsluiting, maar veeleer nog op straffe van dood & verderf, te verbieden te zijn wie ze willen zijn; christen, jood, ongelovige, homo, lesbo of een vrouw met rechten en een vrije wil. "De vrijheid van moslims is ook de mijne", zegt u. Dat geldt slechts in een westerse omgeving met westerse wetten en een democratische staatsvorm. Maar zodra je moslims volledig hun vrije gang laat gaan, is het met úw vrijheid snel gedaan, dat verzeker ik u; wees maar blij dat u in Nederland woont en niet in Iran, Irak, Egypte, Syrië, Afghanistan, Pakistan of in de Indonesische provincie Atjeh, waar ze de moslims óók hun vrije gang hebben laten gaan - met middeleeuws-barbaarse praktijken tot gevolg.
Ik zie maar één oplossing, zonder daarbij af te glijden naar deportatie-praktijken iets dergelijks: maak het in heel West-Europa zo onaantrekkelijk mogelijk om hier als praktiserend moslim te leven. Stop met iedere vorm van facilitering, voer een bouwstop in voor nieuwe moskeeën en zeer strenge restricties voor bestaande. En vooral ook: zorg voor een superstreng uitkerings- en subsidiëringsbeleid voor niet-westerse immigranten.
Ze zullen dan vroeg of laat zélf besluiten hun koffers te pakken en op zoek te gaan naar islam-vriendelijke landen.
@Peter Emile | 20-10-20 | 21:55: herstel begint met keiharde eisen te stellen. En te stoppen met positieve discriminatie jegens dit soort aanhangers van dit geloof, en discriminatie door deze allochtonen jegens autochtonen keihard te straffen.
Kort door de bocht: we moeten de grenzen van onze maatschappij niet alleen aangeven maar ook opleggen en verdedigen.
Mooie illusie, echter niet meer dan dat.
Er zijn een behoorlijk aantal islamitische landen in de wereld. Ik zou zeggen noem de top 5 landen welke vredelievend omgaan met anders denkenden. Succes. De Islam regeert dmv angst, dat kan een kind waarnemen. Op het moment dat iets of iemand kritiek uit op de Islam wordt dit gericht met veel geweld aangepakt. Als je denkt dat dit eenlingen zijn kom je bedrogen uit. Deze acties worden aangestuurd en gedragen door de moslimgemeenschap. Daarbij kan ook jij bedenken dat een gemeenschap waarbij iedereen overtuigd zou zijn van hetzelfde geloof niet vrijwillig plaats kan vinden. Zonder dwang en angst zou er ook in de islamitische gemeenschap diversiteit bestaan.
In het dagelijks leven zie je dat moslim meisjes gedwongen worden om met moslims jongens te trouwen en onder een rigime leven, terwijl de jongens ( tijdelijk ) vrij worden gelaten.
Als jij denkt dat je dit met rede kunt overwinnen, denk ik dat je een enorme plaat voor je kop hebt.
Wat wel gaat gebeuren is dat onze democratie doelbewust gebruikt wordt om onze manier van leven kapot te maken. En onze evolutie tegen ons gebruikt wordt. Wat enkel getuigd van naïviteit. Verworven vrijheden worden misbruikt om vrijheden van ons te ontnemen.
Godsdienst wordt met geweld opgelegd, althans, in den beginne de regels van die godsdienst.
Een gelovige mag zijn profeet niet afbeelden. Dus mogen anderen dit ook niet. Doe je dat wel breekt de pleuris uit. Hiermee handelt men als rechter en beul, enkel met doel om zijn regels aan een ander op te leggen. Een vredelievend geloof zou namelijk niet oordelen over een ander en dit aan zijn hogere macht over laten.
Als laatste kun je aan het feit dat de moslim gemeenschap geen standpunt inneemt tegen het geweld in naam van hun geloof concluderen dat men het geweld niet afkeurt, of door angst hun afkeur niet durven te uiten.
Beste Beste_Landgenoten,
Oprecht hartelijk dank dat u zo uw best gedaan hebt om uw mening onder woorden te brengen; altijd m.i. een felicitatie waard.
Ik zo zo graag willen dat het allemaal klopte, maar ik zie dat niet m.n. wegens de nog steeds stilzwijgende acceptatie van de mohammedaanse gemeenschap van dit geweld . Hoe groter ook hun contingent wordt, hoe groter de kans dat men, als puntje bij paaltje komt, bij de kritische grens, men toch voor zijn geloof kiest en het voorgeschreven geweld goedkeurt.
Nuancering is niet de sterkste kant van deze ideologie, noch van de gemiddelde Nederlander. Hedenmiddag zat ik vaak op nu punt en-el en als ik daar dan sommige bijdragen lees, waarin gewone Nederlanders hun, vergefelijke, onbegrip uitdrukken, dan is er nog veel uitlegwerk te verrichten. Diverse “polderaars” zetten in op praten, een dialoog aangaan, maar dat werkt niet, want de letterlijke woorden van de opperste ideoloog zijn goddelijke uitspraken en die zijn niet onderhandelbaar.
Wil men vertalen, t.b.v. beter begrip, dan wordt verantwoord wetenschappelijk werk onmogelijk gemaakt. Het is niet voor niets dat Luxenberg zijn deelvertalingen onder pseudoniem publiceert.
(Hans Jansen (RIP) beschrijft dat soort vertaalwerk erg goed in zijn boek “Zelf Koran Lezen” Voor de liefhebbers Hoofdstuk 8 zure druiven en andere kwesties.)
Wat repressief handelen betreft, kan het mij niet hard genoeg zijn ,juist vanwege die ononderhandelbaarheid van de uitgangspunten van deze ideologie. Inderdaad vrijheid van onderwijs wordt afgeschaald (Sjeez, wat een hedendaagse term), want mohammedaanse scholen worden niet meer getolereerd. Niet alleen qua bekostigen, zoals de gelijke bekostiging van het bijv. christelijk onderwijs en ander buitengewoon onderwijs. Maar een algeheel verbod is noodzakelijk. Dat zal heisa in de tent der Tweede Kamer geven, want die andere richtingen, die geen geweldsideologie onderwijzen zullen zich bedreigd voelen in hun bestaansrecht.
Vele haken en ogen.
Maar zure appels zijn ter doorbijting! Evocatus
.
@Happy People | 20-10-20 | 21:05:
Beste Happy People,
Nou nee, ik zou Beste_Landgenoten niet vaag willen noemen. Soms zelfs heel concreet, bijv. in de afwijzing van mohammedaanse scholen. Wat veel woorden, maar dat komt door de wens tot nauwkeurige uitdrukking van zijn meningen en daar is niets mis mee.
Dacht ik zo. Evocatus
.
@Peter Emile | 20-10-20 | 21:55: Leest en overdenkt, reaguurders.
Dank u!! Evocatus
.
Frankrijk is niet meer te redden. Stuk if 15 man neergeschoten bij Charlie E., mannetje of 150 bij Bataclan, leraar op straat onthoofd. Wanneer zeg je als land genoeg is genoeg.
er is een klein sprankje hoop de Fransen hebben wel enige ervaring met als genoeg echt genoeg is.
