Islamisering, zo ziet dat eruit
BLIJF VAN ONS PILSJE AF EIKELS
Ercan Büyükçifçi (raadslid Rotterdamse islamwappies NIDA) zit met zijn maten keihard te zuipen in het Turkse theehuis
⬇
ietsje meer islam
⬇
Ercan Büyükçifçi (islamwappies NIDA) vindt het drinken van alcohol haram maar wat de rest doet moeten ze zelf weten
⬇
ietsje meer islam
⬇
Ercan Büyükçifçi (islamwappies NIDA) vindt dat men toch maar geen alcohol meer moet drinken tijdens dinerpauzes
⬇
ietsje meer islam
⬇
Ercan Büyükçifçi (islamwappies NIDA) wil verbod op alcoholreclame, maar geen algeheel verbod [HIER ZIJN WE NU]
⬇
ietsje meer islam
⬇
Ercan Büyükçifçi (islamwappies NIDA) wil verbod op alcohol op bepaalde tijden / bepaalde plekken, bijvoorbeeld in gebieden rond de moskee
⬇
ietsje meer islam
⬇
Ercan Büyükçifçi (islamwappies NIDA) wil algeheel verbod op alcohol
Reaguursels
InloggenIk voorspelde het met koekwasi ook al en met deze is het niet anders: gewoon achterover leunen en afwachten ze verzieken het voor zichzelf.
Je komt naar Nederland vanuit één of ander islamitisch kutland, omdat je het hier beter kunt krijgen. Vervolgens ga je hier de politiek in, om dit land te veranderen in één of ander islamitisch kutland.
Daarom vertrouw ik moslims voor geen meter. Ironisch is dat ze beschermd worden door groeperingen (vrouwen, groenlinksers) die als eerste van een flatgebouw geduwd worden zodra we inderdaad één of ander islamitisch kutland zijn geworden.
’n Beetje vreemde oogopslag heeft deze man: of hij is zwaar aan de drugs, of hij is lid van een sekte. Een van de twee. Wat zegt u, hij is beëdigd raadslid in de Gemeente Rotterdam? Welke dwazen hebben dit voor elkaar gekregen en hoe? Dus als ik het wel heb houden ze in de politiek de ophaalbrug aan de voorkant omhoog (cordon sanitair) en staan de deuren aan de zijkant wagenwijd open voor dit soort vingerwapperende lieden. De idioterie-, ik bedoel de democratie kent blijkbaar geen grenzen. Straks gaan er nog mensen op ‘m stemmen, de horror.
De integratie gaat geweldig! De turken worden als net zo normatief irritant als de groene jankerts.
Wijn zijn met meer.
Nida wil dat we allemaal met ons aarsje omhoog voor Allah gaan liggen. Nou misschien als je me de strot afsnijd en in die houding duwt, maar inderdaad over mijn lijk.
Dat deze man toevallig moslim is maakt niet automatisch al zijn ideeën slecht.
Dat is niet zo iets als alle ideeën van Wilders bij voorbaat afschieten omdat Wilders.
Dat deze man moslim is maakt al zijn ideeën slecht. Zo is het en niet anders. Maar jij ziet natuurlijk niet dat de idioten van NIDA hun eigen spelletje spelen. Ogenschijnlijk spelen ze ons spelletje, met onze spelregels. In de werkelijkheid misbruiken ze onze spelregels om hun eigen spel te spelen. En hun spel is gebonden aan regels die door Allah zelf zijn opgegeven. Je laat je toch niet de les lezen door meneer de haatbaard?
En hij is niet "toevallig" moslim. Hij is moslim. En daar is alles mee gezegd. Hoe hij moslim is geworden en waarom hij moslim is, of dat toevallig is of voorbestemd, dat doet er niet toe. Vraag je liever af hoe we deze meneer kunnen de-islamiseren. Op de eerste plaats niet om hem te redden, maar om onze maatschappij te verlossen van dit soort idioten.
Nee, alleen de ideeën waar hij in gelooft en zich identificeert. Toch gek dat je Wilders als persoon wel als slecht bestempeld en de moslim niet.
@BrokenTipi | 10-09-20 | 21:03: hear hear
Ongeachte waar het vandaan komt, hier kan ik het wel mee eens zijn:
,,We behoren nuchter de stad besturen, net zoals we in een auto nuchter achter het stuur horen te zitten’’.
Tijdens je werk hoor je niet te drinken. (ook niet in de pauze)
Vind ik ook. Ik vind ook dat de islam hier niks te zoeken heeft in Nederland. Het is een beetje zoals de jihad en taqiyya: liegen om te winnen en langzaamaan je natuur laten zien. Oh, wat zou ik moslims graag duidelijk maken dat hun Allah de Satan uit de bijbel is.
Yep meto. Veel beter en creatiever nadenken met een beetje alcahol op.
Islam maakt meer kapot dan drank ooit goed kan maken!
Gaat dit niet gewoon over drank gedurende een werkdag? Want in dat geval gaat het sowieso niet? Of gaat dit alleen echt om niet haram?
Ah, gaat over alcoholreclame. Nou ja, drankmisbruik is wel problematisch toch? Misschien alleen reclame na 2100 uur voor biermerken? Zoiets? Maar reclame stoppen, stopt het misbruik toch niet?
"Maatschappelijke schade alcohol is immens" en daarom reclame verbieden.
De maatschappelijke schade van de Islam is nog veel erger. Zullen we de facilitering daarvan ook maar eens verbieden?
Dat de raadsleden niet drinken als er nog vergaderd moet worden, is natuurlijk niet gek. Eigenlijk kijk ik er van op dat ze dat wel doen.
Verder moet NIDA niet zaniken.
Verbied mijn bier en dingen gaan gebeuren.
Ik koop alvast een kettingzaag voor barricades.
ik ken geen moslims die geen alcohol hebben gehad, die niet roken of geen seks voor het huwelijk.
Ze sluiten een tijdelijk huwelijk af en mogen er dan op. En anders nemen ze gewoon een slaaf. Kan allemaal. En dan zichzelf zo rein vinden. Jawel!
@BrokenTipi | 10-09-20 | 21:08: Precies. En laat BLM zich daar nou eens druk om maken. Om de nog steeds bestaande slavernij in het midden-oosten. Oh.. dat zijn geen zwarten maar Indiaase en aziaten (Noord-Korea) die als slaaf gehouden worden.
Geen bezwaar tegen shisha lounges zeker..
Je kan ze nog jaren laten draaien op criminaliteit als je daar niet meer roken/drinken mag, joh.
