Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Steekconstructie. Driller dood in Scheveningen

Welja we schieten 'm nog maar ff apart in

Hee. Maar wel een mondkapje

Nieuw Nieuws van maandagavond natuurlijk, maar aangezien Scheveningen al sinds de zon schijnt een peopgat zandland is geworden, lichtgetinten we 'm nog maar even apart uit. Ook omdat uiteindelijk een 19-jarige jongen uit Roffa het leven liet in Skiffa, neergestoken dan wel doodgeschoten door een Scheveningse strandtenteigenaar de pianist van de Crazy Pianos een lokale kitesurfleraar een gewapende bivakmutsmuzikant uit Damsko. Het slachtoffer is een 19-jarige uit 010 met de bijnaam 'Chuchu', de aanleiding een vete tussen drillrappers van groepen 73 De Pijp (uiteraard een NPO-bandje van 101Barz, zie onder) en #24 Blacka ("Drillrap in een vriendelijk jasje" - Parool). Er zijn twee verdachten aangehouden, volgens Boevennieuws gaat het om de rappers "RR" en "Frazz", onduidelijk wat hun relatie tot de nummer 1-albummakers Qlas en Blacka is. Hierboven een compilatie van beelden van maandagavond, nasleepfoto's bij de beroeps-112-hobbyisten van Regio15.

Den Haag heeft één geruststelling: wegkijker Jozias "ISIS marcheert door de Schilderswijk" van Aartsen is pleite, Pauline "Die fik kan best nog wat feller" Krikke moest wieberen en ook interim Johan "Culturele Stikstof meten we niet mee" Remkes heeft plaats gemaakt voor de vierde vvd'er in het kartelkwartet: Jan van Zanen. Die was in 030 best goed met de nasleep van schietgeweld door allochtoon uitschot. Kan hij de roemrijke pier van Scheveningen ook boven water houden, en is dit Ons Strand nog wel?

Mail Update: ‘Chuchu had niks met drill-vete te maken’

“Goedendag redactie,
Ik heb jullie artikel gelezen en een aantal punten gezien die niet helemaal kloppen.
De 19-jarige jongen die door vrienden en familie Chuchu wordt genoemd behoorde niet tot de drillgroep 24, en woonde ook niet in hun buurt. Hij was in Scheveningen en kwam een paar andere Rotterdammers tegen (waarvan paar wel van 24 zijn). Toen de hel losbrak sprong hij op de Amsterdammer die een pistool trok, hierdoor kon iedereen wegrennen. Chuchu zelf heeft het helaas niet overleefd.

Ik hoop dat het artikel een beetje aangepast wordt, Chuchu had NIKS te maken met de drill vete tussen #73 en #24

Met vriendelijke groet,
[NAW bij redactie bekend]

"Die bivakmutsen zouden er dan ook niet zozeer zijn om niet door de politie herkend te worden, maar vooral om over straat te kunnen zonder voortdurend door fans aangeschoten te worden." - 3voor12 heeft een goed verhaal.

Social

Vroeger, toen men nog een jasje droeg op Scheveningen...

Reaguursels

Inloggen

We gaan naar Zandvoort (of Scheveningen) al aan de zee;
En nemen messen en pistolen mee;

Kattie | 11-08-20 | 18:18
-weggejorist-
AnnaJL | 11-08-20 | 15:47

Het is al lange tijd vette voorbips in Scheveningen. Iedereen weet dat. En wat doet de gemeente Den Haag? Stoepkrijters en vrijheidsbejaarden neerknuppelen.

Traag | 11-08-20 | 15:17

Mailupdate lijkt mij een zooitje BS

Turbulentie? | 11-08-20 | 14:22 | 1

Het zijn altijd de goede, lieve jongens die dood gaan als er gestoken wordt.

nietoftochwel | 11-08-20 | 14:44

De lokale skiwinkel is vast blij met de repperts van 73 Pijpgraag.

Subietzometeenstraks | 11-08-20 | 14:02

Sjgevenigen 2020.
Achteraf bezien vond ik die uitspraak van die rasta-meneer die ook lekker op een terrasje wilde zitten een wit wijntje toch sympathieker. Dus bij deze rehabilitatie.

Ambiorix | 11-08-20 | 13:40 | 1

Je ziet dat de man gelijk had, hij kon er niet zitten en relaxt een glaasje witte wijn drinken.
Hij zou gelijk van andere drugscriminelen afgeschoten of afgestoken w
worden.

jan huppeldepup | 11-08-20 | 15:30

Ik neem aan dat de politie al bezig is met integrale huiszoekingen en digitaal onderzoek van leden van beide gangs? Bankrekeningen en goederen in beslag genomen en bij veroordeling verbeurd verklaren. Nu goed doorpakken want waarom zouden deze mensen in vrijheid mogen doorleven als daarmee de vrijheid en veiligheid van de samenleving en dus ook uw eigen individuele vrijheid wordt aangetast?

rectormagnificus | 11-08-20 | 13:38 | 3

He hé hé stop effe, het zijn wel gekleurde mensen, hoor. Dat doe je niet want racisme. Als het nou een blanke geweest was hadden zijn opa derde graad nog gefolterd, daar kan het.

jan huppeldepup | 11-08-20 | 15:33

Ja helemaal.... nee.. toch niet:

Denk eerder dat NPO al een docu aan het voorbereiden is hoe white privilidge ervoor heeft gezorgd dat deze kansarme mederlander in een hoek is gedreven en dat zijn dood het resultaat is van de oneerlijke maatschappij....

Natuurlijk had chuchu veel meer kansen willen hebben in het leven, werkte hij hard.... maar net als de repperts van 024 heeft hij wel 100,000 keer gesolliciteerd op die baan als lasser, timmerman, boekhouder en advocaat. Ze kwamen er alleen niet tussen.... en dus werden ze gedwongen tot deze route in het leven!

En daar ligt de schuld: bij U, de hardwerkende priviligeerde witte mens. Slachtoffers zijn het, slachtoffers... ik zeg het U. De NPO zegt het U! Het is maar dat U het weet....

ikpislauwbier | 11-08-20 | 16:45

Yes, het is hoge prioriteit voor de politie. Het onderzoek begint direct als er op de recherche iemand beschikbaar is in 2023.

Blasfemie | 11-08-20 | 17:55
-weggejorist-
Gulliver | 11-08-20 | 13:25 | 1
-weggejorist-
johoost | 11-08-20 | 13:17

Zorg dat je de eerste bent die schiet op dit soort zwart verdriet, jooh!

CleaudeSacke | 11-08-20 | 13:12
-weggejorist-
Ronald-Trump | 11-08-20 | 13:05

wat een kudt muziek

Pretba | 11-08-20 | 12:57 | 2

'Muziek'?

Varende_Reaguurder | 11-08-20 | 13:03

Mij zal het aan mijn aars oxideren zolang ik er niet al teveel last van heb. Maar maak mij meer zorgen over de toekomst van mijn zoon.

Pluisbaard | 11-08-20 | 12:54 | 5

Heb wat uw schets ook eens gezien bij tegenlicht jaren terug met filosofen over toekomst Europa word nie beter meer helaas

oldskoolhollander | 11-08-20 | 13:38

@Varende_Reaguurder | 11-08-20 | 13:09: Ik woon ver weg van Nederland. Heerlijk rustige maatschappij, maar je ziet één ding over het hoofd, familie. Moeten die meeverhuizen of zo in jouw plannetje? Ik voel meer voor een aanpak om het in Nederland op te lossen.

pantaarnlal | 11-08-20 | 13:47

@D-Fens_1963 | 11-08-20 | 13:11: Nou nou, voor mij is het ook warm. En nee niet misschien de meest verhelderende tegel. Maar ik heb er zelf vooralsnog niet heel veel last van, meer zoiets.

Pluisbaard | 11-08-20 | 14:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Pfffff
Even terug naar af ...
Ik ben een Nederlander met een blanke huid, mijn ouders, grootouders zijn hier geboren en hebben altijd netjes belasting betaald.
Ik ook, erger me wel eens aan winkels waar het zo duidelijk is dat men daar wat anders over denkt.
Nu probeer ik door te leven als of er niks aan de hand is.
Op mijn werk (onderwijs) doet men dat.
De regering zegt dat.
In mijn omgeving hoor ik wel steeds meer gemoor....
Ik zie de laatste tijd ook ontzettend veel foute bakken (en niet alleen in de Witte de Withstraat.
Elke dag wel weer ergens onrust in ons mooie land ... Hebben jullie een goed stemadvies?

black65 | 11-08-20 | 12:53 | 4

DENK

Odin | 11-08-20 | 13:28

Zet de riek in het vet of net over de grens ombouwluchtdruk is mijn advies

oldskoolhollander | 11-08-20 | 13:40
▼ 1 antwoord verborgen

Zolang ze elkaar afmaken heb ik er geen problemen mee, maar dan niet op publieke plaatsen en graag met wat indrukwekkendere aantallen.
Waar ik wel problemen mee heb, is dat die walgelijke rapcultuur in veel gevallen nog wordt gestimuleerd door de overheid en betaald door ons als belastingbetaler.

Franker | 11-08-20 | 12:32

Ik vind het vooral achterlijk naive wensdenken van de NPO, mja dit item zal wel een divi-score multiplier opleveren.

FogerRederer | 11-08-20 | 12:25

Vroegahhh toen pikten. Die hagenezen dat toch nooit worden hun matten bijgepunt

oldskoolhollander | 11-08-20 | 12:22 | 3

Uitgestorven ras, de echte matten. Misschien een laffe wannabe her en der.

Pluisbaard | 11-08-20 | 12:53

Haha

oldskoolhollander | 11-08-20 | 13:41

Zouden die kale ons nog moeten redden met kisten voor antifa

oldskoolhollander | 11-08-20 | 13:42

Even ingedoken. Dol op cultuur en avantgardistische dingen zoals deze apocalyptische muziek. De engelse variant is nog wel creatief en ik versta wat ze zingen. De “nederlandse” variant is echter zo plat als een dubbeltje en blinkt uit in talentloosheid. Het grappige is dat ik er geen kont van versta.

Rest In Privacy | 11-08-20 | 12:14

Drilrap....
Weer wat geleerd! ik had er nog nooit van gehoord, maar vanmorgen heb ik dan toch interesse getoond en me ingelezen over hobbies van onze medelander van kleur. En ja.... het is me toch wat he?

Vroeger ging ik met mijn ouders zo nu en dan naar de randstad, en op warme dagen naar het noordzee-strand. Mooie herinneringen, was altijd leuk. Maar goed, vroeger dan he. Zelf bezoek ik met mijn kinderen nu vooral de andere provincies.

panthoseen | 11-08-20 | 12:01 | 1

Ik hoor trap en daar is weinig nieuws aan.

KlauwnBassie | 11-08-20 | 12:40

Ze hebben bij de printshop T-shirtjes met hun logo laten maken. Achgot. Cute.

Cor Netto | 11-08-20 | 11:56

101 barz.... Cultuur van mijn belastingcentjes.. mooi om te zien.

KutFilosoof | 11-08-20 | 11:52

Tja, wat moet je hier nog over zeggen? Dit zal alleen maar meer en erger worden. Ook deze aanslag zal weer vergeldt worden door die flapdrollen. Die gasten zijn al volledig verpest door een ideaal die ze volgen.

Yzord | 11-08-20 | 11:51

Dit is aan de beelden te zien in Syrië ofzo. Arabische muziek, mensen die elkaar beginnen af te maken. O nee, wacht...

Dr. Vigilante | 11-08-20 | 11:47

Zolang ze elkaar de stroopwafel afhandig maken vinnik het wel best. Er zat toch al nauwelijks vulling in.

klimaatsloper | 11-08-20 | 11:41
-weggejorist-
clockandhammergame | 11-08-20 | 11:31 | 2

Drie dagen later. Nu pas, na golf van verontwaardiging op sociale media, formele verklaring van Halsema, over de held Bas zonder het onderliggende probleem, geweld door groepen allochtonen tussen recreanten, te benoemen. De vrouw die maatregelen weigert om juist dit soort excessen te voorkomen in een stad waar iedereen zo met een wapen kan lopen en geen strobreed in de weg gelegd wordt.

dik van alster2409 | 11-08-20 | 11:30

"Die bivakmutsen zouden er dan ook niet zozeer zijn om niet door de politie herkend te worden, maar vooral om over straat te kunnen zonder voortdurend door fans aangeschoten te worden."

Als je door je fans al wordt aangeschoten, wat doen de mensen die je niet mogen dan wel niet?

ReyNemaattori | 11-08-20 | 11:24 | 1

Ze laten hun beroemdheid graag schieten.

Knufter | 11-08-20 | 12:08

Mij ontgaat de indruk niet dat deze problemen zich veelal concentreren rondom mannelijke jongeren met niet-Nederlandse familielijnen.

Nederland80 | 11-08-20 | 11:22

Wat een ongelooflijke lul is die AD columnist Özcan Akyol toch ook. Nu een blanke zinloos is vermoord, dient het slachtoffer opeens op een zuivere manier herdacht te worden. Volgens hem mag het protest dat plaats gaat vinden, geen vermomming zijn om een politieke boodschap over te brengen, uit welke hoek dan ook.
www.destentor.nl/binnenland/een-jonge...

RickRD | 11-08-20 | 11:21 | 6

Hahaha en dan afsluiten met "de Corona maatregelen in acht nemen zondag".... Zwarte humor kan je hem niet ontzeggen in ieder geval.

Dat Nederland "verslaafd lijkt aan polarisatie" is een briljante vondst van hem. Hiermee ontmanteld hij ieder argument om BLM, KOZP, Antifa en Halsema polariserend te duiden. We zijn het volgens hem immers allemaal.

Tot op een maand of 3 geleden was ik geen racist. Nu ben ik onderdeel van een racistisch instituut genaamd Nederland. En behoor ik tot de "witte man" stam. Die erfgenaam is van eeuwenlange "white supremacists" met "witte priveleges". Allemaal omdat ik verslaafd ben aan polarisatie.