Hoop dat ze nog weten hoe een guillotine te oliën en scherp te slijpen.
@captain-caveman | 20-10-20 | 20:26: Het is de vraag of die 'ervaring' waarover u het heeft, nog wel in de Franse geest zit; de Bastille bestaat immers óók niet meer.
Je vergeet nog een klein incidentje
en.wikipedia.org/wiki/2016_Nice_truck...
Symboolpolitiek, ze zijn jaren geleden al gezwicht voor dat k*tgeloof...
Soumission - Michel Houellebecq (2015)
As expected... een lachertje .
Je zou denken dat ze een andere politieke partij niet in de kaart willen spelen.
Alors pourqoi pas 6 siecles
Pourqoi... je ne sais pas...
@Yrrab | 20-10-20 | 19:53: Policor politics...... never ending.
@Koning BongoBongo | 20-10-20 | 20:17: in English: I'm totally confused.
Probably that's part of the plan. ...
Frankrijk begint het benauwd te krijgen maar ze zijn te laat. Na Charlie Ebdoo vielen er nog zo'n 260 slachtoffers op het islamitische altaar.
Frankrijk is verloren, laat ze een wake up call zijn voor de rest in West Europa.
Als Frankrijk verloren is dan is Nederland al weer op de weg terug ?
@Ikbenhet6 | 20-10-20 | 19:46:
Hier zijn nog geen 260 mensen afgeslacht na Charlie Hebdo in 2015 door islamieten.
Als Frankrijk echt wilt zijn ze helemaal niet verloren ,
@geenhakbar | 20-10-20 | 20:20: zie Wikipedia:
-/-The Paris massacre of 1961 occurred on 17 October 1961, during the Algerian War (1954–62). Under orders from the head of the Parisian police, Maurice Papon, the French National Police attacked a demonstration by 30,000 pro-National Liberation Front (FLN) Algerians. After 37 years of denial and censorship of the press, in 1998 the French government finally acknowledged 40 deaths, although there are estimates of 100 to 300 victims.[1] Death was due to heavy-handed beating by the police, as well as mass drownings, as police officers threw demonstrators in the river Seine—/-
Nu nog de rest van die rotzooi sluiten in Europa.
Als er 1 schaap over de dam is...
Met Marrakech 2 gaat de EU/VN er nog tientallen miljoenen halen. Maar dan zonder de asielprocedure. Breken zullen we. De terreur waarmee de haatprofeet zo'n 1400 jaar geleden aan de macht is gekomen in het midden oosten wordt hier in het westen gewoon voortgezet. Zonder weerstand.
De EUis er tegen ons allemaal. Kapot zullen we en Mark Rutte loopt keurig in de pas van zijn bovenbazen in Brussel.
@5611 | 20-10-20 | 19:42:
Het is niet naïef van Rutte maar ronduit misdadig.
Volgens Frans timmerzwans 2000 jaar al in Europa
Pas als ze het zaakje opblazen ga ik er in geloven.
Dat ik dit *snif *nog mag meemaken. Een hele moskee in zomaar dicht.
( Vrijdag is hij weer vol want niemand die zich er ene moer van aantrekt en de polenten kijken wel uit om daar heen te gaan).
Ben vanavond op de dam met nog een paar duizend mensen om te luisteren naar onze politici die ons recht op vrije mening willen bespreken............ oh wacht
Zometeen om 20.00 gaan alle mensen in Nederland klappen voor Samuel. De voetballers zullen voorafgaand aan de Champignons League wedstrijden knielend 1 minuut stilte houden.
@Trumme | 20-10-20 | 19:52: Ja en de prins pils loopt een rondje Schilderswijk.
Maar dat is dus geen 1,5 meter op die foto.
Sorry, toch een beetje geïndoctrineerd, blijkbaar.
Oooh leuk hopelijk een voorproefje !
Een half jaar dicht? Ik denk dat de gemiddelde horecazaak langer dicht moet.
Maar 6 maanden sluiten! De islam heeft de tijd, ik hoor ze alweer lachen
Prcs broeder, onze zonen en hun zonen.
Dat dacht ik ook. 6 maanden gesloten. Met wat daar bekokstooft vermeend heeft plaatsgevonden zouden ze het voorgoed moeten sluiten? Lachwekkend dit!
Zijn ze weer open na Covid..... neat !
Kan alleen maar zeggen, 50 jaar te laat.
We zullen vrijdag pas echt zien wat het teweegbrengt.
Alle boernoezen gaan demonstratief op straat hun bidkleedjes uitrollen. Let maar op. En dan wil ik nog wel eens zien of de minister van Binnenl Zaken er de CRS op af stuurt
2012:
Op 11 maart vermoordde Mohammed Merah een dertigjarige parachutist van het Franse leger in Toulouse.
Op 15 maart kwamen twee militairen van 24 en 26 jaar om het leven en een derde raakte zwaargewond, toen ze door Merah werden beschoten net buiten een militair terrein in Montauban.
Op 19 maart vond rond 08.10 uur een schietpartij plaats bij de joodse Ozar Hatorah-school in Toulouse. Mohammed Merah begon te schieten op wachtende ouders en kinderen en vluchtte daarna op een zwarte scooter. Drie kinderen en een man van dertig overleefden de schietpartij niet, één 17-jarige jongen raakte zwaargewond.
Daarna volgden Cahrlie Hebdo, Nice, Bataclan, nog eens (inmiddels verhuisde) Hebdo en nu Samuel Paty. Daartussen zijn nog legio aanslagen die verijdeld konden worden.
Na 12 jaar terreur sluiten ze nu voor 6 maanden een moskee, dat zal die mohammedanen leren!:
Een politiek gebaar van de minister van Binnenlandse Zaken. Om de opgekropte volkswoede te temperen.
Maar of het genoeg zal zijn?
Maak de deugmenschen nou niet wakker,anders slapen die vannacht weer niet.
Jee, kan je moskeeen dan toch sluiten?
Iemand vertelde mij hier, dat dit tegen onze grondwet is.
Ik zal niet zeggen wie, maar hij reageert op Beste_D66_Landgenoten.
De grondwet van de EU,of de Nederlandse grondwet?
Je mag een gebouw sluiten. Dat is wat anders dan alle moskeeën sluiten. Dat laatste druist in tegen de grondwet inderdaad. Moet ik het toch voor Landgenoten opnemen (wee mij).
@Dikke_Tammo | 20-10-20 | 19:08:
Och, ik ben al dik tevreden als alle salafistische moskeeen gesloten worden.
Die leuke Mobarakmoskee van de Ahmadiyya in den Haag mag natuurlijk altijd blijven.
Nee, hoor. Zoek maar op.
Wij hebben een recht op vrijheid van religie.
Dat betekent dus ook dat ze geen religieus privilege hebben anderen te dwingen tot wat dan ook, geen privilege de VVMU van anderen te beperken, of te onderdrukken, of te terroriseren of te vermoorden.
Het zou wat zijn. Stel je voor.