Islam verbieden zal moeilijk zijn maar niet onmogelijk. Het doel is in ieder geval helder. Deze gevaarlijke ideologie moet beperkt blijven tot het midden oosten en afrika. Daar mag je het belijden, dus logisch gevolg wat betreft de aanhangers is ook duidelijk.
De islam verbieden zou helemaal niet moeilijk moeten zijn. Het is simpel: je verbiedt het en je handhaaft het verbod. Als de overheid mensen in een park kan vinden om ze daar te beboeten voor het eten van gebak, dan kan de overheid iedereen in Nederland vinden. Ze willen het gewoon niet en ze zijn gewoon laf en lui.
Het is een sekte dus verbieden kan zeker
Kan wel, hoor. Op de ouderwetse manier. Als je ze niet voor bent, gebeurd het jou.
wanneer gaan wij iets afschaffen van die islam
Wilt u meer of minder bier?
Nog ff en we hebben een islam(is)(reg)ering , met "dank" aan de Partij van de Achterlijken , die aan die wieg stonden !
Merkel en Macron hebben zojuist beslist dat Nederland ook 100 ‘vluchtelingen’ uit Moria moet opvangen. Dacht dat het Nederlandse kabinet en de Tweede Kamer gisteren toch echt een ander geluid lieten horen. Bestaat ons land eigenlijk nog wel?
Kijk eens hiernaar: https : // www . youtube . com / watch ?v=UxdRASK3fiw
Volgens Wilders hebben de VVD en D66 Nederland afgeschaft.
hoerA,
geen quasi grappige filmpjes meer van Heineken, geen meesterbrouwer Gerard meer op tv
geen troep meer op tv
geen tv
geen bier
ik neem nog een Triple tabee.
Okee Mosterd, dus omdat iemand moslim is mag 'ie geen gebruik maken van z'n democratische recht om een motie in te dienen waarin hij pleit voor het schrappen van alcohol in de dinerpauze (een motie die overigens werd verworpen)?
En: ook verschillende a-religieuze politici en bijvoorbeeld preventieclub STAP zijn voor een alcoholreclameverbod, maar zodra iemand moslim is mag 'ie daar niet meer voor pleiten ofzo?
Nee
Waar zegt Mosterd dat allemaal en waar haal jij dit allemaal vandaan? Ik zie het er niet tussen staan en ik heb echt met de beste wil gekeken.
Verder zouden we eens moeten leren dan een actie van een moslim nooit en te nimmer gelijk is aan een actie van een Nederlander. Nooit. En te nimmer. Zo eenvoudig is het.
Wanneer onze in honderden jaren opgebouwde normen,waarden,religie en leefgewoonten je niet aanstaan,heb je hier niets,maar dan helemaal niets te zoeken.
Wegwezen.
Hoe je het aan jezelf wil uitleggen mag je zelf bepalen. De praktische invulling is helder.
Diewijf en iets met lange....
Het probleem is al ontstaan toen we dit soort af(in)brekers (actief)stemrecht gaven.
Vanaf toen waren de dubbele paspoorten schering en inslag in ons bestuur en is de omvolking pas echt begonnen..
Nee het is een pure poging om onder het mom van “ volksgezondheidsredenen” de leefregels van de islam door te douwen ik in onze westerse moderne democratische maatschappij
@Jemaintiendrai | 10-09-20 | 17:37:
Precies, deze "mensen" hadden nooit stemrechten moeten krijgen. Dat iemand in de verte iets wegheeft van een mens, dat wil niet zeggen dat het daadwerkelijk een mens is. En het Nederlands stemrecht is alleen weggelegd voor volwaardige Nederlandse mensen. Dat wil zeggen: voor mensen die het bij voorbaat met Ons, de redelijke en rationele westerlingen, eens zijn over een heleboel zaken. Wie het daar namelijk niet mee eens is, die is per definitie onredelijk en onmenselijk en die zou eigenlijk helemaal niet in Nederland mogen zijn. Ja, achter een dik en hoog hek in de dierentuin, daar wel.
-
Zodra je een ander oplegt wat je zelf wilt, neem je de vrijheid weg van een ander. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Als je er zelf voor kiest niet te drinken kun je dat een ander niet opleggen. Dan verander je in een untermensch, een veganist 2.0
Bedrijven moeten gewoon zelf beslissen hoe ze daarmee om willen gaan. Ik ben een voorstander van een algeheel rook- en alcoholverbod voor het bedrijf waar ik werk. Maar nogmaals: ik vind dat de werkgever het moet kunnen bepalen.
"We zijn wel voor het ontmoedigen van alcoholgebruik, zeker in de publieke ruimte.’’
Dezelfde publieke ruimte waarin de gebedsoproep schalt, hoofddoekjes gedragen worden, en soms zelfs in groepen gebeden wordt.
De godsdienstvrijheid werkte in Nederland best goed omdat de publieke ruimte hier grotendeels buiten werd gelaten - godsdienst was iets voor achter de voordeur. Maar voor de islam is het juist de bedoeling de publieke ruimte te claimen.
Vervelende is dat de scenario's zo doorzichtig zijn. Niks spannends aan! Ik ga me nog dood vervelen. Ik zou graag wat tempo erin willen hebben.
Goed samengevat Kicksalot.
Ercan Büyükyarak.
Een voorbode vanuit Londen, in het jaar 2013.
Muslims stage anti-alcohol protest in Brick Lane London.
www.youtube.com/watch?v=eRxbD7UxMaY
Herinnert u zich deze nog, in het jaar 2014.
Muslim protestors insult threaten Geert Wilders, London.
www.youtube.com/watch?v=LFQbERY_BzQ
Leuk volk, ik zou er graag eens een biertje mee willen drinken.
Islamisering is erger dan Covid-19. Er is geen vaccin tegen en alles waar wij trots op zijn en verworven hebben gaat kapot.
Als je het virus gewoon kan uitroeien, dan is een vaccin overbodig.
@GeenHeil | 10-09-20 | 16:36:
Uitroeien is mijn zelfs een brug te ver.
Maar deporteren naar land van oorsprong zou moeten kunnen.
@Jemaintiendrai | 10-09-20 | 17:39:
Ik heb het over het uitroeien van de islam, niet over het vermoorden van moslims. Daar zie ik een verschil tussen. De islam moet als zodanig worden verstoten en uitgeroeid. Dat wil zeggen: de islamitische gebruiken moeten worden verboden en wie die islamitische gebruiken wel wil hanteren, die moet naar een islamitisch land gaan. Als zo een persoon niet vrijwillig weg wil gaan, dan moeten wij hem inderdaad deporteren.
Als zij hun kinderen nu eindelijk eens gaan opvoeden tot voorbeeldige burgerts die zich in de publieke ruimte met fatsoen en respect gedragen naar de medemens, wil ik wel stoppen met drinken onder werktijd. Proost.