Özcan Akyol is een ware woordkunstenaar.

Odin | 11-08-20 | 11:37

"Wat ook níet mag gebeuren, is dat we de moord op Bas van Wijk gaan politiseren."

Zo gaat dat. Bij ongemakkelijke waarheden mag je ineens niet meer "politiseren."

Ik weet niet of dhr. Akyol datzelfde al maanden schrijft over de dood van George Floyd. Als dat zo is: hulde! Zo niet, dan ben ik nog blijer dat ik geen AD meer lees.

Giraf01 | 11-08-20 | 11:59

@Giraf01 | 11-08-20 | 11:59: Oh, wacht: Akyol over de BLM-Dam-demonstratie:

"Hun chagrijn, wanhoop en rechtvaardigheidsgevoelens zijn daarom ontzettend goed invoelbaar, zelfs voor mensen die doorgaans niets hebben met de retoriek van antifascisten. Iedereen moest toegeven dat het politiegeweld in Amerika, inmiddels een bekend patroon, simpelweg niet deugt en eindelijk een ondubbelzinnige veroordeling verdient, daarna kunnen bestaande structuren worden doorbroken."
www.pzc.nl/binnenland/burgemeester-ha...

Die mocht dus wel gepolitiseerd worden.

Giraf01 | 11-08-20 | 12:06
▼ 3 antwoorden verborgen

Dit krijg je als politici vrijelijk hun gang kunnen gaan en de burgers geen ene moer in te brengen hebben.
Geen gekozen burgemeester, geen referenda, een keer per 4 jaar een kruisje zetten wat inmiddels ook zinloos is, de kartels houden zelfs de ( 1 na grootste ) partijen gewoon buiten de deur.
Het is gewoon een dictatuur, ook al lijkt dat niet zo...... maar is het wel zo !

A333aan | 11-08-20 | 11:17 | 2

U moet ook geen kruisje zetten maar het rondje rood maken!
Zó simpel is het.

demaup | 11-08-20 | 11:23

Ik had pakweg 20/25 jaar geleden een documentaire gezien over jongeren die in dit soort straatgangs zaten. Destijds speelde het ook al in de grote steden. Toen werd er gezegd dat het jongens zijn met een laag IQ. Ze zijn zwakbegaafd en verstandelijk beperkt. Die gastjes waren allemaal negers en Marokkanen.

Tegenwoordig zullen ze niet meer concluderen dat die gasten gewoon verstandelijk gehandicapt zijn, want dan ben je meteen een racist. Als oorzaak noemen ze dan institutioneel racisme, zodat die gastjes gewoon vrij rond kunnen lopen, omdat de schuld niet bij henzelf ligt.

Greetjee | 11-08-20 | 11:16 | 2

De Nederlander is gemiddeld genomen dommer geworden de afgelopen 25 jaar. Dus tegenwoordig zijn de bewuste jongeren niet meer zwakbegaafd en/of verstandelijk beperkt maar hebben kunnen ze moeilijk meekomen op school. Leer- en opvoedingsproblemen heet dat geloof ik in pc-taal.

Graaisnaaiert | 11-08-20 | 11:20

Ach, twintig jaar geleden ging het heel goed met de integratie. Dat kon je toch lezen bij Job Cohen en zijn integratienota's? Nou dan. Wie anders beweerde was een iemand met foute opvattingen.

Giraf01 | 11-08-20 | 11:42

Wat een leuke, tribale culturele traditie in dat clipje. Soort van krijgsdans ofzo, in ceremoniekledij. Eigen taal, eigen bewegingen, je zou er een verdomd interessante documentaire over kunnen maken, Tribal Wars, en daar hoef je niet eens voor op safari. Een tripje langs de de diverse postcodes in Kansarmenland volstaat.

Graaisnaaiert | 11-08-20 | 11:15 | 3

Destijds, toen moeder Schizo nog met de tram dorst mee te rijden, noemde ze lijn 4 altijd de oriëntexpress, omdat je dan langs zo veel verschillende culturen reed.
Toen al zei moeder dat dit niet goed zat.
Vandaag de dag, 40 jaar later, zitten zij en pa schizo in een klein flatje te zuchten, begrijpen het allemaal niet en vragen zich soms hardop af waar het verkeerd is gegaan in 010.

EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 11:26

Die documentaire is lang geleden al door Bert Haanstra gemaakt: "Bij de beesten af."

wijsvinger | 11-08-20 | 11:46

Je kunt de ne[censuur]er wel uit de jungle halen, maar hoe haal je de jungle uit de ne[censuur]er?

Varende_Reaguurder | 11-08-20 | 13:00
-weggejorist-
dik van alster2409 | 11-08-20 | 11:14

Ik begin voor het eerst in jaren terug te verlangen naar een Nederland zonder die dagelijkse multiculti tyfuszooi in de media. Face the facts het is er gewoon niet beter op geworden, teveel culturen in de mix is resulteert gewoon uiteindelijk in een teringzooi. Het is jammer, terug naar de tekentafel dit werkt gewoon niet.

chris197199 | 11-08-20 | 11:11 | 2

Dit wisten ze in de jaren 60 al hoor. De massale import van Turken en Marokkanen kwam toen op gang.

Greetjee | 11-08-20 | 11:18

Dat verlangen heb ik al een aantal decennia.

Franker | 11-08-20 | 12:30
-weggejorist-
Nissan GT-R | 11-08-20 | 11:05

Zo doen ze dat. Black lives, knielen en afschieten hoort bij elkaar. Wat een volk.

grapo | 11-08-20 | 11:05

Black Lives Matter! Altijd weer die racistische blanken die zomaar onschuldige negers neersteken!

Oh wacht... de dader is zwart? Snel in de doofpot stoppen dit.

Greetjee | 11-08-20 | 11:04

Dat staat in een, notabene door de overheid gesubsidieerde studio, met fokking bivakmutsen op (is verboden in Nederland) een zooitje narigheid uit te blaten over bullets en niets aan verbeelding overlatende handbewegingen over het gebruik van een pistool en het doelbewust bedreigen van mensen daarmee om de daad bij het woord te voegen. Wat is dit voor een teringzooi, wat is dit voor een verheerlijking van geweld en moord? Waarom gefft BNN/Vara hier uberhaupt een podium aan dit soort gasten. Wij betalen hiervoor. De politie had meteen moeten binnenvallen en al dat geteisem moeten oppakken. Ik denk dat ze in dat filmpje zo al 3 strafbare feiten begaan. En waarom zijn het altijd mensen van koeleur jonga die zichzelf weer zo verschrikkelijk stoer vinden om een ander schrik aan te jagen maar uiteindelijk allemaal schreeuwen als een speenvarken als ze daarwerkelijk omgelegd worden door hun eigen 'brothers'.

clockandhammergame | 11-08-20 | 11:04 | 6

@Greetjee | 11-08-20 | 11:05:
Nee hoor, dat is alleen zo in het hoofd van ‘linkse’ wappies. Bij hen is alles tegenovergesteld aan de waarheid, want zij zijn zelf de racisten, denken dat iedereen met een kleurtje zielig is en niet voor zichzelf kan opkomen, dus doe zij het maar.

me,myself and IK | 11-08-20 | 11:36

Het idee is kennelijk dat het beter is dit geteisem "gecontroleerd" hun dingetje te laten doen, dan de rotzooi die anders ontstaat te moeten controleren, omdat het anders snel gedaan zou zijn met het zogenaamde "draagvlak" voor binnengehaalde volksstammen die Nederland en alles waarvoor het staat/stond tot op het bot haten. Probleem is alleen dat dit idee allang achterhaald is: je krijg de rotzooi tóch wel. Niet omdat ze niet blij worden van hun stoere rap-momentje, maar omdat dit in hun cultuur en identiteit verankerd is. Het gaat hoe dan ook vroeg of laat fout met dit gedoe. En nee, dit is geen muziek. Dit is een psychologisch-culturele bedreiging voor de westerse samenleving, vermomd als gesubsidieerd deuntje.

Gladiator Fap | 11-08-20 | 11:52

Nou ja, als je het als een soort theater ziet, dan mag het toch wel? Een clown is ook onherkenbaar, mits goed opgemaakt. Mij ontgaat ook waarom dit leuk is, waarom dit nodig is en ik begrijp al helemaal niet hoe je dit serieus kan nemen. Maar sommige jongetjes verliezen zich hierin. Verbieden lijkt mij overdreven, maar ze laten eten uit de staatsruif onverantwoord.

nietoftochwel | 11-08-20 | 12:07
▼ 3 antwoorden verborgen

Drillrap. Dan maak je de ander toch kapot met een accuboormachine?

SNAFU | 11-08-20 | 11:03 | 1

Maar dan snel!

EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 11:27

Arnold van doorn wilde graag zijn halal strand. Het is gelukt in Den Haag.

franck7020 | 11-08-20 | 11:03 | 1

Die rappers lijken me behoorlijk haram.

Kuifje-naar-Brussel | 11-08-20 | 11:18

Toch apart dat het overal waar het zwart ziet van de mensen het daar uit de hand loopt. Het is geen toeval meer, het is gewoon tuig.

Maar Rutte doet het zo lekker goed met die Coronacrisis en staat zo duidelijk voor het volk dat alle mafklappers gewoon weer op hem gaan stemmen.

Link(s) (ja ook VVD!!!) is ruk

Captain Diehard | 11-08-20 | 11:02

De doos van Pandora vol diversiteit™ is geopend door links Nederland en er is geen weg meer terug.

unshift | 11-08-20 | 11:01

Die broertjes en neefjes van Akwalsi toch, schobbejakjes.

Gaat het niet dan? | 11-08-20 | 11:01

Oppakken die gasten en met een flinke zak schevenings zand aan de enkels de pier aflazeren, ik ben echt helemaal klaar met deze verspilling van zuurstof.

macdushi | 11-08-20 | 10:57

Nederland heeft inmiddels een totaal verziekte sfeer. De veiligheid is weg. En nu blijkt dat je met je kinderen zelfs niet meer naar het strand kunt. Zwembaden worden ook geterroriseerd. De rechtsstaat, helpt je niet, want die is inmiddels verworden tot een praktijk waarbij alleen de criminelen bescherming krijgen. Het vertrouwen in alle instituties is weg, denk daarbij aan de belastingdienst, de banken, de verzekeringsmaatschappijen.

HoniSoit | 11-08-20 | 10:57

In keer per week een meet & schiet voor die groepen organiseren op de pier, eind van de dag de pier afspoelen met een brandslang is dan een kleine moeite. Ruimt lekker op.

Groene_pixel_man | 11-08-20 | 10:56 | 4

Ik denk dat je de TV rechten nog kunt verkopen aan de Mol ook, dat wil iedereen zien.

Crankhead | 11-08-20 | 11:15

@Crankhead | 11-08-20 | 11:15: kijk, DAT is dus iets waarvoor ik gráág de portomonnaie zou trekken om achter de pay-tv muur te komen.

Gladiator Fap | 11-08-20 | 11:54
▼ 1 antwoord verborgen

Als dat volk straks weer aan het werk gaat, waait het wel over.

Oh wacht...................

demaup | 11-08-20 | 10:55

Halsema vanmorgen over de doodgeschoten Bas van Wijk : 'Alles wijst erop dat hij een onschuldig slachtoffer is, die de hoogste prijs heeft betaald voor zijn moed. Bla bla bla'
bron: Parool

D.Onderop | 11-08-20 | 10:53 | 1

Waarom twijfelde ze hier überhaupt aan?

Odin | 11-08-20 | 11:09

Gisterenavond op Canvas (Belgische TV). Ze hebben aan de kust daar nu een VIP-behandeling voor het allochtone geteisem (Very Irritating Police). Van elke jongere allochtoon worden de gegevens opgenomen, indien bekende mag die het strand niet op en zo hebben ze iedereen meteen in de smiezen die zich misdraagt. De meeste raddraaiers weten dit nu en houden zich (ietsje meer) gedeisd !

A333aan | 11-08-20 | 10:48 | 3

Van mij mogen ze om alle publieke stranden en zwemplassen hekken zetten en entree heffen waarmee badmeesters en beveiligers betaald worden,
en men alleen binnen kan als men een identiteitskaart kan laten zien.
Alleen dan ben je gevrijwaard van morco's en ander tuig!

von sokkenstopfen | 11-08-20 | 10:57

@von sokkenstopfen | 11-08-20 | 10:57: Sommige zwembaden zijn al in little gated communities veranderd waar je 70 euro neerlegt voor een seizoenskaart... om precies DIE reden.
Dit ga je in de toekomst veel meer zien.

SIogra | 11-08-20 | 11:03

@SIogra | 11-08-20 | 11:03:
Een beetje drugsdealer tikt dat zo af. Ze moeten dan ook gewoon beveiligers inzetten bij openbare zwemgelegenheden. Alleen DAN is het pas afgelopen met de morco terreur.

von sokkenstopfen | 11-08-20 | 11:19

"De artiesten in de studiosessies maken tijdens de opnames gebruik van hun culturele expressie en artistieke vrijheid. De teksten van de artiesten zijn ongecensureerd en geven hiermee inzage in hun belevingswereld.

De mening van de artiesten is niet de mening van BBNVARA en 101Barz. De teksten en/of beelden kunnen door sommigen als schokkend worden ervaren."

Aldus de wegkijkdisclaimer voorafgaande aan een 'clip' waarin misdaad en dodelijk geweld verheerlijkt wordt.
Mooi dat je dit niet censureert, maar is deze maatschappelijk schadelijke bagger echt een podium waard?

dezakloper | 11-08-20 | 10:47

en dit is nu waarom BLM don't matter

Tasmaneiland | 11-08-20 | 10:42

Gezellig een dagje naar het strand

TDB | 11-08-20 | 10:41

Weten we nou zeker dat we Akwasi niet voorbij zagen lopen in dit filmpje..?