Dan begin je de kerk van terrorisme, iedere dag 5x een preek waarin je oproept tot haat, achter het altaar een wapenkamer en overlegruimte waar de geestelijken hun terreur plannen en uitstippelen hoe ze nog meer martelaren kunnen ronselen, en dan zou politie/leger niks kunnen doen en geen inval mogen dient want: gebedshuis?
Nou, zo werkt het dus NIET.
1. Het staat niet in de grondwet, maar in het WSr, art 145.
2. Daar staat het woord geoorloofd in. Dat betekent dus ook dat haatpreken, en volgelingen radicaliseren en oproepen (ronselen) tot geweld NIET onder het woord geoorloofd valt.
3. Niet binnen mogen vallen, geldt alleen tijdens een geoorloofde dienst. Dus, is er geen dienst, mogen ze binnen vallen. Is die dienst niet geoorloofd, mogen ze binnenvallen.
(even een voorbeeld: een paar jaar geleden viel de politie ook tijdens de mis een jehovahkerk binnen, maar ik heb geen zin nu om de link erbij te zoeken. Zelf even googlen ajb)
De persoon die jou dit heeft vertelt praat poep. Of kan geen Nederlands, want iedereen kan dit gewoon opzoeken in de wet.
@gaffelbaard | 20-10-20 | 19:21:
Verre van mij om te zeggen dat Beste_D66_Landgenoten poep praat.
@Roadblock | 20-10-20 | 19:39:
Nou vooruit dan maar.
Ik heb nergens beweerd dat het sluiten van een moskee waar haat gepredikt werd en wel in deze specifieke vorm ook nog, ongrondwettelijk is. Alle moskeeen sluiten dan weer wel, tenzij etc etc
Ach je geniet ervan denk ik, mij woorden in de mond te leggen.
@Beste_Landgenoten | 20-10-20 | 19:52:
Mooi. Dan is dat ook weer duidelijk.
Weet je, B_L? Waar het vaak mis gaat?
Je maakt regelmatig onterechte aannames.
Heeft iemand het over deportaties, dan denk jij gelijk aan gaskamers.
Roept iemand dat haathutten moeten sluiten, dan beweer jij weer dat daar gelijk ook alle moskees en ook alleen maar moskees mee bedoeld worden.
Zegt iemand dat je alles moet kunnen benoemen, dan roep jij weer boeh! en stelt dat gelijk met groepsbelediging en enige doel van het benoemen het beledigen van moslims moet zijn.
Wie legt nou wie de woorden in de mond dan?
Hetzelfde als hier in de discussie over asieltuig.
Wat altijd weer erop volgt, daarin zit ook racisme.
Wat er op volgt zijn aannames zoals bijvoorbeeld:
"DUS !! Jij vind dus dat we dan ALLE moslims moeten deporteren?.
Had ik, of een andere reaguurder, Aboutaleb of Marcouch of Fidan geheten, dan hadden we zo'n reactie niet gekregen. Alle 3 toch mensen met een isl. achtergrond die ook vinden dat je zulke mensen moet kunnen uitzetten, de-porteren dus. Had ik Najib geheten ook niet. Had ik Ellian, of zoals die Marokkaanse Oranje-voetballer geheten ook niet. Nee, dat zijn mensen die wel een op een normale manier gestelde normale wedervraag hadden gekregen. Zoals volwassenen gebruikelijk ook horen te discussiëren.
Dus, waarom krijgen die mensen niet zo'n verwijt, en ik/wij wel?
Het antwoord is: omdat ik NLer ben, autochtoon, blank en daarom al wordt alles zo uitgelegd dat het nooit op een andere manier dan racistisch of discriminerend zou zijn bedoeld. En o jee, ik ben ook nog eens geen D66 of GL stemmer!! Nou!! Dan weet-je-het-wel!
Dat het ook anders kan zijn, geloof je vaak niet. Uitgesloten. Ik ben immers NLs en blank, niet links, en dat is dan het 'bewijs'.
Ik zie je ook bijna nooit vragen van: joh, hoe bedoel je dat? Of ' hoe breng je dat in de praktijk in uitvoering? Of 'hoe stel je je dat voor?
Dan kunnen we met ons allen nog een inhoudelijk gesprek hebben.
Nee, ik ben blank en NLs. En daarom zou ik DUS niks van een ander geloof weten. En DUS deportatie van ALLE moslims bedoelen (de nuance '-tuig is vaak alweer snel vergeten) en dan ben ik zeker DUS ook nog eens PVVer, en ergens in de laatste zin word nog even afgesloten met nazi of 'haatzaaiertje'.
Totaal overdreven reactie dus. En dan ook nog je mede-reaguurders met regelmaat uitschelden is niet kies.
De enige keren wanneer ik je dat zie doen, is wanneer jij van een andere reaguurder aanneemt dat hij/zij blank en NLs is en daarom gelijk een (racistisch) vooroordeel hebt over hoe die ander iets zou bedoelen.
Vraag gewoon eens iets vaker hoe of iemand iets bedoelt, vraag degene het toe te lichten. Dat helpt. Voorkomt misverstanden. Of ruzies. En maakt discussies veel leuker. Nou, dat is niet zo moeilijk, toch?
Discussiëren is wat ons reaguurders verbind. Dat vinden we leuk.
P.s. ik heb graag een inhoudelijke discussie met je. :)
Heerlijk, op naar de volgende moskee!
Beter is het om u op termijn te bekeren tot de Islam want de bestuurders die we nu in de EU en in de kamer hebben zitten zijn te links en te slap om het tij te keren. Sla u kralenketting en bidmatjes alvast maar in.
Afdrogen terwijl je nog onder de douche staat.
Mooi.
Inderdaad, mooi verwoord!
De rechtbank is voor de Elite en niet voor het volk... dat weet je nu langzamerhand toch wel....
youtu.be/_vomBw1IzLU?t=4789
Waar islam is, is geen plaats voor het lam.
Ondertussen in België: Gentse hondengeleider zou bij arrestatie van Marokkanen ‘pak de makaken’ tegen z'n hond hebben geroepen. Vervolgens ophef en onderzoek.
https://www.hln.be/gent/pak-de-makakken-gentse-politie-start-onderzoek-na-omstreden-filmpje~a0022625/
België is al verloren. Wel eens in de steden gekeken?
En wat deden die honden toen?
Makaken dat zijn toch die apen met die bontkragen en die roze kale reet?
Makaken zijn levensgevaarlijk, geen hond die zo gek is om daar op af te gaan.
@Roadblock | 20-10-20 | 19:03:
Soort saaie mandril.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-10-20 | 19:01: Wanneer die hond goed is afgericht, dan heeft minimaal een persoon bijtwonden.
?
Was die hond blind dan?
Gelezen. Het was een student - ondernemer. Maar dat is eigenlijk ook een raar woord. Studeer je dan onde4nemen, of onderneem je in studenten?
Rare Belgen ook. Nou, het is tijd voor het café...
Met de integratie in Frankrijk gaat het goed.
www.youtube.com/watch?v=0GxSlFIiK28
Meisjes geboren in 2003 ontvangen dit jaar een oproep voor de dienstplicht . Ja mensen we gaan ze hard nodig hebben ,als de Moslim poep de ventilator raakt.