Goed gezegd. Hun tolerantie is eenzijdig
Mmmmm.... een lekker Turks EFES biertje.
In Turkije zelf is inderdaad ook gewoon allerlei soorten alcohol gewoon verkrijgbaar
@Fijn_dat_je_er_bent | 10-09-20 | 15:55: Nog wel ja.
@litebyte | 10-09-20 | 16:00:
Nee hoor.
Nog heel lang.
Dat krijgen de godsdienst waanzinnigen de keuze..
Kop dicht of naar Nederland.
In turkistan zie je ik beduidend minder kopdoekies op staat dan bv in Rotterdam.
Ik wilde net voorstellen of er in de buurt van alcohol de islam verboden kan worden, is dat geen veel beter idee?
Dus alle moskeeën in de buurt van een kroeg weg? Klinkt als een goed plan.
@5611 | 10-09-20 | 15:47:
Ik ga een hele keten van kroegen beginnen dan.
Schijnt dat er subsidie voor is te krijgen vanaf 30 miljoen.
Het zijn net katholieken, idd.
@2019000947 | 10-09-20 | 15:46:
Als je dat geloofd.....
@Mr.Crowley | 10-09-20 | 15:50: Een weesgegroetje voor het doodgaan en al uw zonden worden vergeven, daar is tegenwoordig niet eens meer een aflaat voor nodig.
En wordt fatima gestenigd.
Nou ja een hoop onzin natuurlijk.
Een ding moet ik hem gelijk geven. Zuipen onder werktijd moet verboden.
Dronken of zuipende politici nemen slechte beslissingen.
Nuchter werken of oprotten!
Naja, zelf drink ik niet, maar er is een verschil tussen "Dronken politici die laveloos besluiten nemen om het land te besturen" en "een dinerkaart in het restaurant waar ook wijn op staat"....
Als je lid bent van een regeringspartij hoef je Allen maar met de partijdiscipline mee te stemmen. Zelf nadenken is Dan niet nodig en nuchter zijn dan dus ook niet
Tuurlijk joh.
Die nuchtere nemen wel goede beslissingen zeker
Dinerpauzes... alcholvrij zo gek nog niet. Hoef bij mijn baas ook geen alcohol te gaan drinken in mn pauzes. Die lamballen in de raad gun ik t ook gewoon niet, temeer het invloed heeft op eventuele besluiten die na de dinertjes genomen worden. Sufgerukten kunnem zich waarschijnlikk toch niet inhouden. Voor de rest moeten die islamdrammers gewoon optyfen met hun gedram.
Ik neem er eentje op.
*Proost*
.
.
.
*Burp*
De term Islam ontstond toen Mohamed een paar dagen zijn tent niet uitkwam. Op de vraag waar blijft hij nou kreeg men steevast te horen 'hij is lam'.
Misschien kan hij de handen ineenslaan met mede gelovige Paultje Blokhuis, want alcohol is schadelijk voor de gezondheid moet u weten en het is wel de bedoeling dat we allemaal gezond en vroom in ons kistje liggen...
Premier Rutte: maar wij zijn met meer!
Ook premier Rutte: boekt immigratierecord na immigratierecord om dit permanent ongedaan te maken.
Hij gaat wel met iedereen in overleg. Hier heb heb je een vinger...
Die uitspraak van Rutte is verre van inclusief. Neigt zelfs naar tirannie van de zielige minderheid toch?
Net weer 100 kanslozen binnen gelaten.
Ouders hebben van hun ama's al bericht gekregen de koffers alvast te pakken..
De buurman verteld dat het Ali is gelukt een dat achmet toch ook maar beter die paar duizend dollar kan betalen aan die aardige meneer die wel een bootje heeft.
Soroso heeft al een paar scheiten geregeld voor de oversteek...
Man man
Alles voorspeld door Profeet Greet nu weer alcohol haram nabij moskeet...
Tip: Check ze eens álle 550, zeker bv de kelders zoals vaak beoefend bij
mensen wonend in een Kamp. Nice exercise !
Cheers !
Geen normaal mens vindt het gek dat je een organisatie die dwingelandij, vrijheidsberoving, onderdrukking, discriminatie, verspreiding van haat, intimidatie, bedreiging, moord en massamoord voorstaat en daarbij ook nog eens gebruik maakt van leugenachtigheid en allerlei vormen van fraude, bij wet verbiedt en ontbindt.
Daarom wordt het tijd deze maatregel óók en vooral op de islam toe te passen.
Net zoals die ook wordt toegepast op andere criminele organisaties zoals motor-bendes en drugs-kartels.
De islam is een gevaar voor elke beschaafde, democratische samenleving en bovendien een regelrechte bedreiging van de vrijheid.
Daarnaast is de islam een persoonlijke bedreiging voor honderdduizenden homo's, lesbo's, voor mensen die het terechte besluit hebben genomen deze naargeestige ideologie vaarwel te zeggen, en voor de duizenden vrouwen die zich - al even terecht - verzetten tegen allerlei vormen van dwingelandij en vrijheidsbeperking binnen de eigen islamitische kring.
De islam is de grootste bedreiging voor de westerse beschaving - en de vrede & stabiliteit - sinds de Tweede Wereldoorlog.
Van iedereen die meent deze achterlijke, giftige ideologie in bescherming te moeten nemen of zelfs te moeten faciliteren, zijn de hersenen dichtgeslibt.
@Peter Emile | 10-09-20 | 15:11 |
En daar is geen woord Spaans bij. U en ik zien het, maar helaas zit de gehele deugende Goegemeente ferm met de kop in de k0ndT en de vingers in de oren heel hard "Lalalala!" te zingen. Het zal ons nog lelijk gaan opbreken.
Sterker nog, de islam is zelfs een bedreiging voor de islam.
@getzappad | 10-09-20 | 15:59:
Ik moest lachen, maar hoe komisch het ook klinkt: u heeft nog gelijk ook...
@Sjefke7807 | 10-09-20 | 15:24:
Kwam zojuist terug van de sportschool. Onderweg kwam ik zo'n islamitisch spook tegen, zo eentje die je ook al steeds vaker tegenkomt in dit (nog) lelieblanke 020-Zuid.
U kent ze wel, die zwarte kraaien, die slechte imitaties van Belphégor en Darth Vader: geheel omwikkeld door een zwarte tent, behalve het door gebrek aan zonlicht & vitamines lijkbleke en uitermate chagrijnige gezicht. 'Fatima-In-'t-Zuur'.