HAL 9000 | 11-08-20 | 10:41

Hoe. Komt. Zo'n. Kutjong. Aan. Een. Wapen?

Odin | 11-08-20 | 10:40 | 5

Van één van de vele vrindjes van zijn moeder geleend / gekregen ?

D.Onderop | 11-08-20 | 10:54

Tja als je je niet aan de wet hoeft te houdem is t allemaal heel makkelijk om aan wapens, drugs en geld te komen...

ReyNemaattori | 11-08-20 | 11:23

Met gratis geld van het UWV

Gizmo579 | 11-08-20 | 23:28
▼ 2 antwoorden verborgen

Het is gewoon een cultureel probleem. Het is een explosieve mix van Noord Afrikaanse jongens al dan niet hier geboren gemixt met allerlei zwarte figuren die de Amerikaanse gangcultuur als iets ervaren wat helemaal fantastisch is. Ik haat die figuren (zowel lichtgetint als zwart) niet vanwege hun huidskleur maar vanwege die hatelijke gangsterrap scheitcultuur. Ik denk dat er op enkele idioten na bijna niemand is die mensen haten vanwege hun huidskleur. Dat maakt die hele discussie die er nu is ook zo krom.

chris197199 | 11-08-20 | 10:37 | 2

U laat religie voor het gemak even buiten beschouwing.

SIogra | 11-08-20 | 11:05

@SIogra | 11-08-20 | 11:05: Inderdaad voor het gemak, maar is ook een onderdeel van het probleem.

chris197199 | 11-08-20 | 11:23

Geniet van het strand, ga niet naar een fucking badplaats

Gen. Maximus | 11-08-20 | 10:35

Het is maar de overgrote meerderheid die het verpest voor een paar.

Lucifer | 11-08-20 | 10:32

Niet handhaven = niet zeuren

SoepKip | 11-08-20 | 10:29 | 5

@Uw Verzekeringsadvis | 11-08-20 | 10:32:
Interesseert haar geen zier. Ze moet de meerderheid van de Amsterdammers op haar hand houden dus is ze tegen preventief fouilleren ( lees etnisch profileren)

laurentius | 11-08-20 | 10:39

@laurentius | 11-08-20 | 10:39:
Stel je voor dat ze haar zoontje preventief gaan fouilleren en ze weer wapens vinden, dus daarom is ze tegen.

von sokkenstopfen | 11-08-20 | 10:52
▼ 2 antwoorden verborgen

En net als gisteren koester ik ook vandaag weer mijn heerlijke vakantie op het rustige, vriendelijke en vooral drillraploze Schiermonnikoog. Des te meer als ik vanavond de uitwassen aan de augiasstallen van de Nederlandse noordzeekust weer in het journaal opgesomd zie worden.

Ridde Rogter | 11-08-20 | 10:26 | 1

Een Noordzee-tsunami zou dan misschien een uitkomst zijn.

wijsvinger | 11-08-20 | 10:43

Als ik het woord rapper hoor, haal ik de veiligheid van mijn Browning.

Bigi Bana Boy | 11-08-20 | 10:25 | 1

Koop een Glock. Die heeft geen laffe safety setting en is altijd schietklaar.

dezakloper | 11-08-20 | 10:49

Enige traan die ik laat is om de teloorgang van mijn eens zo mooi landje. Verder murderaah-en ze elkaar maar de moeder.

Lorejas | 11-08-20 | 10:19

Dagje met je matties naar de zee.
Niffie en Pippa mee.
Zo wordt het in de studio's van de driller,
steeds een stukje stiller.

Nalek | 11-08-20 | 10:19 | 5

Yo yo yo, neem geen blow.
Als je erbij wilt horen, doe je je pet achterstevoren.
En kijk vooral niet blij.
Anders rij ik stilletjes je huisje voorbij.

Blote Bertus 2000 | 11-08-20 | 10:30

Diversiteit opgepoetst,
Glimmend van koloniale zonnesteek.
Bebloede pier, doffe plons.

Barre_de_k | 11-08-20 | 10:35

Scheveningse "Dood als een Pier".

Lorejas | 11-08-20 | 10:59
▼ 2 antwoorden verborgen

In mijn prille jeugd gingen wij vaak op vakantie in West-Duitsland. Mijn vader had daar zijn diensttijd vervuld er kwam er graag. Altenahr en omgevingen. Iedere zomer waren er daar Schutterfeesten van de lokale gilden. Schützenfesten. Heren in een soort jachtkostuum met hoedjes, vaandels, linten en wapens. Er werd met lood geschoten op een zilveren vogel in de top van een mast. De winnaar werd de keizer van het feest. Zo zie je maar weer, wapens zijn in de zomer van iedere generatie.
//sarcasmus ab

Piet Karbiet | 11-08-20 | 10:17

Tja,

Omdat preventief fouilleren tot etnisch profileren kan leiden, werd dit in Amsterdam niet langer toegestaan. Het dragen van wapens onder vooral jongeren neemt echter zodanig toe, dat de lokale driehoek besloten heeft het toch weer in te voeren. Maar dan op zo’n manier dat etnische gronden geen invloed hebben.

Zo wordt niet meer naar persoonskenmerken als huidskleur, kledingstijl, leeftijd en geslacht gekeken, al worden wel kleine kinderen, gezinnen en bejaarden ongemoeid gelaten. De agenten gaan bijvoorbeeld elke derde passant fouilleren of iedereen.

D.Onderop | 11-08-20 | 10:13 | 2

En als ‘iedereen’ nu louter uit negers, Marokkanen en andere lichtgetintiërs bestaat? Of moet ik dan eerst een LOI cursus volgen?

Tiscali-2 | 11-08-20 | 10:25

Vechten tegen de bierkaai, maar de wal zal het schip uiteindelijk wel keren. Als die BLM types hun kinderen eens wat beter gingen opvoeden, was dit gezeik allemaal niet nodig. Maar in plaats van hand in eigen boezem, wordt er meteen gejankt dat er gediscrimineerd wordt. Kijk eerst eens naar de balk in je eigen oog. Welke kleur hebben al die schuttertjes nu eigenlijk?

medusa324 | 11-08-20 | 10:58

"Het slachtoffer is een 19-jarige uit 010 met de bijnaam 'Chuchu', de aanleiding een vete tussen drillrappers van groepen 73 De Pijp (uiteraard een NPO-bandje van 101Barz, zie onder) en #24 Blacka ('Drillrap in een vriendelijk jasje' - Parool). Er zijn twee verdachten aangehouden, volgens Boevennieuws gaat het om de rappers 'RR' en 'Frazz', onduidelijk wat hun relatie tot de nummer 1-albummakers Qlas en Blacka is."

Sorry, maar dat versta ik niet.
Weten we zeker dat het Akwakkie niet is?

SIogra | 11-08-20 | 10:11

Eergisteren verscheen er al een video van Scheveningen waarbij je je bijkans ergens op een strand in Libië zou wanen en nu beginnen de mensen zich ook aldus te gedragen. Tsk tsk.

SIogra | 11-08-20 | 10:09

Kan alleen maar lachen om dit soort paupers. Next.

ZwengelMeister | 11-08-20 | 10:07

Ik geef NL nog 10 jaar (misschien 20). Dan is het helemaal afgelopen met alles wat ons waardevol is. Dan zijn we ten onder gegaan aan de EU-gekte en de deugcultuur. Voor een voorproefje zie de video's in Amerikaanse steden.
Iedereen onder de 70: denk na waar je nog op tijd heen kunt.

duProgue | 11-08-20 | 10:05 | 5

Amerika is toch dat schijtland waar iedereen zo op loopt te zeiken?
Waarom kijken we dan bij de vleet naar Amerikaanse films en series, wringen Europese bedrijven zich in allerlei bochten om Amerikaanse toestanden te introduceren en zijn blanke, Nederlandse meisjes dol op rappers en Starbucks?

SIogra | 11-08-20 | 10:20

Hebben ons al teruggetrokken op de campagne in France (de steden hier, nu óók de kleinere zijn al Arabisch grondgebied geworden). Verder vluchten we naar een mooi plekje in Friesland als we in NL zijn. Steden komen we amper meer, zóver is het met ons (zestigers) al gekomen.

BoerinFrance | 11-08-20 | 10:36

alleen nederland al wil vóór 2030 nog even maar liefst 1 miljoen leegvreters
erbij importeren, dus kun je nagaan wat andere westerse landen er nog
bij gaan importeren, en dan hebben we erdolf nog die onlangs weer
een verkapte oorlogsverklaring uitvaardigde door turken in het westen
op te roepen om minimaal 4 tot 5 kinderen te nemen!

von sokkenstopfen | 11-08-20 | 10:45
▼ 2 antwoorden verborgen

Pleur ze de volgende keer in een muistroom

hotbrasil | 11-08-20 | 10:04 | 1

Hallo zeg, denk ff aan het milieu.

Nalek | 11-08-20 | 10:29

Scheveningen, dat is al lange tijd niet meer de ultieme badplaats waar je gezellig met je kroost een dag kan vertoeven. Ijsjes kopen op de boulevard, even de pier op, pootje baden, u kunt het nog wel van vroegah. Scheveningen is overmeesterd door multi culti criminelen, grofgebekte lichtgetintiërs. Inmiddels dus schiet- en steekpartijen. Politiek heeft sinds de jaren 70 lekker liggen slapen, wie de schoen past trekke hem aan.

ILF2 | 11-08-20 | 10:03 | 7

In Haamstede en Rennese, Zandvoort en overige grote badplaatsen van hetzelfde. Enne .... Halsema heeft het verzoek van haar korpschef om preventief te fouilleren afgewezen uit angst voor het ethisch profileren, wat een faalhazen

Goedverdoemme | 11-08-20 | 10:21
▼ 4 antwoorden verborgen

En wedden dat deze "Wanne Be Tupac" 100 keer meer aandacht krijgt dan de blanke held Bas

Kontflosser | 11-08-20 | 10:01

Grapperhaus melde onlangs dat de criminaliteit afneemt, en wilde verkiesbaar worden gesteld voor kabinet Rutte 4, om zijn veiligheidsbeleid te continueren.
Zijn CDA partijgenoot de gevulde gehaktballendraaiende Bruls uit Nijmegen en voorzitter van de NL gemeentelijke veiligheid regio's verklaarde dat de oevers langs de Waal nogo area's waren geworden door jongeren van Marokkaanse afkomst. Dezelfde vetklep Bruls liep voorop in de demonstratie on aangifte te doen tegen Wilders over zijn uitspraak meer of minder Marokkanen. Nu is deze held op sokken niet in staat om zijn burgers bescherming te bieden tegen tuig van de richel Dit is het zgn wegkijk veiligheidsbeleid, wat in heel NL aan de order van de dag is, Recent voorbeeld zijn de twee vermoorde jongemannen door licht of donker getint uitschot.

Goedverdoemme | 11-08-20 | 10:00

Wel een verrijking, al die verschillende culturen met hun geheel eigen gebruiken

Feitenpliesie | 11-08-20 | 10:00 | 1

Het blijft interessant wat men nu eigenlijk vóór had met het multidoorelkaargooien, gegeven het voorbereidende werk van Skinner et al: cultuur is niet hetzelfde als operant conditioneren. Je zou soms haast denken dat er misschien een subversieve agenda achter zou kunnen zitten.

kindapaas | 11-08-20 | 10:13

Bedankt voor een stukje duiding GS.

Was namelijk in de veronderstelling, dat 73 en 24, het gemiddelde IQ van beide groeperingen was.

netniet | 11-08-20 | 09:58

Opvoeding gehad: nee, opgevoed door moeder en vader: nee, alleen door moeder, gecorrigeerd op fout gedrag: nee, school afgemaakt: nee, werk/baan: nee, 's avonds op tijd thuis: nee, op jonge leeftijd crimineel: ja, pakkans bij criminele feiten: nihil, straffen bij crimineel gedrag: lachertje, uitkering: ja, eigen naam zonder fouten schrijven: nee etc etc etc

Stratum | 11-08-20 | 09:58 | 1

Allemaal de schuld van wit racisme: nee. Schuld van institutioneel racisme: nee.

netniet | 11-08-20 | 09:59

Trigger warning: Black lives, don’t matter! Zeg ik niet, dat is wat die gasten laten zien.
Niets waard, vrij om te verspillen in inclusief, divers en egalitair Nederland, met strenge wapenwetten, zodat we hier geen ‘Amerikaanse toestanden’ hebben. Gewoon in het openbaar. Is ook cultuur.

ratelaar | 11-08-20 | 09:57

Het meest ergerlijke is misschien nog wel dat de publieke omroep dit drilltuig een platform geeft. Ik geloof allang niet meer in de naiveteit van dit kutvolk aan omroepknoppen in Nederland. Het is veel erger, dit policorpus denkt daadwerkelijk een maatschappelijke bijdrage te leveren door een set criminele bivakmutsen te laten "optreden". Ze geloven er echt in, die sukkels van VPRO, NPO en wat dies meer zij. Het zou lachwekkend zijn als het niet zo pijnlijk zou zijn. Tenenkrommend.

nietzomoeilijk | 11-08-20 | 09:56

Gisteren kwam ik op internet een filmpje tegen waar twee blanken in Afrika onlangs in koele bloede werden geëxecuteerd door de inheemse bevolking. Ga het niet posten, want het is gewoon te gruwelijk. Zulks zou eens naar de negerTs van BLM gestuurd moeten worden...

Ommezwaai | 11-08-20 | 09:55 | 2

Ik denk dat dat BLM er erg blij mee is....

ikpislauwbier | 11-08-20 | 09:57

Nu de nieuwe doelgroep Scheveningen heeft ontdekt zullen er met de drugs-euro's Halal-strandtenten verschijnen. Ook zomaar om wit te wassen zo aan het strand.