Lol .. en dat gaat helpen
Als je nu niet stopt dan roep ik mijn vadujr!
Goed idee hoor, make love, not war, fuck the enemy.
Maajr eerjst even lunchen heur!
Zouden beter kinderen krijgen ipv Rambo te spelen .
Moslima's worden vanaf nu ook opgeroepen.
@Zwizalletju | 20-10-20 | 19:39: Dienstplicht heeft amper meer zin, een kwart van de op te roepen 'jongeren' is allochtoon. Leer je ze nog met wapens omgaan ook.
@likmegaties | 20-10-20 | 19:00:
En met als enige recht de aanrecht?
@5611 | 20-10-20 | 19:45: Dat doen ze evengoed wel.
Daar komt ongetwijfeld gedonder van, maar goed, je moet ergens paal en perk stellen. Misschien dat Brussel nu eindelijk eens wakker wordt en serieus gaat nadenken over bewaking van de buitengrenzen, als ook over een actief ontmoedigingsbeleid om nieuwe instroom tegen te gaan. Met wat hier al is zullen we moeten dealen, maar als de balans verder doorslaat gaat dit continent roemloos ten onder.
Euhm,Brussel moedigt de omvolking van de EU juist aan.
Vanuit Brussel zou ik niet te veel verwachten, die vinden het wel best zo. Mede daarom moeten we er ook vanaf.
Brussel heeft zelf al maatregelen genomen. De burger kan erin zakken.
kunnen ze mooi het tapijt eens champorellen, de kaaslucht is niet te harden
Het sluiten van een moskee is enkel symbolisch... De haat zit in de hoofden van extremistische moslims, en het sluiten van hun haatkeet zal dat alleen maar verder voeden. Het is gewoon op naar de volgende aanslag, zoals dat al jaren gaat.
Quran weleens gelezen?
@DirkeBouten | 20-10-20 | 18:52: Oeps.... is dat al verplichte kost ? Ik dacht dat dat volgend jaar ofzo pas in ging. Okay... my bad !
Kijk nou, *handhaven* kun je leren....
Dat zou Femke in Amsterdam nóóit doen. Dat past zó niet bij Amsterdam.
Kan ook niet in NL
Iets zegt mij dat u snel gejorist zult worden.
@Roadblock | 20-10-20 | 18:58:
Gokmaar had het over zijn werk in de Limburgse mijnen.
@Roadblock | 20-10-20 | 18:58:
Hoop het niet.
@komtdatschot | 20-10-20 | 19:01:
U snapt het. Workaholic tot op het bot.
@komtdatschot | 20-10-20 | 19:01:
Ja, daar gebruikten ze allemaal semtex, dat weet toch iedereen?
Als dat een haat moskee is, dan had je alle bezoekers het land moeten uitzetten.
Over een uur is het pikkedonker.
Als ik een schatting mag maken....
814 autobranden, alleen vanavond en vannacht al.
Morgen hebben ze de smaak te pakken.
Nog eens 1253.
Het wordt een hete herfst in Frankrijk.
En misschien waait het vuur wel over.
Waakzaamheid gevraagd, in Brussel, Antwerpen, Amsterdam. Rotterdam.
Dit krijgt nog een vervelend vervolg.
Dat is wel een erg negatieve insteek. De moslims zijn zelf ook geschokt door deze brute moord, kijk maar naar alle internationale protesten.
@spanarchist | 20-10-20 | 18:49: Ze nemen geen één minuut stilte maar wel een heel decennium.
@spanarchist | 20-10-20 | 18:49:
En wat te denken van de kartel partijen in Nederland.
Er kon nog geen tweetje vanaf.
@spanarchist | 20-10-20 | 18:49: Whahaha!
@komtdatschot | 20-10-20 | 18:52: Jetten, Kaag, Klaver. Doodse stilte. Zo veelzeggend.
Mensen die nu nog op dit soort partijen stemmen zijn of oliedom of door en door verrot.
@spanarchist | 20-10-20 | 18:49:
Ik hoop dat jij gelijk hebt.
Maar ja, de jongens van de straat hè.
Ze luisteren niet echt naar de imam.
@spanarchist | 20-10-20 | 18:55:
Je bent vergeten Rutte erbij te vermelden.
Wat jij zegt, Ruimedenker: waakzaamheid. Ik hoop dat de jongens en meisjes van de AIVD hun beste beentje voorzetten.
@Ruimedenker | 20-10-20 | 18:56: De ironie was niet duidelijk?
Oliedom èn verrot. Tot op het bot.
Mickey. Ben je serieus nu?
Die m0skee is gesloten om anti-immigratie extremisten de wind uit de zeilen te nemen. De Franse regering vreest dat het volk het recht in eigen hand gaat nemen.
Realiseer je dat de terroristische aanslagen op 13 november 2015 (o a Bataclan) 130 dodelijke slachtoffers kostte. En ruim 400 gewonden. Als je alleen al die aanslagen voor ogen houdt dan is het Franse volk een wonder van kalmte.
@theo-is-dood | 20-10-20 | 19:27: En dus een stimulans voor onze linkse regenten om lekker door te gaan met niets doen dan wel nog meer van hun geliefde knuffelvolk binnen te halen.
@CalamityJane | 20-10-20 | 19:23:
Ik voorzie onlusten in heel Europa, Calamity. Uiteraard mag dit geen reden zijn om die moskee niet te sluiten, maar gegeven de in het verleden behaalde resultaten kun je de verongelijkte reacties (en erger) op je klompen voelen aankomen. Hoe zie jij e.e.a.?
Tis een begin, maar misschien gewoon lekker 6 miljoen jaar dicht ipv 6 maanden.
Gelukkig zijn de slijmfransen inmiddels wakker, onbegrijpelijk dat al die Europese slijmlanden (wegens WO II koppijn) zo lief werden voor de echte messentrekkers. Het domste wat er hier gebeurd is om die binnen te laten. Spanjaarden en Italianen waren goede gastarbeiders en begonnen al snel hun eigen leuke handeltjes, of gingen naar huis met hun geld.
Die eerste 7500 mocro's 1968 hebben ons land nu bijna vernietigd met hun AK47-nazaat, als U het niet gelooft?? loop vanavond over Eindhoven-"dichte" Strasseneind.
U bedoelt: Het Stratumseind, in de volksmond ook wel simpelweg Stratum genoemd (niet te verwarren met het stadsdeel Stratum), is een straat in de binnenstad van Eindhoven. De straat is 225 meter lang en loopt van de Catharinakerk tot aan de Dommelbrug.
Wat een ommezwaai van die Macron (en marche!); zijn er soms verkiezingen in aantocht? Hoe dan ook, dergelijke ommezwaaien zouden hier ook geen gek idee zijn. Maar ja, Nederland hé? Dat poldert zich bijkans de afgrond in, en misschien maar beter ook. Jammer voor de goedwillenden onder ons.
Ommezwaai? één moskeetje? Nounou, de bulldozer is er over hoor.