Maar natuurlijk wél de nieuwste iPhone in de zwart gehandschoende hand, want ondanks het feit dat wij westerlingen 'minder dan varkens', 'ongelovigen' en 'hoeren' zijn, is het profiteren van de westerse verworvenheden een tweede natuur bij de aanhangers van de geïnstitutionaliseerde achterlijkheid die 'islam' heet.
Ter illustratie:
Belphégor (spook van het Louvre)
www.coolfrenchcomics.com/PulpBelphego...
De sluipmoordenaar, die islam heet, zorgt wereldwijd voor meer doden dan drinken en roken samen.
Bij wijze van spreken.
Maar goed, als er geen reclame gemaakt mag worden, kan de prijs weer iets naar beneden.
Goed plan van deze treurTurk.
Verder vraag ik mij af wanneer moslimpartijen iets gaan doen voor hun stad/ land ipv altijd hun eigen islambelangen te behartigen.
*/Proost!*
U bedoelt Turkije Marokko Syrië Algerije etc?
Islam is achterlijk en een land gaat kapot als de achterlijke islam het voor het zeggen krijgt.
Eigenlijk best veel overeenkomsten met de nazi's zo he?
Ja hè, want die dienden hun voorstellen om de joden te vermoorden ook netjes in in de gemeenteraad en als ze geen meerderheid haalden legden ze zich erbij neer.
@Diewijfvandielange | 10-09-20 | 16:50:
Wacht nog maar een paar jaar.
Ik u zult het punt bereiken dat u tot de conclusie komt dat het zo echt niet langer meer gaat.
Uiteindelijk is de uitkomst gegarandeerd een burgeroorlog.
Er gaat nog veel bloed door de straten klotsen kan ik u verzekeren..
Geheel alcohol verbod
ietsje meer
Vrouwen moeten meer bedekt gekleed in gemeenteraad
ietsje meer
Vrouwen moeten zich alleen bemoeien met huislijke zaken
ietsje meer
Vrouwen mogen niet meer komen in gemeenteraad
ietsje meer
Vrouwen moeten meer, meer, meer kinderen
ietsje meer
Nederland raakt overbevolkt
ietsje meer
Eén grote teringbende, milieu (leegomgeving naar de klote), sociale voorzieningen niet meer op te hoesten en afgeschaft, vrouwen zitten uit vrije wil als fokschaap thuis, homo's worden stelselmatig lastig gevallen en niet geaccepteerd, alle kunst is verboden (Rijksmuseum is dicht, ondanks diverse aanpassingen), economie ligt op z'n gat, PvdA/GL/X66 weten het ook niet meer, iedereen wil naar een ander land vluchten.
Kortom we zijn een gemiddeld islamitische land geworden.
Mark Rutte wil graag weten wanneer al dat moois gerealiseerd is en of we dan ook de laatste industrie het land uit kunnen jagen. Zijn bovenbazen in Brussel zijn ook zeer geïnteresseerd.
Hoorde van het weekend van een ras-Rotterdammer (mag je dat nog zo duiden?) dat hele wijken inmiddels no-go areas zijn, ook voor de politie. Mocht Pim niet zeggen van Rosenmöller. Daar heerst inmiddels ook al de sharia. Gaat lekker zo, met dank aan GroenLinks, PvdA en D66.
Tijd om de noodkoffer klaar te zetten. Vluchteling in eigen land.
assalam aleikum, proost
" Het Nida-voorstel kan niet rekenen op een meerderheid."
Nog niet... Nog niet..
Graag dien ik een motie van wantrouwen in op de gehele islam...
Misschien is gescheiden openbaar vervoer voor vrouwen en mannen ook een goed idee. Dat doe je dan uiteraard voor de bescherming van vrouwen hè, niet dat jullie iets anders gaan denken.
Gescheiden als je islam aanhanger bent in vrouw en man. En de anders gelovigen. Na betalen van een belasting in de aanhanger de rest kop eraf
@HoniSoit | 10-09-20 | 14:40 |
Uw idee is in België al door een zusterpartij van NIDA geopperd in 2018:
- www.hln.be/nieuws/binnenland/mannen-e...
Wat vinden ze van borrelnootjes?
Haram, want varkens lusten die ook.
Jaaa of cherry tomaten?
@Kuifje-naar-Brussel | 10-09-20 | 14:51: ik heb zin in een varkenshaasje
Hé lekker...
Ouderwets Islamnieuws!
Even wat anders dan Cojona..
Vraag me af wat Charlene de Carvalho hiervan gaat zeggen.
Af en toe tijdens borreluurtje komt spontaan de vraag weleens op, wat is de meerwaarde dit soort lui?
Gelooft u echt dat die een meerwaarde hebben?
Is hij een beetje beter dan u?
Mijn stad is inmiddels 60% islamitisch, dus ik denk dat dit verbod er gewoon gaat komen.
En zo niet,de gristenen vinden dat alcohol,drugs en hoeren verboden moeten worden.Niet dat er nog zo veel zijn maar hypocrieten sluiten ze graag aan bij dat soort clubjes.
RickRD | 10-09-20 | 14:29
Je hoeft er niet te wonen...
@pejoar | 10-09-20 | 14:36: hoe zit het dan met het brood en de wijn van Christus?
Kwestie van tijd en blijven buigen en wegkijken. Zo blij dat ik vertrokken ben. Ocharme!
Bevalt het een beetje in Damascus?
@Kuifje-naar-Brussel | 10-09-20 | 14:51: Goeie vraag Kuif. Hele goeie vraag. Als ik er nog eens naar kijk: ja, een hele goeie vraag. Relevant ook. Heel relevant ja. Diep.
Kuif is een onverbeterlijke wegkijker, zo blijkt.
@Kuifje-naar-Brussel | 10-09-20 | 14:51: Je kunt van Assad zeggen wat je wilt, maar hij heeft de relifanaten altijd onder de duim gehouden. Dat gaat ze hier met onze slappe houding binnenkort niet meer lukken.
@Kuifje-naar-Brussel | 10-09-20 | 14:51: In Rotterdam noemden ze het gebied rondom Marconiplein de Gaza strook
Het verbod op onverdoofd slachten is door een Europese rechter wegens inbreuk op de rechten van "de mens" de prullenbak in gemikt.
Het aandeel Heineken zal snel volgen met deze gedachtegang
En onze “rechten” dan? Worden per seconde schandalig overtreden..
Als Heineken op de fles gaat, hoe moet het dan met de economie?
Het is advies aan HvJ, maar zal inderdaad wel overgenomen worden. Triest, erg triest.
Maar de Belgen geven nog niet op.
What else is new.
En, ik ruik komkommer.
-
Wedden dat ze de zin krijgen je zie ook al geen sloggi reclame meer.
Onder het mom van 'gezond' en 'verantwoordelijk' een wet uit een giftige ideologie proberen te pushen.