Earl_of_Doncaster | 11-08-20 | 09:54 | 1

shoarmatenten, bel winkels, shisha lounges en turkse kappers. het liefst 5 in dezelfde straat waar alleen maar famillie rond hangt en totaal geen klanten komen.
kan er niet bij dat dit niet goed aangepakt wordt.

Struikrover3 | 11-08-20 | 12:10

Gangstercultuurverrijking. Een moord en gevangenisstraf of een eigen steek- of schotwond staat alleen maar goed op de cv van een aan de weg timmerende/stekende/schietende drillrapper. Pathologisch amerikaans geinspireerd masochisme voor leeghoofden.

suscrofa | 11-08-20 | 09:54 | 3

Taal is de uitdrukking van cultuur. Zonder goed onderhoud van de taal verschraalt het denken.

Nalek | 11-08-20 | 09:57

@Nalek | 11-08-20 | 09:57:
Helemaar waar. Drillrappers zoeken echter de meest (zelf)destructieve verbale uitingen in taal en krijgen er een adrenalinestoot en erectie van als ze hun proza ook nog in de praktijk mogen brengen. Eigenlijk zijn het kleine wannabe Adolf Hitlertjes.

suscrofa | 11-08-20 | 10:14

Weten we wel zeker dat ze geen pepernoten komen strooien?

Egerius | 11-08-20 | 09:53

Wauw, je zult maar als autochtoon meewerken aan dat programma van de NPO...
Dan moet er toch een lampje bij je gaan branden, zo van , ik werk hier mee aan de teloorgang van NL...?

stikstofhelp | 11-08-20 | 09:52

Wijlen Pim Fortuyn heeft ons en zijn politieke collega's hiervoor gewaarschuwd, maar Pim werd uitgelachen, gedemoniseerd en moest maar dood.
Zie nu, Pim de Nostredame heeft nog steeds en alweer gelijk.

Balletje Mayo | 11-08-20 | 09:51 | 1

Jaren voor Pim was Hans Janmaat al een roepende in de woestijn. Werd stelselmatig genegeerd in de Tweede Kamer. Postuum eerherstel zou op zijn plaats zijn.

dekeerldatisdeboer | 11-08-20 | 10:27

Hadden ze die clip niet beter kunnen ondertitelen? Wat voor taal spreken die gasten?

En als je je gezicht niet durft te laten zien dan ben je sowieso een loser.

XverderNix | 11-08-20 | 09:50

Elke cultuur is welkom in Nederland behalve de Nederlandse cultuur. Ik word er zo misselijk van.
Opsporing verzocht kijken verplicht voor iedereen en je ziet de waarheid.

King Wasimoo | 11-08-20 | 09:50

Als je de beelden er niet bij zou hebben, dan zou je puur op het geluid denken dat Umberto Tan ook bij die moderne Heideroosjes zit. Echt precies zijn stem.

Watching the Wheels | 11-08-20 | 09:49 | 2

Vanaf 1.15 min., maar het is hem volgens mij toch niet.

Watching the Wheels | 11-08-20 | 09:54

Vanaf 1.11 min. en ogen dicht.

Watching the Wheels | 11-08-20 | 09:55

Ik sta ook elke keer weer versteld van het enorme talent dat deze mensen in het BLO hebben opgedaan.

bart2653 | 11-08-20 | 09:48

Als ze dit onderling nou even 1.000.000 keer herhalen, dan zijn we van ze af. Uiteraard geen nieuwe meer binnenlaten. Scheelt een hoop vervuiling.

Gaat het niet dan? | 11-08-20 | 09:48 | 2

Ruimt lekker op, dat wel...

Witte_Willem | 11-08-20 | 09:50

We zijn inmiddels al een stukje verder dan 1 mio.

Lucifer | 11-08-20 | 10:40

Drilpudding, yellow lives matter...

Witte_Willem | 11-08-20 | 09:49

Ah ja... Dus dit is wat Sylvana bedoelde waarom black lives matteren....?

Witte_Willem | 11-08-20 | 09:46

Hou mijn hart vast wat er vandaag weer staat te gebeuren...

Raetsheer | 11-08-20 | 09:45 | 3

Het wordt weer warm!

SterF... | 11-08-20 | 09:58

Ik niet Geniet ervan. Nederland gaat ten onder.... eindelijk. Daarna reset met alleen mensen die er iets van willen maken en een positieve bijdrage leveren aan onze samenleving.

Blonde Nel | 11-08-20 | 09:59

Tja, wat kan Rutte eraan doen? Zwarte Piet ook in de zomer verbieden?

Watching the Wheels | 11-08-20 | 09:44 | 1

Heeft ene A. al gereageerd?

laurentius | 11-08-20 | 09:45

En de EU en Den Haag maar zeuren en janken over Polen en Hongarije. Zelfs het strand is niet meer veilig. Churchill bedoelde heel wat anders toen hij zei dat er op de stranden gevochten zou worden. Grenzen dicht en dat tuig de grens over!

Frau Merkel | 11-08-20 | 09:44

Waarschijnlijk gaan ze een stille toch houden voor het slachtoffer, want hij was altijd zo lief voor zijn moeder.

RickRD | 11-08-20 | 09:43

Betaald van mijn belastinggeld, dan moet ‘ie wel deugen.

El Rico Grande | 11-08-20 | 09:43

Heb 12 jaar in Amsterdam gewoond en heb net op tijd mijn zooitje kunnen verkopen.
Woon nu heerlijk landelijk met uitzicht over het IJsselmeer en de landerijen .Welliswaar nu elke dag 40 min rijden naar mijn werk maar dat kan mij niet bommen ,je ziet het gewoon totaal instorten daar in de randstad en de overheid heeft er gewoon geen antwoord op ,het is inderdaad een warzone geworden
Ook waar ik nu woon zal het ooit zover komen maar gelukkig hebben ze het hier nog wel buiten de deur kunnen houden
Het blijft echter diep triest dat ik in mijn eigen land moet vluchten naar veiliger gebieden

Loempia | 11-08-20 | 09:42 | 4

Er zou een goed antwoord op moeten zijn en niet zo moeilijk om uit te voeren. Onze deugpolitici met Mark Rutte voorop, durven gewoon niet in te grijpen.

Ommezwaai | 11-08-20 | 09:50

@netniet | 11-08-20 | 09:48: Allemaal leuk hoor alles afschuiven op een overheid maar wie kiest uiteindelijk die overheid? Er is kennelijk een groep van 70% die het allemaal wel best vind.

chris197199 | 11-08-20 | 11:04
▼ 1 antwoord verborgen

Serieus: er moeten toch ook zwarten zijn die deze "muziek" gedegenereerde rommel vinden? Want er zijn genoeg zwarten die het wél kunnen hoor, echte muziek maken. BB King, Dizzy Gillespie, Fats Waller, allemaal briljante zwarte musici die echt iets konden. Laten die zwarten zich eens uitspreken over deze bagger en het schadelijke effect ervan

halbstark | 11-08-20 | 09:41 | 7

Je vergeet Jimmi Hendrix

dezakloper | 11-08-20 | 10:54
▼ 4 antwoorden verborgen

Zijn er naast Antarctica nog meer plekken op deze aardkloot waar dit schorriemorrie de boel niet verziekt heeft? Europa, Amerika, Australië en zelfs Azië is ten prooi gevallen aan dit kansloze chocolade tuig zonder maatschappelijke toevoeging, dus dan blijft alleen Rusland misschien nog over. Het word tijd dat Henk en Henk hun everclassic maar eens gaat herschrijven.

Balletje Mayo | 11-08-20 | 09:40 | 5

Er zijn een paar opties, maar je moet er bij het grootste deel wel een warme jas voor aantrekken: Alaska, Groenland, IJsland (mijn persoonlijke favoriet), Australie en Nieuw-Zeeland. Verder nog een paar onder ontwikkelde regio's in de buurt van de himalaya, maar daar heb je dan weer andere problemen. That's about it. Australie staat trouwens alleen op de lijst omdat het moeilijker te bereiken is en ze minder snel binnenlaten, maar ook daar vindt de Gutmensch zijn intrede; het duurt alleen een beetje langer voordat alles ook daar naar de links-fascistische verdoemmenis gaat. De reden waarom IJsland, Groenland en Alaska waarschijnlijk bovenaan de lijst blijven is, omdat het de enige westerse regio's zijn waar letterlijk en figuurlijk zonder hard werken niets te halen valt en het weer ervoor zorgt dat je élke dag wel aan de slag móet. Kortom, geen goede voedingsbodem voor het links-slachtofferschap model.

Gladiator Fap | 11-08-20 | 10:14

@Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 09:57: Grote demonstratie in Berlijn.

rob007 | 11-08-20 | 10:28
▼ 2 antwoorden verborgen

De bewoners van de Pijp kunnen voorlopig beter binnen blijven...

Raetsheer | 11-08-20 | 09:40

Jammer dat er direct over demense van kleur wordt gesproken. Deze mense waren gewoon al een aantal dagen aan het zonnen. En dan is het lastig onderscheiden. Ik ga ervan uit dat iedereen begrijpt dat dit een geintje is.

GodfrietvanAviko | 11-08-20 | 09:40

Zouden ze strafvermindering krijgen vanwege het warme weer ? Dat doet namelijk wel iets met je zo een hittegolf.

Carlos_I | 11-08-20 | 09:39 | 1

Misschien wel vanwege hun kleur

laurentius | 11-08-20 | 10:00

Die rapgroepjes zijn toch te verbieden? Als het bij motorclubs kan dan moet het hier ook kunnen.

Mahatma | 11-08-20 | 09:36 | 1

Nee dan ben je etnisch aan het profidrillen

laurentius | 11-08-20 | 09:38

Keith Richards op de vraag wat hij van gangstarap vond: "Keep shootin', boys"

elfenstein | 11-08-20 | 09:36

We hebben inmiddels een aantal parallelle samenlevingen in NL. Via GS word ik op de hoogte gehouden van de andere die er vroeger niet waren. Toen was er maar één waar geluk nog doodgewoon was. Je moet mee met je tijd zegt iedereen. Dat doe ik dan maar met een kop koffie en achter een beeldscherm(pje).

Tiscali-2 | 11-08-20 | 09:36 | 2

Goedzo. Croissantje erbij. Hou het hoofd koel en die volslagen gekte van de wereld op gezonde afstand.

suscrofa | 11-08-20 | 09:42

Dat lukt alleen als je op veilige afstand van grote steden en sociale huur flats woont.

doskabouter | 11-08-20 | 10:28

Ik hoor in deze wereld niet meer thuis.

frisenfruitig | 11-08-20 | 09:35 | 2

shhhhhhh, Ze helpen je er uit voor je het weet...

MoonBeebe | 11-08-20 | 10:03

Volgens mij horen die drillrappers hier niet thuis.

Usumani | 11-08-20 | 10:06

Goed idee van de NPO. Geef wat amuzikaal tuig een podium. Laat ze pistoolbewegingen maken en laat ze ook nog eens onherkenbaar als bankovervallers in beeld.
Mooi format voor de Voice kids

zuurtjeregen | 11-08-20 | 09:33 | 1

En trek de subsidiepot los om het te financieren.

Erectus-Enormous | 11-08-20 | 09:55

Black Deaths Matter.
Kennelijk..

Premier Trutte | 11-08-20 | 09:33

Scheveningen? Dit is een stuk afrika tegenwoordig. (Nee, ik ga afrika niet met een hoofdletter schrijven)

Gaat het niet dan? | 11-08-20 | 09:33 | 2

Maak jij even een statement zeg.

Usumani | 11-08-20 | 10:06

Nou hè, meid.

Gaat het niet dan? | 11-08-20 | 10:47

Bij het vergelijken van elkaars liedjes doen rappers aan pier review.

Kapitein Sjaak Mus | 11-08-20 | 09:32 | 1

Maar even serieus nou. Dit is Nederland?? Voordat ze switchte naar HD beeld van veraf had je me ook wijs kunnen maken dat dit ergens in Marokko was. Scheveningen dus. Als heel lang steeds slechter in het nieuws. Elk jaar worden de berichten droeviger. Maar als je dit volk ziet rond waggelen op de teenslippers dan snap je het wel. Wat een armoede. Overal dat facking geweld met die smalbreinige teenslipper waggelaars. Om een klokkie, of omdat je wat durft te zeggen van het asociale gedrag. Politiek correct wensdenkend nederland blijft het maar bedekken met de mantel der liefde en multikul. Oh wee als je er wat van zegt. Of het benoemd. De Luge presse draait op volle toeren om het allemaal te ontkennen. Maar ja, hoe ontken je een mes tussen je ribben? Hoe ontken je dat een toename is in straat terreur, als je het elke dag voor je neus ziet gebeuren? Ongedaan maken is geen optie meer. Maar er mag best wat harder opgetreden worden. Sta je geweld te verheerlijken in je muziek? Misschien moet je dan eens even nagetrokken worden. Als je dezelfde tekst in een NPO microfoon toetert zonder begeleidend beatje dan klinkt het allemaal ineens een stuk minder artistiek. Schuim der aarde. Ik wens jullie allemaal een hele nare ziekte.

Blubberbazooka | 11-08-20 | 09:31 | 1

Wat Blubberbazooka zegt... Hulde!

Witte_Willem | 11-08-20 | 09:41

De indirect verantwoordelijken staan in het filmpje van die rapbende vanaf 0:05.
Misschien kunnen ze deze clubjes vervolgen en de subsidies intrekken.

tsjajaja | 11-08-20 | 09:30 | 1

Qua subsidies; het zou zomaar kunnen dat de aanhangers van deze bendes inderdaad voorkomen in de subsidieregisters van Amsterdam of Rotterdam: www.amsterdam.nl/subsidies/

theo-is-dood | 11-08-20 | 16:09

De soldaat van Oranje zou zo de zee weer ingestapt zijn als hij anno 2020 op Scheveningen aan land was gekomen.