In Frankrijk kunnen we mooi zien wat er gebeurt zodra je in de poep(islam) gaat roeren. Hou meteen in het achterhoofd dat NL vermoedelijk een veelvoud aan radicalen heeft. Maar goed het is wel duidelijk dat moslims het probleem van radicalisme in eigen gemeenschap niet kunnen oplossen. Misschien tijd voor een act of supremacy waarbij koning willy leider van de islmatische gemeenschap wordt net als destijds in 1534 in Engeland gebeurde bij het ontstaan van de Anglicaanse kerk. Kan koning willy ze mooi verplichten dagelijks pils weg te werken bij het gebed, dan worden het misschien meteen gezellige mensen.
Nee joh, Frankrijk heeft veel meer moslims, want Algerije en Marokko en Tunesië waren ooit Franse koloniën.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-10-20 | 19:04:
Ontloopt elkaar nauwelijks:
assets.pewresearch.org/wp-content/upl...
7,1% vs 8,8%
Dit is puur voor de bühne. Fr weet dat ze een groot binnenlands probleem krijgt met de enorme massa moslims die er reeds wonen.
5 miljoen minimaal.
6 maanden dicht? Ja bouwvakkers erin en uitbreiden die haathut zal je bedoelen!
6 maanden is te kort. Voor eeuwig is ok.
let op : ze gaan massaal op straat voor de ingang bukken deze week, met meegebrachte kleedjes tot dit weer snel ongedaan wordt gemaakt
Precies. En dat massaal bukken op straat wordt gedoogd.
Ondertussen gaat de WHO een versie van "We are Family" uitbrengen om de problematiek rond Covid onder de aandacht te brengen.
Een moskee 6 maanden sluiten om de radicale islam te bestrijden, een lied uitbrengen tegen Corona. Er wordt bestuurd door idioten.
Klappen voor de politie, je suis Paty op Facebook, Imagine weer uit de kast getrokken, veel verder komen ze niet.
Dan gaan ze toch verder met op de straat bidden, doen ze al jaren.
https://www.youtube.com/watch?v=e1Btc9qMALg
Historische beelden, vandaag was D-day, hopen dat we het bruggenhoofd nu vast kunnen houden en daarna verder landinwaarts kunnen.
De kogel is door de kerk.
Klinkt als een oud Arabisch gezegde.
@keestelpro | 20-10-20 | 18:45:
Het hek is van de dam waar 1 schaap overheen is.
@Mr_Natural | 20-10-20 | 18:52:
Als de schaapjes op het droge zijn dempt men de kruik onder water tot hij barst.
@keestelpro | 20-10-20 | 18:58:
Maar de wal zal het schaap keren.
@Mr_Natural | 20-10-20 | 19:03:
Zo is het! De beste herders staan sowieso aan wal.
@keestelpro | 20-10-20 | 19:04:
Maar je moet niet alle schapen over 1 kam scheren.
Symbool
Politiek
Correct
Inclusief
Zes maanden maar liefst.
Hoop dat die frambozen een beetje doorpakken!
In 1961 was Maurice Papon hoofdcommissaris van politie in Parijs:
-/- The Paris massacre of 1961 occurred on 17 October 1961, during the Algerian War (1954–62). Under orders from the head of the Parisian police, Maurice Papon, the French National Police attacked a demonstration by 30,000 pro-National Liberation Front (FLN) Algerians. After 37 years of denial and censorship of the press, in 1998 the French government finally acknowledged 40 deaths, although there are estimates of 100 to 300 victims. -/-
Waarom een feestje? Dat we ondertussen in West Europa meer middeleeuwse haathutten dan bibliotheken hebben? Eentje sluiten schiet echt niet op.
Daar gaat mijn goede humeur. Maar u heeft wel gelijk.
Wellicht beter om die moskee niet te sluiten. Klinkt raar, maar als die gasten ondergronds dingen gaan beramen ben je de grip kwijt. Die moskee kun je nog we infiltreren en dan is het taak zsm die rotte appelen uit de mand halen. De mand is dan wel bijna leeg..
Je moet die moskeeën ook pas sluiten als alle bezoekers binnen zijn. Groot slot op de deur. Raampjes dichtmetselen.
Welke grip?
Qu'un sang impur abreuve nos sillons. Leur sang...
Voorlopig nog niet... En de Etendard Sanglée wordt ook nog bepaald niet levée. Groeten uit Frankrijk..
Wat een daadkrachtige symboolpolitiek. Het clubhuis sluiten, maar alle bezoekers vrij laten rondlopen. Man man man.
Er zijn al tientallen mensen opgepakt...
Ik had liever een bulldozer gezien, maar het is een begin..
Macron is wel een bankier en globalist. En dus pro massa immigratie. Om de macht van de natie, het volk te breken. Net zoals onze Rutte. Dus wat Macron nu doet, ik verwacht er geen wonderen van. Le Pen wind uit de zeilen nemen door de scherpste randjes van de massa immigratie af te schaven.
Precies wat ik ook denk. Symptoom bestrijden voor de Franse bühne.
Le Pen dobbert al jaren in de doldrums
Er zijn maar weinig Europese regeringsleiders die staan te springen om kansarme en weinig geletterde migranten.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-10-20 | 18:47: Je hebt er niet veel aan. Maar ze kosten wel een hoop, en wie moet dat betalen? Daar hebben de autochtonen geen zin in. Dus de verzorgingsstaat wordt minder populair. Iedereen moet zijn eigen broek maar ophouden. En de bevolking is niet meer coherent, maar verdeeld. Dat zijn toch wenselijkheden voor de elite. Het schrikbeeld voor de elite zijn de jaren zeventig. Dat heeft de elite toch veel gekost. De verzorgingsstaat.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-10-20 | 18:47: Denk ik niet. Waarom laten ze ze anders binnen? Er kan toch een puntensysteem naar Australisch voorbeeld gehanteerd worden?
@Axolotl | 20-10-20 | 19:03: Het is meer tegen heug en meug. En Australië is makkelijker af te schermen.
@Sitting_targets | 20-10-20 | 18:58: Slecht voor de solidariteit, zo'n gemengde samenleving.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-10-20 | 19:06: Begin je je nou toch te bekeren tot christen-democratie en/of patriottisme? Je bent nog steeds welkom hoor. Er is altijd een nieuw begin.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-10-20 | 18:47: Die geweldige Mark Rutte van jou heeft er 3/4 miljoen binnengehengeld, voor het overgrote deel in de reproductieve leeftijd. Nou wil ik er best aan dat je dat een jaar 'overkomt', maar er is decennia lang niets maar dan ook helemaal niets aan gedaan. Integendeel, gaat hij er nog met alle geweld een krankzinnig verdrag doorheen stampen om nog meer binnen te hengelen.
@5611 | 20-10-20 | 20:01: Dat volkt sneller om
Waarom nou maar 6 maanden en niet permanent dicht? En waarom dreigen regeringen niet met dat voor elke aanslag er 10 moskeeën permanent gesloten en afgebroken worden, en er in alle overige moskeeën een camera met geluidsopname functie opgehangen gaat worden, en owee als er ook maar 1 radicale wanklank uit zo'n bidlip komt, dan die het land uit en die moskee ook dicht en afbreken! En verder gewoon een importstop van moslims naar het westen en moslims die al hier zijn een oprotpremie van 50.000 euro
aanbieden onder voorwaarde dat ze nooit meer naar een westers land mogen verhuizen! Na 4 jaar uitkering trekken heb je die 50k er zo uit en daarna kost het niets meer, en dan kunnen die holbewoners lekker in eigen land de hele dag hakbar roepen en elkaar de strot afsnijden in de naam van hun proleet!