Dat probeerden ze ook met halal vlees.
Halal vlees is dierenmishandeling.
Ercan Büyükçifçi kan de tyfus genieten met zijn gedram.
Nogmaals.. je moet niet de allochtoon erop aankijken maar je overheid die dit vrolijk door blijft faciliteren..
@All_Anonymous | 10-09-20 | 14:28: Juist ja, van de vijfde colonne hoef je niets positiefs te verwachten. Het is 'onze' overheid die al decennia lang dit soort achterlijke cultuur enthousiast binnenhaalt, bevoordeelt en zelfs beter acht dan onze eigen cultuur.
Dat verbod op groepsbelediging, geldt dat ook voor onderdrukkende fascistoide ideologieen? Ik vraag het voor een vriend.
Beledigen mag altijd.
Wilt u meer of minder alcohol? ( Ik denk het antwoord al te weten. )
De islamdrammers kunnen wel een Camparitje-orange gebruiken om de scherpe randjes eraf te halen.
Nooit meer drinken dan strikt noodzakelijk.
Als we die minder minder minder Marokkanen nou eens compenseren door meer meer meer biertjes. Dan is iedere Nederlander blij.
,,Tijdens de dinerpauze wordt niemand gedwongen om alcohol te drinken. Laten we de mensen die een glaasje wijn willen met rust laten.’’
En dat is natuurlijk zo. Maar moslims willen toch het liefst dat iedereen zich conformeert aan de voorschriften van de koran, ook andersdenkenden.
Elke vrome moslim weet wanneer het tijd is voor het gebed, of hoe laat hij zich op vrijdag bij de moskee moet melden, maar toch moet er een versterkte gebedsoproep (azaan) over vele wijken schallen. Die is niet bestemd voor de gelovigen, nee, die is bestemd voor ons ongelovige honden, varkens, en apen. Op diverse plaatsen bidden die kutmoslims ook al in het openbaar; ook dat is bedoeld om aan ons ongelovige honden, varkens, en apen te demonstreren: kijk, wij geloven in de enige echte god - Allah - daarom zijn wij 'beter' dan jullie ongelovige honden, varkens, en apen.
Niet alleen mag er van Nida geen alcohol meer tijdens de dinerpauze meer gedronken worden door andersdenkende, ongelovige honden, varkens, en apen, nee, er mag geen reclame meer gemaakt worden voor alcoholische dranken. De volgende stap wordt natuurlijk het verbieden van alcohol door die kutmoslims, ongeveer zoals het roken al jaren wordt terug gedrongen.
De islam is een enge, onverdraagzame, agressieve ideologie, en hoe meer moslims er in Nederland verblijven, hoe assertiever en intoleranter dat kutgeloof zich manifesteert.
Ja maar de kruistochten, inquisitie en misstanden in de kerk dan? Dat zeggen al mijn naïeve oudere familieleden direct wanneer je ze confronteert met de intrinsieke agressie van de islam. Om gek van te worden.
@Reaganmania | 10-09-20 | 14:46|
Dan mag u namens mij het onderstaande lijstje aan hen voorlezen.
De Kruistochten waren defensief van aard. Ze werden in 1095 gestart na eeuwen van islamitische invasies, kerkverbrandingen, martelingen, slavernij en gedwongen bekering van christenen:
- 457 jaar na de islamitische verovering van Jeruzalem(!).
- 453 jaar de islamitische overname van Egypte.
- 443 jaar na de islamitische plunderingen van Italië.
- 380 jaar na de islamitische bezetting van Spanje.
- 363 jaar na de islamitisch aanvallen op Frankrijk.
- 249 jaar na de islamitische verovering van Rome(!).
@Sjefke7807 | 10-09-20 | 15:15: Dank voor het lijstje! Wordt er altijd zo moe van, dat gegraaf in mijn geheugen. Heb zojuist een screenshotje gemaakt. Maar als ik dit hebt opgesomd beginnen ze over hoe het christelijke westen zich in Amerika, Afrika en Azië misdragen heeft in het koloniale tijdperk. Erruggg vermoeiend.
Wanneer aparte ingang voor vrouwen? Wanneer de sharia??
Dat komt net voor het handen afhakken en stenigen van overspelige vrouwen. De VVD is al aan het kijken wanneer al dat moois van die verbindende, diverse, inclusieve cultuur ingevoerd kan cq van Brussel ingevoerd moet worden. Zin an!
@5611 | 10-09-20 | 15:34: als vervanging van koningsdag?
Islam is net een gezwel. Groeit langzaam en opeens is het daar.
Opeens is het zover uitgezaaid dat genezing niet meer mogelijk is.
Dat Ercan dat wil snap ik. De vraag is hoeveel macht hij en degenen die op 'm stemmen krijgen om het werkelijk af te dwingen. En de vraag die daaraan voorafgaat, een veel belangrijkere, is hoezeer wij bereid zijn om hem reeds tegemoet te komen in zijn wensen.
Dat laatste 100% gezien ook de inspanningen hoe zwarte Piet aan het verdwijnen is.
Leuk toch, drooglegging, werkte in de VS ook prima. Een verbod op alcoholreclame vind ik, net als sigarettenreclame verder ook niet zo schokkend. Waarom er nog Cola en McDonalds reclames mogen, vind ik vreemder. Of Magnumreclames met van die maat 0 modellen die nog nooit een maaltijd niet dwangmatig 5 minuten later in de WC hebben gespuugd.
Tegen de tijd dat er een meerderheid te vinden is voor drooglegging in dit land worden we toch al geregeerd door een kalief.
Imperialistische achterlijken. Omdat ze er niet tegen kunnen mogen anderen het ook niet. Lachgas vind de proleet natuurlijk prima.
Als ze dan maar wel heel veel lachgas gebruiken. Zit nogal een bijwerking aan.
Moslims kennen over het algemeen totaal geen humor. Of lachgas dat compenseren moet weet ik niet.
Ach, op mijn horloge is het al 20 jaar 2 over 12. Ze willen geen verandering, zei Baudet gisteren over de kartelpolitici. Ze willen wel degelijk verandering. Deze islamisering kan ze niet snel genoeg gaan.
Er was toch ooit zo'n beweging die een probleem had met de Islamisering van het Avondland die door velen (uit woke-ness of onwetendheid) werd weggelachen?
Alcohol is harddrugs, Spa Touch met de rode dop is momenteel in de aanbieding bij de Plus. Proost !! ;))
ik stem bemoei niet.
Een algeheel verbod op islam lijkt me gezonder.
Verbod op “halve konten die open staan” komt er ook nog wel.
De drooglegging in Amerika vorige eeuw was ook zo'n succes.