Uw Verzekeringsadvis | 11-08-20 | 09:29 | 1

@Uw Verzekeringsadvis | 11-08-20 | 09:29 |
Hetzelfde geldt ook voor al die jonge jongens op Omaha Beach etc.. Als ze nu zouden kunnen zien waarvoor ze hun jonge levens geofferd hebben, dan marcheerden ze zonder om te kijken linea recta zó die landingsvaartuigen terug op. Wat een godvergeten armoe dit. Ik kan wel janken.

Sjefke7807 | 11-08-20 | 09:57

Volgens de politie had de dader een min of meer lichte huidskleur.

Ir Rita Tie | 11-08-20 | 09:28 | 5

Geen witte dus.
Hoeven we verder niet ethnisch te profileren dus.
Ieder nadeel heb z’n voordeel.

Bolder | 11-08-20 | 09:35

He ik heb ook een lichte huidskleur, dus laat ik het voortouw nemen en de hand in eigen boezem steken, en me afvragen: wat kan ik doen dat zoiets niet meer gebeurt?

Veldmaarschalk Sorry | 11-08-20 | 09:37

Spraytan gebruind

Balletje Mayo | 11-08-20 | 09:42
▼ 2 antwoorden verborgen

En maar blijven propageren hoe fijn de multiculturele samenleving is. Deze importproblemen worden alsmaar groter.

BozePaarseMan | 11-08-20 | 09:28

Helaas volgt mijn zoon de muziek van dit gajes. En vele jongeren met hem. Een van de gangs die hier actief is heet EDG. Elke Dag Geld. Zijn al eens opgepakt bij het opnemen van een clip met wapens. Frappant detail; een van de leden is een blanke jongen met een joodse achtergrond. Zat een paar jaar geleden nog bij hem in het hockeyteam. Zoals zo vaak is de enige plek waar de multiculturele samenleving een beetje werkt de criminaliteit.

Piet Karbiet | 11-08-20 | 09:27

Misschien die knul zondag op de Dam ook herdenken?
Of is dat geen goede combi?

laurentius | 11-08-20 | 09:22

Dat tuig mag blij zijn dat de media rappers nog altijd hoog op het podium houden. Het is geen muziek, het is geen vorm van kunst, het is een met aanstellerige namen en taal gelardeerde verheerlijking van een geweldscultuur. Het haalt mensen naar beneden en brengt niks aan beschaving. Deze wilden zijn het bewijs.

jochum1980 | 11-08-20 | 09:20

Een zwarte met een gun......

Zo ver is het al gekomen in mijn Scheveningen: 'buitenlanders' gaan genieten van het mooie weer op de boulevard en de pier en hebben messen bij zich en guns in hun broekband.

Denaturaliseren en eruit trappen naar hun 'eige' land. Andere maatregelen - taakstrafjes, foeigesprekjes - gaan echt niet helpen, hoor.

Dr_Johnson | 11-08-20 | 09:20 | 2

Te laat, dit is hun land en het wordt steeds minder uw land.

BozePaarseMan | 11-08-20 | 09:30

Waar gaat dit over djeez wat een ranzige zooi die wrap

Loempia | 11-08-20 | 09:20

Arm, arm landje .....
Eens .......
Ja hoor ....

Pjotterdjotter | 11-08-20 | 09:19

Komt allemaal door hun onverwerkte slavernij verleden en de continue onderdrukking door witte mannen . Zwarten onderling zouden zoiets nooit doen , zie ook de US !
BNN/VARA zal ze wel helpen, geef ze een veel groter platform zodat ze gelijkgestemden uit andere hoods bereiken en zo met elkaar kunnen afspreken om uit te maken wie de echte bazen zijn . Die IC's hebben nu toch even overcapaciteit .

Castor12 | 11-08-20 | 09:19

Zet er een rauwe beat en ‘mottafukka’ onder en verder niets aan doen.
Wereldhit !

Ambiorix | 11-08-20 | 09:18 | 1

en yow yeah niet te vergeten.

Lt-Kol Kilgore | 11-08-20 | 09:23

Paul Kersey........

getzappad | 11-08-20 | 09:16

Niet zo raar. In Scheveningen heb je immers ook eb en vloed.

spanarchist | 11-08-20 | 09:16 | 1

geh

Piet Karbiet | 11-08-20 | 09:28

Vroeger zette Engeland al het gespuis uit naar Australie, die deur zit dicht. Mogelijk is Antarctica een mooi plekje voor onze drillrappers? Graag voorzien van korte broek & slippers, mogen ze hun bivakmuts meenemen.

_pacman_ | 11-08-20 | 09:15 | 3

Ik zie mogeljkheden: Boskalis een mooi stuk zand laten opspuiten voor de kust (zwemmen kunnen de meesten niet), paar woon-containers er op, soort her-opvoedingskamp van maken. Of ze dat lukt?
In elk geval werken voor je geld, zo niet, veel succes in je container.

EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:23

Komen die bontkraagjes goed van pas!

Bolder | 11-08-20 | 09:33

@EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:23: We hebben op het wad nog een mooie zandbank met wat oude tanks en meuk erop. Pleur daar maar bij. Ja er komt af en toe een F16 over. No worries. Die komt alleen maar hoi zeggen. KRRRaaaaaakakaaaaaa

Blubberbazooka | 11-08-20 | 09:39

Yohyoh,

Ik ben cRapper.
Ik cRap, jij cRapt , wij cRappen.
Wij praten cRap.

In Nederlands:

Ik ben peoper.
Ik peop, jij peopt, wij peopen.
Wij praten peop.

Gizmo579 | 11-08-20 | 09:15

Ah een meeting van parels uit shithole steden. Kan Femke zie niet lekker daar houden?

Struikrover3 | 11-08-20 | 09:15

in RAP tempo naar de klote..

Rest In Privacy | 11-08-20 | 09:13 | 1

Hij is goed. +1

Odin | 11-08-20 | 09:16

Laat ze maar lekker rappen in de studio, dat houdt ze van de straat, dacht ik een paar jaar geleden nog. Kunnen ze hun agressie en creativiteit kwijt.

Hoe naïef.

knutsel_ | 11-08-20 | 09:13 | 5

Deze gasten helpen alles naar de kloten. Onthoud dat.

GodfrietvanAviko | 11-08-20 | 09:38

@EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:24: deze olievlek drijft vanzelf verder ook naar buiten de randstad

Carlos_I | 11-08-20 | 09:38

@Carlos_I | 11-08-20 | 09:38: Helaas zien de mensen aldaar het probleem nog niet. Tot het te laat is. Blijven waarschuwen, maar hopen dat het effect heeft.

EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:42
▼ 2 antwoorden verborgen

Lekker naar Shietveningen en dan zo dood als de pier. Dat gaat rapper dan je denkt.

Premier Trutte | 11-08-20 | 09:12

In 2008 heeft één of andere commissie de letterprut (want woord wil ik het niet noemen) “swaffelen” tot woord van het jaar gekozen.
Een blank kakkertje waagde het om met zijn pikkie tegen de Taj Mahal aan de tikken. Letterprut geboren. En onze multiculti aanwinsten omarmden de letterprut.
Het ergste zijn de huichelaars in de commissie die de letterprut kiest.
Door dit soort huichelaars gaat ons mooie Nederland in rap tempo naar de klote.

JustMe | 11-08-20 | 09:12

Ik krijg bij dit soort berichten een innerlijke strijd. Als ik dit lees denk ik bij mezelf, donder al dat volk het land uit net als die Nigerianen die kokend water over die lesbische vrouw hebben gegooid. Jouw kans om hier te mogen leven is voorbij. Doei. Aan de andere kant werk ik met collega's uit dat soort landen en leukere kan ik niet krijgen. Het kan dus wel.

De Let | 11-08-20 | 09:12 | 4

@EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:27: Het groene kaart systeem dus.

De Let | 11-08-20 | 09:52

@De Let | 11-08-20 | 09:52: welke criteria?

Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 09:54

@Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 09:54: Pardon?

De Let | 11-08-20 | 12:15
▼ 1 antwoord verborgen

Make Love no War rap van nederlandse rappers Steen,EZG en Stef, Zwaar NSFW,
www.dailybuzz.nl/buzz/steen-ezg-steff...
Om het weer een beetje tot rust en liefde delen te brengen bij de Nederlandse rapscene,proest!

steekmug | 11-08-20 | 09:11 | 2

Mijn hemel. Het zla je kind maar zijn. Zit die daar, met op de bank achter hem een sneue derde-rangs porno-actrice (pfff) die gepaald wordt door een magere pool. Je moet toch wat voor de views...

EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:29

Haha, ik moest lachen. Zet het hele spul maar achter glas in de dierentuin...

SterF... | 11-08-20 | 10:11
-weggejorist-
Barend Braakbal | 11-08-20 | 09:11

Moordkunstenaars. Is cultuur.

Schmalz | 11-08-20 | 09:10

De zogenaamde (zo noemen ze zichzelf) 'nieuws'site NUpun heeft weer een nieuwe tactiek om Nederland te verschonen van dit soort (ongewenste) berichten:

Nu rubriceert dit soort (multicul-)berichten onder lokale tags. Opdat het grote publiek ongewis blijft van wat er in NL plaatsvindt. En om reacties te voorkomen.

Persoon (19) overleden door steekincident bij De Pier in Scheveningen
Getuigen gezocht na mishandeling verkeersregelaar en bedreigen handhaver
Gewonde bij steekpartij in de buurt van Malieveld
Den Haag presenteert nieuw plan tegen overlast van bezoekers Scheveningen
Drie verdachten van vermoedelijke gijzeling in Den Haag langer vast
Mogelijk steekincident in bus aan het Hobbemaplein
Man (74) overvallen in woning aan Loosduinsekade, politie zoekt daders

Eén weekje lokaal Haags (multicul)nieuws, weggemoffeld van het grote publiek!

Aanvuller | 11-08-20 | 09:09 | 6

@Balletje Mayo | 11-08-20 | 09:46: Daarom is het simpel zat: Als er niet nadrukkelijk vermeld wordt dat het blank volk is, kun je er gevoeglijk van uit gaan dat het getint tuig is.

5611 | 11-08-20 | 10:27

@5611 | 11-08-20 | 10:27:
Juiste conclusie die je trekt.
De tweede conclusie die je kunt trekken: wanneer je geconfronteerd wordt met nieuws waarvan je zou mogen verwachten dat MSM er aandacht aan besteed, maar het desondanks niet te vinden is (niet vermeld of verstopt), dan kun je er donder op zeggen dat er multicul-aspecten spelen.
Bij Nupunt gaat deze 'regel' in zo'n 95% vd de gevallen op...

Aanvuller | 11-08-20 | 11:56

Haha, NUpunt leest blijkbaar ook GeenStijl, want om 12.52 hebben ze eindelijk tijd vrijgemaakt om deze criminaliteit te melden.
Ongeveer 17,5 uur na dato... het ging blijkbaar niet van harte!

eindek om en de commentaren, want een aten

Aanvuller | 11-08-20 | 13:35
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik denk er steeds meer aan om te emigreren, naar een leuk land, ergens in de Balkan, want van dat taaltje en die mentaliteit begrijp ik helemaal niks.

Bolder | 11-08-20 | 09:09 | 3

Integreren, u heeft het door. Dat kan je van de gelukzoekers die hier binnen stromen niet zeggen. Die maken zich nauwelijks zorgen over het leren van Nederlands

EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:32

Want ik ben er wel klaar mee om die gasten van een levenslange uitkering te voorzien.

Bolder | 11-08-20 | 09:37

In Hongarije, ten oosten van Boedapest koop je nog een mooi optrekje voor 50000 euri. We kunnen een enclave beginnen met zijn allen...

SterF... | 11-08-20 | 10:13

Op de Amsterdamse plas werd laatst zeker ook gebruik gemaakt van artistieke vrijheid en culturele expressie. BNN VARA kan van schaamte al niet verder door de stront zakken maar wat een waardeloos kutdisclaimer ze hier nu toch weer opplakken... men oh men...

Haatejaculaat | 11-08-20 | 09:08
-weggejorist en opgerot-
Roadblock | 11-08-20 | 09:05 | 1

Dus samenvattend: een jongen van kleur uit 010 is doodgemaakt door een jongen van kleur uit 020 met een muts op omdat ze elkaar liedjes niet mooi vonden. En om dat aan elkaar uit te leggen gingen ze met hun groepjes vrienden van kleur helemaal naar Scheveningen?

Rare jongens die cultuurverrijkende woordkunstenaars die oproepen tot geweld. Daar zou het OM eens iets mee moeten doen.

Odin | 11-08-20 | 09:05 | 1

In plaats van (achteraf!) het OM er iets mee te laten doen, zou het niet veel nuttiger en effectiever zijn het meer in de preventie te zoeken? Dus vooraf.
Ook vanuit het oogpunt bezien van alle slachtoffers in onze maatschappij.
En ja, trek dit gerust veel ruimer dan alleen deze drillers...

Bijvoorbeeld door te zorgen dat dit soort groepen uberhaupt niet naar NL komen. Of naar hier gehaald worden.

ps hoe zit het trouwens met onze afstammeling van (volgens eigen zeggen) aristocratische slavenhandelaren en cultuurverrijkende woordkunstenaar, en het OM?

Aanvuller | 11-08-20 | 16:35

Het komt ook door corona. Normaal zit het tuig 8 weken in de respectievelijke thuislanden als het warm wordt en zijn de stranden gevuld met Duitse en Nederlandse gezinnen.
Dit belooft wel een en ander voor de toekomst als dit de doorsnede van de nl bevolking is.

du Roi Soleil | 11-08-20 | 09:03 | 1

Dat zei de loco-burgemeester van Den Haag gisteren ook op Op1. Toen de wedervraag toen kwam of het dan de schuld was van migratieachtergrondiërs wist hij niet in welke bochten hij zich moest wringen, uiteindelijk werd het : "nee, maar het is daardoor wel wat drukker op het strand".