Ik heb ook wel eens wensdromen.
Je word dan alleen zo teleurgesteld wakker, als het niet waar blijkt te zijn.
We hebben al de Remigratieregeling in Nederland. Met verhuiskostenvergoeding. Gratis geld tot aan je dood op voorwaarde dat je Nederland verlaat en nooit meer terugkomt. Kijk maar bij het NMI, Nederlands Migratie Instituut
La Haine. Met Hij die wel met La Bellucci van bil heb geweest. Zelfs met terugwerkende kracht. Girls on film. Daar denk ik wel eens over na.
Nu ben ik veel te beleefd om een maagd te onteren. Daarentegen knipper ik nog niet eens met mijn ogen voor praktische rigoureuze maatregelen wanneer bedreigd. In mijn heuse voortbestaan dat is. Want een geloofje dat mij 72 maagden voorschotelt? Of allemaal cherubijntjes?
Met al mijn genetische bagage ben ik te laf geweest om het kindjesmaken te proberen. Maar godverdegodver, ik heb ook een paar prima kansen gemist. Misschien dat een echte feministe daar ook eens iets van kan vinden.
Ik ben wel een hele goede oom. Dixit het kleine (*) grut binnen de familie.
(*) de jongens van mijn oudste zus kunnen inmiddels redelijk mijn kont schoppen. Zo gaan die dingen. De oudste is inmiddels bijna net zo zwaar als ik. Maar niet per se zo fit.
Die moet ik nog steeds zien.
Had ik kunnen schrijven.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-10-20 | 18:48: Doe dan maar La Haine mijn beste. Ik heb Irreversible ook gezien. Dat zou ik nu niet meer trekken.
Voorts begrijp ik dat Painted Bird van Jerzy Kosinsky is verfilmd. Jaren geleden heb ik dat boek voor mijn Engelse leeslijst gelezen. Of Human Bondage. And the like. Achteraf begrijp ik ook prima de frustratie van mijn leraar Nederlands. Verder een ontzettend fijne man, die een leerling als ik nooit verdiend heeft. Mea Culpa.
De multiculturele samenleving .
- Is niks .
- Wordt niks .
- Zal nooit iets worden .
En het was ook nooit wat.
Ik heb al een hekel aan het woord sàmenleving, laat staan multicultureel.
Het kan slechts met hoogopgeleide en tolerante migranten.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-10-20 | 18:48: Greencardsysteem dus a la VS. Je komt er alleen in als en zo lang je iets komt brengen. Zoals we nu bezig zijn, draait op een ramp uit, economisch én sociaal.
Symboolpolitiek.
Maakt niet uit, je moet iets doen.
Symboolreaguursel.
De Chinese aanpak mag dan wel omstreden zijn.....
Kampen......?
Nee, dat gaat veel te ver.
Al die spullen uit China die hier per boot komen, gaan die boten leeg weer terug?
Kampen bij Zwolle?
Heb gister een stukje geluisterd op de radio.
nos.nl/l/2353006
Hier de NOS link.
Die Chinezen zijn echt niet makkelijk hoor,
Blijft een duister zootje.
Rutte gaat echt geen kampen beginnen.
Die lafaard laat het over aan het plebs, de tikkie, de bikers, de hooligans en iedere andere burger die het zat is over.
Dan krijgen er een handvol een veroordeling, een handvol die dan door het plebs weer als helden worden gezien. Rutte kan zich dan op de borst kloppen, zeggen dat hij het niet was, dat hij niks heeft gedaan, maar dat het (on)recht, met dank aan minister Grapefruit, weer heeft gezegevierd. Nou .. Nou.. Nou.
En eigenlijk is precies dit wat me het meest zorgen baart. Dit gaat nog eens heel lelijk worden.
Rutte doet niks. Wij burgers moeten het zelf weer doen. Prutser.
@gaffelbaard | 20-10-20 | 18:44: Kampen voor mensen die een andere geloofsovertuiging hebben? Dat gaat een tikkeltje te ver.
Te ver? Nee, joh. Wist je dat we in NL al iets vergelijkbaars hebben? Aso-azc heet dat.
Hans Teeuwen - Islam (met tekst):
www.youtube.com/watch?v=L6Af01ydxYM
Ontzettend dapper van Teeuwen dat hij op deze subtiele manier protesteert.
In een latere show deed hij dat ook op een soortgelijke wijze.
www.youtube.com/watch?v=pdDK-mSHAx8&a...
@keestelpro | 20-10-20 | 18:42:
Subtiel is een ander woord voor angst.
Just saying...
@gaffelbaard | 20-10-20 | 18:45: Anoniem reaguren ook.
@Knufter | 20-10-20 | 18:59:
Dat is wat jij aanneemt.
Men had natuurlijk weinig andere keus dan die hut te sluiten.
Maar gebouwen zetten mensen niet aan tot vreselijke daden, dat doen de bestuurders van de club die daar gehuisvest is.
Consumptie.
Verder niet.
Nah,voor de goede zaak mogen ze dat gewoon aanraken. varkensvlees is geen kryptonite voor ze. Anders was alles makelijk op te lossen door overal droge varkensworst op te hangen.
Heb er een slecht gevoel bij.
Je bent bang voor vergeldingsaanslagen?
@Conifeer | 20-10-20 | 18:39: Laat maar komen. Dan gebeurt er eindelijk wat tegen die achterlijke woestijnideologie en dito volgelingen.
Ik ben voor vrijheid. Ik ben VOOR godsdienstvrijheid. En ja, ik verwacht dat ook in Nederland moslims zich op grote schaal uitspreken tegen dit soort terreur, tegen deze extreme vorm van geweld. Dat is niet onredelijk, dat is juist de weg naar vrijheid, ook voor de (milde, verlichte) islam. Zonder dat geluid kúnnen we niet anders dan de islam zien als een zeer onbuigzame, intolerante religie die een bron is van kwaad en haat - de haat grotendeels door henzelf opgewekt.
Ik ben voor de vrijheid van godsdienst.
Zelf kiezen.
Niet gedoopt worden.
Niet geboren worden als moslim.
Niet gedwongen worden om je aan regels van gelovigen te houden omdat hun geloof dat bepaalt.
Kom daar eerst maar eens mee.
Dat betekend niks, ze mogen immers liegen om hun godsdienst te verdedigen
@Is dit nog nieuws? | 20-10-20 | 18:28: Idd. Voor 18 jaar en ouder.
@Is dit nog nieuws? | 20-10-20 | 18:28: Als ouders geloven geven ze dat door aan hun kinderen. Dat hoort bij de opvoeding.