Dat hoofd ook van deze reli idioot roept braakneigingen op, gatverdamme!
Wat vooral af te lezen is van z’n low IQ face is haat en minachting.
Dat morsige mannetje met de vingertjes is Nourdin el Ouali. De fapper is Ercan Büyükçifçi.
eem verbod op alcohol reclame zie ik nog wel gebeuren. Niet om de Islamitische redenen maar omdat het meer leed en doden kost dan bijna elke andere ziekte. Sluipmoordenaar, ik heb er verschillende aan ten onder zien gaan in mijn directe omgeving.
Ja, we leven in een liberale samenleving. Wat is nou je punt? Dat jij een aantal mensen kent die zich niet konden of kunnen gedragen met alcohol en dat het daarom goed is om alcoholreclames af te schaffen?
@GeenHeil | 10-09-20 | 14:04: Meer zoals bij sigaretten. Er wordt nog steeds gerookt, maar het wordt niet gepromoot. Te veel alcohol is zeer schadelijk - schadelijker dan veel gangbare drugs - en kost veel onnodig leed en geld. Als we een dashboard zouden hebben met alcoholdoden dan zat het land op slot.
@GeenHeil | 10-09-20 | 14:04: Cigaretten reclame is ook afgeschaft. En terecht.
Wat een nonsens. Leven is dodelijk. Laat ieder persoon bepalen wat hij of zij wilt.
@small_town_dude | 10-09-20 | 14:07: alcoholische dranken zijn in beperkte mate helemaal niet schadelijk. Heel anders dan 'gangbare drugs'. (Wat versta je daar precies onder?)
@Rennieflox | 10-09-20 | 14:22: De meeste gangbare drugs, cannabis, cocaïne o.a. zijn in beperkte mate ook helemaal niet schadelijk. Niet meer dan tabak en alcohol. En dat cocaïne een hoop ellende veroorzaakt komt feitelijk alleen maar omdat het verboden is. Ik word kotsmisselijk van die gasten die met een glas alcohol staan te verkondigen hoe slecht drugs zijn. Hypocriet in het kwadraat!
Nou, dan begin ik maar vast een speakeasy. Even wat hootch inslaan.
Ercan moet maar een lange vakantie naar Turkije boeken. Win win.
Niet heel Turkije heeft geen probleem met alcohol. Ik ken een Turk die zuipt als een tempelier.
Haram!
@small_town_dude | 10-09-20 | 13:51: Vast een christen-Turk.
Wat nou nuchter? Nuchter is het voor mij op deze planeet niet uit te houden. Zonder vlees trouwens ook niet. En dan nog wat: iedereen gebruikt alcohol. Of het nou in de spiritus zit die gebruikt wordt door moslims om mensen in kooien te verbranden of ik drink het op. Laat mij lekker.
Nou inderdaad! Zonder alcohol is het niet te harden inderdaad. Idem voor vlees.
Voor 1400 NC. was het best het midden oosten verlicht en het centrum van wetenschap en cultuur in de wereld. Voor 1979 woonde mijn ouders in Iran. Mijn moeder liep met hotpants en korte truitjes door Teheran en studeerde ze rechten.
Kijk eens wat Islam gebracht heeft.....
En nu laten we dat hier ook gebeuren. Over 50 jaar geen bier meer op het strand en zeker geen Gay Pride in de gracht...
De overheid zit vol met dit soort gifkikkers. In de politiek maar ook in heet ambtenaren apparaat en langzaam groeit het. Het is kanker... maar dan uitgezaaid.... uiteindelijk gaat heet kapot.
Tja de gemiddelde Nederlander is als de joden in de tweede wereldoorlog. Het zal wel loslopen. Wat zullen Rutte, Kaag en Jesse verbaasd zijn als ze ook op de trein worden gezet. (analoog aan ascher en Cohen).
@Zatkniss | 10-09-20 | 13:50: rutte ollongren en jetten gaan niet op de trein. Die gaan kop vooruit van een flat af de dag na de invoering van de sharia door GL.
Nondeju, wat nu, maar goed de eerste vliegtuigen schijnen al onderweg te zijn vanaf Lesbos, vind je het gek dat de NL Christenen aan de drank gaan.
Salamitactiek. Een olifant eet je niet in een keer op.
Soumission. De deugers zullen enthousiast als eerste volgen. Let maar op. Wat nu volgt zullen artikeltjes zijn in glossy bladen dat alcohol helemaal uit is. Trend watchers die hetzelfde zullen zeggen. Op het eind ben jij een deplorabele tokkie plebs die nog alcohol drinkt.
Vegetarisch eten wordt de norm in Rotterbad. Het is me wat.
zie ik niet gebeuren, het gros van die deugers drinkt graag een wijntje.
@Rennieflox | 10-09-20 | 14:25:
Ze zijn makkelijk beïnvloedbaar.
@Zatkniss | 10-09-20 | 13:48: voor bepaalde lieden zou de norm niet eten een zegen zijn. Kan dat niet trendy worden gemaakt door een influencer. Uitdaging.
Dit wordt de eeuw van de drammers.
Ercan Büyükçifçi lekkere woordwaarde bij wordfeud.
Islam/moslimlanden: het leven is er over het algemeen fantastisch! De vrijheid, die gelijkwaardigheid, die humor; gewoon jaloersmakend. En: bijna altijd mooi weer hè. Ik ga.
Ja en als vermaak een leuke steniging of geseling. Wat wil men meer.
@Zatkniss | 10-09-20 | 13:47: Bier en tieten.
Zo ziet tolerantie voor intolerantie eruit
Ik heb jeuk aan mijn poeperd.
Geen rauwe gehakt meer eten ;))
Ik wil een verbod op doner in Turkije....... denk wel dat dat gaat lukken bij die goedgelovige lieve Turken in Turkije .
Ik eis een vestiging van restaurant het blije varken naast elke moskee.
En een gaybar aan de andere zijde
Ik heb liever dat alles zo blijft als het nu is, en ik blijf gewoon VVD stemmen!
Rutte doet het toch prima?
Nick checks out.
Ercan Büyükçifçi woont in Rotterdam
-> ietsje meer naar het Oosten
Ercan Büyükçifçi woont in Zwolle
-> ietsje meer naar het zuidoosten
Ercan Büyükçifçi woont in Maastricht
-> ietsje meer naar het zuidoosten
Ercan Büyükçifçi is in Frankfurt
-> ietsje meer naar het zuidoosten
Ercan Büyükçifçi woont in München
-> ietsje meer naar het zuidoosten
Ercan Büyükçifçi woont in Zagreb
-> ietsje meer naar het zuidoosten
Ercan Büyükçifçi woont in Sarejevo
-> ietsje meer naar het zuidoosten
Ercan Büyükçifçi woont in Sofia
-> ietsje meer naar het zuidoosten
Ercan Büyükçifçi woont in Istanbul
-> ietsje meer naar het zuidoosten
Ercan Büyükçifçi woont in Ankara
Dat is ook weer geregeld.