R.F.Pickering | 11-08-20 | 09:14

Gaat lekker daar in Nederland. Ik mis alleen de hagelslag.

Niamh | 11-08-20 | 09:02

Niks aan de hand joh en niet overdrijven, da's volgens NPO en het Parool gewoon drillrap in een vriendelijk jasje !
Allemaal stemmen van een generatie, jammer dat ie nu al dood is anders had hij nog voor het AD columns kunnen schrijven .
Topnotch gasten !

Castor12 | 11-08-20 | 09:02
-weggejorist-
allesofniks | 11-08-20 | 09:01

Even over langere termijn denken; die jongens hebben over een aantal jaar een paar kinderen op de wereld genaaid waar ze niet naar omkijken, werk is te moeilijk, te zwaar en niet eerlijk (nee, je kunt ze van veel zaken beschuldigen, rede is daar niet bij), leven van schuld naar schuld, post wordt ongeopend in vuilniszakken bewaard en zijn nergens tevreden over. Enige dat ze hebben is een zaakwaarnemer, zakgeld, drugs, kleine criminaliteit. Enige dat ze bijdragen aan een samenleving is een oplopende kostenpost die nimmer zal worden ingewisseld.
En er komen er steeds meer van. Gelukkig heeft Rutte een goede oplossing voor dit probleempje.

EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:00 | 3
-weggejorist-
UpdateAvailable | 11-08-20 | 09:08

Gelukkig heeft Rutte een goede oplossing voor dit probleempje.
EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:00
U bedoelt nog een paar miljoen soortgenoten importeren zodat ze zich wat meer thuis voelen?

jemagookniksmeer | 11-08-20 | 09:08

reppers... zolang ze mekaar afknallen en er geen onschuldige slachtoffers vallen met hun geimporteerde gang cultuur kan het me niet veel schelen.

Natuurlijk op een overvolle pier met scherp beginnen schieten, is er toch lichtjes over. Kan de overheid eindelijk eens de problemen gaan benoemen en er ook iets aan doen.

Die gasten hebben wapens en gaan ze ook gebruiken. De lokale wijkagent op zijn electrische fiets sturen, is dan ook niet zo slim. Stuur de bottinekes maar met H&K en laat ze niet pief poef paf roepen.

Lt-Kol Kilgore | 11-08-20 | 09:00

Ze waren gisteren in de Youtube-comments weer aan het afspreken voor een nieuwe ronde. Niemand van 'Black Lives Matter' die dan even ingrijpt. Youtube heeft wel een paar filmpjes op zwart gezet. Wat goed is want oproepen tot een steekpartij mag niet, he?

tipo | 11-08-20 | 09:00 | 3

Black lives don’t matter blijkbaar

Leduc | 11-08-20 | 09:01

Nou, YT is inderdaad héél goed bezig...
/Sarcasme-mode off/

EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:02

Black lives don't matter to blacks bewijzen ze jaar in jaar uit weer

Vleespet96 | 11-08-20 | 09:23

Benieuwd hoeveel subsidie er weer gaat naar het verheerlijken van geweld.

dhrat | 11-08-20 | 08:59 | 1

Er gaat al een boel subsidie naar het 'aanpakken'.
Vooral veel praten, praten, praten, en die gasten maar hangen, hangen, hangen...

EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:03

Stammen die drilboorrappers nou ook allemaal af van slavenhandelaren en zijn ze multimiljonair, net als Akwasi? Of is drilboorrap een ander genre dan Akwasirap en verdien je daar minder mee?
Zoals jullie wel zien: ik ben niet echt thuis in het rapwereldje.

MAD1950 | 11-08-20 | 08:59 | 3

Akwasi noemt zich 'woordkunstenaar'. Dat maakt hem een leugenaar.
Drillreppers zijn moordkunstenaars en dus moordenaars. Dat is wat ik heb begrepen .. en ze hebben een gemiddeld IQ van 73.

Usumani | 11-08-20 | 09:29

@Schofthoogte 1.90m | 11-08-20 | 09:39: In 010 noemen we dat gewoon mongolen. Of debielen voor mijn part.

Balletje Mayo | 11-08-20 | 09:47

Als je die beelden ziet zou je toch zeggen dat Scheveningen bezet is door een mix van Afrikaanse en Middenoosterse volkeren. De Nederlander wordt slechts gedoogd om belasting te kunnen betalen voor de nodige uitkeringen, toeslagen en subsidies. En om met de ambulance te mogen komen opdraven als zo'n stel geestelijk gemankeerde testosteronvaatjes elkaar weer eens heeft gestoken of neergeschoten.

Het zijn de types als Klaver, Kaag en Leo Lucassen die hier geen genoeg van kunnen krijgen. Maar evengoed de slappe lulletjes rozenwater bij de VVD - Rutte voorop - die al sinds 2010 aan de macht zijn en geen flikker hebben bijgedragen aan de oplossing: grenzen dicht voor gelukszoekers, verbieden van dubbele nationaliteit, uitzetten van ongewenste vreemdelingen, afscheid nemen van de overzeese gebieden, en het treffen van maatregelen die remigratie moeten bevorderen.

En o ja, uit de EU, want die deugers in Straatsburg en Brussel staan elke oplossing pontificaal in de weg.

Professor Superhirn | 11-08-20 | 08:58 | 7

De temperatuur is er wel naar: lont in het kruitvat, dus het is wachten tot de vlam in de pan slaat.
Helaas hebben enkel de lokale burgers last, er is ook een grote groep middenstanders in den lande, die er dus niet tussen zitten en denken dat het wel meevalt en enkel een plaatselijk probleempje is. Die stemmen gewoon netjes weer VVD, D66 etc.

EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:05

@Harry Turtle | 11-08-20 | 09:05: Ach ja, Bente. Die dacht ook:'laat ik ook populistisch doen, anders zit ik volgend jaar de hele dag bij mijn vent thuis. Dat moeten we niet willen!'

EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:07

Ik pleit al jaren voor een nieuwe Noord-Europese Unie.

Calastir | 11-08-20 | 09:09
▼ 4 antwoorden verborgen

Wat zegt die ene site hierover?
Die ene, met dat NPO logo rechtsboven...
Begint met een"J" en eindigt op "ulliezijnallemaalbozeblankemannen" ?
Is er al iemand daar die de demonstratie voor Bas heeft geclaimd om dit slachtoffer ook te herdenken? Combinatie demonstratie?
En dan minder aandacht voor Bas?
Want ja, deze jongen is jonger....
En donkerder...

Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 08:57 | 1

de NPO is als instituut de propagandamachine die kan wedijveren met (en wint van) die van Joseph Goebbels, alleen het thema is anders.

langzullenweleven | 11-08-20 | 09:04

Ik wist helemaal niet dat het Rotterdamse zomercarnaval naar Scheveningen was verplaatst?

uncommonsense | 11-08-20 | 08:57

Wat nog het vreselijkst van alles is, een McDonalds vlak aan de kust.....
imgur.com/AxznlOi

Papierversnipperaar | 11-08-20 | 08:57 | 1

Als het aan die Toko lag zaten ze op de pier zelf.
En in de Eiffeltoren.
En op de piramide van Gizeh.
Enzovoort.

Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 08:59

Achja, zolang die onzin in de randstad blijft.

Kabila de stijlloze | 11-08-20 | 08:55 | 4

Kabila zei 20 jaar geleden ook : och zolang het niet in Nederland is...

Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 09:08

@Lupuslupus | 11-08-20 | 09:01: Die onzin wordt door Nederland op gemeentelijk, provinciaal en landelijk niveau geschapen. De voorwaarden en omstandigheden waarin dit volk zich goed voelt. Dus uitkeringen, subsidies, lage pakkans bij misdaden, et cetera. Zolang die voorwaarden niet veranderen zal dit blijven voortduren, sterker nog, het zal toenemen. De oplossing ligt bij de politiek. Zolang de Nederlander haar stemgedrag niet wijzigt zal de situatie alleen maar verergeren. Joost mag weten waar het omslagpunt ligt.

goedverstaander | 11-08-20 | 09:09

Precies de reactie van de landelijke VVD-ert. Goed zo, blijf dit vooral volhouden. Maar kijk niet raar op als de laatste Nederlander met een volgeladen wagen langsscheurt op de vlucht richting Polen, Hongarije of Tsjechië terwijl de rest van Nederland in een stroomversnelling volloopt met marekaans, turks, surinaams en antilliaans parasitair volk om in een halve generatie ook uw kleine stadje volledig af te breken, als waren het barbaren.

EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:10
▼ 1 antwoord verborgen

Gelukkig zoekt dat volk elkaar op. Ze concentreren zich in het westen en in de grotere steden in de rest van ons land. Ik woon in een dorp van ruim 3000 inwoners op het platteland. Ik heb hier nog nooit een zwart of lichtgetint persoon gezien. Voor het eerste hoofddoekje moet ik 20 kilometer rijden. BLM? Nog nooit van gehoord hier, niemand heeft het erover. Covid-19? Geen enkel geval in de wijde omtrek. De politie kom hier vrijwel nooit. Ja, twee jaar geleden, toen iemand na tienen de muziek te hard had staan. En toen waren de dorpelingen bozer op de melder dan de overtreder. Subsidies (enkele honderden euro's) gaan hier naar de muziekvereniging, sportclub en de toneelclub.

goedverstaander | 11-08-20 | 08:54 | 13

Hier hetzelfde maar ik heb de eerste hoofddoek bij onze plaatselijke kruidenier al gespot. Dus...

De Let | 11-08-20 | 09:28

@EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:19: Ik begrijp wat u bedoelt. Maar ik denk dat het mee zal vallen. Het stemgedrag van mijn mededorpelingen stemt mij tot tevredenheid, ik ben stemmenteller op het lokale stembureau. Hier woont een apart slag mensen en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit. Allochtone/niet-Westerse kwartiermakers voor een mogelijke invasie van dit gespuis zullen zich hier op geen enkele enkel moment thuis voelen en deze plek op een drafje verlaten. Geloof me.

goedverstaander | 11-08-20 | 09:28

@goedverstaander | 11-08-20 | 09:28: Oh, ik geloof u direct! (Heb familie in de NOP, Groningen en Flevoland).
Goed om te lezen dat de stemmen in uw regio de juiste kant op gaan, of het genoeg is, is waar ik echt aan twijfel.
Wat er zou moeten gebeuren, is dat meer mensen als u 'de rest' van Nederland duidelijk moet maken, dat het in de Randstad héél snel bergafwaarts gaat en niet zo zuinig ook. En dat die golf niet magisch bij de afslag Moordrecht stopt. Waarom ik die plaats noem? Als ik daar langs rijd, zie ik mensen die vredig wonen, geen vuilte aan de lucht zien en zich hoogstwaarschijnlijk niet met de randstedelijke zorgen bezig houden want ver van mijn bed.
Zo moet ik telkens de familie ten Noorden voorhouden dat de situatie echt erger is dan zij zich voorstellen, en het prima is om je zorgen te maken over de samenstelling van de grond (piepers), maar er veel grotere problemen zijn. Zie die parasitaire mensen als aaltjes in de aardappelgrond; dat moet je ook aanpakken.

EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 09:41
▼ 10 antwoorden verborgen

".. drillrappers van groepen 73 De Pijp (uiteraard een NPO-bandje van 101Barz en #24 Blacka ("Drillrap in een vriendelijk jasje" - Parool). Er zijn .... gaat het om de rappers "RR" en "Frazz", onduidelijk wat hun relatie tot de nummer 1-albummakers Qlas en Blacka is.". Sorry, maar ik geef het op te proberen te begrijpen wat hier staat. Dit is i.i.g. niet mijn Nederland. Zoveel is zeker.

langzullenweleven | 11-08-20 | 08:53 | 2

Rappen over wapens, gangs, drugs, bitches en geld is zo 1990.

_pacman_ | 11-08-20 | 08:55

Deze mensen zijn geen goede reclame voor andere mensen van dezelfde afkomst en huidskleur. Ik begin daar steeds meer van te vinden de laatste jaren.

Drill rap. Wat ik daarvan vind schrijf ik hier niet eens op want daar krijg ik last mee. En wat de oplossing voor de huidige problemen is ga ik al helemaal niet opschrijven. Mijn inzichten hierover zie ik steeds meer opschuiven in de richting van wat ik voorheen laakbaar vond. Ik snap steeds meer van die jongeren die zich organiseren in politieke clubjes en die dan ergens op een veldje of in een bos met vlaggen staan te zwaaien enzo. Het wordt er allemaal niet mooier op maar ze hebben een punt.

Dit is voorlopig het laatste wat ik erover ga zeggen want ik word te radicaal om mezelf publiekelijk uit te spreken zonder wappie en extremist genoemd te worden.

Knufter | 11-08-20 | 08:52

+ je voor de goede uitleg.

Niamh | 11-08-20 | 09:00
-weggejorist-
pibasso | 11-08-20 | 08:51 | 2

Incidentje! Vandaag zijn die gasten weer allemaal hard aan het werk, niks aan de hand.

dekeerldatisdeboer | 11-08-20 | 08:50

Je ziet het op de foto. Staat een man op de pier van Scheveningen met een vuurwapen te zwaaien.

Mr.Crowley | 11-08-20 | 08:50

Tijdje terug was er hier op GS zo'n verhaal lover die muziek en het bijbehorende steek gedoe.
Is verhelderend.
Kan het nu ff niet vinden. Titel was iets met trillende flat ofzo.

Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 08:49

Je zult maar politie agent zijn. Wie flikkert dat zootje het land uit?

Jaapmol | 11-08-20 | 08:49 | 4

Wat doet u hier nog?

CalamityJane | 11-08-20 | 08:52

@Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 08:50: Daar denk ik anders over. Wat er in een paspoort staat is daarbij niet terzake doende. Optyfen met die krabbelaars, maakt me niet uit waarheen. Helaas denkt de wet daar anders over.