Godsdienst is een mening. Vrijheid van godsdienst kan dus worden gebracht onder vrijheid van meningsuiting. Op die manier zijn ongelovigen tenminste gelijk aan gelovigen en hebben gelovigen geen smoesjes voor een bijzondere behandeling tov ongelovigen. En als mening kun je een godsdienst zoals de islam bijvoorbeeld gewoon een achterlijke cultuur noemen. Zoals het hoort. Je kunt een godsdienst of een mening niet beledigen. Simpel.
@Is dit nog nieuws? | 20-10-20 | 18:28:
Wat ben jij toch slim hè.
@Is dit nog nieuws? | 20-10-20 | 18:28: 100 punten.
@Lupuslupus | 20-10-20 | 18:39: Vrijheid,.....
@Tragicomix | 20-10-20 | 18:50: Kusje.
Na zes maanden haten ze je niet meer?
Blijkbaar niet. En gedurende die 6 maanden zijn er ook geen andere moskeëen waar ze heen kunnen gaan.
Leg uit.
*zwaait*
Hoe durf je de naam van Willy Schobben te misbruiken!?
Die zijn op één hand te tellen.
Nog méér domme dingen te zeggen?
Ja, Joodse mensen zijn ook echte koppensnellers.
Gooi gelijk een interpunctie handboek open.
Die zijn veel leerzamer.
Gewoon alle moskeeën sluiten en er buurthuizen van maken, hoe simple kan het zijn?
Waarom geen uitzendbureaus?
@LinkeLotje | 20-10-20 | 18:29:
Telefoonwinkels.
Van die kralenkettingkoffiehuizen?
Of attracties, zoals de Fata Morgana in de Efteling
Zeker met poppetjes in een jurk met baard. Dat mag tegenwoordig niet meer, is weer stigmatiserend.
Amen!
In Turkije bouwen ze kerken om tot Moskee, kunnen wij ook, maar dan omgekeerd
Bouw ze liever om tot kroeg...
Dat kan wel, maar tot bordeel kan ook.
Nou ja, op meer kerken zitten we in dit land nou ook niet echt te wachten. Het ging net een beetje de goeie kant op met de ontkerkelijking.
Nee dat gaan we niet doen. laten we die zandbak tempels maar eens belasten voor wat ze zijn luxe gebouwtjes.
@VanBukkem | 20-10-20 | 18:28: ombouwen tot moskee.
@Sitting_targets | 20-10-20 | 18:26: Je was me net voor want dat vind ik ook een uitstekende bestemming! Vooral voor meuteneuken heel goed geschikt, die grote zalen.
Voor wie denkt dat Macron voor de verandering goed bezig is: think again.
Hij doet een Machiavelli'tje. Dit gaat een grensoverschrijdende veenbrand worden.
Symboolpolitiek. Over 4 weken weer open en alles begint opnieuw.
Dat dus, nu even le pen de wind uit de zeilen nemen en dan weer het oude riedeltje
Geen woorden, maar daden. Zucht, hadden we dat in Nederland nog maar.
En hier durven ze de kerken nog niet eens de voor allen geldende coronamaatregelen op te leggen. "Het kan niet". Het kan wel, maar ze willen die discussie niet aangaan.
In die kerk in de biblebelt was plaats voor 2400 mensen. Dus met 300 kun je prima afstand houden.
En als de camera,s weg zijn gaat de achterdeur van de haathut weer gewoon open.
Dat geloof ik ook.
exact, of ze komen in kleine oncontroleerbare groepjes bijeen a la hofstadgroep
Ik zou toch een keer om wat langere en vooral intensievere sessies met je therapeut vragen. Het schijnt dat er ook voor ernstig labiele wappies al iets zit aan te komen.
@Prinsemarij | 20-10-20 | 18:29: goed onderbouwd, doen we werkelijk niks mee. Latex!
Ze hebben 50 islamitische organisaties verboden. Vijftig foute organisaties. Hoeveel zouden er wel niet zijn?
De vraag is waarom ze niet eerder gesloten zijn als ze weten dat ze fout waren.
@Nock_Churris | 20-10-20 | 18:27: ze hebben daar stillen zitten om aanslagen te voorkomen
Ik denk nog veel meer, maar de zwijgende menigte die het er stiekem mee eens is dat is ook een groot probleem.
Is een schimmige wereld.
Baudet en Wilder: NU doorpakken als je eindelijk die meerderheid die steeds net buiten bereik bleef binnen wilt koppen.
Baudet is anders hard op weg om zijn kezers weer te verjagen, dus vergeet het maar.
Net buiten bereik? lol
Not even close bedoel je
@miko | 20-10-20 | 18:27: Werd er eindelijk eens gekeesd, hebbie dat weer.
Ook hier hebben ze dan toch liever Denk, PvdA en VVD. Of de SP. Waarom moet een nieuwe oartij er zo van langs krijgen?
Ga me maar niet zeggen dat Baudet een elitaire klojo is. Dat is te afgezaagd.
zolang links nog steeds een stijf piemeltje krijgt van de islam, gaat er totaal niets veranderen.
Yeps. Maar:
There is hope!
@Knufter | 20-10-20 | 18:21: Ik zeg altijd maar, waar hoop is, is vuur.
Of een natte doos.
@keestelpro | 20-10-20 | 18:30: hoop doet beven
@MoeHammetmayo | 20-10-20 | 18:56:
Dat is het eerder, Die linkse kutwijven van GroenLinks hebben hun eigen mannen geterroriseerd tot zielige seksloze wezens, maar krijgen een natte doos van haatbaarden.
Het is geen middeleeuws haatgebouw.
Het is een haatgebouw met middeleeuws achterlijke wetten regels en opvattingen
*de volgende mier gaat neuken*.
Complimenten trouwens aan de Marokkanen:
Marcouch:
www.gelderlander.nl/arnhem/marcouch-v...
En Ihattaren:
www.soccernews.nl/news/752420/oranjeru...
Mag ook wel eens gezegd worden.
Taqiyya,lees u in.
Halve bak.
Marchouch moet zich uitspreken vóór het recht om een cartoon te laten zien.
Cherry picking.
@De Profundus | 20-10-20 | 18:25: Ook dat. Moslims krijgen sowieso het nadeel van de twijfel bij overwegingen 'zal ik dit positief bekijken of negatief'.
@Knufter | 20-10-20 | 18:27:
Wel erg zuur als die mensen per definitie niets goed zouden kunnen doen.
Ik hekel de islam maar ik blijf achter mijn complimenten staan.
@Patje2011 | 20-10-20 | 18:39: Met je eens.
Vind je het goed Patje dat ik het nog even in reserve hou ?
@CalamityJane | 20-10-20 | 19:41:
Natuurlijk! Ik ben hier juist omdat er vele meningen zijn.
Terwijl deze moskee wordt gesloten, tijdelijk, openen er elders in Frankrijk weer drie nieuwe moskeeën de deuren.
Symboolpolitiek. Machtsvertoon voor de bühne.
Het is jammer dat het maar voir 6 maanden is. De sloopkogel had een beter statement geweest.
Waar is Miley Cyrus als je ze nodig hebt? Met haar bal-moskee?
"pour une durée de six moins"
Over een half jaar gaan ze gewoon weer verder.