En in Ankara ietjes meer naar beneden onder een steen.
Roflol Bemoei je met je eigen zaken Ercan Büyükçifçi. Ik drink en eet wat, waar en wanneer ik wil, islamitische hongerspelen of niet, islamitisch gebedshuis of niet.
Intolerante klootzakken zoals jij gaan eerst maar eens lekker in de spiegel kijken. En wat meneer Ercan Büyükçifçi verder vindt mag ie op een pleerol schrijven, dan kan ik mijn reet ermee afvegen.
Wat een miezerig mannetje.
Ze zuipen allemaal, maar dan stiekem.
Liefst stiekem in het donker op bankjes in het park en eten dan van die zonnepitten dat knaagdierenvoedsel en laten meestal alle teringzooi liggen, want dat ruimen die Nederlanders wel op.
Draai het om en begin met het verwijderen van mosketen ( tot onder de fundering) islammerige scholen, theehuizen etc.
Als je zo nodig een vrome moslim wil zijn kun je dat het beste in een islamitisch
land doen, daar is immers alles al zoals je dat graag zou willen hebben.
Gewoon een enkel reisje boeken en je bent in het paradijs.
Ik zou graag een vebod willen op veel geloven.
Dat geloof ik direct.
Salami is haram maar het is wel de tactiek die ze gebruiken.
Probeer dat de normies maar eens aan het verstand te peuteren.
Wat is haram? Dat je allemaal je eigen harem hebt?
@Rdock | 10-09-20 | 13:42|
Haram is het Arabisch/ islamitisch woord voor onrein of verboden volgens de Sharia.
Halal is de tegenhanger daarvan. Halal is juist toegestaan/ zuiver in de Sharia.
Hij wil geen sharia? Valt allemaal nog mee dus. Slaap lekker verder.
95% van de islamieten geven de andere 5% een slechte naam.
⬇
ietsje meer islam
⬇
Ercan Büyükçifçi (islamwappies NIDA) wil 500 zweepslagen bij overtreding op het alcoholverbod.
Ietjes meer islam
D66
En waarschijnlijk krijgt hij het nog voor elkaar ook. Wat een gaaf land is dit toch..
Goed punt. Beetje zuipen onder werktijd. Prima om daar tegen op te treden.
Zit hij goed met burrie Aboelaadklep.
Als het erop aankomt laten ze elkaar nooit vallen.
Btw,met hoeveel meer zijn we eigenlijk nog?
Aboe Taleb heb ik ook nooit helemaal vertrouwd. Hoe is het met hem eigenlijk?
@Schwanzeleber | 10-09-20 | 13:39: is waarschijnlijk lid geworden van de moslimbroederschap.
Ik wil een verbod op drinkyoghurt, maar daar hoor je me zelden over.
Is het niemand opgevallen dat sinds we in dit land islam hebben, dat het op alle gebieden hard achter uit is gegaan?
Allemaal geloof.
Ik ben tegen een verbod, mensen moeten zelf bepalen wat ze willen geloven.
We worden straks allemaal geitenhoeder of openen een shoarma zaakje. Dat is straks ons intellect.
@Rdock | 10-09-20 | 13:39:
We zullen toch de zwik in Nederland aan de gang moeten houden. Bedrijven moeten draaien, mensen moeten naar hun werk, mensen moeten belasting betalen, kinderen moeten naar school om straks een productief lid van de samenleving te worden.
Met die geitenhoeders en die shoarma zaakjes gaan we het niet redden.
Islam is geen geloof, het is een sekte.
@Kluukluuk | 10-09-20 | 13:45:
Iedere sekte is gebaseerd op geloof, Kluukluuk.
Ze vinden allemaal van zichzelf dat ze het "Ware Geloof" hebben.
@Kluukluuk | 10-09-20 | 13:45:
En trouwens, wat ik geloof is gewoon waar.
Gelukkig geloof ik niet zo veel.
Helaas kan ik dat van Ercan Büyükçifçi niet zeggen. Erg genoeg voor hem.
maar vooral hoe minder dan 10% van de bevolking bepaalt wat goed of fout is.
@small_town_dude | 10-09-20 | 13:54:
Ercan Büyükçifçi ziet zichzelf graag bij die 10% Dat maakt hem een nog triester figuur dan hij al was.
Zitten er eigenlijk (oorspronkelijke) Hollanders in de Gemeenteraad van een stad of dorp in Turkije? Zo ja, stellen die ook allerlei gebruiken aan de kaak in de *kuch* "super diverse samenleving" die Turkije heet?
"Geen alcohol rond de moskee..." - Als daar een bar of een café is heb je weer het probleem waar je de moskee naar toe moet verhuizen...
Noordzee?
Alsof moslims geen alcohol drinken....
Diep onder de grond, zodat je als je 'snachts goed luistert de azaan hoor huilen over hoe allah de grootste zou zijn. Een soort islamitisch Sols gat dus, zogezegd.
Ze moeten mij niet, ik ben een lopende drankreclame.
Vanwege die rode neus?
Ik leef op alcohol. Ercan speelt met duistere krachten die boven allah gaan.
Meer, meer, meer alcohol.
ietsje meer islam
⬇
Ercan Büyükçifçi (islamwappies NIDA) wil na algeheel verbod op alcohol een foeigesprek met overtreders
ietsje meer islam
⬇
Ercan Büyükçifçi (islamwappies NIDA) wil na algeheel verbod op alcohol een boete voor overtreders
ietsje meer islam
⬇
Ercan Büyükçifçi (islamwappies NIDA) wil na algeheel verbod op alcohol en overtreders
MSM brengt alles maar dan ook alles rondom Islam als hot en happening en buigt naar de gebruiken en vindt iedereen die hier niet aan meedoet een Nazi. ==> ietsje meer islam
In België was er een kandidaat raadslid voor de Gemeenteraad van Antwerpen, dat voorstelde om mannen en vrouwen gescheiden te houden in het Openbaar Vervoer.
wit achter In , Zwart voor in de bus.
Wat is hier toch allemaal binnengelaten... en het gaat maar door.
De provincies zullen zich op termijn weer daadwerkelijk moeten gaan verdedigen zoals vroeger tegen de Hollanders die eerst van Oldenbarnevelt (lees Pim) hadden vermoord. Nu zijn het de Ottomanen die eerst niet verder kwamen dan Oostenrijk en nu massaal onder ons zijn...
Misschien een dienstplicht als in Israel en een verviervoudiging van het defensiebudget al een goede voorbereiding is op wat gaat komen .
Nog meer islamisering: www.nieuwnieuws.nl/5148910/foto-museu...
To kreeg op Twitter gelukkig een boel bijval.
Tô is zelf kunst, wat een plaatje.
@laatjenietkisten | 10-09-20 | 13:50: To verdient een eigen topic.
Fase 3 van de islamitische verovering is bijna afgerond.
Beetje bij beetje komt het islamitische varken uit de mouw.
Dit gedram heb je ook met anti-rokers, anti-vleeseters, anti-autobezitters, anti-kapitalisten etc. Zo is er voor ieder belang wel een fanatiek groepje idealisten te vinden die u gaat vertellen wat u wel of niet mag. Je kan zeggen wat je wil van de Islam maar het geniepige gedrag om hun agenda te realiseren is verleden tijd, tegenwoordig gaan ze openlijk de strijd aan met hun onderdanige Noord-Europese gastheren en -vrouwen.
Ja, dat is winst. Tegelijkertijd: wat doet dit soort mensen in Nederland.
@Kuifje-naar-Brussel | 10-09-20 | 13:28: wat doet dit soort.
Jouw grote leider wil meer, meer, meer islam in Nederland.
Hahaha, dat denk jij .... De islam is zeer geniepig. "Taqiya" uit de Koran, is een mooi voorbeeld hiervan.
@El Rico Grande | 10-09-20 | 13:34: Dat wil ie helemaal niet.
@El Rico Grande | 10-09-20 | 13:34: Dat dus. Wat heeft die geweldige Mark Rutte van jou gedaan om dit te stoppen behalve Marrakech en straks stiekum Marrakech-II te tekenen?
@Kuifje-naar-Brussel | 10-09-20 | 13:40:
Niets van gemerkt. Integendeel zelfs.
@Kuifje-naar-Brussel | 10-09-20 | 13:40:
En wat gaat hij eraan doen om dat te bewerkstelligen, los van het uitsluiten van de enige Islamkritische partij van Nederland?
Gaat nooit gebeuren, het enige wat demense nooit opgeven zijn roken, autorijden en drank, ongeacht hun financiële situatie, plus de roverheid pikt ook nog een graantje mee....
... en wijven!
Vergeet het maar. Nederlanders zijn synoniem met bukkers, vooral het niet katholieke smaldeel. Je hoeft ze maar te bevelen te bukken en ze vragen hoe diep en hoe vaak.
@IJsbrekert | 10-09-20 | 13:30: Daar zit geen dubbele belasting op, op drank wel.
Wacht maar tot maart, gaan we die dwingelanden ook in de Tweede Kamer aantreffen, DENK is te Turks en te rommelig, ik vrees dan NIDA zo'n beetje het hele islamitische electoraat aanspreken kan.
Afhankelijk van de mate van mobilisatie van stemvee zie ik ze de 6 zetels nog wel eens halen, mocht DENK de laatste twee verliezen.
www.geenstijl.nl/5154255/he-leuk-nida...
En dan eens zien welke linkse partijen zich sterk blijven maken voor islam. Stemmen winnen ze er toch niet meer mee.
Dat laatste begrijp ik ook niet. Waarom blijft zo'n PvdA maar islam promoten terwijl de islamitische bevolking ze al lang de rug toegekeerd heeft?
@5611 | 10-09-20 | 13:48: Bij twijfel rechtdoor.
Ik wil een verbod op NIDA.
En ook graag een verbod op Allah, die god moet nu echt een keertje bij het grofvuil worden gezet!
Hear, hear
@kunstliefhebber | 10-09-20 | 13:27:
Laten we beginnen met een seculiere staat. Schop religie achter de voordeur.
Klinkt zinnig. Ik sluit mij volmondig aan.
Moet te doen zijn. Ze zijn even als D66, staatsgevaarlijk dus er hoeft geen wet voor te komen.
@* Il Principe * | 10-09-20 | 13:28: Precies. Als Atheist droom ik hier al jaren van. Laten we beginnen met een verbod op religieus gesubsidieerd onderwijs (bijzonder onderwijs). Scheiding kerk en staat is zo'n raar idee met ons geintje mbt Bijzonder Onderwijs.
Een verbod op massareligie is het beste. Religie maakt meer kapot dan alcohol kan verdring/ken.
Mooi, nu nog een preventieve abortus van zulke mensen...
Postnataal is ook prima.
@WatMoetJeNu | 10-09-20 | 13:28:
Nee, niet vermoorden dus, maar gewoon ruimen uit de politiek. Net als iedere andere partij die geloof of een god als politieke basis hebben.
Feiten moeten geldig zijn in de politiek, niet religie.
@WatMoetJeNu | 10-09-20 | 13:28: dat voeren islamieten ook massaal op elkaar uit, dat kun je dagelijks in het nieuws lezen.
@WatMoetJeNu | 10-09-20 | 13:30:
Feiten zijn niets zonder ze te plaatsen in een context. Daar zit 'm de kneep.
Lijkt me trouwens een hele lieve man.... zie je meteen.
In mijn reactie zal ik mij beperken tot een 'bekijk het maar'. Ik zou het anders willen formuleren maar dat levert een scheldkanonnade op plus de bekende gejorist - en waarschijnlijk - de opgerot op.
Die hele alla is maar een verzinsel.
Democratie volgens mij ook.
Ja, ik ken ook niemand die echt gezien heeft dat hij aan het kruis hing.
Druk het er maar in een keer doorheen.
- Volledig rookverbod
- Alcoholverbod
- geen gedoogbeleid softdrugs.
Na een paar weekjes weten we niet beter.
Daarna verbod ISLAM en worden we pas echt gelukkig
De de vierde eerst, dan zijn de eerste 3 overbodig.
Ik wil een verbod op islam.
sluit ik me ongezien bij aan
Niet verbieden maar uitroken.
@Kuifje-naar-Brussel | 10-09-20 | 13:33:
Is dat het officiele partijstandpunt, Kuif?
@Graaisnaaiert | 10-09-20 | 13:45: Natuurlijk niet. Filiaalchef Rutte haalt volenthousiast zo veel mogelijk ons hatende moslims binnen, dit in opdracht van de bazen in Brussel. Maar straks, een week voor de verkiezingen, gaat Rutte weer een rechts toneelstukje uithalen. Ben benieuwd!
@Graaisnaaiert | 10-09-20 | 13:45: Dat zeggen we natuurlijk nooit hardop.
Stem PVV.
Meer meer meer Geert!
Tja......
REAGEER OOK