_pacman_ | 11-08-20 | 08:58
▼ 1 antwoord verborgen

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat na een weekend als die van afgelopen weekend met schietpartijen, steekpartijen, mishandelingen op zowel de Belgische als Nederlandse stranden en zwembaden met steeds maar weer dezelfde type daders de ogen niet opengaan bij die linkse deugers?

Di Arroganti | 11-08-20 | 08:48 | 3

Zal nooit gebeuren. Voor links, dat aan de macht is, is de "witte man" de bron van alle kwaad. En zo zal links altijd blijven denken. En daarom zit er niks anders op dan... enfin, vult u maar in.

Rest In Privacy | 11-08-20 | 08:51

In de ogen van linkse deugers betekent de ellende van afgelopen weekend dat dit land nog niet "inclusief" en "divers" genoeg is. Ofwel hun beleid is prima, je hebt er alleen meer voor nodig. En er zijn helaas nog veel mensen die op die snotneus stemmen.

duProgue | 11-08-20 | 09:14

Wegkijken! Struisvogelpolitiek.
De boven ons gestelden gaan natuurlijk niet naar Scheveningen, die mijden plaatsen waar ze dit aan kunnen treffen.
En ja, als je het niet ziet is er ook niets aan de hand, toch?

Maar wel deugen als er puntjes te verdienen zijn.

Gazzerop | 11-08-20 | 14:16

De 19-jarige Chuchu uit Roffa is in die ziekenhuis helaas dodo. De popo doet zoekzoek naar de toetoe van die steek ....

Het vaasje van Rutte ... daar zitten geen bloemen in, daar zit geen bier in, alleen maar barsten (een stuk of 73).

Usumani | 11-08-20 | 08:47 | 2

Het is een urn. De urn der beschaving.

Knufter | 11-08-20 | 08:54

Die 1873-button van Halsema ... Is de burgemeester ook drillrapper?

Usumani | 11-08-20 | 08:57

Black Lives Matter.

*Sarcasmemodus aan:

Oh.

* Sarcasmemodus maar weer uit.

Hetkanverkeren | 11-08-20 | 08:47 | 3

Heb net een filmpje zitten kijken hoe BLM hele wijken in de VS in de as heeft gelegd. De zaak van een Ethiopische man die hij in 40 jaar had opgebouwd, tot de grond toe afgebrand nadat ze eerst voor miljoenen aan spullen buit hadden gemaakt. En het gemeentebestuur nam niet eens de telefoon op.

Lupuslupus | 11-08-20 | 08:51

@Lupuslupus | 11-08-20 | 08:51: Vrouwe, zoals met meer zaken, zijn de VS ook hierin ons voorland. Hoe het komt dat de zwarte gemeenschap niet ziet dat zij zich hiermee zelf in de voet schiet, is mij onduidelijk. Dat dit een kwestie van huidskleur is, lijkt me hooguit een deel van de verklaring. Verschillen in welvaart, corrupte overheden, de rol van de media: het is zo langzamerhand een wel heel erg giftige cocktail geworden.

Over cocktails gesproken, hopelijk is het met die vreselijke hitte in het oosten nog een beetje uit te houden voor u. Ondergetekende blijft de hele dag in de schaduw. Hoe dan ook, sterkte.

Hetkanverkeren | 11-08-20 | 09:17

Het valt mij op, dat als je als politieman niet onder de tattoo's zit, je eigenlijk ook niet meer meetelt.

Roadblock | 11-08-20 | 08:46

Heb zo het idee dat een volgende Bas er weer zit aan te komen.

Mr.Crowley | 11-08-20 | 08:46 | 5

@Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 09:00:
Dat ziet u toch echt verkeerd.
Hij was niet degene met een vuurwapen.

Mr.Crowley | 11-08-20 | 09:16

@Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 09:00:
Ik moet constateren dat u de discussie een vreemde kant uit stuurt.

Mr.Crowley | 11-08-20 | 09:19
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Westheimer | 11-08-20 | 08:44 | 1

En het CDA vind de multiculti zo goed geslaagd en Nederland is er zo beter van geworden dat die er nog 1 Miljoen van binnen willen laten of halen.

Doomer | 11-08-20 | 08:44

Ja, ok, lekker negatief weer. We zijn toch maar mooi multicultureel! Aanwinst!

Atheist-Priest | 11-08-20 | 08:44

Ik ben oud, heel oud. Ben opgegroeid in Nootdorp. Ik herinner nee mij nog de dagjes uit naar de pier van Scheveningen. Voor zo ver ik weet had mijn vader geen mes of pistool bij zingen waren er ook geen heuptasje. Ook tappers meteen bivakmuts kan ik me niet herinneren. Ook de landingsplaats voor de ambulance helikopter wasnoggewoon een stukje strand. En de voertaal was Nederlands meen ik me teherinneren. Jaren lang heeft spier het financieel moeilijk. We hebben het punt nu wel bereikt dat we hem kunnen opdoeken. De pier bij Scheveningen bestaat al jaren lang niet meer. Ik doe het wel met mijn herinneringen. En die blijft zonder mocro rappers, messen, pistolen, heuptasjes en helikopters.

Wodan-de-knuffelbeer | 11-08-20 | 08:42 | 3

Ik ken nog het liedje van Toon Hermans, toen Nederland nog leuk was.

www.youtube.com/watch?v=4z9GWEATzRs

Wat is dit land toch naar de kloten geholpen door politici. En nog altijd weigeren om het probleem onder ogen te zien.

halbstark | 11-08-20 | 08:51

In ieder geval hebben we nog de mooie herinneringen en die kan niemand ons afnemen. Wij gingen altijd naar Kijkduin zodra het een beetje 'weer' was en dan gaan zitten dichtbij strandtent 'de Fuut' (bij de Fuutlaan). Was vele jaren lang vaste prik. We waren niet rijk dus alles werd meegesjouwd, klein broertje in de sulky, tassen met melk, brood en appels mee. Als we lief waren geweest (wat altijd het geval was want we hadden het veel te druk met spelen in zand en zee om onderling te kiften) kregen we om 4 uur als de ijscoman langs kwam op het harde zand, een ijsje van 10 cent. Wat hèbben we enorm genoten. En wat moet het voor mijn ouders zwaar zijn geweest om elke keer weer daarheen te fietsen met ons. Want een auto hadden we niet.

Lupuslupus | 11-08-20 | 08:56
-weggejorist-
newray | 11-08-20 | 08:40 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Begrijp de verontwaardiging niet zo.
Dit hoort toch bij een multiculturele l, inclusiieve & diverse samenleving.
Steken moet naast de babipangang cultureel erfgoed worden.

Fele | 11-08-20 | 08:38 | 1

Triest maar waar

langzullenweleven | 11-08-20 | 09:07

Heeft iemand begrepen waar die rijmelarij over gaat, zag dat het behoorlijk agressief was en zo nu en dan kom je een Nederlands woord tegen, maar dat was te weinig om te begrijpen waar het over ging.

Karel Kruizenruiker | 11-08-20 | 08:37 | 1

U spreekt alleen oud blank Nederlands?
Uit de koloniale tijd?

Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 08:41

We hadden aan ons eigen tuig al genoeg maar er moest ook zielig tuig bij in dit land.Bedankt.

van stampij | 11-08-20 | 08:37 | 1

Ons 'eigen' tuig viel 100% mee bij wat er nu rondloopt. Natuurlijk was er wel eens iets maar je kon gewoon naar het strand, naar uitgaansgelegenheden, door àlle buurten van een (grote) stad wandelen enz. zonder dat je een haar werd gekrenkt. Toen Blonde Dolly in den Haag werd vermoord stond de Haagse krant weken bol van de artikelen daar over.

Lupuslupus | 11-08-20 | 08:48

Wat een sneue gasten mijn God!!!! Hahahahaha.... dit zijn toch zwaar geestelijk gemankeerden? Big mamas koken nog elke avond voor deze droeftoeters HAHAHAHAHA... geweldig!

Man-Bijt-Hond | 11-08-20 | 08:36 | 4

@horsteknots | 11-08-20 | 08:38:
Mja, nou heb ik dat eens gevolgd bij mijn Antilliaanse buurvrouw, maar ik heb toch sterk de indruk, dat de dames in dit geval de heren er na een paar maanden uit pleuren.
Ik zou het in ieder geval nog geen uur bij zo'n papiamento scheldende slabek uithouden.
Natuurlijk wel elke keer zwanger.

Roadblock | 11-08-20 | 08:51

@Roadblock | 11-08-20 | 08:51: Tranen!!! van het lachen wat een geweldige opmerking,papiamento scheldende slabek!!!!! Hahahaha...

Man-Bijt-Hond | 11-08-20 | 08:58

@horsteknots | 11-08-20 | 08:38:
Ik schat dat 75% opgroeit in een vaderloos gezin. Met moeder in de bijstand. Herinneren jullie je “Japatin” nog? De moordenaar van Sedar Soares. Had 12/13/14 kinderen en was een held in de Antilliaanse ‘gemeenschap’

theo-is-dood | 11-08-20 | 09:03
▼ 1 antwoord verborgen

Mooi die multi culti samenleving... t heeft ons zoveel goeds gebracht zoals... ehh ehhhh tjee

robdeventer | 11-08-20 | 08:36 | 3

Drill muziek. En Woorden als pipa en cucu en andere peuter woordjes.

Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 08:39

In België spreekt men nog oud Hollands, echter slaan de pipas en cucus en andere kansloze caramel bonbons in Vlaanderen de politie met parasols en valt men de pepermuntjes die bij willen kleuren op de stranden lastig.
De verloedering slaat toe

Stalin | 11-08-20 | 08:46
-weggejorist-
grmblll | 11-08-20 | 08:35

Oh ja en politie en die beelden? Klikkerdeklik maar in het nachtcafé.
Gisteravond hebben we ze al paar keer voorbij zien komen. Inclusief het moment suprême met de dader en slachtoffer uit verschillende hoeken.

Beetje te laat waarschijnlijk want de filmpjes zullen vast offline gehaald zijn, maar goed. Succes.

Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 08:35

Moet ik nu medelijden hebben? verontwaardigd zijn? boos worden? Bang worden? Neen! Niets van dat.. ik hoop eerlijk gezegd dat er wat politici wakker worden door persoonlijk verlies (de vorm mag u invullen)

horsteknots | 11-08-20 | 08:35
-weggejorist-
Barkruk2 | 11-08-20 | 08:34 | 1

Ja maar met die hitte ben je natuurlijk wat sneller geïrriteerd.
Ik wil niets goed praten maar ze hebben natuurlijk ook geen beste jeugd gehad vanwege de racisme in Nederland.
-sarcasme modes uit-

bwi | 11-08-20 | 08:33 | 2

Inderdaad, net als gisteren met dat en/vloed verhaal. Dat is ook prima een logische conclusie waarom die “jongens” zich zo konden en gingen misdragen.

LuNaTeeQ | 11-08-20 | 09:05

Dat van die Bas vind ik erg, dit maakt me wat minder uit.

Hij-Machine | 11-08-20 | 08:33 | 4

@Waakvlam | 11-08-20 | 08:50: Mag ik er aan helpen herinneren dat Halalsema geen reet te zeggen heeft over ons dorp?
En dat houden we graag zo.

PerineumPiraat | 11-08-20 | 09:08

@Waakvlam | 11-08-20 | 08:50:
Goh, een levenslang trauma.
T'ís wat, Gutteput. Echt bloed.
Nee, dat moeten we onze sneeuwvlokjes niet aandoen.
Jezus, daar moet je dan de burgeroorlog mee winnen.

Roadblock | 11-08-20 | 09:10

@Roadblock | 11-08-20 | 09:10: Ik heb het over vrouwen en kinderen Roadblock. Weet niet hoe je ze opvoed, maar ik niet met pistool geweld

Waakvlam | 11-08-20 | 11:47
▼ 1 antwoord verborgen

Wat voor land hebben wij geërfd van onze voorouders zeg. Tijd om weer een break te nemen en m’n kop weer het zand in te duwen.

GeeWee | 11-08-20 | 08:33 | 2

We hebben een prachtig land geërfd van onze voorouders, met bloed zweet en tranen is het weer opgebouwd na de oorlog en in 40 jaar tot op de grond toe afgebroken door vele van hun nazaten en hetgeen die binnen hebben gehaald.

Lupuslupus | 11-08-20 | 09:09

Uit de sociale werkplaats van Kees de Koning?
Wel goed voor de strand cred, zeg maar.

Harry Turtle | 11-08-20 | 08:33

Het is dat je weet dat dit in Scheveningen was want als je de eerste minuten van het filmpje kijkt dan zou je nooit bedenken dat dit Nederland is.

Taxi!! | 11-08-20 | 08:30 | 2

Kan overal in NL zijn.

Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 08:38

@Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 08:38: Helaas klopt dat.

Taxi!! | 11-08-20 | 08:45

Licht en donkergetinten, nektasjes, kudtmuziek...
Doorlopen!

Manus Olie | 11-08-20 | 08:30

Kleuterrijm in unisono. En wat is dat nr.73 op het uniform? Lijkt wel een slechte poging tot Cape Town numbers gang.

Beefbus | 11-08-20 | 08:30 | 4

@Hemke-Valsema | 11-08-20 | 08:31: de postcode gang.
WoW.
Vechten ze tegen de pincode einzelgangers? Of tegen de straat verderop?
En wij moeten solidariteit hebben met bijvoorbeeld Italië.....

Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 08:37

@Hemke-Valsema | 11-08-20 | 08:31:
Een wijk waar de gemiddelde koopwoning voor 450.000 euro te koop staat. Maar al deze kansenparels wonen er bijna voor nop. Sociale huur, nog een systeem in dit land wat volkomen failliet is.

VriendjeWip | 11-08-20 | 09:16

Zulke verschrikkelijke wanna-be gangsters dit.
Het is bijna parodie. Zo makkelijk om tegenwoordig wat 'beats 'n bars' te maken en we zijn allemaal "legit" rappers.