Ondertussen kan de islamitische gemeenschap wereldwijd moord en brand schreeuwen over zoveel onrecht.
tenzij ze zich opnieuw misdragen tijdens of na deze sluiting. Dit is echt wel een keerpunt hoor, tot hier en niet verder. Normaal meedoen of pech gehad.
Teminste, dat haal ik eruit.
Clique claque et au revoir
Hulde! Nu doorpakken...
En religie in DSM-5 alstublieft.
joop.bnnvara.nl/nieuws/franse-imams-b...
Kan die haat website ook gesloten worden?
"Ben je een prediker van haat als je het leven, de daden en de uitspraken van de profeet Mohammed centraal stelt in je boodschap? "
Nee
Ja
Ze moeten die arme moslims in bescherming nemen.
Als de uitspraken, leven en daden van mohammed geëvolueerd zouden zijn naar het huidige tijdsbeeld zou het afwachten zijn. Maar zijn gedragingen in het tijdsbeeld van het jaar 600 passen niet in deze tijd. Handel je toch naar zijn woord, dan ben je geestelijk gemankeerd.
Eigenlijk klopt de term "verwarde man", na aanslag zoveel, helemaal.
Dat is er alvast 1.
Nu nog in NL. Van mij mogen ze beginnen in 010.
NL telt ruim 500 moskeën.
Niet allemaal radicaal natuurlijk, maar toch. 500.
Tel daar Duitsland m, Frankrijk en Engeland bij op.
Duizenden dus,
Één zwaluw maakt nog geen zomer.
Work 2 do!!
Eens. En ze zijn niet allemaal eng. Dus laten we die als eersten sluiten. Ik ken wel een rijtje.
Essalam, Faizel, As-soenah, Kocatepe en alle andere Diyanet (=turkse overheid !) moskees, Al-Fitrah, Al Houda, Al Ummah, St. Qanitoen, Al Fath, etc.
Een paar maanden geleden was er dat TK rapport over de buitenlandse islam invloed hier in NL. Google op: 35 228 Parlementaire ondervraging ongewenste
beïnvloeding uit onvrije landen
Nu kan onze regering doorpakken.
Sluit de haathutten.
Sluit radicale islamitische onderwijsinstellingen, verenigingen, stichtingen.
Onze corona teststraat ziet er degelijker uit dan die flut moskee
Het halletje is waarschijnlijk ooit gebouwd om in de volleyballen.
Hoezo zes maanden? Zit daar nog een bedoeling achter?
Ja, dan is iedereen het alweer vergeten en glas plas.... je kent het wel.
Het is een heel, heel voorzichtig beginnetje. Verwacht veel protest, mensenrechtenorganisaties, verongelijkte BF-en op de buis en tig rechtszaken. En dan gaat ie weer open. Met schadevergoeding.
Moskee open: broednest voor plannetjes
Moskee dicht: reden voor plannetjes
De plannetjes blijven.
Ondergronds is het antwoord.
Ik vind het een mooi begin, dat het snel navolging mag vinden.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Dat papiertje wordt gewoon volledig genegeerd.
Een monster vernietig je niet met plaagstootjes.
Daarom is dat monster vreselijk voorzichtig met hier en daar incidentjes, want de ramp voor dat monster is niet te overzien als de bende hier echt wakker wordt over de hele linie, zich beseft met wat voor een bende ze opgescheept zitten en er een projectje van maakt in de zin van "Als u het hier niet bevalt en u gedraagt zich niet, dan kunt u altijd naar huis. Zo niet, dan brengen we u, want u, uw cultuur en uw ideeën zijn hier niet gewenst".
En dat is de zeer beschaafde gang van zaken. Wat we vergeten zijn is dat beschaafd niet hetzelfde is als lam, zacht en week. Met een hele grote stok (en die weten en kunnen gebruiken) kan je ook beschaafd zijn.
Wat is trouwens het verschil tussen deze moskee en andere moskeeën?
Er is toch maar 1 islam?
U kent het antwoord...
De andere moskeeën zijn wat beter in het verbergen van hun achterlijke en vijandelijke ideeën.
Deze moskee is gebouwd met damwandplaten. Dat hadden eigenlijk hamwandplaten moeten zijn.
Duitse politie bevrijdt uitgehuwelijkt meisje na kidnapping www.nieuwnieuws.nl/5149910/duitse-pol... Je zou bijna denken dat de hoge heren wakker zijn geworden.
1300 criminelen bevrijd uit gevangenis in Congo.
Door islamieten. 3x raden waarom de gevangenis bevrijd werft.
Omdat kameraden. Mede strijders.
Het van oudsher islamitische Congo.
@Is dit nog nieuws? | 20-10-20 | 18:09: Ik hoorde dat oom erdo nog wat manschappen nodig heeft in Libië en Azerbeidjan.
@Is dit nog nieuws? | 20-10-20 | 18:09: die zitten waarschijnlijk al op de boot!
Nee de familie heeft de politie gewaarschuwd nadat ze verdwenen was. Laat nu net de cel vermiste personen door een bekwame vlaming geleid worden. Dat is een deel van het apparaat dat wel goed werkt.
@Is dit nog nieuws? | 20-10-20 | 18:09: En die 1300 criminelen krijgen nu recht op asiel in Nederland wegens niet veilig in thuisland. Dankzij de VVD-stemmers en hun soortgenoten.
Duitse rechter weigert weigeraar:
www.telegraaf.nl/nieuws/635006089/lib...
Maar goed dat de coronabeperkende maatregelen nog niet van kracht waren.
Citoyens aux armes. Pour la republique.
Formez vos bataillons!
@BobDobalina | 20-10-20 | 19:44:
Du pain, du vin, du paturain.
Schuld van GeenStijl.
En Wilders. En Trump.
@Dickie1908 | 20-10-20 | 18:08: de Rabobank.
@BrutusBosch | 20-10-20 | 18:12: En Arie Reklul.
"Schuld van GeenStijl"
Jazeker, en ik ben er trots op.
VVMU en vrijheid moeten zijn, los van geloof.
Wanneer gaat ie weer open want godsdienstvrijheid?
Of wanneer komt er een aanslag want protesten in Pakistan?
Poll?
Herdefinitie van vrijheden zou vrijwaring van onvrijheden voor andersdenkenden moeten bevatten. Anders blijft religie de grootste misdaad alleen tijden, nota bene gebaseerd op fabels.
In Frankrijk hebben ze wel vaker met dit bijltje gehakt om godsdiensten te vervolgen. Hoe denk je anders dat het zo stikt van de Franstalige namen hier in Nederland? De Hugenoten (calvinsiten) zijn toentertijd allemaal Frankrijk ontvlucht. De bodem waarom mensen ten onrechte denken dat Nederland een tolerant land is, en dat dat betekent dat hier alles maar kan en mag.
Dus eigenlijk is het slecht nieuws, voor ons als Nederland. Straks doen die moslims hetzelfde en komen ze allemaal hier naar toe....
Het begint ergens...
Hydra.
@Is dit nog nieuws? | 20-10-20 | 18:09: Als het gras twee kontjes hoog is.
REAGEER OOK