Als het niet tussen het gewone volk plaats zou vinden zou ik er niet eens een probleem mee hebben.
Wat, ik zou met groot plezier kijken hoe deze kanslozen ons van zichzelf verlossen.

Zonder die kutmuziek zijn ze _he_le_maal_ niets.

Gazzerop | 11-08-20 | 14:11
▼ 1 antwoord verborgen

Cultuur.
Moeten we respect voor hebben.

Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 08:29 | 1

Heb ik ook. Zolang ze elkaar pipaën. Als het om Bas gaat veel minder respect. Voor dat afval dat hem neerschoot is niks slecht genoeg.

Hemke-Valsema | 11-08-20 | 08:31

Vanmorgen niets over in het journaal gezien. Wel over een man die verdronken is bij het zwemmen. De gebeurtenissen in Scheveningen en Amsterdam geven de gruwelijke stand van het land aan maar de deugers zullen het blijven afdoen als incidenten. Tot hun koter aan de beurt is.

Louis Davids lang gelegen,

Ik breng mijn weekend door met jou in Scheveningen.
De zee is lauw, de lucht is blauw in Scheveningen.
Daar kan je braaien in het zand,
Met een ijsco in je hand,
Zo samen aan het stille strand in Scheveningen.

D.Onderop | 11-08-20 | 08:29 | 6

@EEnzame SchizofrEEN | 11-08-20 | 08:45: Mini -schizo is een heel verstandige mini. Petje af! Die moeder wist dat haar kind niet kon zwemmen en dus zéker niet voorbij de boeien mocht komen. Ze heeft niet op hem gelet. #Feit. Maar als dat ventje het niet overleeft moet zij verder met die wetenschap. Je kunt je kleine kinderen in het water, of dat nou de zee, een meer of een zwembad is, geen minuut uit het oog verliezen. Die van mij konden al goed zwemmen toen ze 4 waren omdat ik op 1-jarige leeftijd al met hen naar het zwembad ging. Armbandjes om en dan 'renden' ze door het water (1.50 hoog). Maar later toch: àltijd blijven opletten.

Lupuslupus | 11-08-20 | 09:18
▼ 3 antwoorden verborgen

eerst zijn we racistisch , dan kom weer zo optocht van BLM want ze zijn zielig zielig , dan heeft weer een standbeeld het weer gedaan, en nu slachten ze elkaar af , raar cultuur is dat , wat een stel gekie's

out-of-de-box | 11-08-20 | 08:28 | 1

Zonder slachtoffers geen movement.

Beefbus | 11-08-20 | 08:31

Die 73 de pijp jongens, die krijgen toch wel culturele subsidie hoop ik.

Peerkeoud | 11-08-20 | 08:28 | 2

ja, een tonnetje of 8. Femke komt het zelf cash aflveren elk jaar. Met een aantal verse pipas.

Hemke-Valsema | 11-08-20 | 08:32
-weggejorist-
amperbroekie | 11-08-20 | 08:39

De wetten zijn er al. Geweldsverheerlijking, bedreiging en oproepen tot geweld zijn al heel lang verboden. Gepleegd in vereniging zouden er zelfs verzwaarde omstandigheden als bendes of zelfs terrorisme opgeplakt kunnen worden.
Maar de politieke wil ontbreekt. Politici zijn vooral bezig met hun eigen carrière en houden steeds - gekneveld door de racisme-roepende media - hun imago in het oog.

Chuck the plant | 11-08-20 | 08:28 | 1

Onbegrijpelijk dat het grootste deel van het stemvee dat imago niet gewoon afstraffen. De zwijgende meerderheid wil toch ook van dit tuig af, of niet soms?

Peerkeoud | 11-08-20 | 11:42

En als je denk wat er allemaal gebeurd heel erg wacht dan nog maar af. Want er veranderd helemaal niets en het wordt alleen maar erger. Immigratie heeft ons zoveel goed gebracht. En inderdaad het gevoel dat dit mijn land is heb ik niet meer, dan is helaas weggegeven door onze linkse politici.

Chesoner | 11-08-20 | 08:27 | 1

Niet in de stad gaan of blijven wonen. In een dorp is alles anders.

Hemke-Valsema | 11-08-20 | 08:33

Black lies matter

brammetaalman | 11-08-20 | 08:27

Ah helaas weer een woordkunstenaar deud

Vleespet96 | 11-08-20 | 08:22 | 3

Gelukkig houden ze het nu onder elkaar. Hadden we maar beeld van de dader met het blauwe zwembroekje, vind ik veel erger.

Dickbutt | 11-08-20 | 08:23

Helemaal waar, drill rap jongenman vond het "snelle leven" wss heel cool

Vleespet96 | 11-08-20 | 08:33

En de politie schrijft 'helaas'.
Tja zouden ze het menen?
Of moeten ze weer politiek correct zijn?

Kijkeensaan | 11-08-20 | 09:18

Ik wens onze naïef kosmopolitische politici veel wandelingen toe op onze stranden en pieren.

Sitting_targets | 11-08-20 | 08:22

Dit hele topic snap ik gewoon niet. We worden oud man.

Omebert | 11-08-20 | 08:22 | 1

ik moest moeite doen om het te lezen, achteraf begrijp ik dat allochtoon uitschot ander uitschot heeft geschoten, of was het nu gestoken?

yokiamy | 11-08-20 | 08:25

A-A-B-B rijmschema's zijn ook dodelijk. Wie zulke simplistische achterbuurt rijmelaarij verkondigd, vraagt ook om 'n trepanatie.

PureYak | 11-08-20 | 08:22 | 3

Schrijf dan zelf ook verkondigt gewoon met een t.

Knufter | 11-08-20 | 08:32

@Knufter | 11-08-20 | 08:32:
verkondigt met een t
Daar bereik je niks mee
Je moet respect
Anders schiet ik op je bek
Je bent choo choo
En ik zeg goe goe
Eh boe boe boe
Eh na Ba Ba
La la la

Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 09:03

Tja, negers met wapens. Gaat nooit goed.

postmodernismisdead | 11-08-20 | 08:21 | 5

Ik weet van bevriende politiemensen wat de hitkans is als ze een Antilliaan fouilleren op vuurwapens.
Oh, misschien moet ik een ander woord dan hitkans gebruiken.

Roadblock | 11-08-20 | 09:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat een overdreven gedoe. Het was toch maar een steekincident? Er is toch niemand met waxinelichtjeshouders gaan gooien?

MAD1950 | 11-08-20 | 08:21

Er wordt altijd laatdunkend gedaan over terug willen naar een soort jaren vijftig. Maar ik zie het probleem daar niet van.

haddem | 11-08-20 | 08:21 | 3

Ja maar dat Nederland heeft nooit bestaan zei Pechtold dan tegen Wilders. Tuurlijk wel, maar in elitaire kringen merkt men nog steeds te weinig verschil met vroeger.

sprietatoom | 11-08-20 | 08:25

@sprietatoom | 11-08-20 | 08:25: precies die wonen in hun ivoren torens in benoordenhout of wassenaar en daar is het prima toeven, kan ik je toevertrouwen.

Hemke-Valsema | 11-08-20 | 08:34

Nou toen had je anders ook flinke overlast van nozems op hun luidruchtige brommers en hun biet muziek.

Harry Turtle | 11-08-20 | 09:01

Cultuur.

kapotte_stofzuiger | 11-08-20 | 08:20

"En in ‘De Pijp’ rijmt ‘zeven drie’ handig op ‘schroevendraaier in je knie’."

Rijmelarij van het nivo lik me vessie.

Keutels | 11-08-20 | 08:20

Geweldig hoor, al die open grenzen. Maar goed, die slagbomen aan de grens gaan alleen voor Corona omlaag.

Conan de Rabarber | 11-08-20 | 08:19 | 1

Heel kort even open om kansloze gelukszoekers door te laten en dan snel weer dicht voor terugkerende vakantiegangers. Dat de regen maar snel weer met bakken uit de hemel mag vallen want dan spoelt het licht- en donkerbruin op een of andere manier zo van de huid af en heb je (minder) problemen daar.

Flightless bird | 11-08-20 | 08:46

Ik vind hier wat van, ben ik dan een racist?
Bas (blank) kreeg 5 kogels omdat hij een halsema fuckbudy (iets minder blank) aansprak op zijn natuurlijk gedrag. bah bah

dooiestruik | 11-08-20 | 08:19 | 4

Zo ver als ik het begrepen heb, is het zo, dat als je op verkeerd populistisch wilt gaan stemmen, dat je dan een racist, facist, nazi, doorgesnoven hooligan, mondlapjesweigeraar, etc. etc. bent. Maar, ik kan het ook verkeerd begrepen hebben.

kweethetooknietbeter | 11-08-20 | 08:41
▼ 1 antwoord verborgen

Het ligt aan de buitenlandse buitenlanders, tenminste de drukte die nog nooit zo groot was volgens de loco burgemeester van den Haag. Duitse, Belgische en Franse mensen met niet Westerse immigratie achtergrond zouden volgens hem allemaal naar Scheveningen komen.

Nederland en de enorme aanzuigende werking op deze gasten, hoe komen we er ooit vanaf ?

sprietatoom | 11-08-20 | 08:19 | 7

@Busverhuur | 11-08-20 | 08:27: Dat de lokale middenstand aan die gasten verdient waag ik te betwijfelen. Ja, ze kopen misschien benzine.

goedverstaander | 11-08-20 | 08:38

@Busverhuur | 11-08-20 | 08:27: De lokale middenstand verdient er geen moer aan,want de hele Keizerstraat ligt op z'n gat met 4 thaise massagesalon,drie Italiaanse restaurants en 8 kapperzaken.. de rest is puin met hier en daar nog iets herkenbaar Nederlands. Het enige waar de gemeente aan verdiend is de huizenmarkt die opgekocht word voor dure bewoning voor expats. En de rest van vrijgekomen woningen na verhuizing van een lokale Scheveninger worden als tijdelijke woning aan buitenlanders verhuurd omdat het oude deel rond de haven vernieuwd moet worden voor die dure expat en elite bewoning. Let maar eens op hoe op Scheveningen al bijna alleen Engels en Frans de voertaal lijkt te worden. De volkstuintjes zijn voor merendeel vergeven aan dubbele paspoorten.De "fijne feestdagen" vlaggen in december in alle talen,terwijl er dan niet eens toeristen zijn. Scheveningen wordt zo langzamerhand van de Scheveninger afgepakt door ze te ridiculiseren op hun volkse solidaire normen en waarden.. en hen te pesten met verpaupering en verzieken van de sfeer en veiligheid. En wordt de partij die naast de deze mensen blijft staan,een oor aangenaaid met een verzonnen proces om ze geen kans te geven om de zaken op Scheveningen en Den Haag aan te pakken zoals het zou moeten.Daar hebben inderdaad de laatste vier VVD kneuzen een dikke vinger in.

Welles! Nietes! | 11-08-20 | 09:00

@Welles! Nietes! | 11-08-20 | 09:00: Je vergeet de lange rijen voor de deur bij Coffeeshops 'the Box' en 'Blue & White'.

PerineumPiraat | 11-08-20 | 09:26
▼ 4 antwoorden verborgen

Zijn er eigenlijk nog wel Nederlanders in Nederland?

Sokonomi | 11-08-20 | 08:18 | 3

Je bent wel stapelgek als je als blanke Nederlander nog in NL wilt werken en belasting betalen om dit multikul circus te blijven financieren.

Maar de NL-er doet niks en ondergaat lijdzaam zijn lot. Hij klaagt en scheldt wat op platforms zoals dit, maar stempt strals weer braaf op de gevestigde kliek want stel je voor dat er echt eens iets zou veranderen.

James Lastig | 11-08-20 | 08:34

Dit zijn Nederlanders.

Is dit nog nieuws? | 11-08-20 | 09:00

Die zijn gevlucht, hebben massaal bootjes gekocht en vertoeven deze zomer op de plassen.

me,myself and IK | 11-08-20 | 09:05
-weggejorist-
De vries, Henk. | 11-08-20 | 08:14

Het is een keuze. Niet de mijne. Misschien ben ik daar te blank voor.

Marcello Christiani | 11-08-20 | 08:12

Zit Crazy Piano's er eigenlijk nog? Het is voor mij wel 18 jaar geleden dat ik in scheveningen was. Ik kwam er vroeger nog wel eens, toen het nog leuk was.

Vespucci | 11-08-20 | 08:12 | 6

@Jimmydepimmy | 11-08-20 | 08:22: het gewoonlijke strandbeeld der Randstad dus. Blij er allemaal ver van te zijn gaan wonen, al is ver in Nederland en betrekkelijk begrip.

Marcello Christiani | 11-08-20 | 08:41
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik vind het al heel wat dat het slachtoffer niet weer een onschuldige ‘Bas’ is.
Maar wat staat dat hele BLM -en al haar labiele aanhangers- nu in haar (flinterdunne) hemd, zeg...

Jimmydepimmy | 11-08-20 | 08:11 | 2

Black lives matter alleen als het slachtoffer zwart is en de schutter blank. Voor een (blank, zwart of geel) slachtoffer van een zwarte schutter komen de BLM'ers hun bed niet uit.

MAD1950 | 11-08-20 | 08:25
-weggejorist-
Hij-Machine | 11-08-20 | 08:11

Van gastarbeiders tot gastafknallers. Smerige advocaten. Linkse media. Incapabele politici.
Nederland ligt op de kont, maar gewoon VVD blijven stemmen.
Want Geert Wilders heeft gek haar.

Normpje | 11-08-20 | 08:10 | 1

Net als Trump.

Groene_pixel_man | 11-08-20 | 10:51

Dit kan en mag allemaal maar tegenwoordig in het ooit zo mooie Nederlandje.

Ceristimo | 11-08-20 | 08:09

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken